Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Mediji| Politika| Život

"Đe je zapelo bo`na?

trener92 RSS / 13.08.2009. u 19:18

 

 

Nagrada za hrabrost, talenat i pristojnost  t1813.gif

antonela-riha.jpg

 Letnji prelazni rok je u punom jeku , ali ovaj transfer ...

Čuo sam još pre neki dan , ali  se niko odavde ne oglašava, bar od blogera koji pišu blogove o politici.

Ne mogu da verujem da im je ovo promaklo, ili možda ne sme niko da piše o ovome,... pogotovo što ovde

na blogu ima toliko tekstova o RTS-u, pa ....

Inspirisan pisanjem jednog izvanrednog blogera , reših da otvorim blog , pa možda će neko imati nešto da kaže.

A evo šta kaže Antonela :

"Za mene je prelazak na RTS, zaista, novi izazov. Mislim da je došao trenutak da se profesionalno izrazim u drugoj medijskoj kući, onoj čiji se auditorijum razlikuje i sigurna sam da ću moći to da uradim na profesionalniji način. Imaću novu autorsku političku emisiju, ideja postoji i tek ćemo je razvijati. Naravno, biće to nešto po mojoj meri. Prelazak na Javni medijski servis je, svakako, iskorak u mojoj karijeri i profesionalnom razvoju. U "Devedesetdvojci" sam stekla ime i status i formirala se kao novinar. Sigurna sam da će i na RTS to da se prepozna i da će to biti novi kvalitet za RTS, kao što ću ja od RTS dobiti novi prostor i novu publiku".

 

Ovo je kao da je Maradona počeo da igra za Brazil, onomad...ili...još samo  da Mrs.  počne da piše kolumne u Politici, onda možemo da    ... pevamo

 Ala se ovde nešto ne rimuje ...u tom smislu

 

 

 


 

 


 

 



Komentari (439)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

trener92 trener92 00:45 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

die hard
Mogu da se složi angie, sa komentarom, ali ne misliš da ima nešto još iza toga osim "promene vizure na rts" koju pominješ?


Pretpostavljam da je zena dobila mnogo bolju platu i onda je sve potpuno u redu.Pa samo Veran Matic ne bi napravio takav transfer, to bi ipak bilo previse.


Mislim, ako je zbog love , onda je u redu ( za nju ), pogotovo ako ovde neće da plate, ono što nije u redu je pitanje opstanka ove kuće (kao ovakve što smo je poznavali poslednjih godina, verujem da je većini ovde odgovala uređivačka politika 92, nego drugih ,do skoro , ), koja je trebala da izraste u jednu vodeću medijsku kuću , ali kada počinju da odlaze takvi novinari , onda nešto nije u redu a šta , ne znam. Ipak ja mislim da nije lova u pitanju.
Unfuckable Unfuckable 00:54 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

.eno ti samo razgovor na poslednjem AO blogu i to je josh chista finoca u odnosu na neke druge-gde si i ti bio pristutan, pa sigurno znash,

naravno da znam, zato sam i rekao da sam odmah po registraciji zatekao
agresivnost, vredjanje, etiketiranje, grupno napadanje, loshu komunikaciju, primitivizam, mrznju, nekorektnost.
i da je AO blog datiran na avgust 2009. a ja sam se, posle čitanja 2006 - registrovao februara 2007.
Ti nisi to primetila 2006 i 2007 ?
Nije se primećivala - agresivnost, vredjanje, etiketiranje, grupno napadanje, losha komunikacija, primitivizam, mrznja, nekorektnost ?

marco_de.manccini marco_de.manccini 00:56 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

А тек да видиш ове што су добили ауторске.

Чини ми се је један од тих окорелих народњака, првокласних пљувача и агресиваца, Бауер, добио бан јуче.
angie01 angie01 01:02 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

naravno da znam,


pa shto me onda pitash tako naivno i nikako da razumesh shta govorim?



Ti nisi to primetila 2006 i 2007 ?



pa je l ti rakoh da sam na iste stvari uvek bila isto osetljiva!

pogledaj u arhivi- pa cesh videti!

zar te nisam podsetila- da smo se na taj nachin i "sreli"- da nisi odmah ukapirao da jesam,...osetljiva,..bez obzira da li se u nekim stavrima slazem ili ne-ja i dalje smatram da sve moze normalno da se razmeni i ne vidim shta te je tu toliko pogodilo, pa si krenu da mi intonirash!!!!?
angie01 angie01 01:07 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

idem sad da spavam- laku noc!
Unfuckable Unfuckable 01:07 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

pogledaj u arhivi- pa cesh videti! - pa je l ti rakoh da sam na iste stvari uvek bila isto osetljiva!


ok, pa znači : tada se dogodio narod, je l' ?
pošto, od te Tvoje konstatacije je počelo moje interesovanje, pa me samo zanimalo kada se to tačno desilo
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:08 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

marco_de.manccini
... Бауер, добио бан јуче.

Бауер? Еееј, шта сам ја пропустио...

Уосталом, одувек ми је Џек био сумњив. Сушта некултура.
Unfuckable Unfuckable 01:12 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Сушта некултура.

skroman si i suzdržan kao i uvek Brajoviću.
Meni bi taj patio tri doživotna bana
Ali znaš kako :
kada ne znaš način da ti blog uđe u Povijest - banuj Džeka, mesto ti je rezervisano
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:14 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Бауер? Еееј, шта сам ја пропустио...

није на цео блог, само на финија места.
trener92 trener92 01:18 15.08.2009

Re: Promena vizure II deo

lektor
Treneru, kad pričaš o promeni vizure, moram da primetim da se to u poslednje vreme dešava i na B 92. Na sva zvona se pričalo o dodeli stana Miloradu Čaviću, što je dečko - da se razumemo - svakako zaslužio, ali najviše zbog toga što je B 92 organizovao akciju i pomogao da se nađu sponzori.
Mene, međutim, zanima nešto drugo. Otkud tolika podrđka Čaviću, kad se pre neku godinu, sećaš se kad je nosio majcu Kosovo je Srbija, onoliko bio ispljuvan baš na ovom sajtu?
Evolucija, il šta već?


To je ono što ne mogu da ti odgovorim , baš najbolje , razlog jednostavan.
"Ja sa strane samo posmatram taj svet" , ili da prevedem ,ima nekih prednosti u tome kada pokušavaš da ostaneš neutralan ili svoj, da tako kažem, kada mi se nešto ne dopada, sa bilo koje strane da dolazi , onda to i kažem, a pri tom mislim na ekipu okupljenu oko političkih stranaka, i nemam strah da će neko "od nekih mojih" da mi udari packu, ako nisam bio dobar ili dovoljno loš. Pljujem i jedne i druge kada prave gluposti po mom mišljenju, a hvalim isto tako kada zasluže., opet ako ja smatram da su zaslužili, a ne zbog toga što je to neko rekao.
Da li je evolucija, ne znam, ali znam jednu stvar,od kada je bio Amer ( II), mnoge stvari su se promenile ( možda je to ta evolucije o kojoj pričaš), ako malo pažljivije pogledaš i proanaliziraš, malo se stišala i halabuka oko onoga "Kosovo Albancima" uporedo ide sve jača kampanja oko "trgovine organima" ( znači OVK više nije u milosti) ukidanje viza, naš položaj na sudu protiv Hrvata, videćemo posle posete Rusa, šta će biti sa ulaskom u NATO ...i svega tu još ima, šta mi od svega toga treba da platimo ( da iskijamo ili smo to već uradili, a još ne znamo) to mi još nije najjasnije, ali videćemo.
Pokušao sam da ti odgovorim na pitanje najbezbolnije , kako ja to vidim.Ima tu još dosta , ali i ovo je previše što sam napisao, nadam se da ti je razumljiv moj stav oko toga,
trener92 trener92 01:21 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Ма, шлихта се мени, зна да имам карту вишка за ВИП ложу код Мадону, све са пропусницама за бекстејџ.
Predrag Brajovic


Madonin Fan ? Sad kad se nisam šlogiro nikad neću
Unfuckable Unfuckable 01:25 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

navuk'o me Spira, šta više da kažem
(i nisam imao cimera koji baca jogurt dotle)
trener92 trener92 01:26 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

marco_de.manccini
А тек да видиш ове што су добили ауторске.

Чини ми се је један од тих окорелих народњака, првокласних пљувача и агресиваца, Бауер, добио бан јуче.


Znao sam! Uvek mi je bio sumnjiv
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:30 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

trener92
Ма, шлихта се мени, зна да имам карту вишка за ВИП ложу код Мадону, све са пропусницама за бекстејџ.
Predrag Brajovic


Madonin Fan ? Sad kad se nisam šlogiro nikad neću

Тренеру, Биљана77 ме је оптужила да сам смртно озбиљан, па, да бих је демантовао, ипак се мало шалим...
trener92 trener92 01:56 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Predrag Brajovic
trener92
Ма, шлихта се мени, зна да имам карту вишка за ВИП ложу код Мадону, све са пропусницама за бекстејџ.
Predrag Brajovic


Madonin Fan ? Sad kad se nisam šlogiro nikad neću

Тренеру, Биљана77 ме је оптужила да сам смртно озбиљан, па, да бих је демантовао, ипак се мало шалим...


Ma možeš sada da se vadiš ...Ne opra te ni Dunav ni Sava ( ko Budimca za IE, čekaj samo dok raširim priču ...

mislim nemoj pokušati ono mito i korupcija , ne padam na takve stvari ...
edit: : možda imaš viška jednu kartu, treba mi za komšiju
angie01 angie01 09:40 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Unfuckable
pogledaj u arhivi- pa cesh videti! - pa je l ti rakoh da sam na iste stvari uvek bila isto osetljiva!ok, pa znači : tada se dogodio narod, je l' ?pošto, od te Tvoje konstatacije je počelo moje interesovanje, pa me samo zanimalo kada se to tačno desilo



pa vidi- nadam se da nisi vrhovni cenzor tudjeg mishljenja,..a kao drugo, ne kapiram uopshte tvoju intonaciju,..no dobro.

poshto sam odmah prepoznala shta ti je namera-odmah sam ti i rekla, dok si se ti josh prenemagao da neshto bash ne razbirash- da svako ima svoje parametre,..te ja mislim ovako kako sam rekla- a i mnogi drugi!

shto ne znachi da i ranije nije bilo nekih stvari koje nisu bash bile simpatichne,..e sad shta ko i kako valorizuje- to je druga stvar!

ja se npr secam perioda, kada je i Wu bio veoma drag & mio:))))

bauer. bauer. 17:14 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Drugari
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:25 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

bauer.
Drugari

Друже, жив си!
angie01 angie01 17:55 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

bauer.
Drugari



zezah a???:))))
trener92 trener92 19:15 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

bauer.
Drugari


Pa gde si čoveče, izgibosmo ovde od... brige , za tobom
bauer. bauer. 19:35 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Друже, жив си!

Živ sam
bauer. bauer. 19:36 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

zezah a???:))))

ma ne zezam bre angie, baš me briga
bauer. bauer. 19:43 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Pa gde si čoveče, izgibosmo ovde od... brige , za tobom

Ej, coach, ja volim s vremena na vreme da pogledam Pulp Fiction, možda , dva puta godišnje. Međutim, danas sam bio sa mlađim sinom na auto otpadu da mu prevezem zadnju osovinu sa diferencijalom. Šta je mlađahni gospodin uradio da polomi diferencijal, to nikada nećemo znati, a diferencijali se ne kvare baš često.

Kako god, danas sam proživeo Pulp Fiction, tako da sam miran za ovu godinu
trener92 trener92 20:14 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Šta je mlađahni gospodin uradio da polomi diferencijal, to nikada nećemo znati, a diferencijali se ne kvare baš često.


Seti se šta si ti radio u njegovim godinama , pa dodaj bar duplo i biće ti jasno, šta je radio .Pozdrav za momka, i ne kukaj neka je živ i zdrav ,
bauer. bauer. 20:22 15.08.2009

Re: meni je ovo super-kao moguce!

Seti se šta si ti radio u njegovim godinama , pa dodaj bar duplo i biće ti jasno, šta je radio .Pozdrav za momka, i ne kukaj neka je živ i zdrav

ma znam. dobri su, kakvi bi mogli da budu. hvala coach.
Unfuckable Unfuckable 19:36 13.08.2009

nije loše

da se količina mentola Tamo malo razredi.
Šteta za B92, ali - nadam se da to otvara prostor za neka nova talentovana lica
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:10 13.08.2009

Re: nije loše

Unfuckable
da se količina mentola Tamo malo razredi.
Šteta za B92, ali - nadam se da to otvara prostor za neka nova talentovana lica



Slazem se, npr. Timofejev je napravio ponovo od studio b, fenomenalnu, gradsku tv. Nova lica, a " stara "sa odlicnim emisijima su doprineli da ih gledam, a i slusam. Uz duzno postovanje, iako na blogu b 92, sve manje ih gledam. Btw, ovi novi dzinglovi za reklamu, na b92 mislim stvarno, sa kofama i tetkicama manekenski gradjenim,
trener92 trener92 10:01 14.08.2009

Re: nije loše

Unfuckable
da se količina mentola Tamo malo razredi.
Šteta za B92, ali - nadam se da to otvara prostor za neka nova talentovana lica


Najbolje bi bilo da je ovako kao što kažeš
trener92 trener92 10:49 14.08.2009

Re: nije loše

Slazem se, npr. Timofejev je napravio ponovo od studio b, fenomenalnu, gradsku tv. Nova lica, a " stara "sa odlicnim emisijima su doprineli da ih gledam, a i slusam


Jeste ,samo je prava Beogradska TV , iako ima odličnih emisija , ali je fokusirana pretežno na BG. Takav imam utisak.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:59 14.08.2009

Re: nije loše

Jeste ,samo je prava Beogradska TV , iako ima odličnih emisija , ali je fokusirana pretežno na BG. Takav imam utisak.

pa zar to nije poenta gradske televizije?
koliko znam, njih dotira skupština grada beograda.
dragoljub92 dragoljub92 11:04 14.08.2009

Re: nije loše

trener92
Slazem se, npr. Timofejev je napravio ponovo od studio b, fenomenalnu, gradsku tv. Nova lica, a " stara "sa odlicnim emisijima su doprineli da ih gledam, a i slusam


Jeste ,samo je prava Beogradska TV , iako ima odličnih emisija , ali je fokusirana pretežno na BG. Takav imam utisak.

pa i treba,ako me pamćenje služi ona je sa tim ciljem i formirana da vama beograџnima priča gde je pukla koja cev i dal imate aftobusi ili ne,a ne da nas nišlije davi rts sa vašim problemima.za razliku od rts kad popizdim zbog izveštavanja samo o beogradu,u domenu onoga baš mene nišliju briga šta se lokalno dešava po beogradu,studioB gledam ladno kad ima nešto što me interesuje i ne smeta mi lokalizam.
al mi smeta što jedina lokalna televizija koja je imala kapacitet da bude i nacionalna nije dobila nacionalnu frekfrenciju i da im ga #%$&/?* svima u tu rra ili šta je već .to ću im pamtim i kad zaboravim.sramota.
shumska shumska 13:47 14.08.2009

Re: nije loše

.to ću im pamtim i kad zaboravim

trener92 trener92 16:14 14.08.2009

Re: nije loše

al mi smeta što jedina lokalna televizija koja je imala kapacitet da bude i nacionalna nije dobila nacionalnu frekfrenciju i da im ga #%$&/?* svima u tu rra ili šta je već .to ću im pamtim i kad zaboravim.sramota.


Da i to je sramota , slažem se banda
trener92 trener92 17:05 14.08.2009

Re: nije loše

pa zar to nije poenta gradske televizije?
koliko znam, njih dotira skupština grada beograda.


Jeste to poenta gradske tv, samo nekako nisam studio b doživljavao kao lokalnu tv, iz tog razloga sam napisao takav komentar.
die hard die hard 20:35 14.08.2009

Re: nije loše

Btw, ovi novi dzinglovi za reklamu, na b92 mislim stvarno, sa kofama i tetkicama manekenski gradjenim,


Nemam pojma, da l sto je na B92 ili realno - ali meni su nekako kul.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:47 13.08.2009

black magic

Ma, ne, samo je lova u pitanju. Zena je prakticna.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:51 13.08.2009

Re: black magic

Ma, ne, samo je lova u pitanju

jesi li BAŠ sigurna?
trener92 trener92 19:54 13.08.2009

Re: black magic

Ma, ne, samo je lova u pitanju. Zena je prakticna.


Sećam se kad je Lekićka, otišla kod Karića, To je bila kinta u pitanju, ali ovde sumnjam. Možda grešim.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:55 13.08.2009

Re: black magic

Sećam se kad je Lekićka, otišla kod Karića,

Bojanu su prvo izbacili sa b92 posle ogavne kampanje koji su predvodile one cece.
trener92 trener92 20:06 13.08.2009

Re: black magic

Srđan Mitrović
Sećam se kad je Lekićka, otišla kod Karića,

Bojanu su prvo izbacili sa b92 posle ogavne kampanje koji su predvodile one cece.

Vidš nisam znao za to, priznajem onda da je moja greška
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:08 13.08.2009

Re: black magic

posle prelazak kod karića jeste bila kinta. tu si u pravu.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:11 13.08.2009

Re: black magic

Srđan Mitrović
Ma, ne, samo je lova u pitanju

jesi li BAŠ sigurna?


Nisam. Samo prepostavljam.
drug.clan drug.clan 20:36 13.08.2009

Re: black magic

Srđan Mitrović
Ma, ne, samo je lova u pitanju

jesi li BAŠ sigurna?


Cek malo RTS je drzavna ustanova znaci niko ne moze imati platu vecu od predsednika republike sto i nije neka lova (141.890).

Ili pak ne znaci pa moze?
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:19 13.08.2009

Re: black magic

Bojanu su prvo izbacili sa b92 posle ogavne kampanje koji su predvodile one cece.

nisu je baš izbacile one.
primila je karićevu nagradu.
tu su je mnogi, ne samo cece, dočekali.
i bili su u pravu.

primiti nagradu od miloševićevog ministra, znaš, malo je gadno...

sećam se ko danas nova godina 96/97. na ulici pola miliona građana.
a na tevekarić ide vest - beograđani, kao i obično, proslavljaju novu godinu u svojim domovima.
a ide slika snimljena boktepitakada sa nekoliko slučajnih prolaznika.
eh, da je to bilo jedino.

nego, bojim se da nela ne prođe ko maja uzelac na erteseu.
ništa nije isključeno.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:42 13.08.2009

Re: black magic

nisu je baš izbacile one.
primila je karićevu nagradu.

nisu one, ali su predvodile rulju.
tu nagradu su primili mnogi ugledni, čitaj opozicioni, novinari pa se nije dizala prašina.
iza primanja karićeve nagrade stoji mnogo dublja priča o odnosim au b92. nije baš sve tako crno-belo. crna je bila jedino ona rulja što se obrušavala.
angie01 angie01 21:58 13.08.2009

Re: black magic

crna je bila jedino ona rulja što se obrušavala.


ja se veoma dobro secam tog dogadjaja i nisam ga dozivela kao obrushavanje rulje i progon, Bojana Lekic je bila sinonim za nekog ko je beskompromisan i nekako je tim kvalitetom bila potrebna narodu, koji su u njoj gledali nekog ko nece da poklekne u isterivanju istine, kao vecina u onim smutljivim vremenima-tako se i sama izjashnjavala.

A karici su opet bili sinonim za ono najmutije u tim groznim godinama,a protiv chega se Bojana borila-pa onda to jednostavno ne ide jedno s drugim- shto se kasnije i pokazalo da joj je ugasilo karijeru.

e sada proglashavati reakciju na tako jedan neprihvatljiv gest-kao obrushavanje, oterale one cece-zvuchi malo previshe lichno.
Doctor Wu Doctor Wu 22:01 13.08.2009

Re: black magic

primiti nagradu od miloševićevog ministra, znaš, malo je gadno...

O pobogu, dogovori se više sama sa sobom šta ti je i od koga gadno: nije ti gadno što je Biljana Srbljanović dobijala pare od Vučelića '94. za svoj sitcom, nije ti gadno što je Miloš Vasić dobio nagradu (tj pare) od Karića, nije ti gadno što je Beba Popopvić 1993. bio član Krunskog saveta, nisu ti gadni Samardžičevi Kalajičevski tekstovi iz Pogleda, nije ti gadno Čedino "Bog vam pomogao junaci" i "njegovo" pomilovanje one skotuše Marije (najverovatnije u dilu sa Stanišićem), a gadno ti ovo.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:08 13.08.2009

Re: black magic

e sada proglashavati reakciju na tako jedan neprihvatljiv gest-kao obrushavanje, oterale one cece-zvuchi malo previshe lichno.

jeste lično. bila mi je direktorkana televiziji. i bio sam tamo.

Kratka hronika "slučaja Bojane Lekić"

i onaj čije ime ne spominjem
ivana23 ivana23 22:17 13.08.2009

Re: black magic

sećam se ko danas nova godina 96/97. na ulici pola miliona građana.
a na tevekarić ide vest - beograđani, kao i obično, proslavljaju novu godinu u svojim domovima.
a ide slika snimljena boktepitakada sa nekoliko slučajnih prolaznika.
eh, da je to bilo jedino.

A na kojoj TV smo (96/97) gledali reklame za serpe u koje se lupa na prozoru?
Na koj TV smo videli snimak nacinjen sa krova Filozofskog fakulteta, kako plavci tuku studnte na platou i trpaju ih u marice...?
TV B92 nije postojao, Studio B bio u rukama SPS-a...
r0811n r0811n 22:28 13.08.2009

Re: black magic

,, i onaj čije ime ne spominjem,,

.......i nemoj.
angie01 angie01 22:29 13.08.2009

Re: black magic

jeste lično. bila mi je direktorkana televiziji. i bio sam tamo.


to je ljudski i ja to poshtujem!


a za tekst pod linkom- kazem ti, secam se veoma dobro i ja sam dala svoje mishljenje o tome,..ne optuzujem i ne sudim- samo mislim da to ne ide zajedno iz razloga koje sam iznela-naprosto se potire,..pri tome, naravno da ona ima pravo da uradi kako ona misli,..posle je i preshla na Bk, ishla na kariceve zuraje, plesala sa njim,..i shta to znachi- ziri joj dao nagradu,...koja nije sporna u smislu da je zasluzila da bude izdvojena po svom radu- shto su joj i publika i kolege vec davno priznale,..pa taj novac jeste onaj sporni detalj-bez obzira kako ga je utroshila,..i po poreklu i po onome ko ga je dao, jer je paradigma svega losheg u chemu su ljudi tada ziveli.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 22:32 13.08.2009

Re: black magic

Srđan Mitrović
e sada proglashavati reakciju na tako jedan neprihvatljiv gest-kao obrushavanje, oterale one cece-zvuchi malo previshe lichno.

jeste lično. bila mi je direktorkana televiziji. i bio sam tamo.

Kratka hronika "slučaja Bojane Lekić"

i onaj čije ime ne spominjem

Uz duzno postovanje, ako me pamcenje ne vara, zar nije o, hajde da kazemo, neprofesionalizmu g-dje Lekic u intervjuu sa njim nesto pre toga napisao dopis Veranu Maticu i g. Karl Bilt? Da nije mozda i to imalo nekog uticaja?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:40 13.08.2009

Re: black magic

Uz duzno postovanje, zasto ne spomenes i da je o, hajde da kazemo, neprofesionalizmu g-dje Lekic u intervjuu sa njim nesto pre toga napisao izvestan dopis Veranu Maticu i g. Karl Bilt? Da nije mozda i to imalo nekog uticaja?

ako nešto znaš kaži. ja više verujem bojani nego karlu biltu.
Unfuckable Unfuckable 23:30 13.08.2009

Re: black magic

i onaj čije ime ne spominjem

ali grehota da se ne citira biser iz ttog eksta, pisanog 02. juna 2001 kao mali prilog moralizatorsko - talibanskom pravoverju :

A da li bi ti, Lukoviću, voleo da dobiješ 33.000 DEM, osećam da pitaju čitaoci željni finansijske krvi? Naravno da bih voleo, nitko od mene srećniji ne bi bio - ali pod malim/maleckim uslovom da mi pare ne darivaju Bogoljub & Sreten Karić, Slobodan Milošević & kćer mu Marija (tko je pomenuo ekstremno nezavistan tjednik "Vreme" sa našminkanom Marijom na naslovnoj strani?), Vojislav Koštunica ili Zoran Đinđić (svejedno), neću te pare na kojima se vide krvavi tragovi, otisci prošlosti....


elem, kao što napisah gore : pisano 2001.
Goran Vučković Goran Vučković 23:45 13.08.2009

Re: black magic

elem, kao što napisah gore : pisano 2001.

Pink nije na listi
Unfuckable Unfuckable 23:55 13.08.2009

Re: black magic

Pink nije na listi

a nema ni Caneta...
mora da je pisao na brzinu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:06 14.08.2009

Re: black magic

nije ti gadno što je Biljana Srbljanović dobijala pare od Vučelića '94.

praštam svakom ko se popravi nabolje.
ako sam ja uopšte neko ko bilo kom može da sudi, kako da ti kažem.
nije ti gadno što je Miloš Vasić dobio nagradu (tj pare) od Karića

kako da mi nije bilo gadno.
ispovraćala sam se.
i to mu uručio ni manje ni više nego krestić.
nije ti gadno što je Beba Popopvić 1993. bio član Krunskog saveta

čujem prvi put.
a nisam nikad bila fan bebe popovića.
naprotiv.
nisam čula za čoveka do 2000.
i pitala sam oklen je izronio.
nisu ti gadni Samardžičevi Kalajičevski tekstovi iz Pogleda

jesu. jako.
držim da je bolje da se ljudi menjaju nabolje nego nagore.
nije ti gadno Čedino "Bog vam pomogao junaci"

jeste i to.
pamtim doktore ko slon.
jel beše slon il kornjača dugo pamte?

p.s. odo da gledam federera.
samo da ne izgubi...
trener92 trener92 02:20 14.08.2009

Re: black magic

primiti nagradu od miloševićevog ministra, znaš, malo je gadno...

Exitus Letalis
.


Ovako i ja mislim o tome ,
Doctor Wu Doctor Wu 06:56 14.08.2009

Re: black magic

Exitus Letalis
praštam svakom ko se popravi nabolje.

Ti to impliciraš da je neko bio "pokvaren" pa se onda popravio?
Exitus Letalis
ako sam ja uopšte neko ko bilo kom može da sudi, kako da ti kažem.

Pa da, to ti i ka'em.
antioksidant antioksidant 09:31 14.08.2009

Re: black magic

"sukob" u okviru b92 oko bojane lekic je bio sukob redakcije sa radija i redakcije sa televizije. radio je tada privremeno odneo prevagu svojim autoritetom ali je sada "bleda" televizija prevladala.

meni licno zao - ja sam odrastao uz radio

"sukob" - prejaka rec ali otprilike odslikava sustinu
"bleda" - bleda po hrabrosti, uticaju, sustini (moj utisak ali ponavljam - ja sam odrastao uz radio pa sam pristrasan)
trener92 trener92 09:41 14.08.2009

Re: black magic

Exitus Letalis


nije ti gadno što je Biljana Srbljanović dobijala pare od Vučelića '94.


praštam svakom ko se popravi nabolje.
ako sam ja uopšte neko ko bilo kom može da sudi, kako da ti kažem.
...i tako dalje

Nisam uvažio žalbu na ovaj komentar koji je ostavila blogerka Exitus , ko god da je neka obrazloži
trener92 trener92 10:16 14.08.2009

Re: black magic

nije ti gadno Čedino "Bog vam pomogao junaci"


Doctor Wu

Pazi kad se ne sećam ovog bisera! Mali od palube je mega hit
trener92 trener92 10:18 14.08.2009

Re: black magic

Exitus Letalis
ako sam ja uopšte neko ko bilo kom može da sudi, kako da ti kažem.


Ti si neko ko ima svoje mišljenje o ovome, i mene ono interesuje ,Jednostavno.
mikimedic mikimedic 11:51 14.08.2009

Re: black magic

i pitala sam oklen je izronio.


iz jagodinu.
trener92 trener92 15:57 14.08.2009

Re: black magic

mikimedic
i pitala sam oklen je izronio.


iz jagodinu.


Zar nije žirafa iz jagodinu
trener92 trener92 15:59 14.08.2009

Re: black magic

Goran Vučković
elem, kao što napisah gore : pisano 2001.

Pink nije na listi


Pink je "kloak-turni mediii"
trener92 trener92 16:02 14.08.2009

Re: black magic

Unfuckable
i onaj čije ime ne spominjem

ali grehota da se ne citira biser iz ttog eksta, pisanog 02. juna 2001 kao mali prilog moralizatorsko - talibanskom pravoverju :

A da li bi ti, Lukoviću, voleo da dobiješ 33.000 DEM, osećam da pitaju čitaoci željni finansijske krvi? Naravno da bih voleo, nitko od mene srećniji ne bi bio - ali pod malim/maleckim uslovom da mi pare ne darivaju Bogoljub & Sreten Karić, Slobodan Milošević & kćer mu Marija (tko je pomenuo ekstremno nezavistan tjednik "Vreme" sa našminkanom Marijom na naslovnoj strani?), Vojislav Koštunica ili Zoran Đinđić (svejedno), neću te pare na kojima se vide krvavi tragovi, otisci prošlosti....


elem, kao što napisah gore : pisano 2001.


Pa odakle je mislio onda da dobije lovu ? iako hipotetički
trener92 trener92 16:06 14.08.2009

Re: black magic

pa taj novac jeste onaj sporni detalj-bez obzira kako ga je utroshila,..i po poreklu i po onome ko ga je dao, jer je paradigma svega losheg u chemu su ljudi tada ziveli.

angie i ti si baš cepidlaka ( principijelna , a ja sam čuo kada je rekla da ne bi uzela , ali mora mami da kupi auto , da ne pešači do pijace
Ne znam , ali meni se smučila od tada
trener92 trener92 16:08 14.08.2009

Re: black magic

r0811n
,, i onaj čije ime ne spominjem,,

.......i nemoj.


trener92 trener92 16:10 14.08.2009

Re: black magic

ivana23
sećam se ko danas nova godina 96/97. na ulici pola miliona građana.
a na tevekarić ide vest - beograđani, kao i obično, proslavljaju novu godinu u svojim domovima.
a ide slika snimljena boktepitakada sa nekoliko slučajnih prolaznika.
eh, da je to bilo jedino.

A na kojoj TV smo (96/97) gledali reklame za serpe u koje se lupa na prozoru?
Na koj TV smo videli snimak nacinjen sa krova Filozofskog fakulteta, kako plavci tuku studnte na platou i trpaju ih u marice...?
TV B92 nije postojao, Studio B bio u rukama SPS-a...


tako je ivana ,
angie01 angie01 16:12 14.08.2009

Re: black magic

angie i ti si baš cepidlaka


pa kouch,..meni se chini da je ovde spor nastao oko-ili jesi ili nisi! Ako jesi-to si!..a ona je izneverila, zbog 33 tisoc krvavih,...jer su takvi njohovi bili-nisu imali drugachije!
mikimedic mikimedic 16:18 14.08.2009

Re: black magic

Zar nije žirafa iz jagodinu


zirafa je u jagodinu, nije iz

trener92 trener92 17:19 14.08.2009

Re: black magic

mikimedic
Zar nije žirafa iz jagodinu


zirafa je u jagodinu, nije iz



Žirafu u jagodinu, žirafa iz jagodinu ...a vepar? ili nema
trener92 trener92 17:23 14.08.2009

Re: black magic

angie01
angie i ti si baš cepidlaka


pa kouch,..meni se chini da je ovde spor nastao oko-ili jesi ili nisi! Ako jesi-to si!..a ona je izneverila, zbog 33 tisoc krvavih,...jer su takvi njohovi bili-nisu imali drugachije!

pa kao što sam ti napisao , toliko je bilo mučno slušati njena obrazloženja zbog toga što je primila te pare , bar je meni tako bilo
die hard die hard 20:40 14.08.2009

Re: black magic

stoji mnogo dublja priča o odnosim au b92


Da, malo-malo pa se nacuje neka prica o tim odnosima al mi little people ( ne mislim na male rastom ) malo znamo o tome.
die hard die hard 21:08 14.08.2009

Re: black magic

moj utisak ali ponavljam - ja sam odrastao uz radio pa sam pristrasan)


Pa svako je odrasto uz radio, jednostavno se mnogo pre pojavio.A da je bio bolji - bio je za tri koplja.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:45 14.08.2009

Re: black magic

Da, malo-malo pa se nacuje neka prica o tim odnosima al mi little people ( ne mislim na male rastom ) malo znamo o tome.

nije to zbog malih ljudi (i to ne rastom) nego bi potrajalo. i mislim da bi zanimalo samo mali broj ljudi. takvu vrstu štiva više vole neke dnevne novine što nisu novine a kupuju se na trafici.
builderka builderka 22:37 14.08.2009

Re: black magic

trener92
mikimedic
Zar nije žirafa iz jagodinu


zirafa je u jagodinu, nije iz



Žirafu u jagodinu, žirafa iz jagodinu ...a vepar? ili nema


Nema žirafe, veprova ima, ali vo je sveta životinja. (i nije smešno )
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:59 14.08.2009

Re: black magic

Nisam uvažio žalbu na ovaj komentar koji je ostavila blogerka Exitus , ko god da je neka obrazloži

nisam razumela šta si hteo.
ozbiljno.

teram me maler ceo dan.
crkla mi lampa kod kompa.
izgubio federer...


biljana mi je prijateljica.
vrlo poštujem ono što radi.
imamo iste političke stavove.

a ljudi i sazrevaju kroz situacije...

osim toga, nisam ja prva spomenula bojanu lekuć.
kad već pričamo o tome, imala na b92 intervju sa karićem - kako se zvaše - u četiri oka il tako nekako
elem, emisija nije emitovana uživo pa se onoliko intervenisalo - čitaj montiralo.
i to je bio takav lažnjak da nije moglo da se gleda.
nekako u isto vreme, dan, dva posle, jugoslav ćosić je imao intervju sa istim gospodinom na rahmetli tv politika.
podizao ga je sa stolice.
ovaj samo što nije počeo da psuje i da ga šamara.

od ćosića treba učiti kako se intervjuišu ljudi a bogami, pre svega, od aleksandra stankovića sa hrt-a.
mi takvog novinara nemamo, nažalos'
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:57 14.08.2009

Re: black magic

elem, emisija nije emitovana uživo pa se onoliko intervenisalo - čitaj montiralo.

pa sve emisije "U četiti oka" su se snimale i montirale. nije postojalo drugačijih tehničkih mogućnosti.
oko intervencija neću ni da komentarišem jer je besmisleno da se ubeđujemo. to prosto nije tačno. ti imaš svoju verziju istine.

od ćosića treba učiti kako se intervjuišu ljudi a bogami, pre svega, od aleksandra stankovića sa hrt-a.

što se stankovića tiče, sve svoje boje je pokazao u intervjuu sa Lordanom Zafranovićem. Posle toga je kod mene završio kao novinar za sva vremena.

Unfuckable Unfuckable 00:03 15.08.2009

Re: black magic

biljana mi je prijateljica.
vrlo poštujem ono što radi.

pa čak i kada ti kaže da si - glupa - kao onomad u onom vatrenom nastupu samoispiranja ?
Poštuješ je jer si - glupa, to je poenta ?
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:56 15.08.2009

Re: black magic

pa čak i kada ti kaže da si - glupa - kao onomad u onom vatrenom nastupu samoispiranja ?
Poštuješ je jer si - glupa, to je poenta ?



vidiš, neki ljudi su nezadovoljni položajem u društvu, na poslu, u porodici... ali nikad nisu nezadovljni svojom
pameću.
ti si izraziti primerak te vrste.

p.s.vidim da naokolo preporučuješ ljudima da čitaju.
što sam ne primeniš savet.
rekla sam da poštujem ono što radi, mislim profesionalno.
samo neko užasno zavidljiv to ne poštuje.

a biljanu volim, ma šta ti misliš da ona misli o meni.
Unfuckable Unfuckable 01:03 15.08.2009

Re: black magic

mislim profesionalno.

pa mislim i ja profesionalno da ti je rekla da si - glupa. (i ne samo tebi)
Krajnje profesionalno ti je to poručila, ništa lično
biljana mi je prijateljica.


a za ovo ostalo : da legnem ja na kauč da me prepipaš ?

I odakle ti ideja da ja ne poštujem to što je ona uradila, naprotiv.
trener92 trener92 01:40 15.08.2009

Re: black magic

Exitus Letalis

nisam razumela šta si hteo.
ozbiljno.


Nije bilo upućeno tebi,sada vidim da je došlo do nesporazuma.
Neko je prijavio tvoj komentar moderatoru, ( to ja mogu vidim u moderatorskom panelu i onda da obišem ili ne)
a ja sam reagovao na to svojim komentarom koji si pročitala i tražio da taj neko,ko je prijavio tvoj komentar moderatoru (meni) za brisanje , obrazloži šta mu se ne dopada u tvom komentaru.
Nadam se da smo otklonili zabunu.
trener92 trener92 01:43 15.08.2009

Re: black magic

builderka
trener92
mikimedic
Zar nije žirafa iz jagodinu


zirafa je u jagodinu, nije iz



Žirafu u jagodinu, žirafa iz jagodinu ...a vepar? ili nema


Nema žirafe, veprova ima, ali vo je sveta životinja. (i nije smešno )


Vo iz jagodinu , vo u jagodinu
trener92 trener92 01:49 15.08.2009

Re: black magic

Exitus Letalis

od ćosića treba učiti kako se intervjuišu ljudi a


Slažem se Ćosić ide bez pardon,ali nije bezobrazan samo uporan i postavlja nezgodna pitanja , kako uostalom i smatram da treba da radi novinar , samo mislim da ne može da ostane samo on , a kako je krenulo,...i to je ono što mislim da se dešava ovde.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 03:21 15.08.2009

Re: black magic

trener92
Exitus Letalis

od ćosića treba učiti kako se intervjuišu ljudi a


Slažem se Ćosić ide bez pardon,ali nije bezobrazan samo uporan i postavlja nezgodna pitanja , kako uostalom i smatram da treba da radi novinar , samo mislim da ne može da ostane samo on , a kako je krenulo,...i to je ono što mislim da se dešava ovde.

Тренеру, Полиграф је ауторска емисија Југослова Ћосића, а Антонела Риха се у њој појавила, чини ми се на Југослављев позив, када је постало очигледно (и уредништву и Југославу) да један човек, уз невелику екипу, не може да издржи тај темпо. Њих двоје, Антонела и Југослав, одлично су то радили, али на Западу иза таквих емисија (узор им је Hard Talk на Би-Би-Си-ју или Лери Кинг на Си-Ен-Ен-у) стоји читава машинерија, па је много лакше одржавати их у животу. (И ауторе с њима.)

Проблем с Б92 телевизијом јесте што је то скупа играчка која сада игра готово искључиво на тржишту, а није до краја конципирана као стандарна комерцијална телевизија, то јест има претензије на изузетно захтевне и специјализоване новинарске форме. Рецимо, емисију типа Полиграф требало би да ради тим од 10-12 људи, а мислим да ју је радило њих троје. Циклотрон, моја омиљена зајебанција, опстајала је само зато што не кошта ништа, то јест у великој је мери импровизација ауторског двојца Душана и Душана. Све те људе треба платити, при том и целу технику иза њих, а ма колико нама то били драги телевизијски програми, они не доносе зараду као Лига шампиона или Гранд Продакшн.

За телевизију какву су замислили оснивачи и власници Б92 Србија је изузетно мало тржиште, па отуда и девијације од жељеног плана и различити компромиси како би се намакле паре.
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:38 15.08.2009

Re: black magic


Neko je prijavio tvoj komentar moderatoru, ( to ja mogu vidim u moderatorskom panelu i onda da obišem ili ne)

dakle, neko je prijavio mene moderatoru a ne i unfaka koji mi je rekao da sam glupa i evo, vidim, to i ponovio.
možda unkak "čisti" blog od nas glupih, da ostanu samo ovi iz mense, na čelu sa unfakom.
ne može čovek ispod svog nivoa, pa to to je.

treneru, tenks za objašnjenje.

j.

p.s. odo da tražim lampu.
šta ću noćom bez iste:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:40 15.08.2009

Re: black magic

pa mislim i ja profesionalno da ti je rekla da si - glupa.

najviše volem vas iz mense.
trener92 trener92 11:31 15.08.2009

Re: black magic

За телевизију какву су замислили оснивачи и власници Б92 Србија је изузетно мало тржиште, па отуда и девијације од жељеног плана и различити компромиси како би се намакле паре.

Predrag Brajovic

Da ,ovo je suština!
Predraže , hvala ti, odlično objašnjenje, što samo potvrđuje ono što sam napisao u nekom komentaru, da se b92, posle odrađenog "zadatka", našao na ledini bez ideje (tako mi se čini) šta i kako dalje, uz mali problem, što je prestala da dolazi i lova odande odakle je dolazila( nemam nikakvu iluziju da je to bio rezultat "samo" entuzijazma ljudi koji su želeli promene).
trener92 trener92 11:37 15.08.2009

Re: black magic

Exitus Letalis

Neko je prijavio tvoj komentar moderatoru, ( to ja mogu vidim u moderatorskom panelu i onda da obišem ili ne)

dakle, neko je prijavio mene moderatoru a ne i unfaka koji mi je rekao da sam glupa i evo, vidim, to i ponovio.
možda unkak "čisti" blog od nas glupih, da ostanu samo ovi iz mense, na čelu sa unfakom.
ne može čovek ispod svog nivoa, pa to to je.

treneru, tenks za objašnjenje.

j.

p.s. odo da tražim lampu.
šta ću noćom bez iste:)))


Drago mi je što smo to razjasnili, a ovo za unf, što je napisao, ne branim ga , ali verujem da razumeš ,da su njegove aluzije usmerene na tekst Biljane Srbljanović , i na tvoju bezrezervnu podršku Biljani i njenim ponekad , rekao bih , ishitrenim, potezima, a da recimo nisi ni jednom rečju kritikovala ili ukazala na neku grešku koju je napravila( iako je i ona sam apri tom priznala da je pogrešila ,). U tom smislu ja vidim taj komentar.
p.s. odo da tražim lampu.
šta ću noćom bez iste:)))

Exitus Letalis Exitus Letalis 12:37 15.08.2009

Re: black magic

ne branim ga

misliš da to ne može da se napiše drugačije, nego da sam gloopa.
osim toga, ja sam s njom prijateljica, i sve što imam da joj kažem, kažem joj lično.
a i ona meni.
ja sam se složila apsolutno s njenim pismom.
i za zapisnik: demant tog pisma je izmišljen.

glasala sam za ldp isključivo zbog vrednosti koje su promovisali.
a ne za ličnosti.
vidim da u praksi to ne funkcioniše...
never again ni za njih ni za bilo koga.
ako ta demokratija jedno ipak dođe, neka dođe bez mene a i ja ću da se ogrebem malčice:)))

i da ponovim, mislim da samo neko ko je uvek u pravu, može, ali biranijim rečima, da kritikuje drugog, što unfak svakako nije...

EDIT: a za lampu!
jel znaš da toga nema u gradu?
to je čudo jedno.
ima nekih kao fensi a cene kao na petoj aveniji a svrha nula.
odo na buvaljak, buvljak je zakon.
trener92 trener92 13:04 15.08.2009

Re: black magic


misliš da to ne može da se napiše drugačije, nego da sam gloopa.

Može,u pravu , iako u ovom kontekstu, kako je rečeno, samo je kritikovao Biljanin nastup i ono što sam ti gore naveo sad ti kažeš
osim toga, ja sam s njom prijateljica, i sve što imam da joj kažem, kažem joj lično.
a i ona meni.
Ovde ne pričamo o njoj kao o nečijem prijatelju i niko ne kritikuje njen rad kao dramskog pisca ( niti bi to imalo smisla da se radi) nego se govori o njoj kao političaru, gde , se nije iskazala kao neko ko ima takta, odnosno snage za tako nešto.
Ona ide srcem , a to, priznaćeš, je nespojivo sa političarima i na kraju isfrustrirana tim saznanjem , posle razbijenih iluzija koje je imala,(da ne može ništa da promeni jer neki drugi zakoni vladaju u tom svetu , gde kod mnogih nema moralnih normi) opet sa ogorčenjem napiše onakav tekst , što ,jedan političar koga je ona predstavljala u tom momentu , ne sme sebi da dozvoli.Naravnoo da će mnogi sa podsmehom to da pročitaju i komentarišu.
Imamo i izvanredan primer još jednog pisca koji je napravio ( ja ipak mislim da su to drugi uradili)od sebe velikog "naivca" i pajaca ( upotrebljavam najblaži izraz ), a to je Vuk Drašković, seti se samo početaka .
da ponovim, mislim da samo neko ko je uvek u pravu, može, ali biranijim rečima, da kritikuje drugog,

Slažem se

EDIT: a za lampu!
jel znaš da toga nema u gradu?
to je čudo jedno.
ima nekih kao fensi a cene kao na petoj aveniji a svrha nula.
odo na buvaljak, buvljak je zakon.


edit: Recimo , na jednom njenom blogu , setićeš se sigurno tog bloga , ja sam je kritikovao samo zbog toga što dozvoljava da se drugi sakrivaju iza njenog imena, i što će je iskoristiti ( kao što su i uradili) i što ne vidi koliki su licemeri stali i radili iz njene senke. Čast izuzecima , naravno kao što je ali samo on Duško Korać.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:13 15.08.2009

Re: black magic

Može,u pravu , iako u ovom kontekstu, kako je rečeno, samo je kritikovao Biljanin nastup

sve vreme obilaziš tu reč ''glupa'' koja je ponovljena dva puta, tako da ga ipak na neki način braniš.
Ona ide srcem ,

vidiš, ja mislim da je to kvalitet.
ići srcem a ne tragom love i pozicija.
a to mogu samo časni ljudi.
edit: Recimo , na jednom njenom blogu , setićeš se sigurno tog bloga , ja sam je kritikovao samo zbog toga što dozvoljava da se drugi sakrivaju iza njenog imena, i što će je iskoristiti ( kao što su i uradili) i što ne vidi koliki su licemeri stali i radili iz njene senke. Čast izuzecima , naravno kao što je ali samo on Duško Korać.

u pravu si.
ali je ukapirala.
i rekla im.
što je ovde retkost.
ti svakako čuješ od ljudi (javnih ličnosti) iz raznih stranaka kako otrcavaju svoje lidere.
pričaju o aferama po slavama i žurkama al niko javno.

mada nas ima nekoliko miliona koje su na razne načine izradili političari.
za kojima su neki, i na ovom blogu, ginuli.
nema više, bar što se mene tiče.
ja sam s njima završila.

p.s. nadam se da si mislio na žarka koraća.
nemojmajketi na duška koraća...
usput, bila sam za ldp zato što je usvojio (na artiji) vrednosti za koje se zalaže sdu.
koje očigledno ne deli 99 posto građana.
al to je neminovna budućnost, te vrednosti, il povratak u 19 vek.
al sam se raspisala, to zato što ima svetla još:)))

pozz

j.
Unfuckable Unfuckable 14:48 15.08.2009

Re: black magic

dakle, neko je prijavio mene moderatoru a ne i unfaka koji mi je rekao da sam glupa i evo, vidim, to i ponovio.
možda unkak "čisti" blog od nas glupih, da ostanu samo ovi iz mense, na čelu sa unfakom.
ne može čovek ispod svog nivoa, pa to to je.

Smrtke, nisam ti ja rekao da si gloopa nego BS, jes' malo neprijatno al' je fakat -
ne treba ti Mensa da bi to skapirala, ne foliraj se
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:10 15.08.2009

Re: black magic

Smrtke, nisam ti ja rekao da si gloopa nego BS, jes' malo neprijatno al' je fakat -
ne treba ti Mensa da bi to skapirala, ne foliraj se

i dalje si bezobrazan.
obiđi me, majketi, bezgrešni i prepametni.
cao.
trener92 trener92 19:10 15.08.2009

Re: black magic

p.s. nadam se da si mislio na žarka koraća.
nemojmajketi na duška koraća..


Da. da Žarka Žarka. izvinjavam se , ( kakav kiks , veliki ) , naopako ne onaj Duško tih gde će mi duša
(gledao sam neke klipove na youtube , sportske, pa slušao njegove bisere, tako da mi je ostalo to ime u glavi, verujem da ćeš razumeti)
vidiš, ja mislim da je to kvalitet.
ići srcem a ne tragom love i pozicija.
a to mogu samo časni ljudi.

Ovo si u pravu, ali takvi ljudi ne prave kompromise, a to je očigledno jedino moguće u ovom trenutku na našoj političkoj sceni, pa makar i gazili po nekim principima, na kojima su istrajavali( bar se tako činilo) imamo odličan primer sadašnju vladu, ne treba ništa drugo, da se priča.
Nažalost , tako je sada, nadamo se da će biti drugačije, šta drugo.
Pozdravljam, hvala ti na strpljenju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:52 15.08.2009

Re: black magic

Ovo si u pravu, ali takvi ljudi ne prave kompromise, a to je očigledno jedino moguće u ovom trenutku na našoj političkoj sceni, pa makar i gazili po nekim principima

ili veruješ da ih ne kršiš, odnosno da su tvoji principi saglasni sa principima onih kojima si se pridružio.
Pozdravljam, hvala ti na strpljenju.

i meni je bilo zadovljstvo.

j.
trener92 trener92 20:57 15.08.2009

Re: black magic

Exitus Letalis
Ovo si u pravu, ali takvi ljudi ne prave kompromise, a to je očigledno jedino moguće u ovom trenutku na našoj političkoj sceni, pa makar i gazili po nekim principima




ili veruješ da ih ne kršiš, odnosno da su tvoji principi saglasni sa principima onih kojima si se pridružio.


Da , ovo si odlično napisala !

Pozdravljam, hvala ti na strpljenju.

i meni je bilo zadovljstvo.

j.


Zadovoljstvo je moje

edit: Da li si uspela da središ nekako situaciju sa lampom?

Exitus Letalis Exitus Letalis 22:28 15.08.2009

Re: black magic

edit: Da li si uspela da središ nekako situaciju sa lampom?

to morow morning buvljak.

ej, imamo u kući milion lampi. nekoj se ljulja sijalica, neka ne može da se isključi, mora iz zida,
neka pada...
ne znam dal se to uopšte popravlja negde.
gde je bila električarka radnja, sad su nike patike.
gde je bila apoteka, sad su "leviske".
gde je bio sajđija, sad neki butik.
al ima prodavnica cipela...
ko da smo svi stonoge...

izgleda da je bacanje jedino rešenje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana