Ispod palube

libkonz RSS / 01.09.2009. u 23:38

Potpalublje bloga krije mnoge dobre autore. Meni je drago što sam autorsku dobio "u paketu" sa izuzetnom ekipom u kojoj su Bocvena, Selica Nena i Milorad Kakmar, troje zaista izuzetnih autora. A ko je ostao "dole"?

Za početak, tu su dve dame čije su jače polovine VIP blogeri: njanja_de.manccini i Biljana 77. Ne samo da mislim da su lepše polovine zanimljiviji autori od VIP muževa (znam da se njih dvojica neće ljutiti), već njih dve spadaju među 10 najkvalitetnijih autora na blogu uopšte. Bar prema mom skromnom mišljenju.

Sledeća autorka koju bih izdvojio je Mashha. Krase je izuzetni tekstovi, kvalitetno napisani i zanimljivi. Maša mi je posebno draga jer je jedina komentarisala kada sam izbacio svoj prvi tekst. Po kvalitetu pisanja možda i "prvo pero potpalublja", po mom mišljenju, naravno.

Redovno čitam ono što napišu

bladerunner (Voli da eksperimentiše)

uros_vozdovac (Ne voli Microsoftove proizvode)

Ninoslav Ranđelović (Inače prvi po broju VIP izbora u potpalublju, autor više filmova o Kosovu)

Edi Va (prva po VIP izborima kod dama)

Ines08 (meni veoma draga autorka, zadužena za romantiku na blogu)

Dunja73 (ako volite dvorce Evrope)

Dragoljub92 (nedavno počeo da piše blogove, lepo smo se svi smejali na poslednjem)

Vračarac92 (jedan od najzanimljivijih blogera, veliki navijač Crvene Zvezde)

Taube (Zaljubljena u Rusiju i američke Indijance)

Ovde ću stati jer znam da i drugi imaju šta da kažu, o pomenutim i ovde nepomenutim blogerima. Znam da Margos i Milorad poznaju potpalublje bolje od mene, pa se nadam da će se i oni aktivno uključiti. Ako nekoga baš zanima koga čitam, može da pogleda moju VIP listu, tu je još dosta dobrih autora.

Ja se samo nadam da će Cassiopea da se predomisli i nastavi da piše.

A nove tekstove blogera iz potpalublja možete pratiti ovde, zahvaljujući kolegi Fibonačiju.

 

 

 

 

 



Komentari (225)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 18:47 02.09.2009

Re: Khm..khm...

Alo, potpalublje, neću da čujem nikakvu priču o potapanju, jasno?
Samo veselo...i veslajte!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:54 02.09.2009

Re: Khm..khm...

njanjo, ko te naljutio tako ?

kako bre ko? pa vidis li sta pricaju?
oce da me razdele od svih vas pa i od supruga sa kojim se druzim i virtuelno.
pa bre ima da tuzim nekoga za nasilnu separaciju!

evo i za tebe muzika
natasavb natasavb 19:11 02.09.2009

Re: Khm..khm...

njanja_de.manccini
njanjo, ko te naljutio tako ?

kako bre ko? pa vidis li sta pricaju?
oce da me razdele od svih vas pa i od supruga sa kojim se druzim i virtuelno.
pa bre ima da tuzim nekoga za nasilnu separaciju!

evo i za tebe muzika

ne veruj u sve sto cujes na blogu. sta ja sve cuh zadnjih dana.
ozbiljno sad, ne verujem da ce tako nesto da urade.

a sto se tice muzike, znas me , samo me dokrajci. celi dan slusam ovu. znam da ti njih bas ne volis, ali ovo je onaj predzadnji stadijum. zadnji je bajaga.
p.s. skroz sam zaboravila da lib ima dugmice. sad ce da nas izbaci.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:18 02.09.2009

Re: Khm..khm...

znam da ti njih bas ne volis, ali ovo je onaj predzadnji stadijum.

ju cuti bre i ja ih slusam iako su mi malo ljigavi
imam ih cak i na ipodu. a jednu pesmu sam dobila od njih na poklon zato sto ...aj da ne kazem bas sve. znaci pratim ih bre i na njihovoj web strani, alnemojnikomdakazes.
taube taube 19:46 02.09.2009

Re: Khm..khm...

niccolo
da "se skinem" malo s blogaDa, ne valja se previše skinuti...

sjajan si kao i uvek
mashha mashha 20:11 02.09.2009

Re: Khm..khm...

Blade Runner
Da prizovemo nekog od mooderatora. Oni bi verovatno znali više

Još jedan dokaz da je Blade uvek spreman za eksperiment u blogovanju
Ma ništa ljudi, ako reše da nas potope u potpalublju, onda ja iz inata neću hteti da pišem blogove
libkonz libkonz 20:46 02.09.2009

Re: Khm..khm...

Nema me jedno popodne i već krenule teorije zavere
Ko bre da dira potpalubilje?
Ljudi napravili sajt za promet nekretnina jer su uvideli da tu nema kvalitetnog sajta (nisu jedini sa tom idejom, verujte).
libkonz libkonz 22:46 02.09.2009

Re: Khm..khm...

p.s. skroz sam zaboravila da lib ima dugmice. sad ce da nas izbaci.

gde tebe da izbacim. Znam te i zato samo za tebe
libkonz libkonz 22:48 02.09.2009

Re: Khm..khm...

oce da me razdele od svih vas pa i od supruga sa kojim se druzim i virtuelno.
pa bre ima da tuzim nekoga za nasilnu separaciju!

evo muzike i za Njanju
libkonz libkonz 22:49 02.09.2009

Re: Khm..khm...

Alo, potpalublje, neću da čujem nikakvu priču o potapanju, jasno?
Samo veselo...i veslajte!

Sad vidite da je potpalublje najvažnije na ovom brodu
libkonz libkonz 22:51 02.09.2009

Re: Khm..khm...

Da prizovemo nekog od mooderatora. Oni bi verovatno znali više

zovite moderatora 06 !
pointofview_gun pointofview_gun 09:41 03.09.2009

Re: Khm..khm...

serveri valjda.


sta bre serveri? prodaju ih? il im se smanjuju?
Nek kupe jedan stan od ovih s nekretninama, pa nek tu usele servere. Ima da bude mesta i za palubu, i potpalublje i nas male ribice.
loader loader 10:23 04.09.2009

Re: Khm..khm...

U ovoj maloj raspravi,
pridružujem se ovima koji su u pravu :)
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:08 02.09.2009

E, baš mi krivo

što mi je promakao Dragoljub. Divan mu je blog, smejao sam se do suza... Hvala Libkonz, kako sam relativno nov ovde otkrio si mi novi svet.

Odoh još da čitam...
libkonz libkonz 22:38 02.09.2009

Re: E, baš mi krivo

što mi je promakao Dragoljub.

verujem da ti više neće promaći, zaista je prijatno kod Dragoljuba!
Biljana 77 Biljana 77 17:15 02.09.2009

Ej! Ljudi!

libkonz libkonz 22:40 02.09.2009

Re: Ej! Ljudi!

Višnja napisala blog!

upravo sam je dodao u VIP listu. Lep blog ima ta Višnja.
selica_nena selica_nena 17:23 02.09.2009

Počastvovana

sam ovim blogom. I drago mi je što si ove ljude izdvojio, jer i svaki njihov blog i komentar zaslužuje pažnju i preporuku.
libkonz libkonz 22:37 02.09.2009

Re: Počastvovana

drago mi je što si ove ljude izdvojio

zaslužili su !
mashha mashha 18:35 02.09.2009

Pa... ovaj... hm...

zbunih se sad malko
Hvala ti na lepim rečima, ja sam stvarno počastvovana što si me spomenuo zajedno sa blogerkama i blogerima koje izuzetno cenim
Uglavnom su svi linkovali one koje bih i ja, još samo da dodam sladjamk (nema je u poslednje vreme)- dobra duša, fina dama, na njenim blogovima je uvek pozitivna atmosfera i prijatno ćaskanje.
Edit: videh sad da je Milorad linkovao Slađu, ali nema veze
libkonz libkonz 22:35 02.09.2009

Re: Pa... ovaj... hm...

Edit: videh sad da je Milorad linkovao Slađu, ali nema veze

Rekoh ja da je Milorad stručnjak za podpalublje
NNN NNN 19:17 02.09.2009

100



Kad već kod FM-a the Ličnosti, nisam uzeo ni jedan znamenit broj od preko 1200 komentara (merkam 35 na kvadrat, ali ne znam da l' će moći pre zaključavanja da stigne dotle).
libkonz libkonz 22:30 02.09.2009

Re: 100

Kad već kod FM-a

Njemu svaka čast što se nije postavio kao slabić. Niti je zaključao blog, niti brisao, niti banovao, kao neki što vole.
libkonz libkonz 22:33 02.09.2009

Re: 100

NNN, nagrada za stoti komentar
NNN NNN 23:22 02.09.2009

Re: 100

WOW! Nemam pojma čemu služi, al' svašta mi pada na pamet
libkonz libkonz 23:25 02.09.2009

Re: 100

WOW! Nemam pojma čemu služi, al' svašta mi pada na pamet

Sedneš i gledaš Premier ligu
NNN NNN 23:37 02.09.2009

Re: 100

Sedneš i gledaš Premier ligu

Pazi kad se toga nisam setio, al' gospoŽami voli fudbal, pa bismo i do toga došli
ines08 ines08 19:25 02.09.2009

* * *

Lib, ovo nije prvi put da pominješ pojedine blogere iz potpalublja (među njima i mene) i navijaš za nas.
Hvala, i tebi i ostalima

Podržavam inicijativu

Meni lično ne smeta što sam u potpalublju, oni koji vole da čitaju ono što pišem i slušaju muziku koju kačim imaju način da me nađu, i tu su - i komentari i preporuke. Samo da nas ne potope načisto.
A i nekako je opuštenije kad nisi na naslovnoj.
libkonz libkonz 22:29 02.09.2009

Re: * * *

Samo da nas ne potope načisto.

Ne zvuči mi logično da će se to desiti, ali ko zna.
Znaš da svi uživamo na tvom blogu, zbog teksta i muzike.
ines08 ines08 10:39 03.09.2009

Re: * * *

libkonz
Znaš da svi uživamo na tvom blogu, zbog teksta i muzike.


Znam, al' mi lepo kad potvrdiš
razmisljam razmisljam 13:00 03.09.2009

ПОТПАЛУБЉЕ


Велико хвала за прегршт информација који је овај блог донео. Нашла сам одговоре на многе ствари које су ме збуњивале, а највише се радујем лаком начину да сиђем у Потпалубље, јер сам га до сада налазила само преко nickova у листи чланова, што је било компликовано и прилично фрустрирајуће.
Постоји ли начин да се на насловној страни редовно нађе недељна листа постова одоздо? Мислим, да се појави неко као 11235800 и ,,издиктира'' нам листу?
libkonz libkonz 13:54 03.09.2009

Re: ПОТПАЛУБЉЕ

Ne verujem da će ta lista da se pojavljuje na naslovnoj. B92 ima obavezu moderacije bloga, gde spadaju VIP blogeri i autori. Potpalublje ne moraju da kontrolišu, niti imaju uslova za to. Kada bi se lista pojavila na naslovnoj, postala bi deo bloga.
Zato ti predlažem sledeće:
Odeš na ovaj tekst
Zatim dodaš tekst u favorite
I kada želiš da proveriš ko je šta pisao, samo klikneš na link koji je 112358oo dao.
Da budem iskren, jako retko proveravam ima li novih autora. Imam svoju VIP listu, a nove sada dodajem po preporuci.
Biljana 77 Biljana 77 14:26 03.09.2009

Re: ПОТПАЛУБЉЕ

Ili direktno sa ovog linka. Lista se osvežava na dva sata.
razmisljam razmisljam 15:27 03.09.2009

Re: ПОТПАЛУБЉЕ


ХВАЛА ОБОМА!!!
Biljana 77 Biljana 77 18:35 03.09.2009

Mali update

Edi Va (prva po VIP izborima kod dama)


Pretekla je Visnja! Mada to i nije tako važno.. za obe po jedno
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:11 03.09.2009

Re: Mali update

ja i vishnja imamo isti broj!!!
libkonz libkonz 19:30 03.09.2009

Re: Mali update

ja i vishnja imamo isti broj!!!

kad sam napustio potpalublje mi smo imali 74, Vračarac i Bocvena 73, Edi 79. A meni samo bilo važno obići Vračarca
Ninoslav skoro 100
libkonz libkonz 19:35 03.09.2009

Napomena

Blogere koji imaju samo jedan objavljen tekst nisam hteo da pominjem, čekam drugi.
libkonz libkonz 19:58 03.09.2009

Re: Napomena

Unfuckable Unfuckable 20:31 03.09.2009

na koga se odnosi - njemu/njoj i smeta

Brate Libkonze
po komentarima koje čitam ovde kapiram da si ti jedan jako obavešten i upućen bloger, svaka čast.
Zato me malo čudi ta tvoja sporadična neobaveštenost, na privatnim i drugim mestima, moram priznati.
A ja sam iz likovnog uvek imao samo - četvorku,
pa n'umem da nacrtam.
libkonz libkonz 21:22 03.09.2009

Re: na koga se odnosi - njemu/njoj i smeta

Nije neobaveštenost, jednostavno je malo teže prihvatiti da se ljudi od kojih to ne očekuješ pokake na ulici.
Zatečen sam, najblaže rečeno.
Unfuckable Unfuckable 21:38 03.09.2009

Re: na koga se odnosi - njemu/njoj i smeta

potpuno si u pravu, potpisujem.
libkonz libkonz 00:06 04.09.2009

Re: na koga se odnosi - njemu/njoj i smeta

Ono što je možda zanimljivo je da komentar koji si napisao i nije tako loš. Samo je adresa pogrešna.
A na pravu adresu se niko ne usuđuje da ga pošalje. Nije strah, nešto drugo je u pitanju.
loader loader 23:58 03.09.2009

Rešenje .. :)

Ma, za nas u potpalublju treba samo jedna :



da ne pokršimo noge po mraku :)

Inače, sa AlexDunjom i Angie ja se zapravo i ne osećam kao da sam u potpalublju.
Ovom prilikom želim da pohvalim njihovu plemenitost ! .. :)
libkonz libkonz 00:03 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Misterija Loadera u potpalublju mi takođe nije jasna. Neobično mi je da nisi dobio autorsku.
loader loader 00:06 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Zamolio sam da me ne forsiraju :)
jer bi se onda ove dve (AlexDunja i Angie) otuđile od mene.
E, u tom slučaju... džaba ti status... :)
libkonz libkonz 00:13 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Zamolio sam da me ne forsiraju :)

Nisi ti ni lud. Znam neke kojima je sada žao što su prihvatili autorsku.
Ja od kada sam je dobio ni jedan ozbiljan tekst nisam napisao, mada to možda više ima vremena sa poslovnim obavezama i vrućinom.
loader loader 00:19 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Stvarno je super ovako: AlexDunja, Angie i ja se baš lepo igramo:

Ništa mi ne nedostaje.

Niste napisali ni jedan ozbiljan text otkako ste..? A šta je ovaj, ispod koga komentarišemo..? Ma, hajte, Libkonz, molim vas... :)
libkonz libkonz 00:21 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

A šta je ovaj, ispod koga komentarišemo..? Ma, hajte, Libkonz, molim vas... :)

loader loader 00:31 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Gde ćete ozbiljniji poduhvat od teksta kojim se promoviše borba za ljudska prava mnoštva ovih što u potpalublju neumorno veslaju pokrećući veliku blogogaliju ..?! .. :)
libkonz libkonz 00:39 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Gde ćete ozbiljniji poduhvat od teksta kojim se promoviše borba za ljudska prava mnoštva ovih što u potpalublju neumorno veslaju pokrećući veliku blogogaliju ..?! .. :)

Znam da bi meni bilo drago da je neko napisao takav tekst dok sam ja bio "dole" i veslao i veslao...
loader loader 00:43 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

dok sam ja bio "dole" i veslao i veslao...
XXX

"U veslanju se ne zanesi, a u statusu ne ponesi" - veli pretkosovska narodna umotvorija :)
margos margos 01:04 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

libkonz
Gde ćete ozbiljniji poduhvat od teksta kojim se promoviše borba za ljudska prava mnoštva ovih što u potpalublju neumorno veslaju pokrećući veliku blogogaliju ..?! .. :)

Znam da bi meni bilo drago da je neko napisao takav tekst dok sam ja bio "dole" i veslao i veslao...

Lib, izvini, ali tvoje veslanje nit' je trajalo dugo, nit' si blogozajednicu posebno zadužio. I pre tebe su blogeri promovisali druge blogere, linkovali ih, reklamirali, urgirali kod moderacije - ali niko se nije toliko razmetao kao ti. Ovo su samo dvoje od mnogih.:
Signali Iz Potpalublja
FM b92 Blogger`s List (update service)

A ovako je bilo pre nepune dve godine: Izbori za nove blogere! (ako te ne mrzi, pogledaj i rezultate - od glasanja za 10, dodeljeno je na kraju 20 opcija od čega troje koji su ušli u top 10 - nisu ih dobili, dobili su ih u narednim mesecima, a među njima AD poslednja.

Znam da svako misli da svet od njega počinje, ali ...
AlexDunja AlexDunja 08:10 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

od glasanja za 10, dodeljeno je na kraju 20 opcija od čega troje koji su ušli u top 10 - nisu ih dobili, dobili su ih u narednim mesecima, a među njima AD poslednja

neki koji su usli u top5
nisu nikada dobili autorsku...
(samo mala ispravka, da se ne zaboravi...)

ps. btw ne razumem raspravu oko uredjivacke politike....
libkonz libkonz 08:12 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

ali niko se nije toliko razmetao kao ti.

Nekako ste svi razumeli moj način humora dok nisam odgovorio Unfu. Od jednom ispada da sam ozbiljan kada pišem te komentare, da sam hvalisavac i šta znam još.
Znao sam da je Unfuckable institucija na blogu i da ima svoje verne navijače, kao i to da si ti vođa tih navijača. Znao sam i to da započinjem rat koji mi ne treba, jer ovde sam da se opustim, ne da ulazim u konflikte. Meni je uvek bila interesantna prepiska sa Unfom, to stoji. Ali prećutati onakve uvrede na račun Nataše, koje nemaju veze sa istinom, to nisam mogao. Mislim da blogeri treba da se stide što ćute.

loader loader 08:32 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

libkonz: " ... kao i to da si ti vođa tih navijača. Znao sam i to da započinjem rat koji mi ne treba, jer ... "
Bloger nakon konstruktivne rasprave? :)
libkonz libkonz 08:35 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Bloger nakon konstruktivne rasprave? :)

reanimator reanimator 09:28 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

libkonz
Mislim da blogeri treba da se stide što ćute.

Ovo da se promeni u "Mislim da blogeri koji znaju o čemu se radi treba da se stide što ćute".
libkonz libkonz 09:34 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Ovo da se promeni u "Mislim da blogeri koji znaju o čemu se radi treba da se stide što ćute".

Dobro rečeno!
Komentar Unfa kod Višnje o Nataši. Još ne verujem da je to napisao!
bocvena bocvena 09:57 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

"Mislim da blogeri koji znaju o čemu se radi treba da se stide što ćute".

Ah, vidi, Koštunica na blogu:)
Dok si ti pisao koje su ti bile omiljene pernice i mirišljave gumice, Unf onako muški i pravednički napisa da mu je dosta lažnih aktivista koji to rade zarad lične promocije. I to baš ispod Natašinog komentara o boravku u školama. I dobi silne neke preporuke.
E sad, ne bih da grešim dušu, pa da ga lažno optužim kao ovaj Libkonz, da je mislio baš na nju, ali meni sumnjivo. A tebi?
margos margos 10:02 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

libkonz
ali niko se nije toliko razmetao kao ti.

Nekako ste svi razumeli moj način humora dok nisam odgovorio Unfu. Od jednom ispada da sam ozbiljan kada pišem te komentare, da sam hvalisavac i šta znam još.
Znao sam da je Unfuckable institucija na blogu i da ima svoje verne navijače, kao i to da si ti vođa tih navijača. Znao sam i to da započinjem rat koji mi ne treba, jer ovde sam da se opustim, ne da ulazim u konflikte. Meni je uvek bila interesantna prepiska sa Unfom, to stoji. Ali prećutati onakve uvrede na račun Nataše, koje nemaju veze sa istinom, to nisam mogao. Mislim da blogeri treba da se stide što ćute.

Ti i dalje misliš da blog b92 počinje od tebe i ne reče da l si pogledao linkove. A to su samo dvoje od mnogih.
Drugim rečima tu gde ti fircaš, mnogi su davno štepovali.
Prilično si neobavešten za tolike šale.


AD, i to je tačno, zaboravila sam na jednog od favorita izbora.
libkonz libkonz 10:17 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Ti i dalje misliš da blog b92 počinje od tebe

ne, samo ne mislim da počinje od vas.
Drugim rečima tu gde ti fircaš, mnogi su davno štepovali.

Zar to znači da ne treba naznačiti nove kvalitetne blogere?

Unfuckable Unfuckable 10:27 04.09.2009

Re: istražni postupak

meni sumnjivo

pošto vidim da sam sumnjiv - samo ako može informacija : je l' sad ide istraga, pa hapšenje i optužnica ili hapsite odmah ?
...ne znam kako to ide kod neupućenih, neveštih i zapanjenih, pa reko' da pitam
I ko je sudija, čisto da znam radi podmićivanja ili eventualnog atentata
Htedoh reći, ako ide hapšenje odma', čisto da neko javi Spiridonu da mi donese box pljuga
(mada, ako je streljanje u izgledu, možda samo kutiju - dve da se ne troši)
libkonz libkonz 10:48 04.09.2009

Re: istražni postupak

Dobrodošao brate Unfe! Znam ja da ti umeš bolje da govoriš za sebe od tvojih advokata. Oni nek ostanu samo da lupaju preporuke, tome su vični.
Čoveče, ti toliko obožavaoca imaš da se pitam da ti stvarno nisi neki od braće Galager.
Što se mene tiče tiče, pokakio si se, a to nije lepo. Obriši ili obrazloži.
niccolo niccolo 10:53 04.09.2009

Re: istražni postupak

Čekajte malo, čitava ova priča je u vezi ovog komentara?
margos margos 10:54 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Zar to znači da ne treba naznačiti nove kvalitetne blogere?

Rekoh samo da se niko nije time razmetao kao ti i dadoh linkove, ništa više.
libkonz libkonz 10:56 04.09.2009

Re: istražni postupak

da, to je inicijalna kapisla.
libkonz libkonz 10:58 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Rekoh samo da se niko nije time razmetao kao ti i dadoh linkove, ništa više.

Čudno je to da sam počeo da se razmećem nakon odgovora Unfu.
Možda je moja greška što sam od početka navikao da ispoštujem ljude koji dođu kod mene na blog i odgovorim im. Ako je to razmetanje, OK, treniraću da budem skromniji.
niccolo niccolo 11:20 04.09.2009

Re: istražni postupak

da, to je inicijalna kapisla.

Evo da ja, kao jedan od preporučilaca tog komentara, obrazložim svoje shvatanje istog - Nije Nataša jedina koja je na blogu komentarisala sada već čuveni "zahtev MMFa", o tome se raspravljalo na nekoliko blogova, uključujući i poslednji i treći blog od pozadi Saše Radulovića (koji podržava "zahtev MMFa" ), a o tome se još više raspravljalo van bloga, u medijima. Ja sam ovaj komentar čitao kao odgovor svima onima koji se tim povodom brinu da to ne bi bila dobra odluka zbog prevelikog broja đaka što će dovesti do opadanja kvaliteta nastave. Pri tome se Unf osvrće upravo na pitanje kvaliteta nastave koja se izvodi i to postavlja kao još važnije pitanje od pitanja broja učenika, sa čime se apsolutno slažem. Koliko je meni poznato, kvalitet nastave u našem školstvu i nije baš na visokom nivou, što se može videti recimo iz rezultata PISA testova koji naši učenici rade svake godine i ne proslavljaju se, najblaže rečeno. Stoga ja taj komentar vidim kao poziv da postavimo pitanje kako da poboljšamo kvalitet načina na koji se prenosi učenicima ono što im po nastavnom planu treba preneti, nego što govorimo da će povećanja od sedmoro dece po razredu baš toliko sniziti kvalitet nastave. Zbog toga sam taj komentar i preporučio.
margos margos 11:21 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Čudno je (ili nije) kako si opet za početak uzeo pogrešnu premisu.
Da te podsetim početka, a poenta je u 'dvoje od mnogih'.
margos
libkonz
loader
Gde ćete ozbiljniji poduhvat od teksta kojim se promoviše borba za ljudska prava mnoštva ovih što u potpalublju neumorno veslaju pokrećući veliku blogogaliju ..?! .. :)

Znam da bi meni bilo drago da je neko napisao takav tekst dok sam ja bio "dole i veslao i veslao...

Lib, izvini, ali tvoje veslanje nit' je trajalo dugo, nit' si blogozajednicu posebno zadužio. I pre tebe su blogeri promovisali druge blogere, linkovali ih, reklamirali, urgirali kod moderacije - ali niko se nije toliko razmetao kao ti. Ovo su samo dvoje od mnogih.:
Signali Iz Potpalublja
FM b92 Blogger`s List (update service)

A ovako je bilo pre nepune dve godine: Izbori za nove blogere! (ako te ne mrzi, pogledaj i rezultate - od glasanja za 10, dodeljeno je na kraju 20 opcija od čega troje koji su ušli u top 10 - nisu ih dobili, dobili su ih u narednim mesecima, a među njima AD poslednja.

Znam da svako misli da svet od njega počinje, ali ...

libkonz libkonz 11:31 04.09.2009

Re: istražni postupak

Nikolo, lepo sam ga na PP pitao da li misli na Natašu. Nisam hteo da izlećem sa zaključcima. Odgovorio je na mom blogu, vidiš gore. Pa ti proceni na koga je mislio.
Unfuckable Unfuckable 11:31 04.09.2009

Re: istražni postupak

Što se mene tiče tiče, pokakio si se, a to nije lepo. Obriši ili obrazloži.

a što se mene tiče tiče - rekoh već da ne umem da crtam, a na direktive i ultimatume dobijam neke čudne pege
(i pomalo napade smeha)
pa neka se sudi i po tom osnovu, nema ti druge nego da proširiš optužnicu
uzgred - ta advokatura : sjajna stvar, zar ne ?

libkonz libkonz 11:32 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Margos, odgovaram na tvoj stav da se razmećem. Pojasni kako?
bocvena bocvena 11:34 04.09.2009

Re: istražni postupak

niccolo

Uh, sad mi lakše, ja mislila da je Unf bio zloban, a on samo poboljšavao kvalitet nastave.
EDIT:
uzgred - ta advokatura : sjajna stvar, zar ne ?

Jako zamorno, ali vidim svi u tome uživaju, pa neću da budem gora od sve dece.
niccolo niccolo 11:38 04.09.2009

Re: istražni postupak

Uh, sad mi lakše, ja mislila da je Unf bio zloban, a on samo poboljšavao kvalitet nastave.

Vidi B, ja sam samo odgovorio na Libovu prozivku o Unfovim advokatima koji automatski preporučuju njegove komentare. Ja nikada nijednog blogera ne preporučujem automatski već ako se složim sa stavom izrečenim u komentaru ili ako je komentar duhovit. Stoga sam se, kao jedan od onih 13 koji su preporučili taj komentar, osetio prozvanim da objasnim svoje razloge za davanje preporuke...
margos margos 11:42 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

libkonz
Margos, odgovaram na tvoj stav da se razmećem. Pojasni kako?

Izvini, al ako si maločas rekao da ćeš poraditi na tome - verovatno imaš delić svesti da se razmećeš.
Stvarno nemam interesa da sakupljam tvoje komentare kojekuda da bih dodatno objasnila ono što si i ovde napisao u tekstu i komentarima.
reanimator reanimator 11:50 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

bocvena
"Mislim da blogeri koji znaju o čemu se radi treba da se stide što ćute".Ah, vidi, Koštunica na blogu:)Dok si ti pisao koje su ti bile omiljene pernice i mirišljave gumice, Unf onako muški i pravednički napisa da mu je dosta lažnih aktivista koji to rade zarad lične promocije. I to baš ispod Natašinog komentara o boravku u školama. I dobi silne neke preporuke.E sad, ne bih da grešim dušu, pa da ga lažno optužim kao ovaj Libkonz, da je mislio baš na nju, ali meni sumnjivo. A tebi?

Ovo obično kažem samo sovi, ali evo..odgovoriću i tebi
Dok sam ja pisao o pernicama i mirišljavim gumicama fajt oko spornog komentara (uz prateće otvorene frontove) se odvijao na prvoj strani, koju nisam ni otvarao. Čak mislim i da nije bilo u isto vreme, nego dan ranije, ali abitno.
Takodje, abitno je što sam mislio da je konkretan komentar upućen nekom drugom, a ne nataši, jer je pominjan facebook, pa sam povezao sa nečim drugim.
Ono što je bitno, a tiče se mog stava vezano za bilo koji fajt na blogu, jeste sledeće :

1. u svetlu činjenice da nemam pojma da li neki sukob na blogu ima pozadinu na facebooku, skajpu, privatnim porukama, sms porukama, MSNu, sedenju u kafani, peglanju na nekom pedesetom blogu, koji nisam ni pročitao (a tako obično bude...obično neki sporni komentar bude samo kulminacija sukoba koji traje na nekim drugim frontovima), ne vidim način da se kulturno i iskreno uključim u raspravu sa bilo kakvim stavom koji bi realno predstavio moje mišljenje na zadatu temu;
2. baš kao i u životu, tako i na blogu principijelno odbijam da se na bilo koji način (a naročito u ulozi arbitra) uključujem u bilo koju raspravu, ako nisam imao priliku da lično pratim tok rasprave (od početka, ne od drugog poluvremena ili od produžetaka);
3. posebno odbijam da držim paušalna predavanja u sukobima gde su mi obe strane na neki način drage i može samo da mi bude žao što i jedni i drugi prolaze kroz to;
4. čak i ako dam svoje mišljenje, isto neće biti percipirano kao stav, nego kao svrstavanje, pa se i od toga uzdržavam;
5. baš kao u životu, tako i na blogu, ukoliko sam u sukobu sa bilo kim, od okoline očekujem podršku kroz razgovor i pokušaj da svi zajedno prevazidjemo, a ne kroz solidarisanje i brojčano utvrdjivanje zaraćenih strana. Ništa mi u životu ne znači da neko do koga mi je stalo naprasno krene u rat sa nekim sa kim sam ja u bilo kakvoj vrsti sukoba, samo da bi meni nešto pokazao i dokazao. Prijatelji su mi potrebni da bi me, čistiji i smireniji zbog distance koju imaju u odnosu na konkretan dogadjaj, posavetovali, a ne da bi moje napade učinili jačim.
6. reč ima težinu. Pogled, intonacija, gestikulacija, mimika daju značenje i kontekst. Ne umem da se svadjam bez svega navedenog. Ne umem da nateram sebe da na blogu sa odredjenim žarom pristupim nekoj raspravi, a da nemam pojma da li mi sagovornik tokom "razgovora" jede sendvič, igra Zumu i u pauzama izmedju dva izgubljena života kuca odgovor.
7. volim blog zato što mi daje priliku da "upoznam" fantastično duhovite, inteligentne, visprene, šarmantne, načitane, obrazovane, pismene ljude, od kojih sam toliko toga naučio i koji su mi toliko puta popravljali raspoloženje
8. jedine emocije koje ima, a vezane su za blog, tiču se svega navedenog u tački 7 i tiču se dešavanja na privatnom planu ljudi sa bloga. Beskrajno mi je žao zbog j.bre i njene bake...dirnuo me novi blog snežane mihajlović...drago mi je zbog višnje i njene radosti zbog polaska u školu...bilo mi drago kad je omega postao ćale..bilo mi drago kad je milorad postao deda...to su bre bitne stvari u životu. Iza nikova su ljudi sa svojim životima, očekivanjima, željama, nadama, problemima...da li ću bilo kome da sudim na osnovu nečega napisanog na blogu, a da nemam pojma kakav mu je bio dan, da li ima neki problem, da li je možda samo ustao na levu nogu...
9. meni je blog ventil kroz koji kanališem sve svoje potrebe za neozbiljnošću, zevzečenjem i infantilnošću, koje u životu iz hiljadu i jednog razloga ne mogu da izbacim iz sebe, jer život očekuje ozbiljnost, odgovornost, umerenost. U skladu sa tim, prepun sam razumevanja za činjenicu da je blog nekome ventil na neki drugi način.

A u pozadini svakog sukoba na planeti zemlji, od najtrivijalnijih do najozbiljnijih, reči jednog velikog pesnika :

..iza prozora su puške,
iza pušaka su oči,
iza očiju su ruke,
iza ruku kuca srce bejbe,
ne boj se ja ću biti tu kraj tebe,
kad bude vreme za to...

ines08 ines08 12:09 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

reanimator

Zato si ti moj omiljeni blogodrugar
rapunzel rapunzel 12:14 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

reanimator

kak je pametan
libkonz libkonz 12:20 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Re, sve si lepo rekao. Nisam ja imao nameru da počinjem nikakav fajt. Hteo sam danas da napišem tekst o fudbalu, da analiziramo sa kojim timom ćemo da gazimo Francuze, a tu su Unfovi komentari neprocenjivi
Poslao sam mu PP, mogao je odgovoriti na PP. Umesto toga hteo je fajt. Čemu?
Margos me optužuje da sam post o potpalublju otvorio zbog lične promocije. Više mi je besmisleno odgovarati na to. Ali Unfa jesam pitao za Natašu iz ličnih razloga. Hteo sam da počnem da pišem seriju tekstova o onome što smo mi prošli, gde se vide pravi problemi porodilišta i zdravstvenih ustanova. Zbog toga sam se i registrovao na blog. Bio sam spreman da izađem sa imenom i prezimenom i pokušam da doprinesem nekim promenama.
I sada, kada se Nataša proziva da sve radi zarad lične promocije, apsolutno mi ne pada na pamet da o tome pišem. Da se ja zameram komplet lekarima u svom gradu. Za koga? Da i mene neko gazi i proziva sutra?
libkonz libkonz 12:25 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Izvini, al ako si maločas rekao da ćeš poraditi na tome - verovatno imaš delić svesti da se razmećeš.

Nemam !
Zanimljivo je samo da me ti za to optužuješ!
libkonz libkonz 12:34 04.09.2009

Re: istražni postupak

a što se mene tiče tiče - rekoh već da ne umem da crtam, a na direktive i ultimatume dobijam neke čudne pege
(i pomalo napade smeha)

Umesto ovog uvijanja mogao si lepo reći: "Lupio sam, lupaju i drugi, dešava se".
loader loader 12:35 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Jedna ekipa udara sa jedne strane, druga ekipa udara sa druge strane,
meditatori napetih mišića su u sredini...
a sve liči na lep udoban starinski krevet ... :)

bocvena bocvena 13:07 04.09.2009

Za Rea...

Pazi kad sam ti dala preporuku, baš si ga lepo sročio:) Ima samo jedno ali...
Je l' znaš šta mi je jedna mudra sova rekla kada sam otišla u Kinšasu - Zar nije dovoljno da se sklanjaš kojekakvima u realnom svetu, nećeš valjda i u virtuelnom? Taj princip pravljenja da je sve šala i komika funkcioniše sve dotle dok aktivisti najrazličitijih boja ne zakucaju i na tvoja vrata. A onda - kud koji mili moji.
Ok, sve je to legitimno. Posebno kad pišeš ništa ni o čemu kao ja i pri tome ti je jedini cilj da se dobro zabaviš.
Problem nastaje kad pišeš o vrlo bitnoj temi, polazeći od svog ličnog iskustva, ali zarad pomoći drugima. E onda kada te neko prozove da to radiš zarad lične promocije, nije smešno, to mu dodje kao kleveta. Pa se posle još praviš lud i iznad situacije.
E sad, u životu mi ne bi palo na pamet da zauzimam strane, da ne mislim da je tema kojom se Nataša bavi bitnija i od nje i od Unfa kao blogera.
Ti kako hoćeš, ja bih da se ovo raspravi.
libkonz libkonz 13:10 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Problem nastaje kad pišeš o vrlo bitnoj temi, polazeći od svog ličnog iskustva, ali zarad pomoći drugima. E onda kada te neko prozove da to radiš zarad lične promocije, nije smešno, to mu dodje kao kleveta. Pa se posle još praviš lud i iznad situacije.
E sad, u životu mi ne bi palo na pamet da zauzimam strane, da ne mislim da je tema kojom se Nataša bavi bitnija i od nje i od Unfa kao blogera.
Ti kako hoćeš, ja bih da se ovo raspravi.

Biljana 77 Biljana 77 13:45 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Hteo sam da počnem da pišem seriju tekstova o onome što smo mi prošli, gde se vide pravi problemi porodilišta i zdravstvenih ustanova. Zbog toga sam se i registrovao na blog. Bio sam spreman da izađem sa imenom i prezimenom i pokušam da doprinesem nekim promenama.
I sada, kada se Nataša proziva da sve radi zarad lične promocije, apsolutno mi ne pada na pamet da o tome pišem. Da se ja zameram komplet lekarima u svom gradu. Za koga? Da i mene neko gazi i proziva sutra?
Za svoje dete..
Prozivki će biti uvek. Šta god da čovek radi.. i sa tim mora da nauči da živi. Blog je kao način komunikacije dosta manjkav, nedostaje mu gest, mimika, emocija u glasu i pogledu. Stoga i mnogi nesporzumi, sukobi i sl. Na svojoj koži osetila pa zato i kažem. I iz mog iskustva i ugla, ukoliko postoji sukob, treba ga razrešiti konkretnim pitanjima i odgovorima, bez paušalnih ocena o tome ko šta/koga/kako promoviše, ko je na čijoj strani i sl. Ni sa najrođenijima se ne slažete uvek i oko svega, pa ni sa "drugarima" na blogu. Bez namere da zvučim kao draga Saveta, ali ako vas neko isproziva, naterajte ga da to i obrazloži. Svrsishodnije je nego reći: -nemam ja živaca/snage/vremena za ovo. Da nemate ne biste bili ovde? Za nekog: Svađa na blogu, neprocenjivo! Za sve ostalo, tu je master Re.
libkonz libkonz 13:52 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

Za nekog: Svađa na blogu, neprocenjivo!

baš sam pre nekoliko dana mislio kako to da se kod mene niko nije svađao.
Ali ovde se radio o ozbiljnoj stvari, ružnoj uvredi. Ja sam pitao konkretno, odgovora nema.
margos margos 14:07 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

libkonz
Izvini, al ako si maločas rekao da ćeš poraditi na tome - verovatno imaš delić svesti da se razmećeš.

Nemam !
Zanimljivo je samo da me ti za to optužuješ!

Reće ovo:
treniraću da budem skromniji.

pa ja pomislih da imaš.
I nisam optužila - nego rekla svoje mišljenje.
A ako sam jedina, što se, bre, onda sekiraš?


reanimator reanimator 14:18 04.09.2009

Re: Za Rea...

bocvena
Pazi kad sam ti dala preporuku, baš si ga lepo sročio:) Ima samo jedno ali...Je l' znaš šta mi je jedna mudra sova rekla kada sam otišla u Kinšasu - Zar nije dovoljno da se sklanjaš kojekakvima u realnom svetu, nećeš valjda i u virtuelnom? Taj princip pravljenja da je sve šala i komika funkcioniše sve dotle dok aktivisti najrazličitijih boja ne zakucaju i na tvoja vrata. A onda - kud koji mili moji.Ok, sve je to legitimno. Posebno kad pišeš ništa ni o čemu kao ja i pri tome ti je jedini cilj da se dobro zabaviš. Problem nastaje kad pišeš o vrlo bitnoj temi, polazeći od svog ličnog iskustva, ali zarad pomoći drugima. E onda kada te neko prozove da to radiš zarad lične promocije, nije smešno, to mu dodje kao kleveta. Pa se posle još praviš lud i iznad situacije.E sad, u životu mi ne bi palo na pamet da zauzimam strane, da ne mislim da je tema kojom se Nataša bavi bitnija i od nje i od Unfa kao blogera. Ti kako hoćeš, ja bih da se ovo raspravi.

Iskreno, jedino što mi je bitno je da Nataša zna šta ja mislim o njenom aktivizmu, a ona to zna i bez da pišem svoje mišljenje po blogu.
I da...i ja bih da se raspravi, ali da se to uradi civilizovano...njih dvoje, ukoliko hoće i žele (ukoliko ne žele, to nije naša stvar)...a ne da se ovde svi strateški rasporedimo, pri čemu 90% nas ni nema pojma šta je prava suština "sukoba", pa da krenemo da galamimo ( a uvek se sve pretvori u galamu, od koje ne čuješ ni sebe, a kamo li druge)
libkonz libkonz 14:50 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

A ako sam jedina, što se, bre, onda sekiraš?

kad bih se sekirao zbog ovoga bilo bi mi baš dosadno u životu
margos margos 15:12 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

libkonz
A ako sam jedina, što se, bre, onda sekiraš?

kad bih se sekirao zbog ovoga bilo bi mi baš dosadno u životu

Pa to ti kažem...
AlexDunja AlexDunja 15:23 04.09.2009

Re: Rešenje .. :)

AD, i to je tačno, zaboravila sam na jednog od favorita izbora.


na dva:))
ali sada vec ja trolujem:)))
pozdrav za tebe!
natasavb natasavb 15:38 04.09.2009

Re: Za Rea...

reanimator
bocvena
Pazi kad sam ti dala preporuku, baš si ga lepo sročio:) Ima samo jedno ali...Je l' znaš šta mi je jedna mudra sova rekla kada sam otišla u Kinšasu - Zar nije dovoljno da se sklanjaš kojekakvima u realnom svetu, nećeš valjda i u virtuelnom? Taj princip pravljenja da je sve šala i komika funkcioniše sve dotle dok aktivisti najrazličitijih boja ne zakucaju i na tvoja vrata. A onda - kud koji mili moji.Ok, sve je to legitimno. Posebno kad pišeš ništa ni o čemu kao ja i pri tome ti je jedini cilj da se dobro zabaviš. Problem nastaje kad pišeš o vrlo bitnoj temi, polazeći od svog ličnog iskustva, ali zarad pomoći drugima. E onda kada te neko prozove da to radiš zarad lične promocije, nije smešno, to mu dodje kao kleveta. Pa se posle još praviš lud i iznad situacije.E sad, u životu mi ne bi palo na pamet da zauzimam strane, da ne mislim da je tema kojom se Nataša bavi bitnija i od nje i od Unfa kao blogera. Ti kako hoćeš, ja bih da se ovo raspravi.

Iskreno, jedino što mi je bitno je da Nataša zna šta ja mislim o njenom aktivizmu, a ona to zna i bez da pišem svoje mišljenje po blogu.
I da...i ja bih da se raspravi, ali da se to uradi civilizovano...njih dvoje, ukoliko hoće i žele (ukoliko ne žele, to nije naša stvar)...a ne da se ovde svi strateški rasporedimo, pri čemu 90% nas ni nema pojma šta je prava suština "sukoba", pa da krenemo da galamimo ( a uvek se sve pretvori u galamu, od koje ne čuješ ni sebe, a kamo li druge)



da re , potpuno si u pravu sto se toga tice.
ja sam isto to zelela i poslala odmah posle tog komentara unfu pp.
mislila sam da nije uredu da kvarim visnjin blog , kao sto nije bilo uredu da se kvari onaj bocvenin o novcu.
meni , koju eto on proziva da to radim zarad licne promocije, nije potrebna pubilika sa kokicama.
ako misli to sto je napisao kod visnje ,trebao je da dodje na bilo koji od mojih blogova i to kaze. ako su mu smetali moji komentari po nekim drugim blogovima , isto je i tamo trebao da dodje i kaze sta ima. ne , on je uradio nesto za sta ja zaista nemam zivaca/snage /vremena kao sto bilja rece.
stojim iza svake reci koju sam na blogu napisala imenom i prezimenom. cak na jednom od mojih blogova stoji i adresa sajta naseg udruzenja gde ima i moj broj telefona,a razlog mog pisanja na blogu, nemam nameru da obrazlazem bilo kome.
ono sto sam ocekivala , je da su svi ravnopravni na blogu, ali izgleda da su moja ocekivanja sto se tice toga bila pogresna.
nekima je dozvoljeno da se ponasaju kao da je njihov blog. ko se sa njima ne slaze ostaju mu dve opcije, da komentarise samo na svojim blogovima , jer tu ima opciju banovanja ili da ode sa bloga. inace , bice izlozen prozivanju na svakom blogu na kom se pojavi, a nevezano za temu.
Unfuckable Unfuckable 19:24 04.09.2009

Re: trebalo...trebalo...trebalo

koliko lepih saveta kojih se niko ne pridržava, ali ih svi tako toplo i drugarski preporučuju - drugima,
pući će mi kapilari od te miline, 'leba mi.
libkonz libkonz 20:40 04.09.2009

Re: trebalo...trebalo...trebalo

Re: trebalo...trebalo...trebalo

bi ili da se izviniš ili obrazložiš. Ali očigledno nisi sposoban ni za jedno od ta dva. Nisam iznenađen.
angie01 angie01 20:52 04.09.2009

Re: trebalo...trebalo...trebalo

koliko lepih saveta


bash sam se ganula,....koja principijelnos'!

e extra!

kao niko ne zna shta se deshava, kada to neodgovara, a fino uchestvuje u svim igrama kada je jel' te odgovarajuce.

a sve ko mala deca!

prvo- to skakanje na nekog-je nepristojno, ko se ne slaze sa nekim mishljenje, moze to i normalno da iskazel,..al su ovde popularana pregrupisanja, pp, mailovi, pa onda- ako se neko zamerio- mozesh misliti, ne slaze se i ne pokazuje potrebu za vecinskim podupiranjem-onda udri,..najcheshce sa lupanje preporuka na najgluplje moguce izjave- samo ako su protiv prokuzenog i mudro gledanje sa satrane, niko da pokaze elementarnu neprijatnost shto se tako neshto i dogadja,...ako vec i sam ne naskochi na "neprijatelja"
a posle sledi grupna ignoracija,...e upish zivi!

o predhodnicima za obrachun, koji su umislili neku specijalnu poziciju na blogu,..a pri tome paze kako s kim- da bi oragnizovali tretman- da i ne govorim,..e pravi boljshevizam- chestotam na kontinuitetu!
Unfuckable Unfuckable 20:53 04.09.2009

Re: trebalo...trebalo...trebalo

bi ili da se izviniš ili obrazložiš. Ali očigledno nisi sposoban ni za jedno od ta dva. Nisam iznenađen.

pa ja sam lepo tražio da mi se objasne prvo moja prava, pa da mi se kaže ko me to saslušava i potpisuje li se zapisnik u prisustvu advokata ili samo onako pričamo malo rukama,
pa da mi se kaže ko je sudija (advokate tužbe već razaznajem)
a ti samo : "priznaj, priznaj, priznaj"
Mislim, kako da priznam kad ni Žrtva nije baš sve priznala, krši mi sve to ovo malo samospoznaje štomi osta' nakon ovakovog temeljitog grupnjaka
Bratko, ugodna je ta hajmorajaviditeme isledničko - džentlmenska retorika, samo malo dosadna i u mom jadnom i neimpresioniranom slučaju - neproduktivna.

A selektivno (ali razumem...mora se) primećivanje kakica često dovede do valjanja u istim. To ti je kao sa brisanjem komentara : ili brišeš sve ili ne brišeš ništa, pitaj ljude malo da ti objasne na pp.
Odgovaram ovako brzo i na preskok jer nisam stigao da se ulogujem na fb po mišljenje, štuca nešto....gužva
mikimedic mikimedic 20:59 04.09.2009

Re: trebalo...trebalo...trebalo

(advokate tužbe već razaznajem)


i ja...
libkonz libkonz 21:27 04.09.2009

Re: trebalo...trebalo...trebalo

Bratko, ugodna je ta hajmorajaviditeme isledničko - džentlmenska retorika,

moja?
grešim li negde ili je bilo ovako:
1. Uputio si tešku uvredu Nataši. Mogu svi da se prave nevešti i da kažu da ne razumeju, ali reći nekome da koristi svoje dete zarad lične promocije je jadno da jadnije ne može biti. Pogotovo što Nataša nije ostavljala nikakve brojeve žiro računa, reklamirala NVO ili tražila donatore.
Jadno mi je to što se blogeri prave nevešti.
2. Poslao sam ti privatnu poruku gde sam te kratko pitao da li si u svom komentaru mislio na Natašu. Bilo mi je jasno da jesi, ali ipak sam želeo da te pitam, nadajući se da ću dobiti odgovor i da ću videti da grešim.
3. Odgovor ostavljaš ovde na blogu.
4. Margos pokušava da te zaštiti prišivajući mi samohvalisanje.
5. Postavljam ti kratko i jasno pitanje: Zašto si to napisao za nju?
6. Vrdaš, pokušavaš bezuspešno da budeš duhovit, da bi od faze "pokakio se" sada došao u fazu "ukakio se".

To ti je kao sa brisanjem komentara : ili brišeš sve ili ne brišeš ništa, pitaj ljude malo da ti objasne na pp.

Brisanjem? Od kada sam na blogu NITI JEDAN komentar nisam obrisao niti sam bilo koga banovao.
A ovo za Fejsbuk: tvoja mašta smišlja svašta!
dunja73 dunja73 21:36 04.09.2009

Re: trebalo...trebalo...trebalo

mikimedic
(advokate tužbe već razaznajem)i ja...



Omajngot ,pa ovo sve zbog ovoga

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana