Tužno i čudno

UKinSerbia RSS / 21.09.2009. u 11:05

Kao i druge EU ambasade u Beogradu, Britanska ambasada je javno podržala održavanje ovogodišnje Povorke ponosa. Kao što se kaže u saopštenju švedskog predsedavanja EU, koje se nalazi i na našem sajtu, "bilo kakva diskriminacija zasnovana na seksualnoj orijentaciji ili rodnog identiteta bi trebalo da bude osuđena i odbačena, jer nije u skladu sa osnovnim principima i vrednostima na kojima je Evropska unija zasnovana: jednake mogućnosti i ljudska prava. Svakom pripadaju sva prava i slobode proglašene u Univerzalnoj deklaraciji o ljudskim pravima, bez ikakvih razlika u bilo kom pogledu. To je sama suština evropskih vrednosti."

Poput mnogih i ja sam bio razočaran što je Povorka otkazana. Ljudi koji su želeli mirno da demonstriraju su izgubili. Oni koji su bili spremni da ih zaustave po svaku cenu, su pobedili. Kao što je moj švedski kolega rekao, bio je to tužan i čudan dan.



Ipak ne mogu da kažem da sam bio iznenađen. Danima pre povorke mnogo se govorilo o nasilju. Grafiti su sa gradskih zidova pozivali na "ubijanje pedera". Ekstremna desnica je ponovo stavila u pogon staru laž da su homoseksualci pretnja deci (dok je u stvarnosti najveći broj ozbiljnih seksualnih delikata počinjen od strane odraslih muškaraca nad devojčicama). Danima pre, neki od zvaničnika su javno govorili da bi više voleli da se Povorka ne održi. Zvaničnik Srpske pravoslavne crkve je govorio o "povorci srama, povorci Sodome i Gomore", o paradi onih "koji biraju namjesto puta života - put beslovesnosti i smrti". U razgovoru sa velikim brojem ljudi, naišao sam na veoma raširen stav da povorka ne bi trebalo da se održi, da bi njeno održavanje bilo "nedemokratsko", jer je većina ne želi - kao da demokratija daje većini pravo da jednostavno guši stavove manjine.

Širom Zapadne Evrope, sva naša društva su prošla kroz težak proces suočavanja i pokušaja prevazilaženja, dugo utemeljenih predrasuda. Homoseksualnost, izgleda za mnoge, predstavlja fundamentalnu promenu pojma "konvencionalne" porodice - tako da nekako postaje "abnormalno" i čak "pogrešno". Međutim, istraživanja ljudske seksualnosti su pokazala da, iako ne razumemo još mnogo toga, naša osnovna seksualna orjentacija - bilo da smo heteroseksualni ili homoseksualni - nije pitanje izbora, već nešto sa čim se rađamo. Samim tim, jedini pravi izbor, za gej osobe, jeste da li će živeti svoj život otvoreno i pošteno, sa nadom da će naći partnera koji će ih voleti; ili će pokušati da negiraju svoja prava osećanja i da se bore živeći u laži. Za ove ljude Povorka ponosa je način da stanu pred nas sve i da kažu: "Ovo sam ja, prihvati me." Drugi ljudi se mogu osećati neprijatno zbog toga, ali to je zbog predrasuda koje osećamo i koje još postoje u našim društvima. Oni koji nisu gej imaju izbor, da prihvate gej osobe kao ravnopravne građane ili da nastave da ih primoravaju da negiraju svoje prave ličnosti i žive svoje živote u senci.

Jasno je da ovoga puta Beograd nije bio spreman. Možda će sledećeg puta biti.



Stephen Wordsworth



Komentari (55)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 11:17 21.09.2009

Zamena teza

Jasno je da ovoga puta Beograd nije bio spreman.


Beograd je bio spreman.
Vlast nije bila spremna.
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 11:19 21.09.2009

Re: Zamena teza

Beograd je bio spreman.
Vlast nije bila spremna

Slazem se!!!!!
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 11:25 21.09.2009

Re: Zamena teza

Jasno je da ovoga puta Beograd nije bio spreman. Možda će sledećeg puta biti.

G-din Palma je izjavio da Srbija neće biti spremna do 2150. godine... Ako ne želimo da ostvarivanje prava na mirno okupljanje građana uđe u domen naučne fantastike, mislim da bi bilo dobro da Beograd i nadležni organi budu spremni sledeće godine. A do tada... Laku noć Srbijo!
Goran Vučković Goran Vučković 11:45 21.09.2009

Re: Zamena teza

Beograd je bio spreman.

Uh... to i jeste bio problem - pošto su razne grupe bile "spremne" na razne načine. A sve to je Beograd.
antioksidant antioksidant 11:54 21.09.2009

Re: Zamena teza

A sve to je Beograd.

tacno

sad postoje 2 nacina daljeg delovanja:

1. pripremiti se za tucu i biti jaci
2. raditi na podizanju svesti da razlicitost nije razlog za tucu

naravno, mozemo ostatii u misljim rupama sa sve polticarima koji jure za javnim mnenjem.
ko jebe pedere. nek ostanu u 4 zida. ovo je jako ruzna slika koja se salje u svet
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:00 21.09.2009

Re: Zamena teza

1. pripremiti se za tucu i biti jaci
2. raditi na podizanju svesti da razlicitost nije razlog za tucu


Mislim da treba da se radi i na jednom i na drugom.
Ali isto tako mislim da, da je bar pola ministara iz ove vlade reklo da će biti na čelu Povorke ponosa, šanse nema da bi bezbednost ostalih učesnika bila na bilo koji način ugrožena. A poslala bi se i jasna poruka društvu.
TO ja strašno ovoj vlasti zameram.
ŠONJE!
Goran Vučković Goran Vučković 12:03 21.09.2009

Re: Zamena teza

2. raditi na podizanju svesti da razlicitost nije razlog za tucu

Svest o različitosti je čini mi se do nekle ideološka kategorija, ili se bar sa ideologijama ukršta i kosi. Čini mi se da bi se trebalo pre svega fokusirati na "kostur", tj. demokratsku proceduru i njene posledice - tj. na promovisanje zakonitosti i vrednosti mehanike društvenog dogovora kroz zakonsko uređenje odnosa i prava/sloboda.

Po meni suština problema koji smo imali nije u nečijim predrasudama o tuđem "grehu", nego o nečijoj spremnosti da upotrebi silu protivno zakonima koji su doneti od strane većine narodnih predstavnika, najboljoj trenutnoj zameni za natpolovinsku većinu građana koji direktno odlučuju o uređenju odnosa među sobom.

antioksidant antioksidant 12:17 21.09.2009

Re: Zamena teza

Svest o različitosti je čini mi se do nekle ideološka kategorija, ili se bar sa ideologijama ukršta i kosi. Čini mi se da bi se trebalo pre svega fokusirati na "kostur", tj. demokratsku proceduru i njene posledice - tj. na promovisanje zakonitosti i vrednosti mehanike društvenog dogovora kroz zakonsko uređenje odnosa i prava/sloboda.

razumem sta pricas gorane ali ja se fokusiram samo na jednom aspektu prihvatanja razlicitosti: "ne ubij". budi protiv, ne razumi, ne prihvati ali ne tuci
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:21 21.09.2009

Re: Zamena teza

Goran Vučković
Beograd je bio spreman.

Uh... to i jeste bio problem - pošto su razne grupe bile "spremne" na razne načine. A sve to je Beograd.


Steta sto se ne nasele ogromne nenaseljene povrsine i napustena sela Srbije ovim ljudima neprilagodjenim gradskom zivotu. . Samo ozbiljan fizicki rad ( ne mislim upotreba ruku i nogu za sutiranje ljudskih bica i zivotinja), nego umaranje od jutra do veceri koje bi, u ovom slucaju, mogao i zatvorski zivot, ne onaj od 30 -tak dana, vec visegodisnji, mogao da obezbedi. Nasa vlada je ovim pokazala ko je u njenim redovima i prema kome oseca sentimentalnost u ovoj zemlji.
Zen Master Zen Master 13:30 21.09.2009

Re: Zamena teza

Krugolina Borup


Beograd je bio spreman.
Vlast nije bila spremna.


Izvini ali zaista Krugolina imaš li ti uopšte pojma o čemu pričaš ili taj kao za paradu spremni Beograd gledaš jedino iz gradskog prevoza ili kroz prozor svog automobila plus valjda podrazumevajući da je ono što čuješ u krugu svojih prijatelja pretežno mišljenje u celom tom fiktivno kao spremnom Beogradu ?!! Taj tvoj spremni Beograd je bio spremniji pre 15 godina za paradu nego ovaj Beograd danas veruj mi na reč !?! Jesi li pokušala u neko skorije vreme da vidiš kako izgleda kultura provoda i izlaska u tom za paradu spremnom Beogradu !? Misliš li da grad u kojem je i dalje najstrašniji mainstream narodnjačko splavarski provod sa primesama najgoreg pop(folk) trasha i nečega što bi se jedino u najgorim zabitima ove planete moglo nazvati elektronskom muzikom može da bude spreman za gay paradu !? Popričaj malo sa klincima današnje generacije i to onim najordinarnijim koji su većina pa ćeš se zapanjiti kakav je njihov stav o celoj ovoj priči. Ovi retardi koji su hteli da tuku učesnike parade motkama i bacaju kamenje su samo ekstremni vrh ledenog brega 80% populacije koja nastanjuje ovaj grad a koja još kapira gay sklonosti kao mentalnu devijaciju tj ozbiljnu bolest !?!
Najlakše je tako kao ti iz svog malog kruga istomišljenika se tripovati da je stav koji vi podržavate nekakva relativna većina, samo avaj eto neke zle sile uz pomoć retardiranih navijača i nesposobnog režima kvare snežnu idilu i put ka svetloj budućnosti !? Sorry ali zaista nemaš pojma koliko grešiš u tome ! Uzmi samo kao primer najboljeg sportistu ove zemlje Novaka Djokovića dečka rodjenog u Beogradu pre 22 godine, koji je opet najludji fan nikog drugog do Mileta Kitića a kao prošao sveta i video svetskog jet seta ali zato ponosno izjavljuje da se smarao na nekom fancy party-u u New Yorku jer nije bilo narodnjaka da ga razvesele i razigraju. Mnogo još vode treba da protekne Savom i Dunavom pa da mi dodjemo na mentalni nivo kao grad da bi bili spremni na nekakvu iole iskrenu podršku paradi ponosa
niki m niki m 14:32 21.09.2009

Re: Zamena teza

Samo ozbiljan fizicki rad ( ne mislim upotreba ruku i nogu za sutiranje ljudskih bica i zivotinja), nego umaranje od jutra do veceri koje bi, u ovom slucaju, mogao i zatvorski zivot, ne onaj od 30 -tak dana, vec visegodisnji, mogao da obezbedi.

Slicne metode prevaspitavanja su praktikovali Staljin i Pol Pot. Rezultat poznat.
Nadam se da britanski ambasador nece podrzati ovakve metode, mada, sudeci po tome kako su reagovali oko zakona o informisanju, ne bi me zacudilo
iris.davidovich iris.davidovich 14:48 21.09.2009

Re: Zamena teza

Ali isto tako mislim da, da je bar pola ministara iz ove vlade reklo da će biti na čelu Povorke ponosa, šanse nema da bi bezbednost ostalih učesnika bila na bilo koji način ugrožena. A poslala bi se i jasna poruka društvu.
TO ja strašno ovoj vlasti zameram.
ŠONJE!

samo sto, nazalost, bar pola (ako ne i velika vecina) ministara ne bi stala na celo povorke, jer istu sustinski ne podrzava. samo sto to, naravno, nikad javno nece izreci.
zlatozubi zlatozubi 19:34 21.09.2009

Re: Zamena teza

mnogo vode treba da protekne...... "a sad spetakl" ne pravdam nikakvo nasilje i nikoga ko je htjeo isto da pocini (disklejmer zavrsen), samo da se postovani bloger zapita da nisu mozda i ti ljudi iz EU koji "drze" ambasade po beogradu malkice krivi za ksenofobcnohomofobicni stav "mladih ljudi koji su bjesni" jer se jebote veoma tesko gotovo nikako dolazi do te evrope tj viza za istu? hocu reci da ti agresivni elementi nisu vidjeli nista osim ove i ovakve Srbije nisu sreli nikoga van iste i to je to. a mentalni nivo u evropi je ama bas isti k'o u Srbiji ali tamo drzava finkcionise, sankcionise i brani svoje gradjane ma koje vjere, boje, seksualnog opredeljenja bili. tj interakcija nam nije ni za ...........
NNN NNN 23:29 21.09.2009

Re: Zamena teza

Uzmi samo kao primer najboljeg sportistu ove zemlje Novaka Djokovića dečka rodjenog u Beogradu pre 22 godine, koji je opet najludji fan nikog drugog do Mileta Kitića
Novak "Fan" Đoković peva Mileta Kitića

votdfak votdfak 13:27 21.09.2009

Razmisljanje...

Moje misljenje je sledece. Bez zrtve nosioci ideje o gaylesbian ravnopravnosti nikad nece postici cilj. Da li su pioniri pokreta u USA to mogli da urade na miran nacin i bez otpora? Svakako ne. Na taj nacin dolazim do zakljucka da lideri gaylesbian pokreta nisu spremni na najvise zrtve.

Paralela.

Clanovi Otpora su bili spremni da daju svoje zivote zarad skidanja Slobodana Milosevica sa vlasti.

Pozdrav.
leopold_lady leopold_lady 13:38 21.09.2009

Izgleda da je tako ....

Jasno je da ovoga puta Beograd nije bio spreman. Možda će sledećeg puta biti.


Nadam se i ja ..... Želim to....
nicolaus_liesinich nicolaus_liesinich 13:45 21.09.2009

kao i uvek, radi o parama ...

Mislim da se kao i uvek, radi o parama . Vlast nije bila spremna da se "proda" kao "batinas ultranacionalista" i "nesposobna da izbegne krvave glave" jer bi ugrozila svoje pozicije na sledecim izborima i onda ne bi bili na vlasti i ne bi imali izvor para. NVO organizacije koje podrzavaju LGBT su podgrevale situaciju histericnim najavama o obavezi drzave na ravnopravnost izrazavanja po svaku cenu u nadi da ce biti krvavih glava na strani ultranacionalista, jer sto losija situacija u Srbiji, to bolje za njihov dzep, glede donacija. LGBT organizacije i organizatori nisu umeli da stanu na loptu i smanje histeriju, negi su isli ruku pod ruku sa NVO. Pa sta ako ultranacionalisti prete, to je njihov posao, kao i sto je posao crkve da kaze da ne podrzava promociju "muzezelstva". To ce uvek biti tako i to se nece promeniti, i crkva i ultradesnica ce biti konstanta sledecih nekoliko parada, valjda je poenta minimiziranje njihovog ucinka, a ne zahtev za neutralisanjem, pa ne moze policija da uhapsi 200 hiljada navijaca ili smeni Amfilohija jer iznosi vekovni stav crkve, valjda je cilj LGBT populacije da bude prihvacena a ne da 75% naroda bude neutralisano da bi oni mogli da se nesmetano setaju i drze za ruke na ulici. Organizatori i vlast su dobili karte u ruke, i trebali su da odigraju najbolje sto mogu. Vlast je u poslednjem trenutku stala na loptu i pametno pokusala da nadje kompromis, predlozivsi Novi Beograd za mesto parade i odigrala najbolje sto je mogla sa udeljenim kartama. Organizatori nisu pristali, jer verovatno misle da nema potrebe paradirati tamo jer tamo svi ionako podrzavaju gej ljude, nego treba ovim zadrtim u centru paradirati, ne bi li se promenili. I umesto da nastave da jasu talas koji su odlicno napravili podrskom poznatih ljudi, i odrze paradu na novom Beogradu i pokazu da su za kompromis i toleranciju, oni se vracaju u svoju cauru i najavljuju reprizu sledece godine, sa poznatim, ako ne i osnazenim konstantama. Da je parada odrzana, to bi bila prva pobeda za LGBT, bolji ugled Srbije u svetu, mogli bi da nastave da jasu talas prihvatanja cele godine i mnogo bolje pripreme drustvo za sledecu paradu, jer niti je Beograd spreman, niti Srbija. Plus sto bi to bio relativan poraz nacionalista.

I sta sad imamo? Jos jednu pobedu nacionalista, frustracije ljudi koji su zeleli da dodju na paradu i los ugled Srbije u svetu. Jel' moram da pitam cijim interesima i cijem dzepu to odgovara?
mladen.mladen mladen.mladen 14:47 21.09.2009

...

Sedim juce sa zetom stolarom, kaze on:

- Ma kakva parada, pa to nema veze nikakve, koga to zanima... To im je samo izgovor da svaki naredni skup proglase visokorizicnim i da ga zabrane ili upute na Usce... Ova zemlja je u takvom stanju da sasvim lako moze doci do velikih strajkova radnika a ovi ce sad imati izgovor da ih ne puste u Beograd...

Nisam znao sta bih dalje rekao.. Sve i da nije tako, zvuci isuvise poznato da bi bilo neverovatno..
wd-40 wd-40 14:54 21.09.2009

No Comment

mladen.mladen mladen.mladen 23:01 21.09.2009

Re: No Comment

ma ja sam neobavesten.) fala wd-40
wukadin wukadin 15:28 21.09.2009

Ukus pobede

Da se razumemo, pobedio je razum, izbegnuto je krvoprolice
Tako bar rekose drzavni duznosnici kod Olje Darkerke...

Licno mislim da drzava tu dosta kontrolise. Dokaz: kad je bila Evrovizija (Parada bez posebnog Ponosa), nista nije bilo. E, oni koji imaju love i donose devize su gej, oni koji nemaju su pederi. Uvek bilo.
A zasto bi drzava sad izvesne grupe pustila s lanca? Pa da se zataska nevesto rukovanje ekonomijom. I sad je gej parada glavna vest nedeljama.
Potiskuje ono realno najaktuelnije, ne usudjujem se reci najvaznije. Jer ni ova pitanje nisu nebitna, mada ne bi instistirao na bitnosti kad ljudi lezu na sine i odsecaju sebi prste. A kako nisu nebitna...

Homoseksualnost, izgleda za mnoge, predstavlja fundamentalnu promenu pojma "konvencionalne" porodice - tako da nekako postaje "abnormalno" i čak "pogrešno".


Upravo je u tome stvar. Jer sama rec porodica ima jasan koren u reci porod. Etimologija govori sve! Porodica postoji zarad poroda, to je ljudski nacin da nadzive sebe i pobede smrt. Ne mora svaka porodica donositi porod. Ako to nije slucaj, nesto obicno nije u redu... Toliki ljudi jednostavno zive sa svojim problemom, hemofilicari ili mongoloidi. Ali gej osobe ne zele priznati da su u necemu uskracene. Radije bi da salju poruku ostalima da imati decu nije neka bitna stvar... Pa da vidimo koliko ce Arapi biti tolerantni, jer njihove zene radjaju decu.

Laku noć Srbijo!


Ala volem ovako defetisticke poruke.
Znaci, predajete se!
Srbi nece biti Holandezi
Goran Vučković Goran Vučković 16:42 21.09.2009

Re: Ukus pobede

Upravo je u tome stvar. Jer sama rec porodica ima jasan koren u reci porod. Etimologija govori sve! Porodica postoji zarad poroda, to je ljudski nacin da nadzive sebe i pobede smrt. Ne mora svaka porodica donositi porod. Ako to nije slucaj, nesto obicno nije u redu... Toliki ljudi jednostavno zive sa svojim problemom, hemofilicari ili mongoloidi. Ali gej osobe ne zele priznati da su u necemu uskracene. Radije bi da salju poruku ostalima da imati decu nije neka bitna stvar... Pa da vidimo koliko ce Arapi biti tolerantni, jer njihove zene radjaju decu.

Što reče onaj klinac u "Mrsnoj grčkoj svadbi": a etimologija reči "kimono"?

Ima i onaj vic: da li da se pridružim ili ne pridružim... - i na kraju - pridružih se - i umlatismo ga kao zeca.

Srećna ti pobeda, junače.

LGBT populacija ne traži da ih prihvatimo zato što su LGBT, nego zato što su ljudi i nikome ne prete i ne čine ništa nažao - bez obzira što su LGBT. A mi bismo mogli da budemo malo ljudi, iako smo Srbi, što reče jedan.
Filip2412 Filip2412 17:26 21.09.2009

Re: Ukus pobede

Pobedili Talibani


Toliki ljudi jednostavno zive sa svojim problemom, hemofilicari ili mongoloidi. Ali gej osobe ne zele priznati da su u necemu uskracene.
I time si valjda nekako dokazao da njima ne treba dati pravo da se prosetaju ulicama i da je to sasvim uredu?!

Mnogi strejt parovi ne mogu imati dece, takodje neki gejovi imaju decu is prethodnih brakova sta ja znam nesto im doslo i postali gej, ja upoznao takve ljude u bivsem komsiluku, skroz normalno izgledaju, nikada ne idu na paradu jer ih taj karneval ne zanima. Ovde je na paradi 70% strejt ljudi jer dolaze tu zbog zajebancije.

Sa druge strane, pogledaj samo ucesnike porodicne parade pa ces naci mnoge razvratnike i stetocine koji su unistavali svoje porodice svojim ponasanjem. Njih jedino homofobija kvalifikuje kao porodicne ljude?

Sto rece Goran... Srećna ti pobeda, junače.


Bili Piton Bili Piton 18:18 21.09.2009

Re: Ukus pobede

Filip2412


(...) Mnogi strejt parovi ne mogu imati dece (....)



Toliko puta receno, sve objasnjeno, pametnom (pa i ne samo pametnom) bi stvarno vec odavno moralo biti dovoljno, ali ne, mi se opet i opet i opet vrtimo u krugu....

(PS Filipe ovo nije bilo na tvoju adresu, samo mi je bilo zgodno da te citiram)
wukadin wukadin 13:53 22.09.2009

Re: Ukus pobede

Sta je objasnjeno?!
Zasto se organi koji sluze za seksualno zadovoljstvno inace nazivaju reproduktivni...
antioksidant antioksidant 17:49 22.09.2009

Re: Ukus pobede

Zasto se organi koji sluze za seksualno zadovoljstvno inace nazivaju reproduktivni...

sledeci put kada se nadjes u situaciji pocni da koristis jos neki organ za seksualno zadovoljstvo sem tih reproduktivnih. telo je prepuno "organa". ne ogranicavaj se.
topcat topcat 15:47 21.09.2009

Ujbt...

Zamisli...
Homoseksualnost, izgleda za mnoge, predstavlja fundamentalnu promenu pojma "konvencionalne" porodice - tako da nekako postaje "abnormalno" i čak "pogrešno".

A zapravo svi jedva čekaju i kreću davati vlastitu djecu na usvajanje gay parovima.

Da li se tako srpska delegacija u UK petlja u vaše unutrašnje poslove ili si samo Vi dajete za pravo da glumite internacionalnu miliciju?
antioksidant antioksidant 16:04 21.09.2009

Re: Ujbt...

Da li se tako srpska delegacija u UK petlja u vaše unutrašnje poslove ili si samo Vi dajete za pravo da glumite internacionalnu miliciju?

a ti kanda ljubomorna sto su hrvatska pitanja zaobidjeta?
wukadin wukadin 16:11 21.09.2009

Re: Ujbt...

A zapravo svi jedva čekaju i kreću davati vlastitu djecu na usvajanje gay parovima.


A zapravo su se gej politicari u redovima LDP, LSDV i G17+ javno deklarisali i tako primerom podrzali "stvar"...
Da, da, kad bi se zezali...
Njih strah da izgube biracko telo, a napaljotine guraju da paradiraju.
Filip2412 Filip2412 17:45 21.09.2009

Re: Ujbt...

Da li se tako srpska delegacija u UK petlja u vaše unutrašnje poslove ili si samo Vi dajete za pravo da glumite internacionalnu miliciju?
Oni ne glume, oni to jesu.

A Srbija glumi - glumi da zeli postati deo EU, a zapravo je mnogo prirodnije da se druzimo sa Iranom, Saudijskom Arabijom, Libijom itd. jer su nam te zemlje blize po kulturi. Jedino sto nas vezuje za Evropu je ta prokleta geografija.
Bili Piton Bili Piton 18:23 21.09.2009

Re: Ujbt...

wukadin



A zapravo su se gej politicari u redovima LDP, LSDV i G17+ javno deklarisali i tako primerom podrzali "stvar"...
Da, da, kad bi se zezali...
Njih strah da izgube biracko telo, a napaljotine guraju da paradiraju.


E aj kad sa takvom samouverenoscu trubis vec mesecima o gej politicarima u LDP & Co redovima, molim te posalji mi PP sa spiskom koje su to konkretno face u pitanju, evo ja cu da organizujem ekipu koja ce da im ide na noge da ih preklinje da se autuju za opste dobro.
niki m niki m 18:24 21.09.2009

Re: Ujbt...


Filip2412
zapravo je mnogo prirodnije da se druzimo sa Iranom, Audijskom Arabijom, Libijom itd


Ovo je pogresno. Saudijska Arabija nece da se druzi sa nama, oni se druze sa USA i sa Velikom Britanijom. Ambasadori ove dve velike zemlje svake godine predvode povorku ponosa u Rijadu.
Filip2412 Filip2412 18:40 21.09.2009

Re: Ujbt...

niki m
Filip2412 zapravo je mnogo prirodnije da se druzimo sa Iranom, Audijskom Arabijom, Libijom itdOvo je pogresno. Saudijska Arabija nece da se druzi sa nama, oni se druze sa USA i sa Velikom Britanijom. Ambasadori ove dve velike zemlje svake godine predvode povorku ponosa u Rijadu.
Svakome bi bilo lakse da definise politiku prema nama samo da nismo geografski u Evropi. Znaju UK & USA kako da vode politiku prema talibanima na bliskom istoku ali ih malo zbunjuju Talibani u srcu Evrope.

Zato je mozda i najbolje da ostanemo nezavisni i neutralni u svakom pogledu, uostalom sta ce nama svet?
niki m niki m 18:48 21.09.2009

Re: Ujbt...

Znaju UK & USA kako da vode politiku prema talibanima na bliskom istoku ali ih malo zbunjuju Talibani u srcu Evrope.
*novo


Gresis, niti smo mi talibani, a jos manje da ih zbunjujemo. U poslednjih skoro 200 godina na Balkanu , gotovo da nije bilo sranja koje nije bilo isplanirano u Londonu. Oni se ovde osecaju kao na safariju.
Filip2412 Filip2412 19:16 21.09.2009

Re: Ujbt...

Gresis, niti smo mi talibani, a jos manje da ih zbunjujemo. U poslednjih skoro 200 godina na Balkanu , gotovo da nije bilo sranja koje nije bilo isplanirano u Londonu. Oni se ovde osecaju kao na safariju.
Amfilohije sljaka za britansku tajnu sluzbu? Britanci pomogli Miladinu Kovacevicu da isprebija sitnog Jevrejina i pobegne iz USA? London sprecio srpsko pravosudje da osudi Urosa za nabijanje baklje coveku u lice?

Engleska propaganda odgovorna sto 80% ljudi u Srbiji likuje zbog zabrane parade i mada nisu za nasilje, smatraju da su Obraz & ekipa ovog puta obavili dobar posao?
Bright Spot Bright Spot 21:20 21.09.2009

Re: Ujbt...

niki m

Saudijska Arabija nece da se druzi sa nama, oni se druze sa USA i sa Velikom Britanijom. Ambasadori ove dve velike zemlje svake godine predvode povorku ponosa u Rijadu.


Niki, može neki link za ovo? Just curious...
niki m niki m 21:50 21.09.2009

Re: Ujbt...


Bright Spot

Niki, može neki link za ovo? Just curious...


Ma, zezam se, naravno. Kao nesto pokusavam da pokazem tradicionalno licemerje gospodina ambasadora zemlje koju sam nekada voleo skoro kao Srbiju.
Goran Vučković Goran Vučković 21:53 21.09.2009

Re: Ujbt...


Ma, zezam se, naravno. Kao nesto pokusavam da pokazem tradicionalno licemerje gospodina ambasadora zemlje koju sam nekada voleo skoro kao Srbiju.

Vi se poznajete?
topcat topcat 04:35 22.09.2009

Re: Ujbt...

antioksidant
a ti kanda ljubomorna sto su hrvatska pitanja zaobidjeta?

Pa i ne baš - i nama sustavno donose "demokraciju", izražavaju zabrinotost, tugu i čuđenje kad ne ide baš kako su zamislili, a u međuvremenu kupuju što još nisu u obalnom području...


Filip2412
Oni ne glume, oni to jesu.

A ovlastio ih je...?


niki m
Oni se ovde osecaju kao na safariju.


Što jes jes...
Evo stižu žirafe...; ))


Goran Vučković Goran Vučković 07:42 22.09.2009

Re: Ujbt...

a u međuvremenu kupuju što još nisu u obalnom području...

A siroti dalmatinci prodaju i uzdišu
antioksidant antioksidant 08:10 22.09.2009

Re: Ujbt...

A siroti dalmatinci prodaju i uzdišu

wukadin wukadin 13:51 22.09.2009

Re: Ujbt...

E aj kad sa takvom samouverenoscu trubis vec mesecima o gej politicarima u LDP & Co redovima, molim te posalji mi PP sa spiskom koje su to konkretno face u pitanju


Vau, mesecima!!!
Na netu to je isto sto i vekovi.
Kakve crne face...
Ja govorim o statistici i verovatnoci i to mogu napisati javno.
Posto ONI vele da ih ima nekoliko procenata, mozda i 10 odsto, kolika je verovatnoca da od 100 najvidjenijih LDP-ovaca ima bar troje njih koji su gej?!
I nesto mi se javlja da ce se neki naprednjak prvi deklarisati. Nemam dokaza, samo osecaj. I da ce to uraditi civilizovano. Kao recimo Cirilov.
karalejla.superbljuh karalejla.superbljuh 16:48 21.09.2009

Tudno i Čužno

Tužno i čudno? Wow, kakav profi detach od predmeta posmatranja.
Bili Piton Bili Piton 23:53 21.09.2009

Re: Tudno i Čužno

karalejla.superbljuh
Tužno i čudno? Wow, kakav profi detach od predmeta posmatranja.


Samo dobar stari engleski understatement, nista drugo
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:12 21.09.2009

Moram da primetim

i da pitam, a jesti li Vi imali prilike da upoznate, recimo šefa srpske vlade Cvetkovića? Predsednika Tadića? Vodeće političare srpskih partija? Jeste?

A znate li Vi da ti ljudi prosto nisu u stanju da bilo šta urade iz načelnih razloga? Bilo šta?
Hajte, molim Vas zamislite samo Cvetkovića da nešto radi samo načela radi...Onako bez ikakve lične ili političke koristi, prosto u odbranu principa... No way! Ako i nešto urade na korist društva, onda se srećno poklopila korist društva sa političkim poenima koje su željni da prigrabe.
Cela ova stvar nije posledica bilo kakve politike ili protivljenja nekakvoj politici ovo je puko zaobilaženje problema, prolongiranje rešenja i tipično vašarsko zabašurivanje problema običnih vašarskih prevaranata koji se predstavljaju kao državnici. A to i nije tako teško prozreti, daleko je teže to javno priznati; ali ja znam, ko ovo pročita zna, a i Vi znate.

Hansel Hansel 22:39 21.09.2009

Re: Moram da primetim

Uroše, molim Te, koliko bi evropskih i svetskih političara, naročito savremenog doba, mogao da navedeš kao autentične borce za (humanističke) principe, ali - da ti principi budu bez ostatka i da su primenjivi na sve, svuda i uvek? I da (principi) nisu selektivno odabrani? Meni se čini da udeo takvih u ukupnoj populaciji ne bi bio mnogo različit od srpskog uzorka (inače, nepobitno, daleko od sjajnog).

A ako ćemo principijelno - da se osvrnem na detalj iz teksta - duboko je, npr. netačno tvrditi da su svi homoseksualci rođeni takvi - to naprosto nije istina. Ne znam za poštena istraživanja koja bi ponudila tačne procente, ali je činjenica da kod mnogih od njih radi i psihološki determinizam, kao, uostalom, kod svih ljudi (što, pak, ne znači da je kod svih ili većine sklonost nekom od polova stvar izbora ili nešto na šta bi oni mogli da utiču; ne ulazim, naglašavam, ovde u bilo kakvu diskusiju ni treba li ako bi mogli - to je sasvim drugo pitanje i seže daleko). Kad bismo mi bili samo ono što nam stoji u genima, ili samo ono što stoji u genima + uticaj sredine, ne bismo bili ljudi.
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:34 22.09.2009

Re: Moram da primetim

Uroše, molim Te, koliko bi evropskih i svetskih političara, naročito savremenog doba, mogao da navedeš kao autentične borce za (humanističke) principe, ali - da ti principi budu bez ostatka i da su primenjivi na sve, svuda i uvek? I da (principi) nisu selektivno odabrani?


Evo par na brzinu jer sam u gužvi nekoj. Kad smo kod domaćina, prvo oni koji su onako dobro zaštitili Salmana Ruždija, pa onda oni koji dan danas štite onog koji je nacrtao one karikature o Muhamedu. Ti su ustali bezrezervno u zaštitu svojih građana a od te zaštite trpe štetu...
sybil sybil 03:04 22.09.2009

kljucno pitanje

je - ko finansira i podrzava 1389 Obraz i slicne organizacije i kakve veze ima DB sa tim? Da li su oni ogranak drzave ili otudjene grupe? Kakve veze imaju DB strukture sa tim teroristickim grupama i sa Rusijom? Ko i zasto pravi haos po Beogradu? Ko su organizatori i finansijeri (izvrsioce znamo) prebijanja turista po Beogradu i zabrane parade?
Kakva je uloga tih struktura u ubistvu premijera Djindjica?

Bez odgovora na ova pitanja nema zivota u Srbiji.
slow_hand slow_hand 07:27 22.09.2009

Re: kljucno pitanje

sybil
je - ko finansira i podrzava 1389 Obraz i slicne organizacije i kakve veze ima DB sa tim? Da li su oni ogranak drzave ili otudjene grupe? Kakve veze imaju DB strukture sa tim teroristickim grupama i sa Rusijom? Ko i zasto pravi haos po Beogradu? Ko su organizatori i finansijeri (izvrsioce znamo) prebijanja turista po Beogradu i zabrane parade?
Kakva je uloga tih struktura u ubistvu premijera Djindjica?

Bez odgovora na ova pitanja nema zivota u Srbiji.

NVO finansiraju i podržavaju dotične - kolač mora da se deli, a muzika mora da se plati... Jer, ako nema muzike, nema ni para, a onda nema ni NVO, jer nema para, zbog čega, opet, nema ni muzike... I nema ni safarija... zabrana parade - bolje išta nego ništa, poklon naroda Srbije svojim NVO. Kad već nije bilo parade sa žrtvama, da je uopšte i ne bude. Prebijanja - gratis. Terorističke grupe i Rusija - normalno, podrazumevano, ko je spominjao teorije zavere, bre!?
Kazezoze Kazezoze 09:16 22.09.2009

Re: kljucno pitanje

ko finansira i podrzava 1389 Obraz i slicne organizacije

finansira ih SPC, a crkvu finansiraju vernici.
da djindjic nije uveo veronauku u shkolstvo i shirom otvorio vrata crkvi na politichkom i drushtvenom zhivotu srbije, ovakvih problema nebi bilo.
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:36 22.09.2009

Re: kljucno pitanje

da djindjic nije uveo veronauku u shkolstvo i shirom otvorio vrata crkvi na politichkom i drushtvenom zhivotu srbije, ovakvih problema nebi bilo.


Nešto se mislim, u mom razredu od 32 učenika 5 idu na veronauku, sličan procenat je u ostalim odeljenjima. Baš je uticaj...
sybil sybil 11:02 22.09.2009

Re: kljucno pitanje

a db i rusi sa tim nemaju nista, nego samo spc? crkva je ideoloski ( nikako duhovni) okvir, a ostali su akcija.

obraz i 1389 su kopipejst iz rusije. i tamo ima ruski obraz i slicno.
wukadin wukadin 13:47 22.09.2009

Re: kljucno pitanje

sybil
Bez odgovora na ova pitanja nema zivota u Srbiji.


Sto jes, jes...
Osecam se poprilicno mrtvo
UKinSerbia UKinSerbia 12:47 22.09.2009

Nekoliko odgovora

Hvala svima koji su do sada postavili svoje komentare.

Nadam se da britanski ambasador nece podrzati ovakve metode, mada, sudeci po tome kako su reagovali oko zakona o informisanju, ne bi me zacudilo


na vašoj Vladi je da reši pitanje nasilnih huligana, ali Srbija, kao i mnoge druge članice Saveta Evrope, po Evropskoj konvenciji o ljudskim pravima ne sme da primenjuje "nehumane i ponižavajuće ophođenje i kazne"

"a sad spetakl" ne pravdam nikakvo nasilje i nikoga ko je htjeo isto da pocini (disklejmer zavrsen), samo da se postovani bloger zapita da nisu mozda i ti ljudi iz EU koji "drze" ambasade po beogradu malkice krivi za ksenofobcnohomofobicni stav "mladih ljudi koji su bjesni" jer se jebote veoma tesko gotovo nikako dolazi do te evrope tj viza za istu? hocu reci da ti agresivni elementi nisu vidjeli nista osim ove i ovakve Srbije nisu sreli nikoga van iste i to je to. a mentalni nivo u evropi je ama bas isti k'o u Srbiji ali tamo drzava finkcionise, sankcionise i brani svoje gradjane ma koje vjere, boje, seksualnog opredeljenja bili. tj interakcija nam nije ni za ...........


slažem se da je veoma važno da ljudi odavde imaju više prilika da vide kako druge evropske zemlje funkcionišu. samim tim se nadam da će dogovor o viznoj liberalizacijisa zemljama Šengena stupiti na snagu. Ali to nije cela priča. problem je mnogo kompleksniji i povezan je sa obrazovanjem, vaspitanjem i sl. Mnogi huligani imaju kontakte u inostranstvu - i mi, nažalost, imamo ekstremiste i huligane u našoj zemlji

Da li se tako srpska delegacija u UK petlja u vaše unutrašnje poslove ili si samo Vi dajete za pravo da glumite internacionalnu miliciju?


ne mešam se u "unutrašnje stvari" - to je pitanje evropskih vrednosti, kao što je i istaknuto u originalnoj izavi švedskog predsedavanja EU. A ako srpski ambasador u Velikoj Britaniji želi da pokrene svoj blog i da komentariše život u Britaniji, ima moju podršku

A Srbija glumi - glumi da zeli postati deo EU, a zapravo je mnogo prirodnije da se druzimo sa Iranom, Saudijskom Arabijom, Libijom itd. jer su nam te zemlje blize po kulturi. Jedino sto nas vezuje za Evropu je ta prokleta geografija.


poređenje sa Saudijskom Arabijom, Libijom i sličnim zemljama nije relevantno. Srbija je evropska zemlja i članica Saveta Evrope, koja želi da postane punopravni član EU - što je cilj koji mi snažno podržavamo. Samim tim sa pravom treba očekivati jasnu demonstraciju evropskih vrednosti. Kao što sam rekao u tekstu, nadam se da ćemo to i videti sledeći put

SW
topcat topcat 01:54 23.09.2009

Re: Nekoliko odgovora

UKinSerbia

to je pitanje evropskih vrednosti


To je pitanje nametnutih pravila i poruka da bez parade, tj. bez "slobodnog" antidržavnog, anitipolicijskog, antipatrijarhalnog djelovanja i što sve nije napisano pod "pro-life vrijednosti" na susjednom blogu - nema Evorpe. Mislim da se to još zove i ucjena...ali hvala na odgovoru.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana