Nazad u veliki prljavi grad

Jelena Milić RSS / 14.08.2009. u 13:52

Anti gej grafiti oko Arene su prvo „novo“ što sam sinoć pri povratku u Beograd uočila. Čim sam se the Taliban na svim kompovima and fejsbucima oslobodila, pokušah da nadokandim propušteno, između ostalog da vidim i šta ima novo kod tolerantnog Đilasa u čijem gradu neće biti „diskriminacije“ kako je pre par meseci arbitrarno odlučio. Kad ono ljubav može al u kući. Kud ćeš jadan, zar ne znaš da gro mladih ionako živi sa roditeljima, a bela kuga hara....

Šalu nastranu, odande odakle sam se vratila, ljudi, strejt i homo, bez razlike, javno, na ulici, na plaži, u kafani, pokazuju svoja osećanja prema drugima. Drže se za ruke. Idu zagrljeni. Vidim da su AO na blogu a i Teofil u Vremenu ( da i to jutroh kupih u napadu vatanja konaca, a i zanimljivo mi ovo Vasić, Žarković, Knežević, Subotić....) sasvim jasno objasnili Đilasu gde se sve suštinski Moj profilizlupetao, i šta mu kao gradonačelniku, i kao članu DS koja je opet članica SI nikako nije primereno. Njegova „konzervativnost“ prevazilazi uveliko i konzervativnost EU narodnjaka koji imaju dileme oko usvajanja i brakova ali ne oko elementarimajdijrdjilas. I Plama će pre shvatiti.

integraqcija-1.jpg

Al nije prvi put da Đilas demonstrira svoje antievropske vredonsti. Kao što nije prvi put da LDP o tako flagrantnoj stvatri, u smislu Đilasovog stava o stvarima o kojima valjda LDP ne bi smeo da pravi kompromise, nisu u pitanju, hektatri građevinskog zemljušta, ugovori, sukobi interesa, već DISKRIMINACIJA, ćuti. Setite se pitanja raseljavanja Roma oko Univerzijade. Ako sam nešto propustila, ako je pala neka osuda, izvinjavam se.

LGBTQ front nit jeste niti treba da bude jedinstven. Pa šta ako su jedni za jedni protiv parade! LGBTQ zajednica inače nije jedina koja treba da se bori za LGBTQ prava! Daleko bilo, manjinska prava su pitanje svih aktera u društvenom i političkom životu. Odnos onih koji su se profilisali u javnosti Srbije kao promoteri pioniri ( mada je GSS tu uvek bio korektan) takvih vrednosti u Srbiji morali bi oko ovakvih đilasositnica biti eksplicitniji, taman da ga sva LGBTQ udruženja proglase za gejikonu ili mu zapevaju Đilasu oženi me.

Najvolem argument protiv parade tipa smeta otovrerno izražavanje seksualnosti. Nije valjda. Sutra bi crkli da ono što je njihova uskogruda predstava karnevala u Riju, koji je 100 posto aseksualan jel da, prenesu po čačkovima, jagodinama, beogradima, al bez trandža verovatno.

I, šta još ima novo u Srbiji, što je Ms Milić interesantno, osim što joj se učinilo da je videla blog Srđana Mitrovića o politici i što je pročitala da EL nikad nije bila fan VBP!

Dobro jutro, može kurirprespravdaskandalbravo i 200 din dopune za 061. Dobro jutro, nije vas bilo pa da nadoknadite, neće moći, nema dopune, nismo platili račune, ukinuli nam, pogledajte pored u Štampinoj trafici. Izmaknem se, pogledam koja je pa „moja“ trafika, kad ono futuraplus. U minusu.

Borba, koja se u futuriplus prodajre po VIP tretmanu u smislu položaja na pultu, bila je gluva za Kneževićeve navode, koji su punili strane drugih medija, izuzev VAC Politike, pre dve tri nedelje, sad je objavila Subotićevo otovreno pismo. Stala sam negde kod 3953445960423454 pominjanja imena pokojnog Đinđića. Mislim, Ms Milić kakav si ti analitičar, gde ti je pamćenje, ajd što ni za nekog Bebu nikad nisi čula do 2000, al i za tog Subotića, a ispade čovek prvi do prvog uz Đinđića u njegovom javnom radu na demokratizaciji Srbije. Da se razumemo, pošto mi se javlja da će Wu i ekipa stoti put da krenu u pogrešan spin, čovek koji je na sebe preuzeo teret i odgovornost nenasilnih promena jednog vrlo militantnog i autoritarnog režima, morao je znati i s kim ima posla i sa takvima praviti i planove i dilove, da bi se smena vlasti izvela nenasilno. Teški kompromosi, koje potpuno podržavam. Ali sam protiv neograničenosti trajanja i zloupotrebe te nužnosti.

Jel to, neki Ringer Vac rat, ili nešto ipak šire.

BTW srce mi se slama nad jadnim and nevinim Kneževićem u svemu, dalekobilo ne zauzimam stranu, al verujem da taj hohštapler, kao i Đukanović mu i Subotić, zna više od mene neupućene, i da priča koješta zanimljivo uostalom tako kaže i profesor Radovanović, kad ne znam u toj oblasti pogledam šta on kaže.

A Milo i Mugoša , evropejci, vidim zavode red u medijima u CG po kratkom postupku. Dinkiću AMATERU.

Eto, top tri utiska Ms Milić posle lera.



Komentari (136)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Doctor Wu Doctor Wu 21:15 15.08.2009

Re: welcome back

Pa, ne, onu priču o zapadu sam baš zato i spomenuo da bi se videla razlika u odnosu na Srbiju. Tamo se ona leva desna inverzija dogodila zbog masovne imigracije (a malo i vremena, jer je jedno vreme biti peder bilo, da tako kažem, posh). Mi, iako beli, smo, zapravo, kao neki vrsta evropskih Jamajčana ili Nigerijaca, građana drugog reda. Na stranu što je zaista interesantna ta visoka korelisanost homofobije i tih nekih društvenih zajednica koje se bore za neki identitet i sl.

Poruke koje dolaze iz Srbije nalazim protivrečnim jer, evo, ti pišeš o nekom velikom odijumu, političkim partijama koje su masovno antipederski raspoloženi itd a završavaš sa tim kako su to neke 2-3 organizacije tipa dveri, obraz itd, koje ja stvarno vidim kao totalne marginalce. Lična iskustva su mi vrlo ograničena, jer sam imao jednog drugara pedera na fakultetu u Beogradu koji je sada, na žalost, pokojni. Njega su ubili u Beogradu, ali ne ni dveri ni obrazovci nego njegov partner i to, po svemu sudeći, zbog love. Čovek jednostavno nije imao sreće.
dragoljub92 dragoljub92 21:35 15.08.2009

Re: welcome back

Poruke koje dolaze iz Srbije nalazim protivrečnim jer, evo, ti pišeš o nekom velikom odijumu, političkim partijama koje su masovno antipederski raspoloženi itd a završavaš sa tim kako su to neke 2-3

pa nisam hteo sad da ređam jer praktično su sve partije na toj strani ,neke javno neke tako što ćutanjem i nečinjenjem ništa praktično podržavaju ove koji galame.
nisi mogo da vidiš skupštinu gde koštunicini skaču protiv ovog zakona,pa onda kako je za koštunicinog vakta sav taj šljam dobio ponovo medisku i policisku podršku.kako je u skupštini izgledalo kad je .čini mi se sin nesrećnog oca (aligrudić)izjednačio antifašiste i fašiste.jednostavno taj talas mraka koji ae povratio sa koštunicom je bio neverovatan.
jedino mi koji smo osuđeni da živimo ovde ,a ostali smo polunormalni,normalni ovde ne stanuju više nažalost,vidimo te sitne znake.kao kad ti prijatelj u razgovoru odjednom kaže kao mrzi cigane,kako mrzi pedere ili kako nije trebao taj zakon o invalidima sad ,gde da gi zapošljavaš,ne moraju da se vide.
ti i da dođeš za mesec dana ne možeš da vidiš sve te sitnice jer si zauzet drugim važnijim susretima i nostalgijom.pa šta misliš kolko je ovaj narod zaluđen kad je pobego u kuće ispod spuištenih roletni za vreme pomračenja,pa se kad je počeo cern i desilo se da je puko na televizijama su počeli da plaše narod da će dignu zemlju u vazduh i opet se narod popalio .nema normalnih ovde.samo malo nas polu ali ni mi nećemo dugo.
Doctor Wu Doctor Wu 21:55 15.08.2009

Re: welcome back

To nije srpska nego generacijska stvar. I na zapadu pre 20 godina nije bilo moguće čuti rasističke poruke, smatralo se da je NF poražen 1979. a eto ti BNP-a u evropskom parlamentu. Sećam se kad sam 1992. bio na nekom institutu u Delftu meni je Holandija zemlja izgledala kao simbol neke tolerancije i međusobnog uvažavanja, 2009. Geert Wilders (holandski nacista) osvaja 15% i drugo mesto na izborima za evropski parlament. U Danskoj slična stvar. Jednostavno, sad svako ima pravo da iskaže svoje mišljenje ma koliko da je ekstremno. I ja mislim da je to dobro, jer samo kroz razgovor i argumente može doći do promene stavova. Ljude ne treba ućutkivati, treba ih pustiti da pričaju i argumentima ih podsticati na razmišljanje. Jeste mukotrpno, traži vremena, ali je to jedini način.
dragoljub92 dragoljub92 22:02 15.08.2009

Re: welcome back

Ljude ne treba ućutkivati, treba ih pustiti da pričaju i argumentima ih podsticati na razmišljanje.

za holanciju imam direktno izveštaje da se menja klima tolerancije.
ali jedno je pravo da se o svemu razgovara a drugo kad mediji naduvavaju taj dijum.ja mislim da dosta medija drži tu stranušovinistima,bar kod nas.nisam baš siguran da će se to rešiti samo razgovorom.
sa tolikim prilivom azijata i afrikanaca u evropu ja očekujem da fašizam procveta ponovo u evropi.neraealno je da se na takav način menja struktura stanovništva a da ne dođe do reakcije.
Doctor Wu Doctor Wu 22:19 15.08.2009

Re: welcome back

Da, mediji igraju vrlo prljavu i opasnu igru. Ništa se ne prodaje kao šok, krv, pornografija i ako to stalno ponavljaš onda to polako postaje obrazac ponašanja.

Što se tiče imigracije i njenih efekata, videćemo, ona je neophodna jer Evropa pre svega stari a onda i umire. Ko će za 20, 30 godina držati ekonomiju živom? Italijani, sa jednim detetom po porodici? Nemci sa 1.41 detetom po porodici, Holanđani sa 1.77? Poljaci, Ukrajinci, Srbi, gde populacija spektakularno opada? Ko će obezbeđivati penzije? Očekivani životni vek raste, ko će raditi po bolnicama? Te stvari će srediti ekonomija. Ono što sada vidimo je umiranje welfare države starog tipa, ukidanje privilegija po poreklu, neka nova ravnoteža će morati da se uspostavi, a da li će boleti, videćemo.
dragoljub92 dragoljub92 22:35 15.08.2009

Re: welcome back

Što se tiče imigracije i njenih efekata, videćemo, ona je neophodna jer Evropa pre svega stari a onda i umire. Ko će za 20, 30 godina držati ekonomiju živom?

da ,ali kad imaš veliku nezaposlenost među svojom populacijo,koja mene stvarno čudi jer je kontra sa smanjenim brojem ljudi,pa još izvoziš iprizvodnju u kinu a istovremeno primaš izbeglice nešto nije u redu.
a da li će boleti, videćemo.

pa već gledamo
ps
da ne krenemo ovde otome da je veliki broj slabo kvalifikovanih pa oni nemaju poso zato.ne može celo stanovništvo neke zemlje da bude toliko pametno da svi imaju fakultet.može jedino ako se totalno snize zahtevi.uvek će najveći broj da bude srednje obrazovano jer ih je najveći broj na tom nivou.uostalom kako je sve lepo funkcionisalo dok je postojala pretnja od komunizma i onda cap ništa više ne može.ima tu dosta kratkovidosti od strane kapitala.
Doctor Wu Doctor Wu 23:17 15.08.2009

Re: welcome back

da ,ali kad imaš veliku nezaposlenost među svojom populacijo,koja mene stvarno čudi jer je kontra sa smanjenim brojem ljudi,pa još izvoziš iprizvodnju u kinu a istovremeno primaš izbeglice nešto nije u redu.

A pa nije to baš tako nelogično. U zemljama kao što je UK uvezena radna snaga radi visokoplaćene poslove a lokalci obezbeđuju (skupe) servise, tako da indigenous populacija, zapravo, živi od rentiranja (svega, životnog prostora, kafana, office prostora, čitave države)- neka vrsta sindroma beogradskih gazdarica. Na 20M porodica u UK imaš 23M kuća. Znači, nedostatak životnog prostora. Pre neku nedelju sam imao drugare iz Švice koji mi pričaju da je tamo za strance (osim one izuzetno bogate) jako teško da kupe nekretnine, tj kuće. Prema tome, imaš dosta brojan sloj stanovništva koji jako dobro živi od mnogobrojnih imigranata. Problem su donji slojevi, kojih nema previše (10-15%). Kod nas se precenjuje značaj nacionalnog. Gazdi je važnije da ima regularnog i izdašnog platišu i jeftinijeg i pouzdanog radnika, nego da li je taj platiša/radnik Englez ili Indus- svaki patriotizam ima svoju cenu.

E tu ti se sada u celu priču meša lokalna radnička klasa koja hoće svoje privilegije (a koje su, da, posledica straha od komunizma). Ona možda nije školovana ni sposobna, možda nema nekretnine, ali ima drugo, veoma moćno oružje: glas na izborima (veliki broj imigranata je politički obespravljen jer bar 5 ili 6 godina nema prava glasanja). A političari kao političari zadovoljavaju one mušterije koje su verne (jer oni kojima je dobro nisu zainteresovani za politiku i takve gluposti kao što su izbori, glasanja) tako da se dobija utisak radikalizacije političke scene. Tako se dešava da nezadovoljna manjina dobija veću ulogu nego što je zaista u društvu ima i zato sam mišljenja da je u pitanju samo manjina a da će većinsko mišljenje kad tad pobediti.
dragoljub92 dragoljub92 23:59 15.08.2009

Re: welcome back

neznam nemam ni znanja ni podataka za dalji razgovor ali nije bilo razloga da se ukinu radničke privilegije kad je to sve već bilo dobro uigrano,ovako postoji velika opasnost da se komunizam vrati a ako se vbrati biće užasno.slušam ja i nezadovoljstvo srednjih slojeva iz evrope.neznam za englesku.ali da ne nagađam.
adam weisphaut adam weisphaut 10:38 16.08.2009

Re: welcome back

Za gugutkice: pominjanje Energoprojekta je bila zajebancija, ako uopšte razumete koncept (zajebancije, ne E-projekta, to znam da ne razumete).

Hahahaha...hahaha...shvatam... zajebancija... genijalno!
Jelena Milić Jelena Milić 12:13 16.08.2009

to wu

pise se i radi

mnogo je bolje nego sto je bilo

daleko bilo da je dobro

ali je bolje, jer je tema tu! kao i tema stanja u institucijama za brigu o osobama sa posebnim potrebama

i gle cuda, ko najvise radi na tome, NGOs

Jelena Milić Jelena Milić 12:16 16.08.2009

stosicuuuuuu

nisi ti videla nju kad podivlja, recimo u talk show emisijama (ili mozda jesi), naravno da od svakog


ja kamena faca tamo sa tim zlikovcima, a ti meni tako

kao samo snaga ubedjenja i argumenti, a ti meni divljanje!

mislim stvarnoooooo
filantrop filantrop 18:36 16.08.2009

Re: welcome back

ali je isto tako tačno da ne prođe nedelja a da u Londonu, na primer, ne bude ubijen neki peder


Ne znam Wu, ja sam se malo potrudio i evo sta sam nasao:
ukupan broj ubijenih u LOndonu do kraja jula je 128 za proteklih 12 meseci
malo je verovatno da je od toga 52 geya
bice da je broj manji

http://www.met.police.uk/crimefigures/index.php

klik na homicide
Bojan Budimac Bojan Budimac 19:12 16.08.2009

Re: welcome back

klik na homicide

vidi ima i rubrika Homophobic Crime u porastu u odnosu na prošlu godinu (9.7%)
filantrop filantrop 19:16 16.08.2009

Re: welcome back

Bojan Budimac
klik na homicidevidi ima i rubrika Homophobic Crime u porastu u odnosu na prošlu godinu (9.7%)


Jeste
A sam Ben S is Stonewalla kaze da je to zato sto ljudi mnogo vise prijavljuju hate crime

dok su ranije cutali i trpeli.
I da i dalje mnogo ima unreported crime

http://gay.pinknews.co.uk/news/articles/2005-13479.html
Doctor Wu Doctor Wu 19:43 16.08.2009

Re: welcome back

ukupan broj ubijenih u LOndonu do kraja jula je 128 za proteklih 12 meseci
malo je verovatno da je od toga 52 geya
bice da je broj manji

Bate, po bukvalnosti me podsećaš malo na druga člana. Kad sam napisao: ne prođe nedelja, nisam mislio da svakih 7 dana neko vrši egzekuciju jednog po jednog pedera, onako javno, na Trafalgaru, nego da je to utisak (lični, dakle) koji sam stekao na osnovu vesti koje pratim. Dakle, pedere ubijaju u Londonu i to samo zato jer su pederi. Pri tome nijednog trenutka nisam rekao da London generalno nije gay friendly, u Sohou ima par ulica koje su samo njihov zabran, vode se državno sponzorisane kampanje koje pozivaju na jednakost, ali već i sam pojačan intenzitet tih kampanja govori da postoji razlog zašto se te kampanje vode (o razlozima tih kampanja kao i ciljnim grupama sam pisao gore, pa da se ne ponavljam).

O Metovim izveštajima i političkim motivima iza njih ne bih ovog puta, da ne bi još više širili priču.
filantrop filantrop 19:50 16.08.2009

Re: welcome back

po bukvalnosti me podsećaš malo na druga člana


A ja ne mogu da se setim na koga me ti podsecas sa tolikim preterivanjem
Zapravo mogu, ali necu da kazem
Koliko je meni poznato u Londonu je zadnje godine ubijeno manje od 10 gejeva, sto je daleeeeko manje od jednog nedeljno cak i za nonsalantno poredjenje (na grad od 7,5 mil).
I svaki put kad te neko pritera uza zid cinjenicama, ti kazes da je bukvalista.
Ali ima ime i za tvoje preterivanje ....


Ali moja poenta uopste nije statistika, vec da se u Londonu i UK nesto ozbiljno radi po pitanju hate crima i homofobije a u Srbiji ama bas nista
Doctor Wu Doctor Wu 20:02 16.08.2009

Re: welcome back

Koliko je meni poznato u Londonu je zadnje godine ubijeno manje od 10 gejeva, sto je daleeeeko manje od jednog nedeljno cak i za nonsalantno poredjenje (na grad od 7,5 mil).

Pa, dobro, koliko je pedera prošle godine ubijeno u Srbiji (približno isti broj stanovnika kao London)? Mislim na one koje su ubijeni samo zato što su pederi.
filantrop filantrop 20:06 16.08.2009

Re: welcome back

Doctor Wu
Koliko je meni poznato u Londonu je zadnje godine ubijeno manje od 10 gejeva, sto je daleeeeko manje od jednog nedeljno cak i za nonsalantno poredjenje (na grad od 7,5 mil).Pa, dobro, koliko je pedera prošle godine ubijeno u Srbiji (približno isti broj stanovnika kao London)? Mislim na one koje su ubijeni samo zato što su pederi.


Nijedan
zato sto su ljudi duboko closeted za razliku od UK.
koliko ima exponiranih gejeva u Srbiji?
A koliko onih koji idu ulicom i otvoreno pokazuju svoju homoseksualnost drzeci se za ruke? Nikad nisam video ni jedan par. Neka se javi ko jeste.
Kraj ovolike homofobije u Srbiji, apsolutno razumem zasto se ljudi kriju (dovoljno je samo ovaj blog da citas i vesti B92)
Ne daj boze da ikad saznamo koliko bi gejeva u Srbiji bilo ubijeno da je situacija drugacija.
Doctor Wu Doctor Wu 20:22 16.08.2009

Re: welcome back

Nijedan
zato sto su ljudi duboko closeted za razliku od UK.
koliko ima exponiranih gejeva u Srbiji?
A koliko onih koji idu ulicom i otvoreno pokazuju svoju homoseksualnost drzeci se za ruke? Nikad nisam video ni jedan par. Neka se javi ko jeste.
Kraj ovolike homofobije u Srbiji, apsolutno razumem zasto se ljudi kriju (dovoljno je samo ovaj blog da citas i vesti B92)
Ne daj boze da ikad saznamo koliko bi gejeva u Srbiji bilo ubijeno da je situacija drugacija.

To sve zavisi od toga u kojim se krugovima krećeš a i od nekih ustaljenih normi ponašanja kako u tim krugovima, tako i u društvu uopšte. Neki ljudi javno ispoljavaju svoju seksualnost, neki to drže za sebe. Nekim ljudima je sasvim normalno da vrše snošaj na ulici, drugi ne vole ni za ruke da se drže, negde je public fornication dozvoljen, u Wisconsinu, na primer, nije. Tamo se ljudi za to kažnjavaju. Ne iznenađujem što su standardi u nekoj Engleskoj i Srbiji, na primer, različiti, ali se jako iznenađujem što ih neko uopšte poredi.
filantrop filantrop 20:29 16.08.2009

Re: welcome back

iznenađujem što ih neko uopšte poredi.


Ti si krenuo u poredjenje u svom komentaru ,
ali treba biti realan i reći da je u celom svetu taj

da ne prođe nedelja a da u Londonu, na primer, ne bude ubijen neki peder.



Ovo su tvoja poredjenja, ja sam izvukao deo tvog komentara koji je izgledao preuvelican.
Nisam bas toliko glup, jasno je da Srbija i UK ne mogu da se porede, ali ne vidim zasto Srbija ne bi mogla da se bar malo ugleda na UK po pitanju resavanja problema homoseskualaca ako je uopste zainteresovana za to.
Izgleda da nije.
Doctor Wu Doctor Wu 20:41 16.08.2009

Re: welcome back

Pa to nije poređenje (gore negde sam pisao o velikim RAZLIKAMA između zapada i Srbije, to mi je osnovna teza, ako si propustio) nego sam pominjao kao ilustraciju da ako je tako u jednoj UK, koliko je realno očekivati da bi u jednoj Srbiji bilo bolje?
filantrop filantrop 20:53 16.08.2009

Re: welcome back

Doctor Wu
Pa to nije poređenje (gore negde sam pisao o velikim RAZLIKAMA između zapada i Srbije, to mi je osnovna teza, ako si propustio) nego sam pominjao kao ilustraciju da ako je tako u jednoj UK, koliko je realno očekivati da bi u jednoj Srbiji bilo bolje?

Ne bih rekao, ali nije ni vazno. Pre je izgledalo :
pa sta ako je u Srbiji lose, eto ni u Uk nije bolje..
A moja je poenta da se u Uk radi nesto po tom pitanju a u Srbiji nista.

No dobro Doktore,
moram da zurim na avion.
Idem na more preko Atine, u kojoj boravim svake godine - otud i znam podatke koje sam izneo u nekom od gornjih komentara.
Prijatno popodne
noboole noboole 16:33 14.08.2009

ve

Zaista. Verovatno bi kordon oskudno odevenih brazilki bio adekvatnija zastita ljudima koji ce paradirati.
vracarac92 vracarac92 16:50 14.08.2009

Re: ve

Verovatno bi kordon oskudno odevenih brazilki bio adekvatnija zastita ljudima koji ce paradirati

zasto bas Brazilke a ne npr. Madjarice, Papuanke, Zimbabveanke, Turkinje..........
ti si rasista!!!!
I fasista.

vladimir petrovic vladimir petrovic 17:52 14.08.2009

Slažem se

Jelena Milić
... LGBTQ front nit jeste niti treba da bude jedinstven. Pa šta ako su jedni za jedni protiv parade! LGBTQ zajednica inače nije jedina koja treba da se bori za LGBTQ prava! Daleko bilo, manjinska prava su pitanje svih aktera u društvenom i političkom životu. Odnos onih koji su se profilisali u javnosti Srbije kao promoteri pioniri ( mada je GSS tu uvek bio korektan) takvih vrednosti u Srbiji morali bi oko ovakvih đilasositnica biti eksplicitniji, taman da ga sva LGBTQ udruženja proglase za gejikonu ili mu zapevaju Đilasu oženi me.

Dobro rečeno.

Najvolem argument protiv parade tipa smeta otovrerno izražavanje seksualnosti. Nije valjda. Sutra bi crkli da ono što je njihova uskogruda predstava karnevala u Riju, koji je 100 posto aseksualan jel da, prenesu po čačkovima, jagodinama, beogradima, al bez trandža verovatno.


I sa ovim se slažem, mada je meni najbolji štos kada uzimaju argument protiv parade tipa - smetaće deci, odnosno može loše da utiče na našu čednu dečicu.
Kao da druge stvari iz života i medija ne smetaju deci, samo im gej parada može upropastiti detinjstvo.
filantrop filantrop 19:42 14.08.2009

Re: Slažem se

argument protiv parade tipa - smetaće deci, odnosno može loše da utiče na našu čednu dečicu.


Izgovor .
Ne smetaju deci gejevi vec roditeljima, pa podmecu decu kao izgovor.
Jelena Milić Jelena Milić 12:08 16.08.2009

Re: Slažem se

Kao da druge stvari iz života i medija ne smetaju deci, samo im gej parada može upropastiti detinjstvo.


pandorina kutija, otvarate temu na blogu singl majke dva tinejdzera koji se ne skidaju sa fejsa, tv, ipoda, mobilnih, i nekad mi se cini sve to zajednooooooooo

tolika konzumacija sadrzaja, ne znam ni kakvi su da bi o njima imala stav!

sta da vam akzem, foks lajf tretiram kao obrazovni/skolski program i guram dalje

kapiram da licni primer jos ima nekog efekta, i ta neka diskretna prisutnost, tu negde oko njih dok rade nesto drugooo
Unfuckable Unfuckable 22:23 14.08.2009

a taman

sam hteo da otpišem Wuu koga treba strpljivo sačekati za temu o Milovom Kumu, da ne proziva đaba nas obične blogere
Dobro došla nazad u dilkarnicu, baš je veselo !
Jelena Milić Jelena Milić 12:05 16.08.2009

to unfc

a sto se pije roze u belom svetuuuuuuu

Unfuckable Unfuckable 13:55 16.08.2009

Re: to unfc

a sto se pije roze u belom svetuuuuuuu

ma to sve zaostalo bre
Jelena Milić Jelena Milić 14:52 16.08.2009

Re: to unfc

ma ozbiljno

po restoranima uvece, ako pogledas stolove, samo roze ladan

samiske pune

od 2,7 do 9 e nema sta nema



Unfuckable Unfuckable 19:32 16.08.2009

Re: to unfc

od 2,7 do 9 e nema sta nema

nemoj da spinuješ ti sada !
Ministar je rekao da je kod nas sve 'eftino, pa neće valjda čovek da laže ?
Doctor Wu Doctor Wu 08:08 15.08.2009

Koja to ekipa?

Wu i ekipa

Što se tiče ovoga:
čovek koji je na sebe preuzeo teret i odgovornost nenasilnih promena jednog vrlo militantnog i autoritarnog režima, morao je znati i s kim ima posla i sa takvima praviti i planove i dilove, da bi se smena vlasti izvela nenasilno. Teški kompromosi, koje potpuno podržavam.

... samo bih da te podsetim iz čijih su usta dolazile jadikovke o 6. oktobru i o krvi koju je trebalo pustiti. Što se tiče 5 miliona evra, džipova, vila po Dedinju i drugde, oni nisu ruke izmenili 3. ili 4. oktobra 2000. nego mnogo kasnije. Uostalom, tim pitanjem "Odakle tebi, Čedo, džipovi?" se bavila i sama Biljana Srbljanović 2005. na Peščaniku, koji mesec pre nego što će mu se pridružiti u političkoj borbi.

Telohranitelji nisu na gornjem spisku jer su, znam, bili tu i pre 5. oktobra, kada je Čeda sa svojim bodijima teatralno upadao u 92-jku da pokaže ko je novi gazda u gradu.
Jelena Milić Jelena Milić 12:04 16.08.2009

Re: Koja to ekipa?

dakle tebi, Čedo, džipovi?" se bavila i sama Biljana Srbljanović 2005. na Peščaniku, koji mesec pre nego što će mu se pridružiti u političkoj borbi.


wu, ovo je ne znam, smejem se a plakala bih, ti navodis bs kao referencu! wow, sudnji dan!

a za sve pre sto je govirla, sercas se sta si ti govorio. zanci samo kad se zapita za dzipove ( ne krivim, ne pravdam, ne ulazim...osim sto mislim i da se suvise primila i suvise ruzno i nekorisno razocaravala, ako je ikad i bilo ista tu kod jnjue drugo osim PR i publiciteta ) onda govori suvislo!

Doctor Wu Doctor Wu 12:45 16.08.2009

Re: Koja to ekipa?

onda govori suvislo!

O, naravno, ne. I pre i sada mislim da je BS politički totalna lujka (ako je svoj LDP angažman zamislila kao marketinški potez, onda ga je očajno odradila), nego samo navodim da su pitanja na koja se ovih dana dobijaju konačni odgovori (uključujući i ona: ko je naručio i zašto?) dolazila i iz redova samih sledbenika.

Tebi u svakom slučaju svaka čast za suočavanje s temom, makar i na ovaj način. Iako ne odgovaraš na postavljena pitanja makar ne pišeš o kucama, macama i perecama.
Jelena Milić Jelena Milić 13:15 16.08.2009

Re: Koja to ekipa?

na koja pitanja?

neces verovati, ima stvari na koje ni ms milic nema odgovor

salu na stranu, i ne pratim sve, samo ono sto mislim da je bitno i za sta sam bar donekle upucena i kompetentna

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana