B92 Blog    Članovi    Branislav Kovačević Cole    Pokajanje 50.ooo RSD ili 530 eur/a!!!

Branislav Kovačević Cole
15:44
UTO
11
AVG

Pokajanje 50.ooo RSD ili 530 eur/a!!!

Pokajte se, pokajte se...za 50.ooo dinara!

 

Vencanje, posle pokajanja
Vencanje, posle pokajanja

„ZZZZZZZZzzzzzzzvvrrrrr...Zvvvvrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....“

Zazvoni mi telefon, oko ponoći:

-           Dobro vece....kako ste..!

-           O zdravo, nismo se poodavno čuli...Kakva je neprilika...znam da niko, bez   muke, ne zove u ovo doba?

-          Pa..jeste...da nije, ne bih te uznemiravao...

-          Kaži, ne odugovlači...

-          Pa ti znaš moju ćerku..vreme joj je za udaju

-          Mašala...pa ok, neka je sa srećom!

-          Ali ima jedan mali problem...zet mi je već bio ženjen, pa sad....

-          Pa šta ako je bio oženjen, koliko njih se razvodilo, pa ponovo...

-          Da, ali on se ženio u crkvi, pa sad...

-          I ? U opštini, crkvi kako ko hoće, takva su vremena..

-          Znam, ali mora da se pokaje...mislim u crkvi, da bi mogao....

-          Hahahahahahaa....da se pokaje??? Pa neka se pokaje, tri puta ako treba, kad se već razveo....šta je sad tu  problem?

 

Trziste je trziste!
Trziste je trziste!

-          Pa..bio sam kod popa....traži mi 50.ooo dinara!!!

-          Šta ti traži....Koliko?

-          50.000 dinara za pokajanje.......

-          Hahahahahahahaha..izvini što se smejem tvojoj muci....ali ne mogu da verujem...hahahahahahahaha...Evo neka se pokaje kod mene za džabe.....hahahahahahaaaa!!!

-          Ali ja nemam te pare, a moja ćerka hoće baš i u crkvi venčanje

-          Pa ne znam,,,zaista ne znam...ja sam ti ateista...

-          Pa čuo sam da može i jeftinije, ako nadješ vezu

-          Hahahahahahahah...a kažu crkva odvojena od države....Hahahahaha, a oni razmenjuju iskustva..Znači preko veze može i u crkvi..

-          Ih, oduvek! Nego sam mislio da ti kao ugledan čovek znaš nekog od njih da smanje cenu...

-          Slabo ti ja stojim sa njima....nema ti od mene pomoći.

-          Ma ponudili su mi da platim na deset rata....po 5.000..ali i to mi je mnogo.

-          Hahahahahahah na lizing. Venčanje na lizing u crkvi....hahahahaha, po kom kursu obračunavaju.....hahahahahaha.....izvini stvarno me nasmeja!

-          Ma mozda bih se ja i snašao da platim to, na rate ali mi pop kaže....da venčanja nema dok ne isplatim i zadnju ratu, a ćerka bi se udavala na jesen!

-          Auuuuuuuuuuuuuuu..Čast svakome, veresija nikome....hahahahahaha...da ne traži i hipoteku....hahahahahahahaha?

-          Znači ne znaš nikoga....?

-          Zaista izvini ne znam nikoga, a i da znam sramota je to!

-          Pa jeste sramota...ali ćerka i zet se žure....

-          Onda neka se sad venčaju u opštini, a u crkvi kad isplatite poslednju ratu...hahahahahah, stvarno ne znam šta da ti kažem.

-          Hm...eto vidiš da ti imaš dobar predlog....sad ću da im to predložim....E hvala ti i.....izvini za telefon..kasno je, znam..

-          Ma nema veze baš si me nasmejao.....Tututututututtututtu...

Prekinula se veza. Baš me zanima kako će se ovo venčanje razrešiti. Uostalom, neka ovo opštinsko bude generalna proba, pa neka se mladoženja kaje bar 10 meseci, dok se ne isplati poslednja rata!!!

PS: DOGADJAJ JE SASVIM ISTINIT I PREPRIČAN SKORO OD REČI DO REČI, GDE SMEM DA POGREŠIM, KOLIKO BI  TEK MENE STAJALO POKAJANJE?

 

Atačmenti
crkva1.jpg 34.86 KB image/jpeg
vencanje2.gif 41.73 KB image/gif




Komentari (120)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

thebee269  15:54 11.08.2009
Preporuka: 0

...

#Link  Replika: 2
ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  16:00 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: ...

thebee269
ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,.....



Za vijeki vijekovaaaaaa....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Vasović  08:39 12.08.2009
Preporuka: 0

Re: ...

e tako je ono bir vaktile sveta rimska crkva prodavala tzv indulgencije (oprostajnice) ko je imao da plati... pa su preterali pa je martin luter pozeleneo od jeda, uzeo cekic i zakucao papir na vrata crkve, pa su poceli ratovi... kuku nama...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ssvetlana92  16:01 11.08.2009
Preporuka: 4

Zet

#Link  Replika: 12
je baš "ozbiljan". Malo, malo, pa ženidba u crkvi. A tast da plaća. Pored cifre koju si spomenuo, slatko sam se nasmejala i zetu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:04 11.08.2009
Preporuka: 2

Re: Zet

ssvetlana92
je baš "ozbiljan". Malo, malo, pa ženidba u crkvi. A tast da plaća. Pored cifre koju si spomenuo, slatko sam se nasmejala i zetu


Nema zezanja...moze on da se zeni i razvodi..AL MORA DA SE POKAJE!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ssvetlana92  16:13 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: Zet

Nema zezanja...moze on da se zeni i razvodi..AL MORA DA SE POKAJE!

Haha..evidentno se on svaki čas kaje, ali ne za svoje pare.
Šalu na stranu, kad sam se ja udavala po crkvama, nije bilo tako skupo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  17:22 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Zet

Haha..evidentno se on svaki čas kaje, ali ne za svoje pare.
Šalu na stranu, kad sam se ja udavala po crkvama, nije bilo tako skupo!

Sslatka, ti si to u vreme komunizma - iskusno:)))
Sad je kapitalizam, tržišna ekonomija - ko im je kriv kad su okasnili.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  18:04 11.08.2009
Preporuka: 2

Re: Zet

ssvetlana, uze mi rec iz usta..i meni odmah palo na pamet sto se tast sekira za cenu "pokajanja"..logicno bi bilo da za placanje treba da se sekira onaj ko se kaje....Inace, ja, koliko znam, ne moze niko da se venca dva puta u crkvi al izgleda da sada moze posto su se dosetili pokajanja tj love koja tu moze da se zaradi......btw..nije mi samo jasno zasta treba da se pokaje....sto se prvi put zenio ili sto mu brak nije uspeo ili sto je gesan....ma nista mi t nije jasno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  18:13 11.08.2009
Preporuka: 2

Re: Zet

btw..nije mi samo jasno zasta treba da se pokaje....sto se prvi put zenio ili sto mu brak nije uspeo ili sto je gesan....ma nista mi t nije jasno...

Ja sam malo razmišljala na temu - može biti da je to prvo venčanje bilo na brzinu - pa nisu prošli predbračno iskušenije, pa možda isti pop venčao za džabe, pa mu sad krivo što učini čoveku kad se ovaj razvodi, pa sad dok se sve to poobavlja - ima tu posla, nije da nema... Nego mi odmah graknuli...

U pravu je Ssvetlana - što tast da plaća?

Edit:
Cole, napisano je tako da sam čula tvoj smeh... još kad se Ssvetlana razgalamila i zacenila - dalje mi ništa nije bilo važno.... osim smeha Hvala :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  18:33 11.08.2009
Preporuka: 2

Re: Zet

Ja sam malo razmišljala na temu
..meni ozbiljno nije jasno zasta treba da se pokaje i bas me zanima recenica koju tom prilikom treba da izgovori....btw..zet je najsmesniji u celoj prici....to sto popovi hoce da zarade nije nikakvo cudo al zet je....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  18:44 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: Zet

.btw..zet je najsmesniji u celoj prici..

Ma nije - zet je praktičan i nije smešan. Tast je smešniji :)

Zamišljam venčanje posle isplaćenih deset rata.... ako bi se desilo ....verujem da bi ih tast posle druge rate oterao dođavola, i ćerku i zeta i popa i pokajanje...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  19:27 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Zet

verujem da bi ih tast posle druge rate oterao dođavola, i ćerku i zeta i popa i pokajanje...

..sad se setih za pokajnje sta moze da bude...Negde sam procitala da crkveni brak ne moze da se razvede sporazumno vec neko mora da bude kriv a taj sto je kriv verovatno treba i da se pokaje da bi dobio razvod...e sad, ispada da onaj drugi sto nije kriv moze ponovo da se vencava bez pokojanja.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niccolo  19:53 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Zet

e sad, ispada da onaj drugi sto nije kriv moze ponovo da se vencava bez pokojanja....

A šta ako je u stvari taj kriv, a neće da se on pokaje iz čiste pizme prema ovom prvom. Onda ovaj prvi mora da se pokaje pa makar i ne bio kriv?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
olivera2804  20:58 11.08.2009
Preporuka: 6

Re: Zet

to se prvi put zenio ili sto mu brak nije uspeo ili sto je gesan....ma nista mi t nije jasno...

Ma nije vazno, bitno je da plati pa k.ati!
Moj brat je krstio dete prosle nedelje, na ceremoniji u crkvi u isto vreme krsteno je jos petoro dece, ukupno 6. Cena krstenja za roditelje je 60 eura a za kuma 20 eura ( moze i u dinarskoj protivrednosti ako bas insistirate, Popa nema nista protiv ali po njegovom kursu, inace mu je strano da koristi nasu valutu). Elem, 6 deteta puta 80 eura = 480 eura za sat vremena, bez fiskalnog racuna...njegova parohija obuhvata oko 10 hiljada ljudi, deca mu se skoluju u Americi...
Ako hoces da se krstis u nekom od manastira ( gde obicno nema tarife nego dajes koliko mozes i hoces) prvo moras da trazis dozvolu crkve iz parohije kojoj pripadas-a to je mission impossible ...zato nam ne preostaje nista drugo nego da se smejemo jer smo nemocni da bilo sta drugo preduzmemo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  21:39 11.08.2009
Preporuka: 10

Re: Zet

zato nam ne preostaje nista drugo nego da se smejemo jer smo nemocni da bilo sta drugo preduzmemo.

a što se krstite,jer zato što verujete ili zato što je moderno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  22:11 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Zet

A šta ako je u stvari taj kriv, a neće da se on pokaje iz čiste pizme prema ovom prvom. Onda ovaj prvi mora da se pokaje pa makar i ne bio kriv?
...ne, nisi razumeo.....nije vazna istina vazno je da neko mora da prizna da je kriv da bi brak bio ponisten pa taj sto prizna mora posle i da se pokajava....u suprotnom, ako niko nece da prizna, brak ne moze da se ponisti(razvede) a to opet znaci da niko od njih ne moze ponovo da se venca u crkvi....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
krkar  16:02 11.08.2009
Preporuka: 4

Skup pop

#Link  Replika: 3
Mnogo skup taj pop.

Moj drug, jednom razveden,imao isti problem. Ode kod popa i ovaj mu kaže "donesi flašu viskija i sredićemo".

Venčanje, crkveno i građansko, obavljeno prošlog meseca u Beogradu tako da pretpostavljam da je whisky završio posao.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:05 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Skup pop

jEFTINO BOGAMI...DZABALESKU TAJ WHISKY, CENJENO PICE....!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uros_vozdovac  17:01 11.08.2009
Preporuka: 6

Re: Skup pop

krkar
Mnogo skup taj pop.

Ode kod popa i ovaj mu kaže "donesi flašu viskija i sredićemo".





A jel mora osveštan... Ili ima neka vrsta pravoslavnog viskija? I ja skoro bio na svadbi u crki u Sremčici, gde u mermeru ukklesano stoji da je Ovaj Hram osvećen 1993. godine. Ne piše doduše kome se hram zamerio, pa su morali da ga osvete. Mada ja to kao ateista ionako ne razumem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
4krofnica  17:41 11.08.2009
Preporuka: 3

Re: Skup pop

kad smo kod te crkve, taj pop je za primer. niti trazi pare za usluge, lepo prica na krstenju, iz srca...
covek je pun ljubavi i strpljenja
(mada voli da pravi leti narodna veselja sa sve satorom,pecenjem i lajv svirkom na igralistu za decu ispred crkve)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana 77  16:11 11.08.2009
Preporuka: 1

Svešteno lice

#Link  Replika: 6
a bezobrazan... Nama je jedan tako tražio 100 evra (paz! nacionalnu valutu) da Žmu uzme krštenicu jer smo imali nameru da se venčavamo u drugom mestu, u drugoj crkvi.. pa da čovek izvadi štetu.. Kad smo ga pritegli, jer su nam ovde rekli da ne sme ništa da naplaćuje za takvošto, preko volje je dao krštenicu..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:23 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: Svešteno lice

Biljana 77
a bezobrazan... Nama je jedan tako tražio 100 evra (paz! nacionalnu valutu) da Žmu uzme krštenicu jer smo imali nameru da se venčavamo u drugom mestu, u drugoj crkvi.. pa da čovek izvadi štetu.. Kad smo ga pritegli, jer su nam ovde rekli da ne sme ništa da naplaćuje za takvošto, preko volje je dao krštenicu..


kOLIKO JE MENI POZNATO ONI SU DUZNI, OBAVEZNI DA BILO KOJI CIN OBAVE I BESPLATNO, AKO SE NEMA U DATOM TRENUTKU...AL, TRZISTE JE TRZISTE!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  16:25 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Svešteno lice

Branislav Kovačević Cole
Biljana 77
a bezobrazan... Nama je jedan tako tražio 100 evra (paz! nacionalnu valutu) da Žmu uzme krštenicu jer smo imali nameru da se venčavamo u drugom mestu, u drugoj crkvi.. pa da čovek izvadi štetu.. Kad smo ga pritegli, jer su nam ovde rekli da ne sme ništa da naplaćuje za takvošto, preko volje je dao krštenicu..


kOLIKO JE MENI POZNATO ONI SU DUZNI, OBAVEZNI DA BILO KOJI CIN OBAVE I BESPLATNO, AKO SE NEMA U DATOM TRENUTKU...AL, TRZISTE JE TRZISTE!!!



I crkva presla iz socijalizma u neoliberalni kapitalizam... sve ce to trziste srediti i lose brakove
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  16:29 11.08.2009
Preporuka: 6

Re: Svešteno lice

kOLIKO JE MENI POZNATO ONI SU DUZNI, OBAVEZNI DA BILO KOJI CIN OBAVE I BESPLATNO, AKO SE NEMA U DATOM TRENUTKU...AL, TRZISTE JE TRZISTE!!!

Tacno.
To uglavnom i rade.

U poslednje tri godine sahranio sam (zgrada u kojoj zivim) troje ljudi, komsija, koji nisu imali nikakvu rodbinu (cak su im i stanovi presli u opstinsko vlasnistvo) i nas lokalni svestenik za opelo nije uzeo ni jedan jedini dinar.
Takodje kada sam krstavao decu svestenik nije trazio nista, ukoliko ima neko prilog - OK, ukoliko nema opet OK.
Nista "pod obavezno"


Sve je to pitanje ljudskog faktora.
U svakom zitu ima i kukolja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  19:22 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: Svešteno lice

troje ljudi, komsija, koji nisu imali nikakvu rodbinu (cak su im i stanovi presli u opstinsko vlasnistvo) i nas lokalni svestenik za opelo nije uzeo ni jedan jedini dinar.


Niste vi iz zgrade platili ali opstinar kome je upala kasika u med?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  13:19 12.08.2009
Preporuka: 0

Re: Svešteno lice

Niste vi iz zgrade platili ali opstinar kome je upala kasika u med?

Pop je sve uradio za DZ.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
thefreak  21:42 12.08.2009
Preporuka: 1

Re: Svešteno lice

vracarac92
kOLIKO JE MENI POZNATO ONI SU DUZNI, OBAVEZNI DA BILO KOJI CIN OBAVE I BESPLATNO, AKO SE NEMA U DATOM TRENUTKU...AL, TRZISTE JE TRZISTE!!!

Tacno.
To uglavnom i rade.

U poslednje tri godine sahranio sam (zgrada u kojoj zivim) troje ljudi, komsija, koji nisu imali nikakvu rodbinu (cak su im i stanovi presli u opstinsko vlasnistvo) i nas lokalni svestenik za opelo nije uzeo ni jedan jedini dinar.
Takodje kada sam krstavao decu svestenik nije trazio nista, ukoliko ima neko prilog - OK, ukoliko nema opet OK.
Nista "pod obavezno"


Sve je to pitanje ljudskog faktora.
U svakom zitu ima i kukolja.


Izgleda da je ovaj tvoj pop zito u kukolju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  16:17 11.08.2009
Preporuka: 3

za sve ostalo - tu je Mastercard

#Link  Replika: 6
Nek' pita popa je l' prima plastičan novac?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:23 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: za sve ostalo - tu je Mastercard

maksa83
Nek' pita popa je l' prima plastičan novac?



A ispod mantije da nose kasu za izdavanje fiskalnih racuna.....da posalju Mladji!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spartanka_afrodita  16:41 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: za sve ostalo - tu je Mastercard

da posalju Mladji!

Al' zamalo! Koliko ja znam crkva je oslobodjena placanja poreza. Mozda gresim, ali se necu pokajati
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:42 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: za sve ostalo - tu je Mastercard

spartanka_afrodita
da posalju Mladji!

Al' zamalo! Koliko ja znam crkva je oslobodjena placanja poreza. Mozda gresim, ali se necu pokajati



Naravno da jeste...cist keš!
poz
ps_a da se pokajete blagovremeno ko zna, mozda cene skoce?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spartanka_afrodita  16:55 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: za sve ostalo - tu je Mastercard

ps_a da se pokajete blagovremeno ko zna, mozda cene skoce?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  20:12 11.08.2009
Preporuka: 3

Re: za sve ostalo - tu je Mastercard

ps_a da se pokajete blagovremeno ko zna, mozda cene skoce?

E, u kulturnom svetu se taj problem rešava fjučerima i opcijama, lepo kupiš opciju na pokajanje, i onda znaš da možeš da zgrešiš bez straha od fluktuacija cena na tržištu Pokajanja. Ako ne zgrešiš - nikom ništa. Fjučer je već ozbiljna stvar, tu bi morao da platiš punu cenu Pokajanja zgrešio ne zgrešio (ističu kvartalno), pa ako nisi zgrešio onda vidi šta ćeš sa tim. Otpr. nešto kao "Pokajanje u pretprodaji". Ili akcije tipa "platiš pet Pokajanja dobi'š šes'", i sl. fore, pa prolećni popusti na Pokajanja, jesenje rasprodaje ovogodišnjih Pokajanja, pa povoljnije cene za Grupna Pokajanja, Maxi isporuka Pokajanja na kućnu adresu.

Nebo je granica.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mogul_sad_ja_kasti  22:29 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: za sve ostalo - tu je Mastercard

a što da ne? kad mogu pijačari mogu i popovi! nema iznimke, zar nije zakon jednak za SVIJU!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
shure  16:31 11.08.2009
Preporuka: 3

ateista ...

#Link  Replika: 1
...sam i time se dicim,ali!
Mislim da je mali problem sto bi oni,kojima je potrebna usluga crkve,morali da se odluce da li su vernici,ili im crkva treba samo za vencavanja,krstenja,sahrane ....
Jer,ako su vernici,mislim da se clanarinom(ili kako god se to u slucaju davanja novca crkvi,zove),taj problem resava.
E sad,posto se pravoslavni Srbi sete svoje crkve,samo kad im to odgovara,a crkva mora da od necega zivi,onda je to to.
Meni usluge crkve ne trebaju,pa me stvarno ne pogadja visina racuna za crkvene usluge!
Pozdrav
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:35 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: ateista ...

shure
...sam i time se dicim,ali!
Mislim da je mali problem sto bi oni,kojima je potrebna usluga crkve,morali da se odluce da li su vernici,ili im crkva treba samo za vencavanja,krstenja,sahrane ....
Jer,ako su vernici,mislim da se clanarinom(ili kako god se to u slucaju davanja novca crkvi,zove),taj problem resava.
E sad,posto se pravoslavni Srbi sete svoje crkve,samo kad im to odgovara,a crkva mora da od necega zivi,onda je to to.
Meni usluge crkve ne trebaju,pa me stvarno ne pogadja visina racuna za crkvene usluge!
Pozdrav



Ne zalazim, ni u cije pravo da li je vernik ili ne...niti je tekst na bilo koji nacin intorniran da povredi iskrene vernike.,...ali dogadjaj je istinit, i naravno porazan!
Poz..razumeli smo se!
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  16:37 11.08.2009
Preporuka: 4

iskreno

#Link  Replika: 2
ne vidim ništa loše u tome.to je lepo porez na šminku i glupost.a tu nema ograničenja.dok le god ima budala koje ovi mogu da deru biće lepo i meni i njima.
nego ne saznadosmo šta se desilo sa onom dvojicom što su isključeni iz crkve,el to ostade.

ps
dobar post ,ulepša mi ovo kišno popodne
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:39 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: iskreno

dragoljub92
ne vidim ništa loše u tome.to je lepo porez na šminku i glupost.a tu nema ograničenja.dok le god ima budala koje ovi mogu da deru biće lepo i meni i njima.
nego ne saznadosmo šta se desilo sa onom dvojicom što su isključeni iz crkve,el to ostade.

ps
dobar post ,ulepša mi ovo kišno popodne


Ne znam sta je bilo sa njima, ne mogu da stignem da sve propratim.....Pahomije jos radi, to sam cuo...eto!
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  16:55 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: iskreno

ne vidim ništa loše u tome

sami hoce da se vencaju u crkvi. niko ih ne vuce tamo na silu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NeuroRadoznalost  16:41 11.08.2009
Preporuka: 7

Balasevic je u pravu

#Link  Replika: 0


Ceo timeline raspada Jugoslavije moze da se svede u jednu recenicu iz ove pesme:
I tad su dosli popovi, pa topovi, pa lopovi


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  16:50 11.08.2009
Preporuka: 0

reshenje bez veze!

#Link  Replika: 0
ako je zet, prvi put bio registrovan samo u opshtini-crkva taj brak i onako ne priznaje- te nema ni pokajanja za razvod!

a kolko kapiram-pokajanje koshta npr-20 zdravo Marija,..ili tako neka brojka i valuta!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
4krofnica  17:34 11.08.2009
Preporuka: 1

*

#Link  Replika: 4
zvanicno- u crkvi (vrlo lepo i citko ispisan) raskid braka kosta 2000 i stvarno se ceka oko mesec dana.
nista 10000 Ave Marija, samo kazes sto vise necete da budete zajedno...
i moze da bude jednostran, a ovom drugom posaljes (lepo ispisan, takodje) postom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  17:38 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: *

4krofnica
zvanicno- u crkvi (vrlo lepo i citko ispisan) raskid braka kosta 2000 i stvarno se ceka oko mesec dana.nista 10000 Ave Marija, samo kazes sto vise necete da budete zajedno...i moze da bude jednostran, a ovom drugom posaljes (lepo ispisan, takodje) postom.


ja lepo rekoh-pokajanje!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  18:01 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: *

4krofnica
zvanicno- u crkvi (vrlo lepo i citko ispisan) raskid braka kosta 2000 i stvarno se ceka oko mesec dana.nista 10000 Ave Marija, samo kazes sto vise necete da budete zajedno...i moze da bude jednostran, a ovom drugom posaljes (lepo ispisan, takodje) postom.

Obratiti se Patrijarsiji i traziti odgovor - crno na belo!!!
Uzgred, cula sam da se u manastirima ne naplacuje ni jedan obred.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
4krofnica  18:10 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: *


u patrijarsiju, svakako!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
shumska  20:17 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: *

verovatno sve zavisi od mesta do mesta, ali generalno, svete tajne nisu na prodaju.
uostalom, neko niže u komentarima lepo reče da ni oni nisu svi isti.
(mene inače nije briga šta ko vozi, ali da citiram jednog mladog sveštenika i njegovu opasku o kolegama "Propoveda mi Hrista na magarcu, a vozi besan dzip, ne ide..."
Uzgred, cula sam da se u manastirima ne naplacuje ni jedan obred.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  17:41 11.08.2009
Preporuka: 5

100 hiljada

#Link  Replika: 1
Ali ja nemam te pare, a moja ćerka hoće baš i u crkvi venčanje


Posle ove priče mislim da treba da im naplati 100 hiljada dinara, jer su ga celom gradu izogovarali, a svešteniku dodeliti plaketu biznismena godine.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  10:28 12.08.2009
Preporuka: 0

Re: 100 hiljada

Predrag Azdejković
Posle ove priče mislim da treba da im naplati 100 hiljada dinara, jer su ga celom gradu izogovarali, a svešteniku dodeliti plaketu biznismena godine.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  17:55 11.08.2009
Preporuka: 4

treba

#Link  Replika: 0
pisati o ovakvim stvarima čak šta više ovo je povezano sa onim blogom gde se priča o tome kako smo slavno i berićetno prošli sa pomračenjem sunca.
pravi srednji vek u srbiji.ej,onoliko smo čitali o o pobuni u katoličkom svetu baš zbog te indulgencije.pa zar ih nismo ismejavali.pa onaj okači par teza ,na crkvena vrata,o tome i ostalim stvarima.
ovo više nije ni smešno,postalo je žalosno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
libkonz  18:05 11.08.2009
Preporuka: 6

A šta je tu loše?

#Link  Replika: 4
Da sam sveštenik, ja bih mu uzeo bar 1.000 evrića. Kad praviš predstavu za publiku zašto da ti sveštenik ne uzme pare? Po pravilima, u Pravoslavnoj crkvi venčavaš se za ceo život. Retki su razlozi kada je dozvoljen razvod (uglavnom se sve svodi na prevaru u braku). I sad neko hoće da malo pravi cirkus. Zašto to ne naplatiti?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  18:23 11.08.2009
Preporuka: 4

Re: A šta je tu loše?

libkonz
Da sam sveštenik, ja bih mu uzeo bar 1.000 evrića. Kad praviš predstavu za publiku zašto da ti sveštenik ne uzme pare? Po pravilima, u Pravoslavnoj crkvi venčavaš se za ceo život. Retki su razlozi kada je dozvoljen razvod (uglavnom se sve svodi na prevaru u braku). I sad neko hoće da malo pravi cirkus. Zašto to ne naplatiti?


Jedva čekam da uvedu plaćanje za gay brakove. Ima da skupim poslednju kintu i da se venčam/udam u crkvi :)
Uvek sam hteo da nosim onu krunu... like a queen
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  18:49 11.08.2009
Preporuka: 3

Re: A šta je tu loše?

like a queen


Like a Virgin?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  19:43 11.08.2009
Preporuka: 3

Re: A šta je tu loše?

Uvek sam hteo da nosim onu krunu... like a queen


Bolje idi kupi jednu za te pare pa je nosi svaki dan do mile volje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  08:09 12.08.2009
Preporuka: 0

Re: A šta je tu loše?

filantrop
Uvek sam hteo da nosim onu krunu... like a queen


Bolje idi kupi jednu za te pare pa je nosi svaki dan do mile volje.


Da znaš!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tempest_from_north  19:21 11.08.2009
Preporuka: 0

.....

#Link  Replika: 4
pfff, toliko o moralu najmoralnije institucije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
omega68  19:50 11.08.2009
Preporuka: 3

Re: .....

Ja bih se takve ćerke odrekao preko OBE Svetlosti
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Sofroniye  20:14 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: .....

tempest_from_north
pfff, toliko o moralu najmoralnije institucije


Znaci o moralu institucije se sudi na osnovu morala individualnih clanova ? Koji % clanstva treba da bude nemoralan da bismo citavu instituciju proglasili nemoralnom ? 50%+1 ? manje ? vise ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tempest_from_north  21:16 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: .....

Koji % clanstva treba da bude nemoralan da bismo citavu instituciju proglasili nemoralnom ? 50%+1 ? manje ? vise ?


Clanstva??? Nadam se da ste mislili na "zaposlene" tj. svestenstvo. O procentima ne bih licitirala, ali nekako bodu oci Pahomije, Ilarion, zatim je bio tu i slucaj Crne Reke, vladike koje na sabor SPC dolaze u skupocenim automobilima, svadje oko patrijarhovog naslednika koje su procurele u javnost ( a patrijarh je jos uvek ziv) ,svestenici koji "tarifiraju" crkvene obrede po sopstvenom nahodjenju ( nisu ljudi krivi,samo su se ugledali na svoje "sefove" u audijima).

I ne, ne verujem da su bas svi nemoralni, ali ovi sto ne mogu da obuzdaju sopstvenu alavost bas preteruju.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uros_vozdovac  21:49 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: .....

Sofroniye


Znaci o moralu institucije se sudi na osnovu morala individualnih clanova ? Koji % clanstva treba da bude nemoralan da bismo citavu instituciju proglasili nemoralnom ? 50%+1 ? manje ? vise ?


Pa ovako, kada se radi o svetovnoj instituciji, onda se da razgovarati o procentima, ali ovde smo na terenu institucije koja predstavlja duhovnost, e tu su stvari malčice drugačije. Onda se meri aršinima koji ne trpe trgovačke i ekonomske standarde. Tu se krije moj osnovni sukob sa crkvom. Upravo u stilu života koji praktikuju velikodostojnici koji se verbalno zalažu za jedno a žive nešto suprotno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kalimero-ja  19:33 11.08.2009
Preporuka: 7

Agencija-Rent a pop

#Link  Replika: 5
Pa sad je meni tek jasno kako je to moj zet, inače sveštenik, za tako kratko vreme kupio stan, auto , lokal i još pride!Pa došlo vreme kajanja narode, a mora nekome i to da se isplati.Pokajniku , sigurno neće!
I zato, smesta otvaram agenciju "Rent a pop", za sve slučajeve raznih vrsta kajanja, po izuzetno povoljnim cenama.Pokajanja, izuzetno, vršimo i po kućama!
Molim administratore da mi ne naplate reklamu, bar dok ne "nahvatam" prvog pokajnika.

Sve pohvale za dobar tekst!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  19:44 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Agencija-Rent a pop

Molim administratore da mi ne naplate reklamu, bar dok ne "nahvatam" prvog pokajnika.

Ček, polako... valjda neki popust za prve mušterije, dok ne razradiš agenciju?
I naziv ti nije baš najbolji ''Pokajanje'' je bolji Ili 'Repentance' ili da nađeš na latinskom ili staroslovenskom.
I da napraviš telefonsku i online ponudu. I profil na fb-u.

Ima ti da se naradiš dok se ne obogatiš, moj brajko.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Supermod  20:30 11.08.2009
Preporuka: 12

Re: Agencija-Rent a pop

kalimero-ja
Pa sad je meni tek jasno kako je to moj zet, inače sveštenik, za tako kratko vreme kupio stan, auto , lokal i još pride!Pa došlo vreme kajanja narode, a mora nekome i to da se isplati.Pokajniku , sigurno neće!
I zato, smesta otvaram agenciju "Rent a pop", za sve slučajeve raznih vrsta kajanja, po izuzetno povoljnim cenama.Pokajanja, izuzetno, vršimo i po kućama!
Molim administratore da mi ne naplate reklamu, bar dok ne "nahvatam" prvog pokajnika.

Sve pohvale za dobar tekst!


Moderacija će agitovati da dobijete besplatan baner na blogu prvih mesec dana, a za posle, ljudi smo, dogovorićemo se
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kalimero-ja  20:44 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Agencija-Rent a pop

Poštovani margos, hvala na dobrim predlozima za promenu naziva i već postavljam profil na fb-u.
Pa, eto, dobićeš popust kao prva mušterija...a kao znak dobre volje (baš sam raspoložena večeras), pozvaću te da mi budeš partner u agenciji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kalimero-ja  20:47 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Agencija-Rent a pop

Pa prijatelju , supermod, tek sam ušla, kud odmah ban1 Ajde odmah da se dogovorimo, pa dok je tem vruća da razradimo tehniku iznajmljivanja popova za potrebe pokajnika i sličnih grešnika.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  22:20 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: Agencija-Rent a pop

Čekaj, stani, gde juriš... Supermod je rekao 'baner' - reklamu , a ne ban - kaznu.
Ovi današnji preduzetnici bi sve preko noći - a ne može tako.
Drugo, prihvatam popust (na meni ima da se navežbaš sveCki), a za ortakluk moramo da napravimo dobar biznis plan. I Bog da nas vidi :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  19:45 11.08.2009
Preporuka: 1

Svasta

#Link  Replika: 0
Cole, dobio si preporuku slatko sam se nasmejao.
Dok je ovaca bice i dzempera

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  19:59 11.08.2009
Preporuka: 0

Cole ....

#Link  Replika: 0
to znači da nam je država u čabru !!!

Ja mislila da treba da se razvede - pa da to toliko košta .... Mislim,običan razvod .... Taj crkveni još gore....

Nešto van teme - ali vezano za popove... Dogovorili se mi da nas Petrov drug krsti (oboje - kažu da je takav red)... On se dečko složio ... Pita popa koliko to košta - moji dali novac (kum ne radi).... Da bi posle krštenja pop uhvatio kuma i odvukao na stranu i rekao - Malo je kume,treba još novca da se da.... Moj otac je izvadio neki novac i dao... Ali,eto - doživljaj sa popovima....

Krštena jesam i mogu da se udam u crkvi - ali iz inata neću.... To koliko ja verujem je moja lična stvar i neće mi niko određivati cenu za udaju pred Bogom .... Ako treba - te ću pare da dam u opštini....

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  20:17 11.08.2009
Preporuka: 1

Evo dobrog priloga

#Link  Replika: 1
za pokajanje ...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
4krofnica  20:45 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Evo dobrog priloga

Divna!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
benevolent  20:28 11.08.2009
Preporuka: 4

опроштајнице грехова

#Link  Replika: 1
Највећи и најисплатљивији изум Католичке цркве су у средњем веку, па чак данас, биле опроштајнице грехова. Свакакви грехови, углавном смртни могли су се откупити за веће или мање своте новца.
Био сам убеђен да постоји разлика између католицизма и православља између осталог и због овог:

...Ишао сам на комби туру са Доломита, где сам био на одмору, за Венецију.
Дебела, тртаста Италијанка са мршавим мужем и двоје већ одрасле деце (преко тинејџа), буквално се тртила да што пре заузме место у полупразном минибусу. Стрпљиво сам сачекао да она организује смештај, али вероватно то њој није изгледало баш сувише довољно стрпљиво. Најзад сам се и сам сместио иза средовечне дебељљуце. Када је аутобусчић кренуо, она се окренула и нервозно ме је упитала одакле сам. Рекао сам да сам из Београда. Она ме је онда питала да ли сам био у Међугорју, мислећи да смо сви са подручја екс Југославије католици. Зачуђен оваквим незнањем, питао сам тада ја њу што бих ја ишао у Међугорје.
-Па како, ја сам била и у Фатими у (Португалији) и и у Лурду (Француска) а такође и у Међугорју. Рекао сам јој да Католичка црква није дала благослов за тзв. појављивање Госпе у Међугорју, а док је на власти садашњи Папа Бенедикт бр... , познати теоретичар конзервативне догме, неће је ни добити.
Када сам јој саопштио да сам православне вере, она није ни знала шта сам јој рекао, па сам укратко морао да јој објасним која се религија издвојила из првобитне хришћанске православне цркве.
Обзиром да јој много тога, као затуцаној католкињи није било јасно, питала ме је каква је разлика измећу католика и православаца.
Рекао сам јој укратко да ми не признајемо "Светог оца"- изасланика Господовог на Земљи, да се наши свештеници могу женити, осим монаха, а не као њихови који су у целибату. После сам се мало зезао, па сам додао да њихови ипак имају односе са женама, па су чак и Папе имале децу. Истини за вољу , за наше свештенике сам додао да понекад имају односе и са особама истог пола, али то није страно ни фратрима.
Као главну разлику ових смерова исте религије, навео сам да ми баш пошто-пото не тврдимо да је Мајка Божија баш била, то јест остала девица. Сматрајући моје религиозно излагање као бласфемију, дебела се удубила у црквене псалме на латинском, како би се оправдала пред Свевишњим што је слушала моје трабуњање. Мени тек остаје да искајем своје грехе...

Међутим, ваш текст ме демантује, јер опроштајнице грехова још увек, нажалост, постоје, па чак и у СПЦ.
Надам се да понеки делови православног света, а било би пожељно да је то већина, не мисле да се новцем може опрати и искупити грех и добити опроштај.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  22:23 11.08.2009
Preporuka: 4

Re: опроштајнице грехова

Био сам убеђен да постоји разлика између католицизма и православља

Postojala je razlika - katolički cenovnici su pre pravoslavnih izašli na videlo, samo tol'ko.:(
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  21:15 11.08.2009
Preporuka: 0

Cole, majstore....

#Link  Replika: 5
Cole, majstore......Pa jel izdaju potvrde za oprost greha....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  21:28 11.08.2009
Preporuka: 2

Re: Cole, majstore....

Pa jel izdaju potvrde za oprost greha


shta,..treba ti jedna?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  21:54 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Cole, majstore....

angie01
Pa jel izdaju potvrde za oprost greha


shta,..treba ti jedna?

Ma treba mi više komada...
A moglo bi i da se preprodaje...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  21:57 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Cole, majstore....

A moglo bi i da se preprodaje


ko spomenice!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  22:05 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: Cole, majstore....

angie01
A moglo bi i da se preprodaje


ko spomenice!

Ma ko diplome pravnoga faksa...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mogul_sad_ja_kasti  22:42 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: Cole, majstore....

... a kako oni bezgrešni da dodju do oprost potvrde ako se pokaže profitabilnom?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  22:30 11.08.2009
Preporuka: 3

odlichno :)))

#Link  Replika: 11
a kako se vrshi pokajanje, jel' lopata itajrad? :)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:31 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: odlichno :)))

a kako se vrshi pokajanje, jel' lopata itajrad? :)))


to je ozdravljenje!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  22:37 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: odlichno :)))

angie01
a kako se vrshi pokajanje, jel' lopata itajrad? :)))


to je ozdravljenje!

Da stvarno, uz pomoć koje alatke...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mogul_sad_ja_kasti  22:44 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: odlichno :)))


kao kad mačići progledaju, misliš?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:44 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: odlichno :)))

uz pomoć koje alatke...


to nije alatka-struchno se vika- instrument!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  23:01 11.08.2009
Preporuka: 0

Re: odlichno :)))

Drago Kovacevic
angie01
a kako se vrshi pokajanje, jel' lopata itajrad? :)))
to je ozdravljenje!
Da stvarno, uz pomoć koje alatke...

Како које алатке ? Алатка је молитва. Немој Драго да те ја тужим на надлежно мјесто !? :))

Поп:
Слава Отцу и Сину и Свјатому духу,
и ниње и присно и во вјеки вјеков,
Амин.
Јединородниј Сине, и Слове Божиј,
бесмертен сиј и изволивиј спасенија нашего
ради воплотитисја от свјатија Богородици
и приснодјеви Марији,
непреложно вочеловјечивијсја:
распнијсја же Христе Боже,
смертију смерт поправиј,
једин сиј свјатија Тројици,
спрослављајемиј Отцу и Свјатому Духу,
спаси нас.

Народ: Амин.

Ђакон: Опет и опет у миру Господу се помолимо.

Народ: Господе помилуј .
....
итд.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  23:12 11.08.2009
Preporuka: 1

Re: odlichno :)))

Немој Драго да те ја тужим на надлежно мјесто !? :))

Nemoj ako boga znaš...o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  08:12 12.08.2009
Preporuka: 0

Re: odlichno :)))

sentinel26
Слава Отцу и Сину и Свјатому духу,


Oj rakijo šljivovica
Što u glavi stvaraš pometenije
A u nogama prepletenije
Ala ljulja, ala ljulja
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
benevolent  08:58 12.08.2009
Preporuka: 2

Re: odlichno :)))

Госпођо помилуј, госпођо помилуј, госпођо помилуј га...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  09:56 12.08.2009
Preporuka: 2

Re: odlichno :)))

Слава Отцу и Сину и Свјатому духу,
и ниње и присно и во вјеки вјеков,
Амин.
Јединородниј Сине, и Слове Божиј,
бесмертен сиј и изволивиј спасенија нашего
ради воплотитисја от свјатија Богородици
и приснодјеви Марији,
непреложно вочеловјечивијсја:
распнијсја же Христе Боже,
смертију смерт поправиј,
једин сиј свјатија Тројици,
спрослављајемиј Отцу и Свјатому Духу,
спаси нас.

Moderan Srpski jezik, osavremenjen i osobito narodu razumljiv.

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  14:47 12.08.2009
Preporuka: 0

Re: odlichno :)))

angie01
uz pomoć koje alatke...


to nije alatka-struchno se vika- instrument!

a jel urachunata i lopata ( struchno "instrument" ) u cenu i mozhe li mlada da bira model?

ova mi izgleda bash prikladna toj ceni:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  16:18 12.08.2009
Preporuka: 1

Re: odlichno :)))

angie01
uz pomoć koje alatke...


to nije alatka-struchno se vika- instrument!

instrumenAtdokle ćuvi učim
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragan Jakovljević.  22:57 11.08.2009
Preporuka: 3

Jos jedno iskustvo

#Link  Replika: 0
Jedan nas u Budimpesti, vise biznismen nego prota, radio je nesto slicno dok mu se nije ispraznila crkva. Vise je bilo osvestanih dzipova biznismena nego krstenja, vencanja i opela zajedno. Poodlazili ljudi u druge konfesije zbog njegovih tarifa. Eno ga sad okopava basticu u rodnom kraju, posto mu se vladika zahvalio na dosadasnjem trudu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pix3lchick  00:27 12.08.2009
Preporuka: 3

Štric štric

#Link  Replika: 1
Dok je

biće i
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tompinchns  08:06 12.08.2009
Preporuka: 0

Re: Štric štric

E, ova ti valja!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miki21g  05:12 12.08.2009
Preporuka: 1

bio sam

#Link  Replika: 0
prosle godine do Amsterdama i tamo , odmah iza red light distrihta ima jedna crkva, vodic (zvanicno besplatan u sustini studenti koji rade za napojnice pa koliko das) nam kaze da su mornari za vreme zlatnog doba holandije posle duge plovidbe isli direktno kod prostitutki da plate za zadovoljstva, a posle njih su isli u tu crkvu da plate pokajanje za taj "greh". posle su valjda uveli protestantizam , ali kad su videlida ih je i ta relegija nesto gnjavila odlucili su da grad bude bez zvanicne religije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tompinchns  08:05 12.08.2009
Preporuka: 0

Ne mogu da verujem!

#Link  Replika: 1
Kod katolika je to besplatno što se para tiče (ne i živaca), ali na razvod moraš čekati i do 20 godina, i moraš izlaziti pred silne komisije i crkvene službenike i iznositi im najveće intimnosti i svog tela i svoje duše, a ni onda ti nije zagarantovano da ćeš dobiti razvod. Tvoj slučaj se vodi negde daleko od tebe, verovatno u samom Vatikanu. Preljuba, npr., uopšte za crkvu nije razlog dovoljno jak da bi se neko razveo. Ne ulazim u to koliko je to "dobro" ili "loše", ali meni ovo što je Cole iskusio liči na pijacu, i to onu sa second hand robom. Ne mogu da verujem dokle su to dogurali naši pravoslavni sveštenici. Jednostavno, ne mogu da verujem!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  08:13 12.08.2009
Preporuka: 0

Re: Ne mogu da verujem!

tompinchns
Ne mogu da verujem dokle su to dogurali naši pravoslavni sveštenici. Jednostavno, ne mogu da verujem!


Nije to ništa... ima joooš toga...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  08:42 12.08.2009
Preporuka: 0

Ljudi, bre...

#Link  Replika: 3
... ne shvatam šta je tu smešno. Meni ovo tužno do bola i plače mi se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  08:46 12.08.2009
Preporuka: 0

Re: Ljudi, bre...

Krugolina Borup
... ne shvatam šta je tu smešno. Meni ovo tužno do bola i plače mi se.


Nije smešno - nego je šokantno .... Oni draga moja Krugolina imaju cenovnik za -SVE .... U tome je problem.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  09:22 12.08.2009
Preporuka: 0

Re: Ljudi, bre...

Meni ovo tužno do bola i plače mi se.


pa jeste- za plakati je da u 21. veku, neko trazi pokajanje za razvod od sveshtenika, koji josh ima tarifu za tu "uslugu"!

u stvari-pajtonovci da crknu od muke!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  12:44 12.08.2009
Preporuka: 1

Re: Ljudi, bre...

Oni draga moja Krugolina imaju cenovnik za -SVE .... U tome je problem.....


Strašno, strašno...
To veze ni sa verom ni sa Bogom nema, ljudi moji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
benevolent  09:03 12.08.2009
Preporuka: 1

црква=новац, хришћанство =вера

#Link  Replika: 0
Па, ваљда и врапци на гранама препричавају како је Јован крстио Христа на реци Јордан. Бесплатно је плеоназам.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA