Društvo| Život

Čuvate li svoju decu ?

Unfuckable RSS / 30.10.2007. u 10:31

   Moj prvi post ovde trebalo je da ima daleko vedriju temu. Trebalo je da bude i pažljivije uređen.
Ali – ne da mi se … - žurba…?
Ako je trač – jeziv je ( koliko je verovatan…)
A, ako je istina……
  Evo priče - čuo sam je sinoć iz relativno pouzdanog izvora, i sve detalje koje znam prenosim ne upuštajući se u procenu istinitosti
….dakle, devojka, II - III razred srednje škole nestala je pre nekoliko dana u Beogradu vraćajući se iz škole.
  Nekoliko dana niko nije mogao da je nađe, nije bilo ni poruka eventualnih otmičara.
  Četiri - pet dana posle toga neka žena zapazila je omamljenu devojku na klupi blizu Studenjaka na NBG. Pozvala je Hitnu ili Muriju, ne znam tačno ( ako je Hitna, moglo bi se proveriti maybe...?) - oni su je, kako dolikuje pokupili, malo povratili "na ovaj Svet" i kontaktirali roditelje da dođu po kćer.
  Izbezumljene ljude zanimalo je kako joj je i šta se desilo. Devojka se ničega nije sećala, a stručna lica su utvrdila da je "sve u redu s obzirom da je devojčica svež postoperativac …"
  Naime, sveža rana - hirurški rad, precizno ušivena, pokazivala je da je urađeno odstranjivanje jednog bubrega.
  Skamenjeni ste ?
  Ima još :
  Devojčica je nepunih mesec dana pre te neželjene i ničim izazvane hirurške intervencije išla na kompletne krvne analize u neku od privatnih beogradskih laboratorija. (Koju – ja ne znam..)
  Zdravlja radi.
  Najjezivije u svemu - ako komparacija uopšte dolazi u obzir - za ovakav zločinački poduhvat potrebna je jaka logistika & organizacija od bar deset ljudi.
"Ekipa" je izuzetno organizovana, stručna, i uveliko "radi"....
  Pazite na svoju decu.
  I na sebe, ako možete



Komentari (88)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:38 30.10.2007

Uklonite ovaj tekst.

"Ako je trač – jeziv je ( koliko je verovatan…)
A, ako je istina……
Evo priče - čuo sam je sinoć iz relativno pouzdanog izvora, i sve detalje koje znam prenosim ne upuštajući se u procenu istinitosti"
Čemu ovakvi besmisleni tekstovi? Ako se ne upuštate u u procenu istinitosti onda je sve dozvoljeno. Imam i ja glupljih i gorih priča.
Da li je ovo Blog Kurir?
Molim moderatora za akciju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:04 30.10.2007

Re: Uklonite ovaj tekst.

Imam i ja glupljih i gorih priča.

sigurno da imas ali nemas gde da ih pises, right? stimuvezi, ako ti se ne svidja neciji blog, mozes da odes na drugi. bar ovde imas veliki izbor.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:29 30.10.2007

Mudrost

ako ti se ne svidja neciji blog, mozes da odes na drugi. bar ovde imas veliki izbor.

Hvala na informaciji o velikom izboru.
adam weisphaut adam weisphaut 10:43 30.10.2007

Dejavu

Ti to Nenadjebivi nama preprivas sinocni Kljuc ?
Unfuckable Unfuckable 10:49 30.10.2007

Re: Dejavu

Hvala na toplom dočeku
Miljkovićku se trudim da ne gledam, ako me razumete...
Hoćemo li da se "nadmudrujemo" - ili neko ima i nešto pametnije da izjavi ?
adam weisphaut adam weisphaut 10:56 30.10.2007

Re: Dejavu

Unfuckable
Hvala na toplom dočeku
Miljkovićku se trudim da ne gledam, ako me razumete...
Hoćemo li da se "nadmudrujemo" - ili neko ima i nešto pametnije da izjavi ?

Ma ne shavti me pogresno, nego zato sto je bila prica upravvo sinoc ona pomenula slican trac
.Inace onaj Mekintajer imao dobru emisiju na temu trgovine organa, gde je opisao trgovinu organima u Indiji.
.
Unfuckable Unfuckable 10:59 30.10.2007

Re: Dejavu

Kažem, nisam gledao - a da li je trač - ne znam....zvuči poprilično jezivo da bi bio trač
Mekintajra sam gledao - ali, ono mu dođe dobrovoljno koliko se sećam....
Ova mala je kidnapovana, uspavana i operisana
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:06 30.10.2007

Da li sam ja lud?

Unfuckable
Kažem, nisam gledao - a da li je trač - ne znam....zvuči poprilično jezivo da bi bio tračMekintajra sam gledao - ali, ono mu dođe dobrovoljno koliko se sećam....Ova mala je kidnapovana, uspavana i operisana

Aman, čoveče!
Kažeš gore da je možda trač, da je izvor relativno pouzdan, da se ne upuštaš u procenu istinitosti!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????
A onda kažeš da je mala kidnapovana, uspavana i operisana?!?!?!?
Aman, zaman - čemu onda ovaj tekst?
Čujem ja svakoga dana priče tog tipa ali ne zaslužuju da dodju na ovaj Blog. Tipičan tekst za Kurir. Ni ja se ne upuštam u procenu istinitosti. Kad budeš znao nešto konkretnije javi. A do tada SKIDAJ tekst.

Unfuckable Unfuckable 11:18 30.10.2007

Re: Da li sam ja lud?

Smiri hormone.
Prenosim šta sam čuo, i još mi zvuči verovatno.
Ti na svom blogu slobodno piši književne kritike, feel3
Ako nemaš ništa pametnije da kažeš, skini se sam.
Niko te ne tera ovo da čitaš.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:27 30.10.2007

Problem nije hormonalni

Unfuckable
Smiri hormone.Prenosim šta sam čuo, i još mi zvuči verovatno.Ti na svom blogu slobodno piši književne kritike, feel3Ako nemaš ništa pametnije da kažeš, skini se sam.Niko te ne tera ovo da čitaš.

Dobro, odgovor ti je vrlo ružan. Zanemariću to.
Nije dovoljno za ovaj blog reći "Prenosim šta sam čuo i još mi zvuči verovatno".
Ako drugi smatraju da je ovo zanimljivo neka im bude. Ovih nekoliko komentara do sada jasno kažu da je tema potpuno dejavu.
Problem nije hormonalni, bar kod mene.
Unfuckable Unfuckable 11:42 30.10.2007

Re: Problem nije hormonalni

Drago mi je da ćeš da zanemariš ....to što si rešio da zanemariš
Zanimljivo mi je to što sebe kapiraš kao etalon koji određuje šta jeste za blog a šta ne, šta je dovoljno za blog a šta nije.
Drago mi je 2 - ali i zabrinjava, istovremeno - da problem nije hormonalni...
Doviđenja,prijatno
Spadalo Spadalo 04:57 31.10.2007

Re: Dejavu


Miljkovićku se trudim da ne gledam, ako me razumete...


Ja volim da je gledam, veoma je lepa. Ne volim da je slusam, ako me razumes...


vlada dvm vlada dvm 11:12 31.10.2007

Re: Da li sam ja lud?

Unfuckable
Smiri hormone.Prenosim šta sam čuo, i još mi zvuči verovatno.Ti na svom blogu slobodno piši književne kritike, feel3Ako nemaš ništa pametnije da kažeš, skini se sam.Niko te ne tera ovo da čitaš.


Bese davno neki reper, iz familije Djogani i nazvao sebe B3. Pitali ga sta mu to dodje, a on mrtav 'ladan, strucno objasnio da to znaci "budi slobodan". S obzirom da malcice baratam engleskim, B3=be three. Ako zanemarimo slovo "H" onda bi prevod glasio: Budi drvo. Elem, ovo k'o da je pis'o neki balvan iz qrira. Cemu, zasto?!?!?! Pa ovakvih "proverenih" prica u ovom gradu ima na tone. Rek'o mi drug.....da je mrmot zavio cokoladu....
Unfuckable Unfuckable 13:43 31.10.2007

Re: Da li sam ja lud?

Ako zanemarimo slovo "H" onda bi prevod glasio: Budi drvo. Elem, ovo k'o da je pis'o neki balvan iz qrira. Cemu, zasto?!?!?!


/quote]
Hvala ti na trudu ! ( ..ne pitam se : čemu ? zašto? )
Što se moje interpretacije pisanog engleskog tiče : fil 3 2 fajnd sam beter plejs, meni se ovako sviDZa, klir ?
Unfuckable Unfuckable 19:53 31.10.2007

Re: Dejavu

ako me razumes...




@ Spadalo :
...razumemo se ti i ja, Spadalo ...više nego dobro...
Pozz i hvala na javljanju !
Laudanum Laudanum 11:18 30.10.2007

Kako bih rekao...

U Novom Sadu trenutno kruze price o otetom detetu, osisanom i spremnom za transport u "Merkatoru" i "Merkuru". Kod bivseg starog mosta je satro pronadjeno na desetine mladih ljudi bez jednog ili oba bubrega itd. Sto je najlepse, iste price kruze vec godinama po SAD, Evropi, Australiji... Obrazac price je uvek isti. Menjaju se likovi i mesto zlocina. I obavezno poticu iz veoma pouzdanih izvora. Decu treba cuvati uvek, bez obzira na sve. Mada, moram priznati, da ovakve pri~e dodju kao bajke. Imaju veoma jasnu poruku za one kojima su upucene. Vidim da i kod nas rade radnju.
milosib milosib 12:00 30.10.2007

Re: Kako bih rekao...

Jednom sam gledao nesto na tu temu i covek objasni da su to urbane legende. I ova prica lici na to, tim pre sto sam slicnu cuo pre par godina.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:57 30.10.2007

Re: Kako bih rekao...

Kod bivseg starog mosta je satro pronadjeno na desetine mladih ljudi bez jednog ili oba bubrega itd.


pre par godina se prijatelju moje drugarice iz zagreba desilo isto to: isli su na xkurziju u Veneciju, na karneval. zadnjeg dana su se prebrojavali u bus.u i jednog decka nije bilo. bus se vratio u ZG a dva profana, moja drugarica i jos dva drugara su ostali. decko je pronadjen nakon 3 dana u besvesnom stanju, ispod mosta - bez bubrega. sva sreca da je 'operacija' izvrsena kako treba te on nema posledice(?), sto govori da su strucnjaci umesani u sve to. inace, italija je u vrhu po trgovini ljudima i njihovim organima.
prosle godine u nemackoj su po novinama pisali o jednoj 'porodici' koja je usvajala bebe iz rusije. pogadjas, vadjenje organa. jezivo!
eno i bojana maljevic ima post o trgovini ljudima. oni koji se bune sto pises o ovome treba pljunuti u lice: kamo srece da svi pisu i pricaju sve vise o tome, organizovano!

ps. dobrodosao na blog, ignor cinicne, zavist je cudna ljudska boljka ;-)
marumi marumi 13:09 30.10.2007

Re: Kako bih rekao...

oni koji se bune sto pises o ovome treba pljunuti u lice: kamo srece da svi pisu i pricaju sve vise o tome, organizovano!

ps. dobrodosao na blog, ignor cinicne, zavist je cudna ljudska boljka ;-)

Ne mora da znaci da je neko cinican ako ne veruje u ovakvu pricu koja moze da ima za cilj da uteruje strah ljudima.
Osim toga ne vidim ovde mesta ljubomori. na sto ljubomora, na ovakvu pricu? Svasta!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:02 30.10.2007

Re: Kako bih rekao...

nije ljubomora vec zavist. to su dve razlicite stvari.
Hromi Daba Hromi Daba 16:47 30.10.2007

Re: Kako bih rekao...

Eto, da i ja budem cinican viza-vi price koju je ispricao "prijatelj dugarice iz Zagreba". Nakon sto ste sacuvalli decu, sacuvajte i svoje prijatelje putnike:

"Late January 1997 saw the e-mailed "Travellers Beware!!" take the Internet by storm. The story went that a well-financed, highly organized gang operating in various major U.S. cities was drugging business travelers and making off with their kidneys to sell on the organ transplant black market. Very scary stuff indeed. Added to the bottom of what appeared to be the original e-mail were further testimonials from others claiming it was also happening in their part of the country. Breathtakingly frightening, eh? And not a word of truth to it ... it was an urban legend that had been around at least since 1991.
...
In this earlier incarnation, friends discover the victim either in his blood-soaked hotel bed, on the floor, or propped up against the side of a building. It's only at the hospital that the grim "truth" of the missing organ becomes known.
...
By 1995-96 a couple of interesting little twists were added to the basic story - the victim was now being left in a bathtub full of ice, the "friends" seemingly disappeared, and the "If you want to live, call 911" message became firmly woven into the fabric of this tale. The traveler was now clearly on his own, his fate solely in his own hands. (A much scarier story that way, don't you think?)
...
A "college student" version appeared on the Internet in May 1996. By the fall of that year it had became tangled around both the University of Texas at Austin's newspaper, the "Daily Texan".
...
As many urban legends do, this one plays upon our fears. Fear of travelling to distant cities and thus being out of our element. Fear of being ill and desperate. And, most of all, fear of becoming the victim of random crime. We picture that man waking up in a bathtub filled with ice, and we see ourselves in his place."

Ovde mozete naci detaljno objasnjnu istoriju ove i mnogih drugih urbanih legendi:
http://www.snopes.com/horrors/robbery/kidney.asp

Ova konkretno je pocela sa oglasom koji je Turski drzavljanin Ahmed Koc objavio u lokalnim turskim novinama krajem 80tih i u kome je ponudio svoj bubreg na prodaju. Operacija nad njim i jos trojcom neimenovanih Turaka je objavljena u Britaniji 1988 godine. Koc se medjutim predomislio i u januaru 1989 izasao u javnost sa pricom kako je u Britaniji bio poslat na medicinski test u vezi posla, kako je na testu misteriozno zaspao, a kada se probudio rekli su mu da su mu operisali slepo crevo. Tek nakon 3 dana rekli su mu da su mu uzeli bubreg i ponudili mu dosta novca kao kompenzaciju. Ta prica je podigla veliku buru u britanskim novinama, preplivala Atlantik, i u Americi upotrebljena kao zaplet u jednoj od epizoda "Law and Order" 2 aprila 1991. Ostalo je legenda :)
marumi marumi 21:43 30.10.2007

Re: Kako bih rekao...

BebaOdLonchara
nije ljubomora vec zavist. to su dve razlicite stvari.

Dobro zavist, ali NA CEMU? Na ovakvoj prici? Ili...?
ivana23 ivana23 11:41 30.10.2007

Nije mi jasno,

(ako je istinita prica), zasto roditelji devojcice/devojke nisu nista preduzeli u smislu alarmiranja javnosti. Makar zbog drugih devojcica!
Unfuckable Unfuckable 11:43 30.10.2007

Re: Nije mi jasno,

predpostavka : murija traži ćutanje u cilju neometanja istrage (?)
nestorijanac nestorijanac 12:00 30.10.2007

jos jedan trac

Jedna zena u Indiji pricala o tome kako njen muz nikada nista ne jede i nema fizioloskih potreba (tipa velika/mala nuzda). Samo pije caj (jednom dnevno, ujutru) meditira i sunca se. Dosli iz NASE, odveli coveka na ispitivanje i utvrdili da je sve to sto je zena pricala susta istina. Covek im objasnjavao da praktikuje specijalnu vrstu meditacije koja uz suncevu energiju aktivira.....itd
Unfuckable Unfuckable 12:17 30.10.2007

Re: jos jedan trac

..zanimljivo...
ali ne vidim vezu sa trgovinom ljudskim organima
Ako možeš, pojasni
marumi marumi 13:10 30.10.2007

Re: jos jedan trac

nestorijanac
Jedna zena u Indiji pricala o tome kako njen muz nikada nista ne jede i nema fizioloskih potreba (tipa velika/mala nuzda). Samo pije caj (jednom dnevno, ujutru) meditira i sunca se. Dosli iz NASE, odveli coveka na ispitivanje i utvrdili da je sve to sto je zena pricala susta istina. Covek im objasnjavao da praktikuje specijalnu vrstu meditacije koja uz suncevu energiju aktivira.....itd

Ovo mi deluje verovatnije. :)))
nestorijanac nestorijanac 13:45 30.10.2007

Re: jos jedan trac

ali ne vidim vezu sa trgovinom ljudskim organima

te veze nema, ali ima veze sa tracevima koje prepricavamo i za koje nije bitno da li su istiniti ili ne. Vazno je da ih prepricavamo. Zar ne ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:02 31.10.2007

Re: jos jedan trac

nestorijanac
ali ne vidim vezu sa trgovinom ljudskim organima

te veze nema, ali ima veze sa tracevima koje prepricavamo i za koje nije bitno da li su istiniti ili ne. Vazno je da ih prepricavamo. Zar ne ?

Sjajno. Nema veze sa trgovinom ljudima, ali se mora priznati da je taj Indijac "lak za održavanje"..o)))
Jedini propust u toj "nestorijanskoj priči" je što nigde nemaš mosta, pa nikoga nije moguće naći pod mostom..o)))
pozz majstoru...o)))
Unfuckable Unfuckable 13:51 31.10.2007

Re: jos jedan trac

@ Drago Kovačević :
Pozdrav Drago, hvala na javljanju... ! ; )))
marumi marumi 13:06 30.10.2007

nedozvoljeno

U ovoj prici ima mnogo nedozvoljenih nagadjanja;
rezimo:
….dakle, devojka, II - III razred srednje škole nestala je pre nekoliko dana u Beogradu vraćajući se iz škole.

Gde su roditelji? Ima li koga ta devojka? Da li je neko prijavio nestanak ako jeste zasto to nije znala javnost jer se tvrdi pak sledece:
nije bilo ni poruka eventualnih otmičara.

a onda:
Izbezumljene ljude zanimalo je kako joj je i šta se desilo

Ko su ti ''izbezumljeni ljudi''? Jesu li to slucajni prolaznici ili ko!?

Mislim... pored sve jezivosti ovo mi deluje na tipican Balkan-Press-Tabloid-Kurir... trac.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:17 30.10.2007

Beba i Marumi

marumi
U ovoj prici ima mnogo nedozvoljenih nagadjanja;rezimo:
….dakle, devojka, II - III razred srednje škole nestala je pre nekoliko dana u Beogradu vraćajući se iz škole.Gde su roditelji? Ima li koga ta devojka? Da li je neko prijavio nestanak ako jeste zasto to nije znala javnost jer se tvrdi pak sledece:
nije bilo ni poruka eventualnih otmičara.a onda:
Izbezumljene ljude zanimalo je kako joj je i šta se desiloKo su ti ''izbezumljeni ljudi''? Jesu li to slucajni prolaznici ili ko!?Mislim... pored sve jezivosti ovo mi deluje na tipican Balkan-Press-Tabloid-Kurir... trac.


BebaOdLolonchara: "oni koji se bune sto pises o ovome treba pljunuti u lice". U šoku sam da neko kao Beba ovako promaši poentu. Ovde nije tema TRGOVINA ORGANIMA nego način, prezentacija, izvori, pouzdanost, kvalitet teksta,...
Marumi, uz preporuku za ovo što si napisao, prepuštam ti štafetu u ovoj besmislenoj diskusiji. Ako imaš snage. Ja se isključujem.
Unfuckable Unfuckable 15:12 30.10.2007

Re: nedozvoljeno

nedozvoljeno



Hvala ti na poseti i molim te da pažljivije pročitaš ceo tekst ponovo, sve je lepo napisano.
Neću da ulazim u priču - ko si sad pa ti da nešto ovde dozvoljavaš ili ne dozvoljavaš - kao što nemam nameru da boldiram još neke delove teksta da bi ti lakše shvatila šta piše.
Što se tračeraja tiče : nešto nisam siguran da je ovo igde objavljeno - pa ni u Kuriru, na koji se pozivaš....ili ti je poenta da sam ja veći trash-maker čak i od "najvećih"....
Ima još "tračeva" - ako će ti biti lakše tako da ih nazovem - koji koindiciraju sa ovom temom : recimo - Kinezi.
Jesi čula negde za kinesku sahranu u Bg ili kinesko groblje ? Besmrtni su? Uplakana rodbina & mnogobrojni poslovni frendovi maybe diskretno organizuju prijenos zemnih ostataka za tričavih 15 somića doloresa by plane ? Hm...da - trač na nivou Cece, Jece, Goce, Goge...
O izvozu krvi i krvnih derivata sam već pričao...što ne proveri neko ?

@ nestorijanac :
Tema ovog bloga je otimanje ljudskih organa od živih i zdravih ljudi, tipovanih na osnovu krvne grupe i ostalih analiza na osnovu kojih su "ušli u izbor" za davaoca....nedobrovoljnog - dakle.... nedobrovoljno doniranje organa
Mekintajer je pričao o dobrovoljnom davanju organa za pare. To je bajka u odnosu na ovo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:04 30.10.2007

Re: Beba i Marumi

Ja se isključujem.

good choice!
oldtajmer oldtajmer 16:19 30.10.2007

Re: nedozvoljeno

@ nestorijanac :
Tema ovog bloga je otimanje ljudskih organa od živih i zdravih ljudi, tipovanih na osnovu krvne grupe i ostalih analiza na osnovu kojih su "ušli u izbor" za davaoca....nedobrovoljnog - dakle.... nedobrovoljno doniranje organa
Mekintajer je pričao o dobrovoljnom davanju organa za pare. To je bajka u odnosu na ovo.


A to se svakako desava, i ne samo kod nas. Ali zato ti kazem, cini mi se da bi bolje bilo da si ozbiljnije obradio temu, nego sto si samo postirao neproverenu horor pricu. Pogledajte na tu temu film Dirty Pretty Things.
marumi marumi 21:46 30.10.2007

Re: Beba i Marumi

Marumi, uz preporuku za ovo što si napisao, prepuštam ti štafetu u ovoj besmislenoj diskusiji. Ako imaš snage. Ja se isključujem.

Ponekad pomislim da me snaga izdaje.
Jos kad neko u ovakvoj ''temi'' spomene ''zavist'' tek onda me hvata panika.

Pozz. i nemoj da se iskljucujes, please.
Zajedno smo jaci. :)))
marumi marumi 21:49 30.10.2007

Re: nedozvoljeno

shvatila

čula

a kad se ti probudio pidzama mokra?...:)))
Unfuckable Unfuckable 21:58 30.10.2007

Re: nedozvoljeno

a kad se ti probudio pidzama mokra?...:)))

sorry ako sam pogrešio tvoj pol u obraćanju - ako se ova tvoja kvaziduhovita & prizemna primedba na to odnosi - nije mi bila namera
Imaš li nešto pametno da napišeš ili ćeš i dalje da ojkaš sa brda prizivajući drugare na fajt - pošto sam(a) očigledno nemaš sposobnosti ?
marumi marumi 22:34 30.10.2007

Re: nedozvoljeno

da ojkaš

Ne znam sta ti znaci ojkanje ali mi se cini da si ti neki maloletnik koji se vezba pisanja bloga.
Uzivaj u ulozi tekstopisca (imas dovoljno uzora) necu te vise ometati. :)))
marumi marumi 22:36 30.10.2007

ojkaš

''Sta te ne ubije - nije te ubilo'' :)))
Unfuckable Unfuckable 06:38 31.10.2007

Re: nedozvoljeno

marumi
da ojkaš
Ne znam sta ti znaci ojkanje ali mi se cini da si ti neki maloletnik koji se vezba pisanja bloga.
Uzivaj u ulozi tekstopisca (imas dovoljno uzora) necu te vise ometati. :)))



Hvala na komplimentu.
Nije ometanje, veruj ....više je to zasmejavanje ...
marumi marumi 09:55 31.10.2007

Re: nedozvoljeno

Nije ometanje, veruj ....više je to zasmejavanje ...

Pa zans ko se smeje i na brasno.
Unfuckable Unfuckable 13:15 31.10.2007

Re: nedozvoljeno

Pa zans ko se smeje i na brasno.



@ marumi:
ok, kreativni & konstruktivni...mogli bi mi ovako do sutra...ali je malo dosadno prepucavati se sa tobom - dokonim, očigledno... - dok ti monkeyking trpa preporuke - a ti se trudiš da obesmisliš ovaj prostor svojim bedastoćama - lood provod 4 marumi, ali ne i za ostale
Zato bih te još jednom zamolio da, ako nemaš ništa pametno da kažeš - svoje potrebe obaviš na nekom drugom mestu.
Hvalalepodoviđenjaprijatno
Vlasta Vlasta 13:12 30.10.2007

Ako i nije istinita

baš ova priča, a ono su takve priče svakako deo naše stvarnosti i sa tim treba biti upoznat. Dovoljno je malo surfovati internetom i uveriti se da je gore nego što izgleda.
rayzippo rayzippo 13:19 30.10.2007

prvo pa bubreg

nego reci mi,da ne znas mozda koje je nacionalnosti ta devojka !? moze postati interesantant slucaj po osnovi zastite ljudskih prava...
networker networker 13:28 30.10.2007

Nasa masta moze svasta ...

Autor se ogradio od istinitosti price i rekao da se ne upusta u proveru cinjenica, tako da je na vama da sve ovo shvatite kao samo jos jednu horor-pricu i nista vise. Istina, mnogo slabiju od onih koje objavljuju Kurir & co, jer nedostaju elementi teorije zavere ("svi su umesani". Ali vecina vas se ipak barem malcice strecnunla (priznajte, ne pravite se pametni) i pomislila: "Boze, to moze da se desi i meni ili mom detetu", zar ne?

U zemlji u kojoj su drzavne bolnice na gorem nivou od cuvene valjevske ratne bolnice iz I svetskog rata, u kojima lekari, koji su polozili Hipokratovu zakletvu, otvoreno traze mito za operaciju - ovo deluje samo kao sledeca epizoda vec zapocete horor serije. Stavise, ne bi me nista zacudilo da se ovakve stvari vec godinama desavaju, recimo, sa romskom decom koja zive u nekom od onih groznih kartonskih naselja. Jedina je razlika to sto za njima nema ko da place, niti ce o njima bilo ko ikada ovde da bloguje ...

Iskreno se nadam da je sve ovo ipak samo plod necije bolesne maste i da se nasi lekari nece upustiti u ovaj, najmracniji vid biznisa koji je ljudski mozak ikada mogao da izmisli.
marumi marumi 21:53 30.10.2007

Re: Nasa masta moze svasta ...

U zemlji u kojoj su drzavne bolnice na gorem nivou od cuvene valjevske ratne bolnice iz I svetskog rata, u kojima lekari, koji su polozili Hipokratovu zakletvu, otvoreno traze mito za operaciju - ovo deluje samo kao sledeca epizoda vec zapocete horor serije. Stavise, ne bi me nista zacudilo da se ovakve stvari vec godinama desavaju, recimo, sa romskom decom koja zive u nekom od onih groznih kartonskih naselja. Jedina je razlika to sto za njima nema ko da place, niti ce o njima bilo ko ikada ovde da bloguje ...

Da, to je tek horor.
Iskreno se nadam da je sve ovo ipak samo plod necije bolesne maste i da se nasi lekari nece upustiti u ovaj, najmracniji vid biznisa koji je ljudski mozak ikada mogao da izmisli.

Mozda nece lekari, ali ima i onih drugih, nadrilekara.
Spadalo Spadalo 06:16 01.11.2007

Re: Nasa masta moze svasta ...

Iskreno se nadam da je sve ovo ipak samo plod necije bolesne maste i da se nasi lekari nece upustiti u ovaj, najmracniji vid biznisa koji je ljudski mozak ikada mogao da izmisli.


Jok i nece! A sta je sa onom aferom o novorodjenoj deci cije su majke obavestene da im je dete umrlo, a ona, u stvari, ziva prodata?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:43 30.10.2007

Majstore pozdrav


Bas me je obradovalo da vidim da si postao autor. Samo da te pozdravim i cestitam, secas se pre par meseci kad sam rekao da treba da pises blogove:))
Ukljucicu se u diskusiju veceras, moram da idem na posao sad
Pozdrav
nestorijanac nestorijanac 15:01 30.10.2007

Re: Majstore pozdrav

Bas me je obradovalo da vidim da si postao autor.

Mene je bas obradovalo da je Vas obradovalo !
Spiridon Spiridon 15:24 30.10.2007

daleko od nas

ja sam cuo da su u Brazilu zamenili pacijente. Jedan hteo da promeni pol, a drugi da operise bruh.

Zamisli ako je istina, kako je ovaj "bruh" jadnicak reagovao kada se probudio i shvatio ...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:07 30.10.2007

Re: daleko od nas

)))))))))))))
ps. zavisi koliki je bruh bio...mislim Tolka i zal
oldtajmer oldtajmer 16:16 30.10.2007

Urbana legenda

Shvatam da si zgrozen pricom i imao zelju da je podelis, pozoves na akciju, stagod. Takodje je sasvim moguce da se ovakve stvari desavaju. Medjutim, moram te razocarati da sam istu ovu pricu cuo od prijatelja negde 1993, 1994 godine.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:17 30.10.2007

Re: Urbana legenda

mozda. evo ja sam iz prve ruke cula pricu o hrvatskom decaku koji je tako stradao u veneciji. zasto je svima toliko neverovatno da se to dogadja i kod nas?!
oldtajmer oldtajmer 16:22 30.10.2007

Re: Urbana legenda

Nije meni neverovatno da se to desava kod nas, ali masa ovih prica govori ili da:

1. se to desava redovno kod nas, na isti nacin, vec duze vreme.
ili da
2. su te price zapravo prepricane verzije jedna druge.

Ukoilko je ovo drugo, to onda samo prikriva sustinu problema, a to je postojanje trgovine ljudskim organima. Kapiras? Da je ova tema ozbiljnije obradjena, diskusije bi bile o toj trgovini. Ali ovako, vecina prica ide na temu da li je prica istinita ili ne...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:25 30.10.2007

OLDTAJMER: Način je važan

Da je ova tema ozbiljnije obradjena, diskusije bi bile o toj trgovini. Ali ovako

To je poenta. Da je ozbiljnije obrađena bilo bi sve drugačije.
Unfuckable Unfuckable 18:39 30.10.2007

Re: OLDTAJMER: Način je važan

To je poenta. Da je ozbiljnije obrađena bilo bi sve drugačije.


@ Monkeyking :
Nagradno pitanje :
Zamisli da si na žurci.
Ne sviđa ti se muzika, u stvari - note nisu loše, ali aranžman def. nije po tvom ukusu...
Šta ćeš učiniti ? (nema a, b, c, d ....sorry )

@ oldtajmer :
Jel pre deset godina neko pričao o nasilju u porodici ?
Mislim da se ovo što pišem dešava - svuda, tačno - ali i kod nas. Više verujem da se dešava nego da se ne dešava. Svi poznati oblici kriminala dešavaju se i na našem tlu - ne vidim zašto bi ovo bio izuzetak ?
Što se ozbiljnijeg obrađivanja teme tiče - sorry, ne pretendujem na doktorske disertacije, "književne kritike" i kilometarske blogove zacinjene sa 150 linkova & attachmenta. Jednostavno, nisam takav tip.
Da li je tema "reciklirana" ili nije - stvarno ne znam, nešto se ne sećam da sam ovde čitao o prisilnom doniranju organa... - ako se varam, ok.
Mislim da blog nije mesto gde treba da izmišljamo toplu vodu ili rupu na saksiji, poprilično tema se ponavlja, prepliće, nadovezuje...pa nikom ništa, meni lično, bar, to ne smeta.
Zamisli kad bi od svakog autora bloga ovde tražili "verodostojnost & izvor" informacija. Radite li to ?
Upitate li se pre postovanja svakog svog komentara, onako namrgođeno - zamišljeni... da li je tema koju komentarišete ozbiljno i dobro obrađena, pouzdana & utemeljena...eda bi mogli da date svoj akademsko - naučni sud....? missssssim....
Što se kvaliteta teksta tiče, kome ne odgovara, slobodno nek odabere sebi neka kvalitetnija mesta - nikoga ne prisiljavam da ovo čita...mada i to što čita - ne čita kako treba - jer primećujem da se ponavljam..
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:07 30.10.2007

Re: OLDTAJMER: Način je važan


Blog ti je odlican, na pravi nacin si otvorio temu, koja sigurno nije utripovana i nije science fiction, vec jedna realnost, koja je nastala u svetu posto je moguca transplantacija organa.

Ja svoju decu cuvam kao oci u glavi, narociti ovde u Americi su cesta kidnapovanja dece. Naravno, za kidnapere bi i smrtna kazna bila malo. Ponekad mi je zao sto Dusanov zakonik nije na snazi vise.

Unfuckable Unfuckable 21:13 30.10.2007

Re: OLDTAJMER: Način je važan

Bojan Zdravic

Blog ti je odlican, na pravi nacin si otvorio temu, koja sigurno nije utripovana i nije science fiction, vec jedna realnost, koja je nastala u svetu posto je moguca transplantacija organa.

Ja svoju decu cuvam kao oci u glavi, narociti ovde u Americi su cesta kidnapovanja dece. Naravno, za kidnapere bi i smrtna kazna bila malo. Ponekad mi je zao sto Dusanov zakonik nije na snazi vise.





BZ, hvala na javljanju i lepim rečima.
Pročitao si me ...
- prva stvar koja mi je pala na pamet kada sam čuo priču sinoć bila je - jbt, a smrtna, beše, ukinuta - shittt !!!!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:21 30.10.2007

Beba, lončareva kći

BebaOdLonchara
Ja se isključujem.good choice!

Bebice, imam lošu vest za tebe: vratio sam se.
Da ti ponovim: ne radi se o TRGOVINI ORGANIMA nego o načinu, prezentaciji, izvorima, pouzdanosti, kvalitetu teksta,... Neshvatljivo? Komplikovano? Polupani lončići?
Ne mogu da shvatim da se ovakav jedan prizeman tekst, bez obzira na temu, nađe ovde.

zanaa zanaa 16:49 30.10.2007

Unfuckable,

bro, big po! ( zdrav )
Neka poklic novog doba bude Blog ce svi pisati..

Mislim da smo razumeli

he he
mariopan mariopan 19:28 30.10.2007

Re: Unfuckable,

Ja uopste ne bih da raspravljam o tome da li je ovo urbana legenda ili stvarnost ali STRAH postoji u ljudima da bi ih zastitio..sam osecaj straha ljude tera da se bolje cuvaju. Ako je i samo to cilj ovakve price da ona kruzi vec duze vreme..i ja sam jednu cula pre mnogo godina samo su tada u prici bili autostoperi...onda je dobro pisati o tome..neka procitaju oni koji bi sebi u nekoj prilici dozvolili neko rizicno ponasanje.

Da li se neko seca da se negde pisalo o silovanjima posle kojih se zrtva nicega ne seca? Niko ovde nije verovao da tako nesto moze da se desi a kasnije smo saznali da postoji droga za silovanja koja se popije sa nekim picem i zrtva se posle nicega ne seca. Tako se sada mlade devojke ne usudjuju da popiju pice koje im donese nepznat momak ili traze flasirano pice i same ga otvaraju.Znaci dobro je da se o tome pise da bi se podigla svest o tome da je svet jedno strasno mesto pa neka se cuvaju svi koji mogu biti zrtve takvih manijaka.

A o trgovini ljudskim organima ..pa cak i decom radi prodaje organa..o tome je pisala stampa i ranije ..secam se da su pisali o deci iz Albanije i da je to pokrenulo Italijansko pravosudje i policija a sada je aktuelna optuzba protiv grupe iz Francuske koja je pokusala da prevede 103 deteta ,navodno da ih spase gladi, a radi trgovine decom za lanac pedofila i radi trgovine organima...bar tako je izvestila nasa TV. Pa to jeste da se coveku digne kosa na glavi.Pohapseni su i vodi se istraga...dakle..to se sve dogadja. Pa cuvajmo nasu decu.
Unfuckable Unfuckable 20:35 31.10.2007

Re: Unfuckable,

@ mariopan :
Hvala ti na javljanju !
Ovde je problem suočavanje sa problemom, ako me razumeš.
Naklapanja o (ne) kvalitetu teksta su pokriće za neudubljivanje u problem / zločin koji se dešava tu oko nas.
Takođe molim "dežurne savesti" - ili kakovećdaihkrstim...da ne tužakaju komentare ovakvog tipa kao što je postavljen od strane mariopan, pošto ću prijave ignorisati
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:57 30.10.2007

jeza

luda pricha potpuno.

nasha jedna ortakinja je nestala daleke 1991. (katja pekich, u porodichnoj svezi sa borom pekichem), ispred dadova, tojest male Osme, u po bela dana. nisam vishe nikada chuo ishta o njoj. bila normalna, vesela devojka. ova tvoja pricha me je iz nekog razloga sjetila na nju. :( njoj su izgleda sve povadili.
zanaa zanaa 20:27 30.10.2007

Re: jeza


jeste jeza

Unfuckable Unfuckable 21:07 30.10.2007

Re: jeza

Srđane, hvala na javljanju !
Poenta ove priče je za mene u nekoliko stvari :
To se dešava - blizu nas
Ekipa je organizovana, visoki stručnjaci uključeni, oprema mora biti - takođe, jelte,.... postoji povezanost sa laboratorijom (ili više njih) koja će naći pogodnu metu...
tu su još otmičari, lokacije za operaciju & postoperativni tretman & transport zaplenjenog organa
Devojka je imala neopisivu sreću jer su je ostavili u životu
Zašto sumnjamo da je ovo moguće ?
Podcenjujemo li moć & inventivnost kriminalnog uma uvek željnog extra novca, pa ma kako krvav on bio ?...a još ako je direktno povezan sa zanatom ...to olakšava stvari, jelte
Nemam dilemu : ako postoje - a postoje - visokokvalifikovani i, po defaultu, etični stručnjaci koji su sposobni da od majke otuđe novorođenče, ili da razdvoje novorođene blizance ("jedno ti je dovoljno, neko nema ni to ...!" - onda su sposobni i da otuđuju organe odraslim osobama bez njihove volje
Hromi Daba Hromi Daba 22:40 30.10.2007

Re: jeza

Unfuckable
... Zašto sumnjamo da je ovo moguće ? Podcenjujemo li moć & inventivnost kriminalnog uma uvek željnog extra novca, pa ma kako krvav on bio ?...a još ako je direktno povezan sa zanatom ...to olakšava stvari, jelteNemam dilemu : ako postoje - a postoje - visokokvalifikovani i, po defaultu, etični stručnjaci koji su sposobni da od majke otuđe novorođenče, ili da razdvoje novorođene blizance ("jedno ti je dovoljno, neko nema ni to ...!" - onda su sposobni i da otuđuju organe odraslim osobama bez njihove volje


Stvar je u tome da ovakve urbane legende ne koriste nikome. Podgrevaju paranoju i osecaj "neprijatelj vreba odasvud" i jedan su od direktnih preduslova za narastajuce otudjenje. Da li zelis da vidis Beograd u kome deca izlaze jedino pod budnim nadzorom roditelja, jer "pedofili i trgovci organima vrebaju iza svakog coska"? Jedina funkcija ove price je gajenje i negovanje straha, ne vidim kako ona pomaze u borbi protiv trgovine ljudima, decom i unutrasnjim organima. Ako mislis da je strah mobilizirajuci faktor za bilo sta dobro, mislim da gresis, dobar je jedino za pripremu lincovanja.

Sve uzasne price ovog sveta koje su mogle da se dese, desile su se i desice se opet - da li to znaci da ljudi ne trebaju da izadju iz kuce, jer ce zasigurno poginuti na jedan od milion mogucih nacina? Popurlarnost ovakvih prica je samo mera nepoverenja ljudi u sredinu u kojoj zive, nista vise od toga. Pa pogledaj samo sta si napisao: ako postoje dobri lekari, onda postoje i losi - ko da citam Alana Forda. Samo, Alan Ford je britka satira, a ti si ovo napisao mrtav ozbiljan. Jeste, losi lekari su sposobni da coveku izvade bubreg i prodaju ga, ali kakve to veze ima sa pricom koju si nam ponudio? Bar da si naveo ime laboratorije gde je mala "tipovana", sve se o dogadjaju zna, samo se ne zna jedan tako vazan podatak.
milmax milmax 23:56 30.10.2007

Re: jeza

Slusaj majstore,

I treba da se pise o ovim temama da bi ljudi malkice shvatili gde i kako zive.

Drugo, ja ne razumem ovog lika sto se inteligentno predstavlja kao KRALJ MAJMUNA...

Dal` covek misli da je blog visoko umna ekspresija filozofske misli ovapatvorenog nam cojstva i junastva nase svetle knjizevnosti olicene u zivopisnim tonovima pisanija ?

ili je mozda nesto poput tajnovite misli pisca koji nam zeli ukazati na vekovnu borbu za ekspresiju misli u ovaj nasoj milo otadzbini?

Blog je za razmenu misli ,K Majmuna, a ne za filozofiranje.

Jos je bolje sto je covek napisao da je to cuo i da ne moze da potvrdi, jer ako nisi znao istina je vrlo relativna stvar ako se veruje "cvrstim " dokazima medija raznoraznih.

Dobro je ,dakle, da se pise o ovome da bi covek sutra znao kako da se eventualno zastiti od olosa svake vrste.

I za kraj to ti je isto kao da sam ti ja rekao K Majmune, pardon Majmuna, : " nemoj ici kroz ozloglasen kraj kasno nocu, moze te neki tenkre pijani udariti i sl. " a ti mi kazes - nisi mi to rekao pravilnim jezikom nego satrovackim "tenkre", i stoga ja to ne priznajem... i lepo odes i neki te TENKRE zvekne flajkom pa se ti posle pitaj da li je sve bilo u mojoj recenici ispravno...
Jaril Jaril 00:31 31.10.2007

Re: jeza

To se dešava - blizu nas



Unfuckable - без намере да се сврстам на страну "злобних и зависних" - пробај да и из најзлонамерније критике извучеш нешто што можеш да употребиш.
У овоме што сам цитирао се одлсикава цео неспоразум.
Ти текстом хоћеш да кажеш да се "то дешава близу нас" а у ствари говориш да се "о томе приповеда - код нас".
Другим речима - ти хоћеш да подигнеш свест да се ТО ДЕШАВА, а у ствари само подгреваш СТРАХ ОД ТОГ ДЕШАВАЊА.
А у страху нема свести. Тада реагујемо инстинктивно и рефлексно.
Трећим речима - цео неспоразум није настао због (не)квалитета текста, већ што си имао једну намеру, а постигао нешто друго. А не могу да не приметим, да ти верујеш да си своју намеру остварио. И онда упадосмо у свађања и препуцавања. Ти верујеш, други хоће да те разувере - батином :))

П.С.: Ја бих на твом месту направио други текст који остварује ефекат који хоћу и прихватањем и разобличавањем неслагања намере и изведбе у овом тексту извукао корист за себе и друге.
П.П.С.: Ја нисам на твом месту.
П.П.П.С.: Ви остали, мало стрпљења.
eli eli 00:43 31.10.2007

Re: jeza

Zašto sumnjamo da je ovo moguće ?

Kada ne bi sumnjali,morali bi da prihvatimo i suocimo se sa realnoscu.Svasta se na ovim prostorima desavalo,pa valjda je ljudima lakse da jednostavno zazmure i prave se da toga nema "kod nas".Sto se tice vase price ne bi da ulazim u to dali je tacna ili ne,ali sa sigurnoscu mogu da kazem da se isto desavalo 90-tih u Makedoniji,samo sto su onda u pitanju bila romska deca.Mozete samo da zamislite dali i koliko se paznje posvetilo tome.
Unfuckable Unfuckable 07:05 31.10.2007

Re: jeza

@ Hromi Daba :

Funkcija ove priče je da ljudi saznaju nešto što sam ja saznao i da porazmisle koliko im to zvuči moguće / verovatno.
Napisao sam već da je u ovoj nesrećnoj zemlji razvijen svaki poznati vid organizovanog kriminala, te mi je nelogično da se samo ovaj vid ne dešava.
Ili da mislimo da se ne dešava zato što ga niko ne vidi...
Meni zvuči dovoljno jezivo da verujem da se dešava. Lični stav - lični blog, ok ?
Ti, očigledno imaš mnogo više poverenja u sudstvo, policiju i etičnost lekara ovde ( što se ovog poslednjeg tiče, ne mislim da smo mi neki izuzetak u svetu ) i ja neću taj stav da osporavam. Pročitaćeš novine, upalićeš tv, procunjaćeš još malo po Blogu....popričati možda sa nekim - i verovatno ćeš naići na mnogo potvrda za takav svoj stav, kladim se. . . - da te citiram sada, uz male izmene : Ne znam sada ja kako takav stav pomaže u borbi protiv trgovine ljudima ( o kojoj nisam reč rekao ) i otimanja ljudskih organa ( o čemu jesam poprilično rekao). Toliko o prividnoj konstruktivnosti tvojih opaski & nerealnim očekivanjima od mog texta.
Na linč nikoga nisam pozivao, da ne izlazi iz kuće, takođe.... ali da obrati pažnju - jesam.
Slažem se da se sve užasne priče dešavaju i desiće se opet ... - i zemljotresi se stalno dešavaju, al dok su negde na drugom kraju sveta - ne zabrinjavaju, jel ?
Ne nalazim ništa loše u određenoj dozi nepoverenja u dešavanja unutar ove države i grada - pogotovu što je evidentno da postoji popriličan interes tržišta, prevashodno izvozni - rekao bih, za robu o kojoj sam pisao.
Ne mogu da navedem ime laboratorije jer ga ne znam. (čak i da znam, pitanje je da li bih to uradio) - to mi je isto kao da si mi tražio da navedem ime, prezime i jmbg žrtve, a opet - sve se to svodi na staru priču o "verodostojnosti & pouzdanosti" teksta.
Ali, zanimljivo je to što si napisao : " Sve se o događaju zna, samo se ne zna jedan tako važan podatak"... - shvatiću ovo kao kompliment
Unfuckable Unfuckable 07:09 31.10.2007

Re: jeza

Dal` covek misli da je blog visoko umna ekspresija filozofske misli ovapatvorenog nam cojstva i junastva nase svetle knjizevnosti olicene u zivopisnim tonovima pisanija ?

ili je mozda nesto poput tajnovite misli pisca koji nam zeli ukazati na vekovnu borbu za ekspresiju misli u ovaj nasoj milo otadzbini?

Blog je za razmenu misli ,K Majmuna, a ne za filozofiranje.


/quote]
point, svaka čast ; ))))
Unfuckable Unfuckable 13:37 31.10.2007

Re: jeza

@ jaril :

Ти текстом хоћеш да кажеш да се "то дешава близу нас" а у ствари говориш да се "о томе приповеда - код нас".
П.С , П.П.С. П.П.П.С П.П.П.П.С....



Kao prvo, hvala ti na javljanju i na odmerenim i argumentovanim rečima - malo je toga na ovom blogu bilo u ova dva dana, pa se lako primeti.
Kada sam napisao blog - a napisan je u jednom dahu, što se lako primećuje - nisam razmišljao o tome koliko ovde ima književnih kritičara (osujećenih u pokušaju razvitka, al i to se računa....) - na koga se odnosi, njemu i smeta - nego mi je prva ideja bila da prenesem nešto što meni zvuči jako moguće & verovatno + moja osećanja u vezi toga.
Blog je lična stvar i lični stav, pa i lično verovanje, ako hoćeš - a ne RTS za koji plaćamo pretplatu...
Sled razmišljanja zašto tako mislim ( moguće & verovatno ) naveo sam ovde u par komentara.
Nisam tip koji će da menja nešto što je napisao samo zato što se to nekom ne dopada. Ne doživljavam sebe kao nekoga koga će obožavati da čitaju & uopšte obožavati...
Komentari i diskusija služe za to da se stvari pojasne i iskristališu - ako je potrebno - i ako uopšte postoje kanali ili mogućnosti za komuniciranje između diskutanata ( spremnost da se razmotri argument druge strane, n pr)...što u većini situacija ovde nije slučaj - tj komunikacija je "jednokanalna", bar se meni čini iz ove pozicije.
Ispalo je zanimljivije nego što sam očekivao - za prvi put.
Primećujem da je nekoliko "komentatora" ovde prisutno više zbog mene kao takvog - nego zbog teme koju sam postovao, a o kojoj nemaju ni jedan pametan komentar, ako me kapiraš...
Respect 2 U
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:02 31.10.2007

Re: jeza

Primećujem da je nekoliko "komentatora" ovde prisutno više zbog mene kao takvog - nego zbog teme koju sam postovao, a o kojoj nemaju ni jedan pametan komentar

Da, nazolost ljudi dolaze na blog, ne da bi diskutovali - vec da bi vredjali neistomisljenike i smestali im razne podlosti. Za ovih 8 meseci koliko sam na blogu, sam doziveo vise takvih stvari nego u celom zivotu, cak i od ljudi koji su mi na neki nacin bliski. U ljude se uvukla mrznja i nihilizam, nicega pozitivnog. Potpuno razumem tu pojavu u Srbiji, jer se sistem vrednosti totalno raspao i deformisao. Ljudi su razocarani i u beznadju, ne vide nigde nadu i resenje svojih problema - padaju u depresiju i ovakvo ponasanje je logicno, zato ih i ne krivim, ali ipak nije prijatno kada te neko vredja i smesta ti razne podlasti, kuzis stari:))
Hromi Daba Hromi Daba 15:58 31.10.2007

Re: jeza

Na linč nikoga nisam pozivao, da ne izlazi iz kuće, takođe.... ali da obrati pažnju - jesam


Na sta bi to ljudi trebalo da obrate paznju posle ovakve price? Da prestanu da idu na lekarske preglede? Pa i ovako je preventivna medicina u Srbiji na zalosnom nivou. Da decu traba stalno drzati pod nadzorom? Ima roditelja koji to rade, meni je takve dece zao. To sto nisi pozivao na linc nije nikakvo opravdanje, svi znamo sta je u stanju da napravi uplasena gomila.

Ne mogu da navedem ime laboratorije jer ga ne znam. (čak i da znam, pitanje je da li bih to uradio) - to mi je isto kao da si mi tražio da navedem ime, prezime i jmbg žrtve, a opet - sve se to svodi na staru priču o "verodostojnosti & pouzdanosti" teksta


Porucujes ljudima da se paze, ali cak i da znas, ne bi im rekao cega da se paze. Dozvolio bi da neko drugi koristi usluge te ustanove, bude tipovan i ostane bez jednog ili vise unutrasnjih organa? Jedino kako odavanje imena ustanove moze biti isto kao i odavanje imena i prezimena zrtve je ako je ta ustanova imala samo jednog pacijenta - nesrecnu devojku iz price, sto ne verujem da je slucaj. Otuda i moje insistiranje na "verodostojnosti" - zelim da znam koga treba da se cuvam. Priznaces da je ovako jednostavnije, ustanova neimenovana, a tebi savest mirna - ti si upozorio.

Ti, očigledno imaš mnogo više poverenja u sudstvo, policiju i etičnost lekara ovde ( što se ovog poslednjeg tiče, ne mislim da smo mi neki izuzetak u svetu ) i ja neću taj stav da osporavam


Ne, ja nemam poverenja u srpske organe vlasti, sudstvo i policiju, ali ni uz najbolju volju u ovome sto si sa nama podelio ne vidim nista optuzujuce po njih. Dovoditi eticnost lekara u Srbiji u ravan ove price jednostavno znaci da zbog pretpostavke da nekolicina cine kriminalne radnje neovlascenog vadjenje unutrasnjih organa, treba sumnjati u svakog lekara u Srbiji. Pa ako je dotle doslo, onda je stvarno zadnje vreme.

Znam da ti je ovo prvi prilog na blogu, pa nek bude da se prvi macici u vodu bacaju. Jeste okrutno, ali privatnost si svom misljenju oduzeo onog trenutka kada si ga pruzio internet zajednici na uvid. Ona retko kad oprasta aljkavost koju si ispoljio pisuci ovo gore, zato vise pameti sledeci put - i za tvoje i za nase dobro.
Unfuckable Unfuckable 16:20 31.10.2007

Re: jeza

@ Hromi Daba :
To sto nisi pozivao na linc nije nikakvo opravdanje, svi znamo sta je u stanju da napravi uplasena gomila.

no comment - sve si sam rekao ( da sad ne idemo u sitnice tipa : a koja to uplašena gomila...paranoja i širenje straha za koje inače mene optužuješ... ) - mora da je već dosta puta do sada ta uplašena gomila napravila zilion sranja motivisana pisanjima po ovom blogu .... ?????


Otuda i moje insistiranje na "verodostojnosti" - zelim da znam koga treba da se cuvam.

Nisi prvi koji insistira upravo na detaljima za koje sam odmah naveo da ne mogu da pružim. Ako ti nije - posle čitanja posta & komentara jasno da nisam ni mogao da ti navedem koga da se čuvaš i kako - besmisleno je, a i glupo da ti ponavljam...

Dovoditi eticnost lekara u Srbiji u ravan ove price jednostavno znaci da zbog pretpostavke da nekolicina cine kriminalne radnje neovlascenog vadjenje unutrasnjih organa, treba sumnjati u svakog lekara u Srbiji.

Nigde nisam rekao da treba sumnjati u svakog lekara u Srbiji. Ali ponavljam da neki lekari u Srbiji :
- kradu novorođenčad
- rade nelegalne operacije za teške pare
- rade legalne operacije za teške pare
- učestvuju u trgovini ljudskim organima & tkivima ( krv uključena)
- učestvuju u zločinu otimanja organa od živih ljudi
..dopiši sam još ponešto ako te ne mrzi...?
"Etičnost bez znanja je opasna, a znanje bez etike je monstruozno". Ovde se radi o neetičnosti koja je, večito žedna para, metastazirala u težak zločin
Jeste mi prvi prilog na Blogu. Što se okrutnosti & privatnosti tiče - ne razmišljam o tome, i ne vidim kako sam to dao svoju privatnost "zajednici na uvid" - dovoljno je okrutno ovo što sam opisao.
Hromi Daba Hromi Daba 17:21 31.10.2007

Re: jeza

Mogu samo da konstatujem da si, kao obracajuci se meni, uglavno ignorisao sve sto sam imao da kazem na temu. To je, naravno, tvoje pravo, a moje je pravo da takav razgovor gluvih telefona ne prihvatim.
Unfuckable Unfuckable 20:03 31.10.2007

Re: jeza

Kada ne bi sumnjali,morali bi da prihvatimo i suocimo se sa realnoscu.Svasta se na ovim prostorima desavalo,pa valjda je ljudima lakse da jednostavno zazmure i prave se da toga nema "kod nas".Sto se tice vase price ne bi da ulazim u to dali je tacna ili ne,ali sa sigurnoscu mogu da kazem da se isto desavalo 90-tih u Makedoniji


/quote]
@ eli
U pravu si, eli - suočavanje je ovde problem - a ne "kvalitet" ili prelom teksta...ali to je tako karakteristično za naš mentalitet.....glava u pesak i sve 5 !
Odličan šlagvort ste mi dali : ispadoše Makedonci napredniji od nas u organizovanju kriminala - ako je verovati nekim komentatorima ovde, kakva divna vest !
Unfuckable Unfuckable 20:42 31.10.2007

Re: jeza

Da, nazolost ljudi dolaze na blog, ne da bi diskutovali - vec da bi vredjali neistomisljenike i smestali im razne podlosti. Za ovih 8 meseci koliko sam na blogu, sam doziveo vise takvih stvari nego u celom zivotu, cak i od ljudi koji su mi na neki nacin bliski.




Sve stoji od ovoga što si napisao BZ, ja video & sometimes učestvovao ( u stvaranju "ravnoteže..." )
milmax milmax 23:48 31.10.2007

Re: jeza


Citah dole komentare (ispod ovog sto pisem)...

I ne vredi ... neki ljudi jednostavno ne kapiraju...

Unf - trebao si jos jacu pricu da objavis ,dakle ljudi moji ne zivite u ruzicastom svetu vec u jako zlobnom. Da bi covek mogao preziveti u takvom svetu on/ona moraju da vole druge ljude i samim tim ucine zivot podnosljivim.

Price kao ova o zlim zloupotrebama (namerno sam ovako napisao-dusebriznici,koji sve znate o pravopisu, blogu, temi, uvodu i razradi te zakljucku,BRE) samo dokazuju gde ide ovaj svet. Apsolutno sam siguran da je stvarnost jos gora od ove jedne price.

Zato pamet u glavu ( ko ima ) i pazite na sebe i bliznje.
vesna75 vesna75 09:10 31.10.2007

...

Nemam ništa da kažem na ovu temu. Ako je istina, užasno je, ako je trač, opet je užasno da nekome padne na pamet da smišlja tako morbidne priče. Hoću samo da ti čestitam blogoprvenče.
Unfuckable Unfuckable 11:03 31.10.2007

Re: ...

Hvala Vesna.
Nije izmišljeno
Pišemo se ; )))
mariopan mariopan 15:42 31.10.2007

Re: ...PITANJE

Evo jednog pitanja za sve one koji ne veruju da se ve ovo dogadja i da je moguce.

Pohapsena grupa takozvanih humanitaraca iz Francuske koja je pokusala da izvede iz Cada grupu od 103 deteta optuzena je za trgovinu decom i to za potrebe pedofilskog lanca i trgovinu organima. Ako trgovina organima NE POSTOJI zasto je pokrenuta istraga i u tom pravcu?

Ako takva trgovina postoji ,a to najbolje zna policija koja i vodi istragu , onda moraju postojati i visokoobrazovani strucnjaci za transplantaciju koji ce takav organ strucno da izvade i sacuvaju i presade onome ko najvise plati.Naravno prvenstveno treba da postoji potpuna podudarnost organa davaoca i primaoca i to se mora na nekoj klinici utvrditi sa najvecom mogucom tacnoscu...sto nas opet dovodi do postojanja mreze kriminalaca najnizeg nivoa i najgorih ljudskih osobina i to medju lekarima i hirurzima...dakle neki novi DR MENGELE radi tamo negde u Evropi ili Americi...i lepo zivi od toga..i ne pece ga savest sto je necije dete zivotom platilo da bi necije bogato dete zivelo a on za svoj honorar kupio jos jedan auto ili nakit svojoj zeni.To je horor i to stvaran.Sacekacemo tu istragu da se okonca ali sama istraga u tom pravcu govori da trgovina organima..organizovana..postoji.
Hromi Daba Hromi Daba 16:14 31.10.2007

Re: ...PITANJE

Ako trgovina organima NE POSTOJI zasto je pokrenuta istraga i u tom pravcu


Trgovina robljem i organima postoji. Medjtim, prica ovde ispricana, na nacina na koji je ispricana, nema puno veze sa tim problemom.

Jednom davno, dok sam bio omladinac, dopao mi je u ruke neki glasnik katolicke crkve - "Glas Koncila" ili tako nesto. Prelistavajuci ga, da ubijem vreme dok sam cekao autoibus, naleteo sam na pricu o ribaru koji je bio jako siromasan i nista nije mogao da ulovi. Onda se jednog dana pomolio bogu i iznenada naleteo na ogromno jato riba. Napunio je mreze i srecan se vratio kuci. Da li verujem da ima siromasnih ribara? Verujem. Da li verujem da ima siromasnih ribara koji se mole bogu? Verujem. Da li verujem da ima siromasnih ribara kojima se sreca preokrene nakon molitve, pa nalete na jato riba? Verujem. Da li cu zbog toga poceti da verujem u boga? Necu.
eli eli 16:44 31.10.2007

Re: ...PITANJE

Da li cu zbog toga poceti da verujem u boga? Necu.

Dali ce zbog vaseg neverovanja Bog prestati da postoji?Ili trgovina organima ,zbog prema vama pogresno prezentovane price?
Hromi Daba Hromi Daba 17:56 31.10.2007

Re: ...PITANJE

Moja prica je metaforicna i niste pravilno identifikovali subjekat. Pandan trgovini organima u mojoj prici nije bog, nego ribar koji je ulovio ribu nakon molitve. Bog u mojoj prici je ideoloska konstrukcija koja se na osnovu fakta o ribaru gradi i pokusava plasirati. U ovom konkretnom slucaju, plasira se slika lekara kome ne treba verovati i gradi se svest o riziku kome se izlazemo odlaskom na lekarski pregled. Pri tome taj rizik nije kvantifikovan ni jednim jedinim proverljivim podatkom. Ono sto mi je posebno odbojno kao roditelju u svemu tome je koriscenje 16-godisnje devojke kao sretstva za plasiranje te price. Kao da mi nije dosta moje brige, nego mi treba dodatnog panicarenja.
Unfuckable Unfuckable 19:50 31.10.2007

Re: ...PITANJE


@ Hromi Daba :
Pri tome taj rizik nije kvantifikovan ni jednim jedinim proverljivim podatkom. Ono sto mi je posebno odbojno kao roditelju u svemu tome je koriscenje 16-godisnje devojke kao sretstva za plasiranje te price. Kao da mi nije dosta moje brige, nego mi treba dodatnog panicarenja.



Ok , hajde da probamo ovako :
- izmestimo priču nešto zapadnije - biraj - Italija, US....Brazil... - i promenimo glavnu ličnost iz devojke u dečaka
Da li bi ti onda priča delovala verovatnije - bez dodatnih "poverljivih" podataka i smetnje što se "koristi" 16 godišnja devojka kao "sredstvo", i da li bi onda imao manje brige ? Zvučalo bi bolje, jel ?
...a bolje bi - u tvom konkretnom slučaju značilo - ne moram da mislim, to se dešava negde tamo ....
eli eli 22:45 31.10.2007

Re: ...PITANJE

Ideoloska konstrukcija koja se gradi na osnovu fakta!?Koliko god da je zastrasujuc ovaj primer,drago mi je da je ovde postavljen,bas zato sto sam roditelj.Ne mislim da decu treba preterano kontrolisati ili zastrasivati,ali zato su tu roditelji da urade sve da ih sacuvaju na najbolji moguci nacin,ne sa panicarenjem i negiranjem koje se vidi kod vas nego razumno i sa zdravom dozom opreznosti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana