Ministarstvo nekulture

angie RSS / 26.10.2007. u 21:08

Ne verujem da je bash za hvaljenje, ali eto u Srbiji ima neshto specifichno, shto shljaka, masovno je prihvaceno uz euforiju, chak izaziva radost i zadovoljstvo-al' ko mari za posledice, (kao u sluchaju globalnog zagrevanja).

Naime, od svih ministarstava, koja rade traljavo pod sumnjivim rukovodstvom i josh diskutabilnijim odlukama, Srbija ima, a da niko o tome nije obaveshten, shto je sasvim u redu, jer je to potpuno legalno, iako radi pod firmom sa regulisanim papirima, ministarstvo nekulture, koje je pri tome i visoko profitabilno, za razliku od ostalih ministarstava, koja katastrofalnim rezultatima u glavnom unishtavaju budzet.

Pompeznog naziva, a rodjeno u vreme zlobinog bezumlja, (te eto i potrenog kontinuiteta), Grand produkcija praveci proizvod koji afirmishe najgori  kvalitet i podilazi niskim vrednostima, promovishe primitivizam u agresivnoj formi, potpomognuta najgledanijom televizijom u zemlji. Pa tako ministar nekulture, ruznjikavi, bivshi kafanski harmonikash sa zavrshenom srednjom uzaludnom sa dva velika odmora, sa fondom od 15 gramatichki neisparvnih prosto-proshirenih rechenica bazichne komunikacije, uspeshno rukovodi ovim visoko proizvodnim gigantom.

Tu je i ministarka, Fahreta Jahic, koja je nekada davno bubuljichavog, loshe nashminkanog lica i sprzene izblajhane kose, ali sa resicama koje se ljuljaju na njenom nezgrapnom telu u vrucim pantalonicama, nespretno otcupkala i otpevala svoj prvi hit, a onda  vinula u neslucene visine.

Glavno delanje ovog ministarstva je da rasprshuje u ogromnim dozama, sasvim legalno, na nove generacije opasan virus primitivizma i nekulture, koji kada se jednom proguta, vechno ostaje u organizmu i tu multiplicira, odredjujuci bolesniku kroz ceo zivot potrebu za njegovim sve vecim konzumiranjem.

Negde je obajvljeno da je finale Grand Showa gledalo 80% odrasle populacije u Srbiji, shto je svakako znak za uzbunu i Health Alert, ali izgleda da nikome ta surova stvarnost ne smeta. poklonici tog uzasnog uzurpirajuceg zvuka, hipnotisano poslushni uzimaju intervenozno svaki produkt, kao shto u prichi deca slede sviracha sa charobnom frulom, iako ih on vodi u propast.

Grand & Pink dr Mengele korporativna laboratorija pri ministarstvu inkasira svake godine ogromne pare, kupuju se jahte, tochi se shampanjac, dok siromashna inficirana nacija, pritisnuta problemima i zgurana u bolesnichki tor, svoja izmuchena lica shiri u osmehe  jedino uz ove skaradne zvuke.

Pa sad, ako vec niko nije zaiteresovan da se infekcija ne shiri dalje, narochto shto je vec dugo prisutna u obliku epidemije, zar nije onda poshtenije da ovo ministarstvo bude i zvanichno priznato? 



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie angie 21:18 26.10.2007

poshto se nije pojavilo u postu

angie angie 21:20 26.10.2007

Re: poshto se nije pojavilo u postu

andjelija andjelija 21:46 26.10.2007

mnogo ti negativan tekst

angie.

zeludac me zabole dok sam stigla do kraja. pa sta bi bilo da su u pitanju ozbiljne stvari, transplatacija organa!?!?

dokle vise ovde da se citaju trivijalne stvari koje apsolutno nikog ne informisu ili obrazuju.

sta si ti nama ovde rekla? kako jedna grupa ljudi ne valja, stavljas ih u isti kos sa mengelom (!!!) ...alo, ljudi spustite gardove .... promeni kanal...izadji na ulicu....pusti muziku. imas gomilu izbora, kao i svi mi.

pa veci deo naseg stanovnista nema zavrseno dalje od osnovne skole. muziku o kojoj ti pricas slusaju i te fakultetliije? odakle taj snobizam?! mi, vi, oni....ko ste vi?

grand sada uopste nije los, to je zabava za narod. i kakvi god bili sasa popovic i brena, da postoje bolji od njih bili bi.

sta ce nama danas uopste vise televizija na kraju krajeva?!


razocarana sam tvojim tekstom jer nisi videla koje pozitivne stvari ima taj sou...ili sam ja jedan naduvani optimista pa imam izgovor za sve.


pustite ljude da rade, da se smeju, da uzivaju....jedan je zivot.....a garantujem da bi veci deo ovog VIP drkadzijskog bloga posle par casica popelo se na sto i uzivalo.
angie angie 22:01 26.10.2007

Re: mnogo ti negativan tekst

grand sada uopste nije los


draga andjo-ovime si sve rekla, pa se ne bih upushtala u ostali deo tvog komentara, ono o snobizmu, pozitivnim starima tog showa i vip drkadzijama....- ti ochigledno ne kapirash koliko je cela takva mashinerija opasna po jedno drushtvo.
pufna pufna 22:02 26.10.2007

Re: mnogo ti negativan tekst

andjelija
mozda te je zeludac zaboleo zato sto je stravicna istina?
samo mi molim te reci koje su to pozitivne stvari koje nam donosi taj sou? I kad je grand bio bolji da sad nije tako los, kako kazes?
Pre ce biti da je iz godine u godinu sve lascivniji, primitivniji i da je porazavajuca cinjenica da ljudi se smeste ispred malih ekrana masovno zbog te emisije. A u ono proskribovano doba si makar imao neke ljude koji su se kako tako brinuli o kvalitetu pa su mase sedele i slusale Lolu Novakovic i gledale Milenu Dravic i Dragana Nikolica.
Niko ne spori da je to zabava za mase, ali je strasno kojim putem se vodi masa. Samo vidi paradoksa, nekada je bilo mnogo nepismenog sveta a bolje ga se zabavljalo, dok je sad funkcionalno nepismen zauzeo prostor po svojoj meri jer mu se ugadja.
A da se osvrnemo malo na javni servis i direktora koji je na krilima vetra poobecavao sve i svasta a samo se priblizio pinku. Izbacio je obrazovne programe, tako preko potrebne. Ne prave se vise tj. ne finansiraju kvalitetne drame. Ne prave se programi za decu, ali bas nikakvi. A to je tv koju svi placamo, dok je pink privatan i na zalost po zakonu profita moze sve. Ali, kad bismo se ponovo setili da i KULTURA mora imati svoju strategiju, za kojih desetak godina bi se i uticaj pinka smanjivao.
I za kraj, ne manje vazno, je problem sredine u kojoj se sve ovo plasira, mladih generacija i dece koje cupkaju uz sve to ( samo zato sto nemaju drugu ponudu). Sredine koja ne zeli na zapad vec na orijentalni istok. E pa trazili ste- gledajte!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:12 26.10.2007

Re: mnogo ti negativan tekst

grand sada uopste nije los

ovo je vrh.
ja sam se pre mislim oko mesec-dva dana sa svoja dva gay prijatelja upustila u avanturu od pola sata gledanja nekog grand show.a gde se biraju nove zvezde. onda sam par dana posle dobila ovo dole na email. cisto radi usporedbe...ne zelim da kazem da preko nema tresha, daleko bilo, ali tresh je tresh a ne glavni model ponasanja kao kod nas.

[youtube]http://video.google.com/videoplay?docid=1002413399408111312&q=UK+Idol+Opera&total=11&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0[/youtube]
andjelija andjelija 22:14 26.10.2007

gospodo

ne mogu da vam kazem kada vi niste uopste u toj prici.

niti mozete da se otrgnete od tog besa i gadosti sto ispoljavate prema njima.

nas narod je seljacki narod bio i ostao. i bice. i nije nista lose u tome, ali ni dobro.

neka se ljudi smeju...bolje da se smeju nego da se mrze, da ratuju, da budu kriminalci, ili ovi pokvareni do srzi politicari.


i to programi za decu.... znate li vi kako se vi meni cinite? grozno kao roditelji...nabudzite decu ispred televizije, ispred kompjutera (tamo dole se siti izgadjase kojekavvim igricama, racunarima)...katastrofa!

umesto da deca budu napolju, da se makar na asfaltu celice i bude mastu pred zivotom koji ih ceka.


i koja je srpska kultura molim vas? jesmo bili 5 veka pod turcima pa nama to zavijanje i dalje genima. od slager pesmica iz dalmacije..ni to nam nije pomoglo, italijani o sole mio nazad za italju, sanjsonjeri ....vrlo kratkog daha, rokenroll.....ne mogu sebe da dovedu u red a kamoli druge, vecito su drugi krivi....narodnjaci najcesce.


shvatite, ne mozete vi nekog coveka naterati da slusa caneta umesto viki miljkovic ako covek to ne voli. jel to problem? i diskutabilno je koliko kulture ima u svemu danas, pogotovu u rokenrolu.
andjelija andjelija 22:18 26.10.2007

lepa brena

koliko se meni cini se spustala helihopterom na pune stadione balkanskih zemalja....hocete da kazete da su svi ljudi koji su isli da je gledaju seljaci i nekulturni?

ta zena je postigla najvise od svih zena nasih,

srpska madona ako cemo pravo. cinjenica.

i umesto da ucimo od nje kako da se bude nezavisna uspesna zena, mi naravno udri po kutluri...


kulturoooo eve me :))

[to zelim za novu godinu ]
andjelija andjelija 22:20 26.10.2007

Re: mnogo ti negativan tekst

BebaOdLonchara
grand sada uopste nije losovo je vrh.ja sam se pre mislim oko mesec-dva dana sa svoja dva gay prijatelja upustila u avanturu od pola sata gledanja nekog grand show.a gde se biraju nove zvezde. onda sam par dana posle dobila ovo dole na email. cisto radi usporedbe...ne zelim da kazem da preko nema tresha, daleko bilo, ali tresh je tresh a ne glavni model ponasanja kao kod nas.[youtube]http://video.google.com/videoplay?docid=1002413399408111312&q=UK+Idol+Opera&total=11&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0[/youtube]


da, vrh je kako se izrazavas

vrh brate vrh ....curcicu....


tv preko barem preko okeana je nevidjeni tresh. ne gledam vise televiziju uopste.
angie angie 22:24 26.10.2007

Re: gospodo

e andjo, kome ti to, nishta te ne razumem, ko da se otrgne od besa i gadosti, grozno kao roditelji????

pufna pufna 22:25 26.10.2007

Re: gospodo

koja je srpska kultura molim vas? jesmo bili 5 veka pod turcima pa nama to zavijanje i dalje genima.

nama su njihovi melizmi u ''genima'', a ne ovaj sund. Zasto trpas narodnu muziku uz ovaj sund?
A kad bi ova drzava odvojila malo para da se oni koji su se za to skolovali i i pravi ljubitelji ( fak. diploma nije nuzna) pozabave malo izvornom narodnom muzikom onda se ne bi na svakom koraku cuo ovaj kic. A najstrasnije je sto zarad para se i skolovan svet preprodaje i pise muzikicu na tekstove Tucakovicke. Pa i tu je veliki monopol!. Zar nisi primetila da ne mozes ni da razlikujes tu poplavu od hitica. Zato se i prisecas pesama po velicini guze ili silikona ako su zene u pitanju...
andjelija andjelija 22:29 26.10.2007

Re: gospodo

never mind..izbrisi sve ovo moje pisano....dzaba trosim reci...i ne verujem da cete me razumeti....

cini mi se da si/ste previse judgemental (ne mogu se trenutno setiti na srpskom), zatvoreni, tvrdoglavi i ne dozvoljavete sebi slobodu da prihvatite i razumete zasto se neke stvari oko nas desavaju tokom koji ne volimo.


a na ovom blogu b92 mi pocinje sve smetati jer je postao skroz bezveze, samo ponekad neko ostavi nesto korisno za nas, i to prepucavanje medjusobno i nerazumevanje.... a nema potrebe za tim tonom.

sorry for interapting

pufna pufna 22:32 26.10.2007

Re: gospodo

a ti si kanda postala mnogo nostalgicna pa ti i srpsko govno mirise na cevape!
andjelija andjelija 23:07 26.10.2007

Re: gospodo

naprotiv, hrana gora nego ikad..ali ko mi kriv sto pratim ekologiju pa furam na elektricni pogon (bez ulja, masti, zaprske i ostala sranja ...kosa mi je u obliku brokolija)

sta da budem nostalgicna kad je ceo svet moj :))
angie angie 23:17 26.10.2007

Re: gospodo

tebi sestro slatka i cekic u glavu ne bi pomogao


e andjo ovo bash i nije neka komunikacija!
Sve ok, kazi shta hocesh, samo normalno- ne razumem shta te je to iznerviralo,
zivish u sad, kao u asimilovanoj varijanti , a grand sa onim najgorim primitivizmom ti nije losh?
angie angie 00:01 27.10.2007

Re: gospodo

pise muzikicu na tekstove Tucakovicke.


moj omiljeni stih-moje suze padaju na gore= pa stvarnooooo!
andjelija andjelija 03:16 27.10.2007

Re: gospodo

angie
tebi sestro slatka i cekic u glavu ne bi pomogao


e andjo ovo bash i nije neka komunikacija!
Sve ok, kazi shta hocesh, samo normalno- ne razumem shta te je to iznerviralo,
zivish u sad, kao u asimilovanoj varijanti , a grand sa onim najgorim primitivizmom ti nije losh?



nije me angie iznerviralo koliko mi je dosadilo da citam iste kritike na racun drugih bez da se razume ili pokusa da se razume ko si tu ljudi, kome je namenjeno, zbog cega je sve to tako kako jeste.

vas niko ali bas niko ne tera da gledate te kanale, da slusate tu muziku zar ne?

onaj kome to odgovara taj ce i da gleda. zar mislis da se ta emisija sustinski razlikuje od 95% emisija danas na televiziji? osim discovery kanala vise nista nema smisla, ni za decu ni za odrasle. to je klasicno otupljivanje narodnih masa, politika, raznorazni zabavni programi....umesto da se svi okrenemo komsijskim pravim vrednostima, drustvu oko nas, deci ...... domacice dok pricaju na telefon deca im gledaju crtace...zasto deca nisu napolju sa drugom decom? muzevi su tu kao civiluk obican, kasno kuci umorni od posla dodju, malo pomaze dete, cim ono drekne i njemu se dize pritisak...

ovoj pufni sam rekla na nacin na koji sam rekla jer se klinom klin izbija. ni rec nije pokusala da razume sta predlazem, zbog cega mi smetaju takvi crni stavovi tvoji.

a ja gde zivim...pa sad ako hocu da vidim onda oko mene mogu da vidim svasta ruzno: klince sto nose farmerke do pola dupeta, nemaju osnovno obrazovanje, ograniceni su u svemu....nemaju apsolutno nikakvu slobodu da se izraze, za razliku od nase dece gde 'demokratija' jos nije stupila na snagu.....
shatro nazovimo hip hop mnogo gori od nasih narodnjaka, klince koje opet ne puse cigarete ali zato duvaju travu..prema tome, skole u kojima je zabranjeno da se kostimiraju u pirate, zoroe, vojnike, bez bonbona jer zaboga taj jedan dan (halloween) moze dozivotno da im upropasti zdravlje......

i sad se vi tu brinete o nekoj grand paradi.... koja ne bi bila uspesna da nije bas takva. sve ima svoje, ko sto narod kaze svaka krpa nadje zakrpu.

nadam se da sam bila malo jasnija.

Atomski mrav Atomski mrav 13:01 27.10.2007

Re: gospodo

vas niko ali bas niko ne tera da gledate te kanale, da slusate tu muziku zar ne?

Pa valjda ni tebe, Anđo, niko ne tera da čitaš & pišeš po B92 blogu - pošto vidim da te jednako nervira kao nas Grand Show. Kod mene u familiji neko voli da ga gleda, neko ne voli. Ko ne voli, taj ne gleda ali ne gnjavi i ne vređa one koji gledaju, pogotovo ne na način na koji ti to radiš ovde.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:46 27.10.2007

?!

andjelija
jesmo bili 5 veka pod turcima pa nama to zavijanje i dalje genima. [/quote




je l ja gresim ili je ovo najcesce pominjana fraza u srbiji?

Zasto se Srbi pale na losu muziku?
Pet vekova pod Turcima...

Zasto Srbi nemaju lepe manire?
Pet vekova pod Turcima?

Zasto Srbi imaju los standard?
Pet vekova pod Turcima?

Zasto Srbi nose Srebrenicu na savesti?
Pet godina pod Turcima?

Turci su DAVNO bili i otisli...
Nekultura ostala.



andjelija andjelija 16:12 27.10.2007

Re: gospodo

Atomski mrav
vas niko ali bas niko ne tera da gledate te kanale, da slusate tu muziku zar ne?

Pa valjda ni tebe, Anđo, niko ne tera da čitaš & pišeš po B92 blogu - pošto vidim da te jednako nervira kao nas Grand Show. Kod mene u familiji neko voli da ga gleda, neko ne voli. Ko ne voli, taj ne gleda ali ne gnjavi i ne vređa one koji gledaju, pogotovo ne na način na koji ti to radiš ovde.



izvini ja nikog nisam uvredila. zar se ne ceni neka iskrenost danas majku mu? mogla sam da kazem i da je pufna glupa, sto stvarno mislim, ali to tek nema nikakvog efekta.

a ako te gnjavim ti me ne citaj. a pisacu dok osecam potrebu da mozda imam nesto da podelim sa vama.
angie angie 16:29 27.10.2007

Re: gospodo

izvini ja nikog nisam uvredila.



kako to mislish nisi-snobovi, nadrkani, chekic u lavu, glupa....i josh prochitaj malo shta pishesh, stvarno je krajnje nekorektno-da ne kazem neshto drugo.
Ako se tebi grand svidja-ok, samo nemoj ovde da se ruzno ponashash.
angie angie 16:30 27.10.2007

Re: ?!

Vanja- nekultura ostala i josh se organizovano podhranjuje.
andjelija andjelija 18:12 27.10.2007

Re: gospodo

ruzno ponasanje je relativna stvar, kao i dozivljavanje uvrede.

ne mislim da se ruzno ponasam mozda ste vi jako sujetni, mozda fini i lepo vaspitani pa me tako dozivljavate....i to nije moj problem nego vas. ceo zivot je nekorektan prema tome sto se pre suocite sa tim, pre cete imati sanse da budete srecniji i ispunjeniji.

televiziju ne gledam (DA PONOVIM), videla to nesto malo granda pre par meseci...i nicim se ne razlikuje od ostalih zabavnih emisija.

sentinel26 sentinel26 18:29 27.10.2007

gospodo bez uvreda

andjelija
........izvini ja nikog nisam uvredila. zar se ne ceni neka iskrenost danas majku mu? mogla sam da kazem i da je pufna glupa, sto stvarno mislim, ali to tek nema nikakvog efekta...........................
mozda imam nesto da podelim sa vama.


Ovo što ste napisali je ružan i propao pokušaj uvrede prema Pufni, i da se lijepo izvinete ili da pronadjete neki drugi blog dje to predstavlja standard.

angie angie 19:23 27.10.2007

Re: gospodo

ruzno ponasanje je relativna stvar, kao i dozivljavanje uvrede.

ne mislim da se ruzno ponasam mozda ste vi jako sujetni, mozda fini i lepo vaspitani pa me tako dozivljavate....



kako mislish relativna stvar-nekom kazesh da je glup i da mu ni chekic u glavu ne bi pomogao, da su drugi drkadzije i ceo taj arsenal koji si ovde upotrebila-stvarno je dosta, em si se tako ruzno ponela i sada josh insistirash na nekoj relativnosti.

Ako ne vidish razliku izmedju Granda i ostalih zabavnih emisija-onda nishta, uzivaj.
hercule poirot hercule poirot 19:32 27.10.2007

JA MISLIM DA JE PUFNA GLUPA

U ovome ne postoji uvreda.
Da bi uvreda postojala mora da postoji tvrdnja - ja tvrdim da je pufna ubica - moglo bi da bi bila uvreda.
Zasto?
Zato sto bi bi povredila cast i moral zrtve i/ili u pitanje dovela njrn drustveni ugled i prouzrokovala joj, makar posredno stetu, svojom netacnoscu i malicioznoscu.
S druge strane uvreda mora da sadrzi uvredljivu rec. Ovde takve reci nema. Glupost je ljudska osobina, kao plave oci ili celavost. Glupost znaci neinteligentnost. A to nije uvreda. Da nekoga neko nazove - ej celavi ili ej plavooki to ne bi bila uvreda za celavog ili plavookog vec znak nevaspitanja onoga ko se drugima obraca tako umesto imenom. a nevaspitanje tog tipa nije lepo ali nije ni kaznjivo.
Kleveta pak mora biti netacna tvrdnja.
Da li je pufna glupa? Zavisi. Kako kome. Nekome je glup prosecan covek, drugi smatra da je cak i pas pametan ili delfin, odn. pufnu verovatno neki drze jako, jako glupom, drugi manje glupom, treci priclupom, cetvrti prosecnom, peti natprosecnom itd. dakle, covek je samo izneo svoje misljenje da pufnu smatra isodprosecne inteligencije sto ni on ni zrtva ne mogu dokazati ni da jeste ni da nije istina. Mozda je smisao: pufna se pravi pametnijom no sto jeste, a tek to nije uvreda. jednom je istina, drugom nije.

Osim toga ne postoji zla namera. Cak kaze: mogla bih reci da je punfa glupa, u sta btw. verujem, ali necu. dakle ona to cak nije ni rekla. zle namere nema.

stoga izjava
ja misim da je pufna glupa ne moze biti uvreda posto je i deklarativno i implicitno samo misljenje. i to legitimno kao i svako drugo. Osim toga ne zna se da li odgovara subjektivnoj istine klevetnika.

Nije to lepo da se kaze, ali nije ni strasno niti za tako dramaticnu osudu.
a vredjanje nije.
angie angie 19:42 27.10.2007

Re: JA MISLIM DA PUFNA NIJE GLUPA

Gospodine Dejane Stankovicu, prvo mi stvarno smeta shto svaki put kada hocete neshto shto bash nije simpatichno da kazete, koristite ovaj nik, zar to nije zabranjeno u pravilnoku bloga?

Drugo-vi ste dovoljno inteligentni da ste prepoznali sve shto treba u andjelijinom komentaru da bi ste uleteli sada sa ovakvim objashnjenjem, koje bi joj eventualno dalo za pravo- a nikako ne moze, ne znma kako biste observirali ono sa chekicem u glavu.

Svakako bi mi bilo draze da ste svoju elokvenciju upotrebili komentarishuci temu.

Zao mi je shto vam je josh uvek zanimljivo da se podrzava nepotrebni incident.
hercule poirot hercule poirot 19:52 27.10.2007

Re: JA MISLIM DA PUFNA NIJE GLUPA

Vi ste angie, jedna divna osoba. ispravna, cestita, pravedna.
Vi cak ne umete da naljutite coveka. Ocigledno ste ljuti, negodujete a onda coveka obaspete komplimentima. Te dovoljno inteligentan, te elokventan, te stankovic.

Ja vas nikada ne bih uvredio... i svako vam dobro zelim.

ljubac
hercule poirot hercule poirot 20:01 27.10.2007

Re: JA MISLIM DA PUFNA NIJE GLUPA

ipak, ako zelite mozemo da raspravljamo o tome de li je uvreda na javnom mestu za nekoga reci da je bio bubuljicav, ili da je nekulturan. I jos je taj neko javna licnost pod punim imenom i prezimenom i sa odredjenim ugledom kod naroda. Sta znaci nekulturan? I to je veoma relativno a lici na uvredu.
adam weisphaut adam weisphaut 20:06 27.10.2007

Re: JA MISLIM DA PUFNA NIJE GLUPA

hercule poirot
Vi ste angie, jedna divna osoba. ispravna, cestita, pravedna.
Vi cak ne umete da naljutite coveka. Ocigledno ste ljuti, negodujete a onda coveka obaspete komplimentima. Te dovoljno inteligentan, te elokventan, te stankovic.

Ja vas nikada ne bih uvredio... i svako vam dobro zelim.

ljubac

Samo nam svima vredjate inatligenciju pretpostavljajuci da mso toliko glupi da ne mozemo da prepoznamo ko ste
ili to mozda govori o Vasoj?
angie angie 20:12 27.10.2007

Re: JA MISLIM DA PUFNA NIJE GLUPA

sada moram da idem na neki party, pa ne mogu da nastavim, a vi svakako razumete o chemu se radi i u tekstu i u andjinim komentarima.
hercule poirot hercule poirot 20:14 27.10.2007

Re: JA MISLIM DA PUFNA NIJE GLUPA

moram da idem na neki party


gde cete sad kad je najlepse?
angie angie 20:18 27.10.2007

Re: JA MISLIM DA PUFNA NIJE GLUPA

pa eto, kada je odavno vec zakazan, a i skupljaju se dragi ljudi, a bice prilike da se objasnimo:)))

pufna pufna 22:58 27.10.2007

to h.poirot

Samo jedno se, ipak moram sloziti sa tobom, a to je da zle namere kod Andjelije nema- samo glupe.
pufna pufna 23:06 27.10.2007

Andjin haos

ko je Andjelija tebe tako naljutio?

Pa mislis da ova tema ne zasluzuje nikakv osvrt dok god po Srbiji haraju ''kriminalci i do srzi pokvareni politicari"?
Uostalom ne moras ni da odgovaras, jer me ovo kratko iskustvo sa tobom poducilo da sigurno neces o ovome pricati nego o nekim potpuno nebitnim mukama koje tebe zaokupljaju.

( kako kad odgovaras na nepostojanje obrazovnog programa za decu na rts-u:''i to programi za decu.... znate li vi kako se vi meni cinite? grozno kao roditelji...nabudzite decu ispred televizije, ispred kompjutera (tamo dole se siti izgadjase kojekavvim igricama, racunarima)...katastrofa! ''.


Coveku ostane jedino pitanje, da li ti uopste pratis tok svojih misli? kao i da li ti uopste znas s kim razgovaras? To iskreno pitam zbog tvojim smesnih napada.


S druge strane dragi blogeri,
izvinte, a sto se ovde raspravlja o meni i andjelijinim konfuznim ljutitosmesljivim stavovima? Zena ni na jedno pitanje nije odgovorila a da se nije projetkovala sopstveni ''bes,gadost,prezir prema sopstvenom narodu nazivajuci ga prostim ( verovatno ni ne zasluzuje nista bolje, taj njen narod)'' i za sve to su joj krivi politicari ( ajd makar jedna ispravna opservacija), ali taj ''narod'' treba ostaviti u kolektivnom smehu samom sebi.

Cudno je da za kritiku sunda dobijes kontra-argument da nije demokratski zabranjivati. Ko uopste prica o zabrani?
A da li je demokratski raspravjati o tome? Ili svi treba da se pokrijemo usima, jer su silikoni veci na zapadu, jer je ponografija prostranjenija tamo, jer je sve gore drugde nego kod nas bezgresnih, nebeskih...

adam weisphaut adam weisphaut 23:09 27.10.2007

Re: Andjin haos

A da li je demokratski raspravjati o tome? Ili svi treba da se pokrijemo usima, jer su silikoni veci na zapadu, jer je ponografija prostranjenija tamo, jer je sve gore drugde nego kod nas bezgresnih, nebeskih...

Amen
marumi marumi 00:13 28.10.2007

Re: gospodo

pufna
a ti si kanda postala mnogo nostalgicna pa ti i srpsko govno mirise na cevape!

:))))))))))))))))
marumi marumi 00:18 28.10.2007

Re: lepa brena

ta zena je postigla najvise od svih zena nasih,

Pa hebiga, nemaju sve zene dobre batake da na njima postizu uspehe i postaju uspesne i nezavisne.
Secam se kad su jednom strancu poklonili njenu traku sa golisavim batacima on je uzviknuo:
- Sta ce meni ovo, ja ne voli Lepa Brena!"" Sve je stvar ukusa, zar ne?
marumi marumi 00:27 28.10.2007

Re: JA MISLIM DA PUFNA NIJE GLUPA

gde cete sad kad je najlepse?

:))))))))))))))))))
andjelija andjelija 00:43 28.10.2007

Re: JA MISLIM DA PUFNA NIJE GLUPA

dobro devojke :))

mozete vi da se naredjate nije meni to problem nikakav...jedna ko ni jedna.

pufno, pufno....
molim te ako budes imala vremena procitaj moj prvi post, ali sporije. i razmisli. nista vise ne trazim od tebe. samo razmisli....ovo ostlao za batake je toliko bezveze da nemam reci.

i ako mozes da prestanes da prevrces moje misli jer dobijaju sasvim drugu misao...razumecu te jedino ako pises za Kurir.

[ukazujujem Vam kako sa strane izgleda vas odnos prema svetu....ko razume razume....ko ne razume .... shvatice jednog dana...mozda]
adam weisphaut adam weisphaut 00:57 28.10.2007

Re: JA MISLIM DA PUFNA NIJE GLUPA

pufno, pufno....
molim te ako budes imala vremena procitaj moj prvi post, ali sporije. i razmisli. nista vise ne trazim od tebe. samo razmisli....ovo ostlao za batake je toliko bezveze da nemam rec

Nego Andjelija, cisto me onako interesuje kako se to zove kada se neko obraca jednom bloggeru a pritom ubacuje reci drugog ?
pufna pufna 01:01 28.10.2007

devojke da se naredjaju na tebi?

jedna ko' nijedna?
jel ti neko dosad rekao da si prosta?
Ne treba ti s visine nikome nista da ukazujes niti ce ikome da svane i da ga prosvetli tvoja mesijanska uloga. Ostavi to za tvoje prijatelje.
a sad zbogom Andjo i keep going... uz kurir dakako- tamo nema zbuna, sve je jasno ko' dan.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:38 31.10.2007

Helihopter ili helikopter - nije svejedno

andjelija
koliko se meni cini se spustala helihopterom na pune stadione balkanskih zemalja....hocete da kazete da su svi ljudi koji su isli da je gledaju seljaci i nekulturni? ta zena je postigla najvise od svih zena nasih, srpska madona ako cemo pravo. cinjenica. i umesto da ucimo od nje kako da se bude nezavisna uspesna zena, mi naravno udri po kutluri...kulturoooo eve me :)) [to zelim za novu godinu ]

Ne kažem da nema dobrih, smešnih detalja u TOME, i ne kažem da su svi nekulturni i seljaci - ali generalno mislim da je TO uništavajuće za narod, moral, decu,...
Atomski mrav Atomski mrav 21:48 26.10.2007

Buldožer

Kako se zvao onaj lik što je tamo 2000. ili 2001. hteo da buldožerom sruši zgradu Pinka na Dedinju jer je podignuta bespravno? I ko ga je tada sprečio? Danas zbog toga ispaštamo...
angie angie 22:03 26.10.2007

Re: Buldožer

pa zgrada pinak je dobila neku nagradu za projekat- iako je bespravno podignuta, i to josh od mog prijatelja, super grdske face, intelektualca i rok muzichara, a profesora na arhitektonskom fakultetu-katastrofa.
Dax Dax 22:06 26.10.2007

Buldožer

Ne znam stvarno kako vam se vise ne smuci?U cemu je vas problem?
Ako za sebe tvrdite da ste demokrata onda nema razloga da vam smeta ni Pink a ni "Grand".Zeljko Mitrovic moze na svojoj televiziji da emituje program koje god hoce sadrzine,a vama ako se ne svidja promenite kanal.Ili je mozda u necemu drugom problem.Hocete da kazete da "drzava" treba da zabrani neku emisiju ili da se oporezuje kic i sund.Pa nece bas tako ici.Ili vam smeta sto neko uzima pare na taj kic i sund?

A ovo ovde:
Tu je i ministarka, Fahreta Jahic, koja je nekada davno bubuljichavog, loshe nashminkanog lica i sprzene izblajhane kose, ali sa resicama koje se ljuljaju na njenom nezgrapnom telu u vrucim pantalonicama, nespretno otcupkala i otpevala svoj prvi hit, a onda vinula u neslucene visine.
Misogyny-jel' da?


A sta ste vi uradili da ovaj narod produhovite?Veoma je udobna pozicija kada se zgrazavate nad prostim ljudima.Pa hajde ucinite nesto da se ti ljudi produhove.Pa ce im mozda neko drugi biti idol a ne Grand zvezde.
Ljude morate postovati.
angie angie 22:14 26.10.2007

Re: Buldožer

Misogyny-jel' da?


pa kako ste uspeli da je prepoznate u nechemu shto je bilo bash tako?

Pa naravno da se radi o tome da treba da postoji neka cenzura, ako postoji neka ideja u kom pravcu se zeli da nacija napreduje. Taj ceo virus je nastao u periodu kada je bilo potrebno da se narod lobotomira.
marumi marumi 22:15 26.10.2007

Re: Buldožer

Veoma je udobna pozicija kada se zgrazavate nad prostim ljudima.

Niko se ne ''zgrazava'' nad ''prostim'' ljudima. To cini onaj ko ih naziva tako.
Da li imamo pravo da se zgrazavamo nad zlupotrebom komercije obicnih (a ne ''prostih'') ljudi?
Dax Dax 22:25 26.10.2007

Re: Buldožer

Niko se ne ''zgrazava'' nad ''prostim'' ljudima. To cini onaj ko ih naziva tako.
Da li imamo pravo da se zgrazavamo nad zlupotrebom komercije obicnih (a ne ''prostih'') ljudi?

Aha,sad su obicni ljudi?Sigurno ih tako nazivate kada sa prijateljima komentarisete "Grand".Ja sam samo iskren.Smatram da treba stvoriti alternativu,a ne u nemoci urlati i pljuvati po svakome ko je drugaciji.Ili lepo recite da je 80 % ljudi u ovoj drzavi totalno debilno i nama jadnima ne daju da zivimo.Savrsena pozicija za lecenje licnih neuspeha.
pufna pufna 22:27 26.10.2007

Re: Buldožer

dobro bre dax, omanji malo...
ajd evi ti pocni o toj alternativi, posto kad je drugi pomenu nesto ne primetis
angie angie 22:28 26.10.2007

Re: Buldožer

chijih lichnih neuspeha-kome se to obracate?
Dax Dax 22:37 26.10.2007

Re: Buldožer

chijih lichnih neuspeha-kome se to obracate?[/quote
Primera je mnogo vise nego sto vam se cini.Uzmimo nesto sto se zove domaci rock & roll.Da li stvarno iko misli da je on propao zbog narodnjaka?U neku ruku i jeste,zato sto ljudi ovde vise vole da slusaju tzv. narodnu muziku.Ali sta da se radi?Da drzava pozatvara kafane i da na svadbama propise obaveznu rock svirku?Ili da se prodaju disc-ovi sa R&R po nizoj ceni.To je bash demokratski.Dakle,takvo je trziste a ti hoces da prodas svoju muziku.
I onda kada su inteligentni momci i devojke napravili super pricu sa Exitom,opet nekima ne valja.Te nema rock-a,treba techno zabraniti,hip-hop je muzika za neobrazovane,ovo ne valja jer je komercijalno itd.....
adam weisphaut adam weisphaut 22:39 26.10.2007

Re: Buldožer

Ili lepo recite da je 80 % ljudi u ovoj drzavi totalno debilno i nama jadnima ne daju da zivimo

Nije problem u tome da je 80% debilno nego da ih godinama sitematski zaglupljuju sa TV-a.
Dax Dax 22:50 26.10.2007

Re: Buldožer

adam weisphaut
Ili lepo recite da je 80 % ljudi u ovoj drzavi totalno debilno i nama jadnima ne daju da zivimoNije problem u tome da je 80% debilno nego da ih godinama sitematski zaglupljuju sa TV-a.

Slazem se do odredjene granice.Ali na privatnoj TV moze da se emituje sve u skladu sa zakonom,tako da ljudi izaberu sta hoce.Kao sto se demokratski glasa za radikale ili bilo koju drugu stranku.Pa sad to sto ce ljudima biti teze ako glasaju za Tomu,nikom nista,hteli ste,izvolite, uzivajte.To je mogucnost izbora.Ne krivite igrace vec igru.A igra je u ovom slucaju demokratija,pa je vi lepo napadnite.
adam weisphaut adam weisphaut 22:59 26.10.2007

Re: Buldožer

Dax
adam weisphaut
Ili lepo recite da je 80 % ljudi u ovoj drzavi totalno debilno i nama jadnima ne daju da zivimoNije problem u tome da je 80% debilno nego da ih godinama sitematski zaglupljuju sa TV-a.

Slazem se do odredjene granice.Ali na privatnoj TV moze da se emituje sve u skladu sa zakonom,tako da ljudi izaberu sta hoce.Kao sto se demokratski glasa za radikale ili bilo koju drugu stranku.Pa sad to sto ce ljudima biti teze ako glasaju za Tomu,nikom nista,hteli ste,izvolite, uzivajte.To je mogucnost izbora.Ne krivite igrace vec igru.A igra je u ovom slucaju demokratija,pa je vi lepo napadnite.

Pa problem je ne u principu igre, nego igracima pinku ali i RTS-u jer on bi trebalo da bude protivteza jer sto ga placmo i onima koji kontrolisu igru RRA koja je donosla takve odluke o frekvencijama kakve je donosila i izvrsnoj vlasti koju je tu RRA postavila.
angie angie 23:19 26.10.2007

Re: Buldožer

kad smo vec kod demokratije na koju se stalno pozuvash, poshto vidim da ne bi drugachije prihvatio, a je l ja mogu u demokratiji da kritikujem neshto shto taliko ne valja?
Dax Dax 23:33 26.10.2007

Buldožer

Pa naravno da mozes,da nema suprostavljenih strana ne bi isli napred,ali svako mora imati mogucnost da izabere.Odoh da spavam.Pozdrav svima.
marta l marta l 07:06 27.10.2007

Buldožer

pa zgrada pinak je dobila neku nagradu za projekat- iako je bespravno podignuta, i to josh od mog prijatelja, super grdske face, intelektualca i rok muzichara, a profesora na arhitektonskom fakultetu-katastrofa.

nagradu je verovatno dobio arhitekta za svoje delo, kucu..... to nema veze sa pravnim statusom zgrade niti profilom vlasnika. nije katastrofa.
sta, imamo takvog superusvakompogledu profu na BU?
Atomski mrav Atomski mrav 13:05 27.10.2007

Re: Buldožer

Ali na privatnoj TV moze da se emituje sve u skladu sa zakonom,tako da ljudi izaberu sta hoce.

A odakle lova Mitroviću za tu privatnu TV? Zar zgrada Pinka nije bespravno podignuta a nije srušena zato što se taj isti Mitrović od JUL-ovca brže-bolje preodenuo u demokratu? Što se šunda i kiča tiče, ima ga na svakoj našoj TV, uključujući i B92, nama ostaje da deci pokušamo da objasnimo zašto je to loše...
angie angie 16:34 27.10.2007

Re: Buldožer

kada kazesh buldozer ja uvek mislim na

ovaj
angie angie 16:37 27.10.2007

Re: Buldožer

marta, znam, samo je tada u celom tom aranzmanu, kako je pnk nastao kako i chime se bavio, kako je zgrada bespravnogradjena, a u ono vreme nemashtine-onako svemirska- pa dobije nagradu i josh gore pomentui je preda- bash je bilo gorko.

A da- inache ima, znam josh neku kolichinu-ali su naravno u manjini.
marumi marumi 00:16 28.10.2007

Re: Buldožer

Dax
Aha,sad su obicni ljudi?Sigurno ih tako nazivate kada sa prijateljima komentarisete "Grand".Ja sam samo iskren.Smatram da treba stvoriti alternativu,a ne u nemoci urlati i pljuvati po svakome ko je drugaciji.Ili lepo recite da je 80 % ljudi u ovoj drzavi totalno debilno i nama jadnima ne daju da zivimo.Savrsena pozicija za lecenje licnih neuspeha.

Tja, sta reci. Jedinka ne moze nesto da objasni cak i da nacrta nesto onome ko se obraca masi. Cccccc......
Unfuckable Unfuckable 22:07 26.10.2007

Ajmo malo da ...

...poboljšamo utiske.. ?

ovaj je bolji :

pufna pufna 22:11 26.10.2007

Re: Ajmo malo da ...

znaci ovo su gledale Tamara Raonic i druge voditeljke kad su 90. tih skupljale ideje za svoj look. Kozno i rupicasto i mini.
Korisna informacija.
Dax Dax 22:11 26.10.2007

Za lazne moraliste.

http://www.b92.net/zivot/pop.php?yyyy=2007&mm=10&dd=09&nav_id=267028
Prekopirajte u browser.Po meni jedan tekst slicne tematike.
pufna pufna 22:18 26.10.2007

Re: Za lazne moraliste.

za onim kojima je svejedno!
uzivaj Dax
http://fr.youtube.com/watch?v=n0Dpm8lv_EY
Unfuckable Unfuckable 22:28 26.10.2007

Re: Ajmo malo da ...

znaci ovo su gledale Tamara Raonic i druge voditeljke kad su 90. tih skupljale ideje za svoj look.

/quote]
..znači ovako je old house poofna rešila da zabiberi veče...
malo uputstvo za zlonamerne - catch je u pesmi, ne u outfit-u ...ako ste zlovoljni većeras, onda dobro ...naviklo se
...
marumi marumi 22:10 26.10.2007

Fahreta, Ceca, Velja.... = Srbija

Tu je i ministarka, Fahreta Jahic, koja je nekada davno bubuljichavog, loshe nashminkanog lica i sprzene izblajhane kose, ali sa resicama koje se ljuljaju na njenom nezgrapnom telu u vrucim pantalonicama, nespretno otcupkala i otpevala svoj prvi hit, a onda vinula u neslucene visine.


Pricalo se nekada da je Fahretu lansirao tadasnji SIV (SFRJ) da zabavlja narod. Bila je i na inauguraciji da li sadasnje vlade ili sadasnjeg Predsednika Srbije ne secam se vise jer ne zelim da se secam. Kostunica je zajedno sa Veljom Ilic menadzerom udove ratnog zlocinca Arkana (Cecom Raznjatovic) slavio srpsku Novu Godinu koja mu je pevala odu. Kome jos nije jasno da se sve vrti oko love? O cemu mi pricamo? Koga zanima kultura?
Dax Dax 22:41 26.10.2007

Cenzura

Also sprache Adolf Hitler:

Pa naravno da se radi o tome da treba da postoji neka cenzura, ako postoji neka ideja u kom pravcu se zeli da nacija napreduje. Taj ceo virus je nastao u periodu kada je bilo potrebno da se narod lobotomira.

Meine kammaraden......Demokratie ist tot!!!
Unfuckable Unfuckable 22:54 26.10.2007

Ok, vidim vrag odneo shalu

..Fahreta Jahic je fuckin uspesna poslovna zena. Sve što dohvati - pretvara u novac, ili - prostije - povećava mu vrednost - čak je i sa žmuom to uspela, malo li je...
Ima li neko argument protiv ?
To, da je izuzetno vešta da osluhne tržište shvatio sam kao klinac od 17 - kada mi je jedna i jedina asocijacija na nju bila "Ćaćak,Ćaćak" ( stalno taj Ćaćak .....primećujete...? ) - i kada me je jedan lik poveo na kasno piće, povodom mog rođendana, u hall of fame tadašnjeg noćnog života - hotel Jugoslavija
LM - pijemo ti mi to piće - kartu za ulaz u odrasli svet - tolkujemo itakoto - a ja,osetljiva uha - bog me molovo, obratim pažnju na upečatljive zvuke interpretacije pop hitova 70- ih i 80 - ih koji su dolazili odnekud....tačno se sećam da je ABBA neka lepa bila ( ko mi dira ABBA - život mu je džaba...)... -
Krenem ja lagano putem zvuka...dođem do vrata - ko kod Lyncha - provirim ( a šta drugo uraditi sa 17 ? ) i vidim neku plavku kako pušta tonove koji su me podigli sa stolice i udaljili od "subjekta večeri"...vratim se - pozovem "jednog lika" - pitam : "Jel to ona ...Ćaćak ?!? "
"Jeste."
Tržište.
Ne može svako imati želudac da radi i ono što mu se ne radi da bi uzeo pare & zadovoljio tražnju.
Ne može ni svako podići avion sa piste, ni spustiti ga.
Ne može svako praviti lepe frizure.
..............samo profesionalci
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:57 27.10.2007

Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv..!!

angie,

Ne daj se pokolebati zbog onih koji ti kude tekst. Odličan je! Jeste pomalo mučan, ali taman onoliko koliko je mučan svaki protivotrov. A kad je organizam zatrovan, uzimanje protivotrova je jedini način da se preživi.

Ono na pinku... Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk! To je oličenje propasti ovog naroda, opljačkanog, osakaćenog, sa oduzetim sećanjem, bez orijentacije u vremenu i prostoru, bez nade...

Ružno, banalno, neukusno, blještavo (štetno) po vid, degenerisano, seljacističko, potuljeno, bučno, mučno, huškačko, ... Ko se duže ili čak redovno izlaže ovoj pošasti, ne može da bude ... kao oni koji su pevali "Svilen konac"!

O, ironije! O, propasti! :
Sećam se, sredinom 90-tih, u nekoj radio emisiji, u direktnom radio-javljanju, neki srpski borci, na nekom položaju u Bosni, kažu kako je sve pod kontrolom i kako "Turci" tuda ne mogu da probiju... A, zamislite, tik kraj njih, sa nekog razdrndanog uređaja, čuje se (ono što i dan-danas sa Pinka): islamo-turbo-folk !!! Srpski borci! I islamo-turbo-folk! Srpski borci ne daju proboj s prednje strane - ali iznutra i sleđa je neprijatelj već uveliko osvojio! A da to i ne znaju! Ušlo je u njih! Kao Alien!! A oni se kao nešto brane, sanjaju snove o slobodi iz pesme o otadžbini, puškaraju prema dolini iz koje izbija magla.., dok se u njima i među njima uveliko naselio tuđinac!!! O, ironije!!!

Tako i danas. Gomila ljudi se busa u grudi vičući kako ne da Kosovo, kako prezire SAD, kako neće dopustiti da.., a bitka u srcu Srbije se polako već završava - jer tuđinski, orijentalni melos je izjeo našu narodnu muziku i - kao Alien!! - raste, još više jača... i gleda nas svojim zažarenim očima - kroz ekran Pinka!!!!


Unfuckable Unfuckable 02:17 27.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv..!!

neki srpski borci, na nekom položaju u Bosni, kažu kako je sve pod kontrolom i kako "Turci" tuda ne mogu da probiju... A, zamislite, tik kraj njih, sa nekog razdrndanog uređaja, čuje se (ono što i dan-danas sa Pinka): islamo-turbo-folk !!!


/quote]
..pa jes ...morebiti da bi bolje or bogougodnije or pravednije & opravdanije bilo da je kraj "srpskih boraca" - dodao bih : IZMANIPULISANIH - sa tog istog razdrndanog uredjaja - rokao neki hriscanski turbo folk...jos bi zesce goloruko uzvraćali ?...falinka u motivaciji, daklem ...?
angie angie 02:30 27.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv..!!

evo josh


malo

i josh


Unfuckable Unfuckable 02:51 27.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv..!!

angie
evo josh


malo




ček, ček...jel to na Pinku emitovano ...il ti se pricinilo ?
O čemu pričamo ovde ?
O Grandu & Fahreti & neukusu provided by Pink
ili :
- glejte braćo kakijeh morona ima po vascijelom Svetu ?
Malo se gubi nit - ako je uopšte i postojala ...moram ovo da kazem, pa makar bio ignorisan jos 2x ovoliko, sorry
angie angie 02:59 27.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv..!!

pink emitovao, harmonikash i brena organizovali, a ako nisi shvatio i ne chujesh i ne vidish kako se sasha i komisija ponasha i shta govori i na koji se nachin podsmevaju tim ljudima- onda ti nije jasan ni znachaj tog paklenog trijumvirata, koji uredno imputira ovakvu stvar kao zabavu.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 04:01 27.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv

..pa jes ...morebiti da bi bolje or bogougodnije or pravednije & opravdanije bilo da je kraj "srpskih boraca" - dodao bih : IZMANIPULISANIH - sa tog istog razdrndanog uredjaja - rokao neki hriscanski turbo folk...jos bi zesce goloruko uzvraćali ?...falinka u motivaciji, daklem ...?


No, no! Ne treba banalizovati. Ne neki "hrišćanski turbo folk". Ja sam protiv klerikalizacije muzike, pa na takvo što nikako ne bih pomislio. Ne znam otkud to tebi. Ne mora da roka ništa na položajima. Nije u tome poenta. Uostalom, ne bi oni tu za par dana ili nedelja "prevaspitali" svoje muzičke ćelije i izvršili detoksikaciju mozga. Ti momci su godinama kod kuće slušali Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk. Znači, stvar je ozbiljnija. Ne, uputno bi bilo da su slušali nešto domaće. Ima divne muzike, naše. Ovako, ironija. Aj da ne prepisujem komentar.

Nego, kad se ono "menja" vreme? Sutra? Biće kraći dan!! Phhh... Biće turobno, bez dnevnog svetla, u tesnim i hladnim jesenjim večerima... Jedini izlaz - Pink! Tamo su i boje podešene (kao i u "španskim" serijama) da odagnaju neke male istine koje se za nas lepe na ulici, u sobi, pri pogledu u novčanik...

Zna li neko koliko je Zvezda inkasirala od Bajerna?

Unfuckable Unfuckable 20:20 27.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv..!!

sasha i komisija ponasha i shta govori i na koji se nachin podsmevaju tim ljudima-



pa podsmevaju se onima koji dozvoljavaju da budu ismejani - ne možeš poniziti nekoga ako ti on to ne dozvoli....mislim ja
A svet se oduvek delio na jedne i druge, na ponizne i ponosite, pione i šampione...inače ne bi ni postojao. Meni to malo liči kao da optužujemo zlog geparda što je lapio mladunče antilope
Ko to shvata kao zabavu - shvataće i dalje...il predlažeš da odradimo jednu kolektivnu lobotomiju... - to je opet ko ona priča sa Kurirom...ko čita- čitaće ga, ko ne čita - zna zašto ga ne čita
Ne možemo pobeći od toga da je javno mnjenje mnogo širi pojam od kruga dvojke - stalno se vraćamo na to - al se, kao pravimo da ne vidimo
Zato ne mogu apriorno da osudim nekoga što uzima pare na ljudskoj gluposti i poniznosti (naravno : ne podržavam ! ) ali - dok je ćurana - biće i podvarka
Unfuckable Unfuckable 20:22 27.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv

Ne mora da roka ništa na položajima. Nije u tome poenta.



...i nije. Poenta je u tome : šta će oni na fuckin položajima ? To je poenta.
Kada su već na položajima - a znamo šta to podrazumeva - onda je zaista nebitno da li se to odvija uz turbo folk ili Wagnera
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:30 28.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv


Može se gledati i sa te strane, ali to je već druga tema. Da se vratimo na našu započetu temu: ironija je u tome što neko (kao) brani srpstvo, a natapa se islamo-turbo-demono-folkom.


Unfuckable Unfuckable 02:16 28.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv

Dragan Vujanović

Može se gledati i sa te strane, ali to je već druga tema. Da se vratimo na našu započetu temu: ironija je u tome što neko (kao) brani srpstvo, a natapa se islamo-turbo-demono-folkom.





...čim brani serbstvo na TAJ način...bolje da ga ne brani, pa bio natopljen napalmom naskroz....
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:42 28.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv


Naravno da je to poslednji način da brani serpstvo, ali je akcenat na pomenutoj ironiji. Rat je, uveliko pre toga, izgubljen na frontu koji se zove autentičnost. Bez nje, u onom najkompleksnijem smislu, nema ni prave procene o tome šta je potreba, a šta suvišak, šta je sitost, a šta glad, šta je prijatelj, a šta neprijatelj, šta je vreme, a šta nevreme... Onda je badava onima rat, a ovima papagajsko ponavljanje o potrebi da se gaje evropske vrednosti, tolerancija.., jer to je onda samo jalova imitacija ...

Hops! Kad se "menja vreme"?
Unfuckable Unfuckable 02:52 28.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv

Hops! Kad se "menja vreme"?




josh malo
...inace - Zvezda je uzela 1,5 miliona evra - povodom tvog pitanja koje je postovano negde drugde
Pozzzzz
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 03:55 28.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv



Eto uljudnosti, eto smognuća snage da se izađe u susret nečijem pitanju... Ipak na ovom svetu ima elemenata starog dobrog vaspitanja (o kome sam u nekim prilikama slušao)... 1,5 miliona evra?!! Opa! To je za naše uslove cifra! Sada mogu, valjda, da se obave i neki poslovi. Stvarno... - ganut sam zbog Zvezde. Samo, da se oni u Upravnom odboru ne potuku oko tih novaca..!

Veliko hvala na informaciji

Pozdrav
Unfuckable Unfuckable 04:11 28.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv

To je za naše uslove cifra!


/quote]
,,just 4 one day ..
velike su dnevnice robotnika
razmišljao sam - nedavno (koji bolan proces !) - ako na samo jedan metar kvadratni prekopavanja beogradskih ulica ( a, kopa se i gde treba i gde ne treba) neko ugradi sebe jedan evro....kolike su dnevnice managera ?
Sorry za offtopic, al bash mi doshlo ?
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 13:32 28.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv



Nije ni čudo što ti došlo, jer se svuda nešto "kopa" - rupe, asfalt, ugovori, računi... Lova se pojavljuje i nestaje, pojavljuje i nestaje, pojavljuje i nestaje, pojavljuje i nestaje... To je kao veliki tajni konkurs za najsposobnije "preduzetnike" u oblasti XXX. Tržišna je tu utakmica žestoka. Često i ružne reči padnu. A i nešto gore. Jer borba za visoki standard pojedinca nema granica, nema alternative... Kao ono, mir nema alternative, pa posle Kosovo nema alternative... Jedino za nas "neušuškane", sa već olupanom potrošačkom korpom, ima alternative, ima utehe. To je PINK brate!!!!!!!!!!!



angie angie 15:33 28.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv..!!

pa vidi unfuckable, ti malo ovako malo onako, malo se slazesh, malo napadash-nikako da izoshtrish.

meni se chini da taj primer iz prirode ne bi mogao da prenesesh u ljudsku zajednicu, gde ako odrastao fizichki maltretira dete potpada pod zakonsku sankciju. Takodje je zloupotreba da nechije neznanje i ,pogreshnu percepciju izvrcesh ruglu, a da pri tome ni ti bash nisi neki model za kopiranje- pa se sve to prezentuje kao zabava-stvarno jadno i onda klinci koji to fino gledaju , prihvate ceo skaradni model kao neshto shto je normalno.

A ako neko neshto ne zna, pa valjda je ideja da ga nauchish, a ne da odrzavash tradiciju tog ne znanja.
Unfuckable Unfuckable 17:39 28.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv..!!

pa vidi unfuckable, ti malo ovako malo onako, malo se slazesh, malo napadash-nikako da izoshtrish.


quote]
Može biti baš tako kako ti to vidiš - ali može biti i dokaz da ne spadam u "talibane" čije mišljenje ili stav neće promeniti nikakva diskusija ....hm, šta li je od ta dva...?
Izvrtanje ruglu i zloupotreba nečijeg neznanja su više - čini mi se - moralne ili etičke kategorije, kako bilo..Toga je uvek bilo i biće...
Ne mislim da je za vaspitavanje klinaca i njihovo usvajanje modela ponašanja zadužena televizija. To je posao roditelja, prvenstveno.
Neko je već lepo napisao - i pored tv Pink, klinci slušaju drugačiju muziku....dakle, point je u tome da će klinci prevashodno da rade ono što vide (prevashodno od roditelja).... - tako da mi sve to kukanje kako nam "mangupi kvare decu" više liči na kuknjavu kojom se pravda sopstveno nedelanje na potomstvu...
Uzgajanje neznanja i zatupljenosti je fora koja je postojala i pre Sloboleona edabise lahko kontrolisala raja...da ne toopim previše o tome, svima je poznato na šta ciljam ( kruha & iger )
angie angie 18:49 28.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv..!!

TV je najuticajniji medij i zato ga svi i koriste.

A to o sopstvenom ne delanju na potomstvu- ako je meni upuceno-ne zelim s vama da komentarishem, ako vam je uopshte tako neshto palo na pamet.
Unfuckable Unfuckable 19:45 28.10.2007

Re: Tehno-islamo-turbo-tupo-demono-folk-tv..!!

A to o sopstvenom ne delanju na potomstvu- ako je meni upuceno-ne zelim s vama da komentarishem, ako vam je uopshte tako neshto palo na pamet.


.
Nije upućeno Vama, angie. - ili sam se ja komplikovano izrazio, ili ste me pogrešno "pročitali"...
Ja umem da budem drzak, ali nisam bezobrazan i nevaspitan - bar se nadam
Uopšteno je rečeno - nagledao sam se lenjih i "nemoćnih" roditelja onoliko - ali to nije tema ove priče.
Pozdrav
bauer bauer 04:25 27.10.2007

angie,

razmisljao sam da odogvorim pojedinacno na neke komentare ovih branitelja 'srpskog mentalnog sklopa', pa sam odustao. sto bi rekao pesnik, ko do sada nije ukapirao...

cacnula si u interesantnu temu, trka za novcem nikako ne moze da bude opravdanje za ovako niske emisije. postoje ogranicenja kao sto su etika, moral, dobar ukus... 'braniteljima' bih porucio, na zapadu je trka za profitom i gledanoscu svetinja, pa ipak nema emisija kao grand parada. ima svakakvoga smeca ali bar nema onih belih stolnjaka na stolu zirija, kao na partijskom sastanku pred neki veliki komunisticki praznik u ona stara vremena. na zalost, ni nekadasnji svetionik B92 nije ni malo bolji, sa velikom bratom. pa ti vidi.

jedino sto imam da ti zamerim je sto si bila malo previse direktna u fizickom opisu sase i brene. nije u redu.

angie angie 14:43 27.10.2007

Re: angie,

ovde je taj opis zbog toga shto su oni godinama model za nove generacije,
verujem da si i ti bauer mnogo puta video neku devojchicu u slichnom kostimu kako imaitira brenu,
i daje taj nesretni autfit cirkuske jahachice bio opshte prihvacen kao neshto shto je lepo.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:48 28.10.2007

Re: angie,

model za nove generacije


To je jedna od najporaznijih činjenica koje proizilaze iz ove naše teme. Poguban uticaj banalne, dehumanizovane, malograđanske, kičerajske, tupe i u muzičkom smislu (u gornjim komentarima) već opisane muzičko-scenske "zabave" igra i te kako važnu ulogu u kreiranju mentalnog sklopa više generacija, kako mlađe, tako i ovih starijih. Kasnije se sve to reflektuje na kvalitet društvenog života kod nas. I tu je, delimično, objašnjenje zašto smo (u proseku) otupeli na neke negativne pojave, zašto je među mladima sve više sirovog pristupa životu, i sve manje ljubavi. Pa, logično. Nekad se u narodnoj pesmi pevalo o ljubavi. O čistoj i lepoj ljubavi, o rujanju šljiva, o žuboru potoka... Danas se peva o uprošćenom, skoro na životinjski način obavljenom sexu, a kao peting se podrazumevaju skupa kola, borbeni pas, "lova", ... Sex na Pink Način. Foliranti, naravno, koji ni u čemu ne znaju da uživaju, jer sve rade i doživljavaju banalno. Plitko. Na Pink način.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 06:59 27.10.2007

...

nisam sve komentare pročitala, ne ljutite se ako nešto i ponovim

pročitah ovaj tekst sinoć, i reko' da vidim šta sada rade - okrenem pink
a tamo - šou skroz drugačiji
na bini stoje narodno-oslobodilačke snage, (kolorit, zastave, sve) sa titom i dražom i pevaju, malo mi ti se kunemo, malo sprem'te se sprem'te (nisu ove pesme, al' neke prigodne)...onda se ova dvojica dogovore da se druže (jer - teška su vremena), zagrljeni pevali su together...ovacije iz gledališta...i tile peva (čak mu i mladež stavili)...tamo je seeeelo mojeee, tamo jeee srbijaaa...
posle na binu došao kinez....voditelj je naglasio da je jako uzbudjen što ispred njega stoji pravi pravcati kosoooki, koji - gle čuda, zna srpski...ovacije.

glede toga da se naš mentalno-osakaćeni duh može objasniti vekovnim tlačenjem pod turcima, pa, ne znam...da l' su nekad vake pesme pevali...šta to miče kroz šibljiče (pogledajte, baš sa sela, one neuke i stare ljude, poslušajte kakve pesme oni pevaju kad odu džezeri)

uvrežen odgovor je da grand i sl. sadržaji našem mentalno-osakaćenom narodu daje komad onog, što ovaj želi...a ja bih da pitam - zašto, ako je toliko tim ljudima snažna ta tradicija, ako je to deo srpskog mentala, ako je to ono što održava i čuva to naše napaćeno srpsko biće - zašto u kolu znamo jendvatri -stani jendva -stani, pa nazad? jesu li ovi ljudi rodjeni sa potencijalom da vole koka kola marlboro suzuki - ne verujem?

održavanje, negovanje, promovisanje i ko zna šta sve ne, tog kičerajskog i za jednokratnu upotrebu zabavljačkog, svodi ljude na minimum doživljaja - i u tom površinskom leži strahota onog što je angie pisala. a reći da su oni takvi, da ništa ne znaju i da je to upravo ono što oni žele, jer za bolje ne znaju, je isto kao tvrditi da su rodjeni defektni - te, kao takvi (uz to i istorijski omedjeni) traže o v o da bi bili srećni.

ako pogledate pod-kontekst svih tih pesama i svog tog šljaš/sij/ataknamozak dekora - jedina funkcija je da tog malog, neukog, usranog i kako već rekoh, osakaćenog čoveka drži djonom u blatu, tik toliko da bi mogao da diše...podsećajući ga, svojom nakaznom ispraznošću da ničeg dubinskog nema i da si bez duše lep, a kiš je to mnogo bolje od mene rekao:

Nacionalizam je, uz to, ne samo po etimološkom značenju, još poslednja ideologija i demagogija koja se obraća narodu. Pisci to najbolje znaju. Stoga je pod sumnjom nacionalizma svaki pisac koji deklarativno izjavljuje da piše «iz naroda i za narod», koji svoj individualni glas tobože potčinjava višim, nacionalnim interesima. Nacionalizam je kič (a, da se podsetimo, kič bi se mogao meriti stepenom banalnosti svojih asocijacija – A. Mol.), u srpsko – hrvatskoj varijanti, nacionalizam je borba za prevlast oko licitarskog srca.

Nacionalista, u principu, ne zna ni jedan jezik, niti tzv. varijante, ne poznaje druge kulture – ne tiču ga se. Ali stvar nije tako prosta. Ako i zna neki jezik, što će reći da kao intelektualac ima uvid u kulturno nasleđe neke druge nacije, velike ili male, to mu znanje služi samo tome da uspostavlja analogije, na štetu onih drugih, naravno. Kič i folklor, folklorni kič, ako vam se tako više sviđa, nisu ništa drugo do kamuflirani nacionalizam, plodno polje nacionalističke ideologije. Zamah folklorizma, kod nas i u svetu, nije antropološke prirode, nego nacionalističke. Insistiranje na famoznom coleur locale-u takođe je, ako je izvan umetničkog konteksta, što će reći da nije u službi umetničke istine, jedan od vidova nacionalizma, prikrivenog.
angie angie 15:23 27.10.2007

Re: ...

jedina funkcija je da tog malog, neukog, usranog i kako već rekoh, osakaćenog čoveka drži djonom u blatu,


i shto je josh gore, nove generacije, da je to normalno da tako bude.
Kazezoze Kazezoze 12:01 27.10.2007

reci da li me ochi varaju,

ili mi se uchinilo da sam te video na naslovnoj strani, a sad te opet vidim u listi sa strane;o)))

shto se tiche shund kulture, koja je zavladala na domacim talasim, treba shto vishe napadati pobornike istih, jer postoji mogucnost da upadnesh u zamku kulturne apatije (kao andjelija) te da pochnesh chak to i odobravati.
a bash si dobro opisala brenu, josh fali opis bobe i njihovih kulturnih programa "shota na stolu" )))
angie angie 14:55 27.10.2007

Re: reci da li me ochi varaju,

e, kaz-zekish a:)))

meni uvek ostane ona usporedba, kako se u nashoj generaciji nije slushala narodna muzika i kako na zurkama nije moglo da se desi da neko stavi tako neshto-a o diskoteci da ne govorim. A onda su harali Cune,Toma Zdravkovic,...
shto je chista klasika za ovo shto se danas toliko agresivno podrzava.
Pa ti sada uporedi melodiju, tekst, interpretciju, shta god hocesh, narochito to kriminalno ponashenje, koje ispade pozeljno.
AlexDunja AlexDunja 15:06 27.10.2007

Re: reci da li me ochi varaju,

angie
e, kaz-zekish a:)))

meni uvek ostane ona usporedba, kako se u nashoj generaciji nije slushala narodna muzika i kako na zurkama nije moglo da se desi da neko stavi tako neshto-a o diskoteci da ne govorim. A onda su harali Cune,Toma Zdravkovic,...
shto je chista klasika za ovo shto se danas toliko agresivno podrzava.
Pa ti sada uporedi melodiju, tekst, interpretciju, shta god hocesh, narochito to kriminalno ponashenje, koje ispade pozeljno.

ma, ng, dear, znas isama da je to cist komplet:
neznanje, ksenofobija, nekultura, siromastvo.
na kraju podilazenje najnizim strastima.
kako, na koju foru to nazvati demokratijom????
Kazezoze Kazezoze 15:23 27.10.2007

Re: reci da li me ochi varaju,

ne zezam, mislim da je bila greshka pa se tvoj post nashao na gl. stranici, ja ga prochitao sve sa komentarima ... i post Aleksandra T. je bio kratko vreme, a ja kontam - pa zasluzhili su, pishu interesantne postove))

a taj turbo folk (nazvo ga rambo tako), je prvi na veliku scenu ubacio minimax.
jbg. on hteo da se nasprda sa brenom, al' se to u nekim pogreshnim glavama drugachije primilo, pa mocnici pocheli sa reklamama u kojoj je minimax na kraju (svesno) odigrao glavnu rolu.tako je ni kriva ni duzhna rodjena zvezda turbo folka - lepa brena. toliki muzichki antitalenat je do tada bio nezapamcen na muzichkoj sceni zemlje koja se ponosila svojim ukusom.medjutim ta ista muzichka scena se vrlo brzo prilagodila dobro placenom shundu, pa su antitalenti ubrzo zagospodarili i totalno unishtili dobar ukus, pa sad imamo to shto imamo... lepu brenu, cecu, vesnu zmijanac i njihove verne slushaoce i gledaoce kao shto je ova andjelija.
angie angie 15:43 27.10.2007

Re: reci da li me ochi varaju,

kaz-hvala za podrshku:)

Ma da, virus se totalno primio i sada svaka devojchica razmishlja kako da postane zvezda granda, sa svime shto to znachi, nego shta bi drugo pametno uradila sa svojim zivotom-dotle je to doshlo.
angie angie 15:47 27.10.2007

Re: reci da li me ochi varaju,

I oni voditelji-tri rechi gore, tri rechi dole, malo posoljeno glupostima, ovaj, svakako, naravno i josh tri podshtapalice i to je sve shto je ostalo od nasheg jezika.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana