Nema leba u kući bluz...

Marijana Ćosić RSS / 09.06.2007. u 11:23

      

     Jao, jel vam je poznat osećaj, vi se nešto kao pseudo probudite, sledi ritual rastezanja, čekiranja svakog ćoška po sobi, striktno blejanje u vašu OMILJENU tačku (ah, svaki dan je tu da vam poželi telepatski ‘bro jutro). Onda sledi eventualno češ, češ i trljanje šaka o facu, jaoooo treba ustati. Dva ogromna uveta me fiksirano posmatraju i podsećaju na onu opersku kuću u Sijetlu. I samo se čuje odjednom 

      -         MmmmiiiiiiiumGPHVH grumpf!      

      To Maiše meni objašnjava kako ja treba da dignem dupe i da izvedem njeno. Ljubi ga majka. Sve za pseću ljubav. I tako, nisam se ni pristojno odgegala do klonje, gospođica mora prvo da overi dvorište, a JA da trpim. Pa gde to ima? Napolju naravno tri klinca koji bi dušu dali samo malo da se poigraju sa njom. Neka, i onako bih mogla malo da se sunčam, a Mais malo da jurca. Niko ne provaljuje da sam u pidžami, a i ko bi, kad je najnormalnija stvar na svetu nositi gaće na ulici umesto šorca? Šalim se,...imala sam šorc, ali nije bio daleko od hm...bokserica?  Nisam nešto pocrnela, ali barem mi je bilo slatko da gledam ove klince kako se zezaju sa Maišetom, a Maiše je samo paradirala i galopirala i pokušavala da im objasni kako trebaju da joj otmu drvce kroz skvik i vaf.       

      Kada je šmeknula prolazeću cica macu i slasno pala u jednu od svojih «Tom i Džeri» ekstaza, zaista mi nije bilo do jurnjave po dvorištu, ali kada Maiš vidi mačku odmah krene da hiperventilira od uzbuđenja (zvuči kretenski)  i meni je čak ponekad žao, dodje mi da je pustim, ali ne sme brate da ih juri, poginuće (može da istrči iz dvorišta na ulicu). A naravno,  komšija mačkar ko sveća odmah se pojavi na prozoru i dere iz sveg piskutavog glasa: 

     Mačkar: - Što ne vežeš to besno kuče mamicu ti tvoju pubertlijsku!

     Ja: - Što vi ne pokupite ove vaše zarazne mačketine u vaš cenjeni stan?

     Mačkar: - Sad ću ti siđem dole, bezobraznice jedna, bezobrazna!     

     Vosak (ko da je na kolicima) nestaje ljigavo sa prozora. A JA! Koja sam htela SAVESNO da uvatim Maiše i da je izgrdim svojski što juri smrdljive cica mace po dvorištu , e pa kad je dopuzala spuštenih ušiju do mene, ja sam je samo pomazila i bila u fazonu.        Ja: - Pusti ti te odvratne, prljave cica mace, će mi se ošugaviš, luče moje. Šta, ti bi još? Ako, neka, taman ne moram da te vodim odmah na Taš.  

       I iz inata je pustim još malo da jurca. Ko ih šiša. I onako ih ima 55, šta fali jedna više manje? Pih. I onako se setaju jos pet trudnih. Incest orgijanje funkcionise ionako i ovako 27 sati dnevno.

 

       Ne znam da li i vi imate nekog mačkara ili kučkara? Ja imam eto ovog žandara, koji je apsolutno opsednut. A najlepši je prizor, kada se jedno dvaes’ mačaka skupi ispod njegovog prozora i gleda na gore, ko u boga. Eeee, obrnut Egipat u našem dvorištu. Ali neka. Svako dvorište ima svog drekavca. A kući nema leba, jao a treba ga kupiti, ko će sad da kupi leb, ma skuvaću sebi rižu...hm, da. Ili ću da recikliram mrve sa stola. Samo da ga mama nije prebrisala...



Komentari (108)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

MMMila MMMila 11:52 09.06.2007

stidi se!

Kako nije doprlo do tvoje plave glavice da onako kako ti volis svoje kuce neko voli i svoju macu! Ili svaku napustenu "smrdljivu cica macu"!

Cist rasizam!
AlexDunja AlexDunja 11:56 09.06.2007

Re: stidi se!(2)

nema mace,bez kantasice :))))
MMMila MMMila 12:10 09.06.2007

Re: stidi se!(3)

...pa makar to bila i kanta u kuci!
:)
Marijana Ćosić Marijana Ćosić 12:11 09.06.2007

Re: stidi se!

Hej!

Mojne mi tu zivotinjske diskriminacije. Ja sam apsolutno za kucne, fine, ciste, sterilisane, vaksinisane cica mace. Treba da vidis ove, koje jesu slatkis, ali ako te ogrebe, moras da primas tetanus, a par puta je Maish i dobila po nosu (imala je fensi tetovazu, ali steta proslo je, a mogli smo taman da je zovemo SCAR). Pune su buva, raspadaju se, stalno su trudne i joj. A tu se muvaju i klinci, bebe i psi i stenci. A sad, ako taj tip zaista voli njegove mace, onda nek se zaista i brine o njima, to sto on njima baci cetiri riblje glave s prozora i sipa im vodu, ja apsolutno ne vidim kao ljubav prema zivotinjama i to je to. Ali eto...barem nemamo pacove.

Veciti sukobi mackara i kuckara. Hihi. Ali zamisli da imas 20 lutalica u dvoristu? Ovako ja zaista ne znam kako moju kucu da smirim kad vidi njih pedeset kako se izlezavaju ispred njenog ulaza.

Viva la zivotinjska tolerancija!

Ave vakcinaciji i front line-u (amupula protiv krpelja i buva) i slag na tortu, sterilizacija! Woho!
MMMila MMMila 12:16 09.06.2007

Re: stidi se!

Lutalica i ima ali njih nikada ne bi nazvala smrdljivim, jel!

Zalosno je sto SVI listom vode racuna o kucama lutalicama a mace niko, ili malo ko spominje. I one zasluzuju normalna tretman!

Treba ti oduzeti psa... ocito ga imas ne zato sto volis zivotinje (SVE) nego...
AlexDunja AlexDunja 12:19 09.06.2007

Re: stidi se!

ok,ok,pa tu dileme nema...
svako treba da brine o svojim zivotinjama
ali problem napustanih zivotinja je sistemska stvar,ne nas koji volimo SVE sto se krece...
Kazezoze Kazezoze 12:21 09.06.2007

Re: stidi se!

poklon za maishu

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 12:21 09.06.2007

Re: stidi se!

Ave vakcinaciji i front line-u (amupula protiv krpelja i buva) i slag na tortu, sterilizacija

pročita li ti moj post o zdravlju pasa i mačaka? možda nije interesantan, u stvari nije ni pisan da bi bio interesantan ...
Marijana Ćosić Marijana Ćosić 12:31 09.06.2007

Re: stidi se!

u tetka, al si represivna, jel ima ovde neko udruzenje za zastitu mladih persona od agresivnih metuzalemki? Kako da mi uzmes kuce bre, to ko da mi izcupas srce, lelemajke i ucvelis jednu devojcicu. Kuku lele.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:54 09.06.2007

Hani

pa nisi ni ti baš devojčica.
Mojne meni te fore, nego zaista preuzmi odgovornost, onako kako su te učili, a odgovornost je i da se ne povrede drugi tralala tekstom i šubidubi komentarima.

Kako da ti najnežnije kažem, neće ti to ovde proći.
Mariška Mariška 12:59 09.06.2007

Re: stidi se!

Cica se probudila na levu nogu...

Kazezoze Kazezoze 13:09 09.06.2007

Re: Hani

ako mislish na nashu shubidubi i njezine komentare, onda se to ne mozhe porediti sa komentarima ove bezobrazne klinke, koja usput pishe rasistichke postove o zhivotinjama.
Marijana Ćosić Marijana Ćosić 13:15 09.06.2007

Re: Hani

Jao evo, spustila sam lopticu, posipam se pepelom. Istrikacu za ovaj vikend tri dzempera i dve sustikle u znak pokajanja. :) :)

A sad bez zezanja, pokusavam da saznam koja NGO ima kintu i za mace, jer svi imaju za pse. Cula sam da ima neka, ali nemam pojma koja je u pitanju. Mislila sam da vostanom manijaku s prozora dam kontakt, jer on moze da otkupi mace i da uradi nesto zaista korisno za njih, posto on ume samo da se dere i baca riblje glave, tako da ce sada imati prilike da uradi nesto za njegove ljubimice.

Pozdravcic

p.s. A sto se tice brutalne reakcije da sam ja rasista, i to vec na prvom postu, naravno da me je sokiralo tako olako trosenje zestoke terminologije. Zaista ruzno.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 13:27 09.06.2007

Ne

Nisam mislila na shubidubi i njene komentare. Znaš da nisam.
A klinka i nije više baš klinka.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 13:34 09.06.2007

Marijana,

Ne znam da li ti je neko na prvom ili bilo kom drugom postu rekao da si rasista, ali ja sigurno nisam.
Tvojim prvim postom sam bila odušeljena, sada više nisam. Ne samo da nisam oduševljena nego sam zgrožena.

Ne moraš da pleteš džemper što se mene tiče, baš me briga da li ćeš da pleteš džemper, ne tiče me se uopšte šta ćeš da radiš, ali me je i te kako briga ako pišeš to što si gore napisala i onda još posle išla redom i vređala. Ne bi bilo loše da obnoviš lekciju iz odgovornosti, ali na kraju i to me baš briga.
MMMila MMMila 13:42 09.06.2007

Re: Marijana,

Ja sam takav odnos prema mackama (ili bilo kojim drugim zivotinjama) nazvala rasisticki!
Coco Rosie Coco Rosie 13:44 09.06.2007

jedno pitanje

izvini, a na osnovu cega je tebi omoguceno da pises ovde? na osnovu mame? nepotizam? mislim, pre par dana si se registrovala prvi put.
prvi tvoj post mi je bio sasvim ok ( inicijalno si mi se dopala), drugi malo manje ali ovaj treci je bas onako prepotentan (ostala dva su u granicama prihvatljivog) i uvredljiv.
malo postovanja ti nece skoditi.
pozdrav od mackarke i kuckarke
Rasejani Rasejani 14:28 09.06.2007

ovo je dirljivo

lovci na vestice svi kao jedan. Kao u dobra stara vremena kad su se kamenovali politicari.
Ovde niko ne sme da misli drugacije od vas, cak ni o mackama. koje smrde i ima ih previse.
hercule poirot hercule poirot 14:38 09.06.2007

Kazezoze

da li je ovo rasizam prema zivotinjama?
Kada je moja mačka šmeknula prolazećeg štakora i slasno pala u jednu od svojih «Tom i Džeri» ekstaza, zaista mi nije bilo do jurnjave po dvorištu, ali kada moja mačka vidi pacovčinu odmah krene da hiperventilira od uzbuđenja i dodje mi da je pustim, ali ne sme brate da ih juri, poginuće (može da istrči iz dvorišta na ulicu). A naravno, komšija štakoraš ko sveća odmah se pojavi na prozoru i dere iz sveg piskutavog glasa:

Štakoraš - Što ne vežeš to besno kuče mamicu ti tvoju pubertlijsku!

Ja: - Što vi ne pokupite ove vaše zarazne pacovčine u vaš cenjeni stan?

Štakoraš - Sad ću ti siđem dole, bezobraznice jedna, bezobrazna!

Ja: - Pusti ti te odvratne, prljave glodare, će mi se ošugaviš, luče moje.

I iz inata je pustim još malo da jurca. Ko ih šiša. Pacova i onako ima ima 55, šta fali jedan više manje? Pih. I onako se šetaju jos pet trudnih glodarki. Incest orgijanje funkcionise ionako i ovako 27 sati dnevno.

Kazezoze Kazezoze 14:46 09.06.2007

Re: Kazezoze

ako je tebi ovo isti emotivni dozhivljaj kao i marijani, onda jeste i to je rasizam prema zhivotinjama!
hercule poirot hercule poirot 14:54 09.06.2007

xaxaxaxax

dakle, ako u našem komšiluku živi neko ko voli štakore, mi ih moramo trepeti i ne smemo vršiti deratizaciju iako oni predstavljaju opasnost po zdravlje i životnu sredinu.

Ko ima mačku/psa,/pacova/kravu/žirafu u gradu, naka je drži u kući i neka je šeta po parku.
Kada životinju pustiš na ulicu da se slobodno šeta prepustio si joj njenoj sudbini i može pasti žrtvom pasa/šintera/automobila.
Takvi su zakoni prirode i urbane sredine. Nema tu rasizma.
Razlika između jedne i druge strane opisane u ovom tekstu nije što je pas pas, a mačka mačka već što je pas pelcovan i kontrolisan a mačke poludivlje i neprimerene gradu.

Kazezoze Kazezoze 15:01 09.06.2007

Re: xaxaxaxax

ne nego je razlika da li cesh ti smatrati zabavu svog psa ispravnim i dozvoliti mu da juri machke da bi im nanio zlo, ili cesh, kao shto je na zapadu zakonom regulisano, svog psa drzhati vezanog.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:28 09.06.2007

Re: stidi se!

F-A-N-T-A-S-T-I-C-N-O !!!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:09 09.06.2007

??

dodje mi da je pustim, ali ne sme brate da ih juri, poginuće (može da istrči iz dvorišta na ulicu).

aha...a ne moze npr. da rastrgne neku od mozdaaaa trudnih maca??! kao sto je npr. jedan rot 'pusten sa gazdinog lanca' obezglavio moju sijamku, trudnu?? ili onaj sto je kcerki mog drugara otkinuo pola lica? ne, to nije bio rot, nikada pre nikoga nije napao pa mu gazdarica nije stavila korpu na njusku. to nema veze ili...? pa sta ako tih macaka ima toliko? znaci imamo gomilu macaka da se nas 'zuca' trenira...zaista ne razumem.
smrdljive cica mace po dvorištu

I iz inata je pustim još malo da jurca. Ko ih šiša. I onako ih ima 55, šta fali jedna više manje?

ovih stvari ima previse u Vasem tekstu da bih sve ovo shvatila kao salu...

meni je svejedno ko kog ljubimca ima ali bi bilo lepo da se postuju i oni drugi kojima Vas ljubimac moze da naudi instinktivno. oni nikada nisu krivi, krive su njihove gazde.

MMMila MMMila 12:13 09.06.2007

Re: NARAVNO!

Postovanje zbog komentara!
Marijana Ćosić Marijana Ćosić 12:28 09.06.2007

Re: ??

Jao bre. Mnogo ste ozbiljni. Kao prvo i prvo, da razcistimo jednu stvar. Cak i komsija mackar je priznao da je moja kuca zaista fina i dobra, sto i jeste. Ja garantujem za nju, ako se nesto desi (a nece), ja sam kriva i ja preuzimam odgovornost za njene postupke. Za te mace niko ne preuzima odgovornost, tako da kada je moja kuca zakacila infekcije, ja morala da placam grdne pare veterinaru ali jesam rekla nesto? Jok, zivot je to. Mace protiv kojih ja nemam apsolutno nista, ali koje okupiraju dvoriste i podrume i jednostavno, zao mi je sto ovo moram da kazem, SMRDE, barem muzijaci, i svugde prckaju, zavlace se i slicno. Naravno ovo vazi i za kuce isto tako, ali moj slucaj je vezan sa ovim ovde. Tako da, kada budete imali jedno slatko stene od 3-4 meseca, koje radoznalo pridje maci (prvi put kada ju je videla), koja ga pritom rosno opali po nosu, a sledeci put bi moglo da bude njeno oko (matore iskusne mace znaju gde treba da cupaju).

Jako mi je zao BeboOdLonchara za tvoj slucaj. I kapiram ako mrzis sada sve kucice. I slazem se sa kakav gazda, takav pas. I cak se zalazem za to, jer je onda cinjenica da je moja kuca apsolutno okej i da je najnormalnija stvar na svetu da dzukac kada vidi macku hoce da je pojuri i kada macka stane da on nema pojma sta da radi sa njom. Protiv sam svake agresivnost bilo kakve vrste i nad bilo kim.

Ja sam pogresno drvo za zapisavanje, a kao i svi svoje, ja ne dam moje socijalizovano, ljupko, sarmatno kuce koga svi vole i koji sve voli.

Tako da ako ima neki problem sa mojim nacinom zezanja, onda ga prosto ignorisite umesto da ga shvatate tako ozbiljno.


Pozdrav!

p.s. uzgred, ljubav prema zivotinjama, u ovom slucaju mackama, niti je prava niti je obavezujuca kada se svodi na bacanje ostatake hrane po dvoristu i dranje na kuckare. Kamo nega, kamo vakcine, kamo odgovornost. Mene su tako ucili, sori, da se ne cmoljavim, vec da preuzmem odgovornost.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:48 09.06.2007

Re: ??

a zasto ne pozoves orku ili vec neku od tih organizacija za zastitu zivotinja i objasnis situaciju? neko treba da pokupi te macke i da ih sterilise, vakcinise...to kosta ali steta koja moze da bude izazvana je mnogo gora. ne kazem da ti treba da platis sve to ili vostani komsija, ali mislim da bi moglo da se nadje kinte ako se angazuju ti ljudi iz organizacija za zastitu zivotinja. meni je jasno kako te mace mogu da izgledaju i kakve sve parazite mogu da nose.
meni ne smeta tvoj post onoliko koliko drugima ovde (a ima brutalnih komentara!) samo mi smeta sto se nisi ni jednom osvrnula na te nesrecne mace jer jesu upravo takve. da ih neko voli i da ih redovno mazi/vakcinise/sterilise kad treba, drugacije bi sve izgledalo...ima dosta takvih mesta po beogradu gde postoji gomila macaka ali niko nista ne preduzima. valjda moramo da krenemo iz svog dvorista?
taj vostani, ja bih ga prijavila, jer on ne cini nikakvnu uslugu tim mackama! samo odlaze agoniju i povecava i produzava sam problem.

kada se pronadje copor pasa svi zovu sintere jer mogu da ih napadnu kao sto su mog bivesg profana napali na tvrdjavi u novom sadu. situacija 'pasa u coporu' se kod nas resava na najbrutalniji nacin sto je takodje grozno ali ovo sa macama, niko ne kapira koliko je to u svari opasno, da i ne pominjem kako zive te zivotinjice.
pufna pufna 12:18 09.06.2007

Duso,


ko je tebi dao tastaturu u ruke?!
Secam se jedne anegdote iz Dubrovnika, gde su jednog samozadovoljnog lika nalagali da odlicno peva i da je bozanstven tenor. Napravise mu pokretnu binu koju su vezali za mol i dovedose mnogo kompanjona koji su izigravali odusevljenu publiku. Toliko su ga zaludeli sa toboznjim odusevljavanjima da mucenik nije ni primetio da su mu u medjuvremenu odvezali binu koja je zavrsila na pucini.
Nisi vise toliko mala, izadji iz tog zakasnelog puberteta. A, ako ipak ne uspe uvek ce ti ostati drugarice da divljate po splavovima. To se danas u Srbiji trazi, zar ne? ... ipak, ne na ovom blogu
Marijana Ćosić Marijana Ćosić 12:42 09.06.2007

Re: Duso,

Pufno, dali mi tata i mama josh dok sam nosila pelene, posle sam samo menjala modele, najvishe mi se svidja logitech, nego ti meni kazhi ko je tebe zlostavljo kad si bila mala pa si sad nervozni poshtar i mojne meni majke ti shta se u Srbiji trazhi i te fazone. To nije lepo od jedne pufne da je tako rigidna. Uzgred, i nemoj tu da mi prepadas blog sa tim pendrechenjem shta se trazhi na blogu, cenzorko!
AlexDunja AlexDunja 13:33 09.06.2007

Re: Duso,

kochoperno,nema sta,nisi ti bash tako mala,lepo kaze jelena
pufna pufna 17:04 09.06.2007

Re: Duso,

znas kako izgledaju tvoja dva posta-
mi mlade, zmijskih tela, svet pod nogama samo zato sto imamo izmedju 19-25.
Svi nas jure, a nama smesno cak su nam i gadni, ponekad.
Ok, bravo za tebe, predmet ste pozude( aj da poverujemo). Divno!
Ali, i sta sad?! U toj tvojoj prici se nije toliko video taj prezir prema svemu slabijem i manje uspesnom ( uspesnost je samo superficijelna- ali to se ceni u vasoj grupi). I sta je tvoj adut? - Prolaznost telesne lepote .
Jos jednom bravo, skidam kapu!

I to jahanje na oblacima umisljene slave nije moglo da se zavrsi nego smo presli na sistem jaci tlaci. Mi sa kucicima, lepi, cisti, vakcinisani, materijalno dovoljno obezbedjeni, preziremo sve sto je manje od toga sto smo mi. Macke ako se nekontrolisano kote mi cemo ih satrati.Posmatracemo taj fenomen sa gadjenjem nas divnih cistih i umilnih. Stvarno pubertetska spika.

I iz inata je pustim još malo da jurca. Ko ih šiša. I onako ih ima 55, šta fali jedna više manje? Pih. I onako se setaju jos pet trudnih. Incest orgijanje funkcionise ionako i ovako 27 sati dnevno.



hercule poirot hercule poirot 17:14 09.06.2007

pufno

a da nije mozda u tebi problem?
kako drugi nisu jednako shvatili?

znas kako kazu: bilje mlad pa lud nego mator pa pokvaren.
pufna pufna 17:31 09.06.2007

Re: pufno

ha,ha stvarno si me nasmejao... kakav razgovor zaglupljivanjem, a detektiv?!
Gothsa Gothsa 12:54 09.06.2007

Kucni ljubimci

Kako bi bilo da drzaoci ljubimaca, pre svega mislim na pse, kad krenu da ih setaju obavezno ponesu i djubrovnik, metlu i kesu pa da govance svog ljubimca odnesu kuci a ne da mi ga ostave na travnjaku i trotoaru? Ako hoces da imas ljubimca nije to samo uzica i vakcinacija vec tu ima i govanaca.
sun_to_rock sun_to_rock 13:49 09.06.2007

Gothsa!

Castim pivo kad u Srbiji bude donesen taj zakon. Malo, malo, pa donesem u stan govance na cipeli. Macka bar svoje zatrpa. Mada, vise sam okrenuta kucicima:)
Al' kad smo kod teme,evo vic:
Vanzemaljci skeniraju planetu, hteli bi da napadnu, pa malo posmatraju.
Iznad Menhetna su, gledaju ulice, vide ; pas, ide ulicom, pokaki se, nastavi. Za njim covek, uzme lopaticu, poccisti. Nastavi za njim.
I sta ce sad vanzemaljci da misle?

Ko je tu gazda?
MMMila MMMila 13:28 09.06.2007

Drustvo za zastitu plavusha!

Jel postoji tako nesto? Pa da neko stane u zastitu ovoj jadnoj, koja po svaku cenu, ne birajuci reci i teme hoce da pokaze da i ona ume da pise blog!
Uzmite u obzir sve cinjenice! Nije ona jadna za sve kriva...evo, shvatila je!
hercule poirot hercule poirot 14:30 09.06.2007

Ovo o plavusama je rasizam

uvredljivo i bezobrazno. Vredjate na osnovu boje kose, sugerisete intelektualnu inferioornost. Sramota!
MMMila MMMila 14:40 09.06.2007

Re: Ovo o plavusama je rasizam

TAKO JE! Ista vrsta kao i ono o macama! Slazem se!
ljiljaO ljiljaO 13:35 09.06.2007

NISU FER PREMA TEBI

Mislim da svi ovde nisu fer. Trebalo je lepo da ti objasne da ne moras da pises po svaku cenu, posebno kada nemas sta da kazes. Ovako si zbog pokusaja da budes intresantna izazvala burne reakcije (koje podrzavam) a ti si samo zelela da, kao na pismenom u skoli, napises nesto a nemas temu.
Ja imam i psa i macku i slavuja i jeza u dvoristu, cak i detlica (njega jurim kada dodje na ivicu krova) i sve ih volim. Volim i komsijsku macku i psa na ulici. Ustajem nocu kada posumljam da je pas uhvatio jeza. Trudim se da se svi sprijatelje izmedju sebe i sl. Ali neverujem da ti to razumes, a godine nemaju veze s tim.
I savet za ubuduce AKO NEMAS STA DA KAZES - CUTI!
Dejan Stanković Dejan Stanković 14:18 09.06.2007

J sam ovja post shvatio na sledeci nacin

macke u gradovima
1) nemaju prirodnih neprijatelja
2) prenose zaraze
3) nekontorlisano se kote
4) oni koji ih brane i za njih se zalazu ne vode racuna o njima.

covek je svojim neodgovornim odnosom prema mackama na mnogim mestima narusio prirodnu ravnotezu
nekontrolisane macke u gradovima predstavljaju opasnost za zdravlje.

macke koje ne podlezu ovim kriterijumima moraju biti sterilisane i udomljene ili likvidirane, jer predstavljaju opasnost kako za coveka, tako i za prirodnu sredinu. posto nisu divlje zivotinje.

brinem se za drugu vrstu, divlju macku, koja je na ivici istrebljenja.
PS. ja imam macku, ali jednu, i zdravu.

i o kavim mi ovde rasizmima govorimo? rasizam je ozbiljna stvar.
Gothsa Gothsa 14:37 09.06.2007

Re: J sam ovja post shvatio na sledeci nacin

macke u gradovima
1) nemaju prirodnih neprijatelja
2) prenose zaraze
3) nekontorlisano se kote
4) oni koji ih brane i za njih se zalazu ne vode racuna o njima.

Potpuno je isti slucaj i sa psima.
PS Nemam macku, nemam psa. Imam ribicu. I vrlo se odgovorno odnosim prema kucnom ljubimcu. Nedopustam joj da kaki van akvarijuma, sto nije slucaj sa vlasnicima pasa.
Dejan Stanković Dejan Stanković 14:42 09.06.2007

Nije isti

slučaj sa psima. Ipak postoji kontrola, zdravstveni kartoni, ogrlice, čipovi.
Psi lutalice moraju biti ubomljeni ili (na žalost) uklonjeni.
imam i psa.
Gothsa Gothsa 15:15 09.06.2007

Re: Nije isti

Poznajem ljude koji imaju macke u stanu i podlezu redovnoj veterinarskoj zastiti. U gradu gde ja zivim ima macaka po ulici ali mislim da nije alarmantno, cak sta vise kerovi su alarmantni. Sto se tice cipova, oni se tek uvode(nisam cak sigurna ni da je pocelo) i mislim da nece zaziveti jer ce puno kostati. Ostade nam ogrlica koja se moze i macki staviti, jednako kao cip.
Dalje, pitam se odakle te napustene zivotinje? Cija je to odgovornost?
U ovom tekstu nastradao je jedan "mackar" koji hrani zivotinje ili bi tako bio napadnut i "kuckar"?
Domacica se nije izjasnila sta misli o "kuckarima". Mogu samo da nagadjam.
Ako su vlasnici pasa odgovorniji od vlasnika macaka, ja mislim da su podjednako odgovorni, jer su oni glavni krivci za postojanje napustenih macaka i pasa.
aleksandrija aleksandrija 22:13 09.06.2007

Re: J sam ovja post shvatio na sledeci nacin

mislim da si u pravu da mačke nisu rasa i da se rasizam,odnosi na ljude druge rase,a ne na životinje. Tako da nije potrebno preterivati u kritikama ovog posta, a nije potrebno ni napadati devojku oko toga što joj nisu mnogo drage mačke. Kome se njeno razmišljanje ne sviđa nek ide na drugi blog, brate, preteraste sa lekcijama!...Pišem ovo dok mi se moj mačak gnjezdi u krilu...gricka me za ruku pa kucam samo jednom...A i domaćica bloga bi morala biti malo kulturnija u svojim reakcijama...uh mnogo joj oštar jezik, nepotrebno...
dracena dracena 14:19 09.06.2007

Draga Marijana,

svoj provokativni tekst si očigledno pisala da bi izazvala živu diskusiju i to si, kao što vidiš, i uspela. Samo kroz diskusije mogu prečišćavati neke moralne i druge dileme.

Ako si planirala da se baviš novinarstvom, podržavam te, jer mi se čini da si odličan materijal za tu profesiju. U svakom slučaju, imaš hrabrosti da izneseš svoje mišljenje čak i kad unapred znaš da se ono kosi sa mišljenjem većine i ja ti na tome čestitam.
MMMila MMMila 14:42 09.06.2007

Re:Jel sigurno zna??

Meni se cini da nije bilo takvog cilja! Samo pisanje pisanja radi! A tek posle je videla sta je napisala!

Uostalom, ima raznih novina!
Dejan Stanković Dejan Stanković 14:47 09.06.2007

Autorka je povukla

vemoa ozbiljne temu životinja lutalica, sukoba u prenselejenoj urbanoj sredini, nespremnosti ljudi da preuzmu odgovornost za svoje postupke.
Stil joj je mladalački i neformalan.
Čitalaštvo je reagovala na meni potpuno nerazumljiv način, evo peti put čitam tekst i komentare i ne mogu da shvatim otkuda toliki jed.

hoće li mi neko objasniti?
Milan Novković Milan Novković 14:56 09.06.2007

Re: Autorka je povukla

Dejane, koliko ja poznajem svoju ćerku i njene drugarice, 20 +/- 2, jedva da se radi o smislenom potezanju ozbilnje teme. Meni je to pre "as time goes by" kategorija, literarni ekvivalenat fotografiji, stilizovana, add-hoc , emotivno-čulna sličica iz života.

Meni bi najdraže bilo da mladi uglavnom tako pišu.
Dejan Stanković Dejan Stanković 15:04 09.06.2007

Milane

smisleno, nesmisleno, pred sobom imamo nekoliko ozbiljnih tema.
Nije potrebno sve dokumentovati i sažvakano plasirati. Jedna čulna crtica, baš kao i jedna pesma, može da nas izazove da razmišljamo o potpuno ozbiljnim stvarima. Na primer odgovornosti i ljubavi (pa neka bude i prema mačkama) Kako se pokazuje ljubav prema nekome (na primer mačkama)? Deklarativno ili delujući?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 15:09 09.06.2007

Dejane

evo ja ću pokušati da ti objasnim: nigde se iz gornjeg teksta ne vidi da su to mačke bez vlasnika i da su napuštene, lutalice, prljave ili zarazne. Vidi se samo da autorki smrde. Tek posle u komentarima piše da su mačke lutalice, a tek mnogo kasnije se vidi i želja da se nešto učini po tom pitanju i da se tim sirotim macama pomogne. I to u tragovima i malo kasno.

I drugo, sad ni ja tebe ne razumem, gde ti u tekstu gore vidiš da je potegnuta veoma ozbiljna tema životinja lutalica? Hajde molim te citiraj mi taj deo.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 15:14 09.06.2007

Milane

Meni je jako drago da mladi pišu tako kako piše Marijana. Oduševila sam se prvim tekstom, dakle stil jeste sjajan. Sa druge strane, nadam se da se slažemo da je važan i sadržaj, a ne samo forma?
Dejan Stanković Dejan Stanković 15:23 09.06.2007

Ja znam koliko košta

održavanje životinje. Deparatizacija, ogrlice, hrana, pregledi, veterinari, birth-control. Skuplje pseto od deteta.
Iz iskustva znam kako to izgleda u gradovima. Iznesu ljudi pomije na dvorište i misle da vode računa o nekakvoj mački. Doduše, ima ko sliično tertira i decu.
Iz iskustva znam nivo urbane svesti u Srbiji. Takođe znam da onaj koji o svojoj mački brine gleda da se ne smuca po ulicama, ukoliko je u pitanju varoška mačka.
Možda i grešim, jer utisci varaju, međutim teško da mogu da zamislim beogradsko drvorište po kome se šetaji vakcinisane i održavane mačke.
Kažem možda i grešim ali ja sam ga tako shvatio.

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 15:26 09.06.2007

Re: Ja znam koliko košta

Skuplje pseto od deteta.
kupi knjigu dr pitcairn's complete guide to natural health for dogs and cats - ima budžet za održavanje da prepoloviš + biće ti zdraviji ljubimci...
Milan Novković Milan Novković 15:43 09.06.2007

Re: Milane

nadam se da se slažemo da je važan i sadržaj, a ne samo forma


Naravno da se slažemo.

Ali, danas je čovekov "identitet", bar ja tako verujem, kontekst sensitivan, a da ne pričamo o formi, sadržaju, mislima, gestovima i sličnom.

Ili, šta je sadržaj ako ti ideš ulicom, nešto ti iznenada privuče pažnju, potegneš fotoaparat i mi ti sutra kažemo "Wow, svaka čast Jelena". Ko je vlasnik sadržaja, šta ti danas misliš o tome, šta sutra.

Ja sam juče mogao da budem ljut na komšijskog mačka što je noću ušao kroz pokvarena vratanca za mačke i nešto nam zapišavao po kući, ali danas sam se odljutio i pustim ga u kuću da se najede, iako ga komšije odlično hrane.

Kamo sreće da mi u sebi znamo šta mislimo ili osećamo o mnogim stvarima, a kamo li da umemo to i da napišemo. Pa ja kod Lektorke kažem da sam "dismayed" pri pomisli da pišem dnevnik baš zato što ne umem ovako da pišem kao Marijana, nego bih neminovno pokušavao da prodajem formu kao sadržaj.

Isto tako, ja sad mogu da imam čvrsto mišljenje o nečemu, formirano godinama, i da mi ti nešto kažeš pa da ja to mišljenje promenim.

I, naravno, ja ne verujem da neko može da voli pse a ne voli mačke, ili obrnuto. Ta ljubav nema veze previše ni sa psima ni sa mačkama, ja mislim, nego sa empatijom ka živim bićima i smislom za lepo na ovom svetu. Čovek koji je sposoban da pusti psa da rastrgne mačku ne voli ni pse, tu sumnjam da ima zabune. To je pre neki beg u jeftin adrenalin, kao što ljudi beže u jeftino piće (ne mislim samo na cenu, mi često plaćamo puno novca za izuzetno jeftine stvari), a emotivna retardiranost sasvim sigurno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:33 09.06.2007

dejane s.

...međutim teško da mogu da zamislim beogradsko drvorište po kome se šetaji vakcinisane i održavane mačke.


pa ako ti je tesko da zamislis ne znaci da je nemoguce i da ne treba. evo npr. ovde u Hamburgu Upravo Takve i Samo Takve macke i setaju dvoristima, sto privatnim sto javnim. i meni je bilo cudno da ne vidjam macke i kucke po 'sokacima' i dvoristima. pa zasto je to tesko 'uterati ' i u beogradu? a kakva je situacija u Lisabonu? ozbiljno pitam.
Dejan Stanković Dejan Stanković 20:41 09.06.2007

Bebo draga

ovo ovde ti je negde na pola puta. Sa psima je situacija jos OK. Cistimo za njima, plecujemo ih, nose ogrlice. Macke je tesko kontrolisati, siromasniji kraj grada, vise sanse ima da ti se necija macka usunja kroz prozor.

Nisam bas siguran da je to pitanje priroritet i onve, a bez drakonskih kazni vlasnicima, tesko da moze bilo sta da s euradi. S druge strana, kako da utvrdis koje je cije mace.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:08 09.06.2007

Re: Bebo draga

hvala na odgovoru. evo kako je situacija sa psima ludalicama u beogradu bolje ili se bar radi na tome, moramo nekkao da se izborimo da i mace dobiju isti tretman i prvo treba da reaguju oni koji imaju direktan problem, a to na jedan (ne bas sasvim suptilan) nacin i jeste pokrenuto ili ajde, iznudjeno ;-) neko ko se nije susreo sa tim problemom ovako kao mama i kcerka i ne zna koliki je to problem.
Milan Novković Milan Novković 14:45 09.06.2007

Mali muški zloća

U meni proradio mali muški zloća kako sam video da se uglavnom ženske "kače" ovde :)

Ipak, ja ovaj blog uopšte ne vidim u tako lošem svetlu kao većina.
Npr, kad su životinje u pitanju moja žena je slična Jelici G. koliko je to moguće, uvek imala ljubimce, dovlačila ih sa ulice dok je bila mlađa (ovde u UK nema potrebe), te životinje su po kući spavale gde su htele, i slično.

Ali, kad joj lisice pokidaju kese sa đubretom ona bi ih sve "pobila" od besa. A nebi, naravno. Koliko sam ja primetio ona do daljnjeg jedino nema empatiju prema insektima i puževima što jedu cveće po bašti.

Tako, meni je reakcija na Marijanin blog previše burna. Ja udavih svoju dvadesetogodišnju ćerku da mi priča šta joj prolazi kroz glau, o čemu, kad i zašto razmislja, unutar granica, naravno, da bih se i sam tako donekle vratio u te godine. A Marijana lepo biše, baš je talenat, i spremna da piše i šteta je da se plaši i zazire od iskusnijih, umesto da uči od njih.

MMMila MMMila 15:34 09.06.2007

Re: Mali muški zloća - slab na plavushe mozda???

Super! Onda nek prvo skoci pa onda kaze hop! Znaci, smisli temu, pa pisi! A nemoj usput udarati po cemu stignes! Pa bile to i "smrdljive macke"!
Coa Smor Coa Smor 15:59 09.06.2007

Re: Mali muški zloća - slab na plavushe mozda???

Hm...a zašto? :)

Mislim, kontam da ovde ta forma "dnevničkog" bloga možda nije tako favorizovana kao diskusije o konkretni(ji)m problemima, ali što da ne? Meni je baš zanimljiva Marian kao autorka, između ostalog baš zbog tog neobaveznog pristupa mačkama iz komšiluka i koječemu. Mislim da nije ni izbliza imala nameru da proklamuje taj "životinjski rasizam", naprotiv. Sad, ako se čita suviše doslovno svašta se može videti, ali reakcije ovde su mi baš baš preterane...
Milan Novković Milan Novković 16:14 09.06.2007

Re: Mali muški zloća - slab na plavushe mozda???

slab na plavushe mozda

Ne, u ovom životu slab na brunete :)

Onda nek prvo skoci pa onda kaze hop

Ok, nemam problem sa ovim savetom, iako sam ja, ako ne čini štetu, da se ogradim, veći pristalica spontane reakcije pa kad vidimo da smo pogrešili izvinimo se, naučimo lekciju i idemo dalje. I razumevanja, danas ti razumeš moj problem, sutra ja tvoj. Na kraju, ovo je efikasnija strategija od one gde danas ti meni lupaš packe, a sutra ja tebi.

Ipak, oko ovog skakanja i uzvikivanja "hop" za slučaj da si ti bezrezervno u pravu evo i jedne ilustracije koja skreće pažnju na opasnosti od nepromišljenog uvezivanja sebe i okoline u suviše kompleksne situacije:

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:21 09.06.2007

Re: Mali muški zloća - slab na plavushe mozda???

osecam se odgovornom jer sam cerki rekla da pishe blog pod punim imenom i slikom,
da ga tretira bash kao ono shto jeste, internet dnevnik, da bude spontana i opushtena.
nisam ochekivala da ce na lichnu jutarnju prichicu
da joj likovi a la MMMila tresnu i "Cist rasizam! " "stidi se! " "Treba ti oduzeti psa " (ovo zapamtih).

Draga MMMila, lepo je shto se brinete za 678 machaka u nashem dvorishtu,
ali nije lepo da u ime probudjene strasti prema nepoznatim zhivotinjama, u nepoznatom dvorishtu
ovako govorite jednoj devojci koja je napisala svoju prichu pod imenom i prezimenom.

aj malo da razjasnim.
dvorishte je ogromno, velichine fudbalskog igralishta, okruzheno zgradama.
ima nevidjenu kolichinu machaka i tri machara koji strateskhi shibaju riblje otpatke svuda.
ima samo tri psa, koji zhive u stanovima i chiji vlasnici izbegavaju dvorishte
jer machkar zavija da psi moraju da budu vezani i tu. psi su bezazleni, jedan bob teil, jedan shtenac vuchjak i jedan shtenac zlatni ritriver. machke su jadne, shugave, stalno skotne.

jedini nachin da se neshto uradi je biti fin sa machkarima,
da bi bili koopertivni i naci organizaciju koja ima lovu i za machke, da se vakcinishu i sterilishu.

no, to sve i nije bitno. inicijalni blog je dnevnichka pricha. nije raport.

bilo kako bilo, klinki sam savetovala da pogasi blog.







Dejan Stanković Dejan Stanković 16:32 09.06.2007

Vesna

dete napisalo blog, kakav treba da bude. Dnavnicki zapis. Takvih ovde nedostaje.
Ne mozemo svi da se slazemo u svemu. I kometari na njen post se razlikuju.

Da sam na tvom mestu, ja bih svom detetu preporucio da nastavi da pise.
Pa cak i da nije u pravu, cak i da je nespretno formulisalo, cak i da je tekstu potrebno dodatno objasnjenje, to nije razlog da se popusta pritisku. Vazno je da covek ima svoje misljenje i stav, da nema straha da ga iznese ali i da, ukoliko shvati da nije u pravu ili da je prekardasilo, ume da primi packu. Ali ne i da kapitulira zauvek i po svim pitanjima.
Gothsa Gothsa 16:50 09.06.2007

Re: Mali muški zloća - slab na plavushe mozda???

Tako sam i ja shvatila domacicu, pise dnevnik o svojim dogodovstinama sto mi je simpaticno(narocito kad sam procitala onaj o provodu sa 3 cice-vratila me u secanje).
Ali domacica mora biti svesna da ce naici na pogresna tumacenja teksta, da ce se meriti svaka rec, citati izmedju redova... i mora se sa tim suociti.
Necu da patronisem ali moram reci, domacica ima kurazi i zanimljive su price(ona sa 3 cice je 5+) i neka neodustaje
Licno mi se ne dopada stav "mojne ti meni" pogotovo kad se radi o blogeru koji postavlja pricu a samo zbog toga sto sam prerasla fazu takvog nastupa.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:54 09.06.2007

Re: Dejane,

skroz si u pravu, ali poenta dnevnika je da pishesh spontano i s trenutnom emocijom, a ne da morash da svaku rech objashnjavash, dajesh fusnote, cevee, mislim, mozhe i to:) kazhe mi pile, zamisli da napishem "imam dva frajera", iseckali bi me na komade dok bi pokapirali da sam pola izmislila priche radi:)

:))))



Dejan Stanković Dejan Stanković 17:01 09.06.2007

A sto da nema

dva ili tri frajera. Zasto bismo mi to cenzurisali, mozda njima to ne smeta.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:12 09.06.2007

hahaha

nocas sam bash gledala jedan film na temu, dobro ne bash, al divan, o troje mladih na koledzu, jedan iskreno zbunjen i filzofichan jel voli batu ili seku, seka koja voli ovog zbunjevitog i strejtash dobrog srca i nevelike pameti, ma diiivan fillm, moram da otkrijem chiji je....

mala digresija> ovde (u srbiji) je sada neki kretenski obicaj da NIKO ali bre n.i.k.o ama bash N I K O ne pishe o filmu nish sem imena, nemozh provalish da si pitija grchka, rusalka iz okoline negotina, nema shansona, pushish ga. mislim, shta ih koshta da daju bar neki info, reditelja ili originalno ime, grrr
pufna pufna 17:29 09.06.2007

mami "deteta"

ali poenta dnevnika je da pishesh spontano i s trenutnom emocijom, a ne da morash da svaku rech objashnjavash, dajesh fusnote, cevee, mislim, mozhe i to:) kazhe mi pile, zamisli da napishem "imam dva frajera", iseckali bi me na komade dok bi pokapirali da sam pola izmislila priche radi:)

cerka vam dobro pise i to sigurno vi znate, ne treba ja to da govorim.
Samo se malo empatije u njoj sakupilo - sto bih povezala sa godinama ( ili je je to tako zasoljeno zarad stosa) i kad joj je na to skrenuta paznja vi dosli da zamesate kao da je bila u pitanju malogradjanska reakcija. Sve sto se tice emotivnog zivota nekog je manje predmet rasprave, barem ne tako zucne. Tako da dva frajera ne stoje kao poredjenje.
bilo bi lepo kad bi se malo razmislila o tome kako posmatra zivot, ma koliko darovita bila.
EDIT: ona nije dete ima dosta godina da ne bi bila dete, Dejane.
Dejan Stanković Dejan Stanković 17:30 09.06.2007

Re: hahaha

i ja sinoc geldao taj film, i jako, jako mi se dopao. bas nekako nostalgican, i smesan i nije prost.
Threesome, Andrew Fleming, 1994, Lara Flynn Boyle, Stephen baldwin, Josh Charles
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:50 09.06.2007

Re: mami "deteta"

Samo se malo empatije u njoj sakupilo


hmm, moracu da joj povecam kvotu dnevnog prevodjenja bakica preko ulice:)p


ona nije dete ima dosta godina da ne bi bila dete


hmm, mi to onako roditeljski, dete, pile:) matoro to, ima lichnjak, zavrshilo koledz, lepo kazhe milan - valja to vezati za radijator:)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:56 09.06.2007

Re: mami "deteta"

kad joj je na to skrenuta paznja vi dosli da zamesate kao da je bila u pitanju malogradjanska reakcija.


ovo ozbiljno. vrlo sam se trudila da se ne mesham. ali, zavaljivati "rasizam" i "treba ti oduzeti psa" je za moj ukus previshe. al dobro, shto bi reko dejan, nek se chelichi, valja se:)
pufna pufna 17:58 09.06.2007

Re: mami "deteta"

pa super onda
MMMila MMMila 18:47 09.06.2007

Re: Mali muški zloća - slab na plavushe mozda???

Problem nije kolicina macaka, niti (i te kako izvrstan) stil pisanja, a jos manje identitet vaseg deteta.
Problem je bas u tome, draga mama, sto sada vi reagujete. Prvo ste dete, znaci, gurnuli u blog (neko spomenu nepotizam?), a sada ga vadite odatle!
Necu o vaspitavanju, vec samo o olakom brbljanju i nerazmisljanju koje je pokazala u ovom, kazete, iskrenom tekstu. Zar je stvarno mislila, kako i napisa???
"I iz inata je pustim još malo da jurca. Ko ih šiša. I onako ih ima 55, šta fali jedna više manje?"
Komsija je Vosak (pirmecujem li nedostatak postovanja prema starijima? Nevazno, to je odlika mlade generacije i nacina vaspitavanja)...
Ako nije htela komentare, imala je vise nacina da to izbegne.
I, gospodjo Mama, nemojte detetu oduzeti blog. Dopustite joj da nauci ovu lekciju sama, vreme joj je. Treba stati iza svojih reci uvek. Nemojte ni nama oduzeti vase dete na blogu! Ne zato sto onda necemo imati koga da kritikujemo (toga uvek ima, mozemo i sami sebe ponekad).
Uostalom, dobro se nosila sa nama i pre vase intervencije! Cak sam i uzivala u njenim odgovorima!
hercule poirot hercule poirot 19:19 09.06.2007

MMMila

Kako posle seksistickih izjava o plavusama, ociglednog nepostovanja mladjih, uvredljivih komentara i cinjenice da i vi imate autorski blog a niko ne zna zasto i kako, vi mozete da napisete ovakav komentar?
Ova devojka mi za razliku od vas ne deluje ni maliciozno, ni frustrirano, ni rasisticki, niti kome popuje, a i bolje i interesantnije pise od vas. Uprkos svemu, vama i linch mobu je poslo za rukom da je najurite.

vidite sta znaci "mator pa pokvaren".
MMMila MMMila 19:31 09.06.2007

Lik a la MMMila je znaci najgori!

Ok, ok, povlacim se iz ove vase drame!
Navukla sam na sebe sav vas bes napisavsi i ja sta mislim, i povlacim se! Da ne delujem, kako rekoste... Slova su mi do kraja maliciozna, evo sad i ja primecujem:)
A vi dragi Poirot... uzeste na sebe ulogu drvenog advokata da me na klupicu za osudjene postavite u nekoj vasoj prici i naterate sta?? Da se postidim? A sto bih! Vi biste trebali da se stidite. Uostalom, kad smo vec usli u analize... sto niste videli poentu i u nekim mojim recima? A ne, to vas ne interesuje.
Ako ocekujete da ja nekog molim da pise blog ili da ja ne pisem svoj... tesko!
Postadoh najveci zlotvor na ovom, odavde cu i otici, jer pametniji popusta. Posebno kada ne shvatam sta vam je poenta. A ja sam sve svoje jasno i glasno rekla.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:51 09.06.2007

Re: Vesna

Potpuno tacno !
Vesna, predlazem da poslusas ovaj Dejanov savet.
Pozdrav !
kuki kuki 18:23 09.06.2007

MATORCI !!!

Uf bre ala ste postali matorci. Naravno ne mislim na godine nego na stav.
Pre nego sto se ne slozite sa ovime i ponovo graknete svi u glas, neka svako procita SVOJ post ponovo. Zatim jos jednom uz pokusaj da ga cita iz perspektive koju ste imali kada vam je bilo 20. Ako i dalje ne mozete da "revidirate", onda zakocite svoje prste barem iz pristojnosti: dosli ste u goste na ovaj blog i nimalo ne postujete domacicu. Razumem dijalog, diskusiju, neslaganje, izosenje svojih stavova, ali nikako ne razumem nepostovanje, vredjanje, i ono sto je najgore "popovanje" i kvalifikacije na bazi diskriminacije. Da, da, diskriminacije jer je gazdarica mlada, lepa, svesna, ima jezik, stav i vi ste se zbog toga nasli odgovornim da je prevaspitate, da joj ukazete na "greske" da joj sabijete rogove, pa cak i da joj prizivate roditelje i "ukazujete" na neprihvatljivo ponasanje.
Bas ste prvi matorci.
Dejan Stanković Dejan Stanković 18:26 09.06.2007

Re: MATORCI !!!

Ja se trudim da ne budem. Majke mi.
Milan Novković Milan Novković 18:27 09.06.2007

Re: MATORCI !!!

pa cak i da joj prizivate roditelje

Ja mislim da je jedna roditeljka krenula ćerkinim stopama i da priziva gradske muškarce na svom blogu :)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 18:37 09.06.2007

Dobro je što vi ne popujete

i ne vređate.

Radite isto to što ste zamerili drugima.

I molim vas, evo za nas koji ne shvatamo jer smo matorci, koji je autorkin stav? Da nije frka ako pas unakazi mačku jer "I onako ih ima 55, šta fali jedna više manje"?
Ili..?

Mislim, na šta konkretno mislite kada kažete da autorka ima stav?

I da, roditelje niko nije prizivao, sami su se prizvali.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:40 09.06.2007

Re: MATORCI !!!

milane, bre, sherpica kachamaka je zakon, odaje pohotnu domacicu:)p
kuki kuki 18:43 09.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

Genaracijski
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 18:47 09.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

Genaracijski?

Ma bravo! Odličan odgovor. Vrlo smislen.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:47 09.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

nije bash da nisu roditelji prozivani, al nema veze

coco rosie: "izvini, a na osnovu cega je tebi omoguceno da pises ovde? na osnovu mame? nepotizam? mislim, pre par dana si se registrovala prvi put"

jeleno bre, aj spustimo, nema potrebe, uostalom ne mozhe shtenac glupavi da unakazi machku, obrnuto da, al nema veze, nece mala veshtica vishe da talasa ovde, a ja bih da razmenjujem recepte na miru
Rasejani Rasejani 18:58 09.06.2007

Jelena, nisi u pravu

Evo par citata (autorkinih i komentatorskih) koji daju jasno i tacno tumacenje autorkinih namera.

Ja sam apsolutno za kucne, fine, ciste, sterilisane, vaksinisane cica mace. Treba da vidis ove, koje jesu slatkis, ali ako te ogrebe, moras da primas tetanus, a par puta je Maish i dobila po nosu (imala je fensi tetovazu, ali steta proslo je, a mogli smo taman da je zovemo SCAR). Pune su buva, raspadaju se, stalno su trudne i joj.


ljubav prema zivotinjama, u ovom slucaju mackama, niti je prava niti je obavezujuca kada se svodi na bacanje ostatake hrane po dvoristu i dranje na kuckare. Kamo nega, kamo vakcine, kamo odgovornost. Mene su tako ucili, sori, da se ne cmoljavim, vec da preuzmem odgovornost.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 18:59 09.06.2007

Vesna,

neka talasa i treba da talasa, nemam ja problem sa talasanjem.

Ne vidim iz njenog teksta da je u pitanju štene, ne poznajem devojku, zaključujem isključivo na osnovu onoga što čitam. Strašno mi je zvučalo, a pri tom čvrsto verujem u to da punoletne osobe treba da jako paze šta govore u javnosti i da stoje iza toga što kažu. I da kad pogreše, što je i prirodno i očekivano, budu u stanju da kažu da su pogrešile, a ne da pobegnu.

Imala sam i ja postove gde sam se ponašala kao kreten, sve iz neke, navodne ili ne, spontanosti i zakasnelog puberteta, pa sam makar posle napisala da sam svesna da se bezveze ponašam i napisala sam IZVINITE, nije mi to bio problem. I ostala sam. I nisam prestala da talasam. Nije kraj sveta.

Odoh i ja na recepte, iako ne volim da kuvam, tamo kod vas mi je jako zabavno.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:08 09.06.2007

Re: Vesna,

dodji, dobrodoshla, stigli smo do shisharki:)
angie angie 19:21 09.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

Ako smam, dobronamerno da dodam, tek sam sada videla shta se ovde deshava.

Ako ste smatrali da je vashsa cherka dovoljno odrasla, samosvesna i odgovorna da pishe blog, trebalo je da je pustite da se ona sama izbori za svoj status. Ovako je uchinak kontraproduktivan.

(govorim vam kao majka, koja i dalje nadkriljuje svoje odraslo dete)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:18 09.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

angie, da li zaista mislite da je ok da neko frenetichno brani macke koje niko nije ni dirao, iz dnevnichke priche, pri tome napadajuci autora, i da je to legitimno, a da ja kao keva ne smem da napisem nish ili stanem uz svoje pile, jer je to kontraproduktivno?!

uzgred, ja sam samo napisala, kad su se gospodje izduvale, da mi je zhao. zato shto sam gurnula dete u blog, previdjajuci da mozhe da bude bolno bojno polje. osecam se krivom zbog toga. ali, idemo dalje

srdacno
angie angie 20:43 09.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

ja uopshte nisam komentarisala ni post ni komentare, nego da bi mozda efikasnije bilo da se autarka sama
razjasnila sa svojim komentatorima, a ne da ste vi kao majka to preuzeli na sebe.
A naravno da ste mogli da kazete shta vi mislite, (sad to kao keva ni jedna od nas ne moze da izbegne).

Zao bi mi bilo da me razumete pogreshno, ali blog je jednostavno interaktivan medij i nekako ne vidim da je drugachije moguce uchestvovati, nego biti spreman na razmenu , pa i razlichitog mishljenja i probati se izboriti za svoj status-ako smo vec ovde i da to ne treba da rade mame.
Pre bih na vashem mestu malo pregledala buduce tekstove, pre objavljivanja, pa tu dala neke sugestije.

takodje vas pozdravljam
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:00 09.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

pa ja videh da je objashnjavala, nisam se meshala, samo sam kad je stvar se izduvala rekla da mi je zhao. i iskreno ne verujem u tu vrstu razmene u kojoj padaju uvrede i to zbog priche, nije okachen manifest, samo pricha... i ne verujem u interakciju u kojoj se ljudi bore za status, ovde. mada mi nije nepoznato koliko je internet komunikacija nekad otrovna. a na pamet mi ne pada da gledam u buduce tekstove, naprotiv. uhhh, ovo vam pishem jer ste izuzetno drag lik i shto mislim da sam zeznula savetom da je ok da ide pod imenom, a lepo htela klinka da uzme neki nick.:)
angie angie 21:17 09.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

pa ili vas ljudi prihvate ili ne, ako im se vec obracate- na to sam mislila, taj deo ne moze niko umesto vas,
pa ako se ne sloze sa vama, a vi probate da razjasnite,...pokazete ko ste i kako razmishljate, pa znate vec,
tu nik nema neku ulogu, meni lichno je njeno ime kao nik,(ima ovde puno ljudi sa nikom koji su lazno ime i prezime).

Al' necu vishe da vas gnjavim, vidim da ste uznemireni i da ste zauzeli stav.

sve najbolje
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:17 09.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

ali nije u pitanju 'freneticna odbrana macaka' vec reakcija na njen verbalni(?) odnos prema istima. uopste me ne zanima da li je kcerka plavusa i koliko ima godina (stimuvezi, oni koji su tako komentarisali su samo srozali sve nas koji smo negativno i mozda donekle konstruktivno reagovali na text!). mene zanima takodje zasto vi 'mama' kazete da je jedino sto moze da se ucini da se bude fin sa machkarima pa da se kao pronadje neko ko ima novca pa da se te macke sterilisu i vakcinisu?...koliko ima stanara okolo koji ne koriste dvoriste zbog jednog vostanog i njegovih 55 ljubimica?? da li su svi ti stanovi uglavnom privatizovani?? jel to dvoriste zajednicko od svih tih silnih stanara koji ne mogu da ga koriste zbog vostanog, jer je On glavni krivac i problem a macke posledica?? doesn't ring a bell??!

jako mi smeta kada neko na ovakav nacin opisuje situaciju u kojoj zivi, koja mu jako smeta a da nije ucinio nista ili bar ni blizu dovoljnog da se nesto promeni, i za sebe i komsiluk i za te zivotinje.
kuki kuki 21:27 09.06.2007

Vesna

Kad ste napisali "nece mala veshtica vishe da talasa ovde" ponadao sam se da je sarkazam, ali posle par dodatnih komentara, cini mi se da zaista tako mislite. Molim Vas nemojte!

Ako i dalje ostanete pri tom stavu, ajde da pokrenemo akciju (ostali Blogeri koji se slazu) da Marijana dobije svoj pristup. Njeno prisustvo ce samo obogatiti ovu Zajednicu. Njena mlados i drskost smo ce osveziti ovu sredinu koja se "uzbudi" i postane polemicka samo kada se pise o politici. Ma ... pravi matorci.

Takodje, Angie je u pravu (a Vi to odlicno znate) Marijani nije potrebna nikakva odbrana. Ume ona i sama, siguran sam, da se nosi sa matorcima. Takodje sam siguran da danas ima pametnija posla nego da sedi ispred ekrana i odgovara na pitanja, razjasnjava svoje pozicije, pravda svaku rec koju je napisala i posipa se pravovernim i politicki korektnim pepelom.

Nedaj se, Marijana

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:38 09.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

mene zanima takodje zasto vi 'mama' kazete da je jedino sto moze da se ucini da se bude fin sa machkarima pa da se kao pronadje neko ko ima novca pa da se te macke sterilisu i vakcinisu?...


najkrace objashnjenje: problem lutalica u bg je uzhasavajuci i na reshavanju zaista radi mnogo ljudi, mnogo ngo, chak i grad. ima i sredstava, nije kao pre da nema nishta, ni dobre volje, ni para. ali je problem shto nema sredstava za machke, ima za pse, mache su nekako preskochene. kad kazhem sredstava mislim pre svega na vakcinaciju, jedna vakcina je oko 1000 din.

e sad, zashto biti dobar s machkarom. evo zashto. zato shto chovek, ma koliko bio otkachen ili neprijatan ili ne brizhan prema machkama (samo baca hranu, u kantama), ochigleno veoma veoma voli machke. vole i one njega. zna ih. a ima ih bukvalno preko sto.

ako bi se i pronashla ngo koja je dobila kintu za macje vakcine, treba na terenu neko kome machke veruju, jer su poludivlje, lutalice, tu se motaju zbog klope, da ih okupi, uhvati i pomogne veterinarskom tehnicharu da ih obradi.

bebo, ovo je srbija, zemlja tuznih i siromashnih ljudi. ne mozhesh da se dogovorish ni za chiscenje stepenica a kamoli za vakcinaciju machaka lutalica. zato je machkar vazhan i zato treba biti fin iako ne kapira shta je briga, on voli. pomocice iz ljubavi i kada shvati da nece nishta da ga koshta.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:50 09.06.2007

Re: Vesna

kuki, ima marijana pristup bre, "nece mala veshtica vishe da talasa ovde"je samo info, moj, ima svoj komp, konekciju, josh da je prodje povredjena osecajnost. rekla mi je da nije znala da treba prvo da napise rezime svih svojih referenci kao aktiviste za prava zivotinja, pa da se onda na miru zeza i pishe. ma, nije strasno, ovo joj je prvi srpski blog, ja sam se vishe plashila da ce da neshto odvali jezichki:)










Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:12 09.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

jako mi smeta kada neko na ovakav nacin opisuje situaciju u kojoj zivi, koja mu jako smeta a da nije ucinio nista ili bar ni blizu dovoljnog da se nesto promeni, i za sebe i komsiluk i za te zivotinje.


zashto mislish da nisam uchinila nishta?:) hmm, meni je, najiskrenije, bezveze da sad ko malo dete pochnem da se proseravam o svojim delima i zaslugama u kraju, ma daaaj, ako je to ulaznica za komunikaciju, ja palim:)

al ajd, evo jedan detaljcic, na koji se ponosim:) u nashe dvorishte nedeljno dolazi kombi i deli shpriceve i taj rad narkomanima. (imamo i narkose i alkose, hvala na pitanju, skroz su bezazleni, al teshko susede ubediti) babe od sto leta (mahom su starachka domacinstva, centar, klasika) su provalile i kao prave dzaftare digle nevifjenu dzevu da se iju, to skloni i da ne tupim, uspeh nekako da izlobiram da 'olade i samo glede sas prozora, bez da potegnu u opshitnu i akcijashe shto su se namerile:)

jel' dovoljno?
:)p

pufna pufna 00:07 10.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

a jel narkomani i alkosi ne smrde? Verovatno ipak, nemaju buve...
Lepo vam dvoriste,nema sta.
EDIT: nisam znala za tu alterantivnu pomoc narkomanima?! TO je verovatno, jedno dvoriste zatvoreno za decu?!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:09 10.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

pufna, meni je zhao shto ne znash, mozhda te stav i pristup ometa... mislim na ovo a jel narkomani i alkosi ne smrde?
:)
da ja ne bih shirila prichu, idi za pocetak na vebsajt jazas, tu imas dosta oko ove vrste mobilne pomoci

TO je verovatno, jedno dvoriste zatvoreno za decu?!

ne nije, u njemu je i jedna gimnazija, plus pozoriste, plus deca koja tu stanuju ili dolaze

inace se smatra elitnim, jerbo je u krunskoj ulici:)p
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:18 10.06.2007

Re: Dobro je što vi ne popujete

EDIT: nisam znala za tu alterantivnu pomoc narkomanima?! TO je verovatno, jedno dvoriste zatvoreno za decu?!


ne znam u kakvom stakleniku si odrasla i zhivish, pa ne znash, a mozhda samo zmurish i ne vidish paralelni svet alkosa i narkosa u urbanoj sredini, ali definitivno sad osecam malicioznost, za machkama placesh i to za machama u prichi, a narkose bi izolovola, m'ajde bre, a dvorishte ti je TO, hmm



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana