Nedelja, 8. oktobar

antioksidant RSS / 24.09.2009. u 08:48

BEOGRAD, 28. septembar (Tanjug) - Savezna izborna komisija održala je sednicu pod predsedništvom Borivoja Vukićevića na kojoj su utvrđeni konačni rezultati izbora za predsednika Republike.

Ocenjeno je da su ovi izbori uspešno sprovedeni u demokratskoj i fer atmosferi. Nijedan prigovor sa biračkih mesta na sprovođenje izbora za predsednika Republike nije stigao u Saveznu izbornu komisiju, što govori o visokom stepenu zakonitosti koji je obezbedila Komisija. U prilog ovoj oceni govore i veoma povoljni utisci stranih posmatrača o upravo završenim predsedničkim i saveznim izborima u SR Jugoslaviji.

Savezna izborna komisija je na sinoćnoj sednici donela Odluku o utvrđivanju rezultata glasanja za predsednika Republike.

Na osnovu ukupnih podataka sa 10.673 biračka mesta, od ukupno 7.249.831 upisanih birača, glasalo je njih 5.053.428, ili 69,7 odsto. Nevažećih glasačkih listića bilo je 2,68 odsto.

Od tog broja, predsednički kandidati su dobili sledeći broj glasova:

  • Miodrag Vidojković 46.421 ili 0,92 odsto
  • dr Vojislav Koštunica 2.474.392 ili 48,96 odsto
  • Slobodan Milošević 1.951.761 ili 38,62 odsto
  • Vojislav Mihailović 146.585 ili 2,90 odsto
  • Tomislav Nikolić 292.759 ili 5,79 odsto

5oktobarus3.jpg

U drugom glasanju, glasaće se o dva kandidata koji su dobili najveći broj glasova - dr Vojislavu Koštunici i Slobodanu Miloševiću.

Savezna izborna komisija je utvrdila da će se drugo glasanje obaviti u nedelju, 8. oktobra 2000. godine.

 

komentar: ne volim godisnjice.  

volim sto se nedelja, 8. oktobar nikada nije dogodila.

ne volim sto mi u secanju nedostaje i petak, 6. oktobar.

ali ona nedelja, 24. septembra je bila stvarno fantastičan dan.

prolece stoji iza barikade sa podignutom rukom.

kog je dana taj 13. decembar?

 



Komentari (86)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 08:49 24.09.2009

.

proljece je cak i u decembru
trinaestog
ili bilo kog drugog
proljece stoji iza barikade
s podignutom rukom
zar sumnjas u svoju djecu
mislis da ne pamte
kazi
da li te pitaju za put prema nebu
cijena je sigurno visoka
kazi
da li te pitaju s bijesom u sebi
ne tajeci nista
ne htijuci mnogo osim zivota
o cemu razmislja obrisano lice
izmedju dva osmijeha
i nakanom tamnijom od noci
o cemu razmislja dok zuri u tvoju zenu
stvorenje niotkuda
mozda te provocira
dragoljub92 dragoljub92 09:20 24.09.2009

Re: .

broj_jedan broj_jedan 11:03 25.09.2009

Re: .

Iza prozora nemirnog sna
osjecam njihove sijene
gledam kako kroz zidove plesu
kurvini sinovi

Zatvori gubicu nije vrijedna zanata
istresi gorcinu do kraja
na strateskim mjestima njihovi ljudi
kurvini sinovi

Lutke od krvi i bez trunke ideja
ubice na cesti
losa noc, bijezim iz grada
oni dolaze

Kurvini sinovi
Rip Kirbi Rip Kirbi 09:20 24.09.2009

...

a na ulici sa svake strane
filijale, uredi
iz njih plaze demokrate
jao, ljudi, pa ja se bojim!

tek sada znam što je strah
ja se bojim!
mikimedic mikimedic 10:18 24.09.2009

Re: ...

a na ulici sa svake strane
filijale, uredi
iz njih plaze demokrate
jao, ljudi, pa ja se bojim!

tek sada znam što je strah
ja se bojim!


kad miki kaze da se boji, u ocima mu strah
toksira se vinjakom i ne pomisla na laz...
Rejlem Rejlem 09:27 24.09.2009

Sloboda

Rip Kirbi Rip Kirbi 09:34 24.09.2009

Ko?

Ko sme da vas pogleda u oči?

Rejlem Rejlem 09:39 24.09.2009

Re: Ko?

SJAJNO!!!!zmirkavi mackar...
loader loader 09:45 24.09.2009

Reverzija

AO, koristan potez s ovim blogom. Preporukica. Treba stalno podsećati...
Mada, moja lična iskustva... Imam pred očima, kristalno jasno, sve što se dešavalo tih dana. Posebno onog dana. Hvata me nostalgija... Pride, vidim fotografiju (snimljenu 5. 10. 2000.) koju sam pre izvesnog vremena postavio u komentar, na jednom od blogova o 5.oktobru. Samo tamo ste mogli da je nađete. Znam ovu devojku u narandžastoj...



Inače, vraća mi se težak utisak... Tada se desilo par veoma, veoma ružnih stvari... Lične tragedije. Nisu za ovde... Ali, sve se to sada nekako stopilo u zajedničku sliku mase koja ... ...
... ... koja ipak osvaja svoju slobodu !


4krofnica 4krofnica 10:16 24.09.2009

tad je bilo..


a sad..?
bubamarac bubamarac 10:19 24.09.2009

kog je dana taj 13. decembar?

1981. General Vojćeh Jaruzelski zaveo ratno stanje u Poljskoj, zabranjen rad nezavisnog sindikata Solidarnost, pritvoreno na hiljade sindikalnih aktivista.

Poljska u mome srcu...
antioksidant antioksidant 11:21 24.09.2009

Re: kog je dana taj 13. decembar?

mislis da je 13. decembar privilegija poljaka 1981. godine?

ako je tako, da prestanemo da se trudimo onda...
4krofnica 4krofnica 11:59 24.09.2009

Re: kog je dana taj 13. decembar?


+1958 obustavljena potraga za prvim majmunom u svemiru..
antioksidant antioksidant 12:16 24.09.2009

Re: kog je dana taj 13. decembar?

2002 - Na samitu u Kopenhagenu Evropska unija donela odluku o proširenju Unije za 10 država, a to su Poljska, Češka, Mađarska, Slovenija, Slovačka, Estonija, Letonija, Litvanija, Kipar i Malta,
bubamarac bubamarac 12:44 24.09.2009

Re: kog je dana taj 13. decembar?

antioksidant
2002 - Na samitu u Kopenhagenu Evropska unija donela odluku o proširenju Unije za 10 država, a to su Poljska, Češka, Mađarska, Slovenija, Slovačka, Estonija, Letonija, Litvanija, Kipar i Malta,

Ali to je bilo poslije Filigranskih.
antioksidant antioksidant 12:49 24.09.2009

Re: kog je dana taj 13. decembar?

Ali to je bilo poslije Filigranskih

to je poljski 13 decembar
srpski sam propustio ako se desio
ili ga jos nije bilo pa ga cekamo...

ali sam nece doci.
to prolece ce doci kad mu se stvore uslovi
mogli smo mi imati svoje prolece s jeseni 2000te ali smo se sjebali
zestoko smo se sjebali
sad sve iz pocetka
samo jos prstima da napipamo dno
pa da prestanemo da tonemo
pa se odbijes nogama o mulj
pa pogled na gore
i isplivas iz govana
na sunce
.............
prolece


prolece stoji iza barikade sa podignutom rukom
bubamarac bubamarac 13:07 24.09.2009

Re: kog je dana taj 13. decembar?

Sta mislis sta je trebalo uraditi 6., 7., 8. oktobra i da li si tako mislio i te 2000?
antioksidant antioksidant 13:50 24.09.2009

Re: kog je dana taj 13. decembar?

Sta mislis sta je trebalo uraditi 6

lustracija
da li si tako mislio i te 2000?

da
Goran Vučković Goran Vučković 16:08 24.09.2009

Re: kog je dana taj 13. decembar?

samo jos prstima da napipamo dno

vladimir petrovic vladimir petrovic 20:09 24.09.2009

Re: kog je dana taj 13. decembar?

AO
... lustracija

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:15 24.09.2009

Re: kog je dana taj 13. decembar?

zestoko smo se sjebali
sad sve iz pocetka


Podseti me ovaj stih na jedan dogadjaj iz zivota.

Jedna Nani
iz Venecuele,
(a malo i iz Pirota)
dade mi juce
ime novo.
Tako, vise nisam
Nino.
Sad sam Djino.


Zen Master Zen Master 07:52 25.09.2009

Re: kog je dana taj 13. decembar?

antioksidant
Ali to je bilo poslije Filigranskih
to je poljski 13 decembar
srpski sam propustio ako se desio
ili ga jos nije bilo pa ga cekamo...

ali sam nece doci.
to prolece ce doci kad mu se stvore uslovi
mogli smo mi imati svoje prolece s jeseni 2000te ali smo se sjebali
zestoko smo se sjebali
sad sve iz pocetka
samo jos prstima da napipamo dno
pa da prestanemo da tonemo
pa se odbijes nogama o mulj
pa pogled na gore
i isplivas iz govana
na sunce
.............
prolece


prolece stoji iza barikade sa podignutom rukom


Kada smo već kod 13 decembra za koga si se uhvatio pa ga ne puštaš ni po cenu života, imaš li dragi moj antioksidante kao neku ideju u čemu je tačna fora sa tim datumom koga Štulić pominje u svom stihu ili se kao tripuješ da je to opšta priča o slobodi i nekakvom fiktivnom proleću kao simbolu budjenja bla bla bla bla itd ?!
Da ti dam malu pomoć taj pravi 13 decembar o kome Johnny peva se desio godine 1971 ( na hrvatskom decembar = prosinac ), pa sam pronadji ako te interesuje.
P.S. Izvini samo što te prekinuh u tom slobodarsko pesničkom naboju koji te je vidim obuzeo u potpunosti
antioksidant antioksidant 11:21 25.09.2009

Re: kog je dana taj 13. decembar?

ili se kao tripuješ

zašto se kao tripujem?

tripujem se samo tako. hoće to nas tripozne da uhvati po neki put.

a zen - batali sa tim "hrvatsko proleće" pričama. što je ropstvo jednome, drugome je robovlasništvo...
maricacarica maricacarica 11:11 24.09.2009

nemir i strast

ili je nemir,
ili je strast,
ima tog ovdje
isuviše.....
Hansel Hansel 11:15 24.09.2009

Šesti oktobar

Ja ga se se sećam, mislim šestog, doslovno. Osećao se dašak slobode, ma, ne dašak - sloboda! Tog jutra je na fasadi češke ambasade bio grafit "Beograd je slobodan" ili tako nekako.Neko se u komšiluku venčao sedmog ili osmog i pomislio sam da trenutak za svadbu nije mogao bio bolji (ko zna, doduše, da li su to mislili i mladenci, ko zna kakvog su uverenja bili).

Tek ove godine sam video film "Anatomija bola 2" i Žanku Stojanović koja kraj zgarišta RTS-a 6. oktobra kaže: "Ne, nije dovoljno izgorelo!". Jezivo je koliko je duboko bila u pravu...
bubamarac bubamarac 12:49 24.09.2009

Re: Šesti oktobar

Posto ne zivim u Srbiji, pratio sam sva ta desavanja na Pinku. Kad je Djuricic sa onim svojim bubnjarima usao u studio,
ko izbezumljen sam urlao po kuci: NEMA VISE PINKA, NEMA VISE PINKA!!!
Kako sam bio naivan.
Hansel Hansel 17:01 24.09.2009

Re: Šesti oktobar

Ali, da li se sećaš ko se pojavio posle njega?

Mlađan Dinkić, koji je rekao otprilike ovako: "Znam da je čudno da vam se obraćam sa ove televizije, ali danas su mnoge stvari čudne"... ne mogu sada tačno da citiram, imam to negde snimljeno, ali to obraćanje nije slutilo na dobro...

Pink je ostao gde je i bio, uglavnom kakav je i bio, a "info" program je faktički uređivao Goran Vesić, uz velikodušnu pomoć lidera DOS-a, najčešće Mihajlovića i Batića, koji su se javljali telefonom da traže ovo ili ono. To je ono što znam (pričali mi neki koji su na Pink došli posle Petog), ko zna šta ne znam. (Vesić je lepo demonstrirao svoju i bahatost većine iz nove političke elite u jednoj skrivenoj kameri u Skupštini sa Tijanom Dapčević, već za Novu 2002. Valjda je mislio da će još to nekome da se dopadne!?).

U svakom slučaju, Pink je postao za DOS u "info" delu ono što je do Petog bio RTS za SPS-JUL(-ND). Hm, nisam bio u Srbiji 1999/2000. (nisam se ni od koga sklanjao, sklonila me vojska od civilnog života), pa ne znam kakav ej tretman imala ND kao izdajnička, baš bih voleo da to znam, ili su ignorisani... To saznanje bi bilo indikativno...
ivana23 ivana23 17:08 24.09.2009

Re: Šesti oktobar

pa ne znam kakav ej tretman imala ND kao izdajnička, baš bih voleo da to znam, ili su ignorisani... To saznanje bi bilo indikativno...

Ako mislis na Novu demokratiju, bila je ravnopravni clan DOS-a.
Hansel Hansel 17:11 24.09.2009

Re: Šesti oktobar

Ne, zanima me kakav je tada tretman ND imala na RTS-u i u retorici glasnogovrnika SPS-a i JUL-a... pretpostavio bih da nisu napadani. Setite se i da je posle izbora 1996-7. Mihajlović najavio da će na sledeće izbore ND izaći sama! (Nije, naravno, mogao da kaže da će biti na suprotnoj strani.)
ivana23 ivana23 17:30 24.09.2009

Re: Šesti oktobar

Koliko se secam, eksplicitno nisu napadani.
Hansel Hansel 17:47 24.09.2009

Re: Šesti oktobar

Hvala. Nije neočekivano.
antioksidant antioksidant 18:06 24.09.2009

Re: Šesti oktobar

odakle sad toliki znacaj nove demokratije?
znacajni su bili kao i vuk obradovic
jedan od ucenjivaca
(pozicija u kojoj trenutno najlepse pliva g17+)
baroniknez baroniknez 12:57 24.09.2009

!

Od tog broja, predsednički kandidati su dobili sledeći broj glasova:

* Miodrag Vidojković 46.421 ili 0,92 odsto
* dr Vojislav Koštunica 2.474.392 ili 48,96 odsto
* Slobodan Milošević 1.951.761 ili 38,62 odsto
* Vojislav Mihailović 146.585 ili 2,90 odsto
* Tomislav Nikolić 292.759 ili 5,79 odsto


inace ovi podaci su tacni, bar u onom smislu da kostunica nije zaista dobio vise od 50%
antioksidant antioksidant 13:48 24.09.2009

Re: !


inace ovi podaci su tacni, bar u onom smislu da kostunica nije zaista dobio vise od 50%

vidis, tad kostunica nije priznavao kosovo u okviru srbije. tako je bilo i u drugom krugu protiv labusa...

ili mozda on zeli kosovo bez glasaca?
mirelarado mirelarado 13:53 24.09.2009

Re: !

krkar krkar 14:15 24.09.2009

Re: !

baroniknez
Od tog broja, predsednički kandidati su dobili sledeći broj glasova:* Miodrag Vidojković 46.421 ili 0,92 odsto* dr Vojislav Koštunica 2.474.392 ili 48,96 odsto* Slobodan Milošević 1.951.761 ili 38,62 odsto* Vojislav Mihailović 146.585 ili 2,90 odsto* Tomislav Nikolić 292.759 ili 5,79 odsto inace ovi podaci su tacni, bar u onom smislu da kostunica nije zaista dobio vise od 50%


Podaci su tačni. Koštunicinu "pobedu u prvom krugu" lažirali su matematičari i statističari Zoran Šami i Zoran Lučić.

Posle se potvrdilo da što se grbo rodi vrijeme ne ispravi.
antioksidant antioksidant 18:17 24.09.2009

Re: !

Posle se potvrdilo da što se grbo rodi vrijeme ne ispravi.

mislis da je to?

nema ni malo veze sto su ubili reformatora?
baroniknez baroniknez 19:27 24.09.2009

Re: !

antioksidant

inace ovi podaci su tacni, bar u onom smislu da kostunica nije zaista dobio vise od 50%

vidis, tad kostunica nije priznavao kosovo u okviru srbije. tako je bilo i u drugom krugu protiv labusa...

ili mozda on zeli kosovo bez glasaca?


bas me briga sta on zeli, ja ovde pricam o rezultatima izbora
antioksidant antioksidant 19:29 24.09.2009

Re: !

ja ovde pricam o rezultatima izbora

bez glasaca sa kosova kostunica imao preko 50%

u cemu problem?
baroniknez baroniknez 19:31 24.09.2009

Re: !

antioksidant
ja ovde pricam o rezultatima izbora

bez glasaca sa kosova kostunica imao preko 50%

u cemu problem?


nije imao, o tome je rec. dakle kostunica na tim izborima nije osvoio preko 50% glasova od onih koji su izasli na izbore.
antioksidant antioksidant 19:33 24.09.2009

Re: !

dakle kostunica na tim izborima nije osvoio preko 50% glasova od onih koji su izasli na izbore.

to rekao i sloba ali kad je vrhovni sud doneo drugaciju odluku i on se predomislio (o odluci ga je licno ivanov obavestio)
kazem ti, glasovi sa kosova nisu brojani. kostunica je rekao - ok. sloba je rekao -ok. ivanov je rekao -ok.

ko smo mi da se bunimo?
baroniknez baroniknez 19:36 24.09.2009

Re: !

pa sloba je tu bio u pravu, mislim sta sada ako je rekao sloba.

ne znam sada o kakvim glasovima sa kosova pricas? ti glasovi su ubrojani - dakle glasovi, a ne svi glasaci na kosovu

ja se bunim, ali nemam vise toliko volje kao nekad, jer sam u medjuvremenu upoznao one koji bi - ako bi moja pobuna uspela - dosli na vlast

corn mouth corn mouth 19:36 24.09.2009

Re: !

vidis, tad kostunica nije priznavao kosovo u okviru srbije. tako je bilo i u drugom krugu protiv labusa...

nije to nista, prilikom promene ustava brisao je Albance na Kosovu sa birackog spiska
antioksidant antioksidant 19:38 24.09.2009

Re: !

pa sloba je tu bio u pravu, mislim sta sada ako je rekao sloba.

pa kazem da je sloba rekao da je kostunica pobedio (kad mu je ivanov sve objasnio)

ne znam sada o kakvim glasovima sa kosova pricas? ti glasovi su ubrojani - dakle glasovi,

nisu a tamo je bilo uobicajeno velike izlaznosti (i podrske dragome predsedniku) ali nije bilo izbornih komisija
baroniknez baroniknez 19:42 24.09.2009

Re: !

nisu a tamo je bilo uobicajeno velike izlaznosti (i podrske dragome predsedniku) ali nije bilo izbornih komisija


pa sada prvi put cujem za to, jer jasne su dve stvari: da ogromna vecina albanaca sa kosova nije glasala tada (a ne znam ni da li su oni uopste bili u birackom spisku), da su srbi sa kosova glasali i koliko ja znam to glasanje se nije nista razlikovalo od onog u nisu ili beogradu. e sada ovo za izborne komisije prvi put cujem

pa kazem da je sloba rekao da je kostunica pobedio (kad mu je ivanov sve objasnio)


da ali rezultati su takvi kakvi jesu
deki-pfc deki-pfc 13:55 24.09.2009

dr Vojislav Koštunica 2.474.392 ili 48,96

Dr Voja je bio pravi izbor DOS-a
znao je dobro pok.DjINDJIC da kandidat mora biti neko ko je opozicija Milosevicu ,a ne Srbiji
isto je dobro znao da Srpski narod nece smeniti pok.Milosevica zato sto je branio Srpski narod ,nego zato sto ga nije odbranio
5.Oktobra sam se plasio sutrasnjeg dana ,hvala Bogu nije bilo pokolja ,opozicija Srbiji ce biti zauvek tuzna ,a Srbija presrecna i mirna
zavrseno je sa jednim nesrecnim poglavljem u Srpskoj istoriji ,otvoreno je novo
antioksidant antioksidant 13:59 24.09.2009

Re: dr Vojislav Koštunica 2.474.392 ili 48

Dr Voja je bio pravi izbor DOS-a


hteli smo promene dobili smo zamene

(marcelo)
rajce1 rajce1 14:41 24.09.2009

Re: dr Vojislav Koštunica 2.474.392 ili 48

hteli smo promene dobili smo zamene



ima nesto i za njih...
sybil sybil 18:03 24.09.2009

dzaba smo krecili

pobedio kostunica.

acadu acadu 18:39 24.09.2009

super

Doctor Wu Doctor Wu 19:14 24.09.2009

Možda grešim ali nekad mi se

čini da je ta fiksacija na velike i istorijske datume, 5. oktobre, 9. martove, 29. junove, pa i 13. decembre, ako hoćeš, samo lame excuse za lenjost i svakodnevno nečinjenje. Nije 5. oktobar bio takav kakav je bio jer je bio prevara od početka, nego zato jer nije bilo želje za menjanjem, za malim inkrementalnim promenama, "mijenjanjima pobuda", ako hoćeš, već su svi smatrali se sve rešava tim velikim bangom. U osnovi, to vidim kao simptom potpuno saglasan ovom bespomoćnom kukanju i očekivanju da sve sredi neko drugi (ili država?), simptom koji je izraz stravične neodgovornosti za sopstvene živote, porodicu, decu. Još jednom moram da konstatujem: komunizam se mnogo duboko primio kod nas.

Uzgred, brojevi od 28.9.00. su skoro do u brojku isti onima iz 03.02.08 i stvarno mi nije jasno kako neko pismen (da ne kažem i načitan) može posle toliko ispitivanja javnog mnjenja, tj izbora, da kaže ono čuveno: "13 na gradu i 9 na republičkom nivou.".
antioksidant antioksidant 19:23 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

samo lame excuse za lenjost i svakodnevno nečinjenje

lepi dani su kruna velikog posla koji prethodi

ima ljudi koji misle da fudbaleri samo izadju na teren, da plivaci samo skoce u vodu, da muzicari samo izadju na binu...

problem je kad tako nesto pocnu da veruju fudbaleri, plivaci i muzicari...

Uzgred, brojevi od 28.9.00. su skoro do u brojku isti onima iz 03.02.08 i stvarno mi nije jasno kako neko pismen (da ne kažem i načitan) može posle toliko ispitivanja javnog mnjenja, tj izbora, da kaže ono čuveno: "13 na gradu i 9 na republičkom nivou.".
ne pratim...
Doctor Wu Doctor Wu 19:59 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

problem je kad tako nesto pocnu da veruju fudbaleri, plivaci i muzicari...

Svako je u svom životu proverbijalni fudbaler, plivač, odnosno, muzičar. Zar ne bi trebalo svaki dan da bude 5. oktobar?
Goran Vučković Goran Vučković 20:14 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Svako je u svom životu proverbijalni fudbaler, plivač, odnosno, muzičar. Zar ne bi trebalo svaki dan da bude 5. oktobar?

Samo nek ne raznose svaki dan nameštaj i slike iz Skupštine
cicmika cicmika 20:15 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Doctor Wu
čini da je ta fiksacija na velike i istorijske datume, 5. oktobre, 9. martove, 29. junove, pa i 13. decembre, ako hoćeš, samo lame excuse za lenjost i svakodnevno nečinjenje. Nije 5. oktobar bio takav kakav je bio jer je bio prevara od početka, nego zato jer nije bilo želje za menjanjem, za malim inkrementalnim promenama, "mijenjanjima pobuda", ako hoćeš, već su svi smatrali se sve rešava tim velikim bangom. U osnovi, to vidim kao simptom potpuno saglasan ovom bespomoćnom kukanju i očekivanju da sve sredi neko drugi (ili država?), simptom koji je izraz stravične neodgovornosti za sopstvene živote, porodicu, decu. Još jednom moram da konstatujem: komunizam se mnogo duboko primio kod nas.

Uzgred, brojevi od 28.9.00. su skoro do u brojku isti onima iz 03.02.08 i stvarno mi nije jasno kako neko pismen (da ne kažem i načitan) može posle toliko ispitivanja javnog mnjenja, tj izbora, da kaže ono čuveno: "13 na gradu i 9 na republičkom nivou.".

A kako bi bilo da napiste jedan blog o svemu ovome.
Nepismena sam za ove brojeve,datume. . .
Naucila sam da kombinujem,ali ne cinjenice i brojeve datuma.
antioksidant antioksidant 20:30 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

A kako bi bilo da napiste jedan blog o svemu ovome.
Nepismena sam za ove brojeve,datume. . .
Naucila sam da kombinujem,ali ne cinjenice i brojeve datuma.


wu veruje da su poslednji predsednicki izbori (II krug je bio februara 2008me) jasno pokazali evropsku teznju srbije (tako bar veruju u eu - zato nam i pomazu). istovremeno wu, kaze da su rezultati sa tih izbora isti kao i oni iz septembra 2000te. dole su rezultati iz 2008me a gore u postu su rezultati (nezvanicni - kasnije je kostunica pobedio) iz 2000te.

O01 - Број бирача уписаних у бирачки списак..........................6.723.762
O02 - Бирачи који су изашли на изборе, број............................4.581.270
O03 - Бирачи који су изашли на изборе, %................................68.1
PK10 - Резултати Томислава Николића, број...........................2.197.155
PK10P - Резултати Томислава Николића, %.........................48
PK20 - Резултати Бориса Тадића, број..............................2.304.467
PK20P - Резултати Бориса Тадића, %..................................50.3
Doctor Wu Doctor Wu 20:30 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Samo nek ne raznose svaki dan nameštaj i slike iz Skupštine

Da, i meni to pade na pamet. Džo, Velja u trenerci, Mićko, Čović sa naoružanim banditima iz Žarkova, Čeda sa telohraniteljima u 92-jci... malo previše za svaki dan.
antioksidant antioksidant 20:34 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

malo previše za svaki dan.

ali zamisli tu radost prvog ulaska u narodnu banku....


prvi put se ne zaboravlja

Goran Vučković Goran Vučković 20:44 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Da, i meni to pade na pamet. Džo, Velja u trenerci, Mićko, Čović sa naoružanim banditima iz Žarkova, Čeda sa telohraniteljima u 92-jci... malo previše za svaki dan.

Meni je ta priča o "6. oktobru" malo postala bezveze već. Maltene stvari tipa "mora da su zaboravili da urade lustraciju" - kao onaj Gutovićev fazon da je Pepca mutila šnenokle pa Edvard nije čuo za Goli Otok. I narod koji očekuje da dođe neki "prosvećeni okupator" da nam "sredi demokratiju".

Demokratija je ovo što nam se sad dešava. Ružna je - ali to je zato što smo mi ružni - pa kakvi smo mi, takva nam je i demokratija. Problemi se ne rešavaju svakog 5 oktobra u godini, nego svaki dan. Probleme ne rešava Đinđić kad napravi svoj 2nd coming, nego rešava svako od nas svaki dan - nekad neko gura na bolje, a nekad na gore - zavisi šta ko već očekuje.

Da mi je neko pre dve nedelje rekao da će Peđa Azdejković da sabotira paradu ponosa, a da je podrže Slavica Đukić-Dejanović i Emir Kusturica, ja bih mu rekao da je lud. Ali to je bilo pre cele dve nedelje :)

I šta onda pričati o političarima - oni su samo u poziciji da zas**u više.
ecce-florian ecce-florian 20:59 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

I narod koji očekuje da dođe neki "prosvećeni okupator" da nam "sredi demokratiju".

A šta fali prosvećenom apsolutizmu kao obliku vladavine na jugoistočnom balkanu?
Da mi je neko pre dve nedelje rekao da će Peđa Azdejković da sabotira paradu ponosa, a da je podrže Slavica Đukić-Dejanović i Emir Kusturica, ja bih mu rekao da je lud. Ali to je bilo pre cele dve nedelje :)

Šta ćeš, vremena se manjaju.
Goran Vučković Goran Vučković 21:00 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

A šta fali prosvećenom apsolutizmu kao obliku vladavine na jugoistočnom balkanu?

Ništa, ako mene izaberete za kneza
muaddib92 muaddib92 22:23 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

malo previše za svaki dan.

Опростите господо блогери и коментатори, али нешто ми се јавља да ви нисте овде живели 90-тих, и да онај Слобин режим није упропастио ваше животе, каријере, егзистенцију ваше породице и будућност ваше деце.
Шта ли ви то замишљате у својим паметним главицама - да је било могуће у 2 дана, петог и шестог октобра 2000-те сменити режим који је онако натенане више од деценије свакодневно урушавао систем вредности једнога друштва и да је било могуће одмах сутрадан спровођењем толико призиване лустрације декретом вратити изгубљено? Па ево тек данас је, девет година касније, на основу закона донета прва пресуда да се мафијашима одузме имовина: присетите се колико је векова Италијанима требало да дођу до тог ефикасног решења.
Колико ли ће деценија бити потребно да се поврати средња класа коју је онај режим уништио а која је какав-такав стуб сваког иоле обичног демократског друштва?
Извињавам се, али личите ми на она два патетична циника из Мапета који са своје галерије пљуцкају по свему - и лично сам познавао неколицину таквих. Бљаак.
Goran Vučković Goran Vučković 23:23 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Опростите господо блогери и коментатори, али нешто ми се јавља да ви нисте овде живели 90-тих, и да онај Слобин режим није упропастио ваше животе, каријере, егзистенцију ваше породице и будућност ваше деце.

Gospodine Atreides, clairvoyance vam baš nije najjača strana. Ja sam živeo u Srbiji 90-tih - u stvari, prekosutra je tačno 9 godina od kako sam se iselio - dva dana posle glasanja za tunjavog. A nešto i ne vidim suštinsku i dramatičnu razliku između onoga što sam ja napisao i onoga što ste vi. Samo što ja nisam imao potrebu da vređam na ličnoj osnovi - ali računam da vam nije bio najbolji dan, ili tako nešto.
Doctor Wu Doctor Wu 23:35 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Meni je ta priča o "6. oktobru" malo postala bezveze već. Maltene stvari tipa "mora da su zaboravili da urade lustraciju" - kao onaj Gutovićev fazon da je Pepca mutila šnenokle pa Edvard nije čuo za Goli Otok. I narod koji očekuje da dođe neki "prosvećeni okupator" da nam "sredi demokratiju".

Da, u tom smislu je meni i lustracija malo nemoguća. Imamo situaciju u kojoj već 8 godina, a verovatno i duže, između 2.2 i 2.3 miliona glasa radikali, SPS, Zloba, a između 2.2 i 2.4 milona glasa onu drugu stranu. Ko će tu da vrši lustraciju i nad kime? Kako da lustriraš Tomu Nikolića i Palmu kad su njima neki glasači, kakvi god da su, dali neki imunitet i rehabilitovali? Pogotovu što su oni koji bi sudili super ortaci sa onima kojima bi se sudilo. Da li je naš ambasador u Londri super ortak sa, recimo, nekim Oliverom Antićem? Da li je neki Željko Mitrović kupio Peru Lukovića (kao što ga je pre toga kupovao i Toma Zdravković)? Da li je Vasić primao nagradu od Karića? Ko je sve od vajnih bg intelektualaca predavao po Karić univerzitetu? Ko je dobijao lovu od Vučele za svoje studentske radove na temu propalih srpskih sitcomova? Ko je sedeo kod Slobe na kanabetu i pozajmljivao mu ministre za vladu 1995. (Radulović je ušao u vladu kao član DS-a)? Ko je Perišića davao u Panićevu vladu dok je ovaj prdeo u istu tikvu sa Miloševićem? Ko je pisao nadahnute Kalajičevske tekstove u Srpskoj reči i Pogledima? Ko je od Šešelja pravio figuru mučenika i heroja krajem 80-tih i početkom 90-tih i ko je sa njim i Mirkom Jovićem sekao gibanice po Staroj Pazovi?

Po meni, lustracija je moguća samo u društvu gde overeno i otvoreno postoji teror manjine nad većinom, gde general Jaruzelski/Janoš Kadar tenkovima zavodi red u Poljskoj/Mađarskoj u kojoj je mnogo veći deo populacije spreman da gine i protiv komunizma, ali i za katoličanstvo i protiv Rusa (nikad ne može bez populističkih elemenata). U društvu kao srpskom, koje je podeljeno 50-50, po meni, u kojoj su komunisti vladali plebiscitom, gde je Milošević došao pučom na levici, gde, ako hoćeš, nema nevinih, lustracija nije moguća, bar ne bez građanskog rata. Možda se i zato među najvećim zagovornicima lustracije redovno nalaze oni koji misle da Srbija nije dovoljno bombardovana 1999. (AO ne mislim na tebe, već na dvojac ili bolje trojac, pomenut gore u tekstu).

Mislim, može sve, i da se suspenduje demokratija i da se uvede prosvećeni fašizam (to je, na primer, ono za šta se zalažu Srdža Popovič i Nikola Damardžič i neki po blogu ovde), ali ja, što kažu Englezi, beg to differ.
Doctor Wu Doctor Wu 23:40 24.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Опростите господо блогери и коментатори, али нешто ми се јавља да ви нисте овде живели 90-тих, и да онај Слобин режим није упропастио ваше животе, каријере, егзистенцију ваше породице и будућност ваше деце.

Praštam ti, meni je Slobodan uzeo najlepših 10 godina života. Iz Srbije sam da se ne vratim otišao 29-10-00. Probao je da me uništi, ali nije uspeo.

Gospodine blogeru, oprosti, ali tvoje kretenizme ispod prvog paragrafa ne bih da komentarišem.
Zen Master Zen Master 08:01 25.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Doctor Wu

Mislim, može sve, i da se suspenduje demokratija i da se uvede prosvećeni fašizam (to je, na primer, ono za šta se zalažu Srdža Popovič i Nikola Damardžič i neki po blogu ovde), ali ja, što kažu Englezi, beg to differ.


Meni to izgleda baš kao ideal slobode, proleća i 13 decembra o kojima naš pesnik & slobodar antioksidant tako lepo peva. Nema više izbora ( a i koji će nam moj isti ) dodje lepo neki novi drug Tito i uvede diktaturu liberalno demokratskog proleterijata, učlanimo se u NATO ( to je Condicio sine qua non ) i Bog bre ima da nas vidi...
jer tada će...
Kuće biti od čokolade,
prozori će biti od marmelade,
tada će svako da radi ono sto hoće,
tada će da raste svako voće...
U Srbiji će da postane najlepše carstvo,
u njemu će da caruje drugarstvo

antioksidant antioksidant 08:04 25.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

(nikad ne može bez populističkih elemenata)

hajde - da krenem od ovog. populizam je alat politicara koji se koristi svuda i svuda je jako zavodljiv. problem nastaje kada populizam postane sam sebi svrha, kada on odredjuje ciljeve. 6. oktobar nije bio moguc jer je vec 5. krenula borba za podelu pozicija. onaj koga sam ja podrzavao je jedno vreme bio jaci. zavrsavao je posao reformisanja drustva. te 2 godine su donele dosta dobrog (a sve je postignuto uz jako malu podrsku sa strane i velika unutrasnja trvenja). nije bilo idealno ali je islo napred.
Meni je ta priča o "6. oktobru" malo postala bezveze već. Maltene stvari tipa "mora da su zaboravili da urade lustraciju" - kao onaj Gutovićev fazon da je Pepca mutila šnenokle pa Edvard nije čuo za Goli Otok. I narod koji očekuje da dođe neki "prosvećeni okupator" da nam "sredi demokratiju".
ne, nisu zaboravili nego im nije odgovarala (vecini). da parafraziram pokojnog djindjica :"hteli ste legalizam a legalizam znaci da vam po milosevicevim zakonima sude mloseviceve sudije. pa eto vam gospodo legalizam. nije tajna da sam se zalagao da se otpuste sve sudije i da krenemo ispocetka. nije tajna ni da sam bio u manjini".
Demokratija je ovo što nam se sad dešava. Ružna je - ali to je zato što smo mi ružni - pa kakvi smo mi, takva nam je i demokratija
s jednom dopunom - ovo je demokratija sa politicarima koji to nisu vec populisti i politikanti. nema vizije, nema hrabrosti, samo borba za glasove (i nemoj reci da je to sustina demokratije jer nije - neki ljudi su bez glasova ostavili jako pozitivan trag u istoriji ove drzave).

Шта ли ви то замишљате у својим паметним главицама - да је било могуће у 2 дана, петог и шестог октобра 2000-те сменити режим који је онако натенане више од деценије свакодневно урушавао систем вредности једнога друштва и да је било могуће одмах сутрадан спровођењем толико призиване лустрације декретом вратити изгубљено?
a sta ti mislis u svojoj pametnoj glavici zasto o tim dogadjajima pricamo na godisnjicu 24. septembra a ne 5. oktobra? ako si ti potpuno nesvestan da je 5. oktobar (kao i 24. septembar) bio samo kruna visegodisnjeg rada onda nastavi da zivis u svojoj maloj iluziji.


ima ljudi koji misle da fudbaleri samo izadju na teren, da plivaci samo skoce u vodu, da muzicari samo izadju na binu...

ti si izgleda jedan od njih
antioksidant antioksidant 08:09 25.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Meni to izgleda baš kao ideal slobode, proleća i 13 decembra o kojima naš pesnik & slobodar antioksidant tako lepo peva. Nema više izbora ( a i koji će nam moj isti ) dodje lepo neki novi drug Tito i uvede diktaturu liberalno demokratskog proleterijata, učlanimo se u NATO ( to je Condicio sine qua non ) i Bog bre ima da nas vidi...

koliko masis temu...
poenta je u prihvatanju odgovornosti za svoja dela i svoje odluke. poenta je u razumevanju da "nema besplatnog rucka". ili trosis ono sto stvoris ili prodas nesto staro sto ti je neko ostavio i zaradio za tebe ili se zaduzis pa dugove ostavis onima iza sebe. odgovornost je kada se koncentrises na prvu varijantu. idiotizam je ono sto preostaje.
srbija je sada upravo onakva kakvu je cine njeni gradjani. nista se neuobicajeno ne desava. sve su ovo izbori srbije.
sybil sybil 08:21 25.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Kuće biti od čokolade,
prozori će biti od marmelade,
tada će svako da radi ono sto hoće,
tada će da raste svako voće...
U Srbiji će da postane najlepše carstvo,

nece biti kuce od cokolade (a kome to treba, svasta), ali ce biti:
1. jeftinija hrana i ostalo posto miskovic nece imati monopol
2. zabranjene teroristicke grupe obraz i 1389 i niko nece smeti da premlacuje po ulicama
3. nece biti copora lutalica po ulicama, NATO standard
4. sudstvo i policija profesionalni i nekorumpirani (opet NATO standard)
5. Crkva i Amfilohije, Kostunica, radikali i Rusi bi bili manji od makovog zrna.
Zen Master Zen Master 09:53 25.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

sybil

1. jeftinija hrana i ostalo posto miskovic nece imati monopol
2. zabranjene teroristicke grupe obraz i 1389 i niko nece smeti da premlacuje po ulicama
3. nece biti copora lutalica po ulicama, NATO standard
4. sudstvo i policija profesionalni i nekorumpirani (opet NATO standard)
5. Crkva i Amfilohije, Kostunica, radikali i Rusi bi bili manji od makovog zrna.


Ne znam šta da ti kažem sybil ali ti si izgleda svoju glupost kupila na nekoj rasprodaji pa si kupila jednu a dobila najmanje dve !?

Kako samo lepo izgleda obećena zemlja kada je poznaješ jedino sa TV ekrana, odnosno koliko je ista strašna ako istu znaš sa drugog kanala tog istog TV ekrana. Jedino što razdvaja tebe & Branko NATO kockica drugare sa jedne strane i Obraz-Radikali-Amfilohije pravoslavnu omladinu je da vam je na prijemnicima uključena druga frekvencija za primanje datog TV programa. Ono što vam je isto je taj isti tako zamorni malogradjansko provincijski mentalitet u kome je onaj tamo svet preko granice
a. najbolji na svetu
b. najgori na svetu
c. nema pod c. žao nam je
I jedni i drugi sanjate o svetu u kome mrskih vam protivnika ( to su oni što kod tebe treba da budu manji od makovog zrna ) više nema niti ih može biti, postoji i za jedne i za druge samo jedna neporeciva istina i bilo kakav pokušaj dijaloga sa jednima odnosno drugima je kao pokušaj komunikacije sa robotom koji ti stalno ponavlja svoju tra la la la mantru i na svako pitanje ima odgovor iz zatvorenog kruga večnih istina.
P.S. Trebalo bi da se informišeš pomalo jer NATO je vidiš samo vojni savez ako ti niko to još nije rekao i bavi se pretežno vojskom, oružjem ( kupovanjem istog od datih snabdevača kao osnovnom delatnošću tj popularna igra kupovanje cigle ), vojnim vežbama, ratovima po lepim i dalekim zemljama ( trenutno Avganistan & Irak, koliko sutra Iran ) gde neka deca treba da idu i ratuju ( pa ako ti i antioksidant imate nekog bliskog tipa, sin, brat, rodjak bilo bi lepo da ga odmah kao ljubitelji cele priče prijavite da upozna nove ljude i daleke zemlje ).


sybil sybil 10:04 25.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Kako samo lepo izgleda obećena zemlja kada je poznaješ jedino sa TV ekrana, odnosno koliko je ista strašna ako istu znaš sa drugog kanala tog istog TV ekrana. Jedino što razdvaja tebe & Branko NATO kockica drugare sa jedne strane i Obraz-Radikali-Amfilohije pravoslavnu omladinu je da vam je na prijemnicima uključena druga frekvencija za primanje datog TV programa. Ono što vam je isto je taj isti tako zamorni malogradjansko provincijski mentalitet u kome je onaj tamo svet preko granice
a. najbolji na svetu
b. najgori na svetu
c. nema pod c. žao nam je
I jedni i drugi sanjate o svetu u kome mrskih vam protivnika ( to su oni što kod tebe treba da budu manji od makovog zrna ) više nema niti ih može biti, postoji i za jedne i za druge samo jedna neporeciva istina i bilo kakav pokušaj dijaloga sa jednima odnosno drugima je kao pokušaj komunikacije sa robotom koji ti stalno ponavlja svoju tra la la la mantru i na svako pitanje ima odgovor iz zatvorenog kruga večnih istina.


Zen Master Zen Master 10:14 25.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

antioksidant

koliko masis temu...
poenta je u prihvatanju odgovornosti za svoja dela i svoje odluke. poenta je u razumevanju da "nema besplatnog rucka". ili trosis ono sto stvoris ili prodas nesto staro sto ti je neko ostavio i zaradio za tebe ili se zaduzis pa dugove ostavis onima iza sebe. odgovornost je kada se koncentrises na prvu varijantu. idiotizam je ono sto preostaje.
srbija je sada upravo onakva kakvu je cine njeni gradjani. nista se neuobicajeno ne desava. sve su ovo izbori srbije.


Vidi pokušaću da ti objasnim u kratkim crtama. Elem posle onoga što se u ovoj zemlji desilo 90-tih i vladavine rahmetli nam Slobe imao si kao osoba par opcija kako ćeš gledati na dalje i ubuduće na stvari.
Opcija 1 je da i dalje veselo veruješ u one nacionalističko-pravoslavne bajke i mitove, bratsku majčicu Rusiju, svetske zavere i svu onu gomilu baljezgarija koja se na nas sručila tih nesretnih godina.
Opcija 2 je da kreneš da veruješ u sve suprotno od opcije jedan, da ako je Sloba voleo braću Ruse ti kreneš da ih mrziš itd itd itd tj da sebi napraviš novu mantru za slepo verovanje koja je suprotna od Slobine mantre i samim tim najbolja moguća jer su rahmetli Sloba i njegova mantra bili definitivno najgori mogući. Neprijatelj mog neprijatelja mora biti moj prijatelj i tako to
Opcija 3 je da ostaneš, normalan i realan tj da je druže moj govno samo i jedino govno ( ma kakav made in mother Russia, made in EU, made in USA, made in China pisalo na govno etiketi ) odnosno da je ukusna pita dobra stvar ( ako istu kao kolač voliš naravno ) ma ko ti istu na tanjiru davao ( iste opcije kao u govno situaciji )

Pusti zato velike reči, slobodarske pesme i bajke o svetloj budućnosti, bolje sebe uvek zapitaj kada god gledaš neku veliku priču na TV ekranu ko sve pokušava da te izvaćari i iz kojih pobuda. Unapred hvala na razumevanju



antioksidant antioksidant 10:17 25.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

ovo otislo 2x pa da iskoristimo prilku za malo smeha

antioksidant antioksidant 10:20 25.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Vidi pokušaću da ti objasnim u kratkim crtama.

zahvalan i na pokušaju i što je ostalo u kratkim crtama
Unapred hvala na razumevanju

i drugi put

samo manje učitavaj drugim ljudima njihove stavove. pričaj o svojim stavovima a ne kako ti vidiš šta zastupaju drugi

antioksidant antioksidant 11:08 25.09.2009

SA MALIM TEHNICKIM TESKOCAMA ...

Trebalo bi da se informišeš pomalo jer NATO je vidiš samo vojni savez ako ti niko to još nije rekao i bavi se pretežno vojskom, oružjem ( kupovanjem istog od datih snabdevača kao osnovnom delatnošću tj popularna igra kupovanje cigle ), vojnim vežbama, ratovima po lepim i dalekim zemljama ( trenutno Avganistan & Irak, koliko sutra Iran ) gde neka deca treba da idu i ratuju ( pa ako ti i antioksidant imate nekog bliskog tipa, sin, brat, rodjak bilo bi lepo da ga odmah kao ljubitelji cele priče prijavite da upozna nove ljude i daleke zemlje ).


mnogo gledas televiziju

klinci zure u TV i to po cijeli dan
oci su im cetvrtaste kao ekran



a slabo kapiras sam koncept bezbednosti.
ja bih samo tebe prijavio za jedno putovanje u sibir (tamo putin obezbeđuje kampove za "naše". osećam da ćeš se lepo osećati među svojima


strahovi su konjukturni
od njih se dobro zivi
ne primajte nikoga u svoja kola
komunicirajte telefonom
ugradite duple brave u stan
konzumirajte diskretno sarm
nek vjecno zivi vasa ljubav
svijet je izvan vas
poljubi me ravno u dupe


i jos jedna stvar - te džukačke fore sa početka svog poslednjeg komentara zadrži za sebe i svoje drugare
cicmika cicmika 11:33 25.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

muaddib92
malo previše za svaki dan.

Опростите господо блогери и коментатори, али нешто ми се јавља да ви нисте овде живели 90-тих, и да онај Слобин режим није упропастио ваше животе, каријере, егзистенцију ваше породице и будућност ваше деце.
Шта ли ви то замишљате у својим паметним главицама - да је било могуће у 2 дана, петог и шестог октобра 2000-те сменити режим који је онако натенане више од деценије свакодневно урушавао систем вредности једнога друштва и да је било могуће одмах сутрадан спровођењем толико призиване лустрације декретом вратити изгубљено? Па ево тек данас је, девет година касније, на основу закона донета прва пресуда да се мафијашима одузме имовина: присетите се колико је векова Италијанима требало да дођу до тог ефикасног решења.
Колико ли ће деценија бити потребно да се поврати средња класа коју је онај режим уништио а која је какав-такав стуб сваког иоле обичног демократског друштва?
Извињавам се, али личите ми на она два патетична циника из Мапета који са своје галерије пљуцкају по свему - и лично сам познавао неколицину таквих. Бљаак.

Naravno da jesam zivela.Odrastala u sankcijama,trcanjem za poslednjim hlebom,u redu za ulje,brasno i secer,'slavila' rodjendan pod bombama.Dobro se secam,veoma dobro.Internet i mobilni nisu postojali.Ne.Jednoj po jednoj televiziji gasena je sloboda govora.Mama i tata na kraju su gledali samo Studio B i slusali smo B92 i Indeks kada je to bilo moguce.Secam se reportera koji su se iskljucivali iz programa zato sto je guzva.Svega,svega se secam!I necu da se poredim sa Italijom nekad,zato sto ne mogu da se poredim sa njom ni sad.Necu da razmisljam o tome kako je to nekada bilo,vec o tome kako je sad i kako moze da bude.Mafija je bila i i dalje je IN.Ja sam skepkik da li ova drzava ima uopste snagu da joj kaze STOP!
Zasto da cekam decenije da se sve sredi?Koliko jos generacija treba da odrasta u paklu,na asfaltu,dok se mi sredimo i postanemo drustvo kakvo smo trebali da budemo 90-tih a zatim koliko jos da stignemo svet koji je uznapredovao toliko u odnosu na 90-te.
Drugarica iz osnovne se porodila pre neki dan.Sta mislite da li svom detetu zeli detinjstvo kakvo je ona imala?
Vi ste sebicni.
antioksidant antioksidant 12:16 25.09.2009

Re: Možda grešim ali nekad mi se

Vi ste sebicni

nije sebican nego namerno mesa pojmove




девет година касније, на основу закона донета прва пресуда да се мафијашима одузме имовина: присетите се колико је векова Италијанима требало да дођу до тог ефикасног решења


ovaj argument je na nivou:

pre 15 godina skoro nije bilo mobilnih telefona a sada ga ima svaki stanovnik srbije. -


ako hoces meriti koliko je vremena potrebno za nesto mogao bi poceti da meris koliko je vremena trebalo od donosenja zakona o drzavnoj reviziji do prve revizije budzeta (nije bas da se meri vekovima ali...)
gagonini gagonini 19:24 24.09.2009

bilo je to srećno vreme...

vreme optimizma
vreme kada sam mogo da verujem

nažalost............nikada više

Dr M Dr M 20:19 24.09.2009

Moja zabluda


Petog oktobra uvece, mislio sam da se Srbija probudila.

Sad vidim da se samo promeskoljila i nastavila da spava...


Kao u onoj pesmici:

"Legao Joca sinoc u krevet,
probudio se jutros u devet,
zevnuo lenjo toga jutra, pa rek`o:
neka, ustacu sutra".
gagonini gagonini 20:29 24.09.2009

Re: Moja zabluda

ma srbija je želela da se probudi, to je evidentno,
ali su nas uljuljkali političari.

da je omašćeno 50 bandera ,tada, u beogradu,
danas bi bilo sigurno mnogo drugačije...
cicmika cicmika 20:20 24.09.2009

uh,hvala

taman sam mislila da se niko nece setiti danasnjeg dana,ali dobro je

Jedna od himni ce biti moj komentar

solcence solcence 01:29 25.09.2009

Nedelja, 8. oktobar

Dobro je podsecati se, i da je neko pokrenuo ovo pitanje..

Tuzno je, tuzno..

gaston92 gaston92 02:08 25.09.2009

Kakva simbolika !

Meni je rodjendan 24. Septembra !!!
cicmika cicmika 11:16 25.09.2009

Re: Kakva simbolika !

gaston92
Meni je rodjendan 24. Septembra !!!

Srecan rodjendan!
Sve najlepse.
gaston92 gaston92 08:47 26.09.2009

Re: Kakva simbolika !

Srecan rodjendan!
Sve najlepse.


Hvala, takodje :) (Eto, bar se neko setio da mi cestita :) )
antioksidant antioksidant 10:00 26.09.2009

Re: Kakva simbolika !

Eto, bar se neko setio da mi cestita

ja cekam onaj sledece godine. glupo mi da ti cestitam unazad

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana