абе људови

dragoljub92 RSS / 23.09.2009. u 21:35

цинцаревићки рекнули да затвори изложбу ,јербо ће фашисти да се увреду и нико ништа овде да зуцне.

збогом памети а слобода побегнула одавно 78.gif



Komentari (229)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorstak92 gorstak92 20:19 24.09.2009

Re: Šeset pet

Predrag Brajovic
dragoljub92
dragoljub the gloopy

Одбићемо ти на оној последњој особини због добрих намера. ;-)

Ja sam za to da mu odbijemo od plate na blogu nekih 20%.

I da napiše Post o tome!
vishnja92 vishnja92 20:24 24.09.2009

Re: Šeset pet

pazi kad se uopste ne primam na to, predobro te poznajem :)

dragoljube The Gloopy, nisam te pitala sta si ti uradio - pitala sam sta je to sto JA treba da uradim da se ti ne bi osecao usamljenim u svojoj akciji.

to pod jedan.

pod dva: o tzv umetnosti B.Cincarevic mislim slicno kao i o umetnosti M.Tomic, ali o tome mozemo da razgovaramo kada napises smislen tekst o umetnosti ili o manipulaciji, a ne... ovo sto si vec napisao. itekako imam sta da kazem o obema, na obe ove teme - a da li ce neko da koristi guzvu i dize galamu u svoju korist, veruj mi - to me se ic ne tice.

u ovom gradu vec ima pogresne vrste galame - previse. a ja imam nezna usesa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:25 24.09.2009

Re: Šeset pet

gorstak92
Ja sam za to da mu smanjimo platu na blogu za nekih 20%.

I da napiše Post o tome!

А можда да му забранимо да неко време користи садашњи аватар? Тиме бисмо барем 47,2% жемске популације на блогу бацили у бедак, а Драгољуба самог, за казну, лишили целокупности његовог идентитета.


Unfuckable Unfuckable 20:26 24.09.2009

Re: Šeset pet

pazi Drakče, ja sam malo guglao - pošto rekoh da vesti ne gledam.
I nađem na 3 stranici (pardon : 4.) guglovanja "Biljana Cincarević" vest iz (ovaj deo će Brajović voleti)
"Alo" magazina.
Mene kopka kako i zašto niko od relevantnih medija nije obratio veću pažnju na to, ako se već priča o tome ko je, kada i kako trebalo da reaguje
Čak ni dežurni ldp kadar ne primetih da se nešto potresao oko toga, zanimljivo zar ne ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:37 24.09.2009

Re: Šeset pet

Unfuckable
pazi Mene kopka kako i zašto niko od relevantnih medija nije obratio veću pažnju na to...

"Мутно је то све, моја Беатриче", да ја цитирам Крлежу кад већ Горданац није ту.

Модерни уметник служи се различитим средствима како би скренуо пажњу на себе. Чак је то и каткад легитимни део стратегије.

Биљана заиста уме лепо да се смеје и намигује, она ми је била најупечатљивија у оној предизборној реклами ЛДП-а. Можда то и сада ради?
gorstak92 gorstak92 20:39 24.09.2009

Re: Šeset pet

PB
А можда да му забранимо да неко време користи садашњи аватар? Тиме бисмо барем 47,2% жемске популације на блогу бацили у бедак, а њега само, за казну, привремено лишили целокупности његовог идентитета.

I to!

Onaj avatar je napravio odmah nakon depilacije ljubavnoga ćilima.
Čik sad da uradi update!

@Vishnja
Je li Milica T isto dobra riba?
Mislim, da li su istog nivoa. Kao umetnice.

A što florian?
gorstak92 gorstak92 20:55 24.09.2009

Re: Šeset pet

Unfuckable
I nađem na 3 stranici (pardon : 4.) guglovanja "Biljana Cincarević" vest iz (ovaj deo će Brajović voleti)
"Alo" magazina.

A cvekla?
Ništa ne kažeš za cveklu sa istog linka!
Umal da propustim savet dana.

Evo ja da copy/paste:

Cvekla čuva živce
Jedite što više cvekle jer to povrće sadrži gotovo sve mineralne sastojke i vitamin B12, redak u namirnicama biljnog porekla. Cvekla održava krvne sudove, deluje antikancerogeno i povoljno utiče na živce i rad mozga


PB
Биљана заиста уме лепо да се смеје и намигује, она ми је била најупечатљивија у оној предизборној реклами ЛДП-а. Можда то и сада ради?

Ha!
Znači B.C. se ne dopada samo meni!
Hoćemo li anketu?
vishnja92 vishnja92 21:11 24.09.2009

Re: Šeset pet

Модерни уметник служи се различитим средствима како би скренуо пажњу на себе. Чак је то и каткад легитимни део стратeгије.

u nedostatku boljih argumenata, cek da se prisetim - naprimer... umetnosti?

(a unovcavanje empatije, sto radi M.T., cini da ovo unovcavanje mrznje B.C. deluje benigno ko autici na zamajac, kad covek malo razmisli. ali sve su to budalastine i nedostatak talenta.

laku noc gospodo, ne bih vise da tracim vase vreme)
dragoljub92 dragoljub92 21:27 24.09.2009

Re: Šeset pet

pod dva: o tzv umetnosti B.Cincarevic mislim slicno kao i o umetnosti M.Tomic,

e pa vidiš ’vako,rad MT poštujem iako se to nikako ne bi moglo zaključiti iz mojih komentara kod nje.čak štaviše biću neskroman i reći da čak i razumem to o čemu ona priča,jedino što se uopšte ne slažem sa njenim stavovima o tome šta je umetnost. i bez obzira na moje neslaganje sa njom ja bezuslovno podržavam i branim njen rad i mnogo mi fali to što ona ovde više ne piše,svestan da i sam jednim delom snosim krivicu svojim komentarima.ovom prilikom joj se izvinjavam ako je pomislila da ismejavam njen rad,nikakko,samo sam iznosio svoje neslaganje sa tim što karakteriše današnju umetnost,samo svoje mišljenje i ništa više što bi moglo da se shvati kao omalovažavanje iliti ismevanje iste.
o umetnosti cincarevićke tek nemam pojma,jer par dokumenata na blogu ili par emisija na teveju za mene ,retrogradnog,nisu dovoljni da bih o nečijoj umetnosti se usudio da donosim ocenu ili procenu,ja sam zaostao u razvoju i svoj sud o umetnosti donosim samo kad vidim dela u originalu i prirodnom okruženju.čak i ne znam dal je ona dobra riba ili ne jer u tih par slučajeva kad je bila na teveju sam više bio skoncentrisan da uhvatim smisao onog što govori nego na nju kao objekat.
svoj glas sam digao protiv primene policije i sile u kritici umetnosti.umetnost treba i mora da trpi kritiku ,ali samo polemikom sa umetnikom ili njegovim delom nikako policijskom ili bilo kojom fizičkom torturom.
moj protest se nije odnosio na ljude koji su ovde komentarisali već na one političeske blogere koji se non-stop oglašavaju protiv svakih besmislica a nisu sposobni bili da u ovom aktu prepoznaju državno-policijsku torturu.
sad,ne znam da li sami ja treba da snosim krivicu ,da li sam bio toliko nejasam?!
a štono se tiče nafatara ,pa posle dve godine i ličnog poznavanja gomile blozera od moje anonimnosti nije ostalo ni traga,pa još i neki koji se bunu protiv anonimnosti sam hteo da pokažem da nismo svi kukavice da se krijemo iza nerazumljivih ili neprepoznatljivih nafatara,nisam dodao svoje prezime jedino zbog toga što nisam nikakva javna ličnost da bi trebalo da stanem punim imenom i prezimenom iza onoga što pišem(dosta nepismeno) ovde na blogu,a i službi da plakšam da se ne znoju ljudi brez potrebe.
ko razume svatiće a ko svati ima da se počeše po debelom mesu od pomešanih osećanja

Ja Gek*

*kaze nemo da si nekom preveo sta znači moje ime
vishnja92 vishnja92 21:38 24.09.2009

Re: Šeset pet

iz tvojih komentara se jasno videlo da postujes rad MT, ali eto - ja ga slucajno ne postujem. osim toga, ona nigde nije otisla, samo hvata prilike - imala je post povodom parade, proveri malo.

o tome da li "poznajes" ili "ne poznajes" neciji rad nasuprot tome sto si ga samo video ovde ne bih - rekoh - to je za neku drugu temu. a ja spadam u one prozvane blogoseljobere koji su na faksu ucili i istoriju umetnosti i statiku, sto je gore nego da nisu ucili nijedno - tako da ni o tome ne bih (videti pod Dejan Stankovic - Milica Tomic)

represija ne potvrdjuje kvalitet umetnosti.
manipulacija ne potvrdjuje kvalitet umetnosti.
dramaticnost ne potvrdjuje kvalitet teksta na blogu.
prijateljstvo ne podrazumeva slaganje, a ovde se sa tobom tako debelo ne slazem da nemas pojma.

volim galamu, ali pravu.
margos margos 21:46 24.09.2009

Re: Šeset pet

represija ne potvrdjuje kvalitet umetnosti.
manipulacija ne potvrdjuje kvalitet umetnosti.

Ič se ne razumem u umetnost - meni je sve na dečjem nivou: prija / ne prija, al' ovo mi je totalno logično.


dragoljub92 dragoljub92 21:53 24.09.2009

Re: Šeset pet

represija ne potvrdjuje kvalitet umetnosti.

ovone sme da postoji kad je umetnost u pitanju
manipulacija ne potvrdjuje kvalitet umetnosti.
dižimo glas protiv a ne motke
dramatika ne potvrdjuje kvalitet teksta na blogu.

ako misliš na dramatiku mog teksta,ja ovo stvarno doživljavam tako dramatično
prijateljstvo ne podrazumeva slaganje, a ovde se sa tobom tako debelo ne slazem da nemas pojma.

samo se mediokriteti uvek slažu sa sagovornikom,pametni ljudi ukrštaju mišljenja do svađe samo kad se završi rasprava prijateljdki se prelazi na neku zabavnu temu,nema zavisti i zlopamćenja
uostalom ja onog jebenog Dr Wu -a i dalje poštujem iako se svako malo ispičkaram s njim,
i da pokušam da citiram jednog mog profesora po pitanju reprodukcije i originala reče on
-kad vidiš u novinu sliku empajer st. bidinga kažeš u velika zgrada stvarno
al kad staneš u njegovo podnožeje onda samo bekneš uuuu,jebote kolko je ovo veliko-
zato konačan sud o nečijoj umetnosti stvaram samo kad vidim original.
Bili Piton Bili Piton 20:50 24.09.2009

A jel neko



gledao video klip postavljen na vesti, o upadu onog sljama na nekakav performans u Studenskom gradu, valjda?

Budi u meni sadisticke sklonosti, za koje sam cvrsto bio uveren da ih nemam....
Unfuckable Unfuckable 20:57 24.09.2009

Re: A jel neko

o upadu onog sljama na nekakav performans

"...jula ove godine"
mada ne menja znatno suštinu
gorstak92 gorstak92 20:59 24.09.2009

Re: A jel neko

Unfuckable
o upadu onog sljama na nekakav performans

"...jula ove godine"
mada ne menja znatno suštinu


Hej!
To su malopre izmenili. Verovatno je bila kucajuća greška.
Do pre pola sata je pisalo jula prošle godine.
100%
Ali ni to ne menja znatno suštinu.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:59 24.09.2009

Re: A jel neko

jaooooo ovo je strasno
meni je pozlilo
Bili Piton Bili Piton 21:09 24.09.2009

Re: A jel neko



Naravno da ne menja sustinu, a danas sam prvi put video.

Tu stvarno teeeesko coveku moze da ne padne mrak na oci.

I to balavurdija najobicnija.

Pa ne da bi im za ovakvo nesto ovde pandurija nanu naninu, pojma nemaju u kakvom raju zive.

Al nece valjda jos dugo.
Unfuckable Unfuckable 21:12 24.09.2009

Re: A jel neko

pazi, ta ekipa je regularno prekidala - ili bar pokušavala da to uradi - sve promocije Peščanika po gradovima Srbije, bilo je dosta reči o tome na blogu ranije
Bili Piton Bili Piton 21:30 24.09.2009

Re: A jel neko



Gledao sam ja upade na promocije....

Ovo me vise razbesnelo jer mi je prva asocijacija bila - zamisli da na neki koncert upadnu ovako iz cista mira.

I jos ovako sa hand-held kamerom izbliza. Vidis im bubuljice po nosu. Znas da ne bi smeo da ih taknes (narocito ne prvi) a najradije bi ih razneo da mozes.

Strava.
Alava Alava 13:48 25.09.2009

Re: A jel neko

Ovo me vise razbesnelo jer mi je prva asocijacija bila - zamisli da na neki koncert upadnu ovako iz cista mira.

Ja čitala komentare na b92 ispod videa. Ima baš jedan koji svedoči o upadima na svirke. Pročitaj.
Bili Piton Bili Piton 16:02 25.09.2009

Re: A jel neko

Alava

Ja čitala komentare na b92 ispod videa. Ima baš jedan koji svedoči o upadima na svirke. Pročitaj.


Ne smem da se nerviram vise danas.

Ali zamisljam vrlo lako jednu situaciju - Obrazovci upadaju na izvodjenje diplomskog rada moje koleginice Anje Djordjevic, na primer, u pitanju je (sjajna) kompozicija za simfonijski orkestar ciji je naslov "Otmica Evrope". Zasto upadaju - ne dopada im se naslov kompozicije, recimo.

Da se ubijes od muke. A vrlo lako zamisliv scenario.
dragoljub92 dragoljub92 16:29 25.09.2009

Re: A jel neko


Da se ubijes od muke. A vrlo lako zamisliv scenario.

pa počelo je sve sa onom poz. predstavom,zar ne
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:10 25.09.2009

Re: A jel neko

Bili Piton
Ali zamisljam vrlo lako jednu situaciju - Obrazovci upadaju na izvodjenje diplomskog rada moje koleginice Anje Djordjevic

Поздрави је кад је видиш. Пуно.
Bili Piton Bili Piton 18:35 25.09.2009

Re: A jel neko



Nismo se videli ni culi vec tisucljecima - kako to nazalost biva - ali hocu svakako, cim budem u prilici.
Alava Alava 19:31 25.09.2009

Re: A jel neko

Maltretirali su ljude jer punk nije srpska muzika, recimo tako. Ali vredi pročitati.
gorstak92 gorstak92 13:22 25.09.2009

Umetnos'

dragoljub92 dragoljub92 13:33 25.09.2009

Re: Umetnos'

gorstak92

štojes jes
gorstak92 gorstak92 16:22 25.09.2009

Re: Umetnos'

Žena sa stavom!

I puca iz svih oružja.
Kad bi samo pop sa gornje slike znao
dragoljub92 dragoljub92 16:30 25.09.2009

Re: Umetnos'

gorstak92
Žena sa stavom!

I puca iz svih oružja.
Kad bi samo pop sa gornje slike znao

pogrešna zastava iza nje
gorstak92 gorstak92 17:00 25.09.2009

Re: Umetnos'

dragoljub92
pogrešna zastava iza nje

Što?
Navijaš za partizan

Ovo divno ulje na platnu se zove ,,Na zadnjem sedištu" - kao u pesmi Brege

Uf al mi loše ide ovo slikanje na platnu. Valjda je dovoljno veliko da se vidi.
Pitam se da li joj treba još modela.
Za slikanje, naravno.

marco_de.manccini marco_de.manccini 20:30 25.09.2009

Re: Umetnos'

а мени овај чика што га биљана спопада лиши на оног типа што је палио америчку заставу док је бајден био у београду. чини ли ми се или је то тај?
dragoljub92 dragoljub92 20:39 25.09.2009

Re: Umetnos'

marco_de.manccini
а мени овај чика што га биљана спопада лиши на оног типа што је палио америчку заставу док је бајден био у београду. чини ли ми се или је то тај?

mislčim da je taj
ivana23 ivana23 20:43 25.09.2009

Re: Umetnos'

marco_de.manccini
а мени овај чика што га биљана спопада лиши на оног типа што је палио америчку заставу док је бајден био у београду. чини ли ми се или је то тај?

U pravu si...



Prva slika
dragoljub92 dragoljub92 20:52 25.09.2009

Re: Umetnos'

ivana23
marco_de.manccini
а мени овај чика што га биљана спопада лиши на оног типа што је палио америчку заставу док је бајден био у београду. чини ли ми се или је то тај?

U pravu si...



Prva slika

el to ovaj što ga uapsili kao anarhistu?
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:57 25.09.2009

Re: Umetnos'

Аха, бољу рекламу није могао да купи за милионе. Мали перформанс испред фонтане за троје људи, од којих двоје деце и један његов пријатељ што је снимао. А онда дођоше ови, ухапсише и по неком хитном поступку га осудише на 20 година робије још док је био у марици. После су га пустили следећег дана или тако нешто, вероватно због доброг владања.
ivana23 ivana23 20:57 25.09.2009

Re: Umetnos'

dragoljub92
el to ovaj što ga uapsili kao anarhistu?

Da, zbog paljenja grcke ambasade - link
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:12 25.09.2009

Re: Umetnos'

ја сам алудирао на хапшење и 10 дана затвора које је добио у неком хитном/ванредном постпку за паљење америчке заставе док је бајден био у београду. пустили су га брзо, да не гуглам, сигурно за мање од 2-3 дана.
dragoljub92 dragoljub92 21:20 25.09.2009

Re: Umetnos'

ivana23
dragoljub92
el to ovaj što ga uapsili kao anarhistu?

Da, zbog paljenja grcke ambasade - link

da be njih će zbog simboličnog čina da osude ko da su popalili pola beograda plus američku ambasadu a ove iz kretenskih organizacija će da pomiluju po glavi ,zaprete prstom i kažu-no no-
mirelarado mirelarado 21:27 25.09.2009

Re: Umetnos'

marco_de.manccini
ја сам алудирао на хапшење и 10 дана затвора које је добио у неком хитном/ванредном постпку за паљење америчке заставе док је бајден био у београду. пустили су га брзо, да не гуглам, сигурно за мање од 2-3 дана.


Бојан Будимац је написао блог о том хитном суђењу.
dragoljub92 dragoljub92 21:33 25.09.2009

Re: Umetnos'

to što oni rade se lepo narodski kaže-
drviš patku na mrtvu kokošku-

oni spale pola grada i nikom ništa,ovaj spali krpu i zaglavi zatvor
pravna država
ecce-florian ecce-florian 22:08 25.09.2009

Re: Evo i mene da se umesam

Мали перформанс испред фонтане за троје људи, од којих двоје деце и један његов пријатељ што је снимао

Potpuno si u pravu Marko, ovaj put do u detalje, a osoba A je
Vođa anarho-sindikalne organizacije i student sociologije, priveden je u policiju, sa još tri osobe, među kojima je bio i profesor Filmske akademije u Novom Sadu Želimir Žilnik.

izvor
ecce-florian ecce-florian 22:15 25.09.2009

Re: Umetnos'

ivana23  

Da, zbog paljenja grcke ambasade

Veoma interesantna optužnica ( međunarodni terorizam - kazna zatvora do 15 godina )
izvor
Da li je to možda onaj levi ekstremizam o kom je govorio precednik pre puta?
Unfuckable Unfuckable 22:38 25.09.2009

Re: Umetnos'

Da li je to možda onaj levi ekstremizam o kom je govorio precednik pre puta?

ja nekako mislim da je Precjednik mislio na ona opljuvavanja "nedovoljno aktivnih" strejtera koja su bila veoma aktualna pre, tokom odlaganja, a i posle Parade, sasma u duhu dobro poznate "autogol - ldp- ko nije sa nama - taj nije normalan - kampanje" koju smo svi ovde dobrano kušali
i - preživeli.
dragoljub92 dragoljub92 22:40 25.09.2009

Re: Umetnos'

da,samo po onolikom oštećenju grčke ambasade izgleda da su te molotovljeve koktele pravili od flašica za unučiće ili stvarno neko veruje da bi bilo onako malo gareži na ambasadi da su stvarno bačene dve flaše sa po litar benzina,
postavlja se pitanje koliko ljudi uopšte zna šta je to molotovljev koktel i kakvu štetu pravi.
ecce-florian ecce-florian 23:14 25.09.2009

Re: Umetnos'

postavlja se pitanje koliko ljudi uopšte zna šta je to molotovljev koktel
Misiš , ono koristan link ili nešto slično da im se nađe?
A be Dragoljube , ovo 21 vek, inrenet. Al' dobro možda si u pravu
Daklem:
dragoljub92 dragoljub92 23:35 25.09.2009

Re: Umetnos'

ecce-florian
postavlja se pitanje koliko ljudi uopšte zna šta je to molotovljev koktel
Misiš , ono koristan link ili nešto slično da im se nađe?
A be Dragoljube , ovo 21 vek, inrenet. Al' dobro možda si u pravu
Daklem:

ja kad sam video sliku ambasade i ceo zid beo anarhističkko a cirka 70-80 cm i ispod toga srn trag paljevine cirka 0,5 kvadrata prvo što sam pomslio kakav je bre to ,ne jedan nego dva,molotovljev koktel koji ništa nije upalio.jedino da su ga pravili od flašica za unučiće pa i tu ukupno bi stalo pola litra benzina ,a to može mlogo veliku vatru da napravi.
mislim ,molotovljevi kokteli se bacali na tenkove ,bre
gorstak92 gorstak92 10:30 26.09.2009

Re: Umetnos'

marco_de.manccini
а мени овај чика што га биљана спопада лиши на оног типа што је палио америчку заставу док је бајден био у београду. чини ли ми се или је то тај?


Marco, da ti ne radiš, možda, u Langley ,,Univerzitetu"?


Krug se polako zatvara!

Cenjena umetnica je unajmila cenjenog anarhistu za instaliranje instalacije, a još jedan cenjeni (svakako) bloger joj instalirao web prezentaciju. Pitate se ko?
Pa neću da vam kažem već ću da vas navedem da posetite sajt: www.cincarevic.com
Eh kako je svet mali.
Zašto mene niko nije zvao?!?
Pitam vas ja! Šta meni fali?

A vezano za paljenje američke zastave ima i Bilja šta da kaže. Dakle:

Fuck America!

gorstak92 gorstak92 10:46 26.09.2009

Re: Umetnos'

A za Ivanu, telefonistu na privremenom radu u Cleveland, Ohio



Uz čestitke voleo bih da joj uručim jednu posebnu slidžu:



Ne znam u čemu je fora to fotografisanje sa novim pasošima.
Moguće da su ljudi ponosni na uspeh jer nije mala stvar čekati dva dana ispred šaltera.
Ovaj pasoš i onaj od anarcho-disco-popa su još i specijani. Vidi grb
Garant je autor web sajta odradio i pasoše
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:37 26.09.2009

Re: Umetnos'

Marco, da ti ne radiš, možda, u Langley ,,Univerzitetu"?

не, али је мој бивши шеф био тамо, како би се рекло, ректор.
gorstak92 gorstak92 14:33 26.09.2009

Re: Evo i mene da se umesam

ecce-florian
Мали перформанс испред фонтане за троје људи, од којих двоје деце и један његов пријатељ што је снимао

Potpuno si u pravu Marko, ovaj put do u detalje, a osoba A je
Vođa anarho-sindikalne organizacije i student sociologije, priveden je u policiju, sa još tri osobe, među kojima je bio i profesor Filmske akademije u Novom Sadu Želimir Žilnik.

izvor


Za Floriana, perača prozora na privremenom radu u Moskvi red je da dobije časovnik
sa posvetom zbog ... šta ja znam - osvajanja slobode?


I da ne zaboravimo:

Živeli!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:00 25.09.2009

mislim

moram da uzmem
100
gorstak92 gorstak92 19:21 25.09.2009

Re: mislim

njanja_de.manccini
moram da uzmem
100


A ja mislim da si zaslužila plaketu.
Evo, sg će domaćin.
Samo da ti ne pokloni nešto sa cincarevic.com
dragoljub92 dragoljub92 19:23 25.09.2009

Re: mislim

njanja_de.manccini
moram da uzmem
100


za stotku
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:48 25.09.2009

Re: mislim

fala dragoljubu za cvecku i gorstaku na lepim zeljama (eto vidis nije nista sa te web strane)

nego pazi ovo



gorstak92 gorstak92 20:03 25.09.2009

Nevezano za Gospode pomiluj

Nađoh u arhivi stari blog simpa blogerke:

Slučaj čika jove, 11 Februar 2007

Tamo je pisala o pedofiliji, mislim, Ilariona.
Interesantno koliko je vremena prošlo da napravi izložbu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:02 26.09.2009

oh

ne mogu da joj garantuju bezbednost ili sta? nisam videla vest, stimuvezi, ko hebe kulturu...
gorstak92 gorstak92 12:04 26.09.2009

Re: oh

BebaOdLonchara
ne mogu da joj garantuju bezbednost ili sta? nisam videla vest, stimuvezi, ko hebe kulturu...

Pa kako sad da ti kažem.
Vesti nije ni bilo. Tačnije Bilja je objavila vest da neki oćedu da joj ga skrate... izložbu.
A ono niko nije teo (nije bilo slova T u socu od kave).

Računica je prosta!
Dva puta ništa je i dalje ništa.


Kažem ti ja da nema bolje uspavanke za decu nego da im pustiš kulturni dodatak u vestima.

P.S. Siguran sam da sportski deo daju namerno posle kulture jerbo bi im sva publika otišla pre početka kulture
P.P.S. Urnebesno je što meteorološki izveštaj čekaju oni kojima se hebe i za kulturu i za sport
Šta sam ono hteo da kažem?
mara92 mara92 05:21 26.09.2009

...

Не знам шта се дешавало....но, мораћу да кажем да, уз ризик да ме спалите, ово што сам видела по линковима није уметност ...
Број два - разумем шта је уметничка слобода, али постоји нешто што се зове увреда, а извините на неукости, неразумевању ове назови уметности, ово вређа моја верска осећања...Слобода и права појединца ограничени су слободом и правима других чланова организованог друштва - државе...
...
Уосталом,
позваћу се - неовлашћено (уз ризик да ме тужи) на коментар Владимира Петровића на блогу уметнице...потписујем све што је написао...

ДИСКЛЕЈМЕР: Мојне да ме неко прозива да сам фашиста...или да браним свештенство Српске православне цркве у целини - не...међ' житом има кукоља...има оних који на моју велику жалост и огорчење хуле мантију коју носе, али овај одвратни политички перформанс не сматрам уметношћу и тачка ...
ДИСКЛЕЈМЕР Бр.2: Са друге стране, не упуштам се у разматрање како је дошло до скраћивања "изложбе" ... ако је овако како ви кажете и мислите да је било, то већ заиста опасно призива репресију и није наивно (што каже Драгољуб, нарочито узевши у обзир скорашњу пресуду о извесном јавном делатнику)...

Драгољубе,
дедер, сабери ме тамо у оних 3 запета нешто комата што читају твоја писанија (и мало повећај продукцију)
ivana23 ivana23 10:13 26.09.2009

Re: ...

ДИСКЛЕЈМЕР Бр.2: Са друге стране, не упуштам се у разматрање како је дошло до скраћивања "изложбе" ... ако је овако како ви кажете и мислите да је било, то већ заиста опасно призива репресију и није наивно (што каже Драгољуб, нарочито узевши у обзир скорашњу пресуду о извесном јавном делатнику)...

Skracivanja izlozbe nije bilo, predvidjeno je da traje tri dana i toliko je trajala. Ima gore link Doma omladine sa programom izlozbi.
gorstak92 gorstak92 11:14 26.09.2009

Re: ...

mara iz žurnala
Не знам шта се дешавало....но, мораћу да кажем да, уз ризик да ме спалите, ово што сам видела по линковима није уметност ...


Nećemo da te spalimo već će da zapalimo vutra.
Dosađujemo se, znaš... pa se malo blogujemo... pa se malo stondiramo :)))


Moram da se skinem sa izložbe već jednom
dragoljub92 dragoljub92 18:15 26.09.2009

Re: ...

Не знам шта се дешавало....

данас слушао репризу пешчаника и ,чини ми се ,васић се осврнуо на ту ,,препоруку"полиције да затвори изложбу,толко о томе да ли је ова вест исценирана или не.

друго...............од јутрос,од кад сам прочитао марин цомент се размишлјам вреди ли да се даље рвем с ђаволима.
еј бе љуђи ,ако ја вам треба да објшњавам шта су уметничке и љуцке слободе ,а ви ми одговарате овим,сг ћу цитирам мару брез дозволе ,чисро да зезам ону судиницу што доноси бесловесне пресуде против цитирања,даклем рече мара :
Број два - разумем шта је уметничка слобода, али постоји нешто што се зове увреда, а извините на неукости, неразумевању ове назови уметности, ово вређа моја верска осећања...Слобода и права појединца ограничени су слободом и правима других чланова организованог друштва - државе..

маро иди ово па кажи оним енглезовима што данданас чувају салмана руждија а и са таквим схватањем уметности и уметничких слобода ови из ,,хххххх" и ,,хххх" и осталих би те једва дочекали за члана,учему се твој став разликује од њихових.
цитирам јопет :
али овај одвратни политички перформанс не сматрам уметношћу и тачка ...

одприлике овако су се изрицале и критике на рачун ,данас изразито цењених,импресиониста,за немачке еџпресионисте се пшричало --да неће да узимају нјихове слике да не би уносили прашину и осталу прљавштину у своје станове и галерије(парафразирао сам јер не могу дословце да се сетим свих грозоморних назива које је тадашња критика користила.
ако се добро сећам,а не сећам се имам пад интелигенције од фамозних 18%,паоло веронезе је умало изведен,или је ишо на разговор са инквизицијом због тога што је на једној својој слици,нека свадба ..дал у кани ..или не ..јбмлига,насликао човек некакве кепеце,сг ће ме казну што због кепеца патуњака и осталик малих људова,елем некој велеумној будали је пало на мзаки остао жив јер није имало шта да се повреди,да се дотични паоло подсмева религији или коме већ,јер ,за бо га милога ,тако велелепна релиогијска тема а он ту слика некакве кепеце и остале креатуре.мрзи ме да копам по џонсон-јансен-јенсен,каколисе већ зове тај крелац са јпш креластијим именом и креластијим читалачким неписменим америчким правилима читања личних имена и презимена ,па да пронађем и иментујем на кју то беше скулптуру су у паризу бацили мастило,на бели мермер,како ли га скинуше после.
уметнос’ је така провокативна,ако није провокативна онда је само нижи облик уметности ткзв декорација

са уметношћу која вам се не свиђа обрачунавајте се речима,подсмехом,неидењем на њихове изложбе-перформансе смејте им се нагласиулице али немојте да их забрањујете јер сваком забраном да изложбе,забраном цитирања забраном педерима да се прошетају улицом стварате оно дивљаштво које данас имамо на улицама,својим захтевима за забраном овогаилионога сте и и ви опалили неку буботку оном французу,озију и осталим несрећницима које ових дана пребијају по улицама и кафићима својим оправдањем да су то само млади изгубљени људи пребијате наставнике и ђаке које глетамо по тубовима ,на општенасродновесеље са згражањнем.
да се документујем овом сликом која приказује како уметници ,а на слици,сем мене су уметницу који су се доказали у својој генерацији,нису познати ко цинцаревићка ал су бар у генерацији познати и признати

исклидаше се од смеха кад сам им реко да уметност нема тапију на истину и од кад је предмет уметности социологија и филозофија,јестада и ја нисам нимало пријатељски расположет према концептуалној уметности али ми ни на крај мог омањег мозга не пада да неком браним да прави инсталацијеконцептуалнепровокације и остала чудеса.
тосие бебате уметнос,какасие такасие
пс
маро немо се вређаш што сам био мало оштрији ,али хбеш полемику брез пцовање,па несмо у позориште
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:20 26.09.2009

Re: ...

немој тако, драгољубе, и у позориште треба пцовање. уметничка слобода си је универзална слобода и не може да се ограничи на кафану, мора и у позориште да се пусти.
dragoljub92 dragoljub92 18:55 26.09.2009

Re: ...

marco_de.manccini
немој тако, драгољубе, и у позориште треба пцовање. уметничка слобода си је универзална слобода и не може да се ограничи на кафану, мора и у позориште да се пусти.

па јес какосие то позориште брез пуцање и певање
mara92 mara92 19:19 26.09.2009

Re: ...

Еј Драгољубе,
Ко бре, да се љути? Па зато и јесмо овде да дискутујемо к'о људи, а не само да једни другима климамо главама и аплаудирамо....Можда нисам била јасна, а чини ми се да нисам, јер сам синоћ хтела да напишем коментар, па је остао некако немушт.
Никако нисам мислила да изложбу треба забранити. Моји коментари су били само моји утисци о "делима" које је изложила. То је мој, додуше лаички, доживљај дела...сматрам да је најобичније ђубре, а не уметност то што је изложила у Дому омладине. Но, то мишљење је само моје, али имам право на то, а овде код тебе и могућност да своје мишљење изнесем.
Међутим, да се преселимо на терен демократских вредности....Понављам, уметност је све оно што си рекао....уметник мора да провоцира, да помера границе, да нас примора да размишљамо....уметничко дело мора да изазове реакцију: одбојност, одушевљење...шта год...само што, понављам, ову конкретну "уметност" не сматрам уметношћу (али то је Мара'с опинион онли)...
Слобода говора, слобода јавног изражавања мишљења, уверења: то су стубови - носиоци демократије...ја могу да се не слажем са нечијим мишљењем, у овом конкретном случају може да ми се повраћа од радова БЦ, али то никако не значи да изложбу треба спречити (ех шта доживех, замало па у Образовце да ме сврсташ) ...
...
шта фали псовању? Кажу психолози да је то здраво...
Alava Alava 19:23 26.09.2009

Re: ...

али немојте да их забрањујете јер сваком забраном да изложбе,забраном цитирања забраном педерима да се прошетају улицом стварате оно дивљаштво које данас имамо на улицама,својим захтевима за забраном овогаилионога сте и и ви опалили неку буботку оном французу,озију и осталим несрећницима које ових дана пребијају по улицама и кафићима својим оправдањем да су то само млади изгубљени људи пребијате наставнике и ђаке које глетамо по тубовима ,на општенасродновесеље са згражањнем.

Ovo potpisujem od reči do reči.
Jedino što mislim Dragoljube da na tvom blogu niko ni nije nastupio sa stavom da bi bilo šta zabranio, već samo kako on/ona gleda na, konkretno ovu, umetnost.
Ja sam tokom prethodnih 15-ak dana, dok je trajalo ovo sveopšte ludilo, što oko gej parade, što sa ovim prebijanjima stranaca po prestonici nam, bila u nekom stanju da toliko toga imam da kažem i da sam toliko užasnuta, besna, da sve to što bih rekla bi moralo da izađe iz mene jedino kao neki vrisak, a opet u isto vreme sam bila nema, ne znam kako to da opišem.
Mislim da ovo što nam se dešava jeste u neku ruku i zasluga nas kao građana, jer nekako u isto vreme sve to i osuđujemo ali opet i ne radimo ništa konkretno da to ludilo zaustavimo.
Gore je Bili Piton okačio onaj video sa Obrazovcima na onom performansu, i povodom toga imam dva primera za gorenavedenu tvrdnju o našoj odgovornosti kao građana.
Prvo je ono što se može videti na snimku gde jedna žena govori drugoj da se mora podneti prijava, a ona joj odgovara "Ma kakva prijava". Drugo je reakcija Bilija na moj koment da pročita ono što piše ispod videa, a reakcija je "Ne smem više da se nerviram".
Zbog toga što se ne slažem sa takvim stavom, u stvari smatram da je takav stav upravo i doveo do ovoga što imamo prilike da vidimo, ja ću kopirati to ovde kako bi svako ipak pročitao da mlade ljude maltretiraju po našoj zemlji zbog muzike koju slušaju ili frizure koju nose.
Dakle:
Za mene to i nisu normalni ljudi, normalni ljude ne mlate decu. Znam dok sam visio po koncertima, i izlazio, skupljala se super ekipa punkera i rokera uvek su nas jurili nazisti,obrazovci,radovci,krv i cast ( veliko-Srbi) pre i posle svakog koncerta! Meni je bilo neverovatno da dodje nekoliko nabildovanih likova od 30god i pocnu da se izivljavaju nad nekim klincima od 16,18,20 i onda pocnu price; Kako ti mozes da budes Srbin i da slusas pank?! Kakav si ti to Srbin ako imas cirokanu, sta bi ti Car Lazar rekao?! i onda pocnu da mlate,lupaju samare i kamenuju!Krajnje je vreme da se takvi likovi stave iza resetaka a takve sumanuta organizacije zabrane! Hocu da zivim slobodno!
Naravno, ovo nije ništa upućeno Biliju i ne želim da me shvati pogrešno, ali ono što je njemu i mnogima "lako zamisliv scenario" to je zapravo naša stvarnost.
ecce-florian ecce-florian 20:04 26.09.2009

Re:ajmo da se vratimo malo na zabranu

dragoljub92

Не знам шта се дешавало....
данас слушао репризу пешчаника и ,чини ми се ,васић се осврнуо на ту ,,препоруку"полиције да затвори изложбу,толко о томе да ли је ова вест исценирана или не.


druga strana

Kako je za B92 rekao načelnik Uprave beogradske policije Slobodan Vulović............

Policija je reagovala i kod organizovanja izložbe Biljane Cincarević u Domu omladine Beograda.

Nakon ocene organizatora da se radi o izložbi koja može isprovocirati nasilnu reakciju i zahteva za dodatnim obezbeđenjem izloženih dela, beogradska policija je pojačala svoje prisustvo.

"Mi smo obavili razgovor telefonom s odgovornim licima i s obzirom na nedovoljan broj redara, sugerisali smo da pojačaju broj redarske službe, što je predočeno i autorki izložbe. Izložba ni u jednom trenutku nije ni zabranjena, ni prekinuta", kaže Vulović.

da koristimo kao izvor samo domaćina

Ne sumnjam Dragoljube da kada si pisao osnovni tekst nisi dobro čuo. Međutim nakon ove današnje izjave druge strane biće da ovde neko nekog demantuje. Koji izvor je citiran u tvojoj vesti, autor , novinar ili neko treći nije poznato.Biće da neko od njih ili načelnik uprave ne govore istinu, ili bar ne potpunu istinu.

Problem nije u tome ko je a ko nije za zabranu i zatvaranje izložbe, već ako nije bilo zabrane i zatvaranja ko je i zašto o tome izveštavao.


Unfuckable Unfuckable 20:06 26.09.2009

Re: ...

Meni je bilo neverovatno da dodje nekoliko nabildovanih likova od 30god i pocnu da se izivljavaju nad nekim klincima

o da : takve smo zvali - silosi
gorstak92 gorstak92 20:14 26.09.2009

Re: ...

Unfuckable
Meni je bilo neverovatno da dodje nekoliko nabildovanih likova od 30god i pocnu da se izivljavaju nad nekim klincima

o da : takve smo zvali - silosi

To su bre pravi pankeri.
Prvo bilduje pa čeka da napuni 30 i ostane u kondiciji.
Onda uredno plati koncert za npr. Exploited. Malo uživa u muziki, malo gazi one sa čiroki frizovima (dawngrnešto oprosti mi).
Onda onaj sa čiroki frizom krene da bilduje i čeka svojih pet min. za 15god.
gorstak92 gorstak92 20:47 26.09.2009

Re: Re:ajmo da se vratimo malo na zabranu

Cvetko
druga strana jastuka

Hej!
A ja?
Šta je sa trećom stranom?!?

Mislim, stvaaarno...

Napisao sam tamo negde ispod šesetpetog komentara (naslov šeset pet) da sam lično i personalno svojim očima i uvetima koje mi majka moja rodila bio svedok izjave Umetnice na malom ekranu moga TV prijemnika.
Lepo je rekla da su je zvali iz galerije i da razmišljaju da skrate izložbu za 1 dan jer ... bem li ga gledao sam u noge Bile su neke uske farmerke, a starke bele.
Onda se ona nasmejala sa sva 32 biserna zuba i izjavila da neće da pokupi pinkle jer treba neki Šveđa i neki Švaba da joj prijehaju na izložbo i potpišu kontrakte za abroad exponiranje.

Onda se i lepa voditeljka nasmejala sa još više zuba koji su bili još sjajniji i nešto rekla u stilu: Eto dragi gledaoci, bla, bla,... otišao sam do kuhinje da skuvam drugu kavu.

Dakle, njet zabrana & no police.

P.S. Zvali su me iz uprave BlogaB92 i rekli da su imali dojavu iz izvora bliskih policiji da je ovo moje piskaranje kerov ... nešto i da dobro porazmislim šta ću sledeće da napišem jer će da mi pošalju one nabildovane od 30 god. da mi polupaju... nešto. Tako da ako me ne bude to je zato.
dragoljub92 dragoljub92 20:58 26.09.2009

Re: Re:ajmo da se vratimo malo na zabranu

Ne sumnjam Dragoljube da kada si pisao osnovni tekst nisi dobro čuo

еј они су рекли да ће да заштите гејове и гејовке па су ...шта? што би им веровао после тога,па ел не рекоше да су тели да се скупе 160000гангстера у чикагу тога дана,ајде тисуће острвљених лудака је кренуло да форсира дрину са камама у зубима и свашта нешто још...мислим стварно ми уливају поверење њихови изговори ,
али ако сте спремни да ово отрпите само зато што је БЦ ЛДП и не свиђа вам се њено сликарство ,лошу сте одлуку донели,
и сад да не пишем нови пост да одговорим алавој и свима осталима
сви знате да се ја нопстоп зјебавам по блози и да стално терам спрдњу са разноразни колектори и мудросери е па кад су у питању љуцка права& слободе и посебно слобода спиковања свугде и нигде онда сам мртав озбиљан и ич немам смисла за хумор& зајебанцију.

стим се не зајебава,то су смртно озбиљне ствари за менеме
vishnja92 vishnja92 21:20 26.09.2009

Re: ...

џонсон-јансен-јенсен,каколисе већ зове тај крелац са јпш креластијим именом и креластијим читалачким неписменим америчким правилима читања личних имена и презимена

pajz kad sam na ispitu iz istorije umetnosti pitala svoje uvazene profesore kako se on zapravo zove - nemaju pojma :)))
dragoljub92 dragoljub92 21:42 26.09.2009

Re: ...

vishnja92
џонсон-јансен-јенсен,каколисе већ зове тај крелац са јпш креластијим именом и креластијим читалачким неписменим америчким правилима читања личних имена и презимена

pajz kad sam na ispitu iz istorije umetnosti pitala svoje uvazene profesore kako se on zapravo zove - nemaju pojma :)))

da raspišemo međunarodni nagradni konkurs kako se taj čovek prezivlja :))
gorstak92 gorstak92 21:46 26.09.2009

Re: ...

Helga Mara92
(ех шта доживех, замало па у Образовце да ме сврсташ) ...


Je li Mara (levo) naša ili njiova?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:48 26.09.2009

Re: ...

Je li Mara (levo) naša ili njiova?

naša bre naravno!
gorstak92 gorstak92 21:55 26.09.2009

Re: ...

njanja_de.manccini
Je li Mara (levo) naša ili njiova?

naša bre naravno!

A ove? Njiove?

Dobar dupli pas se mora iskoristiti, a i niko da ti pokloni jednu Biljanu. Slika se zove I'm 18
Dupli pas je termin iz fudbala, ne iz slikarstva.
dragoljub92 dragoljub92 21:56 26.09.2009

Re: ...

gorstak92
Helga Mara92
(ех шта доживех, замало па у Образовце да ме сврсташ) ...


Je li Mara (levo) naša ili njiova?

ima lepu mašnu :I
margos margos 21:56 26.09.2009

Re: ...

vishnja92
џонсон-јансен-јенсен,каколисе већ зове тај крелац са јпш креластијим именом и креластијим читалачким неписменим америчким правилима читања личних имена и презимена

pajz kad sam na ispitu iz istorije umetnosti pitala svoje uvazene profesore kako se on zapravo zove - nemaju pojma :)))

Ja znam čoveka k'o Džensona :)
ecce-florian ecce-florian 22:10 26.09.2009

Re: Re:ajmo da se vratimo malo na zabranu

da sam lično i personalno svojim očima i uvetima koje mi majka moja rodila bio svedok izjave Umetnice na malom ekranu moga TV prijemnika.
izvinjavamo se , mlogo se izvinjavamo, što nisam u obzir uzeo tvoje svedočenje o čonjenici da je autorka izjavila:

Lepo je rekla da su je zvali iz galerije i da razmišljaju da skrate izložbu za 1 dan jer ... bem li ga gledao sam u noge Bile su neke uske farmerke, a starke bele.
Onda se ona nasmejala sa sva 32 biserna zuba i izjavila da neće da pokupi pinkle jer treba neki Šveđa i neki Švaba da joj prijehaju na izložbo i potpišu kontrakte za abroad exponiranje.


zvali iz galerije i da razmišljaju da skrate izložbu za 1 dan
U jbt

Svaka čast

To je ono : Pucajte, ja i dalje držim čas, zar ne?
Odatle je i počelo, koliko mi se čini.
gorstak92 gorstak92 22:17 26.09.2009

Re: Re:ajmo da se vratimo malo na zabranu

To je ono : Pucajte, ja i dalje držim čas, zar ne?
Odatle je i počelo, koliko mi se čini.


Samo se ti zahebavaj.
Zamisli samo da te neko pozove, a iz Galerije.

Brrr!!! Sledim se na pomisao.

A što se tiče mog svedočenja hteo bih da dodam da je nosila nešto belo gore. Mislim. I sećam se da sam baš u tom trenutku pomislio da mi treba druga kafa. Onda se voditeljka nasmejala, krenule reklame, a ja krenuo u kujnu.
Jel to bitno?
dragoljub92 dragoljub92 22:20 26.09.2009

Re: Re:ajmo da se vratimo malo na zabranu

A što se tiče mog svedočenja hteo bih da dodam da je nosila nešto belo gore. Mislim.
Jel to bitno?

па ако је провидно,итекако
vishnja92 vishnja92 22:22 26.09.2009

Re: ...

Ja znam čoveka k'o Džensona :)

svi ga znaju ko nekoga, u tome je problem :)
i decenijama niko ne ume da kaze kako se zaista zove... pitala ja i one hohstaplere na f-u kad sam imala ideju da odem na postdipl, ni oni ne znaju.

enigma, totalna :))))
dragoljub92 dragoljub92 22:32 26.09.2009

Re: ...

enigma, totalna :))))
*novo

тисућу 974 кад сам га купио продавао се ка џонсон,после сам чуо сва могућа и немогућа тумачења
ecce-florian ecce-florian 22:58 26.09.2009

Re: Re:ajmo da se vratimo malo na zabranu

еј они су рекли да ће да заштите гејове и гејовке па су ...шта?

A be Dragoljube, gde si vido da panduri štite pedere. Moramo sami da ih zaštitimo. Zašto na paradu nije došlo 20.000 ljudi koji su spremni da podrže i zaštite pedere i lb i ostale?Meni se čini da ih ima barem toliko još uvek u ovoj zemlji. Šta se to smaklo u percepcije borbe za ljudska prava ili u propagiranju istih od strane nekih predstavnika ovakvih manjinskih grupa što je dovelo do otklona ?
што би им веровао после тога,па ел не рекоше да су тели да се скупе 160000гангстера у чикагу тога дана,ајде тисуће острвљених лудака је кренуло да форсира дрину са камама у зубима и свашта нешто још...мислим стварно ми уливају поверење њихови изговори ,

Otkude ovih 16000. Biće zabranjeni i obrisani gumicom ovom inicijativom. A uzrok za njihov nastanak i opstanak?
али ако сте спремни да ово отрпите само зато што је БЦ ЛДП и не свиђа вам се њено сликарство ,лошу сте одлуку донели,

Slikarstvo BC mi se ne sviđa isto kao ni Ciletovo ali to s ovim nema veze. Ovo su bile fotografije , ako se ne varam i performans. Deo fotografija sam video i isto tako mi se ne sviđaju.

Da otrpim šta, da panduri nisu uspeli da sačuvaju pedere ili da su sačuvali izložbu koja nije zabranjena i nije zatvorena jedan dan ranije. Ako je to osnovno pitanje onda bi tema postova trebala da bude zahtev da Ministar policije podnese ostavku npr.

Dragoljube , potpuno sam ubeđen u tvoje iskrene i dobre namere, delim tvoju zabrinutost za prava i slobode umetnika u Srbiji
ali
se moja zabrinutost prostire i na manipulaciju javnim mnenjem makar ona bila i iz nečijih najboljih namera ili deo nečijeg umetničkog - političkog projekta.
Umetnička provokacija u različitim okolnostima može imati različite posledice, ponekad i one koje prelaze granice umetničkog delovanja( namerno ili nenamerno)Nastupanje takvih posledica po meni je nužno u vezi sa autorovim angažmanom.Da budem potpuno jasan , posledice mogu biti kako one koje šire polje prava i sloboda, tako na žalost i one koje ugrožavaju nečija prava . Prava na nepovredivost telesnog integriteta naprimer ,ili možda čak i prava na život.Autor može pristati na takve posledice ako je svojevoljno tokom izvođenja performansa opasnostima izložio svoj telesni integritet ili život ( Ivana dala primer sa performansa Abramović ) ali nema prava da telesni integritet i život nekog drugog izvođača ili posmatrača izloži opasnosti tokom izvođenja svog performansa.

Tu je meni granica između umetničkog i političkog delovanja.


dragoljub92 dragoljub92 23:27 26.09.2009

Re: Re:ajmo da se vratimo malo na zabranu

Tu je meni granica između umetničkog i političkog delovanja.


како сте успели да ме вратите у немачку тридесетих година прошлог века
кад су у ниш осамдесетих забранили првоборци да се кафићима дају страна имена нисам се овако осећао као сад
промуко сам не вреди
gorstak92 gorstak92 09:33 27.09.2009

Re: ...

dragoljub92
enigma, totalna :))))
*novo

тисућу 974 кад сам га купио продавао се ка џонсон,после сам чуо сва могућа и немогућа тумачења


E ako je Johnson onda je reč o vajaru:

Pevaču:

i uzgajivaču kamelija

Multimedijalna ličnost

P.S. Pusti tu Nemačku. Ajd dođi u Olandiju 2010 (ako nam odobre beli šengen). U Olandiji ima tulipana i sve je legalno. Skoro.
P.P.S. Ove godine ću od Deda Mraza da tražim povratnu kartu za JAR (i da idem sa Gazda Milutinom)
dragoljub92 dragoljub92 22:18 26.09.2009

људови и љуткиње ја одустајем


gorstak92 gorstak92 22:24 26.09.2009

Re: људови и љуткиње ја одустајем

dragoljub92

Nemoj sad!
Barem dok ne razjasnimo da li je onaj iz kulture imao nadimak Magic.
Ako jeste znam čoveka.

P.S. Je li ovaj tvoj militantni žutać stondiran kao ono troje na B.C. slici?
dragoljub92 dragoljub92 22:42 26.09.2009

Re: људови и љуткиње ја одустајем

P.S. Je li ovaj tvoj militantni žutać stondiran kao ono troje na B.C. slici?

е има да ме натераш да сутра прогутам кило прашине да пронађем један акварел и да га скенирам,ако још увек постоји у мом власништву ,па да видиш шта се сматрало за порнографију у сликарству 80их
ivana23 ivana23 23:30 26.09.2009

Re: људови и љуткиње ја одустајем

да видиш шта се сматрало за порнографију у сликарству 80их

gorstak92 gorstak92 09:55 27.09.2009

Re: људови и љуткиње ја одустајем

ivana23
да видиш шта се сматрало за порнографију у сликарству 80их


Gde samo nalazite ove žutaće?
matityahu matityahu 08:33 27.09.2009

1933

1933.
po poznatom ključu: počinje se zabranom slobodnih demonstracija i manifestacija, zatim zabranom slobodne kulture i umetnosti i onda se uđe u 1934. godinu i zabrani se sloboda u svakom drugom pogledu.
gorstak92 gorstak92 09:19 27.09.2009

Re: 1933

matityahu
1933.
po poznatom ključu: počinje se zabranom slobodnih demonstracija i manifestacija, zatim zabranom slobodne kulture i umetnosti i onda se uđe u 1934. godinu i zabrani se sloboda u svakom drugom pogledu.


Hajmo da se vratimo malo na zabranu.
Mislim da je detaljno obrađen slučaj u komentaru koji se zove hajmo da se vratimo malo na zabranu.
Samo da naglasim da je taj komentar dobio (do sad) 5 preporuka, a bez mene. Ja se bavim nedavanjem preporuka. Samo ih konstatujem

I još nešto vezano za zabranu - toga nije ni bilo.
Umetnici su se bavili manipulacijom javnog mnjenja. Čik tri puta brzo reci mnjenjem ću te mnjenjem ćeš me.
I tako.
Red je da i ti dobiješ jedno ulje na dasci.
Može Cile? Ok.



Ne taj Cile nego onaj što zamuckuje kad priča, a kad slika sve ide tečno.

A bre Cvetko, šta ti imaš protiv ljudova sa govornu+slikarsku manu?
Ova daska sa uljem je postigla cenu od 550EUR pa ti vidi bato.
dragoljub92 dragoljub92 11:01 27.09.2009

jeli,људови,тко лупа оволке препоруке

маха га нема никакав,па да помислим да ухакерисао бројач,а да га нема неко нови хацкер ође,а?
margos margos 11:09 27.09.2009

Re: jeli,људови,тко лупа оволке препоруке

Verovatno Горштаци - njih par desetina...
gorstak92 gorstak92 11:24 27.09.2009

Re: jeli,људови,тко лупа оволке препоруке

margos
Verovatno Горштаци - njih par desetina...


Macola, macola, macola...
Nisam ostavio neki lep naročit utisak sa onolikim fotografijama i zakrčivanjem Posta.
Alava oprosti.
Alava Alava 12:19 27.09.2009

Re: jeli,људови,тко лупа оволке препоруке

Alava oprosti.

Ja sam odavno na adsl-u. To ti je ona droZa s koje se teško skidaš. Još ako si se zajebo pa nisi čitao da nikako ne sme da se kombinuje sa blogom - postaješ baš težak ovisnik. Posle te šalju u Crnu Reku ili gde već da te lopatom opamete. Jedino si se opet zajebo ako se navučeš na lopatu.
Uglavnom, kad kreneš "Oprosti Oče grešio sam ..." imaš razne veličine srazmerno gresima

A ima sad i neki novi model, skroz anatomski, tzv. Lopata Kontur, posle koje te leđa uopšte ne bole
ecce-florian ecce-florian 13:46 27.09.2009

Re: jeli,људови,тко лупа оволке препоруке

jeli,људови,тко лупа оволке препоруке


Ja nisam , majke mi. Potpuno sam i nevin ko ovaj Baconov Papa Innocent X


ili ovaj

mož da me razapneš

Ako može gorštak da kači sve one, pa mogu valjda i ja.

E ovo mi se sviđa, bez obzira što je bio peder
autodidakt
alkoholičar
i ateista
Bila izložba pre pet godina
The Sacred and Profane ,
o papi i raspeću, a možda i o još nečem
evo link
www.ivam.es/archivos/notasdeprensa/BACON_i.pdf
(pod svi jezici)

napravio je njegov drugarMichael Peppiatt
Nije bila zabranjena,
Nisam bio u prilici da je vidim i baš mi je žao
gorstak92 gorstak92 11:49 27.09.2009

Breaking news!!!

Jeste li čuli deco verujte bez šale
banku su opljačkale beretke male.

Link

Ili drugi link
Policija je otkrila da je spektakularna pljačka planirana od maja meseca. U depou novca je u trenutku pljačke bilo oko 100 miliona evra. Međutim, eksperti tvrde da pljačkaši nisu mogli da odnesu tako veliki plen, jer je po gabaritima i tehničkim osobinama u helikopter moglo da stane maksimalno 100 kilograma novčanica. Stručnjaci za dragocene papire tako su izračunali da su lopovi mogli da odnesu najviše 45 miliona švedskih kruna (oko 4,5 miliona evra).

Bem ti eliopter sa malom nosivošću.
Da, kažu da je pilot naša crvena beretka, a ovi što su planinarili po trezoru da su Crnogorske spec.jed.

Run Forest! Run!
dragoljub92 dragoljub92 12:20 27.09.2009

ko što reknuh

eve gu skica za skandaloznu sliku iz 83

to je malo akvarelče urađeno iz četke,bez pomoćnog crteža u pauzi dok se model odmarao 17x12,5 cm,šteta što nemam fotografiju utog ulja ima nekih dodatnih momenata u izvođenju
margos margos 12:32 27.09.2009

Re: ko što reknuh

u pauzi dok se model odmarao

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana