Kako nisam uspela da prijavim copor lutalica na Tasu

Vesna Knežević Ćosić RSS / 12.08.2009. u 21:33

Danas, malo pre 17:00 casova imala sam neprijatan susret s coporom od sedam-osam pasa lutalica na Tasmajdanu. Moja pas je bio na povodniku, kretali smo se ka brdascetu ispod Sanse, prema crkvi sv Marka. Na tom brdascetu neformalno se skupljaju kuckari sa svojim psima. Ako ikada dodje i taj cas da se jedan komadic parka rezervise za vlasnike pasa i njihove ljubimce, ja navijam za taj travnjak.

Elem, odjednom, izroni ovaj copor i krene skroz ozbiljno da se kezi i laje. U tim situacijama covek nije pametan da li da pusti svog psa, ili ne. Ako ne, a dodje do napada, ne valja. Ako pusti, to moze da bude shvaceno ko atak. Ne znam. Povukla sam se i otisla kuci.

Ali, nisam o tome htela da vam pricam. Susret sa lutalicama i nije vest cak i kada se neprijateljski ponasaju, sto mi je u ovom slucaju bilo cudno, jer na tom brdasetu uvek ima jedna dve lutalice, ali su skroz simpa i socijalne, igraju se s drugim psima i nemaju frku od ljudi i pasa. Ovi su, naprotiv, imali i frku i ponasali su se vrlo teritorijalno odbranaski.

Kod kuce mi je zvrcalo u glavi ono da "gradjani nisu prijavili lutalice u centru grada", sto rece onaj portparol iz veterinarske stanice Beograd.

I ja resim da prijavim ovaj copor. Zato sto nisu bezazleni, zato sto su ljuti i zato sto nisam bez razloga osetila frku, jer ja pse volim, a najcesca emocija koju imam kad vidim lutalice jeste da mi ih je beskrajno zao, a ne strah.

I tu shvatim da ja pojma nemam kome da to prijavim! Mislim, od sve medijske price posle slucaja napada na narodnu poslanicu Jelenu Trivan, mnogo reci je palo, al ja ne videh ni jedan apel gradjanima da se jave na neki broj.

Ok. Nacicu ga sama. Odem na sajt moje opstine Vracar, vidim da imaju kol centar. Okrenem broj. Automat me je drzao i drzao i uz to ponavljao da su svi operateri zauzeti i tako u krug. Nisam uspela nikoga da dobijem, mada mi je automat cvrkutao da rade do osam uvece.

Onda okrenem 988 i trazim broj za prijavljivanje pasa lutalica na Vracaru i dobijem broj 329 3099.

Okrenm taj broj i samo je zvonio na prazno. Dobro, vec je bilo pola sest posle podne. Onda opet pogledam na internetu neki broj zoohigijene i nadjem taj isti broj.

I da skratim, zvala sam jedan sat izmedju pet i sest, al nikoga nisam dobila.

Da ne zalazim sad da psi nisu klupe i zakucani za jedno mesto, vec da se krecu. I da treba i malo truda uloziti pa ih naci...

ps. psi na slici su s interneta, samo ilustracija za blog.

 

Atačmenti



Komentari (33)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 21:44 12.08.2009

?

Kod kuce mi je zvrcalo u glavi ono da "gradjani nisu prijavili lutalice u centru grada", sto rece onaj portparol iz veterinarske stanice Beograd.

Valjda bi ovaj gospodin trebalo da zna.Gde li se on nalazi? Na kom broju?
maca22 maca22 21:48 12.08.2009

Re: ?

pa tom koji je dala:

Veterinarska stanica Beograd

Služba komunalne zoohigijene
Bul. despota Stefana 119
tel. 329-3099, faks 766-410
drug.clan drug.clan 21:51 12.08.2009

Re: ?

maca22
pa tom koji je dala:

Veterinarska stanica Beograd

Služba komunalne zoohigijene
Bul. despota Stefana 119
tel. 329-3099, faks 766-410


bas to htedoh reci:


Veterinarska stanica Beograd

Služba komunalne zoohigijene
Bul. despota Stefana 119
tel. 329-3099, faks 766-410



Osnovana je 9. aprila 1952. kao državna ustanova. Veterinarska stanica Beograd pokriva teritoriju opština Palilula, Vračar, Savski venac, Stari grad, Zvezdara, Voždovac, Barajevo i Sopot.

U njenom sastavu je 8 veterinarskih ambulanti i 3 veterinarske apoteke. Veterinarske ambulante pružaju usluge lečenja domaćih životinja kao i preventivnu zaštitu protiv zaraznih bolesti. Veterinarske apoteke se bave prometom veterinarskih lekova, stočne hrane, zaštitom bilja, prodajom ćurića, koka nosilja i jednodnevnih pilića.

Zakonom o zdravstvenoj zaštiti životinja Grad Beograd je zadužen za delatnost komunalne zoohigijene, odnosno za sakupljanje i neškodljivo uklanjanje životinjskih leševa, kao i da preduzima mere hvatanja i uništavanja pasa i mačaka lutalica, savremenim metodama i na human način. Skupština grada Beograda je republičkoj javnoj ustanovi, Veterinarskoj stanici Beograd, poverila poslove komunalne zoohigijene.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:02 12.08.2009

Re: ?

U njenom sastavu je 8 veterinarskih ambulanti i 3 veterinarske apoteke. Veterinarske ambulante pružaju usluge lečenja domaćih životinja kao i preventivnu zaštitu protiv zaraznih bolesti. Veterinarske apoteke se bave prometom veterinarskih lekova, stočne hrane, zaštitom bilja, prodajom ćurića, koka nosilja i jednodnevnih pilića.


ambulante lece, apoteke valjaju curice, pilice i lekove...

a ko se aka s ovim lutalicama?
lektor lektor 22:07 12.08.2009

Da li je ceo Grad na godišnjem odmoru?

Koliko ljudi treba da bude napadnuto?
Koliko još izujedano da bi Grad samoinicijativno nešto preduzeo?
Pa samo dan posle napada na Jelenu Trivan prolazio sam pored Skupštine grada, bilo je oko 21 sat, bio sam jedan od mnogobrojnih svedoka razularenog "nastupa" pasa lutalica. Da ne bude zabune, srećom, nisu nikoga napali, samo su "ludovali" međusobno. Možda i zbog toga što su svi pobegli na drugu stranu Ulice Srpskih vladara.
Ovoga puta pozdravljam Jelenu Trivan koja svoju nesreću nije izdigla iznad, na žalost, onoga što se dešava mnogim "običnim" građanima.
Želim joj brz oporavak.
drug.clan drug.clan 22:11 12.08.2009

Re: ?

Vesna Knežević Ćosić
U njenom sastavu je 8 veterinarskih ambulanti i 3 veterinarske apoteke. Veterinarske ambulante pružaju usluge lečenja domaćih životinja kao i preventivnu zaštitu protiv zaraznih bolesti. Veterinarske apoteke se bave prometom veterinarskih lekova, stočne hrane, zaštitom bilja, prodajom ćurića, koka nosilja i jednodnevnih pilića.


ambulante lece, apoteke valjaju curice, pilice i lekove...

a ko se aka s ovim lutalicama?



koji deo ovoga je nejasan:

Zakonom o zdravstvenoj zaštiti životinja Grad Beograd je zadužen za delatnost komunalne zoohigijene, odnosno za sakupljanje i neškodljivo uklanjanje životinjskih leševa, kao i da preduzima mere hvatanja i uništavanja pasa i mačaka lutalica, savremenim metodama i na human način. Skupština grada Beograda je republičkoj javnoj ustanovi, Veterinarskoj stanici Beograd, poverila poslove komunalne zoohigijene.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:35 12.08.2009

Re: ?

drug clan, meni nije jasan operativni deo.i to onaj operativni deo koji se odnosi na hvatanje i unistavanje. pise da je u sastavu osam ambulanti i tri apoteke. veterinari i veterinarski tehnicari ne hvataju pse lutalice a ni psi lutalice ne dolaze sami u ambulante. to ne rade ni ovi iz apoteka.

dakle, samo pitam, jel imaju hvatace? ko im javlja, kako to rade? gde ih odvoze? nekad su to radili ovi iz ovce

i naravno, da li im ima svhe javiti? i kada? od koliko do koliko? jel ima neka povratna spega? info sta je bilo posle?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:05 13.08.2009

Re: ?

a ko se aka s ovim lutalicama?

izgleda niko. oni iovako cekaju da te lutalice napadnu jos koga pa da im placaju odstetu...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:36 13.08.2009

hmm...

suvise mi je ozbiljna tema i skroz zivotna, al bukvalno, da bih se zezala i pitala sto se ne osnuje jos jedna agencija za resavanje ovog problema, jel milioni individua po danu i po noci, svakodnevno, iduci na posao, u prodavnicu, u skolu, u provod, imaju taj nezgodni bliski susret s lutalicama s neizvesnim zavrsetkom.

ali, bilo bi mi logicno da se u beogradu napravi operativni stab, s 24 casa dezurstva od ekipe na terenu, do telefona, da u stabu budu i profesionani hvataci i veterinari i volonteri i ljubitelji zivotinja, da se zna i da ima procedura dogadjanja od trenutka javljanja, pocev od toga koliko puta ekipa izlazi na teren za koji je javljeno da se muvaju lutalice, pa do toga kako su zbrinute i da sve bude jasno i transparentno, bez zgrom-i-puc varijanti.

ne verujem da veterinarska stanica beograd s osam ambulanti i tri apoteke i nigde naznacene ekipe i timova za lutalice moze da resi sama ovaj problem, prosto treba im podrska, ozbiljna.





dragoljub92 dragoljub92 08:12 13.08.2009

Re: hmm...

pa gde su društva za zaštitu životinja.nešto ih nisam čuo da su se javili povodom ovakvih sličajeva.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:26 13.08.2009

Re: hmm...

pa gde su društva za zaštitu životinja.nešto ih nisam čuo da su se javili povodom ovakvih sličajeva


ja imam utisak da nije poenta u "javljanju" vec u delovanju. imam utisak i da drustva deluju, ko kako ume i moze, samo je problem sto se gledaju preko nisana, pa sami sebi tupe ostricu, al to nije predmet ovog bloga.

drzava, tj vlast mora da bude nosilac problema sa lutalicama, jer je veliki i kompleksan. a drustva da pripomazu.

dragoljub92 dragoljub92 08:37 13.08.2009

Re: hmm...

a drustva da pripomazu.

društva samo odmažu.društva su i stvorila ovaj problem.ova država prvo ne postoji.srugo i ono malo što postoji nije sposobno niti ima želju da rešava bilo kakav problem.to jest rešava probleme kojekakvih bitangi i daje milione dolara naših paara da rešpava privatne probleme razbojnika.i naravno kosovo je srbija.to je sve što ova država ume da uradi.
Hansel Hansel 08:53 13.08.2009

Re: hmm...

Ma, govorio je Burazerović kad su Trivanovu izujedali...

To s telefonioma je totalni bezobrazluk, ne javljaju se ni dežurne zdravstvene ustanove... Možda u ovakvim slučajevima probati ovo:
Служба за комуникације и координацију односа са грађанима је део Градске управе који треба да контактирате у случају да имате комунални проблем који нисте успели да решите у комуникацији са надлежним комуналним предузећем.

Сектор Службе који ће вам помоћи у томе је „Бео-ком сервис“, који можете да контактирате на следеће начине:

адреса: Голсвордијева 35, 11000 Београд (mislim da su sada u Tiršovoj, veroavtno članak nije ažuriran na sajtu www.beograd.rs)
телефон: 3246-796 (???)
бесплатни позиви 0800-110-011 (радним даном, 07.00-22.00) OVO BI TREBALO DA SIGURNO RADI
телефакс: 3083-853
e-mail: bks@beograd.gov.yu (sada .rs sigurno)
радно време: 08.00-17.00, радним даном
nikvet pn nikvet pn 10:40 13.08.2009

Re: hmm...

ne verujem da veterinarska stanica beograd s osam ambulanti i tri apoteke i nigde naznacene ekipe i timova za lutalice moze da resi sama ovaj problem, prosto treba im podrska, ozbiljna.

Podrška odozgo. Moralna, zakonska i materijalna.
Ne može nijedna veterinarska stanica, klinika, ordinacija, ambulanta sama rešiti taj problem. Veterinarska služba je samo deo rešenja, deo čitavoga posla; tačno definisani segment a nikako nosilac predvodnik. Lider može biti samo država koju će javnost nagoniti na taj nezahvalni posao.
nikvet pn nikvet pn 09:34 13.08.2009

Sistemsko rešenje ...

... ovde ne postoji. Iako je sve to lepo u zakonima utemeljeno, sa legislativom EU harmonizovano - od toga nema ništa. Zašto ?
Zato što nijedan zakon ne vredi ako ostane mrtvo slovo na papiru, ako se ne implementira, ako ne zaživi. Ko je za to nadležan ? Naravno država. Ima li država političke volje za to ? Nema. Zašto ? Zato što je mala kinta u igri pa im se ne čini vredno akanja.
Da ponovim od pre neki dan : ceo posao košta par desetina Miladina isprva, a posle par Miladina godišnje. A to je za njih preveliki posao za premale pare i previše izložen javnosti da bi ugradnja ostala neprimećena.
dragan7557 dragan7557 09:56 13.08.2009

Re: Sistemsko rešenje ...

Da ponovim od pre neki dan : ceo posao košta par desetina Miladina isprva, a posle par Miladina godišnje. A to je za njih preveliki posao za premale pare i previše izložen javnosti da bi ugradnja ostala neprimećena.

Računica izgleda drukčije ako Miladinima dodaš lobirače koji potpuno ništa ne rade, a koje srbovlast uzaludno plaća. Manje Miladina a više lobirača i tokom jedne godine nema problema.

dragan7557 cerski
maca22 maca22 10:27 13.08.2009

Re: Sistemsko rešenje ...

Nova novčana jedinica - Miladin.
Hansel Hansel 10:59 13.08.2009

Re: Sistemsko rešenje ...

M = milion = Miladin... sve se uklapa...

Eh... šta li će biti s nama...
bodljikavo_prase bodljikavo_prase 12:19 13.08.2009

re

Ma bas su barabe te lutalice, pravi huligani… Vidis sta ti je psihologija mase… kad su sami, simpa su, a cim su u coporu, prave sociopate…I to jos ljuti, zamisli, teritorijalni, a svi znaju da je Tas nas, nema tu prepirke. Mogu dva, tri da budu tu, ali da se lepo ponasaju, primerno, u skladu s njihovim drustvenim polozajem i obrazovenjem. Mislim, tu su nasi fini, odgojeni psi, jes’ da su malo glupi, ali dobro smo ih platili, pa nema smisla da gledaju tu neke iskezene dzukele, siledzije koji nece da se lepo igraju. Ako hoce da budu na Tasu, onda ima da se postuje kucni red, je l’ tako… Ali, mislim da bi stvarno trebalo zabraniti masovna okupljanja ne samo tih kerecih huligana vec i svih ostalih invidiua s problemima u ponasanju. Ja evo predlazem da krenemo od penzionera (nadam se da autorka teksta nije jedna od njih), najbolje od onih na Kalemegdanu, koji su simpa kad su tu samo njih dvoje troje, igraju sah, itd., a svi znamo sta se desi kad ih se okupi vise, pa se u’vate u kolo i da ne pricam dalje. A mozda bi jednostavno trebalo postaviti znake na Tasu i Kalemegdanu ‘zabranjeno okupljanje vise od dva penzionera/kera’… Vredi razmisliti.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:43 13.08.2009

Re: re

bodljikavo_prase
Ma bas su barabe te lutalice, pravi huligani… Vidis sta ti je psihologija mase… kad su sami, simpa su, a cim su u coporu, prave sociopate…I to jos ljuti, zamisli, teritorijalni, a svi znaju da je Tas nas, nema tu prepirke. Mogu dva, tri da budu tu, ali da se lepo ponasaju, primerno, u skladu s njihovim drustvenim polozajem i obrazovenjem. Mislim, tu su nasi fini, odgojeni psi, jes’ da su malo glupi, ali dobro smo ih platili, pa nema smisla da gledaju tu neke iskezene dzukele, siledzije koji nece da se lepo igraju. Ako hoce da budu na Tasu, onda ima da se postuje kucni red, je l’ tako… Ali, mislim da bi stvarno trebalo zabraniti masovna okupljanja ne samo tih kerecih huligana vec i svih ostalih invidiua s problemima u ponasanju. Ja evo predlazem da krenemo od penzionera (nadam se da autorka teksta nije jedna od njih), najbolje od onih na Kalemegdanu, koji su simpa kad su tu samo njih dvoje troje, igraju sah, itd., a svi znamo sta se desi kad ih se okupi vise, pa se u’vate u kolo i da ne pricam dalje. A mozda bi jednostavno trebalo postaviti znake na Tasu i Kalemegdanu ‘zabranjeno okupljanje vise od dva penzionera/kera’… Vredi razmisliti.


e, bodljikavi krmku, jel da je internet keva za anonimno psihopatske izlive, a?
mixailo92 mixailo92 12:21 14.08.2009

Re: re

Reči k'o čarape, izvrneš iz očas posla.

Baš me interesuje koji je cenjeni predlog bodljikavog/e nam kolege/koleginice sa bloga pošto verujem da je ovo sa postavljanjem table najobičnije podjebavanje, ne bih rekao da je to stvarno mislio/la.

Neodgovorni vlasnici pasa, (ne ljudi) su ovaj problem, tako da ljudi moraju da ga i rešavaju. Psi ga sami neće rešiti. Da li su metode koje se primenjuju prave, humane i efektivne - nisu. Ali ne prihvatam da prolazim ulicom i ponovo strahujem da li ću biti napadnut, kao što mi se desilo u parkiću na Miljakovcu. I naravno, pse volim, ali ipak više volim sebe i svoju porodicu.

Lako je sedeti u prikrajku i pljuvati.
nikvet pn nikvet pn 12:54 13.08.2009

Ekskluzivna izjava lutalice za Blog

najcesca emocija koju imam kad vidim lutalice jeste da mi ih je beskrajno zao

Nisi u pravu. Lutalice kod nas žive o d l i č n o. Ajde zamisli da si u našoj koži : klima sasvim odgovara, hrane kol'ko 'oćeš ( srpski kontejner je švedski sto, pored onih u EU možeš da lipšeš gladan ), niko te ne juri, ideš 'de ti ćef a dobre ribe ( frajeri ) na sve strane. Noću idemo u zezanje da prepadamo narod; joj kako se utronjaju ! I šta ćeš lepše ? Gledaj ove fine sunarodnike po stanovima - jadnici. Zatvorenici ko u Hagu. Jedu šta moraju, zamisli one granule plastične; fuj. Sunce i klonju vide kad im dozvole. Poneki sabrata ne vide godinama. Kupaju ih i mirišu svakakvim s#anjima, češljaju, šišaju a i rep i uši znaju da im fiknu. Gadni su ljudi; jes da naprave uvek toplo i sito, ali bre moraš mnogo da trpiš ludosti. Ovako nemaš gazdu da te mazi ali imaš svoj čopor a tamo je duši toplo. Više vredi dobra ekipa nego loš gazda; provereno. A šinteri ? Ma daj, kad se umole da podignu guzice onda pofataju pitome glupsone i vode u logor. Rasnome uličaru mogu samo rep da vide. Tačno je da nama lutalicama zima dođe ružna i opasna, tačno je da ponekad nema hrane; tačno je da si u bolesti nayebo. Ali ako si u dobrom društvu i znaš da se paziš od ludog saobraćaja i zlih ljudi - srpska ulica je carstvo kučeće ! Pozivam jadnu sabraću iz EU da dođu da se uvere kako je ovde lep pseći život ! A tek noćni provod !
dragoljub92 dragoljub92 14:12 13.08.2009

Re: Ekskluzivna izjava lutalice za Blog

Lutalice kod nas žive o d l i č n o

Unfuckable Unfuckable 13:46 14.08.2009

Re: Ekskluzivna izjava lutalice za Blog

srpski kontejner je švedski sto, pored onih u EU možeš da lipšeš gladan

dakle, možemo očekivati znatan priliv iz inostranstva
oort oort 14:59 13.08.2009

džaba

7-8 lutalica? ne vredi vam prijavljivati. pre par meseci u beogradskom programu gostovao šinter koji je rekao "eto prijavili nam da u jerkoviću ima čopor pasa, mi odemo, a tamo samo 7-8 pasa".
shunjich92 shunjich92 18:42 13.08.2009

Re: džaba

oort
a tamo samo 7-8 pasa".

sto se mene tice dovoljno je jedna lutalica da te ujede, a ne da te napadne 7-8.
shunjich92 shunjich92 18:42 13.08.2009

Re: džaba

oort
a tamo samo 7-8 pasa".

sto se mene tice dovoljno je jedna lutalica da te ujede, a ne da te napadne 7-8.
senser senser 13:18 14.08.2009

1

Da, pola teksta je potrošeno da se opravda zašto se odlučila na poziv - jer to će dovesti do šintera,
a druga polovina kako ona vooooli napuštene pse.
Pa ne može oba.
pix3lchick pix3lchick 13:36 14.08.2009

Re: 1

senser
Da, pola teksta je potrošeno da se opravda zašto se odlučila na poziv - jer to će dovesti do šintera,
a druga polovina kako ona vooooli napuštene pse.
Pa ne može oba.

Može oba.

Hajde da postavimo stvar ovako:

Volim ljude. Volim da se družim, da pomažem ljudima, čak i potpuno nepoznatima.
Međutim, juče mi neki mangupi oteli mobilni iz ruke i pobegli.

Ako pozovem policiju, da li to znači da ne volim ljude?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:40 14.08.2009

moze oba

Da, pola teksta je potrošeno da se opravda zašto se odlučila na poziv - jer to će dovesti do šintera,
a druga polovina kako ona vooooli napuštene pse.
Pa ne može oba.


moze moze, jos kako! ali ako su psi javna opasnost, onda nema drugog resenja nego da prijavis, samo ako imas kome, naravno. ljubav prema zivotinjama je i odgovornost. gore se i boljikavi krmak podsmevao, ok, ima nas raznih, ali osnovno pravilo za suzivot zivotinja u gradu je da moraju da budu socijalne i neagresivne. tu nema kompromisa. ako ja drzim psa, onda moj pas mora da bude naucen da bude druzeljubiv s drugim psima i da ne reaguje na ljude koji mu se ne svidjaju. to je standard od koga ne sme da bude odstupanja. taj standar mora da vazi i za lutalice.

i ne kapiram, zaista, cemu malicioznost. ja sam opisala svoje iskustvo, koje i nije bilo osobito strasno, jer sam bila s velikim psom i licno ne padam u nesvest od straha kad vidim lutalice. ali bliski susret imaju i oni koji se boje, koji idu s malom decom, koji se s teskocom krecu, a sve to moze da iritira copor i da bude kapisla za napad...

resenje je sterilisanje, vakcinisanje i cipovanje lutalica, ali ne da ih odmah sutnu frisko operisane na ulicu pa da umiru od infekcija, pa agresivne uspavati, a neagresivne u azile i nazad na ulice. sterilisan pas, cisto hormonska stvar, nije agresivan...

i naravno da bi bilo super da su svi psi zbrinuti i sve lutalice regulisane, ali ih je previse i nije moguce regulisati problem preko noci, to je proces.

i naravno, ozbiljne kazne za napustanje zivotinja, minimum hiljadu evra. ili sto neko lepo napisa iskustvo iz irske, mislim, kada napustenu zivotinju zbrinu, a od gazde koji ju je izbacio naplacuju svakog meseca do kraja zivota psa izdrzavanje. pa sto kazu, nek pas pozivi, a ovaj nek placa.






filantrop filantrop 18:30 14.08.2009

Re: moze oba

nazad na ulice


gde ce ponovo biti prebijani/ubijani i skapavati od gladi.
Psu bez vlasnika moze svako da radi sta hoce , sto se id esava svakodnevno u odvratno velikom broju.

Video u Sumaricama x puta
maca22 maca22 11:43 15.08.2009

Re: moze oba

@ filantrop: užas

@ Ostali: bože koliko sam upoznala ljudi koji VOLE da misle da je baš dobro rešenje pustiti životinju na ulicu.
Fantaziram o kaznama za takve. Da nauče.
leopold_lady leopold_lady 22:31 15.08.2009

Kad sam ja ....

zvala pre nešto više od dve godine te iste iz Zoo higijene - javili su mi se sva tri puta (u istom danu) i obećavali su da će doći .... Znaš kad su došli - NIKADA ....

Ja za razliku od tebe ne volim pse.... Ali ih ni ne mrzim.... Jednostavno - oni idu svojim putem - ja svojim i gledam da nemam (što je više moguće) ikakvih dodirnih tačaka sa njima.... Do sad me ni jedan pas nije ujeo.... Dok je moju drugaricu i brata (koji vole pse i koji ih se ne boje) ujeo neki pas nekada (drugaricu kao malu,a brata pre nekoliko godina) .........

Ovde sada - u lokalu imamo dva-tri psa lutalice - koje hranimo i zaista nas ne diraju... Zavijaju , laju i jure mačke - ali nisam čula da su neko dete ili čoveka napali....

I dodatak (možda sam pisala - ali ne znam koliko je ko čitao) .... Prošle zime (2007-2008) sam radila od pola 6 ujutru i izlazila pre 5 iz zgrade.Nekad išla taksijem (blizu mi bilo),nekad me tata vozio (kad je bio tu i mogao - zbog snega),a najjviše sam išla Gsp-om... Silazila sam to jutro na stanicu (ulica prilično strma) i čujem neke pse.... Pogledam - to nisu oni psi koje ja znam.... Međutim,kako su psi koje ja znam čuli lavež,namirisali mene - krenuli su na te druge pse i oterali ih.... Neverovatno - ali istinito.... Da li zbog mene ili teritorije ili čega god - ja sam ušla u autobus i otišla na posao - bez problema....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana