Društvo| Film| Hronika| Mediji| Muzika| Život

Šta to radiš, Kume?

Unfuckable RSS / 25.09.2009. u 06:04

Vežbamo za film, kume. Ti ćeš ovo isto da radiš, samo sutra..."

Karađorđe - Miloš Obrenović  
Josip Broz Tito - Aleksandar Ranković
Toma Nikolić – Vojislav Šešelj
Vojislav Šešelj – Vuk Drašković
Milo Đukanović – Momir Bulatović
Milo Đukanović – Ratko Knežević
Nenad Čanak – Miodrag Kostić
Rade Bulatović – Gradimir Nalić
Ceca Ražnatović – Milorad Ulemek
Mile Luković – Dušan Spasojević
Dragan Kićanović – Zoran Slavnić
Boris Tadić – Dragan Šutanovac
Goran Pitić – Aleksandar Vlahović
Đenka – Mirko Topalović
Najmanji zajednički sadržalac za ovu šarenu skupinu likova je - kumstvo. U našem narodu se kaže „Bog na nebu – Kum na zemlji.“
Sve češće se, međutim, ta umotvorina konvertuje u „...Kum pod zemljom.“

 
Goran Bregović i Emir Kusturica počinju da rade zajedno 1988. godine kada je Emir angažovao Gorana da piše muziku za njegov film „Dom za vešanje”. Kusturica je sledeće godine u Kanu dobio nagradu za najbolju režiju, a Bregović je kao autor muzike pobrao simpatije.
Saradnju su nastavili 1993. godine na filmu „Arizona drim” koji je osvojio „Srebrnog medveda” na Berlinskom festivalu. Pesme koje je potpisao Bregović, otpevao je Igi Pop. Iste godine Goran uzima Kusturicu za venčanog kuma.
Kumovi su saradnju nastavili i na filmu „Podzemlje”, za koji Kusturica dobija sledeću „Zlatnu palmu”, dok Kanom odjekuju trube i Bregovićeva muzika iz filma.
Veselje je bilo kratkotrajno : ispostavlja se da je muzička tema filma „Arizona drim” plagijat, i da je Bregović, kao svoju autorsku, podmetnuo jednu korzikansko-jevrejsku pesmu. Igi Pop, legendarni rok muzičar, doživeo je niz neprijatnosti zbog toga, a francuski sud je Bregovića novčano kaznio. Emir je bio veoma ljut jer ga je Goran, kako kaže, obrukao i pred Igijem Popom i pred svetom. Istovremeno Šaban Bajramović u domaćim i američkim medijima optužuje Gorana Bregovića da je u filmovima „Dom za vešanje” i „Podzemlje” ukrao pesme koje je ovaj komponovao još pre dve decenije, ali bez nekog većeg odjeka.
  Zbog svega toga Emir prekida svaki kontakt sa Bregovićem i daje čuvenu izjavu: „Bregović ima moral morskog krastavca”, na šta Ovaj odgovara: „Umetnici nemaju obavezu da budu dobri ljudi.
- i svako nastavlja svojim putem. Sve do nedavno :
 Niotkuda, u nedelju uveče, Goran Bregović u razgovoru za 'Red Carpet' Nove TV spominje Kusturicu tvrdeći kako je pristao da piše muziku za njegove loše filmove samo zato što mu je tada bio potreban novac.
Neki izvori, međutim navode da je Bregovićeva izjava zvučala malo drugačije: „Loše filmove ne može spasiti dobra muzika“ te da se Kusturica - samoprepoznao :
 „U emisiji „Red karpet” nisam pomenuo ni K od Kusturica. Jesam, doduše, rekao da sam muziku za njegove filmove radio zbog novca i ne vidim šta je tu sporno. Takođe, kazao sam i da filmsku muziku ne radim već deset godina i zaključio da je nisam dobro ni radio. Ne vidim šta je sporno ni u mojoj izjavi da lošem filmu ne može da pomogne ni dobra muzika. Kusturičin film ‘Crna mačka beli mačor’ u usta nisam uzeo, a ko ne veruje, nek na www.redcarpet.novatv.hr pogleda snimak emisije“ - izjavio je Goran Bregović za „Blic”.

  Ne časeći ni časa, što bi svojevremeno rekao proslavljeni radio reporter – Nemanja K. Je opalio po lopti :
Ponudio sam mu posao kada smo ga našli u Parizu, bledog i neuhranjenog, pa sam ga angažovao iz samilosti. Prvo smo ga nahranili, da ne umre gladan. Bilo mi ga je žao kad sam video u kakvom je stanju. Znate li kako mi je uzvratio? Tako što je za moj film „Arizona drim" ukrao jednu korzikansko-jevrejsku pesmu. To je primetio svetski poznat muzičar Igi Pop, pred kojim sam se potpuno obrukao. Eto kako je on zarađivao novac kod mene - kradući tuđe pesme koje je meni prodavao. Kada ga je francuski sud osudio da plati kaznu, taj iznos bio je manji od onog koji je zaradio . Bregović apsolutno nije merodavan da procenjuje kvalitet mojih filmova.Kusturica je proslavio Bregovića, a ne obrnuto. Da mu nije bilo mene da ga izvedem u svet, danas bi svoj najveći koncert mogao da svira u Beloj Crkvi. Pokrao je svu muziku juga Srbije i sada je prodaje po celom svetu kao svoju. Nadam se da će, kada ne bude imao od koga da krade, da završi u Beloj Crkvi. U mojim filmovima glume Džoni Dep i Selma Hajek, najveće holivudske zvezde, a on će da procenjuje da li valjaju ili ne?! Ma on je jedna obična budala, koja misli da nešto zna
Tajming Bregovićeve izjave objašnjen je na sledeći način:
Pred koncert sa Severinom u Splitu, napadajući mene želeo je da odobrovolji gradonačelnika, čuvenog „srboljupca”. A drugi razlog je novac. Koncerti „No smoking orkestra” su plaćeniji nego njegovi, a to je ono što ga, čini mi se, najviše boli
Stiže, potom, sitna knjiga iz Pariza :
Kusturica me apsolutno ne zanima! Briga me šta je pričao za mene, nemam nikakav komentar na njegove izjave. Jedino želim da demantujem da ću održati koncert u Splitu. Nikakva svirka „Orkestra za svadbe i sahrane" nije planirana u tom gradu
...dok iskusni Raka Marić zabija efektan autogol sledećom umotvorinom :
Pa šta ako je rekao da mu se Kusturičini filmovi ne sviđaju? Je l' to znači da bi sve one kojima se ne dopadaju filmovi Emira Kusturice trebalo proterivati iz Srbije i pretiti im krahom?! To nema veze sa mozgom! To što Kusturica priča više govori o njemu samom, nego o Goranu
...i malo biserja za kraj :
O medijskim špekulacijama da je u vezi sa brojnim ženama, Bregović skromno ne potvrđuje: 
"Ma svašta se u novinama piše. Znate kako kod nas kažu: I na tarabi piše pička, pa..."
Dok je bio u bolnici u Beogradu zbog pada sa višnje, sestre su navodno komentarisale veličinu njegovog polnog organa. (eto Džoni, saznadosmo najzad „...i kog vraga rade sestre u mraku..?“ )
"Navikao sam se na to. Ako nemate kondiciju da izdržite te budalaštine, nemojte se baviti ovim poslom. Mogli su i da napišu da mi je mali, to bi bilo još gore. Ako ništa, ovo je bar bolje. Sada kad putujem, zbog komada metala i šrafova koje imam u kičmi, stalno "zvonim" na aerodromima!
Bregović se pohvalio da je dobio počasni doktorat na engleskom univerzitetu "Shefield". 
"Čuo sam da slične počasne doktorate imaju i Bob Dilan i još nekoliko muzičara. Ispričali su mi da je nekoliko profesora sahranjivalo svoje rođake uz moju muziku, tako je i krenula neka zainteresovanost za mene"
Kusturica komentariše napise o Bregoviću kao velikom zavodniku na sledeći način :
"Vidio sam da je u tom smislu pominjao "pičku i tarabu". Pa to je njegov vokabular, voli on tako slikovito da se izražava i da koristi te mačo izraze. Apsolutno sam ubijeđen da bi sa takvim talentima bio sjajan porno-glumac. Da mu nisam dao šansu da pravi muziku u mojim filmovima, niko za njega ne bi ni čuo. Završio bi kao porno-glumac, sto posto. Izgleda da služim kao svojevrstan "katalizator" za takve gmazove, koji grade svoje karijere pljuvanjem po meni. Pogledajte samo šta se dešava sa koncertom u Splitu. Bregović će bez problema da svira tamo, a nas Srbe u tom gradu i dalje bacaju u more i njihov gradonačelnik svašta priča o nama"

Meni je mnogo slatka ova mala rasprava, senzibilni ti umetnici, pa to ti je.
 Vlasnik Planine i Pozajmljivač Pesama  (zavisno ko čita : može i poznati Reditelj i poznati Kompozitor) 
malo se raspravljaju oko toga ko je veći lopov, ko je veći lažov, ko je manje bitan, ko je više plaćen, ko je pošten a ko je smrad, ko je human a ko gmaz, ko je koga spasao a ko koga prodao - uz neizbežno otimanje o šajkaču, boldovanje dnevne politike i diskretne zvuke Marša na Drinu kao lajtmotiv. 
Srećom pa još nije počelo prebrojavanje srpskih krvnih zrnaca, jer : Kum nije Dugme.

Petak je.

Uživajte, ako možete : ) 

izvori (između ostalih)

http://www.24sata.info/zabava/showbussines/16361-Kusturica-uzvraca-Bregovic-bez-mene-bio-porno-glumac.html
http://www.jutarnji.hr/spektakli/estrada/clanak/art-2009,9,24,,177328.jl
http://www.blic.rs/zabava.php?id=112198
http://www.svet.rs/clanak/bregović-iz-pariza-poručuje-„kusturica-me-apsolutno-ne-zanima“
http://www.svet.rs/clanak/kusturica-žestoko-uzvratio-na-bregine-prozivke
http://www.rtvmo.ba/index.php?option=com_content&task=view&id=26653&Itemid=2

 



Komentari (1087)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bauer. bauer. 06:06 25.09.2009

...

prvi!

edit: a baš sam se slučajno nasao ovde, baš u ovom trenutku. hehe, idem sad da izduvam pljugu pa da čitam.
Unfuckable Unfuckable 06:09 25.09.2009

Re: ...

bauer. bauer. 06:35 25.09.2009

Re: ...

loodilo. ja sam izgleda jedan od izuzetaka koji potvrđuje pravilo, sa kumom sam u odličnim odnosima. možda zato što nas dele okean i skoro dva kontinenta. mada, danas ni to nije prepreka da se neko podžapa.
vishnja92 vishnja92 07:31 25.09.2009

docim

su kume nesto sasvim drugo :)
for maj kuma

(i uzgred, mislila sam da je sa tim padom s drveta gotovo za sva vremena)
bauer. bauer. 07:39 25.09.2009

Re: docim

mislila sam da je sa tim padom s drveta gotovo za sva vremena

s kog drveta
vishnja92 vishnja92 07:42 25.09.2009

Re: docim



ps -

pps @unf - jesi li ti ono gore crtao?
Unfuckable Unfuckable 07:46 25.09.2009

Re: docim

jok bre, ja ne umem tako lepo da crtam : našao na netu, a baš mi nekako - pasovalo
omega68 omega68 08:33 25.09.2009

Re: docim

mislila sam da je sa tim padom s drveta gotovo za sva vremena


s kog drveta

zbog pada sa višnje,

To znaci da se prvo popeo na visnju
„Bog na nebu – Kum na zemlji.“

De si bre kume ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:53 25.09.2009

Re: ...

bauer.
loodilo. ja sam izgleda jedan od izuzetaka koji potvrđuje pravilo, sa kumom sam u odličnim odnosima. možda zato što nas dele okean i skoro dva kontinenta. mada, danas ni to nije prepreka da se neko podžapa.


A moj kum je teksasanin sa kojim sam do danas sedeo u kancelariji i radio na istim projektima. Bogu hvala da je otvorio svoju firmu i seli se na daleki severozalad, ne mogu vise da ga gledam . To je onaj isti sa kojim sam vozio kamion od Kalifornije do Kolorada, u stilu Paje i Jareta, secas se komso, pomenuo sam to jednom. Dobar lik, mozda napisem blog o njemu, samo da prodje malo vremena i stvori se geografsko-istorijska distanca...




maksa83 maksa83 19:19 28.09.2009

Mislim

... da bi ovo otpr. bio pravi trenutak da neko ostavi komentar na prvoj strani.

Mis'im, čisto, 'nako, palo mi na pamet...
gordanac gordanac 19:24 28.09.2009

Mislim

maksa83
... da bi ovo otpr. bio pravi trenutak da neko ostavi komentar na prvoj strani.

Mis'im, čisto, 'nako, palo mi na pamet...

Sasvim dobra ideja, druže makso, sasvim dobra.
I - ostvariva.
I - originalna.
Msleeeeeem, šta ćeš lepše?!
Od pomisli do ostvarenja u jednom koraku, kao "od pašnjaka do naučenjaka".
писофкејк
mara92 mara92 19:48 28.09.2009

ако сте вас двоје

којим случајем помислили да надлежни орган не прати фабулу радње - прешли сте се...хихихихихихи
Biljana 77 Biljana 77 00:24 30.09.2009

kum&ostali dugmići

Priča nam drugar: Otišao kod kuma na slavu, a kum je lekar, pa sledi predstavljanje prisutnih: Ovo je moj kolega dr D., ovo je moj kolega dr S., ovo je moj kolega dr J., ovo je moj kum. -Sve moj do mojega, a to što sam ja neki inženjer..
sybil sybil 06:21 25.09.2009

sta su

plagijati u arizona dream? nije valjda i death plagijat?
Unfuckable Unfuckable 07:47 25.09.2009

Re: sta su

sybil
plagijati u arizona dream? nije valjda i death plagijat?

pazi kad nemam pojma : nit' gled'o, nit' sluš'o
sybil sybil 07:57 25.09.2009

Re: sta su

mora da si cuo, to je ova stvar, po meni nesto najbolje od bregovica ever, ali moze biti da je i to plagijat, on je poznat po tome. zbog toga je kasnije dobio angazman da komponuje muziku za film queen margot (pogledaj, bas je dobar ), savrsen film za dramu, bartolomejska noc, ali se nije proslavio, neupecatljivo.

sto se tice bruke oko bregovicevih plagijata, kusturica je potpuno u pravu.

cult cult 08:10 25.09.2009

Re: sta su

sybil
plagijati u arizona dream? nije valjda i death plagijat?


hmh. ovajjj, sybil...ovo je, pa recimo, obrada Hajde Jano kucu da prodamo, traditional.
sybil sybil 08:12 25.09.2009

Re: sta su

Hajde Jano kucu da prodamo

dobro, dobro, to znam, ali to je samo jedan deo, a sta je sa instrumentaln pocetkom, da li je i to neki plagijat?
cult cult 08:15 25.09.2009

Re: sta su

nemam pojma.
pocetak je prilicno karmina burana stajl.
Al ako krenes tako da razmisljas...
mishconi mishconi 10:51 25.09.2009

Re: sta su

Plus "Aber dojde, Donke", Leb i Sol
iris.davidovich iris.davidovich 15:03 25.09.2009

Re: sta su

pazi kad nemam pojma : nit' gled'o, nit' sluš'o

nisi nista propustio. skoro sam gledala arizona dream (ponovo), dosada
Unfuckable Unfuckable 18:37 25.09.2009

Re: sta su

dakle, ako ni Fej ne vadi stvar, e onda ...
(kakva je to žeMska bila...)
Bili Piton Bili Piton 18:39 25.09.2009

Re: sta su

Unfuckable
dakle, ako ni Fej ne vadi stvar, e onda ...
(kakva je to žeMska bila...)


Sad se setih "Oci Laure Mars" kakav je to adorable trash bio

Super je Fej.
sybil sybil 10:28 26.09.2009

Re: sta su

halo, arizona dream je super film, uzivala sam gledajuci.
Kultan i bizaran. Sjajne scene, odlicni Johnny Depp i Fej Danavej.
O cemu se radi? Ljubav, posao, snovi, surrealizam, putovanja, psihicke konekcije, i sve u stilu Davida Lyncha.




gaston92 gaston92 06:28 25.09.2009

Pogresio si

Underground mu je doneo drugu a ne trecu Zlatnu Palmu. I Mirko i Djenka se nisu zvanicno okumili
Unfuckable Unfuckable 06:30 25.09.2009

Re: Pogresio si

greše izvori, a za Mirka i Đenku - stoji, al' mi bilo slatko


ps : ispravljeno, hvala
gaston92 gaston92 10:53 25.09.2009

Re: Pogresio si

No worries
mirelarado mirelarado 06:57 25.09.2009

Кум против кума

Сва је прилика да је у тој рашомонијади Кустурица контра Бреговића био пресудан, како је један мој професор у шали говорио, парни мотив. Уметничка суревњивост, завист, опањкавање, дошли су после тога.

Bili Piton Bili Piton 07:20 25.09.2009

Re: Кум против кума

mirelarado
Уметничка суревњивост, завист, опањкавање, дошли су после тога.


...a vrlo ubrzo potom doveli i do full on olajavanja skroz do tarabe i sta ima na njoj

Sto citavoj pastorali daje autentican lokalni sarm

Unfuckable Unfuckable 07:47 25.09.2009

Re: Кум против кума

Sto citavoj pastorali daje autentican lokalni sarm

bingo
uzgred, provežbajmo malo srpski, neće da usfali
(hvala jednoj Ozbiljnoj Blogerki za ovaj link)

@ mirelarado :
парни мотив

a ja mislio umetnici ne mare za pare
4krofnica 4krofnica 21:41 25.09.2009

Re: Кум против кума

provezbajmo srpski smesno u pm !
ed_novipazar ed_novipazar 07:14 25.09.2009

S kim si, takav si!

Ovako reditelj Emir Kusturica vidi tužbu koju su protiv Dobrice Ćosića podnele Sonja Biserko i Biljana Kovačevic-Vučo.

- Ovo liči na onu staru priču: pao Berlin, a ljudi iz odžaka brane Nemačku. Nije im još javljeno da države za koju se bore više nema. Imamo krah liberalnog kapitalizma, a u Srbiji se bojovnici s pozicija upravo takvog kapitalizma tuku s Ćosićem. Tako će i ovde da brane kapitalizam do poslednje kapi krvi, moje ili bilo čije.

Zašto se ovaj slučaj prećutkuje u javnosti?

- Ćute svi. Nikada elita ovde, budimo realni, nije ni funkcionisala, osim kad bi se zgadili nad svojim narodom i kad bi dobijali koji dinar spolja. Jedan poznati pisac je u mom stanu u Parizu, pijan, na pitanje prijateljice nije li ga stid što uzima pare dok je Beograd bombardovan odgovorio: "Ma, to i nisu neke pare". Ajde da je napadnut neko drugi, sporniji, konzervativniji, ali Dobrica, koji je simbol socijalne demokratije u Srbiji, prilagodljivosti... Siguran sam da on nije nacionalista, po uverenju i delovanju je socijaldemokrata. Nije slučajno da horde kojima još nije telefonirano da je liberalni kapitalizam propao mamuzaju mrtvog konja tako što odabiru kog će medveda da odstrele...

Šta mislite o ideji Ćosića o podeli Kosova?

- Nisam imao uvida u to. Srpski narod je doveden u stanje atomizacije i jedino po toj logici mogu da shvatim da deoba Kosova ima smisla. U situaciji kad bi neki čak i Šumadiju da dele, ta deoba mogla bi da bude integrativna za naš narod.

Sam Ćosić je, komentarišući tužbu, rekao da su Biserko i Vučo u ulozi političke posluge inostranih kancelarija.

- Nisu one posluga, to je policija. Ozbiljne kancelarije zapisuju ko je šta i kad rekao. Ovo je intelektualni pogrom.


S kim si, takav si!

Unfuckable Unfuckable 07:45 25.09.2009

Re: S kim si, takav si!

hvala na prilogu, ed.
Meni je jako zanimljivo to političko bavljenje i jednog i drugog : Bregović je (po mojoj skromnoj proceni) dosta vešto manipulisao politikom u svrhe promocije svojih uradaka vešto "dižući dževu" pred promociju skoro svakog novog albuma, a Kusturica je, opet, poprilično upotrebljen, ali mi se nekako čini i da je to poprilično - naplatio
sesili sesili 08:34 25.09.2009

Re: S kim si, takav si!

Kod nas se to kaže: ko o čemu, .urve o poštenju.
Unfuckable Unfuckable 08:40 25.09.2009

Re: S kim si, takav si!

o da, redovni garnirung takvih diskusija, kao što napisah :
ko je veći lopov, ko je veći lažov, ko je manje bitan, ko je više plaćen, ko je pošten a ko je smrad, ko je human a ko gmaz, ko je koga spasao a ko koga prodao - uz neizbežno otimanje o šajkaču, boldovanje dnevne politike i diskretne zvuke Marša na Drinu kao lajtmotiv.


dobro došla
johnny011 johnny011 11:29 25.09.2009

Re: S kim si, takav si!

sesili
Kod nas se to kaže: ko o čemu, .urve o poštenju.

Najbolji komentar na ceo "slučaj"
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:27 25.09.2009

Eh, to kumstvo!

Unfuckable
... Najmanji zajednički sadržalac za ovu šarenu skupinu likova je - kumstvo. U našem narodu se kaže „Bog na nebu – Kum na zemlji.“
Sve češće se, međutim, ta umotvorina konvertuje u „...Kum pod zemljom.“

Dobra tema.

Bez kuma - ne valja. A sa kumom se svašta može dogadjati. C'est la vie.

U prepucavanju Kosturica-Bregović nije lako biti pametan i uvideti ko je u pravu. Ali su obojica prosipali bisere, kao što je ovaj:
Zbog svega toga Emir prekida svaki kontakt sa Bregovićem i daje čuvenu izjavu: „Bregović ima moral morskog krastavca”, na šta Ovaj odgovara: „Umetnici nemaju obavezu da budu dobri ljudi.”


bauer. bauer. 07:40 25.09.2009

Re: Eh, to kumstvo!

U prepucavanju Kosturica-Bregović nije lako biti pametan i uvideti ko je u pravu.

u pravu su i jedan i drugi, što bi rekao pašić.
rayzippo rayzippo 07:48 25.09.2009

Re: Eh, to kumstvo!

najveci deo mainstrem rock'n'rolla na balkanu su plagijati,doduse brega je jedini imao mooda da to i proda vani...a da su biseri obojica...
Unfuckable Unfuckable 07:55 25.09.2009

Re: Eh, to kumstvo!

pa ok, plagijati su opšte mesto ne samo ovdašnjeg stvaralaštva, ali mi nekako najlakše primećujemo ove naše. To što je Bregović imao muda, meni nekako ipak liči kao da je malo podcenio pravila igre tamo
Kad smo već kod plagijata - a i malo trola da ubacimo, neće da škodi - moj lični dojam je da su U2 precrtali skoro pa pola pesme "Sun always shine on tv" (A - Ha ) za svoj hit "Beautiful day"
rayzippo rayzippo 07:58 25.09.2009

Re: Eh, to kumstvo!

Unfuckable
pa ok, plagijati su opšte mesto ne samo ovdašnjeg stvaralaštva, ali mi nekako najlakše primećujemo ove naše. To što je Bregović imao muda, meni nekako ipak liči kao da je malo podcenio pravila igre tamo

da,to je to pod "moodima"
dragoljub92 dragoljub92 07:44 25.09.2009

abe

nije kum dugme...
4krofnica 4krofnica 07:52 25.09.2009

Re: abe

a da su biseri obojica...

Bosno moja jabuko u cvetu,
stooooooo me pusti da lutam po svetu???
rayzippo rayzippo 07:54 25.09.2009

Re: abe

jbg,tad se moglo bez viza....
marco_de.manccini marco_de.manccini 07:54 25.09.2009

е није тако!

ја с мојим венчаним кумом уопште нисам посвађан. само он је у подгорици, а подгорица далеко, не виђамо се баш.
Unfuckable Unfuckable 08:03 25.09.2009

Re: е није тако!

само он је у подгорици, а подгорица далеко

daljina zbližava, heh
marco_de.manccini marco_de.manccini 08:28 25.09.2009

Re: е није тако!

ма јок, но смо обојица људине.
Unfuckable Unfuckable 08:30 25.09.2009

Re: е није тако!

svaka vama čast, imam ja jednog što sam ga venčav'o malo (beše to pre dosta godina)
Nikada mi to nije zaboravio
mariopan mariopan 08:38 25.09.2009

Re: е није тако!

Iako to sve znam ja obožavam "Bijelo dugme" i sve one stare pesme imam pa ponekad "odvrnem do daske" i setim se kako je to nekad bilo kada smo mi bili mladi i padali u sevdah

Onda i moja snajka je padala u sevdah posebno posle "Podzemlja", lomila se da uzme karte za koncert ( ima kartu rednog broja 0000000001 za koncert u Atini)...ma šta da kažem obožavala je Gorana Bregovića.

Onda joj mi kažemo da su sve to neke pesme koje smo mi pevušili i znali od ranije, da su ukradene ili samo delovi ukradeni pa lepo upakovani i prodati u lepom pakovanju....ona se čisto razočarala.

Ja i dalje volim da ih slušam, a kum nije (bijelo) dugme, zna se.
Unfuckable Unfuckable 08:46 25.09.2009

Re: е није тако!

hej mariopan, dugo te nema :
da, kod Bregovića postoji ta pojava (osim pozajmica okolo) i reciklaže sopstvenih stvari, fenomen "samoobrade" rekao bih - što je meni malo bljak, a većini nas deja vu - ali razumem da je želeo da svetu pokaže neke svoje stare teme u novom pakovanju, slatko je bilo to ponovo prodati.
shumska shumska 09:22 25.09.2009

Re: е није тако!

marco_de.manccini
ја с мојим венчаним кумом уопште нисам посвађан. само он је у подгорици, а подгорица далеко, не виђамо се баш.

ranije je bio običaj čest da se kumovi vrlo retko vidjaju. smatralo se da kumovi u tom slučaju imaju manje šanse da se zavade.
nego pri spomenu kumovske veze Vuka Draškovića i Šešelja, iz hodnika sećanja izlete još jedan lik koga se jaaako dugo nisam setila - Mirko Jović , nekadašnja Srpska narodna obnova (sno) . kakva je to pojava bila...
mariopan mariopan 09:28 25.09.2009

Re: е није тако!

Unfuckable
hej mariopan, dugo te nema :
da, kod Bregovića postoji ta pojava (osim pozajmica okolo) i reciklaže sopstvenih stvari, fenomen "samoobrade" rekao bih - što je meni malo bljak, a većini nas deja vu - ali razumem da je želeo da svetu pokaže neke svoje stare teme u novom pakovanju, slatko je bilo to ponovo prodati.



Došla sa odmora a nećeš verovati, sa kratkim prekidima od aprila do sada samo se smucam, lepo sam se kuće uželela a i društva sa bloga...
Preventivno sam komp spakovala tako da ne mogu lako da ga dohvatim, samo da ne padnem u iskušenje da ga uključim, čisto da isprobam dal sam ovisnik ili nisam. Pa nije bilo lako odoleti ali evo izdržala do sad.

Inače imam kuma ali ga se rado ne sećam. Nije bio dobar čovek ni svojoj porodici a tako ni dobar kum nama pa pade u zaborav gde mu je i mesto.

Sada imamo neka nova mlada kumstva, kumuju mladi pa i moj sin je proletos kumovao najboljem drugu i sada nam se rodilo malo kumče, ima dvedesetak dana, sada ćemo da vidimo kako to kum treba da pazi kumče a i ja tu spadam Razbila sam se od kupovine slatkih malih stvarčica za bebu...
Unfuckable Unfuckable 10:41 25.09.2009

Re: е није тако!

@ shumska : kakva je to pojava bila...



impozantno popunjena
iris.davidovich iris.davidovich 15:12 25.09.2009

Re: е није тако!

Onda joj mi kažemo da su sve to neke pesme koje smo mi pevušili i znali od ranije, da su ukradene ili samo delovi ukradeni pa lepo upakovani i prodati u lepom pakovanju....ona se čisto razočarala.

eh, mariopan, pa i ono sto smo mi pevusili je pozajmljeno od led zeppelin, deep purple, itd. (ili lepse, da kazem radjeno pod uticajem )
leopold_lady leopold_lady 08:53 25.09.2009

Strašno....

a istinito ..... Ja svog krštenog kuma volim kao i prvog dana kad smo se videli .... Jedan od najjpametnijih ljudi je koje znam,poštujem i cenim..... Iako je mlađi od mene 6 i po godina ..... Za mene kumstvo znači stvarno kumstvo..... E,sad,izgleda da političari zaborave kakvi su ljudi i ko su im kumovi i šta ja znam šta tu ima..... Koliko vidim iz tvojih primera - ne samo političari.... Ja čak uvažavam i cenim i one ljude - koji su trebali,a eto,sticajem okolnosti - nikad nisu postali moji kumovi.....
Unfuckable Unfuckable 09:10 25.09.2009

Re: Strašno....

da, moglo bi se reći da u tim "biznis - sferama" neke - inače cenjene stvari i relacije - poprimaju sasvim drugačije vrednosti i oblike.
mladen.mladen mladen.mladen 08:53 25.09.2009

skica bloga NoXX

Najmanji zajednički sadržalac za ovu šarenu skupinu likova je - kumstvo. U našem narodu se kaže „Bog na nebu – Kum na zemlji.“

Postoji jos manji zajednicki sadrzalac - ova kumstva su, uglavnom, ili sva, zapravo vencana a ne krstena kumstva. S obzirom da je daleko teze naci analogan primer krstenog kumstva ispravniji je zakljucak da je brak neprirodno stanje koje izaziva mnoge probleme medju ljudima, a koji dalje mogu imati ozbiljnijih implikacija i po citavo drustvo.

ne kazem da pokrstavanje cini svet boljim, ali ocigledno je da brakovi to ne rade.)
antioksidant antioksidant 09:04 25.09.2009

Re: skica bloga NoXX

Postoji jos manji zajednicki sadrzalac - ova kumstva su, uglavnom, ili sva, zapravo vencana a ne krstena kumstva. S obzirom da je daleko teze naci analogan primer krstenog kumstva ispravniji je zakljucak da je brak neprirodno stanje koje izaziva mnoge probleme medju ljudima, a koji dalje mogu imati ozbiljnijih implikacija i po citavo drustvo.

ne kazem da pokrstavanje cini svet boljim, ali ocigledno je da brakovi to ne rade.)

:)
zanimljivo zapažanje
mladen.mladen mladen.mladen 09:15 25.09.2009

Re: skica bloga NoXX

zanimljivo zapažanje

detalji:
- u trenutku zenidbe ispostavi si da si s nekim blizak, iako su u pitanju okolnosti i trenutna zanimanja i interesi, zoves ga za kuma ubedjen da ce da traje, a ne bi trajalo prijateljstvo sve i da se nisi zenio
- kakvo moze biti prijateljstvo sa onim ko je svedocio za tvoj ako-se-kasnije-ispostavi ocajan brak koji dozivljavas kao robiju
- oreol kumstva, dobra i zla, brace po krvi i sl, nesto je na sta se ocigledno kolektivno lozimo i mnogo je lakse prepricavati kako ti je kum! hej kum! zabio noz u ledja.. efektnije zvuci, a mi volimo taj patos i patologiju..
- verovatno podsvesno iz tog razloga uporno pokusavamo, na primerima gore, da imamo kumove koji su licnosti za sebe, podjednako individualnih karaktera i nezavisnih karijera.. i podjednako velikih ambicija
- to je nesto kao kad bismo mi obicni na svom vencanju za kuma birali onog ko je zaljubljen u nasu zenu, pa cemo kao tako biti srecni svo troje, to sto ona spava sa mnom, jbg, al i on ce moci da je vidi kad god..
- etc
antioksidant antioksidant 09:22 25.09.2009

Re: skica bloga NoXX

u trenutku zenidbe ispostavi si da si s nekim blizak

i sa ženom (mužem) koja je do tada bila tvoja devojka (momak) a za kuma (kumu) zoveš ortaka (ortakinju) sa kojim si se super nalivao alkoholom i jurio ribe (frajere)...

(jebeš ti ovu rodnu senzitivnost - ni ja više nemam pojma šta sam napisao)
Unfuckable Unfuckable 09:24 25.09.2009

Re: skica bloga NoXX

@ mladenmladen

ja samo molim administratora da nekako omogući (bar privremeno) da se na komentare može dati nekoliko preporuka
vishnja92 vishnja92 09:55 25.09.2009

Re: skica bloga NoXX

(jebeš ti ovu rodnu senzitivnost - ni ja više nemam pojma šta sam napisao)

:)))
...da se na komentare...

ima ko ce, dont vori
(a usput, gde je onaj mali admin sto se onomad malkice druzio, pa onda nestao?)
mladen.mladen mladen.mladen 19:25 25.09.2009

Re: skica bloga NoXX

ima ko ce, dont vori

sto ti je iskustvo na blogu! jednom cu i ja tako da zvucim kao prorok kad blogoporastem skroz! ,)
miloradkakmar miloradkakmar 08:57 25.09.2009

Svetinja

Kumstvo se ne raskida. Kumovi se ne svađaju.Kumstvo se prenosi s kolena na koleno. Kumstvo je svetinja. U svetinju se ne dira.
Po zdravici: ¨Kumstvo se ne promenilo od sad do suda božijega!¨
Unfuckable Unfuckable 09:11 25.09.2009

Re: Svetinja

Kumovi se ne svađaju

uffff, razumem ja Tebe, ali...
miloradkakmar miloradkakmar 11:09 25.09.2009

Re: Svetinja

Unfuckable
Kumovi se ne svađaju

uffff, razumem ja Tebe, ali...

Razumemo se, ali ne možemo reći " bio mi je kum " , il' jeste ili nije.
Unfuckable Unfuckable 11:10 25.09.2009

Re: Svetinja

pa to je istotakodže tragikomični aspekt ove priče, gde se jedan od aktera jako poziva na srpstvo.
4krofnica 4krofnica 11:32 25.09.2009

Re: Svetinja

bio mi je kum

pa, recimo da moze, jer su se ovi moji dripci razveli i pred bogom i pred narodom, tako da to kumstvo pada u vodu?
miloradkakmar miloradkakmar 15:11 25.09.2009

Re: Svetinja

4krofnica
bio mi je kum

pa, recimo da moze, jer su se ovi moji dripci razveli i pred bogom i pred narodom, tako da to kumstvo pada u vodu?

E, o tome nisam razmišljao.
iako imam blizak slučaj, ali i dalje se oslovljavamo sa " kume " , " kumo ".
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:41 25.09.2009

Re: Svetinja

Zarad čega postoji i pojam "Kumova kletva" i pripovetka na istu temu...
Unfuckable Unfuckable 18:40 25.09.2009

Re: Svetinja

Jelice
dakle naša dva junaka su se baškarila po literaturi
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:19 26.09.2009

Re: Svetinja

Nego šta...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:02 25.09.2009

Hm...

... posle ovog teksta razmisliću da li da budem venčani kum vladimiru petroviću.
rayzippo rayzippo 09:11 25.09.2009

Re: Hm...

samo ga posalji preko sedam mora i sedam gora i nema brines....
Unfuckable Unfuckable 09:13 25.09.2009

Re: Hm...

Jeremija, stipso
miloradkakmar miloradkakmar 11:11 25.09.2009

Re: Hm...

Vojislav Stojković
... posle ovog teksta razmisliću da li da budem venčani kum vladimiru petroviću.

Da li će to biti blogovsko kumstvo ?
vladimir petrovic vladimir petrovic 06:13 26.09.2009

Re: Hm...

Vojislav Stojković
Hm.... posle ovog teksta razmisliću da li da budem venčani kum vladimiru petroviću

Uh, ovakvu dilemu kod tebe, Vojislave, nisam očekivao. Pa mi se srce steže kad vidim da još dobijaš silne preporuke.

Naime, ja sam uvek priželjkivao da mi kum bude pisac, neko ko je izdao bar jednu knjigu, ko je pisac u usponu, jer kažu da pisci dobro zaradjuju... (dobro, ne mora baš da bude kao u slučaju Jerry Rollings, izumiteljke Harija Potera).

Dakle, ako isključim da je do ovog tvog kolebanja došlo zbog cicijaških impulsa u tebi (da se ne izlažeš troškovima), ja moram da razmislim da li da uopšte idem na venčanje. Ionako su danas vanbračne zajednice izjednačene sa bračnim, zar ne? Ti me teraš, dakle, da počnem da razmišljam na liniji: Venčanje, čemu?

Podsećam da sam ja baš nedavno pisao blog o meni omiljenoj Simoni de Bovuar (Simone de Beauvoir), koja je doživotno živela u nevenčanoj vezi sa Sartrom (Jean Paul Sartre). Na 300. strani svojih memoara (Zrelo doba) ona piše: «Radila sam često u svojoj sobi. Sartr je stanovao kat više. Imali smo na taj način sve prednosti zajedničkog života, a nijednu od njegovih mana». Valjda su njih dvoje znali šta su radili, živeći nevenčano.

Samo opet, moja druga polovina (bar za sada) želi venčanje... Stavio si me na muke, Vojislave...

Neka domaćin bloga, Unf, presudi (smatram da je on, pišući ovaj post, došao do pravih zaključaka o dobrim i lošim stranama kumstva) da li da tražim drugog kuma ili da dignem ruke od venčanja i živim nevenčano, he, he, he...

P. S. Malo kasnim sa odgovorom, jer sam juče i ja, kao Predrag Brajović, krstario Srbijom, u kolima koja nisu baš bila udobna, i po putevima koji nisu ni nalik nemačkom autobanu...
Unfuckable Unfuckable 10:47 26.09.2009

Re: Hm...

ovo kolebanje kuma moglo bi da bude znakovito, Pižone - ne bih da prejudiciram ili iznosim neutemeljene stavove, unosim nemir ili zabunu ali....
ja bih se na tvom mestu duboko zamislio : šta li to Kum zna što mi ovde ne znamo, heh ?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:24 26.09.2009

Re: Hm...

Unfuckable

Hm.... posle ovog teksta razmisliću da li da budem venčani kum vladimiru petroviću

Uh, ovakvu dilemu kod tebe, Vojislave, nisam očekivao. Pa mi se srce steže kad vidim da još dobijaš silne preporuke.

Unfuckable
ovo kolebanje kuma moglo bi da bude znakovito, Pižone - ne bih da prejudiciram ili iznosim neutemeljene stavove, unosim nemir ili zabunu ali....
ja bih se na tvom mestu duboko zamislio : šta li to Kum zna što mi ovde ne znamo, heh ?

Ne kolebam se, ni zbog para, ni zato što nešto posebno znam, nego da sačuvam glave, što svoju što vladimirovu. Vidiš kako prođe Crni Đorđe, ili da se ne posvađamo ko Vuk i Šešelj, ili da neko ne zaglavi u apsanu, ili....
Šta misliš ja objavim, npr. novu knjigu, a moj kum vladimir opiči gadnu kritiku po blogu, posle niko knjigu ni u ruke da uzme, beže svi od nje ko vrag od krsta. I šta mi preostaje onda? Harikiri, ko Mišima.

Eto, zato.
011-495 011-495 09:18 25.09.2009

Kako 'bre

nije dugme? Jeste i to B(IJ)ELO...
omega68 omega68 09:19 25.09.2009

bolna tema

za mene, jer
kad sam se ženio svi su mi pričali da uzmem za kuma jednu oopasnu facu ( na republičkom nivou , u to vreme ) i da završim posao za ceo život
Ja ni po koju cenu nisam želeo da kršim pravila i uzmem , naravno, onog koji me je i krstio.U međuvremenu , moj kum postane takođe oopasna faca( direktor jedne oopasne firme ) ali nema šanse da pomogne kumu ...
E, sad, neko bi ga oterao u p.m.
Ja , kao ni onda neću da kršim pravila i nekako uvek gledam da nađem neko opravdanje za njega.
A šta bi sve mogli da napravimo...
Unfuckable Unfuckable 09:33 25.09.2009

Re: bolna tema

A šta bi sve mogli da napravimo

nelikvidno kumstvo, koliko kapiram
Rip Kirbi Rip Kirbi 09:26 25.09.2009

Petak

Petak je.


Izlazi "Politikin zabavnik". Svaki petak - izuzetak!

Rip Kirbi Rip Kirbi 09:34 25.09.2009

Re: Petak

ШТО НА УМУ, ТО НА ДРУМУ
Истраживање британског психијатра Маркуса Мунафоа, професора на Универзитету у Бристолу, објављено у новом броју часописа „New Scientist”, потврђује оно што се зна од давнина. Људима у припитом стању околина изгледа лепше него онима који нису окусили алкохолно пиће. Наиме, професор Мунафо извршио је опит над својим студентима добровољцима. Њих осамдесет четворо попило је по један коктел: половина је пила безалкохолну мешавину воћних сокова, а друга половина коктеле од жестоких пића, ликера и вина. После тога су и једнима и другима показане фотографије њихових вршњака уз напомену да треба да оцене колико су им те особе привлачне. Онима који су пили коктел од сокова, мало ко се учинио привлачним. Другима, који су „гуцнули”, готово су сви изгледали привлачно. Како знати који су у праву? Да ли се у вину крије истина, као што каже древна пословица? Односно, баш као што је написао енглески лексикограф Самјуел Џонсон: „Пијући човек почиње замењивати мисли речима” .

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:56 25.09.2009

Re: Petak

Самјуел Џонсон: „Пијући човек почиње замењивати мисли речима” .

APSOLUTNO GENIJALNO REČENO.

PS A ni blog, moram da priznam, nije loš.
Unfuckable Unfuckable 10:09 25.09.2009

Re: Petak

PS A ni blog, moram da priznam, nije loš.

moj najdublji naklon, Vaše Veličanstvo, hvala na komplimentu
omega68 omega68 10:27 25.09.2009

Re: Petak

PS A ni blog, moram da priznam, nije loš.


moj najdublji naklon, Vaše Veličanstvo, hvala na komplimentu


šta ti je blog
a i život.
ništa, ništa, samo sam se setio jedne vaše prepiske koja je bila pre nekog vremena
Unfuckable Unfuckable 10:45 25.09.2009

Re: Petak

moram da priznam

jbg omega, ja u tim rečima Njegovog Veličanstva vidim i ono, što je za ostale slabije vidljivo, i tu nalazim utemeljenje za svoju skrušenu zahvalnost
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:59 25.09.2009

Re: Petak

Unfuckable
moram da priznamjbg omega, ja u tim rečima Njegovog Veličanstva vidim i ono, što je za ostale slabije vidljivo, i tu nalazim utemeljenje za svoju skrušenu zahvalnost

To znači da je prepiska bila inspirativna, između ostalog.
mirelarado mirelarado 12:05 25.09.2009

Re: Petak

Rip Kirbi
Да ли се у вину крије истина, као што каже древна пословица? Односно, баш као што је написао енглески лексикограф Самјуел Џонсон: „Пијући човек почиње замењивати мисли речима” .


Наша, ништа мање речита пословица гласи: што трезан мисли, то пијан говори.
Rip Kirbi Rip Kirbi 12:07 25.09.2009

Re: Petak

@ Kralj Majmuna

Šta bi sa onim našim dogovorom?
nsarski nsarski 12:41 25.09.2009

Re: Petak

Rip Kirbi
ШТО НА УМУ, ТО НА ДРУМУ
Истраживање британског психијатра Маркуса Мунафоа, професора на Универзитету у Бристолу, објављено у новом броју часописа „New Scientist”, потврђује оно што се зна од давнина. Људима у припитом стању околина изгледа лепше него онима који нису окусили алкохолно пиће. Наиме, професор Мунафо извршио је опит над својим студентима добровољцима. Њих осамдесет четворо попило је по један коктел: половина је пила безалкохолну мешавину воћних сокова, а друга половина коктеле од жестоких пића, ликера и вина. После тога су и једнима и другима показане фотографије њихових вршњака уз напомену да треба да оцене колико су им те особе привлачне. Онима који су пили коктел од сокова, мало ко се учинио привлачним. Другима, који су „гуцнули”, готово су сви изгледали привлачно. Како знати који су у праву? Да ли се у вину крије истина, као што каже древна пословица? Односно, баш као што је написао енглески лексикограф Самјуел Џонсон: „Пијући човек почиње замењивати мисли речима” .



Drugim recima, realnost je za one koji nisu u stanju da se nose sa alkoholom.

Stari vic koji dobro ilustruje ovo otkrice uvazenog profesora:
Другима, који су „гуцнули”, готово су сви изгледали привлачно.


Sakupili se neki momci u kafani da piju. Pozovu gazdu, takodje prijatelja, i kazu mu "Gde, bre, nadje ovu ruznu kelnericu da nas sluzi?" A gazda ce: "Ne brinite nista, momci. Posle ponoci ima svi da se zaljubite u nju!"




KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:38 25.09.2009

Re: Petak

Rip Kirbi
@ Kralj MajmunaŠta bi sa onim našim dogovorom?

Ubij me. Javiću ti se.
aleks-black aleks-black 15:47 25.09.2009

Re: Petak

realnost je za one koji nisu u stanju da se nose sa alkoholom

vitabug vitabug 06:16 26.09.2009

Re: Petak

KRALJMAJMUNA
Самјуел Џонсон: „Пијући човек почиње замењивати мисли речима” .APSOLUTNO GENIJALNO REČENO.PS A ni blog, moram da priznam, nije loš.

KRALJMAJMUNA
Самјуел Џонсон: „Пијући човек почиње замењивати мисли речима” .APSOLUTNO GENIJALNO REČENO.PS A ni blog, moram da priznam, nije loš.


Генијално је рекао наш народ:Што трезан мисли-пијан говори
Filip2412 Filip2412 12:56 26.09.2009

Re: Petak... zakasneli komentar

jbg omega, ja u tim rečima Njegovog Veličanstva vidim i ono, što je za ostale slabije vidljivo, i tu nalazim utemeljenje za svoju skrušenu zahvalnost
da nisi malo popio?


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:27 25.09.2009

dear

Kada ga je francuski sud osudio da plati kaznu, taj iznos bio je manji od onog koji je zaradio . Bregović apsolutno nije merodavan da procenjuje kvalitet mojih filmova.Kusturica je proslavio Bregovića, a ne obrnuto. Da mu nije bilo mene da ga izvedem u svet, danas bi svoj najveći koncert mogao da svira u Beloj Crkvi. Pokrao je svu muziku juga Srbije i sada je prodaje po celom svetu kao svoju. Nadam se da će, kada ne bude imao od koga da krade, da završi u Beloj Crkvi. U mojim filmovima glume Džoni Dep i Selma Hajek, najveće holivudske zvezde, a on će da procenjuje da li valjaju ili ne?! Ma on je jedna obična budala, koja misli da nešto zna“

pa ovo je tacno. o Bregi valjda vec znaju ovde sta mislim, a ona da umetnik ne mora da je dobar covek se tako dobro aplicira i na Kustu nije to jedini put kad je Brea platio, samo je problem u kaznjavanju. brega je maznuvski pesmu Lubenice (ako se ne varam?), koju je iskoristio za ceo album neke ex-ruske-zvezde, zaraio premo 1mil€! trebao je da isplati kaznu koja bi iznosila 30% od zarade. i sta je brega rekao autoru? i dalje mi se isplati da kradem! zato i kazem da je problem u nacinu kaznjavanja. trebalo bi da mu se oduzme sva zarada i pravo da izdaje i radi. kao i lekarima.

a Kusta je kao Naš a na Naše se najlakse pljuje, zar ne? niko npr ne zna kako rade veliki magovi filma evrope i USofA? da li je zaista tu nesto bolja slika? mozda i nije ali mi to ne znamo. ne bavimo se njima.

elem, Kusta je mozda maznuo pola planine, ali je dobar reditelj, sta god ko rekao. najveca razlika izmedju njih dvojice je u tome sto je Kusta dobar u svom poslu reditelja, a Brega nije. Brega je muzicki lopov, manipulator, prevarant. Govorim o njemu kao "kompozitoru". nisam shvatila zasto pominje Black Cat White Cat? tu je muziku radio Nele, koji kad ne zna da uradi aranzman za vec neki sastav, zove coveka koji zna, te na kraju i njegovo ime upise na CD-soundtack. taj soundrack su mi mnogi po nemackoj trazili, mnogi nemci-muzicari koji su gledali film.

ps. kad smo kod kumova, ko je onaj koji se najcesce nadje udovici? pa kum pokojnika, naravno najcesca slika u nas. cekamo da kum umre, pa mu maznemo zenu...
mariopan mariopan 09:34 25.09.2009

Re: dear

najcesca slika u nas. cekamo da kum umre, pa mu maznemo zenu...
   

Puj, puj daleko bilo znači da bežim od kuma gde god ga vidim?

A znači zato je moj kum dolazio da mi kaže da ga je i treća žena ostavila i sada je sam?
mirelarado mirelarado 09:41 25.09.2009

Re: dear

BebaOdLonchara
elem, Kusta je mozda maznuo pola planine, ali je dobar reditelj, sta god ko rekao. najveca razlika izmedju njih dvojice je u tome sto je Kusta dobar u svom poslu reditelja, a Brega nije. Brega je muzicki lopov, manipulator, prevarant.


Јесте, треба то рећи: Кустурица је изванредан редитељ, а Бреговић само уме добро да прода те своје смућкане музичке, кхм, кхм, позајмице.
Rip Kirbi Rip Kirbi 09:42 25.09.2009

Re: dear

U kojem Kustinom filmu igra Selma Hajek? Nisam upoznat.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana