La La, Bla Bla i Naslov

eizo RSS / 14.08.2009. u 23:24

Od skora je nasa mala brdovita zemlja na Balkanu uvela mogucnost sluzenja vojske za zene i nije nam dugo trebalo, jeste da je i Iran to uveo pre nas, ali ipak impresivno.

 

Pre nego sto krenem da kenjam, i pre nego sto vi krenete da kenjate, odmah da naglasim da mi je jasno da pricam o temi o kojoj nemam pojma, odnosno o njoj pricam iz ugla, postenog Srbina, domacina, dakle prosecnog muskog sovinistickog goveda.

Preciznije, nisam zensko, ali niko nije savrsen, pa necu moci da kazem kako to izgleda iz njihovog ugla, i potpuno sam svestan arogantnosti ovog teksta, ali cu opisati iskljucivo svoje iskustvo sa doticnim vanzemaljcima, poznatijim i kao zene u vojsci.

Pa cu zato da se oslonim iskljucivo na proverene informacije, moje ogranicene utiske, i misljenja zena suprotnog pola.

 

 

 

Generalno na ovim prostorima postoji duboko ukorenjeno misljenje da su zene blago nesposobnije u svakom mogucem smislu od muskaraca, ne bas izrazeno kao na primer u raznim istocnim zemljama, ali itekako jasno vidljivo.

Za to ima milion razloga, ni jedan nije preterano logican i nema puno korena u stvarnosti, ali eto, opstaju uprkos svakom razumu, jos jedan fantastcina osobina naseg malog naroda.

Pitanje je da li je potpuno opravdano samo okriviti roditelje, jer ni oni nisu imali priliku da vide drugacije, jako retko imate priliku da vidite potpuno ostvarenu zenu na nasim prostorima, uz svo duzno postovanje prema svim zenama ovde i tamo, najcesce preovladava misljenje da je posao zene da podize decu a muskarac ide okolo i pravi sranja.

Nazalost ili na srecu ova predivna karakteristika je stvorila neobicnu vrstu zena koje je u stanju da trpi enormne kolicine gluposti koje posteni domacini na ovim prostorima vole da prave, i to do odredjene mere uspeva da izbalansira enormnu kolicinu gore pomenutih proizvoda koje mi posteni domacini pravimo.
Ali naravno i medju nama ima posebno istaknutih proizvodjaca.

 

Nisam siguran kad to pocinje, pre sam mislio da je neki pocetak tamo kad devojcice ne rade fizicko, ili kad se od njih ne ocekuje da urade bilo sta na tehnickom obrazovanju, mislim da se od njih i ocekuje da ne ocekuju da urade bilo sta.
Mozda nisam u pravu, mislim da je pocelo sa Lilith, ili onom drugom zenom cije smo ime zaboravili...

Cekaj, znate ko je Lilith, a breee, pa vi dobri ljudi uopste ne znate najbolji deo biblije, kad je odluceno da se otkaci Adamova prva zena, jer je htela da bude jednaka sa njim ili da stalno bude gore, nisam siguran, ma uglavnom, bila je puna tih suludih feministickih ideja.

Bog je tih dana bio u zabludi da je muskarac, i kako je krenula prica da se Lilith zaludjuje raznim idejama o jednakosti, dobri ljudi su je izbacili iz dobre knjige a onda je proglasili demonom, i raznim drugim stvarima.

Nije ovo bas tekst od bibliji i bogu koji je kasnije iz gadjenja prema nekim ljudima postao zena, nego o tome kad je to nase musko dozivljavanje zene kao slabije pocelo i koliko je opravdano, ako uopste jeste.

 

 

Mislim redovno to mozete svuda da vidite, muskarci trce na primer trku hiljadu metara, zene trce devetsto metara, nije da zene nisu sposobne da istrce hiljadu metara, ali eto neko ima u glavi da su slabije, i tako stalno kroz zivot.

A relativno retko, veoma retko, prosecan muskarac u Srbiji ima priliku da upozna zenu koja je fizicki na ravnoj nozi sa njim, jer se to od zena nikad nije trazilo cak naprotiv veoma zaguljen patrijahalni sistem je uvek bio i ostao veoma ostro okrenut protiv zena, i valjda je tako pocelo da pobedjuje misljenje da su zene slabije.

 

To tiho negodovanje se posebno istice u vojsci, generalno gledano naoruzne zene nisu kod nas neka novost, otprilike su uvek bile tu negde izmedju svaka dva herojska, epska, velicanstvena rata da srede sve to sto su muskarci epski sjebali.
Ali posebno lose se gleda na svaku zenu koja je stigla do visih cinova, a ima i takvih, samo su strogo cuvana tajna.

 

Ali ono sto mene opasno zulja je cinjenica sto i ja spadam u red tih goveda koji i pored toga sto su imali priliku da vide suprotno i dalje nekako nisu odusevljeni tom idejom zena u vojsci, iskreno nisam siguran sta samnom nije u redu.

Ja ne mislim da su zene slabije od muskaraca, ja znam da nije tako, ali mi je opet ta ideja izuzetno strana, sad se ponavljam, ali za mene smrt zene je nesto mnogo gore nego smrt muskarca, nesto mislim da cemo se mi muskarci uvek ubijati, jednostavno rat je zabavan i isplativ, i zato ga decaci vole.
I nekako mi nije zdravo gurati zene na silu u taj nas muski fenomen, nemam ja nista protiv da neko ko hoce da sluzi vojsku to odsluzi, ali mi se ideja masovne regrutacije kao sto regrutujemo muskarce nikad nije dopadala.
Mislim da jedna nacija i narod tu mogu mnogo vise da izgube nego da dobiju.

I nekako mi je neshvatljivo da se i zene spuste na taj nas muski nivo gluposti gde genocidi rastu na drvecu a municije uvek ima dovoljno.

Ovako bih ja ukratko opisao moj sovinisticki stav.

 

 A sad zasto ja i slicni nismo u pravu...

 

Zene su fizicki slabije.

Ja sam imao priliku da samo jednom dobijem batina u zivotu, samo jednom sam imao priliku da priznam da je neko fizicki superiorniji od mene, kad to kazem, mislim na ravnopravnu borbu prsa u prsa, jedan na jedan.

Bilo je raznih kandidata koji su hteli da mi odsrafe glavu i da je laganim potezom noge repozicioniraju u moju zadnjicu, od veoma nervoznih tipova koji dizu tegove i besnih decaka do mudzahedina i pandura, ali sam uvek ostajao ziv (manje vise), jer pre ili kasnije svako se onesvesti kad ga drmnes laktom u glavu, ili podlo, kolenom u dzonsona, u principu sto su veci lakse padaju jer im treba vise kiseonika.

Iskreno sam smo jednom dobio batina, i to od crvenkapice, to je imalo i svojih pozitivnih strana, pod jedan, najzad ja i moj ego mozemo da stanemo u jedna kola, pod dva, dosao sam do saznanja da su zene podle i pokvarene kao i ja, sto ce reci, jednake (pobogu kakav covek od zene udari coveka kolenom u ...)

Moglo bi se reci da je postupak upoznavanja sa emancipacijom u mom slucaju bio veoma bolan.

To je bio jedan od divnih mislim, prolecnih dana, jedna jako simpaticna teta u zelenoj majci me je zamolila da je udarim, ja sam se nasmejao prilicno neprikladno, teta mi je zabila lakat u bubreg, cizmu u casicu, a u uzletnoj putanji, koleno na mesto koje je do tog trenutka korisceno za reprodukciju.

Zgrozen cinjenicom da je neko dovoljno pokvaren da udari coveka ispod pojasa, a jos vise zgrozen cinjenicom da sam ja udareni covek, pokusao sam da izrazim svoj protest ali sam vec bio u silaznoj putanji.

Moje kolege su sa odusevljenjem aplaudirale kung fu teti, verovatno da ne bi bili sledeci pokazni subjekat, sise...

Evo sve do skora nisam znao sto je teta bila toliko nervozna, i tek pre para dana sam saznao sta je bio problem, uz pomoc Mossad-a, iz nekog razloga zene iritira kad ih podcenjujete i gledate od gore. Ja kao i moj fercerator bi bili mnogo sretniji danas da smo to onda znali.

Ukratko doticna devojcica je bila u vojsci mnogo duze od mene, sa sve ratnim iskustvom, sto se dalo zakljuciti kad je obukla uniformu sa berom, ali sam je ja naravno podcenio jer je zena, i nisam ocekivao da ce tako brzo da reaguje, i dok sam plakao ko devojcica jer sam dobio batine od devojcice, ozbiljno sam morao da ponovo razmotrim i redifinisem svoje srednjovekovne stavove.

 

 

Zene su psihicki slabije.

Aposlutno niste u pravu, nisam siguran koliko neko treba da bude psihicki stabilan da bi bio snajperista, da bi istrcao iz zaklona da izvuce nekog ranjenog, ali mene je jedna tako izvukla, sve vreme pucajuci preko mene, sto je kako fizicki tako i psihicki tesko.

A, i kad smo kod psihe, najsvetliji primer, zastrasujuce impresivne psihicke stabilnosti je moj bivsi vojni psiholog/psihijatar, kako se ovo pise u zenkom rodu ne znam jer sam i ovako nepismen pa ne bih da Hrvatiziram, uglavnom, opasno zanimljivo stvorenje.

Kad vas proglase za strucan i posebno lojalan kadar, pa odluce da ce nesto od vas da prave u vojsci, obicno vas proture kroz sito raznih psihologa i psihijatara, da vide koliko vam dasaka fali u glavi.

Ovo se naravno odnosi samo na odredjene fine osobe, ove ostale regrute ko 'hebe, masa je poslata kuci cim su razduzili opremu bez ikakvog pregleda.

Kao i mojim kolegama i meni je falila kompletna drvna industrija gore posle ekskurzije po Kosovolendu, ali za razliku od svih sita pre nje, ja sam sa ovom tetom postao super, jer igra sah bolje od mene, a obicno bih se sakrivao u njenoj kancelariji svaki put kad komandant krene da deli glupe poslove pre podne po kasarni (jedva cekam da cujem na vestima sta ce biti kad prvoj zeni u vojsci narede da skuplja lisce asovom)

Vremenom sam dosao da fantasticnog podatka da ona u svojoj glavi ima negde oko dvadeset ili trideset osoba sa posttraumatski stresom, tacno tri osobe koje su suicidno depresivne i ko zna koliko "obicnih" razgovora koje mora da obavi sa bilo kim od negde oko hiljadu ljudi, koji su videli borbu, ako to nije impresivno, ja ne znam sta je, ja u mojoj glavi imam samo sebe i vec nam je guzva.

 


Relativno malo ljudi zna da su zene u stvari u globalu mnogo pogodnije za vojsku od muskaraca, muskarci su uvek bili manje sposobni, nisu mogli da prave decu, zato im je priroda uostalom podarila ulogu napucavanja i prepucavanja oko teritorije, jer nisu za bilo sta drugo.


Kad neko pomisli na zene u uniformi, prva prepreka je verovatno cinjenica da su muskarci u startu fizicki jaci.
Posle dva meseca obuke to moze da se ispravi, postoje tehnike borbe koje vam dopustaju da ubijete coveka dvaput veceg od sebe, tako da taj "minus" moze lako da se nadoknadi.

Sa druge strane zene, brze misle i bolje pamte, bolje trpe psihicko i fizicko opterecenje, teze gube zalihe energije i vode, agilnije su i brze, pragmaticnije su i preciznije, i za razliku od muskaraca mnogo bolje se snalaze u situacijama u kojim treba raditi vise poslova odjednom.

I jedina mana koju sam ja video je da su potpuno operisane od timskog rada, stavite dve zene sa visokim cinovima u prostoriju i trk po bazen sa cokoladom jer je sokob nemoguce izbeci, ni nama muskarcima ovo nije strano i pre ili kasnije rasprave se pretvore u macevanje ali zene u toj disciplini opasno pobedjuju.

 

Ali da u ovo ukljucim i misljenja ljudi koje ja smatram veoma  inteligentnim i adekvatnim da odlucuju kad je ova tema u pitanju...(citirani)

Musko - Bezbednjak, i dalje me plasi:

Za njihovu obuku je potrebno vise vremena ako mislis na potpuno formiranog vojnika, posebno za podizanje fizicke kondicije, recimo za prosecnog pripadnika pesadije potrebno je oko mesec ipo dana intenzivne obuke da se dobije neki osnovni elementarni regrut, kod zena ovo bi moralo da bude bar dva meseca ili dva ipo zavisno od VES-a, razlika u vremenu bi moglo da se uzme od obuke u teoriji jer im to obicno ide brze bar kod nas na farmi, ali opet kad se sve sabere nesto duze traje obuka bas zbog podizanja tog fizickog dela, mislim da mi za to nemamo para, ko ce se stim zajebavati, a i pazi nema nista gore nego da nam sad uvale u ovaj osakaceni sistem jos i novu jednacinu, pa resavaj ko kako stigne, nisam ti ja za to da se to masovno uvodi, bar za sad.

 

Musko - Djole, ucesnik svih alkoholicarskih oslobodilackih ratova za svoju kafanu, a i sire.

Da li si ti jebote normalan, sad je jebote, covece...cek...tri sata, pa da li ti spavas jebote, ma puca mi ona stvar, radi sta oces sa zenama, covece pusti me da spavam...

Ko te zove u ovo doba...

Ma neki kreten spavaj...

E pozdravi ga i reci mu da dodje u utorak zbog kola.

Alo konju, rekla ti Milica da dodjes u utorak po kola...

 

Zensko - Kler, jedna od najboljih i najskupljih cuvara ledja u Svajcarskoj, najbolji strateski i takticki operativni logisticar u istoj a i sire.

...haha, jebote, nema sanse, ako ocekujes da mi nesto radimo na dvaput tezi nacin kao sto to obicno biva kod vas i da cutimo mozes odmah da odustajes od te price, najbolja stvar koja moze da vam se desi je da vam mi malo prodrmamo tu zajebanciju, pola ce se osetiti ugrozeno pa ce krenuti da panici i da sredjuje svoje poslove a druga polovina se nece usuditi da traljavi, sto je slozices se, veoma osobeno za vas, ma daj, nemoj da se ljutis vi ste jednostavno takvi.

 

Mogao bih ja sad da davim do besvesti, i malo je glupo napraviti neko poredjenje ko je bolji, ko zeli da se drzi samo podataka na papiru moze sam da shvati da su zene kao smisljenje za pilote, snajperiste, i posade oklopnih vozila, generalno gledano.

I opet malo je glupo reci da to mozda izgleda tako u teroriji a da u praksi to ne stoji.

Ljudmila Pavlicenko (309 potvrdjenih pogodaka od toga 36 snajperisti)

 

 

 

 

 

 

 

Lidija Gudovancova

Roza Sanina

Roza Sanina
Roza Sanina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

300 Natalia V. Kovsova i Maria Polivanova, 242 Liba Rugova, 155 Jekatarina Zdanova, 143 Ina Simeonova Mudretsova, 90 Al'ija K. Moldagulova (12 u borbi prsa u prsa)

I mozete tako u nedogled, ovu je samo par primera, i mogao bih da nabrajam i dalje ali kao sto sam vec rekao malo je glupo praviti od ovoga takmicenje, mislim da oni koji su ubijaju da dokazu da je jedna strana "bolja" od druge potpuno zaboravljaju da razmisle koliko bi korisno bilo imati obe strane zajedno, jer bi prednosti jedne strane eliminisale mane druge.

Rezultati mogu da vas iznenade jer neke stvari jednostavno bolje funkcionisu zajedno.

Ukratko zene nisu ni na koji nacin inferiornije u odnosu na muskarce, hteo to neko da prizna ili ne, samo je pitanje dokle cemo mi u ovom drustvu njih dozivljavati kao takve, jer problem i nije u njima nego u nama koji se bez ikakve logike drzimo za nazadno razmisljanje koje nema temelja u realnosti.

Ja licno mogu samo da pozelim sve najbolje ovom najhrabrijem delu zenske populacije koji je valjda vec zavrsio skolovanje i obuku, i koji ce verovatno izneti taj neki najveci deo borbe za prava zena u ovoj drzavi i u ovoj vojsci, jer su medju prvim ako ne i prvi odlucile da ruse i taj zid, a siguran sam da nije lako.

Atačmenti



Komentari (64)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 23:37 14.08.2009

Hvala:)

.
4krofnica 4krofnica 23:46 14.08.2009

Gotan!

fala za to.
iskreno nisam siguran sta samnom nije u redu.

znas,znas,.....

ladyhawk ladyhawk 00:06 15.08.2009

Eizo,

I jedina mana koju sam ja video je da su potpuno operisane od timskog rada, stavite dve zene sa visokim cinovima u prostoriju i trk po bazen sa cokoladom jer je sokob nemoguce izbeciquote[/]

Vrlo duhovito, kao i obicno, uspevas da pretocis svoje misli u reci, reci u price, a price su ti divne.
dunja73 dunja73 00:11 15.08.2009

Re: Eizo,

Zamisli , Ja - vojnik ?
Jezim se i od pomisli . pu pu pu ..
Svaka cast ko to moze , divim im se .
Vise volim kutlacu od puske..
A u PMS-u placem i Tita ako se setim ..
eizo eizo 17:56 15.08.2009

Re: Eizo,

Ok, ali ako jednog dana budes htela tim da se bavis, treba da ti je to omoguceno, jer ne postoji razlog da jedan deo populacije bude uskracen za to pravo.


A u PMS-u placem i Tita ako se setim ..

I ja isto
baka Evdokija i unuka Djina baka Evdokija i unuka Djina 00:28 15.08.2009

Wow!!!

WOW!!!
Ali, uskoro mi se prekida prijem i bicu na netu tek za 16 dana.....
Preveliki pozdrav Eizu....

Djina
vlkdrag vlkdrag 00:32 15.08.2009

BRAVO

A biće i mnogo manje gluposti koje smo mi majmuni izazvali samo usled murčenja.
bocvena bocvena 01:02 15.08.2009

Taman sam se ponadala

da će postojati samo profi vojska, pa da u nju idu samo dečaci koji nikad ne prevazidju fazu opsednutosti oružjem, fizičkom snagom i željom da voze tenk, kad ono - ima takvih i žena.
I nekako mi je neshvatljivo da se i zene spuste na taj nas muski nivo gluposti gde genocidi rastu na drvecu a municije uvek ima dovoljno.

Ti, kao i obično, pišeš pa razbijaš i srce ti je na mestu kada su žene u pitanju. Jedino što mi je nejasno to je divljenje snajperistima i onima što umeju da biju na 200 maštovitih načina, bili oni žene ili muškarci.
eizo eizo 18:07 15.08.2009

Re: Taman sam se ponadala

Jedino što mi je nejasno to je divljenje snajperistima i onima što umeju da biju na 200 maštovitih načina, bili oni žene ili muškarci.

Nije u pitanju "divljenje" snajperistima nego su uzeti kao najgrublji primer koji se kosi sa predstavom zene kao slabije, za mene su snajperisti nesto najgore sto moze da ti se desi u vojsci, nikad to ne bih bio, za to moras da budes...poseban, najblaze receno, i za mene je to klasican primer koji bez problema opovrgava tu srednjovekovnu ideju zene koja pravi decu i nema mozak a uz to je fizicki i psihicki slabija.
Mogao sam ovde da navedem na primer sestre koje rade u urgentnom ili na bilo kom drugom mesto, jedini razlog sto to nisam naveo jer i o njima postoji iskrivljena slika teta u belom koja stavlja obloge i smeska i u dobar deo ljudi misli da se njihov posao svodi na to.
Na mestu koje se zove Seh Mahala na granici sa Albanijom je jedna doktorka ostavila svoj zivot kao dobrovoljac vozajuci ranjenike pod direktnom vatrom, ako neko misli da je to lako, treba da ima u glavi sliku vojnika koji vristi, koji je u soku, ne razlikuje doktore od protivnika, i bas u njega neko gura ruke da bi zaustavio cepanj neke aortu ili cega vec, to redje vidite na TV, obicno je sestra neko ko veselo trckara okolo, sto je isto ubijanje ljudi u mozak.
Mozete da uzmete i zene pilote u Etiopiji, potpuno je svejedno, klinke danas za primer imaju kokoske iz grand produkcije i slicno, a koncept zene koja moze samostalno da funkcionise je potpuno stran.
dragoljub92 dragoljub92 18:21 15.08.2009

Re: Taman sam se ponadala

Ti, kao i obično, pišeš pa razbijaš i srce ti je na mestu kada su žene u pitanju. Jedino što mi je nejasno to je divljenje snajperistima i onima što umeju da biju na 200 maštovitih načina, bili oni žene ili muškarci.

bocvano ovde si baš postavila pitanje koje potvrđuje žensku neobaveštenost o tome šta je i čemu služi vojska.
vojska je jedan običan fakultet gde je glavni predmet kako ubiti čoveka,grupu ljudi na najlakši i najbezbedniji način.ja se i danas, posle 28 godina,sećam svog zastavnika kad je nama,gušterima,između ostalog reko : mi smo ovde vas naučimo kako da preživite.od tog momenta sam sasvim drugačije shvatio vojsku i gledao da što bolje zapamtim ono što mi pričaju u vezi ratovanja.
bocvena bocvena 00:54 16.08.2009

Re: Taman sam se ponadala

Jasno mi je šta si ti hteo da kažeš i osnovnu misao podržavam. Prosto mi primer žene vojnika nije napredak u emancipaciji, već korak nazad.
Mozete da uzmete i zene pilote u Etiopiji, potpuno je svejedno, klinke danas za primer imaju kokoske iz grand produkcije i slicno, a koncept zene koja moze samostalno da funkcionise je potpuno stran.


bocvano ovde si baš postavila pitanje koje potvrđuje žensku neobaveštenost o tome šta je i čemu služi vojska.

Ne postoji dovoljno velika ideja za koju bih žrtvovala život svoga sina. Ili ćerke. Tačka. Defetizam? Kukavičluk? Ženski? Da.
chobanica chobanica 01:10 16.08.2009

Re: Taman sam se ponadala

Ženski?


I zenski i ok
dragoljub92 dragoljub92 01:17 16.08.2009

Re: Taman sam se ponadala

bocvena
Jasno mi je šta si ti hteo da kažeš i osnovnu misao podržavam. Prosto mi primer žene vojnika nije napredak u emancipaciji, već korak nazad.

tolko
Unfuckable Unfuckable 04:06 16.08.2009

Re: Taman sam se ponadala

vojska je jedan običan fakultet gde je glavni predmet kako ubiti čoveka,grupu ljudi na najlakši i najbezbedniji način.ja se i danas, posle 28 godina,sećam svog zastavnika kad je nama,gušterima,između ostalog reko : mi smo ovde vas naučimo kako da preživite.od tog momenta sam sasvim drugačije shvatio vojsku i gledao da što bolje zapamtim ono što mi pričaju u vezi ratovanja.

eto !
a nama je Debeli Degenerik (ime i adresa poznati redakciji) koji bi samo par piva sa kilo bureka umeo da odradi svečano poručio da smo "ovde da naučimo da ubijamo"
umal' da se zacenimo od smeja onako neiskusni
dragoljub92 dragoljub92 10:30 16.08.2009

Re: Taman sam se ponadala

a nama je Debeli Degenerik (ime i adresa poznati redakciji) koji bi samo par piva sa kilo bureka umeo da odradi svečano poručio da smo "ovde da naučimo da ubijamo"

pa te 81 su izgleda još i učili vojsku nečemu.ja nisam bio u regrutni centar pa je i komanda bila prilično ležerna,u smislu nikog ne pozdravljaš ako je 4-5 metra od tebe.stažiste uopće.ali su bili ozbiljni kad je u pitanju zaniumanje.tu su namitekako pričali šta da radimo i kako.sećam se još uvek kako mi je bilo ,posle lekcije kako se forsira polje ,pa nam ovaj reče da je to što smo radili situacija iz pravog rata gde je nesposobna budala izgubila 70 ljudi.onda il ukapiraš da ti je ipak bolje da obratiš pažnju iako smo svi tad verovali da nam to nikad neće da zatreba ,kolko deset godina kasnije nekom su ,ko je zapamti ,te gluposti spasile život.srećom ja nisam dugo ostao u tom društvu inače bi ostavo koske ne nekom jebenom ratištu.
a ovo što ti kažeš o ubijanju pa svima nama je bilo jasno da nas to uče.ustvari i nije bilo tolko idealno ,mi gušteri smo bili skoro poluludi od psihičkog maltretiranja.al to je već druga priča.ljudi su plakali i niko ih nije zajebavao zbog toga.mož da zamisliš .kad smo gađali mete sa onaj čunak ,pa jedan beograđanin mi reče -kad pogodim ko da sam osvojio planetu,isto sam se ija osećao.,da smo mi bili 91 bjelovarska kasarna ne bi pala.jebali bi im majku samo tako.
antioksidant antioksidant 08:51 17.08.2009

Re: Taman sam se ponadala

mi gušteri smo bili skoro poluludi od psihičkog maltretiranja

da smo mi bili 91 bjelovarska kasarna ne bi pala.jebali bi im majku samo tako.

to i jeste poenta maltretiranja - da prestanes da razmisljas o onom sto se desava oko tebe vec da radis ono sto si naucio, da slusas onog sto ti naredjuje...
dragoljub92 dragoljub92 11:14 17.08.2009

Re: Taman sam se ponadala

to i jeste poenta maltretiranja - da prestanes da razmisljas o onom sto se desava oko tebe vec da radis ono sto si naucio, da slusas onog sto ti naredjuje...

a jok,razvijali smo mi svoje tehnike za opuštanje,moja je bila glancanje čizmi dao besvesti.a drugo sve je prestajalo u dva sata.problem je bio zastavnik,alkoholičar.pošto sam ja brzo otišo za mene je bilo lao.ao vi mo9ji su naučili da ga ignorišu .kako mi rekoše brzo je postalo prihvatljivo.da ne davim ljude detaljima zašto je tih 2 mesecs bilo problematično.čisto neki prozaični razlozi .godišnji odmori promena u činovima oi tako to.
taj čovek je jebao nas guštere a stara vojska je jebala njega,tako su i ovi moji radili njemu kad su se malo opasuljili od šoka.mada sam ja tad već bio na slobodi.
milojko92 milojko92 01:51 15.08.2009

Izuzetak ne cini pravilo

Sve je ovo ok sto pises, ali... ti jednostavno baziras misljenje na izuzecima. Svaki muskarac rekreativac teniser daleko je losiji od Jelene Jankovic i Ane Ivanovic. Takodje, svaki plivac rekreativac daleko je sporiji od Nadje Higl. Tako i svaki prosecan profesionalni vojnik losiji je od tih zena koje sreces u vojsci. A razlog je jako prost, one su crème de la crème zenske populacije u poslu profesionalnog vojnika. To nije prosek. Pravi utisak bi mogao da steknes tek u izraelskoj vojsci...
Blade Runner Blade Runner 05:23 15.08.2009

Re: Izuzetak ne cini pravilo

Pravi utisak bi mogao da steknes tek u izraelskoj vojsci...

ili americkoj

eizo eizo 18:32 15.08.2009

Re: Izuzetak ne cini pravilo

Podrazumeva se da neko ko odluci da se bavi ovim poslom generalno bude spreman na svasta, ne verujem u masovnu obaveznu regrutaciju kao u Izraelu, ali ako dodje do toga da je neophodno, zene su potpuno sposobne da se nose sa takvim izazovom kao i muskarci.
Kod mene su dolazili na obuku ljudi koji ne mogu da istrce 1600m za sedam minuta u patikama , da bi na kraju obuke trcali u proseku 5-5,6 sa punom ratnom opremom, a kad bi zaredjao prvog dana, neverujem da bi jedan muskarac mogao da istrici Kuperov test ili odradi Sazicki.
Ja na primer kad sam dosao u vojsku, dvaput sam tracao za loptom u zivotu pre toga, nisam mogao da se pomerim posle prvog dana, to se promeni obukom.

Teta koja je mene pregazila ima oko 170cm i dvaput manju tezinu od mene, a u vojsku je dosla iz Knina, jer je verovatno muka naterala, nije pala sa Marsa jednog dana u top kondiciji.

Evo na primer Izraelska vojska koju pominjes ima Caracal bataljon koji se sastoji od zene i muskaraca i koji je u pocetku smatran obicnom zajebancijom da bi se ucutkali feministi u vladi, sad je islo da nije tako, jer doticni bataljon sluzi u delu teritorije izmedju Egipta i Izraela gde su neovlasceni prelazi i sverc najzastupljeniji.



Blade Runner
Nisam siguran kako ovo moze da sluzi kao negativan primer, receno im je da muce ljude i oni su to radili, i nesto mislim da je zenama bilo gore nego muskarcima to da rade, ista situacija kao i u Abo Grajbu gde su vojnicima rekli da to rade i posle ih proglasili kao "izolovane slucajeve".
Jedino sto stoji je da je naredjenje bilo monstruzno, dostojno americke definicije prava zarobljenika.
Ako se ne varam medju ucesnicima u tom dogadjaju su vecinu cinili muskarci, a naredjenje je dao muskarac, a nacelnik zdruzene komande je takodje bio muskarac, i mengele je bio muskarac da li to znaci da su svi muskarci kao ovde pomenuti ?
chobanica chobanica 01:23 16.08.2009

Re: Izuzetak ne cini pravilo

Veca je verovatnoca da ce zena u americkoj vojsci biti silovana od strane saboraca nego ubijena od strane neprijatelja... oni imaju statistike i objavljuju ih, ne verujem da je drugde drugacije.
Blade Runner Blade Runner 06:21 16.08.2009

Re: Izuzetak ne cini pravilo

Ako se ne varam medju ucesnicima u tom dogadjaju su vecinu cinili muskarci, a naredjenje je dao muskarac, a nacelnik zdruzene komande je takodje bio muskarac, i mengele je bio muskarac da li to znaci da su svi muskarci kao ovde pomenuti ?

ja sam i hteo da kažem da si ti naišao na neke izuzetne žene, a većina je kao i muškarci prosečna
miloradkakmar miloradkakmar 08:48 15.08.2009

Lilith

Bog je tih dana bio u zabludi da je muskarac, i kako je krenula prica da se Lilith zaludjuje raznim idejama o jednakosti, dobri ljudi su je izbacili iz dobre knjige a onda je proglasili demonom, i raznim drugim stvarima.

Da je ostala u knjizi, ti danas ne bi mogao o ovome da pišeš?!
eizo eizo 18:37 15.08.2009

Re: Lilith

Pa ostala je u apokrifnim tekstovima (sveti tekstovi kojih se Crkva napravljena za vreme Rima odrekla jer nisu stajali dobro sa tadasnjim ciljevima crkve, kao ni danasnjim)

Pa bilo bi super da ne mora o ovome da se raspravlja, ali u nasoj drzavi koja je jos tamo negde u 40' godinama po pitanju prava, jebivetri poput mene imaju materijala i materijala.
rozalija rozalija 10:22 15.08.2009

fizicka snaga muskaraca i zena

Da sam neka DIFovkinja (jel' se tako kaze?) ili medicinarka pa da sednem i napisem rad na ovu temu. Dok sam svojevremeno trenirala imali smo testiranja snage 2-3 tokom pripremnog perioda. I onda smo tu testirali apsolutnu snagu (koliko mozes da podignes u bencu) i relativnu snagu (koliko puta mozes da podignes izvestan postotak svog maksimuma) kao i neku verziju kuperovog testa. Primetili smo veoma interesantne stvari: muskarci u proseku imaju vecu apsolutnu snagu i brze trce. Ajde dobro, to svi znamo da su muskarci generalno jaci od zena. Razloga ne mogu da se setim a da vas ne slazem: recimo, muski misic ima vise misicnih vlakana nego zenski.
E, ali ovo je bilo skroz zanimljivo. Ako moj drug iz kluba dize 80 kg benc max a ja npr 60 kg max, onda sa tegom od: on 40 kg a ja 30 kg ja uradim 100 ponavljanja a on uradi 30 ponavljanja. I to je uvek bilo tako, naravno, kad dodju do seniora pa pocnu da dizu 120kg onda prosto ne vredi porediti, posto je njemu 40 kg 1/3 max, a meni je 30 kg jos uvek jako blizu 1/2. Izgleda da razni mehanizmi snage razlicito rade kod nas i vas :).
eizo eizo 18:51 15.08.2009

Re: fizicka snaga muskaraca i zena

Da vidis ko ce posle dva dana bez hrane i vode moci da podigne vise...
golubica.bg golubica.bg 23:09 15.08.2009

Re: fizicka snaga muskaraca i zena

Sta bez hrane i vode? A eurokrem?
vinone vinone 11:15 15.08.2009

žene u vojsci

golubica.bg golubica.bg 11:32 15.08.2009

Svaka cast

...za tekst (a taman sam se pitala sta je s tobom i kad ce novi )

Inace, na ovogodisnjoj Noci muzeja, grupica mojih drugarica i ja sa jednim Britancem u Vojnom muzeju. I on, ni pet, ni sest, pita nas jesmo li sluzile vojsku. Mi u smeh - kakva crna vojska covece, o cemu pricas? Kaze on, ja negde cuo da zene u Srbiji obavezno sluze vojsku. Vidovitost, ili...?
chobanica chobanica 11:49 15.08.2009

Muski fenomeni

I nekako mi nije zdravo gurati zene na silu u taj nas muski fenomen


Jos malo pa ce biti pola veka otkako je zenama palo na pamet da je potrebno da postanu iste kao muskarci da bi vredele kao muskarci i bile ravnopravne sa njima... Sve sto se smatra "zenskim" degradirano je i ismevano hiljadama godina, pa su i zene to upile i trude se da ne budu "takve", da budu iste kao "oni" (muskarci). Ono sto je nasem drustvu potrebno je kriticki odnos prema onome sto se smatra "muskim" i po definiciji dobrim i dostojnim, i rehabilitacija onoga sto se smatra "zenskim" i po definiciji losim i nedostojnim, a ne precutno potvrdjivanje da to nista ne valja time sto ce zene da se upinju iz petnih zila da postanu muskarci.
eizo eizo 18:50 15.08.2009

Re: Muski fenomeni

Ja ne "napadam" "zenske" poslove, kao sto su po tradiciji najcesce drzanje kuce na okupu i cuvanje dece, niti mi jasan taj novi poremecen odnos prema ulozi zene koja je svoj zivot protracila ako je htela da bude kuci sa svojom decom kao domacica, ja "napadam" nacin razmisljanja da zene ne mogu da budu profesionalna vojna lica ili da se bave bilo kojim drugim poslom kojim zele da se bave, zato sto su navodno inferiornije.
chobanica chobanica 01:44 16.08.2009

Re: Muski fenomeni

To su dve strane iste medalje, nedostojni poslovi/atributi pripadaju zenama i blam je kada ih obavljaju/poseduju muskarci, a dostojni poslovi/atributi pripadaju muskarcima i ne mogu pripadati zenama jer su zene inferiorne i nesposobne. Naravno, ovo poslednje je netacno, ali to i nije toliko bitno koliko je bitno preispitati koliko su "nedostojni" atributi zaista nedostojni, a koliko su "dostojni" zaista dostojni... i koliko bi ovaj svet bio bolje mesto kada bi i muskarci i zene pokusali da budu malo vise "nedostojni" a malo manje "dostojni".
itodor12 itodor12 12:53 15.08.2009

Domacini...

Generalno na ovim prostorima postoji duboko ukorenjeno misljenje da su zene blago nesposobnije u svakom mogucem smislu od muskaraca, ne bas izrazeno kao na primer u raznim istocnim zemljama, ali itekako jasno vidljivo.


Sto je ovekoveceno i kroz narodnu mudrost,tj. poslovice.Jedna od njih:

Zna se ko vozi traktor,a ko otvara kapiju...
builderka builderka 14:45 15.08.2009

Re: Domacini...

Zna se ko vozi traktor,a ko otvara kapiju...

khm, khm, naučili su me da vozim traktor u 7. godini
I do 4. razreda osnovne sam redovno obarala ruku starijem bratu

A, da, imala sam i vrlo ozbiljnu nameru da upišem vojnu gimnaziju, ali hvala dragom bogu i velikom manituu tada devojke nisu primali!
shumska shumska 20:18 15.08.2009

Re: Domacini...

builderka
Zna se ko vozi traktor,a ko otvara kapiju...

khm, khm, naučili su me da vozim traktor u 7. godini
I do 4. razreda osnovne sam redovno obarala ruku starijem bratu

A, da, imala sam i vrlo ozbiljnu nameru da upišem vojnu gimnaziju, ali hvala dragom bogu i velikom manituu tada devojke nisu primali!

hej, builderka, ovo neka iznenadjenja stižu od tebe?
builderka builderka 20:27 15.08.2009

Re: Domacini...

hej, shumska
iznenađenja?
pa, kakva sam bila još sam dobra i ispala
margos margos 23:14 15.08.2009

Re: Domacini...

I do 4. razreda osnovne sam redovno obarala ruku starijem bratu

A ja do 4-og gimnazije :)

I htedoh u vojsku, iz inata, tad bila prva generacija koju su regrutovali, ali sam odustala kad sam skapirala da bih morala da skratim nokte. :)
builderka builderka 23:43 15.08.2009

Re: Domacini...

I htedoh u vojsku, iz inata, tad bila prva generacija koju su regrutovali, ali sam odustala kad sam skapirala da bih morala da skratim nokte. :)



a, ja sam bila skroz ozbiljna u nameri. Ne možeš da zamisliš moje razočerenje kad sam pročitala:
1. uslov - da ste muškog pola
Još prime nekog šmoklju koji odustane posle mesec dana.
Nepravda, bre!!!!

Tek posle par godina sam shvatila koliku sam sreću imala.
margos margos 23:57 15.08.2009

Re: Domacini...

a, ja sam bila skroz ozbiljna u nameri.

Ma i ja sam :) Znaš kako su najavljivali da će sledeće godine primati žene i blabla - ja se oduševila - 'idem ja' i nikome nije bilo čudno. Ponekad, kad se setim, bude mi žao što nisam - a realno gledano, dobro je :)
golubica.bg golubica.bg 00:19 16.08.2009

Re: Domacini...

Hehe, ja sam najblize vojsci bila kad su mi ponudili da predajem u Vojnoj gimnaziji nakon sto diplomiram
(nije lako biti zenski predavac, em pubertet, em internat, duplo luda deca )

A vama zene, svaka cast na inicijativi
builderka builderka 00:28 16.08.2009

Re: Domacini...

'idem ja' i nikome nije bilo čudno
isto

Bitno je da svako ima izbor - i devojke da budu vojnici i muškarci da to ne budu!

A vama zene, svaka cast na inicijativi

inicijativa kratkog daha
I got soul, but I'm not a soldier
margos margos 00:34 16.08.2009

Re: Domacini...

nije lako biti zenski predavac, em pubertet, em internat, duplo luda deca

Pre 4 godine, koleginica i ja smo držale neke seminare, te nas pozovu na prijem 130-te klase Vojne akademije, da održimo kratak info.
Ulazimo u salu sa dekanom, pukovnikom, svi ustaju, dežurni oficir daje raport - ''U sali je 128 vojnika, 22 oficira i dva civila.'' Sednemo u prvi red, odslušamo dekana i on pozove nas na binu - nas dve ćurke, obe plavuše u minićima, potpuno neadekvatne uz sve te procedure i uniforme. Održimo polučasovno predavanje pa nam dadoše opet nekog oficira da nas odvede na kafu, pa potom kod dekana u kabinet - jer jedan deo predavanja nije bio za naše uši.
Tek kasnije smo skapirale, nas 'dva civila'...bile smo jedine žene u sali.
Zanimljivo iskustvo:)
eizo eizo 01:57 16.08.2009

Re: Domacini...

O da, kad se setim tih predavanja, nije mi dobro.
Iskreno me zanima kako ce izgledati ta predavanja kad u publici budu devojke.
Ja nisam mogao da se skoncentrisem duze od pet minuta na slicnim dogadjajima.
background noise background noise 14:41 15.08.2009

Dugacko, informativno, analiticki

I nema sa cime se ne slazem, ali:

Glupost feminizma onako kako ga ja vidim kroz informacije o njemu koje su mi dostupne, a danas je zahvaljujuci internetu skoro sve dostupno je u tome sto zene zele da se izjednace u pravima ali i duznostima sa muskarcima u okviru civilizacije koja je patrijarhala i koja inako ne vredi mnogo izuzev dela stvaralastva.

Znaci: ne da promenimo svet tako da seksualna diskriminacija ne postoji - ona ce i dalje da postoji ali u pozadini formalno jednakih prava jer je u temelju svih danasnjih drustvenih sistema.

Ovaj svet u kome zivimo je muski i ne lici ni na sta, i onda u okviru jednog istog takvog globalnog drustva u kome se manje vise zbog straha da necemo svi dobiti pičke ratuje, ubija, kolje, iživljava, snimaju pornići koji su sve samo ne erotski, pedofilija po mreži, deca od 15 kg na teškom fizičkom radu nose tovare od 30 da bi neki lokalni tajkun imao 10 žena itd. E u tom svetu one bi da se izjednače.

Da proste moderatori, serem nam se na civilizaciju i feministkinjama na emancipaciju!

Inace, nezavisno od toga, da se ja pitam, sve bi zene postavio za direktore i najvise volim sa zenama da saradjujem! Aktivno podržavam svaku vrstu profesionalne emancipacije žena, kad god mogu postavljam ih za odgovorne i ovlašćene, kod mene imaju nedvosmislenu prednost u poslu. Da ne pricam o seksualnosti, ode mi baterija . . .
Vlasta92 Vlasta92 19:24 15.08.2009

Bila sam

davnih dana, negde sredinom 80-tih, u poseti momku u Puli i u to vreme su i žene služile vojni rok i samo jedna ograda ih je delila od muških, a imale su zavese i telefone. I, kako sam čula, niska je ograda bila, pa ih je bilo dosta trudnih. Ako su lagali mene i ja lažem vas. Ali vidim i sebe kako zaskačem ogradu u toj situaciji, mislim, šta je tu čudno?
dragoljub92 dragoljub92 19:28 15.08.2009

Re: Bila sam

Ali vidim i sebe kako zaskačem ogradu u toj situaciji, mislim, šta je tu čudno?

meni je čudna želja da se žene žele baviti poslom kpoji podrazumeva ubijanje ljudi.mislim stalno nas ubeđujete kako ste vi esencija humanosti.pa sad gde je tu humanost.
Kazezoze Kazezoze 21:28 15.08.2009

moje je mishljenje...

da je sazrilo vreme za kompletnu smenu u vojnom kadru.
mushkarci, koji su se do sada pokazali kao potpuno nesposobni (pogotovo u zadnjim ratovima), treba da budu upotpunosti zamenjeni za zhene. siguran sam da ce i potencijalni protivnik dobro razmisliti pre nego shto stupi u sukob sa nashim amazonkama. dosta su se mushkarci busali u svoja lazhna prsa kao srbske vojnichine, dajmo sad shansu zhenama da se isprse, ako nishta drugo, lepshe je za pogledati...
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:20 15.08.2009

Da ali ne obavezno

prosecan muskarac u Srbiji ima priliku da upozna zenu koja je fizicki na ravnoj nozi sa njim,

A Čučuk Stana?
Sa druge strane zene, brze misle i bolje pamte, bolje trpe psihicko i fizicko opterecenje, teze gube zalihe energije i vode, agilnije su i brze, pragmaticnije su i preciznije, i za razliku od muskaraca mnogo bolje se snalaze u situacijama u kojim treba raditi vise poslova odjednom.

može da bidne a ne mora da znači.
ali mi je opet ta ideja izuzetno strana, sad se ponavljam, ali za mene smrt zene je nesto mnogo gore nego smrt muskarca,

Ovo stoji, iod kada je sveta muškarac je upravo bio taj koji je štitio ženu od siledžija, grubosti pa i rata.
Savremene žene su emancipovane i mogu biti na svim mestima gde i muškarci, uključujući i predsednika države, vlade, stranke, direktora velike kompanije, vrhunski naučni radnik, ali vojnik, to više smatram atrakcijom.
Naravno mogu obavljati mnoge dužnosti u oblasti logistike, saniteta, informatičara/ki, ali čisto borbene vojničke i komandne dužnosti, specijalke i tsl. malo je nehumano prema ženama i zato bih to ostavio samo za one koje isključivo žele a ne kao obavez. Pa ako voli neka pone od vojnikice, pitomkinje,preko razvodnice, desetarice,vodnice, poručnice, majorice, pa dokle stigne.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:14 15.08.2009

Žene-narodni heroji

spisak žena narodnih heroja
Žene narodni heroji
У Народноослободилачкој војсци Југославије борило се преко сто хиљада жена, од којих је око 25.000 погинуло. Од око 40.000 жена, колико је рањено током НОБ-а, преко 3.000 су постали тешки инвалиди. За народне хероје проглашена је 91 жена, а њих 3.344 добило је Партизанску споменицу 1941. Више од 2.000 жена постале су официри Народноослободилачке војске Југославије. Жене-борци су биле: делегати, политички комесари, командири и команданти, референти санитета, болничарке, борци, пушкомитраљесци, бомбаши, партијски и скојевски руководиоци и одборници Народноослободилачких одбора. Од око 1.700.000 Југословена, колико је страдало током Другог светског рата, око 620.000 су жене, а само у логорима их је убијено више од 282.000.
Од 91 жене, колико је проглашено за народне хероја, њих 73 је погинуло током НОБ-а, док је само њих 17 одликовано за живота. За првог народног хероја проглашена је, 15. октобра 1943. године, Марија Бурсаћ, борац-бомабаш Десете крајишке бригаде. Прва жена која је за живота одликована Орденом народног хероја је Спасенија Цана Бабовић, која је одликована 5. јула 1952. године.

укупно проглашених: 91
• из Србије: 28
o из централне Србије: 20
o из Војводине: 6
o из Косова и Метохије: 2
• из Хрватске: 17
• из Словеније: 16
• из Босне и Херцеговине: 10
• из Црне Горе: 8
• из Македоније: 8
• ван Југославије: 4

• погинуле у току рата: 73
• погинуле 1941. године: 9
• погинуле 1942. године: 18
• погинуле 1943. године: 25
• погинуле 1944. године: 19
• погинуле 1945. године: 2
Unfuckable Unfuckable 04:14 16.08.2009

ćista fiziologija

dakle, čitao sam negde (a već svi znaju da me mrzi da linkujem)
pa me zanima kako bi se - ako je uopšte istina i moguće - kompenzovala okolnost
da
mnogo žena na istom prostoru, u određenom vremenskom periodu
usaglašavaju svoje cikluse, tj nesvesno koordinišu (bilo je nekih primera iz zatvora)
dakle, da ne mrsim : dobijaju mal'ne u isti dan, sve - (ako ih ima 200 - svih 200)
samo ih treba ostaviti na jednom mestu jedno vreme (neka feromonska teorija, 'bemliga)
dakle, moje pitanje je :
kakvu i koliku bi oružanu silu predstavljao vod izuzetno obučenih - i po svim svedočenjima ovde, sposobnijih i spremnijih od muškaraca, borkinja- žena - u pms-u
...ili drugog dana menstruacije ?
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:30 16.08.2009

Re: ćista fiziologija

kakvu i koliku bi oružanu silu

унфе, немој леба ти, то се коси са женевском.
golubica.bg golubica.bg 08:05 16.08.2009

Re: ćista fiziologija

Ocigledno je nekome gore to vec palo na pamet
margos margos 11:52 16.08.2009

Re: ćista fiziologija

pa me zanima kako bi se - ako je uopšte istina i moguće - kompenzovala okolnost
da
mnogo žena na istom prostoru, u određenom vremenskom periodu

Dovoljan ti je primer iz ekipnih sportova - po mom sećanju, tada smo upravo dobijale protivnice. To, drugi dan.... pojedeš i teren i publiku, a kamoli protivničku ekipu ... Jednostavno, tu uključiš drugi mod, nema 'njao...'.
eizo eizo 12:38 16.08.2009

Re: ćista fiziologija

Izvini a sta bi se desilo, da protivnik krene prema tebi u Francuskom koraku a tebe da izvines, pritera...odjedom cela ceta mora u WC.
Sad tu i odmah.
Nas nisu hteli da posalju kuci zbog toga...

Sve se relativno lako resi.

Unfuckable Unfuckable 12:43 16.08.2009

Re: ćista fiziologija

e, da ...to me je kao klinca uvek kopkalo u kaubojskim i ratnim filmovima - kad stignu da odu u klonju ?
inače, krajnje ozbiljno sam pitao ono gore, pošto znam sa posla da su žene u tim danima poprilično neraspoložene za postignuća i druželjublje
margos margos 13:42 16.08.2009

Re: ćista fiziologija

inače, krajnje ozbiljno sam pitao ono gore, pošto znam sa posla da su žene u tim danima poprilično neraspoložene za postignuća i druželjublje

Lično, znam da sam najbolje rezultate postizala u tim danima.
A ako mi se pruži mogućnost da se njanjam - njanjaću se.
crossover crossover 15:00 16.08.2009

Re: ćista fiziologija

Unfuckable
dakle, moje pitanje je :
kakvu i koliku bi oružanu silu predstavljao vod izuzetno obučenih - i po svim svedočenjima ovde, sposobnijih i spremnijih od muškaraca, borkinja- žena - u pms-u
...ili drugog dana menstruacije ?

За’ебану, пмс + бојева муниција = бежи :))

Без зезања: кад је густо, не разликују се уопште од мушкараца. Често су и храбрије, и сталоженије, добро подносе стрес и физички напор заједно. Кад је фрка нема пмс, то је само за цивиле :))
shumska shumska 15:58 16.08.2009

Re: ćista fiziologija

ja mislim da bi u "tim danima" neprijatelj eventualni morao više da se čuva :)
popiješ neki painkiller i rokaj
margos margos 16:05 16.08.2009

Re: ćista fiziologija

ja mislim da bi u "tim danima" neprijatelj eventualni morao više da se čuva :)

E, to sam i ja rekla, malko drugačije :)
builderka builderka 16:18 16.08.2009

Re: ćista fiziologija

NNN NNN 19:54 16.08.2009

Re: ćista fiziologija

...ili drugog dana menstruacije ?
Krv do kolena
dragoljub92 dragoljub92 20:12 16.08.2009

Re: ćista fiziologija

NNN
...ili drugog dana menstruacije ?
Krv do kolena

NNN NNN 21:18 16.08.2009

Kao i obično

odličan tekst.
Sve si u pravu, osim ovo za žene
doduše u pravu si za "timski duh", sećam se kad sam ja bio u "vojsci" lakše mi je padalo da istovarim ceo kamion nego da mi "tim" od 10-ak žena zada najjednostavniji zadatk tipa:
Odnesi X na mesto Y
To je obično izgledalo ovako:
žena1: Odnesi X na mesto Z
žena2: Odnesi A na mesto Y
žena3: Zar ne treba da nosi Lidokain na Urgentni?
žena4: Ne, to smo malopre poslali, jesi li doneo papire?
ja: ?
žena5: Što nisi doneo papire, kad si nosio X na Y?
ja: To tek sad treba da nosim.
žena6: Pa šta si čekao do sad?
ja: Pa tek sad su tražili.
žena7: Neka neko odštampa otpremnicu za X na Y
žena8: Pa sad sam je dala onome što je odneo Lidokain.
žena4: Si doneo papire?
ja: Nisam ja to nosio.
žena9: To sam dala Banetu da nosi, 'de je on do sad?
ja: Bane pije pivo na kiosku (as usual ).
žena4: Idi kod Baneta za papire!
ja: A da odnesem X na Y?
žena3: Evo ti otpremnica za Lidokain na Urgentni!
žena4: To sam već odštampala! Si doneo?
ja: (dajem potpuni ignor za 3-ku i 4-ku) 'oće li neko da mi da X i papire pa da krenem?
žena2: Evo ti A!
ja (ignor 2-ci)
žena2: Bane bi uzeo.
žena1: Evo ti X i odštampana otpremnica! Požuri na Z.
ja: Nije dobra otpremnica.
žena1: Što? Ma, šta ti znaš (Bane se ne bi bunio).
žena4: Je l' doneo Bane papire?
žena9: (4-ci) Bane je na kiosku. (meni) idi po Baneta.
žena10: Sad su zvali sa Urgentnog, pitaju gde je Lidokain.
žena3: Gde je Lidokain?
svi: Odneo Bane!
žena10: Nije još stiglo.
žena9: Idi po Baneta.
žena6: Nađite brzo vozača.
ja (uzimam telefon i zovem kiosk): Je l' Bane tu?
radnica na kiosku: Sad ću da vidim.................nije.
ja: Daj mi ga!
radnica na kiosku: Evo.
ja: 'de si do sad?!
Bane: Brate, ja sam se ušikao, a imam ovde neki Lidokain, a nemam pojma 'de da nosim, nemam papire.
ja: Ko je tu od vozača?
Bane: Svi su otišli (brate), samo je tu Pera, al' je mortuz pijan još od jutros...aj' platiš pivo (bate)!
ja: Naruči jedno i za mene, stižem.
žena7: Evo ti otpremnica X na Y
žena6: Si našao vozača?
ja:..mmmmm......jeeesaaam...
ja(vojniku M-u, koji je falaBogu farmaceut): Uzmi od žene1 X i vozi na Y i pali kući, papire donesi sutra.
uzimam otpremnicu Lidokain na Urgentni od žene3 i kažem ženi4 da ću donesem potpisanu otpremnicu sutra, ženi9 kažem da idem po Baneta, ženi10 kažem da odmah nosim Lidokain pravo na Urgentni.
žena11 (ulazi triumfalno): Evo stig'o novi Avon katalog!
Iskusno se povlačim, dok me svi ignorišu i sa papirima (Lidokain na Urgentni) odlazim pravo kod šefa da mu kažem da sam premoren i da ću ranije kući.
Šef: Ma...doobroo...sad ću ja da pošaljem Baneta...samo da ga nađem...nisam ga video odavno...nego, je l' Šalke došao iz 2-ke?
ja: Aha, bilo Duizburg-Šalke nula četiri!
Šef:....ma jedi g0vna...samo na p1čku mislite i nemate poštovanje prema mojim godinama! Nađi mi brzo Baneta!
ja: Da nađem Baneta i palim kući?
Šef: Ajde pali, ja ću da organizujem Baneta i Peru da prebace A na Z (sad su zvali), pa žurim u računovodstvo, stigla im nova sekretarica




Biljana 77 Biljana 77 15:33 18.08.2009

Milunka Savić

Bilo je i kod nas žena - vojnika..



Moje skromno mišljnje: profesionalna vojska, pa neka služi ko god želi i može da ispuni postavljene psiho-fizičke kriterijume.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana