.

Aleksandar Vasović RSS / 15.09.2009. u 12:03

.



Komentari (262)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 12:12 15.09.2009

pa onda bolje da nishta?

sa takvom ziherashkom filozofijom, svet ne bi nikada promenio nishta-provo ne, robovlasnichko drushtvo!

Ili mozda bolje-da organizatori spreche sve negativne mogucnosti-npr, da ne daju budalam da pridju mestu dogadjaja!
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:27 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

sa takvom ziherashkom filozofijom, svet ne bi nikada promenio nishta


ovo nije filozofija nego razmatranje mogućih scenarija



Ili mozda bolje-da organizatori spreche sve negativne mogucnosti-npr, da ne daju budalam da pridju mestu dogadjaja!


to nije posao organizatora nego pod ovim okolnostima isključivo policije.
angie01 angie01 13:28 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

ovo nije filozofija nego razmatranje mogućih scenarija


iz kojih proizilazi-bolje da ne, kad vec moze...


to nije posao organizatora nego pod ovim okolnostima isključivo policije.


ma hajde sada, zar organizatori ne prijave prvo dogadjaj, pa se onda u odnosu na okolnosti ukljuchuje policija,..tim sitnicharenjem niste promenili smisao onog shto sam reka, jer ni u vashoj verziji smisao nije drugachiji- da se maksimalno sprechi bilo kakva mogucnost da se neshto loshe desi!
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 13:34 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

da se maksimalno sprechi bilo kakva mogucnost da se neshto loshe desi!


pa valjda jeste cilj da se ne desi ništa loše?
angie01 angie01 13:38 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

pa valjda jeste cilj da se ne desi ništa loše?


pa sad, ako je to za vas, da se parada uopshte ne desi-onda je to prilichno upokavana srednjevekovna kocepcija.

a da se spreche budale da svoju primitivnu destrukciju ispolje u shtenji gej populacije, kojom se bore za svoja osnovna prva, je civilizacijski minimum u ovom trenutku i na ovom mestu!
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 13:46 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

pa sad, ako je to za vas, da se parada uopshte ne desi-onda je to prilichno upokavana srednjevekovna kocepcija.



A ko je rekao da ne treba da se desi?

Istovremeno pokrećem pitanje odgovornosti organizatora prema pristalicama parade i ostalima koji sa istoimenom paradom nemaju ama baš ništa.

Dakle, da znam da mi neko preti i planira da me isprebija, a odgovaram za druge ljude, razmislio bih da li i kako i koliko da te iste ljude izložim opasnosti, kad da krenem, kad da stanem i kad da prekinem.

To se u knjigama zove - planiranje skupa visokog rizika. Široka tema, uključuje i nenasilnu borbu kao koncept. Daću vam liteaturu ako vas zanima. Ima dosta naših autora, odlični su.
vracarac92 vracarac92 13:52 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

pa valjda jeste cilj da se ne desi ništa loše?

Na zalost, cini mi se da nekima ti nije cilj.
Neki bi bilo veoma srecni da se nesto lose dogodi (a takvih ima i medju organizatorima i medju oponentima) da bi i dalje mogli da prezivljavaju ( a cini mi se i profitiraju) na daljem produbljivanju netrpeljiivosti. To je klasican sablon delovanja svih nevladinih, ekstremnih, seksualno-orijentisanih....itd organizacija.
Sto gore - to bolje.

Preporuka za tekst
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:07 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

angie01
sa takvom ziherashkom filozofijom, svet ne bi nikada promenio nishta-provo ne, robovlasnichko drushtvo!

Ili mozda bolje-da organizatori spreche sve negativne mogucnosti-npr, da ne daju budalam da pridju mestu dogadjaja!

prikriveni homofob il prikriveni homosleksualac...
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:21 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Sto gore - to bolje.


tačno.
a da zabranimo publiku na zvezdinim utakmicama?





vracarac92 vracarac92 15:39 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

a da zabranimo publiku na zvezdinim utakmicama?

Izgleda da je vrhunac tvog shvatanja demokratije rec "ZABRANA" o kojoj izgleda samo ti pricas.......a verovatno i nocu sanjas raznorazne zabrane.
A ako ti je stalo do zabrane publike - pokreni inicijativu ali pokreni i inicijativu i za zabranu svih agresivaca....


P.S.
Cudo da nisi pomenula transparente sa poslednje utakmice posto izgleda pomno pratis desavanja u Zvezdi i oko Zvezde?
Bili Piton Bili Piton 15:45 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Exitus Letalis
a da zabranimo publiku na zvezdinim utakmicama?


Mislis onu ekipu sto je u Pragu zapisavala spomenike u centru? Nisam daleko od te ideje.

Steta za normalne ljude po stadionima koji dolaze da gledaju mec, kojih nesumnjivo jos ima. Ali oduvek je tako bilo, zbog tri i po bolida ispasta citav razred
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:20 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Angie01
sa takvom ziherashkom filozofijom, svet ne bi nikada promenio nishta-provo ne, robovlasnichko drushtvo!

Slažem se.
Ja, kada sam prvu rečenicu video
Aleksandar Vasović
Gej paradu niti podržavam niti osporavam

nasmejao sam se.

Nije mi jasno zašto se ljudi unapred ogradjuju, kao od kuge, svaki put kada se pomene gej-problematika. Zašto mnogi imaju potrebu da počnu sa "Nisam gej, ali... ", a da ih niko i nije pitao za to. Zar se o gej-problematici ne može raspravljati bez unapred izrečenog: "ja ne delim homoseksualne vrednosti, ali... ".
Da li je u pitanju bojazan da će komšije, drugovi iz kancelarije, svastike i ne znam ko sve posumnjati - da onaj ko uopšte govori o gej-temi taj mora da je latentni homoseksualac??? Pa i onaj ko zaviri u blog Predraga Azdejkovića!

Neće biti da je tako?!

Tema je ozbiljna, pa bi dobro bilo da se uozbilje oni koji o njoj govore. Ili da ćute.

Reč je o ljudskim pravima. A živimo u vremenu kada se ljudskim pravima daje veći značaj nego ranije.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:39 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Da li je u pitanju bojazan da će komšije, drugovi iz kancelarije, svastike i ne znam ko sve posumnjati - da onaj ko uopšte govori o gej-temi taj mora da je latentni homoseksualac??? Pa i onaj ko zaviri u blog Predraga Azdejkovića!

sreca moje kolege i komsije ne razumeju srpski

nego da vam kazem moj kolega gej vencao se ovog vikenda. isli na nedelju dana po new england-u i obavili vencanje (ovde u jesuslandu to je zabranjeno). pravili smo im wedding shower.
zasluzio je jer on pravi najbolje kolace od svih nas.
a tek sto se razume u retke knjige!!!
vracarac92 vracarac92 18:53 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

nego da vam kazem moj kolega gej vencao se ovog vikenda. isli na nedelju dana po new england-u i obavili vencanje (ovde u jesuslandu to je zabranjeno). pravili smo im wedding shower.
zasluzio je jer on pravi najbolje kolace od svih nas.
a tek sto se razume u retke knjige!!!

Nek' mu je sa srecom!
Cestitam.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:04 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Nek' mu je sa srecom!
Cestitam.

u njegovo ime ti se zahvaljujem na iskrenim cestitkama
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:28 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

a tek sto se razume u retke knjige!!!

Uh, ovo me je zaintrigiralo. Skoro da bih došao u napast (što kažu Hrvati) da tražim njegovu E-mail adresu, he, he, he...
Jer, ja veoma volim retke knjige. Naravno, pod retkim knjigama se može mnogo šta podrazumevati, mada ja volim sve što je - retko. Rara Avis.
Ili još bolje: Rara iuvant (Što je retko, to je prijatno).
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:34 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

ovo što nataša kandić napada srbe sa kosova si sto puta pokazao. ali sto puta ponovljena laž postaje istina, tim se rukovodiš zar ne?
dal si bio tamo?
to je međunarodni dan nestalih osoba.
ja sam, na primer, bila.

i nije tačno da je ona ikoga napadala. nego su nju napadali i
verbalno i fizički.
gurali su je i psovali.
u isto vreme, jedino je fond izdao knjigu o nestalim srbima na kosvu.
a država never.

kao drugo i važnije, svi vi koji se zalažete samo na papiru za prava srba sa kosova,
nigde vas tog dana nije bilo a ni nekog drugog.
sami samcati ti nesrećni roditelji, žene, deca, rođaci...

a natašu su doživljavali kao strašilo upravo zbog vaše propagande.
i dalje neki, da.
ali neka udruženja srba sa kosova se upravo obraćaju fondu za pomoć, jer ih je država
na svim nivoima odj****


ako misliš na vaše humanitarne koncerte na marakani, pa znaš šta ...
sve u skladu ...

il nije bilo nikoga da skine ovaj transparent u koji je bilo uloženo mnogo truda i keativnosti...
jel si ti sa severa?


angie01 angie01 19:38 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Nije mi jasno zašto se ljudi unapred ogradjuju


meni nije jasna svrha ovog posta- sem da vec i onako nepovoljnu atmosferu- upakovano podrzi!

pa shta je recheno- da nije konforno!

a zashto nije- pa zbog takvih kao shto ste vi vasovicu- koji jeste intelektuallac, ali ne kapira osnovne stvari, jer mu nije mrsko da zivi u zemlji, gde neko nema osnovna prava, da zivi u gradu gde njegovi sugradjani nemaju ista prava prava kao i on i koji protezira u pogreshnom trenutku sigurnost konfora, umeto da kao deo manjeg obrazovanog stanovnishtva ima kritichki stav prema nedopustivom, pa onda time daje pokrice i onoj primitivnoj rulji, iako ih u svom kazivanju koristi kao shtit- da eto o njima ne misli bash najbolje.

Strejteri, pa gde vam taj ponos pade, protiv koga se toliko koprcate- ti ljudi drugachijeg opredelenje u izboru sexualnih partnera zive tu i to se nece promeniti, a to shto josh uvek imaju tretman kao u srednjem veku- krivi ste svi vi, koji im to ne dopushtate, na ovaj ili onaj nachin i to je vasha sramota!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:10 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

da skine ovaj transparent u koji je bilo uloženo mnogo truda i keativnosti..

ma sto bi ga skinuli bas je cakan.
jeste primetili da je ona rec crna a pozadina bela?
sta li jos ima da kazu?
subliminal messages se salju tu ja kolko vidim.

mozda ipak niste razumeli transparent
oni sa severa oce da srbija ne bude zemlja grobara!!!
al sam ih provalila, a?
wlyco wlyco 20:23 15.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

vracarac92
pa valjda jeste cilj da se ne desi ništa loše?

Na zalost, cini mi se da nekima ti nije cilj.
Neki bi bilo veoma srecni da se nesto lose dogodi (a takvih ima i medju organizatorima i medju oponentima) da bi i dalje mogli da prezivljavaju ( a cini mi se i profitiraju) na daljem produbljivanju netrpeljiivosti. To je klasican sablon delovanja svih nevladinih, ekstremnih, seksualno-orijentisanih....itd organizacija.
Sto gore - to bolje.

Preporuka za tekst


teoretisanje kojekakvim zaverama je otuzno i nikom ne doprionsi.

Osnovno pitanje je - da li postoji demokratija u zemlji u kojoj razmisljamo o tome da li treba se postuju ustavom zagarantovana prava!?

Kao navijac, ne verujem da mislis da recimo derbi CZ vs Partizan treba otkazati zbog moguceg nasilja na stadionu i oko njega!? Ili mislis da su necija prava jednakija od drugih?
nikola721 nikola721 01:07 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Vracarac, Vracarac....Ja sam o Natasi Kandic mislio sve najbolje, ali posto si Ti postavio Ono sa samaranjem Dede i ja to video 100 puta (brojao sam....), promenio sam misljenje....eto sta ti je propaganda i manipulacija...
vracarac92 vracarac92 10:36 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

i nije tačno da je ona ikoga napadala. nego su nju napadali i
verbalno i fizički.

Na snimku se jasno vidi ko se sluzi nasiljem.
il nije bilo nikoga da skine ovaj transparent u koji je bilo uloženo mnogo truda i keativnosti...
jel si ti sa severa?

Oooooooooooo, posle silnog traganja i moje nesebicne pomoci uspela si da pronadjes transparent!!!
Cerstitam.
Exitus............ten points

P.S.
Ne mogu a da ne primetim veliku dozu povrsnosti u tvom istrazivanju.
Citiras kojekakve anonimne komentare raznih isfrustriranih likova i to pokusavas da predsavis kao zvanican stav grupe Delije Sever ali nije ti palo na pamet da se makar malo raspitas jer da si to ucinilia primetila bi da Delije u nedelju u toku prepodneva organizovano idu U Smederevo na utakmicu Smederevo-Crvena Zvezda (povratak u Beograd tek predvece) i da ih ta parada (kao grupu) apsolutno ne zanima.

Sledeci put se malo vise potrudi.
Molim te.
A ako treba opet cu ti ponuditi svoju nesebicnu pomoc.
vracarac92 vracarac92 10:37 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Kao navijac, ne verujem da mislis da recimo derbi CZ vs Partizan treba otkazati zbog moguceg nasilja na stadionu i oko njega!? Ili mislis da su necija prava jednakija od drugih?


Da li sam bilo gde rekao da mislim da tu paradu treba otkazati?

Da ne bude bilo kakvog nesporazuma, ja nemam nista protiv te parade. Ne podrzavam je ali mi i ne smeta......ravnodusan sam zbog komentara pojedinih pripadnika gej polucije na ovom blogu za razliku od prethodne parade kada sam odigrao nekakvu malu ali pozitivnu ulogu medju navijacima.
Za vreme parade navijacka grupa Delije Sever ce biti u Smederevu na utakmici.


duchesse duchesse 12:49 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Exitus Letalis
a da zabranimo publiku na zvezdinim utakmicama?


Hell yes, i to na svim, ne samo na Zvezdinim! Ili pak:
Kupovanje godišnjih karata za sportske dogadjaje, sa prethodnom bezbednosnom kontrolom.
Zabranjen pristup huliganima i osudjivanim osobama.
Snimanje publike na sportskim dogadjajima, podnošenje individualnih prijava po potrebi.
Može u te svrhe da se uposli i onih 20.000 državnih službenika koji sede na laktovima po ceo dan i primaju plate.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:58 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

sta li jos ima da kazu?

nećemo srbiju u kojoj žive parovi bez dece!
il još bolje - bez bar troje dece!
libkonz libkonz 14:19 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

nećemo srbiju u kojoj žive parovi bez dece!
il još bolje - bez bar troje dece!

kad bi bar ova vlada htela da se bori protiv bele kuge. Ali oni sve suprotno rade!
vracarac92 vracarac92 14:24 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

nećemo srbiju u kojoj žive parovi bez dece!
il još bolje - bez bar troje dece!

Ovo nisi sama smislila..........neko ti je pomogao?
Zar ne?
Bili Piton Bili Piton 14:30 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

libkonz
kad bi bar ova vlada htela da se bori protiv bele kuge. Ali oni sve suprotno rade!


Mozda, kad bi ova vlada bacila pogled preko tarabe, gde su drugi vrlo uspesno i efektno resili taj isti problem (konkretno, Island, zemlja sa zacudjujuce velikim prirodnim prirastajem, a posebno ako se uzme u obzir ogroman stepen ravnopravnosti koju tamo uzivaju istopolni parovi) - saznala bi ponesto o tome kako funkcionise moderan svet.
angie01 angie01 15:59 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

ledeci put se malo vise potrudi.




i ti to nekom kazesh, koji od kad si na blogu, jednom istom demagogijom pokushavash da odbranish neodbranjivo, pa makar se pokazali snimci, dokumentacija, ti ga heklash unakokolo istom formulom zamajavanja!

EL- postavlja dokazni materijal, a ti balonchice- ma komedija ziva!

i to za Kandicku- pa to si proshao vec vishe puta sa mnogima od nas- bilo lepo na tv, zvanichni izveshtaj, a vidi se i na snimku- ovi je opkolili, chovek joj se uneo u lice i ona se ulashila i mahinalno ga oshamarila- shto je i sama priznala, potvrdili ovi okolo- ali ti ipak znash bolje- da je ta mala zenica eto prebila choveka namrtvo u najmanju ruku.

ma ko si bre ti vracharac vishe sa svojim laznim opservacijama- navijachi su fini , slatki & dobronamerni,..a oni brate u svakom huliganskom sranju glavna vojska i oruzje- zvanichi iskazi sa sve snimcima- jesu navijachi ti i ti, a ti opet, ma jesi li ti video-la,..ma koji si ti bre smeshan tip zamajavach i kada su ovakve teme, 100 tvojih komentara, ne mrzi te da se blamirash i ne odustajesh,..meeesleeem, halo bre lazni liku sa komentarima laznog sadrzaja!


wlyco wlyco 17:05 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

vracarac92
Kao navijac, ne verujem da mislis da recimo derbi CZ vs Partizan treba otkazati zbog moguceg nasilja na stadionu i oko njega!? Ili mislis da su necija prava jednakija od drugih?


Da li sam bilo gde rekao da mislim da tu paradu treba otkazati?

Da ne bude bilo kakvog nesporazuma, ja nemam nista protiv te parade. Ne podrzavam je ali mi i ne smeta......ravnodusan sam zbog komentara pojedinih pripadnika gej polucije na ovom blogu za razliku od prethodne parade kada sam odigrao nekakvu malu ali pozitivnu ulogu medju navijacima.
Za vreme parade navijacka grupa Delije Sever ce biti u Smederevu na utakmici.




a ti si , kakvog li obrta, nesto kao zastitinik gay prava!? Ako si odigrao bilo kakvu ulogu ( ma sta mislio pod pozitivnu) za prosli prajd nemoj molim te za ovaj. I nije bitno da li ce neko sa bloga da obuzdava bilo koga, to je posao policije i samo policije.

Obraz, 1389, Nase i ostale (neo)fasisticke organizacije treba zabraniti jer javno prete nasiljem. Kraj price.
vracarac92 vracarac92 17:20 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Obraz, 1389, Nase i ostale (neo)fasisticke organizacije treba zabraniti jer javno prete nasiljem. Kraj price.

da li to iko osporava?
a ti si , kakvog li obrta, nesto kao zastitinik gay prava!? Ako si odigrao bilo kakvu ulogu ( ma sta mislio pod pozitivnu) za prosli prajd nemoj molim te za ovaj. I nije bitno da li ce neko sa bloga da obuzdava bilo koga, to je posao policije i samo policije.

A da li cu onda prestati da dobijam ovakve poruke od vidjenijih predstavnika gej populacije (citati odozdo posto je copy/paste sa p.p.:




Privatna poruka....................... Re: Tribina 18:29 19.03.2009

Može i virtuelno!

'vracarac92'
Na kakvu vrstu tribine mislis?
Gde organizovati takvu tribinu, ako mislis nesto javno, pred novinarima, od toga nema nista, eventualno na internetu (blogu) i to tek kada se stisa prasina oko ovog zakona. Situacija je mnogo zapaljiva i zaista smatram da treba spustiti loptu na zemlju.


........................
Hajde vračarac da naparviš neku tribinu o gej pitanju za navijače pa da me zoveš za govornika! :)

Nadam se da razumes zasto sam izbrisao ime svog sagovornika.

vracarac92 vracarac92 17:28 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

i ti to nekom kazesh, koji od kad si na blogu, jednom istom demagogijom pokushavash da odbranish neodbranjivo, pa makar se pokazali snimci, dokumentacija, ti ga heklash unakokolo istom formulom zamajavanja!

EL- postavlja dokazni materijal, a ti balonchice- ma komedija ziva!

Pa kada ste neozbiljni..........dajem joj mali milion nagovestaja a ona ne moze da potrefi.
Sledeci put joj se prijavi za sekundanta, mozda i pronadje ono sto treba.
i to za Kandicku- pa to si proshao vec vishe puta sa mnogima od nas- bilo lepo na tv, zvanichni izveshtaj, a vidi se i na snimku- ovi je opkolili, chovek joj se uneo u lice i ona se ulashila i mahinalno ga oshamarila- shto je i sama priznala, potvrdili ovi okolo- ali ti ipak znash bolje- da je ta mala zenica eto prebila choveka namrtvo u najmanju ruku.

Vidi se veoma jasno, jedina osoba koja se posluzila nesiljem (samar) je Natasa Kandic.
Molim te budi toliko ljubazna i postavi snimak na kome se vidi da je Natasa prva napadnuta?
Molim te, ucini to
ma ko si bre ti vracharac vishe sa svojim laznim opservacijama- navijachi su fini , slatki & dobronamerni,..a oni brate u svakom huliganskom sranju glavna vojska i oruzje- zvanichi iskazi sa sve snimcima- jesu navijachi ti i ti, a ti opet, ma jesi li ti video-la,..ma koji si ti bre smeshan tip zamajavach i kada su ovakve teme, 100 tvojih komentara, ne mrzi te da se blamirash i ne odustajesh,..meeesleeem, halo bre lazni liku sa komentarima laznog sadrzaja!

Nikada nisam rekao da su navijaci cvecke...imamo mi dosta putera na glavi ali nesto me cudi, kada treba optuziti navijace snimci su ti dobri i validni, a kada treba spasiti Natasicu snimci su nistavni????
Stvarno me fasciniras, neverovatna si licnost.............nikako ne mozes da odredis sta u stvari zelis, ali dobro, siguran sam da i za to postoji neka terapija
angie01 angie01 18:06 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Molim te budi toliko ljubazna i postavi snimak na kome se vidi da je Natasa prva napadnuta?


a gde sam ja to rekla?

uvek plasirash isti rad!

ja rekoh- da su je opkolili i da se uplashila kada joj je prishao chovek koga je oshamaraila-shto je sve zvanishno i izjavila- potvrdjeno, ona je tamo bila sama u toj masi, koja je zbog takvih kao ti, koji interpretiraju pogreshno i zato shto je nazivaju stranom placenicom, bila u prilichno neprijateljski nastrojenoj gunguli- a ipak je doshla da se sa njima objasni-i toliko o tome!
wlyco wlyco 18:07 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

vracarac92
Obraz, 1389, Nase i ostale (neo)fasisticke organizacije treba zabraniti jer javno prete nasiljem. Kraj price.

da li to iko osporava?
a ti si , kakvog li obrta, nesto kao zastitinik gay prava!? Ako si odigrao bilo kakvu ulogu ( ma sta mislio pod pozitivnu) za prosli prajd nemoj molim te za ovaj. I nije bitno da li ce neko sa bloga da obuzdava bilo koga, to je posao policije i samo policije.

A da li cu onda prestati da dobijam ovakve poruke od vidjenijih predstavnika gej populacije (citati odozdo posto je copy/paste sa p.p.:




Privatna poruka....................... Re: Tribina 18:29 19.03.2009

Može i virtuelno!

'vracarac92'
Na kakvu vrstu tribine mislis?
Gde organizovati takvu tribinu, ako mislis nesto javno, pred novinarima, od toga nema nista, eventualno na internetu (blogu) i to tek kada se stisa prasina oko ovog zakona. Situacija je mnogo zapaljiva i zaista smatram da treba spustiti loptu na zemlju.


........................
Hajde vračarac da naparviš neku tribinu o gej pitanju za navijače pa da me zoveš za govornika! :)

Nadam se da razumes zasto sam izbrisao ime svog sagovornika.



ok, ne znam ko ti je to i u cije ime trazio... ja sam gay a nisam ni u jednoj od gay organizacija kao i vecina i zbog toga me nervira da uzimas lose primere sa "ove strane" da bi na neki nacin opravdao nasilje. Jer ako mozes da sprecis jedan kamen a nisi to je kao i da ga odobravas.

Uopste, licemerja ima sa svih strana. Iz licnog iskustva znam, da i medju delijama, kao i bilo gde ima pedera. I to medju nekim za koje ti nikada ne bi palo na pamet, I medju policijom - tek tamo. Nazalost, i medju svestenstvom - i to u velikom broju. I u DSS-u - tamo pogotovo. Medju poslanicima. Osnivacima Obraza...

Zbog svega toga, glupo gay populaciju vezivati za ovo ili ono, to nije grupa koja deli iste vrednosti niti je seksulano opredeljenje deo specificnog sistema vrednost kao sto to misli Djilas.

A da su gay prava ugrozena jasno je svima, i onim najzlonamernijim. Pogotovo u provinciji.
filantrop filantrop 18:11 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

navijachi su fini , slatki & dobronamerni,..a oni brate u svakom huliganskom sranju glavna vojska i oruzje- zvanichi iskazi sa sve snimcima- jesu navijachi


Naravno da jesu.
Dok msam radio u Bg nas nocni cuvar je bio navijac:
jos uvek se secam njegovog neobicnog imena.
Pricao nam je kako je napustio skolu u 17 (uzasno je mrzeo skolu) , poceo da dila drogu sa 18, prvi put bio u zatvoru sa 19.
Hvalio se kako je navijacima glavni cilj da se pobiju sa policijom.
Ja sam ga pitao, pa dobro covece bozji, policija je uvek jaca, uvek ce da te prebije, kako ti nije zao sebe?
Kaze mi on:
meni je sladje da samo jednom udarim policajca pa neka me posle oderu od batina, ne zalim.
On i njegovi drugovi navijaci su se hvalili time koliko puta su bili prebijani u policiji.
Pricao nam je kako su se vracali sa neke utakmice, mislim iz CG, avionom i kako su u toku leta, organizovano skakali na jednu stranu aviona da bi izazvali nestabilnost na opsti horor ostalih putnika i da su urlali od smeha dok su putnici urlali od straha. O ovome je bilo na TV i u novinama, sigurno se jos neko seca. Pilot je obavestio policiju koja ih je cekala na aerodromu i pohapsila, intervenisala je uprava kluba i nikom nista.
Secam se da je jos onda govorio da u Srbiji nikad pedera nece biti i on nam je rekao da je aktivno ucestvovao u njihovom prebijanju na proslom prajdu.
Konacno se neko setio i preveo mom sefu ameru sta to nama nas nocni cuvar prica i ovaj ga je otpustio , imao je 22 god. Napisao mu je uzasnu preporuku, ovaj je isao okolo i hvalio se time kako mu je jebo majku americku.

Ime i prezime su mi poznati.

Imao bih jos da Vam pricam o njegovim podvizima , ali da ne trolam.
Bili Piton Bili Piton 18:25 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

filantrop

Pricao nam je kako su se vracali sa neke utakmice, mislim iz CG, avionom i kako su u toku leta, organizovano skakali na jednu stranu aviona da bi izazvali nestabilnost na opsti horor ostalih putnika i da su urlali od smeha dok su putnici urlali od straha.


Ne-mo-gu-da-po-ve-ru-jem-sta-ci-tam
filantrop filantrop 18:29 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Bili Piton
filantrop

Pricao nam je kako su se vracali sa neke utakmice, mislim iz CG, avionom i kako su u toku leta, organizovano skakali na jednu stranu aviona da bi izazvali nestabilnost na opsti horor ostalih putnika i da su urlali od smeha dok su putnici urlali od straha.





Ne-mo-gu-da-po-ve-ru-jem-sta-ci-tam


Da, i lomili su po avionu sta je moglo.


Bolje da mozes.
Pisalo u novinama i bilo na TV, ali to je blio pocetkom 2000 ih , nema sanse da nadjem link.

Samo da napomenem da je momak bio zvanicni navijac, dakle od onih kojima je klub placao put na utakmice.
On nam je rekao da (tadasnja) uprava kluba "pegla" sva njihova sranja.
vracarac92 vracarac92 19:56 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

ja rekoh- da su je opkolili i da se uplashila kada joj je prishao chovek koga je oshamaraila-shto je sve zvanishno i izjavila- potvrdjeno, ona je tamo bila sama u toj masi, koja je zbog takvih kao ti, koji interpretiraju pogreshno i zato shto je nazivaju stranom placenicom, bila u prilichno neprijateljski nastrojenoj gunguli- a ipak je doshla da se sa njima objasni-i toliko o tome!



a...... uplasila se pa pocela da samara..................sirotica.
Da li to znaci da svako od nas kada se uplasi sme da samara?
vracarac92 vracarac92 20:06 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

i zbog toga me nervira da uzimas lose primere sa "ove strane" da bi na neki nacin opravdao nasilje. Jer ako mozes da sprecis jedan kamen a nisi to je kao i da ga odobravas.

Za pocetak ne opravdavam nikakvo nasilje a prilikom prosle parade sam sprecio barem deset petnaest nalozenih klinaca da bacaju to kamenje o kome pricas i to neki ljudi veoma dobro znaju i zbog toga mi i salju ovakve poruke, a sto se losih primera tice, ne precutkujem ni jedan sa koje god strane dolazio.
Ono sto meni smeta je klasicna primena dvostrukih standarda od strane pojedinih blogera kao i njihovo izvrtanje istine i veoma slobodna interpretacija necijih reci koja zavisi iskljucivo od dnevnopolitickih interesa.
Ukoliko si iole uporan i ako pogledas sve moje komentare i postove u protekle dve godine (toliko sam na blogu) neces pronaci ni jedan koji poziva na mrznju i nasilje.
Molim te ucini to.
Cela ova prica je posledica tendencioznih komentara i izvlacenja iz konteksta pojedinih blogera, kvaziboraca za ljuCka prava.
Indiferentnost (dakle nikakvo protivljenje) u vezi sa ovom gej paradom je klasicna posledica konstantnog vredjanja i omalovazavanja inmstitucija i vrednosti do kojima je vecini stanovnika ove zemlje (i meni) stalo.
Zaista je iluzorno ocekivati podrsku od nekoga cija osecanja i cije vrednosti konstantno vredjes i nipodastavas.
angie01 angie01 20:28 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Da li to znaci da svako od nas kada se uplasi sme da samara?


ne, to ne znachi to i slaba ti je slamka,...ti koji trazish pravdu za urosha!
wlyco wlyco 21:42 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

vracarac92
i zbog toga me nervira da uzimas lose primere sa "ove strane" da bi na neki nacin opravdao nasilje. Jer ako mozes da sprecis jedan kamen a nisi to je kao i da ga odobravas.

Za pocetak ne opravdavam nikakvo nasilje a prilikom prosle parade sam sprecio barem deset petnaest nalozenih klinaca da bacaju to kamenje o kome pricas i to neki ljudi veoma dobro znaju i zbog toga mi i salju ovakve poruke, a sto se losih primera tice, ne precutkujem ni jedan sa koje god strane dolazio.
Ono sto meni smeta je klasicna primena dvostrukih standarda od strane pojedinih blogera kao i njihovo izvrtanje istine i veoma slobodna interpretacija necijih reci koja zavisi iskljucivo od dnevnopolitickih interesa.
Ukoliko si iole uporan i ako pogledas sve moje komentare i postove u protekle dve godine (toliko sam na blogu) neces pronaci ni jedan koji poziva na mrznju i nasilje.
Molim te ucini to.
Cela ova prica je posledica tendencioznih komentara i izvlacenja iz konteksta pojedinih blogera, kvaziboraca za ljuCka prava.
Indiferentnost (dakle nikakvo protivljenje) u vezi sa ovom gej paradom je klasicna posledica konstantnog vredjanja i omalovazavanja inmstitucija i vrednosti do kojima je vecini stanovnika ove zemlje (i meni) stalo.
Zaista je iluzorno ocekivati podrsku od nekoga cija osecanja i cije vrednosti konstantno vredjes i nipodastavas.


nisam rekao da si ti pozivao na nasilje vec da je lose sto, ukoliko na bilo koji nacin mozes, ne zelis da sprecis da do istog ne dodje. Efekat je kao da si podrzao nasilnike.

A gay ljudi ne dele isti sistem vrednosti, niti iste stavove tako da je glupo sto pojedinacne istupe uopstavas da bi optuzivao sve gejeve ovog sveta
vishnja92 vishnja92 21:51 16.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

vec da je lose sto, ukoliko na bilo koji nacin mozes, ne zelis da sprecis da do istog ne dodje. Efekat je kao da si podrzao nasilnike.

ali to nije tacno!!! :)))

necinjenje nije isto sto i cinjenje, mada bi trebalo da bude, naravno - u jednom idealnom svetu koga jos nema (na moju ekstremno veliku muku i nestrpljenje)

a ovo sto si rekao (mada verujem da ti nije bila namera, ipak si ti od onih - a njima nemos doakati, sve i da hoces) - to zvuci skroz kao ove EL iparole "ko nije sa nama taj je protiv nas", i sve to.
krkar krkar 04:32 17.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

vracarac92
jedina osoba koja se posluzila nesiljem (samar) je Natasa Kandic.Molim te budi toliko ljubazna i postavi snimak na kome se vidi da je Natasa prva napadnuta?Molim te, ucini to


Pa ti zaista ne razumeš šta je nasilje. To nije samo fizički napad na nekoga već svaka vrsta napada. I verbalni napad je nasilje, pogotovu kad rulja napadne pojedinca. Postoji nešto što se u anglosaksonskom svetu zove personal space - to je određeni prostor oko tebe koji ti "pripada". Svaki nezvani i neželjeni upad u taj prostor je već vrsta nasilja.

Uostalom, pogledaj snimak, vrti se po YZ onoliko, kako ona Sestra Williams vrši nasilje nad sudijnicom. Nije je tukla ali je stavom i verbalno počinila nasilje. I zato dobila maksimalno predviđenu kaznu.
krkar krkar 04:33 17.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

P.S.

Dakle sasvim je jasno da je rulja izvršila nasilje nad Natašom Kandić.
vracarac92 vracarac92 11:53 17.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Dakle sasvim je jasno da je rulja izvršila nasilje nad Natašom Kandić.


Mozda tebi.
i andji, drvenoj advokatici.
Na snimku se jasno vidi ko jedini poseze (da se ispravim) za fizickim nasiljem.................pogledaj opet taj snimak.
vracarac92 vracarac92 11:55 17.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

ne, to ne znachi to i slaba ti je slamka,...ti koji trazish pravdu za urosha!

Slamka je ipak tvoja, posto ti opravdavas fizicko nasilje koje se dogodilo usled straha..........zaboravila si?


A cela prica oko pravde za Urose sa svodi na visinu kazne a ne na cinjenicu da treba da bude kaznjen....siguran sam da to vrlo dobro znas samo se malo pravis "nevesta" i naivna.
vracarac92 vracarac92 11:57 17.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

Pa ti zaista ne razumeš šta je nasilje. To nije samo fizički napad na nekoga već svaka vrsta napada. I verbalni napad je nasilje, pogotovu kad rulja napadne pojedinca. Postoji nešto što se u anglosaksonskom svetu zove personal space - to je određeni prostor oko tebe koji ti "pripada". Svaki nezvani i neželjeni upad u taj prostor je već vrsta nasilja.

Dakle ti se opravdavas primenu fizickog nasilja u slucaju kada neko primeni "verbalno" nasilje???
Srednji vek..............mracni srednji vek.
angie01 angie01 12:13 17.09.2009

Re: pa onda bolje da nishta?

posto ti opravdavas fizicko nasilje koje se dogodilo usled straha..........zaboravila si?


ne, ja sam samo objasnila shta se desilo, nisam advokat- nego ochigledno tebi potreban tumach- jer ti tvrdish drugachije, iako si video snimak, nemash valjda moc rasudjivanja ili ne vidish dobro- pa da ti pomognem, da se ne blamirash vishe!

a ne opravdavam nasilje koje se na tim prostorima dogodilo- pa je cela situacija iz tog uzasa i proistekla!
d_sandic d_sandic 12:13 15.09.2009

Konačno

nešto umereno i normalno na ovu , isforsiranu, temu.

Parada je šamar svim budalama. Rukavica u lice! Oni će reagovati i da je 400.000 pandura. Pristojan svet će to da zaobilazi...
antioksidant antioksidant 12:29 15.09.2009

Re: Konačno

Parada je šamar svim budalama. Rukavica u lice! Oni će reagovati i da je 400.000 pandura.

a plavci ce da ih pohapse i da ih strpaju u zatvor. i tako svaki put kad budu "reagovali".
d_sandic d_sandic 12:30 15.09.2009

Re: Konačno

a plavci ce da ih pohapse i da ih strpaju u zatvor. i tako svaki put kad budu "reagovali".


I budale će dobiti na značaju!
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:33 15.09.2009

Re: Konačno

a plavci ce da ih pohapse i da ih strpaju u zatvor. i tako svaki put kad budu "reagovali".


pa šta, da ih postreljaju? neće da može jer i budale imaju gradjanska prava. mogu jedino da podnesu krivične umesto prekršajnih prijava, pa da ih ostave da posede malo duže.
antioksidant antioksidant 12:42 15.09.2009

Re: Konačno

pa šta, da ih postreljaju?

?

s kim se svadjas? ko je rekao da treba da ih streljaju?
d_sandic d_sandic 12:44 15.09.2009

Re: Konačno

s kim se svadjas? ko je rekao da treba da ih streljaju?



Čovek je rekao istinu. Pohapse ih pa ih puste! Prestaju li time budale biti budale?
antioksidant antioksidant 12:46 15.09.2009

Re: Konačno

Pohapse ih pa ih puste! Prestaju li time budale biti budale?

pohapse ih, pa provedu neko vreme u zatvoru (duzina zavisi od prijave, ocene suda, kaznene politike). budale koje ponavljaju "reakciju" svaki sledeci put dobijaju sve duzu kaznu...

na kraju budalama dosadi (ispadnu pametniji ako bas hoces)
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:48 15.09.2009

Re: Konačno

s kim se svadjas?


KO SE BRE SVADJA?!!



nisi rekao da bi trebalo da ih postreljaju... nemamo adekvatan zakon pa da ih automatski zviznu sa 3 godine robije sa kulukom za huliganstvo, pa nek se onda misle da li se isplati...
d_sandic d_sandic 12:49 15.09.2009

Re: Konačno

pohapse ih, pa provedu neko vreme u zatvoru (duzina zavisi od prijave, ocene suda, kaznene politike). budale koje ponavljaju "reakciju" svaki sledeci put dobijaju sve duzu kaznu...

na kraju budalama dosadi (ispadnu pametniji ako bas hoces)


Pa biće toga. Srbija mora da dokaže da je na 'evropskom' putu. To je jedan od uslova. Šta je sledeće? Pedofilska partija kao u Holandiji?
antioksidant antioksidant 12:51 15.09.2009

Re: Konačno

nemamo adekvatan zakon pa da ih automatski zviznu sa 3 godine robije sa kulukom za huliganstvo, pa nek se onda misle da li se isplati...


kao da si gledao u zakon - tacno 3 godine


Član 220.

(1) Ko grubim vređanjem ili zlostavljanjem drugoga, vršenjem nasilja prema drugom, izazivanjem tuče, ili drskim ili bezobzirnim ponašanjem ugrožava spokojstvo građana ili remeti javni red, a njegov raniji život ukazuje na sklonost za ovakvim ponašanjem,

kazniće se zatvorom od tri meseca do tri godine.
antioksidant antioksidant 12:52 15.09.2009

Re: Konačno

Šta je sledeće? Pedofilska partija kao u Holandiji?

za trenutak pomislim da si normalan, a onda pocnes da se zalazes za pedofilsku partiju...
d_sandic d_sandic 12:54 15.09.2009

Re: Konačno

za trenutak pomislim da si normalan, a onda pocnes da se zalazes za pedofilsku partiju...


Uvek sam cenio doktore na daljinu. Ono, bez pregleda... Mrzi me da se povlačim po domovima zdravlja. Još kad bi mi to mogao opismeniti i propratiti odgovarajućim pečatom...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:54 15.09.2009

Re: Konačno

kazniće se zatvorom od tri meseca do tri godine.


ne. ne od-do. nego - "dobar dan gradjanine - tri godine, sledeći molim"... teži oblik dela, pomnožiti sa tri.
Goran Vučković Goran Vučković 12:57 15.09.2009

Re: Konačno


Član 220.

(1) Ko grubim vređanjem ili zlostavljanjem drugoga, vršenjem nasilja prema drugom, izazivanjem tuče, ili drskim ili bezobzirnim ponašanjem ugrožava spokojstvo građana ili remeti javni red, a njegov raniji život ukazuje na sklonost za ovakvim ponašanjem,

kazniće se zatvorom od tri meseca do tri godine.

A šta kaže zakon za napad na službeno lice koje obavlja službenu dužnost?
antioksidant antioksidant 12:59 15.09.2009

Re: Konačno

A šta kaže zakon za napad na službeno lice koje obavlja službenu dužnost?
*novo 

Učestvovanje u skupini koja spreči službeno lice u vršenju službene radnje

Član 215.

(1) Ko učestvuje u skupini ljudi koja zajedničkim delovanjem spreči ili pokuša da spreči službeno lice u vršenju službene radnje, ili ga na isti način prinudi ili pokuša da prinudi na vršenje službene radnje,

kazniće se za samo učestvovanje zatvorom do tri godine.

(2) Kolovođa skupine koja izvrši delo iz stava 1. ovog člana,

kazniće se zatvorom od jedne do pet godina.

vishnja92 vishnja92 13:37 15.09.2009

Re: Konačno

na kraju budalama dosadi (ispadnu pametniji ako bas hoces)

nije bre, sve je Vaske vec predvideo
i nikom ništa jer odnosne budale odsede svoje u Padinjaku berući kukuruz i izadju ovenčane slavom

"odnosne budale" :))))))))))))
super tekst, fino odigrana uloga dj.a., dobro prostudirani scenariji...

(ps - ao )
vracarac92 vracarac92 13:53 15.09.2009

Re: Konačno

nešto umereno i normalno na ovu , isforsiranu, temu.

Tacno.
Bravo.

Exitus Letalis Exitus Letalis 15:23 15.09.2009

Re: Konačno

Pristojan svet će to da zaobilazi...

pristojan svet će da podrži prava svojih građana koji plaćaju porez isto kao ti i ja.
wlyco wlyco 20:24 15.09.2009

Re: Konačno

d_sandic
a plavci ce da ih pohapse i da ih strpaju u zatvor. i tako svaki put kad budu "reagovali".


I budale će dobiti na značaju!



na znacaju u zatvoru mislis?
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:56 15.09.2009

Re: Konačno

na znacaju u zatvoru mislis?

kad smo kod zatvora.
svi se slikali za ivicu dačića:



Бошко Бошковић: ne odlozena!NIKAD U SRBIJI!!!


Nikola Vojnic: kad god da bude bice razbijena i to krvavo..nije zagreb,ovo je BEOGRAD!!!




Lasica Stojan-čoja: ima da im jebemo milosnu kevu ) neka ih puste ...da se malo razgibamo i da pobijemo tu ološ i bolesnike ...ako bude stize ekipa iz Republike Srpske organizovan prevoz ))


Nikola Vojnic: tako je braco sto vise mora da nas bude...


Aleksandar Novakovic: NEMA NISTA OD PEDERA I LEZBEJKI!!! SR




Goran Radovanovic: samo palice stangle u ruke i naravno akcija....vreme je za akciju pivo glasnu muziku....


Manuel Stanković: ubi zakolji da peder ne postoji!!!!!!!!!!!!!!

manuela je malo nejasan, sorry što ne možete da vidite i tog pravog alfa mužjaka.

naravski, ima toga još...

i njima su posebno dragi ovi indiferentni.
jer ih neće biti.
mi koji nismo indiferentni smo lagan posao za njih.
tako misle.
dobijaju i pojačanje iz rs.
kućeš lepše.
ljudi od prakse i iskustva.
libkonz libkonz 00:01 16.09.2009

Re: Konačno

i njima su posebno dragi ovi indiferentni.

daj mi 1 dobar razlog da ne budem indiferentan.
baroniknez baroniknez 00:07 16.09.2009

Re: Konačno

ovaj poslednji ce ostati bez sapuna u zatvoru kako mi se cini

kiriku33 kiriku33 11:37 16.09.2009

Re: Konačno

Verovatno misli da nece da ide da bilo kojoj strani razbija glavu, a podrsku moze da daje i iz fotelje
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:06 16.09.2009

Re: Konačno

libkonz
i njima su posebno dragi ovi indiferentni.

daj mi 1 dobar razlog da ne budem indiferentan.

ima nekoliko ali evo za početak:
1. mnogo nas je koštala indiferentnost većine u bliskoj prošlosti.
2. mnogo nas je koštala indiferentnosti prilikom izlaska na izbore
3.mnogo nas je koštala indiferentnosti prilikom prisilnih mobilizacija
4. mnogo nas je koštala indiferentnosti prilikom privatizacija, bogaćenja tajkuna,
ratnih profitera, huliganskih napada na rome, hrvate, albance ...otpuštanje s posla zbog
drugačijeg imena...

ravnodušnost je jedna od najsebičnijih i najružnijih ljudskih osobina.
ravnodušnost je izvor i početak svega što nam se dogodilo....
libkonz libkonz 14:30 16.09.2009

Re: Konačno

ravnodušnost je jedna od najsebičnijih i najružnijih ljudskih osobina.
ravnodušnost je izvor i početak svega što nam se dogodilo....

Samo te proveravam
u pravu si !
Ali sumnjam u motive organizatora.
vracarac92 vracarac92 14:56 16.09.2009

Re: Konačno

ravnodušnost je jedna od najsebičnijih i najružnijih ljudskih osobina.
ravnodušnost je izvor i početak svega što nam se dogodilo....

A sta (u ovom slucaju) izaziva ravnodusnost koje ranije nije bilo?
leopold_lady leopold_lady 12:25 15.09.2009

Hm ....

Mislim da Srbija nije zrela za organizovanje jednog takvog skupa.....

Nemam protiv gej populacije ništa .... Nek su žene samo 2 metra od mene .... (pošto sam žensko) .... Ali,imam protiv onih koji gej populaciju koriste za samopromociju i neke kao borbe za ljudska prava - a nisu gej uopšte..... Njih bi eliminisala - zbog takvog ponašanja..... Tj.,zbog sopstvenih ciljeva koji nikako nisu za gej (ili bilo koju drugu) populaciju nego radi sticanja nekih poena u društvu i materijalnih i itd dobara.....

d_sandic d_sandic 12:27 15.09.2009

Re: Hm ....

leopold_lady
Mislim da Srbija nije zrela za organizovanje jednog takvog skupa..... Nemam protiv gej populacije ništa .... Nek su žene samo 2 metra od mene .... (pošto sam žensko) .... Ali,imam protiv onih koji gej populaciju koriste za samopromociju i neke kao borbe za ljudska prava - a nisu gej uopšte..... Njih bi eliminisala - zbog takvog ponašanja..... Tj.,zbog sopstvenih ciljeva koji nikako nisu za gej (ili bilo koju drugu) populaciju nego radi sticanja nekih poena u društvu i materijalnih i itd dobara.....

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:54 15.09.2009

Re: Hm ....

Ali,imam protiv onih koji gej populaciju koriste za samopromociju i neke kao borbe za ljudska prava - a nisu gej uopšte..... Njih bi eliminisala - zbog takvog ponašanja..... Tj.,zbog sopstvenih ciljeva koji nikako nisu za gej (ili bilo koju drugu) populaciju nego radi sticanja nekih poena u društvu i materijalnih i itd dobara.....



vi ste bas neka extra upucena persona, leopold lady, znate i tudje ciljeve i tudju korist, ali ne znate da bez podrske strejtasa, gej populacija tesko moze sama da se izbori s takvima, ko vi, koji traze 2 metra razdaljine minimum, mislim, iz kog ste vi veka, u cemu je frka, homoseksulanost nije zarazna, znate, ne prenosi se

mislim, stomak mi se obrce od recenica kao vase tipa "neke kao borbe za ljudska prava"... kakve bre "kao" i tu ste nesto zrbkali, alo

znate, tacno je da Srbija nije zrela za gej paradu, kao sto ni Amerika ni Evropa nisu bile zrele za gej parade pre 40 godina, kada su pocele, ali znate, ZRELOST ne pada s neba, za nju LGBT populacija mora da se izbori, podrzana od heteroseksualaca koji nosu zadrta stoka i misle da se homoseksualnost prenosi ko influenca

Jelena Milić Jelena Milić 13:18 15.09.2009

Re: Hm ....



vesna, sve je tako osim sto bih eliminisala stoku i kao stilsku figuru

sustina ti je tu, naravno
d_sandic d_sandic 13:26 15.09.2009

Re: Hm ....

vesna, sve je tako osim sto bih eliminisala stoku i kao stilsku figuru


Kao stilsku figuru ili ' i kao stilsku figuru'? Jer neko bi mogao pomisliti : eliminisala bi ih i fizički i kao stilsku figuru. Znajući za vašu NATO opčinjenost, meni zvuči verovatno i ta opcija.
Alava Alava 13:27 15.09.2009

Re: Hm ....

leopold_lady
Mislim da Srbija nije zrela za organizovanje jednog takvog skupa.....

Nemam protiv gej populacije ništa .... Nek su žene samo 2 metra od mene .... (pošto sam žensko) .... Ali,imam protiv onih koji gej populaciju koriste za samopromociju i neke kao borbe za ljudska prava - a nisu gej uopšte..... Njih bi eliminisala - zbog takvog ponašanja..... Tj.,zbog sopstvenih ciljeva koji nikako nisu za gej (ili bilo koju drugu) populaciju nego radi sticanja nekih poena u društvu i materijalnih i itd dobara.....


Hej, LL, a ja se ponadala da ćeš nam se javiti sa recimo sledećim saopštenjem "Evo samo da pošaljem par mejlova na par adresa........ i sve će oko parade biti rešeno.......".
Tvoj koment me je podsetio na jednu scenu iz jednog domaćeg filma.
Milan Novković Milan Novković 13:49 15.09.2009

Re: Hm ....

koji traze 2 metra razdaljine minimum

tacno je da Srbija nije zrela za gej paradu

Da, kakva dva metra, u klinč pa neka najbolji pobedi

Šalim se, nego po pitanju ove zrelosti mi se često čini da je veliki deo problema prozaičniji - dok im humanizam ne padne na pamet manje zreli imaju premalo izbora gde bi sagorevali ono manje rafinisano gorivo.

Oštrije kazne, naravno, dovoljno oštre da one najodgovornije za agresivnost nateraju da dvaput razmisle pre nego što potegnu za fizičkom silom, nego sam ubeđen da okolina propušta, čak i u krizi i siromaštvu, da ponudi ne samo korektnu alternativu nego i alternativu koja je interesantnija i prirodno agresivnima.

Koš, sa obručem i mrežicom na mestu, čak i pod otvorenim nebom, nije previše skup. Nisu ni košarkaške lopte.
I verovatno ima dosta ovako jeftinih alternativa.

Pre neki dan mi drug šalje fotke iz rodnog mesta, gde su opština i pokrajina, možda nešto i samo selo, skupili novac za sportsku halu, ogromnu, iako napravljenu na očigledno jeftiniji način.

Unutra puno prostora, između dva košarkaška terena se buljuk klinaca karatista nogata i prvo pitanje mi je bilo koliko sad ima budala u selu. I kaže drug samo nekoliko komada, što je odlična vest pošto je u mom detinjstvu bilo nekoliko desetina.

Pošto Aleksandar voli reč "čoban" samo da dodam da u ovako nekom okruženju, ako ti najgori i propadnu kroz tu mrežu novih mogućnosti prosto će im ponestati ovaca, pošto će ostati u velikoj manjini.

Ovo je, po meni, front koji je skoro podjednako važan kao poštovanje zakona. obrazovanje i kritičko razmišljanje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:26 15.09.2009

Re: Hm ....

neke kao borbe za ljudska prava - a nisu gej uopšte....

zamisli, muškarci su se borili za prava žena a nisu uopšte žene...
leopold_lady leopold_lady 20:07 15.09.2009

Re: Hm ....

Vesna Knežević Ćosić


Ja se Vama gospođo nisam obraćala - s toga nemojte ni Vi meni.....

wlyco wlyco 20:30 15.09.2009

Re: Hm ....

znate, tacno je da Srbija nije zrela za gej paradu, kao sto ni Amerika ni Evropa nisu bile zrele za gej parade pre 40 godina, kada su pocele, ali znate, ZRELOST ne pada s neba, za nju LGBT populacija mora da se izbori, podrzana od heteroseksualaca koji nosu zadrta stoka i misle da se homoseksualnost prenosi ko influenca


bravo!!!

Sustina je u tome. U nedelju 300 najhrabrijih , sledece godine u ovo vreme 3000. Nista ne pada sa neba, demokratija nije jednom za svaga data stvar. Mi ovde pricamo o tome da li je sloboda moguca ili ne, setnja po gradu, izrazavanje stava... dzaba ustav i svi zakoni ako se oni ne primenjuju
Unfuckable Unfuckable 20:36 15.09.2009

Re: Hm ....

ali ne znate da bez podrske strejtasa, gej populacija tesko moze sama da se izbori s takvima, ko vi, koji traze 2 metra razdaljine minimum, mislim, iz kog ste vi veka, u cemu je frka, homoseksulanost nije zarazna, znate, ne prenosi se

da, potpuno tačno : bez podrške strejtaša ne mogu sami da se izbore.
Ali hajde samo malo neka neki od podržavalaca razmisle da li je plodotvorno onda prozivati, unapred osuđivati pa i "krstiti" svakojakim epitetima te strejtaše, ako se već njihova podrška želi.
Meni to, u nekim aspektima jako liči na čuvene "autogol kampanje" ldp-a ovde po blogu, kada su vređanjem i nipodaštavanjem "neopredeljenih" (strejtaša) pokušavali da povećaju broj svojih pristalica, što se pokazalo potpuno pogrešno.
duchesse duchesse 13:00 16.09.2009

Re: Hm ....

Vesna Knežević Ćosić
homoseksulanost nije zarazna, znate, ne prenosi se


Ne plaše se oni infekcije. Znaju da je već imaju.

Kad vidim likove koji osećaju toliku mržnju prema homoseksualcima da žele da ih linčuju, Frojd mi zvuči nikad istinitije. Realno, može biti samo latencija u pitanju, i ništa drugo.

A još bolje kad vidim histerične žene iz one "moralne i porodične" grupacije, savršeno mi je jasno zašto, jadne, toliko ostrašćeno staju u odbranu svojih porodica.

Lično se nikad nisam osećala seksualno ugroženo ni od strane homosexualnih žena, ni muškaraca. Žene me ne ugrožavaju zato što sam sigurna u svoju sexualnost i ne plašim se da ću postati lezbejka pa da će me mama, tata i muž manje voleti, a pripadnici desničarskih organizacija tući. Muškarci me ne ugrožavaju zato što sam sigurna u to da mi je muž strejt, i da neće jednog dana s nekim tipom odjahati u zalazak sunca.

Svima koji se osećaju ugroženim od strane LGBT populacije (smorila je ova sintagma više), preporučujem da razmisle da li isto mogu reći za sebe.
Milan Novković Milan Novković 13:19 16.09.2009

Re: Hm ....

Realno, može biti samo latencija u pitanju, i ništa drugo

Ja mislim da je često nešto drugo, pogotovo kod ovih što hoće da biju - loše balansirana potreba za siledžijstvom i vlašću, na jednoj strani, a rezona i empatije na drugoj.

Zato se i udružuju u grupe, maltretirati druge, psihički ili fizički, u grupi je manje riskantno nego se busati u grudi pojedinačno, gde je mnogo lakše nadrljati. Grupa je moćnija pa tako, prividno, rezonuje tako da povećava i osećaj sopstvene moći.

..i da neće jednog dana s nekim tipom odjahati u zalazak sunca..

Ako već mora meni bi možda lakše bilo da mi žena odjaše u zalazak sunca sa drugom ženom, nego sa drugim muškarcem, iz nekoliko razloga :)
Goran Vučković Goran Vučković 13:26 16.09.2009

Re: Hm ....

Ako već mora meni bi možda lakše bilo da mi žena odjaše u zalazak sunca sa drugom ženom, nego sa drugim muškarcem, iz nekoliko razloga :)

1. Da me Sosa ne vara
2. Ako me vara, da ne saznam
3. Ako i saznam, da se ne jedim

(Lala, recituje tri želje zlatnoj ribici)

duchesse duchesse 13:48 16.09.2009

Re: Hm ....

Milan Novković
Ako već mora meni bi možda lakše bilo da mi žena odjaše u zalazak sunca sa drugom ženom, nego sa drugim muškarcem, iz nekoliko razloga :)


Pa. Kad muškarac vidi kako mu žena odjaše u zalazak sunca s drugom ženom, ostaje mu utešna nada da će ga jednog dana pozvati. Njih dve. Zajedno.
Kad žena vidi muža s drugim muškarcem... ostaje poražena od strane konkurencije s kojom ne može da se poredi.
d_sandic d_sandic 12:41 15.09.2009

Cela priča

oko parade je isforsirana. Toliko je medijski propraćena i instrumentalizovana, da se stiče utisak da je to ključni problem u Srbiji. Tu su najmanje bitna prava gej populacije. Mada, uputnije je govoriti o prihvaćenosti gej populacije. Termin 'prava gej zajednice' je prejak. Šta im je uskraćeno na polju individualnih prava?
alselone alselone 12:45 15.09.2009

Re: Cela priča

d_sandic
oko parade je isforsirana. Toliko je medijski propraćena i instrumentalizovana...?


Dokaz za ovo je vest sa podnaslovom u kom nam objasnjavaju da je i Mira Skoric (?!) podrzala paradu.
Ma ajde, molim vas.
nikola721 nikola721 12:46 15.09.2009

Re: Cela priča

Prirodno za nase drustvo....sve je bitnije od onog sto je zaista bitno....skolski primer manipulacije
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:49 15.09.2009

Re: Cela priča

Mira Skoric


a vi to rečenoj Miri Škorić negirate pravo na mišljenje?
alselone alselone 12:51 15.09.2009

Re: Cela priča

Aleksandar Vasović
Mira Skoric

a vi to rečenoj Miri Škorić negirate pravo na mišljenje?


Daleko bilo, sta vise - uopste me ne zanima njeno misljenje.

Dragan Bjelogrlić, Nikola Đuričko, Mirjana Karanović, Srđan Dragojević, Mira Škorić, Ivan Tasovac i desetine drugih javnih ličnosti podržale Povorku ponosa.


Pronadji uljeza.
d_sandic d_sandic 12:52 15.09.2009

Re: Cela priča

a vi to rečenoj Miri Škorić negirate pravo na mišljenje?



Ja sam to shvatio kao aluziju na ' eminentne javne ličnosti, dokazane u svojim profesijama...' Sad valja i M. Škorić!!!
margos margos 12:56 15.09.2009

Re: Cela priča

Jeste isforsirana - sa svih strana - od onih koji je brane, od onih koji je napadaju, od onih koji bi da šetaju i onih koji bi da ih silom spreče.

I ja smatram da mi nismo spremni kao društvo za takvu Paradu, ali kad se već organizuje, svako je dužan da je ispoštuje i omogući nesmetano da učesnici prođu svojom zakazanom maršrutom.
Toliko priče protiv, mene je pokrenulo da se Paradi pridružim.
alselone alselone 12:57 15.09.2009

Re: Cela priča

d_sandic
a vi to rečenoj Miri Škorić negirate pravo na mišljenje?



Ja sam to shvatio kao aluziju na ' eminentne javne ličnosti, dokazane u svojim profesijama...' Sad valja i M. Škorić!!!


Bas tako.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:57 15.09.2009

Re: Cela priča

eminentne javne ličnosti, dokazane u svojim profesijama


Pa i nesretna Mira je javna ličnost, dokazana u svojoj profesiji. Što bi svojevremeno rekla Mica Trofrtaljka Ostojić u intervjuu ondašnjem Startu "... za kolegu Betovena ne znam ali udjite u radnju pa vidite čije se ploče bolje prodaju."
anonymous_alcoholic anonymous_alcoholic 13:06 15.09.2009

Re: Cela priča

Jeste isforsirana - sa svih strana - od onih koji je brane, od onih koji je napadaju, od onih koji bi da šetaju i onih koji bi da ih silom spreče.

pa, jedini razlog zasto je "isforsirana" jeste zbog pretnji nasiljem. da ovi moroni nisu pretili, vecina gradjana ne bi ni znala da se odrzava, ili bi procitali u novinama i zaboravili za 5 minuta.
vracarac92 vracarac92 13:58 15.09.2009

Re: Cela priča

a vi to rečenoj Miri Škorić negirate pravo na mišljenje?

Neki Miri a neki Bori Djordjevicu.

Svi ti sto negiraju su dve strane jedne iste, ekstremne i iskljucive medalje

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana