B92 Blog    Članovi    Jasmina Tesanovic    Belgrade steampunk

Jasmina Tesanovic
11:28
NED
20
SEP

Belgrade steampunk

Koliko ja vidim na vestima B92, pripadnici klerofasisticke grupe 1389   prosetali su Knez Mihajlovom, okuplli se na Platou i posetili Hram Svetog Save

I sinoc je po ulicama centra Beograd proslavljena, naravno sa tri prsta i Srbija Srbija histerijom, pobeda kosarkasa Srbije.

A mi , Zabranjena i Nevidljiva sta vec al ne Srbija sedimo u potpalublju broda koji tone.

Danas u 11 sati  mogao je  da bude 6 oktobar a ne 1389. Al vreme nije linearno niti progresivno.   Bas se pitam kakav li je bio Beograd 1389. Verovatno ne ovako glup i nasilan. Vreme je za Belgrade steampunk revoluciju!





Komentari (52)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

odin2004  11:33 20.09.2009
Preporuka: 8

Proslava

#Link  Replika: 1
I imaju sta da slave preuzeli su drzavu, malo li je?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
yngwie92  11:47 20.09.2009
Preporuka: 7

Re: Proslava

Sad se nesto cudimo, jednostavno pobijedila je patrijahalna Srbija, ona Srbija koja vjekovno pokusava i uvijek zavrsava na pokusajima. Na izbore ne izlaze vanzemaljci vec narod (patrijahalno vaspitan) koji bira kako bira i koji je navikao na :
"Dugotrajno robovanje i rdjava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete" Ivo ANDRIC


Ne znam ko je i kada rekao: Nije problem sa nepismenim i pismenim ljudima, vec je problem sa polupismenim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wlyco  11:42 20.09.2009
Preporuka: 3

lazna drzava

#Link  Replika: 0
ili drzava lazi, isto je.

Oduvek su bili na njihovoj strani. Srbija je jedino mesto u Evropi gde policija cuva antifasiste od fasista ma koliko to neko poricao
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
r0811n  12:03 20.09.2009
Preporuka: 1

jbg.

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
princezicamala  12:19 20.09.2009
Preporuka: 4

Svaka cast...

#Link  Replika: 21
...kosarkasima.
Imalo se sta proslaviti na jedan lep i veseo nacin.
Bilo je lepo i nadam se da ce veceras biti jos veselije.

Napred momci, pobedite Spaniju!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wlyco  13:00 20.09.2009
Preporuka: 0

Re: Svaka cast...

princezicamala
...kosarkasima.
Imalo se sta proslaviti na jedan lep i veseo nacin.
Bilo je lepo i nadam se da ce veceras biti jos veselije.

Napred momci, pobedite Spaniju!


boze sto smo subverzivni
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vasa S Tajcic  14:07 20.09.2009
Preporuka: 4

Re: Svaka cast...

Pa kakve to veze ima sto se proslavlja pobeda kosarkasa. To je normalno svuda u svetu. Drugo, nisu mogli da se klicu Sloveniji ili Nemackoj kad zivimo u Srbiji. Ja sam stvarno ogorcen sto je parada zabranjena i sto organizatori nisu imali petlju da izadju na ulice. Isto sam ogorcen sto fasisticko-patriJotske snage mogu da setaju ulicama dok drugi ne mogu. Ne razumeme zasto ih policija ne pohapsi na licu mesta i ne razumeme zasto je takvim organizacijama uopste dozvoljeno da postoje. Medjutim, to nema nikakve veze sa pobedom kosarkasa i ne vidim zasto se to ne bi proslavilo.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  14:19 20.09.2009
Preporuka: 5

Re: Svaka cast...

pa zar nisu zaranjeni skupovi u centru?
i gej parada je bila planirana kao proslava
a kod kosarkasa i osrtalih sportskih proslava najvise mi smetaju obavezna tri prsta i nacionalizam
znam da je pojava internacionalna
svuda me nervira kad je nacionalisticki obojena i razbijacki
i cesto ti tipovi koji razbijaju na proslavama pobede nacionalnog tima tuku sve sto nije srpsko


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  14:20 20.09.2009
Preporuka: 1

Re: Svaka cast...

Vasa S Tajcic
Isto sam ogorcen sto
fasisticko-patriJotske snage mogu da setaju ulicama dok drugi ne mogu.
Ne razumeme zasto ih policija ne pohapsi na licu mesta i ne razumeme
zasto je takvim organizacijama uopste dozvoljeno da postoje. Medjutim,
to nema nikakve veze sa pobedom kosarkasa i ne vidim zasto se to ne bi
proslavilo.

Vaso, nacin na koji se to radi i akteri koji to rade su direktna posledica ovog prvog. Ako ljudi porazbijaju kioske po vlastitom gradu, zapale kontejnere (kojih ionako kao u prosecnoj africkoj, a ne evropskoj zemlji), izivljavaju se na saobracajnim znacima i slicno (sto smo sve videli na proslavama "velicanstvenih pobeda" ako ne sinoc, a ono pre koju godinu) - to jednostavno nije, niti moze da bude normalno. To je ista atmosfera nasilja koja ohrabruje i podstice ove koje, sa punim pravom, nazivas fasisticko-patriJotskim snagama. To ima isti koren. Ako i kada se urazumimo i steknemo istinsko gradjansko, evropsko i civilizovano drustvo, nece svaka proslava biti pracena ogromnom materijalnom stetom, da o ranjavanju ljudi ne govorimo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  14:22 20.09.2009
Preporuka: 2

Re: Svaka cast...

Bio sam u gradu sinoc, iz SKC-a izasao oko 2 ujutru. Proslavljaci utakmice su se jos uvek vozikali, trubili, mahali zastavama i nama nesto dobacivali, valjda jer im nismo izgledali kao punokrvni homofobni Srbi. To znaci da se tako nesto SATIMA odvijalo u gradu, i ko zna kolko jos posle. U sred grada u kojem su zabranjeni skupovi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  14:24 20.09.2009
Preporuka: 3

Re: Svaka cast...

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas reagovao je na vest o napadu na australijskog turistu.

"To je još jedan u nizu događaja koji se dešavaju u ovom gradu već poslednjih ne znam ni sam koliko meseci. Ono što me raduje jeste da danas imamo vrlo jasno prisustvo policije na svim gradskim ulicama”, rekao je Đilas za B92.

On je podsetio da je poslednjih dana već bilo hapšenja, a da su neki od uhapšenih već osuđeni kod sudije za prekršaje.

"Ono što je najvažnije je da se ne stane sa današnjim danom, nego da se ta akcija policije u koju treba da se uključe i tužilaštvo i sud nastavi sve do trenutka kada ćemo imati takvu situaciju u Beogradu da se svi građani, bili oni srpske nacionalnosti ili naši gosti osećaju bezbedno”, izjavio je Đilas.


sta prica ovaj djilas? kod sudije za prekrsaje je valjda samo onaj jedan osudjen sto nije prijavio skup i to je to - glupost. to mu je samo jos veca satisfakcija jer eto pokazao je kako se suprostavlja vlastima i po svaku cenu bori za mirno okupljanje. cestitam tom decku i svaka mu cast

i jebali ga gradjani srpske nacionalnosti i gosti. dobro nije na pocetku konferencije izjavio da nije gej i da je srbin.


a kod kosarkasa i osrtalih sportskih proslava najvise mi smetaju obavezna tri prsta i nacionalizam


slazem se sa tobom, ali ne vidim sta je problem u tri prsta. tacno taj znak koriste najcesce nacionalisti ali on nije neki znak koji je vezan samo za njih -gotovo kao i grb.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  14:25 20.09.2009
Preporuka: 2

Re: Svaka cast...

upravo kao sto kaze Milan
secate se avgusta 1998, pre sukoba na kosovu
moja prijateljica iz amerike fotografkiinja stigla na zeleznicku stanicu
tadasnja jugoslavija pobedila u kosraci
dok smo dosetali do kalemegdana na veceru jedva smo ostale zive od razbijaca i nismo smele da pricamo engleski
sve razvaljeno, jedva sma joj objasnila da je u pitanju slavlje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
princezicamala  14:26 20.09.2009
Preporuka: 3

Re: Svaka cast...

a kod kosarkasa i osrtalih sportskih proslava najvise mi smetaju obavezna tri prsta i nacionalizam
znam da je pojava internacionalna

Preterujes i cini mi se da svuda vidjas aveti.
Nije bila nacioanlisticki obojena, klicalo se zemlji Srbiji a ta tri prsta su, svidjalo se to nekome ili ne, postala neki nas zastitni znak cije znacnje nema nikakve veze sa nacisticka tri prsta koja neki uporno pokusavaju da proture.
Srpska tri prsta je "uveo" Vuk Draskovic i vremenom su prihvacena kao neki srpski simbol.
Sve u svemu, ta tri prsta apsolutno nisu problematicna i nemaju nikakve veze sa nacionalizmom zato sto ih koriste svi. I levi i desni, i sportisti i umetnici i obicni ljudi i ekstremi.........
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  14:31 20.09.2009
Preporuka: 4

Re: Svaka cast...

ne preterujem
ja ne klicem sa tri prsta i mnogi koje ja znam koji se raduju pobedama svojih timova
nisam ja s marsa pala i zivi kao i svi drugi ljudi
ima i drugih oblika body language-a i obicaja
nisu nacistacka tri prsta vec srpska novokomponovana
neka ih je i vuk il bilo ko uveo, ja vidim kako i ko ih koristi
potreba za tolikim nacionalnim identitom je jednostavno frustracija
i poraz tog istog, nemogucnost da svoje nacionalno poreklo uklopis u internacionalno
vec stalno neko dokazivanje borba kompleksi nize i vise vrednosti agresivnost frustriranost
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  14:39 20.09.2009
Preporuka: 0

Re: Svaka cast...

ja ne klicem sa tri prsta i mnogi koje ja znam koji se raduju pobedama svojih timova


vuk draskovic je dizao tri prsta i za vreme opsade sarajeva u televizijskom intervjuu nazvao to - varvarstvom. znam da mnogi imaju milion zamerki za njega, ali eto i to se dogodilo

ali ono sto se slazem je da u odredjenom kontekstu tri prsta su sporna, pogotovo sto su obicno pratila i neko nasilje.

sve razvaljeno, jedva sma joj objasnila da je u pitanju slavlje


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
princezicamala  14:39 20.09.2009
Preporuka: 4

Re: Svaka cast...

ja ne klicem sa tri prsta

To je tvoja odluka i to je OK, ali je pogrešno da osudjueš sve one koji ih koriste i da ih optuzujes da su nekakvi ekstremi (što zaista nisu) samo zato što se tebi ta tri prsta ne dopadaju.
Ta tri prsta, koja se tebi ne dopadaju koriste gotovo svi stanovnici ove zemlje bez obzira na politička uverenja.

ja vidim kako i ko ih koristi

Koriste ih svi i mislim da u tome nema ništa loše.

P.S.
I 5. oktobar je izveden i DOS sa Djindjicem na čelu doveden na vlast pod ta "tri prsta".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  14:57 20.09.2009
Preporuka: 1

Re: Svaka cast...

djilas
Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas ...
"Ono što je najvažnije je da se ne stane sa današnjim danom, nego da se ta akcija policije u koju treba da se uključe i tužilaštvo i sud nastavi sve do trenutka kada ćemo imati takvu situaciju u Beogradu da se svi građani, bili oni srpske nacionalnosti ili naši gosti osećaju bezbedno”, izjavio je Đilas. .

Svi koji nisu srpske nacionalnsoti su ovde samo u prolazu.
Ako nekog linčujete to je prekršaj? Ne znam da li on slabo barata terminologijom, ili ja?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spartanka_afrodita  14:59 20.09.2009
Preporuka: 2

Re: Svaka cast...

Koriste ih svi i mislim da u tome nema ništa loše.

Ne koriste ih SVI!!!!
Ta tri prsta, koja se tebi ne dopadaju koriste gotovo svi stanovnici ove zemlje bez obzira na politička uverenja.

Ta tri prsta su usko vezana za odredjena politicka uverenja i pravoslavni radikalizam.

Generalizacija (koju ti koristis) se koristi onda kada nam je apstraktnim i pausalnim izajavama potrebno da damo legitimitet i jacinu onome sto govorimo, jer moramo da budemo u pravu posto je suprotno nepodnosljivo za nas ego. Bilo bi korisnije da ubuduce koristis argumente umesto pausalnih ocena, jer prvo je odlika dijaloga (sto predstavlja RAZMENU MISLJENJA, a ne promenu misljenja druge strane) a drugo monologa (stav "jedino sam ja u pravu" )
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  15:00 20.09.2009
Preporuka: 0

Re: Svaka cast...

Svi koji nisu srpske nacionalnsoti su ovde samo u prolazu.

Tebe to iznenađuje? Od Đilasa
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
princezicamala  15:13 20.09.2009
Preporuka: 7

Re: Svaka cast...

Ta tri prsta su usko vezana za odredjena politicka uverenja i pravoslavni radikalizam.

Netačno.
Tri prsta su dizali svi političari uključujući Djindjića, Čedu, Vesnu i Svilanovića, dizu ih svi sportisti uključujući Nadju Higl
a medju ljudima koji su slavili pobedu nasih košarkaša sinoć u centru je bilo svih političkih opredeljenja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vasa S Tajcic  16:59 20.09.2009
Preporuka: 6

Re: Svaka cast...

Ja ne znam sta ta tri prsta znace, ali znam da su ih svi koristili devedesetih. Kome je kad trebalo. Ja licno ne dizem tri prsta kad sam srecan, ali volim sto je Srbija pobedila i bio sam ponosan na njih. Kad se tako nesto lepo desi ponosan sam sto sam Srbin, sto su ti momci gradjani Srbije, sto su Nadja Higl, Cavic, vaterpolisti, mladi matematicari, fudbaleri, Stefan Milenkovic, Novak, ana, Jelena, itd. gradjani Srbije. Ne vidim tu nista lose. Svaka zemlja ima zastavu i himnu i kao svaki normalan gradjanin ove planete ja volim svoju.

Sto se tice razbijanja po gradu, to se desava i kad pobede Lejkersi, ali to nije opravdanje. Naravno da se u Beogradu to cesce desava iz nekih nenormalnih razloga koji meni nisu jasni. Ti razbijaci se dice nekim patriotizmom i onda slupaju svoj glavni grad. To ne razumem. Uzmimo alkohol kao glavni razlog, ali mislim da je za to razbijanje najodgovrnija policija.
Sama cinjenica da je okupljanje zabranjeno, pa se sinoc narod okupio da proslavi pobedu kosarkasa, dokazuje da su nasa policija, pravosudje, vlada itd. smesni. Sve sto se desava u Srbiji je jadno i smesno. Mi imamo najgoru vladu u istoriji, najgoru policiju, nekulturnu skupstinu, nesposobne biznismene, itd. itd. Najtuznije je sto se narod ne buni, i nema nikoga koji bi mogao da kanalise nezadovoljstvo.

Problem u Srbiji je sto ja ne mogu da budem za povorku ponosa i da proslavim pobedu kosarkasa sa srpskom zastavom, i da u isto vrme prezirem Obraz i 1389 i razbijace po gradu. Ja hocu Srbiju, gde cemo ja i neko iz povorke ponosa zajedno da budemo ponosni sto smo gradjani Srbije i da se radujemo uspesima. Ja ne razumem zasto je to tako tesko.

Isto mroam da kazem da osoba pod nadimkom "kafajegotova" ima isti nivo inteligencije i kulture kao 1389 i razbijaci izloga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  17:15 20.09.2009
Preporuka: 0

Re: Svaka cast...

i jebali ga gradjani srpske nacionalnosti i gosti. dobro nije na pocetku konferencije izjavio da nije gej i da je srbin.

tačno.
čovek spomenu samo građane srpske nacionalnosti.
dal treba da se osećam kao gost u srbiji i beogradu?
slazem se sa tobom, ali ne vidim sta je problem u tri prsta.

to je već duža priča.
klalo se po okolini pod ta tri prsta.
tako da ih ne doživljavaju svi baš kao neki fini pozdrav.
bez obzira što to svi nabrojani koriste.
neki su prestali.
valjda su ukapirali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
asparagus  19:23 20.09.2009
Preporuka: 4

Re: Svaka cast...

Kosarkasi = klerofasisti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
princezicamala  20:40 20.09.2009
Preporuka: 3

Re: Svaka cast...

klalo se po okolini pod ta tri prsta.

Nesporno.......ali pod ta tri prsta borilo i za slobodu i demokratiju protiv tiranina Miloševića.

Ta tri prsta koriste svi i divlji i pitomi i to je postalo deo naseg folklora.

U ostalom, da li su Djoković, vaterpolisti, košarkaši, Nadja Higl.....................svi protestanti protiv Miloševića od 9. marta pa sve do 5. oktobra kao i svi ono političari koji su sada "liberalno i proevropski" orijentisani a koji su uveliko pozdravljali sa ta tri prsta zlikovci i koljači?
Ne.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  22:12 20.09.2009
Preporuka: 0

Re: Svaka cast...

Vasa S Tajcic
Isto mroam da kazem da osoba pod nadimkom "kafajegotova" ima isti nivo inteligencije i kulture kao 1389 i razbijaci izloga.

ja moram da se ogradim i da kažem da imam malo niži nivo inteligencije, kao i kulture, od 1389 i razbijača izgloga.

malo o nacijama i reprezentacijama i njihovoj svrsi:

Internacionalni festival nacionaliz(a)ma | 9. avgust 2008. | Puhovski Žarko

...

Kao nadomjestak rata olimpijska takmičenja (u svim inačicama) neprijeporno demonstriraju nezaobilazno protuslovlje – s jedne je strane riječ ipak o djelatnome odgoju za sukobljavanje u kojemu se pobjeđuje (specifično kultiviranom) silom, s druge pak strane loptačka a, posebice, atletska ili plivačka sukobljavanja nedvojbeno su bitno ublažena verzija sukoba koji i tako već postoje. Sukobljene strane pritom su, dakako, nacije. Ma koliko spektakularni kič svečanih otvaranja/zatvaranja naglašavao općeljudsku razinu, u zbilji se na Igrama vodi ogorčena borba među nacijama (iskazana i svugdje navođenom listom «uspješnosti nacija prema broju osvojenih medalja – za države poput nekadašnje Njemačke demokratske republike, ili danas Kube to je način dokazivanja vrijednosti vlastita političkoga konstrukta).

...
(bold ja)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  01:29 21.09.2009
Preporuka: 0

Re: Svaka cast...

spartanka_afrodita
Ta tri prsta su usko vezana za odredjena politicka uverenja i pravoslavni radikalizam.

Ne znam, ja uopšte nemam tu asocijaciju, jer sam to prvi put videla od Vuka na protestima protiv Miloševića.
Iako ih u životu nisam ni podigla (meni to loženje ne treba) dozivljavam to kao V (viktorija) ali u domaćem, srBskom izdanju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sybil  12:33 20.09.2009
Preporuka: 2

tako je jasmina

#Link  Replika: 0
osecam i ja da je doslo vreme za 6. oktobar



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  13:06 20.09.2009
Preporuka: 3

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#Link  Replika: 3
Pretučen australijski turista
20. septembar 2009. | 13:42 | Izvor: B92
Beograd -- Australijski državljanin pretučen je danas u Beogradu, na Kalemegdanu, potvrđeno je za B92 u Hitnoj pomoći.

jebo te bog, sta se ovo desava!?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Krugolina Borup  13:20 20.09.2009
Preporuka: 4

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jebo te bog, sta se ovo desava!?


To ti je, dragi moj, direktna promocija iseljavanja iz ove zemlje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  13:24 20.09.2009
Preporuka: 0

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a pun grad milicije!?!?!??!
pa cekaj jbt, ajde da su vlasti nesposobne to razumem, pa i da ne znaju nista i to im oprastam
ali ovo bas da bude ovako i nisam ocekivao
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  13:48 20.09.2009
Preporuka: 2

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ocekujem da srBski MIP uputi sam sebi demars zbog ranjavanja engleskog turiste, zbogprebijanja francuuskih navijaca i ugrozenog zivota jednog od njih i i konacno prebijanja jednog australijskog drzavljanina...
Go, Jeremic, go...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  13:38 20.09.2009
Preporuka: 36

Vreme je za?!

#Link  Replika: 5
Vreme je za Belgrade steampunk revoluciju!


Mislim da je vreme da NVO sektor podnese kolektivnu ostavku, jer dvadeset godina samo uspešno kuka (puni svoje džepove donacijama) a da se situacija u Srbiji nije promenila, već je sve gora... Uvek je neko drugi kriv i odgovoran za ovu situaciju, a mi smo neshvaćeni, neprihvaćeni, ali mnogo lepi, super, pametni i sposobni...

Često čujem kako su fašisti, 1389, Obraz... glupi, neobrazovani, primitivni, ali konstantno uspevaju da zajebu progresivne, pametne i obrazovane...

Nema prve i druge Srbije, sve je to mafija...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pointofview_gun  14:03 20.09.2009
Preporuka: 3

Re: Vreme je za?!

Mislim da je vreme da NVO sektor podnese kolektivnu ostavku, jer dvadeset godina samo uspešno kuka (puni svoje džepove donacijama) a da se situacija u Srbiji nije promenila, već je sve gora...


Koliko ja znam projekti koji se sada u Srbiji rade su tako koncipirani da je uvek uslov saradnja lokalne zajednice koja se manifestuje ucestvovanjem lokalnih vlasti. NVO koja konkurise za projekat mora da obezbedi podrsku vlasti da bi novac dobila.

Moje iskustvo u pokusajima da kontaktiram s nekim NVO oko pitanja nasilja u porodici je potpuno razocaravajuce. Nisu mi ni odgovorili na pisma iako je borba protiv nasilja navedena kao jedan od glavnih ciljeva tih NVO.

I naravno, postoje i drugacije NVO. Samo je kod njih dobijanje sredstava umetnost jer nisu na liniji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  14:09 20.09.2009
Preporuka: 3

Re: Vreme je za?!

Predrag Azdejković
Vreme je za Belgrade steampunk revoluciju!


Mislim da je vreme da NVO sektor podnese kolektivnu ostavku, jer dvadeset godina samo uspešno kuka (puni svoje džepove donacijama) a da se situacija u Srbiji nije promenila, već je sve gora... Uvek je neko drugi kriv i odgovoran za ovu situaciju, a mi smo neshvaćeni, neprihvaćeni, ali mnogo lepi, super, pametni i sposobni...

Često čujem kako su fašisti, 1389, Obraz... glupi, neobrazovani, primitivni, ali konstantno uspevaju da zajebu progresivne, pametne i obrazovane...

Nema prve i druge Srbije, sve je to mafija...




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  14:36 20.09.2009
Preporuka: 1

Re: Vreme je za?!

Predrag Azdejković
Vreme je za Belgrade steampunk revoluciju!


Mislim da je vreme da NVO sektor podnese kolektivnu ostavku, jer dvadeset godina samo uspešno kuka (puni svoje džepove donacijama) a da se situacija u Srbiji nije promenila, već je sve gora... Uvek je neko drugi kriv i odgovoran za ovu situaciju, a mi smo neshvaćeni, neprihvaćeni, ali mnogo lepi, super, pametni i sposobni...

Često čujem kako su fašisti, 1389, Obraz... glupi, neobrazovani, primitivni, ali konstantno uspevaju da zajebu progresivne, pametne i obrazovane...

Nema prve i druge Srbije, sve je to mafija...


jeste, pojeli smo svi govno, po ko zna koji put, i vi iz nvo i mi ne nvo. pa, šta je tu novo? jedemo ih 20 godina. ali, na kraju, bolje i to nego postojati i smrdeti i ne uraditi ništa. neuspeh je sranje, ali je posledica nekog pokušaja.
ali, možda i jeste sve sranje... ne znam...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  17:19 20.09.2009
Preporuka: 0

Re: Vreme je za?!

Predrag Azdejković
Vreme je za Belgrade steampunk revoluciju!


Mislim da je vreme da NVO sektor podnese kolektivnu ostavku, jer dvadeset godina samo uspešno kuka (puni svoje džepove donacijama) a da se situacija u Srbiji nije promenila, već je sve gora... Uvek je neko drugi kriv i odgovoran za ovu situaciju, a mi smo neshvaćeni, neprihvaćeni, ali mnogo lepi, super, pametni i sposobni...

Često čujem kako su fašisti, 1389, Obraz... glupi, neobrazovani, primitivni, ali konstantno uspevaju da zajebu progresivne, pametne i obrazovane...

Nema prve i druge Srbije, sve je to mafija...


da nisi malo prolupao?!?!?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vasa S Tajcic  23:06 20.09.2009
Preporuka: 1

Re: Vreme je za?!

Dragi Predraze svaka ti cast. Ovo sto si gore napisao je najbolje nesto sto je na ovom blogu objavljeni od pocetka pa do danas. Sve si rekao. Nema prve ni druge Srbije. Svi su mafija i svi su zajendo. Lova je glavni motiv.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bistar  13:46 20.09.2009
Preporuka: 2

...

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
1odnas  14:18 20.09.2009
Preporuka: 0

Super

#Link  Replika: 0
Boreci se za demoktatiju mi pobrkasmo (eh da je prvi put) pa pravo u... a znate vec dje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
screwdriver  14:31 20.09.2009
Preporuka: 0

pfff

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  14:41 20.09.2009
Preporuka: 1

!

#Link  Replika: 1
Uhapšeno više od 30 ultradesničara
20. septembar 2009. | 00:40 -> 15:23 | Izvor: B92, Beta, Tanjug
Beograd -- Policija, u skladu sa odlukom o zabrani skupova, sprečava skup ultradesniščarskih organizacija u centru Beograda. Uhapšeno preko 30 ultradesničara, saznaje B92.

....................................................................................................................................................................................................

zbog krsenja javnog reda i mira!?!??!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pointofview_gun  14:48 20.09.2009
Preporuka: 3

Re: !

zbog krsenja javnog reda i mira!?!??!


Kazna je petnaest minuta u zatvoru i 5 Boze oprosti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
noboole  15:19 20.09.2009
Preporuka: 0

steampunk

#Link  Replika: 4
Zar steampunk nije podzanr SF-a u kojoj je radnja obicno smestena u svet ubrzo nakon neke alternativne industrijske revolucije?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  15:26 20.09.2009
Preporuka: 1

Re: steampunk

Tako nekako. Zapravo alternativni cyberpunk u kojem se kompjuterizacija desila pre mikrocipa. Sta bi se desilo da je Bebidžova diferencijalna masina usla u masovnu upotrebu tada kada ju je on smislio.

Kolokvijalno, cyberpunk fanovi ponekad koriste steampunk kao termin za napredno u ramifikacijama regresivnog, sto istorijski sto kao posledica nekog dogadjaja koji aktivno unazadi drustvo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jasmina Tesanovic  15:27 20.09.2009
Preporuka: 1

Re: steampunk

jeste
more or less
ima raznih definicija
al bas sam bila na nekom stemapunk festivalu
gde se napravi remake nekog proslog doba
pa pomislih, mogli bismo i mi tako nesto s kosovskim bitkom
dosta je ovi ancosi zloupotrebljavaju
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  15:37 20.09.2009
Preporuka: 0

Re: steampunk

Jasmina Tesanovic
jeste
more or less
ima raznih definicija
al bas sam bila na nekom stemapunk festivalu
gde se napravi remake nekog proslog doba
pa pomislih, mogli bismo i mi tako nesto s kosovskim bitkom
dosta je ovi ancosi zloupotrebljavaju


konacno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maca22  15:52 20.09.2009
Preporuka: 0

Re: steampunk

Jasmina Tesanovic
pa pomislih, mogli bismo i mi tako nesto s kosovskim bitkom
dosta je ovi ancosi zloupotrebljavaju


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hogubadagri  15:48 20.09.2009
Preporuka: 1

a

#Link  Replika: 0
Pa uhapsili su ovog sto je hteo da organizuje skup danas, a proslava pobede nema nikakve veze ni sa jednima ni sa drugima sve i da su i jedni i drugi bili zajedno na proslavi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vasa S Tajcic  00:56 21.09.2009
Preporuka: 2

Da li mi imamo ovakvog gradonacelnika?

#Link  Replika: 3
Mi smo jos i dobri, kako je u Hrvatskoj. Kod nas su bar poceli hapse fasiste, dok kod njih oni postaju gradonacelnici. Nadam se da smo poceli na vreme da hapsimo.


Zagreb -- Gradonačelnik Splita Željko Kerum izjavio je da su Srbi i Crnogorci u prošlosti naneli mnogo zla Hrvatima i da ne bi pristao da mu oni “uđu u porodicu”.

“Nikad Srbin nije bio niti će biti zet u mojoj obitelj” rekao je gradonačelnik Splita gostujući u emisiji Hrvatske televizije Nedjeljom u 2, a prenosi hrvatski “Jutarnji list”. “Srbi nam nikad nisu ništa dobroga doneli pa neće ni sad” zaključio je Kerum upitan šta misli o dolasku srpskog kapitala u Hrvatsku.

Na pitanje zašto tako razmišlja odgovorio je: “Zato jer sam tako odgojen”.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  01:04 21.09.2009
Preporuka: 1

Re: Da li mi imamo ovakvog gradonacelnika?

Vasa S Tajcic
Mi smo jos i dobri, kako je u Hrvatskoj. Kod nas su bar poceli hapse fasiste, dok kod njih oni postaju gradonacelnici. Nadam se da smo poceli na vreme da hapsimo.


Zagreb -- Gradonačelnik Splita Željko Kerum izjavio je da su Srbi i Crnogorci u prošlosti naneli mnogo zla Hrvatima i da ne bi pristao da mu oni “uđu u porodicu”.

“Nikad Srbin nije bio niti će biti zet u mojoj obitelj” rekao je gradonačelnik Splita gostujući u emisiji Hrvatske televizije Nedjeljom u 2, a prenosi hrvatski “Jutarnji list”. “Srbi nam nikad nisu ništa dobroga doneli pa neće ni sad” zaključio je Kerum upitan šta misli o dolasku srpskog kapitala u Hrvatsku.

Na pitanje zašto tako razmišlja odgovorio je: “Zato jer sam tako odgojen”.



Djilasu se ovakvo nesto nikada ne bi omaklo, tu nikakve dileme nema. Sa svim svojim nedostacima on je naprosto covek finijeg kalibra.

Za nekakvog Palmu ili Velju Selju vec nisam siguran. Obojica su imali neopevane ispade ovog tipa, ne mozda nuzno prema Hrvatima, ali ispade nonetheless.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  01:10 21.09.2009
Preporuka: 3

Re: Da li mi imamo ovakvog gradonacelnika?

Djilasu se ovakvo nesto nikada ne bi omaklo, tu nikakve dileme nema. Sa svim svojim nedostacima on je naprosto covek finijeg kalibra.

Štefica Cvek u raljama života
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  01:16 21.09.2009
Preporuka: 0

Re: Da li mi imamo ovakvog gradonacelnika?

Goran Vučković

Štefica Cvek u raljama života



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA