Društvo| Kultura| Mediji| Politika| Život

Klintonovi izbliza

Time Bandit RSS / 06.08.2009. u 19:27

Pre par godina dobio sam pozivnicu za predavanje na temu “Lideršip i Humanitarni Rad“ od jednog udruženja čiji sam višegodišnji drug član. I ova pozivnica, kao i mnoge slične, bi završila u košu i ne bi ozbiljno bila uzeta u razmatranje i moguće pohodovanje, samo da nije bilo imena predavača – Bil Klinton. 

Pored predavanja bila su predviđena i dva susreta sa Mr. President-om, kako je stajalo u kraćem upustvu i satnici predavanja, a planirana za pre i posle predavanja. Lepo... baš lepo, mislim se nešto u sebi, biće to idealna prilika da postavim par pitanja oko vojno humanitarne akcije koja se odigravala na tlu Srbije u vreme predsednikovanja Bilija, a sve u laganoj koktel atmosferi.

Kasnije dok sam vozio prema sali u kojoj će se održati predavanje premetao sam razna pitanja i moguće odgovore koji se na njih mogu dobiti. Kada sam napokon izabrao tri kraća pitanja, na koje zatečeni sagovornik može samo da pogreši ili ostane nem, već sam bio u blizini sale. Nisam bio u tom kraju godinama, i mesto gde sam planirao da se parkiram više nije bilo iste namene. Sada je tamo neka nova građevina, i morao sam da produžim dalje. I tako, iz ulice u ulicu, sve više sam se udaljavao od satnice. Već sam kasnio na ovaj prvi deo planiran pre predavanja, ali ipak imam koktel kasnije a i  bila bi šteta da ova pitanja koja sam domislio propadnu. 


Pored verziranosti u humanitarne poslove i načine kako se to uspešno radi, zadnja trećina predavanja je bila posvećena porodičnim aspiracijama Klintonovih.

Vrlo inspirativno i emotivno sa suzama u očima, B. Klinton je govorio o svojoj ženi. Očigledno da je u to vreme nekako i doneta odluka na kućnom savetu Klintonovih da mama Hilari okuša sreću kao predsednički kandidat.

Tata Bil zna te stvari pa je lepo i oblikovao komunikaciju, i izabrao važne i odgovarajuće teme, kako bi pripomogao koliko je to u njegovoj moći. Mama Hilari mu je olakšala trud, jer zaista ima vrlo dugačak rezime javnog rada, i vrlo je potkovana - kako se to kaže gotovo sa svih strana.

Možda sam ja naivan (mnogi koji me poznaju tvrde baš suprotno) i dobre duše (hm,hm..) pa ma je malo ganula ova lepa supružnička recitacija. I ne samo to, držala me još poprilično, a sve do Hilarijevog gafa oko snajperske paljbe prilikom posete Bosni, i promaljanja obrisa planirane rigidne spoljne politike baš kao za vreme njenog supruga. Od tada je malo nejasno čije su to ideje prvobitno bile, mamine ili tatine.

Tokom predavanja, a naraočito u završnom supružničkom rigoletu, polako sam smekšao, i na kraju potpuno izgubio volju da postavljam bilo kakva pitanja. Ko sam ja da raspravljam o svetskoj politici sa bivšim predsednikom SAD, i da ispravlajm pogubne efekte vojnog sukoba. Eno ga tamo u Vašingtonu naš ambasador pa nek se on bavi tim stvarima, ako naša država smatra da treba. Jedino smisleno što mi je tada padalo na pamet je slaba mogućnost da se Klintonova humnanitarna organizacija uključi u otklanjanje posledica njegove prvobitne angažovanosti nama.



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mostarac mostarac 19:36 06.08.2009

Eto ti ga na

Zbog parkinga ne saznadosmo razloge vojno humanitarne akcije.
Uzgred, mama je palamudila o snajperskoj vatri na aerodromu u Tuzli, a ne u Sarajevu.
Nebitno, al istine radi.
drug.clan drug.clan 19:41 06.08.2009

Re: Eto ti ga na

mostarac
Zbog parkinga ne saznadosmo razloge vojno humanitarne akcije.


slika sve kaze, nema potrebe za pitanjima
Kazezoze Kazezoze 20:21 06.08.2009

Re: Eto ti ga na

drug.clan
mostarac
Zbog parkinga ne saznadosmo razloge vojno humanitarne akcije.


slika sve kaze, nema potrebe za pitanjima

jel' ova slika iz njihovog vudstok perioda?
drug.clan drug.clan 20:27 06.08.2009

Re: Eto ti ga na

Kazezoze
drug.clan
mostarac
Zbog parkinga ne saznadosmo razloge vojno humanitarne akcije.


slika sve kaze, nema potrebe za pitanjima

jel' ova slika iz njihovog vudstok perioda?


svi su oni bili "make love not war" ali .....
bjes bjes 21:13 06.08.2009

Re: Eto ti ga na

сељоберских ли фаца, куку :)

margos margos 00:01 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

Milan Novković Milan Novković 10:36 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

сељачких ли фаца, куку :)

Ako pod građansko vaspitanje dece u ranijim razredima osnovnih škola spada i ...

"....sloboda izražavanja mišljenja i stavova, unapređenja veština komunikacije, razvijanje sposobnosti kritičkog mišljenja, argumentovanja i zalaganja za sopstvene stavove, odgovornog odlučivanja i delanja...."

... onda, ma koliko kolektivno upražnjavali slobodu mišljenja i stavova, po "seljake" ne treba ići dalje od bloga B92 :)
dragoljub92 dragoljub92 11:33 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

ja,kaže se skim si takav si.
bjes bjes 11:40 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

Milan Novković
сељачких ли фаца, куку :)

Ako pod građansko vaspitanje dece u ranijim razredima osnovnih škola spada i ...

"....sloboda izražavanja mišljenja i stavova, unapređenja veština komunikacije, razvijanje sposobnosti kritičkog mišljenja, argumentovanja i zalaganja za sopstvene stavove, odgovornog odlučivanja i delanja...."

... onda, ma koliko kolektivno upražnjavali slobodu mišljenja i stavova, po "seljake" ne treba ići dalje od bloga B92 :)


да ли би био љубазан да мени са јефтином картом објасниш једноставно, шта си овим хтео рећи?

Milan Novković Milan Novković 11:41 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

kaže se skim si takav si

Zašto je "seljački" magnet jači od građanskog, pa se zbog nas "seljaka" uglavnom "poseljačimo", umesto da se uglavnom "ugrađanimo" ?
bjes bjes 11:45 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

ако је ту проблем, ја се извињавам, погрешно сам се изразио

уместо "сељачких" требало је да напишем "сељоберских" :)

саћу поправим :)
Milan Novković Milan Novković 11:52 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

bjes
ако је ту проблем, ја се извињавам, погрешно сам се изразиоуместо "сељачких" требало је да напишем "сељоберских" :)саћу поправим :)

Nije nikakav probem, ne treba trošiti vreme na popravke, bolje ga je utrošiti na građansko obrazovanje :)
bjes bjes 11:59 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

:)
а ја се потрудио да будем колико-толико фин и да за горепоменути пар искористим благу реч..
а хтео сам да напишем "која багра"...
Milan Novković Milan Novković 12:03 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

bjes
:)а ја се потрудио да будем колико-толико фин и да за горепоменути пар искористим благу реч..а хтео сам да напишем "која багра"...

Klintonovi jesu bagra, po raznim merilima, sve počevši od krvavih ruku, of the highest order, zato sam se i javio, a reč "seljak" u negativnom smislu sam već prihvatio, iako je ja ne koristim i savetujem decu da je ne koriste, i ne smeta mi previše.
dragoljub92 dragoljub92 12:33 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

Milan Novković
bjes
:)а ја се потрудио да будем колико-толико фин и да за горепоменути пар искористим благу реч..а хтео сам да напишем "која багра"...

Klintonovi jesu bagra, po raznim merilima, sve počevši od krvavih ruku, of the highest order, zato sam se i javio, a reč "seljak" u negativnom smislu sam već prihvatio, iako je ja ne koristim i savetujem decu da je ne koriste, i ne smeta mi previše.

milanče ič mi nije jasno gde si našo paralelu sa klinton-seljoberima i seljacima na blogu,doduše ako sam i sam jedan od blogoseljobera onda i nemogu sam sebe da ugledam
Milan Novković Milan Novković 13:27 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

ič mi nije jasno gde si našo paralelu sa klinton-seljoberima i seljacima na blogu

Nisam, naravno, naprotiv :)

Ako je reč "seljak" već našla i alternativni put u jezik, neka, jezik je živ. I iako ja u pedesetim više nemam vremena da svakom svetskom zlikovcu na kog naiđem lepim epitete po blogovima ovaj "dražesni bračni par je, u mojim očima, specijalan.

Da pozajmim konstrukciju iz engleskog - ima "seljaka" i ima seljaka i sumnjam da su ovi naši "arkanzaški prijatelji" znali za razliku dok su na obe kategorije padale kasetne bombe, bombre sa obogaćenim uranijumom i razno Y2K nekompatibilno đubre dizajnirano da ubija ljude.

Koju razliku, oni ne znaju razniku između nevinog deteta i "seljaka" i ne samo kad su geo-politički poeni u pitanju, nego kad je u pitanju ispucavanje djubreta kome ističe rok, pa naplaćivanje od saveznika, da se "napravi" neka kinta.

Tako, iako sam se ograđivao od preozbiljnosti stavljanjem smajlija na krajeve rečenica, ja bih im radije prilepio neku arkanzašku kreativnu konstrukciju, samo kad bih je znao :)

Od srpskih - zlikovci, krvoloci, već sam rekao, "seljak" bi za njih bio daleko više od komplimenta.
Milan Novković Milan Novković 13:48 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

да ли би био љубазан да мени са јефтином картом објасниш једноставно, шта си овим хтео рећи?

Hteo sam reći da onog trenutka kad na nekoga upotrebimo reč "seljak" u negativnom kontekstu, treba da znamo da smo ostalima dali do znanja da smo i sami "seljaci".

Ako ne koristimo reč to ne znači da nismo "seljaci" - evo ja, npr, ne koristim reč, a umem da bacim prljav veš-odeću na pod, umem da ne spustim dasku u WC-u i slično - dva od mnoštva primera, "seljak", znači.

Samo, ovako uglavnom zamaram četvoro ostalih članova moje porodice.

Korišćenjem reči "seljak" u negativnom smislu zamaramo mnogo žešće.

Često ljudi navode primer reči "pička" kao karakterne osobine - ovo je, po meni, potpuno drugi slučaj - žene su pametne, a svi smo svesni da pol nije stvar izbora (a i da ga možemno menjati kad odrastemo ko zna u koju bi stranu ta igranka krenula :)

Seljaci su, u proseku, manje i uže formalno obrazovani, imaju izbor da se bolje obrazuju i da više ne budu seljaci koji nisu iskoristili. To je njihovo pravo, ja mislim da su po osnovnim karakternim crtama, u proseku, slični ako ne bolji od ne-seljaka.

Tako, kad koristimo reč "seljak" u negativnom smislu to je odraz modaliteta u kome smo mi manje obrazovani, lošije građanski obrazovani.

A onda imamo i mnogo ljudi koji nisu sa sela a kojima je to jedini modalitet.
dragoljub92 dragoljub92 13:58 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

samo kad bih je znao :)

geek,mislim da sam dobro spelovao
dragoljub92 dragoljub92 14:01 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

Tako, kad koristimo reč "seljak" u negativnom smislu to je odraz modaliteta u kome smo mi manje obrazovani, lošije građanski obrazovani.

da prevedem ovako :
neko je seljak po mestu rođenja a neko po shvatanjima,upotreba epiteta seljak se uvek odnosi na ovog drugog
da se editujem
valjda sam pogodio reč epitet.pošto nikad nisam uspeo da razumem kad pridev prerasta u epitet ili obrnuto ili kako već
Milan Novković Milan Novković 14:09 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

geek,mislim da sam dobro spelovao

Kako geek, Dragoljube

Geek ima široko značenje koje je, usput, i dosta fluidno.

Danas je dominannto značenje koje je manje negativno od "seljak" i evo kopiram sa Wikipedije:

"...a peculiar or otherwise odd person, especially one who is perceived to be overly obsessed with one or more things including those of intellectuality, electronics, etc..."

E sad, i neko ko je opsednud vlašću i novcem i po cenu ubijanja i pljačkanja bi potpao pod ovu definiciju, samo ja uglavnom nailazim na uprotrebu reči za one opsednute eletkronikom, kopmpjuterima, tehnikom uopšte, pa sam ubeđen da bi se Klintonovi na ovaj način još jeftinije provukli :)
Time Bandit Time Bandit 14:10 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

A onda imamo i mnogo ljudi koji nisu sa sela a kojima je to jedini modalitet.


nije baš pristojno seljacima iz planinarsko kafilerijske podgrupe to i reći. Jednom je N. Milošević rekao da su oni kao pudlice, koje kad bi umele da govore, uglavnom tvrdile da su nemački ovčari.
Milan Novković Milan Novković 14:18 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

dragoljub92
Tako, kad koristimo reč "seljak" u negativnom smislu to je odraz modaliteta u kome smo mi manje obrazovani, lošije građanski obrazovani.da prevedem ovako :neko je seljak po mestu rođenja a neko po shvatanjima,upotreba epiteta seljak se uvek odnosi na ovog drugogda se editujemvaljda sam pogodio reč epitet.pošto nikad nisam uspeo da razumem kad pridev prerasta u epitet ili obrnuto ili kako već

Znam to, ali zamisli misaoni eksperimenat, zamisli da beskrupulozne ubice i pljačkaše zovemo "dragoljubi".

Ok, da se svaki muškarac zove "Dragoljub", not a big deal.

Ali nije tako.

Zamisli da su ti Klintonove bombe ubile nekog dragog i mi ovaj divni bračni par ovde zovemo "dragoljubi". Ti jedan možeš da budeš širokih pogleda i liberalan, ali ti se ne bi razlio osećaj sreće po telu,a ti si jedan, Dragoljuba ima dosta u Srbiji.

Zar tebi ne bi bilo jedno od prvih pitanja "Što Dragoljub, što ne primitivac, moralni ili intelektualni" ili slično :)

Naravno, samo da ponovim, ovo je konstrukcija odgurana u ekstrem kao sredstvo naglašavanja pod-teme kako je ja vidim.

dragoljub92 dragoljub92 14:26 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

Geek ima široko značenje koje je, usput, i dosta fluidno.

nisam ja nikakav poznavalac engleskog .lično sam pojam geek povezivao za kompjuktorske zanesenjake ,kad ono međutim u jednom filmu,mislim da je "lepi đoni" u pitanju prevodilac(žednih preko ..." je izgovorenu reč geek preveo kao seljak.sad ja moram da verujem prevodilacu i prevodilačkinji(neznam dal je bilo muško ili muškinja)
Zar tebi ne bi bilo jedno od prvih pitanja "Što Dragoljub, što ne primitivac, moralni ili intelektualni" ili slično :)

el ti to mene onako fino....
Milan Novković Milan Novković 14:35 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

nije baš pristojno seljacima iz planinarsko kafilerijske podgrupe to i reći. Jednom je N. Milošević rekao da su oni kao pudlice, koje kad bi umele da govore, uglavnom tvrdile da su nemački ovčari.

Naravno, samo ovo sad vodi u mnogo dublji i ozbiljniji strukturalni problem od dolaska seljaka u grad.

Evo primera, iako možda grešim - ovde (London) sin jednog mog prijatelja ostao bez posla (bio hemija, molekularna biologija, zaboravih, top istraživačka grupa pri univerzitetu), istekao mu contract.

Njemu je bila najnormalnija stvar da se razleti pa raznim engleskim "nedođijama" da bi našao posao, i posao koji voli.

Kad sam ja došao u UK (1987), možda se u međuvremenu promenilo, rođeni beograđanin, lekar bez posla bi radije prodavao kokice u Knez Mihailovoj nego otišao na selo 200 Km od Beograda da leči. A još radije bi bio sa roditeljima i ne radio ništa dok traži posao u Beogradu.

Tako, u našoj više implicitno-iracionalno nego bilo kakvoj drugoj definiciji "imidža" i "uspeha", a i meni dragog "ljudskog kvaliteta", ima puno tema.


Ne znam koja je, u proseku, danas starosna dob dovoljna da dete, ili mladi čovek, spozna da se iza lepih i tečnih reči, solidnog obrazovanja, još solidnije odeće i lica u osmehu često krije vanredna sebičnost, odsustvo prijateljskog i manjak bilo kakvog duha vrednog druženja.
Milan Novković Milan Novković 14:39 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

el ti to mene onako fino....

Ne, ni najmanje, ovo su moji trikovi za "brzo razmišljanje". Zamisli sad seljaka, poštenog, vrednog, koji je spreman svakom da pomogne, kome je neko nastradao od Klintonove bombe, koji se deklariše kao seljak (živi na selu i obrađuje zemlju) i koji sluša kako Klintone zovemo "seljaci".
dragoljub92 dragoljub92 15:17 07.08.2009

Re: Eto ti ga na

Milan Novković
el ti to mene onako fino....

Ne, ni najmanje, ovo su moji trikovi za "brzo razmišljanje". Zamisli sad seljaka, poštenog, vrednog, koji je spreman svakom da pomogne, kome je neko nastradao od Klintonove bombe, koji se deklariše kao seljak (živi na selu i obrađuje zemlju) i koji sluša kako Klintone zovemo "seljaci".

ja sam deset godine radio u jer-jer i o pravim seljacima imam najbolje mišljenje.jedino što mi usadiše ovaj matevačko niški kog ne mogu dvaes godina da se oslobodim.
zato i kažem neko je seljak po shvatanju neko po poreklu pa sad ko se gde nađe.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:42 06.08.2009

Gaf do gafa

Ko sam ja da raspravljam o svetskoj politici sa bivšim predsednikom SAD, i da ispravlajm pogubne efekte vojnog sukoba.Eno ga tamo u Vašingtonu naš ambasador pa nek se on bavi tim stvarima, ako naša država smatra da treba.

Hebiga, mogao si ga pitati, kao muškarac muškarca: Da li i dalje tvrdi da oralni sex nije sex.
Time Bandit Time Bandit 03:45 07.08.2009

Re: Gaf do gafa

Da li i dalje tvrdi da oralni sex nije sex.

Čisto sumnjam da bi neki od njegovih saveta u tom domenu bili široko prihvaćeni kao normalni.
Čak je i Monika kasnije pričala i pisala da je i cigare stavljao na pogrešno mesto...
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:17 06.08.2009

Isti slučaj

Tokom predavanja, a naraočito u završnom supružničkom rigoletu, polako sam smekšao, i na kraju potpuno izgubio volju da postavljam bilo kakva pitanja. Ko sam ja da raspravljam o svetskoj politici sa bivšim predsednikom SAD, i da ispravlajm pogubne efekte vojnog sukoba. Eno ga tamo u Vašingtonu naš ambasador pa nek se on bavi tim stvarima, ako naša država smatra da treba. Jedino smisleno što mi je tada padalo na pamet je slaba mogućnost da se Klintonova humnanitarna organizacija uključi u otklanjanje posledica njegove prvobitne angažovanosti nama.


I ja bejah na jednom takvom predavanju pre neku godinu. Trebalo je da pričaju Klinton i Gorbačov, ama se Gorbačov skrljao nešto na ledu, polomio nogu i u poslednji čas otkazao. Ostao samo Klinton. I isto tako sam danima u glavi vrtela šta bi ga sve valjalo pitati povodom "Milosrdnog anđela", itd, itd. A on udario priču o humanitarnom radu u Africi, i globalnom zagrevanju, i kad je napričao šta sve uradiše u neznamkojoj afričkoj državi, i ovo i ono... počeh ja da razmišljam šta bi kod nas sve mogao da uradi... i splasnu moja opsednutost "Milosrdnim anđelom", i baš tako ko i ti počeh da razmišljam, sećam se: "Ko sam ja da ispravljam krive Drine?" Na kraju se još i rukovah i slikovah s čovekom, božemeoprosti, sve strepeći da će me se otac, po povratku u otadžbinu, odreći preko novina.
drug.clan drug.clan 20:25 06.08.2009

Re: Isti slučaj

priču o humanitarnom radu u Africi


e da on je cuven i po "humaniarnom radu" u Africi, ponajvise Somaliji i u Kongu i Ruandi. Cak i on priznao da je pomakom malog prsta mogao spasiti pola miliona neduznih ljudi u Ruandi ali nije.
Time Bandit Time Bandit 04:06 07.08.2009

Re: Isti slučaj

Ostao samo Klinton. I isto tako sam danima u glavi vrtela šta bi ga sve valjalo pitati povodom "Milosrdnog anđela", itd, itd. A on udario priču o humanitarnom radu u Africi, i globalnom zagrevanju, i kad je napričao šta sve uradiše u neznamkojoj afričkoj državi, i ovo i ono... počeh ja da razmišljam šta bi kod nas sve mogao da uradi... i splasnu moja opsednutost "Milosrdnim anđelom", i baš tako ko i ti počeh da razmišljam, sećam se: "Ko sam ja da ispravljam krive Drine?" Na kraju se još i rukovah i slikovah s čovekom, božemeoprosti, sve strepeći da će me se otac, po povratku u otadžbinu, odreći preko novina.


Ama apsolutno isti govor tela i nastup kao i kod ove poslednje misije kada je vratio ove dve žene kući u SAD. Zanimljivo je da su tamošnje vlasti jedino prihvatile njega kao posrednika od širokog spektra ponuđenih. On sa tom višesatnom pričom ih je izgleda malo i ganuo jer su maghali dugo po odlasku aviona.

Interesantno je da su nam reakcije bile gotovo identične, moguće da je i sam nastup pripreman vrlo pažljivo (primećuje se kada govori o arapskom svetu, a koji su inače i veliki donatori njegove humanitarne organizacije).
Bivšima je uvek lako, jer nisu pritisnuti raznoraznim interesima o kojima moraju da vode računa ili opterećeni stavom vlade o svim malim i velikim pitanjima...


Time Bandit Time Bandit 04:15 07.08.2009

Re: Isti slučaj

komentar druga gbls plodnog autora iz potpalublja je obrisan zbor ružne animacije,
ako pronađe neku sa cipelama to bi bilo OK
Time Bandit Time Bandit 04:17 07.08.2009

Re: Isti slučaj

drug.clan
priču o humanitarnom radu u Africi


e da on je cuven i po "humaniarnom radu" u Africi, ponajvise Somaliji i u Kongu i Ruandi. Cak i on priznao da je pomakom malog prsta mogao spasiti pola miliona neduznih ljudi u Ruandi ali nije.


Negde je čak i rekao da bi višestrukim pomakom malog prsta to bilo i više miliona...
gbls gbls 12:46 07.08.2009

Re: Isti slučaj

Time Bandit
komentar druga gbls plodnog autora iz potpalublja je obrisan zbor ružne animacije,
ako pronađe neku sa cipelama to bi bilo OK

Komentar obrisao gbls
Time Bandit Time Bandit 16:42 07.08.2009

Re: Isti slučaj

animacija je bila ružna i neprilična, a kvalifikacije o drugima i meni mogu da prođu...
vishnja92 vishnja92 20:09 07.08.2009

Re: Isti slučaj

evo, ja vam se divim u vasoj velicanstvenoj nameri.

nameri koju si prozreo i obelodanio,

da li ista znas o autoru i da li znas da persiranje podrazumeva veliko slovo?
aj dosadjuj se negde drugde, leba ti. idi na post o ovcama ili tako nesto.
gbls gbls 21:13 07.08.2009

Re: Isti slučaj

vishnja92
evo, ja vam se divim u vasoj velicanstvenoj nameri.

nameri koju si prozreo i obelodanio,

da li ista znas o autoru i da li znas da persiranje podrazumeva veliko slovo?
aj dosadjuj se negde drugde, leba ti. idi na post o ovcama ili tako nesto.

Idem, persiranje ne podrazumeva uvek veliko slovo, samo kada se naglasava da posebno uvazavas onog kome se obracas, o autoru ne znam nista, moja krivica, ali sa uvredama je prvi poceo draga visnja.
vishnja92 vishnja92 21:35 07.08.2009

Re: Isti slučaj

ne, nije - on je jedan od najuljudnijih blogera ovde.

a ako uvreda postoji van ovog teksta/komentara na nekom mestu za koje mi ne znamo, to se da jednostavno i intimno razresiti, van naslovne. mada sumnjam da je to u pitanju :)

o pravopisu ne bih dalje, osim ako nisi od beogradskih prodavacica koje mi se obracaju sa "cao, izvoli", docim to vise nije pitanje pismenosti nego ranog kucnog vaspitanja.
gbls gbls 21:47 07.08.2009

Re: Isti slučaj

Otisao sam, obrisao komentare, sta jos? A ti visnja, ako si tako lepo vaspitana nemoj vise da trolujes blog. Ima vremena, srescemo se.
vishnja92 vishnja92 21:39 07.08.2009

Re: Isti slučaj

?

nisam rekla da sam lepo vaspitana i trolovacu blog dok je mene.
ali necu da ga zagadjujem :)

za ove pretnje me bole usi nacisto, a mozda se i necemo sresti.
na "imanje vremena" grohotom se smejem.

pozdrav.

ps - po svoj prilici si, prema ayurvedi, pitta tip - treba da smanjis kiselo, toplotu, alkohol, duvan - to su stvari koje pospesuju ljutnju. jedi zelenu salatu i baklave, sta da ti kazem :)
gbls gbls 22:03 07.08.2009

Re: Isti slučaj

vishnja92
?

nisam rekla da sam lepo vaspitana i trolovacu blog dok je mene.
ali necu da ga zagadjujem :)

za ove pretnje me bole usi nacisto, a mozda se i necemo sresti.
na "imanje vremena" grohotom se smejem.

pozdrav.

ps - po svoj prilici si, prema ayurvedi, pitta tip - treba da smanjis kiselo, toplotu, alkohol, duvan - to su stvari koje pospesuju ljutnju. jedi zelenu salatu i baklave, sta da ti kazem :)

Za trenutak sam pomislio da te prijavim moderaciji zbog uvrede, kad procitah u jednom tvom tekstu
Jer ja Supermoda volim. Ne zelim da ga brukam.
Supermod sve zna. On je izvan nase moci poimanja.
Kada svojevoljno odluci da se otelotvori medju nama, Supermod je drag, ljubazan i nadasve duhovit.

pokrij se bre usima, nesrecnice
vishnja92 vishnja92 22:47 07.08.2009

Re: Isti slučaj

ne pada mi na pamet, stojim iza svake reci koju sam rekla :)))
evo, prijavicu se sama, da se ne deranziras.

ps - glupe i istolerisem, ali one bez duha: nikako. evo ti makar jedan .
vishnja92 vishnja92 22:48 07.08.2009

Re: Isti slučaj

ps - samoprijavljena.
dragoljub92 dragoljub92 14:22 08.08.2009

Re: Isti slučaj

Za trenutak sam pomislio da te prijavim moderaciji zbog uvrede

koj si ti smrad
Time Bandit Time Bandit 18:51 08.08.2009

Re: Isti slučaj

Hvala Višnja i izvini za neprijatnosti



šteta što mogu da poslužim samo virtuelno

vishnja92 vishnja92 19:20 08.08.2009

Re: Isti slučaj

hvala tebi :)
Time Bandit Time Bandit 19:31 08.08.2009

Re: Isti slučaj

dragoljub92
Za trenutak sam pomislio da te prijavim moderaciji zbog uvrede

koj si ti smrad


Hvala Dragoljube, oni nemaju Obraza

nego sedi da popijemo nešto

dragoljub92 dragoljub92 19:52 08.08.2009

Re: Isti slučaj

Time Bandit
dragoljub92
Za trenutak sam pomislio da te prijavim moderaciji zbog uvrede

koj si ti smrad


Hvala Dragoljube, oni nemaju Obraza

nego sedi da popijemo nešto


хвала и теби.
само да појасним мој став.вређали су ме на блогу онолико,и ја сам вређао.никад нисам притисо дугме да се жалим модерацији што ме неко вређа нити ћу ,икад.колко умем да се одбраним умем.ако не ником ништа.
штоно би се рекло стани на црту па ил добијеш ил изгубиш.
al.pacino al.pacino 06:20 07.08.2009

klin ton ton ton...

E, pade mi napamet, kad su Stonsi pre par g. otkazali svirku u BG... na taj dan svirali Bilu za rodjish... samo sam mogao da se setim Mikija Manojlovica u Ranama " Jooj Klintone mamu li ti j... " ...
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:20 07.08.2009

Blago tebi,

uspelo ti je da ne pitaš...ja još nisam dosegla taj stepen samokontrole, ne da mi đavo mira, to je prosto jače od mene, živa ne bi' bila da ne pripitam Kilntona...
ivana23 ivana23 09:38 07.08.2009

Re: Blago tebi,

Jelica Greganović
uspelo ti je da ne pitaš...ja još nisam dosegla taj stepen samokontrole, ne da mi đavo mira, to je prosto jače od mene, živa ne bi' bila da ne pripitam Kilntona...

Sta...
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:52 07.08.2009

Re: Blago tebi,

Malo bih razmislila šta, ali sigurno bih imala šta da ga pitam i ne bih izdržala da ne pripitam.
Time Bandit Time Bandit 16:31 07.08.2009

Re: Blago tebi,

evo recimo slično predavanje se priprema ponovo, i šta bi mogla biti ta pitanja a da ostanu u zoni opšte kulture?
Prvo sam mislio da pomenem porodicu koja je bez traženja takve vizuelne instalacije morala da gleda svakodnevno prelete raketa tima tomahavk, a zatim i strukturalna oštećenja kuće. Rekoh odlična je komparacija njegove mirne porodične atmosfere i radne organizovanosti sa unezverenom porodicom u haosu rata u Srbiji. Interesovalo me je da li ipak ima i malo simpatija za građane Srbije i teške posledice koje su ostale.
Međutim kada sam malo razmislio vidim da je bolje da ta pitanja postavim nama...
antioksidant antioksidant 11:04 07.08.2009

ozbiljno

a sta si hteo da ga pitas?

Kada sam napokon izabrao tri kraća pitanja, na koje zatečeni sagovornik može samo da pogreši ili ostane nem
Time Bandit Time Bandit 16:52 07.08.2009

Re: ozbiljno

Ništa specijalno, više poređenje uslova života dve porodice koje žive u različitim okolnostima, i posledica koje su nastale delimičnim činjenjem / nečinjenjem tadašnjeg predsednika SAD. I ako bi reakcija bila pozitivna, kako bi mogao da pomogne kroz njegovu organizaciju u otklanjanju ili bar ublažavanju posledica.
gbls gbls 18:01 07.08.2009

Re: ozbiljno

antioksidant
a sta si hteo da ga pitas?


Komentar obrisao gbls
sentinel26 sentinel26 11:22 07.08.2009

Pitanje za Klintona



?
Time Bandit Time Bandit 13:59 07.08.2009

Re: Pitanje za Klintona


ovaj je bar imao zanimljive odgovore
sybil sybil 15:47 07.08.2009

ima jedan vic

dosao klinton u sarajevo, pruzio ruku fati i kaze bil, fata odgovara bi, sto ne bi.
Time Bandit Time Bandit 16:36 07.08.2009

Re: ima jedan vic

sybil
dosao klinton u sarajevo, pruzio ruku fati i kaze bil, fata odgovara bi, sto ne bi.


ova Fata ko Monika bre, međutim sada je mama šef i teško da bi ga pustila na predavanje među takve...
sentinel26 sentinel26 21:41 07.08.2009

Re: Hilari u gostima kod Fate

Time Bandit
sybil
dosao klinton u sarajevo, pruzio ruku fati i kaze bil, fata odgovara bi, sto ne bi.
ova Fata ko Monika bre, međutim sada je mama šef i teško da bi ga pustila na predavanje među takve...


sentinel26 sentinel26 21:38 07.08.2009

I Jelcin hteo nešto da pita Klintona ?

Time Bandit Time Bandit 19:04 08.08.2009

Re: I Jelcin hteo nešto da pita Klintona ?

Jeljcin bi da je mogao držao svakako najzanimljivija predavanja sa čestim pauzama za

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana