Bitna razlika između ZA i protiv!

edi-va RSS / 30.09.2009. u 12:10

 

Law-of-Attraction.jpg 

 

 Majka Tereza nikada nije podržala, niti je prisustvovala anti-ratnim demonstracijama, ali zato uvek okupljanjima ZA mir. Poznavala je zakon privlačnosti i verovala u razliku koncentrisanja pažnje na nepoželjno ili poželjno.

Nekolicina vas verovatno zna o čemu pišem. Ko je čitao knjigu Tajna (The Secret) ili pak odgledao film, razume ili poznaje princip najjačeg zakona u Univerzumu koji ne pravi razliku između potvrdnog ili odričnog oblika, već isporučuje ili manifestuje to na šta smo usresređeni, tj. koncentrisani.

Primer:

Šetnja protiv nasilja, gde će veliki broj ljudi svojim prisustvom biti koncentrisan na temu nasilje, proizvodi ili priziva upravo neželjeno - nasilje! Rešenje bi bilo preimenovanje šetnje, kako god samo neka bude ZA - recimo mir, ljubav, toleranciju, harmoniju ...

Kada je masa ljudi na istoj frekvenciji, za nešto pozitivno, onda privlači To pozitivno. Suprotno tome je masa ljudi na istoj frekvenciji protiv nečega što je negativno; privlači manifestaciju negativnog, jer, da ponovim: zakon privlačnosti ne pravi razliku između hoću, neću, želim, ne želim, za ili protiv već vam isporučuje to o čemu intenzivno, sa jakom emocijom, razmišljate.

Za sve politomane mali, ali koristan savet - ako ste protiv nekog političara, time samo jačate njegovo prisustvo i moć, nego, budite ZA njegovog konkurenta, protivkandidata - usresredite svoju pažnju i emociju i energiju na to što želite, a ne na to što ne želite.

Masovno je svakako još jače i snažnije, a i verovatnije da se manifestuje upravo to što veliki broj ljudi želi i podržava ili ne želi i ne podržva - sve jedno, rezultira tema za koju je vezana želja/neželja masovne frekvencije!

E sad, ima tu još jedan mali problem, a to je svest naroda, ili, kako je napisao Trubecki (mislim da se tako zvao) negde početkom dvadesetog veka, ako se varam ispravite me, probaću da parafraziram:

Srpski narod stvari nikada ne vidi onakvima kakve zaista jesu, već gore ili bolje od toga što jesu.

Uglavnom, da se posvetim poenti ovog mog posta: Iz gorenavedenih razloga preispitajte ispravnost okupljanja koja su protiv svejedno čega - upravo što ta okupljanja nisu u sukobu sa vašim stavovima, ali će proizvesti neželjeno, tj. suprotno vašem stavu.

U pitanju je vrlo jednostavan zakon u koji samo treba da verujete!

 

 



Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ines08 ines08 13:02 30.09.2009

Želim i ne želim


Uvek se setim primera sa zatvaranjem vrata:
Umesto "Ne lupaj vratima" reći "Zatvori vrata polako"

Značenje je isto, ali nije i mentalna slika koja se stvara u glavi.
Ne isticati ono što NE želiš već ono što želiš
edi-va edi-va 15:13 30.09.2009

Re: Želim i ne želim

Danima se kanim da ovo napišem, jer se danima najavljuje šetnja protiv nasilja, međutim tek danas nađoh vremena. Inače, sve je počelo sa tvojim postom na kome se pominjala Tajna. Tada sam komentarisala instinktivno, ne znajući za knjigu i film. U međuvremenu sam pročitala i odgledala ... samo mogu sve da potvrdim iz ličnog iskustva poslednjih meseci.

Ne isticati ono što NE želiš već ono što želiš
margos margos 19:10 30.09.2009

Želim

Danima se kanim da ovo napišem

:))) i ja... Noćas napišem jedan veliki komentar kod Mitrovića - al pošto sam čitav dan bila van kuće - kliknem na 'odustani'.
ZA poštovanje zakona
ZA primenu zakona
ZA mir...
ZA...
ZA...
ZA...
edi-va edi-va 19:33 30.09.2009

Re: Želim

Nisam stigla da pogledam blogove vezane za Šetnju, već je ovo bila reakcija na medije ... malo mi je žao što ranije nisam stigla da napišem, možda bi moto Šetnje glasio drugačije ... mada, još nije kasno.

ZA

margos margos 00:58 01.10.2009

Re: Želim

Konačno kod kuće - prethodno sam pisala na putu, pa zbrzala.

Elem, u naletu različitih emotivnih komentara kod Srđana Mitrovića - poželela sam da skrenem pažnju kako bi bilo dobro da sve te emocije, svu tu energiju usmerimo konstruktivno ZA, a ne protiv, ali sam odustala, jer sam znala da neću biti tu da odgovorim na eventualne komentare. Zato me je ovaj tvoj tekst obradovao.

Sve borbe protiv smo dobro izvršili i izgubili.
Pa i onu koju dole pominju - protiv Slobodana Miloševića. Nema ga, al su svi njegovi tu, i ne bi me čudilo da se Mira i Marko jednog dana pojave kao punopravni akteri na političkoj sceni.
Borba protiv pušenja - povećala broj pušača.
Porba protiv raka - stalno umnožava nove tipove raka i nove bolesne.
Protiv droge...
Protiv nasilja u školama...
Sve smo to oposlili uspešno - i sve uvećali.

Skeptični neka samo probaju, iz zezanja, da promene fokus.
Nije naš mozak, naš bio-kompjuter tupav, pa da ne pravi razliku između onog kad kažemo 'haos' za nešto što je loše, ili 'haos' kad pričamo o nekom sjajnom provodu. Emocija je drugačija, i mentalna slika drugačija.

Ali setih se nekih primera nesvesnog projektovanja misli: žena je stalno priželjkivala ludačku ljubav i privukla je stvarnog lečenog psihijatrijskog bolesnika. Jedna druga (nadam se da ne čita) snažno je poželela za to veče 'nezaboravan seks sa svojim dragim' pa joj je prilikom oralnog seksa ispala jedna krunica... zbilja nezaboravno.

A bogme i ja sam jednom pre par godina zavapila da mi Univerzum pošalje nekog kome sam stvarno potrebna - i posla mi čoveka koji je bio više pacijent, nego partner. :)) Ne pravim više takve greške... pravim neke nove, kreativnije :))))

I da
U pitanju je vrlo jednostavan zakon u koji samo treba da verujete!

ovo nije tačno - budući da je zakon, funkcioniše verovali mi ili ne, kao i gravitacija, samo je bitno obratiti pažnju, jer su uzrok (misao) i posledica (dešavanje) često vremenski razdvojeni, pa ne vidimo uslovljenost i vezu.
ed_novipazar ed_novipazar 08:13 01.10.2009

Re: Želim i ne želim

ines08

Značenje je isto, ali nije i mentalna slika koja se stvara u glavi.
Ne isticati ono što NE želiš već ono što želiš

Znaci, umjesto:

Ne zelim da homoseksualci paradiraju Beogradom!

treba reci:

Zelim da homoseksualci ne paradiraju Beogradom!

Jel to to?
ines08 ines08 09:55 01.10.2009

Re: Želim i ne želim

ed_novipazar
ines08
Značenje je isto, ali nije i mentalna slika koja se stvara u glavi.
Ne isticati ono što NE želiš već ono što želiš

Znaci, umjesto:
Ne zelim da homoseksualci paradiraju Beogradom!
treba reci:
Zelim da homoseksualci ne paradiraju Beogradom!
Jel to to?

To!
Samo, i nije ti neka želja
wukadin wukadin 12:50 01.10.2009

Re: Želim i ne želim

Čitao sam knjigu. Koncept je iznnet poprilično naivno, ali ima tu nečega. Logično je da ako se nečega panično bojiš, to se dogodi. Kao proročanstvo koje samo sebe ispunjava. Borba protiv nečega jača to nešto.
U ovom slučaju, a gledajući na spisak prijavljenih, čini mi se da im i nije cilj da budu ZA nešto. Postoje dva skrivena cilja
1) Čuvanje vlastitog obraza vladajućih stranaka (malo slovo), što je bar pozitivan cilj (ZA), ali onako licemeran.
2) Traženje belaja, provociranje, želja da se proširi spisak zabranjenih... Ne treba čitati Secret da bi se znalo čemu to vodi.
Jer da je zaista ZA poštovanje zakona, građanski mir i slično, što NIJE pozvana najveća opoziciona stranka?! Ili što omladine nešto organizuju, što ne organizuje Grad na čelu povorke sa Gradonačelnikom?
margos margos 15:21 01.10.2009

Re: Želim i ne želim

Borba protiv nečega jača to nešto.

Ovo je suština.

Problem sa svakom knjigom primenjene psihologije (iako ovo nije samo takva knjiga) jeste pojednostavljivanje - i onda ono bude izloženo kritici, podsmehu, odbacivanju ili nekritičkom prihvatanju. U svakom slučaju, čest je slučaj da se nema razuman odnos, da se razmisli i usvoji ono što je korisno.

Moja zamerka je što su često ta pojednostavljena pravila potpuno tačna - ali, ako se usvoje na postojeći sistem razmišljanja i prepunjenost besom, strahom, neopraštanjima, brigama - to izgleda kao stavljanje dobrog parfema na neoprano telo. U isto vreme, kako se usvajaju te dobre, pozitivne sugestije, treba raditi i na oslobađanju negativnih misli i stavova. Pošto je to rad na dva fronta - lakše je ne raditi.
Dawngreeter Dawngreeter 15:29 01.10.2009

Re: Želim i ne želim

E, ajde da se borimo protiv demokratije onda.

Antifasizam se nesto promuvao tu cudno, cetrdesetih. Mozda je to bilo pre nego sto je ovo izglasano.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:21 30.09.2009

Saglasan sam

.. veoma, sa napisanim.
Edi-va ti si u pravu. Mnogi ne shvataju razliku..
edi-va edi-va 15:18 30.09.2009

Re: Saglasan sam

Treba promovisati knjigu ili film, kako bi što više ljudi bilo upoznato sa istim. Ne moraju svi da prihvate, ali sigurna sam da bi razumeli, ako ništa, pokušali bi da promene način razmišljanja što ne zahteva nikakav poseban trud. Ja sam do sada svima do kojih mi je stalo uspela da nametnem ako ne knjigu onda film, a i usput ljudima sa kojima nemam posebne veze, ako su mi se žalili na neki problem, preporučila sam im da to pročitaju ili pogledaju.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 16:15 30.09.2009

Re: Saglasan sam

Rešenje bi bilo preimenovanje šetnje, kako god samo neka bude ZA - recimo mir, ljubav, toleranciju, harmoniju ...

I ja se slazem... Zao mi je sto organizatori Setnje protiv nasilja nisu mogli ranije da procitaju ovaj odlican tekst. Znajuci ih, siguran sam da bi tvoja argumentacija imala uticaj na njihovo pozicioniranje.
edi-va edi-va 18:08 30.09.2009

Re: Saglasan sam

Srecko Sekeljic
Rešenje bi bilo preimenovanje šetnje, kako god samo neka bude ZA - recimo mir, ljubav, toleranciju, harmoniju ...

I ja se slazem... Zao mi je sto organizatori Setnje protiv nasilja nisu mogli ranije da procitaju ovaj odlican tekst. Znajuci ih, siguran sam da bi tvoja argumentacija imala uticaj na njihovo pozicioniranje.


Još nije kasno ... možda zajedničkim pozitivnim mislima nešto i postignemo do sutra u 17:00 h! Ja bih sigurno sutra prisustvovala šetnji ZA neku pozitivnu stvar:)
lucidalina lucidalina 14:44 01.10.2009

Re: Saglasan sam

ma film je glup strasno, mislim ne sama ideja, nego realizacija.

ne moze se nista postici samom zeljom, mora se i dupe pomeriti da se nesto ucini i na taj nacin ostvare zelje.

ali da, slazem se da ako zelimo nesto lepo da nam se dogodi, moramo da zelimo lepo, i ZA a ne PROTIV

edi-va, inace pratim tvoje komentare kod ostalih blogera i mogu reci da nam se stavovi prilicno poklapaju.

samo sto se tice filma i knjige... zvuci mi kao nova religija, kao nametanje neke dogme, i upravo strast kojom se prica o Tajni mi smeta. ja sam agnostik i mislim da ne smemo sebi dozvoliti da se tolio vezemo za samo jednu ideju.

znam da ces me razumeti, da ovo nije nikakvo pljuvanje po knjizi i filmu, nego samo skretanje paznje na zamke koje jedna takva ideja moze da proizvede.

pozz i preporuka.


edi-va edi-va 22:09 01.10.2009

Re: Saglasan sam

edi-va, inace pratim tvoje komentare kod ostalih blogera i mogu reci da nam se stavovi prilicno poklapaju.


Ne znam od kada su ti komentari, ali mora da su stariji od 4 meseca, pošto se nisam javljala. Inače pratim samo komentare na mom blogu, osim dva od juče koje sam postavila kod Milutina, nisam nigde više komentarisala, a i ne nameravam. Ovaj blog se pretvorio u mnogo ružno mesto. Na žalost.

Ma sve je ok, sve razumem - opet moram da pomenem Margos, negde je dole lepo napisala da je bitno pokupiti ono najbolje iz nečega, valjda je tako napisala, mrzi me sad da skrolujem. Ja sam iz filma i iz kjnige pokupila najbolje, a ovde htedoh da skrenem pažnju na nešto što smatram bitnim. Računala sam s tim da dosta njih neće razumeti, pogotovu ako nisu čitali.

Da mi je bila namera da napišem kritiku o Tajni, text bi zvučao drugačije, u smislu da sam razumela suštinu, ukapirala nešto što sve vreme kapiram da postoji, ali da je pretenciozno recimo ako se uzme u obzir da više od polovine populacije ove planete nikada neće biti u prilici da pročita Tajnu. Možda sam neprecizna oko cifre, ali je tužno to da se opet sve samo raspakovalo u korist već daleko razvijenih delova planete, koji mogu sebi da priušte tu knjigu, koji znaju da čitaju, na čijim jezicima postoji prevod, itd. - mislim da razumeš i ti, a i ostali.

margos margos 22:37 01.10.2009

Zakon privlačenja :)

Pre dva meseca sam napisala naslov bloga 'Kad je padnem...' i kroz par minuta sam iznenada morala da istrčim iz kuće i pala sam. Kad sam se po obavljenom poslu vratila - ugledala naslov, počnem da se smejem. Između napisanog i pada - prošlo je 5-6 minuta.

Da nisam naučila da obraćam pažnju na misli i reči - ne bih ni to primetila, psovala bih ulične radove, psa koji se upetljao... možda i sebe trapavu (a nisam), a ne bih shvatila uzročno-posledičnu vezu sopstvenih misli i privlačenja određenih, neželjenih, dešavanja.


PS. Danas, na Šetnji sretnem dragu prijateljicu i prokomentarišem iskustva od poslednjih dvadesetak dana koliko se nismo videle - pisanja na blogu i razgovore uživo:
'Mila majko, kad su nenasilni i tolerantni toliko agresivni, šta je ostalo za agresivne?'
ivana23 ivana23 23:09 01.10.2009

Re: Zakon privlačenja :)

'Mila majko, kad su nenasilni i tolerantni toliko agresivni, šta je ostalo za agresivne?'

Da, bas tako.
Uzas!!!
mariopan mariopan 11:29 02.10.2009

Re: Zakon privlačenja :)

'Mila majko, kad su nenasilni i tolerantni toliko agresivni, šta je ostalo za agresivne?'
*novo 

Suština
Kazezoze Kazezoze 14:42 30.09.2009

Odlichno zapazhanje Edi...

Ovo me asociralo na 10 bozhjih zapovesti gde u osam od deset zapovesti ima negaciju u sebi: ne ubij, ne ukradi, ne...
ako shvatimo da univerzum ne poznaje negaciju u vibraciji - to svako "ne" skriva ovo drugo - misao koja se emituje u okolinu...

"Ne ubij" emituje vibraciju - "ubij"!!!

Iako to mnogi niti znaju, niti razumeju... subliminalna poruka radi svoj posao.

Kada sve ovo ponavljash dovoljno puta u "eter", bilo preko crkve ili makar ovako putem humanitarnih proglasa - sve to proizvodi u podsvesti odredjene vibracije - a one su, koliko vidimo, uglavnom negativne.

Fino zapakovano, svaka chast majstorima "marketinga" iz tog vremena, utrli su put danashnjim manipulatorima.
edi-va edi-va 15:28 30.09.2009

Re: Odlichno zapazhanje Edi...

Hvala tebi na ovom komentaru, takođe odlično zapažanje!

Mislim da bi za početak bilo dovoljno da svaki put kada je u najavi neka, apriori štetna demonstracija, neko od vas koji razume o čemu sam pisala reaguje sa blogom kojim će skrenuti pažnju na to nekim sličnim tekstom poput ovog koji sam postavila ili da se ovo linkuje, svejedno. Bitno je reagovati, pa ko ukapira - razumeo je, ali je vredno ne odustajati od pokušaja da se što većem broju ljudi skrene pažnja na negativne posledice anti-demonstracija.
Kazezoze Kazezoze 16:13 30.09.2009

Re: Odlichno zapazhanje Edi...

upravo sam ga linkovo kod omladinca na naslovnoj, i za svaki sluchaj otvorio blog sa linkom za tvoj tekst...
Blade Runner Blade Runner 16:31 30.09.2009

Re: Odlichno zapazhanje Edi...

otvorio blog sa linkom za tvoj tekst...

ecce-florian ecce-florian 17:51 30.09.2009

Re: Odlichno zapazhanje kaz

Ovo me asociralo na 10 bozhjih zapovesti gde u osam od deset zapovesti ima negaciju u sebi: ne ubij, ne ukradi, ne

a Edi kaže

Majka Tereza nikada nije podržala, niti je prisustvovala anti-ratnim demonstracijama, ali zato uvek okupljanjima ZA mir. Poznavala je zakon privlačnosti i verovala u razliku koncentrisanja pažnje na nepoželjno ili poželjno.


hm
edi-va edi-va 18:08 30.09.2009

Re: Odlichno zapazhanje Edi...

Kazezoze
upravo sam ga linkovo kod omladinca na naslovnoj, i za svaki sluchaj otvorio blog sa linkom za tvoj tekst...


ljubim
edi-va edi-va 18:10 30.09.2009

Re: Odlichno zapazhanje kaz

a Edi kaže


Ne kaže Edi, tako piše u knjizi, a i u filmu se pominje ... nemoj da me miniraš
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:57 30.09.2009

Re: Odlichno zapazhanje kaz

a Edi kaže

Majka Tereza nikada nije podržala, niti je prisustvovala


Mene nervira ono "nije nerealno"

Edi, lep tekst!
zeks92 zeks92 16:30 30.09.2009

i ja sam ZA ...

... bez mrzhnje, bez provokacija: bilo koga i bilo chega.
edi-va edi-va 18:12 30.09.2009

Re: i ja sam ZA ...

zeks92
... bez mrzhnje, bez provokacija: bilo koga i bilo chega.


Milutin Milošević Milutin Milošević 22:59 30.09.2009

Re: i ja sam ZA ...

... bez mrzhnje, bez provokacija: bilo koga i bilo chega

Odavno smo zaključili:

Ljubav će spasiti svet
lucidalina lucidalina 14:46 01.10.2009

Re: i ja sam ZA ...

zeks92
... bez mrzhnje, bez provokacija: bilo koga i bilo chega.

lucidalina lucidalina 14:46 01.10.2009

Re: i ja sam ZA ...

zeks92
... bez mrzhnje, bez provokacija: bilo koga i bilo chega.

markonio92 markonio92 16:37 30.09.2009

Odlično!

Preporuka
edi-va edi-va 18:13 30.09.2009

Re: Odlično!

markonio92
Preporuka


miloradkakmar miloradkakmar 17:01 30.09.2009

I

ja sam uvek bio za reč, razumevanje, stisak ruke ....
edi-va edi-va 18:16 30.09.2009

Re: I

miloradkakmar
ja sam uvek bio za reč, razumevanje, stisak ruke ....


Stisak ruke može biti mlitav, karakteran i silan - ja sam ZA srednji:)
libkonz libkonz 17:05 30.09.2009

Bravo!

Iako nisam neki ljubitelj knjige,a dobio sam je na poklon, ali sve što si rekla se slažem.
To negativno viđamo na svakom koraku. Od crkve, gde umesto da se potencira Ljubav, se priča o negativnim stvarima, do pomenutih protesta.
oduševljen sam tekstom, svaka čast Edi !
mariopan mariopan 17:09 30.09.2009

Re: Bravo!

Edi-va

Verujem u snagu pozitivnih misli i slažem se sa tobom.
Ako mnogo, mnogo ljudi misli lepo i dobro, srca se otvaraju i to lepo može da nađe put do svih nas.
Ako takođe mnogo ljudi negde misli protiv nečega ( mada je to dobro) mislim da se srca zatvaraju, da se pune gnevom "protiv" i da ne donose dobre rezultate kao pozitivne misli.

Znači TALASAJMO POZITIVNO !
edi-va edi-va 18:21 30.09.2009

Re: Bravo!

Upravo to što kažeš se danima i manifestuje. Mediji neprestano trube o napadima i nasilju na strance i tome se pridaje ogromna pažnja, i samo se situacije ponavljaju ...

Čovek, po knjizi, ima oko 60 hiljada različitih misli dnevno, ali može da ih usmeri, ne može ih uvek i neprestano kontrolisati, ali može se sigurno pitati barem tri puta dnevno: Šta mislim trenutno, o čemu razmišljam, kako se osećam?

Rešenje je feel good & think positive!

edi-va edi-va 18:22 30.09.2009

Re: Bravo!

Znači TALASAJMO POZITIVNO !


Da!
mrdax mrdax 18:33 30.09.2009

Re: Bravo!

edi-va
Upravo to što kažeš se danima i manifestuje. Mediji neprestano trube o napadima i nasilju na strance i tome se pridaje ogromna pažnja, i samo se situacije ponavljaju ...

Čovek, po knjizi, ima oko 60 hiljada različitih misli dnevno, ali može da ih usmeri, ne može ih uvek i neprestano kontrolisati, ali može se sigurno pitati barem tri puta dnevno: Šta mislim trenutno, o čemu razmišljam, kako se osećam?

Rešenje je feel good & think positive!



Znam da se velika pompa digla oko ideje koja postoji vec vekovima samo je zapakovana za pocetak XXI veka.Pogledao sam i film 'Secret' , knjigu nisam procitao. Mislim da ljudi veoma povrsno shvataju te ideje i da suvise banalizuju celu pricu. Kako ja shvatam, uspeh ti nece doneti ponavljanje mantri o dobrom zivotu i zeljenje vec naporan rad, sto se i spominje u filmu. E pa sad, reci ce vecina, evo ja naporno radim ali to ne ide. Dacu vam kratak primer.
Od malena mi je bilja zelja da odem i zivim u Nemackoj. Nisam imao priliku ni da je posetim a kamoli da odem tamo da zivim. Uzdao sam se bio u poslediplomske studije u Nemackoj ali nisam smogao dovoljno snage da se upustim u ceo proces aplikacija a i nemacki jezik mi nije jaca strana. Sa druge strane, uvek sam se trudio da koliko toliko tezim internacionalnim poslovima i da razmisljam na taj nacin, znajuci da postoji mala , ali ipak sansa da zavrsim u Nemackoj.
Pre par dana mi je devojka potpisala ugovor sa jednom firmom u Nemackoj i odlazi da radi tamo pocetkom sledece godine. Naravno da idem i ja tamo.
Sada ovo deluje kao da sam sebe opovrgao ALI, razlika je u tome sto sam ja zadnjih par godina sve cini tako da jednog dana mogu da odem. Znaci nisam se vezivao ni poslovima , ni drustvom mnogo za ovu zemlju. Moze se reci da sam vec sebe video napolje i eto ostvarice se ali na skroz nepredvidjen nacin.
edi-va edi-va 19:37 30.09.2009

Re: Bravo!

Moze se reci da sam vec sebe video napolje i eto ostvarice se ali na skroz nepredvidjen nacin.


Nije bitno kako se ostvarilo, već da je se ostvarilo. Ne treba razmišljati i pitati se kako, samo dovoljno jako želeti i vizualizacija igra bitnu ulogu, a i zahvalnost i prihvatanje.

P.S.: Ja sam se pre tri meseca vratila iz Nemačke o kojoj si ti maštao, javi ako trebaju časovi - za blogere popust od 15%
Dr M Dr M 17:19 30.09.2009

ZA


Uvek ZA... za edi-va..
edi-va edi-va 18:24 30.09.2009

Re: ZA

Dr M

Uvek ZA... za edi-va..








Dawngreeter Dawngreeter 17:45 30.09.2009

Ne slazem se

Jasno je da je bitno razlicit mentalitet biti protiv necega i biti za nesto ali se sa izlozenim najvecim delom ne slazem.

Prvo, ovo mi sumnjivo lici na ideju da stvarnost ume da razaznaje pojmove pa cemo mislima da menjamo tok dogadjaja. Sto je ocigledno suludo. Jel' biti za nenasilje razlicito od biti protiv nasilja? Mislim, cisto me zanima koliko daleko ide to raspoznavanje pojmova a neraspoznavanje konteksta. Nenasilje je samo prefiks nakalemljen na rec nasilje. To bi i dalje privlacilo nasilje, jel?

Drugo, neke stvari nemaju ocigledan opozit. Ja mozda nisam za nekog kandidata ali jesam protiv nekog drugog. Setices se da smo tako skinuli Milosevica, cisto primera radi. Po logici ovog teksta glasanje za Kostunicu kao kulminacija kampanje protiv Milosevica bi trebalo da ojaca Slobu?
Blade Runner Blade Runner 18:17 30.09.2009

Re: Ne slazem se

Setices se da smo tako skinuli Milosevica

Valjda smo tada bili ZA demokratiju
Dawngreeter Dawngreeter 18:22 30.09.2009

Re: Ne slazem se

Ako jesmo, ocigledno nije upalilo. A nismo, bili smo protiv Slobe.
edi-va edi-va 18:43 30.09.2009

Re: Ne slazem se

Prvo, ovo mi sumnjivo lici na ideju da stvarnost ume da razaznaje pojmove pa cemo mislima da menjamo tok dogadjaja


Ne stvarnost, već Univerzum, koliko god to tebi suludo zvučalo. Ako su u isti taj zakon privlačnosti verovali Ajnštajn, Šekspir, Edison i da ne nabrajam - imaš u knjizi ako te interesuje čitav istorijat Tajne i ko je sve poznavao zakon privlačnosti i njegovu moć - zašto je teško složiti se i ako ništa drugo probati razmišljati na taj način i time proizvesti stvarnost koja se podudara sa našim željama?

Jel' biti za nenasilje razlicito od biti protiv nasilja?


Da, različito je. Zakon ne pravi razliku čak ni u prefiksima. Radi se o mislima ili slikama koje projiciramo ili odašiljemo, kao frekvenciju. Kad pomisliš na nasilje ti imaš sliku o tome u glavi, a kad pomisliš na nenasilje ta slika je suprotna prethodnoj. Ines je dala dobar primer:

ines08
Uvek se setim primera sa zatvaranjem vrata:
Umesto "Ne lupaj vratima" reći "Zatvori vrata polako"

Značenje je isto, ali nije i mentalna slika koja se stvara u glavi.



Setices se da smo tako skinuli Milosevica, cisto primera radi. Po logici ovog teksta glasanje za Kostunicu kao kulminacija kampanje protiv Milosevica bi trebalo da ojaca Slobu?


U tome i jeste problem, nisi sa emocijom i željom bio ZA jer nije bilo adekvatnog protivkandidata već je Koštunica bio nužno zlo. Nisi sa uverenjem i ubeđenjem glasao ZA, čista nužda, ali mnogi možda i jesu sa ubeđenjem da čine pravu stvar ... i sećaš se da je Sloba i bio ojačao u svim segmentima moći pre izbora on ili Koštunica, što smo više bili protiv, on je bio sve moćniji. Međutim, ako sam pravilno razumela sve pročitano, poklopile su se slične ili iste frekvencije - narod je hteo smenu Miloševića, to je htela odjednom većina, i ta većina je bila iskreno ZA Koštunicu, a manjina protiv Miloševića.
zeks92 zeks92 19:15 30.09.2009

Dawngreeter ... kad si vec tu ...

... 'ajd mi zakachi link do onih homoseksualaca-anarhista ... ZA dobru zabavu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:46 30.09.2009

Re: Ne slazem se

Dawngreeter
Jasno je da je bitno razlicit mentalitet biti protiv necega i biti za nesto ali se sa izlozenim najvecim delom ne slazem.



Ma da, udavise ga bre ovi jogi letaci i motaci dzointa. Ja besmisleniju ideju od ove nisam cuo, ko da je sam Paolo Koeljo na nju dosao. Naravno da bi setnja trebalo da bude protiv nasilja, mada se, ne treba uzdrzavati ni od prebijanja ovih dzukaca iz 1389, samo ako pomole nosine na toj setnji, mislim kad vec policija nema kapaciteta. Jedino direktnom konfrontacijom moze nesto da se promeni, a od lepih misli i branja cveca na ovom stepenu raspada civilizovanog drustva u Srbiji vajde nema.





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:02 30.09.2009

Re: Ne slazem se

srdjan.pajic
Jedino direktnom konfrontacijom moze nesto da se promeni, a od lepih misli i branja cveca na ovom stepenu raspada civilizovanog drustva u Srbiji vajde nema.

Има једно старо правило: нема државе без страха.

Једино се бојим да ова наша то утеривање страха не почне да вежба тамо где јој је много лакше. Што и ради.

Иначе, повероваћу у оне пацифистичке пароле када се, у овом низу, појави Доктор Ву и пристане да у квартету с тобом, Давнгритером и са мном отпева ону нашу песму.

ЕДИТ:
Иронија, Срђане, иронија...
Kazezoze Kazezoze 21:02 30.09.2009

Re: Ne slazem se

srdjan.pajic
Dawngreeter
Jasno je da je bitno razlicit mentalitet biti protiv necega i biti za nesto ali se sa izlozenim najvecim delom ne slazem.



Ma da, udavise ga bre ovi jogi letaci i motaci dzointa. Ja besmisleniju ideju od ove nisam cuo, ko da je sam Paolo Koeljo na nju dosao. Naravno da bi setnja trebalo da bude protiv nasilja, mada se, ne treba uzdrzavati ni od prebijanja ovih dzukaca iz 1389, samo ako pomole nosine na toj setnji, mislim kad vec policija nema kapaciteta. Jedino direktnom konfrontacijom moze nesto da se promeni, a od lepih misli i branja cveca na ovom stepenu raspada civilizovanog drustva u Srbiji vajde nema.



pazi kad se uopshte nisam iznenadio chinjenicom da upravo vas dvojica necete razumeti sushtinu ovoga o chemu edi govori. ponekad je mrezha ispred ochiju takva da pravi totalni mrak. vas dvojica ste u tom mraku, bez mogucnosti da shvatite da postoji i svetlo. jbg zhao mi vas je, bash.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:15 30.09.2009

Re: Ne slazem se

Predrag Brajovic
srdjan.pajic
Jedino direktnom konfrontacijom moze nesto da se promeni, a od lepih misli i branja cveca na ovom stepenu raspada civilizovanog drustva u Srbiji vajde nema.

Има једно старо правило: нема државе без страха.

Једино се бојим да ова наша то утеривање страха не почне да вежба тамо где јој је много лакше. Што и ради.

Иначе, поверовааћу у ове пацифистичке пароле када се, у овом низу, појави Доктор Ву и пристане да у квартету с тобом, Давнгритером и са мном отпева ону нашу песму.


Bojim se da si u pravu po pitanju toga sto drzava u svojoj kratkovidosti ocigledno vidi gde su jogi letaci i lepomislioci a gde su batinasi pa joj je lakse da se bavi kontrolom letenja nego da poapsi i na duge robije posalje ove ludake koji ubijaju strance po Beogradu. Samo ne vidim razlog da joj pomazemo u tome, ma kako romantican bio.




srdjan.pajic srdjan.pajic 23:15 30.09.2009

Re: Ne slazem se

Kazezoze
srdjan.pajic
Dawngreeter
Jasno je da je bitno razlicit mentalitet biti protiv necega i biti za nesto ali se sa izlozenim najvecim delom ne slazem.



Ma da, udavise ga bre ovi jogi letaci i motaci dzointa. Ja besmisleniju ideju od ove nisam cuo, ko da je sam Paolo Koeljo na nju dosao. Naravno da bi setnja trebalo da bude protiv nasilja, mada se, ne treba uzdrzavati ni od prebijanja ovih dzukaca iz 1389, samo ako pomole nosine na toj setnji, mislim kad vec policija nema kapaciteta. Jedino direktnom konfrontacijom moze nesto da se promeni, a od lepih misli i branja cveca na ovom stepenu raspada civilizovanog drustva u Srbiji vajde nema.



pazi kad se uopshte nisam iznenadio chinjenicom da upravo vas dvojica necete razumeti sushtinu ovoga o chemu edi govori. ponekad je mrezha ispred ochiju takva da pravi totalni mrak. vas dvojica ste u tom mraku, bez mogucnosti da shvatite da postoji i svetlo. jbg zhao mi vas je, bash.


Pa ja ni horoskope ne razumem, ali to ne znaci da astrolozi nisu prevaranti.

Ali dobro, najmanji je problem da li dawngreeter ili ja nesto ne razumemo, i da li ce wu da tercira sa nama, nego da li ovi obrazovci padaju u nesvest ili panicno beze kad im se vi ovako fino lepo i u ljubavi bacite u zagrljaj.






Goran Vučković Goran Vučković 23:22 30.09.2009

Re: Ne slazem se

Pa ja ni horoskope ne razumem, ali to ne znaci da astrolozi nisu prevaranti.

Krugoliiiinaaaa!
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:38 30.09.2009

Re: Ne slazem se

Goran Vučković
Pa ja ni horoskope ne razumem, ali to ne znaci da astrolozi nisu prevaranti.

Krugoliiiinaaaa!


Pssst, cuti, tise, psst, ako cuje Kru ode mi jupiter u trecu kucu.


Goran Vučković Goran Vučković 23:41 30.09.2009

Re: Ne slazem se

Pssst, cuti, tise, psst, ako cuje Kru ode mi jupiter u trecu kucu.

Ma ako primeni ovu tvoju reinterpretaciju "voli bližnjeg svog" gore, ima da vidiš sve zvezde
Dawngreeter Dawngreeter 23:52 30.09.2009

Re: Ne slazem se

edi-va
Ne stvarnost, već Univerzum, koliko god to tebi suludo zvučalo.


Mnogo suludo. Ali, u cemu je razlika izmedju stvarnosti i Univerzuma? Gde se u odnosu na ta dva nalazi Vaseljena i koliko su udaljeni svi zajedno od Kosmosa?

edi-va
Ako su u isti taj zakon privlačnosti verovali Ajnštajn, Šekspir, Edison i da ne nabrajam - imaš u knjizi ako te interesuje čitav istorijat Tajne i ko je sve poznavao zakon privlačnosti i njegovu moć - zašto je teško složiti se i ako ništa drugo probati razmišljati na taj način i time proizvesti stvarnost koja se podudara sa našim željama?


Pozivanje na autoritet je jedna od najbazicnijih logickih gresaka valjanog razmisljanja. U ostalom, svi ti ljudi nisu verovali u to, sta god to bilo. Ajnstajn je do sada morao iza sebe da ostavi jedno tri hiljade knjiga kada bi verovao u svako sujeverje koje mu se podmece, samo zato sto je ziveo u vreme kada je bilo jako cudno reci da nisi 'riscanin, pa to nije ni govorio.

A tesko je sloziti se sa time zato sto nije demonstrabilno istinito, iako bi bilo jako lako to dokazati i od Dzejmsa Rendija pokupiti milion dolara pride. Kroz istoriju je mnogo ljudi pokusalo da nametne solipsizam kao validnu tezu na najrazlicitije nacine. Ova prica nije nista drugo do najmodernije sminke bacene na neodrzivu tezu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:10 01.10.2009

Re: Ne slazem se

Goran Vučković
Pssst, cuti, tise, psst, ako cuje Kru ode mi jupiter u trecu kucu.

Ma ako primeni ovu tvoju reinterpretaciju "voli bližnjeg svog" gore, ima da vidiš sve zvezde



Da, da, ima da vidim zvezde cak i sa ovom mrezom ispred ociju koju pomenu Kazezoze. Mada kako Kru deli samare levo i desno doktorima rekao bih da ni ona nije bas uclanjena u ove joginske letace i berace cveca .
Goran Vučković Goran Vučković 00:16 01.10.2009

Re: Ne slazem se

Da, da, ima da vidim zvezde cak i sa ovom mrezom ispred ociju koju pomenu Kazezoze. Mada kako Kru deli samare levo i desno doktorima rekao bih da ni ona nije bas uclanjena u ove joginske letace i berace cveca .

Ma i Kazezoze mi je sa tom mrežom nešto izgledao agresivan isto...
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:23 01.10.2009

Re: Ne slazem se

Goran Vučković
Da, da, ima da vidim zvezde cak i sa ovom mrezom ispred ociju koju pomenu Kazezoze. Mada kako Kru deli samare levo i desno doktorima rekao bih da ni ona nije bas uclanjena u ove joginske letace i berace cveca .

Ma i Kazezoze mi je sa tom mrežom nešto izgledao agresivan isto...


Upravo tako, samo se folira ovde, a znam da bi isto kao i ja pobio ove Obrazovce da moze. A vidis kako se ja lepo ne ljutim na njega, ama uopste, a on tu pominje neke mreze, mrak, sazaljenje? Moje mrmljanje mantri, usmeravanje ka njemu pozitivne energije ravno iz cakre ispod pupka i izmena redosleda reci u recenici po receptu ove knjige o kojoj govorimo nista ne pomaze niti menja. Prevarantska ideja za zamlacivanje naivcina, kazem ti ja.




mariopan mariopan 14:13 01.10.2009

Re: Ne slazem se

Jedino direktnom konfrontacijom moze nesto da se promeni, a od lepih misli i branja cveca na ovom stepenu raspada civilizovanog drustva u Srbiji vajde nema.


Zašto direktnom konfrontacijom? Pa zar da se bijemo sa njima? Ja ne umem da se bijem ali razumem suštinu ovog ZA a ne protiv.

A rekla bih da se ti samo zezaš

Da li si nekada video lica ljudi na nekom koncertu? Kako su divna, zanesena, začljubljena u lepotu reči i muzike? Kako su ta lica postala takva? Pa tako što su iznutra osetili lepotu, bili su izloženi lepoti i dobroti i sami za trenutak postali takvi.

Mi smo sve vreme izloženi negativnim i strašnim emocijama koje kuljaju i zasipaju nas sa svih strana. Nije čudo što smo postali ovakvi, svi mi. I sve što sada imamo je samo produkt toga "protiv, protiv, protiv"...onoga "za" nema nigde. I nema ga ni u nama, pa nije čudo što nam je ovako.

Nema tu sujeverja niti horoskopa, samo unutrašnje osećanje da dobro i pozitivno, čak i ako samo o tome mislimo, može od nas da napravi bolje ljude. I može, ja to tvrdim.

Kada do toga dođemo, a to je dug proces i treba da počnemo već jednom da bi do toga došli, onda neće biti ovih sa kojima kažeš da treba da se direktno konfrontiramo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:45 01.10.2009

Re: Ne slazem se

mariopan
Jedino direktnom konfrontacijom moze nesto da se promeni, a od lepih misli i branja cveca na ovom stepenu raspada civilizovanog drustva u Srbiji vajde nema.


Zašto direktnom konfrontacijom? Pa zar da se bijemo sa njima? Ja ne umem da se bijem ali razumem suštinu ovog ZA a ne protiv.

A rekla bih da se ti samo zezaš

Da li si nekada video lica ljudi na nekom koncertu? Kako su divna, zanesena, začljubljena u lepotu reči i muzike? Kako su ta lica postala takva? Pa tako što su iznutra osetili lepotu, bili su izloženi lepoti i dobroti i sami za trenutak postali takvi.

Mi smo sve vreme izloženi negativnim i strašnim emocijama koje kuljaju i zasipaju nas sa svih strana. Nije čudo što smo postali ovakvi, svi mi. I sve što sada imamo je samo produkt toga "protiv, protiv, protiv"...onoga "za" nema nigde. I nema ga ni u nama, pa nije čudo što nam je ovako.

Nema tu sujeverja niti horoskopa, samo unutrašnje osećanje da dobro i pozitivno, čak i ako samo o tome mislimo, može od nas da napravi bolje ljude. I može, ja to tvrdim.

Kada do toga dođemo, a to je dug proces i treba da počnemo već jednom da bi do toga došli, onda neće biti ovih sa kojima kažeš da treba da se direktno konfrontiramo.


Ma u zezanje sam krenuo na Vuckovu inicijativu ;-).

Zasto konfrontacija? Vidi, mozda sam ja konfliktna licnost ;-), ali mislim da jedino to funkcionise u realnom svetu. Da smo svi bili jogi letaci tamo sa kraja devedesetih onaj zlikovac bi nam jos uvek sedeo za vratom. Prema tome od tog branja cveca nema nikakve vajde, sem da kad vise ne budemo smeli da izlazimo na ulice posle 8 sati imamo neku utehu i zanimaciju (slicno kao motanje dzointa).

Ne umem ni ja da se bijem, niti sam narocito hrabar, ali to i nije mnogo bitno kad nas na ulicama ima stotine hiljada, kao sto se dalo videti u vreme Slobe. A ako je sad pola od tih ljudi zauzeto mrlljanjem mantri i usmeravanjem "energije ka Univerzumu" ja se bojim da cemo da popijemo batine. I ja bih najvise voleo da oni koje placamo obave taj posao za nas, ali ocigledno da od policije i vlasti bas i nema neke vajde. Fasizam (evo cak je i onaj blentavi Tadic upotrebio tu rec, konacno) po ulicama Beograda je bolest koja se siri. Ako se organizam ne bori protiv nje, na zivot i smrt, bice savladan neumitno. Hebi ga, priznajem da nije romanticno, ali tako je i nema veze sta Paolo Koeljo ima o tome da kaze (ili ko je vec napisao tu knjigu ).








mariopan mariopan 17:17 01.10.2009

Re: Ne slazem se

Ma u zezanje sam krenuo na Vuckovu inicijativu ;-).

Videla sam ja da je Vučko počeo :

Taj problem je sada akutan i ne može se preko kolena rešiti. Koreni tog problema su preduboki. Slažem se da ne možemo mi njih cvetom a oni nas palicama...nemam dokaza da se na onaj način može odmah nešto dobiti zauzvrat, ali vremenom....ko zna, nismo ni probali? Ono "nećemo" smo već probali pa nije radilo, ja bih sada probala nešto novo - recimo "hoćemo". Mislim da treba vremena za sve pa i za to, ali pristup svemu bi morao biti pozitivan, zdravije je za sve nas.

ecce-florian ecce-florian 17:47 30.09.2009

jel' to znači

da si i ti za?
cicmika cicmika 18:29 30.09.2009

smatram

da je ovde pobrkano moje ZA i moje PROTIV.
Svako od nas moze da sedne i ispise na papiru svoje za i svoje protiv.
Sumnjam da ce iko napisati,ZA iskrenost-PROTIV neiskrenosti.Jednostavno nije potrebno.
Ovo je vise,nesto na temelju psihologije-"usmerite svoje misli pozitivno".
Jednostavnije to se moze napisati,idite kroz zivot sa devizom "Ja sam OK-ti si OK."
a ne
"Ja sam OK-ti nisi OK."
"Ja nisam OK-ti si OK."
"Ja nisam OK-ti nisi OK."

ako cemo vec ici na teren psihologije.
edi-va edi-va 18:51 30.09.2009

Re: smatram

cicmika
da je ovde pobrkano moje ZA i moje PROTIV.
Svako od nas moze da sedne i ispise na papiru svoje za i svoje protiv.
Sumnjam da ce iko napisati,ZA iskrenost-PROTIV neiskrenosti.Jednostavno nije potrebno.
Ovo je vise,nesto na temelju psihologije-"usmerite svoje misli pozitivno".
Jednostavnije to se moze napisati,idite kroz zivot sa devizom "Ja sam OK-ti si OK."
a ne
"Ja sam OK-ti nisi OK."
"Ja nisam OK-ti si OK."
"Ja nisam OK-ti nisi OK."

ako cemo vec ici na teren psihologije.


Ne bih da se bavim psihologijom, a ni pomenutu knjigu Tajna nisam ja pisala, samo navodim primere sa kojima se potpuno slažem. Evo da ponovo citiram ines08 koja je razumela jer znam da je čitala, i verovatno ko god je čitao razume, ne znači da praktikuje i veruje.

Ne isticati ono što NE želiš već ono što želiš


Uostalom, svakom svoje - budite i dalje protiv nasilja (pomislite samo koliko puta će sama reč nasilje biti pomenuta sutra) a ja ću recimo ići sama za sebe Savskim kejom u šetnju za mir u isto vreme:) E sad, kad bi sutra reči: Šetnja za mir, ljubav i toleranciju bile ispisane na majicama i transparentima, to bi bile pozitivne vibracije u punom smislu i u glavama bi sevale slike mira, ljubavi i tolerancije - nadam se da je sad jasnije.
cicmika cicmika 19:35 30.09.2009

Re: smatram

edi-va
cicmika
da je ovde pobrkano moje ZA i moje PROTIV.
Svako od nas moze da sedne i ispise na papiru svoje za i svoje protiv.
Sumnjam da ce iko napisati,ZA iskrenost-PROTIV neiskrenosti.Jednostavno nije potrebno.
Ovo je vise,nesto na temelju psihologije-"usmerite svoje misli pozitivno".
Jednostavnije to se moze napisati,idite kroz zivot sa devizom "Ja sam OK-ti si OK."
a ne
"Ja sam OK-ti nisi OK."
"Ja nisam OK-ti si OK."
"Ja nisam OK-ti nisi OK."

ako cemo vec ici na teren psihologije.


Ne bih da se bavim psihologijom, a ni pomenutu knjigu Tajna nisam ja pisala, samo navodim primere sa kojima se potpuno slažem. Evo da ponovo citiram ines08 koja je razumela jer znam da je čitala, i verovatno ko god je čitao razume, ne znači da praktikuje i veruje.

Ne isticati ono što NE želiš već ono što želiš


Uostalom, svakom svoje - budite i dalje protiv nasilja (pomislite samo koliko puta će sama reč nasilje biti pomenuta sutra) a ja ću recimo ići sama za sebe Savskim kejom u šetnju za mir u isto vreme:) E sad, kad bi sutra reči: Šetnja za mir, ljubav i toleranciju bile ispisane na majicama i transparentima, to bi bile pozitivne vibracije u punom smislu i u glavama bi sevale slike mira, ljubavi i tolerancije - nadam se da je sad jasnije.

Eto nas ponovo u zatvorenom krugu.
Ja sam ZA ljubav i toleranciju. . .a PROTIV naslja.S tim sto ovo drugo ne bi trebalo da se naglasava vec se podrazumeva.I sta sad?Sirenje pozitivnih misli,i deklarisanje ZA i samo ZA.
Gledaj na sve i sebe kao da su super i super ce ti biti.Niko ti nece smetati i nece ti biti potreban spisak ZA i PROTIV(koji nikada neces izgovoriti).
A,da,na kraju zasto je bitno da istices sta ne zelis ako to ne zelis?Sve se vidi i oseti.
Oci i telo odaju.
edi-va edi-va 21:03 30.09.2009

Re: smatram

a PROTIV naslja.


Niko ovde ne odobrava nasilje, osim jednog gore koji, ako se ne varam, poziva na konfrontaciju tako da ga neću udostojiti odgovora.

Elem, kada pomisliš na mir ti imaš drugačiju sliku u glavi od slike koju imaš kada pomisliš na rat - slažeš li se?

U čemu je problem, šta je sporno u tome biti:

ZA mir, a ne protiv rata
ZA pravdu, a ne protiv nepravde
ZA ljubav, a ne protiv mržnje
ZA toleranciju, a ne protiv recimo homofobije, za koju se u Srbiji inače najviše vezuje reč tolerancija, ako to smem da primetim.

Kada misliš na nešto ti imaš o tome sliku u glavi, a na tebi je želiš li lepe ili ružne slike o kojima razmišljaš ... ako nas hiljadu šeta protiv nasilja umesto za ljubav, mir, toleranciju onda to za mene ne može da ima pozitivan smisao i ne bi imalo i da nisam pročitala knjigu. Ne bih više da obrćem i prevrćem jedno te isto, bitno mi je bilo da naglasim razliku.
ines08 ines08 21:04 30.09.2009

Re: smatram

edi-va
Uostalom, svakom svoje - budite i dalje protiv nasilja (pomislite samo koliko puta će sama reč nasilje biti pomenuta sutra) a ja ću recimo ići sama za sebe Savskim kejom u šetnju za mir u isto vreme:) E sad, kad bi sutra reči: Šetnja za mir, ljubav i toleranciju bile ispisane na majicama i transparentima, to bi bile pozitivne vibracije u punom smislu i u glavama bi sevale slike mira, ljubavi i tolerancije - nadam se da je sad jasnije.



U životu možeš da biraš između dva puta. Neki život vide kao niz problema, strahova i neuspeha. Drugi ga vide kao iskustva, prilike i avanture. Život je isti, samo je ugao gledanja različit. Možeš ići putem A ili putem B, izbor je tvoj...

Edi-va, preporučujem ti knjigu "Aladinov faktor" (Džek Kenfild i Mark Viktor Hansen). Posle Tajne ovo dođe kao neki nastavak, uputstvo - kako da tražite i dobijete to što želite. Kao što Mrdax reče gore - nije dovoljno samo želeti, već i raditi na tome, pomažući drugima i tražeći pomoć od drugih ljudi.
Goran Vučković Goran Vučković 00:20 01.10.2009

Re: smatram


Edi-va, preporučujem ti knjigu "Aladinov faktor" (Džek Kenfild i Mark Viktor Hansen). Posle Tajne ovo dođe kao neki nastavak, uputstvo - kako da tražite i dobijete to što želite. Kao što Mrdax reče gore - nije dovoljno samo želeti, već i raditi na tome, pomažući drugima i tražeći pomoć od drugih ljudi.

Da pogađam: oni su želeli da postanu bogati
cicmika cicmika 00:21 01.10.2009

Re: smatram

edi-va
a PROTIV naslja.


Niko ovde ne odobrava nasilje, osim jednog gore koji, ako se ne varam, poziva na konfrontaciju tako da ga neću udostojiti odgovora.

Elem, kada pomisliš na mir ti imaš drugačiju sliku u glavi od slike koju imaš kada pomisliš na rat - slažeš li se?

U čemu je problem, šta je sporno u tome biti:

ZA mir, a ne protiv rata
ZA pravdu, a ne protiv nepravde
ZA ljubav, a ne protiv mržnje
ZA toleranciju, a ne protiv recimo homofobije, za koju se u Srbiji inače najviše vezuje reč tolerancija, ako to smem da primetim.

Kada misliš na nešto ti imaš o tome sliku u glavi, a na tebi je želiš li lepe ili ružne slike o kojima razmišljaš ... ako nas hiljadu šeta protiv nasilja umesto za ljubav, mir, toleranciju onda to za mene ne može da ima pozitivan smisao i ne bi imalo i da nisam pročitala knjigu. Ne bih više da obrćem i prevrćem jedno te isto, bitno mi je bilo da naglasim razliku.

Moram ti postaviti jedno pitanje.Nadam se da ne odbravas kradju.
Kako ces to neodobravanje reci sa ZA?
Dakle,nisi PROTIV kradje,. . .ZA sta si sto je negira?
Nemoj samo napisati postenje.To je presirok pojam.
Naime,zelim da kazem da nije stvar izgovora vec nacina razmisljanja i sopstvenog sistema vrednosti ono sto kreira tvoje raspolozenje prema necemu i nekome.Ti nesto odobravas ili ne odobravas,postujes ili ignorises ali to ne mora da znaci da si ZA sve sto volis,cenis i odobravas a da nista drugo ne postoji.Ne mozes negirati postojanje svega drugog.Na kraju ti treba da znas sta zelis.Sama pravis svoje izbore.Sama si odgovorna za sve.TI biras drustvo-to mozes.Ono ti se ne daje kao rodbina.TI biras da li ce neko prek ili dobar biti tvoj prijatelj.TI biras svoju skolu,posao,partnera. . .SVE.Ako znas sta zelis ne treba ti da 'urlas' ZA sta jesi i da blazis zapravo svoj bes,usmeravajuci misli pozitivno.Ta knjiga ti je lekcija iz psihologije,tipa 'nadji izgubljeni kompas'.

Ne daj da te zalude takve besmislice.
margos margos 00:37 01.10.2009

Re: smatram

Univerzum je jedno,zivot nesto sasvim drugo.

Ne može biti Univerzum jedno, a život sasvim drugo... čak, za mnoge ljude, to su sinonimi.
cicmika cicmika 00:42 01.10.2009

Re: smatram

margos
Univerzum je jedno,zivot nesto sasvim drugo.

Ne može biti Univerzum jedno, a život sasvim drugo... čak, za mnoge ljude, to su sinonimi.

Nemoguce.Ne mogu da verujem.
Dawngreeter Dawngreeter 00:46 01.10.2009

Re: smatram

margos
Ne može biti Univerzum jedno, a život sasvim drugo... čak, za mnoge ljude, to su sinonimi.


Ovo je cest fenomen. Wishful thinking pristup obicno rezultuje u fensi "teskim" terminima koji se bacaju unaokolo bez da iko zna sta oni znace.

Svidja mi se sto je sveukupnost postojanja isto sto i suma fizioloskih telesnih procesa.
margos margos 03:36 01.10.2009

Re: smatram

suma fizioloskih telesnih procesa

Ti ovako definišeš život? Pa preusko je i za život pojedinca. :(
Dawngreeter Dawngreeter 09:01 01.10.2009

Re: smatram

Dobro, ajde de, dodati tu i bioelektricne reakcije nervnog sistema za koje nisam siguran da striktno spadaju u fizioloske procese.
ines08 ines08 10:14 01.10.2009

Re: smatram

Goran Vučković
Edi-va, preporučujem ti knjigu "Aladinov faktor" (Džek Kenfild i Mark Viktor Hansen). Posle Tajne ovo dođe kao neki nastavak, uputstvo - kako da tražite i dobijete to što želite. Kao što Mrdax reče gore - nije dovoljno samo želeti, već i raditi na tome, pomažući drugima i tražeći pomoć od drugih ljudi.

Da pogađam: oni su želeli da postanu bogati


Nisi pogodio

Sedi, jedan!
g.radicevic g.radicevic 14:55 01.10.2009

Re: smatram

Dakle,nisi PROTIV kradje,. . .ZA sta si sto je negira?


ZA ZAtvor ZA lopove
cicmika cicmika 16:55 01.10.2009

Re: smatram

g.radicevic
Dakle,nisi PROTIV kradje,. . .ZA sta si sto je negira?


ZA ZAtvor ZA lopove

U zatvor se ne ide samo zbog kradje.U stvari i ne ide se tamo zbog kradje inace bi 2/3 Srbije(bar) bilo u zatvoru,zbog raznih vidova kradja.
S druge strane ni zatvor nije neka divna rec da se oraspolozis kad kazes ZA ispred nje.
Sledeci pokusaj.. .
Dawngreeter Dawngreeter 17:40 01.10.2009

Re: smatram

Osim toga, ja nisam za zatvor. Jesam ako mora, al' ja sam na prvom mestu protiv kradje. Zatvor implicira da je vec doslo do kradje sto je daleko od optimalnog.
cicmika cicmika 19:32 01.10.2009

Re: smatram

Dawngreeter
Osim toga, ja nisam za zatvor. Jesam ako mora, al' ja sam na prvom mestu protiv kradje. Zatvor implicira da je vec doslo do kradje sto je daleko od optimalnog.


g.radicevic g.radicevic 07:42 02.10.2009

Re: smatram

U stvari i ne ide se tamo zbog kradje inace bi 2/3 Srbije(bar) bilo u zatvoru,zbog raznih vidova kradja.

Uuuuuuuuu bre,
ovo malo lichi na antologijski Lechicev monolog
u tri karte ....
bem ti drzzavu, onolke shkoletine prave, a vidi zatvor..........
malo previshe otrova prosipash okolo,
za nekog ko se deklarishe kao optimista.

Sledeci pokusaj..


a el se ispada, ako opet promashim???



cicmika cicmika 09:41 02.10.2009

Re: smatram

g.radicevic
U stvari i ne ide se tamo zbog kradje inace bi 2/3 Srbije(bar) bilo u zatvoru,zbog raznih vidova kradja.

Uuuuuuuuu bre,
ovo malo lichi na antologijski Lechicev monolog
u tri karte ....
bem ti drzzavu, onolke shkoletine prave, a vidi zatvor..........
malo previshe otrova prosipash okolo,
za nekog ko se deklarishe kao optimista.

Sledeci pokusaj..


a el se ispada, ako opet promashim???




Ne ispadas ako promasis.
Biti realan i objektivan ne znaci biti pesimista.Odnosno biti optimista ne znaci ne videti sve,pa cak i lose oko sebe.To nije bojenje zivota,laganje sebe i izbegavanje problema, vec hrabro suocavanje sa njima i resenost da ih resis.To zelis,mozes i radis.Ne ti si za to,mislis na to,sedis i ne resavas.
Kad mi neki,zakleti samo ZA optimista odgovori na sva pitanja mozda ce to u mojim ocima i postati.Ovako je depresivac u pokusaju izlecenja.
ivana23 ivana23 19:46 30.09.2009

***

Uvek ZA...



Morala sam da stavim jednu slicicu, osvezavajucu...

Ubi me kolicina negativne energije na naslovnoj...
Protiv, protiv, protiv... kao koraci zloslutnih vojnika. Odzvanja tamo.
edi-va edi-va 21:06 30.09.2009

Re: ***

Protiv, protiv, protiv... kao koraci zloslutnih vojnika. Odzvanja tamo.


Hvala za lepu sliku, i vidim da razumeš. Reče Jeremija da to malo ljudi razume, ja sam optimista i verujem da ko hoće i želi, ko dopusti, taj će i razumeti.

margos margos 00:39 01.10.2009

Re: ***

Podseti me ova slika na jednu poetičnu misao, a uklapa se u priču:
''Samo Bog može napraviti cvet, a svaki neotesni dečak ga može iskidati...'

(dečaci, izvinite... ... tako glasi misao)
g.radicevic g.radicevic 22:29 30.09.2009

nadam se..

da cu zziveti dovoljno dugo
i dochekati
da konachno definishemo ZA shta smo
a ne PROTIV chega smo.
ili sam preveliki optimista ?????

al generalno, iskustvo mi govori
da su"ZA ljudi" uvek pozitivni, dobronamerni, optimisti

P.S. Pozdrav Edi, dugo se nismo "videli"


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:07 30.09.2009

za

Goran Vučković Goran Vučković 23:34 30.09.2009

Vic

Kaže vic:

Q: "Doktore, ako prestanem da pijem, pušim i jurim žene - da li ću duže živeti?"
A: "Ne, ali će vam izgledati duže"

Najjači zakon u Univerzumu je nešto slično - nećete bolje živeti - ali ćete se osećati bolje. Ali ni to valjda nije loše?
cicmika cicmika 00:38 01.10.2009

Re: Vic

Goran Vučković
Kaže vic:

Q: "Doktore, ako prestanem da pijem, pušim i jurim žene - da li ću duže živeti?"
A: "Ne, ali će vam izgledati duže"

Najjači zakon u Univerzumu je nešto slično - nećete bolje živeti - ali ćete se osećati bolje. Ali ni to valjda nije loše?

Sta je vama sa Univerzumom?
Mi smo jedan trenutak u njemu.Mi smo mali,sicusni,ograniceni vremenom i prostorom.Prilicno ispitani a on i dalje krije tajne.Da li ce se siriti ili skupljati?
Ko jos zna njegove zakone?
Goran Vučković Goran Vučković 00:47 01.10.2009

Re: Vic

Sta je vama sa Univerzumom?
Mi smo jedan trenutak u njemu.Mi smo mali,sicusni,ograniceni vremenom i prostorom.Prilicno ispitani a on i dalje krije tajne.Da li ce se siriti ili skupljati?
Ko jos zna njegove zakone?

bolkonski bolkonski 10:04 01.10.2009

Re: Vic

cicmika
Da li ce se siriti ili skupljati?


Ja tipujem da ce oscilirati i uci u uravnotezeno stanje.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:28 01.10.2009

Re: Vic

Najjači zakon u Univerzumu je nešto slično - nećete bolje živeti - ali ćete se osećati bolje. Ali ni to valjda nije loše?

ako se osecas lose, da li to znaci da zivis bolje?
mislim da je jedno od merila boljeg zivota i taj dobar subjektivan osecaj.
Goran Vučković Goran Vučković 10:34 01.10.2009

Re: Vic


ako se osecas lose, da li to znaci da zivis bolje?
mislim da je jedno od merila boljeg zivota i taj dobra subjektivan osecaj.

Pa i kažem da je osećati se dobro važna stvar. Još kad veruješ da se vreme i prostor savijaju oko tebe - nirvana :)
cicmika cicmika 14:11 01.10.2009

Re: Vic

bolkonski
cicmika
Da li ce se siriti ili skupljati?


Ja tipujem da ce oscilirati i uci u uravnotezeno stanje.



Ja bih sacekala tih 20tak godina 'igranja'(istrazivanja ali ga ja tako nazivam).
Kladili su se,hajde da sacekamo sta ce oni sami reci.Ko je bio u pravu?
Oni koji su mislili da ce se i dalje siriti ili oni koji su mislili suprotno.
Goran Vučković Goran Vučković 14:14 01.10.2009

Re: Vic



Ja bih sacekala tih 20tak godina 'igranja'(istrazivanja ali ga ja tako nazivam).
Kladili su se,hajde da sacekamo sta ce oni sami reci.Ko je bio u pravu?
Oni koji su mislili da ce se i dalje siriti ili oni koji su mislili suprotno.

Sigurnije je sačekati 20 milijardi godina, iako ni to ne mora da bude dovoljno
cicmika cicmika 17:07 01.10.2009

Re: Vic

Goran Vučković


Ja bih sacekala tih 20tak godina 'igranja'(istrazivanja ali ga ja tako nazivam).
Kladili su se,hajde da sacekamo sta ce oni sami reci.Ko je bio u pravu?
Oni koji su mislili da ce se i dalje siriti ili oni koji su mislili suprotno.

Sigurnije je sačekati 20 milijardi godina, iako ni to ne mora da bude dovoljno

Vucko,nije lepo pleziti se.
Goran Vučković Goran Vučković 17:09 01.10.2009

Re: Vic

cicmika
Vucko,nije lepo pleziti se.

Jel?!

NNN NNN 00:24 01.10.2009

Između ostalog

zakazan je skup za dan nenasilja.

Nenasilje - jedna reč koja znači suprotno od nasilja, možda da imamo neku bolju i isto adekvatnu reč...
dakle, ovo je skup ZA nenasilje!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana