B92 Blog    Članovi    Marko Jevtic    RIP BRIS (dodata akcija na Facebooku)

Marko Jevtic
10:08
UTO
29
SEP

RIP BRIS (dodata akcija na Facebooku)

29. septembar 2009. | 10:40 | Izvor: B92
Beograd -- Francuski državljanin Bris Taton, koga su fudbalski huligani pretukli u centru Beograda, umro je jutros, rečeno je za B92 u Urgentnom centru.

Navijač sam Partizana, rođen sam i odrastao (još uvek rastem) u Beogradu.. ali STIDIM SE.

REST IN PEACE BRIS

bris-fudbaler-afp-vr.jpg
Fudbaler Tuluza Andre Pjer Ginjak nosio
je majicu na kojoj je stajao natpis
„Hrabro Bris" kako bi pružio podršku
povređenom navijaču. /AFP/

 UPDATE: Svi koji koriste Facebook neka se pridruze akciji STOP NASILJU

link





Komentari (120)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic  10:23 29.09.2009
Preporuka: 5

ovo je konacan poraz

#Link  Replika: 7
.

kako idu oni grafiti?

bese 'pravda'...?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
libkonz  10:25 29.09.2009
Preporuka: 5

Re: ovo je konacan poraz

najtužnije je što će se za mesec dana sve ovo zaboraviti. do sledeće žrtve.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sesili  10:31 29.09.2009
Preporuka: 0

Re: ovo je konacan poraz

Stidim se i ja, ali to mladiću ne pomaže. Neka počiva u miru, a mi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  10:33 29.09.2009
Preporuka: 5

Re: ovo je konacan poraz

mikimedic
.

kako idu oni grafiti?

bese 'pravda'...?

da, upravo sam procitala na statusu kod jednog prijatelja na fb:

PRAVDA ZA BRISA.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  10:36 29.09.2009
Preporuka: 5

Re: ovo je konacan poraz

PRAVDA ZA BRISA.

da, sudska pravda.
40 godina robije.

stidim se užasno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobrosavljevic_m  10:38 29.09.2009
Preporuka: 5

Re: ovo je konacan poraz

PRAVDA ZA BRISA.

To ne postoji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doriangrey87  11:13 29.09.2009
Preporuka: 8

Re: ovo je konacan poraz

Da bi R.I.P. bio moguć, maksimalna kazna je neophodna. 40 njihovih godina za sve godine uskraćene Brisu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  15:21 29.09.2009
Preporuka: 0

Re: ovo je konacan poraz

Jelena Gall
mikimedic
.

kako idu oni grafiti?

bese 'pravda'...?

da, upravo sam procitala na statusu kod jednog prijatelja na fb:

PRAVDA ZA BRISA.



SRBIJO PROBUDI SE!



još spavate?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baka Evdokija i unuka Djina  10:43 29.09.2009
Preporuka: 14

...

#Link  Replika: 4
I šta ja sad da kažem?
Kojim argumentom da branim Srbiju kad se vratim na posao, šta da kažem Žan-luku, Martinu, Fransoa?
Gde je bila policija u sred centra grada, prolaznici, bilo ko?

Kako da opravdam, objasnim...

Strašno.
I koju će kaznu dobiti ti... ti... niži životni oblici!?!?!

Djina
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mikimedic  11:33 29.09.2009
Preporuka: 3

Re: ...

I šta ja sad da kažem?
Kojim argumentom da branim Srbiju kad se vratim na posao, šta da kažem Žan-luku, Martinu, Fransoa?
Gde je bila policija u sred centra grada, prolaznici, bilo ko?

Kako da opravdam, objasnim...

Strašno.
I koju će kaznu dobiti ti... ti... niži životni oblici!?!?!

Djina


Ovog sekunda pricah sa kolegama Francuzima

Jedna koleginica mi je letos sa puno entuzijazma pricala kako njen mladji brat sa drustvom planira vec par godina posetu Balkanu. Dogovorili se mladi ljudi i krenuli -- Hrvatska, more, Bosna (Bihac]-Sarajevo-Trebinje), Dubrovnik, Crna Gora, i na kraju -- Srbija. Slag na tortu, desetak dana u Beogradu.

Sa ushicenjem sam pratio njihovo putesestvije, davao im neke prakticne savete.... i feedback je bio da su je putovanje bilo njihov lifetime event, sa posebnim osvrtom na Beograd.

Krenuli su, srecom, nazad u Francusku par nedelja pre nego sto je Bris doputovao.

Le Monde podseca da je Partizan iskljucen iz UEFA kupa 2007. posle nereda u Mostaru.

Neka ti je laka zemlja, Bris
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baka Evdokija i unuka Djina  12:00 29.09.2009
Preporuka: 6

Re: ...

Kako da im kažem da je kazna za ovo čvrga?
Kako da kažem da će možda dobiti 3, 4 godine zatvora i to će ipak biti uslovna kazna, dakle ni dana robije?

"Moji" Francuzi su već toliko puta bili u Srbiji, vodila sam ih i u Guču, to su ljudi iz vrelih južnofrancuskih ravnica, prevodila sam im "Lađu francusku" i kako sad da im kažem da je Srbija pljunula na svoju čast i ne samo što nije mogla da spreči ta.... stvorenja, nego i sad, kad je već jedan život izgubljen, nema snagu i volju da kazni krivce?
Kako da kažem tim ljudima da smo spremni da platimo MILION dolara da vadimo onog košarkaša iz USA a nećemo ponuditi ni cent porodici ovog klinca?
Kako da kažem da nismo nacisti!?! Da ne smatramo svaki život Srbina vrednijim od života stranca?

Djina
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
quallcaillis  11:51 01.10.2009
Preporuka: 0

Re: ...

Slazem se da je ovaj dogadjaj tragican, i da problem huliganizma treba resavati hitno i efikasno, ali pljuvanje na dobre odnose Srbije i Francuske, dobre uspomene iz WW I, te onaj spomenik u kalemegdanskom parku posvecen bas Francuskoj, lepo su otpoceli Francuzi, ucestvovanjem u bombardovanju Srbije, te politickom podrskom istom....

Da me neko ne shvati pogresno, strasno mi je zao ovog mladica, ali njegova smrt nije razlog zahladjenja odnosa, pljuvanje na dobre odnose, Ladju Francusku, itd.... to su vec ucinili neki drugi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  15:29 01.10.2009
Preporuka: 2

Re: ...

lepo su otpoceli Francuzi, ucestvovanjem u bombardovanju Srbije, te politickom podrskom istom....

знаш,у доба мог одрастања ,моји, а и остали родитељи су говорили ,,ским си такава си"
ако ти не можепш да препознаш логички след који повезује ову просту реченицу са разлогом бомбардовања онда ниси вредан даљег разговора
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hamaeum  10:56 29.09.2009
Preporuka: 1

PRAVDA

#Link  Replika: 0
Stidim se ove zemlje, stidim se naroda kome pripadam. Ovo je sramota, da se na ovako surov način ugasi jedan mlad ljudski život. Jesmo li životinje ili ljudi. Dokle ćemo trpeti i tolerisati ova zlodela.
Da li postoji pravda za ove monstrume ?
Počivaj u miru Brise.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anastasija.p  11:13 29.09.2009
Preporuka: 0

RIP Bris

#Link  Replika: 18
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  11:22 29.09.2009
Preporuka: 0

Re: RIP Bris

Očekujem da pravosuđe pokaže strogoću i ovde - ovo je najbrutalnije ubistvo !

Potresena sam samom slikom tog mladog čoveka koju sam videla na TV, ne znam koju bih kaznu odrezala da sam sudija - ali to bi bila maksimalna kazna koja postoji u našem pravosuđu.

Saučešće porodici a njemu neka je laka zemlja.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
scabies  12:36 29.09.2009
Preporuka: 0

Re: RIP Bris

Najdublje saučešće porodici.
Ni 40ogodišnje kazne, ni novčana pomoć, ni spomenik na mestu tragedije neće umanjiti bol i gubitak porodici Brisa Tatona, ali će pokazati da Srbija želi da postane normalna zemlja. Da poqšava.

Navijač sam Partizana
Navijaš za Partizan ili si navijač Partizana? Razlika je velika. Posle svih događaja, oni koji sebe smatraju navijačima, a ne onima koji navijaju, opredelili su se mnogo više nego za klub koji žele da pobedi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Marko Jevtic  12:40 29.09.2009
Preporuka: 8

Re: RIP Bris


Navijaš za Partizan ili si navijač Partizana? Razlika je velika. Posle svih događaja, oni koji sebe smatraju navijačima, a ne onima koji navijaju, opredelili su se mnogo više nego za klub koji žele da pobedi.
s

ne slazem se sa ovim.. pusti mene da imam slobodu da se izjasnim kako ja hocu, a da to ne mora odmah da znaci da sam isti kao huligani...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
scabies  12:55 29.09.2009
Preporuka: 0

Re: RIP Bris

pusti mene da imam slobodu da se izjasnim kako ja hocu
Puštam. Zato i pitam.

da se izjasnim kako ja hocu, a da to ne mora odmah da znaci da sam isti kao huligani...
Meni ne znači da si isti, ali... Kada se svi normalni ograde od pripadnosti navijačima zbog svega čime je ime navijač iskompromitovano i kada na toj strani ostanu samo oni koji su to ime iskompromitovali, možda će biti nade da se protera nasilje sa stadiona. I da se tamo oqpljaju ljudi koji žele da odgledaju utakmicu i navijaju za svoj klub.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Marko Jevtic  13:01 29.09.2009
Preporuka: 5

Re: RIP Bris

scabies
Kada se svi normalni ograde od pripadnosti navijačima zbog svega čime je ime navijač iskompromitovano i kada na toj strani ostanu samo oni koji su to ime iskompromitovali, možda će biti nade da se protera nasilje sa stadiona. I da se tamo oqpljaju ljudi koji žele da odgledaju utakmicu i navijaju za svoj klub.


Ja mislim da normalni treba da se ponose da su navijaci, da stvarno navijaju za klub... a da ostale treba proglasiti huliganima, kriminalcima ili sl. .. pravim recima opisati ono sto oni jesu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  13:12 29.09.2009
Preporuka: 7

Re: RIP Bris

... Kada se svi normalni ograde od pripadnosti navijačima zbog svega čime je ime navijač iskompromitovano i kada na toj strani ostanu samo oni koji su to ime iskompromitovali

to je logika - kada se svi normalni ograde od pripadnosti srpskom narodu jer je mladic pobio ljude u srebrenici...

ne dajmo da se uzurpira ime

ja jesam navijac crvene zvezde i to znaci samo da sam se "opredelio za klub"
nista vise

ovi sto su ubili brisa tatona su ubice.
treba uhvatiti i osuditi i napadace i organizatore i inspiratore
svi su oni ubice
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
scabies  13:23 29.09.2009
Preporuka: 2

Re: RIP Bris

to je logika - kada se svi normalni ograde od pripadnosti srpskom narodu jer je mladic pobio ljude u srebrenici...
Hm. Kao pripadnik naroda se rađaš i to ostaješ do kraja života. Nije isto. Ne bira se.
Meni to više odgovara priči o tome da li si veruješ u Boga i živiš kao vernik ili se osećaš pripadnikom neke određene crkve. Kada SPC propagira sumnjive vrednosti i stavove, ne treba da prestaneš da budeš pravoslavni hrišćanin, ali možeš da prestaneš da pripadaš SPC. Ali i ne moraš. Stvar izbora. Ali meni lično ipak govori... Možda zato što se ne razumem dovoljno ni u navijanje ni u crkvu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  13:28 29.09.2009
Preporuka: 6

Re: RIP Bris

Kao pripadnik naroda se rađaš i to ostaješ do kraja života. Nije isto. Ne bira se.

opet ...
pripadnost naciji je nesto sto osecas. nesto cemu si naucen. i (vrlo vazno) nesto sto nije postojalo pre 250 godina...
isto biras

ali nije to bitno
neka bude primer koji si dala

pripadnost nekoj crkvi jedno (ili vise) zlocinaca ne moze obeleziti sve pripadnike te konfesije kao zlocince
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
scabies  13:40 29.09.2009
Preporuka: 1

Re: RIP Bris

pripadnost nekoj crkvi jedno (ili vise) zlocinaca ne moze obeleziti sve pripadnike te konfesije kao zlocince
Mislim da si me pogrešno shvatio. Odgovornost za pojedinačna dela je uvek individualna. Nikako ne mislim da su svi navijači isti.
A naši izbori nas ipak mnogo određuju. Zato ih treba pažljivo praviti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
corn mouth  13:41 29.09.2009
Preporuka: 1

Re: RIP Bris

Hm. Kao pripadnik naroda se rađaš i to ostaješ do kraja života. Nije isto. Ne bira se.

mogu da prihvatim da se kao majmun radjas i to ostajes do kraja zivota.
ali sta bioloski odredjuje pripadnost jednom narodu i na taj nacin ne moze da se bira?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blue rider  14:05 29.09.2009
Preporuka: 3

Re: RIP Bris

Kakav je mentalni sklop ljudi koji su u stanju da se loze na sportske klubove potpuno gubeci kompas? Bez obzira da li je za tuchu ili za pevanje, ne kapiram da su ljudi u stanju tu kolicinu energije i emocije da bacaju u vetar a da u isto vreme nisu isli u skollu da vide kako im deca uce 100 godina a zenu nisu izveli na pice isti broj godina.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  18:04 29.09.2009
Preporuka: 3

Re: RIP Bris

Hm. Kao pripadnik naroda se rađaš i to ostaješ do kraja života. Nije isto. Ne bira se.

nije tacno.
pripadnost naciji je nesto sto osecas. nesto cemu si naucen.

tacno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  21:28 29.09.2009
Preporuka: 2

Re: RIP Bris

@AO - definitivno gubi(te) vreme. baska sto se ne bih kladila u moderatorski prag tolerancije (ovo nije na tvoj racun, razume se)
@vishnja - e, nemas pojma koliko me mrzi da lupam preporuke na komentare po blogu. cast izuzecima :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  21:33 29.09.2009
Preporuka: 7

Re: RIP Bris

anenene :)))

ovo je fini masivni napad sa svih strana naokolo - bio i kod Tibora jedan slican.

lepi zlocudi trol - skolski primer: neko je banovan na blogu b92 jer se izjasnio kao Srpkinja.

e pa nece da moze, i nece da je bilo: kako ja razumem, veliki (verovatno - vecinski) broj ljudi sebe ovde dozivljava kao osobe srpske nacionalnosti.
i nista nikog ne sprecava da govori o toj Srbiji sve sto misli (u rasponu od EL do Wu-a ili od - aj malo ekstreme - Domazeta do Srkija) - sve dok misli, a pajz slucajnosti: i govori - a ne arlauce.

i onda se pojavi smutljivac i uvlaci ljude u cist spin o naciji na ovom blogu o ubijenom momku, a i vi se primate ko veverice.
pali bre, sljame jedan! hbo vas stormfront - aj se tuci sa mnom 1:1, ako smes :)
(tanka, gipka, brza, teska obuca)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  21:34 29.09.2009
Preporuka: 1

Re: RIP Bris

Такав је дан, Јелена, не треба штедети.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  21:36 29.09.2009
Preporuka: 0

Re: RIP Bris

@AO - definitivno gubi(te) vreme

znam ali mi zao ...
sta cu kad sam veverica
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  21:41 29.09.2009
Preporuka: 1

Re: RIP Bris

(tanka, gipka, brza, teska obuca)

пази се обожава да носи мартинке,чудно жемско
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  22:55 01.10.2009
Preporuka: 0

Re: RIP Bris

i (vrlo vazno) nesto sto nije postojalo pre 250 godina...


ovo je u stvari dobra poenta cele price to sto zivim ovde ne znaci da se bih se morao osecati pripadnikom ovog naroda, mogu da budem i nacionalno neopredeljen.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  11:16 29.09.2009
Preporuka: 0

Užas ! Užas !

#Link  Replika: 4
Ne znam više kakav komentar napisati !
Osećam nekakvu mešavinu tuge i stida.
Neka mu je laka zemlja.
A za nas pitanje: Hoće li se ovakva ulična zverstva ponavljati?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  11:25 29.09.2009
Preporuka: 3

Re: Užas ! Užas !

loader
Ne znam više kakav komentar napisati !
Osećam nekakvu mešavinu tuge i stida.
Neka mu je laka zemlja.
A za nas pitanje: Hoće li se ovakva ulična zverstva ponavljati?!

Stidim se!
Kad će ovaj grad da se probudi?
Svi u Pionirski park, u petak 2. oktobra u 16 sati.

"Organizacioni odbor skupa građanske solidarnosti
Vas poziva
Na javni skup
„Odgovor građana na nasilje“
Između ostalih na skupu će Vam se obratiti:
Branko Cvejić, Ružica Đinđić, Gorčin Stojanović, Srđan Dragojević, Želimir Žilnik, Tanja Vojtehovski, Biljana Cincarević, Kokan Mladenović, Srbijanka Turajlić, Ivan Tasovac..."


Nadam se da neće Dačić da zabrani skup.
I nadam se da će i Tadić da prisustvuje.

J. Bogojević

P.S.. Molim bez trolovanja i pokažite građanku hrabrosti i odgovornost i dođite na skup.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
omega68  11:47 29.09.2009
Preporuka: 0

Re: Užas ! Užas !

Neka mu je laka zemlja.
A za nas pitanje: Hoće li se ovakva ulična zverstva ponavljati?!

samo da ponovim
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  16:10 29.09.2009
Preporuka: 3

Re: Užas ! Užas !

A za nas pitanje: Hoće li se ovakva ulična zverstva ponavljati?!

Svakako i u drugim EU državama nije ništa bolje.

Pre nekoliko dana u Nemačkoj na stanici u Münchenu ubijen čovek zato što se suprotstavio huliganima koji su maltretirali decu. Oko 15 ak građana posmatralo ubistvo a niko nije reagovao.

Pre neku nedelju u Roterdamu (Holandija) gomila razjarenih poludelih huligana bukvalno ratovala sa policijom jedan mrtav a policajci ispalili preko 200 (dvesta bojevih metaka) u samo odbrani.

Sistem kominikacija C 2000 (Motorola) policije, vatrogasaca i hitne pomoći (plaćen oko 1 milijardu evra) potpuno zakazao, istraga u toku.

Naravno i kod drugih nije ništa bolje.

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  11:08 30.09.2009
Preporuka: 4

Re: Užas ! Užas !

Naravno i kod drugih nije ništa bolje.

sad mi je mnogo lakše zbog toga!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  11:25 29.09.2009
Preporuka: 1

minimum

#Link  Replika: 5
je da se nekoj nezavučenoj viđenoj ulici da ime po njemu. To ga neće vratiti među žive, ali će se bar stalno da se čuje njegovo ime i pamtiće se šta mu se ovde desilo.

Što se tiče toga šta treba raditi Govedima, mašta mi staje - ništa mi ne zvuči dovoljno loše.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  15:15 29.09.2009
Preporuka: 1

Re: minimum

maksa83
je da se nekoj nezavučenoj viđenoj ulici da ime po njemu.


Za pocetak, nadam se da su na mestu gde je ubijen gradjani poceli da ostavljaju bukete cveca. Sto vise to bolje. To se obicno tako radi, lak nacin da se javno iskaze tuga za Brisom i saucesce i solidarnost s njegovom porodicom.

To je prvo sto bih jutros uradio da sam u Beogradu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  18:20 29.09.2009
Preporuka: 3

Re: minimum

nadam se da su na mestu gde je ubijen gradjani poceli da ostavljaju bukete cveca

a gde je ubijen?

zanimljivo, to je nekako promaklo.
u celoj onoj guzvi oko parade on je bio samo jedan od... - a evo, vidi, sad vise nije. ali nema teksta o tome, niti o njemu samom - ima samo lament i ovo:
dodata akcija na Facebooku

akcija?
ako postoji ista gore od delegiranog aktivizma, to je "klik" fb aktivizam.

(kakva akcija? akcije imaju cilj, hej - ? decko je ubijen, a pogledaj ga samo, dole nize na blogu!
da se razumemo, klikcem i ja ispotiha, ali to mi dodje kao potvrda nemoci - kao jutarnja kafa na nizak pritisak)

hble vas akcije i ovakvi tekstovi, ako treba da se pamti - a treba - moglo je ovde da se izadje sa nekakvim cinjenicama, za pocetak.

covek je do jutros ziveo a sad ne zivi vise bre. u ovom gradu su ga ubili.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  21:33 29.09.2009
Preporuka: 2

Re: minimum

a gde je ubijen?

zanimljivo, to je nekako promaklo.


kafic, valjda irish pub, tako nekako.

kopiram jedan komentar sa FB, uz ogradu - ne znam koliko je verodostojan. ali je upecatljiv:

Dečko je došao u Srbiju jer je čuo da su ljudi gostoljubivi a provod vrhunski!Sedeo je pet dana sa ekipom u istom kafiću u dresu reprezentacije Srbije,pozdravljao prolaznike sa podignuta tri prsta,učio naš jezik od konobara...

P.S. ovaj komentar je sa privatnog FB-naloga, nema veze sa "FB aktivizmom" koji je besmislica.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  11:12 30.09.2009
Preporuka: 1

Re: minimum

da se nekoj nezavučenoj viđenoj ulici da ime po njemu
Recimo baš Obilićevom vencu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  11:41 30.09.2009
Preporuka: 0

Re: minimum

Bili Piton
maksa83
je da se nekoj nezavučenoj viđenoj ulici da ime po njemu.


Za pocetak, nadam se da su na mestu gde je ubijen gradjani poceli da ostavljaju bukete cveca. Sto vise to bolje. To se obicno tako radi, lak nacin da se javno iskaze tuga za Brisom i saucesce i solidarnost s njegovom porodicom.

To je prvo sto bih jutros uradio da sam u Beogradu.

Sinoć je u Narodnom Pozorištu pre početka opere "Rigoleto" minutom ćutanja odata pošta preminulom mladiću. Tišina je bila strašna, svi smo stajali i u tom trenutku mislim da nismo osećali samo saučešće već pomešano i tugu i stid i bes što se sve to dogodilo.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KRALJMAJMUNA  11:30 29.09.2009
Preporuka: 11

Ko će da zaustavi ovo

#Link  Replika: 0
Stalno se događaju ovakve stvari i vrlo brzo se zaboravljaju. I kod nas i u svetu. Možda u svetu brže rade korektivne zakonske i druge mehanizme. Ali vrhunskom sportu a pogotovo fudbalu je , izgleda, imanentno ovakvo ponašanje. Mene najviše brine što gledam klince u Beogradu i po Srbiji kojima ništa nije sveto. Ni roditelji, ni prijatelji, ni ljudi, ni deca. Ni tuđe stvari. Ni tuđe potrebe. Ništa. I zato za početak političari i vodeći ljudi u klubovima i vodeći ljudi u najuticajnijim konfesijama u Srbiji treba da izađu i da kažu jasno glasno: STOP, vi ste budale, vi niste naši navijači, vi niste naši vernici, vi nam ne trebate. A sudovi i tužilaštva imaju dovoljno prostora za kazne i postojećim zakonskim okvirima. Ali nema političke volje, očigledno. Ni morala.
Najgore od svega je što je veličina npr. krsta koji neko nosi u kolima ili oko vrata obrnuto proporcionalna moralu i navikama koje poseduje taj čovek. Što niži nivo morala to veći krst. Uglavnom. Nisam se baš najbolje izrazio, ali nisam ni sabran, iako sam očekivao ovakav ishod za Francuza.

Da li znate ko su: Aleksandar Radović, Mirko Radovanović, Živorad Šišković, Dobrica Dimitrijević, Bojan Majić, Radovan Milošević, Petar Sedlak, Aleksandar Panić, Dušan Penić, Rejmond Doneli, Matteo Bagnaresi,...
Ako ne znate možete pogledati ovde i ovde i ovde i ovde i ovde
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  11:42 29.09.2009
Preporuka: 1

Zlocin i kazna

#Link  Replika: 0
Daleko od toga da se stidim sto sam Srbin i navijac Partizana, ali svakako mislim da je sramota sto se ovo desilo, i nadam se da ce odgovorni da budu kaznjeni kako treba..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  11:43 29.09.2009
Preporuka: 1

Samo hrabro, Brise

#Link  Replika: 0
[quote"]Hrabri Brise...
Courage Brise"

Samo hrabro, Brise.

Greska ipak ne menja poruku.

Strasno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  11:51 29.09.2009
Preporuka: 0

.

#Link  Replika: 0
Strasno, tuzno, uzasno.
Da vidimo Dacicevu policiju, pravdu Tadiceve drzave na delu. Trideset dana pritvora su idiotizam za zlikovce i ubice koji haraju Beogradom. Jedan od ubica je cak pusten da se branoi sa slobode.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
veta92  11:54 29.09.2009
Preporuka: 3

Bris

#Link  Replika: 0
Sta reci sada? Za Brisa prekasno, a bojim se da je i za nas. Nece ovde biti pravde, niko nece lezati 40 godina na robiji, niko porodici brutalno ubijenog mladica nece isplatiti odstetu od 1000 000$ jer smo ih vec potrosili oslobadjajuci krivice iste takve ubice i huligane i poslali jasnu poruku svima na cijoj smo strani. Malo je reci da sam zgrozena...I plasim se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
my world  12:00 29.09.2009
Preporuka: 1

BRICE

#Link  Replika: 0
Pocivaj u miru na nebeskom raju..gde ce te svi voleti i ljubiti
Tamo,gde Srpskih huligana nikad biti nece

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
e011  12:10 29.09.2009
Preporuka: 0

RIP

#Link  Replika: 2
Da se to desilo nasem navijacu tamo negde verovatno bi se izjalovila neka teorija zavere protiv Srbije. Kao,mrzi nas ceo svet. Bas me cudi sto nas mrzi kad dozvoljavamo da maloletni delikventi koji su (nadam se!) u manjini salju ovakvu sliku o nama i kreiraju ne samo nasu, vec i sudbinu onih koji nam dolaze.
Sve sto u ovom trenutku mogu da vidim je anarhija i netolerancija protiv koje jos uvek niko nista ne preduzima onako kako bi trebalo. Nazalost!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  12:28 29.09.2009
Preporuka: 1

Re: RIP

e011
Da se to desilo nasem navijacu tamo negde verovatno bi se izjalovila neka teorija zavere protiv Srbije. Kao,mrzi nas ceo svet. Bas me cudi sto nas mrzi kad dozvoljavamo da maloletni delikventi koji su (nadam se!) u manjini salju ovakvu sliku o nama i kreiraju ne samo nasu, vec i sudbinu onih koji nam dolaze.
Sve sto u ovom trenutku mogu da vidim je anarhija i netolerancija protiv koje jos uvek niko nista ne preduzima onako kako bi trebalo. Nazalost!


vrlo slicne stvari se jesu desavale, pa su opet nasi proglasavani za huligane i razbojnike, nasi ambasadori i zvanicnici stranih zemalja nisu obilazili nase povredjene navijace, nikog nije bilo briga.

Na primer, jos nisam cuo da neko nece da ide u Rim zato sto je tamo pre neku godinu izboden navijac Partizana. Niti da neko ovde, a kamoli u celom svetu ima sliku o Rimu kao anarhicnom i nebezbednom mestu..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
e011  12:41 29.09.2009
Preporuka: 0

Re: RIP

''U ovom trenutku'' je bitan deo teksta...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  12:18 29.09.2009
Preporuka: 1

nek mu je laka crna zemlja

#Link  Replika: 4
Zašto kod nas ne počne prodaja karata za utakmice isključivo uz neku legitimaciju, snimanje tribina i sl., da se konačno stane divljaštvu na put
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  12:28 29.09.2009
Preporuka: 0

Re: nek mu je laka crna zemlja

sad sam čula na vestima b92 da marko karadžić poziva na miran protest sutra na trg republike u 11.30 sati.
protest organizuje ministarstvo za ljudska i manjinska prava.
sigurno će se ta vest ponoviti danas nekoliko puta.

tv studio B
Utorak, 29. septembar u 20.00

Otkud ovoliko nasilja na ulicama Beograda u poslednjih mesec dana? Ko stoji iza napada na strane državljane? Kako se izboriti sa huliganima na stadionima?

Gosti emisije U CENTRU:
MARKO KARADZIĆ, državni sekretar u Ministarstvu za ljudska i manjinska prava
SLOBODAN VUKOLIĆ, načelnik Uprave policije za Beograd
PETAR BOKUN, neuropsihijatar


sigurno će i ovde biti više reči o protestu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bgbgbg  13:22 29.09.2009
Preporuka: 4

Re: nek mu je laka crna zemlja

PETAR BOKUN, neuropsihijatar


Odakle ovoga iskopavaju?
To je covek koji je pre nekoliko meseci u emisiji "Utisak nedelje" nalupao gomilu strasnih gluposti (na primer, da majke namerno kupaju decu u hladnoj vodi ne bi li se razbolela, pa muz iz saosecanja ostao sa tom svojom zenom!)

Od njega tesko da ce se neka ozbiljnija analiza na ovu temu cuti.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  16:23 29.09.2009
Preporuka: 2

Re: nek mu je laka crna zemlja

da majke namerno kupaju decu u hladnoj vodi ne bi li se razbolela, pa muz iz saosecanja ostao sa tom svojom zenom!)

a ti imaš uvid u psihijatriju pa znaš da lupeta,il to onak ti nebi pa znači niko ne bi,el ti palo nekad na pamet da pričitaš recimo sudsku medicinu ili tako neko štivo,čisto onako zbog obaveštenja
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
west1980  21:07 29.09.2009
Preporuka: 0

Re: nek mu je laka crna zemlja

Exitus Letalis
sad sam čula na vestima b92 da marko karadžić poziva na miran protest sutra na trg republike u 11.30 sati.
protest organizuje ministarstvo za ljudska i manjinska prava.
sigurno će se ta vest ponoviti danas nekoliko puta.

tv studio B
Utorak, 29. septembar u 20.00

Otkud ovoliko nasilja na ulicama Beograda u poslednjih mesec dana? Ko stoji iza napada na strane državljane? Kako se izboriti sa huliganima na stadionima?

Gosti emisije U CENTRU:
MARKO KARADZIĆ, državni sekretar u Ministarstvu za ljudska i manjinska prava
SLOBODAN VUKOLIĆ, načelnik Uprave policije za Beograd
PETAR BOKUN, neuropsihijatar


sigurno će i ovde biti više reči o protestu.

eto vam prilike za reprizu.ali ovo bi trebalo biti povorka zalosti.a ne parada kiceraja i nastranosti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
anagardboo  13:35 29.09.2009
Preporuka: 0

tuga

#Link  Replika: 1
i vishe nishta nemam da dodam....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rapunzel  13:55 29.09.2009
Preporuka: 0

Re: tuga

vishe nishta nemam da dodam
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
markons222  13:37 29.09.2009
Preporuka: 5

..vec vidjeno

#Link  Replika: 0
Huligani su uspeli da ubiju Brisa. Mozda su mislili da tako treba i da je fizicki napad drustveno prihvatljiva norma ponasanja, a zasto i ne bi?

Miladin Kovacevic je fizicki napao i povredio Brajana Stajnhaure koji je zavrsio u bolnici i na svu srecu ostao ziv, za razliku od nesretnog Brisa. Drzava je platila milion dolara odstete, klub u Vrbasu ga je odmah primio u svoje redove, pojedine stranke su ga svojatale i setale po skupstini, pomogli su coveku da upise pravni fakultet i ceka ga posao u "renomiranoj" advokatskoj kancelariji...

Epilog ...

Neka mu je laka crna zemlja, a nama neka bog pomogne.

Plasim se da ce biti mnogo onih koji ce hteti da organizuju moleban.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
toma miletic  13:39 29.09.2009
Preporuka: 1

krivica

#Link  Replika: 4
svi se verovatno stidimo....i sve nas je sramota...

ja barem imam jednu satisfakciju.....bio sam u pravu......da smo stoka!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  13:52 29.09.2009
Preporuka: 1

Re: krivica

toma miletic
svi se verovatno stidimo....i sve nas je sramota...

ja barem imam jednu satisfakciju.....bio sam u pravu......da smo stoka!


Nismo MI stoka, MI smo zarasli u KOROV. Vreme je sa plevljenje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
markons222  13:56 29.09.2009
Preporuka: 2

Re: krivica

toma miletic
svi se verovatno stidimo....i sve nas je sramota...

ja barem imam jednu satisfakciju.....bio sam u pravu......da smo stoka!


Stoka to ne radi. Mi smo na stepenici ispod.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drmomir  14:00 29.09.2009
Preporuka: 3

Sta reci...

Sta ti je danas navijanje... A kad bi mi bar sa tv-a sklonili onu degenericnu reklamu za lav pivo, da je ne gledam vise. Kakve svinje bog te jebo!! Najgore od najgorih! Znate na koju mislim, oni sto idu na utakmicu ko u rat. Ono, mozda sam i ja glup pa ne kapiram neke stvari... Doslo je neko drugo vreme. RIP decko.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  16:20 29.09.2009
Preporuka: 1

Re: krivica

Nismo MI stoka, MI smo zarasli u KOROV. Vreme je sa plevljenje.

Korov se ne plevi već uništava.

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mrdax  13:59 29.09.2009
Preporuka: 4

Strahota

#Link  Replika: 1
Zssto je ubijen? Jer je iz druge drzave i navija za drugi klub.
Kako je ubijen? Mucki su ga napali i ubli zverski po principu 10 na jednog.
Gde? U centru Beograda!

Zadnjih mesec dana je jednostavno bilo neverovatno lose.Pregrst napada na strance,zabrana okupljanja...
U ponedeljak je 5. oktobar.
Zalosno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
alenbihorac  14:28 29.09.2009
Preporuka: 2

Re: Strahota

Strašno i sramota i nadam se da će počinioci dobiti zaslužene kazne a ne kao pijani major koji je u Leskovcu pregazio dijete i dobio tri i po godine!!!!!
Svi zlikovci trebaju da budu kažnjeni a ne samo selektivno...........kada će država da organizuje i javni skup za ubistvo Rajka Panića (državni službenici su ga ubili na isti način kao partizanovci nesrećnog Francuza) i svih ostalih žrtava nasilja...............na žalost, cijela ova priča mi zvuči krajnje selektivno i predstavlja propagandu namenjenu inostranim medijima...........nema tu ni trunke iskrenosti i saosećanja.....sve je to jedna velika reklama.
Marva ubila Francuza, digla se prašina i država organizuje nekakav skup..............lepo, ali gde je ta država bila sa svojim skupovima kada su ubijali Panića i kada je onaj mladić, njihovom greškom izgoreo u ambasadi?????????
Nije ih nigde bilo jer nisu mogli da ućare jeftine političke poene....
I još nam kažu da će ukinuti razne ekstreme poput obraza, 1389, navijača...........lepo, ali bojim se da se i to ne desi nekako selektivno, jer oprostite, onda bi trebalo ukinuti i Trivunčevu anarhosindikalnu inicijativu pošto je to organizacija koja se otvoreno bavi nasiljem i terorizmom (paljenje ambasade).
Bojim se da će sve ispasti "pojeo vuk magarca"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  14:29 29.09.2009
Preporuka: 0

REP

#Link  Replika: 0
Repose en paix Brice.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  15:12 29.09.2009
Preporuka: 0

Svi normalni ....

#Link  Replika: 0
se stide .... Neki i plaču... Kao ja... Želela sam da se oporavi...Zaista jesam.... Jer,godište je "moje" dece i nije zaslužio da dođe kod nas i bude tako svirepo ubijen..... Sada se nadam da će tužilaštvo podneti prijavu za ubistvo.... I da će ubice odgovarati... Ako ne pred domaćim,onda pred stranim sudovima.... Nikako ne smeju proći bez kazne !!!

Ovo mi je jedan od najjtužnijih dana.... Koji bi trebala da slavim,a sada ni to nemam snage.... Jer me ova vest dotuče sasvim....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dali76  16:00 29.09.2009
Preporuka: 1

.

#Link  Replika: 0
Koliko covjek moze biti bijedan I jadan. Koliko je Hobbes u pravu govore nam ovi huligani.
Sto se mene tice rado bih ih video pred sudom ,recimo ovdje u Teksasu.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  16:30 29.09.2009
Preporuka: 23

U proshli chetvrtak u tri sata popodne...

#Link  Replika: 30
...ubijen je, na slican nacin kao i mladi Francuz, dakle kao pas, shesnaestogodishnji Derrion Albert. No Serbs or fascists or football hooligans involved. Sasvim je moguce da ce mnogi od vas posle ove rechenice odustati od chitanja daljeg teksta i diskvalifikovati ga kao nekakav pokushaj opravdanja. Ja im toplo preporuchujem da to urade jer sam sasvim siguran da im se nastavak nikako nece dopasti.

Prosto je neverovatno (makar meni) da i pametni ljudi, poput Vuchka, na smrt nesretnog Francuza reaguju prvenstveno politichkim optuzhbama. O otvoreno ispoljenom autorasizmu da i ne govorim. Ja ne shvatam uporno odbijanje da se prihvati chinjenica da je prisustvo velikog broja potpuno obezljudjenih individua civilizacijski a ne politichki problem. Ja ne shvatam upornu tendenciju da se ovaj neverovatno veliki problem svodi na optuzhivanje trenutno ili tradicionalno omrznutog politichara. Ja ne shvatam uporno odbijanje da se shvati da totalno odsustvo uvazhavanja tudjeg zhivota, kada preraste iz drushtvene patoloogije u statistichku pojavu, moze da proistekne samo iz totalnog otudjenja i beznadja i beznadjem i otudjenjem izazvanog neposhtovanja sopstvenog zhivota.

Nikakva smena politichara, sama po sebi, nece reshiti problem postojanja ljudi-neljudi. Sunovrat u koji je upala Srbija u poslednjih dve decenije ne mozhe se reshiti samo smenom politichara. Potrebno je mnogo vishe od toga. Potreban je opshti drushtveni (bozhe kako ovo samoupravno zvuchi) napor da se situacija poravi. Moguce da je potreban napor nadljudski i sa sasvim neizvesnim ishodom, dobar deo planete od kako zna za sebe prozhivljava nightmare kroz koji prolazi Srbija poslednjih dvadesetak godina. Ali druge nema, nikakve smene i smrtne kazne to nece reshiti. Pogledajte malo oko sebe.

I zashto vam ja ovo pricham. Da bi vam popovao? Not this time. Iskreno sam isprepadan (u nedostatku bolje rechi) time shto u ovom istina malom ali svakako natprosechnom uzorku Srbije (da se i ja jednom slozhim sa Ciribiribickom) ne vidim nishta drugo do lujde koji uporno nabijaju glavu u pesak i koje ne razumem sa jedne strane, i, sa druge strane, beskrupulozne politikantske oportuniste koje razumem ali prezirem. Spreman sam da svakom od vas uchesnika na ovom blogu (i onom susednom za koji sam na permanentnom sluzhbenom putu) koji mi kaze da sebe ne vidi ni u jednoj od gore navedene dve grupe poverujem i da se u znak izvinjenja za nepravednu a teshku optuzhbu samobanujem na nedelju dana. Dodushe, pitacu vas za godinu dana da mi kazhete chime ste zasluzhili moje poverenje i izvinjenje.

A u medjuvremenu, evo vam link na tekst koji, po mom skromnom mishljenju, mnogo pravichnije raspodeljuje kritiku na us and them. Videcete da je sasvim moguce udeliti fair share krivice politicharima, i to ne samo trenutno ili tradicionalno neomiljenim, a da se pri tome ne nabija glava u pesak. Dakle napred. Niko vam (otvoreno) ne brani da pokushavate da menjate politichare ali vam isto tako niko ne brani da pokushate da menjate sebe. Za pochetak bi mogli da prestanete da krivite za sve loshe shto vidite oko sebe one koji ne misle isto kao vi. Ako nishta drugo bice vas vishe spremnih za promenu politichara...

A sada lista (onih kojima dugujem izvinjenje).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
crossover  20:38 29.09.2009
Preporuka: 2

Re: U proshli chetvrtak u tri sata popodne...

Domazet
Videcete da je sasvim moguce udeliti fair share krivice politicharima, i to ne samo trenutno ili tradicionalno neomiljenim, a da se pri tome ne nabija glava u pesak. Dakle napred. Niko vam (otvoreno) ne brani da pokushavate da menjate politichare ali vam isto tako niko ne brani da pokushate da menjate sebe. Za pochetak bi mogli da prestanete da krivite za sve loshe shto vidite oko sebe one koji ne misle isto kao vi. Ako nishta drugo bice vas vishe spremnih za promenu politichara...

Препорука Домазете.
Одавно нисам прочитао бољи коментар.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  21:12 29.09.2009
Preporuka: 3

Re: U proshli chetvrtak u tri sata popodne...

А ја одавно не прочитах гори.

Да би она линкована прича на било који начин била релевантна требала би да гласи овако:

Тридесет силеџија, што из Саутсајда, што из Гарија, је организовано, пред кошаркашки меч између Булса и Рапторса, упало у ресторан у центру Чикага и, без икаквог повода, сурово претукло неколико туриста из Торонта. Један од повређених Канађана је данас подлегао задобијеним повредама.


А о овоме
Nikakva smena politichara, sama po sebi, nece reshiti problem postojanja ljudi-neljudi. Sunovrat u koji je upala Srbija u poslednjih dve decenije ne mozhe se reshiti samo smenom politichara. Potrebno je mnogo vishe od toga. Potreban je opshti drushtveni (bozhe kako ovo samoupravno zvuchi) napor da se situacija poravi.

само могу да кажем да друштвене промене које политичари не желе не могу настати док су они на власти. С другим речима, оставке или смена неспособних или заосталих, оних који намерно или својом неспособношћу омогућавају насиље и неред у којима се криминалци најбоље сналазе, саме по себи ништа не решавају, али су неопходне.

Румуни имају изреку ”не прави се бич од гована”.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  21:43 29.09.2009
Preporuka: 1

Re: U proshli chetvrtak u tri sata popodne...

Румуни имају изреку ”не прави се бич од гована”.

a ni pita, ako cemo da ostanemo pri srbiji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  21:46 29.09.2009
Preporuka: 1

Re: U proshli chetvrtak u tri sata popodne...

Не смем много да помињем Србију, оптужиће ме поново да сам националиста.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  21:52 29.09.2009
Preporuka: 2

Re: U proshli chetvrtak u tri sata popodne...

marco_de.manccini
Не смем много да помињем Србију, оптужиће ме поново да сам националиста.


A ne smes bogme ni da zucnes da u toj istoj Srbiji nesto ne valja, i to duboko, odmah ce ti skociti u oci da si srbomrzac (koji seiri).

Ili jos gore, reci ce ti da je to civilizacijski problem i imputirati ti da si uskih svetonazora ako to ne vidis.

Prema tome nema ti spasa, sta god da kazes.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  22:05 29.09.2009
Preporuka: 4

Ja se iskreno nadam...

Да би она линкована прича на било који начин била релевантна требала би да гласи овако:

Тридесет силеџија, што из Саутсајда, што из Гарија, је организовано, пред кошаркашки меч између Булса и Рапторса, упало у ресторан у центру Чикага и, без икаквог повода, сурово претукло неколико туриста из Торонта. Један од повређених Канађанина је данас подлегао задобијеним повредама.
...da te je nekakva lichna, ideoloshka ili shta ja znam kakava netrpeljivost naterala da napishesh ovo. Jer ako je tebi u celoj prichi u kojoj je deset, dvadeset, trideset neljudi zverski umlatilo jednog choveka najvazhnije to shto su ti neljudi navijachi a chovek stranac onda mogu samo da ti kazhem da nisi mogao na bolji nachin da pokazhesh koliko si duboko nabio glavu u pesak. Iz tog jednog jedinog linka koji sam prilozhio sasvim je jasno da neljudi ima i medju nenavijachima. I trebalo bi da bude jasno da nije navijanje i/ili pripadnost ekstremnim politichkim partijama uzrok krajnjem otudjenju i obezljudjenosti vec upravo obrnuto, posledica tog otudjenja i obezljudjenosti.

само могу да кажем да друштвене промене које политичари не желе не могу настати док су они на власти. С другим речима, оставке или смена неспособних или заосталих, оних који намерно или својом неспособношћу омогућавају насиље и неред у којима се криминалци најбоље сналазе, саме по себи ништа не решавају, али су неопходне.

Румуни имају изреку ”не прави се бич од гована”.
Sasvim si u pravu u analizi ovoh nedovoljih ali neophodnih uslova. Ali shto stajesh tu. Ono shto ja pokushavam da kazhem je da, kada je sasvim izvesno da bregu ne pada na pamet da se pomera, Muhamedu ne sme da bude teshko da se digne na noge lagane. Kada pojedinci u Srbiji prestanu da za sve shto ne valja kritikuju one drugachije (da li po naglasku, boji kozhe ili uchestalosti poseta zubaru u ovom konkretnom sluchaju sasvim nebitno) bice im lakshe da prepoznaju beskrupulozne tipove koji im podelu na NAS i NJIH bacaju kao kosku koja im omogucava da SVI ZAJEDNO ostanu na i oko vlasti.

I na kraju, poshto stvarno ne zhelim da se prepirem na ovom threadu, da se zaklonim iza uvazhenog Gautame Sidarte. Najefikasnijii nachin da pochnes da menjash svet oko sebe je da prvo proverish da nema neshto shto bi mogao da promenish u sebi. I da dodam, ovo poslednje se, dodushe, chesto pokazhe i kao zahtevniji deo posla.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  22:18 29.09.2009
Preporuka: 3

Bili prijatelju...

Bili Piton
Ili jos gore, reci ce ti da je to civilizacijski problem i imputirati ti da si uskih svetonazora ako to ne vidis.

Prema tome nema ti spasa, sta god da kazes.



...nemoj na mene da svaljusjesh krivicu za eventualne sopstvene dileme.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  22:20 29.09.2009
Preporuka: 1

Re: Bili prijatelju...

Domazet
Bili Piton
Ili jos gore, reci ce ti da je to civilizacijski problem i imputirati ti da si uskih svetonazora ako to ne vidis.

Prema tome nema ti spasa, sta god da kazes.



...nemoj na mene da svaljusjesh krivicu za eventualne sopstvene dileme.


Nemoj ni ti pa smo oba srecni i zadovoljni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  22:24 29.09.2009
Preporuka: 2

Ne brini necu...

Bili Piton
Domazet
Bili Piton
Ili jos gore, reci ce ti da je to civilizacijski problem i imputirati ti da si uskih svetonazora ako to ne vidis.

Prema tome nema ti spasa, sta god da kazes.



...nemoj na mene da svaljusjesh krivicu za eventualne sopstvene dileme.


Nemoj ni ti pa smo oba srecni i zadovoljni.
...kada nisam do sada ne vidim shto bih od sada.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  22:25 29.09.2009
Preporuka: 0

Re: Ne brini necu...

Domazet
Bili Piton
Domazet
Bili Piton
Ili jos gore, reci ce ti da je to civilizacijski problem i imputirati ti da si uskih svetonazora ako to ne vidis.

Prema tome nema ti spasa, sta god da kazes.



...nemoj na mene da svaljusjesh krivicu za eventualne sopstvene dileme.


Nemoj ni ti pa smo oba srecni i zadovoljni.
...kada nisam do sada ne vidim shto bih od sada.


Nek bude tako kao shto kazhesh.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  22:32 29.09.2009
Preporuka: 1

Re: Ne brini necu...

helou, dozi!
trosis mrezicu opet :)

pis for ju , ,

i naravno

licno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  22:38 29.09.2009
Preporuka: 5

Re: Ja se iskreno nadam...

Jer ako je tebi u celoj prichi u kojoj je deset, dvadeset, trideset neljudi zverski umlatilo jednog choveka najvazhnije to shto su ti neljudi navijachi a chovek stranac onda mogu samo da ti kazhem da nisi mogao na bolji nachin da pokazhesh koliko si duboko nabio glavu u pesak. Iz tog jednog jedinog linka koji sam prilozhio sasvim je jasno da neljudi ima i medju nenavijachima. I trebalo bi da bude jasno da nije navijanje i/ili pripadnost ekstremnim politichkim partijama uzrok krajnjem otudjenju i obezljudjenosti vec upravo obrnuto, posledica tog otudjenja i obezljudjenosti.

Све што радиш је мућење воде. Случајно насиље постоји, очај у америчким гето насељима (а и многим другим сиромашним насељима по свету) постоји, и тако даље. Али то овде није проблем. У овом случају се ради о организованом насиљу и усмереној мржњи. Организаторе треба одмах наћи, ухапсити, оптужити и судити, а ти мути воду, буни се колико хоћеш и упоређуј бабе и жабе. А ко не може или неће да ради на сузбијању организованог насиља нека се склони. Можда ће неко други хтети и моћи.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  22:46 29.09.2009
Preporuka: 2

Sve da je bash tako kako kazhesh...

marco_de.manccini
Jer ako je tebi u celoj prichi u kojoj je deset, dvadeset, trideset neljudi zverski umlatilo jednog choveka najvazhnije to shto su ti neljudi navijachi a chovek stranac onda mogu samo da ti kazhem da nisi mogao na bolji nachin da pokazhesh koliko si duboko nabio glavu u pesak. Iz tog jednog jedinog linka koji sam prilozhio sasvim je jasno da neljudi ima i medju nenavijachima. I trebalo bi da bude jasno da nije navijanje i/ili pripadnost ekstremnim politichkim partijama uzrok krajnjem otudjenju i obezljudjenosti vec upravo obrnuto, posledica tog otudjenja i obezljudjenosti.

Све што радиш је мућење воде. Случајно насиље постоји, очај у америчким гето насељима (а и многим другим сиромашним насељима по свету) постоји, и тако даље. Али то овде није проблем. У овом случају се ради о организованом насиљу и усмереној мржњи. Организаторе треба одмах наћи, ухапсити, оптужити и судити, а ти мути воду, буни се колико хоћеш и упоређуј бабе и жабе. А ко не може или неће да ради на сузбијању организованог насиља нека се склони. Можда ће неко други хтети и моћи.
...da jeste, jesi li se ikada zapitao otkuda spremnost da se pristupi organizovanom nasilju i usmerenoj mrzhnji?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  23:04 29.09.2009
Preporuka: 7

Re: Sve da je bash tako kako kazhesh...

добро, у праву си, људска природа, тешко детињство, незапосленост, бла, бла.

хајде људи кућама, нема се шта ту урадити, не може се против тога, дајте силеџијама све што желе, понашајте се како се од вас тражи, и надајте се да ће вас оставити на миру. овај план сигурно ради.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  23:34 29.09.2009
Preporuka: 4

Vidish li ti shta radish...

marco_de.manccini
добро, у праву си, људска природа, тешко детињство, незапосленост, бла, бла.

хајде људи кућама, нема се шта ту урадити, не може се против тога, дајте силеџијама све што желе, понашајте се како се од вас тражи, и надајте се да ће вас оставити на миру. овај план сигурно ради.
...pravish se blesav, mrtav 'ladan me optuzhujesh za kojekakve gluposti, sada podmeces nebuloze...Zashto?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  23:56 29.09.2009
Preporuka: 6

Re: Vidish li ti shta radish...

Знаш шта, ја нисам плакао кад си покушао да сведеш све на неки лични ниво речима
Ja se iskreno nadam ... da te je nekakva lichna, ideoloshka ili shta ja znam kakava netrpeljivost naterala da napishesh ovo

Видим да и даље покушаваш да сведеш све на лично. Не ради се ту о мојој или твојој сујети, нити бих овде желео да филозофирам о општој природи и пореклу насиља.

Овде су конкретни људи убили конкретног човека. Ово убиство се десило на врхунцу вишемесечног владиног повлачења пред свим и свачим за шачицу гласова.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
crossover  00:04 30.09.2009
Preporuka: 3

Re: Sve da je bash tako kako kazhesh...

marco_de.manccini
хајде људи кућама, нема се шта ту урадити, не може се против тога, дајте силеџијама све што желе, понашајте се како се од вас тражи, и надајте се да ће вас оставити на миру. овај план сигурно ради.

Марко, било би најбоље на свету кад би све могло да се реши елегантно, онако како си горе рекао, посмењују се неспособни и мирна Бачка. Проблем је у томе што су сви ови догађаји само видљива последица политичког proxy war и то чини целу ситуацију јако захебаном. Ови политичари који су сад по странкама су нам једини које имамо, немамо неке друге, а не можемо ни да их увозимо.
Можемо да их мењамо до краја Времена - ништа спектакуларно се неће променити. Међу собом се бирамо ко ће у коју странку и ко ће у скупштину, нисмо под окупацијом Клингонаца (ваљда?). Док се сами ми не променимо неће бити много боље, баш због оних гована које горе помињеш.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  00:12 30.09.2009
Preporuka: 5

Re: Sve da je bash tako kako kazhesh...

Не, наравно, неће се решити само смењивањем неспособних или малициозних, али је то неопходно, бар ти разумеш и разликујеш довољне и потребне услове.

Ако ниси део решења, онда си део проблема. Поготову ако си на власти.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  00:46 30.09.2009
Preporuka: 5

Odlichno shto nisi...

marco_de.manccini
Знаш шта, ја нисам плакао кад си покушао да сведеш све на неки лични ниво речима
Ja se iskreno nadam ... da te je nekakva lichna, ideoloshka ili shta ja znam kakava netrpeljivost naterala da napishesh ovo

Видим да и даље покушаваш да сведеш све на лично. Не ради се ту о мојој или твојој сујети, нити бих овде желео да филозофирам о општој природи и пореклу насиља.

Овде су конкретни људи убили конкретног човека. Ово убиство се десило на врхунцу вишемесечног владиног повлачења пред свим и свачим за шачицу гласова.
...plakao. Nisam ni ja. U godinama sam vec kada se plache manje-vishe samo zbog sitnica. Ovo shto ti radish nikako nije sitnica. Da ti dalje tumachim shta sam ja hteo da kazhem necu jer ako nisam do sada uspeo neci ni na dalje. Uostalom, prochitaj shta je Crossover napisao, jer to mu je to a njegov nachin izrazhavanja ti je mozda blizhi.

Ali hocu da ti kazem shta ti radish. Tebi je moj nachin razmishljanja iz nekog, mozda sasvim validnog razloga, neprihvatljiv. I umesto da uzmesh i da pokazhesh shta to u njemu konkretno ne valja ti se javljash sa jednom sasvim blesavom kontra-paralelom. Plus konstatujesh isto shto i ja s tim da stanesh na pola puta. Kada ti ja kazhem da ti je (kontra) paralela blesava i pokusham da ti objasnim zashto ti krenesh sa sumanutim optuzhbama. Prochitaj ponovo shta si napisao, to su bre ozbiljne stvari. Kada ja predjem preko toga i ponovo pokusham da ti ukazhem na, po meni, jednu od vazhnih zajednichkih karakteristika besmislenog i ekstremnog nasilja, ti uzvratish nebuloznim parodiranjem onoga shto sam rekao.

I shta sada ja da radim. Pravo da ti kazhem ja za tvoje ponashanje vidim samo dva objashnjenja. Jedno je da se, iz neke svoje lichne pizme, inatish i pokushavash da mi idesh uz nos. Drugo je da u tvojoj reakciji nema nichega lichnog vec da tako generalno reagujesh na svako mishljenje koje ti nije po volji. Prvo objashnjenje implicira da si nezreo i razmazhen, shto svakako nije neshto za ponos ali nije ni tako strashno. Ne bi bio ni prvi ni jedini takav. Drugo objashnjenje ukazuje na mnogo ozbiljniji problem, na matricu razmishljanja, po meni, ne tako drastichno razlichitu od matrice razmishljanja ovih neljudi o kojima se raspravlja. S tim da se ti zadrzhavas van granica socio-patologije podlozhne sankcijama a oni su, eto, isprobijali sve granice pa chak i onu poslednju, granicu ljudskosti. U stvari, da se ispravim, razlika jeste drastichna, kud ne bi bila, ti, narodski recheno, laprdash a oni zverski ubijaju. Ali po meni nedovoljna za nekoga ko zheli da bude prihvacen kao ozbiljan sagovornik na ovako ozbiljnoj temi. Ako mi ne ponudish neko trece, ja bih da se ipak zadrzhim kod onog prvog objashnjenja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
crossover  00:57 30.09.2009
Preporuka: 1

Re: Sve da je bash tako kako kazhesh...

marco_de.manccini
Не, наравно, неће се решити само смењивањем неспособних или малициозних, али је то неопходно, бар ти разумеш и разликујеш довољне и потребне услове.

Ма потпуно разумем о чему причаш и гледано by the book си у праву, тако би требало да буде и то би било најлепше за све. Значајан део проблема је у томе што се ових дана много тога дешава иза сцене, ова говеда са безбол палицама су само puppets за оно што не може да прође кроз надземну политику.
Веруј ми, по овоме што знам, мени све изгледа још много горе него теби, а није ми лако да ти то објасним уопштеном причом. Једноставно - deadlock. Не знам... толико је срање да ни сам више нисам паметан, једино што знам је да никако не бих волео да вучић заводи ред по Београду.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  03:15 30.09.2009
Preporuka: 1

Re: Sve da je bash tako kako kazhesh...

Не бих ни ја. Нисам то никад пожелео, па не желим ни сад. Пожелео сам да влада ради свој посао јер ту посла очигледно има. То је све. Кад и ако видим да се то дешава мој аплауз ће бити веома гласан (не могу да тврдим и најгласнији, јер то не могу да предвидим).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vanja.t  09:38 30.09.2009
Preporuka: 2

Re: U proshli chetvrtak u tri sata popodne...

Domazet
....

preporuka za komentar,
u ovoj zaglušujućoj jednostranoj buci
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  12:50 30.09.2009
Preporuka: 1

Kakav potresan napad Weltschmertz-a,

Za pochetak bi mogli da prestanete da krivite za sve loshe shto vidite oko sebe one koji ne misle isto kao vi.

šmrc...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  18:43 30.09.2009
Preporuka: 2

Dobro je, ipak ti samo imash...

marco_de.manccini
Не, наравно, неће се решити само смењивањем неспособних или малициозних, али је то неопходно, бар ти разумеш и разликујеш довољне и потребне услове.

Ако ниси део решења, онда си део проблема. Поготову ако си на власти.
... neshto protiv
mene lichno. Vidim da potpuno prihvatash kada ti neko drugi kazhe isto shto i ja. Kao shto rekoh, ona druga varijanta bi bila mnogo gora.

Ali nisam hteo o tome. Zaintrigiralo me ono boldovano u poslednjoj rechenici (nije bash poslednja ali namerno ignorishem ono 'ako nisi deo reshenja, onda si deo problema' mnogo mi lichi na 'ako nisi sa nama onda...'). Ja sam se nekako ponadao da se u diskusiji iskristalisalo da ima mnogo potrebnih uslova a da ni jedan nije, sam po sebi, dovoljan. Sad odjednom ti uvodish ove dovojlne? Da li mozhda mislish da ipak ima i uslova koji bi bili dovoljni za reshavanje ove sumorne srbske zbilje? Ili si samo hteo da ponovo potcrtash konsenzus o nepostojanju dovoljnih uslova kroz njihovu razliku od potrebnih?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  20:19 30.09.2009
Preporuka: 6

Re: Dobro je, ipak ti samo imash...

Što ti voliš da filozofiraš! Hajde, probaću ponovo, učiniću napor, ali poslednji put.

Prvo nudiš priču o opštoj prirodi slučajnog nasilja, dok se tu radi o konkretnom i organizovanom (primeti obe ove reči, molim te) nasilju koje je unapred osmišljeno kao kao pretnja, kao instrument straha, kao opomena čija je ovo teritorija i ko se tu ima slušati i pitati o svemu.

Babe i žabe.

Zatim imaš neke opšte zabeleške na temu apstraktne i univerzalne krivice. Svi smo mi krivi i treba da se menjamo, daj nam sunca, daj nam sunca, dok konkretni krivci, nasilnici koji su zločin planirali i izvršili i vlast koja nije stvorila uslove da se isto spreči, postoje.

Babe i žabe.

Imaš primedbu na "ili si deo rešenja ili si deo problema" i upoređuješ ga sa "ili si s nama illi si protiv nas". Obe ove izjave imaju kontekst. U prvoj rečenici, tamo gde je upotrebljavam, kontekst je nasilje. Pa i u tom kontekstu postoje bar dva nivoa. Ako si građanin, biti deo rešenja podrazumeva ne biti nasilan i jasno i glasno se opredeliti protiv istog. Ako si vlast biti deo rešenja podrazumeva mnogo više, uključujući aktivno sprečavanje nasilja i odgovornost ako do istog dođe. Poredjenje sa kontekstom one druge rečenice?

Babe i žabe.

Dok ja govorim da nesposobni i neodgovorni moraju da ustupe mesto sposobnijima i odgovornijima (može i iz iste partije, to me ne zanima), jer je to potreban uslov za bilo šta, ti opet ideš u apstrakcije i mudruješ o razlikama između dovoljinh i potrebnih uslova, kao da to nije trivijalna stvar i kao da ih je iko tu pomešao.

Babe i žabe.

(Usput, kad smo već zabrazdilli, u situaciji kad se ne zna koji uslovi su dovoljni, a znaju se mnogi potrebni uslovi, veoma dobra strategija je ispuniti sve potrebne uslove. Takva navika često urodi plodom jer se tih nekoliko potrebnih uslova, zajedno, znaju pokazati i dovoljnim. Vredi probati.)

Porediš sebe i Crossovera?

Babe i žabe.

Konačno, zašto pokušavaš da celu priču zamagliš i udaljiš od konkretnog nivoa i slučaja koji ovde diskutujemo, zašto zamenjuješ konkretno nasilje apstraktnim, zašto zamenjuješ konkretne krivce univerzalnim, zašto mistifikuješ potrebne i dovoljne uslove, to samo ti znaš. Ja se, za razliku od tebe, neću upuštati ovde na blogu u psihoanalizu tvoje ličnosti, jer to nije moj stil, a i nemam nekog dara za to. Kao ni za filozofiranje dok ološ razbija glave i ubija ljude zato što su drugačiji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  23:59 30.09.2009
Preporuka: 4

Re: Dobro je, ipak ti samo imash...

marco_de.manccini
Prvo nudiš priču o opštoj prirodi slučajnog nasilja, dok se tu radi o konkretnom i organizovanom (primeti obe ove reči, molim te) nasilju koje je unapred osmišljeno kao kao pretnja, kao instrument straha, kao opomena čija je ovo teritorija i ko se tu ima slušati i pitati o svemu.
Ne razumesh ili podmecesh. Govorio sam o jednoj karakteristici neizazvanog nasilja koja je zajednichka shirom panete. O obezljudjenju iz otudjenja. I o i nashoj odgovornosti za to otudjenje. Ako ne razumesh nishta strashno, nadam se da si dobar u svom poslu, ovo ionako nije neko renesansno vreme. Ali pitaj, brate, nije tako strashno.A ako podmeces onda si neposhten i to postaje samo tvoj problem.

marco_de.manccini
Zatim imaš neke opšte zabeleške na temu apstraktne i univerzalne krivice. Svi smo mi krivi i treba da se menjamo, daj nam sunca, daj nam sunca, dok konkretni krivci, nasilnici koji su zločin planirali i izvršili i vlast koja nije stvorila uslove da se isto spreči, postoje.
Vidi gore.
marco_de.manccini
Imaš primedbu na "ili si deo rešenja ili si deo problema" i upoređuješ ga sa "ili si s nama illi si protiv nas". Obe ove izjave imaju kontekst. U prvoj rečenici, tamo gde je upotrebljavam, kontekst je nasilje. Pa i u tom kontekstu postoje bar dva nivoa. Ako si građanin, biti deo rešenja podrazumeva ne biti nasilan i jasno i glasno se opredeliti protiv istog. Ako si vlast biti deo rešenja podrazumeva mnogo više, uključujući aktivno sprečavanje nasilja i odgovornost ako do istog dođe. Poredjenje sa kontekstom one druge rečenice?
Pravdash se? Ili opet ne razumesh. Izgleda da cu morati sa bullets? Ono dodushe nema te opcije pa cu sa je'n, dva...

1. Sasvim si mi decidirano rekao da ne nudim (nisam deo) nikakvo reshenje.
2. Sasvim si decidirano rekao da oni koji nisu deo reshenja jesu problem.
3. Dakle (i) ja sam problem
4. Vrlo si se zhustro zalagao da drzhava reshi problem.
5. Prema tome hteo bi da Drzhava reshi i moju (problematichnu) malenkost.

Kako, choveche sa reshenjima? Nadam se ne u kontestu druge rechenice? Ili greshim?
marco_de.manccini
Dok ja govorim da nesposobni i neodgovorni moraju da ustupe mesto sposobnijima i odgovornijima (može i iz iste partije, to me ne zanima), jer je to potreban uslov za bilo šta, ti opet ideš u apstrakcije i mudruješ o razlikama između dovoljinh i potrebnih uslova, kao da to nije trivijalna stvar i kao da ih je iko tu pomešao.
&
marco_de.manccini
(Usput, kad smo već zabrazdilli, u situaciji kad se ne zna koji uslovi su dovoljni, a znaju se mnogi potrebni uslovi, veoma dobra strategija je ispuniti sve potrebne uslove. Takva navika često urodi plodom jer se tih nekoliko potrebnih uslova, zajedno, znaju pokazati i dovoljnim. Vredi probati.)
Ovo sad vec lichi na to da se zahebavash. Nemoguce da ili toliko ne razumesh ili tako providno podmeces. Aman choveche, pa to je osnova onoga shto sam rekao, neophodno je krenuti sa svim (poznatim) neophodnim uslovima. Ne samo onim koji ce posluzhiti kao ventil za trenutne(hronichne) frustracije vec i sa onim neprijatnim koje se tichu nas samih. Za pochetak da prestanemo da obezljudjujemo/pomazhemo u obezljudjivanju svih onih sa kojima se ne slazhemo...
marco_de.manccini
Porediš sebe i Crossovera?
Molim? Otkuda ti to?Samo sam ti ukazao da sagledavamo (bar jedan, po meni veoma bitan, aspekat) problem na isti nachin. I to sve na osnovu njegovog komentara mog inicijalnog teksta i kasnijeg njegovog pojashnjenja tebi. Shteta shto si reshio da vishe ne odgovarah, mnogo ruznih stvari potencijalno virucka iz ove tvoje dimne bombice. Svashta chovek mozhe da pomisli...
marco_de.manccini
Konačno, zašto pokušavaš da celu priču zamagliš i udaljiš od konkretnog nivoa i slučaja koji ovde diskutujemo, zašto zamenjuješ konkretno nasilje apstraktnim, zašto zamenjuješ konkretne krivce univerzalnim, zašto mistifikuješ potrebne i dovoljne uslove, to samo ti znaš. Ja se, za razliku od tebe, neću upuštati ovde na blogu u psihoanalizu tvoje ličnosti, jer to nije moj stil, a i nemam nekog dara za to. Kao ni za filozofiranje dok ološ razbija glave i ubija ljude zato što su drugačiji.
Ti si vishe onako za akciju, dodushe, ako se dobro secam, strogo pacifistichku? Pa cesh oshtro da zahtevash...I shta je ovo, varijacija na Gebelsa, nadash se da vishe puta ponovljena pitanja postaju odgovori?

I na kraju da ti priznam jednu. Jes' mi amaterska psihologija slaba tachka. Evo crkoh da saznam shta te tera da na jednoj zaista sumornoj temi pravish blesana od sebe i prosto gurash ushi medju moje prste. Josh cu da se zaboravim pa stvarno da povuchem. Pa ce posle da mi bude zhao...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  06:06 01.10.2009
Preporuka: 5

Re: Dobro je, ipak ti samo imash...

Jes' mi amaterska psihologija slaba tachka. Evo crkoh da saznam shta te tera da na jednoj zaista sumornoj temi pravish blesana od sebe i prosto gurash ushi medju moje prste.

Al' ti Gebelsov resor ide od ruke, sa sve klinika Mayo psihologijom što viri...
Za ostale: vidte kako se čovek u roku od nekoliko postova transformiše: od potresnog zagovornika razumevanja neistomišljenika do opakog amaterskog psihologa, pravi Dr. Džekil i Mr. Hajd...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  18:44 01.10.2009
Preporuka: 1

O chemu ti ovo...

adam weisphaut
Al' ti Gebelsov resor ide od ruke, sa sve klinika Mayo psihologijom što viri...
Za ostale: vidte kako se čovek u roku od nekoliko postova transformiše: od potresnog zagovornika razumevanja neistomišljenika do opakog amaterskog psihologa, pravi Dr. Džekil i Mr. Hajd...
...Adamchicu!? Da necesh da Kazhesh da ja jedno pricham a drugo radim?? Pa glupava ti podmetachina Adame. Da bi me optuzhio za tako neshto moja diskusija sa Markishom bi morala da bude diskusija neistomishljenika. A ona to nikako nije. Marko i ja smo ti, Adamchicu, po ovom pitanju istomishljenici. Gde cesh vece potvrde za to od ovoga:
...veoma dobra strategija je ispuniti sve potrebne uslove. Takva navika često urodi plodom jer se tih nekoliko potrebnih uslova, zajedno, znaju pokazati i dovoljnim.
Malo je potrajalo ali na kraju se slozhio sa tezom koju sam ja izneo u mom inicijalnom tekstu. Tako da ti to o 'pricha jedno a radi drugo' apsolutno ne pije vodu. Ovo je bila diskusija istomishljenika u kojoj sam ja, poshto sam pristalica ne samo toga da treba da se bude tolerantan prema sagovorniku koji zastupa drugachije teze (shto bash i nije narochito popularno na ovome blogu) vec i toga da treba (detaljno) pochistiti i svoje dvorishte (shto bi trebalo, ako se ne varam, da je zvezda vodilja ovog bloga), popmogao Marku da zaokruzhi svoj stav o reakciji na divljachko i josh pri tome neizazvano nasilje. I pri tome nisam bio narochito grub. Kao shto lako mozhesh videti njegovo intrigantno kurobecanje sam konstantno pripisivao njegovoj nezrelosti a ne nekakvoj njegovoj pokvarenosti. Zato shto stvarno mislim da se ne radi o pokvarenosti, a prilichno sam siguran da sam tokom ovih svih mojih godina sasvim lepo nauchio da pravim razliku. Mislim da sam tu sposobnost da pravim razliku izmedju nezrelosti i pokvarenosti sasvim lepo i konstantno demonstrirao ovih par godinica koje sam proveo na blogu (normalno, onda kada nisam bio sprechen po sluzhbenoj duzhnosti). Evo sam kazhi, da li mi se ikad desilo da tebe i Bata Draga svrstam u kategoriju nezrelih? Nisam nikada, a hvala bogu chesto smo caskali.

I vidish, recimo tu oko mog upornog insistiranja da vi nikako niste nezreli imao bi vishe razloga da me optuzhish da zagovaram toleranciju a sprovodim netoleranciju. Medjutim i tu bi bio na skliskom terenu. Jer vashi tekstovi na blogu nikako nisu plod nekakvog vasheg originalnog razmishljanja vec su posledica zacrtanog plana rada. A prema izvesnim radnim zadacima, to otvoreno priznajem, nemam bash nikakve tolerancije...

E da, da razjasnim, da ne ispadne da ja izjednachavam Bata Draga sa tobom. Bata Drago je, u sistematizaciji vashe Korporacije Za Ribarenje Ljudskih Dusha, iskusni i hladnokrvni Barba Profesionalac koji ce veshto ponuditi udicu raznoraznim zrtvama, zavisno od sezone lova. I zato je jako opasan, cak i sada kada su ga nasukali u plicak. A ti mu u toj sistematizaciji dodjesh dinamitash. Dodushe, dinamitash sa originalnom tehnikom. Stalno detonirash sebe...Ako mi ne verujesh proveri u HR-u...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA