Ako Ste Vi Jebote Normalni...

eizo RSS / 14.09.2009. u 18:34

Gledam pre neki dan ove majmune i stvarno mi nije jasno ko ovde nije normalan, ajde sto oni nisu normalni ali sto im mi navodno normalni pomazemo ?

O cemu davim ?

Pa o velikoj pobedi prava, najzad ce heteroseksualne osobe moci da idu ulicom a da ih navijaci Zvezde, Partizana i ostalih S'klubova ne pretuku na smrt, ovaj visevekovni problem u naroda Srpskoga je najzad resen.

Slava svim hrabrim ucesnicima, koji su uprkos hordama krvozednih razuzdanih homoseksualaca i lezbejki ipak uspeli da odbrane najtvrdji bedem srbstva, ono nase najsvetije pravo, dato od samog boga od gore naravno samo nama, dakle sviranje kurcu.

 

A sviranje kurcu je jedan veoma vazan element u srbskom a nekad i u Srpskom drustvu, najomiljenija disciplina i najsvetlili cin.

Zanimljivo je da se ovim poslom u zemlji Srbiji bave iskljucivo ljudi koji gore pomenuti organ nemaju iskljucivo kad je potreban ali zato kad treba bezati ispred izbeglica u oklopnom vozilu ili ganjati manjine po nacionalnoj, rasnoj ili bili kojoj drugoj liniji uvek su u prvim jurisnim redovima, ma cudo jedno, naravno ne bas u prvim jer obicno posalju nekog malo ispred sebe ili dobacju za stolom sto bi rekli, ali tu su negde.

Od hrabrih pesnika i pisaca koje je sam bog podario tim velicanstvenim poklonom tako sto im je oduzeo talenat da se bave bilo cim drugim, do propalih muzicara koju su svoju karijeru pravili sa mrskim nam naprijateljem do epski retardiranim politicarima koji su od skora i sertifikovano sjebani u glavu sa sve medicinskim izvestajem.

Ono sto meni nije jasno ako vec doticni retardi sviraju kurcu zasto im mi bre aplaudiramo, ko bre ovde nije normalan ?

 

Ajmo sad jos malo o juriSSnicima, dakle nasa malu porodicnu setnju u kojoj je bilo nesto manje od nula zarez tri posto deteta, su organizovali Srpski sabor "Dveri" uz podrsku nasih dragih patriotskih organizacija Obraz, a i kolege iz whitepower organizacija su podrzale operaciju, dakle deco kako uopste da ne dodjete kad imate tako ugledne uzore medju doticnim sviracima.

Nazalost mislim da ova setnja nije bas u postpunosti uspela ali se ocekuje da ce sledeca biti mnogo bolja pa vas ja unapred pozivam da dodjete i na tu priredbu gde ce biti priredjen prigodan kulturno-umetnicki program u obliku zrtvovanja jednog ili dva pedera nasem bogu u hagu.

Okvirno bi to trebalo da izgleda nekako ovako...

 

"Porodična šetnja" u Beogradu...
"Porodična šetnja" u Beogradu...

 

 

 

 

 

 

I jos jednom da pohvalim nase divne medije koji su ovu sprdacinu od klerofasizma proglasili kao svetao primer kulture i tolerancije bande poremecenih idiota koji i dalje vrsljaju po ovoj zemlji.

Jer i pored toga sto ovaj put nisu stigli nekom da razbiju glavu ili da ga pretuku na smrt treba naglasiti da nisi rekli da se nece okupiti bolje naoruzani za vreme "Parade Ponosa", da eto jos jednom pokazu ko su i sta su i da jos jednom odbrane srbstvo.

 

Ali ne, iskreno svaka vam cast branitelji, tako svetao primer odbrane srbstva nije skoro vidjen jos od Vukovara kad smo ga pretvorili u Hrvatski grad bombama, jedino sto mene malo zulja je sto vidim da vas pola nije doslo ni sa devojkom a kamoli sa detetom, ponadao sam se da ce bar ove SS (Srpski Sabor, a na sta ste vi pomislili ?) formacije iz primera doci sa svako po bar tri deteta da herojski pokazu kakvi su ljudi i da svojim svetlim primerom mozda ubede nas perverzne manijake, izrode, izdajnike, olos i strane placenike.

Cudo a, ni sam ne znam sto ali da li je neko jos primetio da se to njima bas cesto dogadja, na primer kolege iz Obraza su na svojim privatnim stastancima (ne pomesati sa pijankama ni slucajno) uveliko najavljivali sveopsti ustanak protiv NATO pakta i mars na drinu preko Kosova, i sta bi...

Sletese na Batajnicu piloti koji su nas bombardovali i ubijali pilote, jel bi nesto ?

Ne...

Dobro mozda su taj dan bili zauzeti...

A kad su proglasili ocepljenje Kosova (35 put), ja sam ocekivao neki mars na Kosovo da casno izginemo ko ljudi sto je neko jednom rekao, ali ono opet nista...

Ne...

Dobro mozda ste bili previse zauzeti protestvovanjem ispred kasarna i vristenjem na klince od 18 godina da idu na Kosovo...

A dobro a gde je bio taj Narodni Pokret 1389, ili ta SS zajebancija, ili te organizaije za ocuvanje arijanske krvi u Srba i slicno...mislim drugari puno je...

A i vidim ovi Radilaki bez filtera a i radikali lajt nesto pozdravljaju svirce, pa me zanima sta bi sa onim da se Srbija mora braniti svim sredstvima, mislim ajde braco junaci, prvo je bilo idemo preko Drine i Save pravo u pm, pa onda idemo preko Ibra pravo u pm pa opet nista.

A da pominjem uopste uspehe retardiranog DSS poznat i kao stranka neobavestenih, koji je prvi entitet u univerzumu koji je uspeo da zaustavi vreme za vreme svoje vladavine i dozivi epski rekordni raspad glasackog tela.

Evo njihovih mudrih reci...

"Mi o tome uopste nismo razmisljali, ni ja licno ni Demokratska Stranka Srbije, niti o tome razmisljamo"

Kao sto mozete da vidite moto se promenio iz Nismo obavesteni u Mi ne razmisljamo...

 

A tek ovog pijanog idiota iz Nove Srbije ili kako li se vec zove stranke od 0.5 glasackog tela, za koje valjda mozete da glasate samo ako imate 0.5 promila alkohola u krvi, koji je svecano izjavio ne mi nemamo nista protiv njih, mi se samo skupljamo i setamo, a sta rade gejovci to je njihov problem, i ja nemam veze sa tim.

Reci za bibliju ili udzbenik kao primer intelekta velikog srbskog vodje...nemam ja veze sa tim...

Medju ostalim istaknutim ucesnicima su se nasli i bivsi ucesnici paravojnih formacija iz SNS, koji su herojski oslobadjali Hrvatske frizidere od Hrvata po Bosni i Hrvatskoj devedesetih u sklopu muzickog sastava Arkanovi Tigrovi...

Ovi poslednji heroji drze i jedan veoma zanimljiv rekord uspeli su da nabodu tri rata a da ne budu ni jednom ranjeni ili da su videli protivnickog vojnika...

Takodje ste mogli da primetite da ove nadasve porodicne organizacije ciji je svaki clan do svakog primer normalne porodice, naglasili da oni ne deskriminisu LGBT populaciju ali su ih lepo zamolili najljubaznije, sto rece SS-ovac, da se ne pojavljuju...

Fino zar ne, cujem da i Srbe najljubaznije zamolili da odu u logore a sta su oni tamo radili njio'v problem...mi o tome ne razmisljamo a i ja nemam veze sa tim...

 

Vi gomilo jebenih idiota...

Dal' je neko uopste skapirao sta traze ti odnosno "ONI" ljudi na toj paradi.

Mislim ako oni ne treba da sire svoju intimu (bravo gradonacelnice...nemate onu stvar da kazete glasno i strasno da ste homofob ali ovako lagano i fino moze...)  zasto se dopusta heteroseksualicma da to isto rade, evo ja nesto mislim da ce ova nasa deca imati trajne posledice ako vide negde batu i seku kako se drze za ruke, vi sad sigurno mislite da ce mozda imati trajnije posledice ako ih na primer odvali neki kreten na motoru koje policija ne zaustavlja jer ne znaju da voze (iz usta policajca sa TV), ne ima da im eksplodira tikva ako vide nekog da se ljubi na ulici.

Zanimljivo je ona recenica onaj ko ima slobodu ne moze razumeti zelju onog koji je nema za istom, kad je izrecena i nije se puno toga promenilo.

 

Da vidimo zasto i kako hoce ta LGBT zajednica da bude povlascena...

1. Hoce pravo da ostanu zivi na ulici.

2. Hoce pravo da budu jednaki pred zakonom kako kao pojedinci tako i u zajednici sa osobom sa kojom su u vezi (zao mi je popovi, pred bogom su vec jednaki, nije stigao da vas konsultuje)

3. Da ne budu diskriminisani.

Sta vam od ovoga nije prihvatljivo, sve ono sto svaki gradjanin ima u Srbiji zele isto i za sebe, da ne traze sta bi bili, da li bi vi casni i normalni iskreno zeleli da zivite u drzavi u kojoj su neki ljudi robovi,koji nemajuosnovna prava da budu ono sto jesu, jel iskreno ima neko ko je spreman da se tako okalja.

Cuveni model sa cetri zida, jel smo dotle stigli da pravimo konc logore po Srbiji, jer to su cetri zida, cetri zida su koncentracioni logor ili zatvor sta vam je draze.

Malo je smesno kako smo bedno i nisko pali da se odjednom niko ne seca kako je to bilo na sopstvenoj kozi, ovi sto se sad ubijaju od srbstva, kako je bilo kad ste imali istetoviranu petokraku na celu a ?

Kako je bilo kad niste smeli u crkvu, kad ste morali da budete nesto sto niste, svaki jebeni dan a jel ste tako brzo zaboravili ili mozda niste slusali prvi put pa bi malo opet da se ponovi a?

Znate koja je razlika izmedju vas i ovih ljudi koji sad hoce da budu slobodni, vi ste mogli se promenite, mogli ste brate da kleknete a klecali smo krvavo, i da vam od sutra sve bude lako, oni ne mogu, oni su tako rodjeni ili su odjednom trenutku jednostavno zaljubljeni u nekog, potpuno nebitno, ko se ne uklapa u vas plan sta je normalno sta nije, i vi tu ne mozete nista da promenite niti imate na to pravo jer se to vas ne tice.

Kao sto vi idete slobodno ulicom tako i "oni" imaju pravo na to pravo bez bojazni da ce neki kreten da ih napadne.

 

Nije mi jasno da li je moguce da zaista ima neko ko moze da kaze da je iz normalne porodice da je sav svoj i formiran kao zdrava osoba i da podrzava oduzimanje prava jednom delu populacije bez ikakvog razloga, nista tim necete dobiti ali nista, oni gube vi gubite niko nista ne dobija.

Da vam sutra cerka ili sin dovedu devojku ili decka jer bi ste ih ubili, poslali medju cetri zida sta iskreno me zanima, bas me zanima kako bi jedan posten lik mogao sebe da pogleda  u ogledalo i da kaze ja sam dobar roditelj, ma sta roditelj, ja sam covek kad tako osakatite svoje dete, sta dobijate tim iskreno mi nije jasno.

Zajebite sva prava, crkvu, politiku i ostala sranja, vi i vase dete i vreme stoji, sta je vas odgovor, ne morate ovde da ga iznosite, sami sebi odgovorite, vi i vase dete, moze i gore od toga da se ubije ili da ode i da vam ni na sahranu ne dodje, moze i gore  od toga, moze i gore od toga da ga vise nikad ne vidite.

Moze da kaze ok, moze toliko da vas voli da ostatak svog zivota provede krvareci u tisini, da dozvoli da ga vi osudite na smrt i da lagano umire dokle god ste zivi, mozete sebe da osudite da do kraja zivota gledate svoje dete kako umire.

I sta sad, ko je normalan...

 

Ne mogu da shvatim te ljude, te casne i normalne, tog dvadesetog oni koji zamisljalju neku bitku protiv demona, manijaka i sta ti ja znam cega, naici ce na protivnika koji se bori bas za njih, za te normalne i casne i sta ti ja znam kakve.

Mislim da ni ti koji budu hodali tu zelenu milju tog dvadesetog nece bas znati kako veliku stvar rade za ovaj narod, koliko veliku ranu zatvaraju, i nemojte misliti da se nece nista desiti ako ta parada, setnja stane, ili bude zaustavljena, ako se to desi ovaj narod pasce nisko, mozda najnize sto se moze pasti sam u svojim ocima.

 

I sad pazljivo pogledajte svoje dete bez obzira koliko godina da ima ili kog je seksualnog opredeljenja i onda pogledajete sve te prazne i istrosene ljude koji su pristali da kleknu i da izadju na ovu uvredu ljudskog dostojanstva od setnje, pogledajte zasto su izasli, ni zbog svoje dece, ne da bi nekog branili, njihov bog je odavno mrtav i oni tu nista ne brane oni su parodija humanosti, pogledajte ta dva deteta na celoj toj setnji da li iskreno mislite da oni zaista zele nekom zlo koje zele njihovi roditelji, razmislite sta ce biti sa njima ako oni jednog dana budu morali da se pretvaraju da su nesto sto nisu.

Atačmenti



Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 18:49 14.09.2009

e, pa ima i nešto

mnogo dobro u toj Porodičnoj Paradi, tj ja to gledam ovako :
protekla je u savršenom miru i bez incidenata, je l' ?
Dakle niko od lgbt ih nije uznemiravao ili provocirao, gađao ih ili im pretio, čak su dobili i popust na Zoo, što je baš onako - šmekerski.
Stoga kapiram da će i ova druga Parada proteći u istom smislu, naravno sa sve pratećim popustima.
mariopan mariopan 19:16 14.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

Eh kada ti Eizo udariš šamarčinu stvarno boli...ali možda baš to treba sada da se uradi a ne posle....često je posle kasno.

I ja se nadam da će "Parada ponosa" proći sasvim lepo i mirno i da će klinci dobiti popust na ZOO...da će neki pesnici govoriti stihove i da će pevati svi zajedno ono što im je lepo u tom trenutku.

Nadam se da to neće biti samo parada nego da će ta grupa naših građana dobiti prava koja im po svemu pripadaju i da će drugi naučiti kako sa tim da žive....jer sve se uči. Nekima su ovo prvi koracii i padaće, malo će se saplitati ali biće sve ok za neko vreme. To se nadam.

I slažem se sa Unfom, ima i nešto dobro u toj paradi.... svako neka paradira sa onim što ima, ta sloboda treba svima da pripada. Nikom manje nikom više nego svima, pa i onim krmcima koje navodiš, gde bi mi videli kakvi su oni ako se ne bi povremeno pojavili u javnosti i prosuli pred nas svoje biserje?
sesili sesili 21:30 14.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

A ko im i brani da "tako" žive? Ne razumem, priznajem, ovoliki tekst na tu temu. Greše i jedni i drugi. Jesam ja malo matora. Imam dva sina, oni imaju žene, jedan ima sina - drugi ćerku. Ja jesam ponosna, ali ne paradiram zbog toga. Ne osuđujem one koji se osećaju drugačije. Ali, baš Parada ponosa? Čime se ponose? Ili Parada porodice - zar su jedinstveni? Mnogo važnijih stvari ima da brine ova napaćena Srbija. Evo, opet mi je pukao internet. To je pedeseti put kad kucam neki komentar. Jedva se nekad "probijem" da odgovorim. Sada ću baš da čekam, iako je počeo tenis. Ponosna baka.
vishnja92 vishnja92 23:00 14.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

Mnogo važnijih stvari ima da brine ova napaćena Srbija. Evo, opet mi je pukao internet.

za ovo baner da se napravi
totalni hit :)))
eizo eizo 23:30 14.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

Unfuckable
Ako budes u pravu a nadam se da hoces sjajno.

mariopan
Asterikse lupamo sljage dok se ne predaju, a da sam ne-artikulisan i vulgaran to da

sesili
Setnja u kojoj se podrzava funkcija porodice je super, politicko-rasni manisfest desnicarsko-fasisticke struje u kom vi organizujete mars kao odgovor na teznju jedne grupacije da ostvari svoja legitimna prava je nesto drugo.
Vi na svoje dete mozete da budete ponosni i vi takodje imate pravo da "paradirate" svojoj slobodom vi to i cinite, svaki dan kad idete na posao ili u setnju vi ne razmisljate da li ce neko vas da napadne zato sto volite svog muza (osim ako se setate sa ljubavnikom).
Pripadnici LGBT populacije ne mogu tako da idu ulicom, oni objektivno razmisljaju da li ce biti pretuceni, pretuceni do smrti ili izlozeni "samo" verbalnom nasilju ako se odluce na tako nesto, oni ne mogu da budu ono sto jesu cak ni u klubovima jer na primer "Obraz" redovno organizuje napada na takve lokale, najcesce dobiju batina ili se razbeze kad vide izbacivace.

Uz svo duzno postovanje, dok ne dozivite takvu situaciju, ne cujete iz necijih usta kako to izgleda ili ne vidite sopstvenim ocima ne mozete da razumete kako to divljacki izgleda.
Ja prvi put kad sam video nekog kretena kako udara neku devojku ispred takvog kluba, trebalo mi je pet minuta da dodjem sebi, a on je ostao ziv iskljucivo jer ga je cuvao ceo kordon pandura, koji su mirno posmatrali kako taj ludak bez problema udara devojku i nista nisu radili.

"Oni" tom paradom ponosa zele da skrenu paznju na svoj problem, na problem svih nas, jer ja ga na primer smatram problemom ove drzave i ovog naroda i na kraju u neku ruku i moj licno, kao na primer ogradjivanje Roma ili zivot Srba na Kosovu u dve ulice, i srce mi se cepa kad vidim da "mi" ovde nekom radimo nesto sto rade "nama" dole na Kosovu po enklavama.

Nekom se krse osnovna prava a mi se smeskamo i pravimo ludi.
Mene iskreno zanima sta ce se desiti kad na primer jedna od organizacija koja vodi ovu setnju (koja usput ima spisak "neprijatelja" na svom sajtu) odluci da malo prisiri listu, na primer Jevreje vec imaju, sta ako im sutra zasmetaju komunisti, ili mozda odluce da su svi sa plavom kosom satanisti ili nesto slicno, ako im vi sutra zasmetate sta onda ?

Bio jednom jedan Martin kome se pripisuje sledeca recenica.
Prvo su dosli po komuniste, i ja nisam nista rekao jer nisam bio komunista, onda su dosli po socijaliste i ja nisam nista rekao jer nisam bio socijalista, onda su dosli po sindikalce i ja nisam nista rekao jer nisam bio sindikalac, onda su dosli po Jevreje i ja nisam nista rekao jer nisam bio Jevrej, a onda, onda su dosli po mene, i nije bilo nikoga ko bi mogao da govori u moje ime.

doriangrey87 doriangrey87 23:52 14.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

sesili
Mnogo važnijih stvari ima da brine ova napaćena Srbija. Evo, opet mi je pukao internet. To je pedeseti put kad kucam neki komentar. Jedva se nekad "probijem" da odgovorim. Sada ću baš da čekam, iako je počeo tenis. Ponosna baka.


Ali stvarno!? Mislio sam da je dovoljno preporučiti tekst, kad evo ponosna baka izjavljuje da je najveći problem u Srbiji to što joj puca internet veza te ne može da ostavi komentar u pauzi dok čeka da počne tenis!!!

Jeste dobro ovo otvoreno društvo, demokratija, javno mnjenje, šta ti ga ja znam, i zaista smatram da jeste potrebno da se baš svaki glas čuje, ali... zar mora baš toliko glasno i zar mora toliko da boli???
hexenschuss hexenschuss 00:04 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

sesili
A ko im i brani da "tako" žive? Ne razumem, priznajem, ovoliki tekst na tu temu. Greše i jedni i drugi. Jesam ja malo matora. Imam dva sina, oni imaju žene, jedan ima sina - drugi ćerku. Ja jesam ponosna, ali ne paradiram zbog toga. Ne osuđujem one koji se osećaju drugačije. Ali, baš Parada ponosa? Čime se ponose? Ili Parada porodice - zar su jedinstveni? Mnogo važnijih stvari ima da brine ova napaćena Srbija. Evo, opet mi je pukao internet. To je pedeseti put kad kucam neki komentar. Jedva se nekad "probijem" da odgovorim. Sada ću baš da čekam, iako je počeo tenis. Ponosna baka.


a zamislite gospodjo da vasi sinovi i njihove zene moraju da se kriju, i od vas da kriju da se vole. pa da onda morate i vi da se krijete od silne sramote jer imate takve u porodici.
da li bi vam onda bilo tako lako da se ponosite?
margos margos 00:05 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

eizo
Unfuckable
Ako budes u pravu a nadam se da hoces sjajno.

Nešto se još, čini mi se, desilo dobro s ovom Porodičnom - na nekom mešanom skupu, pre subote, svi koji su bili prisutni, bili su protiv Parade ponosa sa različitom argumentacijom. Međutim, posle besmislene parade, gotovo svi su promenili mišljenje - ova od 20-tog im je dobila smisao.
mariopan mariopan 00:24 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

Evo, opet mi je pukao internet.

Ode petlja?

Mislim da svi imaju svoje razloge da paradiraju i da sve ljude treba pustiti povremeno na ulicu da ižive svoje..

Recimo, veliki svetski gradovi imaju povremeno karnevale i ludilo je kompletno, jako je lepo tako pod maskama prskati ljude bojom koja se ne lepi za odeću, vodom, biti poprskan, biti zagrlejn sa nepoznatim ljudima koji su veseli i nude vas svačim, igrati na ulici uz gromoglasnu muziku, biti deo te lude povorke u kojoj nestaje svaki bes...tu za bes i mržnju nema mesta.

Sutra su ljudi umorni ali ispražnjeni, počiste svoje konfete, pokupe srču i staklo i odu da rade malo mirniji nego što su bili. Mislim da nama svima treba jedan karneval, onako zajednički, sa ljudima dobre volje, sa porodicama ili bez, sa onim što imamo i želimo da pokažemo. zašto onda to nemamo pa da svi istresu svoj višak energije ili besa, da se smire korz igru i zabavu nego se mrze i proganjaju samo zato što su različiti?

Reče gospodin Čerevićan " Svako klima sučim ima" i to bi bilo pravilno....neka klimaju onda svi..

pozdrav od bake br 2
sesili sesili 10:37 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

Ograđujem se i užasavam svakog nasilja. Nismo se baš dobro razumeli. I Vshnjin komentar na pucanje interneta je malo pakostan, jer se nadovezao na rečenicu da u Srbiji ima većih problema. To, dabome, nije moj internet, samo se poklopio trenutak. A da su moja deca u toj situaciji? Pa naravno da bi ostali MOJI, najvoljeniji, kakvi god da su. Mislim samo da se gej-lezbijska populacija, dizanjem tolike prašine, malo i sama guši u njoj. Daleko sam od bilo kakvog vređanja.
vishnja92 vishnja92 11:56 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

nije bilo namere da bude pakostan, samo mi je bilo uzasno smesno

(dogadjalo se i meni, ali ja nemam problem sa sopstvenim sporadicnim blamiranjem - jaca krvotok)
margos margos 12:36 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

Mislim samo da se gej-lezbijska populacija, dizanjem tolike prašine, malo i sama guši u njoj.

Ponekad se stiče takav utisak - kao da je to najvažnije pitanje na svetu. Ali kad malo pročačkaš, posebno u razgovorima s ljudima koji su na prvi pogled fini, ok, tolerantni, pa kad vidiš sa koliko besa govore o nekim od pitanja vezanim za homoseksualizam - skapiram da jesu seks (ili seksualnost) i lova dva glavna pitanja kroz koja se otkrivamo ko smo i kakvi smo.

Otud mnogo prašine - dižemo je svi - neki da pokažu kakvi jesu, a neki kakvi kao nisu.

Inicijalno, bila sam protiv Parade - prvenstveno iz bezbednosnih razloga... Kako je evidentno da će Parade biti, a prateći sve šta se zbog i oko nje dešava, polako smišljam šta da obučem, da li da povedem psa, da li da idem s nekim ili sama i eto, odlučila sam da u Paradi učestvujem. Baš zbog toga što je toliko prašine i ne vidi se da je ona ogledalo svih nas - a ne nekih tamo čudaka, ludaka....
vishnja92 vishnja92 12:48 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

da li da povedem psa

nemoj margita! sta ako bude moralo da se... trci?
ja zato decu ne vodim, zaozbiljski. pusti ti obezbedjenje i sve to... zamisli da se Zver zbuni, sta ces onda?
margos margos 13:21 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

Zver pod mišku, pa trk... ili da mu obučem odelo Kavkaskog goniča da rastera zlonamerne

Koliko sam ukapirala, neće biti moguće pridružiti se Paradi ako ne kreneš od početka sa njima, jel?

vishnja92 vishnja92 14:00 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

jeste, i ima da se ostane do kraja. totalno zatvoreno - ne mogu da rizikuju bezbednost ljudi.
mene to poprilicno smrzlo kad sam dobila, moram priznati.
purenjak purenjak 15:04 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

Nekom

a zamislite gospodjo da vasi sinovi i njihove zene moraju da se kriju, i od vas da kriju da se vole. pa da onda morate i vi da se krijete od silne sramote jer imate takve u porodici.
da li bi vam onda bilo tako lako da se ponosite?


Kakve veze ima porodica sa drzavom?? Zbog cega treba drzava da pritiska porodicu koja je odbacila LGTB osobu ili zbog nje takve oseca sramotu. Da ih ubedjuje u ispravnost? To sto LGTB imaju problema sa odbijanjem porodice da ih takve prihvati je njihov problem i izbor. Njihovi aktivisti i clanovi njihovih udruzenja da ne kazem vodje su bile vrlo,vrlo neprijatne i cak i agresivne i ekstremno netolerantne prema drugacijem misljenju, shvatanju i javno su etiketirale sve one koji se ne slazu sa njihovim nacinom zivota i vrednosti.Nazivali su ih naj pogrdnijim imenima i nadimcima, grubo se salili i ismevali neke zivotne principe.Na taj nacin su uvecali bitno broj onih kojima su postali izuzetno neprihvatljivi. Da cudo bude vece, svi oni koji su naj vise palili vatru i vredjali okolo (naj vise na netu), su najavili da NECE ucestvovati na paradi.
Moram da priznam da mi tu nesto nije po ps.
mariopan mariopan 15:15 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

sesili
Ograđujem se i užasavam svakog nasilja. Nismo se baš dobro razumeli. I Vshnjin komentar na pucanje interneta je malo pakostan, jer se nadovezao na rečenicu da u Srbiji ima većih problema. To, dabome, nije moj internet, samo se poklopio trenutak. A da su moja deca u toj situaciji? Pa naravno da bi ostali MOJI, najvoljeniji, kakvi god da su. Mislim samo da se gej-lezbijska populacija, dizanjem tolike prašine, malo i sama guši u njoj. Daleko sam od bilo kakvog vređanja.

Ma ja to onako kolegijalno kao baka baki, ode petlja u štrikeraju

I ja sam u početku bila protiv Parade, iz drugih razloga nego Margos...tada nije bila ni u najavi pa mi bezbednost nije ni bila na pemeti...nego bre goli ljudi ! Ko još takav ide ulicom?

To sam mnogo puta rekla i Peđi na njegovom ili nekom drugom blogu gde bi o tome bilo reči. Meni je to jednostavno neshvatljivo da neko mora za svoja prava da se bori golom zadnjicom ili sado-mazo rekvizitima kako je oduševlejno rekao jedan bloger.

Ko još ide ulicom tako razgolićen i da li baš mora tako a ne obučen lepo ili malo luckasto ali ipak OBUČEN.

Eto to mi je smetalo i sada mi smeta.

Da se ne foliramo, ja sam iz generacije koja je vaspitavana da se ne ljubi na ulici jer je to sramota...svi gledaju a to je intima svakog čoveka i ima mesta gde se to radi i pokazuje. Da, ja sam "starija generacija" i iz te kože ne mogu pa mi smeta svako pojavljivanje u javnosti razgolićenih ljudi, sve ima granicu i granica dobrog ukusa ne može da se prekorači. To iritira ostale ljude a naša sloboda je samo do granice gde ne ugrožavamo tuđu slobodu. Ista rećenica bila bi primenjena i na njih, pa zašto im onda smeta ako je ja primenjujem i na sebe?

Na isti način gledam i ostale ljude i zasmeta mi gologuza pevačica koja se zaurlava na TV kao i gole zadnjice nekih devojaka koje viđam na ulicama...pomislim odmah da je nevaspitana. A šta fali dobrom starom kućnom vaspitanju? Kada je to prestalo da bude moderno?

E sada dolazimo do Parade, koja će ipak biti održana iako spada u vrlo rizične poduhvate.

Ona reč " rizična" me je postidela, jer rizična je zbog ljudi koji nemaju razumevanja za druge, koji slobodu koju sebi kao bogomdanu podrazumevaju - odriču drugima.. toga me je sramota. Više nego što mi smetaju one zadnjice... i cela ova hajka me je pokrenula da napišem svoj komentar i dam pordršku Paradi.

Zar nekog treba da zatvore u geto u 21. veku? I ja da ćutim?

Pošto smo obe tu negde ( bake) verujem da razumeš...a ja sam tebe jako dobro razumela.


Pozzzdrav

PS. Prava za koja se bore su ona prava koja mi već imamo.....zašto se oni bore i zašto ih već nemaju- to je naša sramota.
margos margos 16:10 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

Mariopan,
ako se vratim na prapočetak - i ja sam protiv Parade en general. Pa potom kad je postalo izvesno da će se sprema - onda zbog bezbednosti, jer dovoljno je videti one snimke iz 2001. pa da ti pripadne muka, ali kad je već rešeno da će Parade biti - onda smatram da je moja sramota da im ne pružim podršku.
mariopan mariopan 16:23 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

margos
Mariopan,
ako se vratim na prapočetak - i ja sam protiv Parade en general. Pa potom kad je postalo izvesno da će se sprema - onda zbog bezbednosti, jer dovoljno je videti one snimke iz 2001. pa da ti pripadne muka, ali kad je već rešeno da će Parade biti - onda smatram da je moja sramota da im ne pružim podršku.

Znam i mene to zapravo brine, sada su mi oni moji razlozi banalni ...ali da ne dužim.... znam da su tvoji motivi pravi, nisam ni sumnjala

Nisam kod kuće, daleeeko sam i odavde mi svi problemi izgledaju manji ali se već polako dosađujem i grebem da se vratim.....ako stignem možda se tamo i sretnemo?

Kisss
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 20:19 15.09.2009

SPREM'TE SE SPREM'TE :)

ElectricDreams ElectricDreams 22:24 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

sesili
Ali, baš Parada ponosa? Čime se ponose?


Taj naziv je preuzet iz svetskih prajdova... što se mene tiče, ja se ponosim što sam ostao normalan posle svih tih godina provedenih pod očajnim pritiskom.
Sada sam zreo muškarac, sa dobrim poslom koji volim, dobrom platom (ok, mogla bi biti i bolja), sa još jednim isto tako uspešnim muškarcem koji me voli i koga ja volim i za koga bi život dao, a sve to daleko od majčice srbije koja bi prvo da nas zatvori u četiri zida, razbije flašu o glavu, ogradi bodljikavom žicom, otpusti sa posla, __________ (dodati po želji)...
Pa, znate šta... i imam na šta da budem ponosan!

A što se tiče važnijih stvari - za nekoga je pravo na slobodan život mnogo ispred nekih drugih stvari...
sentinel26 sentinel26 22:58 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

Sjajan tekst. U zadnjih 5 godina nije bilo boljeg na ovu temu.
Odmerena doza crnog humora, razotkriveno licemerje nosilaca vlasti, prozivke jasne i precizno (vojnički ) adresirane, opis uzroka jasan i slikovit, mere za popravljanje situacije realne i nužne.

A ovo je
Prvo su dosli po komuniste, i ja nisam nista rekao jer nisam bio komunista, onda su dosli po socijaliste i ja nisam nista rekao jer nisam bio socijalista, onda su dosli po sindikalce i ja nisam nista rekao jer nisam bio sindikalac, onda su dosli po Jevreje i ja nisam nista rekao jer nisam bio Jevrej, a onda, onda su dosli po mene, i nije bilo nikoga ko bi mogao da govori u moje ime.

Rečenica koja zavredjuje da se unese u udžbenike, da se ukleše na spomenike, ...

eizo eizo 23:23 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

Friedrich Gustav Emil Martin Niemöller
http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Niem%C3%B6ller

Nije mozda bas pisac za udzbenike ali ta recenica verovatno jeste.
sentinel26 sentinel26 23:54 15.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

eizo
Friedrich Gustav Emil Martin Niemöller
http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Niem%C3%B6ller
Nije mozda bas pisac za udzbenike ali ta recenica verovatno jeste.

Da, da ! Na tu rečenicu sam i mislio.
tyson tyson 09:18 17.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

jeste, i ima da se ostane do kraja. totalno zatvoreno - ne mogu da rizikuju bezbednost ljudi.
mene to poprilicno smrzlo kad sam dobila, moram priznati.
Ovaaaj, ne razumem baš najbolje kontekst ovog podvučenog dela...




vishnja92 vishnja92 10:25 17.09.2009

Re: e, pa ima i nešto



dakle, uplasila sam se i pokvarila su mi se kolica kad sam dobila informacije o bezbednosti vezane za povorku :)


nesto ovako - kako rece eizo dole
Molimo sve ucesnike da zalegnu za vreme artiljeriske pripreme grudobrana...

tyson tyson 15:32 17.09.2009

Re: e, pa ima i nešto

vishnja92
dakle, uplasila sam se i pokvarila su mi se kolica kad sam dobila informacije o bezbednosti vezane za povorku :)

Aaaa, dobila si informacije; sad je jasniji kontekst.

Bio sam se uplašio za tvoje zdravlje



maricacarica maricacarica 19:10 14.09.2009

Iskreno,

narod ovde i tako nema pametnija posla, ili nema posla uopšte, a samim tim ni para za izdržavanje porodice, tako da lično mene snažno zabole kutnjak za sve..... Kad standard bude takav da plate ne idu samo na golo preživljavanje, onda će valjda i ostale da zaboli kutnjak....
vishnja92 vishnja92 20:17 14.09.2009

Re: Iskreno,

narod ovde i tako nema pametnija posla, ili nema posla uopšte, a samim tim ni para za izdržavanje porodice, tako da lično mene snažno zabole kutnjak za sve..... Kad standard bude takav da plate ne idu samo na golo preživljavanje, onda će valjda i ostale da zaboli kutnjak....

???
a golo prezivljavanje me, je li, sprecava da zelim mizernu grudvu slobode za svoju decu?
ja bas i ne vidim pametnija posla od tih, a tebi kako volja.

a sada nesto sto nikad nisam uradila - dakle: carsav zvani Informacije o bezbednosti:

........
Ukoliko ste zainteresovani da donesete svoju zastavu ili baner u Povorku, molimo vas da nas o tome obavestite, kako bismo mi preuzeli donošenje tog materijala na skup. Zbog vaše bezbednosti je vrlo važno da tokom dolaska na skup sa sobom ne nosimo transparente i bilo šta što će vidno ukazati da idemo na Povorku. Materijale možete dostaviti organizacionom odboru do 18 septembra u 17h. Prilikom preuzimanja materijala, biće vam dati brojevi kojim su vaši materijali obeleženi, a koje ćete nakon što dođete na skup moći da preuzmete. Radi vaše bezbednosti, mi smo vam na raspolaganju da te materijale takođe nama ostavite, i na licu mesta se dogovorite sa organizatorima oko načina i vremena preuzimanja istih.
Preporučujemo da na skup ponesete što manje stvari sa sobom. Da biste bezbedno došli na skup, a ukoliko imate želju da se u Povorci obučete na određeni način ili našminkate, to možete učiniti kada uđete u skup. Prostor za presvlačenje je ograničen te vas molimo da o tome vodite računa.
Naša je namera da 20 septembra političkih protestom, mirno i dostojanstveno pošaljemo poruku ravnopravnosti.
Skup će početi na Platou kod Filozofskog fakulteta u 11 sati. Preporuka organizacionog odbora je da pažljivo isplanirate dolazak u centar grada. Ne preporučuje se dolazak malim ulicama i prečicama, kao ni dolazak u mnogobrojnim grupama. Određene ulice će biti zatvorene za saobraćaj, i biće pojačano prisustvo policije u gradu. Molimo vas da u narednim danima pažljivo pratite informacije organizacionog odbora o preporučenim pravcima kao i načinima dolaska na skup.
Ukoliko imate informacije o stranim državljanima koji žele da se priključe Povorci ponosa, molimo vas da ih uputite na organizacioni odbor. Stranci su posebno vidljivi kako zbog stranog jezika, tako i zbog često primetnog nepoznavanja grada. Da se ne bi izgubili i sebe doveli u rizik, važno je da budemo u komunikaciji kako bismo pre 20 septembra sa njima napravili dogovor o dolasku na skup.
Skup će početi u 11 sati, nakon čega će se zatvoriti prilaz skupu. Molimo vas da vodite računa o vremenu i da na skup ne kasnite. Oni koji dođu nakon zatvaranja prilaza skupu, iz bezbednosnih razloga neće moći da se pridruže Povorci ponosa. Nakon toga, i tokom šetnje, Povorka će biti zatvorena za druge, odnosno niko neće moći naknadno da se priključi Povorci.
Naša preporuka je da vreme planirate tako da ostanete sa nama tokom čitavog programa, i da pratite bezbednosna uputstva organizatora i redarske službe. Ukoliko morate da izađete iz kolone, o tome obavezno obevestite redare ili nekog iz organizacionog odbora.
Sa nama će u Povorci biti i novinari i fotografi. U redu je ukoliko ne želite da vas fotografišu ili da dajete izjave. Svi novinari će imati akreditacije PRESS. Ukoliko primetite da vas fotografišu a vama to ne prija, imate prava da na to skrenete pažnju akreditovanom novinaru i-ili osobi koja vas fotografiše. Ukoliko nastave sa fotografisanjima, o tome obavestite članove odbora Povorke. Imajte na umu da i drugima može da ne prija fotografisanje, te pre slikanja pitajte osobe da li imaju nešto protiv da ih fotografišete.
Toaleti i voda će biti dostupni na Platou.
Organizacioni odbor je sa policijom i redarskom službom isplanirao bezbedni način odlaska sa skupa nakon završetka programa. Najvažnije je da svoje obaveze planirate fleksibilno kako biste imali vremena za bezbedno planiranje odlaska sa skupa. Informacije o odlasku sa skupa će vam, zbog bezbednosnih razloga biti date nakon dolaska na skup.

Ukoliko planirate da ostanete u gradu, sva obeležja sa Povorke sa sebe sklonite. Pojačano prisustvo policije će u gradu biti određeno vreme nakon kraja skupa.


ako ovo nekome nije dovoljno, ne znam sta jeste.
bistar bistar 20:51 14.09.2009

Re: Iskreno,

vishnja92
dakle: carsav zvani Informacije o bezbednosti:


pa jebote ovo stvarno nije normalno. horor. h o r o r !
mada, sad konačno kapiram zbog čega je većina lgbt organizacija odustala...
ovo nije obezbeđenje povorke, ovo je obezbeđenje logora.
die hard die hard 22:54 14.09.2009

Re: Iskreno,

narod ovde i tako nema pametnija posla, ili nema posla uopšte, a samim tim ni para za izdržavanje porodice, tako da lično mene snažno zabole kutnjak za sve..... Kad standard bude takav da plate ne idu samo na golo preživljavanje, onda će valjda i ostale da zaboli kutnjak....


Ovaj komentar je primer klasicnog promasivanja teme, al se nadam i ne zlonamernog promasivanja.
eizo eizo 23:36 14.09.2009

Re: Iskreno,

Molimo sve ucesnike da zalegnu za vreme artiljeriske pripreme grudobrana...
purenjak purenjak 15:11 15.09.2009

Re: Iskreno,

Preporučujemo da na skup ponesete što manje stvari sa sobom. Da biste bezbedno došli na skup, a ukoliko imate želju da se u Povorci obučete na određeni način ili našminkate, to možete učiniti kada uđete u skup. Prostor za presvlačenje je ograničen te vas molimo da o tome vodite računa.
Naša je namera da 20 septembra političkih protestom, mirno i dostojanstveno pošaljemo poruku ravnopravnosti.


Vlazni celer i pilotska kapa??
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 19:10 14.09.2009

NA ULICE

Ja sve nešto verujem - ljude je moguće edukovati, objasniti šta je ispravno... Treba biti strpljiv, shvatiće, samo treba da se kaže na pravi način, na jeziku koji će razumeti, rečima koje će ih otvoriti...Korak po korak. Strpljenja...

Ali posle tvog teksta, moj jedini komentar je: 20-og na ulice!
angie01 angie01 23:06 14.09.2009

Re: NA ULICE

20-og na ulice!


ja to govorim sve vreme- to laprdanje u tastaturu ili po kafanama ili gde god- shto vishe ljudi dodje- pre je napravljen taj prvi korak, posle koga nema vishe nazad.

Ovako su ovi shto opstruiraju uvek brojniji i jachi-ebesh ponos, gde ima vishe policije od nosioca istog- a za to sm svi mi krivi, jer smo mi ta karika koja nedostaje.

kao i selebritis, koji podrshku daju u politichkom paketu.

dosta vishe lazne forme raznih boraca kroz floskule i domace zadatke.

pa dodjite i svojim prisustvom zashtitite ideju da nismo najprimitivniji na svetu, da je kod nas chovek-chovek i da je vladavina ljudskih prava neshto shto postoji, jer ispada u stvari, da se radi o njihovoj borbi, a nashem ponosu, koji je uprljan time, shto smo dozvolili, da im je oduzeto ono shto im svakako pripada.




Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 03:30 15.09.2009

Re: NA ULICE

A onda u Politici izađe ova PODMETAČINA od teksta u rubrici Hronika!

Poverljiv izvor iz vrha bezbednosnih službi im kaže: i anarhisti će biti na kontra skupu protiv parade ponosa, ali će napadati policajce!

duchesse duchesse 09:22 15.09.2009

Re: NA ULICE

"Процена је српских безбедносних служби да ће 20. септембра ове године десничарске организације, удружења родитеља и навијача заједнички покушати да насилним путем спрече одржавање „Параде поноса”...

Posebno mi je interesantna formulacija u kojoj su desnica i navijači stavljeni u isti kontekst sa udruženjima roditelja. Bolesno je, u najmanju ruku, to što se reči iz paradigme porodice koriste u takve svhre. Nemačka 30ih godina prošlog veka.

Sve u svemu, velika preporuka za tekst, zbog tona, ako ni zbog čega drugog. Screw PC.
eizo eizo 15:53 15.09.2009

Re: NA ULICE

Ne znam ni kako da dokazem ni pokazem ali sve sto "bezbednosne strukture" kaze je najcistija laz, znaci civilna sluzba ima udzbenik koji se zove odbrana nacionalnog entiteta, gde ukratko imate lekcije o tome kako manipulisete javnim mnjenjem, to ima svaka drzava, problem je sto su ovi ljudi van drzave, sve sto kazu ima za cilj samo dobrobit sluzbe a ne drzave.

I nemojte im nista nikad verovati, ako kazu da je voda mokra odmah proverite, ljudi koji su ubili premijera i snimali streljanja su i dalje tamo, od Tita na ovamo vojna sluzba ih drzi na nisanu i obrnuto bas zbog toga.

I jos nesto da bi bili poverliv izvor u vojnoj sluzbi (slicno i u civilnoj) treba vam oko 3-4 jasne dozvole, tako da to gluposti sa omaklo se nekom, ne postoje, svako zna ko poseduje koje informacije i kad neke od njih nestanu, postanu javne, zna se ko odgovara.
topcat topcat 03:44 16.09.2009

Re: NA ULICE

eizo
gde ukratko imate lekcije o tome kako manipulisete javnim mnjenjem

Zeznute su te lekcije, ali vidimo da su savladane i da se i više nego odlično primjenjuju u praksi.

duchesse duchesse 08:40 16.09.2009

Re: NA ULICE

Služba je organizam sa mikrocefalusom, nezavisan u odnosu na državu, to se ne dovodi u pitanje,
kao ni manipulisanje javnim mnjenjem i podmetanje informacija.
Ono u šta nisam veoma sigurna, a kao neko ko je radio u sistemu mislim da znam o čemu pričam, jeste stepen bezbednosti informacija. Ima tu mnogo više rupa nego što bi čovek pomislio, curi i gde treba i gde ne treba, i za pare, i bez para, i neretko samo zbog ljudske gluposti.
background noise background noise 19:15 14.09.2009

Ma kakva bre porodicna setnja

Obicno licemerje, ajde da radimo nesto sto ne sluzi nicemu ali cemo moci da kenjamo o tome da smo nesto uradili i da to ima nekog smisla.

Primenjeno DSS blebetanje koje se polako formira ideologiju. Samo, te nedovršene ideologije koje nemaju podlogu želje za pormenom nego konzervacijom su do sada uvek odvele društvo u kome su postale dominantne u fašizam ili nešto slično.

Zato brate, ruku pod ruku sa toplom braćom pa nećemo se valjda ošugati!

eizo eizo 23:42 14.09.2009

Re: Ma kakva bre porodicna setnja

Porodicna setnja je fantasticna stvar, na primer imate teta Krugolinu koja ide okolo i maltretira doktore da se malo uljude pred trudnicama, to je podrska porodici, da su na primer ovi ovako veselo prosetali do nekog doma pa dali deci neke poklone ili ne daj boze nasli nekom dom, WOW, ali ovo sto su oni napravili nema veze ni sam pravima ni sa decom i porodicom.
Krugolina Borup Krugolina Borup 08:01 15.09.2009

Re: Ma kakva bre porodicna setnja

imate teta Krugolinu


O, ljubi te teta!
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:15 14.09.2009

E, volim te...

...što imaš muda, a nemaš dlake na jeziku.
rajce1 rajce1 09:28 15.09.2009

Re: E, volim te...

Krugolina Borup
...što imaš muda, a nemaš dlake na jeziku.


to je to!!! Kru je sve rekla...

preporuka..
aramon aramon 10:34 15.09.2009

Re: E, volim te...

Al ima dlake na mudima
vracarac92 vracarac92 14:30 15.09.2009

Re: E, volim te...

Al ima dlake na mudima

Kako znas?
aramon aramon 23:31 15.09.2009

Re: E, volim te...

Imao muda na jeziku. (To su valjda sve kombinacije)
adam weisphaut adam weisphaut 19:26 14.09.2009

Ma ja mislim

da su organizatori marša na Rim..ups. porodične šetnje smao shvatili da je pametnije da slede svjetli primer velikog neprovincijalnog heteroseksualnog belog Gadonačelnika Belog grada i izraze svoje neslaganje "mirnim putem"...
shumska shumska 19:55 14.09.2009

Re: Ma ja mislim

odvratni su mi oni zloslutni grafiti "čekamo vas" .
nebulozni su mi i oni "porodični talibani" a neobična mi je i ideja parade ponosa koju prave strejt ljudi i oko čije organizacije se razilaze mišljenja lgbt populacije.
eizo eizo 00:08 15.09.2009

Re: Ma ja mislim

Porodicni talibani hahah genijalno

A gradonacelnik stedi zicu za politicki ne-korektne, nacija, rasa i to ga ne zanimaju previse ova sa ogradjivanjem Roma zicom se slucajno omaklo.
Nije on covek homofobican on samo ne bi da ga mesaju sa tim nizim rasama.
AlexDunja AlexDunja 19:44 14.09.2009

?

odakle si ti eizo?
zasto nam ovo pricas?
tj. kome ovo pricas? sve to?
ja majkemimile ne razumem
mi onemesmosveutomsmislu.....
eizo eizo 00:10 15.09.2009

Re: ?

Da ljudi koji pametuju i meni idu na onu stvar...
gorstak92 gorstak92 19:49 14.09.2009

Balada o tvrdim grudima

Meni je dosta svega
Da imam najbolju devojku
Dok idem ulicom svi je gledaju



Veslo? - može
(ukratko - devojka je ošinula veslom po vugla Slobodana Miloševića pa je on postao slobodan i snimio gore navedenu ,,baladu" sa Šarlom i ...Margitom prim. prev.)

Eizo
vi sad sigurno mislite da ce mozda imati trajnije posledice ako ih na primer odvali neki kreten na motoru koje policija ne zaustavlja jer ne znaju da voze


Motor? - nikako!
(ukratko - čarolija traje do trenutka kad Slobodan Milošević padne sa motora koji je sastavni deo novog života. I to opet na glavu... prim. prev.)
schweppes92 schweppes92 19:51 14.09.2009

svirka

Eizo: dakle sviranje kurcu...


Baš tako... sa stereo efektom...
antiglobal antiglobal 20:35 14.09.2009

hahah tipicno

morali ste ovo da napisete mora se opravdati VIP status
mada je vise uzasno otrcano to ljepljenje nacizma na racun onih sa kojima se ne slazete
toliko je otrcano da je smesno ,evo bas nesto gledam na netu i gay parjd u Tel Avivu tamo ultra ortodoksni Jevreji isto proganjaju ucesnike parade ,poneki upane u gay klub i rafala sve redom sta mislite o njima , tako da ovo ljepljenje nacizma kao zgodan oblik diskreditacije je vise toliko budjav da morate nesto novo izmisliti ,ko god napise nesto o ovoj temi sve se svodi na to ,ko god je protiv gay prajda obavezno je nacista ,ja sam protiv prayda ,i protiv nacizma ako mi verujete ako ne bas me briga

adam weisphaut adam weisphaut 20:43 14.09.2009

Re: hahah tipicno

Himmler's Speech to the SS Group Commanders, February 18, 1937
In a particularly convoluted piece of Nazi logic, Heinrich Himmler put homosexuality under the ideology of racial theory and racial purity. Drawing upon the fact that Germany had lost over 2 million men during WWI, thus creating a serious imbalance in the reproductive sex ratio, he added an estimated 2 million homosexuals who had doubled the imbalance. Never mind the fact that they were not going to procreate anyway, Himmler proceeded to use those facts as a rationale for bringing homosexuality under Nazi racial policy. Portions of that speech follow:

If you further take into account the facts that I have not yet mentioned, namely that with a static number of women, we have two million men too few on account of those who fell in the war, then you can well imagine how this imbalance of two million homosexuals and two million war dead, or in other words a lack of about four million men capable of having sex, has upset the sexual balance sheet of Germany, and will result in a catastrophe.

I would like to develop a couple of ideas for you on the question of homosexuality. There are those homosexuals who take the view: what I do is my business, a purely private matter. However, all things which take place in the sexual sphere are not the private affair of the individual, but signify the life and death of the nation, signify world power...

Stvarno k'o bi povezao ove neistomišljenike sa nacizmom...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:04 14.09.2009

uuh

davno nesto ovako energetski nabijeno nisam procitala.
hvala ti, eizo, sjajan si covek.
adam weisphaut adam weisphaut 21:23 14.09.2009

Re: hahah tipicno

ovo je jos tipicnije

Pa kako ti ne dosadi neistomišljeniče
Elem, ja nemam problem da kažem to bilo kome bez obzira na naciju ili religiju, pa ni
oneki upane u gay klub i rafala sve redom sta mislite o njima
nisma opterećen krvlju i tlom da bi mi smetalo...
antiglobal antiglobal 21:32 14.09.2009

Re: hahah tipicno

vec mi je dosadilo,necu vise komentarisati,slazite se jedni sa drugima ,ako neko se ne slaze neka moderator brise
adam weisphaut adam weisphaut 21:37 14.09.2009

Re: hahah tipicno

slazite se jedni sa drugima ,ako neko se ne slaze neka moderator brise

Mukica
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 22:48 14.09.2009

Re: hahah tipicno

antiglobal
vec mi je dosadilo,necu vise komentarisati,slazite se jedni sa drugima ,ako neko se ne slaze neka moderator brise

Eto, to je srpski antiglobalizam - slabo pismen, a ni upornost mu nije jaca strana...
vishnja92 vishnja92 22:51 14.09.2009

Re: hahah tipicno

die hard die hard 22:59 14.09.2009

Re: hahah tipicno

evo bas nesto gledam na netu i gay parjd u Tel Avivu tamo ultra ortodoksni Jevreji isto proganjaju ucesnike parade ,


E pa ako tako rade u Tel Avivu onda je skoz OK
eizo eizo 00:44 15.09.2009

Re: hahah tipicno

morali ste ovo da napisete mora se opravdati VIP status
mada je vise uzasno otrcano to ljepljenje nacizma na racun onih sa kojima se ne slazete
toliko je otrcano da je smesno ,evo bas nesto gledam na netu i gay parjd u Tel Avivu tamo ultra ortodoksni Jevreji isto proganjaju ucesnike parade ,poneki upane u gay klub i rafala sve redom sta mislite o njima , tako da ovo ljepljenje nacizma kao zgodan oblik diskreditacije je vise toliko budjav da morate nesto novo izmisliti ,ko god napise nesto o ovoj temi sve se svodi na to ,ko god je protiv gay prajda obavezno je nacista ,ja sam protiv prayda ,i protiv nacizma ako mi verujete ako ne bas me briga

Odavno smo obradili temu placanja statusa VIP na ovom blogu, u mom konkretnom slucaju to je bilo placanje dupetom, a ja ovo i ne pisem, oni od gore napisu tekst i onda ja samo objavim, ne znam da li si primetio.

Nije mi bas jasno kako sukob u Tel Avivu treba da bude primer vi se zalazete da i mi ponovima isti incident kod nas jer ce to nekako biti dobro ili kako ?

A sto se tice nacizma, lako ga je lepiti za naciste, organizacije koje ovde pominjem su uglavnom pro-fasisticke struje, koje se zalazu za satiranje svih onih koji se ne slazu sa njima.

Nisam nazvao sve one koji su protiv Parade Ponosa nacistima, samo fasiste medju organizatorima i fasisticke organizacije koje su izvele ljude u setnju bez ikakvog normalnog razloga, zabole ih za porodice na koje se navodno pozivaju, koliko vidim oni koji su tamo bili u toj setnji nisu ni shvatili cemu prisustvuju niti cemu daju podrsku.

Ukratko ako ste protiv Parade Ponosa ok, niste u pravu jer ne shvatate sta je ona u stvari, ali ok, ako ste spremni da nekom razbijete glavu zbog toga, onda ste fasista, zao mi je.

Sto se tice brisanja jedino sto je presveta moderacija mir bio sa njom, brisala su enormne kolicine mojih gramatickih gresaka, koje se i dalje pojavljuju na sve strane, ja licno nemam nameru da brisem nista sto vi napisete pod uslovom da ne vredja druge.
Mene licno, mozete da vredjate koliko god zelite, nije nikakav problem, jedino sto sam do sad brisao bila je diskusija izmedju dva ucesnika koja je prerasla u manji sukob, a i tom prilikom sam ih pitao da li je to ok, jer ni jedna diskusija nije vredna svadjanja sa nekim.
Tako da slobodno mozete da se raspravljate koliko god zelite, ako se oko ovoga ne slazemo nije kraj sveta, ne moramo ni da se ubijamo zbog toga.
filantrop filantrop 06:15 15.09.2009

Re: hahah tipicno

evo bas nesto gledam na netu i gay parjd u Tel Avivu tamo ultra ortodoksni Jevreji isto proganjaju ucesnike parade ,poneki upane u gay klub i rafala sve redom sta mislite o njima


Dozvoli da te informisem da u Izraelu gej mogu da se vencaju, da da, ne civil union vec pravi brak, mogu da usvajaju decu, sluze vojsku otvoreno sa strejt a ne kao u SAD, i jos mnogo toga o cemu ti pojma nemas a dosao si ovde da kazes samo ono sto ti odgovara.
A kad si vec nasao da opaucis ortodoksne Jevreje, evo ti sta misle ortodoksni Srbi na tu istu temu, sad ces valjda da se poklopis usima od sramote:


http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=374397


Saucesce :(
(!, 2. avgust 2009 05:31)
Preporučujem (+181)
Ne preporučujem (-144)
lucidalina lucidalina 19:45 15.09.2009

Re: hahah tipicno

Ukratko ako ste protiv Parade Ponosa ok, niste u pravu jer ne shvatate sta je ona u stvari, ali ok, ako ste spremni da nekom razbijete glavu zbog toga, onda ste fasista, zao mi je.


da si samo ovo objavio kao tekst, isto bi mi se dopalo. kratko i jasno
tttomaz tttomaz 21:00 14.09.2009

Ajde


da ne bude da se ponavljam ali kako drugacije odgovoriti na ove bljuvotine izazvane izlivom levih ideja na desnu hemisferu mozga.



I onako me proglasise za fasistu ni krivog ni duznog
mrdax mrdax 21:21 14.09.2009

Parade

1) Porodicna parada je ravna poselu kada narodnjaci zele da pokazu kako im je bolje nego rokerima , jer na rok koncertima ima droge, a oni onako cisti i bogom dani i moralno ispravni popiju na tom poselu 1000 l rakije i onda pevaju 'nase' pesme i psuju majku madjarsku ili neku drugu. Dakle, prikrivena ksenofobija, homofobija i licni kompleksi vise vrednosti (zamaskirani kompleksi nize vrednosti).
2)Parada ponosa je zapravo jedini pravi dogadjaj ovoga meseca , jer je to taj korak napred koji odavno svi normalni cekaju.
3)Po mom misljenju kada covek pocne da identifikuje sebe sa 'drzavom', 'narodom' ili 'patriotskim snagama' , mozete biti sigurni da nesto nije u redu sa tom osobom. Ukratko, RECI NISU DOVOLJNE!!!! Fale im dela!!!!
Prosecni 'patriota' ne shvata da su neke stvari u svetu odavno prevazidjene, da ce i oni sami biti prevazidjeni i jedino ih moze spasiti neka luzerska i nazadna ideologija , koju ce moci jedino 'u 4 zida' da predstavljaju jer ce im se svi smejati. Danas ih je previse , pa jedni druge ubedjuju da su u pravu, zato sto je srednji stalez zauzet zaradjivanjem za puki zivot, te uglavnom nezainteresovan za kulturolosko stanje svog naroda.
4)Kada je covek motivisan i kada ima utisak da ide u korak sa civilizacijom, prirodno tezi povezivanju , ucenju i razvijanju novih znanja. To iskljucuje vecinu fobija od nepoznatog i stranog, posebno u doba interneta.
Unfuckable Unfuckable 21:42 14.09.2009

Re: Parade

nije tačno, narodnjaci se fiksaju sve u 16, ihaaaaj
eizo eizo 00:49 15.09.2009

Re: Parade

amin...
sybil sybil 06:20 15.09.2009

Re: Parade

Unfuckable
nije tačno, narodnjaci se fiksaju sve u 16, ihaaaaj


unfuck redovno posecuje njihove koncerte, otuda zna.
Unfuckable Unfuckable 13:11 15.09.2009

Re: Parade

ne, ja im dobavljam
sybil sybil 14:02 15.09.2009

Re: Parade

a tako znaci, zato je tamo sve drogirano, evo uverite se

shumska shumska 00:12 16.09.2009

Re: Parade

[quoteUnfuckable=]ne, ja im dobavljam


ja klasičan vizuelni tip, i ne mogu prestati da se smejem - zamišljam Unfa (Galagera, je l') koga čekićaju u redu nervozne pevaljke: Seka, Stoja, Ceca, Indira i cupkaju i nerviraju se - a onda se pojavljuje Unf, izdeli im buragiju (roba - buro - buragija) i one sve sretne - dobile dozu
A Galager (Unf) se samo šeretski smeška silikonskoj klijenteli
ne, ja im dobavljam

mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 21:40 14.09.2009

ja samo ovo 'oću da kažem...



“If you think in terms of a year, plant a seed;
if in terms of ten years, plant trees;
if in terms of 100 years, teach the people.”
-Confucius

i šta se ondak ima čuditi............
margos margos 21:56 14.09.2009

....

Ova Porodična parada mi zvuči kao sprdnja sa svim što bi trebalo da porodica predstavlja, neguje, podržava i kao prava cirkuska parada. Za razliku od nje - Parada ponosa sve više dobija moje simpatije jer je između ostalog i ozbiljnija i smislenija. I verujem da će proteći u miru i bez incidenata.
vishnja92 vishnja92 22:32 14.09.2009

Re: ....

I verujem da će proteći u miru i bez incidenata.

pa naravno, kad ce da ih okruze kordoni i kordoni.
ja sam prvo mislila da idem s decom, pa sam se predomislila - decu vodim na sigurno, a ja cu sa strane da se veselim. imam brze gilje i visak radosti za taj dan.

bas sam ljuta.
margos margos 23:21 14.09.2009

Re: ....

pa naravno, kad ce da ih okruze kordoni i kordoni.

Ne mislim samo na sam skup... dolazak, odlazak, pojedince, bezbedno za svakog ponaosob.

apatrid1000 apatrid1000 22:33 14.09.2009

''Kulturo, eve me...''

Zaista kulturan tekst, miroljubiv, prepun ljubavi i poruka mira... Impresioniran sam...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 22:39 14.09.2009

Samo da ponovimo...

...za slabije djake, a mnogo je dobro:

Sta vam od ovoga nije prihvatljivo, sve ono sto svaki gradjanin ima u Srbiji zele isto i za sebe, da ne traze sta bi bili, da li bi vi casni i normalni iskreno zeleli da zivite u drzavi u kojoj su neki ljudi robovi,koji nemajuosnovna prava da budu ono sto jesu, jel iskreno ima neko ko je spreman da se tako okalja.

Cuveni model sa cetri zida, jel smo dotle stigli da pravimo konc logore po Srbiji, jer to su cetri zida, cetri zida su koncentracioni logor ili zatvor sta vam je draze.

Malo je smesno kako smo bedno i nisko pali da se odjednom niko ne seca kako je to bilo na sopstvenoj kozi, ovi sto se sad ubijaju od srbstva, kako je bilo kad ste imali istetoviranu petokraku na celu a ?

Kako je bilo kad niste smeli u crkvu, kad ste morali da budete nesto sto niste, svaki jebeni dan a jel ste tako brzo zaboravili ili mozda niste slusali prvi put pa bi malo opet da se ponovi a?
Sofroniye Sofroniye 22:56 14.09.2009

Ostrascenost

Dok god ljudi ni sa jedne strane nisu spremni na ozbiljnu diskusiju na temu: prava jedne grupe koja sebe smatra ugrozenom vs. promocija zivotnog stila (dok god neko ne dokaze postojanje homoseksualnog gena) ovakve stvari ce se svesti na bacanje uvreda sa jedne na drugu stranu.
eizo eizo 01:03 15.09.2009

Re: Ostrascenost

Ne razumem kako gay gen utice na prava ljudi da budu slobodni ?
Takodje sta je promocija zivotnog stila, mislis kao druzis se sa homoseksualcem ili lezbejkom pa ti prenesu gejalizam ili sire homoseksualizaciju ?!
Na koliko sam takvih zurki radio ni sam nisam siguran, na koliko sam bio tek to ne znam, ali sam i dalje heteroseksualna sovinisticka svinja, tako da nema bojazni od nagle eksplozije tog zivotnog stila, nisam siguran koliko gen ili sta vec igra veliku ulogu u tome, sutra da se zakucam u nekog tipa bio bih gay sa ili bez gena, igrom slucaja ja sam verovatno lezbejka zarobljena u telu muskarca i uzivam u jurcanju za zenama.

Ali bez obzira na to i dalje bih hteo svoju slobodu potpuno nevezano za to koje sam rase, vere ili seksualnog opredeljenja.
Moje licno misljenje je da ne mozes da biras u koga da se zaljubis, odmah si prso'...
filantrop filantrop 06:01 15.09.2009

Re: Ostrascenost

ok god neko ne dokaze postojanje homoseksualnog gena


Kakav gen bre,
sta lupas??

Jel treba gen da nekom ne razbiju glavu?

Svasta
ElectricDreams ElectricDreams 22:43 15.09.2009

Re: Ostrascenost

Sofroniye
Dok god ljudi ni sa jedne strane nisu spremni na ozbiljnu diskusiju na temu: prava jedne grupe koja sebe smatra ugrozenom vs. promocija zivotnog stila (dok god neko ne dokaze postojanje homoseksualnog gena) ovakve stvari ce se svesti na bacanje uvreda sa jedne na drugu stranu.


Neka svako upita sebe da li bi zaista mogao, tek tako, da promeni svoj životni stil? Da li bi neko zaista mogao da promeni svoju seksualnu orijentaciju?
Dajte ljudi, bar maaalo razmišljajte o onome što pišete... ne prepisujte, vidi se iz aviona...
hexenschuss hexenschuss 23:34 14.09.2009

respect, eizo

a najveci respect shto te boli kej za isti!
green_thumb green_thumb 23:37 14.09.2009

Preporuka :)

... samo tako nastavi...
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:48 14.09.2009

Re: Preporuka :)

green_thumb
... samo tako nastavi...

Samo da podvučem.
eizo eizo 01:04 15.09.2009

Re: Preporuka :)

Evo i ja da podvucem
green_thumb green_thumb 00:01 15.09.2009

:)

E da...

Pračet je zakon:

There are hardly any excesses of the most crazed psychopath that cannot easily be duplicated by a normal kindly family man who just comes in to work every day and has a job to do.

-- (Terry Pratchett, Small Gods)

meandmyself meandmyself 00:08 15.09.2009

Preporuka kao vrata!

Treba stvari nazvati pravim imenom...
dj dj 00:37 15.09.2009

e covece..

..ako izbacis par glagola ovo treba u bukvar da se metne..
eizo eizo 01:15 15.09.2009

Re: e covece..

Pa koji sad bre glagoli, jer nije dovoljno sto je ne znam razdvojeno...tu i tamo... ko ce pamtiti sva tri glagola, nominativ, genitiv i onaj cetvrti...cek cek, jel su te bese padezi, ma nema sanse ako oces nauku mrs kod Ćirkovića, Krugoline, Margos, Budimca i tako tih sto vole knjige.
Ovo je fina kafana i ovde se skuplja posten svet...dakle upotreba padeza, glagola, metafora i slicnih gadosti samo u privatnosti svoja cetri zida, sta vi radite kod kuce to mene ne zanima.
Jelena Gall Jelena Gall 11:00 15.09.2009

Re: e covece..

hm, sad kad vidim ovo o glagolima, knjigama i ostalim gadostima, moram da razmislim da li da ti dam preporuku.

a taman sam htela da zamolim urednistvo da nam omoguci da ovaj post vise puta preporucimo.

znam, znam da ne moze.

al imas nekoliko preporuka od mene, iako je samo jedna vidljiva, a druge ostaju u obliku metafore ili cega god slicnog. :)

(na porodicnu paradu ne odvedes dete jer se gadis. na gay paradu ga ne odvedes jer se bojis da ce dobiti batine. rece mi prijatelj danas.)
vishnja92 vishnja92 11:41 15.09.2009

Re: e covece..

na porodicnu paradu ne odvedes dete jer se gadis. na gay paradu ga ne odvedes jer se bojis da ce dobiti batine

upravo tako
shumska shumska 09:17 16.09.2009

Re: e covece..

Ovo je fina kafana i ovde se skuplja posten svet...dakle upotreba padeza, glagola, metafora i slicnih gadosti samo u privatnosti svoja cetri zida, sta vi radite kod kuce to mene ne zanima.

tyson tyson 13:14 17.09.2009

Re: e covece..

jer nije dovoljno
...a k tomu mešaš jel' i jer




nimrod88 nimrod88 03:24 15.09.2009

ovo pitanje iz naslova ja stalno ponavljam

(mada, odustao sam u stvari od ponavljanja...znam odgovor). Nego...nisi ti meni za dzabe jedan od 3 VIP favorite blogera. Sto rece neko vec, ti kad udaris samarcinu, to stvarno boli.
palilula92 palilula92 04:51 15.09.2009

ma preporuka!!!!!!!!!!!!

ko vrata
miloradkakmar miloradkakmar 08:59 15.09.2009

Sve rečeno

Nije mi jasno da li je moguce da zaista ima neko ko moze da kaze da je iz normalne porodice da je sav svoj i formiran kao zdrava osoba i da podrzava oduzimanje prava jednom delu populacije bez ikakvog razloga, nista tim necete dobiti ali nista, oni gube vi gubite niko nista ne dobija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana