neprihvacena primedba

antioksidant RSS / 29.08.2009. u 23:25

vest glasi ovako:

Prihvaćene primedbe LDP-a

29. avgust 2009. | 11:37 -> 16:00 | Izvor: B92, FoNet, Beta
Beograd -- DS i G17 plus su prihvatili amandman LDP-a na Zakon o javnom informisanju, čime je obezbeđena većina za usvajanje tog akta u Skupštini Srbije. 

 

GRESKA

 

same izmene zakona o informisanju su apsolutno nebitne. nece medijska scena biti ni bolja ni gora ma kakav zakon se usvojio. tu su problemi na drugoj strani. istovremeno, situacija, stvorena sujetama i ucenama je bila prilika da se politicka scena srbije resi najsujetnijeg ucenjivaca. sve sto je trebalo jeste doci, popiti kafu, glasati protiv i poceti sa predizbornom kampanjom. ko god imao najvise glasova na tim izborima koji se nece odrzati ne bi vise morao da racuna na ekspertize. stranke ispod cenzusa su nebitne. ds se verovatno uplasio da ce toma "iznapredovati" do stranke sa najvise glasova. ldp se verovatno uplasio cenzusa. steta. u novembru ce biti kasno. trebalo je zrtvovati svoj strah. na duze staze dobitak bi bio sjajan. sjajan! sta da vam kazem? najzad je zavisilo od vas, nas i svih zainteresovanih ali je povucen pogresan potez. steta. nacekacemo se do sledece prilike....

 



Komentari (100)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

taube taube 23:36 29.08.2009

.

Eh, najteže je žrtvovati svoj strah.

Pre tri godine sam sa ponosom izgovarala OD MENE ZAVISI, a gle sad, šteta :(

p.s. Lepo napisano.
loader loader 23:57 29.08.2009

Re: .

" ... sam sa ponosom izgovarala OD MENE ZAVISI... "
Ah, dobro... da se malo modifikuje... pa da se pretvori u "Od svih pomalo zavisi" , ili "Svi smo mi pomalo zavisni", ili ... Ma, ima toga brdo :)
antioksidant antioksidant 00:49 30.08.2009

Re: .

p.s. Lepo napisano.

tnx
antioksidant antioksidant 00:50 30.08.2009

Re: .

Svi smo mi pomalo zavisni

speak for yourself
loader loader 09:33 30.08.2009

Re: .

" Svi smo mi pomalo zavisni "
- " speak for yourself"
Bezz pannike - to je samo figuracija.
Postoji, svakako, i jedan priličan broj nezavisnih građana.
loader loader 09:52 30.08.2009

Re: .

Postoji, svakako, i jedan priličan broj nezavisnih građana.
Evo, na primer, nezavistan nam je Milosav Đurković:


drug.clan drug.clan 13:13 30.08.2009

Re: .

loader
" Svi smo mi pomalo zavisni "
- " speak for yourself"
Bezz pannike - to je samo figuracija.
Postoji, svakako, i jedan priličan broj nezavisnih građana.


od cega nezavisnih?

I oni nezavisni ce visiti na kraju, neko o koncu a neko o kanapu
loader loader 14:41 30.08.2009

Re: .

od cega nezavisnih?

I oni nezavisni ce visiti na kraju, neko o koncu a neko o kanapu
Komentar je namerno nedorečen i višesmislen. Ostavljeno je da svako nagađa u okviru svojih mogućnosti i omiljenih vizija o stvarnosti.
drug.clan drug.clan 15:03 30.08.2009

Re: .

loader
od cega nezavisnih?

I oni nezavisni ce visiti na kraju, neko o koncu a neko o kanapu
Komentar je namerno nedorečen i višesmislen. Ostavljeno je da svako nagađa u okviru svojih mogućnosti i omiljenih vizija o stvarnosti.


kriv sam
loader loader 15:19 30.08.2009

Re: .

kriv sam
Gospodine Član, ovo je redak primer samokritike . .
drug.clan drug.clan 15:30 30.08.2009

Re: .

sta ces skroman sam

Ipak umetnickog dojma radi moglo bi bilo bolje

I oni nezavisni ce visiti na kraju, neko o koncu a neko o konopcu
loader loader 17:54 30.08.2009

Re: .

I oni nezavisni ce visiti na kraju, neko o koncu a neko o konopcu
Što se mene tiče, možete da komentarišete kako god želite.
Ali, zbog ostalih posetilaca bloga, mislim da imam obavezu da napomenem
kako slične izjave smatram ne baš prihvatljivim.
baroniknez baroniknez 23:05 30.08.2009

Re: .

taube
Eh, najteže je žrtvovati svoj strah.

Pre tri godine sam sa ponosom izgovarala OD MENE ZAVISI, a gle sad, šteta :(

p.s. Lepo napisano.


pa kad si naivna - hehe
miloradkakmar miloradkakmar 23:43 29.08.2009

Ovakvih

igranki u poslednji čas smo se nagledali i naslušali.
Da li će medijska slika biti bolja ? Sumnjam, sve dok se nelegalni emiteri , kojima još uvek ne može niko ništa, ne odstrane iz medijskog prostora. Oni će opstajati , dok bude ovakvih igranki?!
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:24 30.08.2009

Re: Ovakvih

Udruženje novinara Srbije (UNS) se ne slaže ...

pa tamo su milijana baletić, nino brajović, miodrag popov, drecun ... etc.
sve miloševićev ratni kadar ...

njih je trebalo lustrirati a ne da se nešto pitaju.
još su drpili zgradu koja je zadužbina svih novinara i razvijaju
biznis neviđen.
idali banci, kafani...
izdaju ostali prostor kao poslovni...
jer od svog pisanja teško bi se najeli leba.
loader loader 23:54 29.08.2009

Dir

DS i G17 plus su prihvatili amandman LDP-a na Zakon o javnom informisanju
Baš lepa saradnja... Dirljiva saradnja.
antioksidant antioksidant 00:48 30.08.2009

Re: Dir

Baš lepa saradnja... Dirljiva saradnja.

skoro kao nis za ....

a za sta je ono tacno dat nis? secas li se?
loader loader 01:06 30.08.2009

Re: Dir

a za sta je ono tacno dat nis? secas li se?
Za nekoliko cisterni jestivog ulja, pet cisterni votke, ... i neko tapšanje po ramenu, al se ne sećam da li tapšanje po levom, ili desnom :)
mladen.mladen mladen.mladen 23:56 29.08.2009

mlako

bledo i isto kao svi. cak vec odavno... steta, al ne zbog ovog... steta vec dugo..
antioksidant antioksidant 00:52 30.08.2009

Re: mlako

mladen.mladen
bledo i isto kao svi. cak vec odavno... steta, al ne zbog ovog... steta vec dugo..
nije to steta. partija k'o i svaka druga. to je ocekivano ovo je steta
mladen.mladen mladen.mladen 00:59 30.08.2009

Re: mlako

he heheh... pa u principu.. sumnjam da ce me vise iko tamo pred kutijama videti..

"Pa nismo mi pripisali tu parcelu i poklonili MPC-u... To su gradjani uradili.. Gradjani su izglasali tu Skupstinu i ona je glasala.." - Alimpicu, prijatelju, oci si mi otvorio, pa se vidimo ko zna kad i ko zna gde ,)
antioksidant antioksidant 08:34 30.08.2009

Re: mlako

Alimpicu, prijatelju, oci si mi otvorio, pa se vidimo ko zna kad i ko zna gde ,)

Победили су тако Младене. Тако се увек "упеца" погрешно.
alselone alselone 00:09 30.08.2009

E, da.

Kada smo vam govorili da ce ovako da bude i da je samo lova bitna onda smo po blogu proglasavani fasistima i recidivima devedesetih.

Neko ko se nagledao politike kod nas od '89 (ali i politike generalno) nije mogao ni da pomisli da ce drugacije da bidne.
antioksidant antioksidant 00:47 30.08.2009

Re: E, da.

Kada smo vam govorili da ce ovako da bude i da je samo lova bitna onda smo po blogu proglasavani fasistima i recidivima devedesetih.

fasistima mozda i jeste samo lova bitna. ne znam. nisam fasista. ti?
alselone alselone 09:19 30.08.2009

Re: E, da.


katica_zlatica katica_zlatica 15:46 30.08.2009

Re: E, da.

antioksidant
Kada smo vam govorili da ce ovako da bude i da je samo lova bitna onda smo po blogu proglasavani fasistima i recidivima devedesetih.

fasistima mozda i jeste samo lova bitna. ne znam. nisam fasista. ti?


ne, fasisti vole moc. liberali vole pare.
antioksidant antioksidant 16:12 30.08.2009

Re: E, da.

ne, fasisti vole moc. liberali vole pare.

vole fasiti i pare, ne boj se.

da to mozda ne znaci da su fasisti u stvari liberali?
katica_zlatica katica_zlatica 16:14 30.08.2009

Re: E, da.

antioksidant
ne, fasisti vole moc. liberali vole pare.

vole fasiti i pare, ne boj se.

da to mozda ne znaci da su fasisti u stvari liberali?


hej, pa ova diskusija napreduje ka necemu... Hajnrih Bel je dobar na tu temu...
antioksidant antioksidant 16:27 30.08.2009

Re: E, da.

hej, pa ova diskusija napreduje ka necemu... Hajnrih Bel je dobar na tu temu...

Ова дискусија је чисти трол.

Иначе, само да приметим да нико, али нико није коментарисао музичку подлогу текста....
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:54 30.08.2009

Re: E, da.


antioksidant
hej, pa ova diskusija napreduje ka necemu... Hajnrih Bel je dobar na tu temu...

Ова дискусија је чисти трол.

Иначе, само да приметим да нико, али нико није коментарисао музичку подлогу текста....

evo ja ću



antioksidant antioksidant 21:33 30.08.2009

Re: E, da.

evo ja ću

Препорука за коментар

miki21g miki21g 00:51 30.08.2009

za

izbore bi bilo najbolje da se raspisu posle 1 januara, tj. posle belog sengena, do tad nista ne dirati.
antioksidant antioksidant 00:54 30.08.2009

Re: za

zbore bi bilo najbolje da se raspisu posle 1 januara,

tako ce otprilike i biti (mozda malo kasnije). pre budzeta svakako...
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:27 30.08.2009

Re: za

miki21g
izbore bi bilo najbolje da se raspisu posle 1 januara, tj. posle belog sengena, do tad nista ne dirati.

jes, smanjiće se biračko telo za milionče...
Goran Vučković Goran Vučković 00:53 30.08.2009

man's got to know his limitations

antioksidant antioksidant 00:55 30.08.2009

Re: man's got to know his limitations

mislis: politika je umetnost moguceg?

pitanje je samo sta se zeli postici. meni je bezekspertna srbija jako drag cilj.
drug.clan drug.clan 13:16 30.08.2009

Re: man's got to know his limitations

antioksidant
mislis: politika je umetnost moguceg?

pitanje je samo sta se zeli postici. meni je bezekspertna srbija jako drag cilj.


politika je umetnost izbegavanja zakona!
dexter92 dexter92 01:05 30.08.2009

dosta kenjaze

Ajmo sad relano :
Zasto je predlog zakona o informisanju los?
Jel ima neki link na text zakona il je sve stvar umisljaja 'ldp se prodao'?
jesen92 jesen92 01:25 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

Ajmo sad relano : Zasto je predlog zakona o informisanju los?
..to i mene zanima posto zaista nisam upoznata...a zanima me i zasto je Ceda napravio gresku....Ja mislim da nije i da je dobro da Ivica vidi da se moze i bez njega a ne da zamislja kako je neki veliki faktor bez koga se ne moze....Ceda nema vremena da ceka da se sve razmrsi mora i on da igra svoju igru ako misli da ostane na politickoj sceni....
antioksidant antioksidant 08:32 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

Ajmo sad relano :
Zasto je predlog zakona o informisanju los?
Jel ima neki link na text zakona il je sve stvar umisljaja 'ldp se prodao'?


Линк на Предлог Закона

Иначе, прва реченица мог текста гласи:

"
same izmene zakona o informisanju su apsolutno nebitne.
"

Текст је о приоритетима. Постојала је шанса да се правилном реакцијом "експерти" очисте из српске политичке значајности. То јесте битно, јер би то био први корак ка њиховом чишћењу из српских финансија и српске економије а то је већ оно што јесте веома битно.
Ja mislim da nije i da je dobro da Ivica vidi da se moze i bez njega a ne da zamislja kako je neki veliki faktor bez koga se ne moze....Ceda nema vremena da ceka da se sve razmrsi mora i on da igra svoju igru ako misli da ostane na politickoj sceni....


С једне стране је Ивица видео да без њега може, с друге стране је Млађан видео да све може...
Јесте тамни вилајет, и свако је бирао по свом интересу. По мени, Чедомир је изабрао погрешно.
dexter92 dexter92 11:22 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

Zahvaljujem na linku teksta zakona.Moje misljenje je sledece:
Ono sto u principu podrzavam kod ovog predloga izmena zakona o o informisanju je da novine moraju biti finansijski solventne i imati nekakav kapital, da je jasno ko je osnivac. U suprotnom se desava da bilo ko moze da stampa i distribuira bilo sta , da fabrikuje bilo kakve informacije i na kraju kada me se izreknu neke sudske presude nema da plati a nastavi sa dotadasnjom praksom.To je totalna anarhija i nema veze sa slobodom stampe.
Amandmanima koje je ldp predlozio (a navodno i oebs) se obesmisljava ceo predlog zakona jer se ukida osnivacki kapital i dozvoljava racun u blokadi medija pa koliko vidim mogu da rade sve sto i do sad.
Ono sto je u predlogu zakona problematicno resenje je sto se iznosesenje kvalifikacija tipa 'lopov, kriminalac itd...' , bez pravosnazne sudske presude za neko lice u nekim 'novinama' cesto i na naslovnoj strani od sada tretira kao privredni prestup. To je pravni nonsens. Pa valjda se protiv toga moze boriti i na drugi nacin kroz tuzbu za klevetu i slicno.
Plus zakonu treba dodati da demanti neke vesti mora biti objavljen na istom delu novina gde je bila i demantovana vest.
I ono sto je najvaznije zakonu treba dodati da sud prilikom odmeravanja visine novcane kazne uzme u obzir da li taj list ima praksu objavljivanja laznih vesti ili ne. U slucajevima ako se utvrdi da taj list protiv nekih lica vodi kampanju lazi odrediti maksimalne odstete.
corn mouth corn mouth 13:25 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

Текст је о приоритетима. Постојала је шанса да се правилном реакцијом "експерти" очисте из српске политичке значајности. То јесте битно, јер би то био први корак ка њиховом чишћењу из српских финансија и српске економије а то је већ оно што јесте веома битно.

zasto?
antioksidant antioksidant 14:15 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

zasto?

Зато што су захваљујући њиховој неспособности (да будем пристојан) протраћени сви ресурси из којих се могло ово друштво реформисати. Све смо потрошили а нисмо ништа ближе одрживој привреди.
drug.clan drug.clan 14:37 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

antioksidant
одрживa привредa.

antioksidant antioksidant 14:51 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

Па добро друже, ти си бар 1000 пута рекао да се сада само ттрроши оно што је некада стварано.

Или не верујеш да је могуће да постоји привредни систем који је у стању да исфинансира тренутне потребе, да обезбеди иновације....?
drug.clan drug.clan 15:06 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

Или не верујеш да је могуће да постоји привредни систем који је у стању да исфинансира тренутне потребе, да обезбеди иновације....?



moguce ali tome niko i ne tezi, vec gledaju na drugu stranu i kopiraju od onih koji odavno ne zive od svog rada
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:28 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

Jel ima neki link na text zakona il je sve stvar umisljaja 'ldp se prodao'?

stvar opstanka...
nije lako namaći novi cenzus...
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:59 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

Zasto je predlog zakona o informisanju los?

loš je jer ne može da se kritikuje vlas'
oma na sud.
ako spomeneš koferče, oma na sud.
zašto se dačiću ne sviđa, numem da objasnim
dexter92 dexter92 21:06 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

loš je jer ne može da se kritikuje vlas'
oma na sud.
ako spomeneš koferče, oma na sud.
zašto se dačiću ne sviđa, numem da objasnim

pa ovo nije tacno
izmene se odnose na to da firma koja izdaje novine mora biti solventna
vlast moze da se kritikuje na bilo koji nacin osim iznosenjem kvalifikacija tipa 'lopov', 'kriminalac' ,'ubica' a da osoba koja se tako naziva nije sudski osudjena za takvo krivicno delo , sto mislim da nije lose obzirom na to sta je sve kurir megafontovima stampao na svojim naslovnicama. Ono sto je u tome lose je sto je to sad sankcionisano kao privredni prestup koji se resava po hitnom postupku.
antioksidant antioksidant 21:13 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

Ono sto je u tome lose je sto je to sad sankcionisano kao privredni prestup koji se resava po hitnom postupku.
И казне су безобразно високе.

За привредни преступ из става 1. овог члана, новчаном казном од 200.000,00 до 2.000.000,00 динара казниће се и одговорно лице у оснивачу јавног гласила и одговорни уредник јавног гласила.”
Члан 5.
У члану 93. став 1. број: „100.000,00” замењује се бројем: „2.000.000,00”, а број: „1.000.000,00” замењује се бројем: „20.000.000,00”.
У ставу 2. број: „10.000,00” замењује се бројем: „200.000,00”, а број: „200.000,00” замењује се бројем: „2.000.000,00”.
Члан 6.
У члану 95. број: „30.000,00” замењује се бројем: „1.000.000,00”, број: „200.000,00” замењује се бројем: „10.000.000,00”, речи: „одговорни уредник” замењују се речју: „оснивач”, а тачка 1) брише се.
Додаје се став 2. који гласи:
„Новчаном казном од 200.000,00 до 2.000.000,00 динара, за прекршај из става 1. тач. 2), 3) и 4) овог члана, казниће се и одговорни уредник јавног гласила.”


Медији, а штампани посебно, су свуда у свету у проблемима због смањених прихода. Све мање реклама, све мањи тиражи...

2-3 казне "по хитном поступку" и ето блокаде рачуна...

Даље је јасно - затварање.

Ово је закон писан за једног тзв. министра и за једне тзв. новине.



jesen92 jesen92 23:45 30.08.2009

Re: dosta kenjaze

Јесте тамни вилајет, и свако је бирао по свом интересу. По мени, Чедомир је изабрао погрешно.
..bas me zanima zasto tako mislis tj zasto je Ceda izabrao pogrsno?....Ja mislim da je on u vrlo zeznutoj situaciji...sta god da uradi ispada da ne valja....Realno, on je u Srbiji kao i svi ostali i mora da trazi svetlo za sebe u tamnom vilajetu....ne moze samo on da bude principijelan u neprincipijelnom okruzenju....to bi za njega znacilo nestanak sa politicke scene....
antioksidant antioksidant 08:04 31.08.2009

Re: dosta kenjaze

..bas me zanima zasto tako mislis tj zasto je Ceda izabrao pogrsno?....Ja mislim da je on u vrlo zeznutoj situaciji...sta god da uradi ispada da ne valja....Realno, on je u Srbiji kao i svi ostali i mora da trazi svetlo za sebe u tamnom vilajetu....ne moze samo on da bude principijelan u neprincipijelnom okruzenju....to bi za njega znacilo nestanak sa politicke scene....

Све је питање постављања временског хоризонта, тј дефинисања тренутка у будућности где се своде рачуни последица данашњег деловања. Ако погледамо 2 године унапред, Чедомир је можда и повукао прави потез. Избори су одложени, тестира се сарадња са ДС-ом, избегнута је ситуација у којој "седимо и кукамо како је страшно живети у земљи тројног пакта (Николић, Коштуница, Шешељ)". Све је то лепо и уклапа се у као што ти кажеш "тражење светла за себе у тамном вилајету".

Али ако временски хоризонт поставиш мало више у будућност, видећеш да је Србија и даље оваква каква је сада. Иста. Са експертима као метастазом српске привреде, са Косовом као изговором за апсолутно сваку немоћ, са 3 врхунска тенисера и становништвом које у просеку није у стању да потрчи, са "омладином" која је свет видела само на телевизији...

Ја сам тражио од Чедомира да се жртвује (јер би било јако тешко проћи цензус на изборима). Не кривим га што нема храбрости или жеље да удовољава мојим хировима.

....ne moze samo on da bude principijelan u neprincipijelnom okruzenju....to bi za njega znacilo nestanak sa politicke scene....

Непрекидно се прилагођавајући сцени на крају почнеш савршено да се уклапаш. И то је нека врста жртве, али као и у шаху, оправданост жртве се мери резултатима. Који је резултат оваквог потеза?

С једне стране је Ивица видео да без њега може, с друге стране је Млађан видео да може све...

dexter92 dexter92 12:44 31.08.2009

Re: dosta kenjaze

@antioksidant
Mislim da predaleko odlazis u analizi implikacija koje donosenje ovog zakona donosi. Pogotovo sto do pada vlade sigurno ne bi doslo i da se LDP nije umesao.
Mnogima je angazman ldp-a izgledao kao 'pomoc' DS-u, medjutim cinjenica je da je licni interes ldp-a disciplinovanje medija poput kurira na cijem nisanu je npr. Ceda bio tako cesto.
Jos jednom, smatram da se novinskom smecu u Srbiji mora stati na put. To je medijska kontaminacija koja traje godinama i apsolutno ne doprinosi razvoju demokratije.
Ovaj zakon je sklepan na brzinu i morao je da bude mnogo bolji. Stice se utisak da ga je g17 napisao afektivno da bi se obracunao sa kurirom i mozda jos nekim listom pa su ubacena neka neprirodna resenja.
Mislim da je ideja o obaveznoj solventnosti medija dobra, da je trebalo podici vrednosti odsteta za klevetu u sporovima na nekoliko miliona dinara (sa sadasnjih ne koliko stotina hiljada max.) ali da je ono sa 'privrednim prestupom' losa ideja.
I bez toga bi se kroz redovne sudske postupke u malo duzem vremenu dzank novine dovele u red.
antioksidant antioksidant 13:28 31.08.2009

Re: dosta kenjaze

novine dovele u red.

procitaj ponovo ovo - zar ne zvuci pogresno?

a sto se tice ostatka

Pogotovo sto do pada vlade sigurno ne bi doslo i da se LDP nije umesao.


idealno - zasto se onda i mesao?

pazi, na ovaj nacin je ldp na sebe zakacio oreol nekog ko se plasi izbora (lose za ldp), nekog ko je rezervni igrac vlasti (lose za ldp), nekog ko "disciplinuje medije" (lose za ldp). istovremeno je odrzao g17 u sedlu (lose za srbiju).


meidiji su inace upravo onakvi kakvo nase politicko okruzenje i zasluzuje jer nasi poticari su i napravili ovakve medije. ovaj zakon je pisan da bi zakocio napad kurira na dinkica. to je trebalo i ostaviti dinkicu da resava.

nista se ovim nije dobilo

i za kraj


licni interes ldp-a disciplinovanje medija


ne, nije. licni interes ldp-a je sloboda medija
dexter92 dexter92 20:07 31.08.2009

Re: dosta kenjaze

Ocigledno da imamo razlicite percepcije istih dogadjaja.
procitaj ponovo ovo - zar ne zvuci pogresno?

Ne vidim nista pogresno u tome da se 'novine dovedu u red' , tu se radi o svega nekoliko nazovi listova koji nemaju veze sa novinarstvom vec fabrikovanjem informacija. Ostale novine ovaj zakon u praksi ne dotice.

pazi, na ovaj nacin je ldp na sebe zakacio oreol nekog ko se plasi izbora (lose za ldp), nekog ko je rezervni igrac vlasti (lose za ldp), nekog ko "disciplinuje medije" (lose za ldp). istovremeno je odrzao g17 u sedlu (lose za srbiju).

1.ne plasi se izbora jer do izbora ne bi ni doslo
2.nije rezervni igrac vlasti vec zastitnik javnog interesa iako je zakon mogao biti snatno bolji sto je ldp i rekao
3.kao sto sam rekao 'disciplinuje' se samo nekoliko 'novina'
4.kako je ldp odrzao g17 u sedlu?
Ldp treba uvek da bude kontra vlasti ili g17 cak iako oni daju dobre inicijative?To bi bilo lose za Srbiju.

ne, nije. licni interes ldp-a je sloboda medija

Sloboda podrazumeva i odgovornost i nema veze sa primitivizmom, izmisljenim diskvalifikacijama licnosti ili kampanjama protiv nekih licnosti.
antioksidant antioksidant 20:15 31.08.2009

Re: dosta kenjaze

Sloboda podrazumeva i odgovornost i nema veze sa primitivizmom, izmisljenim diskvalifikacijama licnosti ili kampanjama protiv nekih licnosti.

odgovornost postoji i po sadasnjim zakonima. ovo je zakon za jednog ministra i jedan medij
Ocigledno da imamo razlicite percepcije istih dogadjaja.
razlicite prioritete rekao bih.
Ldp treba uvek da bude kontra vlasti ili g17 cak iako oni daju dobre inicijative?To bi bilo lose za Srbiju.

ova inicijativa nije dobra.

g17 je u poslednjih nekoliko godina (prakticno od osnivanja) nacinila nemerljivu stetu srbiji (pocevsi od toga da je krvnicki srusila zivkovicevu vladu koristeci upravo tabloidno novinarstvo iz jednog jedinog razloga - njeni clanovi nisu bili na zadovoljavajucim pozicijama). ekonomija ove zemlje je u rasulu a ova stranka kontrolise privredu cak i pre od svog osnivanja. ta stranka je osmislila neverovatan nacin da drzavni novac iskoristi za svoju predizbornu kammpanju (nacionalni investicioni plan) i to sto su se kasnije sve ostale stranke na vlasti zakacile za taj voz ne cini ga ni malo manje stupidnim i losim za srbiju

skloniti g17 sa pozicija moci bila bi neverovatno velika usluga ovoj drzavi.
dexter92 dexter92 20:38 31.08.2009

Re: dosta kenjaze

g17 je u poslednjih nekoliko godina (prakticno od osnivanja) nacinila nemerljivu stetu srbiji (pocevsi od toga da je krvnicki srusila zivkovicevu vladu koristeci upravo tabloidno novinarstvo iz jednog jedinog razloga - njeni clanovi nisu bili na zadovoljavajucim pozicijama). ekonomija ove zemlje je u rasulu a ova stranka kontrolise privredu cak i pre od svog osnivanja. ta stranka je osmislila neverovatan nacin da drzavni novac iskoristi za svoju predizbornu kammpanju (nacionalni investicioni plan) i to sto su se kasnije sve ostale stranke na vlasti zakacile za taj voz ne cini ga ni malo manje stupidnim i losim za srbiju

skloniti g17 sa pozicija moci bila bi neverovatno velika usluga ovoj drzavi.

Ovo nije bila prilika da se uradi nesto protiv g17.

I da se ne vrtimo u krug u ranijim postovima sam vec prokomentarisao tvoje stavove.
Izvinjavam se zbog naslova ovog thread-a (dosta kenjaze) jer sam bio blago izrevoltiran gomilom komentara na b92.net koja je isla po mom misljenju neoravdano protiv ldp-a narocito od ljudi koji nisu bili ni upoznati sa sadrzajem predloga zakona i procesom vec su napravili neke svoje neutemeljene konstrukcije.
sentinel26 sentinel26 20:40 31.08.2009

Re: dosta kenjaze

antioksidant
skloniti g17 sa pozicija moci bila bi neverovatno velika usluga ovoj drzavi.

Vodja udruženja "G"-plus-minus ( "G"ul je kul ! ) je najveća štetočina koja hoda Balkanskim poluostrvom i tek kada dotični bude iza rešetaka, Srbiji će krenuti nabolje..

Taj vodja je i sam odgovarao na sudu za klevetanje i vrijedjanje čestitih ljudi, (naročito se istakao u vrijedjanju žena ) i pošto presuda još nije pravosnažna ne bih iznosio detalje.
Kada ista bude postala pravosnažna, a to će biti ubrzo nadam se, lično ću cijelu presudu publikovati na ovom blogu.

jesen92 jesen92 23:59 31.08.2009

Re: dosta kenjaze

Али ако временски хоризонт поставиш мало више у будућност, видећеш да је Србија и даље оваква каква је сада. Иста. Са експертима као метастазом српске привреде, са Косовом као изговором за апсолутно сваку немоћ, са 3 врхунска тенисера и становништвом које у просеку није у стању да потрчи, са "омладином" која је свет видела само на телевизији...

Ја сам тражио од Чедомира да се жртвује (јер би било јако тешко проћи цензус на изборима). Не кривим га што нема храбрости или жеље да удовољава мојим хировима
....slazem se da ce srbija jos dugo biti ista ali ne vidim sta bi tu pomogla cedina zrtva ....ceda vise ne bi postojao a sve bi i dalje bilo isto.....mislim da je bolje da postoji i saceka neko svoje vreme koje ja , na primer, mozda necu doziveti ali srbija nisam ja pa je to nebitno....btw...novi izbori daju sansu tomi (primer vozdovac) a ja ne zastupam stav sto gore to bolje posto nemam vremena za cekanje a ni vama mladjima to ne bi valjalo.......milion pocetaka, nigde kraja..
antioksidant antioksidant 07:36 01.09.2009

Re: dosta kenjaze

ali ne vidim sta bi tu pomogla cedina zrtva ....ceda vise ne bi postojao a sve bi i dalje bilo isto.....

Чедомира можда више не би било (и то би била жртва) али не би било ни експерата. Експерти без државне помоћи би брзо напустили и привреду. Тома би узео власт.
Овако ћемо сачекати неко време (ја рачунам мање од 12 месеци), експерти ће оборити владу, Тома ће узети власт, Чедомир неће прећи цензус.
Нека млади бирају у своје име, а млади су Чедомиру рекли да не улази у коалицију на нивоу Београда, млади су му рекли и да не гласа за овакав закон.
antioksidant antioksidant 07:37 01.09.2009

Re: dosta kenjaze

I da se ne vrtimo u krug

Поздрав
jesen92 jesen92 13:15 01.09.2009

Re: dosta kenjaze

Чедомира можда више не би било (и то би била жртва) али не би било ни експерата. Експерти без државне помоћи би брзо напустили и привреду. Тома би узео власт.
..izvinjavam se ali zaista ne kapiram....nesto slicno sam i ja rekla ali nam poenta nije ista...ispada da ti volis da dodje toma samo da bi otisli experti...
Овако ћемо сачекати неко време (ја рачунам мање од 12 месеци), експерти ће оборити владу, Тома ће узети власт, Чедомир неће прећи цензус.
...znaci okreni obrni Toma dolazi, sada ili za manje od 12 meseci.... sta ta vremenska razlika znaci za nas?
Чедомир неће прећи цензус.Нека млади бирају у своје име, а млади су Чедомиру рекли да не улази у коалицију на нивоу Београда, млади су му рекли и да не гласа за овакав закон
...a sto ne bi presao cenzus ...boris tadic moze da pravi vladu sa ivicom i njegova stranka je i dalje najjaca a cedi treba da se meri svaka "greska" i da se kaznjava zbog te greske....ne zvuci mi ok...Niko borisu nije dao mandat da sa ivicom igra kosarku a prema anketama on se i dalje "drzi".....Nisam ja nikakav Cedin fan, dosta sam ga kritikovala ranije mada sam na zadnjim izborima glasala za njega...Jednostavno mislim da nije ok da se samo njemu trazi dlaka u jajetu i da se samo od njega trazi da bude "bezgresan".....nekako mi izgleda da njegovi simpatizeri hoce da ga maknu sa politicke scene....
johnny011 johnny011 01:08 30.08.2009

Čedomir Jovanović - intervju

Da li vaša politika kompromisa i dogovora s vladajućim strankama oko Zakona o javnom informisanju ide u prilog ostvarenja javnog interesa?

- Nužna je efikasnost u zaštiti javnog interesa, a ne naknadna pamet. Rezultat deli uspešne od dobronamernih, ali nesposobnih političara. Zato smo fokusiraniji nego ikad. Da pogledamo dalje od sledećeg obroka, honorara ili koalicionog partnera. Mi ne pregovaramo s vladajućom koalicijom, jer ona i ne postoji. Testiramo potencijale za buduću pravu saradnju sa DS, koja još uvek uz sebe vezuje dobar deo glasova i potencijala reformske Srbije. Od njih tražimo garancije za svaki dogovor. Ne samo zato što nam je dosta neozbiljnosti njihovih partnera, koju oni možda moraju da trpe, ali mi ne moramo i nećemo. Mnogo nam je važnije da sa DS razvijemo kredibilno partnerstvo koje bi bilo uvod u formiranje jasne evropske vlade posle narednih izbora.

...

Govorite o novim izborima kada govorite o odbrani evropskog puta Srbije?

- U novim izborima, u dubokoj ekonomskoj krizi, šansu za sebe vide samo oni koji su i uzrok problema s kojima se Srbija suočava - stranke u trouglu Šešelj, Nikolić i Koštunica. Evo, već danas predlažemo i datum raspisivanja izbora – kada Srbija postane kandidat za članstvo u EU. Tada će evropski put biti nepovratan, a povratak na vlast sadašnjih lažnih naprednjaka, autentičnih narodnjaka i radikala postati nemoguć.

intervju
markonio92 markonio92 04:14 30.08.2009

Re: Čedomir Jovanović - intervju

Ne, ne, ne, neeee... niste lepo preneli ovaj tako sadržajni intervju. U prvobitnoj i integralnoj verziji izgledao je ovako:
johnny011
Da li vaša politika kompromisa i dogovora s vladajućim strankama oko Zakona o javnom informisanju ide u prilog ostvarenja javnog interesa?

..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla...
...

Govorite o novim izborima kada govorite o odbrani evropskog puta Srbije?

..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla...

intervju


E da, vic dana:

Nemački ovčar ulazi u poštu, uzima formular za telegram i napiše:
- Vuf. Vuf. Vuf. Vuf. Vuf. Vuf. Vuf. Vuf. Vuf.
Službenik na šalteru pogleda telegram i kaže:
- Ovde ima samo 9 reči. Možete za istu cenu poslati još jedan "vuf".
Pas na to odgovori:
- Ali onda poruka ne bi imala smisla!
dragan7557 dragan7557 08:09 30.08.2009

Re:Slučaj, Čedomir J.

Da li vaša politika kompromisa i dogovora s vladajućim strankama oko Zakona o javnom informisanju ide u prilog ostvarenja javnog interesa?

Odgovor Čedomira J. Prvi Vuf.

.
- Nužna je efikasnost u zaštiti javnog interesa, a ne naknadna pamet.

Drugi Vuf, Čedomira J.
Rezultat deli uspešne od dobronamernih, ali nesposobnih političara.

Ovo važi i za dobar i za loš rezultat, kao i za dobre i loše političare a odgovor potpuno irelevantan pitanju.
Treći vuf, Čedomira J.
Zato smo fokusiraniji nego ikad

Na čega ili koga? Odgovor irelevantan pitanju
Četvrti vuf, Čedomira J.
Da pogledamo dalje od sledećeg obroka, honorara ili koalicionog partnera.

O kakvom obroku, honoraru ili kom koalic. partneru je reč. Odgovor irelevantan pitanju.
Da ponovimo pitanje pošto ga pitani očigledno nije razumeo. Deseti Vuf.
Da li vaša politika kompromisa i dogovora s vladajućim strankama oko Zakona o javnom informisanju ide u prilog ostvarenja javnog interesa?

Peti Vuf, Čedomira J.
Mi ne pregovaramo s vladajućom koalicijom, jer ona i ne postoji.

Pa ko onda vlada Srbijom?
Šesti Vuf, Čedomira J.
Testiramo potencijale za buduću pravu saradnju sa DS,

Račun bez krčmara Čedomira J.
Sedmi Vuf, Čedomira J.
Od njih tražimo garancije za svaki dogovor.

Garancija se daje na već prodatu robu. Odgovor irelevantan pitanju kao i ostali.
Osmi Vuf, Čedomira J.
Ne samo zato što nam je dosta neozbiljnosti njihovih partnera, koju oni možda moraju da trpe, ali mi ne moramo i nećemo.

Pitanje očigledno upitani nije razumeo.
Deveti Vuf, Čedomira J.
Mnogo nam je važnije da sa DS razvijemo kredibilno partnerstvo

Indisent one sided Proposal komarca pobesnelom slonu.
koje bi bilo uvod u formiranje jasne evropske vlade posle narednih izbora.

Šta je jasna evropska vlada?

Deseti Vuf, Čedomira J.
Govorite o novim izborima kada govorite o odbrani evropskog puta Srbije?

..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla..... bla.... bla..... bla...


Ili:
- Ovde ima samo 9 reči. Možete za istu cenu poslati još jedan "vuf".

- Ali onda poruka ne bi imala smisla!

Nepotpun odgovor ovčara, svega dve trećine Vuf ili Uf!

dragan7557 cerski

sentinel26 sentinel26 10:52 30.08.2009

Re: Slučaj, bruke ...

dragan7557
Sedmi Vuf, Čedomira J.
Od njih tražimo garancije za svaki dogovor.
Garancija se daje na već prodatu robu. ..... ,dragan7557 cerski
Nažalost to nije jedini intervju obješen o tanku granu narodnog strpljenja.

Šta to imamo na "pred-izbornom" stolu - tj. u inkriminisanom zakonu ?

1) Nedemokratsku proceduru. Zakon je pisalo Ministarstvo kulture u tajnosti i donosi se po hitnom postupku bez ikakve potrebe i razloga.

2) Sadržina (član 2. Zakona o izmenama ... tj. novi član 14a, stav 1. i 2. ) - je u suprotnosti sa Konvencijom i Ustavom Srbije (zabranom prometa u ovoj oblasti vrši se povreda jemstva ravnopravnosti svih oblika svojine ).

3) Rokovi neodrživi - Obaveza suda da u roku od 12 sati od prijema mora da izrekne meru je nepoznata u domaćem i inostranom krivično-procesnom pravu.

4) Novčane kazne - su ustvari odmazda. Visina kazne da se vezuje za količinu prodatog tiraža je smiješna i ne postoji u uporednom pravu u Evropi.
Visine kazni su u direktnoj suprotnosti sa stavovima Evropskog suda, predlagačima je poznata ta činjenica i saznanje da će tamo izgubiti sporove na njih ne utiče jer oni žele odmazdu a ne kaznu. Dok taj koji ide na taj sud dokaže svoju pravdu on će da bude ekonomski uništen.

Šta je hteo LDP sa amandmanima ?

5) Pomoć DS-u u situaciji izmedju dvije vatre ("G"-plus-minus i SPS-a).

6) Spašavanje ugleda NUNS-a, koji se obrukao, jer je čak i "prokazani" UNS bio na proevropskom kursu po pitanju ovog zakona a NUNS se slijepo zalijepio za DS i pao u blato.

7) U LDP-u, kao i DS-u ne znaju razliku izmedju krivičnog djela i privrednog prestupa jer su njihovi pravni stručnjaci bježali sa časova kada je trebalo to da čuju.
Evo dokaza :
"Члан 92г
Новчаном казном у висини која одговара збиру вредности укупно продатог тиража јавног гласила, испорученог дистрибутерима на дан објављивања информације, и вредности продатог огласног простора у том броју јавног гласила, а код електронског јавног гласила у висини која одговара вредности огласног простора у дану у коме је емитован програм у оквиру којег је објављена информација, казниће се за привредни преступ оснивач јавног гласила ако се у јавном гласилу неко лице означи учиниоцем каквог кажњивог дела, односно огласи кривим или одговорним пре правноснажне одлуке суда или другог надлежног органа (члан 37).
Ако је привредни преступ из става 1. овог члана учињен путем објављивања информације на насловној страни јавног гласила, оснивач јавног гласила, казниће се новчаном казном у висини која одговара збиру вредности укупно продатог тиража јавног гласила испорученог дистрибутерима у периоду од седам дана рачунајући од дана када је информација објављена и вредности продатог огласног простора у јавном гласилу у том периоду."

Povreda prezumpcije nevinosti nije privredni prestup već krivično djelo.
Kao ustavna i krivično-procesna kategorija sankcioniše se normama krivičnog i krivično-procesnog zakonodavstva.

Sva ta gospoda treba da ide napolje jer su nesposobni, a daće bog da se neko sjeti i povuče ovu bruku iz procedure.
dragan7557 dragan7557 11:28 30.08.2009

Re: Slučaj, bruke ...

казниће се за привредни преступ оснивач

Daklem u slučaju "Politike" je to čini mi se izvesni Pokojni "Bog da mu dušu prosti" davno počivši kapetan Ribnikar.

Aferim bre za zakono pisare.

dragan7557 cerski
drug.clan drug.clan 13:31 30.08.2009

Re: Slučaj, bruke ...

казниће се за привредни преступ оснивач


a sta ako je osnivac "DOO", LTD, GMBH ....?
sentinel26 sentinel26 15:09 30.08.2009

Re: Slučaj, bruke ...

dragan7557
казниће се за привредни преступ оснивач
Daklem u slučaju "Politike" je to čini mi se izvesni Pokojni "Bog da mu dušu prosti" davno počivši kapetan Ribnikar.
Aferim bre za zakono pisare.
dragan7557 cerski

Pa sad o kažnjavanju osnivača se ne bih izjašnjavao, ovi koji su pisali ovu glupost ( u čl. 92g. ) imaju tačan spisak osnivača javnih glasila i znaju ko je od njih prava meta ovakvog zakona.
Osnivač "Kurir"-a sigurno nije.
Prilikom likvidacije BK televizije, koja je inače u to vrijeme imala najmanje "inkriminisanih" prekršaja, nijesu poštovani zakoni, a glavnu opasnost ("smetnju" ) im je predstavljao osnivač.

Drugo nešto je ovdje važno.
Povreda prezumpcije nevinosti nikako ne može da bude "privredni prestup" već isključivo krivično djelo.
To nigdje na svijetu nema. Tvorac ove gluposti bi mogao da konkuriše za nagradu na nekom festivalu komedije.

Privredni prestupi su blaža vrsta delikata od krivičnih djela.
Kod privrednih prestupa se radi o povredjivanju pravila iz privredno-finansijskog poslovanja koje su proizvela teže posljedice ili su one mogle nastupiti.
Tužilac mora da dokazuje konkretnu štetu koja je nastupila, a u slučaju izostanka štete koja je mogla nastupiti i činjenicu da izostanak nije rezultat djelovanja "okrivljenog" već nekih drugih okolnosti.
Ne bih da detaljišem, u nekim pobrojanim slučajevima (u Predlogu zakona ) nema nikakve štete, ali šta to vrijedi, kada je kranji cilj ove blamaže - cenzura.

Predložene izmene ovoga zakona nijesu održive, a šteta po društvo koja će iza toga nastupiti se ne može naknaditi nikakvim predizbornim obećanjima.

vishnja92 vishnja92 01:43 30.08.2009

bavis se

politikom

kad dodjes sebi opet, javi
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 03:40 30.08.2009

Re: bavis se

kad dodjes sebi opet, javi




a šta bi ti htela - dude?
vishnja92 vishnja92 08:20 30.08.2009

Re: bavis se

pa da, ili nesto slicno od opsteg blogerskog interesa - anonimnost, ankete, tamo-amo... nek smisli nesto.
krompirici i taj rad.

otisla mi skoro cela vip lista na naslovnu, ne znam gde da se denem...
antioksidant antioksidant 08:24 30.08.2009

Re: bavis se

kad dodjes sebi opet, javi

Они долазе нама, свакодневно. Можемо затварати очи колико год желимо, то ни за јоту неће смањити штету коју чине нашим животима.

едит: Опет сам написао неразумљив текст. Ово је о шаху, не о политици.

едит 2:
ili nesto slicno od opsteg blogerskog interesa - anonimnost, ankete, tamo-amo...

Колико ја капирам, и ово је било о политици.
drug.clan drug.clan 13:28 30.08.2009

internet

ne postoji vladajuca garnitura nigde na svetu koja potpuno ne kontrolise medije. Metoda za kontrolu ima mnogo od zakonske cenzure, preko ovakvih polovicnih resenja pa do kontrole vlasnistvom kada nekoliko velikih magnata poseduju sve i marginalizuju oni male preostale "nezavisne" medije.

Ako vec moraju da budu kontrolisani bolje da to radi drzava nego neki Murdoch licno (vlada se bar nekako moze kontrolisati)

na svu srecu svi ti kontrolori se osecaju jako nemocno kada je u pitanju sposobnost kontrole interneta, Treba im dati odumiruce klasicne medije da se zabavljaju njima a ozbiljno shvatiti i odbraniti internet.

Vrlo brzo ce pokusati ozbiljan udar na internet!
topcat topcat 14:50 30.08.2009

Re: internet

drug.clan

Vrlo brzo ce pokusati ozbiljan udar na internet!


Mislim da se to već radi (tj. pokušava).
Uvijek me zanimalo tko onda kontrolira kontrolore?
antioksidant antioksidant 16:11 30.08.2009

Re: internet

Uvijek me zanimalo tko onda kontrolira kontrolore?

supermod?
ivana23 ivana23 16:57 30.08.2009

Re: internet

antioksidant
Uvijek me zanimalo tko onda kontrolira kontrolore?
supermod?

A njega?
antioksidant antioksidant 17:20 30.08.2009

Re: internet

A njega?


pa on, naravno
vishnja92 vishnja92 17:26 30.08.2009

Re: internet

aha, a sta ce da bude kad pocne da peva "Dejzi... tralala... "?
anarhija, to! jes!

ja napravila grupu na fb i sve clanove proglasila za admine, tako da imamo 119 admina i 4 oficira (deca).
potpuno savrsen koncept.
mirelarado mirelarado 17:32 30.08.2009

Re: internet

anarhija, to! jes!



vishnja92 vishnja92 17:36 30.08.2009

Re: internet

mirela (pardon - mirelarado ) - to! :)))
stiglo me mladalacko ludilo ovih dana, ne misli da prodje. a znam jos neke, valjda je do kasnog leta u nasem gradu...
antioksidant antioksidant 17:40 30.08.2009

Re: internet

Зезајте се ви девојке али монолит још нисмо видели



а од овога смо вековима далеко


mirelarado mirelarado 17:46 30.08.2009

Re: internet

Тако је, vishnja92, што да се ти неки уозбиље, кад још увек траје лето? ;-)

А овај АО ударио по сериозним стварима...
antioksidant antioksidant 17:58 30.08.2009

Re: internet

А овај АО ударио по сериозним стварима...



Драго ми је што 9 1/2 недеља доживљаваш тако озбиљно.

Јако то ценим.

mirelarado mirelarado 18:16 30.08.2009

Re: internet

antioksidant
Драго ми је што 9 1/2 недеља доживљаваш тако озбиљно.
Јако то ценим.


Добра ти је метафора за међустраначка гибања у нас.
Dr M Dr M 18:59 30.08.2009

Re: internet

Ako vec moraju da budu kontrolisani bolje da to radi drzava nego neki Murdoch licno (vlada se bar nekako moze kontrolisati)


A, a, druze.clane, zamalo da ovo prodje, al` zamalo

Vlada koja kontrolise medije ne moze da se kontrolise
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:04 30.08.2009

Re: internet

a poslednja vest me je bacila u nesvest.
batići tadić potpisali koalicioni sporazum, odnosno dhs i ds da će da sarađuju
do sudnjega dana.
koliko ima članova batić, osim sebe i protića, ako je protić još tu.
i kaće da skupi 10 iljada potpisa do nove godine, sem ako mu se ne
potpiše ceo obrenovac sa okolinom.

Dr M Dr M 19:24 30.08.2009

Re: internet

batići tadić potpisali koalicioni sporazum, odnosno dhs i ds da će da sarađuju
do sudnjega dana.
koliko ima članova batić, osim sebe i protića, ako je protić još tu.
i kaće da skupi 10 iljada potpisa do nove godine


Monarhist Batic priznaje Kralja Borisa, kolektivno se uclanjuje u kamarilu i dovoljan mu je samo jedan potpis...
drug.clan drug.clan 21:20 30.08.2009

Re: internet

Dr M
Ako vec moraju da budu kontrolisani bolje da to radi drzava nego neki Murdoch licno (vlada se bar nekako moze kontrolisati)


A, a, druze.clane, zamalo da ovo prodje, al` zamalo

Vlada koja kontrolise medije ne moze da se kontrolise



moze revolucijom
antioksidant antioksidant 21:31 30.08.2009

Re: internet

moze revolucijom

А револуције се дешавају спонтано кад људи почну да реже од глади...

Боље је ипак либерализовати информације. (ово "либерализовати" је само да би нервирало оне које такве ствари нервирају)
Dr M Dr M 22:10 30.08.2009

Re: internet

moze revolucijom


Moze i glavobolja da se leci, vrlo efikasno, amputacijom bolnog mesta. Zgodno je sto nema recidiva.

Ipak, meni to ne bi bio metod najboljeg izbora...
drug.clan drug.clan 22:31 30.08.2009

Re: internet

Dr M
moze revolucijom


Moze i glavobolja da se leci, vrlo efikasno, amputacijom bolnog mesta. Zgodno je sto nema recidiva.

Ipak, meni to ne bi bio metod najboljeg izbora...



nije stvar izbore vec nuzde

slazem se da informacija mora biti slobodna ali to nigde nije trenutno slucaj i jedino ako internet opstane slobodan i postane masovan mozemo se nadati!
Dr M Dr M 23:06 30.08.2009

Re: internet

slazem se da informacija mora biti slobodna


Slobodna informacija je kao drvo, mora da bude zdravo da bi dalo plod.
Mora da se neguje stalno a ne da se, tu i tamo, kako je kome zgodno, seckaju pojedini listovi da bi plod izgledao lepse.
wukadin wukadin 07:49 31.08.2009

Re: internet

Vlada koja kontrolise medije ne moze da se kontrolise


Ma može bre! Kuka & motika
Filozofski: Ideja narodnog suvereniteta je u stvari ideja o pobuni građana. Dakle narod, kao krajnji suveren ima pravo pobune. I suprotno tome, tamo gde to pravo ne koristi, gde nije građanski rat, revolucija ili otvorena pobuna velikog broja ljudi, vlast ima legitimitet bez obzira na proceduru (NR Kina).
Istorijski: Setite se šta je Sloba sve kontrolisao, pa je li mu na kraju vredelo. Nema tog medija koji radnika koji nije primio 50 plata može ubediti da živi dobro. Nekom lažnom slikom mediji mogu samo da razjare, ako će neko da te gluposti uopšte čita/gleda/sluša...
Blade Runner Blade Runner 01:03 31.08.2009

...

wukadin wukadin 07:41 31.08.2009

Amin

sve sto je trebalo jeste doci, popiti kafu, glasati protiv i poceti sa predizbornom kampanjom. ko god imao najvise glasova na tim izborima koji se nece odrzati ne bi vise morao da racuna na ekspertize. stranke ispod cenzusa su nebitne.


Šta dodati šta oduzeti. Ovo je suština, interpretacije su manje važne, uostalom izbori bi pokazali, a nadam se da nismo od onih koji gledaju u kuglu.
antioksidant antioksidant 14:19 31.08.2009

usvojeno..

Filip Mladenović Filip Mladenović 16:27 31.08.2009

DA LI ĆE....

posle usvojenih promena Zakona o javnom informisanju Srbija imati manje žutu štampu i manje PINK medije ili manju slobodu!?
antioksidant antioksidant 16:38 31.08.2009

Re: DA LI ĆE....

Filip Mladenović
posle usvojenih promena Zakona o javnom informisanju Srbija imati manje žutu štampu i manje PINK medije ili manju slobodu!?

odgovor: nece

pitanje: mislis da je stvarno poenta bila u kvalitetnom i slobodnom informisanju?
vishnja92 vishnja92 13:48 01.09.2009

100

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana