B92 Blog    Članovi    Srđan Fuchs    marginalna pojava

Srđan Fuchs
01:39
SUB
05
SEP

marginalna pojava

cetnici16wq.jpgnatrčao sam letos na otprilike ovakve likove u vozu na relaciji NS-BG. ne znam da li pod uticajem eseja valtera benjamina, ili iz ko zna kojih pobuda, doživeo sam senzaciju u kojoj sam video ove momke, na prvi pogled bezazlene i, tako, upuštene u dobroćudni razgovor sa putnicima u vozu kako, eto, "ljudi ne razumeju ОБРАЗ, а ОБРАЗ је jedna čestita organizacija kojoj je stalo do srbije i srpstva dok je mediji prikazuju kao zločinačku i fašističku organizaciju i unose samo nemir među ljude i šire netoleranciju prema ОБРАЗ-u"... dakle, uleteo sam u senzaciju u kojoj sam video ove momke u otrpilike sličnim uniformama, naoružane, kako idu kroz voz legitimišući ljude, dok one koji im se učine kao nepodobni skidaju sa voza i šalju posebno opremljenim za tu namenu šinobusom u nepoznatom pravcu...

dobro, možda je to bio i samo neki moj trip potpomognut prevelikim uživljavanjem u benjaminov esej i čudnom koincidencijom pojave obrazovaca u istom mahu u istom vagonu, uglavnom osetio sam strašnu nelagodu i sišao iz tog voza i sačekao drugi, poslovni, koji je za razliku od ovog putničkog duplo skuplji mada podjednako tako stiže u beograd nikada, posle tri sata smlavljivanja na letnjoj jari i na izuzetno nekvalitetnim šinama; iako je usled nerealno duplo skuplje karte poslovni voz osiromašen za prisustvo šarenolikog srpskog nižestaležnog puka.

skoro da sam zaboravio na taj događaj, ali me je podsetila na njega ova informacija o ogromnoj količini policajaca koji će čuvati paradu ponosa, da se ne bi ponovio onaj događaj od pre par godina, kada su bezazlene moralne grupice proganjale paradere u nastojanju da im batinama izbiju nemoral iz glave... sećam se tu i priče prijateljica iz filharmonije koje su uspele da šmugnu u zgradu kolarčevog univerziteta i nekako uz pomoć domara zaključaju vrata, dok su čestiti mladići pred zaključanim dverima kolarčevim pekićevski besno uzvikivali da će im jebati majku lezbejsku pre ili kasnije. na sreću, bes je otišao drugde svojim putem i devojke su prošle nepovređeno kroz čitav memento mori.

ono što je mene, međutim, relativno zaprepastilo - kažem relativno jer, da ne budemo dvolični, u srbiji ne postoji više ništa što me može preneraziti i cela zemlja je jedan neverovatni pogon kojeg pokreće faktor "sve je moguće"; koliko su ovi klinci, uopšte ova pojava crnouniformisanih, postali jedna savršeno opuštena i normalna pojava kod nas? nema ih mnogo, istini za volju, video sam ih samo na još jednom mestu pored ove senzacionalne scene iz voza - na železničkoj u beogradu. potpuno marginalna pojava. ne postoje organizovano. nemaju uporište ni u kakvim institucijama sistema. usamljeni frikovi lutalice. nipošto u vladi, a tek ne u crkvi. oni su jedna izolovana, marginalna pojava. kada zatvoriš oči i ponovo ih otvoriš, njih neće biti više. srbija je jedno divno, progresivno društvo i u njoj uopšte ne žive orci u utrobama ekonomske depresije.





Komentari (78)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

eizo  02:56 05.09.2009
Preporuka: 8

...

#Link  Replika: 0
Bez teksta sam, pre neki dan sam video pun kombi ovih likova u uniformama, mislio da su ovi ludi cetnici iz SPO opet krenuli na neki njihov skup kad ono...ovi prave paravojnu formaciju, ovo vise nije ni smesno.

Prvi put sam ih snimio ispred kasarne kad su skandirali "idite na Kosovo", nisam bas nesto bio impresioniran, ali ovo sad postaje ozbiljna stvar.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
background noise  08:01 05.09.2009
Preporuka: 2

Opsednutost crnim

#Link  Replika: 2
Potreba da svet bude u dtrshu.

Od njih, od pakla, od smrti . . .

"Viva la muerte" - što b'rekla Frankova raja
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
background noise  08:03 05.09.2009
Preporuka: 6

Re: Opsednutost crnim

Grska u kucnjau.

Dtrsh - citaj kao strah.

Mora da sam se mnogo uplasio kad sam ovoliko izgresio!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bojan5ka  09:35 05.09.2009
Preporuka: 1

Re: Opsednutost crnim

[b][/b] Strah je osnova celokupne ljudske civilizacije. Strah od nasilja cini osnovu ljudske zajednice, to sto ga osecas je sasvim normalno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
escherichije_colic  08:59 05.09.2009
Preporuka: 19

I kako sad?

#Link  Replika: 34
Kako sad deci da objasniš da paradiranje u crnim uniformama (pa makar i sa kokardom i čičom na majici) nije demokratija, već najava nečega dijametralno suprotnog?
Uz rizik da budem napadnut, ne vidim suštinsku razliku između ustaške ikonografije na koncertima Tomsona i ovakvih "crnokošuljaških" pojava kod nas. Molio bih eventualne replike da se manu drugog svetskog rata i priče tipa: "ko je bio genocidna tvorevina a ko je spasavao savezničke pilote". Živimo u 21. veku i ne vidim da je tu mesto vampirenju vojnih/paravojnih formacija iz drugog svetskog rata. Niti su ovi klinci sa slike Dražini četnici, niti su oni sa Tomsona Pavelićeve ustaše. Radi se samo o deci zatrovanoj ksenofobijom i šovinizmom. Neko ih je ubedio da su to vrednosti na kojima treba da grade svoje poglede na svet.
Pravo pitanje glasi - šta sad s njima? Da li su oni problem koji treba rešavati ili su nečija "vojska budućnosti"?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  10:42 05.09.2009
Preporuka: 8

Re: I kako sad?

Neko ih je ubedio da su to vrednosti na kojima treba da grade svoje poglede na svet.
Pravo pitanje glasi - šta sad s njima?
Pravo je pitanje - ko ih je ubedio?
Da nije država?
Škola?
Crkva?
Političari koji i danas paradiraju svaki dan na tv i u skupštini?
Mainstream mediji?
"Intelektialci", "pesnici", "istoričari", "analitičari"?
Neko ih je ubedio da su to vrednosti na kojima treba da grade svoje poglede na svet.
Pravo pitanje glasi - šta sad s njima?
Pravi odgovor je - najpre obustaviti sveprisutnu indoktrinaciju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  10:56 05.09.2009
Preporuka: 4

Re: I kako sad?

Pravi odgovor je - najpre obustaviti sveprisutnu indoktrinaciju.

A na taj odgovor pitanje: kako?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  10:59 05.09.2009
Preporuka: 15

Re: I kako sad?

Važeći školski udžbenik iz istorije, na primer, ne prati istoriju sa aspekta, štajaznam, napretka civilizacije.
Ili napretka u proizvodnji, načinu života, izražavanju, komunikaciji, slobodi.
A kamo li napretka u saradnji

Ne - on prikazuje istoriju kao neku igricu u kojoj se takmičimo "mi", tj "naš narod" sa ""drugima". Pri tome mi zastupamo "naš nacionalni interes", a "drugi" zastupaju njihove. "Naš nacionalni interes" se otprilike sastoji u tome da "nas" bude što više i da zauzmemo što veću teritoriju. Svi događaji, naročito istorija XIX i XX veka, prikazani su sa ovog aspekta, s obzirom na probleme u ostvarivanju ovako shvaćenog "našeg nacionalnog interesa".

Ovaj udžbenik je u opticaju još od 2002. Žestoko je kritikovan i od istoričara i od drugih - ali, ne može mu niko ništa.
Razlog je u tome što on u stvari samo izražava ono što je već 20 godina prihvaćeno u našem društvu kao neka vrsta prećutnog konsenzusa.
Dakle, mlade indoktrinira škola, a školu indoktrinira društvo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  11:02 05.09.2009
Preporuka: 6

Re: I kako sad?

Pravo je pitanje - ko ih je ubedio?
Da nije država?
Škola?
Crkva?
Političari koji i danas paradiraju svaki dan na tv i u skupštini?
Mainstream mediji?
"Intelektialci", "pesnici", "istoričari", "analitičari"?

Ne mora niko nikog ništa da ubeđuje, kreten će sam naći Ideju, pa i da ga staviš na pusto ostrvo.

Samo se ikonografija menja, moron je svuda moron.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  11:04 05.09.2009
Preporuka: 4

Re: I kako sad?

Goran Vučković
Pravi odgovor je - najpre obustaviti sveprisutnu indoktrinaciju.

A na taj odgovor pitanje: kako?
Mora se krenuti od početka, od društva.

Da citiram sebe, mlade indoktrinira škola, a školu indoktrinira društvo.

Nekako, mi bi trebalo da se preispitamo kao društvo. Ovde je prihvaćeno jedno devetnaestovekovno viđenje "nacionalnog interesa". Ono nas je već dovelo do brojnih nevolja i do poraza. Izgleda da to nije bilo dovoljno da se ozbiljno zamislimo.

Sad se praktično niko ko želi da opstane u politici ne usuđuje da pokuša da demontira taj konsenzus.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  11:26 05.09.2009
Preporuka: 3

Re: I kako sad?

Goran Vučković
Pravi odgovor je - najpre obustaviti sveprisutnu indoktrinaciju.

A na taj odgovor pitanje: kako?
Ili kraće: Nemam pojma
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mladen.mladen  12:41 05.09.2009
Preporuka: 4

Re: I kako sad?

Samo se ikonografija menja, moron je svuda moron.


ovaj maksa je totalni car gde god se javi.)

ma to su sve preplaseni klinci i to je sve. kad su na gomili opasni su zaista, ali, jednom sam na beerfestu sam uleteo u njih 10 ili 15 kad su krenuli da biju dva momka.. i kad sam jednog po jednog hvatao za rame i sklanjao ga u stranu, ostajali su da stoje postrojeni dok sam sklanjao ostale. bilo ih je vecih i manjih od mene. ja nisam jak il nesto. niti se bijem sad kao. prosto sam imao stav.

nikog nije bilo pored mene. na 20 metara. kad god oni povrede nekoga to je samo zato sto drzava zeli da oni povrede nekoga da bi imalo o cemu da se prica. dovoljan je jedan razgovor sa svakim od njih dok imaju 18 ili 20 i vise ih ne bi bilo.

posto to ne radimo, neki se iskuliraju sami, neki ne.. ali mahom su sasvim bezazleni..

uostalom, koja je razlika izmedju njihovih tradicionalnih vrednosti i tradicionalnih vrednosti srpskih devojaka mnogih koje ga ne uzimaju uusta jer to rade samo kad nekog bas bas vole i kad on bas bas voli njih. sve su to iste budalastine zatucanosti i nemanja dovoljno onih koji ce im pokazati da moze bolje i lepse od tog.

oni mi ne smetaju toliko, nekad mi zao... ali one.. e one me ubijaju u pojam,)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Brajovic  12:47 05.09.2009
Preporuka: 4

Re: I kako sad?

gorran2

Горане, ти си добар дискутант и ван оквира своје уже специјалности ;-)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
taube  13:48 05.09.2009
Preporuka: 1

Re: I kako sad?

gorran2
Važeći školski udžbenik iz istorije, na primer, ne prati istoriju sa aspekta, štajaznam, napretka civilizacije.Ili napretka u proizvodnji, načinu života, izražavanju, komunikaciji, slobodi.A kamo li napretka u saradnji Ne - on prikazuje istoriju kao neku igricu u kojoj se takmičimo "mi", tj "naš narod" sa ""drugima". Pri tome mi zastupamo "naš nacionalni interes", a "drugi" zastupaju njihove. "Naš nacionalni interes" se otprilike sastoji u tome da "nas" bude što više i da zauzmemo što veću teritoriju. Svi događaji, naročito istorija XIX i XX veka, prikazani su sa ovog aspekta, s obzirom na probleme u ostvarivanju ovako shvaćenog "našeg nacionalnog interesa".Ovaj udžbenik je u opticaju još od 2002. Žestoko je kritikovan i od istoričara i od drugih - ali, ne može mu niko ništa.Razlog je u tome što on u stvari samo izražava ono što je već 20 godina prihvaćeno u našem društvu kao neka vrsta prećutnog konsenzusa.Dakle, mlade indoktrinira škola, a školu indoktrinira društvo.

odličan komentar, istoriju treba pratiti onako kako si opisao u prvim rečenicama komentara

usput, izvinjavam se zbog svog trostrukog komentara dole, potpuno nenamerno, net mi radi nenormalno sporo, ne znam ni kako radi, ne radi a ja pišem, i to može u Srbiji
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mothernature  15:54 05.09.2009
Preporuka: 4

Re: I kako sad?

mladen.mladen

uostalom, koja je razlika izmedju njihovih tradicionalnih vrednosti i tradicionalnih vrednosti srpskih devojaka mnogih koje ga ne uzimaju uusta jer to rade samo kad nekog bas bas vole i kad on bas bas voli njih. sve su to iste budalastine zatucanosti i nemanja dovoljno onih koji ce im pokazati da moze bolje i lepse od tog.

Ja cenim da kad neko ovako nesto napise da je podjednako zatucan kao i ove sto ga ne uzimaju...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  16:59 05.09.2009
Preporuka: 5

Re: I kako sad?

Pravo pitanje glasi - šta sad s njima?

Prvo pitanje bi trebalo da glasi : Ko i iz kojih razloga i sa kojim namerama truje ovu decu.

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  17:26 05.09.2009
Preporuka: 5

Re: I kako sad?

dragan7557
Pravo pitanje glasi - šta sad s njima?

Prvo pitanje bi trebalo da glasi : Ko i iz kojih razloga i sa kojim namerama truje ovu decu.

dragan7557 cerski

i zašto i iz kojih razloga država ćuti odnosno prećutno stoji iza njih.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  17:31 05.09.2009
Preporuka: 7

Re: I kako sad?

A na taj odgovor pitanje: kako?

za pocetak tijanic (da ispadnem mlad, lud i naivan)

kutija je mocna stvar
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  17:41 05.09.2009
Preporuka: 7

Re: I kako sad?


Prvo pitanje bi trebalo da glasi : Ko i iz kojih razloga i sa kojim namerama truje ovu decu.

Recimo:




uva...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mladen.mladen  20:02 05.09.2009
Preporuka: 1

Re: I kako sad?

e podjednako zatucan


ma mora da je to resenje! ,)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  21:36 05.09.2009
Preporuka: 7

Re: I kako sad?

dragan7557
Pravo pitanje glasi - šta sad s njima?

Prvo pitanje bi trebalo da glasi : Ko i iz kojih razloga i sa kojim namerama truje ovu decu.

dragan7557 cerski


Milan Karagaća
dragan7557
Pravo pitanje glasi - šta sad s njima?

Prvo pitanje bi trebalo da glasi : Ko i iz kojih razloga i sa kojim namerama truje ovu decu.

dragan7557 cerski

i zašto i iz kojih razloga država ćuti odnosno prećutno stoji iza njih.



antioksidant
A na taj odgovor pitanje: kako?

za pocetak tijanic (da ispadnem mlad, lud i naivan)

kutija je mocna stvar

adam weisphaut

Prvo pitanje bi trebalo da glasi : Ko i iz kojih razloga i sa kojim namerama truje ovu decu.

Recimo:

NEPRIMERNE FOTOGRAFIJE.


uva...



Neverovatno je kako ne pravite razliku između pojedinačnog i opšteg. Problem dece u uniformama je opšti problem u svim državama i društvima. Nema nikakvog smisla tražiti uzrok u pojedinačnoj zemlji ili u pojedincima kao Ćosić ili Bećković koji nemaju veze sa tim pokretima.

Kao šte se sećate bili ste pioniri, pa socijalistička omladina, pa vojnici - i polagali ste zakletve i nosili uniforme. Sva društva imaju neke takve inicijacije putem kojih pojedinac postaje deo društva.

Ono čime se treba baviti je granicama koje se ne smeju prelaziti, granice verbalnog i fizičkog nasilja. Zato država mora da se bavi policijskim i represivnim aparatima (zatvori, popravni domovi,...). Nije posao države da juri svaku grupaciju koja obuče neku uniformu. Niti je posao "države" kako to kaže Milan. da se oglašava kad god neko obuče neku nedržavnu uniformu. (Kao da je država fizička ličnost).

A pošto ste skoro svi bili veoma liberalno protiv školskih uniformi (mada najbogatije zemlje poput Britanije i Japana imaju uniforme za učenike i za većinu profesija) sada morate da trpite dok deca zadovoljavaju svoje potrebe za zajednicom i uniformama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  22:24 05.09.2009
Preporuka: 13

Re: I kako sad?

Ovaj udžbenik je u opticaju još od 2002. Žestoko je kritikovan i od istoričara i od drugih - ali, ne može mu niko ništa.
Razlog je u tome što on u stvari samo izražava ono što je već 20 godina prihvaćeno u našem društvu kao neka vrsta prećutnog konsenzusa.
Dakle, mlade indoktrinira škola, a školu indoktrinira društvo.

Jel ti stvarno veruješ u ovih 5-6 fraza koje si ovde otkucao? Jel ti stvarno veruješ da su klice ovoga posejane u poslednji 20 godina? Pa jel si imao 40 godina nesmetane indoktrinacije i šta je ona proizvela? Šešelje, Kalajiče, Draškoviće, Nikoliće, Vučiće, Koštunice...Problem sa istorijom je što ona nije nikakva egzaktna nauka nego pričam ti priču, gađam te dokumentom/slikom feljton pseudonauka, koja je podložna politički motivisanim interpretacijama.

Po meni, jedini pravi način, ma kako mukotrpan je javna debata u kojoj bi se i debilima pružila prilika da kažu svoje, u kojoj bi im se argumentima pokazivalo da white power=>drang nach osten, istrebljivanje i njih samih (u mentalnom stanju u kome su ti klinci, oni mogu shvatati strah samo za sebe) i polako i strpljivo buditi ljude u njima. Jer, ovakvi kakvi su, oni su najbliže nekim zombijima, živim mrtvacima, nedojebanim petlićima čije je odrastanje u nekoj tački dobilo čudni twist. Svako potiskivanje će samo stvarati efekat zabranjenog voća, u kome će ovakve idiotarije jednom % populacije biti prvo ezoterične, a potom i privlačne.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  22:53 05.09.2009
Preporuka: 2

Re: I kako sad?

Prvo pitanje bi trebalo da glasi : Ko i iz kojih razloga i sa kojim namerama truje ovu decu.

To nisu deca, nego klipani
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  23:47 05.09.2009
Preporuka: 8

Re: I kako sad?

Niti je posao "države" kako to kaže Milan. da se oglašava kad god neko obuče neku nedržavnu uniformu. (Kao da je država fizička ličnost).

Razume se da država nije fizičko lice već opšti pojam za državni aparat i javne poslove koji obavlja. Dakle, njena zakonodavna, izvršna i sudska vlast.
Ako zakonodavna donese deklaraciju o izjednačavanju četnika i partizana, ako vlada formira komisiju koja će sada revidirati istoriju i rehabilitovati jedne a satanizovati druge, ako se sada svi oni koji su bili protiv komunista smatraju pozitivnim likovima, ako policija i vojska dozvoljava da pored njihovih postoje i druge uniformisane formacije, ako se toleriše delovanje onih koji nastupaju sa šovinističko-fašističkih pozicija pa još se zaklanjaju iza nacije i Crkve a nacija i Crkva se ne distancira od njih, ako sudovi ne procesuiraju već oslobađaju one koje policija privede, ako su udžbenici istorije toliko pristrasni ideološki i nacionalistički obojeni, ako nam mediji vode kampanje u kojima veličaju one koji su bili kolaboranti i amnestira ih za sve zločine,ako su uspomene na značajne datume i ličnosti iz NOB potisnute iz zvaničnih državnih klalendara značajnih događaja, ako crkva proglašava zločince svecima, ako , ako i mnogo toga ako, onda se ne treba čuditi.
Kao što kaže Mirko Tepavac:" Preživeli četnici i partizani nemaju šta da praštaju jedni drugima. Najmlađi od njih su stariji od 75 godina. Oni i njihovi potomci treba da prime -ne oproštaj jedni od drugih nego presudu neporistrasne istorijske istine, oslobođene partijske demagogije i vladajućih i opzicionih partijskih i "ideoloških" istina. Ostaci zaklanih naroda bi da konačno predaju istoriju ostatku razumnog naroda, dok ga još ima.
Pomirenje se ne postiže prekopavanjem prošlosti nego preispitivanjem projekata za budućnost."
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  00:09 06.09.2009
Preporuka: 10

Re: I kako sad?

Jel ti stvarno veruješ u ovih 5-6 fraza koje si ovde otkucao? Jel ti stvarno veruješ da su klice ovoga posejane u poslednji 20 godina? Pa jel si imao 40 godina nesmetane indoktrinacije i šta je ona proizvela? Šešelje, Kalajiče, Draškoviće, Nikoliće, Vučiće, Koštunice...Problem sa istorijom je što ona nije nikakva egzaktna nauka nego pričam ti priču, gađam te dokumentom/slikom feljton pseudonauka, koja je podložna politički motivisanim interpretacijama.
Išlo je ovim redom. Tokom osamdesetih (koreni naravno sežu dublje) je u disidentskim i umetničkim krugovima formulisana "istina" po kojoj smo "mi" "dobijali ratove, a gubili u miru", kako su "drugi" (Albanci, Hrvati, bečki konjušari...), bili nezahvalni prema nama, kako svi oni "nama" nešto duguju. I kako je vreme da počnemo da naplaćujemo dugove.

Negde 88/89 je SM tu disidentsku "istinu" promovisao u zvaničnu. Njeno promovisanje i "otkrivanje" nepodopština koje su nam svi ovi, a i komunisti, počinili, postalo je nacionalni sport.

Osim što je zasnovana na grubim materijalnim falsifikatima, ova "istina" ima jednu suštinsku manu o osnovi. Ona naime uvodi fiktivni etnički kolektivni identitet u politički prostor, što je u složenoj zajednici neminovno dovelo do rata.

I to ne samo do rata, nego i do fašizma - do shvatanja da su "drugi" "remetilački faktor", da zbog toga što "mi" polažemo pravo, "oni" nemaju pravo postojati.

Desilo se što se desilo, prošli smo kako smo prošli, a tu opasnu kolektivnu laž i obmanu niko nije ni u jednom trenutku ozbiljno pokušao da demontira i dekonstruiše.

Štaviše, novoformirani torovi-državice omogućili su da se ova ideologija još rasplamsa, i da postane deo zvaničnog patriotizma.

Ne tvrdim ja znači da su oni to naučili u školi. Škola i udžbenik samo su najeksplicitniji deo ideologije, ali ona je sveprisutna.

Dakle "mi" "njih" slobodno mrzimo, jer su nam oni krivi i dužni, ali ništa ne preduzimamo. Opekli se, kukavice, sitne duše... Nikakvo čudo da se u takvoj atmosferi naša deca priklanjaju ekstremnijim i aktivističkim oblicima "ideje".
Po meni, jedini pravi način, ma kako mukotrpan je javna debata u kojoj bi se i debilima pružila prilika da kažu svoje, u kojoj bi im se argumentima pokazivalo da white power=>drang nach osten, istrebljivanje i njih samih (u mentalnom stanju u kome su ti klinci, oni mogu shvatati strah samo za sebe) i polako i strpljivo buditi ljude u njima. Jer, ovakvi kakvi su, oni su najbliže nekim zombijima, živim mrtvacima, nedojebanim petlićima čije je odrastanje u nekoj tački dobilo čudni twist. Svako potiskivanje će samo stvarati efekat zabranjenog voća, u kome će ovakve idiotarije jednom % populacije biti prvo ezoterične, a potom i privlačne.
Sa njima raspravljati, to je stvarno gubitak vremena i energije. Oni su "idealisti" - što znači da svoju veru stavljaju iznad činjenica i argumenata.
Stvari treba da raspravimo sa nama samima, pa kad mi budemo imali jasne stavove i gledišta o "nacionalnom interesu", etničkom čišćenju i navodnim urođenim neprijateljstvima, oni će zaista postati marginalni ekstremisti, a ne naš unutrašnji glas i produžena ruka, koji govori i radi što mi mislimo i želimo, ali ne smemo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  05:52 06.09.2009
Preporuka: 2

Re: I kako sad?


Neverovatno je kako ne pravite razliku između pojedinačnog i opšteg.

Ovo nije bilo opšte pitanje, nego konkretno, veoma konkretno, ova daca su se napajala ideologijom koju su poslednjih 20ak godina propovedali, njihova shvatnja su formirana njihovim delom, ovaj u sredini je imao čak i konkretne veze sa Obrazom koliko znam. Dakle pravo pitanje je zašto bi ti uvek da uopštavaš do nesaznatljivosti kada se radi o nekoj konkretnoj negativnoj pojavi u Srbiji? Ostavi čisto teroijske rasprave za načelna pitanja...

A pošto ste skoro svi bili veoma liberalno protiv školskih uniformi (mada najbogatije zemlje poput Britanije i Japana imaju uniforme za učenike i za većinu profesija) sada morate da trpite dok deca zadovoljavaju svoje potrebe za zajednicom i uniformama.

A ovo je več stvarno glupa teza, u pomenutoj Engleskoj je još 30-ih godina postojao neinac. pokret Oswalda Mosely-ja sa sve crnim košuljama, uprkos dečjim uniformama. Ma, glupost starostavna...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  07:11 06.09.2009
Preporuka: 11

Re: I kako sad?

Stvari treba da raspravimo sa nama samima, pa kad mi budemo imali jasne stavove i gledišta o "nacionalnom interesu", etničkom čišćenju i navodnim urođenim neprijateljstvima, oni će zaista postati marginalni ekstremisti, a ne naš unutrašnji glas i produžena ruka, koji govori i radi što mi mislimo i želimo, ali ne smemo.

S kojim to "nama"? Ko smo to "mi" a ko "oni"? Meni se čini da dok god postoje podele na "nas" i "njih", dok god neka grupacija smatra da drži ključeve istine o kojoj se nema šta raspravljati, biće i ekstremizama (ovog nacističkog kao i onog komunističkog koji baca Molotovljeve koktele na ambasade). Uterivanje istine primenom elektroškova i pendreka tu slabo pomaže- samo slobodna i nesputana, argumentovana diskusija kao i insistiranje na odgovornosti svakog pojedinca u društvu može dovesti do iskorenjivanja takvih idiotarija.

Pored toga, čini mi se da je okretanje klinaca političkim ekstremizmima samo simptom ali nikako ne i osnovni uzrok problema. Da nema Ljotića ili Bakunjina klinci bi našli nešto drugo. Osnovno pitanje, po meni, je odakle potiče ta količina straha i osujećenosti koja je te klince naterala na ovakve budalaštine. Jer, budimo realni, njihov cilj nije oživljavanje ni Mite Ljotića ni Bakunjina, nego uterivanje straha onima drugima. Istorijski motivi su tu potpuno sekundarni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  08:10 06.09.2009
Preporuka: 2

Re: I kako sad?

Pitaš:
S kojim to "nama"? Ko smo to "mi" a ko "oni"?

A samo malo iznad koristiš to isto "oni"
Jer, ovakvi kakvi su, oni su najbliže nekim zombijima, živim mrtvacima,

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  09:08 06.09.2009
Preporuka: 6

Re: I kako sad?

S kojim to "nama"? Ko smo to "mi" a ko "oni"?
Mi, društvo.
Neko valjda konačno treba da kaže - a društvo da prihvati - da su ekspanzionistički ratovi i njihova ideologija nešto zlo, loše i moralno štetno za naše društvo.
Da ne postoji nekakvo "pravo" na osnovu kojeg neki moraju da nestanu.
Kako može društvo da prihvati i usvoji ovako nešto?
Pravo da ti kažem, ne znam. Ali kad je moglo da prihvatili idelogiju etničkog gloženja, surevnjivosti i ekspanzionizma, može valjda i da je napusti, i da se orijentiše na nešto zdravije.
Meni se čini da dok god postoje podele na "nas" i "njih", dok god neka grupacija smatra da drži ključeve istine o kojoj se nema šta raspravljati, biće i ekstremizama
Pa, o nekim stvarima stvarno ne vredi raspravljati. Kao na primer, da li neki narodi imaju pravo da postoje, i da li njihovi pripadnici imaju pravo da žive tu gde već žive...
Ili, da li treba "dozvoliti" ljudska prava i pravo na identitet pripadnicima seksualnih manjina.
Priznati to, stvar je običnog ljudskog morala i pristojnosti, a ne nekakvog ideološkog imperativa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  09:10 06.09.2009
Preporuka: 0

Re: I kako sad?

u kojoj bi im se argumentima pokazivalo da white power=>drang nach osten,

Po tebi i drugim promoterima MMF new deal, i Bush new world order i ideolozima, je sigurno opravdan drang=> nach westen a zlatna sredina kao mogućnost ne postoji.

Da je bilo koju drang idiotsko stanje stvari nisi ni primetio u svojoj zaslepljenosti i obuzetosti odabiranjem strane
Problem sa istorijom je što ona nije nikakva egzaktna nauka nego pričam ti priču, gađam te dokumentom/slikom feljton pseudonauka, koja je podložna politički motivisanim interpretacijama.

Naravno, Istorija je pseudo nauka kao i što je Crna Gora od strane raznih legalističkih krugova oglašena kvazi državom, Bosna bijade Džamahirija dok nisu otkrili posle mnogo godina da je džamahirija=republika i da se radi o protektoratu, Kosovo je Istorijski srpska teritorija a de facto već deset godina to nije, kao i de jure od proglašavanja nezavisnosti, sa sve nekim popom koji neće da plati račun za struju, jer bi plaćanje istog (po njemu i drugima) značilo priznanje nezavisnosti i td.
istrebljivanje i njih samih

pokazuje i tvoj mentalni sklop u kome se nepoželjo istrebljuje a srećna zajednica rešava juden problem, ideje koje imaju i ovi tupani o kojima si se raspisao.
Jel ti stvarno veruješ u ovih 5-6 fraza koje si ovde otkucao?
dok su tvoje lične frazetine najgore vrste poput:
istrebljivanje i njih samih

Oličeno u besmrtnom Memorandumu i:
Problem sa istorijom je što ona nije nikakva egzaktna nauka


oni su najbliže nekim zombijima, živim mrtvacima, nedojebanim petlićima čije je odrastanje u nekoj tački dobilo čudni twist

Dok je tvoja zadnja La Frazetina dostojna onih akademika sa gornjih slika koji su sudeći po odeždi i mentalnom sklopu zreli za ..... po izboru, i sebe sami smatraju intelektualnim kremom
Svako potiskivanje će samo stvarati efekat zabranjenog voća,

u kome će ovakve idiotarije jednom % populacije biti prvo ezoterične, a potom i privlačne.


Gore navedeno naravno nisu fraze već Mudrosti i Besede ..........ili možda uvod u

istrebljivanje i njih samih
odnosno negativnih pojava u našem društvu za koje se zalaže
Poštena Inteligencija čitaj Avangarda, Elite Nuovo Clasica. Izbor je Konc Lageri ili Gulag Sibir, uz obavezno Viva New World Order, pod auspicijom Egzaktne Istorije autora Ministarstva istine u obradi Nuovo Ordo Seclorum.

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  09:15 06.09.2009
Preporuka: 5

Re: I kako sad?

Ne, nisi razumeo ono osnovno što sam ti napisao i/ili nisi do kraja pročitao. Nije u pitanju istorija uopšte. Etnička gloženja, ekspanzionizam, anarhizam su samo povodi za ispoljavanje agresije. Da nema istorije našlo bi se nešto drugo (pederi, životinjska prava, ekologija). Osnovno pitanje je zašto su tako agresivni i koga se oni tako plaše. Zašto postoje klinci u Srbiji (i u Hrvatskoj, uostalom) koji osećaju potrebu da ih se neko plaši? Da li je to normalno? Ako jeste, onda o čemu pričamo ovde. Ako nije, onda zašto je to tako.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  09:42 06.09.2009
Preporuka: 4

Re: I kako sad?

Zašto postoje klinci u Srbiji (i u Hrvatskoj, uostalom) koji osećaju potrebu da ih se neko plaši?
Postoje svugde. Valjda nešto sa ljudskom prirodom, šta li.
Nije u pitanju istorija uopšte. Etnička gloženja, ekspanzionizam, anarhizam su samo povodi za ispoljavanje agresije. Da nema istorije našlo bi se nešto drugo (pederi, životinjska prava, ekologija).
Nije problem u njihovom stavu, nego u stavu društva. Da takva ideologija etničke mržnje i ekspanzionizama ne postoji u društvu, oni bi se zanimali tučama delija i grobara. Što je mnogo manji problem nego ovako kako jeste - da su glasnogovornici jednog značajnog (ako ne i pretežnog) dela društva i njegove ružne i opasne ideologije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  09:54 06.09.2009
Preporuka: 4

Re: I kako sad?

Što je mnogo manji problem nego ovako kako jeste - da su glasnogovornici jednog značajnog (ako ne i pretežnog) dela društva i njegove ružne i opasne ideologije.

Pa ne znam, po meni je sam teror potpuno društveno neprivatljiv a to da li ga na ulicama sprovode grobari, cigani, obrazovci ili eko-teroristi je potpuno nevažno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  10:12 06.09.2009
Preporuka: 3

Re: I kako sad?

Pa ne znam, po meni je sam teror potpuno društveno neprivatljiv a to da li ga na ulicama sprovode grobari, cigani, obrazovci ili eko-teroristi je potpuno nevažno.
Naravno, nasilje je neprihvatljivo.
Ipak, jedna je stvar ako ono predstavlja ventil marginalaca, a sasvim druga ako ono predstavlja izoštren i eksplicitan izraz preovlađujućeg stava. Onda u pogodnim okolnostima vrlo lako može prerasti u veliko sranje u kojem će učestvovati celo društvo.
Uostalom, slavljenje npr Radovana je uvredljivo za žrtve, a i za nas, na kraju krajeva, zar ne?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  10:33 06.09.2009
Preporuka: 0

Re: I kako sad?

gorran2
Zašto postoje klinci u Srbiji (i u Hrvatskoj, uostalom) koji osećaju potrebu da ih se neko plaši?
Postoje svugde. Valjda nešto sa ljudskom prirodom, šta li.
Nije u pitanju istorija uopšte. Etnička gloženja, ekspanzionizam, anarhizam su samo povodi za ispoljavanje agresije. Da nema istorije našlo bi se nešto drugo (pederi, životinjska prava, ekologija).
Nije problem u njihovom stavu, nego u stavu društva. Da takva ideologija etničke mržnje i ekspanzionizama ne postoji u društvu, oni bi se zanimali tučama delija i grobara. Što je mnogo manji problem nego ovako kako jeste - da su glasnogovornici jednog značajnog (ako ne i pretežnog) dela društva i njegove ružne i opasne ideologije.

preporuka

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  10:33 06.09.2009
Preporuka: 4

Re: I kako sad?

MILANE, Zakonodavci su doneli zakon prema kojem sva ljudska bića bez obzira na pripadnost tokom Velikog globalnog rata, imaju pravo na PENZIJSKI STAŽ. Vi humanitarci bi hteli da vaša ekskluzivnost traje do vjeka.

Tvoj PROBLEM je što izjednačavaš srpske Četnike sa nemačkim Nacistima. Iako znam da je nemoguće argumentovno pobiti ideološku zaslepljenost da ponovim:

Nacistički pokret i program je ideološki kriminalno potkovan, planiran i planski sprivodjen decenijama. Četnički pokret je ad hoc oportunistički pokret stvoren iz odbrambenih razloga. To nije bio ideološki rasistički pokret već monarhistički i multi-nacionalni. Pokolji i druge povrede ratnih zakona su jedina kriminalna i diskutabilna dela učinjena od strane četnika.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:50 06.09.2009
Preporuka: 0

Re: I kako sad?

Razume se da država nije fizičko lice već opšti pojam za državni aparat i javne poslove koji obavlja. Dakle, njena zakonodavna, izvršna i sudska vlast.

Činjenica je da većina ljudi personifikuje državu kao i da je ista u rukama partija na vasti i opzicije koji svojom pozicijom po određenim pitanjima, vrlo često ugrožavaju ostale, pa čak i prveske=članove i simpatizere svojih partija.

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:54 06.09.2009
Preporuka: 1

Re: I kako sad?

MILANE, Zakonodavci su doneli zakon

Čul' ti da su zakoni konvencije međuljudskih odnosa a ono što ti nazivaš (pobožno) zakonodavcima je grupa ljudi i ništa drugo.

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:58 06.09.2009
Preporuka: 2

Re:ideologija

To nije bio ideološki rasistički pokret već monarhistički

A da je monarhizam isto ideologija to ćeš naravno da pobiješ naučnim metodom zvanim pseudo-kvazi metodika.

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aurelije  10:09 05.09.2009
Preporuka: 16

Fruskogorski maraton???

#Link  Replika: 0
Ova slika mi liči na Fruškogorski planinarski maraton... Baš bi bilo fora da na okupljanje ljudi raznih nacionalnosti i iz raznih država imamo ovakve planinare

Stvarno mi nije jasno šta raditi sa ovakvim pojavama... Tu se mora raditi na nivou svesti, ali je možda već kasno s obizrom na to da su prestarali za vaspitavanje... I baš me zanima kakvi su roditelji ove bagre. Da li je moguće da neko ima normalne roditelje, dovoljno ljubavi, normalno detinjstvo i da postane Obrazovac? Možda sam idealista jer sam iz prilično idealne porodice, ali stvarno sam mislio da svi roditelji uče decu da vole, da budu dobri, korisni građani, da ne kradu, da ne muvaju, da se ne tuku, da uče, da ne prepisuju u školi...

Mogao bih da ispričam šta se dešavalo osamdesetih. Moji roditelji su različitih nacionalnosti i vera i nacija ih ne zanimaju već samo kakav je ko čovek. Desilo se da je moja majka čekala na stanicu bus i vidi slatkog klinca sa bakom. I kako to uvek radi krene da priča s njim, da se šali. Mali pametan. I zeza se mama da ona ima slatku devojčicu i da bi mogli da se upoznaju. Mali pita kako se devojčica zove i na odgovor kaže: "neću ja s njom ona je muslimanka!". Mama se šlogirala i samo je oštro pogledala babu. Ko zna ko je tako dete vaspitao...

Drugi slučaj je bio oko '89. Vodaju Lazu sa Fruške gore u Gračanicu. Došla tetka gastarbajterka i napaljena na pravoslavlje pa i mi porodično odosmo do Gračanice (a nije nam to ni prvi put da idemo po lepim manastirima obišli smo sve najpoznatije). I u samoj crkvi pop/kaluđer šta li je, uzeo moju seku u krilo. Ona slatka, sa loknicama... Priča pop s njom, pa koliko godina imaš, pa odakle si... Sve dok nije pitao za ime, e tad je skočio kao da ga je neko popario

Sad je situacija sigurno gora...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pix3lchick  11:29 05.09.2009
Preporuka: 4

Ma, ima toga svuda....

#Link  Replika: 1
Ono što je najotužnije je što će kompletan društveno-politički mainstrim do izbezumlenja tvrditi da su sve to "marginalne pojave", "izolovani slučajevi" i "incidenti koji jesu za svaku osudu, ali toga ionako ima svuda". I tako sve dok ne dođe trenutak da i njih neko negde odvede... samo što onda neće više ostati niko da se buni.

Uopšte kao da prva i glavna zapoved gospodina druga Ustava glasi: "Gurni glavu svoju u pesak, i ne vidi zlo sve dok zlo ne uništi i poslednji mrvičak dobrog, relativizuj zlo ne bi li mu omogućio neometano cvetanje, omalovažavaj i ometaj svaki pokušaj borbe protiv zla."
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  21:45 05.09.2009
Preporuka: 7

Re: Ma, ima toga svuda....

Sa jedne strane to jesu marginalne pojave jer nisu svakodnevne i opšte prihvaćene.
Sa druge strane jesu opšte pojave jer ih imaš u Izraelu, Palestini, Nemačkoj, Indiji, Engleskoj, Hrvatskoj, Italiji, Francuskoj, SAD, Rusiji, itd. - gde god vladaju demokratski, liberalni, kvazidemokratski i kvaziliberalni režimi.
Zato se treba boriti protiv ekstremizma onako kako se bore u Nemčkoj, Italiji, Francuskoj itd. i NE treba očajavati što je ljudsko biće takvo kakvo je. I ne treba biti ciničan i ironičan na račun nekog ko ne postoji i nečeg što ne postoji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
roland_h  12:30 05.09.2009
Preporuka: 2

...

#Link  Replika: 0
ono što je mene, međutim, relativno zaprepastilo koliko su ovi klinci, uopšte ova pojava crnouniformisanih, postali jedna savršeno opuštena i normalna pojava kod nas


upravo!
citava prica oko toga sta ce biti sa decom koja gledaju dve osobe istog pola kako se drze za ruke a kao da nikog ne zanima kako mogu da uticu ovakvi likovi koji se setkaju i sire svoju "bezazlenu" ideologiju.
ljudi kao da teze podnose prezentaciju ljubavi nego mrznje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tttomaz  12:34 05.09.2009
Preporuka: 0

Uzgred

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  12:41 05.09.2009
Preporuka: 4

Providjenje ili nešto drugo ?

#Link  Replika: 11
Vjerujem da si se šalio kada si napisao ovo :
...video sam ih samo na još jednom mestu pored ove senzacionalne scene iz voza - na železničkoj u beogradu. potpuno marginalna pojava.
Nijesu oni marginalna pojava, to što još nijesu stigli do Subotice, Preševa i Sjenice nije dovoljan dokaz.
ne postoje organizovano.

Ovo je sasvim netačno. Oni imaju kompletnu para-vojnu organizaciju, obučene instruktore i potpunu logistiku.
nemaju uporište ni u kakvim institucijama sistema.
"Bože sačuvaj", a što je njihova ideologija ušla u zvanične udžbenike, nikom ništa.
Izjava gospodina B.Tadića da pripadnici "Nomokanona" (koji su upali na tudju tribinu sa namjerom da je fizički onemogiuće ) "samo izražavaju drugačije mišljenje" je vjerovatno bila podrška nekim NGO ili možda ovakvim i sličnim organizacijama.
usamljeni frikovi lutalice.

"Lutalice" su oni koji idu bilo kuda bez plana i cilja. Ovi imaju precizne planove i znaju šta hoće u svakom trenutku i za sve su pripremljeni.
nipošto u vladi,

Možda u ovoj sadašnjoj nemaju podršku a šta je sa prethodnom (prvom vladom VK ) ?
a tek ne u crkvi.

Da.. da.. A kako se ono zovu oni osnivači ovog "pokreta" i kakve uniforme nose davaoci logistike i finansijske pomoći pri osnivanju. Kako se danas finansijski izdržava ovaj "pokret" i kako ostvaruje prihode ..?
kada zatvoriš oči ..... srbija je jedno divno, progresivno društvo..
Ovo si tako lijepo napisao da zaslužuješ pohvale...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  21:48 05.09.2009
Preporuka: 1

Re: Providjenje ili nešto drugo ?

a što je njihova ideologija ušla u zvanične udžbenike, nikom ništa.

Sentinel,
Da li bi mogao ovo da obrazložiš i ilustruješ. Unapred zahvalan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mara92  05:02 06.09.2009
Preporuka: 7

Re: Providjenje ili nešto drugo ?

ne postoje organizovano.
Ovo je sasvim netačno. Oni imaju kompletnu para-vojnu organizaciju, obučene instruktore i potpunu logistiku.

Претпостављам да Ви Сентинеле, имате непобитне доказе за ово што тврдите (а докази нису текстови и из контекста извучене изјаве званичника, нити тврдње опет неких других), јер ово звучи као да сте лично видели, присуствовали...
Пре него ме нападнете и потурите национализам и шовинизам, унапред бих замолила да то избегнемо, јер је депласирано.
Да се разумемо, ови клинци сигурно нису појава коју треба игнорисати, напротив, али дајте да не претерујемо овде. заиста:
"Lutalice" su oni koji idu bilo kuda bez plana i cilja. Ovi imaju precizne planove i znaju šta hoće u svakom trenutku i za sve su pripremljeni.
Ви сте их пратили? Анкетирали? Знате нешто што ми не знамо? Поделите са нама, баш би било лепо...
Понављам,
Изненађена сам да они имају и неке униформе. Знам да су обично у "скинхед" фазону (спит-фајер јакне, цокуле, кратко ошишани, црне мајице са паролама подршке хашким оптуженицима/осуђеницима/бегунцима).
Не желим да понављам, оваквих тупана има у свакој држави, што опет није оправдање за нашу инерцију, нешто треба да се ради како би те клинце дозвали здравој памети (за Горана "Фирера" Давидовића је касно, он је формирана личност; но, он треба да добије прилику да рецимо у Сремској Митровици, у тишини и миру тамнице, вежба латинично писмо српског језика...јер њега, а ни следбенике му нико није обавестио да српски језик у своме богатству располаже не са једним него два писма).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  10:38 06.09.2009
Preporuka: 0

Re: Providjenje ili nešto drugo ?

Ovo si tako lijepo napisao da zaslužuješ pohvale...

Za samoobmanu godine.


kada zatvoriš oči ..... srbija je jedno divno, progresivno društvo..


dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niccolo  10:41 06.09.2009
Preporuka: 3

Re: Providjenje ili nešto drugo ?

Ovo si tako lijepo napisao da zaslužuješ pohvale...

Za samoobmanu godine.

Ljudi, jeste li vi čuli za ironiju i sarkazam? Ako zavšrni Srđanov pasus nije očigledan primer sarkazma, ja ne znam šta je....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  12:04 06.09.2009
Preporuka: 4

Re: Providjenje ili nešto drugo ?

mara92
ne postoje organizovano.
Ovo je sasvim netačno. Oni imaju kompletnu para-vojnu organizaciju, obučene instruktore i potpunu logistiku.
Претпостављам да Ви Сентинеле, имате непобитне доказе за ово што тврдите (а докази нису текстови и из контекста извучене изјаве званичника, нити тврдње опет неких других), јер ово звучи као да сте лично видели, присуствовали...
Пре него ме нападнете и потурите национализам и шовинизам, унапред бих замолила да то избегнемо, јер је депласирано.
Да се разумемо, ови клинци сигурно нису појава коју треба игнорисати, напротив, али дајте да не претерујемо овде. заиста:
"Lutalice" su oni koji idu bilo kuda bez plana i cilja. Ovi imaju precizne planove i znaju šta hoće u svakom trenutku i za sve su pripremljeni.
Ви сте их пратили? Анкетирали? Знате нешто што ми не знамо? Поделите са нама, баш би било лепо...
Понављам,
Изненађена сам да они имају и неке униформе. Знам да су обично у "скинхед" фазону (спит-фајер јакне, цокуле, кратко ошишани, црне мајице са паролама подршке хашким оптуженицима/осуђеницима/бегунцима).
Не желим да понављам, оваквих тупана има у свакој држави, што опет није оправдање за нашу инерцију, нешто треба да се ради како би те клинце дозвали здравој памети (за Горана "Фирера" Давидовића је касно, он је формирана личност; но, он треба да добије прилику да рецимо у Сремској Митровици, у тишини и миру тамнице, вежба латинично писмо српског језика...јер њега, а ни следбенике му нико није обавестио да српски језик у своме богатству располаже не са једним него два писма).

Otkuda vam ideja da ću ja vama da "poturam nacionalizam".
Ja sam živeo u sredini u kojoj je nacionalizam majka a šovinizam maćeha i još čuvam snimke prijetećih poruka odredjenih državnih poslanika o eventualnom predstojećem klanju i to preko državne televizije koju i ja plaćam.

Kao prvo poznati su mi pravi osnivači ovog "pokreta", ko je dao logistiku a ko novac, znam gdje se nalaze dokazi o tome.
Znam i ko se kasnije ubacio i predstavlja se (ustvari to čine drugi ) kao suosnivač.

Znam ko finansijski pomaže taj "pokret" i kako sami "legalno" zaradjuju novac.

To je sve poznato i javnosti i državnim organima.

Zar je potrebna neka anketa poslije njihovih povika, pred narodom, pred organima bezbednosti : "Smrt Šiptarima,... " smrt ovima, smrt onima, ubiti ovoga, ubiti onoga, zaklati ovoga, zaklati onoga i to sve u centru Beograda pred TV kamerama.

Koga to treba "anketirati" da bi dobili informaciju o onome što su pripadnici ovog "pokreta" radili ovoga ljeta u Srebrenici i to bez reakcije organa vlasti Srbije i rep.Srpske ?
Valjda su oni i tamo "zalutali", gdje bi mogli organizovano otići tamo i orgijati sa onakvim porukama.

Vama to možda liči na humoresku, onima čija je rodbina klana na pragu 21-og vijeka to liči na ozbiljnu prijetnju.

"Tupani" ne mogu da rade ovakve stvari, to je pokušaj relativizacije onoga što oni čine.

I nije tačno da takvi "tupani" postoje u svim državama.
Sve i da postoje, to nije nikakva olakšavajuća okolnost za Srbiju. Srbija je jednom nogom duboko zagazila u vode fašizma, a iz istoga se ne izlazi bez posljedica.
Nije jedini takav "pokret" u Srbiji niču ka pečurke svaki dan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vanja.t  23:22 06.09.2009
Preporuka: 0

Re: Providjenje ili nešto drugo ?

Nijesu oni marginalna pojava, to što još nijesu stigli do Subotice, Preševa i Sjenice nije dovoljan dokaz.

zaboravio si lovćenac
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  10:20 07.09.2009
Preporuka: 3

Re: Providjenje ili nešto drugo ?

Sentinel,
Prekjuče u Birminghamu je uhapšeno 90 ljudi koji su se tukli na ulicama. Demonstracije "protiv islamskog" fundamentalizma, čitaj "neengleza". To je druga takva tuča u poslsdnjih nekoliko meseci. Da su se nemiri takvih razmera desili u Srbiji ti ne bi pisao da je Srb. samo " duboko zagazila u vode fašizma" već da je sasvim faśistička.

Medjutim vlasti ovde u UK znaju da ovakve incidente ne trebaju da preuveličavaju putem domaćih i svetskih medija, već da se postojeća netrpeljivost mora kontrolisati policijskim metodama.

Vaśe, mislim na viśe komentatora, pojednostavljenje tj. okrivljavanje drzavnih institucija, pojedinih intelektualaca, kao i nerazlikovanje nijansi tolerancije i netrpeljivosti koje objektivno postoje u Srbiji je smijeśno.

Ratna i druga dramatična vremena izazivaju emotivne reakcije za razliku od razumskih, tako da oni koji su vikali Umri ovaj/onaj" su verovatno otiśli drugim putevima, a nove generacije sad iživljavaju svoje stranputice.

Znači, potrebno je viśe vere državne organe i više treninga i prosvećivanja unutar tih organa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  11:24 07.09.2009
Preporuka: 0

Re: Providjenje ili nešto drugo ?

Vladimir Maričić
Sentinel,
Prekjuče u Birminghamu je uhapšeno 90 ljudi koji su se tukli na ulicama. Demonstracije "protiv islamskog" fundamentalizma, čitaj "neengleza". To je druga takva tuča u poslsdnjih nekoliko meseci. Da su se nemiri takvih razmera desili u Srbiji ti ne bi pisao da je Srb. samo " duboko zagazila u vode fašizma" već da je sasvim faśistička. .................................... Znači, potrebno je viśe vere državne organe i više treninga i prosvećivanja unutar tih organa.

Hteo si ovim poredjenjem da demantuješ moj zaključak da je "Srbija jednom nogom zagazila u vode fašizma". Osim neuspjelog demantija, poredjenje Srbije i UK je nepristojno i prosto nemoguće.

Kao drugo, ja ne živim u UK i ne interesuju me njihovi medjunacionalni i medjuvjerski odnosi.

Kao treće, kada već hoćeš da vršiš poredjenja, šta bi se desilo kada bi grupa nacista iz Njemaške otišla u Aušvic da demonstrira i da uzvikuje parole da se tamo nijesu desili nikakvi zločini ?
U povratku na Njemačkoj granici bi imali "svečani doček" sa maricama.

Kao četvrto, uzimaš sebi prava koja nemaš, da pogadjaš šta bih ja napisao u nekoj hipotetičkoj situaciji.

Kao peto, ja imam povjerenja u državne organe Srbije uz jedno ograničenje, a to je da zadržavam svoje pravo na samoodbranu i ne namjeravam da ga se odreknem.

Vidim neki nacionalisti (i na ovom blogu ) najavljuju dolazak pokreta "Obraz" u Lovćenac, čime hoće da iskažu prijetnju meni lično.
Što da ne država Srbija je slobodna (ali ne za svakoga ), kada su mogli da divljaju po Srebrenici, što ne bi mogli i u Sjevernoj Srbiji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  18:37 07.09.2009
Preporuka: 0

Re: Providjenje ili nešto drugo ?

kao sto autor ovog bloga baca koske narodu da glodju dok on ucestvuje na drugim blogovima, tako i ti preuvelicavas "pretnje upucene licno tebi".

kao sto jevreji nemaju "monopol" nad genocidima (iako bi neki od njih misle da ga imaju), tako ni bosnjaci nemaju monopol u bosni. dovoljno srba je stradalo tamo u ratovima. poredjenje sa ausvicom je neumesno.

ova uniformisana drustva su marginalna "drustva" kao sto su gej drustva marginalna, interesantno je da svi imaju potrebu da paradiraju. prvi put u zivotu vidim prednost sto smo pandurska država, neko mora da odrzava mir!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  19:23 07.09.2009
Preporuka: 1

Re: Providjenje ili nešto drugo ?

ova uniformisana drustva su marginalna "drustva" kao sto su gej drustva marginalna, interesantno je da svi imaju potrebu da paradiraju. prvi put u zivotu vidim prednost sto smo pandurska država, neko mora da odrzava mir!
*novo

исто тако су "интелектуалци" и "политићари" говорили уочи доласка хитлера на власт,историја се понавља то само будале неће да виде.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  22:54 07.09.2009
Preporuka: 0

Re: Providjenje ili nešto drugo ?

исто тако су "интелектуалци" и "политићари" говорили уочи доласка хитлера на власт,историја се понавља то само будале неће да виде.


Permanentna revolucija?


Možda vam treba pomoć?

"МИРАНШАХ – Америчка беспилотна летилица испалила је пројектиле на упориште екстремиста у Северном Вазиристану и убила њих петорицу, саопштили су безбедносни званичници.

Исти извори су навели да је мета напада била тврђава, налик кући, племенског вође коју су користили екстремист,и и да су убијена петорица, сви Узбекистанци, пренела је агенција Ројтерс.

Напад се догодио у месту Мир Али у области Северног Вазиристана, главном уточишту екстремсита повезаних са Ал Каидом и талибанима из пакистанске племенске области на граници са Авганистаном.

Ројтерс подсећа да је у сличном нападу у Јужном Вазиристану прошлог месеца убијен пакистански талибански командант Баитулах Мехсуд." Politika 8.9.2009
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
taube  13:38 05.09.2009
Preporuka: 3

,

#Link  Replika: 1
odličan tekst, pogotovo rečenica da voz stiže u bg NIKADA

lepo si i sam rekao - marginalna pojava, deca koja vole svoju zemlju ali se niko nije potrudio da ih nauči koji je normalan i pravi način da se to i pokaže. ja bih pokušala da im objasnim , ne bih ih se plašila

isto važi i za paradu; ljudi su zbunjeni, sve je moguće kako si rekao i sve nam se događa previše brzo, i jednostavno neki ljudi su prešli iz 15.og u 21. vek za jedan dan a nisu bili nimalo pripremljeni za to.

budimo strpljivi, nema straha, nećemo se plašiti jedni drugih jer se tako samo još više razdvajamo i udaljavamo a to našoj zemlji nikako ne treba, potrebno nam je zajedništvo i isti cilj više nego ikada
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mladen.mladen  15:12 05.09.2009
Preporuka: 2

Re: ,

lepo si i sam rekao - marginalna pojava, deca koja vole svoju zemlju ali se niko nije potrudio da ih nauči koji je normalan i pravi način da se to i pokaže. ja bih pokušala da im objasnim , ne bih ih se plašila


samo toliko.. da je vise tauba!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  14:06 05.09.2009
Preporuka: 6

roditelji i deca im ...

#Link  Replika: 5
roditelji ...




i dečica jadna ...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eizo  15:21 05.09.2009
Preporuka: 1

Re: roditelji i deca im ...

Novi propagandni spot obraza...uz blagoslov SPC, DB i WIll Smitha...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cbronson  20:27 05.09.2009
Preporuka: 5

Re: roditelji i deca im ...

Exitus Letalis
roditelji ...




i dečica jadna ...


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  21:56 05.09.2009
Preporuka: 2

Re: roditelji i deca im ...

Egzitus, koga gledamo na gornjim ilustracijama?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  22:29 05.09.2009
Preporuka: 2

Re: roditelji i deca im ...

Vladimir Maričić
Egzitus, koga gledamo na gornjim ilustracijama?

zar se ne vidi?
roditelji i deca...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  22:31 05.09.2009
Preporuka: 2

Re: roditelji i deca im ...

cbronson
Exitus Letalis
roditelji ...

i dečica jadna ...



ko kaže da nema. ima i gorih fotki iz komšiluka.
valjda smo pričali o ovom blogu.

il je nešto regionalno u pitanju?
ne znam, samo pitam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  17:44 05.09.2009
Preporuka: 2

Tja...

#Link  Replika: 2
Kao sto neki u svom politickom delovanju polaze od toga da je Srbija '90. - '91. krenula u pogresnom pravcu, tako neki drugi smatraju da je Srbija skrenula u pogresnom pravcu '44. - '45. Razlika je u tome sto su ovi prvi samo delimicno u pravu, dok su ovi drugi potpuno u pravu...

PS

dakle, uleteo sam u senzaciju u kojoj sam video ove momke u otrpilike sličnim uniformama, naoružane, kako idu kroz voz legitimišući ljude, dok one koji im se učine kao nepodobni skidaju sa voza i šalju posebno opremljenim za tu namenu šinobusom u nepoznatom pravcu...


Ova recenica je prilicno nejasna i neko ko ne razume dobro srpski bi mogao da stekne pogresan utisak. Tako bih i ja mogao da "uletim u senzaciju" u kojoj vidim podivljale anarhiste sa molotovljevim koktelima kako divljaju i pale po Beogradu ...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  21:53 05.09.2009
Preporuka: 3

Re: Tja...

Misliš da oni koji dobro razumeju srpski ne mogu da steknu pogrešan utisak.

senzacija: video sam pinkija
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
escherichije_colic  22:31 05.09.2009
Preporuka: 1

Re: Tja...

SF
uleteo sam u senzaciju


štastopojo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
escherichije_colic  22:48 05.09.2009
Preporuka: 4

rešenje

#Link  Replika: 0
Mislim da bi trebalo u principu zabranjivati te vrste militantnih okupljanja, pogotovo bazirane na vojnim i paravojnim formacijama iz Drugog Svetskog rata. Ko hoće da maršira i skače po šumi u uniformi - neka se učlani u izviđače. Pa lepo neka se ta omladina nečim korisnim zanima i neka upoznaje prirodne lepote otadžbine i voli je na taj način. Zakonom bi trebalo zabraniti javno eksponiranje i nošenje simbola prošlosti (kokarde i titovke) osim na zvaničnim skupovima veterana. Ko u javnosti nosi titovke, kokarde i slične simbole, da se kazni po nekom osnovu ... recimo "sprdanja sa istorijom". Znači - te stvari su drevna istorija, mesto im je u muzeju a ne na ulici. Krajnje je vreme da ljudi počnu da se određuju nekim normalnim parametrima (znanje, obrazovanje, veština, ljubaznost, solidarnost, kultura) a da budalaštine tipa "jesi za Dražu ili Titu?" i "za koga glasaš?" postanu ljudima marginalne i nebitne u životu. Znači za početak bi trebalo posklanjati one tezge ispred štajge recimo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  00:44 06.09.2009
Preporuka: 9

Možda

#Link  Replika: 5
će ovo biti predugačko za komentar, ali moram da napišem.

Sretoh se pre nekoliko dana na FB sa dva svoja druga iz gimnazije. Nikada ne bih ni pomislila za njih da imaju stavove koje imaju, jer smo išli u isti razred, isti su nas profesori učili, od nas isto zahtevali - da razvijamo kritičko razmišljanje.

Elem, njih dvojica su upisali prava posle gimnazije, stvarno ih nisam čula 10 godina.
Jedan od njih objavi na svom profilu obaveštenje o anti gej kampanji, tj. porodičnoj šetnji u organizaciji srpskih dveri. Poče tamo neka rasprava, a ja čitam šta moj drug piše i ne mogu očima da poverujem. Kaže kako je jako tolerantan po pitanju homoseksualaca, ali da njima nije mesto na ulici, nego iza četiri zida, a navijače koje im razbijaju glave ne opravdava, ali ako homoseksualci neće na miran način da prestanu da slave svoj "mentalni poremećaj", onda možda i nema drugog rešenja do primene sile.
Tu ja krenem da smireno i lepim rečima objašnjavam da on očigledno nije informisan kao prvo šta je to homoseksualizam, drugo nije informisan o organizaciji koja stoji iza porodične šetnje, treće da nema šta da mitropolit izdaje direktivu o šetnji i da ide u hajku na pedere, valjda je njegov posao da šalje poruke ljubavi i mira, itd.
Na to mi se javi onaj drugi, umesto slike okačio grb dinarske divizije, i kaže mi Da Bog da ti sin šetao sa dečkom po takvim paradama kad si tako modernih shvatanja i širokih pogleda, a o aktivnostima naših duhovnih otaca da se obavestim iz nekih drugih izvora osim iz soroševih medija.
I tako, posle deset godina prve reči su bile reči mržnje i kletve. A proveli smo 4 godine zajedno. I to me boli. Šta rade deci na pravnom fakultetu ja ne znam, ali od mojih drugova odande niko normalan nije izašao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cbronson  00:54 06.09.2009
Preporuka: 0

Re: Možda

Šta rade deci na pravnom fakultetu ja ne znam, ali od mojih drugova odande niko normalan nije izašao.

... izmedju ostalog izucavaju i moralne norme...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niccolo  08:46 06.09.2009
Preporuka: 5

Re: Možda

Šta rade deci na pravnom fakultetu ja ne znam, ali od mojih drugova odande niko normalan nije izašao.

khm, khm...strašna generalizacija. Ima nas koliko hoćeš koji smo normalni izašli! Pored toga, ti ljudi su na pravni fakultet došli sa 19godina, da nisu to što opisuješ imali u sebi već ranije ne bi mogao nijedan fakultet da ih preobrati

Ako smo raspoloženi da kritikujemo nastavni plan i način izvođenja predavanja na pravnom fakultetu daću ogroman "doprinos", pa čak i na temi političkog aganžmana pojedinih profesora, ali nije u redu optužiti ceo fakultet zbog toga što ti nisi znala za takve stavove tvojih prijatelja pre nego što si ih pročitala na fb...Naglašavam da pravni fakultet nije jednako Kosta Čavoški i Branko Rakić!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  10:48 06.09.2009
Preporuka: 6

Re: Možda

niccolo
Šta rade deci na pravnom fakultetu ja ne znam, ali od mojih drugova odande niko normalan nije izašao.

khm, khm...strašna generalizacija. Ima nas koliko hoćeš koji smo normalni izašli! Pored toga, ti ljudi su na pravni fakultet došli sa 19godina, da nisu to što opisuješ imali u sebi već ranije ne bi mogao nijedan fakultet da ih preobrati

Ako smo raspoloženi da kritikujemo nastavni plan i način izvođenja predavanja na pravnom fakultetu daću ogroman "doprinos", pa čak i na temi političkog aganžmana pojedinih profesora, ali nije u redu optužiti ceo fakultet zbog toga što ti nisi znala za takve stavove tvojih prijatelja pre nego što si ih pročitala na fb...Naglašavam da pravni fakultet nije jednako Kosta Čavoški i Branko Rakić!

Vi se znate iz srednje?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  12:08 06.09.2009
Preporuka: 2

Re: Možda

khm, khm...strašna generalizacija. Ima nas koliko hoćeš koji smo normalni izašli!

Da, naravno da ima dece koja tamo studiraju i sasvim su normalna. Zato sam i napisala od mojih drugova niko nije normalan izašao. Kasnije sam ih pronašla još nekoliko što su studirali prava i uočila izvestan obrazac u recimo grupama na FB čiji su članovi, samo kao primer Zabranjena istorija Srba Jovana Deretića. Ne želim da me pogrešno shvatiš, ali zaista mislim samo na svoje drugove iz srednje.

Ne slažem se sa tobom po pitanju njihovih godina, mislim da se baš u tom periodu ljudi oblikuju na taj način, to ti je uostalom i period kada mladi ljudi dobiju pravo glasa, pa počinju da se interesuju za politiku, imaju želju da se nekako odrede intelektualno, politički, građanski, religijski, itd. Sad, možda je to u i njima postojalo i ranije, ali nismo mogli znati takve stvari jedni o drugima jer nas nisu zanimale istorije Srba, dinarske divizije, Šešelji, Čede i ostale stvari dok smo sedeli u školskim klupama. Ja lično ne poznajem ni jednog 16ogodišnjaka koji razglaba da li su u pravu četnici ili partizani, da li treba priznati Kosovo ili zločin u Srebrenici i da li je Mladić heroj ili zločinac.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niccolo  12:59 06.09.2009
Preporuka: 0

Re: Možda

Vi se znate iz srednje?


Ne slažem se sa tobom po pitanju njihovih godina, mislim da se baš u tom periodu ljudi oblikuju na taj način, to ti je uostalom i period kada mladi ljudi dobiju pravo glasa, pa počinju da se interesuju za politiku, imaju želju da se nekako odrede intelektualno, politički, građanski, religijski, itd

Može biti, verovatno ima i onih koji su podložniji raznim uticajima, ja obično polazim od sebe pa računam da u to vreme ljudi već imaju izgrađen stav o nekim pitanjima...Sasvim moguće da grešim
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  15:06 06.09.2009
Preporuka: 3

prosta istina

#Link  Replika: 0
Svaka vrsta "indoktrinacije" koja je spsobna da ljude narocito mlade spreci da razmisljaju o pravednsti sistema u kome zive je za vlastodrsce dobra, bio to nacionalizam, sport, laka zabava, vera i sujeverje....

jedino sto se manja kroz vreme i prostor su sredstva za "indoktrinaciju" pa negde imate vise sporta i lake zabave, negde vise nacionalizma a ngde vere ili neceg drugog sustina ostane ista: a to je cilj da ovce ostanu u stadu i da ne pomisljaju na odlazak ili na pobunu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  18:24 07.09.2009
Preporuka: 2

ртс

#Link  Replika: 2
под хитно да се укине и сруше све њене зграде,то је заражено национализмом и фашизмом.
само ако се тај монструм уништи може да се прича о даљем лечењу.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  18:42 07.09.2009
Preporuka: 1

Re: ртс

Priznaj da si ucestvovao u anarhistickom napadu na grcki konzulat
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  21:48 07.09.2009
Preporuka: 0

Re: ртс

под хитно да се укине и сруше све њене зграде,то је заражено национализмом и фашизмом.
само ако се тај монструм уништи може да се прича о даљем лечењу.



Beton, beton, samo beton!
Beton, beton, samo beton!
Beton nama treba,
Jer iz trave nonsalantno ljuta zmija vreba!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA