B92 Blog    Članovi    Filip Mladenović    POVORKA POVORKE

Filip Mladenović
01:21
UTO
22
SEP

POVORKA POVORKE

KAD ZIDOVI IMAJU UŠI I OČI
KAD ZIDOVI IMAJU UŠI I OČI
Strari režim je mrtav, ali na žalost, nije pokopan, pa se Srbijom širi neizdrživi smrad.

Zadah se naročito pojačava kada se uključi televizor ili otvore stranice dnevne štampe. Na sve strane razbacani ostaci Miloševićevog režima, koske koje sada služe za glockanje, odnosno za skretanje pažnje javnosti sa glavnih problema Srbije na sporedne.

Ogromna većina gradjana Srbije sa veliki nestrpljenjem čeka da učestvuje u kvizu »Želite li da postanete zaposlen?«. Umesto toga, režim nudi jeftinu TV zabavu, sporedne kvizove tipa »Želite li da postanete milioner?« i koaliciju LOTO - BINGO! Prema procenama stručnjaka, skoro milion stanovnika Srbije je nezaposleno, dok oko 300 hiljada živi u siromaštvu. Kako je krenulo, uskoro će u Srbiji postojati samo dve klase: ona koja se hrani u skupštinskom restoranu i ona koja se prehranjuje u narodnoj kuhinji!

Samo u Beogradu skoro 100 hiljada ljudi nema svoj stan, pa moraju da žive kao podstanari plaćajući po 200 i više evra mesečno za kiriju. Taman toliko koliko bi plaćali i ratu stambenog kredita, kada bi gradjevinska mafija i bankari bili manje pohlepni, tj. alavi.

U razvijenim zemljama mala i srednja preduzeća su motor razvoja privrede, najveći promoter novih radnih mesta, rasta investicija, produktivnosti. Ovde u Srbiji malo i srednje imaju male i osrednje šanse, sve mora da bude veliko, grandiozno, megalomanski, i to odmah i sada. Ili uspeh preko noći ili ništa. Ili zlatna medalja ili sve propade.

U normalnim zemljama politika je umetnost mogućeg, a u Srbiji je KIČ nemogućeg! Umesto tržišnih viškova ili viška u spoljnotrgovinskom bilansu, ovde je i dalje na delu - višak sujete. Umesto novih radnih mesta ovde se iz dana u dan otvaraju - nove afere. Umesto rasta društvenog proizvoda ili životnog standarda, ovde iz dana u dan raste - krvni pritisak, a o šećeru da i ne govorim!

Smuvati, nasamariti, prevariti, podvaliti, prevesti žedne preko vode u gladne ovde je postao nacionalni projekat. Gramzivost i zavist postali su TV shema naše svakodnevice. Likovi - arheološke iskopine iz doba nacizma, dele moralne lekcije sa TV ekrana i stranica žute štampe, umesto da su  u zatvoru, na višegodišnjoj robiji. Od mešavine dobra i zla, crnog i belog, ružnog i lepog, mi smo napravili kulinarski specijalitet domaće kuhinje, sa aperitivom od pivske ili rakijske boce u glavu! Mržnja je postala novokomponovana religija, a njeni sveštenici spodobe u kapuljačama! Nasilje je uzelo toliko maha da glave prosto lete!

Jedan od naših vidjenijih satiričara oštroumno je primetio: »Rodjen sam u Srbiji, od nje ću i da umrem!«. Od nje se umire na dva načina: po kratkom postupku i na rate. Ono prvo se zove mobilizacija, a ovo drugo - tranzicija!

Atačmenti
Kad zidovi imaju i usi i oci.jpg 250 KB image/pjpeg




Komentari (40)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikola721  02:18 22.09.2009
Preporuka: 5

Stare ispricane price...A Akcija...?

#Link  Replika: 4
Pa dobro, sve to sto si rekao su stare ispricane price...A prica ko prica, brzo se procita a jos brze zaboravi....Nego, a sto ne bi, na primer krenuo u Akciju. Na primer, mogao bi

1. Da otvoris firmu, da dobro radis, zaposlis radnike, das im dobre plate, podignu kredite, kupe stanove....ili
2. Dignes Revoluciju (9.Oktobar) , osvojis vlast, sredis protivnike (utvrdis vlast) , pa opet sednes i pises, pises......
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ninasimone  07:28 22.09.2009
Preporuka: 5

Re: Stare ispricane price...A Akcija...?

Pa, toga fali jer se snaga izgubi u jadikovkama. Kad se dobro iskukas moz samo da legnes da spavas.
A i konkretni primeri su bolji za akciju.
Evo jedan: Pomoc za SPC iz budzeta. Vlada planira da preko ministarstva vera da crkvi pomoc od 330 miliona dinara, sirom Srbije, Kosova i dijaspore. Na kraju novinar pita da li ce vlada od crkve traziti za uzvrat politicku lojalnost kao da je to nesto najnormalnije na svetu. Pravo pitanje bi bilo zasto vlada trosi novac poreznika na crkvu koja je, pod broj jedan, odvojena od drzave, pod dva, oslobodjena poreza? Ne samo da je to novac od poreznika, nego je i uzet iz NIP-a (teoretski, pomoc bi i mogla da poveca zaposlenost - onih sa teoloskog fakulteta i sa bible skills). Mozda neka NVO, kad su vec tu, da podnese tuzbu u ime poreznika pa i ako izgube bar ce se u toku procesa dosta toga obelodaniti.






   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  10:20 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: Stare ispricane price...A Akcija...?

nikola721
Pa dobro, sve to sto si rekao su stare ispricane price...A prica ko prica, brzo se procita a jos brze zaboravi....Nego, a sto ne bi, na primer krenuo u Akciju. Na primer, mogao bi1. Da otvoris firmu, da dobro radis, zaposlis radnike, das im dobre plate, podignu kredite, kupe stanove....ili2. Dignes Revoluciju (9.Oktobar) , osvojis vlast, sredis protivnike (utvrdis vlast) , pa opet sednes i pises, pises......

HVALA na korisnoj sugestiji! Skrasiću se na broju 1!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  10:51 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: Stare ispricane price...A Akcija...?

HVALA na korisnoj sugestiji! Skrasiću se na broju 1!

Ma i opcija sa Revolucijom nije losa....Na primer, u revoluciji se prepolovi stanovnistvo Srbije (svaka Revolucija jede svoju decu...), pa se pojavi visak stanova, pa onda krediti nisu neophodni....i tako se sredi ova stambena mafija...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pointofview_gun  11:33 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: Stare ispricane price...A Akcija...?

Evo jedan: Pomoc za SPC iz budzeta.


Sta? Ponestalo para za nove dzipove? Ili resili da voze nesto skuplje? Il resili da od naroda otimaju zaobilazno, jer sirotinji ovako nema sta vise da se uzme.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
soylentgreen  02:23 22.09.2009
Preporuka: 1

cvrcci:mravi 3:0, pocinje drugo poluvreme

#Link  Replika: 2
Posao kleptokratije, tj. vlasti, je da odrzava sistem koji maksimizira njene prihode.

90-tih su gajili nacionalisticko-pravoslavni sljam da im osvaja teritorije.

To je dobro funkcionisalo neko vreme, pa je stalo.

Onda su 2000-tih gajili hohstaplersko-posrednicku klasu koja je zivela na procentu od tranzicije, tj. prodaje drzavnog vlasnistva.

I to je dobro funkcionisalo neko vreme, pa je stalo.

Sad je domaca raja jedini resurs koga jos imaju - nema vise sta da se osvoji ili proda. Siguran sam da su razmisljali o masovnoj zetvi bubrega i drugih konvertibilnih organa, ali su im odozgo rekli da to nece ici.

I odakle ce sada da dodju pare? Pa raja mora da radi. Da bi raja radila, mora da se plati.

Sa prilicnim zakasnjenjem, krajem 2009-te, kapitalizam dolazi u Srbiju.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  02:31 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: cvrcci:mravi 3:0, pocinje drugo poluvreme

Sa prilicnim zakasnjenjem, krajem 2009-te, kapitalizam dolazi u Srbiju.

Pa i glad je za ljude....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  10:23 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: cvrcci:mravi 3:0, pocinje drugo poluvreme

Moj kolega, satiričar Rastko Zakić, ima poučan komentar: "Toliko smo se zaleteli da se iz socijalizma vratimo u kapitalizam da se, izgleda, nećemo zaustaviti ni do robovlasničkog poretka!"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bandina  06:13 22.09.2009
Preporuka: 0

....

#Link  Replika: 2

U Srbiji je problem i to sto se svaka vrsta moguceg napredka- smatra izdajom svog naroda.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Pulse  07:27 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: ....

to upravo zato sto svaka vrsta napredka nosi smanjenje mogucnosti za opstanak velikih Srba i patriJota. Zato se toliko i bune.

p.s. meni je jedan pre nekoliko dana napisao email da me obavesti da je dobro da sam otisla iz Srbije jer sa tom svojom ideologijom (zamolila sam ga da mi ne salje rasisticku propagandu na email jer mi se gadi) i zasluzujem sto sam u Australiji??!??!??! Jos uvek nisam sigurna sta je pisac hteo da kaze, ali mislim da je pokusao da me uvredi time sto zivim u Australiji gde on kao takav ne bi preziveo dva dana.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  10:13 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: ....


U Srbiji je problem i to sto se svaka vrsta moguceg napredka- smatra izdajom svog naroda.


A opet neki smatraju izdaju napretkom Srbije......
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  07:34 22.09.2009
Preporuka: 4

:)

#Link  Replika: 2
Strari režim je mrtav, ali na žalost, nije pokopan, pa se Srbijom širi neizdrživi smrad.

Ali Miloševićev režim je bio samo kontinuitet jednog još starijeg i još smrdljivijeg režima. Nezaposlenost je 1980-tih iznosila 23%, na Kosovu i celih 45% (zato smo i imali demonstracije 1981.). Taj režim je gomilao dugove, povećavao razlike u društvu (i to koje su bile zasnovane uglavnom na privilegijama) i gajio šovinizme koji su eksplodirali 1990-tih (trpao ih pod tepih). Prema tome, lešina smrdi zato što jako dugo stoji na ledini.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  11:14 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: :)

Ti i Marović sugerišete nezaposlenost kao uzrok moralnog propadanja i prepisujete liberalni kapitalizam koji će ukinuti besposlicu i slobodno vreme koje su - prema protestantskoj etici, a i šire - uzrok svih zala.
Ovaj ovde kuka zbog nestanka predratne beogradske gospoštine posle koje više ništa ne može da valja.
Je li to deo iste priče, ili su u pitanju dve različite?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  11:37 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: :)

Da rezimiramo:

Najpre, ako se slažeš, ja bih odbacio ovo grol-tošić-domaćinovo vajkanje kao varijaciju aristokratskog prezira prema "nižim staležima".

Koliko ja vidim, ostaju u igri dve glavne koncepcije ozdravljenja našeg društva i naših života:

1. Liberal-kapitalistička, koja smatra da sve nezgodne ljudske impulse treba usisati u zahuktalu mašineriju kapitalizma, i da izvan njega ne treba da ostane toliko života i energije da bi to moglo imati značajniji uticaj na stvarnost.

2. Hedonistička, čiji su danas začudo najistaknutiji zastupnici LGBT - da treba putem ohrabrivanja na uživanje, slobodu i opuštenost, a ne apsorbovanjem u sistem, relaksirati tenzije među ljudima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  08:21 22.09.2009
Preporuka: 2

.

#Link  Replika: 2
U razvijenim zemljama mala i srednja preduzeća su motor razvoja privrede

netacno
msp moraju imati trziste a prirodno trziste su im velika preduzeca
msp mora imati kupca. mora postojati neko kome treba njihova roba

s druge strane, kod nas se pod msp-om podrazumevaju male privatne prodavnice razne robe. to je samo nacin da se izvrte pare koje su vec u sistemu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  10:38 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: .

antioksidant
U razvijenim zemljama mala i srednja preduzeća su motor razvoja privredenetacnomsp moraju imati trziste a prirodno trziste su im velika preduzecamsp mora imati kupca. mora postojati neko kome treba njihova robas druge strane, kod nas se pod msp-om podrazumevaju male privatne prodavnice razne robe. to je samo nacin da se izvrte pare koje su vec u sistemu

Ekonomski novinar Mijat Lakićević u svom uvodniku u subotnjem izdanju nedeljnika o ekonomija "NOVAC" navodi primere Finske i Švajcarske, koje su premrežene malim i srednjim preduzećima, i u kojima je posao našlo mnogo naših ljudi!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  11:03 22.09.2009
Preporuka: 4

Re: .

Ekonomski novinar Mijat Lakićević u svom uvodniku u subotnjem izdanju nedeljnika o ekonomija "NOVAC" navodi primere Finske i Švajcarske, koje su premrežene malim i srednjim preduzećima, i u kojima je posao našlo mnogo naših ljudi!

citao ali razmisli kome ta mala i srednja preduzeca prodaju svoju robu (na Finsku mislim vise nego na Svajcarsku - Svajcarci proizvode robu visokog kvaliteta i visoke cene - tehnoloski nivo Srbije nije na tom nivou). i jos jedna stvar - lakicevic pise o preduzecima koja spadaju u kategoriju msp ali koja imaju do 100inak zaposlenih i koja su izvozno orjentisana. izvos podrzaumeva kvalitet, kvantitet i kontinuitet. razmisli malo o cinjenici koliko je lako doci do toga (uz idelanu infrastrukturu drzave).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  08:40 22.09.2009
Preporuka: 0

!

#Link  Replika: 0
slusajte kaziprst!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  08:52 22.09.2009
Preporuka: 0

!

#Link  Replika: 0
ove organizacije nastupaju dosta inteligentno, oni ne mogu to sami da smisle - pitanje je sa kim su povezani i ko zaista stoji iza njih
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milutin Milošević  09:23 22.09.2009
Preporuka: 5

Izgovor

#Link  Replika: 5
Filipe, slažem se mnogim elementima tvoje dijagnoze našg društva. Ali se ne slažem sa izgovorom:
Strari režim je mrtav, ali na žalost, nije pokopan, pa se Srbijom širi neizdrživi smrad.
Dokle će Sloba da bude izgovor za sve probleme? Nije na vlasti evo skoro 9 godina! Mrtav je skoro tri (valjda, ne brojim i taj datim ne ne interesuje). I ne samo Sloba nego evo i Tito, koji je rahmetli bezmalo 40 godina. Možda je i Pašić kriv, razmotrimo tu mogućnost, ili Kralj Aleksandar?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  09:30 22.09.2009
Preporuka: 4

Re: Izgovor

Nisam siguran da je poenta da je Sloba kriv za bilo sta, nego da mentalitet koji je razlog za postojanje Slobe jos uvek prisutan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  09:37 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: Izgovor

mentalitet koji je razlog za postojanje Slobe jos uvek prisutan.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  09:38 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: Izgovor

U pravu ste.Biće da je za sve kriv Miloš Obrenović, svi samo ne oni koji jesu.
Ovi što se sada pojavljuju i zavode red po gradu i državi nisu to mogli ni u Miloševićevo vreme da rade.
Važno je da država oberzbeđuje dodatne pare za Crkvu, biće novih džipova.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  10:30 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: Izgovor

Dawngreeter
Nisam siguran da je poenta da je Sloba kriv za bilo sta, nego da mentalitet koji je razlog za postojanje Slobe jos uvek prisutan.

TAČNO! Svi nešto čekamo da neko drugi nešto uradi umesto nas! Kao da smo detinjasta nacija, pa su nam neophodne velike TATE, poput Tita ili Slobe!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  10:38 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: Izgovor

pa su nam neophodne velike TATE, poput Tita ili Slobe!

I Velike Mame, mame Mire na primer....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mladen.mladen  09:35 22.09.2009
Preporuka: 2

a tvoj odgovor je onda šta?

#Link  Replika: 2
Smuvati, nasamariti, prevariti, podvaliti, prevesti žedne preko vode u gladne, makar i iz lenjosti da se zaista nešto nauči, ovde je postao nacionalni projekat. Neobaveštenost i površnost postali su TV shema naše svakodnevice. Likovi - arheološke iskopine iz doba romantizma, dele moralne lekcije sa blogova, umesto da se bave svojim poslom, ako svog posla imaju. Od mešavine priučenosti i kafanskih priča, crnog i belog, ružnog i lepog, mi smo napravili kulinarski specijalitet domaće kuhinje, sa aperitivom od lažnih nada za one koji misle da će im tek tako neko nešto dati! Populizam (cit.-AO) je postao novokomponovana religija, a njeni sveštenici čak i oni koji nisu svesni da malo-malo izbijaju na čelo te povorke! Grandiozne ideje su uzele toliko maha da glave prosto više ne umeju da razmišljaju upotrebljivo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  10:33 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: a tvoj odgovor je onda šta?

mladen.mladen
Smuvati, nasamariti, prevariti, podvaliti, prevesti žedne preko vode u gladne, makar i iz lenjosti da se zaista nešto nauči, ovde je postao nacionalni projekat. Neobaveštenost i površnost postali su TV shema naše svakodnevice. Likovi - arheološke iskopine iz doba romantizma, dele moralne lekcije sa blogova, umesto da se bave svojim poslom, ako svog posla imaju. Od mešavine priučenosti i kafanskih priča, crnog i belog, ružnog i lepog, mi smo napravili kulinarski specijalitet domaće kuhinje, sa aperitivom od lažnih nada za one koji misle da će im tek tako neko nešto dati! Populizam (cit.-AO) je postao novokomponovana religija, a njeni sveštenici čak i oni koji nisu svesni da malo-malo izbijaju na čelo te povorke! Grandiozne ideje su uzele toliko maha da glave prosto više ne umeju da razmišljaju upotrebljivo...

MOJ ODGOVOR JE 4D: Denacifikacija, demilitarizacija, demokratizacija, decentralizacija!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mladen.mladen  13:05 22.09.2009
Preporuka: 2

Re: a tvoj odgovor je onda šta?

profesionalizacija, organizacija, lični primer - učiti učiti i samo učiti, kako god sad zvučao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  09:57 22.09.2009
Preporuka: 2

Giganti

#Link  Replika: 3
su uništeni u bombardovanju radi stvaranja msp. Pitanje je, ko nije dobro posle toga odradio svoj posao , u rasčišćavanju ruševina i izgradnji odgovarajućih msp.
Kuknjava na staro ne pomaže. Svima je preko glave.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pointofview_gun  11:55 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: Giganti

MSP je sektor u koji se najvise ulaze kod nas. Za razvoj MSP sektora stigle su ogromne pare iz inostranstva. Problem je organizacija. Iako postoje mnoga udruzenja preduzetnika ona cesto nisu u stanju da predstavljaju svoje clanove, narocito ako je u tom udruzenju nekoliko vecih preduzeca ciji su vlasnici apoliticni ili jos gore, u opoziciji. Udruzivanje je ovde problem, jer je sujeta ogromna. Bez udruzivanja, sanse za opstanak su male. Mi nemamo kadar za te stvari. Osim toga, drzava (tu mislim na lokanu i republicku vlast) bi trebala da zaista podrzi ovaj sektor, umesto da ih deklarativno podrzava, a u sustini unistava nepovoljnim kreditima. Tako se dolazi do podatka u kome je frapantna razlika u broju osnovanih preduzeca i onih koja su prezivela kritican period od 3 godine.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mladen.mladen  13:02 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: Giganti

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pointofview_gun  16:36 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: Giganti

U Srbiji je osnovano skoro 30 klastera. Neki od njih rade dobro (auto-klaster radi super, al u njemu sve postenjacine ), neki rade lose i brzo propadaju. Veliki problem je nelojalna konkurencija i sto mala preduzeca vecinom posluju u sivoj zoni, pa ne odgovaraju kriterijumima ministarstva za dobijanje podrske. Takodje, za podrsku ministarstva uslov je i da u klaster udju i najmanje tri institucije. A i mala preduzeca sa po 10-tak zaposlenih, ne mogu da izdvoje da plate dobrog menadzera (dobar menadzer je ovde onaj sa vezama u vlasti) i tako klaster propada.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blitvar  10:03 22.09.2009
Preporuka: 0

Kako iz krize...

#Link  Replika: 0
...možemo pitati odgovorne za ometanje direktnog pristupa na www.b92.net.
Zanimljivost je da englesku verziju nisu okupirali.
Ili bolje- da pitamo one koji su taj problem premostili...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
grol  10:45 22.09.2009
Preporuka: 0

Posledice Titove vladavine

#Link  Replika: 4
Desimir Tosić:

"Nazadak je nastao s Drugim svetskim ratom koji je za naše društvo postao i građanski rat. Ali, sam građanski rat može da se završi, kao u Engleskoj XVII veka, jednom uzlaznom evolucijom. Kod nas se to nije zbilo. Kod nas je, nezavisno od uspeha u industrijalizaciji i urbanizaciji, posle Drugog svetskog rata, urušavanje društvene i političke kulture išlo brzinom koja će verovatno biti jasnija potonjim generacijama"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  10:54 22.09.2009
Preporuka: 0

Re: Nazadak je nastao s

grol
Desimir Tosić:"Nazadak je nastao s Drugim svetskim ratom koji je za naše društvo postao i građanski rat. Ali, sam građanski rat može da se završi, kao u Engleskoj XVII veka, jednom uzlaznom evolucijom. Kod nas se to nije zbilo. Kod nas je, nezavisno od uspeha u industrijalizaciji i urbanizaciji, posle Drugog svetskog rata, urušavanje društvene i političke kulture išlo brzinom koja će verovatno biti jasnija potonjim generacijama"

Precizno, jasno i tačno! Urušavanje društvene i političke kulture je uzrok svih naših zala, lutanja i krahova!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  11:10 22.09.2009
Preporuka: 3

Re: Nazadak je nastao s

Sreća pa je politička kultura u USA bila i ostala izrazito visoka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  12:45 22.09.2009
Preporuka: 4

Re: Nazadak je nastao s

Filip Mladenović
grol
Desimir Tosić:"Nazadak je nastao s Drugim svetskim ratom koji je za naše društvo postao i građanski rat. Ali, sam građanski rat može da se završi, kao u Engleskoj XVII veka, jednom uzlaznom evolucijom. Kod nas se to nije zbilo. Kod nas je, nezavisno od uspeha u industrijalizaciji i urbanizaciji, posle Drugog svetskog rata, urušavanje društvene i političke kulture išlo brzinom koja će verovatno biti jasnija potonjim generacijama"

Precizno, jasno i tačno! Urušavanje društvene i političke kulture je uzrok svih naših zala, lutanja i krahova!

A šta kao pre 2.svetskog rata smo imali visoku društvenu i političku kulturu???????
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  13:26 22.09.2009
Preporuka: 1

Re: Nazadak je nastao s

Sreća pa je politička kultura u USA bila i ostala izrazito visoka.

Zbog toga su narocito sretni u Avganistanu i Iraku....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Velimir Mladenovic  16:09 22.09.2009
Preporuka: 0

...

#Link  Replika: 1
stari rezim je mrtav, ali nove ideje nikako da zazive.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
assabah  19:29 24.09.2009
Preporuka: 0

Re: ...

Velimir Mladenovic
stari rezim je mrtav, ali nove ideje nikako da zazive.


sve nove ideje nose revoluciju u sebi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA