Da li ste danas silovali?

Dejan Restak RSS / 02.11.2007. u 17:07

Svi vi koji ste danas platili 10 dinara vlasnicima Kurira, učestvovali ste u finansiranju još jednog od mnogobrojinih javnih silovanja poznatih i onih manje poznatih gradjana Srbije koji su se sticajem okolnosti zatekli u blizini dok su se novinari-siledžije nasladjivali svojim činom. (nisam mogao kraće, na sreću nisam novinar)

Švalerčina >> (print izdanje obogaćeno je i fotografijom prevarene žene)

Evo vec mi ovde u okolini dobacuju sta se palis pa oni su javne licnosti, odabrali su takav život, odgovara im. To samo govori u kakvo se društvo pretvaramo, koliko više nemamo osećaj mere, a koliko su i sami mediji i novinari postali deformisani u prosuđivanju šta se može a šta ne.

Da li odvajamo ljude po pravima na javne i one manje javne? Ako ste od onih koji ovo dele, da li onaj ko je u bilo kakavoj vezi sa javnom ličnosti mora da trpi zlostavljanje čak i onda kada je i sam žrtva te javne ličnosti? A kapiram, izabrao je da živi sa javnom ličnosti. Nastavite sami dedukciju.

Od najgorih medju nama napravili smo one koji kreiraju karakter ovog društva. 

Teši vas to što i u Londonu, Rimu, Moskvi rade to isto? Lakse vam je za ovih 10 dinara?

Smara vas što Kuriru dajem publicitet po ko zna koji put? Ništa novo? Blog B92 pa ni ceo sajt B92 ne može u jadnoj Srbiji dostići tu popularnost koju siledžije imaju da bi mogao doprineti njihovoj još većoj popularnosti. Morali bi i mi da silujemo kao vi. Bez zadnjice na ekranu i u glavi danas nema opstanka na medijskoj sceni Srbije. Jel to ono iz čega bi trebalo da proistekne demokratsko lice Srbije - zadnjica?

Mada ko zna šta ćete morati da gledate, slušate i čitate i na B92  , s obzirom kakve nam standarde nameće javni servis koji moram priznati plaćam i stidim se svaki put zbog toga. Osećam se samo nešto bolje od vas koji ste danas kupili Kurir.

 

Sada opalite po B92 licemeru.

 



Komentari (68)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

dracena dracena 17:24 02.11.2007

Sjajno!!!

Šteta što nisi novinar, Dejane, jer bi ovaj tvoj tekst, ovako iskren, pošten i direktan služio na čast svakom novinaru.
Medju prave vrednosti spada i elementarna pristojnost. Kome više treba divljaštvo? Valjda je divljaštva bilo dosta? Ili nije? Kuda smo se mi to zaputili? U praistoriju ili u civilizaciju 21. veka? Znamo li uopšte šta radimo i kakve su posledice našeg rada? Jesmo li zaboravili da koristimo mozak?
Milion pitanja, a ni jednog odgovora. Jedino znam da u Srbiji ima jako mnogo posla, a "malo rukah, malena i snaga".
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 17:25 02.11.2007

Slazem se sa poentom teksta...

...i mada sam licno jos daleko od potpunog cinizma impliciranog na kraju teksta, nisam siguran (vecna dilema) u kojoj meri treba davati i link i reklamu, makar i negativnu, za to kurirsko smece, onima koji trijumfuju kadgod uspeju da svoje blato makar malo prosire.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 17:27 02.11.2007

ja ne

bih linkovala
tako se bar radi sa ne virtuelnim siledzijama
Jaril Jaril 17:31 02.11.2007

Промена приступа?

Јел ово најава једног новог приступа у решавању проблема?
Мислим нарочито на наслов. И на указивање на кривицу потрошача.
Није Курир крив што прави такве новине. Већ читаоци што те новине купују.
Није РТС крив што прави такве емисије. Већ гледаоци што те емисије гледају.
Фокусирање кривице на једног - у овом случају на произвођача, скида осећај кривице код оних других - у овом случају потрошача. Можда треба кривицу дистрибуирати.
Овај наслов ми се много свиђа. Зато што нам указује на то шта ми ЗАПРАВО постижемо неким својим поступком, а мислимо да смо урадили нешто пето. Мислите да сте данас САМО купили новине - е па нисте. Данас сте и силовали.

Гледао сам једну емисију која није имала за циљ борбу против трговаца људима, већ против конзумената тргованим људима (у конкретном случају: проституције).
Врло интересантан приступ.
Можда ће се показати делотворним ако га применимо и на случајеве који немају законско-кривичну тежину.
Dejan Restak Dejan Restak 17:50 02.11.2007

Re: Промена приступа?

ovome bi trebalo samo dodati odsustvo vere u naš bilo kakav sistem, počevši od državno-pravnog, pa do onih koje čine udruženja novinara nevladinog sektora i ostali koji bi trebalo da se bave izvorom.
to se u Srbiji očegledno neće desiti jer Srbija je eto moderna demokrtaska zemlja u kojoj i fašisti poput onih u Pragu mogu slobodno organizovano šetati i javno propagirati svoje stavove. Važno je da homoseksualci to ne mogu i Žene u crnom jer su oni bruka ove zemlje. Kurir je dika i ponos.
Jasmina, Milane, poenta moga teksta je da se stidimo svi zajedno bar jedan minut nad onim sto svi skupa tolerisemo i gajimo.
Kao sto su na blogovima o ratnim zlocinima i drugim prilikama gde se o ovome govorilo bile izlozene i ilustracije zlocina tako i ja smatram da ove zlocine treba ilustrovati. Ovaj danasnji je smesan u odnosu na stotine drugih koje ovi isti cine. Uopste me se ne tice da li ce sutra zbog mog linka oni imati jos 100 ili 1 000 citalaca vise. Ja ne pisem ovo da bih umanjio njihovu popularnost. Seti se da nigde ne diskutujemo o brojevima, diskutujemo o činu o moralu o ljudskosti.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:57 02.11.2007

Re: Промена приступа?

Sklona sam misljenju da pominjanje odredjenih stvari dovodi do njihovog jos veceg popularizovanja. S druge strane, pretvaranje da takve stvari ne postoje su isto providne. Kako bi bilo da se koegzistira, da se nista ne govori, ali da se poradi na stvaranju sustinskih suprotnosti negativnim pojavama kao sto je Kurir, retorika koju upraznjava i temama kojima se bavi.
Dejan Restak Dejan Restak 18:00 02.11.2007

Re: Промена приступа?

Jelena Pavlović
Sklona sam misljenju da pominjanje odredjenih stvari dovodi do njihovog jos veceg popularizovanja. S druge strane, pretvaranje da takve stvari ne postoje su isto providne. Kako bi bilo da se koegzistira, da se nista ne govori, ali da se poradi na stvaranju sustinskih suprotnosti negativnim pojavama kao sto je Kurir, retorika koju upraznjava i temama kojima se bavi.


sta je po vama sustinska suprotnost silovanju, ubistvu, kradji?
na koji nacin koegzistirati sa ovim pojavama?

Jaril Jaril 18:02 02.11.2007

Re: Промена приступа?

pretvaranje da takve stvari ne postoje su isto providne.

Никако не треба игнорисати, него указивати на оно што је лоше. Ништа не треба заборављати. Јер ако заборавимо, појавиће се поново.
Не треба рећи Курир не постоји. Него у Куриру не ваља то и то. Па нека и постоји довека, као подлога за едукацију како не треба.
Ако и укинемо Курир, па га заборавимо. Појавиће се други. И тако у круг. Ништа нисмо урадили.
sta je po vama sustinska suprotnost silovanju, ubistvu, kradji?

(Знам да питање није упућено мени.) А да пробамо са свест о силовању, убиству, крађи?
Bonner D Bonner D 18:03 02.11.2007

Re: Промена приступа?

Dejan Restak

na koji nacin koegzistirati sa ovim pojavama?


Ozbiljan svet ovakve stvari jednostavno ignoriše, sve drugo je saučestvovanje, na ovaj ili onaj način.


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:09 02.11.2007

Re: Промена приступа?

Jeste, to sam i rekla, nije moguce pretvarati se da takve stvari ne postoje, ali je moguce raditi na necemu sto ce biti susta suprotnost, znaci negiranje Kurira. Nema silovanja bez siledzije. Tako sam ja razumela. Pocinitelji silovanja, kradja i ubistava treba da se osvetljavaju "jakim reflektorima...."Ti nas ljudi napastvuju svojim pokusajima da se izvuku, da opstanu, da dominiraju itd. Ako ih necemo, hajde da ih razotkrivamo.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 20:32 02.11.2007

Re: Промена приступа?

Dejan Restak
ovome bi trebalo samo dodati odsustvo vere u naš bilo kakav sistem,
počevši od državno-pravnog, pa do onih koje čine udruženja novinara
nevladinog sektora i ostali koji bi trebalo da se bave izvorom.
to se u Srbiji očegledno neće desiti jer Srbija je eto moderna
demokrtaska zemlja u kojoj i fašisti poput onih u Pragu mogu slobodno
organizovano šetati i javno propagirati svoje stavove. Važno je da
homoseksualci to ne mogu i Žene u crnom jer su oni bruka ove zemlje.
Kurir je dika i ponos.
Jasmina, Milane, poenta moga teksta je da se stidimo svi zajedno bar jedan minut nad onim sto svi skupa tolerisemo i gajimo.
Kao sto su na blogovima o ratnim zlocinima i drugim prilikama gde se o
ovome govorilo bile izlozene i ilustracije zlocina tako i ja smatram da
ove zlocine treba ilustrovati. Ovaj danasnji je smesan u odnosu na
stotine drugih koje ovi isti cine. Uopste me se ne tice da li ce sutra
zbog mog linka oni imati jos 100 ili 1 000 citalaca vise. Ja ne pisem
ovo da bih umanjio njihovu popularnost. Seti se da nigde ne diskutujemo
o brojevima, diskutujemo o činu o moralu o ljudskosti.


Teska pitanja ovde pokreces - recimo da li je doista moguce potpuno razdvojiti ono sto je ljudskost ili moralna vrednost od norme koju ipak utvrdjuje vecina (na srecu ili na zalost, pa kako se kome dopada)? Ja bih voleo da si ti u pravu da je to moguce, ali stvarnost nekako to stalno demantuje... Drugo bitno pitanje jeste psiholoska reakcija na ilustraciju. Svi se mi valjda slazemo da deca ne treba da gledaju, npr. zloglasni film o Skorpionima; ali kad dete prestaje da bude dete? Nije valjda kad dobije licnu kartu? Da li je manja steta kad neko odrastao gleda strahote (ili nemoral generalno) deset puta, ili kad dete to vidi dvaput? Konacno, treci issue jeste kako zamisljas da se Srbija uredi na nacin na koji se obojica slazemo da treba, ako se broj citalaca tog sranja bude povecavao? Kao sto rekoh, ja bih voleo da si ti u pravu - ali ne znam odgovor na ova pitanja...
MilutinM MilutinM 20:58 02.11.2007

Re: Промена приступа?

Није Курир крив што прави такве новине. Већ читаоци што те новине купују.
Није РТС крив што прави такве емисије. Већ гледаоци што те емисије гледају.


U potpunosti se ne slažem. To što ima neukih, neobrazovani i tračeva željnih ljudi ne daje moralno pravo bilo kome da lupa gluposti, zaludjuje takav narod nebulozama i živi kao parazit na pojavama koje bi svako normalno društvo trebalo da osudi i marginalizuje.

U romanu "Senka vetra", koji svima toplo preporučujem, našao sam rečenicu koji upisuje ovu našu takozvanu žutu a po mnogo čemu crnu štampu:

Štampa je ptica grabljivica koja cveta u nevolji i besramlju.

Ja sebi nikada ne bih dozvolio da budem takva ptica grabljivica a one koji to rade iskreno prezirem i sažaljevam.
Dejan Restak Dejan Restak 21:14 02.11.2007

Re: Промена приступа?

Milane, potpuno se slazem sa tobom i ipak zelim da kazem da zadrzavam pravo da kritikujem drustvo u kome zivim bez pretenzija da ja licno moram da znam odgovore na sva pitanja.
Postoje ljudi koje palcamo i ti i ja da se bave ovim pitanjima. Ima i onih koje ne placamo ti i ja a koji s takodje bave ovim. Mislim da su im rezultati katastrofalni. Zapravo siguran sam u to. Da li bih ja mogao bolje? Pa morao bih da se prekvalifikujem. Ne znam da li sam spreman za to.

Svi mi radimo neke poslove i trpimo kritike. Medjutim ukoliko smo oguglali na kritike i nista ne preduzimamo da podignemo kvalitet onoga sto radimo onda je problem ozbiljan.
Ja sam ovde postavio neka pitanja na koja svi mi pokusavamo da damo odgovor kao jedan od komentatora dole "e dejane cime se ti bavis". To je prava slika stanja.

Takav tretman stvara idealno tle za ovo sto se desilo u slucaju Pahomije, a da ne pominjem ova serijska porodicna ubistva koja pune naslovne stranice krvozednih novina.

marumi marumi 21:56 02.11.2007

Re: Промена приступа?

Не треба рећи Курир не постоји. Него у Куриру не ваља то и то

Nije KURIR jedini u Srbiji. Tu su i Nacional, Tabloid (protiv cijeg vlasnika kazu da se vodi hiljade procesa ali on i dalje tera svoje), Glas Javnosti, .... Pogledajte im samo naslove. U zadnje vreme i Politika postavlja naslove od kojih bi se njen osnivac pokojni Ribnikar okrenuo u grobu. Sve je degradirano, ne postoji dnevni list za koji se moze reci da je elitni, u smislu istrazivackog objektivnog izvestavanja. Svi misle samo na tiraz i kao da se takmice u senzacionalizmu.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:18 05.11.2007

Re: Промена приступа?

Dejan Restak
Milane, potpuno se slazem sa tobom i ipak zelim da kazem da zadrzavam pravo da kritikujem drustvo u kome zivim bez pretenzija da ja licno moram da znam odgovore na sva pitanja

Slazem se da svako treba da ima pravo da kritikuje - i treba da kritikuje, ali, jedina stvar koja mi se zaista ne svidja na B92 blogu, i koja me vec polako i zamara, je sto niko od autora blogova, posle kritike u tekstu ili u komentaru, ne nudi resenje problema. Zaista, vec postaje dosadno i bez ukusa, kritika radi kritike, non-stop jedno te isto, kritike na iste teme po hiljaditi put - zacinjene jednim te istim pljuvanjima.

Ne razumem, zasto niko od autora ne nudi resenje posle kritike, jel' to iz straha, ili nedostataka kreativnosti, ili oba, ili sta vec.....Mislim, cemu kritika, ako se nikad ne nudi resenje problema. Kritika tada gubi na snazi - postaje besmislena.

Ok, kritikovali smo mesecima, ajde sada da uradimo nesto konkretno:)
Dejan Restak Dejan Restak 10:02 05.11.2007

Re: Промена приступа?

Ok, kritikovali smo mesecima, ajde sada da uradimo nesto konkretno:)


evo recimo tebi se ne dopada dizajn B92 sajta, ili recimo navigacija. Pri tom nisi dizajner a nisi ni programer koji bi bio kompetentan da nesto uradi cak i kad bi bio u situaciji.
Da li to znaci da ne bi trebalo da kritikujes?

Ili bi mozda trebalo da uradimo upravo ono sto se ocekuje da lajemo lajemo i onda sami od sebe prestanemo?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:10 05.11.2007

Ako ne nosim jaja znam šta je mućak

U prevodu je to, Dejane.
Mislim da je ideja da se ne ostane na identifikovanju mućkova. Naravno, to je apsolutno neophodno.
Ali za akciju je neophodna organizacija, partija, eksploziv, oružje, ...+ znanje a nije loše ako si još i snalažljiv.
Stara grčko-rimska poslovica: Ne treba prestati sa lajanjem, ali treba ponekad i ujesti).
andjelija andjelija 17:53 02.11.2007

jaoo

kako se ovaj svet srozao...to sto pise kurir i sto ti paparazi (svuda u svetu) rade mene strasno podseca na impotentne ljude, kojima je takva vrsta odnosa jedini nacin da im se digne. fetis pravi.
ono sto mi je jos groznije je koliko nas na sve strane svi zivi bombarduju privatnim zivotima ljudi, i cije zalazenje u intimu je meni najprljavije...kao sto ti dejane kazes ...pravo silovanje.

i onda mi sami spadamo na to sta cemo da biramo kao nase okruzenje, koje vesti cemo da filtriramo do nasih glavica i koliko. za takve stvari potrebna je non-stop borba protiv te ogromne masinerije i dosta energije.


bravar bravar 17:53 02.11.2007

bez naslova

Naravno da nisam silovala. Sta je s' Vama?
I, slazem se sa Jarilom. Dokle god postoje oni koji su korisnici, dotle ce biti i ponudjivaca.


PS Malo je problematicno oko javnog kupler* pardon - servisa, jerbo mi placamo za program koji dobijamo:(
angie angie 18:01 02.11.2007

Re: bez naslova

Dokle god postoje oni koji su korisnici, dotle ce biti i ponudjivaca.


Sa ovim se ne bih slozila-izvinite, poshto se radi o podhranjivanju najnizih strasti, ( koje naravno da imaju najvecu publiku, narochito u siromashnim i haotichnim zemljama), kao i u zadiranje privatnosti, sa tendencijom da se ista uznemiri i shirenje ne proverenih vesti- Kurir se obichnio oslanja na anonimne izvore, "koji se iz razumljivih razloga ne zele indentifikovati" nije mi poznat sluchaj da je neki novinar platio kaznu ili bio nekako sankcionisan zbog shirenja neistine i nanoshenja shtete tim laznim vestima.
bravar bravar 18:32 02.11.2007

Re: bez naslova

Prvo, to sto je neko siromasan ne znaci da je glup.
Drugo, ljudi prosto vole da vide sta se kuva u tudjem loncu, a da svoj nisu ni pristavili. Zato i postoje takvi listovi (na zalost sa velikim tirazima jer je korisnika mnogo). O moralu kvazinovinara istih listova nema mnogo sta da se kaze (izmisljanje, laz, skandal...) O kaznama... ne znam... Logicno je da ih tuzi onaj o kome su laz izrekli. Sta se tu desava - ne pratim.

Ne znam gde nam se razilaze misljenja? I da li su vas i moj komentar sa istim sadrzajem razlicitih gledista. Imam utisak da smo govorili o dve razlicite stvari.
angie angie 18:40 02.11.2007

Re: bez naslova

ja i ne kazem da siromashan znachi glup, nego da je pogodniji kao tlo za jeftinu reciklazu.

Pa ja generalno satupam gledishte- bez obzira na marketing bazu, koja prvo istrazi shta bi bila potraznja- pa u odnosu na to radi ponudu, da ponuda u nekim oblastima, kao shto je kultura, mediji-koji bitno utichu na sve segmente zivota i sl. treba da imaju na drugi nachin osmishljenu ponudu.
bravar bravar 18:50 02.11.2007

Re: bez naslova

Potpuno se slazem sa nacinom na koji bi trebalo informisati javnost. Istina je prvo pravilo u novinarstvu - koliko znam.
Ovde nije pitanje novinarskog, vec pitanje informacije (da li je bitna ili ne). Dokle god bude vise ljudi koje interesuje sta javne licnosti rade van svog radnog vremena (posebno nocu) dotle ce biti ovakvih naslovnica.

Kada ne bi postjali oni koji kupuju takve novine, njih vise ne bi ni bilo. Cista ekonomija.

A o ponudi kvalitetnog programa, prave informacije, verodostojnog prikaza javnog servisera:) E, to je ono sto me boli, sto me pece, neko rece - PROMENE!!!!
Bonner D Bonner D 17:57 02.11.2007

Znam, ne bi Vi, al' Vam se omaklo...

Nee, nee, neeee!

Zar od svih svakodnevnih "silovanja" po raznoraznim medijima i "medijima" treba da razgovaramo baš o ovome? Sa sve linkom na "top story"!

Ili su protagonisti, pre svega "žrtve", ovog "silovanja" Vama posebno interesantni?

Ili možda ne bi bilo loše da Blog 92 osvane sutra u Qurviru, pa makar i na desetoj strani?

Ili od svega navedenog po malo. Pa srećno i Vama ovo "voajerisanje"! Ali svakako bi bolje bilo da ste nas poštedeli ovog "napastvovanja"!

Neee, neeee, neeeee!


Dejan Restak Dejan Restak 18:04 02.11.2007

Re: Znam, ne bi Vi, al' Vam se omaklo...

Bonner D
Nee, nee, neeee!Zar od svih svakodnevnih "silovanja" po raznoraznim medijima i "medijima" treba da razgovaramo baš o ovome? Sa sve linkom na "top story"!Ili su protagonisti, pre svega "žrtve", ovog "silovanja" Vama posebno interesantni?Ili možda ne bi bilo loše da Blog 92 osvane sutra u Qurviru, pa makar i na desetoj strani?Ili od svega navedenog po malo. Pa srećno i Vama ovo "silovanje"! Ali svakako bi bolje bilo da ste nas poštedeli ovog "napastvovanja"!Neee, neeee, neeeee!


vi ako zelite razgovarajte bas o ovom slucaju. ne tice me se.
isto se odnosi i na pojavljivanje bloga u Kuriru. ni to me se ne tice.

popularno je pitati u Srbiji zasto bas sad

hajde onda nikad i sve pod tepih.



Bonner D Bonner D 18:15 02.11.2007

Re: Znam, ne bi Vi, al' Vam se omaklo...

Dejan Restak

vi ako zelite razgovarajte bas o ovom slucaju. ne tice me se.isto se odnosi i na pojavljivanje bloga u Kuriru. ni to me se ne tice. popularno je pitati u Srbiji zasto bas sad hajde onda nikad i sve pod tepih.


Kao što sam gore napisao, ozbiljan svet ovakve stvari ignoriše i nikako ne saučestvuje u svemu tome. Ti ljudi koji u tome učestvuju žive od toga, neretko i "žrtve" i "nasilnici"!

Postoji mnogo drugih i vrednijih pažnje "medijskih zlostavljanja", i o njima treba i može da se razgovara, o ovom slučaju svakako ne!

Kad rešite, ili ako ste ovim možda rešili da od Bloga pravite tabloid, molim Vas, kao korisniku, javite mi na vreme, da se ovde više ne oglašavam. Hvala unapred!


Vlasta Vlasta 18:09 02.11.2007

Pop žurnalizam

I ja isto mislim da je stvar malo ozbiljnija i da je uzela maha, ma šta rekli zastupnici teorije: "Prebaci na drugi kanal / Kupi druge novine." Postoje i teorije da tabloidi stvaraju novi oblik medijske pismenosti i nešto drugačije vidove socijalizacije, gde poznati likovi iz tabloida zamenjuju sve ostale edukatore:porodicu, školu itd. Osvrnimo se oko sebe, vidimo li kakvim vrednostima teže nove generacije? Za razliku od većine drugih, srpski su tabloidi (Kurir, Press, Scandal...) u velikoj meri još i politizovani. Šta, dakle, imamo? Etiku ne, to je sigurno: Imamo Profit, promovisanje sumnjivih vrednosti, voajerizam...Sve je to nama jasno, i svuda ga ima, ali mora da postoji neka granica...Ili ne?
pidola pidola 18:14 02.11.2007

...

sto se kurira tice...eto toliko.
nikada ga nisam kupio,sto naravno nema efekta,ja sam jedan,a kurir je i dalje najcitaniji.

za naslov bi bolje islo "da li smo i danas silovani?".
i kako moze da se ocekuje nesto drugacije,nesto normalno,kada nam to rade sa svih strana,
vlada (ili njima draze vlast),institucije,servisi javni ili ne,svi.
a ono sto je zajednicko i najgore u svemu tome je,sto sve to mi placamo.
mi dajemo pare da nas siluju,da nas truju,lazu,prave budalama.
i ko onda tu nije normalan?


Mada ko zna šta ćete morati da gledate, slušate i čitate i na B92 , s obzirom kakve nam standarde nameće javni servis...

e,sa ovim se ne slazem.
ne moze los javni servis (koji uzgred i nije javni) da namece 92. i drugima standarde,
valjda treba pratiti bolje od sebe i ici napred.
KafaJeGotova KafaJeGotova 19:42 02.11.2007

Re: ...

ne moze los javni servis (koji uzgred i nije javni) da namece 92. i drugima standarde


da li ne moze?!
veliki brat
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:12 02.11.2007

Re: ...

kafo, b92 je privatna medijska kuca. niko iz nje ti ne trazi kintu svakog meseca. u tome je velika razlika izmedju rts.a i tvb92. a ako ne razumes koja je razlika izmedju kurira i b92, sta da ti kazem? ako taj grozni BB (a jeste takav) postoji na b92, kurir je samo dno BB.a itself. completely.
malo mi je vec muka od prozivke za BB. pronadjite nesto drugo pored toga, pls. mislim, ajmo malo kreativnosti, will u?
ps. (molim kazezoze da mi ne odgovara oko BB, ok? tnx)


&&&&&&&&&&&&&

ovaj 48 je jeziv. ja ne gledam tv uopste ali ovakve stvari ne smeju da se prikazuju na rts.u.
da li postoji neko udruzenje gradjana, sva ta silna novinarska udruzenja, da li postoje neke institucije koje mogu da to skinu?! zar ne moze da se bude uporan u tome a da ne ode pod ldp+čanak action (jer gubi na znacaju i pise se kao politicki poen?
bez texta sam.
Bonner D Bonner D 20:25 02.11.2007

Re: ...

BebaOdLonchara
kafo, b92 je privatna medijska kuca. niko iz nje ti ne trazi kintu svakog meseca. u tome je velika razlika izmedju rts.a i tvb92. ...


Ovu "tezu" obožavam! Izvini Bebili, a odakle u krajnjem dolazi novac koji zaradjuju privatni mediji? Iz čijih džepova?


KafaJeGotova KafaJeGotova 20:41 02.11.2007

Re: ...

BebaOdLonchara
kafo, b92 je privatna medijska kuca. niko iz nje ti ne trazi kintu svakog meseca. u tome je velika razlika izmedju rts.a i tvb92. a ako ne razumes koja je razlika izmedju kurira i b92, sta da ti kazem? ako taj grozni BB (a jeste takav) postoji na b92, kurir je samo dno BB.a itself. completely.malo mi je vec muka od prozivke za BB. pronadjite nesto drugo pored toga, pls. mislim, ajmo malo kreativnosti, will u?ps. (molim kazezoze da mi ne odgovara oko BB, ok? tnx

BoL, cuj razlika izmedju rts-a, kurira, b92... ja ne moram da poistovetim b92 sa kurirom ako zelim da uputim kritiku na racun b92. ja komentarisah u pidolinom kontekstu. sa neke strane, ja imam respekt (kredit na staru slavu + par tekucih stvari koje idu na b92 (gistro fm, moc vestica, pescanik, insajder, b92 istrazuje... ima toga)) prema b92 jer ih kritikujem. kurir ne pratim, tako da ne mogu ni da ih kritikujem... kazes da pomenem(o) nesto drugo osim vb-a - sta bi ono nje-sra sa oblaci kevu, skini cerku ili tako neka nebuloza? meni je ok da se televizije komercijalizuju, ja imam daljinski (vrooom - missreality) ali onda treba videti i sta stize sa iste te televizije koja ima 'standarde', a kritikuje.

to za kreativnost si mogla i restaku isto da kazes tipa: 'pronadjite nesto drugo pored toga, pls. mislim, ajmo malo kreativnosti, will u?' za kurir vec znamo sta radi...
Dejan Restak Dejan Restak 20:48 02.11.2007

Re: ...

izvinjavam se sto nemam vremena da udjem dublje u ovu problematiku oko VB-a ali pokusacu samo da se zadrzim na svojoj poenti sa pocetka.
Dakle ako nam javni servis podize lestvicu ponude trash sadrzaja u Srbiji, onda sta mozete ocekivati od Pinka B92 i ostalih privatnih televizija? RTS je najgledanija TV u Srbiji, a ostali se trude da ih dostignu. Ciklotron, Plava planeta Insajder itd. ne mogu nikako da pariraju programu kao sto je 48 sati svadba, sve za ljubav i slicno.

Produkcijske kuce se ponasaju po istoj logici i ono sto narod trazi oni mu to i daju a advertajzing agencije najveci deo svojih budzeta trose na one medije koji okupljaju najvise tog naroda koji pere ves, pije kafu i pivo. Savim plasticno.

Bez obzira da li B92 ili neka druga TV i pokusa da napravi neki kvalitetniji iskorak, to uglavnom ostane neprimeceno, zanemareno i negde na marginama, van onoga sto se zove prime time. Sto je direktno proporcionalno sa vekom trajanja jednog takvog programa.

S obzirom da kreatori sistema u Srbiji od drzavnih pa na dalje, odbijaju da preduzmu bilo sta da se vrednosti u zemlji (u ovom slucaju medijske) podignu a sve na racun demokratije, odrnon komercijalnih sadrzaja je sve veci i veci. Samim tim i odron medija jer oni zive od najkomercijalnijih (citaj najcitanijih i gledanijih sadrzaja)

Veceras nazalost ne mogu dalje uestvovati pa se verovatno cujemo ponovo sutra.


KafaJeGotova KafaJeGotova 20:51 02.11.2007

Re: ...

Dejan Restak
odron


:)))
MilutinM MilutinM 20:53 02.11.2007

Re: ...

b92 je privatna medijska kuca. niko iz nje ti ne trazi kintu svakog meseca. u tome je velika razlika izmedju rts.a i tvb92.


Možda je u ovome razlika izmedju dve pomenute medijske kuće. Ali to ne oslobadja b92 od blama što emituje takvu glupost kao što je Veliki brat (ne BB)
AlexDunja AlexDunja 00:28 03.11.2007

Re: ...

KafaJeGotova
Dejan Restak
odron


:)))

odron, vala bas
Soldier of fortune Soldier of fortune 18:23 02.11.2007

Kako se stručno zove?!?!?! Pomoć!

Možda malo odskače od teme, a možda i ne, ali mene zaista interesuje koji je stručni termin za moje simptome bolesti. Mnogima se to dešava, ali nikako da naletim na stručan termin. Naime, ja prosto MORAM da pratim, pogledam, pročitam sledeće:
1) Zeka izjavio: "Proveo sam noć kod Jelene"
2) Kursadžije
3) Zbirka najboljih pesama Tošeta Proeskog za samo 250 din
4) Velja Ilić
5) Ivica Dačić
5) Reklame za kućnu hemiju, omiljena u glavnoj ulozi sa Zoranom Petrovićem
6) Ružna Leti
7) Ceca se zaljubila
8) Slalom na Foxu (nema mi više Marka Živića)
9) Sejo Kalač u najnovijem spotu sa dve Brazilke
10) Palma plus
11) PROFESORKA Andjela Slobodina i Sonja Coljić
12) Prebroj koliko ima trouglova
13) SMS poruke na TV ekranima
14) Telešop i omiljeni proizvod Klin and kutt
15) Grobari su najjači... ne ne, Cigani su najjači...
16) Izmišljena ksenofobija
17) Saobraćajne nesreće
18) Humoristički program u režiji i glumi Borisa Bizetića sa familijom
19) ... i njegovim drugarom "Rokerom s Moravu"
20) Seljaci
21) ĐOŠA
22) PEĐA D BOJ
23) Saša Ćurčić
24) Reč BRATE
25) BN televizija (favorizujem VIP i RENOME production)
26) Američke čopere
27) Američko rvanje
28) Indexovci
29) Svi smo sada teniseri
30) ...............................................
Ali zašto, zaaašto ja to sve MORAM da propratim, nešto mi ne da da propustim, ne pročitam, ne pogledam... Ne mogu da opišem kakav se osećaj javlja u meni kada sve to posmatram. Možda sam se upravo navukao na tu hemikaliju koju proizvodi moj mozak za vreme informisanja?! Majke mi, interesuje me naziv stručnog termina. Hvala unapred.
p.s. Priznaću nešto, ponekad, doduše vrlo retko, koristim i po neki dim za "obradovanje" (što bi reko Goričin kolega sa Budjenja), i tada nastaje kulminacija jer je TO ono što moj mozak traži. Neiscrpan izvor zabave sa jedne strane i "te" hemikalije koja budi "taj" osećaj sa druge strane. Zaglibio sam, a?
Bonner D Bonner D 18:48 02.11.2007

Re: Kako se stručno zove?!?!?! Pomoć!

Soldier of fortune
Možda malo odskače od teme, a možda i ne, ali mene zaista interesuje koji je stručni termin za moje simptome bolesti. .... Zaglibio sam, a?


Jednostavno beznadežan slučaj! *smeh*

Jaril Jaril 19:05 02.11.2007

Re: Kako se stručno zove?!?!?! Pomoć!

Ево ја! Ево ја! )

Дијагноза гласи: неизграђени сопстевни идентитети као последица хроничног духовног нерада.

Ако сам Вам рек'о. )

Потреба за забавом и трвијалним је последица неспособности да се свари сопствена стварност.
Да се рекламирам мало.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 19:10 02.11.2007

Re: Kako se stručno zove?!?!?! Pomoć!

ja mislim da nije problem u potrebi za zabavom
ili u "niskim strastima"
vec kad ta potreba povredjuje druga ili treca lica
Jaril Jaril 19:19 02.11.2007

Re: Kako se stručno zove?!?!?! Pomoć!

ja mislim da nije problem u potrebi za zabavom
ili u "niskim strastima"
vec kad ta potreba povredjuje druga ili treca lica

Некада су нас забављали гладијатори. Данас то раде профи спортисти. И једни и други се вазда повређују и муче зарад наше забаве. Толико нам је постало нормално да ЗАБАВА значи ПОВРЕЂИВАЊЕ да се у стварности границе врло слабо разазнају. Безазленој забави се изгубио траг, да не знам ни да ли је икада постојала.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 19:33 02.11.2007

Re: Kako se stručno zove?!?!?! Pomoć!

pa na primeru tracerskih listova i paparaca
o tome sam vec pisala po blogovima
mnoge zvezde zapravo poturaju svoj privatni zivot da bi im filmovi itd uspeli na trzistu
to znam pouzdano za holivud i italiju
no kad stavis silovanu zenu ili prevarenu zenu sa fotkom na naslovnu sa imenom i prezimenom to je vec nasilje
MilutinM MilutinM 21:08 02.11.2007

Re: Kako se stručno zove?!?!?! Pomoć!

23) Saša Ćurčić


E, stvarno, ovaj lik mi je najveće iznenadjenje Sajma knjiga. Taj t-t-t-tebra, dž-dž-dž-džabalesku tip napisao je knjigu! O čemu: prirodno o sebi i svom burnom, interesantnom i nadasve poučnom životu. I onda je lepo zakupio štand u hali 14, a ovih dana se knjiga reklamira na raznim medijima. Samo čekam da se uvrsti medju udžbenike gradjanskog vaspitanja.

Ko ga je probio? Možda Javni servis?
ElectricDreams ElectricDreams 18:24 02.11.2007

350 dinara

Žali bože svaku paru :(

Ako su ono stvarno prikazali na tvu (a ne sumnjam da jesu) ... zanemeo sam! Prosto ne znam šta da kažem!

UPOMOOOOOĆ!!!!!!!!
Gadic Jedan Gadic Jedan 18:39 02.11.2007

hehe

Dejane, cime si ti nasao da se bavis

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 19:28 02.11.2007

...a Veliki brat???

......moramo da shatimo da se nalazimo u eri voajerizma. Toga nisu postedjeni ni elektronski ni (jel se pravilno kaze?) pisani mediji. I mozemo mi da penimo koliko hocemo oko toga, spasa nem nema dok se informaticki gurui ne dosete neke nove zanimacije za ljude. Ja sam u prilici da pratim kojekakve satelitske i nesatelitske kanale sa svih krajeva sveta i svi su oni prepravljeni sa reality show-ovima na kojekakve teme i sa kojekakvim ucesnicima a u medjuvremenu se daju poslednji izvestaji o tome gde je ko od popularnih likova rucao, sa kime, da li je dao "tip" konobaru i koliki....i...bla,bla,bla......
Pa zasto bi oni smarali ljude sa realnoscu, ratovima, svetskim krizama, globalnim otopljavaljem, skokom cena nafte na svetskim trzistima i kako ce na sve to doci glave. Niko ne zeli da cita lose vesti o samome sebi vec o nekome drugome jer ce tako njegov mizeran zivot izgledati manje mizeran...
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 19:36 02.11.2007

Duge pripreme

Dugo je pripremana sadasnja tabloidizacija medija. Samo cu podsetiti na RadioTV reviju pre 30-ak godina, koja mi je, kao klincu, mozda bas zbog ovakvih (naravno, daleko blazih) clanaka bila interesantna. Naravno, dok nisam malo porastao. Polovinom 80-ih (cini mi se), pojavio se i prvi, "zvanicni" tabloid u bivsoj YU- sarajevski "AS", ali, nisam imao "cast" da ga citam, tada su me zanimala drugacija stiva. Tokom zlehudih '90-ih, cak je i "Politika", dotada najugledniji dnevni list kod nas, postala svojevrstan tabloid. Izmedju ostalog ova novina, zbog sankcija na uvoz roto-papira, bila je neko vreme stampana na nekom odvratnom, jeftinom, zutom papiru.

"Kurir" sam kupio samo jednom, iz ciste radoznalosti. Bilo mi je sasvim dovoljno, za sva vremena. Pre dan-dva, zena mi donese neki novi dnevni list koji po nazivu podseca na poljski najtirazniji dnevnik, ali nije "Wyborcza". Kaze, dele besplatno na ulici. Sto se zadovoljavanja narodnih potreba tice, bolje bi bilo da prolaznicima dele po 10 dinara u metalu - korist bi bila znatno veca, neko bi mozda za pet-sest dana sakupio dovoljno para da detetu kupi cokoladu.

PS: Dejane, mozda si ti, na srecu, ipak novinar - i to veoma dobar. Dok n.-siledzije tabloiddzije to, zapravo nisu- niti ce ikad biti!

Taska Dana Taska Dana 19:54 02.11.2007

Procunjah

po You Tube posle ovog prikaza iz emisije Svadba ili kako god se zove...pa videh svasta!
Ima toga ...nakupilo se bede i jada iz naseg a i iz nasih bivsih krajeva....videh i par iz Podujeva....

Naravno...ni Kurir ni Tijanic nisu krivi sto toga ima na You Tube....a i sto ona gromada od Tijanica sedi na vrh gomile zvane RTS , nije nikakvo cudo. Covek ostavlja tragove, kao pravi turbo muzjak ...gomilu do gomile.... a onda se i zadene na vrhu iste .

Vic....vodi mladozenja mladu po proplancima pa je pita...vidis li onaj najveci hrast tamo...ona kaze vidim....a vidis li onu gomilu ispod njega...ona kaze vidim....e to sam ti se ja po..o.


Filip2412 Filip2412 20:42 02.11.2007

nemoj da si tako strog...

s obzirom kakve nam standarde nameće javni servis koji moram priznati plaćam i stidim se svaki put zbog toga


za mene je Veliki Brat ubedljivo najgluplja stavr u medijima i mislim da u tom smislu B92 namece standarde

Veliki Brat izmedju ostalog, doprinosi platicama zaposlenih na B92, e sad ako javni servis platis tom platom onda mu sve nekako dodje na svoje...

Shund i kitch je neunistiv a javne licnosti koje zalis zapravo prizeljkuju bilo kakav publicitet jer im donosi kintu.
Zasto to ljudi citaju? Pa zato sto su glupi i kvarni, u Srbiji i u svetu.




blogat blogat 23:14 02.11.2007

...

EMOTION plasira kich&shund svakom svojom emisijom
sve sto izadje iz Emotiona je trovanje naroda, ali bukvalno SVE odande
oljka oljka 23:23 02.11.2007

neupucena

Sta je to Kurir? Sta je to 48.sati svadba? Sta je to Veliki brat?
U celoj prici nista ne razumem. Molim vas, objasnite mi...
Ja znam sta je daljinski upravljac, a vi? A i ovaj Nalbandian
igra super. Ups, to nije tema, zar ne?
ivana23 ivana23 23:57 02.11.2007

Re: neupucena

oljka
Sta je to Kurir? Sta je to 48.sati svadba? Sta je to Veliki brat?U celoj prici nista ne razumem. Molim vas, objasnite mi...Ja znam sta je daljinski upravljac, a vi? A i ovaj Nalbandian igra super. Ups, to nije tema, zar ne?

Bravo. Sledece nedelje Madrid, pa onda Sangaj, uzivanjcija!
pidola pidola 00:12 03.11.2007

Re: neupucena

odlicno,ali taj daljinski upravlajac menja kanale samo na tv-u.
ivana23 ivana23 00:32 03.11.2007

Re: neupucena

pidola
odlicno,ali taj daljinski upravlajac menja kanale samo na tv-u.

Tacno, ali bez gledanja vesti, glupavih realiti sou programa i kvazi diskusija tipa 1 voditelj - 2... gosta, ipak se sacuva malo zivaca. A ionako nam bar za sada preostaje samo jadikovka na blogu.
S tim sto mislim da je ovo kao ventil za paru, "njima" je sjajno sto se mi lepo ovde ispraznimo, pa nam ne pada na pamet da ucinimo mozda i nesto konkretno. Uostalom neke akcije su kao pokretane, ali nema ljudi, pa time ni efekta.
rayzippo rayzippo 01:28 03.11.2007

Daj otkaz...

Dejan Restak
Mada ko zna šta ćete morati da gledate, slušate i čitate i na B92 , s obzirom kakve nam standarde nameće javni servis koji moram priznati plaćam i stidim se svaki put zbog toga. Osećam se samo nešto bolje od vas koji ste danas kupili Kurir.


malo si stao u gov..o ili si mnogo stao..isto ti se 'vata
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 01:49 03.11.2007

Desnicarski opredeljena stampa

konstantno uznemirava javnost, tacnije rekla bih DEO javnosti. Postoje i oni koji nisu fascinirani zlom, jednostavno su se locirali i ogradili od toga. Ne trebamo im dati paznju i prostor, oni su olosh, prljavstina i periferija naseg drustva.
Takodje je cinjenica da oni koji su trenutno na vlasti se dodvoruju primitivnom i zaostalom delu drustva stvarajuci (ne)kulturu po njihovim kriterijumima.
Mediji trebaju reprezentovati ono sto je iz ove zemlje najbolje i najkvalitetnije, kako bi takvom metodom oblikovali ukus nacije i ujedno je vaspitavali.To je za sada ne moguce jer, na celu ove drzave su ljudi koji se pomocu tog perifernog i primitivnog naroda odrzavaju na vlasti i time sire takvu prljavu i nekulturnu klimu u zemlji. No, jos kratko..

Stoga svako od nas snosi deo odgovornosti kako nas je Dejan u naslovu upozorio.
Olga Medenica Olga Medenica 02:08 03.11.2007

Bravo Deki!

Ne zelim nista da znam o dzulovskim standardima u blato uvaljane Srbije, koja grcali grca i nikako da izgrca.
Tu su zvezde razbijaci, prevaranti i dvolicni j****i u ciju se rec ne moze verovati.
Ja bih uvek radije, bilo sta, sa gentleman.
Ovo nisu ficfirici koji su se priucili pridrzavanu vrata i kaputa (priucili, da se razumemo) to su ljudi sa kojima bi radili posao, kojima bi verovali na rec.
Ima ih i u aristokraciji i u radnickoj (zidari?) klasi.
Yeeeeah. Gentleman is my kind of man. A ovu ostalu shushu zanemarite, zaobidjite i zaboravite. Olgin savet.
BEAST FROM MOSCOW BEAST FROM MOSCOW 08:56 03.11.2007

Kako kome...

Ima narodna izreka za nasim prostorima : "Lako je Svajcarcima, oni zive u Svajcarskoj..."
Knežević R. M. Knežević R. M. 09:52 03.11.2007

Ja ne čitam Kurir

i ne trošim 10 dinara da bi me neko silovao niti da silujem nekoga. Ali zahvaljujući tebi pročitala sam ovaj tekst koji me u suštini ne interesuje. Ali interesantni su mi komentari čitalaca ispod tog teksta. Nisam ih sve čitala ali to je strašno. Kakav polusvet čita taj Kurir. Hvala ti što si mi otvorio oči. Nikad neću kupiti Kurir.
zivko82 zivko82 11:10 03.11.2007

Silujem svaki dan

Silujem svaki dan onda... ito od prve do polednje strane ... volim lazi zato citam je***i kurir!
Jaril Jaril 15:36 03.11.2007

Re: Silujem svaki dan

volim lazi
и зато их финансирам ))))
svetionik svetionik 15:36 03.11.2007

aman

KO KUPUJE (BACA TESKO ZARADJENIH 10 DINARA) I CITA KURIR??????? BRE!!!!

a o pretplati za javni servis ne smem ni da razmisljam .... na samu pomenu svega toga iznerviram se do koske ...BREEEEEE!!!!!!
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 19:11 03.11.2007

.

.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:35 04.11.2007

Što se Kurira

i sličnih kao medijskih pojava tiče, da je strašno i odvratno - jeste. A to je samo deo pitanja i problema poremećenog sistema vrednosti.
Mada, ja bih ovde par drugih stvari... šta ti to znači: "Na sreću nisam novinar".? Nadam se da ne poistovećuješ sve novinare, sa "novinarima" pomenutih "medija". Ja jesam novinarka, na sreću.
Drugo, oko silovanja. Ima tu mnooogo velika razlika, zbog koje se to poređenje koje si upotrebio, čini neumesnim. Žrtve silovanja nemaju izbora. Korisnici pomenutih medija imaju izbor.
Dejan Restak Dejan Restak 15:06 04.11.2007

Re: Što se Kurira

sto se ovoga "na srecu" tice to se pre svega odnosi generalno na novinarstvo u Srbiji a ne na profesiju kao takvu. Evo ti jos jedne jasnije ilustracije, biti Srbin tokom 90tih nije bas bila srecna okolnost.

Sto se tice silovanja i izbora, malo si se negde prebacila. Mislio sam na mete napada ovih kvazi medija. Ne na citaoce. Dakle citaoci imaju izbor da li ce ucestvovati u finansiranju siledzija a oni koji su razapeti u tim medijima nemaju taj izbor.

Nije valjda da je u pitanju profesionalna deformacija, navika ili slicno

Jelica Greganović Jelica Greganović 17:48 04.11.2007

Ok,

ovo je već preciznije. Sem poslednje rečenice...a kako smo se oko važnijeg razumeli, da ne trunim.
vinska musica vinska musica 01:16 05.11.2007

Fokusirajmo sushtinu

Redovno citam Kurir. Osim njega, Press, Pravdu i Danas.
Svako od ovih glasila ima svoje razloge postojanja, ma koliko se oni ne videli na prvi pogled.
Tu cinjenicu smatram vaznijom od onoga „kasnije“, tj. skandaloznih sadrzaja, kaznjivih u svakom pravno uredjenom drustvu.

Ovde je rec o Kuriru. Pre svega, nije mi nebitna cinjenica da je njegov, bar oficijelni, finansijer izvesni tajkun Rodic. Kada se u njegovom glasilu permanentno objavljuju sadrzaji koji su, i po nasim vazecim zakonima kaznjivi, a prolaze bez kazne, lako je zakljuciti da iza njega stoji neko ko mu debelo stiti ledja. Ko? I zasto?

Pa, onaj koji odlicno zna da se senzacijama, plasiranim na najdegutantniji i najmonstruozniji nacin, animira onaj deo citalacke publike cija se „duhovnost“ krece u granicama „Trece oko“-48 sati svadba-Menjam zenu etc., da bi mu, toboze usput, servirao „istine“ o Zoranu Djindjicu „gangsteru“, Cedi „narkomanu“, Legiji „zrtvenom jarcu“, Mladicu „heroju“, Seselju „muceniku na pravdi boga“, detaljno opisao strahopostovanje koje Zoranove ubice uzivaju u zatvoru, reklamirao njihove knjige, izvestavao o njihovom zdravlju i raspolozenju, pedantno pratio gde se zasticeni svedoci krecu, kakvo im je obezbedjenje, slale pretece poruke sudijama koje „presavesno“ obavljaju svoj posao itd. Eto, u tome vidim smisao i razloge postojanja Kurira, a ne onim sadrzajima koji su „eksplicitniji“ zbog svoje degutantnosti i senzacionalizma.

Znaci, imamo zvanicni bilten „onih“ sluzbi i njihovih pomagaca u sudstvu i novinarskoj profesiji, tako da je naivno ocekivati da bi bilo kakva drustvena akcija protiv ovog udbaskog smeca mogla uroditi plodom, buduci da su te iste sluzbe deo establishmenta. I tu se krug zatvara, dok imamo postojeci odnos snaga.
Eventualno bi se nesto moglo postici „na misice“, stalnim shtancovanjem sudskih tuzbi za svaki prekrsaj koji ovakva glasila naprave, moleci onog gore da tuzba dospe u ruke savesnog sudije.

To sto bih ih ja, nekupovanjem lista, ignorisala, ne resava problem, niti ce ih dovesti do finansijskog kraha, buduci da oni i nisu prisiljeni da zive od tiraza. Ovako bar mogu da izmedju redova procitam sta nam sprema Dragi Rade, Dragi Jovica i njegovi „pobratimi“, koji su, nazalost, jos uvek glavni urednici. Ne samo Kurira, vec i ove, uzduz i popreko, devastirane drzave.

Dejan Restak Dejan Restak 10:11 05.11.2007

Re: Fokusirajmo sushtinu

Eto, u tome vidim smisao i razloge postojanja Kurira, a ne onim sadrzajima koji su „eksplicitniji“ zbog svoje degutantnosti i senzacionalizma.


Koliko je zapravo pateticno to sto je sve jasno.

Ako bih po uzoru na Yahoo! answers trebalo da izaberem najadekvatniji komentar na moj tekst onda bih izabrao vas. Iako je tekst u medjuvremenu izasao iz fokusa, musica je na kraju nastelovana

Doduse rekli smo mi to na ovom blogu i nekoliko puta ranije, zato sam pokusao da dam jos jedan ugao posmatranja stvari. Koliko smo svi mi odgovorni za uticaj tih i slicnih gnovina?





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana