.

Aleksandar Vasović RSS / 15.09.2009. u 12:03

.



Komentari (262)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip2412 Filip2412 20:54 15.09.2009

Re: au...

Homoseksualci su ogromna manjina i tu treba i da ostanu u svojih nekoliko procenata jer su potpuno nebitni za zivot jedne zemlje kao grupacija ili pokret.
Pa bitni su samo u Srbiji, samo u Srbiji predratno stanje zbog parade u normalnim zapadnim zemljama niko ne obraca posebnu pažnju o tome se radi.
Al im i ne bih dozvolio da me zakonski ubede da su "normalni" tj da ce sutra da se neko od gay osoba nadje uvredjen zato sto ga ja ne simpatisem i podrzavam i da me tuzi zbog toga...
Ovde vec histerišeš, ko da te tuži zbog čega??? Niko te ne tera da ih simpatišeš. Jedni bre oće da prošetaju, drugi oće da ih prebiju i eto opet je teško odabrati stranu ccc baš teško. Pa ništa ajde da budemo indiferentni.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:06 15.09.2009

homofob

Vaske nije homofob, znam coveka. tacka.

ako jeste, onda su homofobi i boban stojanovic i adam puskar i pedja azdejkovic, ljudi koje veoma postujem, izmedju ostalog i zbog toga jer imaju petlje da kao pripadnici gej polulacije javno istupaju pod svojim pravim imenimma.

a upravo su oni danas poslali jedno emotivno pismo u kome mole sve ljude koji imaju ideju da NE DODJU na gej paradu, da se zbog toga ne osecaju krivima.

ni oni nece doci. iz vise razloga, ali je glavni bezbednost i otvorene pretnje svima.

ja imam u kuci trenutno nekoliko holandjana. niko od njih nije gej, ali je za njih gej parada nesto izmedju karnevala i velike zajebancije, zezanje i alkohol i taj rad. osecala sam se obeveznom da im kazem stav stojanovica, azdejkovica i puskara, pre svega zato sto su mislili da prave neke performanse po gradu i na taj dan, nevezano s paradom. u prvom cugu nisu raumeli, kazu, neko im je vec rekao da ce ljudi biti praceni, a ovo praceni su oni doziveli kao da ce neke cililidersice da skakucu za ucesnicima.wow, super..

priznajem, mene je stav stojanovica, puskara i azdejkovica bacio u debelo razmisljanje. zato sto njima verujem, a i znam da imaju petlje.





fulhampress fulhampress 21:10 15.09.2009

Re: au...

Ovde vec histerišeš, ko da te tuži zbog čega??? Niko te ne tera da ih simpatišeš. Jedni bre oće da prošetaju, drugi oće da ih prebiju i eto opet je teško odabrati stranu ccc baš teško. Pa ništa ajde da budemo indiferentni.



Evo naucih i da citiram sta ces blog-neiskustvo...

Nego da se vratim na temu... Pa vidis mozda tebi zvuci kao histerija ali tako se pocinje. Nemoj se iznenaditi kada za par godina tebe neko od gay populacije tuzi iz samo njemu ili njoj znanih razloga a pritom da bi slucaj bio tezi oni se izjasne da si ih TI vredjao zato sto su homoseksualci... Dobijaju slucaj iz prve, a ti dok se opasuljis i probas da dokazes da ih uopste nisi diskriminisao ode mast u propast to jest eto tebi kaaazneeeee! Uvidu tvorza ili cash-a mozes sam da biras ... a mozda ti rebnu i obe kazne pa ti se ceskaj posle...



Ali u pravu si za prvu misao jer u Srbiji je sve moguce pocev da Selja Velja preti ubistvom, bije na televiziji, vredja sve i niko mu nista ne mozeee... Tako i situacija da jedni prete pederima i lezbejkama a sami ne vide da to sto oni pokusavaju "doneti" cistocu Srbijici i moral nam nazad u vidu pravoslavne dzamahirije upravo donosi drugaciji rezultat od zeljenog...



Evo ti informacija iz prve ruke : bas kad smo onomad cuvali ovce rece mi Hrist da se bas razgnevio zbog patrijota koji bi da kolju u njegovo ime ali i od ovih sto sire "ljubav" medju ljudima... kaze on tako da glupost preti da se nagomila sve do neba i da se smrad gluposti tolko rasirio planetom da nemaju kad da menjaju filtere na erkondisnu tamo gore i da je gotov da plane i razbuca sve zivo jer mu je muka od ljudi sto imaju usi a ne cuju i imaju oci i ne vide
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:35 15.09.2009

Re: au...

ivana

nedajbože:)))
naravno da ne verujem.
ovo se odnosilo, valjda je jasno, na verujuće indiferentne.

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:07 16.09.2009

Re: homofob

Vaske nije homofob, znam coveka. tacka.

nemoj da ga braniš.
ohrabruje ove koji bi da mlate.
nije homofob al je indiferentan na probleme koje imaju homoseksualci.
priznajem, mene je stav stojanovica, puskara i azdejkovica bacio u debelo razmisljanje. zato sto njima verujem, a i znam da imaju petlje.

pa šta ako oni neće.
nisu složni.
ima onih koji hoće.
ja nisam sigurna da je njihov stav ispravan.
i ja ih poznajem.
i ne slažem se uvek i u svemu s njima.
imam svoj stav prema pravima svih mannjina, grupa, pojedinca, rasa, žena, dece ... dodaj...
imala sam ga pre nego što sam upoznala peđu i ostale.
jer pre nego što sam ih upoznala, družila sam se sa homoseksulacima (nisu me zarazili:)))

najbolji način da im se ne pomogne je da se ne dođe na paradu.
garant!
zato idem, kao što sam išla i prošli put, sve sa decom...

a kad će kod nas biti vreme ... bojim se da neću doživeti...
možda kad boban postane gradonačelnik, na primer...
a može i mira karanović i bjelogrlić, ko god ... samo da ne kaže kad je na toj funkciji
da se ne slaže lično sa paradom.
koga briga njegov lični stav.
on je gradonačelinik i gejovima, ako je zaboravio...
mirelarado mirelarado 01:22 16.09.2009

Re: au...

Bili Piton
crossover

Да, и жвалексу јако фали.

Najozbiljnije mi fali. Jednom smo se tako lepo sporazumeli o Vagneru i Debisiju, milina.

Било је и одличних расправа о лепоти и ружноћи у уметности. Баш недостаје. :(
Zen Master Zen Master 08:16 16.09.2009

Re: homofob

Exitus Letalis

imam svoj stav prema pravima svih mannjina, grupa, pojedinca, rasa, žena, dece ... dodaj...
imala sam ga pre nego što sam upoznala peđu i ostale.


Uz sve dužno poštovanje draga moja gospodjo baš i nemate svoj stav, u principu imate neku vrstu stava u istoj onoj meri kakav je imala ona milionska horda hipnotisanih zaludjenika 2. dnevnikom RTS-a dok je rahmetli Sloba bio car i Bog ove nedodjije. Jedina razlika je valjda u tome što vam je neki drugi kanal uključen na ekranu koji nosite umesto glave !?
Mene lično podsećate na gomilu provincijalaca pristiglih u veliki grad kojima su ovi iz grada etalon pameti i stila kojima treba težiti ili još bolje na one vesele gastarbajtere koji kad dodju iz Njemačke konstantno ubacuju reči natürlich i ja ganz genau te neprekidno ponavljaju: Kod nas je u Njemačkoj ovako, kod nas je u Njemačkoj onako !?
Ali zato svakog onog ko zaista ima neki svoj autohtoni stav po defaultu odmah pokušate da ubacite na stranu retardiranih idiota koji bi da se motkama obračunaju u nedelju sa pripadnicima gay populacije, da li je to Vračarac, Vaske ili neko reći potpuno nebitno najbitnije je da ste vi sa one prave strane mentalne barikade.
By the way taj napamet naučeni kvazi moral koji vam serviraju sa tv ekrana vama dragih televizija to jest te čuvene vrednosti zapadne civilizacije i EU su samo malo korigovana varijanta restriktivnog hrišćanskog morala koji u ortodoxnijoj varijanti upražnjavaju mrski vam protivnici. Iz moje lične perspektive je taj kvazi moral i te nazovi slobode kojima se toliko idolopoklonički klanjate su isto toliko glupave, anahrone i do besvesti restriktivne kao i ortodoksna varijanta koja se valjda razlikuje jedino po tome što je gay populacija izbačena kao neprihvatljiva.
U suštini to vam je kao razlika izmedju dva zatvora u kome je prvi standardni zatvor u kome su zidovi visoki sa sve bodljikavom žicom pa ih vidite sa pola kilometra i tu su da vas zaplaše i obeshrabre dok u onom drugom ( opcija b. koju vi preferirate i u koju bi rukama i nogama da predjete iz ovog prvog) imate zidove koji su isto toliko visoki samo su dobro sakriveni a vama čobani ( talking heads ) sa TV ekrana lepo kao ovcama manipulišu pokazujući vam jedino lepu zelenu travu da gde možete da pasete pa se vi još kao tripujete da zidova čak i nema te da je kod vas u zatvoru jedno opšte izobilje i ona prava sloboda a da su oni drugi zatvoreni !?
Prema tome ako zaista želite da izjavite a da vam se ljudi ne smeju da imate neki svoj lični stav onda se makar potrudite da isti stvarno imate i to po mogućstvu svoj a ne naučen: Druže Tito, Ameriko i EU mi ti se kunemo nazovi stav
vracarac92 vracarac92 14:28 16.09.2009

Re: au...

Verujete u Boga?

Novopecena vernica!
vracarac92 vracarac92 14:29 16.09.2009

Re: homofob

ohrabruje ove koji bi da mlate.

Ko su ti koji pozivaju na nasilje?
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:59 16.09.2009

Re: homofob

Jedina razlika je valjda u tome što vam je neki drugi kanal uključen na ekranu koji nosite umesto glave !?

nisi čuo da ljudi i čitaju ponekad?
Mene lično podsećate na gomilu provincijalaca pristiglih u veliki grad

ah, vi sa vol strita!
Iz moje lične perspektive je taj kvazi moral i te nazovi slobode kojima se toliko idolopoklonički klanjate su isto toliko glupave, anahrone i do besvesti restriktivne kao i ortodoksna varijanta koja se valjda razlikuje jedino po tome što je gay populacija izbačena kao neprihvatljiva.

gde si posisao tu svu pamet?
alal vera?
sa TV ekrana lepo kao ovcama manipulišu pokazujući vam jedino lepu zelenu travu da gde možete da pasete pa se vi još kao tripujete da zidova čak i nema te da je kod vas u zatvoru jedno opšte izobilje i ona prava sloboda a da su oni drugi zatvoreni !?

guča nas je održala, njojzi fala!
to mi iz provincije.

Prema tome ako zaista želite da izjavite a da vam se ljudi ne smeju da imate neki svoj lični stav onda se makar potrudite da isti stvarno imate i to po mogućstvu svoj a ne naučen: Druže Tito, Ameriko i EU mi ti se kunemo nazovi stav

još jednom zahvaljujem vama samoobrazovanim i guči.

p.s. ti mene znaš?
alexlambros alexlambros 15:45 15.09.2009

scenario 4

Organizatori parade puste trandže u prve borbene redove da navuku arhibudale ...

Ostali se, naoružani palicama, sakriju po okolnim kafićima i lokalima, glumeći strejtaše ....

Arhibudale krenu na trandže, a ostali učesnici parade, maskirani u strejtaše, izlete iz kafića i bejzbol palicama umlate arhibudale ...



Kazezoze Kazezoze 15:48 15.09.2009

Re: scenario 4

glup ti scenario lambros, mnogo glup.
Bojan Budimac Bojan Budimac 16:14 15.09.2009

Re: scenario 4

Kazezoze
glup ti scenario lambros, mnogo glup.

Očekivao si pametniji!?
antioksidant antioksidant 16:19 15.09.2009

Re: scenario 4

Bojan Budimac
Kazezoze
glup ti scenario lambros, mnogo glup.

Očekivao si pametniji!?

decko u stvari pise scenario za film (glavna uloga madona naravno)
Bili Piton Bili Piton 16:21 15.09.2009

Re: scenario 4



Bice i dujet sa Skorickom izdat kao singl (remiks Okenfold-has-been) a na vidoju ce se ljubu u usta
Grozni ste, usput
Kazezoze Kazezoze 16:47 15.09.2009

Re: scenario 4

antioksidant
Bojan Budimac
Kazezoze
glup ti scenario lambros, mnogo glup.

Očekivao si pametniji!?

decko u stvari pise scenario za film (glavna uloga madona naravno)

holivudski scenario, naravno
alexlambros alexlambros 17:02 15.09.2009

Re: scenario 4

decko u stvari pise scenario za film (glavna uloga madona naravno


ne, u glavnim ulogama Bred Pit (trandza), i ja (ljubavnik koji ga brani) ... za ulogu arhibudale organizovace se kasting ...

Colin_bgd Colin_bgd 16:41 15.09.2009

Common People

Dajte ljudi, koliko gluposti se prosipa u ovim komentarima. Ko kaze da G-L populacija nije ugrozena i da ima sva prava, i da nije ni potreban bilo kakav oblik demonstriranja, pa ni ova parada, taj je ili zlonameran ili vrhunski cinik. Ja prvi priznajem da ne mogu ni da zamislim kako izgleda prosecan L-G zivot. Nemam pojma kakvih STVARNIH zivotnih prepreka, problema, diskriminacija, otezavajucih okolnosti, sakrivanja, laganja, zmurenja, trpenja dozivljavaju ti ljudi, niti cu ikada i moci to stvarno da zamislim ili shvatim. Kao u onoj pesmi Jarvis Cockera, Common People:

“…But still you'll never get it right,
cos when you're laid in bed at night,
watching roaches climb the wall,
if you call your Dad he could stop it all.

You'll never live like common people,
you'll never do what common people do,
you'll never fail like common people,…”

Samo oni znaju kako im je, i niko vise. Mi jednostavno ne mozemo da se stavimo u njihovu kozu, jer je to nemoguce, ali ako u cilju olaksavanja zivota nasih sugradjana koji se od svih nas ostalih razlikuju samo po tome kako su “orijentisani”, a zbog toga trpe bilo kakav oblik diskriminacije (makar se to svodilo da moze bilo ko da pridje na ulici i odvali im samar ako se dva decka ili dve devojke drze za ruke), onda je ova parada ne samo pozeljna nego i neophodna. Ne zbog njih, nego zbog nas ostalih. Svi “oni” se ISTO mahom prezivaju na –IC, navijaju za zvezdu ili Partizan, moraju da stoje u redovima za vize, krste se sa tri prsta i slave slavu (ako su religiozni), voze se GSP-om, rade zajedno sa svima nama, placaju porez Srbiji, radjaju se i sahranjuju tu. Ako to nije dovoljno da se prihvate kao ravnopravni onda za nas nema nade.
baroniknez baroniknez 17:11 15.09.2009

Re: ...

http://www.youtube.com/watch?v=NfIQ0msksWk

prijavite ovo - klik na flag
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:52 15.09.2009

Re: ...

nek poslšaju ovi što su indiferentni

prijavite ovo - klik na flag

okačila ovde već.
hvala.
jaksa scekic jaksa scekic 17:40 15.09.2009

Mediji

Meni je zanimljivo kako se mediji ponasaju, narocito elektronski.

B-92 obavlja u ovom slucaju funkciju javnog servisa, dok haraclijski RTS-ozvaniceni javni servis se ponasa onako kako se ponsa i njegov TVd-nit smrdi-nit mirise.
ravno..

BTW, il se neko seca da je neka ozbiljna tema-slucaj pokrenuta-otkrivena u TVD, kao na primer Luka Beograd,pronevera, Kolubara, neki privredni kriminal, a ne samo price o napustenoj deci,ili tragom novinskih clanaka.

Jeb****, sto kaze narod-zicer kucu gradi

J
Filip2412 Filip2412 19:21 15.09.2009

...

opet pitam zašto bih se stavljao u bilo čiju kožu? i moja mi je mnogo...


Izvini Vasovicu ali morao sam ovo ponovo da izdvojim... kako je ovo Hriscanski, milina jedna... znam da religija nije tema ali ne mog da odolim.

Inace, moje je misljenje da su pravi straight ljudi samo oni koji podrzavaju ove gejove, ovi sto ih se plase su prikriveni gejovi, to ti je najgora fela.

Kladim se da 90% onih sto jure da biju gejove nema ni devojku niti zna kako da je nadje... i ondak se frustracije izlivaju na pogresnom mestu.

libkonz libkonz 19:26 15.09.2009

Re: ...

Inace, moje je misljenje da su pravi straight ljudi samo oni koji podrzavaju ove gejove,

blog trpi sve.
to kao onaj vic o Muji, Hasi, logici i akvarijumu.
svaki dan nešto novo naučim, danas sam naučio da moram da volim pedere, a ako ih ne volim onda sam peder.
(jel ima neki smajli koji aplaudira)
edit: za ove što se lože da ih biju bih se mogao složiti.
Filip2412 Filip2412 19:37 15.09.2009

Re: ...

libkonz
edit: za ove što se lože da ih biju bih se mogao složiti.
a ako ih ne volim onda sam peder.
pazi, ako ih neko bije a ti si indiferentan onda si definitely sumnjiv... pa valjda tu nema sta da se objasnjava

Nisam rekao da treba da volis pedere, to je tebi samom izletelo.... ne znam zasto. Ja sam rekao da ih podrzavam u tome sto traze prava a ne da ih volim, a ti ih voli ako je tebi tako lakse.

libkonz libkonz 19:51 15.09.2009

Re: ...

pazi, ako ih neko bije a ti si indiferentan onda si definitely sumnjiv... pa valjda tu nema sta da se objasnjava

Znači zato nama natalitet ode u minus. Svi postali homoseksualni. Šta nam je onaj NATO bacao #!%&#%&#&

Filip2412 Filip2412 20:03 15.09.2009

Re: ...

libkonz
pazi, ako ih neko bije a ti si indiferentan onda si definitely sumnjiv... pa valjda tu nema sta da se objasnjavaZnači zato nama natalitet ode u minus. Svi postali homoseksualni. Šta nam je onaj NATO bacao #!%&#%&#&
pa najzanimljiviji je fenomem sto Srbija ima izuzetno nizak prirodni prirastaj i istovremeno sve tamo vata panika od gej parade, u stilu: jebote, ako ih pustimo da prosetaju sutra ce svi postanemo pederi Pa kako bre to da se deca vise prave u zemljama gde nema toliko homofobije?

a ovi koji idu tamo da prebijaju te gejove niti imaju zene niti imaju decu.... ali nema veze, štite muškost i zdravlje nacije ... valjda isto ko što su branili Kosovo lupajući semafore po BG. Bolje bi im bilo da to vreme provedu praveci decu, nego frka je sto im to slabo ide inace ne bi imali vremena da izadju i da jurnjaju ulicama na dan gej parade

Sve u svemu, gejova je valjda bilo i bice 3% ili sta ti ja znam koliko a u normalnim zemljama 50% ljudi na tim gej paradama su strejt, dodju da se zezaju jer je to kao neki karneval. A eto, u Srbiji to je ko pred rat, frka panika...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 20:19 15.09.2009

indiferentan?!

tupim zube (prste o tastaturu) ali da ponovim JOS jednom za one koji su se kasnije ukljucili:

mene ne zanima poruka odnosne grupe kao takva. zanima me njihovo pravo da javno govore, a da im tom prilikom niko ne razbije glavu i to pravo ima da se brani i tacka.

takodje me zanima i to da li ce zbog toga sto jedni insistiraju da kazu sta imaju, a drugi im to ne daju, neko da plati bubrezima, zubima ili ne dao bog glavom i (ili) imovinom.

takodje me zanima da li ce vlasti spreciti ekstreman deo populacije da divlja.

sve ostalo pa i problem diskriminacije reseno je zakonima ove zemlje ciji smo silom prilika gradjani. da li se zakoni primenjuju, da li neko organizovano radi na promovisanju razlika, to je moz' biti veci problem od odnosne parade...

uzgred, ne dobijaju samo gej ljudi batine u srbijici, dobijaju ih i romi, crnci, jevreji, zene ... nek se jave oni sto sam ih zaboravio.

kad budemo ziveli u zemlji holandiji gde su svi visoki, lepi i bledi i gde rastu lale i crveni sir, onda ce valjda neke stvari biti resene bolje i efikasnije, ali za sada u istoimenoj zemlji ne zivimo.

zalaganje za bilo cija i bilo kakva prava (pravo glasa, zenska prava, ljudska prava, decja prava, prava delfina, kerova, raramuri indijanaca, grbavih kitova, zirafa, prava na rad, prava na nerad, prava na jedenje pasulja, itd ) jeste licni izbor (ili nije?) i on se moze ispoljavati na nacin koji sami odaberemo, institucionalno ili individualno. ili ga necemo ispoljavati uopste jer smo tako odabrali...

pravo izbora jeste fundamentalno pravo (dok god ne ugrozava drugog) - ili nije?

da li je tekst tendenciozano napisan kako rece neko "na samo pet dana" do skupa? pa to me podseti na sledece:

"da li su takozvani mirovnjaci i jos takozvaniji mirotvorci slucajno odabrali danasnji dan da urade to sto su uradili. dilema je zapravo laz" - stefan grubac, komentator rts, 1991 ili 1992 (nesto sam zaboravio)

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 20:24 15.09.2009

Re: ...

kako je ovo Hriscanski, milina jedna


bog s tobom filipe!!! ne huli na gospoda!!!!
Filip2412 Filip2412 20:45 15.09.2009

Re: ...

Aleksandar Vasović
kako je ovo Hriscanski, milina jednabog s tobom filipe!!! ne huli na gospoda!!!!
Izvini meni se ucilinlo da ti huliš nego mi bilo bezveze da ti kažem. Ali OK, nema veze... samo da izbegnem kamenovanje

vishnja92 vishnja92 20:48 15.09.2009

Re: indiferentan?!

1. "odnosne grupe". mislim bre....

2. "kad budemo ziveli u zemlji holandiji gde su svi visoki, lepi i bledi" - aj to, ali sta je (po cenu da ispadnem ekstraglupa, neznalica i nedomisljata) crveni sir?

3.
zalaganje za bilo cija i bilo kakva prava (pravo glasa, zenska prava, ljudska prava, decja prava, prava delfina, kerova, raramuri indijanaca, grbavih kitova, zirafa, prava na rad, prava na nerad, prava na jedenje pasulja, itd ) jeste licni izbor (ili nije?) i on se moze ispoljavati na nacin koji sami odaberemo, institucionalno ili individualno. ili ga necemo ispoljavati uopste jer smo tako odabrali...



4.
zalaganje za bilo cija i bilo kakva prava (pravo glasa, zenska prava, ljudska prava, decja prava, prava delfina, kerova, raramuri indijanaca, grbavih kitova, zirafa, prava na rad, prava na nerad, prava na jedenje pasulja, itd ) jeste licni izbor (ili nije?) i on se moze ispoljavati na nacin koji sami odaberemo, institucionalno ili individualno. ili ga necemo ispoljavati uopste jer smo tako odabrali...



5...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 22:27 15.09.2009

Re: ...

samo da izbegnem kamenovanje


ma ne kamenovanje, vrzanje konj'ma na repove
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 22:30 15.09.2009

Re: indiferentan?!

crveni sir se prodaje u loptama, kao sto mu ime veli crvenkaste je boje, onako malo masniji, kad je stariji dodje skoro kao dobar parmezan. raste u holandiji. mnogo dobra stvar
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:23 15.09.2009

Re: indiferentan?!

kad budemo ziveli u zemlji holandiji gde su svi visoki, lepi i bledi i gde rastu lale i crveni sir




Spiridon Spiridon 19:48 15.09.2009

..

Spira i Stosic spremni za paradu!


Bili Piton Bili Piton 20:52 15.09.2009

Re: ..


Ladno je prozujao samo da bi okacio fotku nedelje na blogu
vishnja92 vishnja92 21:01 15.09.2009

Re: ..

ladno.
satima cekam da mu neko nesto kaze al ne vredi.
uopste.

a pazi kako teci leti kosa naokolo, ko na trajektu bokte! :)))
Spiridon Spiridon 21:09 15.09.2009

Re: ..


a pazi kako teci leti kosa naokolo, ko na trajektu bokte! :)))


to sam ja teca je ovaj u pantalonicama bez nitni
Bili Piton Bili Piton 21:14 15.09.2009

Re: ..

Spiridon
teca je ovaj sa normalnom snalom na kaisu


Od tupe bukvalnosti natpisa na (nije bitno cijoj) majici dobijam napade smeha vec pola sata.
NNN NNN 01:29 16.09.2009

Re: ..

Spiridon

a pazi kako teci leti kosa naokolo, ko na trajektu bokte! :)))


to sam ja teca je ovaj u pantalonicama bez nitni

Ja sam to odmah skužil

200-ti
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:20 16.09.2009

pismo podrške!

Podrzimo Paradu ponosa!!!

Drage i dragi,

Pozivamo te/vas da nam se u nedelju 20. septembra od 11h na Platou (ispred Filozofskog fakulteta) pridruzis/te na Paradi ponosa!

Verujemo u slobodu i pravo na izbor, ljubav bez straha, pretnji, ponizenja, getoizacije.

Apelujemo na tvoju/vasu gradjansku odgovornost, na hrabrost svih koji verujemo da ne postoji hijerarhija u ljudskim pravima!

Apelujemo na solidarnost sa svim drugim i razlicitim!

Svi smo mi LGBT! Ulice su nase!

Drugacija Srbija je moguca!!! To zavisi od tebe, od mene, od svih nas!!!

Solidarne drugarice, prijateljice, aktivistkinje...

Zene u crnom
Beograd, 14. septembar 2009.
Goran Vučković Goran Vučković 00:30 16.09.2009

Re: pismo podrške!

Svi smo mi LGBT! Ulice su nase!

Posle je teško zameriti ŽuC nedostatak ideja
margos margos 00:38 16.09.2009

Re: pismo podrške!

Svi smo mi LGBT! Ulice su nase!

Mene ovo apsolutno odbija :(
Mogu misliti kako reaguju 'indiferentni' a kako tek oni 'zainteresovani'...
Goran Vučković Goran Vučković 00:47 16.09.2009

Re: pismo podrške!


Mene ovo apsolutno odbija :(
Mogu misliti kako reaguju 'indiferentni' a kako tek oni 'zainteresovani'...

Celo pismo je napisano malo onako k'o od bede - ali podršci se u zube ne gleda, jbg...
Bili Piton Bili Piton 00:49 16.09.2009

Re: pismo podrške!

Goran Vučković
Svi smo mi LGBT! Ulice su nase!


Posle je teško zameriti ŽuC nedostatak ideja


Meni je ovo simpa na pomalo trapav nacin, podseca me na poslednju evroviziju u Moskvi, kad je na dan finala bio pokusan nekakav gej protest (koji je policija grubo rasterala), a povodom cega je ona Svedjanka sto se takmicila, inace poznata operska diva, rekla kako je, u znak podrske demonstrantima od kojih su neki zavrsili u apsu, "i ona danas gej".
margos margos 01:07 16.09.2009

Re: pismo podrške!

Aj kad kažeš :) Ja sam valjda već umorna od raznih pokliča, a kako stvari stoje, nismo ni zagrebali po pitanju ostvarivanja prava - raznih i raznima. No, hajmo jedno po jedno.
I da ti maznem ovog smeška:
vracarac92 vracarac92 15:12 16.09.2009

Re: pismo podrške!

Svi smo mi LGBT!

Ja nisam.
vishnja92 vishnja92 16:46 16.09.2009

Re: pismo podrške!

nisam ni ja, i mislim da je taj histericni poklic obicno kukavicje jaje.

(winston 100's crveni, gore vec rekoh)
wlyco wlyco 21:00 18.09.2009

Re: pismo podrške!

vracarac92
Svi smo mi LGBT!

Ja nisam.


to je valjda svima jasno, al eto, oaksaj dusu jos jedared
Ataturk Ataturk 02:06 16.09.2009

...

Meni je glavni utisak količina agresije nationwide. Uzjogunili se svi k'o da ce pomračenje sunca a ne nešto što bi trebalo da bude najobičniji protest. A osećaj stida je overwhelming. Gde smo mi i dalje a prodje decenija već. Ehhh

Teška beda.

margos margos 02:25 16.09.2009

Re: ...

Meni je glavni utisak količina agresije nationwide

Da. :( Priča mi sad drugar kakav je bio Prajd u Sijetlu - koliko veselja, radosti i raskoši. Kako su čitave sedmice kafići bili označeni kao 'gay friendly' i kako je atmosfera bila kao žurka koja je potrajala 7-8 dana. Ja kažem, 'tako ćemo i mi u 22.veku', a on kaže 'možda... a možda i u 24-om'.

Exitus Letalis Exitus Letalis 14:33 16.09.2009

Re: ...

margos
Meni je glavni utisak količina agresije nationwide

Da. :( Priča mi sad drugar kakav je bio Prajd u Sijetlu - koliko veselja, radosti i raskoši. Kako su čitave sedmice kafići bili označeni kao 'gay friendly' i kako je atmosfera bila kao žurka koja je potrajala 7-8 dana. Ja kažem, 'tako ćemo i mi u 22.veku', a on kaže 'možda... a možda i u 24-om'.





margos margos 15:13 16.09.2009

Re: ...

Da... reče mi da su najpre došli motoristi, a ono što ga je najviše iznenadilo je da su ljudi (ne učesnici) dolazili već od sedam izjutra da zauzmu pozicije za posmatranje parade.

Ljudi na fotografiji mogu da mi se dopadaju ili ne, ali ničeg skarednog u njima, njihovoj pojavi i ponašanju nema.
pakita pakita 17:56 16.09.2009

Digresija

Digresija: zašto policija ne hapsi lidere odnosnih nasilnih organizovanih grupa - nemam pojma. Nisam upućen u pojedinosti operativnog rada.

Da ovde stanem...

Ovo je lid teksta, a ne digresija.
Zato ga je i trebalo staviti na početak kako ne bi dolazilo do pogrešnih tumačenja do kojih je došlo.
vishnja92 vishnja92 20:33 16.09.2009

Re: Digresija

uopste nije lid, da se hteo takav lid lepo bi se videlo
cicmika cicmika 20:07 16.09.2009

Zasto

se nesto sto treba da bude skup grupe gradjana naziva PARADA?Hoce li oni marsirati?Cak to nije obicna parada,vec parada ponosa.Sta znaci PONOS u celoj ovoj prici?Ko se cime ponosi?Ima li iko cime da se ponosi?I sta znaci 'porodicna setnja'?Nesto nenormalno?Da li je neobicno to da porodica proseta,ode na izlet ili nesto slicno?Ako je to postalo neobicno i ako jedna grupa gradjana napravi vecu 'frku' nego najvece stranke pred poslednji miting pre izbora,onda ovde nesto gadno nije u redu.Nemam ja nista ni protiv koga,ali sta je diskriminacija,osetila sam na svojoj kozi.Nisam cula homoseksualca koji je imao veci problem od 'pogleda popreko'.
Ja sam ovde od nedavno ali danas me je ovako velika kolicina tekstova na ovu temu isprovocirala pa sam napisal i ja nesto.
Filip2412 Filip2412 20:37 16.09.2009

Re: Zasto

Zasto se nesto sto treba da bude skup grupe gradjana naziva naziva PARADA? Sta znaci PONOS


Nisam cula homoseksualca koji je imao veci problem od 'pogleda popreko'.
Na zadnjem pokusaju da naprave skup bili su krvavo prebijani, imate te snimke na youtube pa pogledajte

Kakve veze ima kako se naziva, sta vas konkretno vredja u tom nazivu? Mene ne interesuje sam skup, samo se zgrazavam nad onima koji precutno odobravaju nasilje odbijajucu da pruze tim ljudima podrsku u necemu sto je osnovno ljudsko pravo: da se izadje napolje i mirno proseta, protestvuje...

vishnja92 vishnja92 20:46 16.09.2009

Re: Zasto

ne zove se uopste parada nego povorka, a razlika je i formalna i sustinska.

sta znaci 'porodicna setnja'?Nesto nenormalno?

nenormalno nije zvucalo ni "moja zemlja", pa se pustilo budalama. ko mi dirne u porodicu na bilo koji od poznatih nacina (ukljucujuci i onaj dobrohotni subotnji) hebacu mu mater, bez da pitam.

manite se vise dece i porodice i patosa, ne zajebavajte se sa ozbiljnim stvarima. potezete decu svi - svi - na najgori i najmanipulativniji nacin, sram vas bilo bre da vas bude sram.
cicmika cicmika 00:07 17.09.2009

Re: Zasto

Filip2412
Zasto se nesto sto treba da bude skup grupe gradjana naziva naziva PARADA? Sta znaci PONOS


Nisam cula homoseksualca koji je imao veci problem od 'pogleda popreko'.
Na zadnjem pokusaju da naprave skup bili su krvavo prebijani, imate te snimke na youtube pa pogledajte

Kakve veze ima kako se naziva, sta vas konkretno vredja u tom nazivu? Mene ne interesuje sam skup, samo se zgrazavam nad onima koji precutno odobravaju nasilje odbijajucu da pruze tim ljudima podrsku u necemu sto je osnovno ljudsko pravo: da se izadje napolje i mirno proseta, protestvuje...



Bas o tome i govorim.U obicnom zivotu,kada ne setaju organizovano,da bi se znalo ko je gej od komsija,kolega,prijatelja,ako se to do tada vec nije znalo,kakve probleme imaju u svakodnevnom zivotu.Ne mora da se prica,ne mora ni da se primeti,svako ima svoj zivot.Neke druge stvari ne mogu da se ne primete,zato sto se manifestuju nekontrolisano i okolina se zgrazava uglavnom i stvarno diskriminise te ljude.Danas sam u trenu sva svoja osecanja i deo svojih zivotnih iskustava ispisala na svom profilu.Ovo je ipak,mnogo buke ni oko cega.
Niko te kad ides,ne daj Boze na neku operaciju ne pita da li si gej ali pita. . .
margos margos 01:26 17.09.2009

Re: Zasto

Niko te kad ides,ne daj Boze na neku operaciju ne pita da li si gej ali pita. .

Ali, kad ideš da daješ krv dobrovoljno, popunjavaš obrazac sa gomilom pitanja upravo o seksualnim odnosima i orijentaciji. Ne eksplicitno 'jeste li gej?' već malo drugačije 'da li ste imali odnos s osobom istog pola?' i još svašta nešto...

Meni je zanimljivije pitanje 'da li biste odbili krv homoseksualca?'... npr... a život vam od toga zavisi...
margos margos 23:31 16.09.2009

Nešto razmišljam...

... nekako mi bude jasno, ok i histerične žene - kriza, velika opterećenja, klimaksi, hormoni, i prevarene žene - one koje su se zaljubljivale ili udavale za one za koje se ispostavljalo da su homoseksualci, i usamljene žene a jedan broj slobodnih muškaraca ili gejevi ili antigejevi - što opet nije privlačno. Sve pobrojano može biti frustrirajuće. Ali mi nikako ne ide u glavu da se muškarci toliko protive Povorci i 'autovanju' - zar to nije upravo dobro za 'strejtaše'?

Fudbalski rečeno: jasniji pregled terena, dobro se raspoznaju igrači, utakmica sa manjim brojem protivnika i zna se ko može da mazne loptu, kako postaviti odbranu i napad... Meni to zvuči logično. Dopuštam da nekom nije, al meni jeste. Znam da je to samo jedan pogled na problematiku, al je bazičan, ako već govorimo o stvaranju porodica i potomstva.
Bili Piton Bili Piton 00:37 17.09.2009

Re: Nešto razmišljam...

margos
. Ali mi nikako ne ide u glavu da se muškarci toliko protive Povorci i 'autovanju' - zar to nije upravo dobro za 'strejtaše'?


Trebalo bi da je tako i ima prilican broj muskaraca koji se prema citavoj stvari zbilja tako i odnose, ili se bar trude da o sebi posalju takvu sliku. Cesto nisu bas uverljivi.

Jer, strejteri generalno (mislim na one koji nisu latentni homoseksualci, vec potpuno strejt, one koji se prirodno pale na zene i samo na zene) imaju, u kontaktu sa gejevima, dva velika i kljucna problema koji rade kombinovano u psihi, unutrasnji i spoljasnji. Unutrasnji problem je iskonski strah ili nemir da ce im se peder nabacivati ili nedajboze pokusati nesto da ih konkretno spopada (sto je instinkt gotovo urodjen, i na kome treba uloziti ponekad znatan trud da bi se savladao - to mislim da mirne duse moze da se kaze). A ako se i savlada (sto je vec za veliku pohvalu), nailazi drugi veliki problem - spoljasnji - "sta ce ljudi misliti ako me neko vidi da sam frendli s nekim tamo pederom". Iz ovoga dalje mogu da se racvaju razne druge, u osnovi neprijatne asocijacije, od kojih neke mogu lako da se okrenu u agresiju pa cak i iracionalnu mrznju prema uzroku konflikta - pederu.

Oni strejteri koji su ucinili manji ili veci napor da prevazidju ta dva problema (a u velikoj meri, i predrasude) - umeju i mogu da budu potpuno "at ease" u gej drustvu i po pravilu sa njima nemaju nikakav problem, cak bi se zgodno i uljudno snasli i u toj hipoteticnoj spopadajucoj situaciji (koja je uvek tu negde u dubini malog mozga, kao neki mali alarm za krizne trenutke, ma koliko potisnut bio) i izvukli iz neprilike citavi.
margos margos 01:22 17.09.2009

Re: Nešto razmišljam...

Super si ovo objasnio, da postoje instinktivna i socijalna reakcija, ali da se obe daju razumeti i prevazići.
Imala sam jednog, aj da kažem dečka iako je bio u godinama, al bi odlepljivao od ljutnje i konfuzije kad god je u blizini moj drugar gej, dok svi drugi nisu nikada na drugara reagovali neprijatno niti podsmešljivo. Ispostavilo se da 'dečko' ima ozbiljan problem sa sobom i sopstvenom seksualnošću. Ne mora da bude pravilo, al ako postoji bes, agresija, meni to odmah postane sumnjivo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana