B92 Blog    Članovi    Drago Kovacevic    Kad vlast protestuje protiv sebe...

Drago Kovacevic
22:39
PET
02
OKT

Kad vlast protestuje protiv sebe...

Srbija je zemlja čuda i čudesa...

Ovih dana gledamo vlast koja protestuje..Protestuje jako i nemilo apeluje na sebe samu da spreči nasilje...Poznato mi je to, znam da je moguće sloviti kao vlast a da ne upravljaš..da nemaš monopol fizičke sile...da simuliraš i da se nadaš kako će sve doći na svoje...Samo onda, moraju se postaviti sebi razna pitanja....čemu simulacija...i kuda se to ide...

Jučer i danas dva skupa. I na njima vlast...I apeli do neba da se uvede red glede nasilja...Kome su upućeni ti apeli...zaista...I jeli to normalno...

Posebno, je li normalno misliti da će nasilje nestati ako se na Topčiderskom brdu ukinu "sever" i "jug"...To mi nekako liči na zezu tipa, da bi sve bilo ok da voda ne teče niz brdo...i da će to biti još jedna kampanja sa figom u džepu...

Koliko znam, mnogo pominjana Margaret Tačer koja je sredila navijače - huligane nije ukidala "sever", "jug", "istok" ili "zapad", nego kažnjavala izgrednike i kriminalce....I sistemom mera lepo ih upućivala da se kad nisu u zatvoru, na dan odigravanja utakmica koje bi mogli posećivati, jave u policiju na vaspitnu radionicu... Onako, da interaktivno učestvuju u valstitom dovođenju u red..

Eh, kad bi neko na zapadu stisnuo petlju da sa našom vlašću održi neku sličnu radionicu...Da im kaže, kako zapravo treba sebe dovesti u red da bi išta drugo doveli u red...I da nisu tu da pevaju dodolice nego da rešavaju probleme...Za to ih plaćamo, nešto mi, a nešto zapad....

 

 





Komentari (45)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

galebrija  22:42 02.10.2009
Preporuka: 2

Upuceni su...

#Link  Replika: 1
Carobnjaku iz Oza. Mada i njegove nadleznosti tu negde zavrsavaju!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  22:47 02.10.2009
Preporuka: 0

Komunalni policajac

Drago
da će to biti još jedna kampanja sa figom u džepu...


Vlada vodi kampanju za uvodjenje komunalnih policajaca.

To bi, valjda, trebao da bude neki pendrek-junosha sto mi se sheta tu oko zgrade , zapisuje nepravilno parkirane automobile i kazhnjava bacanje djubreta po ulici, u mom, od centra udaljenom kraju.

Pre nekoliko dana u srcu peshachke zone Beograda, 15-ak nasilnika, sa hirurshkim maskama i kapuljachama na glavama, proshlo je glavnom ulicom, pa skrenulo u prolaz krcat kaficima ... u divljachki napad: iz jednog od kafea, isterali su stranca, i tu blizu, kod stepenishta ... ubili su ga od batina.

Eto ...

... desilo se ...


Al' ja se pitam: Pa dobro, gde je u samom centru grada, pred vazhnu utakmicu, neki, bilo-kakav policajac, mozhe i komunalni, makar da vikne, il' da isuche pendrek?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
neverovatnimiki  22:45 02.10.2009
Preporuka: 3

Staza od zute cigle

#Link  Replika: 5
Kada smo vec kod carobnjaka iz Oza,da li ste primetili kako Tadic jako lici na Cowardly Lion-a,kao rice, u stvari se boji i malog Totoa?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  22:56 02.10.2009
Preporuka: 0

Re: Staza od zute cigle

neverovatnimiki
Kada smo vec kod carobnjaka iz Oza,da li ste primetili kako Tadic jako lici na Cowardly Lion-a,kao rice, u stvari se boji i malog Totoa?

On meni deluje kao neko ko se probudio nakon nekoliko godina...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dubogdanovic  10:54 03.10.2009
Preporuka: 3

Re: Staza od zute cigle

Nemojte vi tako o "ja-kao-predsedniku" - mogao bi da se prene i počne da primenjuje princip strogosti...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mostarac  11:37 03.10.2009
Preporuka: 6

Re: Staza od zute cigle

On meni deluje kao neko ko se probudio nakon nekoliko godina...

Meni sve deluje da ti pretendujes na njegovo mesto, pa si se zato svezo ovoliko coveka.
Osnuj partiju, kandiduj se, pobedi i ti ucini ono suprotno od ovoga sto cine ovi koje ti kritikujes.
Jednostavno, zar ne?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  14:12 03.10.2009
Preporuka: 1

Re: Staza od zute cigle

mostarac
On meni deluje kao neko ko se probudio nakon nekoliko godina...

Meni sve deluje da ti pretendujes na njegovo mesto, pa si se zato svezo ovoliko coveka.
Osnuj partiju, kandiduj se, pobedi i ti ucini ono suprotno od ovoga sto cine ovi koje ti kritikujes.
Jednostavno, zar ne?

Ma nemoj?
Pa onda će morati i protiv sebe da demonstrira da održi kontinuitet
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  14:43 03.10.2009
Preporuka: 0

Re: Staza od zute cigle

dubogdanovic
Nemojte vi tako o "ja-kao-predsedniku" - mogao bi da se prene i počne da primenjuje princip strogosti...

Pa to "Ja kao predsednik" ide uz "princip strogosti"....
Inače, išlo bi u skladu sa zakonima....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  22:45 02.10.2009
Preporuka: 4

Apeli su upuceni

#Link  Replika: 11
medjunarodnoj zajednici, ali i svim ljudima dobre volje koji zele da shvate da vlast u Srbiji nema nista sa nasiljem gradjana. Takodje, ovi apeli su tu da podsete da je svo ovo sadasnje zlo samo recidiv iz 90-tih godina proslog veka kada je 80% gradjana Srbije glasalo za nasilnika.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  22:54 02.10.2009
Preporuka: 1

Re: Apeli su upuceni

Ninoslav Randjelovic
medjunarodnoj zajednici, ali i svim ljudima dobre volje koji zele da shvate da vlast u Srbiji nema nista sa nasiljem gradjana. Takodje, ovi apeli su tu da podsete da je svo ovo sadasnje zlo samo recidiv iz 90-tih godina proslog veka kada je 80% gradjana Srbije glasalo za nasilnika.

Ih, još da si pomenuo Sodomu i Gomoru...
pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  23:00 02.10.2009
Preporuka: 3

Re: Apeli su upuceni

Ih, još da si pomenuo Sodomu i Gomoru..

Pa, to bi mozda bilo preterivanje, jer se vlast u Srbiji vec odavno dobro kotira u tim krajevima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Rip Kirbi  23:06 02.10.2009
Preporuka: 3

Re: Apeli su upuceni

vlast u Srbiji nema nista sa nasiljem gradjana.



Tačno. Nema.
Vlast, generalno uzevši, nema mnogo posla sa građanima.


recidiv iz 90-tih


Kako recidiv? Pa predsednik je lepo rekao, da vidi NEPREKINUTU nit između nasilja devedesetih... i nasilja nakon toga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  23:07 02.10.2009
Preporuka: 0

Re: Apeli su upuceni

Ninoslav Randjelovic
Ih, još da si pomenuo Sodomu i Gomoru..

Pa, to bi mozda bilo preterivanje, jer se vlast u Srbiji vec odavno dobro kotira u tim krajevima.

Eh, dragi Nino...u pravu si..pogotovo što njima ništa na belom svetu nije važnije od rejtinga..Ups, izostavih pare....neopravdano..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  23:10 02.10.2009
Preporuka: 0

Re: Apeli su upuceni

Kako recidiv? Pa predsednik je lepo rekao, da vidi NEPREKINUTU nit između nasilja devedesetih... i nasilja nakon toga.

Tačno...I ovo je jedna od retkih stvari gde se slažem sa predsednikom....Samo ne znam da li se sa ovim hvali ili kritijuje vlastiti rad...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  23:17 02.10.2009
Preporuka: 2

Re: Apeli su upuceni

Pa predsednik je lepo rekao, da vidi NEPREKINUTU nit između nasilja devedesetih... i nasilja nakon toga.

Da, jes' tako rekao predsednik, ali cini mi se da je on tu mislio na snenokle i otpor koji neki gradjani imaju prema tom slatkom delikatesu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  23:32 02.10.2009
Preporuka: 3

Re: Apeli su upuceni


recidiv i 90-tih

Kako recidiv? Pa predsednik je lepo rekao, da vidi NEPREKINUTU nit između nasilja devedesetih... i nasilja nakon toga.
kako je to odjeknulo:)))
moš misliti.
sad kad se malo vrnem unazad, ne sećam se da sam ga igde videla do, recimo, 98.
onda kad su mlatili ovi dačićevi otporaše, videla sam ga u prostorijama otpora u knezu prvi put.

a lepo reče kokan mladenović danas, zapravo jedini koji je govorio jasno i razgovetno, ubila je tatona srbija.
i dok se ne sazna ko su oni što su pobili i strpali u batajnicu albance.
i dok se ne suočimo sa zločinima koje smo mi počinili, nema nam spasa.

Rip Kirbi
vlast u Srbiji nema nista sa nasiljem gradjana.


a nema ništa ni protiv.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  23:35 02.10.2009
Preporuka: 4

Re: Apeli su upuceni

snenokle

Eto šta odavno nisam pravila
Spolja ulickana, bela, lepa, a unutra prazna, na koga li me podseća?
Ništa, sutra pravim pa dok jedem valjda ću se setiti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Rip Kirbi  23:43 02.10.2009
Preporuka: 1

Re: Apeli su upuceni

Pardon!

Ovo:
vlast u Srbiji nema nista sa nasiljem gradjana.
nisam ja rekao.

Ja sam citirao.

Nemam ja ništa sa tim.
Ni sa vlašću, ni sa građanima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  00:10 03.10.2009
Preporuka: 1

Re: Apeli su upuceni

Rip Kirbi
Pardon!

Ovo:
vlast u Srbiji nema nista sa nasiljem gradjana.
nisam ja rekao.

Ja sam citirao.

Nemam ja ništa sa tim.
Ni sa vlašću, ni sa građanima.

ukapirala, skroz!
nemam ni ja.
dodala sam da vlast nema ništa ni protiv nasilja.
možda nije bilo jasno.
čisto da razjasnim...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  01:48 03.10.2009
Preporuka: 3

Re: Apeli su uvučeni

Eh, dragi Nino...u pravu si. Drago Kovacevic

Exitus Letalis - ukapirala, skroz !


nema bolje.

ps : Dragetz, opet - Kugla ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  00:15 03.10.2009
Preporuka: 1

Radionice

#Link  Replika: 0
Eh, kad bi neko na zapadu stisnuo petlju da sa našom vlašću održi neku sličnu radionicu.

Koliko je do sada održano radionica, oni na zapadu ne mogu više da izmišljaju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  05:12 03.10.2009
Preporuka: 0

Ko će nas razumeti ....

#Link  Replika: 0
.... kad ni sami sebe ne razumemo ....

Toliko .... Da ne dužim previše i ne stvaram polemike....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vojislav Stojković  07:48 03.10.2009
Preporuka: 0

Vaspitne radionice

#Link  Replika: 0


Ne samo g-đa Tačer i Zapad, i Istok ima lepu i dugu tradiciju vaspitnih radionica

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  08:43 03.10.2009
Preporuka: 0

Žmirenje u situaciju

#Link  Replika: 2
D.Kovačević: " Jučer i danas dva skupa. I na njima vlast...I apeli do neba da se uvede red glede nasilja...Kome su upućeni ti apeli...zaista...I jeli to normalno...
Apeli su upućeni većinskoj Srbiji koja ili podržava nasilje, ili ćuti pred nasiljem. To je, barem, sasvim jasno. Mi nismo neka od razvijenih zapadnih demokratija, gde je pitanje odnosa javnog mnjenja prema nasilju odavno rešeno. Živimo u zemlji u kojoj je "patriotsko nasilje" još uvek maltene normalno. Treba podsetiti još nešto. Sve vreme od 2000. do 2008. sama vlast je (najpre glasnogovornici dss) podržavala i održavala "Obraz" i slične organizacije, pumpala im samopouzdanje, neizrečeno garantovala da u slučaju izgreda neće biti hapšeni ili procesuirani. Ko ne shvata da to nisu obične ultradesničarske, iliti nasilničke grupe, već svojevrsne ideološko-praktičarske ispostave nekolicine dekadentnih političkih partija koje i sada zahvataju preko polovine biračkog tela, taj naravno ne može da vidi zbog čega ovako sporo i otežano odlučivanje sadašnjih vlastodržaca da krenu u ofanzivu. Ovde se, kad je reč o vlasti, radi o klasičnom odmeravanju reakcije javnog mnjenja u slučaju da se povuče ovaj ili onaj potez (s obzirom da, kako rekoh, više od polovine birača direktno ili prećutno naginje podršci "desničarsko-patriotskim" varijantama). Bilo je na žalost potrebno da se desi nekoliko teških izgreda i jedno teško ubistvo da bi se u očima kolebljivog javnog mnjenja stvorilo opravdanje za, konačno, oštre mere protiv ultradesničara i "patriota". Mada, kad se radi o malo visprenijim komentatorima ovde na blogu, ja baš i ne mislim da je reč o nedovoljno dobrom uvidu, ili o nedostatku sluha za analizu, već o jednom ipak namerno nedovršenom zaključivanju, koje ostavlja prostor za kritiku onih koji su ionako, unapred, jer predstavljaju vlast, obeleženi kao meta kritike, šta god uradili. To je donekle u redu, kao politička pozicija, ali je problem što poprilično sužava pogled na situaciju o kojoj govorimo.

S obzirom na napred navedeno, tj. na koketiranje sa problematičnim javnim mnjenjem, a samim tim i problematičnim reakcijama političkih partija koje to mnjenje konstantno prate, došlo se do faze kad je nasilje doseglo svoju, može se reći, kulminaciju. To je onaj momenat kad i ovi koji su ga suzdržano podržavali moraju da priznaju kako se moraju preduzeti konkretne mere. Upravo u toj činjenici leži zaključak da nasilje - umesto da kao ovih 20-tak godina i sve do nedavno narasta - najzad ulazi u fazu konstantnog uzmicanja.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  14:49 03.10.2009
Preporuka: 0

Re: Žmirenje u situaciju

Mi nismo neka od razvijenih zapadnih demokratija, gde je pitanje odnosa javnog mnjenja prema nasilju odavno rešeno. Živimo u zemlji u kojoj je "patriotsko nasilje" još uvek maltene normalno.

Ne možemo ovom, inače objektivnom konstatacijom opravdati baš svaku glupost, pasivnost i nečinjenje. Dodao bih ja tu još nešto bar toliko objektivno. Živimo u zemlji gde politiučka klasa, a predsednik naročito vodi računa o rejtingu više nego bilo čemu drugome, i podlizai najgorima. I po tome će njegova vlast biti zapamćena, kao loša, rđava vlastkoja je promašila istorijsku šansu da napravi nešto što će ovde morati da urade drugi....ovako ili onako.
Zamisli, kad bi se stvari događale ovako kako si opisao, kad bi u Turskoj početkom prošloga veka mogao pojaviti Ataturk....da ne ređam dalje...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  19:52 03.10.2009
Preporuka: 0

Re: Žmirenje u situaciju

Zašto pominjete reč opravdanje, ako je ja već nisam upotrebio? Pokušaj objašnjenja razloga zašto se nešto dešava nikako se ne može poistovetiti sa pojmom opravdavanja. To što ste poodavno izgradili stav da je vaš "miljenik", gospodin predsednik države, loš kao državnik - vas izgleda sada obavezuje da u svakoj situaciji po svaku cenu nastojite da tu tezu, da je pomenuti gospodin loš, dokažete. Ali, verujte, bez ljutnje, to pomalo liči na obraćanje istomišljenicima, radi održavanja visokog tempa kritike jednog te istog, na jedan te isti način. Inače, da su u Srbiji moguće metode Ataturka, ne bi se desilo ubistvo premijera Đinđića. Ja u svim svojim komentarima na ovu temu uporno pokušavam makar da nagovestim do koje mere je u Srbiji velika većina ljudi glasno ili prećutno privržena starim vrednostima. To onda u potpunosti uslovljava sastav i motiv članstva u strankama, kriterijum probira ljudi na niže funkcije, pa na više funkcije.., odnosno uslovljava kvalitet politike od dna, pa sve do vrha te piramide. Ne zaboravite, politika ne znači par stranaka, već život kompletnog političkog organizma ove zemlje. Ni "onda", recimo, kao najvažniji problem nisam video S.Miloševića, već stavove ljudi po komšiluku, u busu, na slavama... - a sve se to u milionskom tiražu slilo na ulice da podrži politiku zadržavanja starog i politiku nepopuštanja, politiku sukoba... i, u krajnjoj liniji, već tada vidljivog uskorašnjeg rata. Ne zavaravajmo se, ni danas, da je problem (ili rešenje) u Borisu, Čedi, Mlađanu... Na kraju, ne zaboravimo krajnje merljivu činjenicu - i sada praktičnu i formalnu većinu (gledano po broju mandata u parlamentu i prirodi tih stranaka) imaju snage ili potpune dekadencije, ili stranke privržene nekakvom uslovnom puzanju ka Evropi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
riodejeneiro  09:10 03.10.2009
Preporuka: 2

Kad vlast "radi" protiv sebe

#Link  Replika: 0
Da je akcija "pravda za Uroša" sasečena u korenu, ne bi došlo do slučaja "Taton". U tom slučaju se pokazuje koliko je bespredmetna bilo kakva priča kad su sudstvo i "pravda" u Srbiji u pitanju.
Ovih dana, posle svega, advokati odbrane Mišić Uroša, pričaju o posledicama rata koje su uticale na policajca Trajkovića!!! Na šta su uticale? Što nije pojeo baklju nego je bežao po tribini (pogledjte snimak). Pa ceo grad Beograd (a i drugi gradovi po Srbiji) je išaran jednobraznim grafitima već skoro DVE godine (pokušaj roštiljanja se desio 02.12.2007., osuđen pre godinu dana, a sada se ponavlja suđenje itd.). Ko je pravio šablon? Ko je dao instrukcije crtačima? Niko ne ispituje ko finansira odbranu?
Bože moj navijači su nervozni jer se FK CZ nalazi u finansijskom problemu, a Uprava ne sme da se distancira od istih jer žive od njih (ha, ha!! Od 3-5.000 prodatih ulaznica)!
I onda kada to vide instruisani huligani-idioti, pomisle da nije ništa strašno ako malo istamburaju tamo neke Francuze, još će i da im zavide na tome. Sledeći su i onako trebali da budu i ovi sa "gay parade".
MUP Srbije još radi neki posao, po ovom pitanju (nalazili su oni huligane i ubice još od ranije) ali su zaposleni u Ministarstvu pravde podlegli pod spoljne uticaje (tu mislim prvenstveno na klubove i advokate odbrane) pa je sve bilo uzalud.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dzango  09:23 03.10.2009
Preporuka: 0

Konačno nešto pametno da pročitam

#Link  Replika: 0
Posebno, je li normalno misliti da će nasilje nestati ako se na Topčiderskom brdu ukinu "sever" i "jug"...To mi nekako liči na zezu tipa, da bi sve bilo ok da voda ne teče niz brdo...i da će to biti još jedna kampanja sa figom u džepu...

Koliko znam, mnogo pominjana Margaret Tačer koja je sredila navijače - huligane nije ukidala "sever", "jug", "istok" ili "zapad", nego kažnjavala izgrednike i kriminalce....I sistemom mera lepo ih upućivala da se kad nisu u zatvoru, na dan odigravanja utakmica koje bi mogli posećivati, jave u policiju na vaspitnu radionicu... Onako, da interaktivno učestvuju u valstitom dovođenju u red..


Još jedna šarada vlasti koja pati za raznim kampanjama umesto da radi svoj posao. Ovaj put su se setili da zabranjuju navijače umesto da hapse kriminalce. Za posledicu ćemo imati smešne situacije na utakmicama gde će policija valjda razbijati navijačke kopove navijača koji su došli da navijaju a kad zagusti opet će biti mrtvih i premlaćenih.

Tragikomično u svakom, slučaju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  13:22 03.10.2009
Preporuka: 2

Ma sve mi je jasno, Drago,

#Link  Replika: 13
nego nema nam ga Vračarac da nam prozbori koju o stituaciji kao inasjder, kako to
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  14:40 03.10.2009
Preporuka: 1

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

adam weisphaut
nego nema nam ga Vračarac da nam prozbori koju o stituaciji kao inasjder, kako to

Ma i on je protiv nasilja.....Zato vodi kampanju "Pravda za Uroša"....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  18:43 03.10.2009
Preporuka: 4

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

Drago Kovacevic
adam weisphaut
nego nema nam ga Vračarac da nam prozbori koju o stituaciji kao inasjder, kako to

Ma i on je protiv nasilja.....Zato vodi kampanju "Pravda za Uroša"....

Kako je lepo ogovarati čoveka koji nije tu i ne može da vam odgovori? Baš stvarno lepo vaspitanje, nema šta, perjanice našeg društva, pokažite nam kako se to radi i kako treba.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  21:47 03.10.2009
Preporuka: 0

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

Kako je lepo ogovarati čoveka koji nije tu i ne može da vam odgovori? Baš stvarno lepo vaspitanje, nema šta, perjanice našeg društva, pokažite nam kako se to radi i kako treba.

Ih, al' sin kraj srca, zabrinuli se za čoveka što ga nigde nema ti odma' čitaš zadnje namere
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  09:33 04.10.2009
Preporuka: 2

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

adam weisphaut
Kako je lepo ogovarati čoveka koji nije tu i ne može da vam odgovori? Baš stvarno lepo vaspitanje, nema šta, perjanice našeg društva, pokažite nam kako se to radi i kako treba.

Ih, al' sin kraj srca, zabrinuli se za čoveka što ga nigde nema ti odmaa' čitaš zadnje namere

E, blago njemu ako ste se vi za njega zabrinuli, onda ja ne moram da brinem?
Ti si pomenuo zadnje namere, ja nisam, meni je to samo malo zasmetalo jer je blog mesto gde se druže lepo vaspitani ljudi, pa i oni sa kojima se ne slažemo lepo su vaspitani i ne rade to, osim par nekih koji prvo banuju čoveka pa ga tuku iz svih oružja. Negde sam pročitala da je banovan, znači ne može da ti odgovori a ti si sigurno dobro informisan i to znaš.
To bi bio samo mali doprinos lepom ponašanju na blogu..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:13 04.10.2009
Preporuka: 0

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

To bi bio samo mali doprinos lepom ponašanju na blogu..

Eto..lepo...I doprinos borbi protiv huligana...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
malaramona  11:44 04.10.2009
Preporuka: 0

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

mariopan
adam weisphaut
Kako je lepo ogovarati čoveka koji nije tu i ne može da vam odgovori? Baš stvarno lepo vaspitanje, nema šta, perjanice našeg društva, pokažite nam kako se to radi i kako treba.

Ih, al' sin kraj srca, zabrinuli se za čoveka što ga nigde nema ti odmaa' čitaš zadnje namere

E, blago njemu ako ste se vi za njega zabrinuli, onda ja ne moram da brinem?
Ti si pomenuo zadnje namere, ja nisam, meni je to samo malo zasmetalo jer je blog mesto gde se druže lepo vaspitani ljudi, pa i oni sa kojima se ne slažemo lepo su vaspitani i ne rade to, osim par nekih koji prvo banuju čoveka pa ga tuku iz svih oružja. Negde sam pročitala da je banovan, znači ne može da ti odgovori a ti si sigurno dobro informisan i to znaš.
To bi bio samo mali doprinos lepom ponašanju na blogu..


Sad banuju i lepo vaspitane? Strasno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  11:59 04.10.2009
Preporuka: 1

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

Negde sam pročitala da je banovan, znači ne može da ti odgovori a ti si sigurno dobro informisan i to znaš.

A kako bih ja to mogao da znam, Mariopan, iz kristalne kugle ?
Da li ti stvarno veruješ da ja mogu d aznam šta s sve piše na ovom blogu...ja samo primećujem da ga nema, kao što ga recimo nema ni Vasa a u ovako burna vremena intresuje me šta imaju da kažu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  12:02 04.10.2009
Preporuka: 1

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

Eto..lepo...I doprinos borbi protiv huligana...

Leše je sa kulturom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  13:05 04.10.2009
Preporuka: 0

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

Sad banuju i lepo vaspitane? Strasno...
*novo 

To niko nije rekao ili nisi razumela da se taj deo odnosi na same autore koji ponekad banuju nekog blogera pa se obruše na njega a čovek ne može da uzvrati, mislim da to nije lepo?

Ako banuju, a recimo imaju razloga, onda nije lepo da nastave sa njim raspravu gde samo oni mogu da kažu šta god hoće a onaj banovan ne može da odgovori. Recomo da bi bilo poštenije da ga nadalje ne pominju? Moj komentar se odnosio baš na to a desilo se pre neki mesec i isto sam ovako reagovala, drugi bloger i druga tema.

Rečeno je uopšteno jer je tih slučajeva bilo.

Ne znam zašto je banovan Vračarac, nisam bila ovde i ne zanima me...isto bih reagovala i da je neko od vas tako predmet izrugivanja a ne može da odgovori. Smatram da je to loše ponašanje, nije ni duhovito a nije ni lepo.

Nadam se da smo se sada razumeli
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  13:11 04.10.2009
Preporuka: 1

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

Drago Kovacevic
To bi bio samo mali doprinos lepom ponašanju na blogu..

Eto..lepo...I doprinos borbi protiv huligana...

Nisam rekla da ste huligani, samo ste se malo zaigrali ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  13:21 04.10.2009
Preporuka: 1

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

adam weisphaut
Negde sam pročitala da je banovan, znači ne može da ti odgovori a ti si sigurno dobro informisan i to znaš.

A kako bih ja to mogao da znam, Mariopan, iz kristalne kugle ?
Da li ti stvarno veruješ da ja mogu d aznam šta s sve piše na ovom blogu...ja samo primećujem da ga nema, kao što ga recimo nema ni Vasa a u ovako burna vremena intresuje me šta imaju da kažu

Pa da ste Vasu potkačili on bi se javio već. ne brini, on nije banovan.
Obično si dobro informisan za razliku od mene, ja sam to pročitala na drugom blogu gde su nagađali da li je uhapšen kao huligan i slično....
Nisam takav utisak stekla o Vračarcu i zasmetalo mi je zaigravanje sa temom a čovek ne može da se javi i kaže koju reč u svoju odbranu. To ti je isto kao da vas dvojica tučete vezanog čoveka. Ni ti mi ne ličiš da si takav mada se ne slažemo u mnogim stvarima. Vidiš, dobro mišljenje ne zavisi od toga kako se koji bloger zove.
Razumem i zezanje ali da onaj koga zezamo može da odgovori, i zezanje na moj račun takođe, ne smeta sve dok i ja mogu da kažem koju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  13:51 04.10.2009
Preporuka: 0

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

Obično si dobro informisan za razliku od mene,

Vidiš da ti mene informišeš a ne ja tebe, tako da je ovde slučaj obratan...
Nisam takav utisak stekla o Vračarcu i zasmetalo mi je zaigravanje sa temom a čovek ne može da se javi i kaže koju reč u svoju odbranu.

Pa zaista, ali niko nije ni rekao noiti reč u napad, ja se zapitao gde je a Drago mu dodelio kompliment d aje borac protiv huligana, teško da možeš da povučeš paralelu sa bilo kakvom tučom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  15:04 04.10.2009
Preporuka: 1

Re: Ma sve mi je jasno, Drago,

kompliment

A to se sada tako zove? E, onda izvini, nismo se razumeli..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  00:47 04.10.2009
Preporuka: 0

samo da se zna

#Link  Replika: 0
Tu sam i citam, ali ne komentarisem, tolike nebuloze iz dana u dan, iz meseca u mesec......
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zovitemegrunf  16:04 04.10.2009
Preporuka: 1

vec vidjeno

#Link  Replika: 1
Ovih dana gledamo vlast koja protestuje..Protestuje jako i nemilo apeluje na sebe samu da spreči nasilje...

...Drug predsednik Partije i Drzave je rekao da su studenti u pravu i stao na celo pobune protiv sebe...Dobro da neko nije zaigrao Kozaracko kolo od radosti.
Bilo bi mi lakse da sam onomad, kao ti, otisao na pecanje, al' dobro, bice prilike. A da organizujes neko takmicenje ribolovaca<_< ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  15:46 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: vec vidjeno

Bilo bi mi lakse da sam onomad, kao ti, otisao na pecanje, al' dobro, bice prilike. A da organizujes neko takmicenje ribolovaca<_< ?

Pa mislim da će to takmičenje imati dosta učesnika...
Očekujem, lov na štuku..Zato spremaj štukare, pošto izbori, "njušim", slede pre proleća....dok još ima vetrova...Ako dođeš tamo gde ja lovim (Vizel), ne brini za lozu....Imam dovoljno..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA