Isprovocirali su me da pricam kao nacionalista!

Julishka RSS / 31.08.2009. u 10:39

Kasno uvece u subotu, 29. avgusta, petorica nepoznanih su prelazili ulicu Korablestroitelej na crveno kad... Tako pocinje veci deo izvestaja krimilanle hronike - ali ovde pocinje jedna dovoljno banalna u svojoj ruznosti i gluposti prica.

Dakle, prelazili su put na crveno i, iako je bilo dovoljno kasno, bilo je poprilicno kola na raskrsnici i to spremnih da zgaze svakoga na svom putu kada ova petorica sa tri prsta i vikajuci 'Stani, govno, pusti Pravoslavca, pusti Srbina da prodje' pocela da zaustavljaju kola...

Nisam dugo razmisljala o celokupnom odsutstvu bilo koje logike u recima niti o mogucnosti da zovem hitnu odmah posle toga kad ce barem jednog zgaziti nego sam sama se iznenadila kad sam cula sopstveni glas: 'Pa sta ces ti, majka ti stara, sa tri prsta usred civilizovanog grada, selo srpsko! Sta se ponasas k'o svinja a jos i mislis da nece niko nista reci. Kakvi su to Pravoslavci, crkva bi vec crkla od takvih vernika, majku ti srpsku! Nisam vec odavno takvu glupost, ogranicenost, bezobrazluk videla u mom komsiluku!'

A da vam iskreno kazem da sam puno toga videla - ali ova naivnost i tri prsta i psovanje zvog crvenog signala semafora... 

I dalje, sa jos vise naivnosti, pocne: 'Pa ti pricas srpski, jao, sto si slatka, ajmo na pice!'

Sve sta sam dalje rekl ne mogu ovde da prepisem - ne bih smela toliko da psujem u pismenom zanru, a i ne bih se svih reci setila. Samo mi je zao da nisam izbegla stereotipa u psovanju i ispsovala sam njima majku srpsku i spomenula sam srpsko selo - kad sam trebala mnogo vise reci o njih petorice budala i idiota a ne o zemlji, nacionalnosti, poreklu i t.d. 

 

PS: da pojasnim, zivim u Peterburgu, u Rusiji. 



Komentari (154)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 11:07 31.08.2009

Ambasadori srpstva - vo-lonter-ski !

J, ne dajte se isprovocirati, gde god da ste.. :)

Nego, važna je vest da imamo ambasadore srpstva u Petersburgu. I da ambasadori daju sve od svog krasopisnog vaspitanija da nas predstave u što afirmativnijem svetlu.

Ma, da, bre ! - to su pravi-pravcijati branitelji i promoteri svoje grude: stopala su im još uvek ovde, u blatu ili balezi (zavisi koju varijantu vole ti koji su pobegli od ratarskih poslova), a tri prsta im tamo, u ljutoj tuđini.
U glavi im, pretpostavljam, votka. Izvinjavam se ako pretpostavljam pogrešno :)
Julishka Julishka 17:34 31.08.2009

Re: Ambasadori srpstva - vo-lonter-ski !

loader
U glavi im, pretpostavljam, votka. Izvinjavam se ako pretpostavljam pogrešno :)


pricalo se i o rakiji :) mislim da nisu jos bili stigli do votke - izgledalo je da su se zagreli rakijom od kuci i onda krenuli u grad. onda, pretpostavljam, doslo bi i do svacega.

leti, btw, najvise preporucujem dobro lokalno pivo u Peterburgu!
loader loader 01:41 01.09.2009

Re: Ambasadori srpstva - vo-lonter-ski !

pricalo se i o rakiji :) mislim da nisu jos bili stigli do votke
E, pa, to su onda ambasadori srpstva koji su još "potkovaniji" nego što sam ja mislio !! .. :)

wukadin wukadin 11:46 31.08.2009

ma pijanih budala ima svugde

Ili kako ono beše ne treba džovana svećom tražiti...
Naravno, problem je kad se oni nacionalno identifikuju, kao baje su time. Olakšavajuća okolnost, ako sam dobro razumeo fabulu radnje, je kad ovi u inostranstvu pričaju srpski, valjda računaju da ih neće razumeti. Tako sam nekome u Lisabonu pomenuo majku kad je parkirao preko tramvajskih šina. Istina, ovo nema veze s nacijom, nego prosto hrabar sam bio znajući da me neće razumeti.
Diskutabilno je koliko će se sakriti drugim jezikom u bratskoj Rusiji. Mada zanimljivo, opet u Lisabonu, naletimo na neke Ruse koji su po našem jeziku mislili da smo Nemci. Srpski im mnogo tvrd...

Nego, reakcija na sam naslov. Nateraju mene često da budem nacionalista. Neki blogeri. A jednom me nateraše da branim Izrael. Baš zanimljivo...
Goran Vučković Goran Vučković 11:56 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

A jednom me nateraše da branim Izrael. Baš zanimljivo...

mikimedic mikimedic 12:21 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

A jednom me nateraše da branim Izrael. Baš zanimljivo...


e i toga se secam.

a oni sto bi sudeci prema radnom iskustvu trebalo da rade to isto na blogu se ucutase odjedared.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:24 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

a oni sto bi sudeci prema radnom iskustvu trebalo da rade to isto na blogu se ucutase odjedared.

mozes li reci barem jednom, hrabri covece, na koga konkretno mislis?

i da li mozes da prokomentarises ovaj blog kada vec guras nos svuda po blogu...
wukadin wukadin 13:42 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

He, he, he, pazi sam se javio.

Ko igra za raju, i zanemaruje taktiku...

A što se tiče Izraela i njegovih kritičara, ne volEm borce za prava foka. No to vam je, pretpostavljam, već jasno.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:50 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

He, he, he, pazi sam se javio.

ko se javio?
wukadin wukadin 14:07 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Onaj što ima principijelne stavove, pa onda ne želi da ih primeni i osudi Izrael...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:08 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

wukadin
Onaj što ima principijelne stavove, pa onda ne želi da ih primeni i osudi Izrael...

a ko je taj?
Julishka Julishka 14:13 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

potpuno se slazem sa faktom prisutstva pijanih budala svuda po svetu.

a onim ljubaznim blogeram cija rasprava se malo odnosi na temu ovog bloga zelim prijatan razgovor na blogu koji se bavi pitanijima Izraela - da ne bi bili zbunjeni drugi citaoci koji slucajno nalete na ovaj blog.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:38 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

kad smo kod principa i huligana, da li je neko primetio novu reklamu za lav pivo, sve sa transparentom sa kvazi tekme "Srbija do Johanesburga" preko celog TV ekrana? hocureci, ministarstvo kulture i informisanja - cemu?!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:46 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

BebaOdLonchara
kad smo kod principa i huligana, da li je neko primetio novu reklamu za lav pivo, sve sa transparentom sa kvazi tekme "Srbija do Johanesburga" preko celog TV ekrana? hocureci, ministarstvo kulture i informisanja - cemu?!

a pa ne, pa cekaj bebo, pa reklama za pivcugu mora da bude domacinski srpska...da zezamo malo krizu!
wukadin wukadin 14:58 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Ono mi je izletelo u smislu da svako može biti isprovociran, na bilo šta... hm... ili možda ne.
Ne valja donositi generalne zaključke, što su neki bili skloni (ako hoće raspravu, da uvažimo apel da bude na nekom drugom blogu). To sam hteo reći. No čini mi se da Juliška samo prepričava jedan svoj doživljaj.
A što se tiče navijanja, nije svako navijanje huligansko. Uostalom, kad se reklamira pivo uglavnom se misli na navijanje iz fotelje, u nekom muškom društvu. Takav stereotip, a ne znam da gajbe piva mogu da se unose na stadione.
A ono Srbija do Tokija, Johanesburga, Milvokija, Bodruma... to se tako kaže. Sad ako je neko alergičan i na Srbiju veličine nokije, šta mu ja mogu.
alselone alselone 15:41 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

BebaOdLonchara
kad smo kod principa i huligana, da li je neko primetio novu reklamu za lav pivo, sve sa transparentom sa kvazi tekme "Srbija do Johanesburga" preko celog TV ekrana? hocureci, ministarstvo kulture i informisanja - cemu?!


Nemoj mi reci da ti ovo smeta toliko da bi trazila zabranu reklame?
mikimedic mikimedic 15:52 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

He, he, he, pazi sam se javio.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:52 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Nemoj mi reci da ti ovo smeta toliko da bi trazila zabranu reklame?

da, smeta mi toliko, ali bih bila vise nego zadovoljna da izbace samo taj jedan jedini kadar. otupesmo pricajuci i pisuci o Izvesnim transparentima koje razapinju po utakmicama nasi sportski huligani (kapiram da pravi, normalni navijaci ne bi potezali takve transparente...), te ne vidim razog da se velikosrBska ideologija sada pojavljuje i u reklamnim spotovima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:58 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

A ono Srbija do Tokija, Johanesburga, Milvokija, Bodruma... to se tako kaže. Sad ako je neko alergičan i na Srbiju veličine nokije, šta mu ja mogu.

ne, ja nisam alergicna na srbiju niti je to vezano za njenu velicinu (to te je neko dobro slagao da je velicina bitna ), ali sam zato alergicna na bezmudo reklamno ku*cenje u cilju povecanja prodaje odredjenog proizvoda. very bad taste.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:57 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

BebaOdLonchara
... ali sam zato alergicna na bezmudo reklamno ku*cenje u cilju povecanja prodaje odredjenog proizvoda. very bad taste.

Не. Није то у питању.

Идеја маркетиншких могула управо јесте да том рекламом "купе" оне којима је таква шала духовита, значи изведба је у апсолутном складу са публиком.

Обратити пажњу и на остале "пивске" рекламе...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:24 31.08.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Идеја маркетиншких могула управо јесте да том рекламом "купе" оне којима је таква шала духовита, значи изведба је у апсолутном складу са публиком.

a sustina je - prodati sto vise TOG piva.

ps. zanima me koja agencija je radila reklamu?
wukadin wukadin 07:30 01.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

ali sam zato alergicna na bezmudo reklamno ku*cenje u cilju povecanja prodaje odredjenog proizvoda. very bad taste.


Pa sad ako tražiš ukus u reklamama, preporučujem Amstel
Lav je "zvanično pivo" reprezentacije, ergo za taj neukus su platili. Svuda u svetu, a posebno u manjim zemljama, sportske pobede su dokaz neke veličine, pa ne vidim što bi bila sporna figura "Srbija do Johanesburga". Osim toga, i tamo ima Srba.
Ono što meni smeta je kurčenje pre vremena, a u ovom slučaju u vezi 09.09.09...
Nemam dobar predosećaj, ali neću biti tu.
(Kao što neću biti za strejt i gej paradu, koristim priliku da pozdravim blogera koji me je banovao)
Julishka Julishka 11:27 01.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Cini mi se da u raspravi o reklami i BebaOdLonchara i Predrag Brajovic su svako u pravu.

Nazalost, takve su strategije marketinga - koriste se, cesto do zloupotrebe, popularne stereotipe koji pomazu u povecanju prodaje proizvoda. A time, osim marketinskih i prodajnih svrha, sluze prosiravanju i ucvrscivanju takvih stereotipa. Dakle, sto vise reklama koristi slicne stereotipe, raste kolicina ljudi kod kojih on isu popularni.

Zato volim reklamu od Kanskih Lavova, iako i tu se puno koriste iste tehnike, mnogo cesce je takva reklama ironicnija i better taste.
mikimedic mikimedic 11:52 01.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Cini mi se da u raspravi o reklami i BebaOdLonchara i Predrag Brajovic su svako u pravu.


a videla si tu reklamu u Petrogradu?

i ne znam bas da li ta rasprava (o reklami) ima i malkice vise veze sa tvojim inicijalnim 'blogom' od svojevremenog poimanja izraela ovde?

secas se?

a onim ljubaznim blogeram cija rasprava se malo odnosi na temu ovog bloga zelim prijatan razgovor na blogu koji se bavi pitanijima Izraela - da ne bi bili zbunjeni drugi citaoci koji slucajno nalete na ovaj blog.


mislim da i onim ljubaznim blogeram cija rasprava se malo odosi na temu ovog bloga treba da pozelis prijatan razgovor na blogu koji se bavi reklamama, da drugi citaoci koji slucajno nalete na ovaj blog ne bi bili zbunjeni?

ili ne?

Julishka Julishka 12:07 01.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Samo zelite svakoga uhvatiti za rep...

Ipak, reklama u Srbiji i o Srbiji ima vise vezano za ovaj blog nego rasprava o Izraelu, i to izmedju dva komentatora koji, kako se cini, na svakom blogu spomine, bar jednom, jednu od svojih medjusobnih rasprava - kad to uvek moze preko mejla da se resi.
mikimedic mikimedic 12:18 01.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Samo zelite svakoga uhvatiti za rep...

Ipak, reklama u Srbiji i o Srbiji ima vise vezano za ovaj blog nego rasprava o Izraelu, i to izmedju dva komentatora koji, kako se cini, na svakom blogu spomine, bar jednom, jednu od svojih medjusobnih rasprava - kad to uvek moze preko mejla da se resi.


sve je to cool sestro, samo ti nikad ne odgovoris ni na jedno postavljeno pitanje.

satro ne razumes, sta li?

ajmo jos jednom:

a videla si tu reklamu u Petrogradu?


Julishka Julishka 12:32 01.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Ajmo ovako:

pod a - nisam nikome sestra osim moje sestre;

pod b - tesko je ponekad skontati koje pitanje je za Vas bitnije zato sto, kao sto sam pre rekla, vrlo cesto izgleda da samo ste tu da bi nekoga "uhvatili za rep";

pod c - videla sam tu reklamu dok sam bila u posetama u Novom Sadu; ista strategija reklame se koristi u reklami istog proizvoda i u Rusiji - a slogan cesto bude citat iz Zirinovskog "Rusija do Indijskog okeana". Ali zato sto je koriscen izraz Zirinovskog, uvek mi ova reklama dodje kao ironicna;

pod d - ako je toliko tesko verovati da sam iz Rusije, mogu samo da zahvalim na komplimentu - znaci, jesam nesto naucila od srpskog jezika :) drago mi je :)
mikimedic mikimedic 12:41 01.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde


pod a - nisam nikome sestra osim moje sestre;


ok.

pod b - tesko je ponekad skontati koje pitanje je za Vas bitnije zato sto, kao sto sam pre rekla, vrlo cesto izgleda da samo ste tu da bi nekoga "uhvatili za rep";


a kako izgleda ovaj ceo tvoj blog? zasto si ti tu?

pod c: svaka cast na memoriji.

i pod d: svaka cast na znanju srpskog.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:47 01.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

pa ne vidim što bi bila sporna figura "Srbija do Johanesburga". Osim toga, i tamo ima Srba.

vidis, pre sedamdeset godina je dosta nemaca zivelo u srbiji, pogotovo njenom severnom delu, kao sto danas srbi zive u johanesburgu. da li mislis da bi hitlerovo osvajanje srbije stimuvezi bilo opravdano? mislim, ako idem tvojom logikom
a posebno u manjim zemljama, sportske pobede su dokaz neke veličine,

po tvojoj proceni, kako ja to citam, tvoj (a i moj) narod je prilicno iskompleksiran velicinom. nit manje drzave, nit vece frustracije...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:05 01.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Srbija do Johanesburga" preko celog TV ekrana?

ne znam da li je vama svima promaklo da je svetsko prvenstvo u fudbalu sledeće godine u Johanesburgu.
tako da ne vidim baš ništa toliko sporno.
ne treba baš u svemu tražiti zaveru.
libkonz libkonz 21:58 01.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

vidis, pre sedamdeset godina je dosta nemaca zivelo u srbiji, pogotovo njenom severnom delu, kao sto danas srbi zive u johanesburgu. da li mislis da bi hitlerovo osvajanje srbije stimuvezi bilo opravdano? mislim, ako idem tvojom logikom

Bebo, šta ti je danas???
Nazalost, takve su strategije marketinga - koriste se, cesto do zloupotrebe, popularne stereotipe koji pomazu u povecanju prodaje proizvoda. A time, osim marketinskih i prodajnih svrha, sluze prosiravanju i ucvrscivanju takvih stereotipa. Dakle, sto vise reklama koristi slicne stereotipe, raste kolicina ljudi kod kojih on isu popularni.

Kakvi stereotipi??? O čemu ti pričaš?
Kada je Crvena Zvezda postala klupski prvak sveta pobedivši u Japanu prvaka Južne Amerike Kolo Kolo sa 3:0, navijači su smislili slogan "Srbija do Tokija", a da pri tom nikom nije palo na pamet da osvaja Japan (koji mi je jako drag, baj d vej). Sledeće svetsko prvenstvo u Fudbalu se održava u Južnoj Africi. Zbog toga slogan. Ponekad ne mogu da verujem šta čitam na blogu. Neverovatno !!!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:54 02.09.2009

Re: huh

julija,
pretpostavljam da te je iznerviralo najviše to što poznaješ neko drugo lice srbije, pa ti je zasmetao ovaj primitivizam... ali, likovi zvuče kao da si opisala, ne znam, neku grupicu sa železničke stanice u beogradu... neki talog tamošnjeg društva. međutim, znaš i sama koliko srbija ima potencijala da bljesne savršenom lepotom, tako isto nosi u toj istoj sebi i perfektnu ružnoću ili zlo, kao i tvoja matična zemlja uostalom, kao i ovaj ovde izrael.

jednom je neki tvoj sugrađanin napisao da će lepota spasiti svet - a onda je to jedan moj sugrađanin istetovirao na svom telu; tako da se i ja toga pridržavam u nastojanjima da ne pobudim ružnoću u sebi. jedno namerno i kontrolisano see no, hear no, speak no ignorisanje zla.

uzgred, neko nas je pominjao, momci?

dunjica dunjica 13:14 03.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

BebaOdLonchara
kad smo kod principa i huligana, da li je neko primetio novu reklamu za lav pivo, sve sa transparentom sa kvazi tekme "Srbija do Johanesburga" preko celog TV ekrana? hocureci, ministarstvo kulture i informisanja - cemu?!


Je l posjeta Tadića Gadafiju ima neke veze s ovom reklamom?
Goran Vučković Goran Vučković 13:21 03.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Je l posjeta Tadića Gadafiju ima neke veze s ovom reklamom?

Misliš - ide na poene, zemlju po zemlju?
dunjica dunjica 13:31 03.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Goran Vučković
Je l posjeta Tadića Gadafiju ima neke veze s ovom reklamom?

Misliš - ide na poene, zemlju po zemlju?


Hahaha!

Ma ne znam ni sama... dođem nakon jako dugo vremena opet na blog, pročitam par postova, hrpu komentara i upamtim da je Tadićev posjet Libiji tema koja se vrti; i onda uleti ova priča s deja vu reklamom, pa pomislih:


Atomski mrav Atomski mrav 13:34 03.09.2009

Re: ma pijanih budala ima svugde

Je l posjeta Tadića Gadafiju ima neke veze s ovom reklamom?

Mnoge stvari postoje jedna uz drugu, iako nemaju nekih međusobnih veza...
background noise background noise 13:11 31.08.2009

Pa čekaj...

Jeste li otišli na piće, ili . . .

Julishka Julishka 14:21 31.08.2009

Re: Pa čekaj...

ili...

kakvo pice, samo bi mogli moj bes popiti :) stvarno muka mi je bila od takvog ponasanja koje je toliko ruzno koliko je glupo a jos i sa osecanjem da je dozvoljeno lupetati budalastine samo zato sto niko to nece razumeti.

znam, i Rusi se dovoljno cesto ponasaju uzasno u drugim zemaljama. cesto mi budeo prosto sram od toga kada prisutstvujem tome. ali grozno je cuti 'argh, Russian swine again' cak ako i se slazem sa takvom ocenom - jeste, cesto se radi o svinskom ponasanju ali uzasne su one prozivke sa nacionalnom harakteristikom.
Atomski mrav Atomski mrav 14:26 31.08.2009

Re: Pa čekaj...

Julo, nisam siguran da te razumem - ako su užasne one prozivke sa nacionalnom karakteristikom, kako se to uklapa u psovanje majke srpske i srpskog sela (ovo mi nije jasno odakle ti - prevod neke ruske psovke ili si htela da dotične budale nazoveš seljačinama)?
Julishka Julishka 17:31 31.08.2009

Re: Pa čekaj...

Pa bas zato sto uzasne takve prozivke, neprijatan mi je bio ceo incidenat ukljucujuci i moje ponasanje u njemu.

Mogla bi, naprimer, reci njima da su bezobrazni i budale i nepristojni i da se takvo ponasanje nije cak ni smesno nego nerpijatno videti - i to ne samo zbog opste pristojnosti i civilizovanosti, nego i zbog toga da poznajem vise dobrih, vaspitanih, pristojnih, veselih, inteligentnih i talentovanih ljudi iz Srbije i zao mi je da ce neko u Rusiji misliti da je ovo - prihvatljiv (a jos i izvrnuto cool) nacin ponasanja i zezanja i (dobrog) provoda u Srbiji.

Sto se tice 'seoskih' nesporazuma, mislim da sam na drugom mestu ovde objasnila o cemu se radilo. Eh, treba da se vise ucim!
mikimedic mikimedic 20:01 31.08.2009

Re: Pa čekaj...

znam, i Rusi se dovoljno cesto ponasaju uzasno u drugim zemaljama.


znam, i u Srbiji, i Crnoj Gori cesto, o Svajcarskoj da ne govorim.

Samo ne znam da li blogeri iz Srbije, Crne Gore ili Svice idu na neke ruske blogove i tamo pricaju kako su pijanim Rujama po Beogradu, Budvi il' Zenevi pominjali kevu i derevnju.

p.s.

ako si stvarno iz Lenjingrada...

p.p.s.

uf, isprovocirase me da pricam kao nacionalista!
ili sam hteo da kazem sovinista, mozda?
Julishka Julishka 20:18 31.08.2009

Re: Pa čekaj...

mikimedic

ako si stvarno iz Lenjingrada...


ako to ista menja...

Koliko ja znam, obicno pise o tome i to cesto - u medijama onih drzava gde su slicni slucajevi zabelezeni. U zadnje vreme dovoljno cesto takve price se pojavljuje i u ruskim medijama. Iskreno se nadam da to moze da pomogne nekim ruskim putnikama da poboljsaju svoje ponasanje iako tesko je verovati da ce nesto se radikalno promeniti u skoro vreme.

Ubedjena sam da ne bi vredelo pisati o ovom incidentu u ruskim medijama jer bi to samo posluzilo ucvrscivanju negativnih stereotipa o Srbiji i srpskom narodu. A u srpskim medijama, barem delom, to bi moglo da stane deo diskusije. Mozda nekome bi to pomoglo zapamtiti da svuda moze biti neko ko ce razumeti ono sto govoris - na svom ili tudjem jeziku. I da svuda za druge svaki od nas nije samo pojedinac i individuum a jos i predstavnik sopstvenog naroda, i po takvom predstavniku ce vise ljudi sudeti o nasoj zemlji, nasom narodu i nasoj kulture.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:31 31.08.2009

Re: Pa čekaj...

Mozda nekome bi to pomoglo zapamtiti da svuda moze biti neko ko ce razumeti ono sto govoris - na svom ili tudjem jeziku.


A, na kom je jeziku ovo napisano ?

I da svuda za druge svaki od nas nije samo pojedinac i individuum a jos i predstavnik sopstvenog naroda, i po takvom predstavniku ce vise ljudi sudeti o nasoj zemlji, nasom narodu i nasoj kulture.


I ovo ?
mikimedic mikimedic 20:40 31.08.2009

Re: Pa čekaj...

U zadnje vreme dovoljno cesto takve price se pojavljuje i u ruskim medijama. Iskreno se nadam da to moze da pomogne nekim ruskim putnikama da poboljsaju svoje ponasanje iako tesko je verovati da ce nesto se radikalno promeniti u skoro vreme.


sta se pojavljuje u ruskim medijima? dolaze srpski, crnogorski ili svajcarski blogeri da pricaju sta pijani rusi rade po inostranstvu? i to pomaze nekim ruskim putnicima?
sta li?

e sestro sad kad si mi objasnila na blogu b92, inace mediju koji najcesce posecuju srpske pijandure u rusiji, evo obecavam da nikad vise necu setati pijan ulicama Lenjingrada i zaustavljati saobracaj. I zvati satro Ruskinje sto govore srpski na cepi.


Julishka Julishka 20:51 31.08.2009

Re: Pa čekaj...

Dragi Ninoslave,
Nisam bas dobro razumela sustinu Vasih pitanja.
Napisano je na srpskom, koliko ja mogu da sudim...
Julishka Julishka 21:19 31.08.2009

Re: Pa čekaj...

mikimedic

p.s.

ako si stvarno iz Lenjingrada...


Zasto je tako tesko verovati? mozda zato sto Lenjingrad ne postoji vise? :)

Eh, ja bih rado videla sto vise blogova i opisa toga kako se ponasaju oni moji sugradjani - zato sto ja ne vidim boljeg nacina poboljsanja situacije osim takve 'tehnike ogledala'.

Jedino zasto, mislim, to se ne radi dovoljno cesto, recimo, radnikama hotela, restorana, barova je fakat da ima onih turista iz RF koji prvo naprave haos ali posle debelo placaju - cak i policiju - da se ne bi pricalo o 'neprijatnim' desavanjima. A to ukazuje na jos jedan problem - sad u oniim drzavama i drustvu.

Jednom, barem, javno mnenje i policijska istraga su doveli do kazne ruskog turista koji se napio u avionu za Tursku i doveo do sukoba tokom leta. Od tada Rusima je zabranjeno da piju u avionu ista osim pica koje se u avionu sluzi. I zato je postalo mnogo mirnije - i ne samo na letovima na more nego i na letovima po Rusiji, kojima cesto putuju fudbalski navijaci.
shumska shumska 21:33 31.08.2009

Re: Pa čekaj...

Atomski mrav
Julo, nisam siguran da te razumem - ako su užasne one prozivke sa nacionalnom karakteristikom, kako se to uklapa u psovanje majke srpske i srpskog sela (ovo mi nije jasno odakle ti - prevod neke ruske psovke ili si htela da dotične budale nazoveš seljačinama)?

Dobro primećeno.
Jedina razlika koju ja vidim izmedju ove dve grupe učesnika u saobraćaju, negde na ruskoj raskrsnici, je u tome što su prvi prešli na crveno svetlo, a drugi ne.
Psovke su potegli svi.
+mnoštvo generalizacija
mikimedic mikimedic 21:46 31.08.2009

Re: Pa čekaj...

Eh, ja bih rado videla sto vise blogova i opisa toga kako se ponasaju oni moji sugradjani - zato sto ja ne vidim boljeg nacina poboljsanja situacije osim takve 'tehnike ogledala'.


nisi ti bas toliko gloopa koliko se pravis, niti govoris srpski toliko lose da ne razumes.

Zasto je tako tesko verovati? mozda zato sto Lenjingrad ne postoji vise? :)


ja bih pre rekao da si mozda iz irske?
nekako imas.... akcenat.

lakrima lakrima 11:53 02.09.2009

Re: Pa čekaj...

Julishka
ili...

kakvo pice, samo bi mogli moj bes popiti :) stvarno muka mi je bila od takvog ponasanja koje je toliko ruzno koliko je glupo a jos i sa osecanjem da je dozvoljeno lupetati budalastine samo zato sto niko to nece razumeti.

znam, i Rusi se dovoljno cesto ponasaju uzasno u drugim zemaljama. cesto mi budeo prosto sram od toga kada prisutstvujem tome. ali grozno je cuti 'argh, Russian swine again' cak ako i se slazem sa takvom ocenom - jeste, cesto se radi o svinskom ponasanju ali uzasne su one prozivke sa nacionalnom harakteristikom.



Znam o cemu govoris. Ja se nazalost vrlo cesto stidim svojih sunarodnika ovde u Italiji i cesto progutam knedlu od verujte "jako2 vaspitanih Italijana, samo zato sto sam svesna da ovde predstavljam lice Srbije.
sale_of_serbia sale_of_serbia 13:34 31.08.2009

stereotipa iza ugla

Samo mi je zao da nisam izbegla stereotipa u psovanju i ispsovala sam njima majku srpsku i spomenula sam srpsko selo


gramatika klima, u običajnom govoru se koristi mu umesto ti

Pa sta ces ti, majka ti stara


a i kombinacija selo srpsko je malkice čudno (verovatno prepev iz nekog od susednih jezika)

'Pa ti pricas srpski, jao, sto si slatka, ajmo na pice!'

mogli ste da završite lepo čoporativno na piću i da razvijate radnju sa srećnim svršetkom...





Julishka Julishka 14:28 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

hvala na gramatickom savetu!
mislila sam da sam stavila znak " da bi se videlo da prenosim direktno reci koje sam koristila - zar ne bi onda trebala, kad nekome se obracam sa 'ti', da kazem 'majku ti' ili 'majke ti' umesto 'mu'?

sto se tice sela, lose mi je prosla kontaminacija iz ruskog: kod nas cesto moze da se kaze o slicnom ponasanju 'eh, vidi ovo selo' umesto 'seljaci' ili 'seljacina'. slazem se da 'seljacino srpsko' u ovom mom kontekstu bilo bi logicnije iskoristiti. malo mi je zardjao srpski, treba mi vise prakse.
Atomski mrav Atomski mrav 14:31 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

'eh, vidi ovo selo'

Dakle, svi sa sela se tako ponašaju?
Ne bih rekao da je to tvoje mišljenje... pa ću pripisati to "lost in translation" fenomenu
sale_of_serbia sale_of_serbia 15:31 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

hvala na gramatickom savetu!


sa srbskim slabije stojite, a to i nije tako strašno (uzgred majka mu stara se baš tako i koristi/lo u običajnom govoru srbskoga naroda), a ono što je loše je pominjanje srpske majke i čudi me da Vam tekst nije već obrisan jer provocirate diskusije koje smo već videli...
Julishka Julishka 17:16 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

sale_of_serbia
[/i] i čudi me da Vam tekst nije već obrisan jer provocirate diskusije koje smo već videli...


nemojte se cuditi, nece biti obrisan. ako ste vec ucestvovali u slicnoj diskusiji ili prisutstvali onoj, mozete slobodno prepustiti ovaj blog i komentarisanje na njemu drugima, da se ne smarate.

da, sa srpskim slabije stojim nego sa drugim jezicima. bilo bi mi drago da se ispricamo na ruskom - sa njim stojim malo bolje.
Julishka Julishka 17:21 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

sale_of_serbia

ono što je loše je pominjanje srpske majke


ja sam, naivno, verovatno, pomislila da donela sam logican zakljucak iz recenice u kojoj neko kaze da je Srbin da mu je majka srpska (zato sto, verovatno, ova osoba sama sebe identifikuje sa srpskim narodom i, verovatno, na isti naci identifikuje i clane svoje porodice).

a i slazem se sa Vama - i meni je zao zbog spomenute majke nepoznate nezgazene budale - zato sto mene je naterao da (a) psujem i to (b) koristeci epitete koje se odnose na nacionalnost. u tome, osim prepricavanja tuznog incidenta, je bila poenta gorenavedenog teksta, ako je potrebno ovo eksplicitno reci.
Julishka Julishka 17:26 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

Dobar dan, Atomski mrave

Hvala na dobrom misljenju o mojem misljenju :)

Ma jok, nije ovo nikako 'lost in translation', samo sto nije sve sta 'se kaze' na onom ili ovom jeziku je deo misljenja odredjenog pojedinaca. Pokusala sam da objasnim koji sam stereotip koristila i zasto, verovatno, je ispalo cudno na srpskom.

Uporedi: ako ti slucajno odreagujes na (neprijatno) ponasanje neke osobe sa izrazom 'Seljacina' ili nekih osoba - sa izrazom 'Seljaci', da li ce to obavezno znaciti da ti si ubedjen da se tako (neprijatno) ponasa svako ko zive na selu?

Mislim da nece. Zar ne?
sale_of_serbia sale_of_serbia 19:28 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

Julishka, sestro slatka, mislim da si totalno previdela da je psovanje krivično delo (barem je tako u većini normalnih država) čak iako je izazvano ili kao komentar nekog drugog potencijalnog krivičnog dela.
Recimo da je neko od psovanih uzvaratio šakom na psovanje i da je došla policija. To što su oni ometali - ugrožavali saobraćaj teško da bi uzeli u obzir jer Ti nisi bila učesnik u saobraćaju i Tvoje svedočenje nije validno (druga je stvar ako imaš za svedoka bar jednog od vozača koga su omeli tokom vožnje, a i to je diskutabilno) nego bi kao povod uzeli Tvoje oslovljavanje i Ti bi se tako sa krivičnom prijavom našla pred sudom kao optuženi.

Zato i mislim da ovo nije mesto za iznošenje takvih iskustava, jer se iz neznanja od dušebrižnika pretvaraš u nasilnika a sve zbog slabije kontrole.emocija.
Julishka Julishka 19:50 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

Prvo, molim Vas, nismo presli na 'ti', cak kad bi i sa velikog 'T'.

Izvrnuta logika ipak nije logika... Iako moram priznati, mastovito. Posebno verzija razvoja price. Ne znam, da li ste mozda, sopstvenim stereotipom ponasanje se posluzili, kad pricali o mogucnosti uzvracenja sakom na psovanje.

Sto se tice vecine normalnih zemalja, tamo i prelaz ulice na crveno je krivicno delo. U Rusiji kazna za pokusaj takvog prelaza se kaznjava ekvivalentom desetke evra, a i to je nesto.
Volela bih da cesce policija dolaze na lice mesta gde bi, u ovom slucaju, naprimer, moglo bi da se konstatuje da je visespomenuta ekipa prva krenula sa psovanjem i bice kaznjena. A onda bih i ja imala mogucnost da predstavim sudu moje vidjenje situacije.

Ali, da ponovim, izvrnuta logika... Ona ume da dovede stvari do apsurda a ne da ukaze na nesto konstruktivno.
sale_of_serbia sale_of_serbia 20:26 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

moglo bi da se konstatuje da je visespomenuta ekipa prva krenula sa psovanjem i bice kaznjena.


ovo su novi detalji (vrlo kreativno, psovanje je upućeno direktno Vama ili nekom drugom?), žao mi je da niste svesni potencijalno krivičnog dela koje ste počinili (pitajte nekog od advokata kako se to rangira, ugrožavanje saobraćaja i vređanje na nacionalnoj - rasnoj osnovi). Vidim da sugestije ne utiču na Vas (rešio sam se onog Ti na Vaš izričiti zahtev) stoga nemam ništa protiv da obrišete sve napred rečeno (izgleda da je slabije poznavanje srpskog tome razlog, a jaj nisam toliko načitan da komuniciram na ruskom) a do tada odmorite se uz prigodnu muziku



ps
mislim da ste Vi najdalje otišli, čak i onaj na njegovome blogu ne spominje majke nego želi da budemo bolji i lepši po nekim njegovim merilima i to je sasvim u redu
Julishka Julishka 20:57 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

Ne znam cemu sluzi ova rasprava kada samim naslovom bloga sam opisala nacin na koji sam govorila. Ako zelite da me optuzite za nesto i to zvanicno, samo izvolite.

A za svoj odmor ja cu sama odabrati vreme, mesto i muziku, ako to bude potrebno, da ne biste mene kasnije optuzile za koriscenje Vasih muzickih ukusa.
sale_of_serbia sale_of_serbia 21:06 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

evo uz pomoć googla kako to zvuči na ruskom, izgleda je vrlo slično

Побудило меня говорить как националист!

Поздно вечером в субботу ночью, 29 Августа пять nepoznanih они перешли улицу на красный Korablestroitelej, когда ... Так начинается большая часть доклада krimilanle хроники - но здесь начинается банальное Достаточно в своем безобразии и глупости история.

Итак, прошло время и красные, хотя было достаточно поздно, то вполне машину на перекрестке и готова к любому наступил ему на пути, когда пять с тремя пальцами и vikajuci Stop ', дерьмо, пусть православные, пусть сербы пройти 'начала остановить машину ...

Я долго думал о своем odsutstvu никакой логики в словах или на способность реагирования на экстренные вызовы сразу после, что, когда хотя бы один будет топтать, но я был очень удивлен, когда я услышал свой голос: "Ну что ты делаешь, старая мать, с тремя средними пальцами цивилизованный город, село сербский! Что ведет себя как свинья и все еще думают, что никто ничего не скажет. Какие Православная Церковь будет уже crkla такие верующие, мать сербского вы? Я давно такие глупые, ограниченные, желчного видели в моем районе '

И честно сказать, что я видел многое - но эта наивность и три пальца и приведение к присяге zvog огнями красного сигнала ...

Тем не менее, с большой наивностью, начать: "Так вы pricas сербском, ой, что милые, Пойдем пить!

Все, что я сказал еще не здесь, чтобы скопировать - Я бы не смелые настолько, что Maaf в письменном жанре, и я бы не сказал, все чувства. Только жаль, что я не избегать стереотипов и приведение к присяге ispsovala своей матери, я уже говорил я Сербско деревне - я должен сказать гораздо больше об этих пяти дураки и идиоты, а не страна, национальности, происхождения и т.д.

PS: уточнить, я живу в Петербурге, Россия.

mikimedic mikimedic 21:10 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

.
Julishka Julishka 21:23 31.08.2009

Re: stereotipa iza ugla

Jujuju, koliko je los pokusaj prevoda... Uvek sam bila i ostacu protiv automatskog softvera za prevod - dok se ne pojavi bolje verzije. Za sada ovo gore ne moze se koristiti kao ekvivalent niti prevod mog teksta.
sale_of_serbia sale_of_serbia 23:30 31.08.2009

Re: стереотипов за углом

Только теперь это смешно, когда вы возвращаетесь к сербским снова.
Очень дорогая Жюли после пяти переводов текста становится вполне положительными.

Привет из Сербии и что-то печальное аналогичные примеры из Москвы, которые услышали во всем мире

Затражено ме да говорим као националиста!

Касно у суботу увече, Оцтобер 29, пет непознаних су прелазили улицу на црвено Кораблестроителеј, када ... Тако почиње највећи део извештаја кримиланле хроника - али овде почиње баналних довољно у ружноћу и глупост у историји.

Дакле, како је време пролазило и црвени, иако је прилично касно, то је доста аутомобила на раскрсници и да је спреман да дође да му на било који начин, када је пет са три прста и викајуци Заустави ', срање, чак и хришћани, нека се Срби' рано да се заустави ауто .. .

Дуго сам мислио о његовим одсутству нема логике у речима или способност да одговори на хитне позиве након тога, када је најмање једна ће се газе, али сам био веома изненађен када сам чуо његов глас: "Па, шта радиш, старе мајке, са три средњег прста, цивилизованом граду, селу српски! да се понаша као свиња и даље мислим да нико не би рекао Која православна црква ће имати цркла такве вернике., мајка српског аре ыоу? "Ја сам дуго био толико глуп, ограничен, жучи види у мојој област '

А искрено да кажем да сам видео пуно - али то је наивно и три прста и псовање звог сигнала црвена светла ...

Ипак, са великим наивност, почети: "Па ти прицас српски, Ох, да је слатко, Хајде да се пије!

Све што сам рекао није овде да копирате - Ја не би било довољно храбри да Мааф писмено жанра, а ја не бих рекао све чула. Жао ми је што нисам избегавају стереотипи и псовање испсовала његова мајка, рекао сам сам српско село - Морам да кажем много више о ових пет будале и идиоти, а не држава, националности, порекла, итд

ОШ: да појасни, ја живим у Санкт Петерсбургу, у Русији.

Atomski mrav Atomski mrav 11:24 01.09.2009

Re: stereotipa iza ugla

Julishka
Dobar dan, Atomski mrave

Hvala na dobrom misljenju o mojem misljenju :)

Ma jok, nije ovo nikako 'lost in translation', samo sto nije sve sta 'se kaze' na onom ili ovom jeziku je deo misljenja odredjenog pojedinaca. Pokusala sam da objasnim koji sam stereotip koristila i zasto, verovatno, je ispalo cudno na srpskom.

Uporedi: ako ti slucajno odreagujes na (neprijatno) ponasanje neke osobe sa izrazom 'Seljacina' ili nekih osoba - sa izrazom 'Seljaci', da li ce to obavezno znaciti da ti si ubedjen da se tako (neprijatno) ponasa svako ko zive na selu?

Mislim da nece. Zar ne?


Draga Julo,

seljak i seljačina nisu isto
Dakle, ako upotrebim takav neki izraz, to će biti "seljačina" a nikako "seljak"... što da vređamo ljude sa sela...
Ako hoćeš da upotrebiš reč "seljak" u takvom žargonu, onda možeš onako šatrovački "ljakse"... tu već nema zabune ;-)
Atomski mrav Atomski mrav 11:30 01.09.2009

Re: stereotipa iza ugla

ja sam, naivno, verovatno, pomislila da donela sam logican zakljucak iz recenice u kojoj neko kaze da je Srbin da mu je majka srpska (zato sto, verovatno, ova osoba sama sebe identifikuje sa srpskim narodom i, verovatno, na isti naci identifikuje i clane svoje porodice).

Vrlo naivno
Pominjanje nečije nacionalnosti u psovki nikako ne može da ukazuje na pojedinačnu osobu već upravo suprotno... ne valja ti ta logika. Sem, naravno, ako u Rusiji nije drugačije.
Julishka Julishka 11:42 01.09.2009

Re: stereotipa iza ugla

Joj, Mrave, pricamo o istim stvarima, gledamo iz istog ugla, i slazemo se - i ja sam sigurna da prozivna po nacionalnom identitetu ukazuje na ceo narod, i zato je ruzno tako psovati.
A zato je naziv bloga takav kakav jeste... Ne hvalim se time da sam psovala i kako sam psovala, nego kazem da mi je zbog toga zao. Imam dovoljno znanja srpskog jezika da bi mogla onim pijanim momcima drugacije da objasnim koliko je glupo i huligansko njihovo ponasanje.

Sto se tice recenice koju citiras, molim te, primeti samo malcice ironije.

Pritom, kad ne bi vikali "Pusti Srbina na prodje" ne bi mi palo na pamet reci nesto o Srbiji uopste zato sto znam (bar to znam) da ne moze uvek se odmah cuti po izgovoru da li covek koji prica BSH (hvala Hagu) je iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne - ili, mozda cak Francuske ili Bocvane. Barem, moje rusko uvo ne moze odmah identifikovati poreklo po izgovoru.
A oni, na crveno prelazeci, su mi pomogli - i time me isprovocirali, da se opet vratim na naziv bloga.
Atomski mrav Atomski mrav 12:49 01.09.2009

Re: stereotipa iza ugla

BSH se priča samo u Hagu... to je njihov interni jezik. Nekada se zvao srspko-hrvatskim, pre raspada Jugoslavije, zatim je svako hteo svoj i samo svoj jezik a eto sada nas ubeđuju stranci da je to isto (iako i sami to znamo)... Ja u početku nisam razlikovao ukrajinski od ruskog (i danas mi zvuči kao da Ukrajinci pričaju ruski ali ikavicom...).

Što se ironije tiče, nisam bio siguran je li ti to bila namera ili je samo tako ispalo.

Inače, količina alkohola u tih momaka je, čini mi se, bila manji problem od količine pameti... meni ne bi palo na pamet da pretrčavam bilo koju veću ulicu u Moskvi ili Piteru... 4 trake u jednom smeru, 4 trake u drugom a vozila se kreću brzinom ~100 km/h. Nisam bio toliko dobar u Frogger-u svojevremeno... Tako da njihovo ponašanje nije uslovljeno samo time što su bili pijani, u to sam siguran.
dunja73 dunja73 14:59 31.08.2009

--

Eh , sta je ovaj narod proso
devedesetih sto je u Njemacku doso ( Dali , sorry sala)

Od krstaca , tri , dva , prsta , sahovnica , vehabija , brojanica , orlova
dvoglavih , jednoglavih , da , sajkaca i opanaka ..Prasica na privescima (to su Hriscani) do
Flasa koje cekaju u automobilima na parkinzima kad se podje u WC da se pokaze "ko je ko" ..
O zastavama , majicama , grbovima, muzici ..Pa je bilo scena kad krene "nadmetanje" u narucivanju
muzike , propracen dzidzom ili .... , onda ide suzavac ..krv , papir-kontrola, alko-kontrola , game over .

Davno je to bilo ... bas su ti likovi totalni "OUT" ..
miloradkakmar miloradkakmar 17:22 31.08.2009

Da li

se ovo često događa ?!
Mene je teško isprovocirati, još teže me je naterati da na taj način odgovorim na provokaciju?
Ali, afekat je nepredvidivo stanje.
Julishka Julishka 19:15 31.08.2009

Re: Da li

miloradkakmar
se ovo često događa ?!


Kada bi se ovo cesto desavalo, bilo bi i mene teze isprovocirati.

Meni je bilo bitno da prestanu se tako ponasati - barem na ovaj trenutak. I to je uspelo - verovatno, zahvaljujuci moci iznenadjenja koja je bila na mojo strani: nisu mislili da ce ih iko razumeti a kamoli odgovoriti istim jezikom.

Ali znam da treba da se naucim da bolje savladam stanje afekata, opste strpljenje i beznacionalne psovke.
miloradkakmar miloradkakmar 20:32 31.08.2009

Re: Da li


Julishka

Ali znam da treba da se naucim da bolje savladam stanje afekata, opste strpljenje i beznacionalne psovke

chao_li chao_li 18:21 31.08.2009

Juliška


Ako nisi imala ništa pametnije napisati, nisi trebala ni ovu glupost
Julishka Julishka 19:04 31.08.2009

Re: Juliška

Chao Li, sledeci put cu obavezno zamoliti za savet, hvala.
roland_h roland_h 19:05 31.08.2009

poziv

na pice mi je zaokruzio pricu.

meni je neprijatno kad gledam takve primitivne ispade na tv-u, uzivo poludim.
gorio92 gorio92 22:55 31.08.2009

mogla

Vas je to očigledno jako isprovociralo.
Razlog može biti to što se to dogodilo u Peterburgu, gde živite.
Da živite u Srbiji, to bi vam bila normalna pojava, nebi se čudili, niti bi vas to provociralo, nebi bilo ružnih psovki.
Što se psovki tiče ne znam... ono sa selom nekako, ali maju srpsku nije baš moralo.
Mogli ste onako lalinski , 'ej Srbi majku vam 'talijansku, lepše bi vam priča izgledala.
shumska shumska 02:07 01.09.2009

Re: mogla

Što se psovki tiče ne znam... ono sa selom nekako, ali maju srpsku nije baš moralo.
Mogli ste onako lalinski , 'ej Srbi majku vam 'talijansku, lepše bi vam priča izgledala.
*novo

loocifer48 loocifer48 22:55 31.08.2009

ima nas raznih...

Povod za ovaj blog, sam po sebi, dovoljna je tema za razmatranje. Reakcija blogerke - dodatna tema, po kojoj se i ona sama odmah odredila. Kako to često biva, obe teme padaju u senku pod bljeskom visprenih analitičara, koji su se navrzli na pravopis. Očito je da autorki srpski ili nije maternji jezik, ili jeste, a (pre)dugo ga nije koristila. Verzija srbomrzačke zavere, po kojoj neki strani plaćenik srbskoga roda podriva naš nacionalni identitet i ponos podvaljujući nam lažni identitet i način izražavanja, koja provejava iz postova nekolicine srboandertalaca, treća je tema. O njoj ne vredi više govoriti, valjda će i takvi podleći nekakvoj evoluciji.
qrats qrats 14:57 01.09.2009

kućno vaspitanje i fatalni ženski govori

mi smo vaspitavani da kad idemo bilo gde u inostranstvo moramo da budemo posebno pristojni i fini, pošto tada, za razliku od situacije kući ne reprezentujemo samo sebe i porodicu iz koje smo i koja je trebalo da nas upristoji, nego i celu zemlju...

a to što su te zvali da izađete na piće...ima to nešto u ženama koje pričaju francuski i zagrebački i ruski....
qrats qrats 14:57 01.09.2009

kućno vaspitanje i fatalni ženski govori

mi smo vaspitavani da kad idemo bilo gde u inostranstvo moramo da budemo posebno pristojni i fini, pošto tada, za razliku od situacije kući ne reprezentujemo samo sebe i porodicu iz koje smo i koja je trebalo da nas upristoji, nego i celu zemlju...

a to što su te zvali da izađete na piće...ima to nešto u ženama koje pričaju francuski i zagrebački i ruski....
mikimedic mikimedic 18:45 01.09.2009

Re: kućno vaspitanje i fatalni ženski govori

mi smo vaspitavani da kad idemo bilo gde u inostranstvo moramo da budemo posebno pristojni i fini, pošto tada, za razliku od situacije kući ne reprezentujemo samo sebe i porodicu iz koje smo i koja je trebalo da nas upristoji, nego i celu zemlju...


jel to vazi i kad ides na blog u stranoj zemlji?
qrats qrats 09:46 02.09.2009

Re: kućno vaspitanje i fatalni ženski govori

mislim da je ovaj blog vrlo pristojan.

to što ima ljudi koji učitavaju neko ugroženo srpstvo ovde, više govori o njihovom stanju svesti nego o blogu...
mikimedic mikimedic 12:37 02.09.2009

Re: kućno vaspitanje i fatalni ženski govori

mislim da je ovaj blog vrlo pristojan.

to što ima ljudi koji učitavaju neko ugroženo srpstvo ovde, više govori o njihovom stanju svesti nego o blogu...


poslednji put kad sam nesto ucitavao bilo je kad sam pustio kasetu sa knight lore bez headera za spectrum.

kazes da je blog vrlo pristojan, pristojniji od tvog nika?
qrats qrats 09:30 03.09.2009

Re: kućno vaspitanje i fatalni ženski govori

dobro blog, dobro srpstvo, al de mi nick nađe da diraš???
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:43 01.09.2009

znaci tako

se izlazi na naslovnu ovde.
pocnes da psujes sve srpsko i abrakadabra autorska opcija!!!

'Pa sta ces ti, majka ti stara, sa tri prsta usred civilizovanog grada, selo srpsko! Sta se ponasas k'o svinja a jos i mislis da nece niko nista reci. Kakvi su to Pravoslavci, crkva bi vec crkla od takvih vernika, majku ti srpsku! Nisam vec odavno takvu glupost, ogranicenost, bezobrazluk videla u mom komsiluku!'

sram te bilo!

alexlambros alexlambros 16:13 01.09.2009

kakav

glup blog ...

Citam over and over again, sve verujuci provalicu poentu ... nekoliko pijanih Srba na ulicama Peterburga? Big deal.
I to je izazvalo Vasu reakciju psovanja (i to na nacionalnoj osnovi kolko vidim?! A sto ne jednostavno "pijane svinje" ili tako sta slicno?) ... Jer pijan covek je pijan covek, bio Srbin, Kinez, Francuz ili Englez ....

Fantasticni ste ... ko i ovaj Stosic ...

Ne znam ni sam koliko sam puta video pijane Engleze na Kipru ili u Grckoj, kako baljezgaju na ulici i teturaju se i zaskacu prolaznike, al nisam video ni jednu Engleskinju kako im jebe englesku mater ..

Nemacki carinik mi je 1990. godine pljunuo u pasos na granicnom prelazu, Bugari su me maltretirali da im dam pare na tranzitu kroz Bugarsku, Tunizanin objasnjavao da ce i Srbija biti Alahova, a da ce Srpkinje radjati muslimane ...

so now what?

Srbi glupi i primitivni, svi civilizovani i prosveceni ... vazi.

Imam decu na novinarskoj sekciji koja imaju dublji uvid u stvari i obuhvatniji pristup od Stosica, za Irkinju su vec surovi profesionalci ...

blaaah, postao je mnogo dosadan ovaj autorasizam ...

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:00 01.09.2009

svašta

jer poenta bila da se ovde neko opljune tek da bi se pljunuo?
vidim, vrlo se ponašate kao prava dama iz "civilizovanog grada".
e majko rusijo, šta si dočekala.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:05 01.09.2009

Re: svašta

ajde to nego ne razumem kako joj je b92 dao autorsku covece?
stvarno dolazim do zakljucka da svi mi u potpalublju ako hocemo na naslovnu treba da pocnemo da psujemo sve srpsko. neka hvala.
natasavb natasavb 18:07 01.09.2009

Re: svašta

ajde to nego ne razumem kako joj je b92 dao autorsku covece?
stvarno dolazim do zakljucka da svi mi u potpalublju ako hocemo na naslovnu treba da pocnemo da psujemo sve srpsko. neka hvala.

izgleda bas tako.
a ako pocenes od komarca slona da pravis, prenoseci samo deo vesti koji ti odgovara , eto ti i VIP -a .
ne, ne znas ti to. nisi ti novinar. ti si samo anonimni bloger.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:54 01.09.2009

Re: svašta


pa i ja sam isprovociran ovim postom pa ne psujem kao kočijaš. po nacionalnoj osnovi. i ne spominjem ruske seksualne radnice koje su svuda po srbiji.
a da ne kažem da poznajem dosta nacionalista koji su fini i vaspitani ljudi.
nema potrebe za generalizacijom.
Goran Vučković Goran Vučković 23:41 01.09.2009

Ne kapiram baš...

...domaćica je napisala kako se iznervirala i rekla stvari kojih se stidi - prozivala po nacionalnoj osnovi a ne po osnovu gluposti i primitivizma (i psovala glasno na ulici, što nije baš... damski - ali dešava se ) - a onda se javljaju razni "iznenagjeni i uvregjeni" i tvrde kako ona treba da se stidi zbog stvari za koje je rekla da ih se stidi.

Pa još tvrde da je za ovaj tekst dobila autorsku opciju - a koliko vidim pisala je prošle godine, tvrdi da živi u Rusiji i da joj Jezik nije maternji - plus je imala jako interesantan prvi blog - o abortusu. Čini mi se više nego dovoljno razloga da se nekome da autorska opcija.

To što smo paranoični, naravno, ne znači da nam neko ne radi o glavi - ali možda nije loše povremeno pitati pre pucanja - da ne stradaju dobronamerni - a smotani i neiskusni u našem tradicionalnom i tipskom 'vatanju za guše

filantrop filantrop 00:00 02.09.2009

Re: Ne kapiram baš...

ne vredi glasu razuma, ne vredi...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:13 02.09.2009

Re: Ne kapiram baš...

...domaćica je napisala kako se iznervirala i rekla stvari kojih se stidi - prozivala po nacionalnoj osnovi a ne po osnovu gluposti i primitivizma (i psovala glasno na ulici, što nije baš... damski - ali dešava se ) - a onda se javljaju razni "iznenagjeni i uvregjeni" i tvrde kako ona treba da se stidi zbog stvari za koje je rekla da ih se stidi.

Pa još tvrde da je za ovaj tekst dobila autorsku opciju - a koliko vidim pisala je prošle godine, tvrdi da živi u Rusiji i da joj Jezik nije maternji - plus je imala jako interesantan prvi blog - o abortusu. Čini mi se više nego dovoljno razloga da se nekome da autorska opcija.

To što smo paranoični, naravno, ne znači da nam neko ne radi o glavi - ali možda nije loše povremeno pitati pre pucanja - da ne stradaju dobronamerni - a smotani i neiskusni u našem tradicionalnom i tipskom 'vatanju za guše

Vucko, svaka ti cast, majke mi se razmisljam da napisem i ja nesto slicno, ali vidim vukovi naostrili zube pa me mrzelo da ih ostrim i ja...
inace, za blog populaciju-just for the record, Vucko i ja imamo zestoke bitke u ringu, cisto da se zna da nismo koalicioni partneri...
Goran Vučković Goran Vučković 00:24 02.09.2009

Re: Ne kapiram baš...


Vucko, svaka ti cast, majke mi se razmisljam da napisem i ja nesto slicno, ali vidim vukovi naostrili zube pa me mrzelo da ih ostrim i ja...

Đe me nađe, od svih na svetu - pa ti si jedan od poznatijih ovde po neselektivnoj vatri
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:25 02.09.2009

Re: Ne kapiram baš...

pa ti si jedan od poznatijih ovde po neselektivnoj vatri

strog ali pravedan
Goran Vučković Goran Vučković 00:28 02.09.2009

Re: Ne kapiram baš...

Aleksandar Stosic
pa ti si jedan od poznatijih ovde po neselektivnoj vatri

strog ali pravedan

mikimedic mikimedic 00:30 02.09.2009

Re: Ne kapiram baš...

...domaćica je napisala kako se iznervirala i rekla stvari kojih se stidi - prozivala po nacionalnoj osnovi a ne po osnovu gluposti i primitivizma (i psovala glasno na ulici, što nije baš... damski - ali dešava se ) - a onda se javljaju razni "iznenagjeni i uvregjeni" i tvrde kako ona treba da se stidi zbog stvari za koje je rekla da ih se stidi.


vucko, sorry, ali zamena teza.

ne zamera joj se za ono za sta kaze da je rekla niti sto se stidi za to sto je rekla, vec sto dolazi na blog u srbiji da prica kako se pijani srbi ponasaju u svetu.

malo neukusno.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:36 02.09.2009

Re: Ne kapiram baš...

vec sto dolazi na blog u srbiji da prica kako se pijani srbi ponasaju u svetu.

a to je zabranjeno, ne razumem?
mikimedic mikimedic 00:37 02.09.2009

Re: Ne kapiram baš...

a to je zabranjeno, ne razumem?


ponovo me citas?

nije zabranjeno, samo neukusno.
kao kad bi u justininim novinama ti objavio blog o pijanim ircima na exitu.
filantrop filantrop 00:39 02.09.2009

Re: Ne kapiram baš...

a to je zabranjeno


jeste na blogu
okolo nije :))))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana