ja sam rodjen samo zato da budem sonjo...

antioksidant RSS / 16.09.2009. u 19:51

ne, nije nastavak cuvenog bloga. da, jeste pitanje: kako zvuce ovi stihovi kada ih peva davorin bogovic?

 

ne znam ali zelim da znam. jer verujem da vise nikada necu cuti dzonija a azra mi toliko puno znaci u svakom pakovanju koje moze doci do mene. znam da je azra samo dzoni ali moja masta ce uciniti sve sto treba...

ne
ja treniram da gadjam
ne
ja treniram da mrzim
ne
ja treniram da slusam
ponekad sam usamljen
a i plasim se
drzim te na stolu
gospode  

 

 

 

 i

15. oktobra dom omladine

 

ja sam rodjen samo zato
da budem sonjo
da me sutiraju naokolo kao zvijer
da me svaka kreatura gazi
posto joj se digne
i da glupo prozivim svoj vijek
ja sam sitna marioneta
u ovo profitersko vrijeme
od pocetka pa do kraja malerozan broj
ja sam glavna atrakcija
ulicnog spektakla
uslagirana konstanta
s rupom na mozgu
gledam kako prolaze djecaci
oni ne razumiju svoj svijet
slusam kako balave izmedju sebe
zivo im se jebe za sve

 

 



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

samo_nesto_da_kazem samo_nesto_da_kazem 10:01 17.09.2009

Re: Eh da nisu...

Odozgo ili odozdo?


Narodna izreka. Ti odma' na perverzije mislis...
gorran2 gorran2 10:24 17.09.2009

Re: Eh da nisu...

Ti odma' na perverzije mislis...
24/7
solcence solcence 13:27 17.09.2009

..............


bubamarac bubamarac 15:21 17.09.2009

Re: ..............

Zdravo. Ja sam Djordje, a moj nik bubamarac. Dugo pratim blog 92. Nikad se nisam registrovao jer nisam imao neku potrebu, a i moji komentari ne bi bili nista epohalni ni narocito smisleni.
Ali, rijec je o Dzoniju.
U Makarskoj, osamdeset druge, trece, koncert Azre na fudbalskom stadionu. Ploca Suncana strana ulice. Klinac sa starijom sestrom na moru. Nakon pet, sest pjesama, nestade struje.
Krajem osamdesetih, kad sam se vec pomirio (cuj pomirio) da Azra vise ne postoji, u Sarajevu plakati AZRA u CDA. Ljetna basta. Zurimo moj drug, sada kum, Miso uz Bjelave dva sata ranije, a iz baste se ori
Ne zalim celave,
ne zalim podbule,
sezdeset godina,
a jaaa venem mlaaad
a jaaaaaa venem mlaaad...
Tonska proba je kratko trajala, koncert dugo. Bez bisa.
Treba li pomenuti da je period izmedju ta dva koncerta, najljepsi period mladosti, nekoga ko se rodio u drugoj polovini sesdesetih, a Branimir Dzoni Stulic tj. Azra, su neodvojivi dio te bajke.

P.S. Ne bih ni sada, pod stare dane, izmisljao neki nik i sifru, samo da je neko od vas postavio pjesmu Gospodar samoce, ili Vrijeme odluke, bar.
Posto ja to ne umijem , zamolio bih nekoga da to uradi umjesto mene. Hvala.
Blade Runner Blade Runner 15:29 17.09.2009

Re: ..............

gordanac gordanac 15:30 17.09.2009

---



gordanac gordanac 15:32 17.09.2009

:))

bonus track :))
možda najbolja retko slušana...

rapunzel rapunzel 15:36 17.09.2009

Re: :))

gordanac
Blade Runner Blade Runner 15:55 17.09.2009

Re: :))

mirelarado mirelarado 16:09 17.09.2009

Re: :))

gordanac gordanac 16:20 17.09.2009

Re: :))

о је
може, може...

Spiridon Spiridon 14:39 17.09.2009

moja omiljena

bubamarac bubamarac 16:01 17.09.2009

Re: moja omiljena

Da pokusam.http://www.youtube.com/watch?v=_v256kaxeCQ
antioksidant antioksidant 16:14 17.09.2009

Re: moja omiljena

Da pokusam.http://www.youtube.com/watch?v=_v256kaxeCQ


linak
gordanac gordanac 16:18 17.09.2009

link i YouTube

bubamarac
Da pokusam.http://www.youtube.com/watch?v=_v256kaxeCQ

1. adresu sa YouTube copy
2. "klik" na ikonicu YouTube u editoru komentar, "skoči" prozorče, pa u njega - "paste" adresu YouTube
3. "klik" OK
4. "klik" pregledaj, ako se "vidi" - "klik" na "objavi"

Ako hoćeš link, a ne da se vidi "klip" ondaK:
1. adresu sa YouTube copy
2. "klik" na ikonicu koja liči na "karikice", skoći prozorče, pa u njegu - "paste" YouTube adresu
3. "Klik" OK
4. između uglastih zagrada upiši šta god ti je volja
5. "klik" pregledaj", ako je upisano za link crveno - "klik" na objavi

писофкејк
cult cult 07:48 18.09.2009

Re: moja omiljena

kažeš sanjala sam te sinoć....


Biljana 77 Biljana 77 16:16 17.09.2009

Nemam više ni s kim,

a ni protiv koga...

Gazda M. postavio Ako znaš bilo što, pa meni ostaje:
Kao ti i ja
Genije. Od naših možda još Milan Mladenović...

ps. 3N se podrazumeva iz mnogobrojnih razloga
Goran Vučković Goran Vučković 16:28 17.09.2009

Re: Nemam više ni s kim,

Genije. Od naših možda još Milan Mladenović...

Mi smo Džonijevi, Džoni je naš!
Biljana 77 Biljana 77 16:36 17.09.2009

Re: Nemam više ni s kim,

Od naših možda još
Mislila sam na muzičare sa prostora bivše SFRJ, da ne bude zabune.
Goran Vučković Goran Vučković 16:41 17.09.2009

Re: Nemam više ni s kim,

Predin? Rundek?
Biljana 77 Biljana 77 16:46 17.09.2009

Re: Nemam više ni s kim,

Goran Vučković
Predin? Rundek?
Mea culpa! Zaboravih..
vishnja92 vishnja92 16:47 17.09.2009

Re: Nemam više ni s kim,

antioksidant antioksidant 16:53 17.09.2009

ovo je jace od mene

Od naših možda još


aki rahimovski?


gordanac gordanac 16:57 17.09.2009

ovo je jace od mene

..a i ja ne mogu da odolim! :))
najbolji...


(znam da je troll, neću više, a nije da mi ne pada na pamet )
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:04 17.09.2009

Re: Nemam više ni s kim,

Od naših možda još

Neizbežan

Točak
gordanac gordanac 17:08 17.09.2009

i još jedan...

Milutin Milošević
Od naših možda još

Neizbežan

Točak

neizbežan:

antioksidant antioksidant 18:32 17.09.2009

Re: i još jedan...

koje vreme doslo kad ne kapirate da se zezam sa akijem

ima lepih pesama i nije jedini ... ali pricamo o sasvim drugoj dimenziji u kojoj obitavaju azra ili ekv...

jos ce neko da mi pomene bajagu
antioksidant antioksidant 18:35 17.09.2009

Re: ovo je jace od mene

znam da je troll, neću više, a nije da mi ne pada na pamet )

i nemam trola ovde...

samo nastavi. ja sam vec prolupao i krecem : ))))))))))))))))

samo glasno molicu

Biljana 77 Biljana 77 18:37 17.09.2009

Re: i još jedan...

u kojoj obitavaju azra ili ekv...

btw. za akija nisam ni znala ko je (mislim znam za PV, ali nisam imala pojma kako im se zove frontman) ..nešto nisam pratila scenu; naučih nešto danas.

EDIT:
jos ce neko da mi pomene bajagu
Danas na poslu slušamo neki radio () i narečeni Bajaga.. mnooogo dooosadna muzika.
antioksidant antioksidant 18:53 17.09.2009

preporucujem



Goran Vučković Goran Vučković 19:34 17.09.2009

Re: i još jedan...

Aki je samo pevao - pretpostavljam da si hteo da kažeš - Hus?
antioksidant antioksidant 19:49 17.09.2009

Re: i još jedan...

Aki je samo pevao - pretpostavljam da si hteo da kažeš - Hus?

ma znam ali aki je bio smesniji. ali su me shvatili ozbiljno i bili smo na pola koraka od bajage
Goran Vučković Goran Vučković 19:50 17.09.2009

Re: i još jedan...

ma znam ali aki je bio smesniji. ali su me shvatili ozbiljno i bili smo na pola koraka od bajage

bababambambam neću ništa da znam
rapunzel rapunzel 08:45 18.09.2009

Re: i još jedan...

čekte ljudi, a Boris Bele (Buldožer)!

mamaaa, mamaa,
kupi mi curu mama,
al da bude golaaa

ili:

ja sam muškarac koji ti neće uzeti za zlo
ako odmah kažeš da
odmah kaži, odmah kaži da!

Unfuckable Unfuckable 18:54 17.09.2009

Bogović...hm, da

Krajnje ličan komentar :
Rekao sam već dosta puta da za mene lično, Azra ne postoji od '86, tj da je njihova poslednja prava ploča bila "Krivo srastanje" (možda čak ni ta , već "Kad fazani lete" )
i da mi nije žao što se neće nikada više okupiti, jer jednostavno, ne možeš se dva puta okupati u istoj vodi ("..i ostati čist" - šaljivi prilog jedne pametne devojke)
Jednostavno je : Džonijeve pesme ne stoje bez harizme, stava, besa, ljutnje, paranoje, tvrdoglavosti,čudnog rifa i nemoguće dikcije samog Džonija Štulića, onog Džonija Štulića s kraja sedamdesetih i početka osamdesetih, tj iz vremena sumraka umirućeg Diktatora a potom i posledične Diktature Mrtvaca kao kulise za lagano podizanje "starih parola" kojima se boja ne vidi a koje najavljuju devedesete, što ćemo svi kasnije baš dobro upamtiti.
Dakle, dosta nas je nekako retroaktivno skapiralo te stihove i povremenu ali znatnu jezu koja je iz njih dopirala, katkad protkanu čarobnim minijaturama nežnosti i lepote u momentima kada se Majstor, posle obaveznog i, kako je vreme prolazilo - sve češćeg lutanja i obračuna sa demonima po terasama svesti i raznim barikadama , opet malo vrati na svoje Beatles izvorište.
Muka mi je bila već od onog trubljenja i čistog profiterstva, začinjenih sa više nego par kapi poruge izlaganjem neke krajnje bezvezne biste a iskazanog kroz naoko simpatični "Tribute Azri" u Zagrebu, čini mi se 2002, koji je na žalost, postao izgleda, tradicionalan, a ni sada povodom ovog događaja koji se ima odigrati u Beogradu ne osećam neku bitnu razliku, osim loše prikrivene (i teško ostvarive) želje da popuše poluprazan Dom i shvate poruku da ipak nismo tako glupi.
Osim toga, ta stalna prizivanja i prozivanja "Džoni vrati se" etc i pored sasvim očigledne želje Prozvanog da ostane gospodar svog života i svoje samoće, nekog kao ja moraju bar da iznerviraju. Na stranu to što svi znaju sve, a najpre to da To - ne bi bilo više - To, što sva ta prizivanja čini još licemernijim.
Tlapnje da se želi održati plamičak sećanja na ceo taj opus, jednostavno kod mene ne rade pos'o.
Prodajemo klincima Azru bez Džonija, i još mu pakujemo kult ličnosti - sjajno, zar ne? Bilo kom drugom tribute bendu u startu skidam kapu, ali ne volim kada ne mogu da raspoznam Lajnera od Tife, Hrnjaka od Bebeka ili Islamovića, malo mi se gadi to.
Paralelno sa tim projektom ispilio se nekako i film Ines Pletikos - "Kad Miki kaže da se boji" koji obrađuje glavne junake Džonijevih pesama, uz više nego korektan prikaz političko - socijalno - ekonomskog okoliša, gde su svi nekako, a naknadno, pridavali sebi malo veći podrivački značaj i pamet neg' što bi bilo logično, ali to tako uvek biva.
Pažljivijem posmatraču će posle, recimo, tridesetog gledanja verovatno privući pažnju to da popriličan broj aktera ovog poludokumentarca na blago do umereno posprdan način razmatra život, delo i ličnost Džonija Štulića, i da je lajtmotiv priče neverica (iza koje mora stajati malo zavisti, heh) da je takav ______lik uopšte uspeo nešto da napravi, uz priznanje da ipak eto - jeste, ali opet ono neverujuće, promrmljano malne sebi u bradu "a bio je jedan od nas"...
Iskreno : film ima par lepih pričica, par snimaka tj.momenata gde se može osetiti pritisak u glavi, par veoma lepih i retkih fotografija, par zanimljivih audio snimaka (izvedba pesme "Nedeljni komentar" je moj apsolutni favorit, kladim se da je ni maksin "sajko" ne bi prepoznao)
i - po meni centralno mesto cele naknadne Trgovine Porodičnim Nakitom koje govori mnogo ali ne objašnjava ništa : momenat susreta Lajnera i Hrnjaka, negde u Madžarskoj, kada Lajner kaže "I On je ovde", a na Hrnjakov maltene zabrinuti izraz lica - pokazuje mu onu idiotsku bistu u drugoj prostoriji.
Opet, ne mogu da se ljutim na Ljude, koje smatram kostima i mišićima, sa par kapi duše, oličene u Lajnerovom vokalu, one prave Azre - jednostavno - oni su Ga tako videli i doživljavali.
(objašnjavao sam to negde : Džoni je jako mnogo radio na tome da sakupi "pravu" postavu : i kada mu se to posrećilo, nije želeo da se zaustavi nego je insistirao na manijakalnim probama i uvežbavanjima. Dvojici klinaca koji su omirisali Čari Slave to nikako nije moglo biti lagodno)
Imajući sve to u ovoj mojoj velikoj glavi, putujući kroz život - koji je sve samo ne običnog tempa, ne mogu a da ne osetim trag osamnaestkaratnog razočaranja.
Bogović ?
Što se mene lično tiče, možete i Liama G. da dovedete. Ili Roll Over Juricu, svejedno.
Ja neću biti tamo.
A ni Džoni.

ps : a ko će da im svira gitaru ?
vishnja92 vishnja92 20:01 17.09.2009

Re: Bogović...hm, da

evo, ga, konacno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:03 17.09.2009

Re: Bogović...hm, da

vishnja92
evo, ga, konacno.

Ко? Џони химселф?

П.С.
Ник му је у складу са музиком.
bauer. bauer. 20:11 17.09.2009

Re: Bogović...hm, da

evo, ga, konacno.

i ja sam se bio zabrinuo, ovakva tema, a njega ga nema
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:12 17.09.2009

Re: Bogović...hm, da

ovakva tema, a njega ga nema

pa ne odgovara mu sta je tu cudno?
antioksidant antioksidant 20:13 17.09.2009

Re: Bogović...hm, da

Чекао сам овакав лични став... И ја сам размишљао и о томе. Колин је скорије писао о сличној распродаји породичног сребра (које у овом случају није баш до краја ни наше). И као што је тамо написано - ово није претензија да је нешто што није. Лепо подсећање које сваког одвезе тамо где сам жели да иде. Азра је самим помињањем концерта (са бистом (какав бизарни детаљ) или без ње) одсвирала пар концерата у главама неких људи (и у мојој а и у твојој сигурно). Ни Штулић сада није у стварности оно што је у мојој или твојој глави...

Азре више нема. Али је чујем сваки пут кад затворим очи и пожелим да је чујем.

И још једна ствар - помињало се да је Азра (и то права) требало да свира на оној "музичкој академији" у продукцији Б92...(где је Анастазија певала). За то ми је драго што се није десило јер је тако Штулић остао оно што јесте а са овим зезањем ја ћу ускоро добити фину симулацију а Џони остаје Џони. Фрајер до краја....

Ко ће свирати гитару? Па ја претпостављам да ће бина бити препуна разноразних "бекап" музичара...

И не верујем да ће бити полупразно. Ипак има довољно шминкера у граду...

Поздрав Унф
vishnja92 vishnja92 20:13 17.09.2009

Re: Bogović...hm, da

Ко? Џони химселф?

da, Џони химселф :)
(nista ne reci, totalna ontoloska zavrzlama )

htela sam da kazem - sad je ovaj blog napravio pun krug, iz ovog ili onog razloga - meni je srce na mestu, a kome nije nek si pusti klip koji ce ga smestiti gde treba.

hm :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:19 17.09.2009

Re: Bogović...hm, da

antioksidant
И не верујем да ће бити полупразно. Ипак има довољно шминкера у граду...

Шминкери су били они који су слушали музику оног што живи у Сесветском Краљевцу и зову га Јура. Не верујем да ти другови београдски посећују овакве концерте.
antioksidant antioksidant 20:23 17.09.2009

Re: Bogović...hm, da

Шминкери су били они који су слушали музику оног што живи у Сесветском Краљевцу и зову га Јура. Не верујем да ти другови београдски посећују овакве концерте.

ОК .- фенсера
Alava Alava 22:50 17.09.2009

Re: Bogović...hm, da

sjajno, zar ne?

E Anfače, kaže se sjajno, ne?

Sad mali trol

Za Anfaka sam dosad mislila da je alter-ego brojnih poznatih ličnosti, između ostalog padali su mi na pamet i Olja Bećković i Teofil Pančić, a to kažem jer je bilo momenata kad sam mislila i da je Džoni himself.
bubamarac bubamarac 08:42 18.09.2009

Re: Bogović...hm, da

Ипак има довољно шминкера у граду...

ОК .- фенсера

A i ovdje na blogu poneki.
sybil sybil 11:37 18.09.2009

Re: Bogović...hm, da

Unfuckable

i ja se zabrinula, nema te, a teme vruce.

niko ne sme da ti stane na crtu?

evo ja cu.

Krajnje ličan komentar :Rekao sam već dosta puta da za mene lično, Azra ne postoji od '86, tj da je njihova poslednja prava ploča bila "Krivo srastanje" (možda čak ni ta , već "Kad fazani lete" )i da mi nije žao što se neće nikada više okupiti, jer jednostavno, ne možeš se dva puta okupati u istoj vodi ("..i ostati čist" - šaljivi prilog jedne pametne devojke)


Po tebi licno dakle treba odbaciti kao bezvredan folk inspirisan opus. Podseticu te da mnogi veliki umetnici u svom CV-ju u odeljku originalnost imaju napisano “stil je kombinacija folka, kantri i rock muzike i zadovoljsvo je slusati zbog emocionalnog naboja »

Jednostavno je : Džonijeve pesme ne stoje bez harizme, stava, besa, ljutnje, paranoje, tvrdoglavosti,čudnog rifa i nemoguće dikcije samog Džonija Štulića, onog Džonija Štulića s kraja sedamdesetih i početka osamdesetih, tj iz vremena sumraka umirućeg Diktatora a potom i posledične Diktature Mrtvaca kao kulise za lagano podizanje "starih parola" kojima se boja ne vidi a koje najavljuju devedesete, što ćemo svi kasnije baš dobro upamtiti. Dakle, dosta nas je nekako retroaktivno skapiralo te stihove i povremenu ali znatnu jezu koja je iz njih dopirala, katkad protkanu čarobnim minijaturama nežnosti i lepote u momentima kada se Majstor, posle obaveznog i, kako je vreme prolazilo - sve češćeg lutanja i obračuna sa demonima po terasama svesti i raznim barikadama , opet malo vrati na svoje Beatles izvorište
.

Pa nece biti. Dzonijeve pesme stoje uvek, u svakom vremenu, zato sto on pokrece prvenstveno, ali ne samo, preko jasnog, mocnog, rezonantnog i virtuoznog jezika.
Populisticka umetnost zraci adolescentske emocije narcisoidne samopromocije, seksizma, vulgarnosti i nasilja. Populisticka umetnost kao i sport nudi iskustva kolektivnog identiteta. Slikarstvo, literatura, dizajn mogu da artikulisu odredjene vrednosti, a jedino muzika cini da osecamo vrednosti. Emocionalna neposrednost u populizmu se postize vulgarnom, grubom, uzasnom cak, sentimentalno-pateticnom kic umetnoscu. Stulic je posebna i retka umetnicka pojava. Kvalitet osecanja koje prenosi a koja poticu iz kompleksnih ubedjenja u kompleksnom muzickom kontekstu, uzdize njegov rad na pijedastal ozbiljne umetnosti. Stulic nije grupna emocija, on je sofisticirana, izolovana individua u grandioznom umetnickom aktu, uvek i svuda, bio i ostao. I ta iluzija anti-institucionalne inteligencije, ozbiljnosti i srece je izuzetna, zivi i zivece zauvek. Stulica je nemoguce reprodukovati, moguc je samo njegov nacin, jedinstveno zadovoljstvo individualnosti.

I zasto Rolling Stonesi ne idu u penziju ? Sto Dylan pravi muziku u 70-im, nije to to.
Kako ce sada da govori o zaljenju za nepovratno izgubljenim (“It ‘aint me babe”) ,

o odbacivanju burzoaskog ideala sredjenih veza I da kaze sa razarajucom iskrenoscu da ne moze da se nosi sa idealom. you say you are…ne you are looking….znaci stereotipi smetaju. To kaze optuzujucim glasom, ali bez trijumfalizma ili oholosti da je ona u stereotipu. Tuzno I napeto. Ona u suzama, on kamen.
Eto, jedan trenutak u vremenu.
I zasto Stulic ne bi mogao da stvara do 90-te? Sigurno bi tako bilo da nam se nisu desili pogromi.

Muka mi je bila već od onog trubljenja i čistog profiterstva, začinjenih sa više nego par kapi poruge izlaganjem neke krajnje bezvezne biste a iskazanog kroz naoko simpatični "Tribute Azri" u Zagrebu, čini mi se 2002, koji je na žalost, postao izgleda, tradicionalan, a ni sada povodom ovog događaja koji se ima odigrati u Beogradu ne osećam neku bitnu razliku, osim loše prikrivene (i teško ostvarive) želje da popuše poluprazan Dom i shvate poruku da ipak nismo tako glupi.Osim toga, ta stalna prizivanja i prozivanja "Džoni vrati se" etc i pored sasvim očigledne želje Prozvanog da ostane gospodar svog života i svoje samoće, nekog kao ja moraju bar da iznerviraju. Na stranu to što svi znaju sve, a najpre to da To - ne bi bilo više - To, što sva ta prizivanja čini još licemernijim.Tlapnje da se želi održati plamičak sećanja na ceo taj opus, jednostavno kod mene ne rade pos'o.Prodajemo klincima Azru bez Džonija, i još mu pakujemo kult ličnosti - sjajno, zar ne?


Ne treba niko da kaze – Dzoni vrati se, zvuci pateticno. Ali, ono sto svi treba da kazu to je da su mu drzave Hrvatska I Srbija ukrale intelektualnu svojinu, a intelektualna svojina je svetinja, odnosno kradja intelektualne svojine je zlocin, sto znaci da im treba obustaviti progress ka EU zbog kradje. Dalje, ono sto svi u glas treba da ponavljaju jeste – vratite pokradeno, i tek onda moze come back.

Što se mene lično tiče, možete i Liama G. da dovedete. Ili Roll Over Juricu, svejedno.Ja neću biti tamo.A ni Džoni.ps : a ko će da im svira gitaru ?

Prvo da vrate pokradeno, pa na koncert kao ljudi.
jerry92 jerry92 23:44 17.09.2009

3N

3 N

3n
zbog čega primatima nikad ne isključuju elektriku
oni u principu ionako rijetko čitaju
a i to što čitaju krive stvari čitaju
pa zašto im onda ne isključuju elektriku

želite li dobro svojoj djeci zaslužni
želite li možda najbolje
ne
ja treniram da gađam
ne
ja treniram da mrzim
ne
ja treniram da slušam
ponekad sam usamljen
a i plašim se
držim te na stolu
gospode

sanjao sam fini party
mnogo ljudi
nigdje žandara
sanjao sam sretna lica
dugo nisam takva gledao
znam za smijeh
zbog čega da se smijem
znam za ples
nikom se ne pleše
znam za noć
vidim
tu je oko mene
kao nesreća na putu
kao život
ili smrt

ja se zovem pola horvat ljubila sam mrtvog čovjeka
stigao je po zadatku cijelo vrijeme sam ga čekala
proljeće ili možda jesen
ne znam
sjećam se gorjele su svijeće
a ruke njegove tako muške i prozračne
kao putokaz za nešto
za logor
ili smrt


prisjećam se mnogih stvari ali pamtim jedan doživljaj
by the way
nisam bio krupna zvjerka morao sam ići do kraja
bila je tako lijepa te večeri
kao kad tamna voda izvire
kao kad neobično zabljesne
kao izvještaj centrali
kao udar
sudbina
jerry92 jerry92 23:56 17.09.2009

predviđanje rata

U ovoj pesmi je predvideo rat. To je bila 1983. godina.

Nemir i strast

ili je nemir
ili je strast
ima tog ovdje isuviše

ljeti dolijeće na tisuće ždralova
u prvom sutonu jedan od njih
skida prsten sa zelene naranče
predah između ratova

zašto uzdišu stasale djevojke
poljupce ionako nitko ne broji
olovni kovčezi nošeni maticom
kriju šarena odličja


ili je nemir
ili je strast
ima tog ovdje isuviše
bubamarac bubamarac 09:40 18.09.2009

Homer

Dzoni me je toliko zaduzio u zivotu, da cu do kraja postovati to sto radi.
Ionako sam do sada malo citao Homera.
bubamarac bubamarac 09:56 18.09.2009

za kraj


volim ove ljubavne
vishnja92 vishnja92 10:23 18.09.2009

Re: za kraj

uspelo ti kacenje klipa :)

i ja volim tu.
NNN NNN 17:11 18.09.2009

3N

NNN NNN 17:18 18.09.2009

Re: 3N

Mislio sam da okačim Gospdara samoće, drago mi je da već ima.
Prosto zavidim ljudima koji su bili na Azri i onima kojima će Azra tek da znači nešto.

Ps. Davorin
antioksidant antioksidant 18:09 18.09.2009

Re: 3N

Ps. Davorin


?????

ako neko moze da se nadje u toj ulozi onda je to ludo dete zagrebackog panka. zasto se smejes? pa nece da peva bajaga!


NNN NNN 02:48 19.09.2009

Re: 3N

pa nece da peva bajaga!
U čemu je razlika?
antioksidant antioksidant 09:29 19.09.2009

Re: 3N

U čemu je razlika?

izmedju mene i tebe taman tolika da po ovom pitanju ne mislimo isto.
Rip Kirbi Rip Kirbi 17:48 18.09.2009

Ovo!





volio bi da si nalik na one
bradate i silne momke
da ćumez dižes na noge
i da te nude cigaretom i alkoholom
da nosiš šljivu ispod lijevog oka
i vičes parole što strašno zvuče
i da si bitnik i pravi anarhist
i zato kreni drugom stranom


pardon, kasno sam došao. žene, deca, vinjak i porno-slike... nadam se da ovo nije bilo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana