O NEPODNOŠLJIVOJ LAKOĆI ANONIMNOSTI

Filip Mladenović RSS / 26.08.2009. u 21:14

Od starta "blogerske karijere" mučila me je neravnopravnost onih koji se svojim imenom i prezimenom potpisuju ispod tekstova i komentara u odnosu na one koji se kriju iza svakojakih nadimaka i skraćenica. Blog je jedna od logičnih i korisnih tekovina demokratizacije i liberalizacije medija, ali je, na žalost i na nesreću, zadržao nešto iz prethodnih, neslobodnih vremena: skrivanje iza šifri, tj. bežanje u anonimnost.

Tekst kolege Jurice Pavičića, koga takodje muči isti problem, sadrži u sebi argumentaciju sa kojom sam saglasan:

Konačno, dolazi kraj teroru anonimnih i agresivnih blogera

Moj kolega iz Crne Gore, pisac i novinar Andrej Nikolaidis, osuđen je prošle godine na drakonsku novčanu kaznu zato što je u crnogorskom tjedniku Monitor pisao o vezama filmskog redatelja Emira Kusturice i agresivnog beogradskog režima devedesetih. Sličnu sudbinu godinu i pol kasnije doživio sam i ja. Kazneni sud u Zagrebu osudio me na novčanu kaznu zbog klevetanja filmskog redatelja Antuna Vrdoljaka. O Vrdoljaku sam napisao činjenice čiju točnost pouzdano znam i ja i cijela filmska industrija u Hrvatskoj, no zagrebački sud procijenio je da ih nisam dovoljno dokazao i da sam pretjerao u verbalnoj artiljeriji. Ja mislim da je to do boga nepošteno, no ne preostaje mi drugo nego legalistički platiti kaznu.

I Nikolaidis i ja pripadamo takvom poslu gdje slične stvari idu u rok službe. Obojica imamo taj društveni privilegij da u novinama iznosimo stavove, a s tim privilegijom idu i nezgodni nusefekti. Potpisujemo svoje članke, zbog onog što napišemo možemo biti tuženi, suđeni, može nas se telefonski maltretirati, mogu nam auto dići u zrak ili nas isprebijati petožilnim kabelom. Sve se to može dogoditi naprosto i jedino zato što smo vlastite mudrolije dužni potpisati punim, građanskim imenom i prezimenom.

Prednost anonimnosti

Postoje, međutim, ljudi koji nemaju takvih problema. Takvi ljudi također u javnost iznose svoja mišljenja. Ta mišljenja također su često provokativna. Ona su također sročena u pisanom (nažalost, počesto ne i u pismenom) obliku. No, ljudi o kojima je riječ nisu obvezni potpisati svoj sastavak, mogu se sakriti iza anonimnosti "nicka" ili pseudonima. U takve ljude spadaju mnogi blogeri. U njih također spadaju i oni koji komentiraju članke na internetu.

Ne treba imati suviše mašte da se zamisli prednosti koju donosi takva anonimnost. Onaj tko nije dužan predstaviti se, pomalo je nalik onom tko noću viri u rasvijetljenu sobu. Takva pozicija upravo je perfektna busija za kukavičluk. Zato su ljudi skloni na anonimnim postovima napisati stvari koje nikad ne bi izrekli pod imenom i prezimenom: vrijeđati purgere i dalmoše, komunjare i hadezenjare, slaviti ustaše i Hitlera, etiketirati ljude kao udbaše i lopove. Na anonimnim postovima baš se sve "zna": svatko pouzdano ima informaciju da je ovaj bio kosovac, a onaj snajperist, da je njemu djed ubij'o ‘45., a ovom otac ‘95., da se ovaj obogatio na humanitarnoj pomoći, a onaj na provizijama. Frcaju u tom svijetu  "nickova" najživopisnije, barokne optužbe, no nikada ni jedna od njih ne dospije u nadzemlje legalnosti. Lako je, naime, uprijeti prstom iz anonimnog mraka, a malo teže punim imenom i prezimenom utjeloviti "zviždača".

Tužba manekenke

Busija anonimnog "stava", izgleda, nije samo naša specijalnost. To bi se dalo zaključiti po (smatra se) prijelomnoj presudi manhattanskog višeg suda koji je ovog tjedna izdao sudski nalog da se utvrdi identitet anonimnog blogera "Anonymous" optuženog za vrijeđanje. Spomenuti "Anonim" napisao je, naime, društvenu kolumnu u kojoj je izvrijeđao kanadsku manekenku Liskulu Cohen i metnuo je na prvo mjesto među njujorškim "skanks" (ostavimo uvredu bez prijevoda). Cohen, za koju je Anonymous napisao da je "i bila možda vruća prije 10 godina", tražila je da se razotkrije identitet blogera kako bi ga tužila za uvredu, a sud je to odobrio. Liskula Cohen uvjerena je da je anonimni bloger netko koga poznaje i, veli, "jedva čeka da se kukavica obznani". Ta presuda, vele, mogla bi biti presedan koji će skršiti tvrđavu hrakačke internetske anonimnosti.

U međuvremenu, u Hrvatskoj, anonimnost je još uvijek perfektna busija. Neki moji kolege, kao Jergović, zabranili su da se njihovi tekstovi komentiraju. Ja komentare ispod svog teksta ne čitam nikad, i to naprosto zato da ne bih potpao pod autocenzuru. Čitam, međutim, komentare ispod tuđih tekstova, i to s ogromnim zanimanjem jer to doista jest sonda u gluhi, nepočešljani vox populi. Najozbiljnije su debate na H-alteru, gdje se ljudi često u tekstu razotkrivaju imenom i ozbiljno raspravljaju. U Večernjem lavovski dio "postova" ostavljaju Slovenci kojima je iz nekog razloga gušt vrijeđati Hrvate u njihovu "mainstream" mediju. Na stranicama Jutarnjeg dominira neki ojađeni, građanski svijet koji je zgrožen time kako nam je i traži krivca da bi ga objesio na prvi kandelabr. U Slobodnoj su komentari najduhovitiji i imaju crtu anarhične blesavosti. No, ono što je zajedničko svim hrvatskim anonimnim prepiskama jest reducirani repertoar tema. O čemu god članak bio, "nick" debata svest će se nakon deset-petnaest postova samo na tri stvari: Hajduk i Dinamo, partizane i ustaše i Hrvate i Srbe. To je, što se hrvatskog interneta tiče, jedino što kod čitatelja pobuđuje zbiljski afekt.

Govor mržnje i uvreda

Vrijeđanje i anonimnost naprosto idu ruku pod ruku. Ljudi su skloni agresiji i onda kad se anonimno uključuju u TV emisije, i onda kad šalju anonimna pisma, i onda kad vam anonimno telefoniraju kući. U jednom razdoblju često su me nazivali anonimni čitatelji i vrijeđali zbog "antihrvatskih" članaka. Kako ja imam pacijence sa svakim od njih razgovarati, nakon bujice agresije zamolio bih ih ljubazno da se predstave prezimenom, jer, naime, eto, i oni moje prezime znaju.

Tada bi nastao tajac, a razgovor bi odjednom krenuo sasvim drugim tokom. Imenovan i prezimenovan (postoji li ta riječ?) čovjek najednom ostane bez ljušture za zloću, postane bolji ili barem odgovorniji čovjek.  A upravo o odgovornosti ovdje i jest riječ. Političari - kakvi jesu da jesu - odgovaraju za ono što zucnu, isto i novinari, profesori, liječnici, sinoptičari, suci ... Demokracija i nije nego klupko instanci na kojima ljudi pod svojim imenom nešto izriču i za to odgovaraju. Stoga je pitanje kakvo je to društvo gdje nevidljiva masa toliko uživa u neodgovornom, anonimnom govoru objede, mržnje i uvrede?  Ako ta zemlja nije diktatura - a naša nije - onda to očito znači da je riječ o društvu u kojem ne postoji raširena volja da se i s čim u vezi preuzme odgovornost. ("JUTARNJI LIST", 26. 8. 2009.)



Komentari (1215)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:32 27.08.2009

Re: FACEBOOK

Opet se od drveta ne vidi šuma!!!! Ponavljam: ako toliko VAŽNIH, VREDNIH i LEPIH stvari u životu radimo sa punim imenom i prezimenom, zar je blogovanje nešto nižeg reda, manje vrednosti, skromnijih dometa, kada se zaklanjamo "nickovima", tj. bežimo od vlastitog imena i prezimena u anonimnost!?
Bojan Budimac Bojan Budimac 11:37 27.08.2009

Re: FACEBOOK

bežimo od vlastitog imena i prezimena u anonimnost

Da bi stali na kraj anonimnosti (pošto se ukidanjem nick-ova obračunamo sa istom u sajber prostoru) predlažem da nam se imena istetoviraju na čelima (zabranjeno nošenje šiški se podrazumeva). Posle toga možemo polako da pređemo na ugrađivanje čipova u podlaktice.

Ne mogu koliko god se trudio da razumem ovo žaljenje na "neravnopravnost". Ti si izabrao da budeš "neravnopravan", što se onda žališ? (ne, definitivno ne razumem, jer se niti osećam neravnopravno niti superiorno jer sam eto izabrao da mi nick bude ime i prezime)

O moralnosti predloga da se pravila igre menjaju u toku iste, ne bih mnogo, daleko bi nas odvelo...
alselone alselone 11:52 27.08.2009

Re: FACEBOOK

Filip Mladenović
Opet se od drveta ne vidi šuma!!!! Ponavljam: ako toliko VAŽNIH, VREDNIH i LEPIH stvari u životu radimo sa punim imenom i prezimenom, zar je blogovanje nešto nižeg reda, manje vrednosti, skromnijih dometa, kada se zaklanjamo "nickovima", tj. bežimo od vlastitog imena i prezimena u anonimnost!?


Mislim da je potpuno obrnuto.
Sa blogovske strane gledista uopste nije bitno kako se ja zovem i da li se zovem onako kako sam se potpisao vec ono sto sam napisao. Da li ti znaci i menja nesto u mom komentaru u odnosu na to da li znas ko sam i sta sam, ko su mi babo i mater?
Ja ne bezim od svog imena i prezimena. Ne verujem da iko bezi. A sto se tice:
ako toliko VAŽNIH, VREDNIH i LEPIH stvari u životu radimo sa punim imenom i prezimenom

Analogan primer bi bilo da dok sedis u kafani i pricas sa prijateljima nosis tablu sa imenom da bi i ostali za susednim stolovima koji te ne poznaju znali ko si.

I na blogu oni koji me poznaju "spolja" znaju i moj nick "ujutra".
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 12:00 27.08.2009

Re: FACEBOOK

Ne mogu koliko god se trudio da razumem ovo žaljenje na "neravnopravnost". Ti si izabrao da budeš "neravnopravan", što se onda žališ? (ne, definitivno ne razumem, jer se niti osećam neravnopravno niti superiorno jer sam eto izabrao da mi nick bude ime i prezime)


ja bih da pitam, malo sam gloopy - u čemu je problem, al' onako, istinski.

misleem:
Od starta "blogerske karijere" mučila me je neravnopravnost onih koji se svojim imenom i prezimenom potpisuju ispod tekstova i komentara u odnosu na one koji se kriju iza svakojakih nadimaka i skraćenica.

stvarno?

i onda, jedino što mi pada na pamet, tj. jedino što mogu da razumem su nova pitanja: šta ovaj lament za imanjem imenskog, kao jedinog pravog identiteta znači? šta moje ime i prezime predstavlja bilo kome ovde? i da li bi nešto bilo drugačije da sam, kojim slučajem izabrala nick umesto nicka?

misleem:
ako ćemo pravo, niti moje ime, ni prezimena (ima ih dva, al' softver ne prihvata) ne označavaju ono što jesam, ili ono što nisam.
Ljudi su skloni agresiji i onda kad se anonimno uključuju u TV emisije, i onda kad šalju anonimna pisma

ljudi su skloni agresiji i kada nisu anonimni - al' da ne širim.

Imenovan i prezimenovan (postoji li ta riječ?) čovjek najednom ostane bez ljušture za zloću, postane bolji ili barem odgovorniji čovjek

ovo je, bez ljutnje, već smešno.
mirelarado mirelarado 12:08 27.08.2009

Re: FACEBOOK

Filip Mladenović
Uz pomoć teksta kolege Jurice pokušao sam da argumentujem osnovnu tezu, moralni stav, profesionalni kodeks:
ako toliko VAŽNIH i LEPIH stvari u životu radimo sa punim imenom i prezimenom, zar je blogovanje nešto nižeg reda, manje vrednosti, skromnijih dometa, kada se zaklanjamo "nickovima", tj. bežimo od vlastitog imena i prezimena u anonimnost!?


Мени остаје нејасно: да ли су за тебе они који овде пишу под никовима агресивни анонимуси од којих желиш да заштитиш себе и остале који се потписују именом и презименом, или су обесправљене жртве система који их гура у анонимност?
С обзиром да је ово игра у коју смо се добровољно укључили и чија смо правила (дисклејмер) сви прихватили, уопште не разумем због чега си гневан.

Ни Марк Твен се није заправо тако звао, не верујем да га то што се "заклањао ником" чини писцем "нижег реда", "мање вредности", "скромнијих домета"...
Goran Vučković Goran Vučković 12:10 27.08.2009

Re: FACEBOOK

Мени остаје нејасно: да ли су за тебе они који овде пишу под никовима агресивни анонимуси

Čuj, agresivni anonimusi - a ima uskličnika i reči napisanih velikim slovima više nego mi svi ostali zajedno
Milan Novković Milan Novković 12:10 27.08.2009

Re: FACEBOOK

Filip Mladenović
Opet se od drveta ne vidi šuma!!!! Ponavljam: ako toliko VAŽNIH, VREDNIH i LEPIH stvari u životu radimo sa punim imenom i prezimenom, zar je blogovanje nešto nižeg reda, manje vrednosti, skromnijih dometa, kada se zaklanjamo "nickovima", tj. bežimo od vlastitog imena i prezimena u anonimnost!?

Pa vidi se Filipe, samo razni ljudi vide razne šume, pričaju razne jezike :)

Ti si stavio znak ekvivalencije između nickova i blogovanja nižeg reda, manje vrednosti, skromnijih dometa i bežanja od vlastitog imena i prezimena.

Većina komentatora ti govori da oni ne misle tako, ne mislim ni ja, a i formalno logički to nije tačno ako nađemo bar jednog blogera pod nickom koji je fer i kvalitetan, a ima ih mnogo.
angie01 angie01 12:22 27.08.2009

Re: FACEBOOK

Filip Mladenović
Opet se od drveta ne vidi šuma!!!! Ponavljam: ako toliko VAŽNIH, VREDNIH i LEPIH stvari u životu radimo sa punim imenom i prezimenom, zar je blogovanje nešto nižeg reda, manje vrednosti, skromnijih dometa, kada se zaklanjamo "nickovima", tj. bežimo od vlastitog imena i prezimena u anonimnost!?


ti si malo pomeshao stvari,..uopshte ne kapirash koncept bloga!

npr,..evo najiskrenije kazi, shta se promenilo u odnosu onoga shto pishu, kod Lektorke i Jelene Gal ili nsarskog I dr Nenada,...koji su se prvo pojavljivali pod nikom, a posle razotkrili-mada je sharski zadrzao bedz, a samo reako ko je,....pa sve je isto, meni chak simpatichnije ono sa nikom totalno,..ono shta i kako pishu i reaguju je potpuno isto, kao shto je i reakcija ostalih na njih,.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:32 27.08.2009

DžIDžOPRES

Uz pomoć teksta kolege Jurice pokušao sam da argumentujem osnovnu tezu, moralni stav, profesionalni kodeks: ako toliko VAŽNIH i LEPIH stvari u životu radimo sa punim imenom i prezimenom, zar je blogovanje nešto nižeg reda, manje vrednosti, skromnijih dometa, kada se zaklanjamo "nickovima", tj. bežimo od vlastitog imena i prezimena u anonimnost!?


Razumijem, i shvatam ideju, pročitao sam i repliku o devedesetim i crticu iz parka
o kupljenju smeća [dakle čitam tu ideju o podizanju svijesti o nama samima,
našoj aktivnijoj ulozi u sredini, preuzimanju veće odgovornosti za sebe i za dobrobit dugih itd.]
ali moramo ustanoviti da li je uopšte cilj - svrha ovog sredstva [medija]
komunikacije koji nazivamo blog da činimo važnu i lijepu stvar i da blog uopšte
svrstavamo u samo važne i lijepe stvari. Nekome, recimo, blog može da bude ona
čuvena rupa u polju u koju će da istrese iz sebe "U cara Trojana kozje uši, u cara Trojana..."
nešto što ga pritišće, što nikome na svijetu ne smije da kaže a opet da iz te rupe
sa kraja crvotočine neko uzvrati

- "Ma ne brini biće sve okej, Džidžopres. Ti samo nastavi da šišaš, sve će se srediti."
U potpisu:
margos ili Jaril itd.

Ili "Lažeš. I opet učitavaš, nemooo da učitavaš!"

Moje jeste da biram - da li hoću ili neću biti tu, tj. da li želim da budeo dio toga.

Na nekom mom jeziku riječ blog prvo znači "Sloboda" (koju u prvom redu upravo ta
anonimnost i donosi), a onda sve ostalo. Čini mi se da je to neka njegova suština,
dakle ovdje sam, između ostalog, da posvjedočim tu Slobodu i kada bih promišljao
rekao bih da je cilj bloga samo taj trenutak razmjene, dakle međusobna komunikacija,
prije svega. E sad, da li je o kajgani Svetog Petra, krokodilu Dandiju, novom albumu
Joan as a police woman ili nekim ozbiljnijim temama i da li neko potpisan ovako
ili onako - to mi sami treba da biramo i uređujemo. Kao i sve u životu.

Dakle, još jednom upućujem autora na možda FB, mislim da je to možda
bolja sredina za umjereniju komunikaciju sa većim stepenom odgovornosti. [Opet veliko pitanje.]
Jergović i ekipa itekako mogu da urede stvari tako da isključivo pišu na Facebooku i da
ostavljaju otvorenu mogućnost komentarisanja. [Naravno, ni to ne isključuje
mogućnost lažnog predstavljanja ali definitvno ublažava i redukuje takve pojave].

ivana23 ivana23 12:35 27.08.2009

Re: FACEBOOK

angie01

npr,..evo najiskrenije kazi, shta se promenilo u odnosu onoga shto pishu, kod Lektorke i Jelene Gal ili nsarskog I dr Nenada,...koji su se prvo pojavljivali pod nikom, a posle razotkrili-mada je sharski zadrzao bedz, a samo reako ko je,....pa sve je isto, meni chak simpatichnije ono sa nikom totalno,..ono shta i kako pishu i reaguju je potpuno isto, kao shto je i reakcija ostalih na njih,.


Da. Jos jedan, mozda "drasticniji" primer...
Kada je Vojislav Stojkovic poceo da objavljuje tekstove pod tim, svojim pravim imenom i prezimenom mnogi su bili razocarani, pa su ga molili da vrati nick Jeremija. Neki su cak (u sali, naravno) rekli da ce ga bojkotovati...
Desava se da ga i dan danas oslovljavaju sa Jeremija.
libkonz libkonz 12:37 27.08.2009

Re: FACEBOOK

Desava se da ga i dan danas oslovljavaju sa Jeremija.

Može on da se potpisuje kako hoće. Mi smo ukapirali da se iza nika Vojislav Stojković krije Jeremija.
Bojan Budimac Bojan Budimac 12:38 27.08.2009

Re: FACEBOOK

Može on da se potpisuje kako hoće. Mi smo ukapirali da se iza nika Vojislav Stojković krije Jeremija.

mirelarado mirelarado 12:43 27.08.2009

Re: FACEBOOK

Bojan Budimac
Može on da se potpisuje kako hoće. Mi smo ukapirali da se iza nika Vojislav Stojković krije Jeremija.




Једном Јеремија - увек Јеремија.


AlexDunja AlexDunja 12:50 27.08.2009

Re: FACEBOOK

Može on da se potpisuje kako hoće. Mi smo ukapirali da se iza nika Vojislav Stojković krije Jeremija.

to je zato sto je ukapirao da je blog
manje vredan nizi vid komunikacije...
pa je odlucio da se sakrije i ode u
anonimnost putem nika:)

edit:

i da nas otud, iz anonimnosti
agresivno maltretira. nas postene blogere!

Exitus Letalis Exitus Letalis 13:20 27.08.2009

Re: FACEBOOK

ti si malo pomeshao stvari,..uopshte ne kapirash koncept bloga!

ma, angie, čovek je promašio temu.
sad ne zna kako da okonča ovo s...
najbolje da zatvori blog i da nešto aktuelno i visokoumno nam podari, nama nižeg reda.
da nas okuraži da pošaljemo fotke i matične brojeve:)))

Alava Alava 15:07 27.08.2009

Re: FACEBOOK

Kada je Vojislav Stojkovic poceo da objavljuje tekstove pod tim, svojim pravim imenom i prezimenom

Ne znam zašto sam ja, jedina očigledno, pod utiskom da je i to pseudonim, a ne njegovo pravo ime i prezime. Ali, dobro, da ne trolujemo, a nemam ni ništa protiv, samo usput konstatujem
Filip2412 Filip2412 15:17 27.08.2009

Re: FACEBOOK

zar je blogovanje nešto nižeg reda, manje vrednosti, skromnijih dometa, kada se zaklanjamo "nickovima", tj. bežimo od vlastitog imena i prezimena u anonimnost!?

Anonimnost je ceto preduslov iskrenosti. Ljudima koji su anonimni obicno vise verujem nego ovima sto su potpisani imenom i prezimenom.

Covek sa imenom i prezimenom stiti svoju licnost, ideju, platu i posao itd. Covek sa imenom i prezimenom ima hiljadu prepreka da bude iskren.

Anonimus govori direktno iz srca i glave.

Ako se uvede obavezno predstavljanje i identifikacija na Internetu onda sto se mene tice Internet moze i da se ukine.





angie01 angie01 16:11 27.08.2009

Re: FACEBOOK

ma, angie, čovek je promašio temu.



e evo npr-najpogodniji primer-nisam se odmah setila,...EL se prvo pojavila pod jednim nikom i sve extremno otvoreno govorila-ko se slagao, ko nije, nema veze-tu smo da se razmenimo,..pa je prozivali zbog otvorenosti, upravo na ovaj tvoj skroz pogreshan nachin, da ne kazem neshto gore i ona zena lepo rekla kako se zove- i shta se time promenilo-nishta!!!!

ona i pod ovim nikom ima isti karakter i isto govori kao i pod svojim imenom!

znachi-ne skriva se kako ti to lako kazesh svima nama, koji smo jednostavno samo blogeri-na blogu, pa smo pod nikom, kako je to obichaj na ovom mestu!

a ja mogu josh da dodam-da je tebi mozda stalo bash da budesh poznat,..ja lichno za tebe nikakada nisam chula pre ovog portala i izvini ako si to bio i ranije, pa ti je mozda bash bitno da iz te anonimnosti izadjesh, pa dozivljavash da u situacijama-gde kao kazesh neshto-a ni to nisam bash primetila, da si sada neravnopravan sa ostalima,koji su isto kao bash rekli, a pod nikom,...mislim, kako god okrenem-ova tvoja teza potpuno ponishtava osnovnu zamisao i koncept bloga, te je kao takva besmislena!
angie01 angie01 17:56 27.08.2009

Re: FACEBOOK

sava se da ga i dan danas oslovljavaju sa Jeremija.


a mister cher,...mislim da nas sve skupa zabole da prostish, da l se dragi gospodin zove ovako ili onako-iako je chovek lepo kazo,..dok je josh samo pisao one svoje neprevazidjene komentare-on je bio zvezda, i to je TO!

ne znam, da l smem da kazem, poznajem i fixera,(kao i mnogi shto su dolazili ispred crkve)..shto nikakve veze-mislim njegov pravi indentitet nema sa tim, da chovek autenticho i odlichno pishe,...chak ni sa detaljem da se bash i ne slazem sa mnogim stvarima koje on zastupa, ne mogu poreci da je svako njegovo pojavljivanje razbijanje uobichajene trakalice.

jbte- ako nastavim ovako, ispashce josh da su svi nikovi poznati- pa shta cemo onda?!
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:21 27.08.2009

Re: FACEBOOK

dok je josh samo pisao one svoje neprevazidjene komentare-on je bio zvezda



Da, da, to su bili dani, samo kad se sjetim... kakvo ludilo
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:16 27.08.2009

Ček, ček malo...

e evo npr-najpogodniji primer-nisam se odmah setila,...EL se prvo pojavila pod jednim nikom i sve extremno otvoreno govorila-ko se slagao, ko nije, nema veze-tu smo da se razmenimo,..pa je prozivali zbog otvorenosti, upravo na ovaj tvoj skroz pogreshan nachin, da ne kazem neshto gore i ona zena lepo rekla kako se zove- i shta se time promenilo-nishta!!!!

ona i pod ovim nikom ima isti karakter i isto govori kao i pod svojim imenom!

znachi-ne skriva se kako ti to lako kazesh svima nama, koji


Neće to baš biti tako, iako se EL presaldumila otkako ju je LDP razočarao, pa smanjila doživljaj i prestala da učestvuje u čoporativnoj LDP hajci na blogu. Ne da je bila "ekstremno otvorena", nego je prelazila granicu i u nedostatku argumenata znala itekako da bude gruba i uvredljiva, što je doduše bio manir te grupacije u kolektivnom napadu na nekog grešnika, koji se nije slagao sa njihovom istinom. Kada je jedared prešla crtu u diskusiji sa mnom, pozvala sam je da se potpiše pod to imenom i prezimenom, a kako je odbila, ja sam joj ime i prezime objavila, iako sam znala da je protiv pravila bloga.
E, tad je EL pisnula ko ljuta guja i pozvala se na to pravilo, čije kršenje joj doduše nije smetalo kada se time bavila BS, koju je EL u stopu pratila i tercirala joj, čak i kada je BS ne samo objavila ime i prezime jednog nicka, već i čime se bavi i njegovu fotku.
Ako ja lažem, arhiva ne laže, nije to baš bilo tako davno.
angie01 angie01 21:01 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

Neće to baš biti tako


vidi Jelice,

uz svo uvazavanje, prosto ne vidim razloga da mi redigujesh mishljenje.

taj sluchaj sa tobom sam propustila, jer se verovatno desio u periodu od par meseci, kada ja nisam bila na blogu, a ovaj shto sam opisala u komentaru-se desio bash tako.

ja ne pripadam ni jednoj politichkoj opciji, niti je podrzavam, a od grupe koju pominjesh sam i sama bila napadana i to nishta ne menja od toga shto sam u gornjem komentaru rekla i iza koga apsolutno stojim.

ti naravno mozesh da mislish i kazesh onako kako vidish i osecash, ali molim te nemoj preko onoga shto ja napishem kao moje mishljenje, jer, dozvoli mi da o neki stvarima mislim drugachije.

ako si bash tako principijelna za napade grupa, kako to da ti ne smetaju napadi novoformiranih, koje prilichno prevazilaze svojim istinama, idejama i manirom ovu na koju si ti tako osetljiva?

objavljivanje bilo chijeg imena iz bilo kog razloga, a bez njegovog pristanka- je, sem shto je ne dozvoljeno, prilichno nisko-..te smo se eto priblizili i temi ovog posta.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:32 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

uz svo uvazavanje, prosto ne vidim razloga da mi redigujesh mishljenje.

Kakvo mišljenje, ti govoriš ne o tome šta misliš, nego o činjenicama, a činjenice su bitno drugačije od onoga šta si ti napisala. Uostalom, otkad je na blogu novina da se neko ne slaže sa napisanim. Idi u arhivu, pa proveri da li je tačno to što pišeš o EL. Mada, verujem da se itekako dobro sećaš o čemu govorim.

ti naravno mozesh da mislish i kazesh onako kako vidish i osecash, ali molim te nemoj preko onoga shto ja napishem kao moje mishljenje, jer, dozvoli mi da o neki stvarima mislim drugachije.

Da ponovim, nema tu mnogo šta da se misli i oseća, EL je vrlo drugačije nastupala od onoga kako si ti to predstavila (ne napisavši da ti samo misliš da je to bilo drugačije). Arhiva dovoljno dobro o tome govori, a i poviše banova koje je EL popila upravo zbog takvog načina komunikacije.
Shodno tvojoj želji da ti dozvolim da misliš drugačije, ja ti to od srca dozvoljavam. Mada moram da ti kažem da ja ni nemam ingerencija da ti to zabranim ili dozvolim, ali teško ćeš od mene ili bilo koga ko diskutuje ovde na blogu očekivati da prećutno podrži nešto što si ti napisala, a sa čim se ne slaže-m. Dakle, tvoje pravo je da to napišeš, a moje pravo je da se sa time ne složim i to ti i napišem. Uostalom, kao što i ti diskutuješ iznoseći suprotne činjenice ili mišljenja i ne slažući se sa nekim komentatorom. Zbog čega onda ja to ne bih mogla? Zato što ti se to ne sviđa

ja ne pripadam ni jednoj politichkoj opciji, niti je podrzavam, a od grupe koju pominjesh sam i sama bila napadana i to nishta ne menja od toga shto sam u gornjem komentaru rekla i iza koga apsolutno stojim.

Ali je EL očito pripadala, sve dok je nisu razočarali, pa se smirila, a ti u svom komentaru pišeš o njoj, a ne o sebi. Samo ti stoj, stoji i arhiva.

ako si bash tako principijelna za napade grupa, kako to da ti ne smetaju napadi novoformiranih, koje prilichno prevazilaze svojim istinama, idejama i manirom ovu na koju si ti tako osetljiva?

Ako budeš konkretnija, možda ću moći i da ti odgovorim na to pitanje. Jesam u poslednje vreme manje na blogu no ranije, ali onakvih hajki u kakvima je učestvovala EL, još nisam videla. O štrajkovima da ne govorim.

objavljivanje bilo chijeg imena iz bilo kog razloga, a bez njegovog pristanka- je, sem shto je ne dozvoljeno, prilichno nisko-..te smo se eto priblizili i temi ovog posta.

Pa, to ti i govorim, dakle kada EL uzor BS to uradi, to je za EL ok, ali kada to oseti na svojoj koži onda to nije ok i onda pišti i seća se pravilnika...toliko o principijelnosti i njenoj "ekstremnoj otvorenosti". Privilegije da ne pominjem.

Prema tome, zadržavam pravo da iznesem suprotno mišljenje ili stav i svaki naredni put, pa makar se radilo i o tebi "uz svo uvažavanje", makar ti to doživljavala i kao redigovanje. U suprotnom bi ovaj blog postao monolog.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:34 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

Kada je jedared prešla crtu u diskusiji sa mnom, pozvala sam je da se potpiše pod to imenom i prezimenom, a kako je odbila, ja sam joj ime i prezime objavila, iako sam znala da je protiv pravila bloga.

istine radi, moj nalog je bio jasna bogojević - hag.
taj nalog mi je ukinut, jer sam bila banovana (ne jednom).
otvorila sam drugi, kao ex.l. pošto sam kompjuterski nepismeni
dobila sam obaveštenje od moderacije da ne mogu sa iste ip adrese da imam dva naloga, pa sam
opet banovana.
posle nekog vremena dobila sam info da mi je vraćen nalog ali ne kao prvi, nego kao ovaj koji sad imam.
na starom, prvom blogu sve može da se proveri.

nije bilo potrebe za ovakvom dramatičnom pričom.

razumem da me ne podnosiš.
zato obilazim u širokom luku tvoje blogove čak i kad su meni zanimljivi.
mogla bi i ti mene da obiđeš.
kakodatikažem.
radimiraukući.

Neće to baš biti tako, iako se EL presaldumila otkako ju je LDP razočarao, pa smanjila doživljaj i prestala da učestvuje u čoporativnoj LDP hajci na blogu.


pa, samo budale ne menjaju mišljenje.
ne vidim ništa sporno u tome.
sviđa mi se ova reč "čopor".
naročito iz usta jedne tako korektne osobe koja nikad ne prelazi crtu.
al ne stiže ni do crte.
nažalos'

da ponovim, nisam nikada navijala za ldp zbog ldp-a nego zbog vrednosti koje su promovisali.
i što je sdu, čiji sam član od osnivanja, koalicioni partner.
šta ne valja?
koje vrednosti su š?
pošto su uglavom ostale na papiru, skroz je normalno da se "presaldumim".


p.s. i nisam samo pisala valjda o ldp-u.
malo više o zločinima, diskriminaciji roma, manjina, homoseksualaca ... etc.
možeš i s tim da se ne slažeš, tvoje pravo.
samo da proširim.
dakle, ne radi se samo o ldp-u.
to je tako izvučeno iz konteksta i tako površno.
i tako zlonamerno.
što ne liči na tebe.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:41 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

angie,
nema potrebe da se trošiš.
hvala ti al vidiš da je uzalud.

kud mi biljana postade uzor.
al me kuvanje i proslave rođendana ič ne zanimaju.

štaš, svako greši.
popraviću se, obećavam:)))
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:00 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

istine radi, moj nalog je bio jasna bogojević - hag.
taj nalog mi je ukinut, jer sam bila banovana (ne jednom).
otvorila sam drugi, kao ex.l. pošto sam kompjuterski nepismeni
dobila sam obaveštenje od moderacije da ne mogu sa iste ip adrese da imam dva naloga, pa sam
opet banovana.
posle nekog vremena dobila sam info da mi je vraćen nalog ali ne kao prvi, nego kao ovaj koji sad imam.
na starom, prvom blogu sve može da se proveri.

Istine radi, odakle mi to da znamo? Kada si počela da nastupaš kao EL nisi se predstavila, a kada sam te prozvala, pisnula si odmah da se to ne sme. Dakle?

nije bilo potrebe za ovakvom dramatičnom pričom.

Pravo da ti kažem, meni ova priča ni malo nije dramatična.

razumem da me ne podnosiš.

Ne podnosim način na koji si nastupala u svoja LDP vremena, a što se tebe same tiče, to mi je svejedno. Nemam te rašta ni podnositi, ni ne podnositi.

zato obilazim u širokom luku tvoje blogove čak i kad su meni zanimljivi.
mogla bi i ti mene da obiđeš.
kakodatikažem.
radimiraukući.

Zaobilazi i dalje, to ti je odlična odluka.
Baš ni nemam želju da ti prilazim, ali angie te stavila na tapet, kao svetao primer. Njoj se javi.

pa, samo budale ne menjaju mišljenje.
ne vidim ništa sporno u tome.

Tačno, ali i samo budale insistiraju na istini koju su progutale od jedne partije, ne shvatajući da je u opisu radnog mesta stranke na prvom mestu - politika. A, ona sa istinom mnogo veze nema. Zato je šteta vređati ljude dok to ne shvatiš.

sviđa mi se ova reč "čopor"

Ne sumnjam, sviđalo ti se i da budeš njegov deo, pa što ne bi i sama reč.

naročito iz usta jedne tako korektne osobe koja nikad ne prelazi crtu.
al ne stiže ni do crte.
nažalos'

E, a sada možemo videti uvod u tolerantne rasprave koje vodi EL, "ekstremno otvorene", mada ona može i mnogo više od ovoga.

da ponovim, nisam nikada navijala za ldp zbog ldp-a nego zbog vrednosti koje su promovisali.

Naravno, te vrednosti su program te stranke, dakle - ti si promovisala tu stranku.

i što je sdu, čiji sam član od osnivanja, koalicioni partner.

Što je šta?

koje vrednosti su š?
pošto su uglavom ostale na papiru, skroz je normalno da se "presaldumim"

A, da ti još jednom pročitaš ovo što si napisala? Ako su vrednosti promovisane samo za ostajanje na papiru, izem ti takve vrednosti. A, ti im još i poverovala...Naravno da je normalno da se presaldumiš, ali ono što si pre toga govorila ostaje zapisano. Odgovornost za javnu reč se to, inače, zove.

p.s. i nisam samo pisala valjda o ldp-u.
malo više o zločinima, diskriminaciji roma, manjina, homoseksualaca ... etc.

Nisam ni napisala da si samo o LDP pisala, ali si se tako istakla u tome, da je na žalost ovo drugo ostalo u drugom planu.

dakle, ne radi se samo o ldp-u.
to je tako izvučeno iz konteksta i tako površno.

Da ponovim, ne radi se, ali tvoj kontekst je podugo bio LDP hajkanje. Ostalo zapisano. Na tvoju žalost.

i tako zlonamerno.

Lep tvist, nije ti prvi, vidi se. Sad bi ja trebalo da ispadnem zlonamerna, vi'š kako ti sa mnom fino...Žao mi je što nemam sećanje zlatne ribice. Ono sećanje na kom ti insistiraš kada pamtiš tuđe greške.

što ne liči na tebe.

A, ovde bih ipak trebalo da malo spustim loptu, pa nisi ti takva baš...je l to to? Probaj još jednom, ovo ne radi.







Jelica Greganović Jelica Greganović 22:04 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

nema potrebe da se trošiš.
hvala ti al vidiš da je uzalud.

Nemoj se ni ti trošiti, probala je al' APP ne radi.

kud mi biljana postade uzor.
al me kuvanje i proslave rođendana ič ne zanimaju.

Ovo prvo baš onako fino, kao malo dramatično zvuči. Preispitivanje, al' navodno, ironično...simpatično. Mada onima s kojima si se čupetala za njen račun baš i nije bilo simpatično.
A, vidiš ja nekako više volim rođendane i kuvanje, praćenje politike mi je posao 20 godina, dakle ne moram i u slobodno vreme time da se bavim...iako ovde pišem o onome što je tebi ispod nivoa, ipak će malo teže da me provoza provoza neka stranka, koja trubi o istini kao da je upravo patentirala...a neki, koji se ne bave prizemnim stvarima poput kuvanja, joj čak i poveruju...ne dobace do crte...c, c, c...

štaš, svako greši.

E, da ti je ta tolerancija bila onomad, 'de bi ti kraj bio...
angie01 angie01 22:13 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

Prema tome, zadržavam pravo da iznesem suprotno mišljenje ili stav i svaki naredni put, pa makar se radilo i o tebi "uz svo uvažavanje",


pa sad ne morash da ironishesh na neshto shto sam islreno rekla-ti navodnici su nepotrebni!

ja ti lepo rekoh da sam i sama bila napadana-i da to nema veze sa onim shto sam prvo napisala-kao shto ima kod tebe, ako me nisi razumela,...a o extremnoj otvorenosti-mislila sam na njene komentare o zlochinima, gde je iznosila chinjenice, o kometraima gde je branila potlachene,....

chinjenice nisu drugachje-ja sam napisala ono shto se desilo,...za tvoj sluchaj-kazem ti da nisam bila prisutna, jer ga prvi put chujem.

ne moram da budem konkretnija- jer si bila na blogu u vreme kada su se vecina tih stvari deshavale-a to nije poslednje vreme,..mislim, ne zameram, svako reaguje kada misli da je to potrebnao,..ali kad vec stalno insistirash sa tom ldp grupom, pa onda ne moze da bude u redu ni poziv na solidarnost, kada je neshto potpuno besmisleno-jer je bs u pitanju,...onda valjda imash ista merila i za druge grupe, koje isto tako proganjaju.

mislim, meni je samo bez veze da svaki put kada je neko od njih u pitanju u vezi bilo chega drugog-ti skochish sa tom prichom,..pa nije bilo samo to,..shto si sada napravila kao da sam ja neshto netachno napisala- a nisam,..bez obzira shto postoji i tvoj sluchaj-bilo je i ovo drugo.

kako god- ja necu da se svadjam sa tobom.


Jelica Greganović Jelica Greganović 22:25 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

pa sad ne morash da ironishesh na neshto shto sam islreno rekla-ti navodnici su nepotrebni!

Citiram te, ne ironišem. Kada se nešto citira, onda se stavlja u navodnike, dakle nisu nepotrebni.

ja ti lepo rekoh da sam i sama bila napadana-i da to nema veze sa onim shto sam prvo napisala-kao shto ima kod tebe, ako me nisi razumela

Ono pre sam sasvim lepo razumela, možda i predobro, ali ovo što si sad napisala baš i ne...možda da malo preformulišeš tu rečenicu, ič se iz toga ne razume.

a o extremnoj otvorenosti-mislila sam na njene komentare o zlochinima, gde je iznosila chinjenice, o kometraima gde je branila potlachene,....

Aaa, pa što ne kažeš, ja sam mislila na one kad insinuira sagovornicima da su poremćeni i sl., jerbo se ne slažu sa njenom LDP istinom...

chinjenice nisu drugachje-ja sam napisala ono shto se desilo,...za tvoj sluchaj-kazem ti da nisam bila prisutna, jer ga prvi put chujem.

E, pa onda ja ne vidim u čemu je tvoj problem kada ja dopunim činjenicu o kojoj pišeš. Ne sviđa ti se? Lepše bi bilo da sam zaboravila?

ali kad vec stalno insistirash sa tom ldp grupom, pa onda ne moze da bude u redu ni poziv na solidarnost, kada je neshto potpuno besmisleno-jer je bs u pitanju,

Ovo je poprilično nejasno napisano, kakva solidarnost? Sa političkom strankom i njenim funkcionerom? To se zove promocija političkih stavova, a ne solidarnost.

onda valjda imash ista merila i za druge grupe, koje isto tako proganjaju.

Ja sam konkretno napisala na koju grupu mislim kada sam pisala o proganjanju. A, tebe evo po drugi put molim da i ti to uradiš. Dakle, o kojim grupama ti pišeš?

mislim, meni je samo bez veze da svaki put kada je neko od njih u pitanju u vezi bilo chega drugog-ti skochish sa tom prichom,..pa nije bilo samo to,..shto si sada napravila kao da sam ja neshto netachno napisala- a nisam,..bez obzira shto postoji i tvoj sluchaj-bilo je i ovo drugo.

I meni je bezveze kada ti pišeš tako kao da smo u međuvremenu imali lobotomiju, pa se kao ne sećamo šta je bilo pre godinu dana...nisam ja ništa napravila, napravila je EL, eno u arhivi stoji, idi pa čitaj. To što ti o tome drugačije pišeš ili što se toga sad kao ne sećaš, to još uvek ne znači da tako nije bilo.

bez obzira shto postoji i tvoj sluchaj-bilo je i ovo drugo.

Ama, ja ti ne pišem samo o mom slučaju, nego o većini njenih nastupa. Lepo ti kažem, eno ti arhiva, ako već nešto tvrdiš, pre toga proveri. Sem ako to opet nije ona istina

kako god- ja necu da se svadjam sa tobom.

Odlično.



Exitus Letalis Exitus Letalis 22:45 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

Istine radi, odakle mi to da znamo?

pa zar ti ne obožavaš arhivu?
il samo po potrebi.

over & out
angie01 angie01 22:54 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

ali ovo što si sad napisala baš i ne...možda da malo preformulišeš tu rečenicu, ič se iz toga ne razume.


da bih i ja mogla da barem izostavim taj ok deo-ako ne i da reagujem drugachije,...al eto ja se secam i ovoga.


E, pa onda ja ne vidim u čemu je tvoj problem kada ja dopunim činjenicu o kojoj pišeš. Ne sviđa ti se? Lepše bi bilo da sam zaboravila?


problem je shto si rekla da to nije istina!!!!

a ne svidja mi se shto tako intonirash, jer zvuchi prilichno neprijateljski prema meni, a ne vidim zashto i shta sam ti to zgreshila-narochito je nepotrebno to o zaboravu-jer ja pamtim i prilichno sam fer.
eto, zapamtila sam i to, pa iako je bilo tu i drugih stvari-koje ja nikada nisam negirala i sama sam se protiv istih bunila.


kakva solidarnost?


u sluchaju kada je bs dobila krivichnu prijavu za neshto shto je trebalo da ide na drugu adresu.


Dakle, o kojim grupama ti pišeš?


pa ako ih nisi primetila-znachi da ti tako ne deluju i ne smetaju.


I meni je bezveze kada ti pišeš tako kao da smo u međuvremenu imali lobotomiju, pa se kao ne sećamo šta je bilo pre godinu dana...nisam ja ništa napravila, napravila je EL, eno u arhivi stoji, idi pa čitaj. To što ti o tome drugačije pišeš ili što se toga sad kao ne sećaš, to još uvek ne znači da tako nije bilo.


kako to mislish-ja sam samo rekla da je bio sluchaj gde su je prozivali za indentitet i da ga je ona obelodanila,..vishe puta se potpisivala na svojim komantarima,...shta ja drugachije pishem i mislim, iznela sam sluchaj koji se desio, na koji si ti reagovala kao da lazem. Kakve sad to veze ima sa nekim drugim stvarima, simpatijama ili antipatijama, istinama ldp-a, i shtatijaznam lepo ti kazem-i mene je napadala, a eto nije mi frka da kazem ovo, jer je teako bilo i uklapa se u temu bloga.


Ama, ja ti ne pišem samo o mom slučaju, nego o većini njenih nastupa. Lepo ti kažem, eno ti arhiva, ako već nešto tvrdiš, pre toga proveri. Sem ako to opet nije ona istina


ne moram ja da gledam arhivu,znam ja vishe od toga,i nishta nije sporno, i ne znam kakvu istinu boldovanu meni spochitavash,...i josh uvek ne vidim kakve to sad veze ima sa ovim shto sam rekla, kao ni potreba da se ama bash svaki put potegne ta pricha pri samom pomenu bilo koga od njih.

ovde sam dala primer, zbog filipovog komantara da se neko skriva, jer inache ne bi rekao, da to nije tako, jer je zena iznosila veoma konkretne i osetljive chinjenice i rekla je ko je i toliko o tome. I to nema nikakve veze sa ostalim shorkama koje su se desile,

eto!
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:00 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

pa zar ti ne obožavaš arhivu?
il samo po potrebi.


Nigde u arhivi nisam primetila da si ispričala odiseju o svom menjanju imena u nick, itd...ali se sećam kako si pisnula kad sam te prozvala...znam ja da ti baš ne obožavaš arhivu, ali...
A, što se tiče selektivnog sećanja, ovaj put kanda nije prošlo, možda do idućeg i zaboravimo na tvoje zasluge u unapređenju tolerantnog razgovora.

'đenja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:16 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

problem je shto si rekla da to nije istina!!!!

Što se uzbuđuješ, šta će ti toliki uskličnici...ko da je prvi put da neko ovde nekom kaže da se sa nečim ne slaže...ja tu reč "istina" baš mnogo ne koristim, sigurno ne koliko neki drugi ovde, tako da ja to tako sigurno nisam napisala. Samo sam ti napisala da se sa tvojom tvrdnjom ne slažem. Iza toga i dalje stojim.

a ne svidja mi se shto tako intonirash, jer zvuchi prilichno neprijateljski prema meni, a ne vidim zashto i shta sam ti to zgreshila-narochito je nepotrebno to o zaboravu-jer ja pamtim i prilichno sam fer.

A, da probaš da doživiš malo ton svog komentara, ono "uz svo dužno poštovanje", misliš da on miroljubivije zvuči? Ili te boli samo tvoja koža? I ja sam isto fer. I pamtim. I baš sam dobra. I ne znam što ti meni ne daš da se ne slažem sa tobom. Šta sam ti zgrešila?

kako to mislish-ja sam samo rekla da je bio sluchaj gde su je prozivali za indentitet i da ga je ona obelodanila

E, vi'š a ovo o čemu ti ja pišem je bilo pre toga. Promaklo ti očito. Što i dalje ne znači da se nije desilo, niti da treba da me napadaš zato što sam ti napisala da se ne slažem sa tvojim redosledom stvari. Baš mi je žao što se ti osećaš kao da lažeš, ja sam ti samo napisala nešto što se nije slagalo sa tvojom pričom, ma koliko ona baš lepo pasovala na ovaj blog.

Kakve sad to veze ima sa nekim drugim stvarima, simpatijama ili antipatijama, istinama ldp-a, i shtatijaznam lepo ti kazem

Jašta da ima veze, pa iza tog nicka se EL baš istakla u komunikaciji. Kanda je tada zato i banovana.

ne moram ja da gledam arhivu,znam ja vishe od toga

Blago tebi...

i ne znam kakvu istinu boldovanu meni spochitavash

Spočitavam je EL, koju ti navodiš kao svetao primer, a povodom koje je napadala sve one koji sa njom nisu delili mišljenje o toj stranačkoj istini.

.i josh uvek ne vidim kakve to sad veze ima sa ovim shto sam rekla, kao ni potreba da se ama bash svaki put potegne ta pricha pri samom pomenu bilo koga od njih

Uopšte nije svaki put, znaš otkad nisam pisala o tome, ne pamtim...baš mi zafalilo, da se ne zaborave stare zasluge. Poviše njih je ovde žestoko bilo povređeno, dosta njih i otišlo izvređanih, šteta bi bilo da se takav uspeh zanemari.

ovde sam dala primer, zbog filipovog komantara da se neko skriva, jer inače ne bi rekao, da to nije tako, jer je zena iznosila veoma konkretne i osetljive chinjenice i rekla je ko je i toliko o tome. I to nema nikakve veze sa ostalim shorkama koje su se desile,

E, vidiš, ipak ima...jer da se potpisivala i pod uteravanje stranačke istine, gde bi joj kraj bio. Ti očito ne misliš da je tako, ali to i dalje meni nije dovoljan razlog da ne iznesem svoj suprotan stav.


angie01 angie01 23:35 27.08.2009

Re: Ček, ček malo...

Što se uzbuđuješ,


ni najmanje, samo mi je zao,..usklichnici su nenamerno mnogobrojni.

A, da probaš da doživiš malo ton svog komentara, ono "uz svo dužno poštovanje", misliš da on miroljubivije zvuči


znachi ipak sam navodnike dobro shvatila,...a moja intonacija je ne miroljubiva- nego prijateljska i ne vidm gde si prepoznala bilo shta drugo.

ja ne trazim da se slazesh sa mnom, nego da ne izvrcesh moj komentar, koji je egzaktan u vezi jednog primera-na tvoju stalnu temu o napadima ldpovaca-a pri tome sam se i ja protiv toga bunila kada je bilo vreme. znachi, nikada nisam rekla, da to nije bilo, samo da to nema veze sa ovom konkretnim komentarom,..ati to posle izvrnesh-a ti bi da smo lobotomirani, da se ne secamo,...

ma,..bash me briga za stranachke istine i sve shto vrtish u krug,..ja niti branim neku stranku, niti EL,..ja iznela sluchaj, i samo to, i mrzime vishe da se ponavljam, da nit sam neshto precutala, zaboravila,..ti mi tu neshto josh podsmeshljivo i ja sam dobra,...ma kako god hocesh, ..ako te toliko pogadja-pa napishi blog o tome, nema razloga da sa mnom ovako ruzno razgovarash, jer sam eto pomenula EL, u kontekstu koji ti se ne dopada.

pozzz


Jelica Greganović Jelica Greganović 15:09 28.08.2009

Re: Ček, ček malo...

ni najmanje, samo mi je zao,

Nisam ja, nego ti si potegla dramatičnost, dakle...

a ne trazim da se slazesh sa mnom, nego da ne izvrcesh moj komentar, koji je egzaktan u vezi jednog primera-na tvoju stalnu temu o napadima ldpovaca-a pri tome sam se i ja protiv toga bunila kada je bilo vreme. znachi, nikada nisam rekla, da to nije bilo, samo da to nema veze sa ovom konkretnim komentarom,..ati to posle izvrnesh-a ti bi da smo lobotomirani, da se ne secamo,...

Ti, da te podsetim si tražila da ne "redigujem" tvoj komentar, odnosno da ne iznesem drugačiji stav. Takav zahtev, na ovom blogu, je poprilično neuobičajen.
Nisam ga izvrtala, već sam napisala suprotan stav od tvog. Žao mi je što ti se to ne sviđa, ali to je sve.
Napadi LDPovaca uopšte nisu moja stalna tema, ja se ovde najmanje politikom bavim, ali kada ekipa koja je haračila naokolo počne da nam testira sećanje, ja se tome usprotivim. Dakle, u ovom slučaju je tema bila EL. Koja je ovde više zapamćena po tome, nego po svojim drugim komentarima.
Sviđa mi se kad spinuješ, pa meni prebaciš da sam rekla da ste lobotomirani. A da pažljivije pročitaš? Ja sam napisala da misliš da smo mi lobotomirani. Povrh svega meni probaš da podmetneš izvrtanje. Simpatično, ali već viđeno.

ma,..bash me briga za stranachke istine i sve shto vrtish u krug,..ja niti branim neku stranku, niti EL,

Briga i mene, ali nemoj ponovo da govoriš u EL ime, to je poprilično nezahvalno. Bolje se zadrži na sebi, jer EL je ne "branila neku stranku", nego se salomljavala ovde po blogu promovišući LDP i čupetajući se sa svakim ko se sa LDP stavovima nije slagao.

ako te toliko pogadja-pa napishi blog o tome, nema razloga da sa mnom ovako ruzno razgovarash, jer sam eto pomenula EL, u kontekstu koji ti se ne dopada.

Ne pada mi na pamet da pišem blog o LDPovcima, jedva smo se ih nekako rešili, jedno vreme su nas udavili blogovima i komentarima.
Uopšte ružno ne razgovaram sa tobom, samo ti odgovaram, a to što ti odgovori nisu onakvi kakve bi volela da pročitaš, to nije moj problem.
Ne da mi se ne dopada kontekst u kom si pomenula EL, nego smatram da je netačno to što si napisala. Zato sam ti odgovorila. To je ovde na blogu uobičajeno. Pitaj EL, ona to sigurno dobro zna.

angie01 angie01 18:28 28.08.2009

Re: Ček, ček malo...

Nisam ja, nego ti si potegla dramatičnost, dakle...


ja savim normalno komentarishem- a ti si uvela intonaciju!



Ti, da te podsetim si tražila da ne "redigujem" tvoj komentar


naravno- jer to shto sam rekla je tako bilo-vishe puta sam ponovila-isto pogledati u arhivi, koju pominjesh,..josh kazem, to shto si ti opisala ne negira ovo shto sam ja, a ti uporno tvrdish da negira????


Žao mi je što ti se to ne sviđa


rekla sam shta mi se ne svidja- ne tvoje mishljenje, nego shto insistirash da promenish ono shto sam ja napisala-ti na svoje imash pravo i tu nemam nikakv problem!


Sviđa mi se kad spinuješ, pa meni prebaciš da sam rekla da ste lobotomirani. A da pažljivije pročitaš?


kakav bre spin,..prochitaj ti pazljivije,..ja sam samo ponovila kako me optuzujesh da smatram da ste vi-ne znam na koga sve mislish, valjda na ove shto ti lupaju preporuke-lobotomirani, a to je vec pakovanje i smatram ruznim i nepotrebnim za ovakavu raspravu. I potpada pod sledece-shto opet meni spochitavash:


Povrh svega meni probaš da podmetneš izvrtanje. Simpatično, ali već viđeno.



Briga i mene, ali nemoj ponovo da govoriš u EL ime, to je poprilično nezahvalno.


pa ja govorim u svoje ime sada i uvek onako kako mislim-pa mi eto to ne uzimaj za zlo. ne razumem smisao ove rechenice.


Uopšte ružno ne razgovaram sa tobom, samo ti odgovaram, a to što ti odgovori nisu onakvi kakve bi volela da pročitaš, to nije moj problem.


da , veoma ruzno razgovarash, s jedne strane optuzujesh nekog za takvo ponashenje-a evo sada ga, na moje iznenadjenje i sama praktikujesh.
u mom sluchaju ja nikada ne ochekujem zeljene komentare i drago mi je da razmenim razlichite stavove civilizovano i u maniru dobre volje- a ti mi pokazujesh otvoreno neprijateljstvo jer sam rekla neshto shto se tebi nije dopalo- a tachno je,..i meni je to zao.


Ne da mi se ne dopada kontekst u kom si pomenula EL, nego smatram da je netačno to što si napisala. Zato sam ti odgovorila. To je ovde na blogu uobičajeno. Pitaj EL, ona to sigurno dobro zna


kao shto rekoh- proveri u arhivi-zena se vishe puta potpisala imenom i prezimenom na svoje komentare, dolazila je na sastanke blogera , bila i na godishnjici i mnogi znaju ko je ona, a ti se josh hvalish time shto si je javno razotkrila bez njenog pristanka, shto je stvarno nisko- kao da je to neki podvig, pa josh dajesh isti primer za bs-ali sada u kontkstu daje to loshe- pa normalno da je loshe i nije bash za dishiti se time, a kamo li da je to josh neki argument-shto bi kao trebalo da znachi da ovo shto ja rekoh nije istina,..pa stavrno te ne razumem.

i josh ti ponavljam hiljadu puta, da jeste, bilo je tih napada i mene su napadali i bila sam protiv toga- ali to me ne sprechava da vidim i priznam i neshto drugo,jednostavno sam takav chovek, da i "neprijatelju" priznam dobre stvari...


Ne pada mi na pamet da pišem blog o LDPovcima, jedva smo se ih nekako rešili, jedno vreme su nas udavili blogovima i komentarima


pa shto onda skachesh ovako svaki put,..i shta to znachi reshili,..pa otishli su i mnogi drugi divni blogeri zbog nekih drugih napada i deshavanja, koje ti nisi ni primetila, a ti si uporna samo sa ovim sluchajem, koji je davno zavrshen.

i dozvoli da je nekima isto tako davljenje i pisanje o nekoj drugoj politichkoj opciji, jer kada ovako ostrashceno govorish samo o njima- ochigledno pripadash nekim drugima- shto me se isto ne tiche, jer ja ne pripadam ni jednima i jednako mi je neprijatno, kada se bilo ko ruzno ponasha.

ovo cu sada da prekinem, jer je ochigledno besmisleno- ti bi da istrajesh u svojoj nameri da sam ja neshto pogreshno rekla- a nisam, pa uradi kako morash.

svako po svojoj savesti i kako moze,

meni je zao shto si mi pokazala i ovu stranu, jer si mi bila draga i shta god da si htela, mogla si to i normalno da kazesh-ali ti je ochigledno bitniji cilj.

toliko od mene,
pozz,
angie
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:19 28.08.2009

Re: Ček, ček malo...

Na sve što si prethodno napisala, odgovorila sam ti već više puta i to je sasvim dosta, prosto me mrzi da ti ponavljam.
A, što se ovog tiče:

i dozvoli da je nekima isto tako davljenje i pisanje o nekoj drugoj politichkoj opciji, jer kada ovako ostrashceno govorish samo o njima- ochigledno pripadash nekim drugima- shto me se isto ne tiche, jer ja ne pripadam ni jednima i jednako mi je neprijatno, kada se bilo ko ruzno ponasha.


LDP je ovde jedina politička opcija, koja je do bola (drugih) zloupotrebljavala ovaj blog kao oglasnu tablu, istovremeno pljujući B92. Dakle, medij sa puno čitalaca im je itekako bio i jeste potreban, ali B92 pljunu čim im se ukaže prva prilika.
Govorim o njima, jer smo ovde imali čast i zadovoljstvo da doživljavamo takva vređanja i takvo ponašanje LDPovaca, kakvo ni jedna druga stranka nije sebi priuštila. Ako ikome pristoji reč "ostrašćeno" onda to nisam ja, nego oni. Mnogi od njih su bili bezbedno sakriveni pod nickovima, zato ovo moje pisanje nije van teme ovog bloga.
Kao i do sada tvoje pretpostavke su pogrešne, ne pripadam ni jednoj stranci, jer bi se to kosilo sa mojim profesionalnim moralom. Moj posao nije da im se divim i propagiram ih, već da pratim šta i kako rade, a shodno tome ih i kritikujem. Što se trudim da što manje radim na blogu, koji mi je hobi, a ne posao. Za razliku od ovdašnjih LDPovaca koji su blog shvatili kao besplatnu oglasnu tablu i poligon za skupljanje stranačkih poena. Što bi bilo manje zlo da nisu za te svoje potrebe, ponekad i vrlo jasno interesno definisane, izvređali silan pristojan svet ovde. Dosta njih je zbog takvih uvreda i napada i otišlo. O štrajku da ne govorim (to je tek bio apsurd svoje vrste, koji je toliko zle krvi uneo na blog, da smo se jedva oporavili).
Ako ti zaista smeta ružno ponašanje, popričaj o tome sa EL, ima poveliko iskustvo u tome, lete joj pridevi čim joj nestanu argumenti.

meni je zao shto si mi pokazala i ovu stranu, jer si mi bila draga i shta god da si htela, mogla si to i normalno da kazesh-ali ti je ochigledno bitniji cilj.

Izvini, ali šta sam ja to tebi nenormalno napisala? Uvredila sam te? Okačila ti neki pridev? Zato što nisam oćutala šta mislim o EL i njenom sakrivanju iza nicka, kada me je vređala, tebi je to nenormalno? Da li bi ti bilo normalno da sam ti napisala ono što ti želiš da pročitaš?
Što se tiče druge strane, svi mi imamo više strana, ja svoje ne krijem. Potpisujem se imenom i prezimenom pod svaku svoju napisanu reč. Ukoliko pogrešim, spremna sam da se izvinim. Šta misliš da li treba da se izvinim EL zato što mi je napisala da "ne dobacujem do crte"?
Cilj mi je uvek bitan, u suprotnom bi trud oko pisanja (ili bilo čega drugog) bio besmislen.
Nisi ni ti svoj komentar napisala bez cilja. Jeste da mi nije poznat, ali si ga sigurno imala. Sem ako nisi potpuno besciljno to napisala. Što bi značilo da sam se džab džaba s tobom ovoliko dopisivala.


Nego, da se ja izvinim domaćinu za ove pitone od komentara i dodam ono šta mislim o nickovima. Dakle, nemam ja baš ništa protiv nickova, čak mislim da bez mnogih koji odražavaju duhovitost i maštovitost vlasnika, ovaj blog ne bi bio ono što jeste. Ipak, mislim da postoji jedna crta i u toj priči, kao i u mnogim drugim u životu. Onda kada neko bezbedno sakriven iza nicka sebi dozvoli da vređa osobu potpisanu imenom i prezimenom, to je za mene neprihvatljivo. Lako je vređati, teško je potpisati uvredu, stati iza nje hrabro punim imenom i prezimenom. Zbog toga sam ja ranije, nickovima koji su nedostatak argumenata nadoknađivali uvredama, tražila da se pod njih potpišu. Da znam ko me vređa. Ako ima petlje da to potpiše.
Sloboda seže do slobode drugog i to verujem da važi u priči o nickovima.
topcat topcat 04:16 31.08.2009

Re: FACEBOOK

vid komunikacije...

zanimljivo razmišljanje.
johnny011 johnny011 13:11 27.08.2009

He, posle duže vremena...

... jedan blog koji me je zaista zabavio


angie01 angie01 14:11 27.08.2009

Re: He, posle duže vremena...

dzoni,

johnny011 johnny011 14:24 27.08.2009

Re: He, posle duže vremena...

Heeej, Endžiiiii..............

niccolo niccolo 13:12 27.08.2009

150ti

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:27 27.08.2009

Re: 150ti

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:30 27.08.2009

Re: 150ti

niccolo ajde bar skini te cvikere da ti vidimo oci. mislim nick, pa jos i cvik!!! mnogo je kume!
niccolo niccolo 18:35 27.08.2009

Re: 150ti

Jelica Greganović

Jel to sve za mene?




niccolo ajde bar skini te cvikere da ti vidimo oci

Nemoj sad da stavim onog Reovog drhavog, njemu se lepo vide oči...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:31 27.08.2009

Re: 150ti

Naravski, nije moglo da stane 150 kuglica...
NNN NNN 14:54 27.08.2009

Nomina sunt odiosa

Imamo imena koja su nam dali, a nickovi su naši alterezi
Alava Alava 15:09 27.08.2009

Re: Nomina sunt odiosa

NNN
Imamo imena koja su nam dali, a nickovi su naši alterezi

topcat topcat 01:22 31.08.2009

Re: Nomina sunt odiosa

ONO.
topcat topcat 03:48 31.08.2009

Re: Nomina sunt odiosa

Kojo?

topcat topcat 15:35 31.08.2009

Re: Nomina sunt odiosa

mirelarado mirelarado 20:50 31.08.2009

Re: Nomina sunt odiosa

Којо оно, Топкет?
mirelarado mirelarado 20:53 31.08.2009

Re: Nomina sunt odiosa

Овде је још боље за диверзију него на првој...
shumska shumska 21:45 31.08.2009

Re: Nomina sunt odiosa

eheej, Mirelado, evo ja sam te pronašla
mirelarado mirelarado 22:03 31.08.2009

Re: Nomina sunt odiosa

Ехееј, Шумска, ево машем и ја теби.
Alava Alava 15:04 27.08.2009

Xm

I Nikolaidis i ja pripadamo takvom poslu gdje slične stvari idu u rok službe. Obojica imamo taj društveni privilegij da u novinama iznosimo stavove, a s tim privilegijom idu i nezgodni nusefekti. Potpisujemo svoje članke, zbog onog što napišemo možemo biti tuženi, suđeni, može nas se telefonski maltretirati, mogu nam auto dići u zrak ili nas isprebijati petožilnim kabelom. Sve se to može dogoditi naprosto i jedino zato što smo vlastite mudrolije dužni potpisati punim, građanskim imenom i prezimenom.

A zatim ovako nešto
Ne treba imati suviše mašte da se zamisli prednosti koju donosi takva anonimnost. Onaj tko nije dužan predstaviti se, pomalo je nalik onom tko noću viri u rasvijetljenu sobu. Takva pozicija upravo je perfektna busija za kukavičluk. Zato su ljudi skloni na anonimnim postovima napisati stvari koje nikad ne bi izrekli pod imenom i prezimenom: vrijeđati purgere i dalmoše, komunjare i hadezenjare, slaviti ustaše i Hitlera, etiketirati ljude kao udbaše i lopove. Na anonimnim postovima baš se sve "zna": svatko pouzdano ima informaciju da je ovaj bio kosovac, a onaj snajperist, da je njemu djed ubij'o ‘45., a ovom otac ‘95., da se ovaj obogatio na humanitarnoj pomoći, a onaj na provizijama. Frcaju u tom svijetu "nickova" najživopisnije, barokne optužbe, no nikada ni jedna od njih ne dospije u nadzemlje legalnosti. Lako je, naime, uprijeti prstom iz anonimnog mraka, a malo teže punim imenom i prezimenom utjeloviti "zviždača".

Pre svega, mogli biste se, Vi i Vaše kolege, odlučiti za vrstu privilegija i prednosti koja Vam više odgovara.
Drugo, to da li se neko zove Jovan Petrović ili nicknablogu uopšte meni kao čitaocu štampe i internet komentara i blogova ne znači apsolutno ništa. Čak ima više onih koji pod punim imenom i prezimenom šire mržnju i laži od onih koji se kriju iza nicka. S tim da ovi prvi za to još dobijaju debele pare.
To kakav sam ja čovek - da li sam kukavica koja javno viče jedno a anonimno drugo, ili imam isti stav i u životu i na blogu, to opet nema ama baš nikakve veze sa mojim imenom. Niti mi to moje ime garantuje da sam ovakva ili onakva, da ću napisati nešto pametno ili glupo.
Konačno, ja ne mogu da zamislim da neko radi u nekoj recimo organizaciji za zaštitu prava Roma, a da onda na internetu anonimno ostavlja komentare u kojima poziva na linč Roma. A možda Peđa Azdejković nije gej, možda je on vođa Obraza koji piše pod nickom Predrag Azdejković.
Već posle trećeg komentara bilo kog Nickogovića se vidi jasno da jasnije ne može biti i ko je i šta je.

Pozdrav, Alava Nickogović
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:48 27.08.2009

Re: Xm

Pozdrav, Alava Nickogović

pa de si rode?
zar ovde da se nadjemo po blozi sto bi reko drug dragoljub.
sto je svet mali bogte mazo.

Tatjana Nickogović
dragoljub92 dragoljub92 16:18 27.08.2009

Re: Xm

A možda Peđa Azdejković nije gej, možda je on vođa Obraza koji piše pod nickom Predrag Azdejković.
Već posle trećeg komentara bilo kog Nickogovića se vidi jasno da jasnije ne može biti i ko je i šta je.

Pozdrav, Alava Nickogović

angie01 angie01 16:27 27.08.2009

Re: Xm

e da,...ima josh jedan momenat,

kada je bio pokushaj atentata na Dejana Anastasijevica, mnogi blogeri su se mesecima okupljali ispred crkve Sv Marka i to sa svih "strana mishljenja', i ne samo da su rekli svoja imena, nego se i lepo upoznali, prichali,..pa je josh ispalo da su neki koje si nisu bash mirisali na blogu, kranje prijateljski komunicirali u zivo-iako nisu promeili stavove.

bila tu i zurka za godishnjicu sa sve fotkama,...ne vidim da je bilo ko tu-sem nekih sa loshim namerama, kojih ima svuda, u fazonu da se krije i da mu je frka,...pa evo i sada neke najlepshe blogove pishu ljudi po nikom, albicila, npr,..e ubio se od skrivanja i nefer odnosa prema tebi,...unapred mu se izvinjavam shto sam njegov nik zloupotrebila za ovaj komentar bez pitanja.
libkonz libkonz 16:53 27.08.2009

Re: Xm

Filipu se ipak mora odati priznanje što nije brisao komentare, za razliku od nekih pekmezara sa bloga.
Alava Alava 16:56 27.08.2009

Re: Xm

pa de si rode?
zar ovde da se nadjemo po blozi sto bi reko drug dragoljub.
sto je svet mali bogte mazo.

Pa kako da se nađemo kad se kriješ iza nicka?
Alava Alava 16:58 27.08.2009

Re: Xm

libkonz
Filipu se ipak mora odati priznanje što nije brisao komentare, za razliku od nekih pekmezara sa bloga.

Da, da evo stiže priznanje, samo što nije.
Samo da nađemo nekog ko nije nicko i ništa da mu ga uruči.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:07 27.08.2009

Re: Xm

хеј, алава, описмењивачу мој, нисам ни ја знао да сте род са њањом. како се лепо сретну и виде људи на блогу. а филип, неравноправни, види само никове.
Alava Alava 17:22 27.08.2009

Re: Xm

хеј, алава, описмењивачу мој, нисам ни ја знао да сте род са њањом. како се лепо сретну и виде људи на блогу. а филип, неравноправни, види само никове.

Blog je pravo čudo. Ti tu ne možeš folirati, ne možeš se kriti. Možeš da sakriješ ime, ali ime kao ime ne znači ništa. Ja recimo poznajem Anfaka. Ne znam kako se zove, šta je po profesiji, gde i kako živi, koliko zarađuje, ali ga znam. Znam i tebe i njanju, i sve ostale blogere. Znam i Filipa. I znam da je ovo trebalo da izgleda kao odbrana novinarske profesije, a u stvari je samo najobičnija hajka. Na nas koji smo se drznuli da se sakrijemo iza nicka. Sram nas bilo. Baš nemamo muda.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:33 27.08.2009

новинари ће пожелети никова (никога?) ...

ако жели да одбрани професију (нисам сигуран ни да смо је нападали) препоручујем писање бољих текстова. увек упали.

а ако жели да стварно види глупе и агресивне коментаре, нека чита коментаре на јутубету. плакаће за нама, ја ти кажем. новинари ће пожелети никога, ал никога више бити неће.
gorran2 gorran2 17:35 27.08.2009

Re: Xm

I znam da je ovo trebalo da izgleda kao odbrana novinarske profesije, a u stvari je samo najobičnija hajka. Na nas koji smo se drznuli da se sakrijemo iza nicka. Sram nas bilo. Baš nemamo muda.
Ma nije to tako bez veze. Kao što je poznato, nickovi su počinili mnogo zla u istoriji: uvrnuli prasetu rep, nakrenuli Zemljinu osu, ubili Kenedija.
I stalno mučki ispuštaju gasove u zemljinu atmosferu ne bi li se otopio Arktik i propali beli medvedi...
topcat topcat 19:10 27.08.2009

Re: Xm

Alava
Na nas koji smo se drznuli da se sakrijemo iza nicka. Sram nas bilo. Baš nemamo muda.

E, dosta je bilo!
Hoću da i moje riječi dobiju na težini.



Keti Topalović, Njujork
NNN NNN 19:52 27.08.2009

Re: Xm

evo i sada neke najlepshe blogove pishu ljudi po nikom, albicila, npr,..e ubio se od skrivanja

Nije teško saznati njegovo pravo ime, ali s obzirom čime se bavi, mnogo više o njemu govori veličanstveni nick koji je izabrao, nego da je stavio svoje ime.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:09 27.08.2009

Maca Vrhunska

Keti Topalović, Njujork


carice
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:53 28.08.2009

Re: новинари ће пожелети никова (никога?)

marco_de.manccini
ако жели да одбрани професију (нисам сигуран ни да смо је нападали) препоручујем писање бољих текстова. увек упали.

Зато је она предложена Филипова револуција и пропала.

Тих бољих текстова није било.
angie01 angie01 18:46 28.08.2009

Re: Xm

libkonz
Filipu se ipak mora odati priznanje što nije brisao komentare, za razliku od nekih pekmezara sa bloga.


kao i to da niko nije bio zlonameran- pa nije bilo ni razloga!
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:52 27.08.2009

други ујединитељ

Мислио сам да нико неће моћи да превазиђе Бобића на чијем су последњем блогу једним гласом говорили Врачарац, Wu, EL, Унф, ...

Кад се то десило пожелео сам јавно (додуше под ником) што више блогова од дотичног, али, авај, ено већ осам месеци нас оставља саме и неће да нам напише ништа. Штета је толика да се и не може измерити.

* * *

А сад ћу мало и на тему.

Покрај разумевања блога као другачију форму комуникације (види шта пишу Дуња, EL, Енџи и, мање више, сви остали овде) имао сам и неколико својих разлога због којих сам желео да пишем под ником, али ево да, на брзину, поменем два.

- Желео сам да видим шта се може рећи и постићи кад се почне од ничега, без имена и прошлости, титула, познанства, само снагом својих речи и ставова. Пријатно сам изненађен, ма шта изненађен, одушевљен је права реч, пријемчивишћу блога Б92 и људи на које сам наишао и који су ме прихватили и кад ништа нису знали о мени. Сад се помало и зна понешто, али то дође временом, не може се избећи. У сваком слушају, прихватање је дошло пре, а не после.

- Сваким мојим јавним наступом под правим именом, хтео то или не, ја представљам и организацију за коју радим. Не желим да се моји приватни ставови овде интерпретирају као званични ставови те организације (негде си поменуо професионалност, зар не?).
drug.clan drug.clan 17:14 27.08.2009

Re: други ујединитељ

marco_de.manccini
Мислио сам да нико неће моћи да превазиђе Бобића на чијем су последњем блогу једним гласом говорили Врачарац, Wu, EL, Унф, ...

Кад се то десило пожелео сам јавно (додуше под ником) што више блогова од дотичног, али, авај, ено већ осам месеци нас оставља саме и неће да нам напише ништа. Штета је толика да се и не може измерити.

* * *

А сад ћу мало и на тему.

Покрај разумевања блога као другачију форму комуникације (види шта пишу Дуња, EL, Енџи и, мање више, сви остали овде) имао сам и неколико својих разлога због којих сам желео да пишем под ником, али ево да, на брзину, поменем два.

- Желео сам да видим шта се може рећи и постићи кад се почне од ничега, без имена и прошлости, титула, познанства, само снагом својих речи и ставова. Пријатно сам изненађен, ма шта изненађен, одушевљен је права реч, пријемчивишћу блога Б92 и људи на које сам наишао и који су ме прихватили и кад ништа нису знали о мени. Сад се помало и зна понешто, али то дође временом, не може се избећи. У сваком слушају, прихватање је дошло пре, а не после.

- Сваким мојим јавним наступом под правим именом, хтео то или не, ја представљам и организацију за коју радим. Не желим да се моји приватни ставови овде интерпретирају као званични ставови те организације (негде си поменуо професионалност, зар не?).



Koko to mislis "због којих сам желео да пишем под ником" ? Zar ti nisi Marko De Manccini, profesor Sorbone plemickog porekla?
Eto, mene si prevario!

Ko zna ko se krije onda iza ostalih imena koja lice na prava imena?
Mozda se pod imenom Filipa krije neka stara baba a iza imena Dr. Cirkovica sa srednjim slovom, neki lokalni mafijas? Ko zna? Svasta je moguce!
dragoljub92 dragoljub92 17:15 27.08.2009

Re: други ујединитељ

који су ме прихватили и кад ништа нису знали о мени.

ja idalje nemam pojma ko si,al ako mi ne moš izmuvaš ferarija za Џ ,baš me i briga
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:24 27.08.2009

Re: други ујединитељ

ја ти нудио ономад, нов новцат, црвен, само налепница alpha romeo преко знака, а ти са гнушањем одбио. шта да ти радим кад не разумеш ништа.
Alava Alava 17:27 27.08.2009

Re: други ујединитељ

Желео сам да видим шта се може рећи и постићи кад се почне од ничега, без имена и прошлости, титула, познанства, само снагом својих речи и ставова.

Jao siroma, pa si baš izabrao ovakav nick, i ime i titula! Što nisi došao kao ŽivOrad od Kostolac, pa da vidimo onda tu prijemčivost!
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:38 27.08.2009

Re: други ујединитељ

е сад, морао сам мало и да се прошверцујем на нешто, па сам се одлучио на порекло.

(кад смо већ ту, ник је успомена и на оца и на мајку. нека комбинација. некакво хвала. дакле стварно одражава моје порекло)
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:50 27.08.2009

Re: други ујединитељ

Zar ti nisi Marko De Manccini, profesor Sorbone plemickog porekla?

Ма јесам, али хоћу да га збуним да мисли да нисам, знаш оно као вишеструки агент, па никоме није јасно који ниво мог идентитета је онај прави и за чији рачун ја то агресивно и анонимно тероришем кога стигнем ту по блогу. БУУУУ! Јесте ли сви пали са столица од страха, а?
iris.davidovich iris.davidovich 19:07 27.08.2009

Re: други ујединитељ

profesor Sorbone plemickog porekla?

a, ne, to je gos'n Cher, pobrkao si
drug.clan drug.clan 19:12 27.08.2009

Re: други ујединитељ

marco_de.manccini
Zar ti nisi Marko De Manccini, profesor Sorbone plemickog porekla?

Ма јесам, али хоћу да га збуним да мисли да нисам, знаш оно као вишеструки агент, па никоме није јасно који ниво мог идентитета је онај прави и за чији рачун ја то агресивно и анонимно тероришем кога стигнем ту по блогу. БУУУУ! Јесте ли сви пали са столица од страха, а?


Ih bojimo se.

Ima ovde nas koji svakako znamo sve o svakome (bio iza nika ili imena) - uvek postoji nacin, pa ko je dobar sa nama moze da priupita

Sifra: Soko pao
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:23 27.08.2009

Re: други ујединитељ

Ирис, немој да се вређамо, Борџије су обични муфљузи, тровачи, сплеткароши, какво племство. Ено види Чера како је изопачен, а колико генерација је прошло. Нису бадава њих изгнали на Малту да нам даље не кваре фине породице.

И све је било добро до пре неку годину, али сада постоје интернет и блог и такве ствари и сад свака шуша може да каже шта мисли о било чему и ето сад више немамо потпуну контролу и не можемо да ућуткамо Чера, али смишљамо полако начине. Доакаћемо.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:30 27.08.2009

Re: други ујединитељ

Мислио сам да нико неће моћи да превазиђе Бобића на чијем су последњем блогу једним гласом говорили Врачарац, Wu, EL, Унф, ...


malo bolje prošlosti!!!!

marco_de.manccini marco_de.manccini 19:41 27.08.2009

Re: други ујединитељ

those were the days, indeed.

али и данас је диван дан. па зар није мики дао препоруку адаму?
Unfuckable Unfuckable 21:21 27.08.2009

Re: šta propustiš ujutro..(d moll)

ja nemam šta da dodam ovde, zaista.
Dok sam čitao ovaj blog jutros, pade mi na pamet da ostavim komentar "Ko te iznervirao?", ali nisam
Kako već biva, izgleda, u pravilnim vremenskim intervalima to neko priredi, a što se marco lepo dosetio - ispalo je da si ti iznervirao bukvalno ceo blog, mašala za ovaj harakiri kingsajz razmera
Blog B92 ne bi nikada bio tako zanimljivo i dobro posećeno mesto kada na njemu ne bi bilo anonimnih komentatora i autora (kojima su ipak, za svaki slučaj, ime i adresa poznati redakciji)
i to još od praskozorja bloga kada su se oglašavali ljudi iz samog srca Pešćanika, pa preko duplih nickova tadašnjih vip blogera - kada je trebalo nešto detaljnije reći - zatim preko ljudi iz vladajućih struktura ili diplomatije, koji na drugi, javan i zvaničan način ne bi mogli da "hintuju" neka dešavanja na koja običan narod nije obraćao pažnju...dakle, sve to je veoma doprinelo čitanosti i popularnosti ovog mesta, koje - po svom priznanju - i ministri čitaju, mislim - ako je to neka referenca, je l' te
Tako da, kada čovek centrira tako precizno pred svoju mrežu, zaista nije bitno da li će mrežu pocepati Wu, EL, budimac, ivana23 ili neko petnaesti
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 23:32 27.08.2009

Re: други ујединитељ

али сада постоје интернет и блог и такве ствари и сад свака шуша може да каже шта мисли о било чему


mislil' se na suse s nickom ili na suse s imenima?
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:13 28.08.2009

Re: други ујединитељ

Мисли се на оне који су ”nicko i ništa” и ”немају муда”, за разлику од неравноправног али самосвесног аутора блога који има и име и муда па нам све неке велике и храбре истине креше у брк. Као на пример
Ali, suština je u mom nemirenju sa neravnopravnošću svih nas koji "imamo muda" da svoje stavove JASNO i GLASNO saopštavamo ne krijući se iza "nickova". Neću da budem "nicko i ništa"!!!!!!
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 11:39 28.08.2009

Re: други ујединитељ


...e, sad sam sve shvatila ...izes pos'o kad mi ni ime ne bi vredelo, jerbo nemam muda, da ih setam tuda...i ko mi je kriv sto sam zeMsko sto bas voleeeem...
angie01 angie01 11:45 28.08.2009

Re: други ујединитељ

...izes pos'o

jerbo nemam muda


pa jel kapirash velichnu problema?
gorran2 gorran2 11:47 28.08.2009

Re: други ујединитељ

mogul_sad_ja_kasti
...e, sad sam sve shvatila ...izes pos'o kad mi ni ime ne bi vredelo, jerbo nemam muda, da ih setam tuda...i ko mi je kriv sto sam zeMsko sto bas voleeeem...
Vidiš, ima i taj problem.
Trebalo bi organizovati neki rent-a-muda biznis za takve slučajeve.
I lanac radnji "muda za poneti". Žensko ste? Pa, niko nije savršen, ali od danas, zahvaljujući našoj firmi - možete imati muda koliko želite! Samo odaberite veličinu i boju, i pozovite na xxx-xxxx - kućna dostava!
Milan Novković Milan Novković 11:54 28.08.2009

Re: други ујединитељ

gorran2

mogul_sad_ja_kasti...e, sad sam sve shvatila ...izes pos'o kad mi ni ime ne bi vredelo, jerbo nemam muda, da ih setam tuda...i ko mi je kriv sto sam zeMsko sto bas voleeeem...Vidiš, ima i taj problem.Trebalo bi organizovati neki rent-a-muda biznis za takve slučajeve.I lanac radnji "muda za poneti". Žensko ste? Pa, niko nije savršen, ali od danas, zahvaljujući našoj firmi - možete imati muda koliko želite! Samo odaberite veličinu i boju, i pozovite na xxx-xxxx - kućna dostava!

Kad bi to moglo da se skida i stavlja najbolje bi bilo taj artikl što češće ostavljati kod kuće :)
angie01 angie01 12:55 28.08.2009

Re: други ујединитељ

možete imati muda koliko želite! Samo odaberite veličinu i boju, i pozovite na xxx-xxxx - kućna dostava!


dzirlo devojke???

nisam sigurna da bash imate ponudjeni asortiman-bar po ovdashnjoj promociji!
gorran2 gorran2 13:17 28.08.2009

Što nema u izlogu,

ima u radnji!



Roze, lila, na tufne, na štrafte, najsvežija roba.
Volja vam u sirovom, volja vam u termički obrađenom obliku...

angie01 angie01 13:31 28.08.2009

Re: Što nema u izlogu,

pa ova na oko, su josh najrealnija!
margos margos 15:10 28.08.2009

Re: други ујединитељ

izes pos'o kad mi ni ime ne bi vredelo, jerbo nemam muda, da ih setam tuda...

Sestro, evo ti, balls, posluži se :



možemo njima i da gađamo one što nas prozivaju:)

mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 21:49 28.08.2009

Re: други ујединитељ

Trebalo bi organizovati neki rent-a-muda biznis za takve slučajeve.


podrzavam,(uh,kakavo dvostruko znacenje) i namah objavljujem da sam patentirala ideju, tako da svaki buduci bizMismen zeljan pomenute rabote, ima da plati...red je da i ja da zgrnem lovu...
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 21:56 28.08.2009

Re: други ујединитељ


...prihvatam, a oni nek' samo prozivaju...
NNN NNN 00:25 02.09.2009

Re: други ујединитељ

- Желео сам да видим шта се може рећи и постићи кад се почне од ничега, без имена и прошлости, титула, познанства, само снагом својих речи и ставова. Пријатно сам изненађен, ма шта изненађен, одушевљен је права реч, пријемчивишћу блога Б92 и људи на које сам наишао и који су ме прихватили и кад ништа нису знали о мени. Сад се помало и зна понешто, али то дође временом, не може се избећи. У сваком слушају, прихватање је дошло пре, а не после.
Ja sam te prihvatio kad sam saznao da si profesor matematike i bilo bi lepo da uz imena blogera stoje i titule da ne gubim vreme sa nekim tamo pecarošima
ninasimone ninasimone 17:49 27.08.2009

Vanity fair....

Mogu da se kladim da smo kojim slucajem iskljucivo hvalili njegove tekstove (FM, prim.prev.), anonimnost ne bi bio problem. Teorija da kad se potpises imenom i prezimenom vise pazis na ono sto govoris ima i drugu stranu a to je da te mnogo vise pogadjaju negativni komentari. Time opet diskusija trpi bez potrebe.
Eto, uci se od Budimca - ako si vec resio da svoje dupe stavis na vetrometinu, roll with the punches, sto bi rekli. Otherwise, smisli neki nick pa da nastavimo sa pricom. Moj je eto Nina Simone a mogla sam biti i Lepa Lukic da su kojim slucajem nju pustali na radiju.






bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:57 27.08.2009

Re: Vanity fair....

Uh, a zamisli tek odjavnu špicu Lynchevog Inland Empire-a
sa Lepom Lukić umesto Nininog Sinnermana...
angie01 angie01 18:07 27.08.2009

Re: Vanity fair....

bojan ljubomir jugovic
Uh, a zamisli tek odjavnu špicu Lynchevog Inland Empire-a sa Lepom Lukić umesto Nininog Sinnermana...


extra!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana