Literatura

Životinjke, čemu?

vladimir petrovic RSS / 11.09.2009. u 16:53

 

 

 

Dajem dve kratke priče na temu odnosa čoveka  prema domaćim životinjama, odnosno kućnim ljubimcima (pets).

Prvu je napisao Maksim Gorki (Максим Горкий), nakon susreta sa pesnikom Sergejem Jesenjinom (Серге́й Алекса́ндрович Есе́нин).

... Замолих га да ми прочита o керуши, којој су одузели и у реку бацили седморо њених штенади: «Да нисте уморни»?

- «Мене песме не умарају», рече песник, и с неповерењем упита: «А свиђа ли вам се ‘Керуша'»?

Рекох му, по моме мишљењу, да он први у руској књижевности тако мајсторски и са толико непосредне љубави пише о животињама.

- «Да, ја необично волим васколике животињке», прозбори песник замишљено, и на моје питање да ли зна Клоделов «Животињски рај» не одговори, протрља главу обема рукама и поче рецитовати «Песму о керуши».

Јутрос рано где стрн шуми, лупка,

Где се бели трска у гугути,

Седморо је оштенила кучка,

Седморо је оштенила жути'.

 

До у сумрак грлила их нежно

И лизала низ длаку што руди,

И слив'о се млак сок неизбежно

Из тих топлих материнских груди.

А увече, кад живина јури

Да заузме мотке, ил' прут јак,

Изиш'о је тад домаћин тмури

И сву штенад потрп'о  у џак.

 

А она је за трагом трчала,

Стизала га, као кад уходе...

И дуго је, дуго је дрхтала

Незамрзла површина воде.

 

При повратку, вукућ' се по тмини

И  лижући зној с бедара лених,

Месец јој се над избом учини,

Као једно од кучића њених.

 

Зурила је у свод плави, глатки,

Завијала болно за својима,

А месец се котрљао танки

И скрио се за хум у пољима.

 

Немо, к'о од милости ил' среће,

Кад јој баце камичак низ брег,

Пале су и њене очи псеће

Као златни сјај звезда у снег.

 

Када је песник изговорио последње стихове: Пале су и њене очи псеће /Као златни сјај звезда у снег, у његовим очима блеснуше сузе... (Sabrana dela Maksima Gorkog, u 30 tomova, tom 17).

 

Drugu priču je napisala  Simona de Bovuar (Simone de Beauvoir), i odnosi se na književnika Žana Ženea (Jean Genet), o kome je Žan-Pol Sartr (Jean-Paul Sartre) napisao jednu posebnu knjigu, pod nazivom  «Sveti Žene, glumac i mučenik» (Saint Genet, comédien et martyr).  

... Evo, pred nekoliko godina, neka dama, koja je uzdržavala jedno deset mačaka, pitala je Jeana Geneta prijekorno:

- "Vi ne volite životinje"?

- "Ja ne volim ljude koji vole životinje", odgovorio je Žene. (Simone de Beauvoir: Zrelo doba, Mladost, Zagreb 1962, str. 145)

 

Eto.

Neću vas pitati da li volite/ne volite domaće životinje, odnosno kućne ljubimce.

Bilo bi to mnogo prosto pitanje, a sećam se da mi je još guvernanta govorila da ne postavljam glupa pitanja.

Neću pitati ni da li ste indiferentni.

Pitaću nešto što mi se čini malo delikatnijim: da li znate nekoga ko ne voli ljude koji vole domaće životinje/kućne ljubimce? Ako ga znate, da li vam i koliko smeta, odnosno da li mislite da je, što bi rekli Hrvati, skroz u krivu?

Samo ne recite da je i ovo glupo pitanje?!

Atačmenti



Komentari (251)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 17:15 11.09.2009

kako čemu?

Sad si me rastužio onoliko, pa ja jedva čekam da se vratim kući i zagrlim moje slatko malo pile, zlato moje.On mi je radost neizmerna.

A sad idem da čitam. Preporuka na neviđeno.
mariopan mariopan 17:26 11.09.2009

Re: kako čemu?

Pesma o keruši je najtužnija pesma koju znam i često je se setim.Zato što imam psa, pa kada mu vidim oke...

Nije glupo pitanje.

Ima ljudi koji ne vole ljude koji vole životinje...ali za to su uvek neki drugi razlozi u pitanju.

Opet, ima ljudi koji svoje životinje stavljaju ispred svih ljudi a one koji ih na to podesćaju - ne vole.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:28 11.09.2009

Re: kako čemu?

Mariopan
...Sad si me rastužio onoliko

Odavno te nije bilo!
mariopan mariopan 17:54 11.09.2009

Re: kako čemu?

Nisam kod kuće, evo grebem kako da se vratim ali deca ne puštaju lako

Ako razmišljaš da li da ga imaš ili nemaš ....evo da ti kažem da ti srce sasvim zarobi i nemaš kud nego da ga voliš kao dete.

Neki ljudi ne drže životinje potpuno svesni da ne mogu da im posvete svoje vreme, da ne mogu da se odreknu odmora ili putovanja ako nema ko da ih čuva i za mene je to veća ljubav nego kada ih neko uzme jer ih "voli" pa ih onda kinji zato što sve to ne može.Ili ih ladno izbaci na ulicu. A i toga ima.

Ja ne bih sada mogla da putujem skoro celo leto da mi nije prijateljice koja ga čuva i to kod mene u kući. Ona ima jako mali stan, i stalno se žali da nema dvorište, nema vazduha. zelenila...i eto joj. Zadovoljna je i ona i on.A ja sam mirna i lepo mi je bilo celo ovo leto...samo sam ga se mnogo uželela..


chobanica chobanica 10:27 12.09.2009

Re: kako čemu?

Neću vas pitati da li volite/ne volite domaće životinje


Svi koje znam vole da ih jedu, to se racuna u ljubav, je li tako?
chobanica chobanica 15:57 12.09.2009

Re: kako čemu?

Haha, sad sam naisla na dobar citat Jim Gaffigan-a za ovu priliku

"I love animals, I just like eating them more. Fun to pet, better to chew."
bauer. bauer. 17:23 11.09.2009

Ispravno razmisljanje,

Vladimire Petrovicu mislim da, mozda i podsvesno, razmisljas u dobrom pravcu. Uz ono sto te/vas ceka u bliskoj buducnosti, kucni ljubimac je nesto sto ce vam svakako obogatiti zivot i zaokupirati ga na vise od jednog nacina.

Veruj mi da znam, ja ih imam pet. Dozvoljavam da samo Budimac ima vise kucnih ljubimaca od mene. U svakom slucaju, iskreno preporucujem.

Idem sad da citam

Edit: odgovor na pitanje je, ne znam ljude koji ne vole ljude, koji ne vole domace zivotinje. To bi verovatno bili namcori koji ne vole nikoga i nista, a ja nekako ne mogu da se setim ni jedne takve osobe u mom okruzenju.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:50 11.09.2009

Re: Ispravno razmisljanje,

Bauer
...ja ih imam pet

A mačke?


mirelarado mirelarado 17:55 11.09.2009

Re: Ispravno razmisljanje,

bauer.
Vladimire Petrovicu mislim da, mozda i podsvesno, razmisljas u dobrom pravcu. Uz ono sto te/vas ceka u bliskoj buducnosti, kucni ljubimac je nesto sto ce vam svakako obogatiti zivot i zaokupirati ga na vise od jednog nacina.

Veruj mi da znam, ja ih imam pet. Dozvoljavam da samo Budimac ima vise kucnih ljubimaca od mene. U svakom slucaju, iskreno preporucujem..


Ово прво је потпуно тачно, додала бих и да је неопходно да и деца што пре науче да се старају о кућним љубимцима, готово да је то за њихово срећно детињство и развој важније од француске гувернанте.
За ово друго нисам сигурна: ако се рачуна број акваријумских рибица, онда сам надмашила чак и Будимца.


bauer. bauer. 17:58 11.09.2009

Re: Ispravno razmisljanje,

ако се рачуна број акваријумских рибица, онда сам надмашила чак и Будимца.

Ribice se ne racunaju, ili se u najboljem slucaju mogu podvesti pod jednog kucnog ljubimca
bauer. bauer. 18:00 11.09.2009

Re: Ispravno razmisljanje,

A mačke?

Dva psa, macor, papagaj i piton.
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:03 11.09.2009

Re: Ispravno razmisljanje,

Mrelarado,
... да и деца што пре науче да се старају о кућним љубимцима, готово да је то за њихово срећно детињство и развој важније од француске гувернанте.

I jedno i drugo, draga moja! (S tim što ne mora obavezno biti francuska guvernanta, može biti /en faute de mieux/ i italijanska guvernanta)
mirelarado mirelarado 18:08 11.09.2009

Re: Ispravno razmisljanje,

bauer.
ако се рачуна број акваријумских рибица, онда сам надмашила чак и Будимца.

Ribice se ne racunaju, ili se u najboljem slucaju mogu podvesti pod jednog kucnog ljubimca


Добро, онда сам на дну лествице са само два комаТа, иако гајење рибица захтева много више времена и труда него брига о псу. Осим тога, само ћуте и... пливају.


Bojan Budimac Bojan Budimac 18:25 11.09.2009

Re: Ispravno razmisljanje,

Ribice se ne racunaju, ili se u najboljem slucaju mogu podvesti pod jednog kucnog ljubimca

Tako je Džeče!
Mirela da li svaka ribica ima ime, mislim da li ih sve razlikuješ?
mirelarado mirelarado 18:30 11.09.2009

Re: Ispravno razmisljanje,

Bojan Budimac
Mirela da li svaka ribica ima ime, mislim da li ih sve razlikuješ?


Чуј, име! Свака има име, средње слово, презиме и надимак, бре! За одређивање пола Анф је давно дао рецепт: кад им даш храну, мужјаци су они који су јели, а женке оне које су јеле.
Milan Novković Milan Novković 17:27 11.09.2009

Fallacy

Pitaću nešto što mi se čini malo delikatnijim: da li znate nekoga ko ne voli ljude koji vole domaće životinje/kućne ljubimce? Ako ga znate, da li vam i koliko smeta, odnosno da li mislite da je, što bi rekli Hrvati, skroz u krivu?

Ne znam. Kad bih znao ne bih takvu osobu ozbiljno shvatao, a rezonovanje na ovu temu bih klasifikovao kao fallacy (nekorektno i neiskreno iz ko zna kojih razloga, čak i ako na prvi pogled zvuči ubedljivo).

Osim ako se ne radi o nekoj fobiji, npr strahu da ljubitelji životinja mogu da prenesu neku zarazu. Samo, fobije su boljkice, od malih, beznačajnih i neprimetnih, pa ako imaju nedovoljno znanje kao osnovu onda i razumljivih, do ozbiljnih.
Bojan Budimac Bojan Budimac 17:40 11.09.2009

Re: Fallacy

Slažem se sa tobom Milane.
rezonovanje na ovu temu bih klasifikovao kao fallacy (nekorektno i neiskreno iz ko zna kojih razloga, čak i ako na prvi pogled zvuči ubedljivo).

Nečiji ljubimci, kako ih Pižon naziva, mogu biti dobar izgovor.
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:54 11.09.2009

Re: Fallacy

Milan Novković
Ne znam. Kad bih znao ne bih takvu osobu ozbiljno shvatao, a rezonovanje na ovu temu bih klasifikovao kao fallacy (nekorektno i neiskreno iz ko zna kojih razloga, čak i ako na prvi pogled zvuči ubedljivo).

Osim ako se ne radi o nekoj fobiji, npr strahu da ljubitelji životinja mogu da prenesu neku zarazu. Samo, fobije su boljkice, od malih, beznačajnih i neprimetnih, pa ako imaju nedovoljno znanje kao osnovu onda i razumljivih, do ozbiljnih.


Bojan Budimac
Slažem se sa tobom Milane.
Nečiji ljubimci, kako ih Pižon naziva, mogu biti dobar izgovor


Ovakve reakcije sam i očekivao. Uvažavam ih.
Primer iz druge priče, kako sam naveo, i meni nije jasan. Zato sam pitanje i postavio.
A namerno sam ga suprostavio prvoj priči, koja je ljudska, razumna. Znamo je iz škole.
A poenta je, naravno, bila u sučeljavanju ta dva stava.
To sam rekao u kasnijim komentarima.
gagonini gagonini 17:38 11.09.2009

volimo li ih??

da, ima nas koji ih stvarno volimo.
možda i više nego što bi trebalo...



a ima i onih koji preteruju...
sigurno , mnogo više nego što bi trebalo..



ninasimone ninasimone 17:41 11.09.2009

Smrrc..

Dje me nadje sa kerusom i njenih sedam? To nam je cini mi se bila obavezna lektira u osnovnoj i dan danas se secam kako smo svi bili ubijeni u pojam na casu :(

Nabokov je pisao eseje o ruskoj knjizevnosti i u jednom poredi Tosltoja i Dostojevskog (cenio je vise Tolstoja, off course :)). Kod Dostojevskog, svi karakteri su na jedan ili drugi nacin mentalni slucajevi a ta silna emotivnost nije nista drugo nego obicna sentimentalnost. Da bi objasnio razliku izmedju emotivnosti i sentimentalnosti, navodi primer gospodje koju ce smrt papagaja potpuno slomiti ali koja je isto tako u stanju da otruje sestricinu. Dzelat koji place gledajuci operete a onda ode na posao pa capne koju glavu... the list is endless...
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:58 11.09.2009

Re: Smrrc..

Ninasimone
...jednom poredi Tosltoja i Dostojevskog (cenio je vise Tolstoja, off course :))

Hm. Ne slažem se sa ovim "off course".
Uvažavam Nabokova (i tebe koja ovo pominješ, naravno), i sve koji preferiraju Tolstoja, ali meni je dražiji Dostojevski.
Hvala Bogu, nisam jedini u mojoj ulici, he, he, he... .
ninasimone ninasimone 18:58 11.09.2009

Re: Smrrc..

vladimir petrovic
Ninasimone
...jednom poredi Tosltoja i Dostojevskog (cenio je vise Tolstoja, off course :))

Hm. Ne slažem se sa ovim "off course".
Uvažavam Nabokova (i tebe koja ovo pominješ, naravno), i sve koji preferiraju Tolstoja, ali meni je dražiji Dostojevski.
Hvala Bogu, nisam jedini u mojoj ulici, he, he, he... .

...imate vi, fanovi Dostojevskog, ne jednu ulicu, nego citave gradove a svakako su zanimljivi za posetu. Medjutim,mesto kome se ja uvek rado vracam je Tolstoj City. Stvar ukusa. Nadam se da necu sad izazvati navijacku diskusiju
Back to the topic: za sve zivuljke koje nam tako nesebicno bogate zivot.
drug.clan drug.clan 17:46 11.09.2009

losa formulacija

Pitaću nešto što mi se čini malo delikatnijim: da li znate nekoga ko ne voli ljude koji vole domaće životinje/kućne ljubimce? Ako ga znate, da li vam i koliko smeta, odnosno da li mislite da je, što bi rekli Hrvati, skroz u krivu?


Mislim da pitanje nije bas najsrecnije formulisano.

Ja ne volim neke ljude koji imaju i vole domace zivotinje a siguran sam da i drugi tako osecaju.

Naravno da nije tacno da ne volim sve ljude koji vole domace zivotinje zato dodaj rec "sve" u gornje pitanje!
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:53 11.09.2009

Re: losa formulacija

Drug.član
Mislim da pitanje nije bas najsrecnije formulisano.

I said what I meant and I meant what I said!
drug.clan drug.clan 18:07 11.09.2009

Re: losa formulacija

vladimir petrovic
Drug.član
Mislim da pitanje nije bas najsrecnije formulisano.

I said what I meant and I meant what I said!


znaci optuzen sam jer ne volim sve ljude koji vole domace zivotinje?

dzabe ti jer ja ne priznajem nijedan sud osim suda svoje "partije"
vishnja92 vishnja92 20:03 11.09.2009

Re: losa formulacija

Ja ne volim neke ljude koji imaju i vole domace zivotinje

naravski.

ni ja ne volim neke, i to one koji zivotinje pretpostavljaju ljudima, a njih ima nemali broj. totalno su jadni i zapravo ne vole nikog i nista ali to vesto kriju, cak i od sebe (kojeg pa vole - ponajmanje).

i ja mislim da ti je pitanje nespretno postavljeno.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:29 11.09.2009

Re: losa formulacija

Višnja
...i ja mislim da ti je pitanje nespretno postavljeno.

Hm.
Kako ja vidim, neki blogeri su se složili da pitanje nije glupo.
Neki misle, izgleda, da jeste glupo, ali to neće direktno da kažu nego, eto, da se Vlasi ne sete, kažu da nije dobro formulisano. Što bi deca rekla: Trt, Miljojka.

Moje je bilo da postavim pitanje i tačno sam znao i znam šta pitam.
Ako ga neki ne razumeju, to je zato što neće da ga razumeju, ili im ne odgovara da ga razumeju, ili ne mogu da ga shvate.

Ako moram da se izjasnim već sada, izjasniću se za oni koji ne shvataju poruku ovog posta: Nije ovde u pitanju jeftin trik da izmamljujem pozitivne komentare ljubitelja domaćih životinja, odnosno kućnih ljubimaca.
Da sam to hteo, drukčije bih napisao blog.

Ja sam naveo jasno i glasno dva sučeljena mišljenja. Prvo, iz našeg detinjstva poznatu Jesenjinovu pesmu, nad kojom smo svi u svoje vreme bili pustili neku suzu. U prilog ljubiteljima domaćih životinja.

Drugo, naveo sam mišljenje jednog Francuza, koji je rekao da ne samo ne voli domaće životinje, nego ne voli ni ljude koji vole domaće životinje. On, dakle, polazi od toga da ljudi koji vole domaće životinje/kućne ljubimce su na neki način, manje-više, drukčiji od ostalih ljudi.
To je njegovo mišljenje, ali taj stav nije pojedinačan. O tome se može polemisati, ali ne u stilu "takvi su otkačeni, a mi smo ispravni". Ima nas raznih, i dobro je što je tako.

Verovali ili ne, ima ljudi koji ne vole one koji se suviše bave kućnim ljubimcima, iz raznoranih razloga. Smatrajući da su im kućni ljubimci njihova deca, te se prema njima tako ponašaju kao što se drugi ponašaju sa svojom decom. Sve dok ima dobre volje na obema stranama, da se ne dolazi u konflikt, takvi stavovi su OK: Live and let live.

Naravno, takvi se manje eksponiraju, pa ja pitam da li ih vidjamo, da li ih znamo. A ako ih znamo, da li mislimo da oni greše, ili možda i ne greše previše. Moramo pokušati da razumemo i njihove razloge.

Naime, poznato je da postoje ljudi koji naglašeno vole životinje, kao što neki drugi naglašeno vole stilski nameštaj, ili nešto treće. Da li ih to navodi da manje nego što treba vole ostale ljude - to ne znam, i o tome se može razgovarati.

So be it.

N. B. Nema preformulacije pitanja, Višnja. Take it or leave it.
vishnja92 vishnja92 21:35 11.09.2009

Re: losa formulacija



Neki (Drug-član i Višnja) misle, izgleda, da jeste glupo

za slucaj da se moj komentar samoeditovao na tvom racunaru:

mislim da ti je pitanje nespretno postavljeno

a ne da je glupo.
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:44 11.09.2009

Re: losa formulacija

Verovali ili ne, ima ljudi koji ne vole one koji se suviše bave kućnim ljubimcima,

Pa upravo ovim pokazuješ koliko je nespretno postavljeno pitanje. Ono je da podsetim:
Pitaću nešto što mi se čini malo delikatnijim: da li znate nekoga ko ne voli ljude koji vole domaće životinje/kućne ljubimce? Ako ga znate, da li vam i koliko smeta, odnosno da li mislite da je, što bi rekli Hrvati, skroz u krivu?
Gde je tu reč "suviše"? Naime, odnos koji možemo nazvati "voli životinje" može ići od tog "suviše" do "imati" životinju i držati je na lancu ispred kuće. Kako da znamo na šta misliš?
Unfuckable Unfuckable 22:02 11.09.2009

Re: losa formulacija

ne uzimam mladoženju u odbranu samo zbog one Keruše gore koja me je izbacila iz igre, načisto
Ja sam skapirao pitanje, ali trenutno malo ...šizim
(uvek sam šizeo od te pesme, samo su šizenja imala razlićit pojavni oblik)
ps : ne može se biti "suviše" trudan
Bojan Budimac Bojan Budimac 22:10 11.09.2009

Re: losa formulacija

ps : ne može se biti "suviše" trudan

naglasak na navodnicima, a mladoženja je prvi upotrebio reč bez navodnika. Stvarno, gde se dede mladoženja?
Unfuckable Unfuckable 22:23 11.09.2009

Re: losa formulacija

odmah priznajem da nisam baš sve komentare prostudirao, da se razumemo
Mladoženja ?
...pa gde bi trebalo da bude ...mladoženja ?
Bojan Budimac Bojan Budimac 22:24 11.09.2009

Re: losa formulacija

...pa gde bi trebalo da bude ...mladoženja ?

mladen.mladen mladen.mladen 01:45 12.09.2009

Re: losa formulacija

I said what I meant and I meant what I said!


mislim da smo jednom davno nas dovjica vodili slicnu diskusiju,) ovo je stav koji volim!,)
vladimir petrovic vladimir petrovic 06:44 12.09.2009

Re: losa formulacija

Mladen.mladen
... mislim da smo jednom davno nas dovjica vodili slicnu diskusiju,) ovo je stav koji volim!,)

Izvini ako ti se čini da se ponavljam, ali to jeste moj stav kada mislim da sam u pravu i da stojim iza onoga što govorim, odnosno pišem. Nije baš da sam mnogo tvrdoglav, prihvatam ja i korekcije kada su potrebne, kada ja to osetim. Ovog puta znam na čemu sam, pa smatram da onima kojima je kobojagi zasmetala "formulacija pitanja", smeta - nešto drugo. A i to je u redu, ukoliko ima dobre volje za razgovor, odnosno polemiku.
mladen.mladen mladen.mladen 10:48 12.09.2009

Re: losa formulacija

Ovog puta znam na čemu sam, pa smatram da onima kojima je kobojagi zasmetala "formulacija pitanja", smeta - nešto drugo.


`When I use a word,' Humpty Dumpty said, in rather a scornful tone, `it means just what I choose it to mean -- neither more nor less.' -

sinoc sam imao neki dijalog pa dobih i ovaj link,)))
Kazezoze Kazezoze 18:00 11.09.2009

...

Pitaću nešto što mi se čini malo delikatnijim: da li znate nekoga ko ne voli ljude koji vole domaće životinje/kućne ljubimce? Ako ga znate, da li vam i koliko smeta, odnosno da li mislite da je, što bi rekli Hrvati, skroz u krivu?

neznam nikog ko mrzi one koji vole domace zhivotinje, ali znam neke ljude koji nemaju kucne ljubimce jer vole zhivotinje.

ps. da li ne voleti nekog, ujedno znachi i mrzeti ga?
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:11 11.09.2009

Re: ...

Kazezoze
...znam neke ljude koji nemaju kucne ljubimce jer vole zhivotinje.

Ovo je dobro zapaženje. Ima takvih i uvažavam njihov stav.
...da li ne voleti nekog, ujedno znachi i mrzeti ga?

Ja mislim da ne.
Jesmo Mediteranci (u smislu malo temperamentniji nego što bi trebalo), ali pravimo razliku. Bar ja.

Nego, nešto mi pada na pamet. Ninasimone gore pomenu Dostojevskog, a ti tražiš distinkciju izmedju ne voleti i mrzeti, pa mi sve to podseti na ove reči Dostojevskog:

"Zaljubiti se ne znači voleti. Može se zaljubiti i - mrzeći"

Šta mislite, da li je to moguće?
(Ja lično mislim da je moguće, jer mržnja može imati podjednak intenzitet kao i voljenje. Ispade da ja, uobraženko mali, mislim na liniji Dostojevskog, he, he, he... Ne samo ga prilično razumem)
AlexDunja AlexDunja 18:24 11.09.2009

Re: ...

Šta mislite, da li je to moguće?

jeste.

nego, ja znam ljude koji ne vole ljude koji vole zivotinje.
uglavnom su povrsni i dosadni.

edit:
mačka
Kazezoze Kazezoze 18:37 11.09.2009

Re: ...

Ja mislim da ne.
Jesmo Mediteranci (u smislu malo temperamentniji nego što bi trebalo), ali pravimo razliku. Bar ja.

u tom sluchaju je pitanje zaista glupo jer ne voleti nekog mozhe da znachi i ravnodushnost, a takvih imash koliko hocesh i sasvim je normalno. mrzhnja je vec ekstremna pojava i popracena je nekim patoloshkim razlogom i samim tim pitanje dobija smisao.

"Zaljubiti se ne znači voleti. Može se zaljubiti i - mrzeći"

Šta mislite, da li je to moguće?
(Ja lično mislim da je moguće, jer mržnja može imati podjednak intenzitet kao i voljenje. Ispade da ja, uobraženko mali, mislim na liniji Dostojevskog, he, he, he... Ne samo ga prilično razumem)

mrzhnja mozhe imati podjednak intenzitet kao zaljubljenost,a ne kao ljubav.
i mrzhnja i zaljubljenost su kratke i eksplozivne emocije, dok je ljubav emocija sa manje naboja, ali vishe kvaliteta.
dostojevski je u pravu.
cult cult 18:37 11.09.2009

Re: ...

Vladimire Petroviću, lepa tema. Mislim da je Bauer tamo gore pogodio tvoja (pod)svesna razmisljanja glede kucnih ljubimaca.

Jesmo Mediteranci (u smislu malo temperamentniji nego što bi trebalo),


Kad, na primer, na moru, u hotelu, "resortu" i sl., posmatraš petnaestak dana ljude iz razlcitih delova Evrope, shvatiš da je "temperament" (termin upotrebljen u ovom smislu) eufemizam za nedostatak kulture ili najcesce nevaspitanost. Nema veze s temom, ali tom utisku nisam mogao da se otrgnem posmatrajuci Grke i slicne "temperamentne" mediterance u odnosu na "hladne" severnjake.

Zaljubiti se ne znači voleti. Može se zaljubiti i - mrzeći"

Šta mislite, da li je to moguće?


Apsolutno.

Eh ti Rusi. Uvek neke suze s njima. Jesenjin i njegova keruša. Dostojevski i one jadno magarence koje gazda bičuje na nekom petrogradskom prospektu jer se umorilo. Ili onaj pas kod Karamazovih....Uvek tuga, uvek na granici suza kad čitaš.

Imao sam psa.
drug.clan drug.clan 18:56 11.09.2009

Re: ...

Kad, na primer, na moru, u hotelu, "resortu" i sl., posmatraš petnaestak dana ljude iz razlcitih delova Evrope, shvatiš da je "temperament" (termin upotrebljen u ovom smislu) eufemizam za nedostatak kulture ili najcesce nevaspitanost. Nema veze s temom, ali tom utisku nisam mogao da se otrgnem posmatrajuci Grke i slicne "temperamentne" mediterance u odnosu na "hladne" severnjake.


Ma da ko je jos cuo za grcku i italijansku kulturu i umetnost?!
Da kultura nije dosla sa severa ovi na jugu bi jos bili divljaci?

Ovo sto ste napisali je puno stereotipa pa cu vam odgovoriti sa jednim jakim stereotipom mog druga koji kaze:

Na jugu prosecna "kulturna" vecera izgleda otprilike tako da tri sata sedite u predivnoj zgradi sa divnim freskama na tavanici, jedete zdravu i divno pripremljenu hranu, puno vina uz glasno razgovaranje (i psovke) o politici, seksu i religiji od koga se na kraju ne napijete.

Na severu prosecna "kulturna" vecera izgleda otprilike tako da za 30 minuta pojedete neku masnu i lose pripremljenu hranu, slusate elevator muziku, malo pricate i to uglavnom isprazne price o vremenu i nalivate se da bi ste se napili.
cult cult 19:11 11.09.2009

Re: ...

kamarade, nisam mislio na tu vrstu kulture.
Mislio sam na one svakodnevne stvari, ponašanje i ophodjenje prema okolini.
NIsam znao da je stereotip ovo sto sam rekao. Niti mi je palo na pamet da razmisljam u tim kategorijama na koje ciljas. Ja sam samo bio primoran da posmatram i, sto je najstrasnije, slusam.

Ali ove tvoje paralelne vecere su skolski primer stereotipa. Sorry.
drug.clan drug.clan 19:46 11.09.2009

Re: ...

Ali ove tvoje paralelne vecere su skolski primer stereotipa. Sorry.


pa to sam i naglasio

Ovo sto ste napisali je puno stereotipa pa cu vam odgovoriti sa jednim jakim stereotipom mog druga koji kaze:

cult cult 19:57 11.09.2009

Re: ...

pa to sam i naglasio


Izvinjavam se.
Promaklo mi.
Gledao paralelno nesto na teveu pa nisam bio bas najpazljiviji.
(Eto. Samokritika. Kao pravi svesni član.)
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:01 11.09.2009

Re: ...

AlexDunja
edit:
mačka

Merci.

Ja volim (i) mačke.
drug.clan drug.clan 20:29 11.09.2009

Re: ...

(Eto. Samokritika. Kao pravi svesni član.)




"nek sam ustane drug koji je zgresio" (Sex partijski neprijatelj Br. 1)
topcat topcat 04:58 12.09.2009

Re: ...

Kazezoze
ali znam neke ljude koji nemaju kucne ljubimce jer vole zhivotinje.


Možda se prepoznajem ; ))
Volim životinje - ljubimce nemam jer mislim da im ne mogu dati ono što trebaju.
Unfuckable Unfuckable 17:14 13.09.2009

Re: ...

neznam nikog ko mrzi one koji vole domace zhivotinje, ali znam neke ljude koji nemaju kucne ljubimce jer vole zhivotinje.

ovo je odlično primećeno i to je, recimo, neka moja trenutna situacija : jednostavno ne hvatam dovoljno slobodnog vremena da uspem da "uglavim" nekako i psa u sve to, a povođenje za čistim emocijama bi predstavljalo obostranu katastrofu.
Jednom je neki mudar čikica rekao da, ako planiramo da uzmemo psa - prvo dobro razmislimo o tome kako bi naš život mogao da izgleda u narednih desetak godina i tek onda donesemo odluku.
fenster fenster 18:20 11.09.2009

Podsetite se

Da li se neko seća stihova one pesme o čoveku i psu koji su rasplakali Evu Ras u "Srećnim ljudima",pesmu su napisali Paviči a ona glasi:

Čovek i pas

Život teče a vreme nas gazi, ljubiš nekog a ljubav prolazi
životariš skoro celog veka , a kod kuće niko te ne čeka.

On me čeka, on me uvek čeka na vratima jedna njuška meka
pogledom mi srce svoje daje reči ne zna ali zato laje.

Prijatelji nestaju u tami i na kraju ostadosmo sami,pruži šapu
i repom zavrti verni druže života i smrti
NNN NNN 18:24 11.09.2009

Žuća (Lav od Bosne)

NNN NNN 18:27 11.09.2009

Afrički pitbul

??????

Prvo disclamer: volim zivotinje i ljude koji vole zivotinje ali...
Nije mi jasno zasto je Budimac najveci broj preporuka ikad dobio za tekst o smrti svog kuceta. Redovno ga citam, odlicno pise, pisao je sjajne blogove na najrazlicitije teme, ukljucujuci i stradanja ljudi i nikad nije dobio vise preporuka nego za blog o Zejni.
Da li bi neko mogao da mi objasni ovaj fenomen u kom se cini da da smo osteljiviji na stradanje zivotinja nego ljudi?
Bojan Budimac Bojan Budimac 18:33 11.09.2009

Re: ??????

Nije prvi put da se na blog o smrti kučeta raspilavi ceo blog. Ne znam odgovor na tvoje pitanje. Možda bi broj preporuka bio manji da je blog bio otvoren, ovako su ljudi možda želeli da izraze saosećanje (hvala svima), ali meni zaista taj dan nije bilo do praćenja komentara.
fenster fenster 18:38 11.09.2009

Re: ??????

tuzne trenutke treba podeliti sa nekim,pa makar i na blogu,ja sam bio u slicnoj situaciji kada je moj Viktor nakon 13 godina uginuo

Re: ??????

tebe potpuno razumem.
mislim da nije bila bila u pitanju samo zatvorenost bloga za komentare. taj trend na blogu postoji nezavisno od tebe.
margos margos 18:44 11.09.2009

Re: ??????

Preporuke su bile jedini način 'kontakta' s autorom - ako izuzmemo pp.


cult cult 18:45 11.09.2009

Re: ??????

Da li bi neko mogao da mi objasni ovaj fenomen u kom se cini da da smo osteljiviji na stradanje zivotinja nego ljudi?


Zato sto su zivotinje
nevine.

Re: ??????

cult
Da li bi neko mogao da mi objasni ovaj fenomen u kom se cini da da smo osteljiviji na stradanje zivotinja nego ljudi?Zato sto su zivotinjenevine.

da li su uvek nevine?
da li su ljudi nevini kada urade nesto lose zbog prepustanja zivotinjskim instiktima?

ja mislim da je u pitanju pojednostavljivanje etickih principa. zivotinje nisu u stanju da nas kritikuju i dovode u pitanje nase postupke prema njima, kvalitete nase licnost, bar ne na konvencionalan ljudski nacin, tako da smo sami sebi uvek dobri kad se ogledamo u njihovim ocima.
ninasimone ninasimone 19:08 11.09.2009

Re: ??????

cult
Da li bi neko mogao da mi objasni ovaj fenomen u kom se cini da da smo osteljiviji na stradanje zivotinja nego ljudi?


Zato sto su zivotinje
nevine.

Pa, tako nekako, valjda. Gledala sam svojevremeno "Platoon " u biskopu, onaj Stonov film o Vijetnamu prim.prev., gde se kasapilo i ubijalo na sve strane, niko nista, svi sede, cute, i onda dodje scena gde neko ubije svinju i ceo bioskop pocne da gundja! Znamo svi da su ljudi veca stoka od stoke i nekako, niko bas nije tu poptpuno nevin. Iscaseno, mozda ali tako.

Edit: ... a jos su i imali slaninu za dorucak...
cult cult 19:13 11.09.2009

Re: ??????

ja mislim da je u pitanju pojednostavljivanje etickih principa. zivotinje nisu u stanju da nas kritikuju i dovode u pitanje nase postupke prema njima, kvalitete nase licnost, bar ne na konvencionalan ljudski nacin, tako da smo sami sebi uvek dobri kad se ogledamo u njihovim ocima.


Eh. Ti sigurno nisi 12 godina imala psa.
Kad te pas kritikuje, dusa te boli.
: )

edit: ali ja verovatno nisam pravi covek za odgovore na ova pitanja jer vise volim zivotinje nego ljude. Previse sam pristrasan.

Re: ??????

'si siguran da to nije projekcija?
ps. imala psa sporadicno, a macku na duze vreme. takodje: ribice, kornjace, morske zvezde, krabu...
svojevremeno sam duboko verovala da sam cak i sa zvezdom imala dubok i lican odnos (bar ja prema njoj)
cult cult 19:26 11.09.2009

Re: ??????

'si siguran da to nije projekcija.


: )

morske zvezde, krabu...


okolina mora da je bila odusevljena samom idejom da su ti to ljubimci.

Ne znam kako se razvija odnos sa krabama, ali sa psom, hteo ne hteo, razvijes snazan odnos. Bukvalno postaje deo porodice. Pas ima licnost, karakter, sve kao i covek. Samo sto ne govori istim jezikom. Ali ume da kaze mnogo toga na svoj pseci nacin.

Re: ??????

hmmm, da. odnos izmedju psa i coveka je najblize ostvarenju covekovog vecitog sna o bezuslovnoj ljubavi.
cult cult 19:58 11.09.2009

Re: ??????

nisam znao da imamo taj san : )
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:05 11.09.2009

Re: ??????

Ana with a name...
...ja mislim da je u pitanju pojednostavljivanje etickih principa. zivotinje nisu u stanju da nas kritikuju i dovode u pitanje nase postupke prema njima, kvalitete nase licnost, bar ne na konvencionalan ljudski nacin, tako da smo sami sebi uvek dobri kad se ogledamo u njihovim ocima.

Hm.
Slobodan sam da se složim sa izrečenim, bar kako ja to razumem.

Oldos Haksli (Aldous Huxley), dakle Englez po rodjenju, a Englezi slove za ljude koji imaju veće naklonosti prema psima nego neki drugi narodi u Evropi, jednom je zabeležio: "Svaki čovek, u očima svog psa, je Napoleon; stoga su psi trajno popularni" (To his dog, every man is Napoleon; hence the constant popularity of dogs).
Naravno, veliki ljubitelji pasa se sa ovim neće složiti, bar ne u celosti, te iznosiće mnoge, vrlo ubedljive razloge. Ali, ja mislim da je Haksli duboko u pravu.

Da dodam još i da smatram da je dobro pitanje koje je Ana gore postavila:
Nije mi jasno zasto je Budimac najveci broj preporuka ikad dobio za tekst o smrti svog kuceta. Redovno ga citam, odlicno pise, pisao je sjajne blogove na najrazlicitije teme, ukljucujuci i stradanja ljudi i nikad nije dobio vise preporuka nego za blog o Zejni.
Da li bi neko mogao da mi objasni ovaj fenomen u kom se cini da da smo osteljiviji na stradanje zivotinja nego ljudi?

Ja ne mogu da objašnjavam ovaj fenomen, ali ću ga kratko prokomentarisati.
Kao što postoje ljudi koji si skloni da pribegnu načinu "fishing compliments" (pokušavaju da izmame nečije pohvale), tako postoje i ljudi koji, kada su doživeli nešto što ih teško intimno pogadja, žele da svoju tugu podele sa drugima, pa i da izmame izraze saučešća. Smatram da je to posve normalno. Stoga neka mi B. Budimac ne zameri što o ovome i ovako pišem. Ja sam shvatio da je za njega i njegovu suprugu uginuće Zejne bio veliki udarac, i on je hteo da svoje blogokolege obavesti o tome, što je sasvim ispravno. Dobro je uradio što je zatvorio blog za komentare. A veliki broj "preporuka" što je dobio pokazuje ljudski odnos blogokolega prema njemu. Verovatno je da svima nije bilo konkretno mnogo žao Zejne, već im je bilo žao - Budimca, te su hteli da saučestvuju u njegovoj žalosti. To je OK.
Ja bar tako vidim stvar, neka mi se oprosti ako nešto previdjam.

Istovremeno, ne slažem se sa Aninom zadnjom rečenicom "da se čini da smo osetljiviji na stradanje životinja nego ljudi". Osetljivi smo i na jedno i za drugo. Neka mi se ponovo oprosti što mnogo pišem, ali kada je NatašaVB govorila o problemu svog deteta, reakcija kolega blogera je bila veoma na visini, zar ne?
Unfuckable Unfuckable 21:38 11.09.2009

Re: ??????

mene najviše zanima kako je to moguće imati psa - sporadično.
Imati psa je stanje, za nekoga sjajno - za nekoga baš i ne.
Ljudi vole životinje - ja bar mislim - zato što su u većini slučajeva, kao i deca - nemoćne.
Bezuslovna ljubav dolazi kasnije, i pitanje je koliko je zaista bezuslovna, nisu ni psi sisali vesla
Unfuckable Unfuckable 23:19 11.09.2009

Re: ??????

da li su uvek nevine?
da li su ljudi nevini kada urade nesto lose zbog prepustanja zivotinjskim instiktima?


malo se preteruje u označavanju :
prepuštanje najnižim ili primarnim instinktima bi bilo korektnije, jer su i ljudi nekada bili životinje.
I danas su, samo se malo bolje kamufliraju. I - malo ne žele da se sećaju toga, a rade taj rad svakodnevno, samo su ga u sebi svojstvenom licemerju malo drugačije prekrstili (da se Vlasi ne sete)

mislim da je u pitanju pojednostavljivanje etickih principa. zivotinje nisu u stanju da nas kritikuju i dovode u pitanje nase postupke prema njima, kvalitete nase licnost, bar ne na konvencionalan ljudski nacin, tako da smo sami sebi uvek dobri kad se ogledamo u njihovim ocima.

i ovde imam problem (previše problema za petak noć)
kako to možemo da ispadnemo dobri u njihovim očima i da to skapiramo, ako one ne umeju baš ništa da nam saopšte (pa ni kritiku) na konvencionalni ljudski način ?

hmmm, da. odnos izmedju psa i coveka je najblize ostvarenju covekovog vecitog sna o bezuslovnoj ljubavi.

odmah mi pada na pamet pitanje zašto su ovde izostavljeni : mačke, japanske prepelice, bilo kakve prepelice, golubovi, pitoni, konji, kanarinci, skalari, činčile, pa i svinje (pitati Klunija).
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:23 11.09.2009

Re: ??????

odmah mi pada na pamet pitanje zašto su ovde izostavljeni : mačke, japanske prepelice, bilo kakve prepelice, golubovi, pitoni, konji, kanarinci, skalari, činčile, pa i svinje (pitati Klunija).

zaboravio si morske zvezde i krastavce
Unfuckable Unfuckable 23:32 11.09.2009

Re: ??????

znam lika koji leči životinje i koji (ovo će biti namerna jeres)
za takovu vrstu kućnih ljubimaca (koji, takodže, dosta govore o imaocu, zar ne?)
kada "dođu u problem" kaže, 'ladno ali ravnim tonom :
"Zamotajte u salvetu i bacite u kantu za đubre, to je terapija."
mirelarado mirelarado 23:34 11.09.2009

Re: ??????

100.
topcat topcat 23:35 11.09.2009

Re: ??????

Unfuckable

"Zamotajte u salvetu i bacite u kantu za đubre, to je terapija."


Mesari! To je!
mirelarado mirelarado 23:53 11.09.2009

Re: ??????

Unfuckable
znam lika koji leči životinje i koji (ovo će biti namerna jeres)
za takovu vrstu kućnih ljubimaca (koji, takodže, dosta govore o imaocu, zar ne?)
kada "dođu u problem" kaže, 'ladno ali ravnim tonom :
"Zamotajte u salvetu i bacite u kantu za đubre, to je terapija."


А шта друго да им каже? То су они који би гајили и парамецијума, само да је мало већи... :))))
Unfuckable Unfuckable 23:59 11.09.2009

Re: ??????

notirati da topcat stvara pogromašku atmosferu, stoga molim moderaciju da reaguje pošto Mladoženja nije pri sebi

Re: ??????

Oldos Haksli (Aldous Huxley), dakle Englez po rodjenju, a Englezi slove za ljude koji imaju veće naklonosti prema psima nego neki drugi narodi u Evropi,


postoji jedna cuvena engleska: "we are english, we only ever show affection to dogs and horses."

Re: ??????

Unfuckable
da li su uvek nevine?da li su ljudi nevini kada urade nesto lose zbog prepustanja zivotinjskim instiktima?malo se preteruje u označavanju :prepuštanje najnižim ili primarnim instinktima bi bilo korektnije, jer su i ljudi nekada bili životinje.I danas su, samo se malo bolje kamufliraju. I - malo ne žele da se sećaju toga, a rade taj rad svakodnevno, samo su ga u sebi svojstvenom licemerju malo drugačije prekrstili (da se Vlasi ne sete)
mislim da je u pitanju pojednostavljivanje etickih principa. zivotinje nisu u stanju da nas kritikuju i dovode u pitanje nase postupke prema njima, kvalitete nase licnost, bar ne na konvencionalan ljudski nacin, tako da smo sami sebi uvek dobri kad se ogledamo u njihovim ocima.i ovde imam problem (previše problema za petak noć)kako to možemo da ispadnemo dobri u njihovim očima i da to skapiramo, ako one ne umeju baš ništa da nam saopšte (pa ni kritiku) na konvencionalni ljudski način ?
hmmm, da. odnos izmedju psa i coveka je najblize ostvarenju covekovog vecitog sna o bezuslovnoj ljubavi.odmah mi pada na pamet pitanje zašto su ovde izostavljeni : mačke, japanske prepelice, bilo kakve prepelice, golubovi, pitoni, konji, kanarinci, skalari, činčile, pa i svinje (pitati Klunija).


zato stoje pas mnogo zavisniji od svog gospodara nego, npr macka.
u morske zvezde necu da se upustam posto je malo onih koji bi me razumeli
cult cult 12:15 12.09.2009

Re: ??????

u morske zvezde necu da se upustam posto je malo onih koji bi me razumeli


oduvek sam osecao deep respect za vlasnike Viših Istina.
Proklinjao prirodu zbog svog zarobljenog uma.
vishnja92 vishnja92 12:28 12.09.2009

Re: ??????

, he he he :)))
(klik na malog zutog)

dejs bre cult...

cult cult 13:17 12.09.2009

Re: ??????




7 mora
7 gora
(klik na crvenog)
NNN NNN 18:50 11.09.2009

Životinjke, čemu?

Kad sam video naslov, a znajući neke ranije teme (perverzije i sl.), prvo mi pade na pamet da je tema ovako nešto
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:34 11.09.2009

Re: Životinjke, čemu?

NNN
Kad sam video naslov, a znajući neke ranije teme (perverzije i sl.), prvo mi pade na pamet da je tema ovako nešto

Sram te bilo!
Edit. Naravno, šalim se, pitajući se kako ti je tako nešto moglo pasti na pamet.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:06 11.09.2009

the incredible lightness of being

Blize su mi zivotinje od ljudi. Bolje ih razumem i one mene. O ljudima koji ne vole zivotinje ne volim da razmisljam.
Nije glupoo pitanje. Znam za ljude koji nas koji volimo zivotinje gledaju malo cudno.
fenster fenster 19:10 11.09.2009

Re: the incredible lightness of being

Budi konkretna bez eufemizama takvi likovi se pitaju da li smo mi čitavi.

ps:posto sam relativno nov na ovom blogu,i nisam jos uvek dospeo na naslovnu stranu,posetite i moj blog
reanimator reanimator 21:28 11.09.2009

Re: the incredible lightness of being

Jelena Pavlović
Blize su mi zivotinje od ljudi. Bolje ih razumem i one mene.

Je l' si pričala s' nekim o tome? :)
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:06 11.09.2009

Re: the incredible lightness of being

reanimator
Jelena Pavlović
Blize su mi zivotinje od ljudi. Bolje ih razumem i one mene.

Je l' si pričala s' nekim o tome? :)


Nema meni pomoci. Takav psihijatar se jos nije rodio
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:18 11.09.2009

Re: the incredible lightness of being

Jelena Pavlović
...Blize su mi zivotinje od ljudi. Bolje ih razumem i one mene

Ovo je malo prejako rečeno. Bez ljudi se (ipak) ne može, he, he, he...

Sa ovim drugim
O ljudima koji ne vole zivotinje ne volim da razmisljam.
Nije glupoo pitanje. Znam za ljude koji nas koji volimo zivotinje gledaju malo cudno

se slažem. Txs.

Nota bene: Dobar ti je naslov. Kako se seti Kundere?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:35 11.09.2009

eto

ispada da ja mrzim kanadjane...

ne poznajem takve ljude. ne znam nikoga ko razmislja na takav nacin.
miloradkakmar miloradkakmar 19:50 11.09.2009

Ne volim

ljude koji vole životinje i prema njima se ponašaju kao država prema svojim građanima. Malo otpuste lanac , pa ga zategnu , i zatežuuuuu...
Ne volim ljude koji vole životinje radi sebe !
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:56 11.09.2009

Beleška na margini

Vladimire, načuo sam nešto... nešto kao da se ti ženiš?
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:07 11.09.2009

Re: Beleška na margini

Vladimire, načuo sam nešto... nešto kao da se ti ženiš?

Ma oženio se koliko ja znam, bila svadba pre neki dan.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:19 11.09.2009

Re: Beleška na margini


Bojan Budimac
Vladimire, načuo sam nešto... nešto kao da se ti ženiš?

Ma oženio se koliko ja znam, bila svadba pre neki dan.


ovaj kum zaboravio da se zdravio sa svim gostima...sta ti je alkohol
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:29 11.09.2009

Re: Beleška na margini

ovaj kum zaboravio da se zdravio sa svim gostima...sta ti je alkohol

tz tz tz... ja stigao na kraj (niko me nije obavestio), pa ne primetih kuma...
Unfuckable Unfuckable 21:41 11.09.2009

Re: Beleška na margini

pa ne primetih kuma...

kum je u tom momentu vežbao puzanje pod stolom
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:46 11.09.2009

Re: Beleška na margini

kum je u tom momentu vežbao puzanje pod stolom

Tako sam i mislio
mirelarado mirelarado 21:52 11.09.2009

Re: Beleška na margini

kum je u tom momentu vežbao puzanje pod stolom


Изгледа да се још није сасвим опоравио. Кум нешто збланут () а младожења нервозан и свадљив (), није смео да се напије на властитој свадби.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:59 11.09.2009

Re: Beleška na margini

Hebeš i kuma i mladoženju, ko je mlada?
mirelarado mirelarado 23:06 11.09.2009

Re: Beleška na margini

Vojislav Stojković
Hebeš i kuma i mladoženju, ko je mlada?


Милица.
Unfuckable Unfuckable 23:08 11.09.2009

Re: Beleška na margini

pa ..Milica, kume...Milica.
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:08 11.09.2009

Re: Beleška na margini

09.09.09 je bio i prošao.
Čudan datum, svašta je svakome padalo na pamet. Ideje i ozbiljne i neozbiljne.
Ženidba je ozbiljna stvar za one koji još nisu oženjeni. Drugi se zezaju.
Tu stvar smo apsolvirali na onom prethodnom blogu.
Prenošenje na ovaj blog, odnosno nastavljanje zezanja, i to kod jedne važne teme kao što je odnos prema domaćim životinjama/kućnim ljubimcima, je, u neku ruku, "dicking around", kako to saznadoh nedavno da se kaže na engleskom. U značenju. Waste of time.
Jer, Milici se ne žuri.
ivana23 ivana23 23:10 11.09.2009

Re: Beleška na margini

mirelarado

Vojislav Stojković
Hebeš i kuma i mladoženju, ko je mlada?
Милица.

Apotekarka?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana