Šta sve može da se pročita u vestima

scabies RSS / 14.08.2009. u 21:50

Novine ne citam-nemam za to ni vremena ni zivaca, ali povremeno bacim pogled na naslovne strane kad qpujem cigarete na trafici, taman toliko da se uverim da je dobro za moje zivce sto ih izbegavam :) Naravno da ima casnih izuzetaka, ali oni zasluzuju ozbiljniju analizu nekoga ko je kompetentniji, ili bar nekoga ko ih redovnije cita.

Kad malo bolje razmislim, ne citam ja ni dovoljno naslovnih strana, ni dovoljno cesto, da bih se upustala u bilo kakve analize svega sto se prodaje na trafikama i smatra novinama. Zato cu da svoju analizu ogranicim na par primera iz vesti B92 koji su mi zapali za oko u poslednjih par meseci.

 

Primer 1. ili Citaju li novinari ono sto napisu? 

Vinenden, inače mirno mestašce od 28.000 stanovnika, nadletali su policijski helikopteri, a građani su upozoreni da ne primaju nepoznate osobe u svoje automobile.

...
 
"Oko pola deset ujutru po lokalnom vremenu, muškarac u crnoj maskirnoj uniformi ušao je u školu i počeo da puca unaokolo. Zatim je pobegao u pravcu grada”, saopštio je neimenovani portparol policije. 

U Vinendenu, mestu tragedije, u kojem živi oko 27.000 ljudi, danas vlada tuga, strah, haos i razočarenje, a ceo grad podseća na tvrđavu, opisuju nemački mediji, ukazujući da je bilo angažovano hiljadu policajaca i da su razmere zločina neshvatljive.

Primecujete li nesto cudno? Kako je moguce da autor u istom textu iznese dva razlicita podatka? Dobro, ta razlika od samo hiljadu stanovnika ne menja smisao texta, ali otkriva strasnu povrsnost sa kojom neko pristupa pisanju. Razumem cak i da razliciti izvori (pod pretpostavkom da je rec o savesnom novinaru koji je podatke trazio na vise mesta) daju razlicite podatke, ali zasto se nije odlucio za jedan od njih (pouzdaniji izvor) ili bar uzeo srednju vrednost? Ili autor uopste nije primetio da iznosi razlicite podatke? Ili vi imate neko objasnjenje?

 

Primer 2. ili Citaju li urednici ono sto novinari napisu?

Beograd -- Zdravstveno stanje dvojice dečaka, koji su povređeni kada ih je danas u beogradskom naselju Vidikovac udario autobus je stabilno, kažu lekari. 
U Urgentnom centru jedan od njih zadržan je na odeljenju neurohirurgije zbog potresa mozga, ali je njegovo stanje stabilno. Drugi je zbog teške povrede stopala i potkolenice prebačen u Univerzitetsku dečiju kliniku u Tiršovoj ulici.  
 
Dečaci su nešto posle 14 časova pretrčavali ulicu u beogradskom naselju Vidikovac, kada je na njih naleteo autobus 23 gradskog prevoza.  
 
Tom prilikom došlo je do gaženja jednog dečaka koji je prevezen na Univerzitetsku dečiju kliniku u Tiršovoj ulici, dok je drugi deček prevezen u Urgentni centar na neorohirurgiju

Naravno da se moze shvatiti sta se dogodilo tog dana na Vidikovcu, ali ko bi ozbiljan mogao da napise ovu poslednju recenicu u necemu sto bi trebalo da bude vest. Ja iz te recenice mogu da shvatim da je doslo do gazenja samo jednog decaka, a da je drugi ni kriv ni duzan prevezen na neurohirurgiju. Ili da je (ne daj Boze) prvi decak zgazen (sto obicno znaci da nije ziv) prevezen u UDK u Tirsovoj ulici.

 

Primer 3. ili Razmisljaju li novinari o onome sto pisu?.

Nenad Roso, nadrilekar i prevarant, uspeo je da prevari mnoge i da zaradi više od milion evra tvrdeći da poseduje medicinski uređaj koji leči rak. Otkriven je kada su njegovi pacijenti počeli da umiru od bolesti koju je on navodno uspešno lečio.

Prvo da priznam da meni nista nije jasno. Uopste ne iskljucujem mogucnost da je autor samo preneo informaciju koju je dao neko iz MUP-a, ali mogao je onda ili objasniti ili precutati nesto sto je malo sporno zdravoj logici. 

Prvo, taj Roso se nije krio da bi morao biti otkriven. Koliko sam shvatila covek se najopustenije kretao medijskim prostorom i bio dostupan svakome ko ima daljinski upravljac. Razumem ja da nije posao policije da po sluzbenoj duznosti proverava ispravnost i delotvornost pomocnih lekovitih sredstava (ili kako god da se te gluposti zvanicno zovu). Razumem i da je neophodno da neko podnese prijavu i da je to u ovom slucaju bila supruga coveka koji je preminuo, a kog je lecio doticni prevarant, ali ne razumem logiq onoga ko smatra da je prevara otkrivena samo zato sto su pacijenti poceli da umiru. Jer da je to potrebno i dovoljno da se zakljuci da je rec o prevari, odavno bi adresa clanova kolektiva Onkoloske klinike bila Centralni zatvor.  

 

 

P. S. Koliko sam primetila na Blogu je zavladala prava epidemija promene statusa. Mnogi su potpuno opravdano izasli iz Potpalublja na svetlost dana, a pojedini stigli i na prvu palubu. Nemam ja tih ambicija, a ni potencijala, ali sve se nesto plasim-mozda je zarazno, pa odlucih da preduzmam ove preventivne mere sa ciljem da se zamerim Urednistvu Bloga "udarajuci" na kolege iz Sektora za informisanje  :)



Komentari (101)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nimulid nimulid 21:56 14.08.2009

Hej

PRVA
scabies scabies 21:59 14.08.2009

Re: Hej

Eto, uze mi PRVO MESTO ispred nosa
maksa83 maksa83 22:08 14.08.2009

Re: Hej

Ne znam što se ljudi lože na to, kad uopšte nije zabavno biti prvi.

Elem, u zgradi u kojoj radim na krovu postoji restoran u kome povremeno ručamo, i uvek se zadesi tzv. dnevna štampa - Novosti, Blic i nezaobilazni Kurir. Novosti i Blic prilično liče jedno na drugo, a Kurir parnim danima na naslovnoj ima Dinkića a neparnim Đelića, uz povremeno gostovanje još nekog viđenog zvaničnika, oni su obično na gornjem delu naslovne sa nekim opljuv naslovom, a u donjem je o-ba-vez-no neki boombastic naslov koji pominje dupe ili sise (baš tim rečima) neke estradne zvezde uslikane pored mora/bazena/negdeveć dok joj nešto od navedenih ekstremiteta ispada iz odeće, uz superstupidan komentar. Na Politiku naletim jednom u 2 meseca pa nemam pojma je li čemu. Ponekad bude nešto korisno u umetku "Beograd" u Novostima.

Tužno je reći, ali dnevne novine su nam mahom ili dosadne & irelevantne, ili treš.
scabies scabies 22:09 14.08.2009

Re: Hej

Nimulid, za tebe:
nimulid nimulid 22:09 14.08.2009

Re: Hej

A sto se teme tice, ni ja ne citam novine. Nemam ni strljenja ni zivaca. Svaki put kada se dohvatim nekih novina, pocnem da sumnjam u ovo malo zdravog razuma i logike sto mi je ostalo. A tek kada vidim naslovne strane i sta se sve svrstava u vest dana, malo mi je muka
nimulid nimulid 22:10 14.08.2009

Re: Hej

WOW

HVALA

OCU JOS
scabies scabies 22:19 14.08.2009

Re: Hej

a u donjem je o-ba-vez-no neki boombastic naslov koji pominje dupe ili sise (baš tim rečima) neke estradne zvezde uslikane pored mora/bazena/negdeveć dok joj nešto od navedenih ekstremiteta ispada iz odeće, uz superstupidan komentar.
Juce (ili je to ipak bilo pre dva dana ) sam videla naslov u Alo-u (ili se kaze Alu ): Dok Srbe ubijaju KFOR drka. Nije me zaprepastila terminologija, koliko to da je udarna vest da je neki vojnik KFORA negde u nekom dzipu na Kosovu uhvacen kako onanise. I to dok Srbe ubijaju-kicma mu se osusila...
niccolo niccolo 22:24 14.08.2009

Re: Hej

neki vojnik KFORA negde u nekom dzipu na Kosovu uhvacen kako onanise

Pa zar nemaju oni tamo i koleginice, žene vojnike? Ili je on baš ružan?

neki boombastic naslov koji pominje dupe ili sise (baš tim rečima) neke estradne zvezde uslikane pored mora/bazena/negdeveć dok joj nešto od navedenih ekstremiteta ispada iz odeće, uz superstupidan komentar

Pri čemu je to jedno trilhiljaditi put da je toj istoj "zvezdi" ispalo nešto od navedenog...A oni ga stalno prodaju kao da imaju ne znam kakvu ekskluzivu...
scabies scabies 22:29 14.08.2009

Re: Hej

Pri čemu je to jedno trilhiljaditi put da je toj istoj "zvezdi" ispalo nešto od navedenog...A oni ga stalno prodaju kao da imaju ne znam kakvu ekskluzivu...
Pa sve i da je toj zvezdi ispalo nesto sto nikad pre nije i sto niko nikad nije video-ne znam zasto bi tome bilo mesto na naslovnoj i(li bilo kojoj drugoj) strani bilo kojih (dnevnih) novina?

niccolo niccolo 22:32 14.08.2009

Re: Hej

Pa sve i da je toj zvezdi ispalo nesto sto nikad pre nije i sto niko nikad nije video-ne znam zasto bi tome bilo mesto na naslovnoj i(li bilo kojoj drugoj) strani bilo kojih (dnevnih) novina?

Zato što prodaje novine...
scabies scabies 22:38 14.08.2009

Re: Hej

Zato što prodaje novine...
Kapiram ja to. I kapiram da ce se uvek naci neko ko je spreman bas sve da proda (pa cak i za sitne pare), ali nikako ne kapiram kako se nadje toliko ljudi da se oformi toliko redakcija? I da su toliko besprizorni u nadmetanju ko ce vise da se spusti ispod granice osnovnog novinarskog i ljudskog dostojanstva..
NNN NNN 00:00 15.08.2009

Re: Hej

neki vojnik KFORA negde u nekom dzipu na Kosovu uhvacen kako onanise


Pa zar nemaju oni tamo i koleginice, žene vojnike? Ili je on baš ružan?
Ja sam lep, zbog toga me nisu uhvatili
Unfuckable Unfuckable 11:18 16.08.2009

Re: Hej

Pa zar nemaju oni tamo i koleginice, žene vojnike?

možda čovek samo nema poverenja u outsourcing ili je ponuda krajnje sumnjiva
scabies scabies 22:34 14.08.2009

politika nezameranja :)

Vidim da niko nece da se zamera Urednistvu i komentarise vesti B92, vec se svi uhvatili za svima dobro poznate ozloglasene stampane medije
scabies scabies 22:46 14.08.2009

Re: politika nezameranja :)

Sad mi se ipak cini da je to mozda zbog toga sto vecina i ne stigne dalje od prva dva pasusa Zato ja i izbegavam da pisem duge textove. A i mene mrzi da dugo pisem, lakse je ovako sa copy-paste
shunjich92 shunjich92 11:10 15.08.2009

Re: politika nezameranja :)

mislim da nije poenta samo u stampanim medijima, vec u medijima uopste. eto, ti si sve ovo iznela na primeru omiljenog nam b92, po kome ovde niko nece da pljuje, a sto se tice nekog novinarstva sve nade smo u njih polozili. toliko!
scabies scabies 11:17 15.08.2009

Re: politika nezameranja :)

nije poenta samo u stampanim medijima, vec u medijima uopste. eto, ti si sve ovo iznela na primeru omiljenog nam b92, po kome ovde niko nece da pljuje, a sto se tice nekog novinarstva sve nade smo u njih polozili. toliko!
Shunjich92, svaka cast za hrabrost.
Ja sam u poslednje vreme malo razocarana po pitanju B92. Pored ovih primera neprofesionalnosti, imam i ozbiljnije zamerke na sustinu. I strasno mi je kad primetim te crte Qrira kod njih, a nije da se ne mogu primetiti...
gagonini gagonini 16:00 15.08.2009

Re: politika nezameranja :)

nadam se da je neko danas gledao u 16:00 ( subota) vesti televizije B92,
a ako nije neka gleda ostale u toku dana,
ovakve gluposti davno nisam odslusao,
udarna vest skoro da je bila, kako su tri devojcice tukle svoju vrsnjakinju,
deca se tukla, a to udarna vest u Srbiji, zalosno za urednika programa, zalosno za Srbiju,
vesti su vise bile namenjene psihijatrima, doktorima i policiji,
a ne nama obicnim gradjanima...

secam se nedavno cuvene vesti, kako je neki covek, anonimac, psa svog bacio sa mosta, zato sto mu je pojeo papuce,
pa video zapis, pa kazivanje svedoka, mislim da je to bilo na RTS-u,
jadno jadno
scabies scabies 22:46 15.08.2009

Re: politika nezameranja :)

nadam se da je neko danas gledao u 16:00 ( subota) vesti televizije B92
Ja danas promasila sve vesti...
Unfuckable Unfuckable 11:22 16.08.2009

Re: politika nezameranja :)

evo ja ću da se zameram, a prvo što imam da kažem je da me užasno & beskrajno nervira nepismenost...pardon : strongmanovska nepismenost, da bih bolje precizirao dokle to ide, u pisanim sadržajima vesti na svim paltformama B92 - dakle : kajroni u vestima ili vesti na sajtu - koji vrve od slovnih grešaka, tako da opravdano sumnjam da sve to čuka naš poznati Književnik
scabies scabies 11:45 16.08.2009

Re: politika nezameranja :)

evo ja ću da se zameram
A dva dana si sqpljao hrabrost
Unfuckable Unfuckable 11:47 16.08.2009

Re: politika nezameranja :)

ne : dva dana sam se zamerao okolo, pa tek sada stigoh do ovde
scabies scabies 11:50 16.08.2009

Re: politika nezameranja :)

ne : dva dana sam se zamerao okolo, pa tek sada stigoh do ovde
Samo nemoj da mislis da sam primetila da te nema
topcat topcat 16:47 16.08.2009

Re: politika nezameranja :)

scabies
sqpljao

Mene nervira ovo dešifriranje. Sigurna sam da se q ne piše automatski.
Al aj...ako je to kao neki imidž...furaj si ga. Dobro bi izgledalo qp na nekom plakatu. ; ))

Btw, pravopisnih grešaka (tipfelera, ispuštanja slova, ad umjesto da, ej umjesto je) imam koliko hoćeš, iako uvijek pregledam tekst prije objavljivanja. Kad pišem druge stvari uglavnom isprintam pa kasnije pregledam jer uopće ne vidim greške.
scabies scabies 17:00 16.08.2009

Re: politika nezameranja :)

Sigurna sam da se q ne piše automatski.
Nisam sigurna sta bi ti znacilo automatski? Naravno da u pocetq nije, ali kao i sve, udje u naviq pa postane automatski. Kako drugacije objasniti da mi se nikad ne desi da napisem KU (sem u licnim imenima), ne znam mozda mi se i desilo, ali sve mislim da ne bi ostalo neprimeceno od onih koje nervira
To ti je kao sa dijakritikama. Kad mnogo visim na blogu a posle treba da pisem nesto gde je pozeljno koristiti ispravna slova ume da mi bude bas naporno.
Mada, mozda si i u pravu, pitanje je koliko je automatski, ali kad bi videla brzinu kojom qcam sa Q, uverila bi se da ne trosim vise vremena koje bi ukazalo da me Q usporava. Ja imam dojam da je cak suprotno.
I jedna anegdota: pre desetak godina sam imala period kad sam par meseci provela pisuci iskljucivo na tastaturi. Kad sam se vratila papiru i olovci to je bio urnebes! A da prica bude jos gora pisala sam cirilicom, pa je bilo: куца, цовек, мислјенје...
topcat topcat 17:16 16.08.2009

Re: politika nezameranja :)

scabies

To ti je kao sa dijakritikama.

Čuj, ja imam englesku tastaturu a hrvatski raspored. Svašta se nauči...
Al ovo za Q je prvo - isfur, a tek onda navika.
dunja73 dunja73 22:50 14.08.2009

---

Vinenden, inače mirno mestašce od 28.000


Oko dvadesetsedamipo ( bez onoga bezobraznog nastavka , molim )
hajde , pet ´iljada plus minus ,
tolerancija ! To je to!
scabies scabies 22:55 14.08.2009

Re: ---

bez onoga bezobraznog nastavka , molim
Nisam sigurna da razumem
hajde , pet ´iljada plus minus ,
tolerancija ! To je to!
Ma nije problem u broju. Sto se mene tice, mogao je da kaze i oko 30000, ali da u istom textu prvo napise 28hiljada, a posle mrtav 'ladan napise 27, e to mi smeta-bas! Malo mi je to mnogo neprofesionalno... A cak da ja i tolerisem kao citalac, ne znam kako to tolerise Urednik?
dunja73 dunja73 23:03 14.08.2009

Re: ---

, ne znam kako to tolerise Urednik?

Mozda je na godisnjem ..
maksa83 maksa83 23:06 14.08.2009

Re: ---

Nisam sigurna da razumem

A bre scabies...

Kad neko kaže npr. "Oko dvadesetsedamipo" klasična bekhend slajs paralela koja neumitno sledi je "moj te pip'o".

(Je l' tako dunja73? Tako je.)

Isto kao što je neumitan smeč na izgovaranje bilo kog broja koji se završava sa 8 - "na qrcu te nosam".

Nisam pokušavao da budem lascivan, samo edukativan.

Nadam se da smo to sada raščistili i možemo da se vratimo regularnom programu.

Srdačno vaš,
Instruktor Lascivnih Tinejdž Fora
scabies scabies 23:13 14.08.2009

Re: ---

Nisam pokušavao da budem lascivan, samo edukativan.

Nadam se da smo to sada raščistili i možemo da se vratimo regularnom programu.

Srdačno vaš,
Instruktor Lascivnih Tinejdž Fora
Potpuno shvatam tvoje plemenite namere. Priznajem da nikada sama ne bih shvatila o cemu se radi. Sada mi je mnogo jasnije i prvom prilikom cu upotrebiti novosteceno znanje
dunja73 dunja73 23:23 14.08.2009

Re: ---

Nadam se da smo to sada raščistili i možemo da se vratimo regularnom programu

Blagodarim postovani..
Unfuckable Unfuckable 11:23 16.08.2009

Re: ---

i prvom prilikom cu upotrebiti novosteceno znanje

onda ne propusti da kao ležeran uvod prostreš naivno pitanje "čija ono beše nekad registracija TE ?"
scabies scabies 11:36 16.08.2009

Re: ---

onda ne propusti da kao ležeran uvod prostreš naivno pitanje "čija ono beše nekad registracija TE ?"
Makso, Ucitelju, pomagaj!
dunja73 dunja73 14:39 16.08.2009

Re: ---

scabies
onda ne propusti da kao ležeran uvod prostreš naivno pitanje "čija ono beše nekad registracija TE ?"Makso, Ucitelju, pomagaj!

Ja znam - Bitola !

A gde je BD ?
maksa83 maksa83 18:45 16.08.2009

Re: ---

Makso, Ucitelju, pomagaj!

Pa, jako je važno da se ne zezneš i kažeš "Tetovo".

Onda si na nečijem letov'o.

P.S. Napredne tehnike se sastoje u tome da te taj neko onda pita "Je l' se ljutiš?" a ti pošto si kul kažeš "ma jok...", a onda on kaže "onda možeš i da zimuješ.". Ali to su, kažem, napredne tehnike, bitno je prvo savladati osnovne.
scabies scabies 19:24 16.08.2009

Re: ---

Ali to su, kažem, napredne tehnike, bitno je prvo savladati osnovne.
Da ti pravo kažem ja nisam primenila još ni ono što si mi objasnio pre neki dan. Postoji li neka situacija u kojoj nije pametno poqšavati?

maksa83 maksa83 19:33 16.08.2009

Re: ---

Postoji li neka situacija u kojoj nije pametno poqšavati?

Pa, kao, ako ne znaš šta se iza brega valja generalno je najbolje da ćutiš, tajfazon, ali kad tad moraš da kažeš nešto (npr. odgovor na ovu reč je "bem te vešto" ).

I tako. Skoro da je bezizlazno.

P.S. Primetio sam.
scabies scabies 19:46 16.08.2009

Re: ---

P.S. Primetio sam.
Znači da ti je stvarno bitno, mislim-primećuješ i to...
Nego, imam ja tu jedan praktičan razlog zašto na blogu ne koristim dijakritike. Pišem sa više različitih računala, a nema na svim srpska tastatura, pa ako bih pisala kukice kad sam u mogućnosti, moglo bi da mi se uđe u trag. Šalim se, ne bih mogla uvek da pišem kukice zbog tih promena tastature, pa sam zato odlučila da ih nikad ne pišem. Volim da budem dosledna

maksa83 maksa83 20:49 16.08.2009

Re: ---

Znači da ti je stvarno bitno, mislim-primećuješ i to...

Zapravo češće ne primećujem nego što primećujem, ali primećujem (i pohvaljujem) promenu & trud.

(Kad rekoh "promena", to je, btw., ne rekoh kod Pižona pre neki dan - jedna od razlika između muškarca i žena - žene bolje uočavaju određenu stvar u masi drugih stvari koje stoje (ono muško "e, gde mi je neštoveć" a piljiš pravo u to sve vreme) dok muškarci bolje uočavaju kretanje. Verovatno neki arhi-momenat žene koja čuva i muškarca koji lovi. Kraj digresije.)

Piši kvačice kad možeš. Meni je npr. do toga dovoljno stalo da se suzdržavam da pišem kad nemam uslove da pišem naša slova, ali nema razloga da drugi budu tako neurotični po tom pitanju.

, pa ako bih pisala kukice kad sam u mogućnosti, moglo bi da mi se uđe u trag. Šalim se

Auh...
Jako prosto - nagovori sve švalere da instaliraju naša slova.
scabies scabies 21:04 16.08.2009

Re: ---

Piši kvačice kad možeš.
Za početak mogu da ti obećam da ću ih pisati kad razgovaram sa tobom. A ti me, molim te, opomeni ako se zaboravim
Meni je npr. do toga dovoljno stalo da se suzdržavam da pišem kad nemam uslove da pišem naša slova
Auuuu, pa to baš opasno?!
maksa83 maksa83 21:10 16.08.2009

Re: ---

Auuuu, pa to baš opasno?!

Ma to moje je sitna neuroza po pitanju dijakritika a ono tvoje sa kvačicama kojih negde ima a negde nema je opasno.
acky acky 21:38 16.08.2009

Re: ---

Ja isto uvek kukam za našim slovima kad ih nema....

iako tekst bez kukica naravno mogu razumeti, uvek zapažam i ta dvostruka značenja:

...sredstvo za obnavljanje koze...
(može li i za jariće?)

... kuce su kod kuce...(ili kuće?)

Ima lepe nausnice !?
ili naušnice
....

ne setim se sad, ali masa primera...nekad smešno, a nekad ispadne i neprimereno...

E da a što se novina tiče, ne čitam ni ja...jer kadgod se to desi (iz dosade) jako se nerviram...
Najviše zbog toga što pišu:
Naslov-već pola vesti,
Podnaslov- već dve trećine vesti
Tekst- isto to+još dve tri ne mnogo bitne rečenice....
Čista redundansa!

Tako i na tv-u,posebno u tim kratkim vestima, pa ti onda još to ponavljaju svaki sat
Frrr
A plus što većina informacija i po sadržaju nervira...

Informisanost o stvarima koje se događaju u svetu je po mom ( skromnom ) mišljenju-precenjena!

margos margos 21:44 16.08.2009

Re: ---

Ja isto uvek kukam za našim slovima kad ih nema....

iako tekst bez kukica naravno mogu razumeti, uvek zapažam i ta dvostruka značenja:

Meni, kao ni greške, ne smetaju puno reči bez kvačica u komentarima, ali u osnovnom tekstu - da.
To mi je na neki način poštovanje i mesta i ljudi koji čitaju.
scabies scabies 21:49 16.08.2009

Re: ---

ali u osnovnom tekstu - da.
To mi je na neki način poštovanje i mesta i ljudi koji čitaju.
Još kod prošlog texta (kad sam shvatila koliko ljudi ipak pročita) sam odlučila da ubuduće qcam sa kvačicama, ali kad sam pisala ovaj text nisam bila u tehničkoj mogućnosti.
Neće se ponoviti.
margos margos 21:55 16.08.2009

Re: ---

Neće se ponoviti.

Ma i da se ponovi - sigurno ću pročitati i neću zakerati (da ne kažem neki drugi izraz)... samo kažem šta preferiram... pričamo. :)
scabies scabies 22:01 16.08.2009

Re: ---

Pazi, ja sam uvek spremna da čujem kritiq. A ponekad čak i priznam da nisam u pravu
Ne, stvarno, ja volim kad ljudi kažu šta im smeta ili šta mi zameraju. To mi je uvek nekako fer, iako nije uvek prijatno Cenim iskrenost i nikad se zbog nje ne ljutim. Uopšte-teško se ja ljutim
dunja73 dunja73 22:13 16.08.2009

Re: ---

To mi je na neki način poštovanje i mesta i ljudi koji čitaju

U pravu si , tako ti se neka moja udala u Crnu Goru pa sve iz postovanja prema mestu ,
ljubi cicu , pracicu , djeda i pradjeda u ruku ..
Nego , gde i kako moze latinica da se instalira , ja je nemam nikako ?
hvala ..
margos margos 22:14 16.08.2009

Re: ---

A ja pak, kad je trebalo da ih slušam - nisam mogla da ih podnesem - ljutila sam se... a sad ih pak ne slušam pomno, postala sam površnija, malo stvari tretiram kao važne, pa opet kritike nemaju nekog uticaja.:)
maksa83 maksa83 04:14 17.08.2009

Re: ---


ne setim se sad, ali masa primera...nekad smešno, a nekad ispadne i neprimereno...

Sisanje i satiranje - 1200 DIN.
acky acky 03:19 18.08.2009

Re: ---

Sisanje i satiranje - 1200 DIN.

antioksidant antioksidant 23:48 18.08.2009

Re: ---

To mi je na neki način poštovanje i mesta i ljudi koji čitaju.

ja postujem i mesto i vas
scabies scabies 00:11 19.08.2009

Re: ---

ja postujem i mesto i vas

margos margos 01:56 19.08.2009

Re: ---

ja postujem i mesto i vas

Znam... nije uslov, samo ja to I TAKO to doživljavam.
Blade Runner Blade Runner 23:24 14.08.2009

.

scabies scabies 23:26 14.08.2009

slikom na sliq :)

praskvica praskvica 23:49 14.08.2009

Re: pesmom na slikom na sliq :)



scabies scabies 23:59 14.08.2009

Re:slikom na pesmom na slikom na sliq :)

praskvica praskvica 00:25 15.08.2009

pesmom na slikom na pesmom na slikom...

ako me to stvarno pitaš, u naslovu je odgovor
Blade Runner Blade Runner 05:59 15.08.2009

Re: pesmom na slikom na pesmom na slikom...

NNN NNN 00:28 15.08.2009

Naravno da ne misle,

a često ni ne znaju da pišu. Naš blogokolega novinar je danas sevnuo "najdesnije", oblik koji ne postoji, a i da postoji (otkud nam) mogao bi biti samo "najdešnje" ...
A propos treće vesti .. ovog nadri bi spakovala u zatvor zajedno sa direktorima televizija, direktorima marketinga televizija i svim urednicima i voditeljima emisija u kojima je u svojstu lekara gostovao/imao plaćene termine, a koliko čujem bilo ih je dosta. Koji je tek to stepen neprofesionalizma, neodgovornosti i plasiranja neproverenih informacija. Odjavljujem se za vikend! I ovo je bilo mimo odluke, ali kako zaobići scabies i nadasve zanimljivu temu...

BFN, the lenja da se uloguje

ps. @nic&maksa udavih se od smeha as usual
scabies scabies 00:40 15.08.2009

Re: Naravno da ne misle,

Odjavljujem se za vikend! I ovo je bilo mimo odluke
A smem li ja da ti sad odgovorim ili i ja moram da cekam da prodje vikend?
Obzirom da sam ja odlucila da ne blogujem (mnogo) radnim danima, a i blog zivi samo 7dana, bolje ipak da ti sad odgovorim, da se ne oduzi
ovog nadri bi spakovala u zatvor zajedno sa direktorima televizija, direktorima marketinga televizija i svim urednicima i voditeljima emisija u kojima je u svojstu lekara gostovao/imao plaćene termine
Ti si bas blaga, ja bih ga na dozivotnu! Super je zezati se sa alternativom i mlatiti pare na tudjoj gluposti (sto bih takodje zabranila), ali kad dodje do tako ozbiljne situacije kad je u pitanju tako teska bolest, to moze imati samo jedno ime-MONSTRUOZNOST! Da ne govorimo o tome da je njegov izricit zahtev bio da se obustavi uzimanje propisane terapije. I svega se toga igrao za par hiljada eura po unesrecenoj osobi!
Kad malo bolje razmislim, da nisam protivnik smrtne kazne, smatrala bih da je ovo za elektricnu stolicu.
Jos mogu da shvatim da se neko bogati na tudjoj gluposti, ali na tudjoj nesreci... Strasno!
NNN NNN 01:05 15.08.2009

Re: Naravno da ne misle,

Ti si bas blaga, ja bih ga na dozivotnu!

Nisam se izjasnila o dužini kazne. Podrazumeva se doživotna. Za celu ekipu.

BFN, the otišla da spava
shumska shumska 03:43 15.08.2009

za

ovog skota sam danas čula iz vesti, ali ovo mi je promaklo:
Da ne govorimo o tome da je njegov izricit zahtev bio da se obustavi uzimanje propisane terapije



p.s. trenutno preispitujem (nakon jednog vrlooo čudnog filma pogledanog pre minut i ovog dela ove vesti) svoje stavove o smrtnoj kazni....i gle čuda, ovog trena mi deluje sasvim opravdano...
dobro jutro, blozeri
scabies scabies 08:49 15.08.2009

Re: za

dobro jutro, blozeri
Dobro jutro!
Meni je sada krivo sto nisam imala priliq da vidim nijedan njegov nastup na TVu. Mada, bolje za moj zivcani sustav sto ga nisam videla.
NNN NNN 10:17 15.08.2009

Evo današnjeg priloga

Prvi reket Srbije Novak Đoković nije uspeo da se plasira u četvrtfinale turnira Masters serije u Montrealu. Đokovića je u četvrtfinalu savladao Amerikanac Endi Rodik u dva seta – 6:4, 7:6 (7-4).
sa B92.net/sport (prvo počnu da prepisuju, a ondak da grešu)
Pisao sam im da ispravu
scabies scabies 11:19 15.08.2009

Re: Evo današnjeg priloga

Da ti znas koliko mene nerviraju takvi propusti!
Bas mi ostavljaju los utisak. Kao da ne procitaju ono sto napisu i objave. Ili da ne citaju sa razumevanjem
miloradkakmar miloradkakmar 12:24 15.08.2009

Novine

ne kupujem dve nedelje. Sve o istom pišu, isti izvori, i čak sam jedno vreme primećivao da prave i iste greške .Malo ima razlika u stilu , valjda je to do novinara i uredndika, prilagođenom određenoj čitalačkoj populaciji.
Najčešće greške se pojavljuju u agencijskim vestima u želji da se proširie, odnosno da se napiše tematski tekst sa dozom senzacionalizma.
scabies scabies 22:47 15.08.2009

Re: Novine

ne kupujem dve nedelje.
U pitanju je slucajnost ili odluka?
miloradkakmar miloradkakmar 08:48 17.08.2009

Re: Novine

scabies
ne kupujem dve nedelje.
U pitanju je slucajnost ili odluka?

Odluka. Tridesetak godina sam kupovao i čitao jedne novine i kada su pre mesec dana objavile na naslovnoj članak o jednom pevaču , a nije se ništa novo reklo, niti reč kritičkog osvrta/ zato je i stavljen na prvu stranu / , rekoh " hvala , lepo "...
Nedostaje mi miris novinskog papira , šuškavost u prelistavanju... i povremeno kupim bilo koje novine.
reanimator reanimator 13:36 15.08.2009

chain reaction

Neko u agenciji napravi grešku u kucanju, a kako se u našim medijima (svim) novinarstvo uglavnom svodi na copy/paste, onda svi imaju iste vesti i iste greške.
Inače, kad smo kod c/p fenomena...bulevar revolucije 257...lift...na komadnoj tabli neko pre 15 godina spalio taster za 8 sprat, pa kućni savet valjda imao u rezervi dugme sa brojem 2 i uglavili ga na mesto osmice.
Pre par nedelja se donese odluka da se menja cela tabla, angažuje se izvodjač, koji uradi novu, moderniju..ne sa klasičnim dugmićima, nego sa onim touch tasterima...sve super..sve radi (ok..kad pritisneš bilo koji taster zasvetle tasteri za min 4 sprata, ali nema veze..radi)...i sad gledaš..tasteri idu redom...0,1,2....6,7,2???!!! Ludak bukvalno prepisao sa stare table.
Srbija u paklu površnosti :)
ines08 ines08 17:38 15.08.2009

Re: chain reaction

reanimator
...i sad gledaš..tasteri idu redom...0,1,2....6,7,2???!!! Ludak bukvalno prepisao sa stare table.
Srbija u paklu površnosti :)



Re, jel ti to ozbiljno?
reanimator reanimator 17:40 15.08.2009

Re: chain reaction

ines08
reanimator
...i sad gledaš..tasteri idu redom...0,1,2....6,7,2???!!! Ludak bukvalno prepisao sa stare table.
Srbija u paklu površnosti :)

Re, jel ti to ozbiljno?

Bulevar Kralja Aleksandra 257. Jedini lift :)
Kad sledeći put budem išao u posetu, slikam i donosim foto dokaz :)
scabies scabies 22:49 15.08.2009

Re: chain reaction

Inače, kad smo kod c/p fenomena...bulevar revolucije 257...lift...na komadnoj tabli neko pre 15 godina spalio taster za 8 sprat, pa kućni savet valjda imao u rezervi dugme sa brojem 2 i uglavili ga na mesto osmice.
Pre par nedelja se donese odluka da se menja cela tabla, angažuje se izvodjač, koji uradi novu, moderniju..ne sa klasičnim dugmićima, nego sa onim touch tasterima...sve super..sve radi (ok..kad pritisneš bilo koji taster zasvetle tasteri za min 4 sprata, ali nema veze..radi)...i sad gledaš..tasteri idu redom...0,1,2....6,7,2???!!!

Da nije smesno bilo bi tuzno
acky acky 19:21 16.08.2009

Re: chain reaction

Kad sledeći put budem išao u posetu, slikam i donosim foto dokaz :)


e šta sam ja uslikala pre neki dan
Pošta kod Sajma, Novi Sad


Pa ljudi, izvol'te dubiti na glavi, ako želite da prepišete adrese na uplatnice....
scabies scabies 01:20 16.08.2009

drugari,

isteklo je 24sata, sad vise ne moramo da se drzimo teme
margos margos 02:14 16.08.2009

Re: drugari,

A ako hoću da se držim teme, je l smem?

Novine čitam samo kad putujem - jednom mesečno, otprilike. I toliko prelećem preko svega da greške automatski ispravljam u glavi - kao da sam pročitala najispravnije napisano. Ne pada mi na pamet da se oko njihove pismenosti sekiram - odavno sam smanjila kriterijume i čitam kao informaciju, a nepismenost ne može da me više zapanji. Iznenadi me pismenost.
scabies scabies 10:14 16.08.2009

Re: drugari,

Novine čitam samo kad putujem - jednom mesečno, otprilike.
Neke odredjene, ako ne pitam previse?
margos margos 12:54 16.08.2009

Re: drugari,

scabies
Novine čitam samo kad putujem - jednom mesečno, otprilike.
Neke odredjene, ako ne pitam previse?

Kad putujem, kupim 'Blic' ili 'Politiku' u zavisnosti koliko sam u tom trenutku neobaveštena ili ako se šta važno dešava pa me zanima detaljnije. U busu kojim putujem za Skoplje, a to je više od 7 sati, postoji sva ženska i žuta štampa - uzmem pa se nadrogiram svim nevažnim informacijama - prosto da vidim likove glumaca, pevača i uopšte ljudi sa čijim se imenima tu i tamo susretnem, koji su kao bitni u gradu - i sve zaboravim kad izađem iz busa.

Nerviralo bi me isto ono što i Unfa - da nisam odlučila da ne obraćam pažnju - ali sam za sebe samu, pa i za neke meni drage ljude na blogu - picajzla. Svoje slovne greške ispravljam (editujem komentar kad vidim grešku) a kad vidim slovnu ili gramatičku grešku u tekstu - umem da pošaljem pp uz izvinjenje. U komentarima na blogu mi ne smetaju mnogo greške, ali bi, po mom mišljenju, osnovni tekst trebalo da bude ispravan.
scabies scabies 12:58 16.08.2009

Re: drugari,

Svoje slovne greške ispravljam (editujem komentar kad vidim grešku) a kad vidim slovnu ili gramatičku grešku u tekstu - umem da pošaljem pp uz izvinjenje.
Onda to znaci da me ne citas dovoljno pazljivo
Ja kako kad. Nekad kad primetim svoju gresq-ispravim, nekad me mrzi, a nekad i ne primetim (pravopis mi pomalo otkazuje)
margos margos 13:15 16.08.2009

Re: drugari,

He... pa kako da ti kažem... obično to radim novim autorima, onima koji imaju već na grbači zlotvore ili onima za koje znam da su picajzle kao i ja. Ti mi nekako ne spadaš u te tri kategorije.

Navikla sam se i na tvoje 'q' - iako me je nerviralo u početku. Pre godinu, dve, tri, ovde je zaista bivalo frke i oko spejsa i oko zareza i drilovana sam u tom smislu. Sad je totalni raspust, tako da kad bih razmišljala o svim varijetetima koji se pojavljuju sa sve namernim izvrtanjima - ništa drugo ne bih ni radila. A kud još i da se nerviram... gledam samo da se nasmejem gde god mogu. Npr. malopre otkinuh kod Trenera sa Unfovim ''jedan (engleski: uan)''
scabies scabies 14:21 16.08.2009

Re: drugari,

Navikla sam se i na tvoje 'q' - iako me je nerviralo u početku.

Znam da nervira... Ali sad mi glupo da menjam, iz principa, nekako mi postalo zastitni znak
Inace, Q koristim u gotovo svim nezvanicnim pisanijima
bocvena bocvena 10:44 16.08.2009

Mene sramota,

ali ja sve vesti saznajem sa 7 dana zakašnjenja. Različite dnevnike ne gledam bar jedno 15 godina, a u novinama čitam samo kulturni dodatak. Od časopisa samo muzičke i Yellowcab. A u kafiću Playboy i Martu Mratinković u Gloriji (Marta, vrati se, sve ti je oprošteno!).
Čitam knjige.
Žešće samozavaravanje, znam. Ali svako ima svoju terapiju.
scabies scabies 11:00 16.08.2009

Re: Mene sramota,

Čitam knjige.
Odlican izbor I kad smo kod sramote-mene treba da bude sramota, u poslednje vreme bas slabo citam. Kad malo bolje razmislim, mislim da nije zanemarljiva krivica bloga za to
ines08 ines08 11:55 16.08.2009

Re: Mene sramota,

bocvena
ali ja sve vesti saznajem sa 7 dana zakašnjenja. Različite dnevnike ne gledam bar jedno 15 godina, a u novinama čitam samo kulturni dodatak. Od časopisa samo muzičke i Yellowcab. A u kafiću Playboy i Martu Mratinković u Gloriji (Marta, vrati se, sve ti je oprošteno!).Čitam knjige.Žešće samozavaravanje, znam. Ali svako ima svoju terapiju.


I blog je - literatura.
Ili se ja to samo tešim za "nemanje vremena za drugo čitanje"?
scabies scabies 12:07 16.08.2009

Re: Mene sramota,

I blog je - literatura.
Ja imam mali problem sa citanjem na ekranu, narocito dugih textova. Ipak mi je nekako draze (i lakse?) kad imam papir ispred sebe. Da ne govorimo o nedostiznoj prednosti-citanju u krevetu.
scabies scabies 15:35 16.08.2009

Hajde da trolujemo

Joj sto mrzim, kako mrzim kad se razgovor u sred rasprave prenese na PP. To mi nekako izgleda kao qlturan nacin da nekom zapusis usta.
Ja sam mislila da PP sluzi da se prica o necemu sto nije za javnost ili sto se jednostavno ne tice ostalih.
Eto, morala sam negde da olaksam dusu
A sta vi mislite o PP?
margos margos 15:44 16.08.2009

Re: Hajde da trolujemo

Ja sam pokušala jednom da objasnim zašto nisam želela da vodim raspravu na blogu, ali ni na pp - pa je to shvaćeno pogrešno... pa kroz odgovor još pogrešnije... pa sam onda odustala.

Nije strašno, možda nekad i nije loše zapušiti usta, sebi ili nekom drugom. Ne mora uvek i sve da se istrese na blog.
scabies scabies 16:35 16.08.2009

Re: Hajde da trolujemo

Nije strašno, možda nekad i nije loše zapušiti usta, sebi ili nekom drugom. Ne mora uvek i sve da se istrese na blog.
Slazem se. Ja se trudim da budem takticna i pristojna. Kad primetim da nije tako, izbrisem komentar (sto je prilicno seljacka metoda, slazem se). Nekad primetim kasno. A sigurno nekad ni ne primetim
scabies scabies 17:04 16.08.2009

moze ovako?

Da se jave svi koje nervira moje Q, ja se necu ljutiti naravno, a ako se pokaze da mnogima smeta odma' ga izbacujem zbog bolje komunikacije!
maksa83 maksa83 18:50 16.08.2009

Re: moze ovako?

scabies
Da se jave svi koje nervira moje Q, ja se necu ljutiti naravno, a ako se pokaze da mnogima smeta odma' ga izbacujem zbog bolje komunikacije!

Meni ne smeta q (što bi mi koj q smetalo), ali visoko cenim dijakritike kao napor. Ljudi ne kapiraju da njihov tekst tako prosto drugačije "zvuči".
acky acky 18:55 16.08.2009

Re: moze ovako?

Meni je q baš ql
To si ti-ne menjaj!
scabies scabies 19:19 16.08.2009

Re: moze ovako?

Meni je q baš ql
To si ti-ne menjaj!
Acky, vratila si se? Ili samo svratila?
scabies scabies 19:21 16.08.2009

Re: moze ovako?

Meni ne smeta q

Ne smeta ni meni
Ljudi ne kapiraju da njihov tekst tako prosto drugačije "zvuči".
Ja sam od onih koji i ne znaju da li je ono sto su procitali sa ili bez istih... Ali razmislicu da li da uvedem te korisne izmene, obecavam
acky acky 19:23 16.08.2009

Re: moze ovako?

Vratila se!
Pozdrav svima...
Dobro vas našla!
scabies scabies 19:47 16.08.2009

Re: moze ovako?

Vratila se!
Jupi!
crossover crossover 23:28 16.08.2009

Re: moze ovako?

scabies
Da se jave svi koje nervira moje Q, ja se necu ljutiti naravno, a ako se pokaze da mnogima smeta odma' ga izbacujem zbog bolje komunikacije!

Νι μεηι ηε ςμετα. Σαμο ςε μαλο τεψε χιτα.
scabies scabies 23:31 16.08.2009

Re: moze ovako?

Važno je da ne smeta. Posle nekog vremena ćeš videti da ćeš malo lakše čitati
crossover crossover 00:05 17.08.2009

Re: moze ovako?

Па да. Кад се мало навикнем онда нећу ни примећивати.
topcat topcat 01:57 19.08.2009

E...

da uzmem stotq!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana