Društvo| Film| Hronika| Mediji| Muzika| Život

Šta to radiš, Kume?

Unfuckable RSS / 25.09.2009. u 06:04

Vežbamo za film, kume. Ti ćeš ovo isto da radiš, samo sutra..."

Karađorđe - Miloš Obrenović  
Josip Broz Tito - Aleksandar Ranković
Toma Nikolić – Vojislav Šešelj
Vojislav Šešelj – Vuk Drašković
Milo Đukanović – Momir Bulatović
Milo Đukanović – Ratko Knežević
Nenad Čanak – Miodrag Kostić
Rade Bulatović – Gradimir Nalić
Ceca Ražnatović – Milorad Ulemek
Mile Luković – Dušan Spasojević
Dragan Kićanović – Zoran Slavnić
Boris Tadić – Dragan Šutanovac
Goran Pitić – Aleksandar Vlahović
Đenka – Mirko Topalović
Najmanji zajednički sadržalac za ovu šarenu skupinu likova je - kumstvo. U našem narodu se kaže „Bog na nebu – Kum na zemlji.“
Sve češće se, međutim, ta umotvorina konvertuje u „...Kum pod zemljom.“

 
Goran Bregović i Emir Kusturica počinju da rade zajedno 1988. godine kada je Emir angažovao Gorana da piše muziku za njegov film „Dom za vešanje”. Kusturica je sledeće godine u Kanu dobio nagradu za najbolju režiju, a Bregović je kao autor muzike pobrao simpatije.
Saradnju su nastavili 1993. godine na filmu „Arizona drim” koji je osvojio „Srebrnog medveda” na Berlinskom festivalu. Pesme koje je potpisao Bregović, otpevao je Igi Pop. Iste godine Goran uzima Kusturicu za venčanog kuma.
Kumovi su saradnju nastavili i na filmu „Podzemlje”, za koji Kusturica dobija sledeću „Zlatnu palmu”, dok Kanom odjekuju trube i Bregovićeva muzika iz filma.
Veselje je bilo kratkotrajno : ispostavlja se da je muzička tema filma „Arizona drim” plagijat, i da je Bregović, kao svoju autorsku, podmetnuo jednu korzikansko-jevrejsku pesmu. Igi Pop, legendarni rok muzičar, doživeo je niz neprijatnosti zbog toga, a francuski sud je Bregovića novčano kaznio. Emir je bio veoma ljut jer ga je Goran, kako kaže, obrukao i pred Igijem Popom i pred svetom. Istovremeno Šaban Bajramović u domaćim i američkim medijima optužuje Gorana Bregovića da je u filmovima „Dom za vešanje” i „Podzemlje” ukrao pesme koje je ovaj komponovao još pre dve decenije, ali bez nekog većeg odjeka.
  Zbog svega toga Emir prekida svaki kontakt sa Bregovićem i daje čuvenu izjavu: „Bregović ima moral morskog krastavca”, na šta Ovaj odgovara: „Umetnici nemaju obavezu da budu dobri ljudi.
- i svako nastavlja svojim putem. Sve do nedavno :
 Niotkuda, u nedelju uveče, Goran Bregović u razgovoru za 'Red Carpet' Nove TV spominje Kusturicu tvrdeći kako je pristao da piše muziku za njegove loše filmove samo zato što mu je tada bio potreban novac.
Neki izvori, međutim navode da je Bregovićeva izjava zvučala malo drugačije: „Loše filmove ne može spasiti dobra muzika“ te da se Kusturica - samoprepoznao :
 „U emisiji „Red karpet” nisam pomenuo ni K od Kusturica. Jesam, doduše, rekao da sam muziku za njegove filmove radio zbog novca i ne vidim šta je tu sporno. Takođe, kazao sam i da filmsku muziku ne radim već deset godina i zaključio da je nisam dobro ni radio. Ne vidim šta je sporno ni u mojoj izjavi da lošem filmu ne može da pomogne ni dobra muzika. Kusturičin film ‘Crna mačka beli mačor’ u usta nisam uzeo, a ko ne veruje, nek na www.redcarpet.novatv.hr pogleda snimak emisije“ - izjavio je Goran Bregović za „Blic”.

  Ne časeći ni časa, što bi svojevremeno rekao proslavljeni radio reporter – Nemanja K. Je opalio po lopti :
Ponudio sam mu posao kada smo ga našli u Parizu, bledog i neuhranjenog, pa sam ga angažovao iz samilosti. Prvo smo ga nahranili, da ne umre gladan. Bilo mi ga je žao kad sam video u kakvom je stanju. Znate li kako mi je uzvratio? Tako što je za moj film „Arizona drim" ukrao jednu korzikansko-jevrejsku pesmu. To je primetio svetski poznat muzičar Igi Pop, pred kojim sam se potpuno obrukao. Eto kako je on zarađivao novac kod mene - kradući tuđe pesme koje je meni prodavao. Kada ga je francuski sud osudio da plati kaznu, taj iznos bio je manji od onog koji je zaradio . Bregović apsolutno nije merodavan da procenjuje kvalitet mojih filmova.Kusturica je proslavio Bregovića, a ne obrnuto. Da mu nije bilo mene da ga izvedem u svet, danas bi svoj najveći koncert mogao da svira u Beloj Crkvi. Pokrao je svu muziku juga Srbije i sada je prodaje po celom svetu kao svoju. Nadam se da će, kada ne bude imao od koga da krade, da završi u Beloj Crkvi. U mojim filmovima glume Džoni Dep i Selma Hajek, najveće holivudske zvezde, a on će da procenjuje da li valjaju ili ne?! Ma on je jedna obična budala, koja misli da nešto zna
Tajming Bregovićeve izjave objašnjen je na sledeći način:
Pred koncert sa Severinom u Splitu, napadajući mene želeo je da odobrovolji gradonačelnika, čuvenog „srboljupca”. A drugi razlog je novac. Koncerti „No smoking orkestra” su plaćeniji nego njegovi, a to je ono što ga, čini mi se, najviše boli
Stiže, potom, sitna knjiga iz Pariza :
Kusturica me apsolutno ne zanima! Briga me šta je pričao za mene, nemam nikakav komentar na njegove izjave. Jedino želim da demantujem da ću održati koncert u Splitu. Nikakva svirka „Orkestra za svadbe i sahrane" nije planirana u tom gradu
...dok iskusni Raka Marić zabija efektan autogol sledećom umotvorinom :
Pa šta ako je rekao da mu se Kusturičini filmovi ne sviđaju? Je l' to znači da bi sve one kojima se ne dopadaju filmovi Emira Kusturice trebalo proterivati iz Srbije i pretiti im krahom?! To nema veze sa mozgom! To što Kusturica priča više govori o njemu samom, nego o Goranu
...i malo biserja za kraj :
O medijskim špekulacijama da je u vezi sa brojnim ženama, Bregović skromno ne potvrđuje: 
"Ma svašta se u novinama piše. Znate kako kod nas kažu: I na tarabi piše pička, pa..."
Dok je bio u bolnici u Beogradu zbog pada sa višnje, sestre su navodno komentarisale veličinu njegovog polnog organa. (eto Džoni, saznadosmo najzad „...i kog vraga rade sestre u mraku..?“ )
"Navikao sam se na to. Ako nemate kondiciju da izdržite te budalaštine, nemojte se baviti ovim poslom. Mogli su i da napišu da mi je mali, to bi bilo još gore. Ako ništa, ovo je bar bolje. Sada kad putujem, zbog komada metala i šrafova koje imam u kičmi, stalno "zvonim" na aerodromima!
Bregović se pohvalio da je dobio počasni doktorat na engleskom univerzitetu "Shefield". 
"Čuo sam da slične počasne doktorate imaju i Bob Dilan i još nekoliko muzičara. Ispričali su mi da je nekoliko profesora sahranjivalo svoje rođake uz moju muziku, tako je i krenula neka zainteresovanost za mene"
Kusturica komentariše napise o Bregoviću kao velikom zavodniku na sledeći način :
"Vidio sam da je u tom smislu pominjao "pičku i tarabu". Pa to je njegov vokabular, voli on tako slikovito da se izražava i da koristi te mačo izraze. Apsolutno sam ubijeđen da bi sa takvim talentima bio sjajan porno-glumac. Da mu nisam dao šansu da pravi muziku u mojim filmovima, niko za njega ne bi ni čuo. Završio bi kao porno-glumac, sto posto. Izgleda da služim kao svojevrstan "katalizator" za takve gmazove, koji grade svoje karijere pljuvanjem po meni. Pogledajte samo šta se dešava sa koncertom u Splitu. Bregović će bez problema da svira tamo, a nas Srbe u tom gradu i dalje bacaju u more i njihov gradonačelnik svašta priča o nama"

Meni je mnogo slatka ova mala rasprava, senzibilni ti umetnici, pa to ti je.
 Vlasnik Planine i Pozajmljivač Pesama  (zavisno ko čita : može i poznati Reditelj i poznati Kompozitor) 
malo se raspravljaju oko toga ko je veći lopov, ko je veći lažov, ko je manje bitan, ko je više plaćen, ko je pošten a ko je smrad, ko je human a ko gmaz, ko je koga spasao a ko koga prodao - uz neizbežno otimanje o šajkaču, boldovanje dnevne politike i diskretne zvuke Marša na Drinu kao lajtmotiv. 
Srećom pa još nije počelo prebrojavanje srpskih krvnih zrnaca, jer : Kum nije Dugme.

Petak je.

Uživajte, ako možete : ) 

izvori (između ostalih)

http://www.24sata.info/zabava/showbussines/16361-Kusturica-uzvraca-Bregovic-bez-mene-bio-porno-glumac.html
http://www.jutarnji.hr/spektakli/estrada/clanak/art-2009,9,24,,177328.jl
http://www.blic.rs/zabava.php?id=112198
http://www.svet.rs/clanak/bregović-iz-pariza-poručuje-„kusturica-me-apsolutno-ne-zanima“
http://www.svet.rs/clanak/kusturica-žestoko-uzvratio-na-bregine-prozivke
http://www.rtvmo.ba/index.php?option=com_content&task=view&id=26653&Itemid=2

 



Komentari (1087)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

iris.davidovich iris.davidovich 19:08 25.09.2009

Re: ...

ostala mi grudva u dusi jer kad me je zvala zadnji put ja sam joj rekla kumo imam neke goste na rucku zvacu te sutra. sutra je vise nije bilo.

joj, njanjo.

(nema nijedan koji place)
Unfuckable Unfuckable 19:15 25.09.2009

Re: ...

stala mi grudva u dusi jer kad me je zvala zadnji put ja sam joj rekla kumo imam neke goste na rucku zvacu te sutra. sutra je vise nije bilo.

auh njanjo, šta čovek da kaže na ovo.
Valjda nije neukusno da se prisetim svoje rođene babe, stalno me je nešto kritikovala pa i tog popodneva, i pokačismo se da li ću ja imati 5 iz te Biologije ili ne.
I ja pošizim sa svojih 14, izreknem joj šta imam (a to je da - uglavnom - nema ona pojma) i okrenem se na peti i odem po svoju peticu iz Biologije (kasnije će se ispostaviti)
A ona završi posle dva dana u bolnci iz koje nikada nije izašla.
die hard die hard 22:26 27.09.2009

Re: ...

ostala mi grudva u dusi jer kad me je zvala zadnji put ja sam joj rekla kumo imam neke goste na rucku zvacu te sutra. sutra je vise nije bilo.


joj, njanjo.

(nema nijedan koji place)


Uh ja slicno tako odgovorio caletu ( u stvari, "imam neka posla - cujemo se sutra" ).Bedak tezak koji se ne zaboravlja.
maricacarica maricacarica 16:16 25.09.2009

ko će kome,

ako ne svoj svome. Mislim da su kume ipak drugačije. Doduše, ja svoje kume nisam birala po debljini novčanika, ili zbog neke trenutne koristi, već zato što jednu znam od druge, a drugu od šeste godine života, tj najbolje su mi drugarice, sa kojima sam svašta preturila preko glave i dobrog i teškog. Ja njih krstila kad smo bile devojke, one mene venčale i moje dete krstile. Za moje kume . Btw, moj pokojni deda je imao preko 100 kumstava za života.
Unfuckable Unfuckable 20:29 25.09.2009

Re: ko će kome,

Btw, moj pokojni deda je imao preko 100 kumstava za života.

moj kolega (koji ima zvečarku u novčaniku, btw) rekao bi za tvog dedu : "siroma' čovek!"
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:30 25.09.2009

...

Кустурица је велики редитељ.
Kazezoze Kazezoze 17:40 25.09.2009

Re: ...

Predrag Brajovic
Кустурица је велики редитељ.

najbolji na nashim prostorima !
cult cult 18:53 25.09.2009

Re: ...

hm jeste.

a bregovic mi je malo sluzav.
oduvek bio.
izvinjavam se na direktnosti.
Rip Kirbi Rip Kirbi 19:21 25.09.2009

Re: ...

I Vlade Divac je veliki.
Inner Party Inner Party 18:52 25.09.2009

Kusturica i Bregovic

Ovde se radi o dva najinteligentnija, dakle najprofitabilnija, umetnika na exYU prostoru, pa je sva ova komedija bespredmetna. Mozemo mi da im se smejemo ili da se zgrazavamo, ali ova dvojica su postigli neke prilicno velike uspehe... (u Bregin rad racunam samo onaj posle Dugmeta. Naravno!) I siguran sam da ce jos saradjivati. Nego, je li pogledao neko L'affaire Farewell?!
Rip Kirbi Rip Kirbi 19:35 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

Meni je baš ovo problematično: najinteligentniji + najprofitabilniji.

Što se Brege tiče, svakako je uvek vodio računa o isplativosti umetničkog (rekao si - umetnici) angažamana. A i Kusta je uvek umeo da nađe moćne finansijere.

Neka, naši su!

Ja u Bregin rad računam samo prvu fazu Bijelog dugmeta, sa Željkom Bebekom kao pevačem. Trubače ne volim.

Nego, čemu sva ta rasprava? Brega i Kusta su bili saradnici. Napravili su zajedno film "Podzemlje", koji je stekao najveće filmsko priznanje... Iz nekog razloga, ljudi pamte upravo muziku iz ovog filma (trubače). Zar ne?


rokenrol to je samo
rokenrol
ništa mudro
rokenrol
i ništa drugo
ali mi se sviđa baš to!
(al je ovo dobro za ples)
Bili Piton Bili Piton 20:21 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

Rip Kirbi
Iz nekog razloga, ljudi pamte upravo muziku iz ovog filma (trubače). Zar ne?


Bogami meni tu u najlepsoj uspomeni ostao onaj tvist "ringe ringe raja" (i to u verziji iz soundtracka, na albumu sa muzikom iz filma je neka druga, bednija verzija).

Pored vec pomenute gudacke reference na Pjacolu, za koju je tesko utvrditi u kojoj je meri plod Bregovicevog autorstva i umesnosti a ne necijeg drugog.
Inner Party Inner Party 20:32 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

Rip Kirbi
Meni je baš ovo problematično: najinteligentniji + najprofitabilniji.


Ima dosta "umetnika" u Srbiji koji bi odavno poumirali od gladi da zaista zive od svoje umetnosti. Ali, srecom, svi su se "snasli", pa su dobrostojeci - neko u izdavastvu, neko u NVO sektoru, a neko cak i u diplomatiji ...


Unfuckable Unfuckable 20:46 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

Ja u Bregin rad računam samo prvu fazu Bijelog dugmeta, sa Željkom Bebekom kao pevačem.

o pa da : mnogi bi se složili s tobom.
Ima tu još jedna jako zanimljiva stvar : Bregović je uvek imao nekako previše ali i nimalo (?!) sreće sa vokalima.
Naime, bar po meni - što je disciplina pevača bila bolja - to su bili lošiji. Naravno da ovde mislim na robotenka Islamovića, wannabe Dave Lee Roth sa sve teretanom i trenerkom, ali bez duše i emocije.
Sa Bebekom - koji je bio pravo malo Čudo, bilo je najjednostavnije jer je- osim da otpeva, umeo i sa publikom, a povremene gafove je iskusno i zrelo pokrivao (ono što nikad nije naučio, to je da mu ga daje na playback) i tu mu nije smetalo ni po dve litre viskija za noć (po Bregovićevom užasnutom svedočenju) tokom turneja.
Sa Tifom je bila posebna priča jer je on, osim neizmerne ljubavi prema hemiji bilo koje vrste, imao talenat i štof, ali ne i samopouzdanje i šlif i često se dešavalo da "istrči trku u start mašini"
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:51 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

Sa Tifom je bila posebna priča jer je on, osim neizmerne ljubavi prema hemiji bilo koje vrste, imao talenat i štof, ali ne i samopouzdanje i šlif i često se dešavalo da "istrči trku u start mašini"

можда је нешто имао, али глас није. а ваљда се то рачуна.

(мада, кад погледамо боувија ... хммм)
vishnja92 vishnja92 20:53 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

a prifalilo i sluha, pocesto.

edit:

posle cu da editujem stvarno
Unfuckable Unfuckable 20:58 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

nemojte Mladena(mladena) ljudi ako boga znate : pa sa njim je zaista urađeno ono što Nemanja K pripisuje Bregoviću (pokupljen niotkud, opran, sređen, ošišan, kod čika zube se išlo, rađeno bre...ulagalo se)
Montirao ga je k'o Luna Kralja Ponoći, sa sve onim mrežastim majičicama - ko sad oko glasa/ sluha da se zeza ?
Rip Kirbi Rip Kirbi 21:04 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

Drago mi je da se slažemo da bi se mnogi složili sa mnom.
Tj. da je, kao što rekoh, Bijelo dugme najpopularniji jugoslovenski bend svih vremena. Ni manje, ali ni više od toga. Uostalom, nisam otkrio Ameriku. A zašto ja to ponavljam, kada to svi znaju (niko se nije ni pobunio)? Zato što, u ovom slučaju, ogromna popularnost znači da je taj bend zauzeo izvesno mesto u u našem registru sećanja. Da ne kažem patetično: "u našim srcima" (bojim se da vas ne rasplačem!). Pa i, zašto da ne, u nečijim sećanjima na mladost ili na ono "kako je bilo ranije".

Bregović je solidan hitmejker i snalažljiv čovek. Ja bih ga nazvao: zezator. A rokenrol je, između ostalog, zezanje (Bili Piton možda misli da nije).

Nego, ovi kritičari znaju samo da kažu: plagijator. U redu, dakle, jedan plagijator je stekao slavu i bio posipan zvezdanom prašinom. Kako mu je samo uspelo?

Bebek je, po mom skromnom sudu, bio od veće harizme nego Bregović. I nekako je, u to vreme, ON bio Bijelo dugme. Prisećam se (bio sam mlad) da sam se iznenadio saznavši da neko drugi pravi tu muziku i piše te reči.

* * *

Ne znam kako i zašto, ali posle Bebeka nisam se ni interesovao za Bijelo dugme. Nije mi se to ništa dopadalo. Npr. "pediculis pubis" (opet jeftin trik), "radnička odmara se klasa", "ne budi goveče, dođi mi doveče" ... To je nešto kao ono: "ai-ai-o šta bih ti radio"... Smeće.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:04 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

вишња, пре него распалиш по едиту, волим и ја дејвида, мејџр том, зиги, андр прешр и све то, али да гласа није имао није, да се не лажемо. с друге стране, веома креативан. а и да је био тип у то могу да се закунем и покрај осведочене хетеросексуалности.
cult cult 21:29 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

mda .
ovo btw uopste nije lako otpevati...

Unfuckable Unfuckable 21:31 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

ali je daleko lepše - odsvirati
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:33 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

знаш шта није лако отпевати? roxanne. не знам да ли и стинг може да понови два пута оно исто.
vishnja92 vishnja92 21:35 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

marco_de.manccini

kako ti lako ide to izvlacenje u ove sitne sate - a i meni prastanje, cudo jedno.
vremenska razlika radi za tebe :)

mislicu sutra ()

(ps, usput - tifa nema sluha)
Rip Kirbi Rip Kirbi 21:39 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

Setih se priče Davida Albaharija. Evo kako počinje.


KRUG

Zdravko i Vera su se upoznali na koncertu Bijelog dugmeta. Zatekli su se, sasvim slučajno, ako je bilo šta na ovom svetu slučajno, jedno pored drugog u gomili koja se tiskala na sve strane, i pogledi su im se ukrstili u trenu kada su oboje zapevali "Tako ti je mala moja kad ljubi Bosanac". Zdravko se nasmešio i pružio ruku, koju je Vera prihvatila, a onda se Zdravko sagnuo i poljubio joj blago napućene usne. Nikada se nećemo razdvojiti, rekla je Vera kasnije te večeri, odnosno, noći, jer bila je prošla ponoć i ležali su u Zdravkovom krevetu, i tako je doista bilo tokom narednih deset godina, sve dok nije počeo rat.
Unfuckable Unfuckable 21:40 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

tifa nema sluha

možda... sluh nema Tifu ?
(umovanja mladog Unfuckablea u petak, kasni sat)
cult cult 21:46 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

знаш шта није лако отпевати? roxanne. не знам да ли и стинг може да понови два пута оно исто.
*novo


mene on fascinira.
i onaj polusapat u Fragile je zjbn za pevanje
a uvek mu uspeva...
(i gitara u Fragile je opaka).
(Izgleda, ovajjjj, da mi se ta pesma bas svidja)

A gledao sam jednom neki dokumnetarac (mozak - kreativnost) pa su doveli Stinga kao zamorče, pa je pričao o svom kapiranju muzike...odusevio me idejama.
Bili Piton Bili Piton 22:02 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

Rip Kirbi
A rokenrol je, između ostalog, zezanje (Bili Piton možda misli da nije).


Nisam ja tu uopste bitan, cak ni kao slucajni sagovornik (a ne bih rekao ni da rokenrol kao drustvena pojava sebe zeli da vidi i predstavi kao "zezanje", ili bar iskljucivo kao zezanje). Ja naravno da ne mislim da je zezanje, vidim ga kao ozbiljnu stvar u domenu onoga sto me generalno zanima (a to je muzika) pa ga onda tako i tretiram.
Rip Kirbi Rip Kirbi 23:16 25.09.2009

Re: Kusturica i Bregovic

Bitan si, čak i kao slučajni sagovornik.

Verovatno bismo se i dalje sporili oko toga šta je rokenrol "kao društvena pojava", odn. šta je "zezanje", a šta nije, i koliko je ono bitno (ako je bitno) za rokenrol kao takav. Kao što rekoh...

rokenrol
to je samo
rokenrol
ništa mudro


mirelarado mirelarado 20:51 25.09.2009

Има и горих кумова,

нису уметници, већ готово неписмени злочинци, а господаре оним прелепим острвом на југу Италије.

Хапшење Бернарда Провенцана, једног од последњих великих шефова сицилијанске Коза ностре. У Корлеонеу, разуме се.

Unfuckable Unfuckable 20:54 25.09.2009

Re: Има и горих кумова,

ene !
sve je manje kumova, dakle
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:48 25.09.2009

Re: Има и горих кумова,

Хапшење Бернарда Провенцана, једног од последњих великих шефова сицилијанске Коза ностре. У Корлеонеу, разуме се.

zar sad nije capo di tutti capi onaj sto ga zovu Đavo? ćeraće se oni još...
mirelarado mirelarado 00:58 26.09.2009

Re: Има и горих кумова,

BebaOdLonchara
Хапшење Бернарда Провенцана, једног од последњих великих шефова сицилијанске Коза ностре. У Корлеонеу, разуме се.

zar sad nije capo di tutti capi onaj sto ga zovu Đavo? ćeraće se oni još...


Нема ту краја, Бебо... :(
mara92 mara92 04:23 26.09.2009

Re: Има и горих кумова,

Коза ностра и Сицилијанци су помало скрајнути...сад су главне баје у Напуљу (Сакра Корона), а и близу је Н'драгента....

Најновији подаци, а и хапшења су врло занимљиви (Мари барем). Наиме, све је више "КУМА" то јест, мајки, супруга, сестара, свастика и уопште жена које воде "организације"...јаче половине, рођаци, браћа су у затворима или су је л' напрасно умрли од превелике количине олова и оне сад воде посао. При томе, окрутне су колико и мушкарци - поручују и наручују убиства без проблема...а понекад и саме припуцају (читах скоро, био неки локални неспоразум, мањег обима и дјевојке из два супротстављена клана су се прво потукле, а потом је све праштало од пуцњаве...наравно, радња се дешава на веселом италијанском југу)...

пс. извин'те за трол
Rip Kirbi Rip Kirbi 07:56 26.09.2009

Re: Има и горих кумова,

Tj. niko ne zna ko šta svira.
Rip Kirbi Rip Kirbi 23:20 25.09.2009

A niko...

da pomene Tita i Rankovića, dva siva tića.
Moram da priznam, komunističko kumstvo je za mene, patrijarhalca, kontradiktoran pojam.

Ko je kome bio kum?
Unfuckable Unfuckable 23:43 25.09.2009

Re: A niko...

Tita i Rankovića, dva siva tića

eno ih gore u tekstu, aman
Samo još fali da neka dobra duša obznani ko je bio Krcunov kum.
Ali bolju, tj konkretniju, tj - da ne širim... - kombinaciju je dobrosavljevićka prikazala
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:46 25.09.2009

Re: A niko...

a đetićko kumstvo? oni su svi kumašini...čudo jedno taj južni nam susjed.
bauer. bauer. 23:47 25.09.2009

Re: A niko...

Samo još fali da neka dobra duša obznani ko je bio Krcunov kum.

onaj geometar iz valjeva, sto je izdao čiču? to se i na slave islo, ako je verovati blicu.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:54 25.09.2009

idi

dodjavola bre unfe ceo dan plačem.
što si pominjao reč kum?
ajde kaži sad neki vic
Unfuckable Unfuckable 23:58 25.09.2009

Re: idi

neki vic
(šala, šala)
bičuj, jbg
zezn'o sam stvar
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:00 26.09.2009

Re: idi

Unfuckable
neki vic

Ово је к'о оно моје троловање како је Куста велики редитељ.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:04 26.09.2009

Re: idi


Unfuckable
neki vic

bravo, sedi 5
Brajoviću oko tog tvog trolovanja da kažem što mislim...
meni je najlepši sečaš li se doli bel a može i otac na službenom putu. sve ostalo mi malo onako.
a bregović je...imao super cipele kad je svirao na evroviziji.
Unfuckable Unfuckable 00:04 26.09.2009

Re: idi

a šatro si trolovao, heh
Unfuckable Unfuckable 00:08 26.09.2009

Re: idi

meni je i Dom za vešanje jako lep,tužan,nežan i - tvrd film, ako tako smem da se izrazim
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:10 26.09.2009

Re: idi

a bregović je...imao super cipele kad je svirao na evroviziji.

brega svirao na eurokremu?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:13 26.09.2009

Re: idi

njanja_de.manccini
meni je najlepši sečaš li se doli bel a može i otac na službenom putu. sve ostalo mi malo onako.

Мало ли је, много ли је, кад нам доста било није?

Чак и његови најслабији филмови имају снажнију експресију него други мрсо.....
Два велика филма, еееј! Неки за читав живот успеју да сниме тек две добре сцене. Или ниједну.

Него... овај претпоследњи, Завет, гледали смо заједно моја жена, син и ја. И цркосмо од смеха, уживајући у позитивном расположењу које тај филм шири. Чујем после од других да смо ми једини који су тај филм тако прихватили. Лазар (син) био се загрцнуо од смеха. И гледали смо, недавно, опет исти филм, и пази сад... опет нам било лепо и смешно. То је филм без великих претензија, слепстик комедија. Не треба тржити од њега више.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:14 26.09.2009

Re: idi

Unfuckable
meni je i Dom za vešanje jako lep,tužan,nežan i - tvrd film, ako tako smem da se izrazim

jeste, meni je pretvrd, ako smem da se izrazim
moram da priznam da volim humor u njegovim filmovima. black cat white cat mi je presmesan. ai volim sve te detalje u tom filmu. vizualne. kao nizovi sumanutih fotografija. to mi je lepo.
meni je Arizona najslabija ali je i najdrugacija od svega sto je radio, iako su macke poslednji njegov film koji sam gledala tako da mozda nemam pravu sliku.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:18 26.09.2009

Re: idi

BebaOdLonchara
Unfuckable
meni je i Dom za vešanje jako lep,tužan,nežan i - tvrd film, ako tako smem da se izrazim

jeste, meni je pretvrd, ako smem da se izrazim
moram da priznam da volim humor u njegovim filmovima. black cat white cat mi je presmesan. ai volim sve te detalje u tom filmu. vizualne. kao nizovi sumanutih fotografija. to mi je lepo.
meni je Arizona najslabija ali je i najdrugacija od svega sto je radio, iako su macke poslednji njegov film koji sam gledala tako da mozda nemam pravu sliku.

За Бебу:

Unfuckable Unfuckable 00:31 26.09.2009

Re: idi

Brajoviću....baš udaraš u tahnane žice
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:33 26.09.2009

Re: idi

Unfuckable
Brajoviću....baš udaraš u tahnane žice

Паз' ти филма у којем је Мики Манојловић најслабији. Има ли то где?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:35 26.09.2009

Re: idi

ovaj oprostaj od mašenke je verovatno najdirljivija ljubavna scena jugoslovenske kinematografije. jebešmisve.

evo i tebi malo drugacije zbog ovog filma cak umem da kazem stosta na romskom jeziku (žuži!)



ps. ubio si me filmom, rasplakala sam se kao kreten
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:39 26.09.2009

Re: idi

BebaOdLonchara
ps. ubio si me filmom, rasplakala sam se kao kreten

Едитовао сам јујтубета, и мени је било претешко, скинуо сам сцену венчања, па сам само ставио Баладу о два Морића, као лакше штиво. ;-)
Unfuckable Unfuckable 00:41 26.09.2009

Re: idi

Паз'ти филма у којем је Мики Манојловић најслабији. Има ли то где?

ima, kod vishnje u onom tvom komentaru
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:41 26.09.2009

Re: idi

Едитовао сам јујтубета

thanks...!
jbte kako je to tuzan film...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:53 26.09.2009

Re: idi

Bebo pa bio brega gost na evroviziji u beogradu pa svirao ono pre glasanja. majke mi evo pitaj druge da ti kažu da je istina. a cipele su mu bile do jaja. ne mogu da nadjem fotkicu dovoljno veliku gde se dobro vide.
Unfuckable Unfuckable 00:56 26.09.2009

Re: idi

. a cipele su mu bile do jaja.

nisu
do članaka su bile
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:57 26.09.2009

Re: idi

njanja_de.manccini
Bebo pa bio brega gost na evroviziji u beogradu pa svirao ono pre glasanja. majke mi evo pitaj druge da ti kažu da je istina. a cipele su mu bile do jaja. ne mogu da nadjem fotkicu dovoljno veliku gde se dobro vide.

aaaaaaa, pa to znam! ja mislila da je nekada bio predstavnik yuge na eurokremu (zar to ne bi bio vrh?! brega i Aske, ili brega i bebidol, ili brega i tajči!!!!!)

a cipela se secam. to mu je valjda bio jedini adut
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:57 26.09.2009

Re: idi

Чак и његови најслабији филмови имају снажнију експресију него други мрсо.....
Два велика филма, еееј! Неки за читав живот успеју да сниме тек две добре сцене. Или ниједну.

za ovo si u pravu. ja bi mogla sve njegove filmove opet da gledam. pre neko vreme rekla mi prijateljica iz rusije da je gledala nekoliko njegovoh (t.j. sve što naša biblioteka ima od njega) i da su joj se svi strašno svideli. isto misli i jedna švabica koja je gledala njegove filmove na preporuku od ove ruskinje.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:58 26.09.2009

Re: idi

Unfuckable
. a cipele su mu bile do jaja.

nisu
do članaka su bile

meni se učinilo tako. jbg stvar percepcije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:58 26.09.2009

Re: idi

Unfuckable
. a cipele su mu bile do jaja.
nisu
do članaka su bile




ps. ipak mu se ne moze osporiti da ima muda
mirelarado mirelarado 01:06 26.09.2009

Re: idi

Ала сте изевоцирали Кустурицу овде!

За Њању:

Unfuckable Unfuckable 01:07 26.09.2009

Re: idi

meni se učinilo tako. jbg stvar percepcije.

a meni se čini da si ti njanjo baš
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:14 26.09.2009

Re: idi

a meni se čini da si ti njanjo baš

znači kako umem da ubodem...ko s' prs u dupe (što bi rekla jedna osoba iz vranja)

edit: ups bacila sam bombu, svi kud koji milii moji.
Unfuckable Unfuckable 02:21 26.09.2009

Re: idi

njanjo ..pa ti si baš...bombarderka
rayzippo rayzippo 02:38 26.09.2009

brega



obratiti paznju od 4:30 related to "muzicaru"
Unfuckable Unfuckable 10:37 26.09.2009

Re: brega

obratiti paznju od 4:30 related to "muzicaru"

hval na podsećanju rayzippo : moram da kažem da mi je nekako drago zbog ove Bregovićeve krađe ideje - meni se Džoni nikako ne uklapa u taj scenariJ, sreća pa je Bregović bio brži
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:28 26.09.2009

Re: brega

Unfuckable
obratiti paznju od 4:30 related to "muzicaru"

hval na podsećanju rayzippo : moram da kažem da mi je nekako drago zbog ove Bregovićeve krađe ideje - meni se Džoni nikako ne uklapa u taj scenariJ, sreća pa je Bregović bio brži


E kad odgedah to na hrt-u zamisljala sam Dzonija i nekako mi ne ide, pomislila sam, ili je bio doobro zagrejan, ili ga je jos tada provalio i zezao. Gledala sam Duska Trifunovica, par meseci pred smrt, da li kod Tanje Peternek, nisam sigurna, a pricao je iako nevoljno o poslednjim danima u Sarajevu, kako je otisao, kako je dosao u Novi Sad, bio je sa decom u Kamenici, a na pitanje novinarke da li ga posecuju ili da li se javljaju Brega, Zdravko, rekao je onako tuzno: "Ne bih ja o tome"...
mara92 mara92 04:37 26.09.2009

Очи ми испадоше

Вас човек, пардон, човечица остави да делате и шта се деси? Кад и како да постигнем читање?
Тешко мени....ал' се радило ових дана на блогу...јееееее....
Него,
да се вратим и изложим по Пословнику.

Кумство је хеви тема...све зависи, као што је неко већ паметно приметио: све зависи како се кум/кума бирао...је ли то старо кумство - оно које се наслеђује у породици или сад већ укорењен, а обичај новијег датума, да се узимају најбољи пријатељи (што апсолутно подржавам)....

Ова двојица...хм...па опет ћу да поновим већ речено: обојица су славни, зарадили су вел'ке паре, али ако ћемо искрено Емир К. ипак има тежину правог уметника, врсног синеасте. При томе, не свиђају ми се сви његови филмови, напротив, свега неколико....али човек има неки свој оригинални, јединствени концепт и поглед...а веееелики плус му је и тај што се није увалио у холивудску блокбастер продукцију (могао је, само тако)...

Бреговић јесте намлатио пара и познат је...али...ма дај....(покрао је све што је могао и то је лепо увалио прво на локалу, а онда и на глобалу)

Сума сумарум? Ето мало забаве за милијуне...мало пљувке не шкоди маркетингу ....

ПОСТ СКРИПТУМ: Унфе, урадак је изузетан....
Unfuckable Unfuckable 10:38 26.09.2009

Re: Очи ми испадоше

hvala Maro
(gde si bre ti ?)
mara92 mara92 17:47 26.09.2009

Re: Очи ми испадоше

Unfuckable
hvala Maro
(gde si bre ti ?)

Где сам? Нешто спопао посао, овај септембар је некако сав весео, народ чио и расположен за рад и привређивање...пази кад нисам стизала ни да отворим блог...очи ми попримају облик монитора (са све матрикс скрин сејвером)
Filip2412 Filip2412 04:39 26.09.2009

trol spot

jebes bregu i kustu

mara92 mara92 06:00 26.09.2009

Молим председавајућег

да опомене Радојичића који мрси на другој страни....и збуњује...
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:05 26.09.2009

Cenim obojicu

Sudeći po komentarima, čini mi se da se mnogo interesa pokazuje za kumstvo Kusturice i Bregovića.

Uz rizik da ispadnem naivan, ja ću reći da su meni obojica dragi, ili bar da ih cenim.

Emir Kusturica je napravio više odličnih filmova. Čak i u njegovim slabijim filmovima ima izvanredno lepih scena.
I njegovo sveukupno životno ponašanje mi se svidja, pa se naježim kada sporadično naidjem na prizemne napade kao ono koje je sebi dozvolila Vesna Pešić... Sve u svemu, Kusturica jeste "personality".

Goran Bregović, takodje, je zanimljiva ličnost, gledajući ga u njegovoj ukupnosti. Ne mogu da ulazim u to da li je sklon ka plagijaćenju, jer znam da to rade neki umetnici (pisci, muzičari); ako to baš nije flagrantno, meni ne smeta mnogo. Ne mogu se uvek imati samo originalne ideje. To se može shvatiti kao "uzimanje ideje" od nekoga, a tome su stvarno mnogi umetnici pribegavali.... (Ako treba, mogu da navedem primere iz književnosti). Dakle, meni je i Bregović, takodje, "personality".

Stoga, ne volim kada vidim da se previše umanjuju estradne i druge kvalitete Bregovića. Da bude ovo što jeste danas (a prolazio jer i kroz trnje) trebalo je imati - kefalo!
A kefalo je svakako imao i Kusturica. To što se i njih dvojica ne slažu više, normalno je da se ljudi razilaze, pa (često) opet približavaju....

Za mene je loša ona istorijska varijanta kumstva kao u slučaju Karadjordja i Miloša Obrenovića. Mada je Miloš Obrenović imao istorijskih zasluga, meni je teško da shvatim njegovo ubistvo Karadjordja.

P. S. Čini mi se da je Mladen.mladen rekao da treba praviti razliku izmedju "venčanog" kuma i "krštenog" kuma. Slažem se, jer mi se čini da nije isto da li ti je neko, na venčanju, svedok (prvi ili drugi) ili ti krsti dete, odnosno krstio je tebe kada si bio beba... Ja imam kuma koji me je krstio kada sam bio beba, i prema njemu imam mnogo poštovanja. (Oni koji se, kao Čeda Jovanović, nakndno krštavaju, pod stare dane, možda takav osećaj ne mogu da imaju).
Nezgoda je ako neko izabere da mu odredjena osoba bude "svedok na venčanju" (recimo - kum), ali kasnije, kada se deca rode, on ne zove kuma da ih krsti, jer sam daje imena svojoj deci, a možda i ne krstava decu u Crkvi... U takvom slučaju, ono "kumstvo" sa venčanja ima manje značaja, jer znam ljude koji, kada se venčavaju na brzaka, pokupe bilo koga za svedoka-kuma, he, he, he...
bauer. bauer. 08:12 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

Nezgoda je ako neko izabere da mu odredjena osoba bude "svedok na venčanju" (recimo - kum), ali kasnije, kada se deca rode, on ne zove kuma da ih krsti, jer sam daje imena svojoj deci

ja nikome ne bih poverio tako važnu stvar kao davanje imena deci. to je nešto sa čime i mi i oni moramo da živimo do kraja života. mislim, ja sam mogao sa kumom da sredim da to izgleda kao da im je on davao imena (kako je na kraju i ispalo), ali našoj deci smo imena dali mi. a pogotovo ne mogu da zamislim situaciju da se pojavi neki porodični kum koga nisam video nikada u zivotu, i sad, on me venčava i određuje mi deci imena? ovako, zadovoljni smo i mi a i oni.
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:57 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

Bauer
...ja nikome ne bih poverio tako važnu stvar kao davanje imena deci. to je nešto sa čime i mi i oni moramo da živimo do kraja života

Ma, slažem se ja sa tobom, Džeče. Danas je anahrono da kum daje ime detetu po svom ćefu, već se najčešće simuliraju stvari - kao kum daje ime, a odabrali su ga - roditelji.

Tu postoji jedan drugi problem. A šta ako su roditelji pogrešno odabrali? Šta ako dete, kada odraste, ne bude volelo ime koje su mu baš njegovi roditelji dali? A to se itekako dešava. (Nemoj reći: neka dete ćuti i trpi, jer su roditelji mnogo u njega uložili, pa mogu i da greše, he, he, he).

Pada mi na pamet jedna predivna knjiga američke Indijke Džampe Lahiri (Jhampa Laheeri), pod nazivom "Imenjak" (The Namesake). Ona obradjuje i to pitanje.

Izgleda da bi deci trebalo dati pravo da se prilikom punoletstva (ako ne još kada polaze u školu) izjasne da li su zadovoljna imenom koje su im nametnuli roditelji (roditelji često greše, koliko majki je imena dalo po nekim svojim bivšim simpatijama, mada su imena sama po sebi nekako glupava, ako se bolje razmisli; moguće je da je bilo očeva koji su svoje kćerke zvali "Merlinka", jer im se svidjala Merilin Monro, ili danas daju ime Monika po prelepoj Moniki Beluči), ili će nastaviti život sa novim imenom...

P. S. Znam ljude koji su živeli sa imenima koje su im davali pravi kumovi (dakle, ne roditelji), i to su doživljavali kao nekakvu svoju karmu, protiv koje je besmisleno buniti se....
bauer. bauer. 09:28 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

Tu postoji jedan drugi problem. A šta ako su roditelji pogrešno odabrali? Šta ako dete, kada odraste, ne bude volelo ime koje su mu baš njegovi roditelji dali?

Znam za slučaj. Moj drug iz detinjstva je bio bas nesrećan zbog imena koje su mu dali roditelji. Ali ga to nije sprečilo da se fino snađe u životu. Ime se može i zvanično promeniti u sudu, u Americi je to posebno lako. Moj drugar je izabrao neku vrstu kompromisa, služi se nadimkom koji je sam smislio i koji mu stoji i na poslovnim karticama, a zvanična dokumenta mu glase na pravo ime.

Ja sam inače malkice nezadovoljan svojim prezimenom koje ovde niko ne ume pravilno da izgovori, ali mi ne pada na pamet da ga menjam :)

P. S. Znam ljude koji su živeli sa imenima koje su im davali pravi kumovi (dakle, ne roditelji), i to su doživljavali kao nekakvu svoju karmu, protiv koje je besmisleno buniti se....

Pa ako su voleli ta imena onda je u redu, a ako nisu... ja bih se bunio.
ninasimone ninasimone 18:53 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

vladimir petrovic

I njegovo sveukupno životno ponašanje mi se svidja, pa se naježim kada sporadično naidjem na prizemne napade kao ono koje je sebi dozvolila Vesna Pešić... Sve u svemu, Kusturica jeste "personality".

Nisam mu pratila ceo opus 'zivotnog ponasanja' ali slusajuci ovaj njegov nedavni intervju sa Jugoslavom Cosicem na par mesta sam se zagrcnula. Negde posle 13-tog minuta, Jugoslav ga pita o reagovanju crkve na paradu. Tu se moze cuti da Kusturica nije cuo za Pahomija (wtf?!), da u svakoj organizaciji imate ekstreme, dijapazon misljenja, sve se otvara, eto i blogeri se neuljudno ponasaju prema patrijarhu (blogeri=Pahomije).... i sl. No, 'dijapazon misljenja' se odnosi i na njega pa moze da prica sta hoce.

A sto se tice tih medjusobnih prepucavanja Bregovica i Kusturice, mislim da to ima i jednu mnogo prizemniju, maltene adolescentnu, hormonalno/reproduktivni stranu. With all due respect, Bregovic je uvek bio frajer, Kusturica nikad. Lopovluk i umetnos' na stranu, pitaj bilo koju zenu (ok 90%, plus 10% muskaraca), i reci ce ti iz cuga s kim bi se radije valjala po (folklornom) senu. Ako kazu da nikad iz srednje skole u stvari ne izadjemo, mozda bi Kusturici pomoglo da opere onu kosu... Osim toga, tezak je ko' tuc. U njegovim filmovima, i kad se smejes, cigla ti u stomaku sve vreme. Ako nista drugo, Bregovic bar ima neku radost u sebi, i kad hoce da rastuzi, ne ubija maljem po glavi.


marco_de.manccini marco_de.manccini 18:57 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

ја мислим да је прање косе прецењено.
4krofnica 4krofnica 19:46 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

slazem se, meni svakako nepomaze..
u osnovnoj sam prala na 3nedelje, u srednjoj i kasnije nedeljom, sad na 3 dana, a nit sam lepsa nit pametnija, samo idem na gore...
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:21 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

ја мислим да је прање косе прецењено

Unfuckable Unfuckable 20:30 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

ја мислим да је прање косе прецењено.

a veličina pimpeka potcenjena
ninasimone ninasimone 20:44 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

Unfuckable
ја мислим да је прање косе прецењено.

a veličina pimpeka potcenjena

otkud potcenjena, cuo si sta kazu one medicinske sestre za Bregovica.
edit: Kusturici ne bi ni proveravale - zbog masne kose.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:50 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

edit: Kusturici ne bi ni proveravale - zbog masne kose.

sasvim tačno.
pa vi pričajte šta hoćete
4krofnica 4krofnica 21:00 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

hmm, dobra tema....



vidis, sestre po pravilu prilaze s'nogu, jer je uzglavlje uz zid......
sto znaci, kome nesmrde noge, gledaju...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:03 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

hmm, dobra tema....

dobra tema al se izbegava što bi je onda napravilo da bude tačno to što jeste
dobra tema za izbegavanje
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:05 26.09.2009

Re: Cenim obojicu


dobra tema al se izbegava što bi je onda napravilo da bude tačno to što jeste
dobra tema za izbegavanje

ni ne primeti da si uzela 400
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:07 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

ni ne primeti da si uzela 400

kako bre ne primeti, eto me tamo ispod tebe gde sve priznajem
Unfuckable Unfuckable 21:08 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

dobra tema za izbegavanje

ali je ovo - neizbežno

za njanju
4krofnica 4krofnica 21:12 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

(vidis ko skrece sa teme) 400,izem ti broj, ja sam na 26nesto prognozirala da ce biti 500.
ja sam zaista izbegla prvo sto mi je palo na pamet a to je da pitam g-dju Mancini kako stoje stvari kod vas, obzirom da se g-din Mancini izjasnio da neprihvata opstu kulturu pranja kose, pa uzevsi komentar vezano za Kustu, pa sad mi neprijatno..
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:12 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

za njanju

hvala, hvala
zaslužila sam - ceo dan kuvam, čistim i popravljam sve što je gospodja koja čisti kod mene zahebala.
ninasimone ninasimone 21:15 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

Unfuckable
dobra tema za izbegavanje

ali je ovo - neizbežno

za njanju

a meni nesto sto sam digla (khm, khm) temu iz mrtvih?
4krofnica 4krofnica 21:43 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

pravo da kazem, meni se nesto zaledilo sve, pa sam se odjavila da vidim da nisam banovana....
nego sad sam na Bilu koji me kill-uje sa dobro mjuzom, gde nevideh ranije..
Unfuckable Unfuckable 21:48 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

pa nije Bili džaba - Piton
ninasimone ninasimone 21:50 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

tnx unfi, predlazem ti da nick promenis u fuckable
4krofnica 4krofnica 21:56 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

ups.
cek nina, ne znam kakav je bio tvoj debatni tim u skoli, ali moj se hm..pa da kazem dobro kotirao....
mislim se- da se borimo za status 'najsexipilnije virtuelne torokuse'...
there can be only one!
Unfuckable Unfuckable 22:01 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

ejbg : hoćete plaketu, ja vam dam, sad jedna hoće da menjam nick a druga bi da debatuje oko plakete

...žennne
4krofnica 4krofnica 22:07 26.09.2009

Re: Cenim obojicu


over and out.
mirelarado mirelarado 22:08 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

Unfuckable
ejbg : hoćete plaketu, ja vam dam, sad jedna hoće da menjam nick a druga bi da debatuje oko plakete

...žennne


Анфе, враћај се ти на сличице, пре него што враг однесе шалу... :)))))
ninasimone ninasimone 22:09 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

4krofnica
ups.
cek nina, ne znam kakav je bio tvoj debatni tim u skoli, ali moj se hm..pa da kazem dobro kotirao....
mislim se- da se borimo za status 'najsexipilnije virtuelne torokuse'...
there can be only one!

sad si otvorila pandorinu kutiju, da ne kazem can of shit. Ima konkurencija da se naostri i eto ti cat fight na opste zadovoljstvo macora (plus si u prednosti sa tim anti-shampoo stavom )
Unfuckable Unfuckable 22:55 26.09.2009

Re: Cenim obojicu

ok izgleda da je i ova slička bila pod koprajtom, nema drugog objašnjenja za ovo brisanje
evo linka pa ....(linkove valjda neće da brišu ? )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana