B92 Blog    Članovi    Dragan Dujaković    Ti si sav moj bol

Dragan Dujaković
00:19
UTO
23
OKT

Ti si sav moj bol

Navršilo se 5 godina od njene smrti, zaboravljena i potisnuta iz memorija onih kojima je dala toliko kroz muziku, stihove. Donela je i kuražila nove ljubavi, nalazila reči da opiše osećanja svakog slomljenog srca.

Magi
Magi

Bila je deo fantazija, tajnih i javnih, svakog muškarca (verujem i ponekih žena) od 16 pa na više - mada je to u mom slučaju počelo mnogo ranije. Bila je riba i po, avion, devojka o kakvoj smo svi maštali, a bila je mnogo više od toga.

Umetnik, muzičar, pesnik, dizajner, arhitekta - sve to zajedno i još jedna prava "slovenska duša", melanholična, emotivna... Magi, nedostaješ mi!

Svoju karijeru je počela kao "dečak", da bi zahvaljujući Giletu & co upoznala Milana i društvo. Zajedno su uradili ono što više nikada niko neće uspeti na ovim prostorima. Skoro da su zajedno svi i otišli.

Mrzim sam sebe što sam se zaneo i zaboravio pomen na datum. Mrzim dilere i drogu koja ju je na kraju i otela od nas. Mrzim sistem i pajace, jagnjeće brigade i novokomponovane bogataše (prepoznaće se sami) koji su profitirali na njenom radu i autorskim pravima (hm, šta je to u ovoj zemlji?). Mrzim sistem koji ju je ostavio nezbrinutu i dozvolio joj da u bolesti proda svoj klavir, koji joj je otac poklonio dok je još bila dete, u bescenje za vreme sankcija ili da proda svoj stan na Slaviji u još veće bescenje kako bi mogla da plaća reket svojim slabostima.

Svoje poslednje dane je provela u kartonskim kutijama u Borči kao poslednji beskućnik, da bi otišla zauvek na neka mirnija mesta 18 septembra 2002. godine. Voleo bih kada bi barem sada mogli da joj se nekako odužimo, da je ne zaboravimo i da je pamtimo onakvom kakva je uvek bila: nadahnuta i lepa.

Ako neko može da svrati do Bežanijskog groblja i da je obiđe, biću veoma zahvalan.

Magi, volim te!

Margita Stefanović
Beograd, 1 April 1959. - Beograd, 18 septembar 2002.

Atačmenti
magi.jpg 8.54 KB image/pjpeg




Komentari (51)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

angie  00:44 23.10.2007
Preporuka: 21

"margita je dechak"

#Link  Replika: 2
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragan Dujaković  01:28 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: "margita je dechak"

Hvala angie...nema nista da se doda nakon tvog posta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  02:42 23.10.2007
Preporuka: 21

Re: "margita je dechak"

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mungos  03:28 23.10.2007
Preporuka: 14

Tek nedavno sam saznao...

#Link  Replika: 3
... taj uzasni podatak da je Magi skoncala kao beskucnik i... nema reci kojim bih opisao taj haos od osecanja izmedju iskrene tuge i strahovitog besa..

Gde je bio taj urbani Beograd koji je / ih boze toliko cenio & ponosio se njima? Gde su bili Gile, Koja, Cane i ostala ekipa da joj omoguce da zavrsi svoj zivot onako kako dolikuje svakom ljudskom stvoru, a kamoli osobi koja je toliko zaduzila prvenstveno Beograd ( a i mnoo sire).?

Mungos, The Besan Do Suza
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragan Dujaković  03:37 23.10.2007
Preporuka: 0

Bolno i tesko prihvatljivo...

...ali taj Beograd je davno nestao.
O Koji, Canetu i Giletu ne mogu i necu sada.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mungos  06:54 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: Bolno i tesko prihvatljivo...

Dragan Dujaković
...ali taj Beograd je davno nestao.
O Koji, Canetu i Giletu ne mogu i necu sada.


Nazalost, to sam odavno video! Nista gore nego kada ti ortak zabada noz u ledja i to godinama, a ti nisi ni svestan, slepo mu verujes... Izivini za trol!


Mungos, The Bgdjanin Sa Iskustvom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  12:42 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: Tek nedavno sam saznao...

Mrzim sistem i pajace, jagnjeće brigade i novokomponovane bogataše (prepoznaće se sami) koji su profitirali na njenom radu i autorskim pravima (hm, šta je to u ovoj zemlji?).


... taj uzasni podatak da je Magi skoncala kao beskucnik


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nevenana  08:34 23.10.2007
Preporuka: 0

EKV

#Link  Replika: 1
i kao da je bilo nekad, i kao da je bilo tu...

divna prica sa mnogo tuznim krajem. ovih dana se navrsava deseta (je l' bese?) godisnjica milanove smrti. kad se za nekoga kaze da je "ostavio trag" i da je postao legenda koja hoda, trebalo bi da se pomisli na njih.
hvala im.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sun_to_rock  23:40 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: EKV

ovih dana se navrsava deseta (je l' bese?) godisnjica milanove smrti.

05.novembra, tacno 13 godina
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spiridon  08:46 23.10.2007
Preporuka: 0

ponavljam se ali nije bitno

#Link  Replika: 8
ima na youtube dobar intervju iz 4 dela sa Magi iz 1990.

http://www.youtube.com/watch?v=4LhQ_rF2Of4

Svetozar Cvetkovic je napisao jedan od najlepsih tekstova o njoj ikada i to bas na ovom (starom) blogu.

(na zalost nema ga u arhivi, ako neko jos uvek cuva ...)


ps. Mugose, mnogi si se raspekmezio. Malo sam se i zabrinuo ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mungos  09:55 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ponavljam se ali nije bitno

Spiridon

ps. Mugose, mnogi si se raspekmezio. Malo sam se i zabrinuo ...


Ne, nisam se "raspekmezio", vec sam se (opet) samo malo razbesneo. Gde smo to pogresili, pa da smo dozvolili da nam sa palube tog naseg prokletog broda padaju i dave nam se najbolji?
Rokenrol je suvise jaka stvar, da ne postoji takav turbo-folk koji moze da ga savlada, ako smo MI OK!

Kada je Magi Velika u pitanju, njoj, realno, nije bilo spasa, jer je ona bila takav psiholoski sklop. Ali je, kao sto sam vec rekao, moglo da joj se omoguci da joj kraj bude koliko toliko human.
Cavke cak nije bio ni na kontinentu kad je umro. Svaba takodje... Da ne sirim pricu.

Mungos, The Realan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spiridon  10:08 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ponavljam se ali nije bitno

Kada je Magi Velika u pitanju, njoj, realno, nije bilo spasa, jer je ona bila takav psiholoski sklop.


slazem se

U svakom slucaju bi neko od poznatijih rok kriticara (kao Moma Rajin npr.) mogao da napise knjigu o njoj. Ima definitivno dosta stvari koje su nepoznate u vezi sa likom i delom Margite Stefanovic.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mungos  10:57 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ponavljam se ali nije bitno

Spiridon
Kada je Magi Velika u pitanju, njoj, realno, nije bilo spasa, jer je ona bila takav psiholoski sklop.


slazem se

U svakom slucaju bi neko od poznatijih rok kriticara (kao Moma Rajin npr.) mogao da napise knjigu o njoj. Ima definitivno dosta stvari koje su nepoznate u vezi sa likom i delom Margite Stefanovic.


Knjiga je minimum. Ono sto EKV zasluzuje je SPOMENIK postavljen negde pored "Demije" ili SKC-a, pa cak i njihove vostane figure u npr. Skupstini grada. Zasto bi samo politicari i vojskovodje imali pravo na tako nesto?

Ne zxnam brate, ali meni je, kao pravom beogradskom rokeru, EKV prva asocijacija kad se pomenu ta mesta + KST, Kalis, Knez... Neka mi ne zamere ostali, takodje dobri predstavnici beogradske urban-rok scene, ali zna se ko je bio i ostao beogradski KULT.

Mungos, The Realan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  12:21 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ponavljam se ali nije bitno

potpuno se slažem,
EKV su bili nešto po čemu je Beograd bio prepoznatljiv, nešto što je snažno asociralo na Beograd ...
- pa nešto mislim, svaka čast Tesli, al što neko negde spomenu - čovek je 36 sati svog života proveo u Bg a dobi aerodrom (aj sad, bilo je bitno samo da ga Premijer ne dobije, jasno je, (da nema Tesle - stavili bi Džaju) missssim, on mi je nekako prepoznatljiv više kao SRBIN a ne kao Beograđanin, ako se razumemo...
Ok, ne mora aerodrom...nismo mi Manchester, nit je iko od njih Lenon - ali neki prostor, kao zagrebački Kulušić - da bude stalna rok scena, tako nešto ...ili neki skverić, nešto da se uredi blizu Akademije - mislim da bi baš čučnulo - a i pomoglo ukupnom imageu Grada, i ukupnoj savesti Građana, da dodam... - ipak su to bili ljudi iz gradova
Ako budemo sačekali radikale kao gradsku vlast, što mi se čini izvesnim - doviđenja prijatno, ljudi iz gradova...zato treba pritisnuti sada.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  19:49 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ponavljam se ali nije bitno

mislim da je to fenomenalna ideja, to sa spomenikom...malo me jedino buni, ko bi bio cetvrti (bubnjar) clan? mozda bi firči i žika mogli da odrade tu inicijativu i da se napravi konkurs oko neke biste za ekv. oni su nas band najjaci, ikada. mislim da ce tesko da ih neko nadmasi.
ps. da nismo ocekivali da bora čorbaja pravi milanu/magi/bojanu spomenik?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mungos  21:27 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ponavljam se ali nije bitno

BebaOdLonchara
mislim da je to fenomenalna ideja, to sa spomenikom...malo me jedino buni, ko bi bio cetvrti (bubnjar) clan? mozda bi firči i žika mogli da odrade tu inicijativu i da se napravi konkurs oko neke biste za ekv. oni su nas band najjaci, ikada. mislim da ce tesko da ih neko nadmasi.
ps. da nismo ocekivali da bora čorbaja pravi milanu/magi/bojanu spomenik?!


Inicijativu treba da pokrene Grad, jer su ucinili za kulturu & imidz Beograda Naravno, i da finansira. Na kraju, ako i nema dovoljno para u gradskoj kasi za to, mozemo i mi da se "otvorimo".

Mungos, The EKV

P.S. Moj sestric je basista u beogradskom bendu Relikvija, koji s mnogo ljubavi & postovanja neguje kult EKV. A klinici ih, maltene, i ne pamte!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radojicic  21:57 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ponavljam se ali nije bitno

Mungos

Cavke cak nije bio ni na kontinentu kad je umro. Svaba takodje... Da ne sirim pricu.

Mungos, The Realan


Mungose
Svaba je ziv, mislio si valjda na Bojana
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mungos  22:52 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ponavljam se ali nije bitno

Radojicic
Mungos

Cavke cak nije bio ni na kontinentu kad je umro. Svaba takodje... Da ne sirim pricu.

Mungos, The Realan


Mungose
Svaba je ziv, mislio si valjda na Bojana


Ups! Dobro oko, majstore! Jedini si primetio.
Nadam se da je Svaba ziv. Nema me tamo od maja 2000.

Mungos, The Greshnik
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  12:27 23.10.2007
Preporuka: 0

Jos jedan intervju,

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen  17:07 23.10.2007
Preporuka: 0

Magi

#Link  Replika: 3
Mrzim sistem koji ju je ostavio nezbrinutu i dozvolio joj da u bolesti proda svoj klavir, koji joj je otac poklonio dok je još bila dete, u bescenje za vreme sankcija ili da proda svoj stan na Slaviji u još veće bescenje kako bi mogla da plaća reket svojim slabostima.
..Dragane, izvinjavam se ali moram da kazem da ja mrzim njene prijatelje koji su dozvolili da se tako nesto dogodi...nas sistem je daleko od idealnog ali sumnjam da i u drugim drustvima sistem zabranjuje nekom da raspolaze svojom imovinom.....Da bi neko zavrsio u kartonskoj kutiji a imao "zivotni start" kao Magi, taj mora da je bio ostavljen od svih.....Niste vi jedini koji ste napisali ovako potresan tekst...ima ih jos i na blogu i po novinama....izlivi ljubavi, divljenja i prijateljstva....Gde ste svi bili onda kada je trebalo....?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  18:14 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: Magi

Bila je talentovana. Beskrajno. Do poslednjeg dana je pevala u crkvenom horu. Bila divna; bila je nežna; bila je mila; bila je zanesena; bila je posebna. Voleli smo je i nismo je zaborili.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pnbb  18:46 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: Magi

moram da kazem da ja mrzim njene prijatelje koji su dozvolili da se tako nesto dogodi...nas sistem je daleko od idealnog ali sumnjam da i u drugim drustvima sistem zabranjuje nekom da raspolaze svojom imovinom.....Da bi neko zavrsio u kartonskoj kutiji a imao "zivotni start" kao Magi, taj mora da je bio ostavljen od svih

eh sad...
mnogim ljudima nije lako da traze pomoc da prezive od okoline... a nekima je nezamislivo

gde su svi bili, pa mnogi su pomrli, mnogi su otisli iz zemlje... evo jedan tip iz moje zgrade kod koga se cesto okupljala ta ekipa, bio negde valjda na lecenju u to vreme
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen  21:13 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: Magi

....ja se iskreno nerviram, ... kako je moguće da neko takav ostane odjednom sam na svetu....Pre dve godine sam prvi put pročitala u nekim novinama jedan tekst koji je govorio o životnom putu i kraju Margite... znala sam od čega je umrla ali kako je proživela zadnje godine nisam znala....bila sam šokirana....Lepo je pisati lepo o onima koji to zaslužuju ali mi je neverovatno da su bas svi nestali kada su joj bili najpotrebniji...zar nije imala ni jednog rodjaka, drugaricu iz škole, prijatelje muzičare.... bilo koga kod koga je mogla da spava a ne u kartonskoj kutiji...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Черевићан  19:09 23.10.2007
Preporuka: 7

1 успешно протраћен таленат

#Link  Replika: 0
Нисам довољно пожелела
Пре гашења свећа
Кад је дан престајао
Да броји сате а ја трчала
Да нађем себи место поред прозора
Са кога ћу гледати свет
Како
Нестаје

(као да слушам коментар поетесе И.К. при помену имена . . .Маги)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  20:38 23.10.2007
Preporuka: 7

....

#Link  Replika: 23
Mrzim sistem koji ju je ostavio nezbrinutu i dozvolio joj da u bolesti proda svoj klavir, koji joj je otac poklonio dok je još bila dete, u bescenje za vreme sankcija ili da proda svoj stan na Slaviji u još veće bescenje kako bi mogla da plaća reket svojim slabostima.


ej, ako mrzis sistem u kojem gradjani sami odlucuju o sebi i svojoj imovini, sta ces u nz? severna koreja ili kuba su vise po tvojoj meri...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragan Dujaković  20:56 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

Mislim da si promasio poentu, ali nema veze. Bitno je da si mi skresao u brk.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  21:03 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

pa samo zato sto to nije poenta ne znaci da ne lupetas :)

a ako si ti intelektualna elita naseg naroda, kako li tek razmisljaju oni koji, kao nisu intelektualci, jel. zato nam je tako kako nam je.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  21:05 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

e brook, al' kad je neko bolestan tako shto je ovisnik, onda te odluke i nisu bash suvisle, pa se valjda o tebi brinu drushtvene institucije chiji je to posao, ako su vec zatajili svi oni drugi, koji su po nekim drugim perametrima trebali da pomognu. ne znam nikog ko je bio u slichnom problemu a da je hteo da ga reshi ili je chinio neshto pametno-bez pritiska i pomoci nekog drugog.

Secam se josh neshto pre njene smrti , neke po meni skaradne emisije vanje trulica, gde je intervjuishe da bi-shta pokazao dokle je stigla, a ona iako vec potonula, zrashi superijorno u svojoj autentichnoj finoci i one njene ugashene ochi josh uvek vide sve. Pa kako se tada niko od bliskih saradnika i prijatelja nije setio da neshto preduzme-svi su se branili da ona nije htela- ali to u takvom problemu ni nemoze da bude stvar njene odluke,...ne znam, da je u nekoj drugoj zemlji zivela, pa samo bi od tantijema imala lagodne okolnosti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragan Dujaković  21:12 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

Zasto je lupetanje? Ako procitas ponovo, videces (nadam se) da sam jadikovao o necem sto ne postoji u NASEM drustvu, a sto je opste prisutno u drugim, uredjenijim drustvima. Tu prvenstveno mislim na los odnos zajednice (tj. sistem ili drustva), pa cak i familije i prijatelja prema ljudima kojim aje potrebna pomoc (socijalna zastita). Ne zato sto je Magi, vec svako zasluzuje da bude pomognut od strane kancelarija koje su zato i oformljene i ciji je opis rada ta ista pomoc.

E sad sto su bile sankcije/rat/Slobodan/zemunci... to je vec druga prica, ali jednog dana se moramo suociti sa cinjenicom da smo svi mi (ja, mozda i ti i drugi) zmurili i/ili gledali na drugu stranu - mozda i pobegli - umesto da ne dozvolimo i da ustanemo protiv sabanluka, idiotluka, sibicarenja, lopovluka, kriminala i opste propasti koja nam se desila.

To je ono sa cim moramo da se suocimo, svi pojedinacno, ne zbog Magi - jer imas na hiljade ljudi sa jos tuznijim pricama, a koji nisu/nemaju objavljene price i o kojima niko ne brine, cak ni pisanom reci.

Nema to veze sa raspolaganjem privatnom imovinom, Kubom, Korejama, Novim Zelandima...

Da li je sada jasnije?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  21:26 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

Zasto je lupetanje?

i kako ti predlazes da drzava "spreci" nekog da raspolaze svojom zivotom i imovinom (za njegovo dobro naravno)? pretpostavljam da podrazumevas da ista ta drzava (drustvo, sistem) zna za svakog sta je za njega najbolje pa da ga sprecava ili pusta da nesto uradi.

iskreno, cini se meni, da ti i nisi bas razmisljao sta pises, samo si hteo da budes melodramatican.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  21:34 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

kada je neko bolestan-onda valjda treba da ide na lechenje, ako su to bolesti zavisnosti- onda to veoma teshko da bolesnik odluchi sam i zato postoje institucije koje se time bave, ako vec nisu reagovalie bliske osobe, shta je tu problem u postavci?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bravar  22:00 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

@ angie
Gledala sam taj intervju. Znam da je pominjala dva klinca koji su bili sa njom jedino. Zanemela sam kada je ubrzo potom otisla u neki drugi svet i znam da sam se pitala zasto joj niko nije pritekao u pomoc. I u toj emisiji malo se govorilo o porocima, cinimi se. Vise se pricalo o njima (EKV) kao o beogradskom kultnom bendu, o njihovoj muzici, druzenju...

To vreme njihovo je i moje vreme. Njihova muzika me nikada nije napustila (ubija me ovaj space koji moram da udaram cekicem da bi mi napravio razmak) i trag o kome govorite u mom zivotu je brazda - duboka, plodna (ali na zalost kao i sve rodne brazde - crna).
Licno - ne volim koncerte, ali sam na njihov (i Azrin posle ponovnog okupljanja) jedino isla:)
anestezija
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  22:19 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

ja sam za institucije koje se time bave i za to da se narkicima daje smestaj, ciste igle i cist heroin, posto je svima u interesu da budu sklonjeni sa ulice, ako to zele.

ali ovaj predlaze da drzava preuzme imovinu narkomana, posto valjda, zna bolje od njih kako da njome raspolaze. sto se onda zaustaviti na imovini narkomana, sto drzava da onda ne zna sta je bolje za bilo koga od nas?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  22:23 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

copor uspesne i sretne dece. iza tebe?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bravar  22:28 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

copor uspesne i sretne dece.


To volim da cujem

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragan Dujaković  22:33 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

Ama gde ja to predlazem?
Rekao sam samo da je trebala da bude zbrinuta da ne dodje u situaciju da mora da prodaje svoju imovinu za sicu.

Zasto (krivo) citas izmedju redova?

ja sam za institucije koje se time bave i za to da se narkicima daje smestaj, ciste igle i cist heroin, posto je svima u interesu da budu sklonjeni sa ulice, ako to zele.


O tome i ja pricam, ali ti si izgleda HTEO da razumes kako tebi odgovara. Jos vecu insinuaciju sam napravio na "rad" onih koji se brinu o naknadi za autorska prava.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  22:38 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

brook je seka, dragane, bavi se teskom ekonomijom te i reaguje ovako.
ps. cini mi se da bi trebalo sve to pobrisati lepo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bravar  22:38 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

Mislim da je HTELA
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragan Dujaković  22:45 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

Sad mi je jasnije. Ja o ljudskim zivotima, ali ekonomija i semantika su nekima i dalje bitniji... dobro - i ja sada preterujem.

Nema smisla da brisem, mislim sve ovo i jeste deo diskusije - kako reagovati u slicnim situacijama ubuduce.

[melodramatic tag on]
Mozda jeste bedno da se njen zivot razvlaci ovako, ali sve je to deo stvarnosti koja je oko nas i koje moramo biti svesni.
[/melodramatic tag off]

Edit: izvinjavam se na pogresnoj interpretaciji pola Bruklinke :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  22:47 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

Brooklyn
copor uspesne i sretne dece. iza tebe?

malo nežnosti. I praha
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:03 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

Dragan Dujaković
Sad mi je jasnije. Ja o ljudskim zivotima, ali ekonomija i semantika su nekima i dalje bitniji... dobro - i ja sada preterujem.Nema smisla da brisem, mislim sve ovo i jeste deo diskusije - kako reagovati u slicnim situacijama ubuduce.[melodramatic tag on]Mozda jeste bedno da se njen zivot razvlaci ovako, ali sve je to deo stvarnosti koja je oko nas i koje moramo biti svesni.[/melodramatic tag off]Edit: izvinjavam se na pogresnoj interpretaciji pola Bruklinke :)

Dragane, Margita je vodila život kakv je htela. Nije istina da su je svi prijatelji zaboravili. Istina je da se o autorska prava nije ogrebao samo onaj ko je žurio na brzi voz.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sun_to_rock  23:12 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

Ako neko može da svrati do Bežanijskog groblja i da je obiđe, biću veoma zahvalan.

otici cu ja, bas sam planirala.

sun, the EKV (mungoskim stilom)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  23:17 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

bebo, autorska prava se 90tih nisu isplacivala, ako pricas o sokoju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:21 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

BebaOdLonchara
bebo, autorska prava se 90tih nisu isplacivala, ako pricas o sokoju.

ne samo o SOKOJu nego o raznim izadavačima koji su objavljivali razne kompilacije, the best of izdanja ne samo kod nas nego i u Sloveniji, Hrvatskoj..... U ona smutna vremena, još za svog života , od tih izdanja Magi nije kintu videla.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  23:31 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

kao ni dzoni stulic...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:42 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

kao ni mnogi....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  23:55 23.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

ne bih sokoj da branim (nije mi nikako u interesu) ali oni isplacuju samo ako je song prijavljen. ako ona nije imala problem sto je mozda neko drugi sa njima potpisao ugovor oko odredjenih songova, kako sokoj moze da zna cije je sta? to znas i samam, uostalom. problem je kad ne isplacuju uopste. mojoj drugarici je jedna gadura pevaljka maznula song i obavestili su je...bilo je spora i komisija je presudila.
kako god, magi jeste bila velika i tuga je ogromna, da ne razvlacimo njen zivot...cini mi se da je ona prosto tako htela na kraju. nemam dokaz naravno, samo me mnoge stvari nagone da tako mislim...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  00:13 24.10.2007
Preporuka: 0

Re: ....

SOKOJ isplaćuje tantijeme onim likovima koji im bukvalno sede za vratom, koji ih vuku za rukave, koji okapavaju tamo, koji sami skupljaju i donse košuljice sa raznih medija. Nemoj o SOKOJu.

Što se tiče Margite, živela je kao je želela, kasnije kako je mogla i kako je uspevala. Kao i uvek , istina je negde između. Ako ne umeju sa poštovanjem za ono što je bila, najbolje je da je ostave na miru. Sada je na boljem mestu, ma gde je. Bila je divna, nežna, mila. Nije umela ni bolje ni drugačije.
Slika Magi koju pamtim je slika kad peva pesmu gestovnim jezikom gluvonemih. Znala je šta je to patnja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Belius  00:18 24.10.2007
Preporuka: 0

Voda nosi sve...

#Link  Replika: 1
Bespotrebna rasprava.

Bili i ostali velika inspiracija, delo čista umetnost: i jasno i nedokučivo. Svaka pesma suština. Možda je to cena koju plaćaš kada pipneš tako visoko. Na meni zauvek ostavilo traga.

Divljenje i saosećanje. Upravo popih čašu vina u njihovo ime.


Prijateljski pozdrav autoru teksta
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mungos  02:14 24.10.2007
Preporuka: 0

Re: Voda nosi sve...

Belius
Bespotrebna rasprava.

Bili i ostali velika inspiracija, delo čista umetnost: i jasno i nedokučivo. Svaka pesma suština. Možda je to cena koju plaćaš kada pipneš tako visoko. Na meni zauvek ostavilo traga.

Divljenje i saosećanje. Upravo popih čašu vina u njihovo ime.


Prijateljski pozdrav autoru teksta


Nije bespotrebna rasprava! Velikani zasluzuju bar javnu pocast i zahvalnost., a nikako da umru u uslovima u kojima Magi Velika otisla od nas.

Mungos, The Realan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mungos  07:13 24.10.2007
Preporuka: 0

Bili su mnogo jaki i "opasni"

#Link  Replika: 0
(Preporuka za gledanje: ko ne kapira iz prve, neka ga odgleda i 5 puta. Nije sramota!)



Zato nije ni cudo sto je 75% benda napustilo zivot ovozemaljski pre vremena...

Da zavrsimo, ako se autor slaze?

Mungos, The 'Beno Realan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA