Društvo| Ekonomija

Negativna genetska karakteristika ?

sentinel26 RSS / 05.08.2009. u 19:07

 Ili uvreda ljudske inteligencije?

Vest br. 3.

 Sve više korisnika narodnih kuhinja

 Izvor : -  B92 Beograd,  5. avgust 2009. | 15:58 |

“ Zbog zatvaranja velikog broja preduzeća usled ekonomske krize sve više ljudi koji ne mogu da se prehrane potražilo je obroke u narodnim kuhinjama. “

Ispovest jedne korisnice narodne kuhinje:

Idem, kupim hleb, ima i dve mesare, stanem malo prema izlogu, pogledam ako to utiče na moju jetru što stanem i malo pogledam, neću više. Od čega da budem gurman? Ti stresovi svakodnevno što nemam od čega da živim, a radila sam 35 godina, otišla mi je jetra i sve mi je otišlo od stresa”.

......................................................

Vest br. 2.

 "Srbija jedna od najjeftinijih zemalja u Evropi"

 Izvor  - Danas - 05.avgust 2009.

“Do tog zaključka Komisija (za praćenje cena ), koja je juče održala prvi sastanak, došla je analizirajući statističke podatke „pojedinih ekonomskih pokazatelja“ za Srbiju od 2001. godine do danas, kao i podatke evropske statistike Eurostat, koji pokazuju da je naš nivo cena „58 u odnosu na reperni nivo 100 u Evropskoj uniji“.

Kako je saopštila Komisija, na spisku Eurostata sa podacima za 36 zemalja, niži nivo cena od Srbije imaju samo Bugarska (51), Albanija (53) i Bosna i Hercegovina (56). “

Komisija se nije bavila :

-         stopom inflacije,

-         kupovnom moći gradjana,

-         životnim standardom,

-         visokim cenama goriva

 “Iz Instituta za evropske studije ( kako prenosi  “Danas” ) podsećaju da je pravilo da što je zemlja nerazvijenija to su joj cene niže.

- U Srbiji su cene robe relativno približne onima u Evropi, ali su cene usluga drastično niže.

Tako šišanje ovde može da košta 1,5 evro,  dok u Velikoj Britaniji košta 10 evra.

To je zato što je cena radne snage u Srbiji niska.”

...................................................................................

 Vest br. 1.

 EUROSTAT :  U Srbiji najskuplja hrana

  Izvor:  B92, Blic, Beograd, 5. avgust 2009. | 13:31 |

“U poslednje tri godine cena hrane u Srbiji rasla je rekordnom brzinom u odnosu na region, ali i Evropu, gde su veća poskupljenja zabeležena samo u Letoniji.”

“Podaci koje je objavila Evropska agencija za statistiku pokazuju da cene osnovnih artikala iz potrošačke korpe u Srbiji ne samo da nisu najniže u poređenju sa okolnim zemljama već su neki proizvodi skuplji i od prosečnih cena u EU.

Gotovo da nema robne grupe koja je obuhvaćena analizom u kojoj Srbija ne beleži rekordni rast cena u poređenju sa zemljama iz neposrednog okruženja.

Pojedini prehrambeni proizvodi bili su skuplji čak i od evropskog proseka.

Tako je jestivo ulje bilo isplativije nabaviti u Francuskoj, i to po 22,8 odsto nižoj ceni.

Sudeći prema podacima, valjalo bi zvati rođake iz dijaspore za nabavku ulja, koje je u

Nemačkoj, prema poslednjim podacima iz prošle godine, bilo tamo jeftinije za 32,4 odsto nego u Srbiji.
U Holandiji je ulje jeftinije golemih 81,5 odsto.”

…………………………………………………..

 Nastavak vesti br.  2

 “Na konstataciju da sami građani ukazuju na skupoću u Srbiji, Milosavljević je rekao da mi

"…imamo jednu negativnu genetsku karakteristiku da doživljavamo sebe mnogo gorim nego što jesmo". "Moja logika kao čoveka je da ako je prosek plata u Srbiji 35 hiljada dinara, a ja zarađujem 15 hiljada, da vidim šta je to do mene da zaradim do tog proseka…",rekao je on i dodao da nisu uvek za sve krivi država, ministarstva i ministri.”

................................................................

P.S.

Ja nisam mogao da prepoznam vezu izmedju ovih njegovih reči i visine cena.

Očekujem da će se naćii neko da priupita onog čuvenog doktora genetičara iz Leskovca  - kakva je veza izmedju genetike, cena i novčanika.



Komentari (74)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

eizo eizo 19:18 05.08.2009

...

Bas slusam danas, kretena i nikako da mi izadje iz glave ta recenica, "…imamo jednu negativnu genetsku karakteristiku..."
Bas me zanima da li je taj covek prirodno glup ili je isao u neku posebnu skolu za to, jer takav nivo idiotizma se ne dostize tek tako.
A prilicno sam siguran da nema roditelja koji mogu da poprave nesto sto je bog toliko zeznuo
sentinel26 sentinel26 19:28 05.08.2009

Re: ...

eizo
Bas slusam danas, kretena i nikako da mi izadje iz glave ta recenica, "…imamo jednu negativnu genetsku karakteristiku..."
Bas me zanima da li je taj covek prirodno glup ili je isao u neku posebnu skolu za to, jer takav nivo idiotizma se ne dostize tek tako.
A prilicno sam siguran da nema roditelja koji mogu da poprave nesto sto je bog toliko zeznuo
Vjeruj mi da sam ja sam tu rečenicu prvo "čuo" u slobodnoj interpretaciji na jednoj TV stanici i bio spreman da okrivim novinare, jer nijesam bio spreman da povjerujem da neko može toliko da vrijedja ljudsku inteligenciju, a onda su je večeras svi emitovali u cjelosti.
angie01 angie01 20:37 05.08.2009

Re: ...

ili je isao u neku posebnu skolu


u srednje uzaludnu-"Milosh Shestic"!
adam weisphaut adam weisphaut 19:18 05.08.2009

Kada bih rekao

šta stvarno mislim o Slobodanu Milosavljeviću banovali bi me za "vjek i vjekov".
sentinel26 sentinel26 19:30 05.08.2009

Re: Kada bih rekao

adam weisphaut
šta stvarno mislim o Slobodanu Milosavljeviću banovali bi me za "vjek i vjekov".

Adame on je rekao šta misli o nama ali mi njega (nažalost ) ne možemo da "banujemo".
adam weisphaut adam weisphaut 19:36 05.08.2009

Re: Kada bih rekao

Adame on je rekao šta misli o nama ali mi njega (nažalost ) ne možemo da "banujemo".

Nažalost ne, ali ako ovo prođe bez peticije za njegovu smenu...bojim se d aje u pravu
Alava Alava 20:55 05.08.2009

Re: Kada bih rekao

Nažalost ne, ali ako ovo prođe bez peticije za njegovu smenu...bojim se d aje u pravu

Auuuu, Adame, pa ti misliš da je peticija neki kao big deal u Srbiji? Pa u Pančevu smo imali jednu takvu peticiju gde smo tražili smenu izvesnog činovnika koji je izjavio da benzen uopšte nije štetan, a ministar Dulić The Greatest je na to odmahnuo glavom i obavestio nas da njemu ne mogu građani da skidaju i postavljaju činovnike. E leba ti! Možda je i to neka genetska karakteristika.
drug.clan drug.clan 21:17 05.08.2009

Re: Kada bih rekao

ministar Dulić The Greatest je na to odmahnuo glavom i obavestio nas da njemu ne mogu građani da skidaju i postavljaju činovnike



Pa jes' vala gde to jos ima da narod bira postavlja i smenjuje drzavne funkcionere. Toga je bilo u jednom kratkom periodu sada vec dosta davno i to samo na par mesta na svetu ali vise nema.

Valjda je propalo jer nije bilo dobro (za nekoga).
krkar krkar 19:29 05.08.2009

Država u kojoj veterinar leči žene

Očekujem da će se naćii neko da priupita onog čuvenog doktora genetičara iz Leskovca - kakva je veza izmedju genetike, cena i novčanika.
-------------

Čuveni doktor genetičar iz Leskovca je veterinar, što mu ne smeta da u Srbiji leči ljude.

U Nemačkoj i Engleskoj gde je takođe radio to mu nije bilo dozvoljeno.

Elem, je li baš on pravi da nešto objašnjava...
sentinel26 sentinel26 19:33 05.08.2009

Re: Država u kojoj veterinar leči žene

krkar
Očekujem da će se naćii neko da priupita onog čuvenog doktora genetičara iz Leskovca - kakva je veza izmedju genetike, cena i novčanika.
-------------
Čuveni doktor genetičar iz Leskovca je veterinar, što mu ne smeta da u Srbiji leči ljude.
U Nemačkoj i Engleskoj gde je takođe radio to mu nije bilo dozvoljeno.
Elem, je li baš on pravi da nešto objašnjava...

He-he-he !
Za ovaj konkretan slučaj - mislim da on jeste kompetentan.
krkar krkar 19:37 05.08.2009

Re: Država u kojoj veterinar leči žene

Uostalom, ovde su svi kompetentni za sve
Bojan Budimac Bojan Budimac 19:31 05.08.2009

:))))

Moja logika kao čoveka je da ako je prosek plata u Srbiji 35 hiljada dinara, a ja zarađujem 15 hiljada, da vidim šta je to do mene da zaradim do tog proseka…

Logika!?!? Logika...
Neka mi neko objasni logiku ove rečenice.
sentinel26 sentinel26 19:34 05.08.2009

Re: :))))

Bojan Budimac
Moja logika kao čoveka je da ako je prosek plata u Srbiji 35 hiljada dinara, a ja zarađujem 15 hiljada, da vidim šta je to do mene da zaradim do tog proseka…
Logika!?!? Logika...
Neka mi neko objasni logiku ove rečenice.

:)) Pa profesor logike je šef njegove stranke.
ivana23 ivana23 20:21 05.08.2009

Re: :))))

sentinel26
Pa profesor logike je šef njegove stranke.

Psihologije.
sentinel26 sentinel26 20:45 05.08.2009

Re: :))))

ivana23
sentinel26
Pa profesor logike je šef njegove stranke.
Psihologije.
Konac iznad "maka" kaže : klinička psihologija.

Prema pisanju štampe kao i ovdašnjih blogera dotični je predavao i logiku u srednjoj školi ( stalno pominju neku "Šestu" ).
Mada to u njegovoj zvaničnoj biografiji na sajtu ne piše.

Na Filozofskom fakultetu (u Beogradu ) ne postoji posebna grupa za logiku, a prema prosvetnim normativima profesori psihologije su stručni da predaju i logiku.
ivana23 ivana23 21:03 05.08.2009

Re: :))))

sentinel26

ivana23

sentinel26
Pa profesor logike je šef njegove stranke.
Psihologije.
Konac iznad "maka" kaže : klinička psihologija.Prema pisanju štampe kao i ovdašnjih blogera dotični je predavao i logiku u srednjoj školi ( stalno pominju neku "Šestu" ).Mada to u njegovoj zvaničnoj biografiji na sajtu ne piše.Na Filozofskom fakultetu (u Beogradu ) ne postoji posebna grupa za logiku, a prema prosvetnim normativima profesori psihologije su stručni da predaju i logiku.

Iskljucivo profesori filozofije (jer je logika njen segment) predaju logiku koja se uci u trecem razredu gimnazije.
Tadic je predavao psihologiju u Prvoj beogradskoj gimnaziji.
U gimnaziji ne postoji predmet klinicka psihologija.
Uostalom, Tadic je diplomirao socijalnu psihologiju.
sentinel26 sentinel26 21:28 05.08.2009

Re: :))))

ivana23
sentinel26
ivana23
sentinel26
Pa profesor logike je šef njegove stranke.
Psihologije.
Konac iznad "maka" kaže : klinička psihologija.Prema pisanju štampe kao i ovdašnjih blogera dotični je predavao i logiku u srednjoj školi ( stalno pominju neku "Šestu" ).Mada to u njegovoj zvaničnoj biografiji na sajtu ne piše.Na Filozofskom fakultetu (u Beogradu ) ne postoji posebna grupa za logiku, a prema prosvetnim normativima profesori psihologije su stručni da predaju i logiku.
Iskljucivo profesori filozofije (jer je logika njen segment) predaju logiku koja se uci u trecem razredu gimnazije.
Tadic je predavao psihologiju u Prvoj beogradskoj gimnaziji.
U gimnaziji ne postoji predmet klinicka psihologija.
Uostalom, Tadic je diplomirao socijalnu psihologiju.
Odlično !
Дипломирао је у области социјалне психологије, на Катедри за клиничку психологију.
Радио је као новинар, клинички психолог, професор психологије и истраживач у научним пројектима на Институту за психологију.


Tako piše na njegovom sajtu a kopija njegove diplome nam neće trebati.

Meni u gimnaziji logiku predavao profesor psihologije, stručan bio i po normativima, a kada sam došao da radim u jednoj takvoj, logiku predavao profesor filozofije, moj prijatelj, takodje stručno.
........................................................
P.S. Izvinjavam se poštovaocima istine i gospodinu Tadiću, što sam ga nelogički "proglasio" za profesora logike.
* * *
Sada smo mnogo bliže objašnjenju zašto vladina komisija pokušava da narodu plasira tačan zbir netačnih podataka o cijenama najvažnijih artikala za život njenih podanika, pa se još poziva na Eurostat koji je objavio sasvim drugačije podatke.

A tek o ministrovom vrijedjanju gradjana...

dragan7557 dragan7557 08:30 06.08.2009

Re: :nepostojećem nema mesta

Na Filozofskom fakultetu (u Beogradu ) ne postoji posebna grupa za logiku,

A što je naravno i potpuno ispravno.
Ne može se predavati nešto čega u Srbiji i drugde NEMA.

dragan7557 cerski
dragan7557 dragan7557 08:39 06.08.2009

Re: :Profesooor?

ivana23
sentinel26

ivana23

sentinel26
Pa profesor logike je šef njegove stranke.
Psihologije.
Konac iznad "maka" kaže : klinička psihologija.Prema pisanju štampe kao i ovdašnjih blogera dotični je predavao i logiku u srednjoj školi ( stalno pominju neku "Šestu" ).Mada to u njegovoj zvaničnoj biografiji na sajtu ne piše.Na Filozofskom fakultetu (u Beogradu ) ne postoji posebna grupa za logiku, a prema prosvetnim normativima profesori psihologije su stručni da predaju i logiku.

Iskljucivo profesori filozofije (jer je logika njen segment) predaju logiku koja se uci u trecem razredu gimnazije.
Tadic je predavao psihologiju u Prvoj beogradskoj gimnaziji.
U gimnaziji ne postoji predmet klinicka psihologija.
Uostalom, Tadic je diplomirao socijalnu psihologiju.


Koliko mi je poznato profesori ne predaju po srednjim školama, bar ne u EU.
Možda bi adekvatan naziv za ove "profesore" bio profesorčići, jer ako na fakultetima predaju Profesori po logici stvari bi oni u osrednjim čkolama, stepen niže da budu profesorčići.

Pošto logike u Srbiji nema i ova moja je naravno posledica stvarnog stanja i kao takva istinita tvrdnja.

dragan7557 cerski[b][/b]
dragan7557 dragan7557 08:42 06.08.2009

Re: :))))

Uostalom, Tadic je diplomirao socijalnu psihologiju.

Cccc, pa što ne radi svoj pos'o ???? Od rođenja pa do groba, najlepše je školsko doba.

dragan7557 cerski
schweppes92 schweppes92 20:49 05.08.2009

Miškov mali - naš Veliki ministar

"…imamo jednu negativnu genetsku karakteristiku da doživljavamo sebe mnogo gorim nego što jesmo". "Moja logika kao čoveka je da ako je prosek plata u Srbiji 35 hiljada dinara, a ja zarađujem 15 hiljada, da vidim šta je to do mene da zaradim do tog proseka…",

Ako je po izboru vlasti, Miškov mali je sasvim u pravu. Glasajući za "njega i njegove" zaista iskazujemo "negativnu genetsku karakteristiku". A i ovih pomenutih 15 hiljada nije slučajno. Upravo toliko mesečno zaradjuje najveći broj zaposlenih u Delti, stranoj "kompaniji od nacionalnog značaja".
Ako bi nekim slučajem gradjani Srbije "uradili ono što je do njih", Miškov mali bi se prvi ugrizao za jezik.
sentinel26 sentinel26 22:41 05.08.2009

Re: Miškov mali - naš Veliki ministar

schweppes92
Ako je po izboru vlasti, Miškov mali je sasvim u pravu. Glasajući za "njega i njegove" zaista iskazujemo "negativnu genetsku karakteristiku". A i ovih pomenutih 15 hiljada nije slučajno. Upravo toliko mesečno zaradjuje najveći broj zaposlenih u Delti, stranoj "kompaniji od nacionalnog značaja".
Ako bi nekim slučajem gradjani Srbije "uradili ono što je do njih", Miškov mali bi se prvi ugrizao za jezik.

O njegovoj navodnoj povezanosti sa tom kompanijom se dosta pisalo.

Ono što ja meni poznato, je da je u vrijeme "ispitivanja" monopolskog položaja te firme u Srbiji, firma supruge dotičnog ministra (on je tada bio na čelu Privredne komore ) "dokazivala" da Delta nema monopolski položaj.
Osim što je nalaz bio netačan imali smo tu i sukob interesa. Ali koga je to sad briga, kad je mogla ministarka pravde da "ne zna" da je u sukobu interesa, što ne bi i ovi drugi.

schweppes92 schweppes92 23:36 05.08.2009

Re: Miškov mali - naš Veliki ministar

sentinel26

Ono što ja meni poznato, je da je u vrijeme "ispitivanja" monopolskog položaja te firme u Srbiji, firma supruge dotičnog ministra (on je tada bio na čelu Privredne komore ) "dokazivala" da Delta nema monopolski položaj.


U pravu si ali nije to jedino. Nekoliko puta je Milosavljević u funkciji ministra davao sebi za pravo da javno favorizuje Deltu, negira monopolski položaj .... I ne samo on.
Veliko mi je iznenadjenje bio Dragoljub Žarković, koga sam smatrao za veoma pronicljivog, kritički britkog, nepristrasnog, čestitog... bilo mi je neobično kada je obrazlagao odbijanje Čedinog predloga o formiranju anketnog odbora u vezi sa Miškovićem, al ajde... Posle vidim srdačnost trominutnog rukozdrava njega i Miškovića... i smuči mi se... nije to tek onako...

sentinel26 sentinel26 23:54 05.08.2009

Re: Miškov mali - naš Veliki ministar

schweppes92
sentinel26
Ono što ja meni poznato, je da je u vrijeme "ispitivanja" monopolskog položaja te firme u Srbiji, firma supruge dotičnog ministra (on je tada bio na čelu Privredne komore ) "dokazivala" da Delta nema monopolski položaj.
U pravu si ali nije to jedino. Nekoliko puta je Milosavljević u funkciji ministra davao sebi za pravo da javno favorizuje Deltu, negira monopolski položaj .... I ne samo on.
Veliko mi je iznenadjenje bio Dragoljub Žarković, koga sam smatrao za veoma pronicljivog, kritički britkog, nepristrasnog, čestitog... bilo mi je neobično kada je obrazlagao odbijanje Čedinog predloga o formiranju anketnog odbora u vezi sa Miškovićem, al ajde... Posle vidim srdačnost trominutnog rukozdrava njega i Miškovića... i smuči mi se... nije to tek onako...

Sve njihove veze sa tom kompanijom su "obnarodovane" i najbolje prikazane, kada je Boža Deltu i njenog gazdu nazvao "ledolomcem" a jedan isti čovjek bio na čelu pravnog odbora stranke i pravnih zastupnika (advokata ) Delte, pa su prijetili Verici Barać tužbom...
Više nije bilo nikakvih tajni "ko se kome dopada" i ko se s kime druži...
Pr(a )va ljubav zaborava nema...

filantrop filantrop 23:54 05.08.2009

Re: Miškov mali - naš Veliki ministar

Veliko mi je iznenadjenje bio Dragoljub Žarković, koga sam smatrao za veoma pronicljivog, kritički britkog, nepristrasnog, čestitog



schweppes92 schweppes92 00:15 06.08.2009

Re: Miškov mali - naš Veliki ministar

sentinel26

Sve njihove veze sa tom kompanijom su "obnarodovane" i najbolje prikazane, kada je Boža Deltu i njenog gazdu nazvao "ledolomcem" a jedan isti čovjek bio na čelu pravnog odbora stranke i pravnih zastupnika (advokata ) Delte, pa su prijetili Verici Barać tužbom...Više nije bilo nikakvih tajni "ko se kome dopada" i ko se s kime druži...Pr(a )va ljubav zaborava nema...

Koliko je sve to daleko otišlo shvatio sam onda kada sam čitao intervju sa Tomislavom Nikolićem u BH danima. Na pitanje : "Šta ćete sa Miškovićem, ako postanete predsednik?" Toma odgovara: "Ništa, on zapošljava NN ljudi (rekao je cifru)". Mislim se ... a šta u vezi sa tim što je otpustio bar tri puta više nego što je zaposlio, šta sa "pokradenom" imovinom C marketa (o kojoj sumi se radi svedoči i podatak da Radulović nije pristao da ga Mišković isplati sa 10 miliona E...), šta sa monopolom, šta sa ...

adam weisphaut adam weisphaut 07:07 06.08.2009

Re: Miškov mali - naš Veliki ministar

Zadnje vreme došlo, slažem se sa Švepsom.
angie01 angie01 20:50 05.08.2009

sad me stavi u dilemu,

meni je neprikosnoveni ministar shkolski, al mu ovaj ozbiljno ugrozava pozishn!

shto je najgore- niko se ne bavi njihovim javnim nastupima-da barem ne prosipaju ovakve bisere,....verovatno su sami ubedjeni da su eksperti i da je dovoljno da puste na volju svije mudrosti!


btw- u Kanadi je prosechna zarada nezamisliva za prosek ovde-ali se ona opet meri sa time shta sa tim parama mozesh tamo u odnosu na cene-pa je ono najosnovnije, hrana, odeca, pokucstvo,..jeftinje nego u Srbiji,...uslovi kupovine su takvi-da se prodavci utrkuju kako da ti lakshe neshto uvale,..nameshtaj, koji se ovde ili nasledjuje ili kupuje jednom u zivotu, tamo se menja preselenjem-jer je jeftinije da ti dovezu novi, nego da ti transportujesh stari,...kompjuteri, koji ovde imaju neverovatne cene, narochito ekrani- kazu, pa flet, 17 incha,...pa to je svuda normalno i ide u kompletu sa svom opremom uz glavnu makinu i ne naplacuje se skoro isto kao comp...mislim mogu ovako do ujutro.

(u USA-josh povoljnije! valjda im to ide sa genetskom greshkom!)
sentinel26 sentinel26 20:58 05.08.2009

Re: sad me stavi u dilemu,

Angi, prema zvaničnim izjavama (podacima ) u Vladi je zapošljeno 102 pomoćnika i savjetnika ministara, a to je u proseku 4 po jednom ministru.

Ministri bi morali voditi računa bar o izjavama koje daju.
Oni se podcenjivački odnose prema narodu, to je prosto uvredljivo.

Medjutim, meni još nešto nije jasno. Šta ima da radi ta Komisija kada imamo Statistiku koja jednostavno publikuje rezultate.
Pitanje jednog novinara - da li je ta komisija plaćena - ostalo je bez odgovora.
dragan7557 dragan7557 08:50 06.08.2009

Re: sad me stavi u dilemu,

Ministri bi morali voditi računa bar o izjavama koje daju.

Zašto bre ???

Sećaš se onoga "mene niko ne uzima za ozbiljno." ?

dragan7557 cerski
dragan7557 dragan7557 09:32 06.08.2009

Re:od viška ne boli glava

Angi, prema zvaničnim izjavama (podacima ) u Vladi je zapošljeno 102 pomoćnika i savjetnika ministara, a to je u proseku 4 po jednom ministru.

Vala, kak'i su nam ministri ovaj broj deržvanijeh sekretara treba odmah povećati na 100 komata po ministru.
Na kvantitetu ne vredi štedeti jer je kontraproduktivno.

Treba se ugledati na Naš Parlament, broj skupštinara je potpuno nezadovoljavajući jer ih nema dovoljno da pročitaju zakone koje donose (po ugledu na države na koje 'oćemo da ličimo, valjda makar sa naličja).

Eto Kinezi imaju preko 7.000 članova u parlamentu i niko se ne buni, a oni u Aziji.
Mi bre, kao napredna europska država svega par stotina.

Naravno i broj precednika države treba značajno povećati po ugledu na potprecednike vlade, i ovde važi "jedan ko nijedan."

Kad je kvantitet u pitanju ne treba cicijašiti. Sve za dobro naroda i "Smrt Komunizmu i Socijalizmu, Demokratija Narodu."

dragan7557 cerski
filantrop filantrop 22:11 05.08.2009

Problem je

u tome sto ova vlast isuvise dobro kopira Miloseviceve metode..
pa veoma uspesno drzi narod u magli objavljujuci ili lazne podatke ili ne objavljujuci ih uopste.
Skoro je objavljen podatak da je nezaposlenost u Srbiji 14% !!!!?????
a Dana Popovic je izjavila da je taj podatak precenjen!!!
Ko jos veruje da je nezaposlenost u Srbiji svega 14 %?

Koji su motivi za ovakav odnos prema stanovnistvu ja ne znam (imam neku ideju) ali ovo zaista izgleda kao pravljenje budalama naroda

odoh da potrazim link
adam weisphaut adam weisphaut 22:14 05.08.2009

Re: Problem je

a Dana Popovic je izjavila da je taj podatak precenjen!!!

Javlja mi se da bi Dana Popović mogla da bude neki savetnik
drug.clan drug.clan 22:18 05.08.2009

Re: Problem je

filantrop
u tome sto ova vlast isuvise dobro kopira Miloseviceve metode..
pa veoma uspesno drzi narod u magli objavljujuci ili lazne podatke ili ne objavljujuci ih uopste.


Nije milosevic bio tako napredan to su ipak smislili neki veci ljudi a praktikuje se na sve strane. Pogledajte samo kako se racuna nezaposlenost u USA.
filantrop filantrop 22:20 05.08.2009

Re: Problem je

adam weisphaut
a Dana Popovic je izjavila da je taj podatak precenjen!!!Javlja mi se da bi Dana Popović mogla da bude neki savetnik


Ajde molim te

Us objavljuje % nezaposlenosti od preko 10
Spanija je u maju imala 18% ,sad je verovatno manja zbog sezone..
A Srbija 14 %
Uvreda za coveka prosecne inteligencije
filantrop filantrop 22:39 05.08.2009

Re: Problem je

Pogledajte samo kako se racuna nezaposlenost u USA.


Objasnio si nam
Vise puta
angie01 angie01 22:46 05.08.2009

Re: Problem je

Uvreda za coveka prosecne inteligencije


al ne i za onog negativne genetske karakteristike!:))))
filantrop filantrop 22:57 05.08.2009

Re: Problem je

odoh da potrazim link


Sent

saljem ti PP
filantrop filantrop 23:03 05.08.2009

Re: Problem je

angie01 angie01 23:33 05.08.2009

Re: Problem je

Uspeo sam!!


e sad poduchi krkara!:)))
filantrop filantrop 23:41 05.08.2009

Re: Problem je

angie01
Uspeo sam!!e sad poduchi krkara!:)))


Pa jest.
Uklapa se :)))
schweppes92 schweppes92 23:50 05.08.2009

Re: Problem je

filantrop
odoh da potrazim linkUspeo sam!!http://www6.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=06&dd=03&nav_category=9&nav_id=363906


Dana govori upravo suprotno onom što joj ti pripisuješ
filantrop filantrop 23:56 05.08.2009

Re: Problem je

Danica govori upravo suprotno onom što joj ti pripisuješ


Kasno je...
schweppes92 schweppes92 00:22 06.08.2009

Re: Problem je

filantrop
Kasno je...


???

Ona kaže da postotak nije realan, trebalo bi da bude veći (ona navodi da je preko 20%). S obzirom na to da se uzima broj prijavljenih na RZTR, koji je sada manji, ne zbog veće zaposlenosti već zbog činjenice da prijava ne donosi privilegije koje je prethodno donosila i da je jedan broj prijavljenih izbrisan sa spiska iz razloga što nisu prihvatili kakavo-takvo zaposlenje i prekvalifikaciju. Znači da postoji značajan broj nezaposlenih koji nisu evidentirani u RZTR pa samim tim i 14% evidentiranih nije konačan i realan broj nezaposlenih.

Evo i linka na njenu izjavu:
http://www.naslovi.net/2009-06-02/biznis-novine/popovic-nezaposlenost-veca-od-14-7-odsto/1180344
schweppes92 schweppes92 00:27 06.08.2009

Re: Problem je

adam weisphaut
Javlja mi se da bi Dana Popović mogla da bude neki savetnik


Ovaj put si, samo zbog zlurade ishitrenosti, potpuno u pravu. Mada, zbuniće te činjenica da je politički aktivna u LDP.
adam weisphaut adam weisphaut 07:05 06.08.2009

Re: Problem je

Uvreda za coveka prosecne inteligencije

Pa cenim da je to sjajna preporuka za savetnika...ovakvom ministru
adam weisphaut adam weisphaut 07:05 06.08.2009

Re: Problem je

Mada, zbuniće te činjenica da je politički aktivna u LDP.

Nažalost...neće.
dragan7557 dragan7557 09:36 06.08.2009

Re: Problem je

Ko jos veruje da je nezaposlenost u Srbiji svega 14 %?

Šta s' bre navalio ? Niko ne veruje.

Vaistinu gadan narod.

dragan7557 cerski
troy_mcclure troy_mcclure 14:48 06.08.2009

Re: Problem je

Ne vidim šta je uvredljivo. Možda za čoveka ispodprosečne inteligencije, ali čovek prosečne inteligencije bi mogao da shvati da se kod nas jedna ogromna grupa ljudi šlepuje, da, šlepuje, na spiskovima nezaposlenih, jer im država to omogućava. Umesto da sami sebi plaćaju zdravstveno osiguranje iz onoga što zarađuju, sede po birou i glume nezposlenost, a u stvari nemaju nameru da rade, ili rade, ali nemaju nameru da plaćaju doprinose i porez.

U njih spadaju: neki zemljoradnici (ne svi), domaćice (ne sve), rentijeri stanova i drugih nekretnina (svi), plejboji (stručni termin iz međunarodnog privatnog prava), sve vrste neregistrovanih uličnih prodavaca i varalica državnog budžeta (svi), kao i ljudi koji rade puno radno vreme, a nisu prijavljeni (ubedljiva većina u navedenom broju nezaposlenih); takođe su tu i oni koji zapravo rade u inostranstvu i to ilegalno, a ovde održavaju status na birou da bi u slučaju povratka imali zdravstveno osiguranje.

Ja, koji sam sapozaposlen , i plaćam porez, grozim se onih ljudi koji su na birou, a nemaju nameru da rade, a mi ostali njima plaćamo zdravstveno osiguranje. Znam da je ovo off-topic, ali pogledajte oko sebe. Naročito ako živite u nekom većem gradu. Koliko znate ljudi koji aktivno traže posao (moraju da rade, ili žele) a da ga nisu našli duže od 3 meseca...
Druga je stvar što mnogo njih rade na crno (što nije njihova krivica), ali svi su oni na birou. Tako ispada da je stopa nezaposlenosti u Beogradu najveća (?!), zato što u Beogradu ima najviše gorepobrojanih individua.
Dakle, vrlo je prosto za čoveka prosečne inteligencije. Ta cifra od 14% je posledica ankete o radnoj snazi koja je nešto najbliže realnoj proceni broja nezaposlenih u ukupnom stanovništvu. Takođe, mislim da je blago precenjena (1-3%). Toliko.
angie01 angie01 15:25 06.08.2009

Re: Problem je

U njih spadaju: neki zemljoradnici (ne svi), domaćice (ne sve), rentijeri stanova i drugih nekretnina (svi), plejboji (stručni termin iz međunarodnog privatnog prava), sve vrste neregistrovanih uličnih prodavaca i varalica državnog budžeta (svi), kao i ljudi koji rade puno radno vreme, a nisu prijavljeni (ubedljiva većina u navedenom broju nezaposlenih); takođe su tu i oni koji zapravo rade u inostranstvu i to ilegalno, a ovde održavaju status na birou da bi u slučaju povratka imali zdravstveno osiguranje.




pa kad nisam pala za izbor primera koji ugrozavaju!

e , a ovo za zdrastveno-to je vrh!
drug.clan drug.clan 17:01 06.08.2009

Re: Problem je

troy_mcclure
Ne vidim šta je uvredljivo. Možda za čoveka ispodprosečne inteligencije, ali čovek prosečne inteligencije bi mogao da shvati da se kod nas jedna ogromna grupa ljudi šlepuje, da, šlepuje, na spiskovima nezaposlenih, jer im država to omogućava. Umesto da sami sebi plaćaju zdravstveno osiguranje iz onoga što zarađuju, sede po birou i glume nezposlenost, a u stvari nemaju nameru da rade, ili rade, ali nemaju nameru da plaćaju doprinose i porez.

U njih spadaju: neki zemljoradnici (ne svi), domaćice (ne sve), rentijeri stanova i drugih nekretnina (svi), plejboji (stručni termin iz međunarodnog privatnog prava), sve vrste neregistrovanih uličnih prodavaca i varalica državnog budžeta (svi), kao i ljudi koji rade puno radno vreme, a nisu prijavljeni (ubedljiva većina u navedenom broju nezaposlenih); takođe su tu i oni koji zapravo rade u inostranstvu i to ilegalno, a ovde održavaju status na birou da bi u slučaju povratka imali zdravstveno osiguranje.

Ja, koji sam sapozaposlen , i plaćam porez, grozim se onih ljudi koji su na birou, a nemaju nameru da rade, a mi ostali njima plaćamo zdravstveno osiguranje. Znam da je ovo off-topic, ali pogledajte oko sebe. Naročito ako živite u nekom većem gradu. Koliko znate ljudi koji aktivno traže posao (moraju da rade, ili žele) a da ga nisu našli duže od 3 meseca...
Druga je stvar što mnogo njih rade na crno (što nije njihova krivica), ali svi su oni na birou. Tako ispada da je stopa nezaposlenosti u Beogradu najveća (?!), zato što u Beogradu ima najviše gorepobrojanih individua.
Dakle, vrlo je prosto za čoveka prosečne inteligencije. Ta cifra od 14% je posledica ankete o radnoj snazi koja je nešto najbliže realnoj proceni broja nezaposlenih u ukupnom stanovništvu. Takođe, mislim da je blago precenjena (1-3%). Toliko.


Nije valjda da ljudima ne bi dao zdravstvenu zastitu? Pustio bi ih da umru?
Koliko je meni poznato ljudi na birou nemaju vise pravo na zdravstveno, nemaju ni oni koji rade kao sto vidimo jer nasa drzava uvodi "najbolji" zdravstveni sistem na svetu - Americki.

PS. Ostale evropske zemlje daju zdravstveno svakome gradjaninu drzave radio ne radio, bio ili ne bio na birou, placao porez ili ne

PPS. Oni koji rade a nisu prijavljeni nisu za to krivi vec poslodavac koji treba da odgovara (i moralno i zakonski) zbog toga.
dragan7557 dragan7557 17:10 06.08.2009

Re: Problem je "prepuna zaposlenost"

Dakle, vrlo je prosto za čoveka prosečne inteligencije. Ta cifra od 14% je posledica ankete o radnoj snazi koja je nešto najbliže realnoj proceni broja nezaposlenih u ukupnom stanovništvu. Takođe, mislim da je blago precenjena (1-3%). Toliko.



Živela "ISTINA."
angie01
U njih spadaju: neki zemljoradnici (ne svi), domaćice (ne sve), rentijeri stanova i drugih nekretnina (svi), plejboji (stručni termin iz međunarodnog privatnog prava), sve vrste neregistrovanih uličnih prodavaca i varalica državnog budžeta (svi), kao i ljudi koji rade puno radno vreme, a nisu prijavljeni (ubedljiva većina u navedenom broju nezaposlenih); takođe su tu i oni koji zapravo rade u inostranstvu i to ilegalno, a ovde održavaju status na birou da bi u slučaju povratka imali zdravstveno osiguranje.




pa kad nisam pala za izbor primera koji ugrozavaju!

e , a ovo za zdrastveno-to je vrh!


Rekoh ja, mlogo bre, gadan (a i kvaran) narod. Sve sam profiter!

dragan7557 cerski
adam weisphaut adam weisphaut 17:18 06.08.2009

Re: Problem je

Hello, I'm Troy Mclure, you may remeber me...
Nego što bi Domyet rekao, ne bih sad o tome, nego htdoh da primetim da bi sav taj balast progresu rknuo..nako mušarafski, sa prljavom vodom i bebu iz korita...
dragan7557 dragan7557 18:16 06.08.2009

Re: Problem je

Ko jos veruje da je nezaposlenost u Srbiji svega 14 %?


Pa, piše.

Dakle, vrlo je prosto za čoveka prosečne inteligencije. Ta cifra od 14% je posledica ankete o radnoj snazi koja je nešto najbliže realnoj proceni broja nezaposlenih u ukupnom stanovništvu. Takođe, mislim da je blago precenjena (1-3%). Toliko.


dragan7557 cerski
filantrop filantrop 19:52 06.08.2009

Re: Problem je

Ta cifra od 14% je posledica ankete o radnoj snazi koja je nešto najbliže realnoj proceni broja nezaposlenih u ukupnom stanovništvu. Takođe, mislim da je blago precenjena (1-3%). Toliko.


Izvini
javljam se sa paauze za rucak nemam vremena da trazim linkove
ali imam neke podatke:
Srbija ima 7,5 miliona
pezionera ima 1,6
dece i penzionera ima oko 4, 1 mil , dece 2,5
za radni odnos je sposobno 3,4 miliona
radi 1, 8 miliona
ostaje 1,6 miliona nezaposelnih
Procenat izracunaj sam.
EDIT:
u zaposlene su zaracunai samo one kojima su placeni svi doprinosi i cije firme nisu pred likvidacijom ili u toku likvidacije.

Ove podatke sam preuzeo odnekud, zaista ne mogu da se setim odakle , mozda s anekog biz sajta u Srbiji koje svaki dan gledam
Sad stvarno zurim, izvini

Ovo sam nasao na brzinu na Viki :demografija Srbije ?ovde se deca racunaju do 14 god, tamo gde sam ja gledao, mislim da su ih racunali do 18

Starosna struktura:
0-14 godina: Srbija - 19,95% (muškarci 1.028.355; žene 963.366); Crna Gora - 22,05% (muškarci 77.582; žene 72.395)
15-64 godine: Srbija - 65,22% (muškarci 3.187.746; žene 3.322.425); Crna Gora - 66,16% (muškarci 222.095; žene 227.923)
65 godina i više: Srbija - 14,83% (muškarci 638.204; žene 841.833); Crna Gora - 11,79% (muškarci 32.400; žene 47.763) (procena 2000. godine)
selica_nena selica_nena 22:13 05.08.2009

...

“ Zbog zatvaranja velikog broja preduzeća usled ekonomske krize sve više ljudi koji ne mogu da se prehrane potražilo je obroke u narodnim kuhinjama. “

Ovde, u mom komšiluku, svakog dana viđam iste ljude kako sede na žardinjerama ili stoje oslonjeni na zid. Uglavnom ćute i gledaju negde ispred sebe. Čekaju obrok iz narodne kuhinje. Stari ljudi, uglavnom. I oni kojima treba tuđa nega. Jedna slepa žena, koju vodi sestra. Jedan muškarac koji se prepire s nekim nevidljivim pratiocem. Samohrana majka sa troje dece predškolskog uzrasta.
Ovih dana viđam neke nove face. Srednjih godina, još su u snazi. Palo mi na pamet da su zidari sa nekog od gradilišta koja svaki dan niču, a onda sam videla da u rukama drže one limene porcije na sprat. I muka mi bilo, i bes i tuga. I došlo mi da ih pitam zašto negde ne rade. Mogli bi negde, negde... A gde? Možda kod Kineza - 8 sati za 6000 dinara?
sentinel26 sentinel26 22:25 05.08.2009

Re: ...

selica_nena
Ovih dana viđam neke nove face. Srednjih godina, još su u snazi. ...
Nova lica.
Upravo je to suština ove "prve" i prave vijesti, koju sam ja označio brojem 3, jer ove druge dvije i nijesu neke novosti.

Gradjani najbolje znaju kakvi su im budžeti a cijene gledaju svaki dan i to za njih nije ništa novo.

Da će razne vladine komisije pokušavati da stanje prikažu ružičasto, takodje nije iznenadjenje.


selica_nena selica_nena 22:34 05.08.2009

Re: ...

Da će razne vladine komisije pokušavati da stanje prikažu ružičasto, takodje nije iznenadjenje.


Ma mene ne čude oni. To, bre, kako zasedne u fotelju natakne ružičaste naočare i kuka i kako mu je genetski negativan narod pripao.
Više me brine što im ne vidim alternativu.


dragan7557 dragan7557 09:40 06.08.2009

Re: ...

Ovde, u mom komšiluku,

Pa, ko ti je kriv, idi na komšiluk Dedinje pa pogledaj kako živi normalan svet.

dragan7557 cerski
troy_mcclure troy_mcclure 15:00 06.08.2009

Re: ...

Zašto da ne 8 sati za 6000 dinara? Sem toga, ako vi znate neke Kineze koji plaćaju 6000 dinara, što je ispod zakonski propisanog minimalca, zašto ih ne prijavite Inspekciji rada? Šta vas sprečava? Tako ćete pomoći tim jadnim ljudima koji rade za tu crkavicu? Ne razumem?
selica_nena selica_nena 15:49 06.08.2009

Re: ...

Šta vas sprečava? Tako ćete pomoći tim jadnim ljudima koji rade za tu crkavicu? Ne razumem?


Upravo ti jadni ljudi koji rade za crkavicu. Kažu, ako ih prijavimo Inspekciji rada, sigurno će im zatvoriti radnju. A onda ostadoše i bez te bedne plate.
lozacpera1 lozacpera1 22:35 06.08.2009

Re: ...

Šta vas sprečava? Tako ćete pomoći tim jadnim ljudima koji rade za tu crkavicu? Ne razumem?


Ako prijavis nepravilnost neces pomoci nikome. Drzavni sluzbenik, ako i izadje na lice mesta uzece mobilni telefon, rucak ili nesto iz radnje, nece kazniti gazdu. Drzava nece kazniti sluzbenika. Mozes samo da ostetis radnika, ako gazda pomisli (ili mu se ucini) da ga je radnik prijavio otpustice radnika. Zena mog drugara radila je 5 godina i bila prijavljena ali nije uplacivan staz. Kad se za to saznalo pokusali da nateraju gazdu da to regulise. Zalili se gde god su znali. Znas sta su im rekli. Kaznili smo ga ali po zakonu ne smemo da ti kazemo koja je kazna. Naravno staz nije uplacen ni danas. Dakle sta sprecava prijavljivanje nepravilnosti, pa drzava koju boli uvo za njene gradjane.
G r o f G r o f 22:56 05.08.2009

oglodani radnici

"Moja logika kao čoveka je da ako je prosek plata u Srbiji 35 hiljada dinara, a ja zarađujem 15 hiljada, da vidim šta je to do mene da zaradim do tog proseka…


Moja logika kao čoveka je da ako je prosek plata u Srbiji 35 hiljada dinara, a ja zarađujem 15 hiljada, pri tome se ubi radeći, da vidim koji to kreten štiti parazite što ,me glodju.
dragan7557 dragan7557 09:44 06.08.2009

Re: oglodani radnici

ja zarađujem 15 hiljada, pri tome se ubi radeći,

Nemo' da se ubijaš sa'rane su skupe. Smanji rad i povećaj potrošnju tih paretina, šta si stisk'o.

dragan7557 cerski
Oljacat Oljacat 23:18 05.08.2009

Genetska greska postoji

Definitivno. Čim mu dozvoljavamo. I njemu i ostalima.
Nekoliko bisera datog ministra, koji i dan danas upravlja Privrednom komorom preko pojedinih lutaka na koncu......

Glas javnosti subota, 14. februar 2009. ŠABAC
- Stotinak seljaka protestovalo je u centru grada zbog loše politike u poljoprivredi i najave ministra trgovine Slobodana Milosavljevića da će uvoziti meso, jer je domaće skupo. Seljaci tvrde da su otkupne cene niske i da je zahvaljujući potezima bivšeg ministra poljoprivrede Milosavljevića stočni fond prepolovljen. Kako oni kažu, sada ima samo 40 odsto svinja u odnosu na prošlu godinu. Svoj protest izrazili su tako što su ostali bosi, a svoje cipele poslali ministru Milosavljeviću.
„Sada smo bosi i izuveni, a uskoro ćemo biti i goli“, poručili su sa protestnog skupa, sa kojeg su uputili pismo načelniku Mačvanskog upravnog okruga Svetomiru Vešiću da ih preda ministrima.

Građanski list petak, 13. februar 2009.
SOMBOR – Predstavnici Centralne asocijacije proizvođača mleka Vojvodine nedavno su ministru trgovine Slobodanu Milosavljeviću uputili pošiljku od 46 litara mleka ekstraklase. Mleko su poslali iz svih vojvođanskih opština da bi ukazali na veoma lošu situaciju proizvođača, koja bi mogla dovesti do klanja krava i gašenja farmi.Pre tri-četiri godine u Srbiji je bilo oko 700.000 krava, dok je lane taj broj smanjen na oko 400.000. Prošle godine je zbog toga ostvarena nulta stopa rasta proizvodnje u oblasti stočarstva.

RTV subota, 31. januar 2009. NOVI SAD -
Vojvođanski poljoprivrednici okupljeni oko Kluba "100P plus" traže hitnu smenu ministra trgovine i usluga Srbije Slobodana Milosavljevića, zbog, kako su naveli, njegove namere da u Srbiju uveze svinjske polutke.
"Ako Milosavljević uspe u nameri i uveze svinjske polutke, proizvođači svinja, kukuruza, ali i sama država Srbija pretrpeće neprocenjivu štetu, zbog čega je neophodno da ministar odmah bude smenjen", navodi se u saopštenju Kluba "100P plus".

Građanski list sreda, 6. maj 2009.
Nema razloga za strah da će zbog uticaja ekonomske krize propasti najveći broj malih trgovinskih radnji u Srbiji, one će samo morati da promene svoj asortiman ponude, u skladu s novim stanjem na tržištu, izjavio je juče Tanjugu ministar trgovine Slobodan Milosavljević. On je ukazao na to da u Srbiji ima oko 105.000 malih samostalnih trgovinskih radnji, za koje je najbolji model opstanka na tržištu da svoj asortiman proizvoda prilagode tako da u ponudi imaju više dnevnih potrošnih artikala, nauštrb trajnih i skupljih.
OBRAT PAŽNJU IMilosavljević je rekao i da se malim trgovinama preproučuje i ulazak u franšizu s većim i moćnijim i izrazio uverenje da će se one snaći i da neće propadati, jer i Ministarstvo trgovine i vlada čine sve da u programima pomoći namenjenim privredi Srbije i trgovina nađe svoje mesto

Blic ponedeljak, 22. septembar 2008.

Ministarstvo trgovine i usluga Slobodan Milosavljević procenilo je da postoje razlozi za sniženje cena poljoprivredno-prehrambenih proizvoda.

Eto. Postoji genetska greška. Kada neko može ovo da radi svojoj zemlji nekoliko godina.


dragan7557 dragan7557 09:48 06.08.2009

Re: brkačenje teza


Eto. Postoji genetska greška. Kada neko može ovo da radi svojoj zemlji nekoliko godina.

Alo bre, ministri ne rade oni : upravljaju, rukovode,i naređuju onim koji rade.

dragan7557 cerski
troy_mcclure troy_mcclure 14:55 06.08.2009

Re: Genetska greska postoji

Sve tri ideje su dobre. Ne vidim problem uopšte. Pogotovo u svetlu toga da 95% tih istih samostalnih radnji drže neprijavljene radnike i ne plaćaju porez - dakle njihov doprinos društvu jednak je nuli. Nek' se zatvore, neće biti šteta.
sentinel26 sentinel26 09:48 06.08.2009

Ako neko od blogera zna ?

U vesti br. 2 pominje se neki Institut za evropske studije.

Šta su to "evropske studije" ?

Šta znači to "relativno približne" cene ?

Da li je Statistika Srbije počela da prati i cene "šišanja" naroda ili to radi gore-pomenuti institut ?

Da li je ova cena od 1,5 Eura za šišanje republički prosek ?
....................................................................................

- Ako imamo evropske studije - da li imamo i američke, azijske, afričke ili severnopolne studije ?

- Ja u posljednjih 10 godina šišanje plaćam 2,5 Eura. Bilo je to jedno vrijeme i 3 Eura.

Ako je prosečna cijena šišanja naroda 1,5 Eura, onda mora da ima negdje i za 1 Euro.

Moja frizerka kaže da ona ne podnosi nikakve statističke izveštaje a jedna gospoja iz Statistike kaže da ne zna o tome ništa.
Nije to mala ušteda na ovu skupoću.

dragan7557 dragan7557 09:51 06.08.2009

Re: ISPRAVKA


Da li je Statistika Srbije počela da prati i cene "šišanja" naroda ili to radi gore-pomenuti institut ?

Ljudi bre, u Srbiji se narod ne šiša već guli.

Uf gadna bre ova vrućina.

dragan7557 cerski
sentinel26 sentinel26 10:24 06.08.2009

Re: ISPRAVKA

dragan7557
Da li je Statistika Srbije počela da prati i cene "šišanja" naroda ili to radi gore-pomenuti institut ?
Ljudi bre, u Srbiji se narod ne šiša već guli.
Uf gadna bre ova vrućina.
dragan7557 cerski

Odakle onda ova statistika o šišanju ?

Istina sada se na Javnoj prikazuje serija "Vruć vetar", pa možda su cijene odatle preuzete.

dragan7557 dragan7557 13:40 06.08.2009

Re: ISPRAVKA


Istina sada se na Javnoj prikazuje serija "Vruć vetar", pa možda su cijene odatle preuzete.

Znači Javna dva (ili više puta) naplaćuje istu polovnu starež ?

Ili je to možda u sklopu edukativnih emisija za drštvenu tranziciju u prošlost ?

ili u sklopu "Nekad i Sad" evropska Srbija u režiji Direktora Javne.

Dva puta naplatiti istu robu je čini mi se krivično delo koje spada u Obmane i Prevare.

dragan7557 cerski

P.S. kad počinje serijal na trećem kanalu ?
GajaR GajaR 10:46 06.08.2009

nekoliko beleški na margini o ministru

.
Goapodina MINISTRA ne poznajem, ali sam par puta imao sa njim duel...
Prvi put, kada je bio ministar trgovine, prostorije jedne slovenačke firme dodelio je svom šoferu, a radnike firme, uz pomoć milicije, izbacio na ulicu. Napisao sam krivičnu prijavu protiv njega...ali nije bilo ništa od toga???
Drugi put, kao predsedniku PKS-a obratio sam se sa molbom da mi pomogne protiv destrukcije sudije (krimosa!) da bi se okončao spor koji vodi strana firma protiv krimosa u jednom gradu, a na moje (učtivo) pismo on je "stojički" odćutao...

P.S. Bolje je što ga nikada nisam sreo
dragan7557 dragan7557 13:42 06.08.2009

Re: nekoliko beleški na margini o ministru

Napisao sam krivičnu prijavu protiv njega...ali nije bilo ništa od toga???

a na moje (učtivo) pismo on je "stojički" odćutao...

Dugo pamćenje jake 'telegencije.

dragan7557 cerski
GajaR GajaR 21:11 06.08.2009

Re: nekoliko beleški na margini o ministru

Dugo pamćenje jake 'telegencije.

šta je pisac hteo...pa on nema ni jaku ni slabu telegenciju

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana