Đilasovo shvatanje ljudskih prava

Goran Miletic RSS / 09.08.2009. u 02:06

ovi zidovi duše imaju...
ovi zidovi duše imaju...
Rukovodeći se svojom odlukom da ću na izbore izaći uvek (sem u totalno ekstremnim situacijama) glasao sam za Nenada Bogdanovića u drugom krugu lokalnih izbora 2004 godine. Alternativa je bio neko ko je oduševljeno podržavao ideju da neke etničke grupe treba premestiti/izmestiti ili da naprosto treba da odu. Pomenuti protivkandidat je na kraju prošlog veka našao način da legalno guši medije - ključ svake slobode izražavanja. Kada se 2008. Dragan Đilas pojavio kao kandidat za ovo mesto, prisetio sam ga se iz vremena Studentskog protesta '92 i nisam se setio ekstremno negativnih izjava, bar ne onakvih kakve je imao njegov protivkandidat (opet Vučić). Nisu mi smetali ni navodi o njegovom bogatstvu - ako ima ičeg nelegalnog u njegovom bogatstvu/biznisu, postoje Tužilaštvo i Policija. Teško mi je palo DS-SPS-LDP, ali sam očekivao "promene na bolje" - od svih, pa i od Gradonačelnika.

Posle izbora za Gradonačelnika, nisam očekivao ništa spektakularno. Pa ipak, još manje sam očekivao da će čovek kao što je Dragan Đilas napraviti toliko loših poteza koji se itekako tiču poštovanja ljudskih prava. Em ljudska prava nisu njegov resor, em dolazi iz stranke koja je na izborima obećavala Evropu i evropske vrednosti, a i sama funkcija Gradonačelnika ne podrazumeva (previše) povlađivanja srBskom nacionalnom biću.

Počelo je sa otkazivanjem konferencije za novinare u „Sava centru" (javno preduzeće čiji je osnivač Grad Beograd). Istog dana kada su predstavnici Gej Strejt Alijanse zajedno sa ostalim članicama Koalicije protiv diskriminacije predstavljali godišnji izveštaj, stigla je informacija o otkazivanju konferencije za štampu koju je ova organizacija zakazala iste sedmice. Novi direktor „Sava centra" je kao iskusni SPS kadar (bivši šef obezbeđenja Železničke stanice), poručio da „pederi neće ništa organizovati u Sava Centru" i „da se zna gde se okupljaju pa nek' tamo drže konferenciju". Usledio je pritisak javnosti, a gradonačelnik Đilas je rekao da „niko neće biti diskriminisan", izvinio se „svim građanima koji su pogođeni" (baš je teško reći gejevi/lezbejke) i rekao da je izvinjenje direktora Sava centra i više nego dovoljno.

Šta je mogao da uradi Dragan Đilas tada? Kada je rekao da niko neće biti diskriminisan, mogao je da utiče da se odluka promeni, a ako se to ne desi, da dođe na konferenciju za štampu i lično pokaže da se ne slaže sa diskriminativnom praksom. Mogao je da ponudi prostor Skupštine grada, makar kao mali dokaz da su svi u Beogradu jednaki. Mogao je mnogo toga da uradi i bez „rušenja koalicije na gradskom nivou". Mogao je, a nije.

Vrlo brzo posle skandala u Sava Centru, usledio je skandal sa povlačenjem Zakona protiv diskriminacije iz skupštinske procedure, a na zahtev SPC. Dok je debata o povlačenju i zakonu uveliko trajala, Gradonačelnik je našao vremena da pomogne vlasniku jednog frizerskog salona koga su izvršitelji hteli da isele zbog neplaćene kirije. Čovek se polio benzinom, hteo da se zapali,a onda je Gradonačelnik došao, porazgovarao sa njim i poslao izvršitelje kući. Pretpostavljam da je pomenuti vlasnik salona Srbin i da nije gej. Ne znam šta bi bilo da je Boris Milićević odlučio da se zapali ispred Sava centra. Da li bi Gradonačelnik i tada došao ? Da li bi „naložio" da se odluka promeni ili nešto slično ?

Čim se završilo natezanje oko Zakona protiv diskriminacije, bilo je vreme za pripreme oko Univerzijade. Ovaj događaj je Gradonačelniku bio veoma važan jer pored vrtića i mostova, „poslati lepu sliku o Beogradu" predstavlja prioritet njegovog mandata. Da bi se bi se „Beograd na pravi način predstavio svetu" morali su da budu žrtvovani domovi više od 40 romskih porodica, bez neke prethodne najave i bez ponuđenog alternativnog smeštaja. Gradonačelnik je svojim izjavama (i delima) ovaj novi slučaj nepoštovanja elementarnih ljudskih prava dodatno zakomplikovao tako da su retki Beograđani koji su shvatili da romske porodice koje su na ulici imaju pravno na nužni alternativni smeštaj. Umesto toga Gradonačelnik je ponudio splet neprihvatljivih izjava koje su se sve od reda bazirale na neznanju i poluistinama: „oni su došli iz drugih gradova i moraju da se vrate odakle su došli", „ne mogu dobiti stanove", „ponuđen je adekvatan smeštaj za sve", „odbijaju da idu na ponuđene lokacije", „oni su zloupotrebljeni od strane jednog čoveka" i sl. Ne vredi više objašnjavati svaku od ovih izjava, jer je Gradonačelnik pomogao „da većinska populacija" koja i inače ne voli sugrađane koji su „drugačiji" svoj loš socijalni položaj svali na Rome. Oni koji su bogatiji su ponovo dobili priliku da iskažu brigu što turisti gledaju „ruglo u Beogradu", dok su svi zajedno potpuno ubeđeni da Romi hoće stanove, da neće da odu nigde sa pomenute lokacije i da bi bilo najbolje da nam nisu sugrađani. Odgovor na takav konsenzus je bila žica/ograda tokom Univerzijade, kako „gosti ne bi videli" šta je iza. Ono što se trenutno priča je da se raseljavanje ovog naselja, kao i onog ispod Gazele planira za sredinu avgusta.

Posle slanja „prelepe slike Beograda poslate tokom Univerzijade", Gradonačelnik se iznova uplašio za „slanje loše slike Beograda". Ako mu već LGBT populacija nije „na duši" mogao je na novinarsko pitanje da pročita članove 21, 46 i 54 Ustava Srbije, Zakon o okupljanju građana, a naročito novousvojeni Zakon o zabrani diskriminacije u kome piše da je diskriminatorsko postupanje zbog iskazane seksualne orijentacije zabranjeno. Parada ponosa nije ništa drugo do kolektivnog iskazivanja seksualne orijentacije i javne podrške ostalih građana LGBT zajednici.

Umesto ukazivanja na važeće zakone ove zemlje (ako već neće da pruži podršku), gradonačelnik Đilas je uradio ono što je upravo najopasnije. Prvo, prikazao je da su jedan ekstrem Obrazovci i ekipa, a drugi ekstrem svi koji organizuju i podržavaju Prajd i ukazao na pravu meru („u četiri zida"). Drugo, dao je ideje i nesvesno ohrabrio onima koji se spremaju da čine najteža krivična dela, rečima da će policija teško zaštititi učesnike dok odlaze sa Prajda. Treće, izjavama je pružio alibi policajcima da se ne potrude dovoljno, jer kad već neko kao Đilas kaže da je nešto neizbežno, zašto bi se onda policija previše trudila. Četvrto, Gradonačelnik je poručio da neki delovi identiteta građana Beograda nisu poželjni za iskazivanje (Evropski sud za ljudska prava u nekoliko presuda navodi da je lično svojstvo NEODVOJIVO od njegovog javnog iskazivanja). Peto, brigom za moguće demoliranje autobusa posle Prajda, Gradonačelnik jasno stavlja do znanja da su građani manje važni od autobusa. Šesto, budući da je Eurosong rezultirao dolaskom hiljada gejeva iz Evrope i da je bio sasvim bezbedan svih 10-tak dana, dolazimo do zaključka da za Gradonačelnika jesu prihvatljivi gej turisti, ali ne i gej Beograđani/Srbi.

Izgleda da je polivanje benzinom jedini metod. Teško da bi do 20.09. gej organizacije mogle da naprave neki vrtić ili most i time odobrovolje Gradonačelnika.

Atačmenti



Komentari (405)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:11 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Niko ne pita za bilo cije seksualno opredeljenje. Kako bilo ko moze da zna da si homoseksualac?


Ali, ako je neko vidljivo feminiziran, ili ako toj osobi u CV-u piše da je radila u Labrisu - organizaciji za lezbejska ljudska prava na poziciji pravnika, ili možda u Gej lezbejskom info centru?

Niko ne pita za bilo cije seksualno opredeljenje. Kako bilo ko moze da zna da si homoseksualac?


Neko je vidljivo feminiziran, ili kad gej-lezbejska nevladina organizacija traži stan za svoje prostorije, ili posle određenog vremena komšije posumnjaju da su dvojica frajera koji žive u tom stanu nešto više od prijatelja, te jave vlasniku...



Hm, kako li oni što pretuku homoseksualce na ulice i dovikuju im "pederu" prepoznaju da su oni gej, kada je to toliko nevidljivo?!
construction1 construction1 11:15 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Hajde da malo okrenemo stvari... Mozda ces shvatiti u cemu je problem...

npr: Imas plavu kosu (a musko si) u zemlji u kojoj vecina (muskaraca) ima braon kosu. I vas nekoliko plavokosih muzevnih muskaraca pozeli da se proseta ulicom i kaze sugradjanima da i oni postoje, samo ih nema toliko kao ovih ostalih. Medjutim, nekom se to ne svidi. Ovi crnokosi maljavi muskarci su ljuti jer ovi plavokosi sada hoce da "nateraju" ili vec nesto hoce cim su izasli na ulice. To ne moze tako. To kakva je boja tvoje kose je tvoja privatna stvar i ti nemas sta tu nekom da nabijas na nos. Ako te neko prebije na ulici zbog toga sto si plav, to je tvoj problem. NAMA SE TO NE SVIDJA! A i sam si trazio!

npr: Ti si celav i imas vise kilograma nego sto ti prilici(da ne budem nekorektan, pa kazem debeo). Vas nekoliko Celavih i punackih zelite da prosetate ulicom i pokazete sugradjanima da i vi postojite, iako vecina ima kosu i srazmerno je gradjena. Hm... Vi to nama namecete da i mi moramo da budemo celavi i da se gojimo? Kakav je to nacin. To je vasa privatna stvar. Nema potrebe da izlazite na ulicu. To nije prirodno. Pa Isus je imao kos, a nije bio ni debeo. Svasta! NAMA SE TO NE SVIDJA! Ako vas neko prebije na ulici zbog toga, sami ste trazili. Sto ste izlazili?!

npr: Ti si muskarac i volis da se ljubis i imas sex i sta vec sa muskarcem. Idete cesto do grada na pice, imate sex kod njega u stanu (posto zivi sam), radite, placate porez... Nekoliko vas koji ste takvi da volite osobu istog pola pozelite da prosetate ulicom i pokazete sugradjanima da i ste i vi tu iako vecina nije takva. Medjutim, nekom se to ne svidi. Ovi muskarci koji vole zene su ljuti i uvredjeni, jer ti pederi sada hoce da ih "nateraju" da i oni rade iste stvari. To ne moze tako! To sta tebe lozi i sa kim si ti u krevetu je tvoja stvar i nemas ti sta to da nabijas nekom na nos. Ako te neko prebije na ulici zbog toga sto volis muskarce, to je tvoj problem. NAMA SE TO NE SVIDJA! A i sam si to trazio!

E sad, ovako mozemo u nedogled... Meni se ne svidjaju mnoge stvari, ali je mislim sasvim dovoljno kada gradonacelnik kaze da je najbolje da oni ostanu kod kuce i cute o tome, pokazatelj da te to problem i diskrinimacija! Dakle, zapitaj se da li bi tebi smetalo da ti neko kaze da je ok sve to sto si ti, ali da ostanes ti lepo kod kuce i ne govoris nikom o tome, jer eto.. takvi smo mi srbi.
vracarac92 vracarac92 11:28 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Ali, ako je neko vidljivo feminiziran, ili ako toj osobi u CV-u piše da je radila u Labrisu - organizaciji za lezbejska ljudska prava na poziciji pravnika, ili možda u Gej lezbejskom info centru?

To sto je neko feminiziran uopste ne znaci da je homoseksualac.
A ako je neko obijen za posao zato sto je radio u Labrisu, to je posao za pravosudje.
Oprosti ali mislim da su mnogo diskriminisanije zene koje cesto moraju da potpisu da dve-tri godine ne smeju ostanu u drugom stanju ili koje cesto dobijaju otkaze ukoliko zatrudne.


Imas plavu kosu (a musko si)

Imao sam (prirodno) plavu kosu.
U jednom trenutku sam je ofarabao i u jarko crveno............za potrebe jedne vazne utakmice.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:56 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

To sto je neko feminiziran uopste ne znaci da je homoseksualac.


Kaži ti to onima koji diskriminišu, ne meni...

A ako je neko obijen za posao zato sto je radio u Labrisu, to je posao za pravosudje.


Pa onda moraš da se autuješ celom svetu, pravosuđu i na kraju da dokazuješ, da te provlače kroz novine... Aha...

Oprosti ali mislim da su mnogo diskriminisanije zene koje cesto moraju da potpisu da dve-tri godine ne smeju ostanu u drugom stanju ili koje cesto dobijaju otkaze ukoliko zatrudne.


A gde sam ja to osporio? Ali mislim da su gej žene mnogo više diskriminisane nego žene.
vracarac92 vracarac92 12:08 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Kaži ti to onima koji diskriminišu, ne meni...

Ko diskriminise?

Pa onda moraš da se autuješ celom svetu, pravosuđu i na kraju da dokazuješ, da te provlače kroz novine... Aha...

Da li mto znaci da mene na neki razgovor na posao nisu zvali samo zato sto navijam za Zvezdu (vidi se po prilozenoj mejl adresi) a clan nekakve komisije je grobar?
Znaci i ja sam diskriminisan!

Ali mislim da su gej žene mnogo više diskriminisane nego žene.

Tu se ne mozemo sloziti.
Jedino u sta sam siguran da si ti (i ona iz labrisa, ne znam ime) drasticno doprineli produbljivanju negativnih osecanja kod obicnih gradjana svojim neodmerenim, bahatim izjavama u kojima omalovazavate i vredjate ono do cega je velikoj vecini stanovnistva veoma stalo.
A da niste diskriminisani (od strane drzave) potvrdjuje i pomoc koju je vam je drzava dala.
Mislim da bi homoseksualci bili mnogo bolje shvaceni da je umesto vas dvoje ostrascenih u prvi plan "isturen" neko odmereniji, pristojniji i manje agresivan kao npr. Maljkovic

Milsim da su vase izjave jednim dobrim delom direktno zasluzne za negativan stav o homoseksualcima koji generalno vlada u Srbiji.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:11 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Vračarac, hajde pretvaraj se nedelju dana da si peder, autuj se svojoj porodici, kolegama, prijateljima... pa se posle javi da vidimo kako si se proveo

I onda možemo da pričamo kako je diskriminacije gej populacije čista izmišljotina aktivista
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:12 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Jel mozda u radnji nece da te usluze jer si gej?


Prošle nedelje napadnuta je lezbejka od strane navijača u autobusu... Policajac je odbio da je zaštiti nakon što mu je rekla da je napadnuta jer je lezbejka.

Ali setite se 2001. godine kada policajci nisu hteli da brane gej muškarce i lezbejke na paradi, iako im je to posao...
vracarac92 vracarac92 12:14 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Vračarac, hajde pretvaraj se nedelju dana da si peder, autuj se svojoj porodici, kolegama, prijateljima... pa se posle javi da vidimo kako si se proveo

I onda možemo da pričamo kako je diskriminacije gej populacije čista izmišljotina aktivista

Jedino u sta sam siguran da si ti (i ona iz labrisa, ne znam ime) drasticno doprineli produbljivanju negativnih osecanja kod obicnih gradjana svojim neodmerenim, bahatim izjavama u kojima omalovazavate i vredjate ono do cega je velikoj vecini stanovnistva veoma stalo.
A da niste diskriminisani (od strane drzave) potvrdjuje i pomoc koju je vam je drzava dala.
Mislim da bi homoseksualci bili mnogo bolje shvaceni da je umesto vas dvoje ostrascenih u prvi plan "isturen" neko odmereniji, pristojniji i manje agresivan kao npr. Maljkovic

Milsim da su vase izjave jednim dobrim delom direktno zasluzne za negativan stav o homoseksualcima koji generalno vlada u Srbiji.


Izvini, ali i dalje ostajem pri stavu da si TI svojim ponasanjem jedan od uzroka negativnog stava prema gej populaciji u Srbiji. Uporno siris neku vrstu mrznje a ocekujes da te svi vole i prihvataju.......ne ide to tako.


kobacspo kobacspo 12:15 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Secamo se 2001
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:24 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Preporučujem (+1146)
Ne preporučujem (-351)

jel i tvoj + među ovih 1146?
jel si preneo što se diviš ovom baljezganju il šta?
nekako je ne dorečeno.
g.radicevic g.radicevic 12:27 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Evo nešto iz Politike:


da na poznatom reprezentativnom uzorku, od 300 i neshto ispitanika, poznatom statistichkom metodom.
Ovo je bre ruralna zemlja, bez obzira shto 80% njenih gradjana zzivi u nazovi gradovima.
treba vreme da prodje da bi razbio njihove predrasude, i patrijarhalno vaspitanje. Metode razbijanja moraju biti veoma pazzljivo birane.
Kalifornija je verovatno najliberalnija zemlja na svetu,
pa kako je tamo proshao zakon o gay brakovima?
Velika prashina je uvek posledica velike oluje, a ona nikom nije dobro donela.
Unfuckable Unfuckable 12:27 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Prošle nedelje napadnuta je lezbejka od strane navijača u autobusu..

mene kopka kako su provalili uopšte da je lezbo, ozbiljno ?
construction1 construction1 12:28 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Meni nije jasno kako ljudi nikako da shvate da nemaju pravo da mlate i zatvaraju nekog samo zato sto im je iritantan, ruzan, debeo, celav, crn, peder, lezbejka, musliman, pravoslavac... Ova diskusija je toliko debilna! Mi raspravljamo o tome da li tabadzije imaju opravdanje sto tabaju! Alo vasiono!

To je na istom nivou kao kada je osamdesetih bilo zabranjeno u skoli da deca pisu levom rukom. Shvatate li da je to na istom nivou?!
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:28 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Da li mto znaci da mene na neki razgovor na posao nisu zvali samo zato sto navijam za Zvezdu (vidi se po prilozenoj mejl adresi) a clan nekakve komisije je grobar?
Znaci i ja sam diskriminisan!


kakav nemaštovit primer.
jel si ti mali đokica?
filantrop filantrop 12:31 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Kalifornija je verovatno najliberalnija zemlja na svetu,
pa kako je tamo proshao zakon o gay brakovima?


A California domestic partnership is a legal relationship available to same-sex couples, and to certain opposite-sex couples in which at least one party is at least 62 years of age. It affords the couple most of "the same rights, protections, and benefits, and shall be subject to the same responsibilities, obligations, and duties under law..." as married spouses. [1]

http://en.wikipedia.org/wiki/Domestic_partnership_in_California
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:34 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Ko diskriminise?

ma pusti peđu, stalno preteruje.
ovde je sve med i mleko.
kakva diskriminacija!
ne postoji ni prema kome!

izbacili crnkinju iz šatora u guči, mislili da je romkinja

ne daj bože da je još i lezbejka.
dj dj 12:35 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

vracarac92

Pokusavam da ih shvatim,odnosno pokusavam da cujem STA SU NJIHOVI PROBLEMI I KOJI SU IM ZAHTEVI??? KONKRETNO!!!



vidi vako druze, nisam ni ja mogao da svatim odakle tebi ideja da bih ja trebalo da dajem lovu za tvoj propali klub. citam te ja ovde odavno, nisi ti toliko glup, samo si bezobrazan.

kad su ovde skocili za vrat djilasu zbog roma kraj belvila ja sam stao uz coveka. ne uz djilasa nego uz gradonacelnika, koji pokusava da u skladu sa zakonom resi problm. i kad god on ili neko drugi na njegovom mestu, bez obzira iz koje je straneke, bude radio ono za sta je placen, bicu bezrezervna podrska. ali kad taj isti covek odlepi kao sto je odlepio po pitanju homoseksualaca bicu prvi koji ce da pljuje. sta on misli i oseca je njegova licna stvar, on kao gradonacelnik MORA da da podrsku toj paradi. Podrsku u smislu da obezbedi da ti ljudi ogrganizuju svoj najavljeni skup, da se skupe, prosetaju i razidju a da ni u jednom trenutku ne budu ugrozeni. Ne mora da se drzi za ruku sa njima, ne mora da se skine go i plese, ne mora nista sem onoga sto mu je posao. To je po ustavu dozvoljena aktivnost a sta on privatno misli nek objasni svojoj zeni i prijateljima. Umesto da se svakodnevno "ogradjuje" od tvojih Urosa i slicnih baraba i da da sve od sebe da ovaj grad ocisti od tog djubreta on se "ogradjuje" od ljudi koji nikome zlo nisu naneli.

O tome za sta se oni (homoseksualci) bore nek ti, ako imaju volje i vremena da objasnajvaju balvanu, oni objasne sami.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:36 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

mene kopka kako su provalili uopšte da je lezbo, ozbiljno ?


Isto onako kao što su meni dok sam bio u pebertetu, i još ni sam nisam bio 100% siguran da sam gej, dobacivali "pederu"...

Postoji nešto što se zove stereotipni izgled i pripadnici gej-lezbejske populacije čiji izgled i ponašanja spadaju u te stereotipe su mahom žrtve nasilja i diskriminacije...

U Srbiji se šuška, ogovara i sumnja, naročito u manjim mestima, tako da ti okolina nalepi etiketu homo i to ide dalje...
Unfuckable Unfuckable 12:40 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

ok, pitao sam zato što mi je totalno suludo da navijači prebiju neku ribu, a Beograd nije "manje mesto"
topcat topcat 12:41 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

sta on misli i oseca je njegova licna stvar, on kao gradonacelnik MORA da da podrsku toj paradi


Ne mora.
Njegovo je pravo i kao čovjeka i kao gradonačelnika da bude protiv, pogotovo ako kao odgovorna osoba smatra da će manifestacija ugroziti sigurnost građana.
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:46 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Predrag Azdejković
...Neko je vidljivo feminiziran, ili kad gej-lezbejska nevladina organizacija traži stan za svoje prostorije, ili posle određenog vremena komšije posumnjaju da su dvojica frajera koji žive u tom stanu nešto više od prijatelja, te jave vlasniku...


Ovo mi je poznato... To rade i u Hrvatskoj, koja je bliža EU od Srbije, i u kojoj se, koliko znam, održavaju gej parade.

Naime, imam u vidu hrvatski film "FINE MRTVE DEVOJKE" od pre nekoliko godina; kada su stanari videli da su dve devojke u njihovoj zgradi "nešto više od prijateljica", rastrubili su (stare žene su u tome prednjačile) svima da su devojke u pitanju - "lezbače", te digle frku protiv njih, pa su devojke stradale... otuda naslov filma, jer ispada da su najbolje, odnosno najfinije lezbijke onda kada su mrtve.

Tolerantnost, veća tolerantnost na ovim balkanskim prostorima je istinski potrebna.
dj dj 13:09 09.08.2009

Re: Sa sajta B92



Ne mora.
Njegovo je pravo i kao čovjeka i kao gradonačelnika da bude protiv, pogotovo ako kao odgovorna osoba smatra da će manifestacija ugroziti sigurnost građana.



vidi sledecu recenicu u postu koji si citirala. ako smatra da ce ti sugradjani biti ugrozeni onda mora da obezbedi adekvatnu zastitu. skup je najavljen, posao policije je da proceni bezbednosti rizik i adekvatno se organizuje. patike za kosovo je lep primer na kome je mogao da nauci sta i kako ne treba. svaka njegova prica pre same parade mora i moze da bude samo u pravcu apelovanja na stoku da ostane u toru i najava zestoke akcije poicije u slucaju bilo kakvog pokusaja ometanja najavljenog skupa. ono sto stoka , i simpatizeri joj, moze da uradi je da najavi i organizuje skup na kome ce izneti svoj stav da homoseksualcima i slicnima nije mesto u beogradu (jes da nije po ustavu al aj ..srbije je ovo. btw.. da ima pravde ovde onda bi vracarac i drugovi mu sa severa i juga davno gajili pasulj u padinjaku.. nego policija nije bila ni na jednom derbiju, mecu reprezentacije i slicnim manifestacijama gde oni promovisu vrednosti iza kojih stoje) . ako pak homosi krenu grafitima i slicno da najavljuju da ce oni koji se tu pojave biti prebijeni, onda djilas opet mora da se pojavi i zapreti im da ce da im natrlja usi i isprasi guzu . eto, i nije neki mnogo mudar posao al kad se vec kandidovao i prihvatio ga nek se time i bavi.
Dejan I. Dejan I. 13:18 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Predrag Azdejković
Vračarac, hajde pretvaraj se nedelju dana da si peder, autuj se svojoj porodici..


Nije tema ali ima li ova reč "autovati" neki srpski prevod? Jednostavno bode mi oči svaki put kada je pročitam jer protiv sam uvođenja stranih naročito engleskih reči u naš jezik.
filantrop filantrop 13:45 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Sa sajta B92

Vec nedeljama i mesecima pokusavam da shvatim neke stvari u vezi sa gej populacijom i njihovom diskriminacijom ali mi tesko ide.
Pokusavam da ih shvatim,odnosno pokusavam da cujem STA SU NJIHOVI PROBLEMI I KOJI SU IM ZAHTEVI??? KONKRETNO!!!
I iz nedelje u nedelju od vesti do vesti shvatam samo da su oni samo jedna druga strane iste medalje,zatucane. Doslo se u situaciju da se gej populacija MORA podrzati posto poto,mozda cak i po cenu zivota,kako je krenulo stici ce se i do toga. Neko ko trazi neka ljudska prava za sebe,sa druge strane ne prihvata pravo drugoga da im kaze JA TEBE NE PODRZAVAM. Znaci nije im receno UBICU TE...nego covek dodje i kaze ISKRENO- JA VAS NE PODRZAVAM. Jer je MOJE pravo da vas ne podrzim.
Osnovno ljudsko pravo je da se kaze DA ili NE.
Ja razumem da je tu bilo krajnje seljackih varijanti zabrane skupovao,ono po Sava centru i sl. ali ovaj Djilas je dosao i otvoreno vam je rekao da nece da vas podrzi.I ne cenite covekovu iskrenu izjavu,nego cenite gomile javnih licnosti koje vas LAZNO podrzavaju samo da bi se ogrebale za kintu,polozaj,ugled i sl. I onda se odmah pojavi 84 razne organizacije,sto gej sto ko zna koje i kazu kako taj Djilas ugrozava prava gej populacije...odmah haos!
Ja sam cak neko ko je bio vrlo blagonaklon prema resavanju pitanja diskriminacije gej populacije,iz prostog razloga sto ljudi zele da budu to sto hoce i ne mozes da im zabranis,to su ljudi...ali me je vremenom sama gej populacija okrenula vrlo jakom skepticizmu svojom vrlo agresivnom,cak i bezobzirnom kampanjom,na momente,poslednjih npr. godinu dana.
Kao da samo oni postoje u ovoj drzavi,kao da je njihov problem najveci,kao da su samo oni ugrozdeni,kao da samo oni nemaju prava. Ej bre...citava nacija,citav narod je obespravljen,diskiminisan,ugrozen,maltretiran...
strajkovi na sve strane,ljudi bukvalno nemaju za hleb ni za sebe ni za decu. I ti u takvom jednom trenutku u kome se ne zna koliko ce nas biti zivo do kraja godine,pa do kraja sledece i tako redom, dolazis i trazis nesto...i to nesto trazis apsolutno bezuslovno,arognatno i ponekad i bezobrazno. I onda se pitas zasto te ljudi ne trpe. Pa ne trpe te jer su i oni obespravljeni,diskiminisani,ponizeni...nisu placeni za ono sto su radili,nemaju deci za knjige,za cipele,za sendvic...a tebe to uopste ne zanima. Tvoj odgovor je SAMO JA.
I onda bih ja pitao nekog clana gej populacije sta je tvoj problem?Sta je KONKRETNO tvoj problem,gde si konkretno diskiminisan?
Jel ne mozes da se zaposlis jer si gej?
Jel ti plata mala jer si gej?
Jel nemas da jedes jer si gej?
Jel mozda nece da ti izdaju stan jer si gej?
Jel mozda u radnji nece da te usluze jer si gej?
Sta?
I kako uopste neko od svih ti ljudi zna da si gej i da te onda namerno diskriminise?
I da je na svako ovo pitanje odgovor DA,moj odgovor bi onda bio... i da se sutra donese zakon po potpunoj zelji svakog clana gej populacije da li misle da ce izbeci diskriminaciju sredine?Nema sanse. Srbija je takva zemlja...i dalje ce naci razlog da vam ne daju posao,ne mozes mu nista. Naci ce razlog da ti smanji platu,da ti da otkaz,da te ne usluzi u radnji,da te maltretira policajac na ulici,naci ce razlog da ti u svakom trenutku zagorca zivot,jer je to stanje svesti mase.I jednostavno mu ne mozes nista. Ne zele i nece da vas priznaju iako vi postojite,zivi ste,opipljivi ste,jedete,pijete,hodate,disete...okolina ne zeli da vas prihvati takve,bar ne jos uvek,a to ce potrajati.Sta vam znaci bilo kakav potpis na nekom papiru? Dzabe zakoni ovde...ovde se priznaje samo priznanje MASE. Necu da kazem da gej populacija treba da se povuce u ilegalu,jer ne treba...iz razloga da ne bi dobijali batine kao pre par godina,ni krivi ni duzni. Ali moraju da budu malo suptilniji u nastupu. Ne mozete preko reda u gomili gladnih.
Ali se u Srbiji sa svime preteruje do krajnjih granica. Ako si gej onda bi to svima da nabijas na nos i da ti to bude glavna prednost u zivotu u odnosu na druge,a ako nisi onda bi da bijes onoga ko jeste. Van pameti.



http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%98%D0%B0
alexlambros alexlambros 13:47 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Ja sam cak neko ko je bio vrlo blagonaklon prema resavanju pitanja diskriminacije gej populacije,iz prostog razloga sto ljudi zele da budu to sto hoce i ne mozes da im zabranis,to su ljudi...ali me je vremenom sama gej populacija okrenula vrlo jakom skepticizmu svojom vrlo agresivnom,cak i bezobzirnom kampanjom,na momente,poslednjih npr. godinu dana.


get serious vracarac ....

agresivna i bezobzirna kampanja? a sta da rade, sacekaju jos 2 000 godina da pocnu da ih tretiraju ko ljude?
kampanja je premlaka i premlitava ... ja sam za to da se naoruzaju palicama i organizuju se pa se sakriju po zbunovima i kaficima pa kad ovi debili obrazovci i ostali navale da ih mlate da poiskacu i prebiju ih ...
pa da vidis kako ce stvari da se menjaju ....

nema nikakvih pregovora i dijaloga o elementarnim ljudskim pravima. tacka.
sva prava odmah i sad .... i prema svakom politicaru koji, poput ovog jadnog nazovi gradonacelnika, na bilo koji nacin to osporava ne treba imati trunke milosti

construction1 construction1 14:03 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

gbls

Predlazem da se Parada odrzi u Crnvilu, kako bi ugrozeni delovi populacije ujedinili svoje napore u borbi za ostvarivanje prava koja su im uskracena. Nakon Parade, svi ucesnici bi razmenili svoja mesta boravka, gejlezbo stanovnici bi ustupili svoje stanove i kuce stanovnicima Crnvila, a oni bi se preselili ispod Gazele. Na taj nacin bi stanovnici Crnvila dobili zasluzene domove, a pripadnici gejlezbo populacije lokaciju na kojoj bi paradirali do besvesti. Vozaci motornih vozila bi sirenama pozdravljali okupljene gradjane, javni prevoz bi besplatno prevozio pripadnike ovog skupa do svih destinacija u gradu gde se prava ovih gradjana krse. SC je takodje u neposrednoj blizini ove lokacije, tako da se konferencije mogu odrzavati svakodnevno.
Djilasu bi sa skupa trebalo uputiti ultimatum - zene ili funkcija, nikako i jedno i drugo.



Logoreja?
filantrop filantrop 14:09 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

topcat topcat 14:32 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

dj

vidi sledecu recenicu u postu koji si citirala. ako smatra da ce ti sugradjani biti ugrozeni onda mora da obezbedi adekvatnu zastitu.

Pa skup u Zgb je izgledao kao da su paraderi ovce u toru koje kordon specijalaca štiti od ostatka građana.
Ako klima nije dobra i sukobi su više nego mogući, onda je logičnije da se skup ne održi nego da se silan novac troši na zaštitu i da gradonačelnik snosi odgovornost za tuđa uvjerenja.
jaksa scekic jaksa scekic 14:32 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Predrag Azdejković
Jel mozda u radnji nece da te usluze jer si gej?


Prošle nedelje napadnuta je lezbejka od strane navijača u autobusu... Policajac je odbio da je zaštiti nakon što mu je rekla da je napadnuta jer je lezbejka.

Ali setite se 2001. godine kada policajci nisu hteli da brane gej muškarce i lezbejke na paradi, iako im je to posao...



Koliko se ja secam policija je pucala u vazduh da rastera napadace kod parkica preko puta Doma JNA

J
filantrop filantrop 14:35 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Pa skup u Zgb je izgledao kao da su paraderi ovce u toru koje kordon specijalaca štiti od ostatka građana


Bold-faced lie
A bold-faced (often also referred to as bare-faced or bald-faced, although all three have slightly different meanings) lie is one which is told when it is obvious to all concerned that it is a lie. For example, a child who has chocolate all around his mouth and denies that he has eaten any chocolate has told a bold-faced lie
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:46 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Ako klima nije dobra i sukobi su više nego mogući, onda je logičnije da se skup ne održi nego da se silan novac troši na zaštitu i da gradonačelnik snosi odgovornost za tuđa uvjerenja.


to se odnosilo i na skup - patike za kosovo.
zar to nije bio skup visokog rizika?
poginuo je jedan mladić.

gledala sam svojim očima kako pre početka mitinga demoliraju tursku ambasadu.
a onda su ladno prešli ulicu i opljačkali jenu pc radnju i odneli sve lap topove, monitore, zvučnike...
što im nije trebalo, pobacali po ulici.
ta prodavnica ni do danas nije ponovo otvorena.

doduše, u pravu si, tu policija nije ni mrdnula prstom.
pare su tek naknadno potrošene na popravljanje porušenog.

niko nije popio ćorku. sem one dve nesrećnice koje su se slikale za uspomenu i dugo sećanje.
mada je bilo fotki koliko hoćeš.
napravljenih i sa mog prozora i sa kamere turske ambasade dok nije razbijena.
a verovatno i sa kamera američke, bosanske, slovenačke...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:51 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Pa skup u Zgb je izgledao kao da su paraderi ovce u toru koje kordon specijalaca štiti od ostatka građana.

Sloboda se ne osvaja lako....U Zagrebu nikome nije falila dlaka sa glave iako je atmosfera u društvu identična ovoj kod nas...Čekali su ih na Trgu iste junačine sa identičnom ikonografijom....sa urlicima koji će se i ovde čuti, sa istim argumentima....Sve mora biti prvi put, ali država mora obezbediti provođenje zakona koji je sama donela. Ako to nije u stanju onda priznaje da vlada ološokratija....
topcat topcat 15:00 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

filantrop

Bold-faced lie

Vidim...propustio si...
BIli su OGRAĐENI štitovima! Na kraju povorke "utjerani" na Zrinjevac jednako tako ograđen ogradom.
Ako krenu slike morat ćeš priznati tu čokoladu oko usta...
topcat topcat 15:03 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Drago Kovacevic
U Zagrebu nikome nije falila dlaka sa glave iako je atmosfera u društvu identična ovoj kod nas...

Nakon ove konstatacije moram se zapitati kome u inat se parada zapravo održava?
filantrop filantrop 15:04 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

BIli su OGRAĐENI štitovima! Na kraju povorke "utjerani" na Zrinjevac jednako tako ograđen ogradom


http://en.wikipedia.org/wiki/Security
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:09 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

topcat
Drago Kovacevic
U Zagrebu nikome nije falila dlaka sa glave iako je atmosfera u društvu identična ovoj kod nas...

Nakon ove konstatacije moram se zapitati kome u inat se parada zapravo održava?

Pa problem je izgleda u samome pitanju..Ako misliš da je to "u inat" i da osim toga ne postoji ništa drugo...onda ništa...
Kužim da to nije u inat..kužim da se ljudi osećaju diskriminisano....i da žele ovim skrenuti pažnju da postoje, da su ljudi sa svojim potrebama i sa istim pravima kao i većina, kao i heteroseksualci...
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:14 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Logoreja?

ludilo.
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 15:25 09.08.2009

Re: Sa sajta B92


Jel mozda nece da ti izdaju stan jer si gej?


Vreme: 07. avgust 2009.
Mesto: Petrovaradin, Reljkoviceva 36
Desavanje: Potraga za stanom, razgledanje(citaj: razgledanje rupa, koje ljudi nazivaju stanovima, jer (valjda) smatraju, da ako ne posedujete sopstvenu nekretninu, i ne zasluzujete bolje od onoga sto nude.

Dobar dan g-djo, da ja sam...culi smo se...evo me ispred vase kapije... silazite...o-keej...cekam...
(Otvara se kapija, pojavljuje se g-dja...)
Dobar dan zelim jos jednom (pruzam ruku...), ja sam Ajnur...
"Dobar dan, ja sam kakosegodzvase... Ajnur, kakvo je to ime?"
Neobicno.
"Da... muslimansko?"
Da, je li je to problem?
"Nee... pitam samo..."
Mogu li da pogledam stan... Cekajte, ali ovde vec zivi neko...
"Pa da, vidite, ova kuca ima cetiri sobe, u tri vec zivi sestoro ljudi(?!), zajednicko vam je SAMO, kupatilo, trpezarija, i kuhinja..."
Aaaa, tako... Nisam vas tako razumeo... rekli ste da izdajete kucu, i da vi zivite u drugoj pored...
....
"Sedite..."
(Sedamo na prasnjav krevet iz vremena Marije Terezije, koji smrdi na smrt...)
"Je l' imate devojku?"
?????????????????????? Ne.
"Je l' imate momka?"
????????????????????????????????????????? Ne.
"Vidite, nemam ja nista protiv gejeva, ALI NE POD MOJIM KROVOM."
...............
dj dj 15:26 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

topcat
dj

vidi sledecu recenicu u postu koji si citirala. ako smatra da ce ti sugradjani biti ugrozeni onda mora da obezbedi adekvatnu zastitu.

Pa skup u Zgb je izgledao kao da su paraderi ovce u toru koje kordon specijalaca štiti od ostatka građana.
Ako klima nije dobra i sukobi su više nego mogući, onda je logičnije da se skup ne održi nego da se silan novac troši na zaštitu i da gradonačelnik snosi odgovornost za tuđa uvjerenja.


Cuj, ako su pederi u toru a policija ih cuva od "ostatka gradjana" mnogo je lose u tom zgb-u. uzgred, bez ljutnje, sem cistoce ulice i lepih fasada, bgd nema na cemu da zavidi zgb-u, naprotiv, lipi nasi bi mogli mnogo da nauce od aljkavih juznjaka

ja bih voleo da u bgd-u ne bude tako i da grupa gradjana, makar i kao ovce u toru, ostvari svoje pravo a da ih gomila pedercina ne uznemirava dok pokusavaju da ostatku gradjana,a na zakonom dozvoljen nacin, skrenu paznju na sebe i probleme sa kojima se suocavaju
drug.clan drug.clan 15:35 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Desavanje: Potraga za stanom, razgledanje(citaj: razgledanje rupa, koje ljudi nazivaju stanovima, jer (valjda) smatraju, da ako ne posedujete sopstvenu nekretninu, i ne zasluzujete bolje od onoga sto nude.


sve bi ja to oduzeo (sem kreveta)
vracarac92 vracarac92 15:44 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

e fala bogu da ti nisi u toj većini.
znači, preneo si nam da ih kritikuješ.

Ne kritikujem ih, samo sam indiferentan.
A indiferentan sam poslao posle jedno Pedjicinog teksta, pre toga sam bio pomalo aktivan kada je trebalo hladiti usijane glave prilikom prosle parade.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:44 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

jel si ti mali đokica?

Nije...On je Vračarac...
vracarac92 vracarac92 15:51 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Nije...On je Vračarac...

.......rece milosevicev pajac sa kanabe(t)a!

Nego, kakve su bile gej parade u Kninu dok ste bili gradonacelnik?
Nesto se ne secam.
kobacspo kobacspo 15:52 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

topcat
sta on misli i oseca je njegova licna stvar, on kao gradonacelnik MORA da da podrsku toj paradi


Ne mora.
Njegovo je pravo i kao čovjeka i kao gradonačelnika da bude protiv, pogotovo ako kao odgovorna osoba smatra da će manifestacija ugroziti sigurnost građana.


Ma kako ne mora?Pa sve sto pederi smisle u ovoj drzavi svi ostali ce MORATI. Gde ces protiv zakona, oni i crkvu pobedili
dj dj 16:05 09.08.2009

Re: Sa sajta B92



Ma kako ne mora?Pa sve sto pederi smisle u ovoj drzavi svi ostali ce MORATI. Gde ces protiv zakona, oni i crkvu pobedili



:) sta bi sa curom, vec si je prosetao? simpa si skroz, pisi nam jos
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:07 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Ma kako ne mora?Pa sve sto pederi smisle u ovoj drzavi svi ostali ce MORATI. Gde ces protiv zakona, oni i crkvu pobedili

ej, znaš šta, vreme ti je da se odmoriš!
ajd malo u lad.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 16:26 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Znaci, ako te neko tretira u redu ZATO sto NE ZNA i DOK NE SAZNA tvoje seksualno opredeljenje, nacionalnost, pol, boju koze, politicko opredeljenje, to onda NIJE diskriminacija?

Upravo je to dokaz da su diskriminisani, ako moraju da kriju svoj identitet ili neki njegov deo.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 16:32 09.08.2009

Re: Sa sajta B92


Izvini, ali i dalje ostajem pri stavu da si TI svojim ponasanjem jedan od uzroka negativnog stava prema gej populaciji u Srbiji. Uporno siris neku vrstu mrznje a ocekujes da te svi vole i prihvataju.......ne ide to tako.



Ovo isto govore belci u Americi crncima, muskarci feministkinjama.

On NE siri mrznju, on se bori za svoja prava. To sto se belci/heteroseksualci/muskarci osecaju ugrozenim pa to prepoznaju kao mrznju je nesto sasvim drugo.
vracarac92 vracarac92 17:04 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Ovo isto govore belci u Americi crncima, muskarci feministkinjama.

On NE siri mrznju, on se bori za svoja prava. To sto se belci/heteroseksualci/muskarci osecaju ugrozenim pa to prepoznaju kao mrznju je nesto sasvim drugo.

Ne. Ne preteruj
To govori jedan bloger drugom blogeru posto su ga pojedini stavovi koje je on izneo uvredili i zbog toga vise ne daje podrsku stvarima do kojih je drugom blogeru stalo.
Oprosti ali ne ide da ti vredjas i omalovazavas nesto do cega je meni stalo a sutra od mene trazis podrsku za svoje ciljeve.
Zato tvrdim da je ponasanje pojedinaca iz vrha LGBT organizaciji jedan od glavnih uzroka negativnog stava koji velika vecina stanovnistva ima po pitanju homoseksualaca.
Uvredama i nepristojnoscu je tesko boriti se za svoja prava.
Mislim da su te osobe homoseksualcima u Srbiji doneli mnogo vise stete nego koristi.

filantrop filantrop 17:17 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Zato tvrdim da je ponasanje pojedinaca iz vrha LGBT organizaciji jedan od glavnih uzroka negativnog stava koji velika vecina stanovnistva ima po pitanju homoseksualaca.
Uvredama i nepristojnoscu je tesko boriti se za svoja prava.
Mislim da su te osobe homoseksualcima u Srbiji doneli mnogo vise stete nego koristi.


Dobro Vracarac, da stavimo tacku na ovo.
Netacno je da je stav prosecnog Srbina prema LGBT negativan zbog Pedje vec zato sto su Srbi izuzetno homofobni po mentalitetu.
Ko god da ima gram mozga u glavi shvata da Pedja nije jedini homo u Srbiji , vec samo jedan od eksponiranih.
Cudno da ti to ne mozes da shvatis , stalno potenciras da svi navijaci nisu isti, da samo neke bitange prebijaju gejeve i cigane a ostali (pretpostavljam )sviraju violinu i klavir u Beogradskoj filharmoniji u pauzi dve utakmice.
Svakim svojim komentarom i ti i Radicevic pokazujete koliko ste duboko homofobni ali se izdajete za tolerantne i pune razumevanja gradjane koji ni mrava ne bi zgazili ali pod uslovom da im ne prolazi pored kuce.
Ti i Radicevic ste opasniji homofobi od ovog ovde espeovca i Miljojka sa kojima bar znas na cemu si.
Ostaj ti nama zdravo i dobro
ElectricDreams ElectricDreams 17:19 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Predrag Azdejković
Vračarac, hajde pretvaraj se nedelju dana da si peder, autuj se svojoj porodici, kolegama, prijateljima... pa se posle javi da vidimo kako si se proveo

I onda možemo da pričamo kako je diskriminacije gej populacije čista izmišljotina aktivista


Evo, ja ću da se solidarišem sa njim i da se u zvezdaškoj familiji autujem da sam partizanovac... da vidimo ko će bolje da prođe :)
ElectricDreams ElectricDreams 17:30 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Drago Kovacevic
topcat
Drago Kovacevic
U Zagrebu nikome nije falila dlaka sa glave iako je atmosfera u društvu identična ovoj kod nas...

Nakon ove konstatacije moram se zapitati kome u inat se parada zapravo održava?

Pa problem je izgleda u samome pitanju..Ako misliš da je to "u inat" i da osim toga ne postoji ništa drugo...onda ništa...
Kužim da to nije u inat..kužim da se ljudi osećaju diskriminisano....i da žele ovim skrenuti pažnju da postoje, da su ljudi sa svojim potrebama i sa istim pravima kao i većina, kao i heteroseksualci...


Ma daj, Drago... topcat je odavno poznata kao hard-core homofob... džabe trošiš reči...
Za nju i još neke ćemo uvek ostati "rak rana društva".
Samo, ne znam šta je rešenje? Da nestanemo sa lica zemlje? Da se konvertujemo u strejtere?
Verovatno ovo prvo...
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:38 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

vracarac92
Ovo isto govore belci u Americi crncima, muskarci feministkinjama.

On NE siri mrznju, on se bori za svoja prava. To sto se belci/heteroseksualci/muskarci osecaju ugrozenim pa to prepoznaju kao mrznju je nesto sasvim drugo.

Ne. Ne preteruj
To govori jedan bloger drugom blogeru posto su ga pojedini stavovi koje je on izneo uvredili i zbog toga vise ne daje podrsku stvarima do kojih je drugom blogeru stalo.


Ne preterujem, to je fakat. Svi koji ne zele da se poremeti status quo, isto tvrde.

Oprosti ali ne ide da ti vredjas i omalovazavas nesto do cega je meni stalo a sutra od mene trazis podrsku za svoje ciljeve.
Zato tvrdim da je ponasanje pojedinaca iz vrha LGBT organizaciji jedan od glavnih uzroka negativnog stava koji velika vecina stanovnistva ima po pitanju homoseksualaca.


A ja tvrdim da su jedan od glavnih uzroka negativnog stava predrasude velike vecine stanovnistva, ali da ce uvek da svoj negativni stav opravdavaju drugim razlozima.



vracarac92 vracarac92 17:44 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Ne preterujem, to je fakat. Svi koji ne zele da poremete status quo, isto tvrde.

Oprosti ali ne mogu se sloziti.
Imali su moju punu podrsku sve dok Pedjica nije napisao neke stvari koje su me uvredile.
Oprosti, to je to.
Vredjas me a trazis moju podrsku.
Nece moci.
A ja tvrdim da su jedan od glavnih uzroka negativnog stava predrasude velike vecine stanovnistva, ali da ce uvek da svoj negativni stav opravdavaju drugim razlozima.

Tacno. Predrasude jesu JEDAN od razloga.
Takodje JEDAN od razloga je i ponasnje eksponiranih pojedinaca koji predstavljaju homoseksualce u Srbiji.

ElectricDreams ElectricDreams 17:51 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Imali su moju punu podrsku sve dok Pedjica nije napisao neke stvari koje su me uvredile.


Uff... pa šta sad da radimo mi ostali bez tvoje tako važne podrške? Da se odreknemo Peđice? Da ga nataknemo na dildo?

Putuj momče, takvi kao ti nam ne trebaju... štaviše, protiv takvih se i borimo!
I pazi da ti neko ne baci kuću na glavu!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:56 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

posle određenog vremena komšije posumnjaju da su dvojica frajera koji žive u tom stanu nešto više od prijatelja, te jave vlasniku...

to crnci dozivljavaju vekovima. i danas belci nerado izdaju stanove "obojenima"...
otuda naslov filma, jer ispada da su najbolje, odnosno najfinije lezbijke onda kada su mrtve.

pa to je vazilo kod nas za hrvate, right? i verujem kod njih za srbe. valjda se hvata poenta da sustina problema nije u tome ko je gay/crn/hrvat/srbin/iz-drugog-sela, a ko nije...?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:08 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

rece milosevicev pajac sa kanabe(t)a!

Ti si i danas Miloševičev pajac, što ja nikada nisam bio...
A da sam danas neki faktor u Kninu, verovao ili ne, pozvao bih gej populaciju da tu načini paradu...I verujem da ne bi bilo problema....Jer ako sam građane Knina uspeo da uverim 1993. da glasaju za mene, sigurno bih to lakše uradio da prihvate gej paradu...Bilo bi takvih kao ti, ne sumnajm, oni su glasali za SPS, Radikale i druge ale,ali bi ostali kod kuće u tišini. Pogotovo zato jer im danas nema Slobe. Šešelj i njegovi sateliuti nisu aktivni, imaju važnijih problema.Nema tamo ni Koste Čavoškoga, nema ni "brata" Radovana, a Ratko, tvoj ljubimac se krije...
Ne bi bilo problema, ubeđujem te...
Knin je ipak mnogo zapadnije od Kolašina, lažni Vračarac....
Unfuckable Unfuckable 18:18 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Putuj momče, takvi kao ti nam ne trebaju... štaviše, protiv takvih se i borimo!

hm
pa zar ovo nije pomalo stav
"ko nije s nama - taj je protiv nas" koji mi se čini da je poprilično kontraproduktivan
naime, mislim da lgbt populaciji treba šira podrška nego što imaju istomišljenika / pripadnika,
i mislim da se tako isključivim nastupanjem mogućnost stvaranja okolnih simpatija bitno umanjuje
(ako ne verujete, pitajte ldp - ovce )
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:20 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

:) sta bi sa curom, vec si je prosetao? simpa si skroz, pisi nam jos

Bote, brz li je Kobac...Kad ovako malo vremena troši na šetnju sa curom, kakv li je u u drugim sadržajima...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:30 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Putuj momče, takvi kao ti nam ne trebaju... štaviše, protiv takvih se i borimo!

??
Unf: pa zar ovo nije pomalo stav
"ko nije s nama - taj je protiv nas"

jok i nije.

mislim da lgbt populaciji treba šira podrška nego što imaju istomišljenika / pripadnika,

bas zato i pricam sve vreme: ne gay parada, Love parada. bar za pocetak. gay parada je kontraproduktivna...
krkar krkar 18:35 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

vracarac92
Nego, kakve su bile gej parade u Kninu dok ste bili gradonacelnik?Nesto se ne secam.


PatriJotske i svetosavske. Poslednja je održavana u Slunju na Vidovdan 1995.

Ti uniformisani pederi prvi su spasili svoje guzice (pun intended) bežanijom sve do Sremske Rače do koje je "vojska Krajine" stigla daleko brže i lakše i nekoliko dana pre od načuvanjepoverenogjoj naroda zahvaljujući tome što je vozila i nafte imala koliko hoćeš (dobar deo nafte, doduše, pederi su prodali - baš Srbima - ili ukrali za sebe no to je treća priča).

Iz ovoga izuzimam jedino Benkovčane, Petrinjce i Banijce.

I izvinjavam se pederima u seksualnom smislu (gejevima).
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:39 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Knin je ipak mnogo zapadnije od Kolašina, lažni Vračarac....

e, fala onom u kog ne verujem da se i ti jednom naljutiš.
vala si bio tolerantan preko jego.

ti si drago najtolerantnija osoba koju sam upoznala.
treba ovi naviači da uče od tebe!





al ne vredi bacati bisere pred ...
technofetishist technofetishist 18:47 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

aman, nema ustupaka u borbi za ljudska prava, pobogu.
gay parada je kontraproduktivna? a kako mislis da je gej populacija dobila ta prva koja je zasad dobila, u evropi i americi? povladjivanjem zahtevima diskriminatorske vecine?
ili to vazi samo za gej parade? ili cemo da previdimo uspehe borbe za prava zena, crnaca, i svih drugih manjina? zasto bi za gej populaciju vazila drugacija pravila?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:52 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

PatriJotske i svetosavske. Poslednja je održavana u Slunju na Vidovdan 1995.

Pitanje je bilo vezano za Knin....ne za Slunj..
Iz ovoga izuzimam jedino Benkovčane, Petrinjce i Banijce.

Što njih....Koliko znam za ratne zločine se sudi za Škabrnju kod Benkovca i za Baćin na Baniji...te Lipovac i Saborsko u Lici...Jesi li čuo kad za neke zločine u Kninu....I zločini imaju svoje direktne počinioce, vreme kad su se dogodili i mesto...
(dobar deo nafte, doduše, pederi su prodali - baš Srbima - ili ukrali za sebe no to je treća priča).

Tačno, slažem se...Ali to su uradile lopuže i šverceri....a ne "pederi"...A naftu su prodavali i Hrvatima...Bošnjacima...i naftu i brašno i druge stvari...Recimo Legija, odnosno država Srbija..Ona je tu bila neprekidno prisutna...Jesi li čuo za Cazinsku Krajinu...
vracarac92 vracarac92 19:07 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Ti si i danas Miloševičev pajac, što ja nikada nisam bio...

Vidim pokusavate da se utesite........Nisu KOS i BIA svakoga pustali kod Milosevica, vas jesu.
Bilo bi takvih kao ti, ne sumnajm, oni su glasali za SPS, Radikale i druge ale,ali bi ostali kod kuće u tišini. Pogotovo zato jer im danas nema Slobe. Šešelj i njegovi sateliuti nisu aktivni, imaju važnijih problema.Nema tamo ni Koste Čavoškoga, nema ni "brata" Radovana, a Ratko, tvoj ljubimac se krije...

Pre par dana sam bio neki slikar, ranije tadicevac, radikal, DS-ovac, clan raznih sluzbi, ubaceni element, SPSovac, obrazovac...........danas opet postah radikal i SPSovac (gle cuda vasa trenutna stranka, peta po redu, je u koaliciji sa SPS-om) i ljubitelj Mladica...............Opada vam paznja gradonacelnice. Smirite se, trgnite jednu ljutu, odmorite pa pocnite ponovo.
Breme milosevicevog piona je izgleda pretesko za vas.
Knin je ipak mnogo zapadnije od Kolašina, lažni Vračarac....



vracarac92 vracarac92 19:11 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Uff... pa šta sad da radimo mi ostali bez tvoje tako važne podrške? Da se odreknemo Peđice? Da ga nataknemo na dildo?

Radite sta god zelite, vasa stvar.

Putuj momče, takvi kao ti nam ne trebaju... štaviše, protiv takvih se i borimo!
I pazi da ti neko ne baci kuću na glavu!

Dakle "ako nisi sa nama - protiv nas si"

Nisam protiv ali vise nisam ni sa vama....nadam se da to mozes da shvatis.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:14 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

aman, nema ustupaka u borbi za ljudska prava, pobogu.
gay parada je kontraproduktivna? a kako mislis da je gej populacija dobila ta prva koja je zasad dobila, u evropi i americi? povladjivanjem zahtevima diskriminatorske vecine?
ili to vazi samo za gej parade? ili cemo da previdimo uspehe borbe za prava zena, crnaca, i svih drugih manjina? zasto bi za gej populaciju vazila drugacija pravila?

hani, kad smo kod prava zena, zene na zapadu (svom zapadu!) i dalje imaju manje plate od muskaraca koji rade identican posao kao one i imaju istu skolu kao one i isto godina iskustva (ili cak i manje ali im se zbog toga ne zakida na plati), pa ne pravimo paradu oko toga. koliko je zenskih parada pravljeno za poslednjih sto godina i koja je tacno pomerila nesto epohalno? samo jedna koliko se ja secam.

evo nekih slika koji ce sasvim dobro dokumentovati koliko je Gay parade - politicka parada, kako si naveo negde.










jedina razlika izmedju Gay parade i Love parade je u tome sto ulicama setaju i gole ribe a ne samo goli muskarci. toliko o politickom profilu gay parade.
Love parade ce oberucke biti prihvacena od rednekova srbije (ko ne bi dosao da vidi cice u kupacim kostimima kako vrckaju ulicama glavnog grada for free?!), a Gay prada nece *jebeno nikada biti prihvacena kao takva.

jos jednom (i nadam se poslednji put danas): zasto po svaku cenu treba ubosti protivnika u oko?! zasto mi se cini da je to jedini cilj ovde? zar ne postoji drugi nacin?! zar ne postoji malo "laksi " nacin? zar niko ne zna sta znaci rec advertajzing i diplomatija? kad ne mozes normalno, onda mora okolnim putem. napravi pakovanje koje ce prodati prozivod.

i jos nesto: da li znas sa kojim manjkom prava se sve zene susrecu vekovima (i danas!)?
pravo na jednaku platu, pravo na rad, pravo na glas, pravo na abortus, pravo na izbor partnera, pravo da se kaze Ne, pravo na pravdu kada je silovana i zlostavljana, pravo na skolovanje, pravo na slobodno kretanje...hoces jos? ima, samo kazi. i to traje i dan danas.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:17 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Pre par dana sam bio neki slikar,

Pa zar ti nisi preprodavac slika....Rebić....Ne slikar, nego preprodavac
A ja mislo da kupim od tebe sliku..jedna mi se baš dopala....
Ali, ako nisi ništa....kontaktiraću toga Rebića...
vracarac92 vracarac92 19:23 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Pa zar ti nisi preprodavac slika....Rebić....Ne slikar, nego preprodavac
A ja mislo da kupim od tebe sliku..jedna mi se baš dopala....
Ali, ako nisi ništa....kontaktiraću toga Rebića...

Aha, preprodavac slika............
Izvinjavam se zbog neprecizne interpretacije ali zaista mi je veoma tesko da zapamtim za sta ste me sve proglasavali.
g.radicevic g.radicevic 19:25 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

@ vracharac

za 200-og znase


antioksidant antioksidant 19:25 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

jedina razlika izmedju Gay parade i Love parade je u tome sto ulicama setaju i gole ribe a ne samo goli muskarci.

znaci nema riba koje su gay?

hajde bebeo znas ti bolje.
toliko o politickom profilu gay parade.
ljudska prava kao stanje a ne deklaracija bebo...
i jos nesto: da li znas sa kojim manjkom prava se sve zene susrecu vekovima (i danas!)?
pravo na jednaku platu, pravo na rad, pravo na glas, pravo na abortus, pravo na izbor partnera, pravo da se kaze Ne, pravo na pravdu kada je silovana i zlostavljana, pravo na skolovanje, pravo na slobodno kretanje...hoces jos? ima, samo kazi. i to traje i dan danas.

znam. i? predlazes da prvo resimo probleme rodne ravnopravnosti pre nego sto pocnemo da se bavimo drugim stvarima?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:27 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

vracarac92
Pa zar ti nisi preprodavac slika....Rebić....Ne slikar, nego preprodavac
A ja mislo da kupim od tebe sliku..jedna mi se baš dopala....
Ali, ako nisi ništa....kontaktiraću toga Rebića...

Aha, preprodavac slika............
Izvinjavam se zbog neprecizne interpretacije ali zaista mi je veoma tesko da zapamtim za sta ste me sve proglasavali.

Pa hoćeš prodati sliku ili nećeš....
antioksidant antioksidant 19:30 09.08.2009

Re: Sa sajta B92




Long Beach Pride Parade
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:40 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

antioksidant



Long Beach Pride Parade

snimi rednekove pored drveta...o tome pricam. takodje ne vidim nigde rec "gay". i o tome pricam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:48 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

znaci nema riba koje su gay?

naravno da ima samo su muskarci na paradam aktivniji tjelom&duhom na Love paradama je vec mrtva trka.
ljudska prava kao stanje a ne deklaracija bebo...

?

znam. i? predlazes da prvo resimo probleme rodne ravnopravnosti pre nego sto pocnemo da se bavimo drugim stvarima?

vidim da se bas i ne razumemo (sto nam nije prvi put, m? ). koliko godina treba zenama da steknu sva prava koja imaju muskarci? mnogo. ne moze preko noci i ne treba bosti oci po svaku cenu onima koji to jedva cekaju. u obmani je vitz.
zato...
make love parade....make love parade...
dj dj 19:55 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

gospodjo/gospodjice bebo

OVIM PUTEM VAS ZVANICNO OBAVESTAVAM DA SE PARADA ZOVE "PRIDE PARADE". UKOLIKO IZ BILO KOG RAZLOGA NE MOZETE OVO DA IZGOVORITE ILI NAPISETE, MOZETE JE ZVATI KAKO GOD ZELITE, SAMO MOLIM VAS PRESTANITE DA INSISTIRATE NA IMENU POSTO ONO NECE PROMENITI SUSTINU I PORUKU KOJU HOMOSEKSUALNI GRADJANI BEOGRADA I SRBIJE ZELE DA POSALJU VLASTIMA I SUGRADJANIMA
ElectricDreams ElectricDreams 19:56 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

kobacspo
Secamo se 2001 :)


Hvala moderatoru što je obrisao ovaj fašistički komentar!
Au, čekaj! Nije?!
Ah, da... obrisao je moj fašistički komentar, a ovaj je ostavio...
Rasejan sam ovih dana...
Unfuckable Unfuckable 20:01 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

dj
gospodjo/gospodjice bebo

OVIM PUTEM VAS ZVANICNO OBAVESTAVAM DA SE PARADA ZOVE PRIDE PARADE. UKOLIKO IZ BILO KOG RAZLOGA, NE MOZETE OVO DA IZGOVORITE ILI NAPISETE, MOZETE JE ZVATI KAKO GOD ZELITE, SAMO MOLIM VAS PRESTANITE DA INSISTIRATE NA IMENU POSTO ONO NECE PROMENITI SUSTINU I PORUKU KOJU HOMOSEKSUALNI GRADJANI BEOGRADA I SRBIJE ZELE DA POSALJU VLASTIMA I SUGRADJANIMA


a lepo sam mu rekao da malo smanji taj adrenalin...
antioksidant antioksidant 20:06 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

koliko godina treba zenama da steknu sva prava koja imaju muskarci? mnogo.

mnogo, da.. a trebalo bi jos mnogo vise da ta prava nisu trazena.

inace - pride parade (tako se zove ono sto se najavljuje za septembar u beogradu). dakle - po tebi nema problema?
g.radicevic g.radicevic 20:09 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Ti i Radicevic ste opasniji homofobi od ovog ovde espeovca i Miljojka sa kojima bar znas na cemu si.

nek si ti nama odbrusio i to na srpskom "chovekoljupche"
sad mi je mnogo lakshe
bar znam shta nisam.

P.S. el i to iz wikipedije, ili onako naprechac?
antioksidant antioksidant 20:12 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

ljudska prava kao stanje a ne deklaracija bebo...

?

ima mnogo njih koji su deklarativno za ljudska prava ... ali dok ostanu u 4 zida
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:30 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

ima mnogo njih koji su deklarativno za ljudska prava ... ali dok ostanu u 4 zida

nazalost, to je sustina covecanstva.

za onog STO SE DERE NE MENE: i dalje mislim da bi Love parade bilo bolje resenje, ako vec mora parada uopste (da se kopa oko protivniku, htedohreci).
ElectricDreams ElectricDreams 22:29 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

BebaOdLonchara


Samo zlonamerna osoba može da postuje slike sa američkih prajdova i podmeće ih neukoj javnosti kao da je to ono što će se kod nas desiti. Slike golih muškaraca u seksualnim pozama u sred grada čak i na mene ostavljaju negativan utisak (osim ako nije reč o porno filmu)...
Zašto ne potražite slike sa prvih prajdova u san francisku? Da li se i na tim slikama mogu videti obnažena tela? Ne, naravno. To je iz prostog razloga što su sve te parade političkog karaktera u kome nema mesta golotinji. Osobama koji se bore za svoja osnovna ljudska prava nikada ne bi ni palo na pamet da se obnaženi šetaju ulicama.
Zašto ne postavite slike iz Ljubljane ili Zagreba kad ste toliki znalci o prajdovima?

Kako je lako stajati na sigurnoj strani i biti hrabar... suviše lako, dragi strejteri... suviše lako...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:56 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

jel si ti mali đokica?

sto babi milo, to joj se i snilo
ps. izvini, bilo je jace od mene.

(alo, brisite ovo!)
topcat topcat 23:01 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

ElectricDreams

Osobama koji se bore za svoja osnovna ljudska prava nikada ne bi ni palo na pamet da se obnaženi šetaju ulicama.
Zašto ne postavite slike iz Ljubljane ili Zagreba kad ste toliki znalci o prajdovima?


kak su se dečki lepo zrihtali...



Pozdrav iz Zagreba

p.s.
Bebo, nije pratio na uniformama.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:09 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Zašto ne potražite slike sa prvih prajdova u san francisku?

a San Francisko nije US?
dobro si rekao, prvih prajdova! prajd parada je radila Onda, ali ne radi Sada. drugo je vreme i treba traziti drugacije vidove borbe za prava. paradae danas izgledaju bas kao na slikama koje sam okacila, jer im se smisao koji su imale Onda u SF-u - izgubio.

Kako je lako stajati na sigurnoj strani i biti hrabar... suviše lako, dragi strejteri... suviše lako...

ok, a da ti ides da se poradjas umesto mene na GAK, ili Narodni front, a? pa da vidis sta znaci biti hrabar u srbiji? hocemo sad da se gadjamo nedostacima ljudskih prava?
Zašto ne postavite slike iz Ljubljane ili Zagreba kad ste toliki znalci o prajdovima?

ne, nisam znalac o prajdovima. na onima na kojima sam ja bila sustina je u zabavi i Drum&bass-u. nema odbrane ljudskih prava, samo generalno deklarisanje za piece&love...&music.

ja ne podrzavam svaku akciju niti nacin borbe za prava homoseksualaca u srbiji, ali zelim da imaju ista (sva!) prava koja imam i ja, ukljucujuci i pravo da usvoje dete, dele imovinu (pravno), zene se i udaju...samo mislim da se kod nas to radi na pogresan nacin (kako sam rekla Pedji kada je bio u gostima kod one lopate na nekoj televiziji gde su ga pljuvali), prebrzo i preagresivno. u tome je ceo moj problem sa prajdom u srbiji.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:12 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Bebo, nije pratio na uniformama.


uh, kakav pogled iz Zagreba! votaprajd!!!

Goran Vučković Goran Vučković 23:16 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

ok, a da ti ides da se poradjas umesto mene na GAK, ili Narodni front, a?

Nove vesti!

Nek se zove Blogoje
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:19 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Goran Vučković
ok, a da ti ides da se poradjas umesto mene na GAK, ili Narodni front, a?
Nove vesti!

Nek se zove Blogoje

nema vesti, govorim u ime zena srbije
Blogoje - vrh! na tebe vucko uvek moze da se racuna
Goran Vučković Goran Vučković 23:23 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

nema vesti, govorim u ime zena srbije

Ua govori, hoćemo Blogoja!
Hansel Hansel 23:59 09.08.2009

Re: Sa sajta B92

Putuj momče, takvi kao ti nam ne trebaju... štaviše, protiv takvih se i borimo!
Aha, vi se, znači, borite protiv ljudi?
(još jedna formalna primedba, s tim što ova možda otkriva malo više suštine)
topcat topcat 00:30 10.08.2009

Re: Sa sajta B92

dj
SUSTINU I PORUKU KOJU HOMOSEKSUALNI GRADJANI BEOGRADA I SRBIJE ZELE DA POSALJU VLASTIMA I SUGRADJANIMA

a ta je?






topcat topcat 01:03 10.08.2009

Re: Sa sajta B92

BebaOdLonchara

uh, kakav pogled iz Zagreba! votaprajd!!!


da prajd...



filantrop, opet si krao čokoladu?



Za kraj jedna nadobudna:




BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:10 10.08.2009

Re: Sa sajta B92

pazi prajd transparent: "volim karlu del ponte"
crkoh!
topcat topcat 01:24 10.08.2009

Re: Sa sajta B92

BebaOdLonchara
pazi prajd transparent: "volim karlu del ponte"
crkoh!


I ti meni da skup nije politički.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:55 10.08.2009

Re: Sa sajta B92

topcat
BebaOdLonchara
pazi prajd transparent: "volim karlu del ponte"
crkoh!

I ti meni da skup nije politički.

ElectricDreams ElectricDreams 07:40 10.08.2009

Re: Sa sajta B92

topcat
ElectricDreams

Osobama koji se bore za svoja osnovna ljudska prava nikada ne bi ni palo na pamet da se obnaženi šetaju ulicama.
Zašto ne postavite slike iz Ljubljane ili Zagreba kad ste toliki znalci o prajdovima?


kak su se dečki lepo zrihtali...

Pozdrav iz Zagreba

p.s.
Bebo, nije pratio na uniformama.


Wow, tip je izašao u kupaćem u sred leta... Wow! Kakav napad na javni moral!

Edit:
Ja sam rekao ono što sam hteo. Time završavam diskusiju. Ko je razumeo - razumeo je, ko nije - možda bude imao više sreće u sledećem izvlačenju...

Želim svu sreću ljudima dobre volje. Za ove ostale želim da se malo više okrenu lepim stvarima u životu. Mržnja nikome ništa dobro nije donela...

Pozdrav,
ElectricDreams... logoff...
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:08 10.08.2009

Re: Sa sajta B92

Rebić

bilo nekih rebića u forči dok su mislili da će ostati srbinje.
al nije to vračarac, njega samo kopirao taj fočak i turio na b92.
vračarac je sa vračara, kako sam kaže, olmoust fifti jers,
kako da mu ne veruješ.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:12 10.08.2009

Re: Sa sajta B92

ok, a da ti ides da se poradjas umesto mene na GAK, ili Narodni front, a? pa da vidis sta znaci biti hrabar u srbiji? hocemo sad da se gadjamo nedostacima ljudskih prava?

kakvo dno!
fuj!
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:15 10.08.2009

Re: Sa sajta B92

nema vesti, govorim u ime zena srbije

nemoj u moje, životati tvog jedinog.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana