Društvo| Hronika| Politika| Sport| Život

Napaljenizam

Unfuckable RSS / 07.08.2009. u 19:26

„Puška okačena na zid u prvom činu, u trećem činu mora da opali"

 Mada u „najboljim godinama“ još uvek ponekad umem sebi priuštiti i malo nepatvorenog mazohizma, kao obavezni trening krvotoka, želuca, logike, strpljenja i sveopće izdržljivosti.
Odmah da se razumemo – tu ne spadaju povremeni „Ko izdrži duže“ ekscesi slušanja narodnjaka s prijateljima u kojima, a što to ne reći -  često pobeđujem.

 

  Dakle, više pojavnih oblika ima taj dril : od početnog levela gde se gleda emisija sa izobličenom pevaljkom i prasetom na pladnju, kao ogledalom, preko posmatranja (a, nemam bolji izraz) Milomira Marića, pa sve do onih najviših nivoa koji bi se sastojali u pažljivom slušanju (čik probajte!) gostiju Jelene Bačić - Alimpić ili pak pukog gledanja (sme da se plače) uvek nekako „odsudnih bitaka za Evropu“ naših Interesnih Udruga za Trgovinu Ljudima na veliko i malo doo, koje bi samo još neobavešteni mogli nazvati fudbalskim klubovima.
  I tako, odaberem ja Bingo – level za redovni trening izdržljivosti u sredu uveče i zablenem se u crno – belu farsu okićenu „idemo dalje uz opreznu ali odlučnu ofanzivu od samog starta, ali bez žurbe“ retorikom.
Mislim, Ljudi : nemam ja baš nikakvih očekivanja glede historijskih poduhvata ovakvih udruga, ali mi je uvek nekako simpatično po krvotok da gledam kako Laž ume da izmisli Snove, i svu tu, skoro pa dečiju naivnost prepunog stadiona koji želi da veruje da se upravo Tada i upravo Tu okreće neki Novi List i stupa u bolje sutra stazama stare slave.
  Kroz sve te zavese iluzija i očekivanja porađa se i Nova Nada u vidu brzog gola Domaćina. Stop sada i mala pomoć Damama, ako su uopšte uspele da stignu do ovog mesta : ako igrate fudbal i jurite negativan rezultat iz prve utakmice, a rano postignete gol – smatrajte to Darom s Neba. Logika kaže da su protivniku uši pune vode i da je zreo za završni udarac. Osim, ako niste fudbalski klub iz Srbije (izuzimam privremeno Zvezdu iz ove priče). Tu, naime ni darovi sa neba ne rade posao, a sutradan će Vam vaš Trener preko medija već objasniti kako ste igrali pogrešno. Da, da : Trener. Da, da : pogrešno.
  Pošto u znanje i umeće kada je domaći fudbal u pitanju (opet privremeno izuzimam Zvezdu) slabo verujem, počinjem potragu za tim presudnim čimbenikom koji je doveo do „odsecanja nogu“ Kipranima i ranog, a što ne reći i - nenadanog vođstva domaćina. Dakle, Istraživački Duh u akciji.
  Ubrzo, ili hadmeđutoa, dolazi do preokreta : moja već nadaleko poznata Moć Rasute Pažnje i još uvek neutažena želja za pravim mazo – provodom uz više patnje nego što se trenutno nudi (hoću da patim za sve pare !) isplivava u nevreme u obliku pojačanog vizualnog opažajnog rada koji mi sasvim odvlači pažnju od lopte koja se ionako kotrlja i (pokazalo se ubrzo : mizernog) dešavanja na terenu : 
preko sred srede istočne tribine stadiona JNA, a u sred te srede, 5.avgusta 2009. stoji transparent :

3136a68.jpg 

                                                      „DOGODINE U KNINU !“

 (Iskreno, prvo sam pomislio da piše „...u Kinu!“ - ali zbog već spomenutog, rekoh li – mizernog – toka tkzv meča igra se uglavnom odvijala oko centra, te sam uspeo da obnovim gradivo)
  Dakle : „DOGODINE U KNINU!“.                                                                                        

  Priznajem da sam jedno poprilično vreme mozgao o tome šta je to Grupa Umetnika želela da kaže ovim ingenioznim intelektualnim eksperimentom (eksperiment – kako to prikladno zvuči) i koje je uopšte to umetnički pravac u pitanju. 
 Motajući tako film (a blagi bog zna da mi mnogo ne treba za tu akciju, he he he ) dođem do lahke spoznaje da mi – na potezu od Brankovog do Pančevačkog mosta, pa unakrst i uokolo – pažnju u tom istom, umetničkom smislu okupira kapitalni grafički poduhvat grupe građana najčešće potpisane sa „SF“, „South Gate“, „Južni front“ ili „PFC“ čija se ekspresija jednostavno ali nedvosmisleno svodi na poruke „Smrt pederima!“ ; „“Stop pederima!“ ; „Stop gej paradi!“ ; „Pederi – napolje!“ 
(ovaj poslednji mi je ubedljivi vrh : naime, kada ugledam ovakve umotvorine ja refleksno konstruišem suprotne rečenice i projektujem na te iste zidove, čistog sporta radi – probajte ponekad, zabavno je)
 Pomenuto vascelo grafičko angažovanje i prilježnost ne videh još od „Đilas – tajkun“ edicije, a davni „Pukao je“ projekat nešto šarolikije „šačice“ malo je dete za sveobuhvatnost ovakovog umetničkog zahvata. 
  Mala digresija : 
od svih mogućih mesta na pomenutom potezu između Dva Mosta (NBG mi izgleda još uvek pošteđen ili ja po običaju ne gledam gde i kako treba) nekako mi je najzanimljiviji i najilustrativniji onaj zid koji vodi od bioskopa „Balkan“ do ćoška ka Desktopa Stefana, prava mala oglasna tabla bolesnika svih fela i boja (svetloplavo – crno – crvenih, uglavnom) na kojoj se jedni drugima javljaju da su dobro i u očitoj formi i funkciji, ostavljajući po neki pisovart, uz redovan apdejt 
(donedavni masterpis „Vojvođanske džukele marš iz Srbije!“ uredno je apdejtovan u savremeniji, aktuelniji, pa što ne reći i patriotsko osvešćeniji „Smrt pederima“)
  Ok, grafiti...umetnos'
ali hajde da se još za trenutak vratimo na poprište Pirove pobede ka kojoj se tužno dešavanje na stadionu kreće, kao paradigmi svih tih (ne nužno samo) fudbalskih frustracija i propratnih zabluda, sasvim pristalih uz ceo taj umetničko – filozofski koncept koji u trenutku zveketa Moreirine prečke prosvetljeno krstim kao „NAPALJENIZAM“
...dok prvak nekog tamo Kipra demolira prvaka Srbije (a zaključke ostavljam Vama), 
onaj nesretni i tužni transparent, kao ideja vodilja celog tog Napaljeničkog Manifesta, sa one istočne tribine (a koja druga bi uopšte mogla biti?) kao da lagano počinje da se kezi i ruga svojim Tvorcima, ali i svima nama koji, doduše, ne polažemo prava na autorski honorar, ali – kao što već rekoh – volimo da patimo za sve pare.
Dogodine u Kninu ?
A u Ligu Šampiona, kad planirate ?

 



Komentari (358)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Alava Alava 00:42 08.08.2009

Samo vi cirkajte

biće manje jetrenih pašteta.

Pa kude si bre Anfače?
Ej, toliko provociraš sa ovim "u najboljim godinama", sreća nisam u fazonu trenutačno, ali biće dana za megdana :)))
NNN NNN 00:55 08.08.2009

Re: Samo vi cirkajte

Samo gledam ko su štreberi na blogu u petak-na-subotu.
Unfuckable Unfuckable 00:57 08.08.2009

Re: Samo vi cirkajte

Dogodine... u ADSL ?
ćao Mlada, drži se
tek 58 % Evropljana redovno koristi internet, koji će ti to ustvari - kad ima toliko važnijih stvari
topcat topcat 01:00 08.08.2009

Re: Samo vi cirkajte

Unfuckable
kad ima toliko važnijih stvari


Kojih to?
Unfuckable Unfuckable 01:05 08.08.2009

Re: Samo vi cirkajte

ne uvećavaj joj bol, leba ti
pa ja bih u dugogodišnjoj mardelji završio da su onako kao njoj pokušali da mi uvale žvaku 'mesto kusura
Alava Alava 01:13 08.08.2009

Re: Samo vi cirkajte

tek 58 % Evropljana redovno koristi internet, koji će ti to ustvari - kad ima toliko važnijih stvari

A pa te važnije stvari praktikujem redovno, hvala na pitanju

Ma nije meni zbog interneta, nego je truba kad sva deca na blogu imaju ADSL a ja samo dalajamu.
Alava Alava 01:22 08.08.2009

Re: Samo vi cirkajte

pa ja bih u dugogodišnjoj mardelji završio da su onako kao njoj pokušali da mi uvale žvaku 'mesto kusura

Da znaš kako sam se drala na muža! Što se nisi izvikao na njih tamo, jel možeš ti makar jednom da budeš Balkanac?! A on će meni - seljak da budem neću nikad! Ej, on će meni! <_<
pape92 pape92 00:51 08.08.2009

smrt povratku

Došao sam na Konjarnik da pogledam utakmicu sa ćaletom, koji nije čovek bez mane, navija za Partizan, mada se sav razdragao kad je Zvezda otišla dalje, i na sličan smo način prokomentarisali parolu „dogodine u Kninu“ (možda u Ligu, ali u Knin teško: beše to na početku utakmice dok je ćaletova nada još životarila). Jasno je da je parola okačena uz organizaciju i dozvolu kluba i navijača, i da se (ispravno) tako čita kao navijačka, a pošto znamo ko su navijači, onda to znači, u Knin silom. Što je ostvarivo koliko i let Bube godište ’71 na mesec, i podjednako patetično kao koncept, ali dobro služi za napaljivanje lokalnih pogubljenih kojima trebaju jednostavni putokazi kamo da isprcaju svoju frustraciju. (Koja je opet posledica...bla bla...ali to nije nikakvo opravdanje...bla bla...).
Povratak Srba u Knin milom možda nije ništa ostvariviji ali ne bi smeo da padne u zaborav dogod je iole, ikako moguć (ne treba gajiti iluzije, naravno, ali principijelno govoreći). Parola dogodine u Kninu bi, van stadiona koji joj daje militatan oblik bila sasvim regularna ukoliko bi je pratila miroljubiva kampanja. Ovako se, upropašćena, čita kako ju je svako i pročitao, u košu sa parolama tipa „smrt pederima“.
Uzgred, uvek sam u dilemi da li da me činjenica da su sve takve parole plod organizovanog delovanja iza koga stoji konkretan interes, a ne spontanog oduška rastereti ili zabrine.
Unfuckable Unfuckable 01:02 08.08.2009

Re: smrt povratku

Parola dogodine u Kninu bi, van stadiona koji joj daje militatan oblik bila sasvim regularna ukoliko bi je pratila miroljubiva kampanja. Ovako se, upropašćena, čita kako ju je svako i pročitao, u košu sa parolama tipa „smrt pederima“.

bravo majstore, perfektno sročeno
još jedan snažan reflektor na situaciju u kojoj "Patriote" svojim busanjem u depilirana kokošija prsa zabijaju autogolove, a sve iz najbolje namere
scabies scabies 01:06 08.08.2009

Re: smrt povratku

svojim busanjem u depilirana prsa
E, ovo ne mogu da precutim! Sta, bre, i dalje imas protiv depiliranih muskih grudi? A lepo smo zavrsili temu jos onomad.
Trol, ljudi navalite!
bauer. bauer. 01:12 08.08.2009

Re: smrt povratku

Trol, ljudi navalite!

Ja ne mislim ništa dobro o muškarcima koji nemaju makar malo dlaka po grudima
scabies scabies 01:15 08.08.2009

Re: smrt povratku

Bolje depilirane grudi nego rutave. Inace ni ja se nesto ne odusevljavam depiliranim muskarcima, ali u poredjenju sa onim vukodlacima na plazi-ipak glasam za njih.
gorran2 gorran2 01:15 08.08.2009

Re: smrt povratku

bauer.
Trol, ljudi navalite!

Ja ne mislim ništa dobro o muškarcima koji nemaju makar malo dlaka po grudima
A kako stojimo mi što smo dlakavi i po leđima?
(I što osećamo nagon da malo zapevamo kad je pun mesec )
Alava Alava 01:17 08.08.2009

Re: smrt povratku

Ja ne mislim ništa dobro o muškarcima koji nemaju makar malo dlaka po grudima

Jao ni ja! Da znaš kakve mi kvarne misli padaju na pamet!
bauer. bauer. 01:26 08.08.2009

Re: smrt povratku

A kako stojimo mi što smo dlakavi i po leđima?

Pa ne moraš baš da budeš kao Bert Rejnolds, ali onako, malo, ne smeta
NNN NNN 02:44 08.08.2009

Re: smrt povratku

duplirao se
NNN NNN 02:44 08.08.2009

Re: smrt povratku

Inace ni ja se nesto ne odusevljavam depiliranim muskarcima, ali u poredjenju sa onim vukodlacima na plazi
Može žena (ili ovi kojima se preti grafitima) da se umrsi.
dragoljub92 dragoljub92 12:04 08.08.2009

Re: smrt povratku

bauer.
Trol, ljudi navalite!

Ja ne mislim ništa dobro o muškarcima koji nemaju makar malo dlaka po grudima

Alava
Ja ne mislim ništa dobro o muškarcima koji nemaju makar malo dlaka po grudima

Jao ni ja! Da znaš kakve mi kvarne misli padaju na pamet!

što me mrzita vas dvoje
Alava Alava 14:04 08.08.2009

Re: smrt povratku

što me mrzita vas dvoje

Atko smem da tpitam - a kaki su ovo žuti? Ovo si sad preš'o na zelene!!! I to na kvarno! Dragoljube, ja te volim!
dragoljub92 dragoljub92 14:18 08.08.2009

Re: smrt povratku

Alava
što me mrzita vas dvoje

Atko smem da tpitam - a kaki su ovo žuti? Ovo si sad preš'o na zelene!!! I to na kvarno! Dragoljube, ja te volim!

linak
vishnja92 vishnja92 16:10 08.08.2009

Re: smrt povratku

potpuno je neodoljiv :)
dragoljub92 dragoljub92 16:13 08.08.2009

Re: smrt povratku

vishnja92
potpuno je neodoljiv :)

wukadin wukadin 10:44 10.08.2009

Re: smrt povratku

Ali kako bi se to van stadiona / na stadionu formalno dokazalo?! Pitam, pošto su iz Hrvatske već tražili kazne. Onda bi neko mogao reći "Pa mislili smo turistički, da obiđemo tvrđavu..."
Mada je pitanje ko bi to rekao jer uprava i navijači su na ratnoj stazi.
Blade Runner Blade Runner 02:29 08.08.2009

Evo i odgovarajuće mjuze

sybil sybil 05:50 08.08.2009

u situaciji gde po celom gradu pise

smrt pederima i obesite pedere, gradonacelnik izjavljuje

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio da je najbitnije da Povorka ponosa protekne bez incidenata, iako on, iskreno, ne podržava takvu manifestaciju.


masala
Biljana 77 Biljana 77 08:59 08.08.2009

Nacija za kolektivnu terapiju

U Prizrenskoj grafit: Smrt pederima!, pa precrtan, pa ispod njega Smrt homofobima!... Smrt! Smrt! Nama stvarno nije dobro..
NNN NNN 09:45 08.08.2009

Re: Nacija za kolektivnu terapiju

Trebali su da preprave na qrac pederima!
topcat topcat 09:50 08.08.2009

Re: Nacija za kolektivnu terapiju

NNN
Trebali su da preprave na qrac pederima!

Pa da imaju problema s lezbijkama...

Od "smrtnih" priznajem jedino Smrt fašizmu sloboda narodu!
Valjda se taj ne vodi u govor mržnje.
reanimator reanimator 10:06 08.08.2009

Re: Nacija za kolektivnu terapiju

topcat

Od "smrtnih" priznajem jedino Smrt fašizmu sloboda narodu!
Valjda se taj ne vodi u govor mržnje.

Kad se gradila Arena, na zaštitnoj ogradi godinama pisalo : Smrt neurednim platišama!
Moj omiljeni ever :)
topcat topcat 10:12 08.08.2009

Re: Nacija za kolektivnu terapiju

reanimator
Smrt neurednim platišama!

Uuups...


shumska shumska 10:22 08.08.2009

pre neki dan

vidim dva klinca na kraju 64 tog bloka (severna strana) drže sprejeve i završavaju grafit (od kog sam naglas počela da se smejem) "MATORKE VLADAJU!!"

a ono, baš klinci
(što se teksta, teme i ostalog tiče, ne bi ja baš prostor gde se desilo jedno od najvećih etničkih čišćenja u Evropi olako stavljala na navijačke tribine....)
Unfuckable Unfuckable 10:40 08.08.2009

Re: pre neki dan

"MATORKE VLADAJU!!"

Unfuckable Unfuckable 10:43 08.08.2009

Re: Nacija za kolektivnu terapiju

Smrt! Smrt! Nama stvarno nije dobro..

da
to mu dođe kao neka cikličnost, šta li ?
Od "Živeo drug Tito!" pa do "Smrt ...."(na 1001 način)
vishnja92 vishnja92 10:43 08.08.2009

Re: pre neki dan

sta je smesno?
Unfuckable Unfuckable 10:44 08.08.2009

Re: pre neki dan

dva klinca iz 64 i njihova spoznaja sveta oko sebe, to je smešno
vishnja92 vishnja92 11:26 08.08.2009

Re: pre neki dan

sad si se izvukao...

cvet for ju
dragoljub92 dragoljub92 11:59 08.08.2009

Re: Nacija za kolektivnu terapiju

topcat
NNN
Trebali su da preprave na qrac pederima!

Pa da imaju problema s lezbijkama...

Od "smrtnih" priznajem jedino Smrt fašizmu sloboda narodu!
Valjda se taj ne vodi u govor mržnje.

vodi se pošto je koštunica i njgovi satrapi obznanio narodu da su antifašisti veće zlo od fašista
dragoljub92 dragoljub92 12:02 08.08.2009

Re: Nacija za kolektivnu terapiju

NNN
Trebali su da preprave na qrac pederima!

iliti qrac lezbejkama
sybil sybil 12:09 08.08.2009

ko je

Jelena Bačić - Alimpić ?
Unfuckable Unfuckable 12:23 08.08.2009

Re: ko je

heh
imaš o njoj nešto ovde
a i ovde
g.radicevic g.radicevic 12:10 08.08.2009

LŠ...

A u Ligu Šampiona, kad planirate ?


dogodine, ako ponovo ne nalete
na prejake kiprane, maltežane,farane, islanđane, izraelce...
i ostalu fudbalsku velesilu...




Unfuckable Unfuckable 12:27 08.08.2009

Re: LŠ...

to je navedeno više kao pokazatelj navijačke percepcije, i vrlo svesnog brkanja pojmova
Naime, učinilo mi se da im je verovatnije da će sledeće godine stići do Knina nego do Lige Šampiona, zbog koje se, je l' te, fuzbal i igra.
skyspoter skyspoter 16:02 08.08.2009

pa ti sto pisu

smrt pederima verovatno misle da su pederi hrvati.
antioksidant antioksidant 16:29 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

skyspoter
smrt pederima verovatno misle da su pederi hrvati.

pa ima i hrvata pedera...
Unfuckable Unfuckable 16:41 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

pa ja ne znam da li takvi likovi uopšte nešto misle, moram da priznam
ali kapiram da je skyspotter ciljala na to da navedena umjetnička grupacija u svom megapravedničkom narodnooslobodilačko - patriotskom sistemu vrednosti stavlja znak jednakosti između pedera i Hrvata
antioksidant antioksidant 17:03 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

navedena umjetnička grupacija u svom megapravedničkom narodnooslobodilačko - patriotskom sistemu vrednosti stavlja znak jednakosti između pedera i Hrvata

delimicno su u pravu
topcat topcat 17:07 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

stavlja znak jednakosti između pedera i Hrvata


Da se izjednači status manjina.
antioksidant antioksidant 17:09 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

Da se izjednači status manjina.

pederi su manjina svuda (sem u gej barovima) hrvati imaju mesto na planeti gde su vecina...
topcat topcat 17:23 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

helou:
homoseksualnost je seksualno opredjeljenje a ne nacija!
antioksidant antioksidant 17:28 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

topcat
helou:
homoseksualnost je seksualno opredjeljenje a ne nacija!

helou:
kakve to veze ima?
Unfuckable Unfuckable 17:32 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

upravo dolazimo do poente : sve što im se ne sviđa - zbrisati, napolje ili smrt, nebitno da li je nacija ili seksualna manjina. I tačka.
Najbolje od svega je to što su svesni da nikome više ne pada na pamet da ratuje, pa je time svo to lamentiranje još utopističkije i hrabrije, po onom obrascu "slavne" garde Cara Lazara koja pumpa javnost svojim napaljeničkim saopštenjima jedno metar dana i loži raju, onda krenu Dole pa kad popiju šljagu na rampi kažu "ejebiga" okrenu se na peti i vrate se u rupu iz koje su izmileli.
Do sledeće prilike
Samo je šteta što nema nikoga da ih posle tih "poduhvata" pita šta je to bilo i kamo "milion na sve spremnih Srba"
topcat topcat 17:34 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

antioksidant

helou:
kakve to veze ima?

Ne mogu imati državu na osnovu sex-opredjeljenja.
A u Srbiji su valjda i jedni i drugi "manjina" - na to se odnosio moj prvi komentar.
dragoljub92 dragoljub92 17:37 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

antioksidant
topcat
helou:
homoseksualnost je seksualno opredjeljenje a ne nacija!

helou:
kakve to veze ima?

хелоу,откуд знаш,а шта ако се хомогенизују и прогласе заљ нацију и то УН прихвати(или ко већ одлучује које су нације прихватљиве)
topcat topcat 17:43 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

Unfuckable
upravo dolazimo do poente : sve što im se ne sviđa - zbrisati, napolje ili smrt. I tačka.
"

Protiviti se gay paradi (Stop gay paradi) nije isto što i nekom željeti smrt. To se sad trpa u isti koš zbog onih "smrtnih", otprilike slično situaciji sa transparentnom koju je pape objasnio.
Ali tih "smrtnih" ima i sa druge strane. Niste imali pa se time ne opterećujete. Recimo u Zgb je na paradi osim "smrt homofobiji" bila i ona "smrt patrijarhatu" - koja ja je, ako je prevedemo, još opasnija.

antioksidant antioksidant 17:44 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

Ne mogu imati državu na osnovu sex-opredjeljenja.

ne moze imati ni drzava samo na osnovu nacije...

A u Srbiji su valjda i jedni i drugi "manjina" - na to se odnosio moj prvi komentar.


topcat, zezam se sa temom - nemoj skakati na prvu loptu
antioksidant antioksidant 17:46 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

Protiviti se gay paradi (Stop gay paradi) nije isto što i nekom željeti smrt.

ali obicno isti rukopis pise stop gej paradi i smrt pederima
Niste imali pa se time ne opterećujete.
nisam razumeo, moze li pojasnjenje
topcat topcat 17:46 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

antioksidant

topcat, zezam se sa temom - nemoj skakati na prvu loptu

Pa i ja sam pokušala...očito nedovoljno uspješno.
Unfuckable Unfuckable 17:47 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

pa ja već rekoh - bavim se uglavnom ovim parolama ovde i zaluđivanjem i napaljivanjem naroda ovdašnjeg uz korišćenje nečije nesreće za polazni motiv.
Ali znam dobro da su i navijači iz drugih komšijskih gradova vrlo i veoma veličali ono što ne bi baš trebalo, što opet ne umanjuje nit poništava ovu bedu manipulacije ovde.
Stop gej paradi je naoko samo protivljenje, ali "pederi napolje" i "smrt pederima" je samo malo boldovanje tog prvobitnog "protivljenja"
antioksidant antioksidant 17:52 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

Pa i ja sam pokušala...očito nedovoljno uspješno.

i ja sam poskocio ...

skyspoter skyspoter 18:22 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

da navedena umjetnička grupacija u svom megapravedničkom narodnooslobodilačko - patriotskom sistemu vrednosti stavlja znak jednakosti između pedera i Hrvata


u putpunosti se slazemo ali bih promenila

narodnooslobodilačko - patriotskom sistemu



nacistickom sistemu

BTW: napaljenizam - da li je to rec po unfuckable ili po srbski?
Unfuckable Unfuckable 18:29 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

BTW: napaljenizam - da li je to rec po unfuckable ili po srbski?

pogađaj
topcat topcat 18:30 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

Unfuckable

Stop gej paradi je naoko samo protivljenje, ali "pederi napolje" i "smrt pederima" je samo malo boldovanje tog prvobitnog "protivljenja"

E pa sad ga malo uvaljuješ gdje ne ide:
Protiviti se pravu javnosti "devijantne skupine" nije isto što i nekome željeti smrt.
Malo mi je čudno da je tebi, koji uočavaš svaki detalj, to promaklo.
topcat topcat 18:31 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

antioksidant

i ja sam poskocio ...


hopa - cupa - nas dva skupa!


Unfuckable Unfuckable 18:36 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

pa, vredi spomenuti da je i prvu i drugu i treću parolu pisala ista ruka, ako me razumeš, to mi, recimo, nije promaklo
Sama po sebi parola "stop gej paradi" u meni već ima nešto što mi se ne dopada, a to je uskraćivanje prava na javno okupljanje jednoj grupaciji, što je po meni poprilično kontraproduktivno i daje svemu tome jednu notu bespotrebnog publiciteta i napetosti.
drug.clan drug.clan 19:22 08.08.2009

Re: pa ti sto pisu

Unfuckable
pa ja ne znam da li takvi likovi uopšte nešto misle, moram da priznam
ali kapiram da je skyspotter ciljala na to da navedena umjetnička grupacija u svom megapravedničkom narodnooslobodilačko - patriotskom sistemu vrednosti stavlja znak jednakosti između pedera i Hrvata


nemoj da diras narodnooslobodilačko,
topcat topcat 09:04 09.08.2009

Stop politički korektnim svinjarijama!

Unfuckable
a to je uskraćivanje prava na javno okupljanje jednoj grupaciji, što je po meni poprilično kontraproduktivno.

Ovisi šta grupacija je i kojim povodom se okuplja - tj. šta traži.
Eno, pedofili se krenuli okupljati po Belgiji. Imaju čak i stranku.
Možda je i grafit Stop Pedofilima kontraproduktivan?
Unfuckable Unfuckable 10:56 09.08.2009

Re: Stop politički korektnim svinjarijama!

mešaš pedere i pedofile, a jedno od ta dva je zakonom - kažnjivo
topcat topcat 12:00 09.08.2009

Re: Stop politički korektnim svinjarijama!

Ne. Pokušavam ukazati na količinu prostora koju svojom "korektnošću" ostavljaš za manipulaciju.
dragoljub92 dragoljub92 12:06 09.08.2009

Re: Stop politički korektnim svinjarijama!

Eno, pedofili se krenuli okupljati po Belgiji. Imaju čak i stranku.

pa super ondak pokupiš spisci i
Unfuckable Unfuckable 12:37 09.08.2009

Re: Stop politički korektnim svinjarijama!

Ne. Pokušavam ukazati na količinu prostora koju svojom "korektnošću" ostavljaš za manipulaciju.

ok, samo mi pojasni koju to manipulaciju pošto sam naivan & neupućen
ovde ima preko 300 komentara i jedini pokušaj manipulacije je bio onaj bedni spin sa "jadnim Krajišnikom"
(ako ne računam mešanje pedera i pedofila)
topcat topcat 13:07 09.08.2009

Re: Stop politički korektnim svinjarijama!

Legendarna izjava jednog od mojih profesora:
I don't want to teach you what you already know.
U ovom kontekstu ne trebam te učiti da nejasne definicije ostavljaju prostor za manipulaciju.

Pred mislim 2 godine rađena je anketa uoči prajda u Zgb.
Gotovo 80% ispitanih građana se izjasnilo protiv gay parade. U prijevodu, potpisuju grafit Stop gay paradi (u daljem prijevodu: doma šta god vas je volja, ali na ulici ne). Trpaš ih u koš sa "smrt pederima" (kako zna da je peder, osim ako mu upada u kuću? ) - jer ti ovo Stop zvuči negativno vizavi "grupacije".
So...pa ima još "grupacija"...
U nekim kulturama su i pederastija i pedofilija kažnjive, a zakon na koji se pozivaš je kako vidimo relativan - posljedica je propagande, odnosno navike.
Unfuckable Unfuckable 13:36 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

niko ne bi reagovao da piše samo "stop gej paradi"
iako se čak i to kosi sa slobodom izjašnjavanja i okupljanja - i to "stop gej paradi" je ipak neko izjašnjavanje, simptomatično poprilično
ali kada na jednom zidu piše to "stop" a odmah pored isto tako crnim sprejom piše "smrt pederima" a odmah posle 20m isto tako crnim sprejom piše "pederi - napolje", ne treba ti mnogo sive mase čak ni da rekonstruišeš putanju kojom se Umetnik kretao, a ne da je to isti rukopis i grupa autora.
Hajde da zamislimo na momenat da potez između spomenuta dva mosta jedan dan osvane ispisan crvenim grafitima "smrt heteroseksualcima" na svakih otprilike 20 - 30 metara ?
Uzgred, isti Ja sam jesenas, čini mi se, u poprilično zapenušanoj atmosferi (zabraniti, uhapsiti....etc) branio pravo nekih morona od neonacista, nacionalista, štalisuveć... da se okupe na Platou i mašu malo svojim ručicama sve dok ne krše ni jedan zakon -
dakle, i dalje mislim da svako ima pravo da se okupi i viče šta god hoće, ali da niko nema prava da krši zakon ili da preti nekome
topcat topcat 14:08 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

Unfuckable

dakle, i dalje mislim da svako ima pravo da se okupi i viče šta god hoće, ali da niko nema prava da krši zakon ili da preti nekome

jasno, jasno...samo i "peder" zakonski označava karakternu osobinu, a ne osobu homoseksualne orijentacije, pa će možda netko reći da taj grafit i nije tako strašan.
Odavno smo izgubili kompas.
Samo da ne bude čuđenja kad krenu skupovi danas "kažnjenih grupacija".
Čuo si za domino, sigurna sam.
Unfuckable Unfuckable 14:20 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

znaš kako ja to gledam, a da se ne ponavljam : ako njima nije problem da se šetaju okolo i viču nešto, ne bi trebalo ni meni da bude - ne moram to gledati ako mi se ne sviđa ili ne podržavam.
A mislim da svakoj grupaciji treba omogućiti da iskaže svoj stav (pa i da iskoriste tu jedinstvenu okolnost i prebroje se koliko ih zaista ima)
jer : sve što je zabranjeno - naglo postane jako bitno. A kada prestane biti zabranjeno, značaj drastično opada a time i tenzija
Zabranjivanjem tih skupova samo se veštački podiže rejting tih grupacija i time im se daje besplatan PR. Moj stav je da Država ima pametnija posla od dovođenja u medijsku žižu manjinskih grupa i kolateralnog ničim izazvanog marketinga. Toga su svesni i pripadnici tih manjinskih grupacija pa se iz sve snage trude da zadrže "reflektore" i pritisak na pojedinim državnim funkcionerima (imamo aktuelni slučaj bg gradonačelnika) i da probaju da ih što dublje uvuku u celu tu priču i to po svaku cenu, jer se time dobija na publicitetu, a publicitet na žalost (publicitet, dakle - ne borba za prava) može da se identifikuje kao glavni motiv pojedinih "boraca", to se zaista lepo i iz aviona vidi.
I onda na sve to dođe neka budala koja im - ni manje ni više nego želi - smrt ? Pa gdi ćeš boljeg centaršuta.
topcat topcat 14:43 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

I onda na sve to dođe neka budala koja im - ni manje ni više nego želi - smrt ? Pa gdi ćeš boljeg centaršuta.

BINGO, Unf.
Naime, uoči parade u Zgb bilo je sličnih grafita.
Pogodi tko je uhvaćen da ih je pisao! ; )

Ono što ja konkretno vidim kao problem kod vikanja ove grupacije je to što se dokazano ne zaustavljaju paradom gdje "ukazuju da postoje": tu je još silovanje postojećih zakona, školskog programa, zajednice, "brakovi", djeca - usvojena i iz epruvete...a sve pod krinkom "prava".
sybil sybil 15:38 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

Toga su svesni i pripadnici tih manjinskih grupacija pa se iz sve snage trude da zadrže "reflektore" i pritisak na pojedinim državnim funkcionerima (imamo aktuelni slučaj bg gradonačelnika) i da probaju da ih što dublje uvuku u celu tu priču i to po svaku cenu, jer se time dobija na publicitetu, a publicitet na žalost (publicitet, dakle - ne borba za prava) može da se identifikuje kao glavni motiv pojedinih "boraca", to se zaista lepo i iz aviona vidi.

ne mogu da prihvatim da neko hoce publicitet. sta tu ima da se propagira ili si rodjen gej ili strejt, svasta. radi se o tome sto se homoseksualci osecaju ugrozenim. svuda u svetu, zapadnom naravno, postoje zakoni tipa probaj da otpustis nekog zbog homoseksualnosti, drzava im garantuje pravo na zivot i rad, i ne izmedju 4 zida, nego otvoreno. videces u biografijama mnogih slavnih, valentino, darren star, michael patrick king- openly gay. da li ti znas koliko je latentnih homoseksualaca medju najglasnijim hetero bukacima. pricao mi je moj komsija gay ovde u usa da je svaki drugi njegov ljubavnik imao zenu i decu. to se radi izmedju 4 zida i sto puta je moralnije biti openly gay.
i sta se desava- djilas doliva ulje na vatru svojim izlivima iskrenosti. elementarna humanost nalaze da saoseca sa manjinama i bude na strani slabijih. ako vec ne oseca nista, onda treba da zna kako treba zbog evrope. e, ako cemo u belorusiju onda- nista.
Unfuckable Unfuckable 17:23 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

rekao sam da deo njih radi isključivo i samo na svom publicitetu, ne svi
sybil sybil 17:31 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

Unfuckable
rekao sam da deo njih radi isključivo i samo na svom publicitetu, ne svi

ok, znaci slazemo se oko sustine problema, to sto neki deo hoce publicitet je drugi problem.
dunja73 dunja73 17:41 09.08.2009

Re: pa ti sto pisu

"smrt patrijarhatu" - koja ja je, ako je prevedemo, još opasnija

E to je bilo u znak solidarnosti sa homo iz Srbije ..znamo svi vec zbog cega , jel..

No , konkretno ovaj transparent iz teksta Unfovog i sve to oko tih grafita ja vidim , hm ..
Cekaj da pojasnim --Ako se vozim kroz Grcku i vidim na nadvoznjaku grafit
" Smrt - NATO " dozivim kao bunt ,revolt na situaciju ( neka tumaci kako ko hoce) ,

pa ovde u BRD nekakve krstace kukaste ponekad i ono legendarno " Ausländer raus " (stranci napolje )
automatski mi je slika asocijalnih i bednih momaka i devojaka , koji su zadojeni
nekom mrznjom jer su im keve bile lose , skolu nisu zavrsili , van Nemacke videli nista nisu osim
nekog kampa u zoni 2 na Istocnom moru , puse dzidzu i moze da ih pokupi ko hoce za 10 eura (samo pod uslovom da hoce) posla nemaju jer su to sto jesu , i jelte
krivci su - naravno stranci .
also - slika asocijalaca ..
Dok ovo u Bg (sa obzirom na sled dogadjaja kod nas , sa obzirom na konfiguraciju i tekovine
meni je slika pred ocima nekog lika sto je otvarao pivo zubima..
topcat topcat 17:41 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

koji su u javnosti (aktivisti) rade isključivo na publicitetu!
ovi drugi žive svoj život i za njih nismo nikad čuli

meni je zanimljivo ovo
svuda u svetu, zapadnom naravno, postoje zakoni tipa probaj da otpustis nekog zbog homoseksualnosti

a malo mi liči na diskriminaciju onog drugog i uskraćivanje prava vlasniku firme da zaposli koga hoće.
Činjenica je da u nekim kompanijama gay zaposlenici imaju veća prava nego ostali, gay parovi povlastice itd.
Pitam se tko je tu onda ugrožen.
Stanje na terenu:
1. Hello, ja sam John, ovo je moj CV, radim to i to
- ok...zvat ćemo Vas
2. Hello, ja sam John. Gay.
- shit, ako ga ne zaposlim, bu me tužil.

I btw, Zapad nije sav svijet - tek njegov mali (doduše glasniji) dio.
sybil sybil 17:50 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

topcat, mislila sam ako neko dobije otkaz zato sto je gay. equal opportunities apply. dalje, ja bi da mi idemo na zapad ne zbog toga sto je najglasniji nego zbog toga sto oni imaju krv, znoj i suze za razliku od vecine ostalih. npr., gradonacelnik berlina je gay i kako misli djilas da ga ikada kontaktira, da ne kazem da se sastane sa njim posle ovakvih izjava.
topcat topcat 18:08 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

sybil
topcat, mislila sam ako neko dobije otkaz zato sto je gay. equal opportunities apply. dalje, ja bi da mi idemo na zapad ne zbog toga sto je najglasniji nego zbog toga sto oni imaju krv, znoj i suze za razliku od vecine ostalih. npr., gradonacelnik berlina je gay i kako misli djilas da ga ikada kontaktira, da ne kazem da se sastane sa njim posle ovakvih izjava.


Pa valjda se imaju sastati na nivou gradonačelnika a ne na nivou ko koga...
Kakve to veze ima?

Btw, zapad je isto tako za razliku od ostalih izazvao puno krvi, znoja i suza...
Ja bi da mi (obje države)ostanemo koliko toliko svoji i što ne reći normalni, umjesto da srljamo nekamo jer je to "in".
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:23 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

Ja bi da mi (obje države)ostanemo koliko toliko svoji i što ne reći normalni

Пароле ”Хрвати/Срби/Јевреји/Странци напоље” и ”Педери напоље” пишу исти људи, практично без изузетка.

Ал’ нема везе, благо својим и нормалним балканским државама.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:37 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

unfe kolega baš ti postalo veselo ovde!
Unfuckable Unfuckable 18:58 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

pa znaš kako - nadam se da se sasvim lepo vidi da i suprotstavljeni stavovi mogu da komuniciraju bez kopanja očiju, što mi se dopada
bez obzira što je tema malo odlutala na to treba li da postoji gej parada ili ne,
iako je osnovno pitanje u tekstu - treba li da postoje ratnohuškački transparenti i grafiti koji žele smrt jednom delu Srba, i zašto mediji i vlast ne reaguju na to
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:12 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

iako je osnovno pitanje u tekstu - treba li da postoje ratnohuškački transparenti i grafiti koji žele smrt jednom delu Srba, i zašto mediji i vlast ne reaguju na to

pa vlast ne reaguje jer je i ona malo zatucana da me izvineš.
da postoji zakon koji izričito brani tu populaciju ne bi se ljudi ovako ponašali. ovde se sve tako sredilo, a dok nije bilo zakona i ovde su bile budale koje idu i pišu takve grafite.
sybil sybil 19:30 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

Btw, zapad je isto tako za razliku od ostalih izazvao puno krvi, znoja i suza...
Ja bi da mi (obje države)ostanemo koliko toliko svoji i što ne reći normalni, umjesto da srljamo nekamo jer je to "in".

a ostali nisu? ne bi ja to pripisivala samo zapadu. ratovi su istorija ljudske vrste en general.
topcat topcat 22:29 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

Unfuckable

bez obzira što je tema malo odlutala na to treba li da postoji gej parada ili ne,
iako je osnovno pitanje u tekstu - treba li da postoje ratnohuškački transparenti i grafiti koji žele smrt jednom delu Srba, i zašto mediji i vlast ne reaguju na to


Tema je odlutala jer je među ratnohuškačke transparente i smrtne grafite uguran jedan koji to nije, ali je zato ovo vjerojatno jedini blog koji se dotiče gay tematike na kojem nisam dobila 200 etiketa (skupljam, skupljam...). Primijećeno je s ove strane itekako. : ))
Doduše...samo malo dalje i Unf je bio "homofob" & "latentni homoseksualac"!
topcat topcat 22:32 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

sybil

a ostali nisu? ne bi ja to pripisivala samo zapadu. ratovi su istorija ljudske vrste en general.

Pa u zadnje vrijeme se nekako sprovodi karakteristično "oslobađanje" u režiji NATO-a.
Meni je uvijek zanimljivo kako za "oslobođenjem" kreće "demokracija" i to prvo u obliku ženskih i gay prava.
shumska shumska 23:20 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

Doduše...samo malo dalje i Unf je bio "homofob" & "latentni homoseksualac"!

a ne, Topcat, nalepiše Unfu da je latentni homofob (Dragec) a kao razlog te svoje sozercateljne izjave je naveo - paaa, latentan, jer to više nije in!!
ej, ovoliku glupost odvaliti nije lako....čovek se provaljuje okolo da ništa ne čita na blogu, ali zato etiketira ljude.
topcat topcat 23:46 09.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

shumska

a ne, Topcat, nalepiše Unfu da je latentni homofob (Dragec) a kao razlog te svoje sozercateljne izjave je naveo - paaa, latentan, jer to više nije in!!
ej, ovoliku glupost odvaliti nije lako....čovek se provaljuje okolo da ništa ne čita na blogu, ali zato etiketira ljude.


A je, je... imaš pravo. Pomutilo mi se od svih onih naljepnica...
Nisam ni znala da "latentni homofob" postoji kao opcija.
Mislim, ipak sam ja "hard core".
Unfuckable Unfuckable 05:47 10.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

"latentni homofob"

ma ?
opet sam propustio nešto ?
dajte link ljudi, to je dragocenost koju ne smijem ispustiti, trebaće za update profila !
(na kraju će mi profil biti sav od Drageca, jbt! )
vishnja92 vishnja92 05:54 10.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

(na kraju će mi profil biti sav od Drageca, jbt! )

:)))
sybil sybil 11:47 10.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

topcat

sybila ostali nisu? ne bi ja to pripisivala samo zapadu. ratovi su istorija ljudske vrste en general.Pa u zadnje vrijeme se nekako sprovodi karakteristično "oslobađanje" u režiji NATO-a. Meni je uvijek zanimljivo kako za "oslobođenjem" kreće "demokracija" i to prvo u obliku ženskih i gay prava.
hebi ga, sve velike sile od rimskog carstva nadalje su mislile da imaju misiju da civilizuju svet.
sybil sybil 11:50 10.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

Unfuckable
"latentni homofob" ma ?opet sam propustio nešto ?dajte link ljudi, to je dragocenost koju ne smijem ispustiti, trebaće za update profila !(na kraju će mi profil biti sav od Drageca, jbt! )

drago te je nazvao latentnim homofobom, ja sam rekla ne, nije on homofob njemu je srce na pravoj strani i jos sam dodala iz cistog zezanja, kapiras valjda- mozda je latentni gay.
moderator obrisao i eto.
dunja73 dunja73 12:48 10.08.2009

Re: Stop svinjarijama!





skroz taze iz Berlina..
topcat topcat 16:24 10.08.2009

Re: Stop svinjarijama!

sybil
hebi ga, sve velike sile od rimskog carstva nadalje su mislile da imaju misiju da civilizuju svet.

I sva velika carstva su se ugušila u hedonizmu.
Naravno, civilizacija je sad starija, pametnija i iskusnija, pa ćemo kao opstati.
stasava stasava 16:38 08.08.2009

Srbi pederi

Ja nesto mislim da nikome pederi ne smetaju kao Srbima. A to opet nesto znaci, nesto kao-Nigde nema latentnih pedera kao sto ih ima u majcici nam Srbiji. Jer, da nije tako, odakle ovolika kolicina besa, zapravo potisnutog straha?
dragoljub92 dragoljub92 16:46 08.08.2009

Re: Srbi pederi

Ja nesto mislim da nikome pederi ne smetaju kao Srbima

to u fazonu srbi su sve naj,pa skoro u ameriki ubuše jednog
Unfuckable Unfuckable 17:50 08.08.2009

Re: Srbi pederi

Ja nesto mislim da nikome pederi ne smetaju kao Srbima

zanimljiva teza

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana