B92 Blog    Članovi    Srđan Fuchs    strašne stvari sa jat-om

Srđan Fuchs
22:31
NED
04
OKT

strašne stvari sa jat-om

da li iko zna kakva je sutrašnjica jat-a? današnjica je stravična.

 


 

 “Jatov” Boing 737-300 skliznuo sa piste na aerodromu u Istanbulu i zaglavio se u blatu. Svih 125 putnika i šest članova posade nepovređeno. 


Avion “Jat ervejza” iskliznuo je danas sa piste aerodroma u Istanbulu. Nijedan putnik niti član posade nije povređen tokom ove, kako se navodi, manje nezgode, saopštila je nacionalna avio kompanija.
 
________
 
Samo 40 minuta po poletanju i samo nekoliko sati od završetka štrajka avion JAT-a za Frankfurt je morao je da se vrati u Beograd jer pilot nije uspeo da uvuče točkove aviona.
 
________
 
Radnici „Jat tehnike” prekinuli štrajk, ali i dalje ostaje nepoznato odakle će 1.200 radnika ove firme dobiti novac, budući da je Srđan Radovanović, generalni direktor „Jat ervejza”, u više navrata izjavljivao da ta aviokompanija nema para.
 
 
čudi me da niko nije posvetio pažnju ovome poslednjih nedelju dana. lično, pratim krizu od početka, gledam kakve se arogantne kritike upućuju jat tehnici, kao vi ste za sve krivi. opet, ne znam da li da podržim sasvim jat tehniku, jer ne poznajem prilike u ovoj kompaniji, mada o jat-u mislim sve najgore i ko je neprijatelj jat-a, moj je prijatelj. sa druge strane, strašna je strepnja da, danas, sa svakim poletanjem razmišljate hoće li letelica doleteti do destinacije.
 
ne znam šta da mislim ni o akcentovanom izveštavanju o krahovima kroz koje jat prolazi.
 
u svakom slučaju, moja strepnja je dublja od nade. 
 
aftermarque: imate čitav serijal tekstova o krizi između tehnike i airways-a, pa pročešljajte pošto nemam vremena da linkujem sve vesti. 




Komentari (53)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bili Piton  22:38 04.10.2009
Preporuka: 1

To da

#Link  Replika: 3


avion "sklizne" sa piste prilikom rulanja pred poletanje i zaglavi se u jarku, a zbog "kisnog vremena", kako je objasnjeno, nikako ne mogu da zamislim. I jos kazu da se to "desava" s vremena na vreme. Budibogsnama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  23:03 04.10.2009
Preporuka: 1

Re: To da

pa vidi ko vozi








fala Bogu, pa sve ok.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  00:20 05.10.2009
Preporuka: 1

Re: To da

Bili Piton
avion "sklizne" sa piste prilikom rulanja pred poletanje i zaglavi se u jarku, a zbog "kisnog vremena", kako je objasnjeno, nikako ne mogu da zamislim. I jos kazu da se to "desava" s vremena na vreme. Budibogsnama.
Incident se dogodio za vrijeme rulanja prilikom sletanja a ne poletanja.

Da se to dogodilo prilikom poletanja, šteta bi bila mnogo veća i bilo bi dosta opasnije po putnike.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  00:26 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: To da



Da, prilikom sletanja - sad je jasnije, pogresno sam procitao, mea culpa (a skoro sam siguran da je prvo pisalo poletanje, inace ne bih reagovao).

Kazu medjutim i da se to desilo prilikom rulanja posle sletanja, znaci posle "landing sequence", strogo govoreci, kada je avion vec usporio i na asfaltu je. Vrlo jaka kisa koju pominje Bojan tu pruza neko dodatno objasnjenje. Vrlo jak vetar bi pruzio jos mnogo bolje.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorio92  22:47 04.10.2009
Preporuka: 0

JAT klizavica

#Link  Replika: 0
Sutrašnjica im je nastavak današnjice, u jarku pored piste.
Sklizali su se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  23:13 04.10.2009
Preporuka: 7

molim moderaciju

#Link  Replika: 15
Da ovaj blog obriše. Autora ne mora da banuje, osim ako se ne bude bunio zbog brisanja - prekosutra ujutru letim JAT-om i ne želim da razmišljam o svemu tome.

Sooo many negative waves.

P.S. Kuriozitet (mada to i nije bilo tako retko u to vreme) - antologijski film iz kog je gornji klip je sniman u Bosni, Hrvatskoj i Srbiji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  23:19 04.10.2009
Preporuka: 0

Re: molim moderaciju


Have a little faith baby....have a little faith!

Bajdvej srecan put, bice sve OK do prekosutra, ne brigaj. Samo mi nije jasno sto si kupio Jatovu kartu kad zasigurno lete i drugi tamo gde god da putujes. Jedino ako je Jat jeftiniji, a tek u to bih bio sklon da sumnjam...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
debora  23:21 04.10.2009
Preporuka: 0

Re: molim moderaciju

Pa, recimo, Tel Aviv - Beograd leti samo Jat, a karta kosta skoro kao do Amerike (iz Tel Aviva).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  23:27 04.10.2009
Preporuka: 0

Re: molim moderaciju



Da, u medjuvremenu su mi pale na pamet bar jos tri destinacije ka kojima leti samo Jat, moj je propust
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  23:27 04.10.2009
Preporuka: 6

Re: molim moderaciju

Bajdvej srecan put, bice sve OK do prekosutra, ne brigaj.

Nije mi frka, naleteo sam se tim ATR-om do meseca i nazad, znam mu već i fleke na sedištima.
Samo mi nije jasno sto si kupio Jatovu kartu kad zasigurno lete i drugi tamo gde god da putujes. Jedino ako je Jat jeftiniji, a tek u to bih bio sklon da sumnjam...

JAT uopšte nije jeftiniji, ali oni drže taj jutarnji let, a meni baš takav trebao. Mada nešto mislim da drže i popodnevni i da Austrian Airlines prodaje njihove karte kao svoje, neki tako dil. Tako da čije god karte kupiš, zavrišiš u istom ATR-u.

P.S. Lauda Air je probao da napravi low cost liniju Beograd - Beč, čak se reklamirao po tamošnjim novinama, ali je izvesni Velimir Ilić, tadašnji ministar za kapitalne investicije (zvanično, a privatno - simple srpsko govedo) stopirao celu stvar, pošto postojanje low fare kompanija na frekventnim linijama čini firmu neprivlačnu Rusima koji su je nameračili za kupovinu. Još jedan prilog za biografiju Goveda.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  23:35 04.10.2009
Preporuka: 7

Re: molim moderaciju


Ti Ateerovi su ono sto Budimac ispravno zove "traktor s krilima"

Ja njih volim iznutra, izgledaju mi kao avioni za bebe. Pritom je smesno posto je jump-seat za stjuardesu postavljen unatraske, pa ona sedi onako naocigled cele kabine, ko nastavnica u razredu, ne zna gde bi s ocima
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  23:36 04.10.2009
Preporuka: 6

Re: molim moderaciju

Ti Ateerovi su ono sto Budimac ispravno zove "traktor s krilima"

Ja ih zovem "odbegle letilice poljoprivredne avijacije".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  23:40 04.10.2009
Preporuka: 3

Re: molim moderaciju

Još jedan prilog za biografiju Goveda.
Priča se da osniva svoju kompaniju.
"Flying cow airlines".

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ninasimone  23:45 04.10.2009
Preporuka: 3

Re: molim moderaciju

Ja ne znam kako i zasto ali kojom god kompanijom da putujem (iz Amerike), gde god da kupim kartu, uvek na kraju zavrsim u Jatu . Sizim na njih vec godinama, sta godinama, decenijama! Sve se promenilo a njihova arogancija i 'nebeska nedodirljivost' ostaje nepromenjena. Jedino sto mogu da kazem je svaka cast pilotima koji dizu i spustaju one sklopocije samo tako (sto je opet vise zasluga pilotske skole u Vrscu nego ostatka Jata). I ovo sto se sad desava bi verovatno bilo jos gore da piloti nisu izvadili stvar,
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  00:07 05.10.2009
Preporuka: 3

Re: molim moderaciju

maksa83
Ti Ateerovi su ono sto Budimac ispravno zove "traktor s krilima"

Ja ih zovem "odbegle letilice poljoprivredne avijacije".

Molim primetiti da se skenjao pravi aviJon (Boing 737), što inače računam kao zgoditak na lutriji kad ubodem da letim time (na dotičnoj liniji), a ne odbegli traktor poljoprivredne avijacije. Nisam čuo da se neki drugi incident desio danas na Ataturk havalimani, mada sam video snimke kiše (understatement) u Istanbulu.

A je l' bio "malo duži"?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  00:15 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: molim moderaciju


Kakva prica Budimceva, fenomenalno

Nego ono na slici nije ni Karavelica nego nesto jos pre sto je Jat imao, Convair 440
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ninasimone  00:52 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: molim moderaciju

"tragovi psihickog mucenja"
super prica tacno vidim ekipu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  10:52 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: molim moderaciju

Austrian Airlines



dobri su i preko okeana, jeftiniji a kul. nesto im ne ide u poslednje vreme koliko citam...?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niccolo  11:01 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: molim moderaciju

nesto im ne ide u poslednje vreme koliko citam...?

Kupila ih Lufthansa recimo početkom meseca...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  15:50 05.10.2009
Preporuka: 4

Re: molim moderaciju

Da ovaj blog obriše. Autora ne mora da banuje, osim ako se ne bude bunio zbog brisanja - prekosutra ujutru letim JAT-om i ne želim da razmišljam o svemu tome.

Nikad od tebe javni tužilac ili sudija - autoru treba zabraniti da gleda sport 3 meseca

Ja sam do pre godinu dve maltretirao familiju da letimo Jatom pošto je to patriotska stvar - trošimo novac na tamošnju firmu. Dok nisam par puta dobio da sedim pri repu, gde se pokazalo da se nekome nekad u procesu održavanja morao pojaviti višak delova.

Evo humoreske po stvarnom događaju - pre jedno godinu dana četvorica iz Bgd dela firme dolaze ovde u London. Jedan, najmlađi, leti po prvi put. Kad su trojica iskusnih to čuli pali su, naravno, u trans od uzbuđenja i počele su da pršte priče o opasnostima letenja.

Polete oni i ulete u onu, once-in-a-lifetime turbulenciju, piće iz čaša prska po plafonu, vrištanje u avionu, ovoj trojici pune gaće, a junoša cool, letenje je upravo onako kako su mu već obasnili (u stvari cool je uopšte, ova trojica su paceri
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  19:45 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: molim moderaciju

Milan Novković
Da ovaj blog obriše. Autora ne mora da banuje, osim ako se ne bude bunio zbog brisanja - prekosutra ujutru letim JAT-om i ne želim da razmišljam o svemu tome.

Nikad od tebe javni tužilac ili sudija - autoru treba zabraniti da gleda sport 3 meseca.


britanska škola mučenja - uradili biste mi isto što i Emanuelu Adebajoru za simulaciju sexualnog čina pred navijačima bivšeg kluba! :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  23:32 04.10.2009
Preporuka: 0

Enigma ili nešto drugo ?

#Link  Replika: 9
Dijelim zabrinutost.
Nijesam iznenadjen.

U narednoj priči se možda kriju neki detalji o pozadini ovog i još nekih dogadjanja ali se još ne nazire epilog.

Obračun
U jednoj državi, koju često nazivaju Stradijom, dogadja se jedan neobičan boks-meč.

To je obračun izmedju jednog udruženja, tj. “G”rupe i jedne političke partije koji traje već nekoliko meseci.

Sukob je započeo u CujeKvragu, pa se proširio preko ČaRe i stigao do RuSinača.

Prijeti da se proširi i na druge pokrajine i regione države Stradije.
Obračun se odvija čas podzemno a čas nadzemno.
Povremeno izadju gore ne da udahnu “čist” vazduh, jer je “gore” isto kao i “dole”, nego da vide za koga više navija publika.

U obračunu ima najprljavijih faulova, djonom, ispod pojasa, u zadnji kraj, ujedanja, štipanja za meso, ali sudija ne reaguje, on čeka pobednika da mu podigne ruku i čestita u ime nacije..

Publika ne zna da će tek na izlazu iz dvorane da plaća ulaznice za ovaj meč i tek tada će shvatiti da je ona ta strana koja je nokautirana.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  23:39 04.10.2009
Preporuka: 19

Re: Enigma ili nešto drugo ?

Sentinele, ubi me, peci me, seci me, recituj mi Gorski Vijenac (okej, ovo ne mora, a valjda je i zabranjeno Ženevskom Konvencijom), ali pojma nemam šta si hteo da kažeš, i kakve to veze ima sa ubogim JAT-om?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  23:46 04.10.2009
Preporuka: 12

Re: Enigma ili nešto drugo ?

maksa83
Sentinele, ubi me, peci me, seci me, recituj mi Gorski Vijenac (okej, ovo ne mora, a valjda je i zabranjeno Ženevskom Konvencijom), ali pojma nemam šta si hteo da kažeš, i kakve to veze ima sa ubogim JAT-om?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  00:11 05.10.2009
Preporuka: 1

Re: Enigma ili nešto drugo ?

maksa83
Sentinele, ubi me, peci me, seci me, recituj mi Gorski Vijenac (okej, ovo ne mora, a valjda je i zabranjeno Ženevskom Konvencijom), ali pojma nemam šta si hteo da kažeš, i kakve to veze ima sa ubogim JAT-om?

Pa morao bih da ti crtam kako funkcioniše feudalizam u Stradiji.
Kojim vlastelinima i u čijim feudima se nalaze ova dva "državna" preduzeća koja u svojim imenima imaju ovu čuvenu skraćenicu "JAT".

E sad ako jedno od ova dva nedonoščeta bude izneseno na pijacu onda će ćar (tj. provizija i sl. ) otići u cjelosti jednom feudalcu (koji je uzgred rečeno, ljetos ostao malo kraćih rukava u biznisu sa baćuškama ) a ostali će da pokazuju svoje bijele zube.

Cijelo ljeto dvojica latifundista vode krvavi rat širom Stradije, radi ličnog ćara i naklonosti vrhovnog feudalca (taj bi trebao imati titulu kralja ili najmanje kneza ) i buduće medjusobne naklonosti.
Neki ne vide što su slijepi, neki što ih to ne interesuje a neki su bogme i zaplašeni, a još ovaj zakon o ćutanju je stupio na snagu..

P.S. Nikoga ja nijesam ubijao ni tukao a ne znam iz kojeg razloga se nudiš, ali eto ponuda se ne prihvata.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  00:16 05.10.2009
Preporuka: 11

Re: Enigma ili nešto drugo ?

P.S. Nikoga ja nijesam ubijao ni tukao a ne znam iz kojeg razloga se nudiš, ali eto ponuda se ne prihvata.
Uh, užas - znači ipak recitovanje Njegoša
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  00:21 05.10.2009
Preporuka: 6

Re: Enigma ili nešto drugo ?

Kojim vlastelinima i u čijim feudima se nalaze ova dva "državna" preduzeća koja u svojim imenima imaju ovu čuvenu skraćenicu "JAT".

Okej, dakle misliš da G17+ (koji je izvisio za ruski biznis) sabotira JAT ne bi li mu sobalio cenu i prodao ga Rusima? Ili DS sabotira JAT?

Mislim da je u ovo vreme krize kada avio kompanije koje se nisu prestrojile u hodu padaju k'o kruške skroz nepotrebno sabotirati ovu koja je osuđena da leti ka-od jednom skroz (u avio terminima) nezanimljivom levom mestu (ovde). I ta firma je, kao i dosta drugih stvari nasleđena iz jedne veće države i kao takva predimenzionirana za ovu - pa ne može da nosi svoju težinu i urušava se. JAT ne treba da sabotiraš, treba samo da ga ne dotiraš i on će da se uruši. Ruku na srce - izeš avio kompaniju koju država mora non stop da dotira, nije to kulturno umetničko društvo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tripraseta92  00:25 05.10.2009
Preporuka: 1

Re: Enigma ili nešto drugo ?

Sudbina JAT-a je ista kao i sudbina C-marketa i bezbroj drugih srpskih firmi. Posto je u ocjanom stanju, drzva ce kupcu omoguciti monopol do 2999. Mi cemo i dalje placati najskuplje karte na svetu, a JAT Tehnika ce proci kao trgovinski dobavljaci.

Srbija je zaista carsko nebesko. Kupis fimu, ne placas dobavljacima, jer nemas , posto si ulozio dobit u nove investicije da ne bi platio drzavi porez, a radnicima dajes platu u bonovima za kupovinu i to bas u trgovini poslodavca.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  00:28 05.10.2009
Preporuka: 3

Re: Enigma ili nešto drugo ?

tripraseta92
Sudbina JAT-a je ista kao i sudbina C-marketa i bezbroj drugih srpskih firmi. Posto je u ocjanom stanju, drzva ce kupcu omogucit monopol da 2999. Mi cemo i dalje placati najskuplje karte na svetu, a JAT Tehnika ce proci kao trgovinski dobavljaci.
Srbija je zaista carsko nebesko. Kupis fimu, ne placas dobavljacima, jer nemas , posto si ulozio dobit u nove investicije da ne bi platio drzavi porez, a radnicima dajes platu u bonovima za kupovinu i to bas u trgovini poslodavca.
A naivni naučnici smatrali da perpetuum mobile nije moguć!
Ma, dobićemo mi nobelovu nagradu za ovo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  00:42 05.10.2009
Preporuka: 2

Re: Enigma ili nešto drugo ?

maksa83
Kojim vlastelinima i u čijim feudima se nalaze ova dva "državna" preduzeća koja u svojim imenima imaju ovu čuvenu skraćenicu "JAT".
Okej, dakle misliš da G17+ (koji je izvisio za ruski biznis) sabotira JAT ne bi li mu sobalio cenu i prodao ga Rusima? Ili DS sabotira JAT?
Mislim da je u ovo vreme krize kada avio kompanije koje se nisu prestrojile u hodu padaju k'o kruške skroz nepotrebno sabotirati ovu koja je osuđena da leti ka-od jednom skroz (u avio terminima) nezanimljivom levom mestu (ovde). I ta firma je, kao i dosta drugih stvari nasleđena iz jedne veće države i kao takva predimenzionirana za ovu - pa ne može da nosi svoju težinu i urušava se. JAT ne treba da sabotiraš, treba samo da ga ne dotiraš i on će da se uruši. Ruku na srce - izeš avio kompaniju koju država mora non stop da dotira, nije to kulturno umetničko društvo.

"Ja ništa nisam rekao, ti ništa nisi čuo" ("G" plus-minus, DS, SPS i sl. ) "pa na plaži smo čoveče", zakon o ćutanju je upravo izašao u noćnu šetnju.

Makso žao mi je ako nijesi primetio obračun "G"rupe i SPS-a cijelo ljeto, taj ceh će platiti narod Srbije, a gazda Srbije i njegov pomoćnik se prave nevešti, čekaju pobjednika da zajedno slave a poraženi će dobiti neku crkavicu da ćuti..
Ko će biti stvarno poražen i šta je sve "nepotrebno" nije teško identifikovati.
Momci su se zaigrali veoma opasnih igara.
Nemoj zbog toga kriviti Njegoša on tebe ne bi optužio bez ozbiljnog razloga.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tripraseta92  02:26 05.10.2009
Preporuka: 3

Re: Enigma ili nešto drugo ?

gorran2

Ma, dobićemo mi nobelovu nagradu za ovo!


Tja! Nemaju oni tih oblasti u kojima smo mi prvaci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
alexlambros  03:15 05.10.2009
Preporuka: 1

...

#Link  Replika: 0
jedva cekam da nepovratno propadnu pa da letimo u svet ko svet ...
monopol na sve strane, urnisase nas ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  07:46 05.10.2009
Preporuka: 2

Di ti je optimizam....

#Link  Replika: 0
mnogo ti pesimističan ovaj post.... Gori nego moj.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  08:22 05.10.2009
Preporuka: 0

kakav

#Link  Replika: 0
grozan blog

falakriziisvimbankarima, ne putujem nigde, makar nesto

(edit - mogla sam ladno da repliciram LL, al kasno sam se setila)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  08:25 05.10.2009
Preporuka: 3

Nemoj,

#Link  Replika: 1
treba da letim JATom u sredu, a svaki put kad letim sa njima, mora nešto da bude - još ne poletela bez kašnjenja ili "manjih tehničkih neispravnosti"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  10:33 05.10.2009
Preporuka: 2

Re: Nemoj,

maricacarica
treba da letim JATom u sredu, a svaki put kad letim sa njima, mora nešto da bude - još ne poletela bez kašnjenja ili "manjih tehničkih neispravnosti"

Srećan put
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  09:35 05.10.2009
Preporuka: 3

Današnje novine

#Link  Replika: 4
Atatürk Havalimanı'nın 06-24 diye adlandırılan ve daha önce yaşanan kazalar nedeniyle 'Belalı" olarak nitelendirilen kısa pistine inişe geçen uçak, yağmur nedeniyle zeminin kayganlaşması sonucu pistten çıktı.

Zbor ranijih nesreća pista 06-24 na Ataturkovom aerodromu je dobila nadimak Belaj pista, zbog kiše je bila klizava i dolazeći avion je skliznuo sa nje.

Kaza sonrasında sabıkalı 06-24 pisti bir süreliğine uçuşlara kapatıldı.

Posle nezgode pista 06-24 je zatvorena za upotrebu (na neko vreme).

Moj slobodan prevod. Izvor - Jeni Šafak



Bez ikakve namere da branim JAT izgleda da nezgoda nije bila do pilota i/ili aviona.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  10:11 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: Današnje novine

Bojan Budimac
Atatürk Havalimanı'nın 06-24 diye adlandırılan ve daha önce yaşanan kazalar nedeniyle 'Belalı" olarak nitelendirilen kısa pistine inişe geçen uçak, yağmur nedeniyle zeminin kayganlaşması sonucu pistten çıktı.
Zbor ranijih nesreća pista 06-24 na Ataturkovom aerodromu je dobila nadimak Belaj pista, zbog kiše je bila klizava i dolazeći avion je skliznuo sa nje.
Kaza sonrasında sabıkalı 06-24 pisti bir süreliğine uçuşlara kapatıldı.
Posle nezgode pista 06-24 je zatvorena za upotrebu (na neko vreme).
Moj slobodan prevod. Izvor - Jeni Šafak
Bez ikakve namere da branim JAT izgleda da nezgoda nije bila do pilota i/ili aviona.
Zaključak je sasvim u redu.

No, šta konkretno misli Bojan o tome da konzulat Srbije nije hteo da daje informacije već je sve zainteresovane upućivao na JAT-ovo predstavništvo, ovi upućivali dalje na JAT u Beogradu a ovaj ... tužno ... i uznemiravajuće..

Šta ih je koštalo da kažu ovo što si ti napisao ovdje ?
Možda i oni malo štrajkuju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  10:30 05.10.2009
Preporuka: 1

Re: Današnje novine

No, šta konkretno misli Bojan o tome da konzulat Srbije nije hteo da daje informacije već je sve zainteresovane upućivao na JAT-ovo predstavništvo, ovi upućivali dalje na JAT u Beogradu a ovaj ... tužno ... i uznemiravajuće..

Šta ih je koštalo da kažu ovo što si ti napisao ovdje ?
Možda i oni malo štrajkuju.

Pa... konzulat... Da su juče imali današnje novine možda bi i govorili oni su u stanju permanentnog štrajka iliti minimalnog rada (jadan onaj kome od njih nešto zavisi).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  10:35 05.10.2009
Preporuka: 1

Re: Današnje novine

Bojan Budimac
No, šta konkretno misli Bojan o tome da konzulat Srbije nije hteo da daje informacije već je sve zainteresovane upućivao na JAT-ovo predstavništvo, ovi upućivali dalje na JAT u Beogradu a ovaj ... tužno ... i uznemiravajuće..
Šta ih je koštalo da kažu ovo što si ti napisao ovdje ?
Možda i oni malo štrajkuju.
Pa... konzulat... Da su juče imali današnje novine možda bi i govorili oni su u stanju permanentnog štrajka iliti minimalnog rada (jadan onaj kome od njih nešto zavisi).
Zahvaljujem.
Znači nijesam jedini koji to primjećuje, počeo sam češće da brišem naočare, sve misleći, grešan, da nijesu možda one krivac za vidjeno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
e011  12:30 07.10.2009
Preporuka: 0

Re: Današnje novine

Koristite malo pouzdanije turske izvore od Yeni Şafak-a molim vas!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niccolo  10:05 05.10.2009
Preporuka: 1

Fu.k JAT!

#Link  Replika: 6
Lufthansa rulz!

Čak i kad je Jat jedini na nekoj liniji preporučujem letenje Lufthansom, recimo u gornjem primeru to bi bilo Beograd-Frankruft, Frankfurt-Tel Aviv...ionako će karta da vas ispadne tu negde...

P.S. Ljudi koji lete jatom treba da dobiju beneficirani radni staž
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  10:18 05.10.2009
Preporuka: 1

Re: Fu.k JAT!

Lufthansa rulz!

ja sam platio kartu Dublin-Bgd (via Frankfurt) 150 evrica, povratnu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niccolo  10:25 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: Fu.k JAT!

ja sam platio kartu Dublin-Bgd (via Frankfurt) 150 evrica, povratnu!

Pa to ti kažem! Još ako znaš nekoga da ti skrene pažnju na neke promotivne ponude...prijatelji su išli za Venecuelu za neke male pare (u smislu male za toliku destinaciju) ne mogu tačno da se setim koliko beše...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  10:58 05.10.2009
Preporuka: 1

Re: Fu.k JAT!

niccolo
ja sam platio kartu Dublin-Bgd (via Frankfurt) 150 evrica, povratnu!

Pa to ti kažem! Još ako znaš nekoga da ti skrene pažnju na neke promotivne ponude...prijatelji su išli za Venecuelu za neke male pare (u smislu male za toliku destinaciju) ne mogu tačno da se setim koliko beše...

recimo u vezi Lufthanse,treba stalno, barem jednom nedeljno proveravati cene, jer oni cesto daju dobre popuste. .
I jos nesto, postoji jedna norveska low cost kompanije koja leti za Bgd mislim da se zove Norge Air ili slicno. Povratna karta do Osla kosta 140evra i to nije losa kopca za neke druge evropske gradove jer odande moze da se nadje vrlo jeftini Ryanair za Brisel, Amsterdam, London, Dublin, Berlin, Pariz - karte mogu da se najdu i za 20-30 evra.
Iance, kada smo kod Ryanaira, mi (zena, dete i ja) platili smo tri povratne karte Dublin-Brisel ukupno 100 evra! sve s taxama i dva kofera koja se takodje dodatno naplacuju. Dakle bez kofera tri kartE bi nas kostale 60 evra.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  15:41 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: Fu.k JAT!



Ja uvek platim maksimalno £150, uvek Swiss, uvek ista tura (London City - Zurich - BG i natrag).

Nekada su te najjeftinije tarife bile jos jeftinije, umeo sam da prodjem i za manje od 100 funti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  20:13 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: Fu.k JAT!

di je Maxa?

di si Maxo iskopo da je slična cena lufthansova sa jatom? ono, jat treba da se prizna da su uskladili malo cene poslednjih godinu, dve, kada su ljudi jednostavno prestali da upotrebljavaju njihove usluge. lufthans je skup iz azije, žasu!

iz izraela ko god ne mora da leti jatom, ne leti. proradila je okej kompanija sun d'or (link za deboru, debora, ima ova kompanije super veze sa ljubljanom i zagrebom i imaš solidne veze vozom prema beogradu - pritom obiđeš i ekipu u LJUB i ZG) prema ex-YU. nisu ni skupe karte.

što se mene tiče, iskreno se nadam da će se od 1. januara i viza za slobodno kretanje srpskih građana, izgubiti svaka potreba za jatom pa oni posle neka se prepiru i neka im se koče, ljuljaju, škripe, proklizavaju avioni do mile volje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  21:01 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: Fu.k JAT!

di je Maxa?

Evo pegla, pakuje se, ljubi sitnu decu i nabranih vjeđa pogledava one dekorativne zakivke ATR-a.

di si Maxo iskopo da je slična cena lufthansova sa jatom?

Nešto se pomešalo domatjine, nisam poredio cene sa Luftwafeom - samo rekoh da JAT i Austrian prodaju iste karte.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pracka  12:15 05.10.2009
Preporuka: 3

Kad smo već kod JAT-a...

#Link  Replika: 2
A šta bi sa onim Krištom ili kako se već zvao? Delio bonuse kapom i šakom i na kraju se ispostavilo da je to bilo potpuno legalno, ali možda malo neprikladno, s obzirom na (tada) nadolazeću krizu... Neki su ljudi nedodirljivi, a neki su potrošna roba. JAT Tehnika izgleda spada u ovu drugu grupu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mikimedic  12:39 05.10.2009
Preporuka: 1

Re: Kad smo već kod JAT-a...

A šta bi sa onim Krištom ili kako se već zvao?


pa kod Jata smo, samo ne kapiram kakve veze Kristo ili kako se vec zvao ima veze sa njim?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
muaddib92  18:10 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: Kad smo već kod JAT-a...

A šta bi sa onim Krištom ili kako se već zvao? Delio bonuse kapom i šakom i na kraju se ispostavilo da je to bilo potpuno legalno

.. хајде да мало разјаснимо: ЈАТ је авио превозилац и има својег ген.дир-а, а Кришто иликакосевећзвао је био ген.дир Аеродрома који је у медијима набеђен да је делио бонусе шаком и капом, па је смењен пре више од годину дана - дакле био је веома додирљив. .
Проверите ово, па онда такође проверите ко су били и остали директори ЈАТ-а. Проверите да ли је и када, уз како кажете надолазећу кризу, ЈАТ наставио да своје запослене довози на посао изнајмљеним аутобусима и да исплаћује редовно плате својим запосленима а да не исплаћује своја дуговања Аеродрому и ЈАТ Техници.
Па онда судите шта је можда прикладно.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  16:23 05.10.2009
Preporuka: 1

Srđane

#Link  Replika: 1
JAT je Srđane indikator stanja u Srbiji...I reći ću nešto što znam da će mnogi napasti. Što ga pre nestane to će biti znak da postajemo normalni...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  19:58 05.10.2009
Preporuka: 0

Re: Srđane

Drago, jasno i je meni to, i nema šta da se napada. Jednom sam gledao neku emisiju o tranziciji u Srbiji, kada je engleski komentator rekao, parafraziram... "promena u Srbiji postoji, ali nije uvek najsjajnija za one koji ju žive". Ova agonija kompanije je strašna, podseća na sve što je nestajalo od Jugoslavije (meni je nekako najbolniji i najsumorniji bio pad i košarkaške i fudbalske selekcije, kad smo kod sporta :) )... sećam se kako sam, kao dete, bio danima uzbuđen pre nego što sam trebao da letim JAT-om. danas se pribojavam za sudbinu svoje porodice (psihološka pozadina motiva da postavim ovako nepopularnu temu) koje treba da preleti od BG do TA.

pomozi bože!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA