Referendum na B92 blog-u

ecce-florian RSS / 20.09.2009. u 22:03

 

Pizdite, puška li vam materina! Bližnja 

 

Molim blogere b92 da se izjasne po sledećem pitanju

Da li se slažete da se Muzej savremene umetnosti preseli sa Ušća na Plato

Vaše odgovore dostavite zaokruživanjem odgovora da ili ne

Odgovori tipa: sa Ušća na Lešće će biti proglašeni nevažećim

Glasanje se obavlja elektronskim putem postavljanjem komentara.

Pored glasanja nije neophodno da se stavlja dodatni komentar , iste možete da pratite na naslovnoj strani kako u obliku vesti, tako i u obliku video zapisa emitovanih emisija.

Svoje fotografije uz izjašnjavanje možete da postavite isto tako u elektronskom obliku, ali vas molim da ne prelaze format npr. fotografije iz novog pasoša. Slobodno možete da je isečete , budući da je evidentno da se u Srbiji ne poštuju određena prava pa će proces putovanja u EU bez viza za navijače i građane biti malo odložen, a najverovatnije će preferencijalni vizni režim biti proširen sa studenata , naučnih radnika i na pripadnike manjinskih grupa.

Rezultati referenduma biće objavljeni 48 sati nakon zatvaranja glasačkog mesta a isto će se obaviti po isteku 7 dana  primenom astronomskog računanja vremena. 

Ukoliko u međuvremenu dođe do građanskog rata po pitanju zaštite prava i sloboda manjinskih grupa referendum se neće ponoviti.

Pravo glasanja pripada svim građanim a ne samo pripadnicima manjinskih grupa.

Pripadnicima manjinskih grupa pripada po jedan glas kao i svim ostalim glasačima i glasačicama

Proglašavam glasanje po referendumskom pitanju otvorenim 

 



Komentari (95)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 22:08 20.09.2009

Idi bre, Cvetko:)

Aj da kažem NE i potrošim svoj glasački listić :)
Zašto - zato.
Eto.

ecce-florian ecce-florian 23:16 20.09.2009

Re: Idi bre, Cvetko:)

važi margos
ušće na ušću
lešće na lešću
zabeleženo
ivana23 ivana23 23:26 20.09.2009

Ne!

miloradkakmar miloradkakmar 23:57 20.09.2009

Re: Ne!

Baš mu lepo tamo gde je.
Hvala Ivana.
Znači : NE !

ecce-florian ecce-florian 00:07 21.09.2009

Re: Ne!

koliko vidim tri puta NEEEEEEE
debora debora 07:22 21.09.2009

Re: Ne!

A moze i na Trg republike, umesto Staklenca....

Ne.
ecce-florian ecce-florian 08:51 21.09.2009

Re: Ne!

ne

muzej će se prošetati do Staklenca i na taj način simvolično osvojiti isti.
ecce-florian ecce-florian 10:12 21.09.2009

Re: Ne!

ivana23


gorstak92 gorstak92 21:22 21.09.2009

Re: Ne!

Kako li mi samo promače ovaj youtube

Pa Bojana je bila (i još uvek je) VIP blogerka ovog Bloga.
Njen poslednji Post je baš o Ušću.
Mislim da su to bili počeci mog autovanja (jel se tako kaže?) na Blogu tj. počeo sam da smaram ljude sa mojim komentarima
Bojana je ubrzo napustila Blog
Doktore, jesam li ja kriv?

Re: Ne!

Doktore, jesam li ja kriv?

Niste, Gorstace
A ti, Cvetko, nevaljalce jedan
gorstak92 gorstak92 13:48 22.09.2009

Re: Ne!

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Doktore, jesam li ja kriv?

Niste, Gorstace
A ti, Cvetko, nevaljalce jedan

Dottore,
thanks na utešnim rečima, ali ja znam i ne može me niko razuveriti

Bez obzira na to što si probala da me utešiš ja moram da te prijavim Cvetku da se nisi izjasnila.
Mislim da ćeš pored izjašnjavanja morati i sliku iz pasoša da ostaviš.
Pravila.

Re: Ne!

glasam za NE, dousnice
antioksidant antioksidant 17:42 22.09.2009

Re: Ne!

glasam za NE, dousnice

nije bitno kako ti glasas vec kako ja brojim
ecce-florian ecce-florian 20:44 22.09.2009

Re: Ne!

nije bitno kako ti glasas vec kako ja brojim

Toooooooooo AO
Tako treba sas njih u dijasporu i raseljenje
Nisam ja džaba trebe predložio na tako odgovorno mesto za utvrđivanje rezultata referenduma van granica
Viš bre kaku kadrovsku politiku vodim, imam ja talenat i za veće uspehe

ecce-florian ecce-florian 20:50 22.09.2009

Re: Ne!

A ti, Cvetko, nevaljalce jedan

A ti drugarice doktorka nemo da se ponašaš.
Re: Ne!
glasam za NE, dousnice

Gorštak ene ga centaršut
U međuvremenu evo male letnje razbibrige za pasivne krajeve

klik

gorstak92 gorstak92 21:24 22.09.2009

Re: Ne!

Pa ne može Gorštak baš svaki centaršut da iskoristi.
Ja sam ti ko Dragiša Binić. Uđem u situaciju za gol jedno 20-tak puta tokom tekme, ali postignem jedan jedva dva gola.
I što bi reko Dragiša: Ima igrača koji ne postignu ni jedan

Što se tiče razbribrige my score is sucky, al sam se slatko ismejao na one muve što mi lete na pomrfit.
Ima žilavih koje se još trzaju nakon ubistva.
Ja sam ih i dalje lupao da im skratim muke.
Nije humano.
margos margos 21:32 22.09.2009

Re: Ne!

my score is sucky

I moj.
Blade Runner Blade Runner 21:54 22.09.2009

Re: Ne!

my score is sucky

nije dobra tepačica. baca na levo
ecce-florian ecce-florian 22:53 22.09.2009

Re: Ne!

Pa ne može Gorštak baš svaki centaršut da iskoristi.

Pa nije u redu da me sada kad je najteže ostaviš na cedilu
Dobro de evo onda
Re: Ne!
glasam za NE, dousnice

Nećem da kačim
Naj ti poljub nariše ustnice ( bez do)
I zašto samo do?
Pitam se Ko je za tebe osoba A

ecce-florian ecce-florian 22:59 22.09.2009

Re: Ne!


Ima žilavih koje se još trzaju nakon ubistva.
Ja sam ih i dalje lupao da im skratim muke.
Nije humano.

Gde god se pojavim prate me. Postajem već zabrinut zašto idu na mene.
ecce-florian ecce-florian 23:08 22.09.2009

Re: Ne!

margos  21:32 22.09.2009

my score is sucky
I moj.

pa šta
sucky- sucky
ecce-florian ecce-florian 23:14 22.09.2009

Re: Ne!

Blade Runner

my score is sucky
nije dobra tepačica. baca na levo

vidi dole pod
gorstak92 gorstak92 23:32 22.09.2009

Re: Ne!

Pitam se Ko je za tebe osoba A


Viš bre kaku kadrovsku politiku vodim, imam ja talenat i za veće uspehe

g.radicevic g.radicevic 07:48 23.09.2009

Re: Ne!

nije dobra tepačica. baca na levo


predlazzem, savremeniji
ultramoderni
hi-tec


muhomlat
ecce-florian ecce-florian 11:18 23.09.2009

Re: Ne!

gorstak92

a svidža ti se muzika pa mećeš ove što se raduju
samo za tebe i g.radicevica , nije Silvana al je Hanka
dragoljub92 dragoljub92 07:49 21.09.2009

el može da se plato preseli na ušće

i obrnuto,mislem nisam izmesta pa neznam
ecce-florian ecce-florian 08:49 21.09.2009

Re: el može da se plato preseli na ušće

a ne,nee,neeee,ne neeeeee
odma da si se izjasnilo po ovo krucijalno pitanje
posle referendum sledi diferencijacija koja će biti organizovana po mesnim zajednicama a u okviru redovnih jesenjih aktivnosti
dopuna:
za lica iz unutrašnjosti i druga iznemogla lica biće organizovano izjašnjavanje u mestu njihovog boravka odnosno u njihovim domovima i šire
evo tek pristigao vox populi
g.radicevic g.radicevic 12:44 21.09.2009

Re: el može da se plato preseli na ušće

dragoljub92
i obrnuto,mislem nisam izmesta pa neznam


Dačiću, ti li si ????
g.radicevic g.radicevic 12:38 21.09.2009

moj konachni ogovor je.....

(dramska pauza ala zeka mEleoner)

NE, NEE,NEEE i NEEEEEEE
a ti sad broj kako ocesh.

P.S. a ko ce da broji glasove, mislim RIK-nuta komisija itajrad, il je u planu lažiranje
antioksidant antioksidant 13:05 21.09.2009

Re: moj konachni ogovor je.....

a ko ce da broji glasove, mislim RIK-nuta komisija itajrad, il je u planu lažiranje

kad se dogovorimo oko dnevnica izbrojacemo..
nemoj da se brines. bice taman koliko platis
ecce-florian ecce-florian 13:45 21.09.2009

Re: moj konachni ogovor je.....

AO se uz saglasnost ostalih blogera upućuje u na službeni inostranstvo radi obavljanja referenduma u dijaspori
kad se dogovorimo oko dnevnica izbrojacemo..


ecce-florian ecce-florian 13:57 21.09.2009

Re: moj konachni ogovor je.....

il je u planu lažiranje

nikako
tajsnost glasanja je u potpunosti obezbeđena

evo npr kako je tebe tvoja web kamerica snimila prilikom glasanja na glasačkom mestu ( znak raspoznavanja cipele)
g.radicevic g.radicevic 14:37 21.09.2009

Re: moj konachni ogovor je.....

tajsnost glasanja je u potpunosti obezbeđena


a brojanja??????



gorstak92 gorstak92 13:59 21.09.2009

Ne, ne, ne!

Sve što uvek volim reći jeste
ne, ne, ne, ne, ne i NE!!!


Pesma je malo duža, ali je dovoljno čuti prvih par sekundi i shvatiti poruku.
Kasnije trube prelaze u Marš na Drinu što pesmu čini idealnim odgovorom na referendumsko pitanje.

Slidža?

Jel sad treba da se izjasnim šta su ovi što leže i foliraju faul?

A šta ti znači ono bližnja iz podnaslova?
Mislim, ja sam iz fine gradžanske porodice pa mi nisu jasni ti ruralni izrazi.
Jasno je da pisac ima problem sa disleksijom, ali ono bližnja me skroz zbunilo.
ecce-florian ecce-florian 14:11 21.09.2009

Re: Ne, ne, ne!

Jasno je da pisac ima problem sa disleksijom, ali ono bližnja me skroz zbunilo.

Pa šta ako imam, ima i on

kao i


ZNANSTVENICI,
ISTRAŽIVAČI, PRONALAZAČI
Albert Einstein
Thomas Edison
Alexander Graham Bell
Isaac Newton
Michael Faraday





POLITIČARI,
VOJSKOVOĐE
George Patton
Winston Churchill
Woodrow Wilson
Olaf - norveški kralj
(i sva njegova djeca)
John F. Kennedy



LIKOVNI UMJETNICI
Leonardo da Vinci
Pablo Picasso
Walt Disney
Robert Rauschenberg
Auguste Rodin
Richard Rogers
Charles Rennie Mackintosh
Jorn Utzon





SPORTAŠI
Greg Louganis
Jackie Stewart
Johnny Herbert
Bruce Jenner
Adie Allen
Duncan Goodhew
Paul Merson
Magic Johnson
Muhammad Ali



GLUMCI
Cher
Marlon Brando
Tom Cruise
Whoopi Goldberg
Susan Hampshire
Anthony Hopkins
Bob Hoskins
Sarah Miles
Oliver Reed
Harrison Ford
Liv Tyler




PISCI
Agatha Christie
Gustave Flaubert
W.B. Yeats
Hans Christian Anderson
Ernest Hemingway
Lewis Carrol
Mark Twain





GLAZBENICI
Noel Gallagher
Scott - '5ive
Harry Belafonte
Enrico Caruso
Nigel Kennedy
John Lennon
gorstak92 gorstak92 14:43 21.09.2009

Re: Ne, ne, ne!

Pa šta ako imam, ima i on

Reko bih da ovaj sa slike ima problem sa alkoholom.
I onaj Čerčil i onaj Hemingvej i onaj Moron Brando i ...
Zar ne bi trebali spiskovi anonimnih alkoholičara da budu nedostupni na netu?
ecce-florian ecce-florian 17:26 21.09.2009

Re: Ne, ne, ne!

Reko bih da ovaj sa slike ima problem sa alkoholom.

Pobrkao si ga
Nije to Rory

ono gore je Noel
gorstak92 gorstak92 18:56 21.09.2009

Re: Ne, ne, ne!

ecce-florian
Reko bih da ovaj sa slike ima problem sa alkoholom.

Pobrkao si ga
Nije to Rory

ono gore je Noel



Đe me nađe bartenderu

Ova pesma pogađa u samu srž problema: voda u viskiJu ili jok?
Viski se pije iz tegle! Je li to znači jar?
g.radicevic g.radicevic 11:59 23.09.2009

Re: Ne, ne, ne!

Viski se pije iz tegle! Je li to znači jar?


jok iz lonca
vithout
poklopca
& prilozima(kechap, majonez, lukaC i urnebes)
olinkluziv
gorstak92 gorstak92 15:57 21.09.2009

Ovaj

Hteo bih da prepravim moj glas.
Bio sam nešto u Bodrumu, ovaj zvalo me obezbeđenje da preparkiram auto...

Dakle, Ušće na Lešće - Plato u NATO!

A i ti bi mogao da prepraviš podnaslov koga je malkice vreme pregazilo
Treba da dodaš: Paranoici pizdite tužno i čudno bez efikasne države i sram vas bilo, sram, sram, sram. Bližnja!


Ne bi bilo loše da ubaciš malo Đinđića tu i tamo u tekst.
Pojačava efekat.
I psovke! Nemoj da ne opsuješ jedno par puta.
Pajz šta ti kažem.

EDIT: Događaji se smenjuju kao na traci. Podhitno da dodaš da kad pogledaš sa bedema vidiš opsadno stanje. Da li si paranoik? Pizdite puška vam bližnja ja volim Đoku tužno i čudno bez efikasne države. Sram vas bilo, sram, sram, sram, ua, sramota. Bližnja! Neću da se vratim!
ivana23 ivana23 18:29 21.09.2009

Re: Ovaj

gorstak92
EDIT: Događaji se smenjuju kao na traci. Podhitno da dodaš da kad pogledaš sa bedema vidiš opsadno stanje. Da li si paranoik? Pizdite puška vam bližnja ja volim Đoku tužno i čudno bez efikasne države. Sram vas bilo, sram, sram, sram, ua, sramota. Bližnja! Neću da se vratim!

gorstak92 gorstak92 18:53 21.09.2009

Re: Ovaj

Zamisli da sam još išao u istoriju, pa ukucao sve one naslove:
Odraću ti kožu, Bože mili čuda velikoga, Finale, Gospode pomiluj, Ovo nije blog o crkvi, i, jel možemo mi ovako...

Pajz kad mi ne trebaju neke veze između naslova. Samo ih poređaš i imaš blog sam za sebe
Blade Runner Blade Runner 19:01 21.09.2009

Re: Ovaj

Pajz kad mi ne trebaju neke veze između naslova. Samo ih poređaš i imaš blog sam za sebe


Naravno. Kad su na istu temu.

Edit: Čik Draga da ukomponuješ
gorstak92 gorstak92 19:16 21.09.2009

Re: Ovaj

Blade Runner
Pajz kad mi ne trebaju neke veze između naslova. Samo ih poređaš i imaš blog sam za sebe


Naravno. Kad su na istu temu.

Edit: Čik Draga da ukomponuješ

Šta tu ima da se ukomponuje?
Samo ga ubaciš kao veliki znak pitanja: Da nije ovo GO DS (Dragan Stojković Pixe prim. prev) u Klivlendu?
Njegovi naslovi su uvek zgodni za zahebanciju. Čovek se jednostavno namešta za volej.
Pajz dalje: Brale Kakav mrak I susedi bi morali biti partneri. Četvrti, peti, šesti, sedmi... Vesti iz nesvesti
Blade Runner Blade Runner 19:27 21.09.2009

Re: Ovaj

Baš brezobrazan taj piksi. Išo go po Klivlendu Da nije bila tamo neka parada
gorstak92 gorstak92 19:33 21.09.2009

Re: Ovaj

Blade Runner
Baš brezobrazan taj piksi. Išo go po Klivlendu Da nije bila tamo neka parada

Stvarno nije u redu.
Sad mi dođe da odem na inkriminisani Post i da okačim komentar:
Piksi stidi se, da te bude sram,sramota jedna,
sram,
sram,
sram...

Bližnja!

Ali neću jer mi se još ne pije ban
Hoću još malo da se igram po ovim ćoškovima.
Zemlja je okrugla, ali nas jebu po ćoškovima
ecce-florian ecce-florian 21:03 21.09.2009

Re: Ovaj


Auuuu šta je sad ovo ovde?
Ajmo redom ( a malo i preko reda)
Pajz dalje: Brale Kakav mrak I susedi bi morali biti partneri.

Dal' mi veruješ da nisam ni stigo da se nakon čitanja skocentrišem pa da malo nešto suvislo napišem o veličanju lika i dela Milana Simurdića kad ono medjutim , baf blog o Sonji Brkić. Normalno i još koji blog sa istom temom ono reda radi, podrška u reakcijama nikad nije naodmet.Taman ga lepo namolim da nam okači presude, sednem da natenane pročitam, nabavim navedeno zabranjneu knjigu i lepo pregledam ko su redakcijski odbor, izdavači i sve ostalo i krenem da stavim komentar, kad ono jbt Drago u međuvremenu postavio još dva bloga ( normalno jedan o povorci pedera tek da ne bude da nije u toku aktuelnosti i vrtlogu stvarnosti)Shvatim da moj pristup neće dati nikakve rezultate i odustanem . Čovek ima taku publicističku delatnost na blogu da zastaje dah.
EDIT: Događaji se smenjuju kao na traci. Podhitno da dodaš da kad pogledaš sa bedema vidiš opsadno stanje. Da li si paranoik?

Daklen situacija se intenzivira neverovatnom brzinom, ne časeći ni časa, svi u napad, ko se to još nije izjasnio po navedenom pitanju, ko to sme da se u ovom odcutnom trenutku ne izjašnjava?
Ne bi bilo loše da ubaciš malo Đinđića tu i tamo u tekst.
Pojačava efekat.

Ovo je demode, vidi se da si bio odsutan s bloga. Nekad bilo pa se spominjalo. Sad samo retko poneki autor ženskog pisma se sa nostalgijom priseti u potaji.
Jer kako bi ti objasnio oni su izgubili predsednika i Oni su izgubili predsednika, pa ih je zajednički bol zbližio
I psovke! Nemoj da ne opsuješ jedno par puta.

Ovo obvezatno, to daje na iskrenosti i dubini osećajnosti
npr.
Navijači da vam majku pedersku.
ecce-florian ecce-florian 21:19 21.09.2009

Re: Ovaj

Blade RunnerBaš brezobrazan taj piksi. Išo go po Klivlendu Da nije bila tamo neka parada

A ti bi malo da kometarišeš a da se ne izjasniš?
Neće to tek tako lako da može.
Ajmo prvo izjašnjavanje pa tek onda komentari. Dokle bi mi dogurali da se po blogu muvaju taki ko ti što bi nešt da kažu, a kad ih ti pitaš jesi ti negde ovo osudio, jesi ti za ili protiv , oni sve nako , kao.A neće moći, neće.
Edit: Čik Draga da ukomponuješ

Pusti čoveka da radi , viš kaka mu je produkcija, radi za jednog blogera i još dve blogerke najmanje i to sve zato što su se blogerke razoćarale u biračko telo.Amaterski. I pobednik se isto tako razočarao i shvatio da mora da objasni telu da je on ustvari pobedio. Rečeno učinjeno.Beograd dobi svog gradonačelnika

Iz svih navedeni razloga odma da čujemo jesi li ti za ili protiv.
ivana23 ivana23 21:35 21.09.2009

Re: Ovaj

Taman ga lepo namolim da nam okači presude, sednem da natenane pročitam, nabavim navedeno zabranjneu knjigu i lepo pregledam ko su redakcijski odbor, izdavači i sve ostalo i krenem da stavim komentar

Ja se podjapala sa njim zbog te presude.
A novi blogovi su bili idealno sredstvo da se ta presuda (koja im ne ide u korist) baci u senku.
gorstak92 gorstak92 21:37 21.09.2009

Re: Ovaj

Iz svih navedeni razloga odma da čujemo jesi li ti za ili protiv.

A Ivana???

Da li se ona jasno i decidirano izjasnila?
Ha!
gorstak92 gorstak92 21:39 21.09.2009

Re: Ovaj

A ti bi malo da kometarišeš a da se ne izjasniš?
Neće to tek tako lako da može.




Vuci se u sobu i za sat vremena hoću izveštaj o tvom kretanju tokom večernjih i noćnih časova!
ivana23 ivana23 21:56 21.09.2009

Re: Ovaj

gorstak92
Iz svih navedeni razloga odma da čujemo jesi li ti za ili protiv.A Ivana???Da li se ona jasno i decidirano izjasnila?Ha!

Nisi video...
Blade Runner Blade Runner 21:58 21.09.2009

Re: Ovaj

gorstak92 gorstak92 22:07 21.09.2009

Re: Ovaj

ivana23
gorstak92
Iz svih navedeni razloga odma da čujemo jesi li ti za ili protiv.A Ivana???Da li se ona jasno i decidirano izjasnila?Ha!

Nisi video...

Ups
Video sam samo objekat koji treba da se translira na Plato, ali ne i naslov komentara.


Nego, kad ćeš ti nešto da objaviš?
Kolko me služi staračko pamćenje ti si, beše, dobila autorsku opciju na onim izborima.
Sad nema znaka ni da si samo autor.
Potpalublje?
gorstak92 gorstak92 22:40 21.09.2009

Re: Ovaj

Blade Runner

Tata: Imam jedan predlog
Blade: Tata ako je u vezi onog izveštaja o kretanju ja to stvarno nisam mogo
Tata: Ali prvo džeparac ... da ti kupim(o) električnu tamburu i... karabin

ivana23 ivana23 22:51 21.09.2009

Re: Ovaj

gorstak92

Zaista ne znam sta da ti kazem, nisam bas odustala od pisanja, al' sve cekam neku kao mirniju atmosferu, a nje nema, pa nema.
Necu da jedem ono sto se ne jede.
ecce-florian ecce-florian 23:03 21.09.2009

Re: Ovaj

Blade Runner

e sad je već druga stvar, slobodno komentariši.
ecce-florian ecce-florian 23:14 21.09.2009

Re: Ovaj

Ja se podjapala sa njim zbog te presude.

Izvini ja digao ruke jer sam već bio onemiljen zbog prethodnog autorskog priloga o fašistoidnim sudovima.
Odo gore da pogledam
Dotle u znak izvinjenja (kad smo već kod Muzeja savremene umetnosti) mala pažnja
Bojan Bem Plavi bazen

PS.
Turbulencije u atmosferi neće prestati
Napiši ipak nešto
margos margos 23:50 21.09.2009

Re: Ovaj

Piksi stidi se, da te bude sram,sramota jedna,
sram,
sram,
sram...

Bližnja!

PreCedniče, a da ti izmeriš temperaturu????

A jesi vid'o kod Kru komentar Jelene Pavlović ''Blago njima pametnima, a nama pička materina'' ?
Zaginuh od smeha čitav dan....
gorstak92 gorstak92 13:37 22.09.2009

Re: Ovaj

margos
Piksi stidi se, da te bude sram,sramota jedna,
sram,
sram,
sram...

Bližnja!

PreCedniče, a da ti izmeriš temperaturu????

A jesi vid'o kod Kru komentar Jelene Pavlović ''Blago njima pametnima, a nama pička materina'' ?
Zaginuh od smeha čitav dan....


Krug se polako zatvara!

Sad tek provalih da onaj DS što je GO u Klivlendu nije Dragan Stojković Pixe već Dušan Stanojević Lepi!

A Jelena Pavlović Barili je mlada umetnica koja tek treba da izlaže svoja dela u Muzeju Savremene Umetnosti.
Znači, brate, sestro, mislim Cvetko hoče da joj znači minira Muzej!
Šta?
Nije Milutinov Post?
Pa šta?
gorstak92 gorstak92 13:45 22.09.2009

Re: Ovaj

ivana23
Zaista ne znam sta da ti kazem, nisam bas odustala od pisanja, al' sve cekam neku kao mirniju atmosferu, a nje nema, pa nema.

Necu da jedem ono sto se ne jede.


Šteta propustiti centaršut
Atmosfera je ista kao u školi gde nisi popularan/popularna.

ecce-florian ecce-florian 14:19 22.09.2009

Re: Ovaj

PreCedniče, a da ti izmeriš temperaturu????


"Сви екстремисти, на левој или десној страни, биће процесуирани пред нашим судовима, јер судови и полиција раде свој посао и тако ћемо и дефинисати и политичку и укупну цивилизацијску сигурност у нашој земљи која подразумева поштовање свих демократских стандарда и људских права", додао је Тадић.

evo i uživo fonet

nahebali su



A šta ako je mislio na domeće ekstremiste leve

Naravno, levičari mi kažu da su to i do sada radili, samo je sad zvanično. A ja, stari paranoik, odmah pomislim da će mene neko da hapsi. Čovek bi pomislio da sam se napatila u životu.

Pronašla sam neku maoističku knjižaru - da li da ti kupim "No war on Iraq" majicu? Sebi sam kupila Mao, Lenjin i Marx iz profila, na maslinastozelenoj - crveni portreti. Neviđena je! I još gomilu knjiga protiv Busha, novine, letke itd. Samo su komunisti skupi, mamu im njihovu, kao - lova ide "za našu stvar".
Amerika drugi deo
ecce-florian ecce-florian 19:06 24.09.2009

Re: Ovaj

ivana23

A novi blogovi su bili idealno sredstvo da se ta presuda (koja im ne ide u korist) baci u senku.


To je , barem mi se sada tako čini , bila samo predigra, a Dragova uloga kao i obično pokretačka
Qeeria kalendar jun 2008.
Meni se svidelo što je advokat Tijanića tako formulisala tužbeni zahtev da u toku suđenja dođe dotle da komitet pravnika izgubi spor.
(Uvek navijam za pojedince protiv udruženja, formalnih ili neformalnih asocijacija i sl. to mi je mana)
Ovaj uvod i kritika rada pravosudnih organa i njihove tobožnje zaštite nasilnika i zabrane prava citiranja je trebala za početak da nas izgleda malko razdrma.

Faza 2
Cela plejada blogera se ubi takmičeći ko će napisati bolji tekst u povodu parade, dosta njih i sa pravim žarom borbe za slobodu ( uključujući i Draga, naravno) Kritika rada policije, dokazivanje da je država nesposobna da štiti sve građane. Interesantno da blogeri Queerie nisu učestvovali do pred sam kraj i to samo jedan tekst
qeeria kalendar 2008.

Faza 3 kao završetak, a da bi se održala tenzija koja je izgleda i smišljeno podignuta ,izložba Biljane Cincarević i tekstovi o tome da li je zabranjena, šta je policija tražila usmeno.....( nekako mi je teško da se otmem utisku da termin kritike ponašanja dela pravoslavne crkve kroz izložbu postavljenu nedugo nakon parade ponosa, nije ustvari i kritika odnosa crkve prema Queer pokretu i da je on sastavni deo ovih događanja)
Queeria kalendar jun 2008.
Opet nema reakcije autorke izložbe, iako je postavljen blog o izložbi koji nije bio zaključan za komentare.
Ređaju se reakcije kroz druge tekstove sa poluproverenim informacijama ( jer se ne oglašavaju oni koji znaju punu informaciju) i jakim emocijama,

Interesantno događanje na blogu i oko bloga( ako je uopšte završeno budući da se danas na naslovnoj strani pojavio snimak sa oznakom
B92 izdvaja


Nasilni prekid performansa od strane OBRAZA - integralna ver

Gledate nemontiran snimak nasilnog upada OBRAZOVACA ...dalje


a nakon otvaranja imate i ceo tekst koji glasi

Gledate nemontiran snimak nasilnog upada OBRAZOVACA na performans umetnika Gabrijela Savića jula prošle godine.

Savršeno



margos margos 19:52 24.09.2009

Re: Ovaj

Moje mišljenje je da to nije neka orkestrirana akcija - nemoguće je - vidiš da se ovde, bre, mnogi, ni sa sobom ne slažu, a kamoli sa većim brojem ljudi.

Javlja mi se prijatelj iz belog sveta jutros i kaže kako je pretrčao po vestima i crče od smeha kako se ni među LGBT organizacijama ne može naći koncenzus oko Parade i reče 'Aaaaaa... delimo se do atoma:))))'
Jednostavno - dešavanja oko Parade su pokazala da niko nije indiferentan, svako na nekom nivou reaguje i uključuje se u priču jer ima mišljenje o tome, kakvo god. I naravno, svako koristi trenutak, pronalazeći (ili proturajući) neki svoj interes. Prirodno i logično.
gorstak92 gorstak92 19:56 24.09.2009

Re: Ovaj

Cvetko
Opet nema reakcije autorke izložbe, iako je postavljen blog o izložbi koji nije bio zaključan za komentare.

Hej, pa ova poslednja fotografija jeste B. Cincar.
Baš malopre kuckam komentar kod Dragčeta kako sam je jutros čuo na nekom od 78 programa.
Autohipnozom sam zaključioi da je to bilo na TV Avala.
Pričala je Bilja nešto kako hoće da je oteraju sa trenutne izložbe dan ranije, ali ona neće i ima da se bori. Pogotovo što ima da dođu neki strangeri sa kojima treba da pregovara o izložbama abroad. Mislim jedan Šveđanin, jedan Nemac i... Srbin.

Sad ne znamo šta se tu desilo, ali ih je Srbin sve nadmudrio.

Dakle, jeste se Biljana C. oglasila. Istina, ne preko Bloga, ali sigurno računa da je blogerima TV odmah pored monitora i da nema šta posebno da ih obaveštava.

Drugo, super je fora snimka upada Obrazovaca, ali od jula prošle godine:)))

Treće, ništa mi nije jasno šta ti i Ivana to oko Draga i neke presude.
Ne želim ni da znam, samo da se pohvalim kako sam blažen u neznanju.


Toliko.


EDIT: Malopre su prepravili da je snimak iz jula ove godine. Verovatno kucajuća greška. Eto, da prijavim
Edit na edit: Malopre sam pogledao snimak. Prvi put da gledam obrazovce na delu
Ono mi deluje kao frka u školi. Osnovnoj.
Time ne želim da umanjim značaj frke jer sam se nadobijao batina najviše baš u O.Š., ali mi akteri tako deluju.
Pa još kad je došao policajac, a onaj ,,vođa" servilan: nisam ništa nego, dođite da vidite, čoveku treba hitna pomoć
ecce-florian ecce-florian 21:19 24.09.2009

Re: Ovaj

margos  

Re: Ovaj
Moje mišljenje je da to nije neka orkestrirana akcija - nemoguće je - vidiš da se ovde, bre, mnogi, ni sa sobom ne slažu, a kamoli sa većim brojem ljudi.

Jednostavno - dešavanja oko Parade su pokazala da niko nije indiferentan, svako na nekom nivou reaguje i uključuje se u priču jer ima mišljenje o tome, kakvo god. I naravno, svako koristi trenutak, pronalazeći (ili proturajući) neki svoj interes. Prirodno i logično.

Pa apsolutno normalno Margos. Moguće da nisam bio dovoljno jasan. Ne mislim da se orkestrirana akcija odnosi na postizanje nekih konkretnih ciljeva zainteresovanih aktera.Ovde je pitanje o stvaranju opšte atmosfere u kojoj se očekuje izjašnjavanje i diferencijacija.Pa već će se nešto desiti.
Neverovatna je inače potreba za deklarisanjem.Podsetilo me na izjašnjavanje oko "Golubnjače" onomad pre nego što je počelo.
Pitanje je: odakle iznebuha dođe ova linija razgraničenja?
Pitanje pod dva je : a šta nas to tera da se bipolarno izjašnjavamo?
Pitanje pod tri je: gde nestadoše nenasilni načini ostvarivanja ciljeva( smeta mi agresija pa makar i verbalna)?
Imam ih još , ali da ne davim
ecce-florian ecce-florian 21:37 24.09.2009

Re: Ovaj

Autohipnozom sam zaključioi da je to bilo na TV Avala.

jesi li siguran?Pa ovo je zavera!
Treće, ništa mi nije jasno šta ti i Ivana to oko Draga i neke presude.
Ne želim ni da znam, samo da se pohvalim kako sam blažen u neznanju.

Ako ti kažem, moraću da te ubijem. Što manje znaš, lepše živiš.
EDIT: Malopre su prepravili da je snimak iz jula ove godine. Verovatno kucajuća greška. Eto, da prijavim

Jul ove godine E ovo menja sve. Hvala ti mnogo. Ovo u potpunosti menja smisao gore napisanog.

tek da ispoštujemo domaćina bloga
jbt Jul a u septembru. Čudno? Možda?

margos margos 21:54 24.09.2009

Re: Ovaj

Pitanje je: odakle iznebuha dođe ova linija razgraničenja?
Pitanje pod dva je : a šta nas to tera da se bipolarno izjašnjavamo?
Pitanje pod tri je: gde nestadoše nenasilni načini ostvarivanja ciljeva( smeta mi agresija pa makar i verbalna)?
Imam ih još , ali da ne davim

Uh...
1. bes, kriza i potreba da se neko za to okrivi, kazni i satre
2. il' si s nama il' si protiv nas - a mi smo, zna se dobri, a oni, naravno - loši
3. e moj Cvetko... kad se pojavi vernik koji propoveda 'satiranje po nalogu svetog Filareta Moskovskog' i kad se pojave ovolike pripadnice nežnijeg pola sa idejama šta onima treba raditi, svaki apel za hrišćanskim, ljudskim, smirenim i mudrijim rešavanjima - biva i s jedne i s druge strane optužen kao kukavičluk.
gorstak92 gorstak92 21:54 24.09.2009

Re: Ovaj

tek da ispoštujemo domaćina bloga
jbt Jul a u septembru. Čudno? Možda?


Ja sam ovih dana u fazonu slušanja Koje&Co

I profil sam promenio i ubacio Disciplinu
ivana23 ivana23 21:56 24.09.2009

Re: Ovaj

Ajmo da seciramo...

Jul u septembru, zaista interesantno.

Festival avangardne umetnosti počeo je 30. juna, a za večeras je planirano održavanje niza manifestacija, koje će zatvoriti festival.
Prema rečima Kamperelića, na Festivalu su pored domaćih umetnika učestvovali i umetnici iz Italije, Hrvatske, Finske.
"To što se dogodilo sinoć, ostavlja loš utisak na goste iz inostranstva, i kvari naš trud da Srbiju predstavimo u pozitivnom svetlu", rekao je on.
Festival će biti zatvoren večeras u DKSG-u nastupima umetnika Dušana Pajina, Gordane Petković, Renate Bulić, Teatra pokreta "Mim art" i Mileta Tasića.
- 5.7.2009. Umetnički direktor Festivala Dobrica Kamperelić.

Zasto su tih, kako kaze pomenuti direktor: ...četiri mladića koji su se predstavili kao članovi pokreta "Obraz"...
nasli za shodno da prekinu bas taj prefomans? Mozda zbog onoga sto trebalo da bude prikazano: Tokom ličnog performansa Savića, u kojem se on sekao po stopalima, i u kojoj je trebalo da bude prikazana simulacija bušenja njegovog tela...

Izvor

Desava se da performansi takvog tipa izazovu takve i slicne reakcije, setimo se sta je Marina Abramovic dozivela tokom jednog slicnog ("Ritam o", izvodjenje u Italiji). Zamalo da je posetioci (naizgled sasvim normalni) - ubiju.
ecce-florian ecce-florian 22:08 24.09.2009

Re: Ovaj

tek da ispoštujemo domaćina bloga
jbt Jul a u septembru.
Čudno? Možda?

informisanje je u pitanju
podržavam prelazak ,mada

nije ti ovo fudbal pa da dobiješ za prelazak

gorstak92 gorstak92 22:20 24.09.2009

Re: Ovaj

Zasto su tih, kako kaze pomenuti direktor: ...četiri mladića koji su se predstavili kao članovi pokreta "Obraz"...

Je li to bio ceo pokret ili ih ima još?

Mislim, prvi put sam odgledao neki ,,performans" Obraza pa mi neverovatno da četvorica odsutnih sa pismenog prave tolike karambole po gradu i Blogu i Peščaniku (umal da zaboravim).

A vezano za ,,performans" mislim da bi policija trebala da uzme podatke i od organizatora i od posetilaca.
Ako je navodni umetnik hteo da se samopovređuje, a publika platila to da gleda mislim da svima treba ozbiljna i stručna pomoć.

Davno, ili ne toliko davno, grupa mladića je plaćala klošarima da se samopovređuju i snimali ,,performans".
Ima puno tih video klipova po internetu i svaki je da ti se stomak okrene.
Ameri ih povatali i procesuirali, ali nisam ispratio da li su ih osudili.
Znam samo da su klinci-umetnici zgrnuli neviđeno brdo para od prodaje snimaka i platili ekipu super skupih advokata.
I sećam se da se ni najmanje nisu pokajali. Davali su izjave u stilu: Pa taj klošar će ionako da crkne od ciroze jetre ili mi smo im uredno platili od čega su mogli da kupe alkohol, drogu...

A bilo je i drugih ,,umetnika" koji su hteli da kopiraju slavni put prethodnika pa su dodali crte surovosti:
oni su tukli prolaznike i to snimali ili voze se kolima pa pucaju iz pušaka za paintball nasumice na prolaznike.
Ko je igrao paintball zna koliko boli ta kuglica kad te pogodi, a pogotovo kad te iznenadi kakav je efekat.
E, te što su pametno snimali su povatali su na osnovu snimaka i odrezali im neke ludačke kazne.

Al se raspiash
ecce-florian ecce-florian 22:23 24.09.2009

Re: Ovaj

svaki apel za hrišćanskim, ljudskim, smirenim i mudrijim rešavanjima - biva i s jedne i s druge strane optužen kao kukavičluk.

Podsetila si me sad na odlazak Jarila i na njegove probleme oko odbrane prava na versko izjašnjavanje i odbranu pripadajućeg sistema vrednosti. Nema ga više Margos.
O Kukavičluku ( valjda bi to tako imenovao Montenj)
To što se ljudi u kriznim situacijam opredeljuju i deklarišu da bi bili prepoznati u binarnom kodu, mi je oduvek neverovatno ličilo na potrebu za pripadanjem nečem ,što će ti, već po željenom modelu, pružiti zaštitu u sukobima predstavnika suprotstavljenih ideja.Smešno je nekog ko na takav obrazac ponašanja ne pristaje optuživati za kukavičluk.Upravo obratno.
ecce-florian ecce-florian 22:43 24.09.2009

Re: Ovaj

Desava se da performansi takvog tipa izazovu takve i slicne reakcije, setimo se sta je Marina Abramovic dozivela tokom jednog slicnog ("Ritam o", izvodjenje u Italiji). Zamalo da je posetioci (naizgled sasvim normalni) - ubiju.

misliš na ovo
ili na Balkan Baroque
ili ovaj
Zasto su tih, kako kaze pomenuti direktor: ...četiri mladića koji su se predstavili kao članovi pokreta "Obraz"...
nasli za shodno da prekinu bas taj prefomans? Mozda zbog onoga sto trebalo da bude prikazano: Tokom ličnog performansa Savića, u kojem se on sekao po stopalima, i u kojoj je trebalo da bude prikazana simulacija bušenja njegovog tela...

Moguće, nisam do sada o tom razmišljao na ovaj način.
Pravo, licenca na samoprovređivanje, pravo na ritualno žrtovanje koje prositiče iz pripadnosti nečem, Ukidanje tog prava drugom koji to čini iz esteskih pobuda? Interesantno viđenje.
Hvala Ivana.
ecce-florian ecce-florian 22:52 24.09.2009

Re: Ovaj

A vezano za ,,performans" mislim da bi policija trebala da uzme podatke i od organizatora i od posetilaca.
Ako je navodni umetnik hteo da se samopovređuje, a publika platila to da gleda mislim da svima treba ozbiljna i stručna pomoć.

Precedniče, lagano
Evo za tebe jedna pesma iz severnih predela.
margos margos 22:54 24.09.2009

Re: Ovaj

Upravo obratno.

:)

Jaril je takođe stradao u jednom emotivnom talasu... Ja ga zovem 'peščana oluja' i za mene otad blog nije isti, tad je prošlo moje blogo-detinje doba.

A ovo oko svrstavanja - to je sve prilično kompleksno. Npr nisam podržala ideju parade... da bih kroz razvoj događaja donela odluku da idem na Paradu. Da ne elaboriram kako je do toga došlo - ali zadržavam pravo da je sutra ponovo ne podržim. Nova situacija, novo razmišljanje i to je za mene ok. E sad, što bi neko rekao 'a, htela si da ideš a sad nećeš...' unapred mi smešno.

**********
E, moram da ti ispričam jedan fazon - nema veze sa svim ovim mada mi se danima muva po glavi:

Kad smo bili klinci, jedan porodični prijatelj zezne svog sina koji je moja generacija, pričom:
'Sine, sanjao sam te noćas... letimo kao mi avionom, ti i ja... i zapale se motori i moramo da iskočimo. Iskočimo - i ti padneš na stog šaše, a ja stog sena - i ja izađem senav, a ti šašav.'

Ovaj moj drugar mislio mislio i drugo jutro kaže ocu: 'Ćale, znaš, noćas sam ja sanjao tebe...' Ovaj se izbeči 'Jel?'
'Aha... Sanjam ja, ćale, da sam u nekom selu i da sam neki lopov... idem po noći i kradem kokoši i jaja, i jednu noć uhvate me seljaci i odvedu pred sudiju. Kad tamo, ti taj strašni sudija, saslušaš njih, saslušaš mene i presudiš: za kokoši me osudiš, a za jaja me pomiluješ.'
gorstak92 gorstak92 23:11 24.09.2009

Re: Ovaj

Precedniče, lagano
Evo za tebe jedna pesma iz severnih predela.

Ma ja to, onako, na prvu loptu.
Sumnjam da bih ikada planirao i platio da gledam nekog ko seče sebi stopala.
A? Kako zvuči? Kao da će da ih amputira

Nebitno, cela instalacija (da to je ta moderna reč!) mi deluje bolesno.

I onu Abramovićku što si okačio sam se pokajao što pogledah.

Prejaku reč sam upotrebio da treba policija da uzima podatke od učesnika.
Pre bih ja tu pozvao roditelje da im izvuku uši.
U stilu ,,mrš kući i nema crtaća nedelju dana!"

P.S. U ovom momentu imaš 8 preporuka i 88 komentara! To mora nešto da znači.
ivana23 ivana23 23:22 24.09.2009

Re: Ovaj

gorstak92
Ma ja to, onako, na prvu loptu. Sumnjam da bih ikada planirao i platio da gledam nekog ko seče sebi stopala.A? Kako zvuči? Kao da će da ih amputiraNebitno, cela instalacija (da to je ta moderna reč!) mi deluje bolesno.I onu Abramovićku što si okačio sam se pokajao što pogledah.Prejaku reč sam upotrebio da treba policija da uzima podatke od učesnika. Pre bih ja tu pozvao roditelje da im izvuku uši. U stilu ,,mrš kući i nema crtaća nedelju dana!"


raqn | Petak, 4 Jul 2008. 15:58h
Oni su divljaci, ali taj "umetnik" bi možda trebao posetiti psihijatra.

Jedan od komentara na tekst u Blicu koji sam gore linkovala...
gorstak92 gorstak92 23:26 24.09.2009

Re: Ovaj

ivana23
gorstak92
Ma ja to, onako, na prvu loptu. Sumnjam da bih ikada planirao i platio da gledam nekog ko seče sebi stopala.A? Kako zvuči? Kao da će da ih amputiraNebitno, cela instalacija (da to je ta moderna reč!) mi deluje bolesno.I onu Abramovićku što si okačio sam se pokajao što pogledah.Prejaku reč sam upotrebio da treba policija da uzima podatke od učesnika. Pre bih ja tu pozvao roditelje da im izvuku uši. U stilu ,,mrš kući i nema crtaća nedelju dana!"


raqn | Petak, 4 Jul 2008. 15:58h
Oni su divljaci, ali taj "umetnik" bi možda trebao posetiti psihijatra.

Jedan od komentara na tekst u Blicu koji sam gore linkovala...


Nisam ja, ali ko da jesam
Instalacija je prekinuta u momentu kad je umetnik rešio da se udavi kesom
Sad me živo interesuje kako bi sebi isekao stopala i izbušio telo, a bez kiseonika u mozgu.

A možda nema ni mozga?
ivana23 ivana23 23:32 24.09.2009

Re: Ovaj

ecce-florian
misliš na ovo
ili na Balkan Baroque
ili ovaj

Nema snimka ovog preformansa...

U poslednjoj akciji iz ove serije, Marina Abramović je odlučila da se suoči sa smrću. Na poziv Studija Mora u Napulju, ona izvodi "Ritam o" 1975. godine koji je mogao da se ostvari samo uz saradnju sa publikom. Pre početka performansa, Marina je ostavila uputstvo posetiocima: "Na stolu se nalaze predmeti (žileti, noževi, pištolj) koje možete upotrebiti na meni, ja sam objekt. Akcija će trajati 6 časova. Svu odgovornost za vaše ponašanje preuzimam na sebe." Sve je te večeri počelo pitomo. Neko ju je okrenuo u krug. Neko ju je dodirnuo na dosta prisan način. Ali trećeg sata stvari su počele da se menjaju. Publika je počela da se transformiše i na kraju je izbila tuča između onih koji su je štitili i onih koji su je povređivali.

Videti pod DELO
ecce-florian ecce-florian 00:14 25.09.2009

Re: Ovaj

Oduvek je bio problem razdvojiti umetnost od zanata
Dok mi razglabamo probleme estetike i etike stvari idu dalje.
B92 Info Vesti Politika

Zahtev za zabranu Obraza i SNP 1389
25. septembar 2009. | 00:20 | Izvor: B92
Beograd -- Zabranu pokreta "Obraz" i "Srpskog narodnog pokreta 1389." zatražiće danas od Ustavnog suda Srbije republički javni tužilac Slobodan Radovanović.

Slobodan Radovanović (FoNet, arhiva)

On je za B92 izjavio da su te dve grupe identifikovane, kao one koje moraju odmah da se stave van zakona. "Ovih dana smo vredno radili i moram da pohvalim saradnju MUP-a koji nam je pomogao da prikupimo sve raspoložive dokaze, koje smo pretočili u inicijativu Ustavnom sudu da zabranimo ove dve organizacije. Naš posao se i dalje nastavlja”, kaže Radovanović.

On je objasnio da se Obraz i SNP 1389 zalažu za ksenofobiju, homofobiju, za proterivanje svih onih koji ne pripadaju istoj veri, naciji i religiji, što je i navelo tužilaštvo da zahteva zabranu njihovog delovanja.

On dodaje i da će tužilaštvo pažnju obratiti i na to ko stoji iza ovih organizacija, kao i da neće zaobići navijačke grupe.

“Za sve organizacije za koje ustanovimo da su ekstremističke, ultradesničarske, koje ugrožavaju prava građana zagarantovana Ustavom i međunarodnim konvencijama, tražićemo njihovu zabranu”On je za B92 izjavio da su te dve grupe identifikovane, kao one koje moraju odmah da se stave van zakona. "Ovih dana smo vredno radili i moram da pohvalim saradnju MUP-a koji nam je pomogao da prikupimo sve raspoložive dokaze, koje smo pretočili u inicijativu Ustavnom sudu da zabranimo ove dve organizacije. Naš posao se i dalje nastavlja”, kaže Radovanović.

On je objasnio da se Obraz i SNP 1389 zalažu za ksenofobiju, homofobiju, za proterivanje svih onih koji ne pripadaju istoj veri, naciji i religiji, što je i navelo tužilaštvo da zahteva zabranu njihovog delovanja.

On dodaje i da će tužilaštvo pažnju obratiti i na to ko stoji iza ovih organizacija, kao i da neće zaobići navijačke grupe.

“Za sve organizacije za koje ustanovimo da su ekstremističke, ultradesničarske, koje ugrožavaju prava građana zagarantovana Ustavom i međunarodnim konvencijama, tražićemo njihovu zabranu”, kaže Radovanović., kaže Radovanović.


Koliko li slučajnosti, koincidencija i svega ostalog , Spontana reakcija javnog mnenja i blogera nija bila uzaludna, nadležni organi su reagovali.
Da li stvarno mislite da zabrane "nadležnih državnih organa" rešavaju problem?
Zadivljen sam .
Da ne bude sporno , imate kod domaćina ovde

Margita i dalje ostaješ pri ovom ?
margos 19:52 24.09.2009
Preporuči | Obavesti moderatora
Preporuka: 1
Re: Ovaj
#Link

Moje mišljenje je da to nije neka orkestrirana akcija - nemoguće je - vidiš da se ovde, bre, mnogi, ni sa sobom ne slažu, a kamoli sa većim brojem ljudi.
margos margos 01:00 25.09.2009

Re: Ovaj

Margita i dalje ostaješ pri ovom ?

Ostajem. :)

Naravno da ne tripujem da je spontana reakcija blogera uzrokovala da Javni tužilac reaguje - već da su razmere agresivnosti, huliganstva, razgranatosti i spremnosti na brutalno uništavanje ljudi i imovine - sagledane u ovim okolnostima iznudile akciju vlasti.
AlexDunja AlexDunja 21:42 21.09.2009

e,

kako su svi protiv...(da'l sam dobro videla?)
ja sam - za.
ocu muzej savremene na platou.
el' to bilo pitanje...?

da se ne strapaciram preterano
kad ocu nesto da vidim...
(ovo je bilo obrazlozenje:)
ecce-florian ecce-florian 23:02 21.09.2009

Re: Ovaj



ocu muzej savremene na platou.


To Ad, to majstoreeeee
Konačno
Čakao sam , čekao sam

i konačno
da se ne strapaciram preterano
kad ocu nesto da vidim...

Normaaaalno, na platou uvek ima nešto da se vidi.
Al pravo da ti kažem jedini mi žao pogleda iz muzeja sa sadašnje lokacije
ivana23 ivana23 23:28 21.09.2009

Re: Ovaj

Normaaaalno, na platou uvek ima nešto da se vidi.
Al pravo da ti kažem jedini mi žao pogleda iz muzeja sa sadašnje lokacije


Sta da vidis kada je Muzej vec godinama zatvoren, radi samo Salon u Pariskoj 14.

Videti ovde

Sajt Muzeja

ecce-florian ecce-florian 14:02 22.09.2009

Re: Ovaj

pa rade iako su zatvoreni kao npr
100 genitalija umetnika


evo i adrese sa press materijalom muzeja savremene umetnosti
www.myserbia.net/images/download/dokumenta/2009/sexes.pdf
pdf je pa neće da se otvori ispod slike
Eda, kad smo već kod toga, evo na poklon mali kviz iz ustorije umetnosti kojim možete da testirate svoje prepoznavanje umetnika po njihovim genitalijama
U igru ulazite klikom na genitalije umetnika poznatom po upakivanju objekata.Ove genitalije, ili ti qurats je odabran radi pristojnosti na blogu


nažalost poklon majice sa genitalijama autora su nestale

Sad sam se setio da je jedan moj raniji blog imao naslov pozajmlen od Magrita. U to ime evo i njegovog uda sa otvaranja izložbe u Bozaru . Ukoliko želite da vidite klip kliknite na isti


I u Veneciji se izložbe skidaju odnosno zabranjuju
margos margos 14:50 22.09.2009

Re: Ovaj

Ima genijalnih ideja :)

Hvala, Cvetko.
gorstak92 gorstak92 21:47 22.09.2009

Još nešto u vezi naslova na Blogu

Ja sam se nešto malo zahebavao vezano za naslove Postova na ovom blogu tako što sam bio ukrao foru - davno je bio jedan Post tako što su poređani naslovi pa sastavljena priča.

Ali danas sam skroz sluđen. Mislim, ja sam se zahebavao, ali tamo naslovi osvanuli odistinski i ozbiljni
Povorka povorke, jedno izvinjenje i jedno neizvinjenje DS-u, ideja večne nade u religijama, perikorporalni prostor=boli me glava+mišićna masa-Novi život devojke koja se češlja+problem
margos margos 22:13 22.09.2009

Re: Još nešto u vezi naslova na Blogu

Povorka povorke, jedno izvinjenje i jedno neizvinjenje DS-u, ideja večne nade u religijama, perikorporalni prostor=boli me glava+mišićna masa-Novi život devojke koja se češlja+problem

hhahahhahhahahahhahahahahaahhahhahaha

a svi ozbiljni do bola...
ecce-florian ecce-florian 23:33 22.09.2009

Re: Još nešto u vezi naslova na Blogu

Ali danas sam skroz sluđen. Mislim, ja sam se zahebavao, ali tamo naslovi osvanuli odistinski i ozbiljni


shumska shumska 02:03 23.09.2009

Re: Još nešto u vezi naslova na Blogu

i šta mislite, da li će ova ogavna atmosfera skoro proći? (ovde na blogu)
oće li ikada proći?
ecce-florian ecce-florian 09:03 23.09.2009

Re: Još nešto u vezi naslova na Blogu



i šta mislite, da li će ova ogavna atmosfera skoro proći? (ovde na blogu)

šta ti fali ovde
a to što je atmosfera zatrovana, to je sve zbog povećanog ispuštanja gasova
šta ćeš ,ukazala se prilika
Izgleda da je sve ovo posledica prevelike tenzije. Nakon ovog pražnjenja sve će biti mnogo opuštenije. Ne brini se.
EDIT:
a ti se švetcuješ, a?
Da li ti je lepo gore rečeno: prvo izjašnjavanje pa onda komentar!
A ne, drugarica bi malo da komentarišeeee, e pa netje motji, netje i .
Ajmo ,ti si ZA ili si PROTIV
Diferencijacija bato
Šta si ti bolja od Kuste, pa da ne moraš?
gorstak92 gorstak92 12:46 23.09.2009

Re: Još nešto u vezi naslova na Blogu

shumska
i šta mislite, da li će ova ogavna atmosfera skoro proći? (ovde na blogu)
oće li ikada proći?


Još nekih 20-tak min.

gorstak92 gorstak92 14:18 27.09.2009

Poslednji komentar

Da li je?
ecce-florian ecce-florian 16:13 27.09.2009

Re: Poslednji komentar

Da li je?

da da

za razliku od dada

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana