PROGLAS FRONTA SLOBODE

Milica Tomić RSS / 05.10.2009. u 20:41

 

 

 

Svjesni da politike koje su vodile ratove '90-tih, sada potpomognute Europskom Unijom,
svakim danom sve više osiromašuju i destabiliziraju region, promoviraju etničku podjelu
i rasnu diskriminaciju, dok i dalje kradu javno dobro;
- Istrajni u borbi protiv terora politike nejednakosti koju provode političko-verski moćnici
podržani mafijaškim kapitalom a koji upravljaju životima svih ljudi u zemljama bivše SFRJ;
- Odlučni da se jedinstveno borimo u ime jednakosti za sve ljude, a ne kao žrtve nacionalnih
politika ili promotori oportunih pojedinačnih interesa;
- Suprotstavljeni politici revizionizma koja nekažnjeno provodi posljednju fazu genocida,
poput nedavnih izjava Milorada Dodika o masakru na tuzlanskoj Kapiji, osude Ilije Juri
šića i rehabilitacije rasističkih snaga koje stoje iza Holokausta i genocida danas;
- Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije, kojom se i dalje getoiziraju Bosna i
Hercegovina i Kosovo u viznom režimu, a koja hvali i nagrađuje otvoreno priznavanje
nemoći pred naletom jačajućih militantnih rasističkih snaga, što dokazuju nedavna dešavanja
u Srbiji;

DONOSIMO
Deklaraciju Fronta slobode
1. Front slobode ujedinjuje sve slobodne ljude koji se na sve legitimne i dokazane načine bore
za slobodu i jednakost a protiv agresivnih, represivnih i rasističkih politika vandržavnih, državnih i međunarodnih organizacija i aparata moći.
2. Front slobode solidariše sa svim obespravljenim i osiromašenim u cilju postizanja slobode, pravde i jednakosti.
3. Front slobode usmjeren je na razvoj otpora svim vrstama ugnjetavanja i nasilja a posvećen
je širenju prostora slobode u cilju pravednije budućnosti za sve nas podjednako.
4. Front slobode poziva sve koji dele ove ciljeve da zajedno sprovodimo konkretne lokalne i
međunarodne akcije u svim vidovima javnog života.
5. Front slobode stoji u ime prava i obaveze da se u borbi protiv fašizma na vatru odgovori
vatrom!
Tuzla, 2. oktobra 2009. godine


Razglas Fronte svobode

−    Zavedajoč se, da politike, ki so vodile vojne v 90ih, sedaj še s podporo Evropske unije vsak dan vse bolj osiromašujejo in destabilizirajo regijo, promovirajo etnično razdeljenost in rasno diskriminacijo, medtem ko še naprej kradejo javno dobro;
−    vztrajni v boju proti terorju politike neenakosti, ki jo izvajajo politično-verski mogočneži podprti z mafijskim kapitalom, ki upravljajo življenja vseh ljudi v državah bivše SFRJ;
−    odločeni, da se združeno borimo v imenu enakosti za vse ljudi in ne kot žrtve nacionalnih politik ali promotorji oportunističnih posamičnih interesov;
−    v nasprotovanju politiki revizionizma, ki nekaznovano izvaja zadnjo fazo genocida, kot so nedavne izjave Milorada Dodika o masakru na tuzlanski Kapiji, obsodba Ilije Jurišića in rehabilitacija rasističnih sil, ki stojijo za holokavstom in genocidom danes;
−    spodbujeni s politiko neenakosti Evropske unije, ki še naprej getoizira Bosno in Hercegovino in Kosovo v viznem režimu in ki hvali ter nagrajuje odprto priznanje nemoči pred naletom okrepljenih militantnih rasističnih sil, kar dokazujejo nedavni dogodki v Srbiji;


Objavljamo
Deklaracijo Fronte Svobode


1.    Fronta svobode združuje vse svobodne ljudi, ki se na vse legitimne in preverjene načine borijo za svobodo in enakost in proti agresivnim, represivnim in rasističnim politikam izvendržavnih, državnih in mednarodnih organizacij in aparatov moči.
2.    Fronta svobode se solidarizira z vsemi, ki so ostali brez pravic in bili potisnjeni v revščino, v imenu doseganja svobode, pravice in enakosti.
3.    Fronta svobode je usmerjena k razvoju odpora vsem vrstam zatiranja in nasilja ter posvečena širjenju prostora svobode s ciljem pravičnejše prihodnosti za vse nas enako.
4.    Fronta svobode poziva vse, ki delijo te cilje, k izvajanju konkretnih lokalnih in mednarodnih akcij na vseh področjih javnega življenja.
5.    Fronta svobode deluje v imenu pravice in obveznosti, da se na boju proti fašizmu na ogenj odgovori z ognjem!

Tuzla, 2. oktober 2009.


              LAJMERIM NGA FRONTI I LIRISE
  Te vetedijshem se politikat te cilat kane udhehequr lufterat e '90-ve, tani me ndihmen e
Unionit Europian, cdo dite me shume varferojne dhe destabilizojne regjionin, promovojnendarjen ne principin etnik dhe diskriminimin ne principin e rases, derisa me tutje plackisinte mirat publike;
 
Te vendosur te luftojme kunder terorit te politikes te pabarazise te cilen e aplikojne
udheheqesit politikor dhe fetare te perkrahur me kapitalin e ma se te cilet drejtojne jeten
e te gjithe njerezve te vendeve te ish RFSJ;Te vendosur te luftojme te uni kuar per barazi e te mos jemi viktima te politikave na-cionalistike dhe promotoreve te intereseve individuale dhe oportune;
 
 Duke kundershtuar politiken e revizionizmit e cila e padenuar perfundon fazen e fundit tegjenocidit, sic veproi Milorad Dodik na fjalimin lidhur me masakrin ne porten e Tuzles,
denimi i Ilija Jurisicit dhe rehabilitimi i forcave rasiste te cilat jane fajtore per holokaustin
dhe gjenocidin e te sotmes;
 
 Te vetedijshem se politika e Unionit Evropian eshte politike e pabarazise, e cila me tutje
trajton Bosnien dhe Hercegovinen e Kosoven si geto kur eshte ne pyetje rezhimi i vizave,
dhe lavderon e shperblen ate qe haptazi pranojne se nuk mund te kundershtojne forcimin
e forcave rasiste militante, qe deshmojne rastet e fundit ne Serbi;

SJELLIM
DEKLARATEN E FRONTIT TE LIRISE


1. Fronti i lirise bashkon te gjithe njerezit e lire te cilet ne ne menyre legjitime dhe te vertet-uar luftojne per liri dhe barazi, kunder politikave jashteshteterore, shteterore, organizatavenderkombetare dhe fuqive tjera agresive, represive e rasiste.

2. Fronti i lirise ofron solidaritet per te varferuarit dhe ate te cilat kane mbetur pa te drejta,
e me qellim te sigurimit te lirise, te drejtes dhe barazise.

3. Fronti i lirise eshte i drejtuar kah zhvillimi i rezistences kunder te gjitha formave te
shtypjes dhe violences dhe eshte i dedikuar perhapjes se lirise me qeillim te sigurimit te
se ardhmes me te drejte per te gjithe barabarte.
4. Fronti i lirise fton te gjithe te cilet ndajne keto qellime qe se bashku te realizojme akcione
locale e nderkombetare ne te gjitha aspektet e jetes publike.
5. Fronti i lirise qendron prapa te drejtave dhe obligimeve ne luften kunder fashizmit i bindurse kunder zjarrit duhet pergjegjur me zjarre!

Tuzell, 2 tetor 2009

PROGLAS FRONTA SLOBODE

Svesni da politike koje su vodile ratove '90-tih, sada potpomognute Evropskom Unijom,
svakim danom sve više osiromašuju i destabiliziraju region, promovišu etničku podelu
i rasnu diskriminaciju, dok i dalje kradu javno dobro;
- Istrajni u borbi protiv terora politike nejednakosti koju provode političko-verski moćnici
podržani mafijaškim kapitalom a koji upravljaju životima svih ljudi u zemljama bivše SFRJ;
- Odlučni da se jedinstveno borimo u ime jednakosti za sve ljude, a ne kao žrtve nacionalnih
politika ili promotori oportunih pojedinačnih interesa;
- Suprotstavljeni politici revizionizma koja nekažnjeno provodi posljednju fazu genocida,
poput nedavnih izjava Milorada Dodika o masakru na tuzlanskoj Kapiji, osude Ilije Juršića i rehabilitacije rasističkih snaga koje stoje iza Holokausta i genocida danas;
- Potaknuti politikom nejednakosti Europske Unije, kojom se i dalje getoiziraju Bosna i
Hercegovina i Kosovo u viznom režimu, a koja hvali i nagrađuje otvoreno priznavanje
nemoći pred naletom jačajućih militantnih rasističkih snaga, što dokazuju nedavna dešavanja
u Srbiji;
DONOSIMO
Deklaraciju Fronta slobode
1. Front slobode ujedinjuje sve slobodne ljude koji se na sve legitimne i dokazane načine bore
za slobodu i jednakost a protiv agresivnih, represivnih i rasističkih politika vandržavnih, državnih i međunarodnih organizacija i aparata moći.
2. Front slobode je solidaran se sa svim obespravljenim i osiromašenim u cilju postizanja slobode, pravde i jednakosti.
3. Front slobode usmeren je na razvoj otpora svim vrstama ugnjetavanja i nasilja a posvećen
je širenju prostora slobode u cilju pravednije budućnosti za sve nas podjednako.
4. Front slobode poziva sve koji dele ove ciljeve da zajedno sprovodimo konkretne lokalne i
međunarodne akcije u svim vidovima javnog života.
5. Front slobode stoji u ime prava i obaveze da se u borbi protiv fašizma na vatru odgovori
vatrom!
Tuzla, 2. oktobra 2009. godine


Nakon 25h od postavljanja posta.

BLOGERIMA posta "PROGLAS FRONTA SLOBODE"

Na dan godisnjice oslobodjenja Tuzle od nacista i kvislinga, 1943. godine, dakle drugog oktobra ove godine, su u Tuzli, Ljubljani i Pristini moje kolege i prijatelji delile letke Proglasa Fronta Slobode. S obzirom da blog B92 vidim kao siroku gradsku ulicu, a blogere kao setace-gradjane, ja sam svoje letke podelila vama. Ocekivala sam naivno da ce vasi komentari, bez obzira na vasa politicka opredeljenja, analizirati tekst i interveniseti u probleme vezane za sam tekst deklaracije. Uvek se iznova iznenadim kako se lako i brzo formira gomila razularenih i detinjastih, ali time nista manje opasnih progonitelja. Kad bolje razmislim to je na nivou govora, ona ista gomila koja je devedesetih drzala u opsadi Tuzlu i granatirala je  - potpomognuta ovim istim cinizmom i bezosecajnoscu gomile koja kamenuje i sa distance "uziva" u nesreci bliznjih. Iako napadnuta i izolovana, Tuzla je sve vreme bila jednako otvorena za sve nacije i vere, bila je grad koji za vreme ovog poslednjeg rata nije imao nijedno medju-etnicko ubistvo, i u kome je porastao broj mesovitih brakova. Ovo su jednostavne cinjenice koje cine ovaj grad simbolom gradjanske solidarnosti i danas. Grupa ljudi koja je ucestvovala u pisanju i delenju Proglasa identifikuje se sa ovim primerom gradjanske solidarnosti ---- bratstva i jedinstva. Moja namera je bila da u sledecem postu objavim tekst Sejle Sehabovic, ali to je umesto mene ucinila match_girl.
Zahvalna sam i njoj i svim blogerima koji su bili solidarni sa deklaracijom, ili su na bilo koji nacin reagovali na ponavljanje dobro poznate politike. Ostalim blogerima hvala sto su nam omogucili ultra brzinski reality check!!!!

Atačmenti



Komentari (911)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:53 06.10.2009

Re: Poruke...

Jelica Greganović
Vishnjice, nemoj mene s mitraljezom ni u prenesenom smislu, svega ti...em sam u najcrnjoj četničkoj dijaspori, sad još i mitraljez...Dok to Stošiću objasnim, proći će godine...

Не треба губити наду, Јелице.
Goran Vučković Goran Vučković 19:55 06.10.2009

Re: Poruke...

Vishnjice, nemoj mene s mitraljezom ni u prenesenom smislu, svega ti...em sam u najcrnjoj četničkoj dijaspori, sad još i mitraljez...Dok to Stošiću objasnim, proći će godine...

Ostade ti mitraljeskinja, bojim se
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:03 06.10.2009

Re: Poruke...

Blago meni...sve će mi se brada u mitraljez zapetljavati...
vishnja92 vishnja92 20:03 06.10.2009

Re: Poruke...

Vishnjice, nemoj mene s mitraljezom ni u prenesenom smislu, svega ti...

ajaoj, aj dobro, izvini :)))

cek, pa cime si onda?

evo ovako.
Jelitza je


kao i vecina drugih ovde, ali je pritom pokazala nepojmljivu dozu strpljenja i vere u tudju svesnost pokusavajuci da objasni ocigledno (znam jos jednu osobu na ovom blogu koja ima taj dar - jednu), i ja joj zbog toga skidam kapu.

a mitraljeze necemo vise pominjati.
Spiridon Spiridon 22:02 06.10.2009

Re: E super ste!

Dakle, kao što je Vučko lepo rekao:


ma krvav je Vučko, sjajan je
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:12 06.10.2009

Re: Poruke...

fala, vishnja
NNN NNN 00:08 07.10.2009

Re: E super ste!

nesvesna je ona koju niko nece da pomene, izaziva spontanu reakciju i ljutnju a svima je prvo pala u ochi - prevod proglasa na albanski.
????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Baš sam se pitao šta ćeš da prepoznaš kao nesvesno, a ti me skroz zbuni!

Mislim da sam odustao od daljih čitanja ovih baljezgarija od "proglasa" kada sam stigao do slovenačkog, pretpostavio sam da će da se redom prevodi na jezike naroda i narodnosti, pa sam samo odskrolovao do kraja, da vidim da li ima neko prosvetljujuće objašnjenje. Tek kad je je neko (Vučko?) pomenuo da nema makedonski, pogledao sam koji su jezici korišćeni. Što je albanski toliko bitan?
Šta ti imaš protiv albanskog (podsvesno)?
Možda nisi neko vreme bio u bliskom kontaktu s našim proizvodima, ali na ambalaži (npr. Plazme ili najobičnijeg majoneza) ima albanskog i niko se nije podsvesno uštrojio zbog toga


mariopan mariopan 00:57 07.10.2009

Re: Poruke...


А може бити и да сам реаговао што ми се једна надобудна глупост подмеће као нешто истински вредно и племенито?

Meni je samo ovo zasmetalo, ono sa jezicima nisam ni primetila ali sada primećujem i zaista , ta diskriminacija treba već jednom da prestane - nedostaje crnogorski,vojvođanski, vranjanski, nišlijski i ostali jezici naroda i narodnosti...
NNN NNN 00:58 07.10.2009

Re: Анализа Прогласа Фронта слободе

Predrag Brajovic
imam živaca i znanja da ovima .....hmmm....manje maštovitima objasnim koliko su u blatu
Uh, mislim da te volim
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:03 07.10.2009

Re: Анализа Прогласа Фронта слободе

NNN
Predrag Brajovic
imam živaca i znanja da ovima .....hmmm....manje maštovitima objasnim koliko su u blatu
Uh, mislim da te volim


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

[Peđice, dolaz' odma' 'vamo, na gomilu!!!]
crossover crossover 02:06 07.10.2009

Re: Анализа Прогласа Фронта слободе

NNN
Uh, mislim da te volim

Predrag Brajovic

Полако вас двојица, без пипања на јавном месту.
"Слобода" у наслову није та слобода, доћи ће и ново време, само треба мало да се стрпите.
niccolo niccolo 07:29 07.10.2009

Re: Poruke...

nedostaje crnogorski,vojvođanski, vranjanski, nišlijski i ostali jezici naroda i narodnosti...

Trebali su da pitaju Dragoljuba, verujem da bi im on za odgovrajuću novčanu nadoknadu preveo proglas na Niški...

P.S. Kako se pravilno kaže, niški ili nišlijski?
dragoljub92 dragoljub92 07:33 07.10.2009

Re: Poruke...

niški

niccolo niccolo 07:38 07.10.2009

Re: Poruke...

Hvala, hvala
mariopan mariopan 20:23 07.10.2009

Re: Анализа Прогласа Фронта слободе

Jelica Greganović
Još uvek nisam saznala šta su promotori...

Neka vrsta kurble?
bindu bindu 13:38 06.10.2009

.

e vala mi je dosadilo vise da stavljam youtubove. misilim se ima li nekog znacaja uopste i za koga?


vludvig vludvig 14:06 06.10.2009

Re: E super ste!

Super su mi ti prepotentni likovi koji bi druge prstom u oko i pomalo vređanjem da učine boljim ljudima. U stvari super su samo zato što žele druge da osveste, preobrate, pomognu im da shvate šta je istina!
A ono za 1.oktobar i paljenje sveća ti je baš glupo. Držiš drugima lekcije...
rayzippo rayzippo 14:44 06.10.2009

Re: E super ste!

sto bi rekla hanka paldum;nedime dragi,sta nam ovo rade...
Goran Vučković Goran Vučković 15:39 06.10.2009

Mislim da je odlična prilika...

... (a donekle ima veze i sa ovom poveljom gore) da našim komšijama iz BiH čestitam na odobrenoj viznoj liberalizaciji u Evropskom Parlamentu.

Ostaje samo još, što reče bog Piroćancu - da uplate taj loto listić. Kao i mi.
mariopan mariopan 16:23 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Super blog, hoće li biti nastavaka, bilo je malo dosadno na blogu u poslednje vreme?
mostarac mostarac 16:53 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

da našim komšijama iz BiH čestitam na odobrenoj viznoj liberalizaciji u Evropskom Parlamentu.

Nije odobrena.
Samo preporucena od nekog ne bas mnogo znacajnog odbora.
Uglavnom, preporuka nije obavezujuca.
Nazalost.
Goran Vučković Goran Vučković 17:09 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...


Nije odobrena.
Samo preporucena od nekog ne bas mnogo znacajnog odbora.
Uglavnom, preporuka nije obavezujuca.
Nazalost.

Pa koliko se sećam ta odluka EP je poprilično važan korak, ili je bar trebalo da bude važan.
libkonz libkonz 18:54 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Nije odobrena.
Samo preporucena od nekog ne bas mnogo znacajnog odbora.
Uglavnom, preporuka nije obavezujuca.
Nazalost.

e, Mostarac, kad nemate nekog poput našeg Vuka Jeremića. Da imate i vama bi sigurno od NG skinuli vize. Ministre, hvala!
Goran Vučković Goran Vučković 19:00 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...


e, Mostarac, kad nemate nekog poput našeg Vuka Jeremića. Da imate i vama bi sigurno od NG skinuli vize. Ministre, hvala!

Mislim da je Jeremić u priči sa belim šengenskim statusom u najboljem slučaju na nuli, što se tiče doprinosa.

Najveći posao su, po meni, odradili "bezimeni" operativci u MUP-u, skupštinskim odborima i radnim grupama koje su pripremale zakone i slični. Politička volja je bila neophodna, ali mi nekako izgleda da je dolazila "na kašičicu", kad se pogleda ovako unazad.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:40 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Odbor za spoljnu politiku EP, AFET, nije beznačajan, nimalo. Naravno da preporuka nije obavezujuća, ali će bitno uticati na glasanje u EP.
A, AFET je tražio i : Istovremeno je, AFET, Odbor za spoljne poslove Evropskog parlamenta, odlučno zahtevao da se u proces ukidanja viza uključi svih pet država zapadnog Balkana, i BiH i Albanija, koje bi u dogledno vreme mogle da ispune sve obaveze iz Nacrta za ukidanje viza.
Što se BiH tiče, Kacinov kabinet je saopštio: Kacin je dodao i da Evropski parlament tako treba da podrži i ojača proevropske snage u tim državama, rekavši i da iako se čini da je BiH najteži slučaj, ipak je tamo moguche brzo postići napredak, skoro odmah.

Milica Tomić Milica Tomić 19:55 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

mariopan
Super blog, hoće li biti nastavaka, bilo je malo dosadno na blogu u poslednje vreme?



BLOGERIMA posta "PROGLAS FRONTA SLOBODE" dugujem objasnjenje:

Na dan godisnjice oslobodjenja Tuzle od nacista i kvislinga, 1943. godine, dakle Drugog oktobra ove godine, su u Tuzli, Ljubljani i Pristini moje kolege i prijatelji delile letke Proglasa Fronta Slobode. S obzirom da blog B92 vidim kao siroku gradsku ulicu, a blogere kao setace-gradjane, ja sam svoje letke podelila vama. Ocekivala sam naivno da ce vasi komentari, bez obzira na vasa politicka opredeljenja analizirati tekst i interveniseti u probleme vezane za sam tekst deklaracije. Uvek se iznova iznenadim kako se lako i brzo formira gomila razularenih i detinjastih, ali time nista manje opasnih progonitelja. Kad bolje razmislim to je na nivou govora, ona ista gomila koja je devedesetih drzala u opsadi Tuzlu i granatirala je. Potpomognuti ovim istim cinizmom i bezosecajnoscu gomile koja kamenuje i sa distance "uziva" u nesreci bliznjih, napadnuta i izolovana Tuzla je sve vreme bila jednako otvorena za sve nacije i vere, grad koji za vreme ovog poslednjeg rata nije imao nijedno medju-etnicko ubistvo, i u kome je porastao broj mesovitih brakova. Ovo su jednostavne cinjenice koje cine ovaj grad simbolom gradjanske solidarnosti i danas. Grupa ljudi koja je ucestvovala u pisanju i delenju ovog teksta identifikuje se sa ovim primerom gradjanske solidarnosti ---- bratstva i jedinstva. Moja namera je bila da u sledecem postu objavim tekst Sejle Sehabovic, ali to je umesto mene ucinila match_girl.
Zahvalna sam i njoj i svim blogerima koji su bili solidarni sa deklaracijom, ili na bilo koji nacin reagovali na ponavljanje dobro poznate politike. Ostalim blogerima hvala sto su nam omogucili ultra brzinski reality check!!!!
Goran Vučković Goran Vučković 20:00 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Mislim Milice da se tvom cinizmu ovde niko nije približio ni na kilometar.
Milica Tomić Milica Tomić 20:03 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković
Mislim Milice da se tvom cinizmu ovde niko nije približio ni na kilometar.


Ti si Vucko do pre godinu dana jos pokusavao da se distanciras u odnosu na svoj cinizam, a onda si resio da se opustis i maksimalno uzivas!
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:06 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Uvek se iznova iznenadim kako se lako i brzo formira gomila razularenih i detinjastih, ali time nista manje opasnih progonitelja. Kad bolje razmislim to je na nivou govora, ona ista gomila koja je devedesetih drzala u opsadi Tuzlu i granatirala je. Potpomognuti ovim istim cinizmom i bezosecajnoscu gomile koja kamenuje i sa distance "uziva" u nesreci bliznjih

Sram te bilo, Milice.
Goran Vučković Goran Vučković 20:08 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Ti si Vucko do pre godinu dana jos pokusavao da se distanciras u odnosu na svoj cinizam, a onda si resio da se opustis i maksimalno uzivas!


Teško mi ide sa arogantnim pravednicima, a još teže sa "prijateljima" ovih Tuzlaka koji njihovu izgubljenost i (verovatno) nehotičnu provokativnost upakuju bez komentara sa svojim "renomeom" ovde i mitraljeskom vatrom Oskara Daviča, pa se posle pravednički "čude" reakciji.

Ja shvatam da je to dobro za tvoj poslovni marketing, ali je neljudski prema njima i nisko da ti ne mogu opisati.
Milica Tomić Milica Tomić 20:10 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Jelica Greganović
Uvek se iznova iznenadim kako se lako i brzo formira gomila razularenih i detinjastih, ali time nista manje opasnih progonitelja. Kad bolje razmislim to je na nivou govora, ona ista gomila koja je devedesetih drzala u opsadi Tuzlu i granatirala je. Potpomognuti ovim istim cinizmom i bezosecajnoscu gomile koja kamenuje i sa distance "uziva" u nesreci bliznjih

Sram te bilo, Milice.


Nisi se valjda prepoznala u "razularenoj gomili"? Tebi sam ipak zadrzala mesto uvredjene i cinicne dijaspore, koje ne pominjem u tekstu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:13 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Promašuješ kao i obično, Milice. Sram te bilo što si tako nešto napisala i za druge komentatore, samo zato što se nisu složili sa tvojim mišljenjem i tom vašom kvazi-deklaracijom. A, to mesto zadrži za sebe, nisam spala na to da me ti kvalifikuješ i mesta mi određuješ. Stidi se.
Milica Tomić Milica Tomić 20:17 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković
Ti si Vucko do pre godinu dana jos pokusavao da se distanciras u odnosu na svoj cinizam, a onda si resio da se opustis i maksimalno uzivas!


Teško mi ide sa arogantnim pravednicima, a još teže sa "prijateljima" ovih Tuzlaka koji njihovu izgubljenost i (verovatno) nehotičnu provokativnost upakuju bez komentara sa svojim "renomeom" ovde i mitraljeskom vatrom Oskara Daviča, pa se posle pravednički "čude" reakciji.

Ja shvatam da je to dobro za tvoj poslovni marketing, ali je neljudski prema njima i nisko da ti ne mogu opisati.


Iskreno receno, TI mi delujes izgubljeno. Nekad si se trudio da mislis i da reagujes refleksivno, a sad si se potpuno opustio, i preuzeo uverenja potpune desnice i manipulises proganjajucom gomilom po blogu. Ismevas i provociras slabe... Mozda je to tvoj poslovni marketing - virtuelne igre na srecu??
ninasimone ninasimone 20:19 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

...da se i ja pridruzim borbi protiv fasizma i da sa tih pozicija predlozim da se pomenuta deklaracija povuce iz opticaja. Ovako kako je napisana, svi su izgledi da postane najjaci argument onima koji su dosad samo koketirali sa fasizmom da mu se aktivnije posvete. S druge strane, veoma deprimirajuce deluje na ljude kojima je fasizam mrzak iz dubine duse jer ih navodi na pomisao da je sve izgubljeno i da se ovako od napasti nikad necemo odbraniti. S toga molim drugove konceptualne umetnike da se zarad opsteg dobra vise ne bave ovom krajnje ozbiljnom tematikom.
Milica Tomić Milica Tomić 20:19 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Jelica Greganović
Promašuješ kao i obično, Milice. Sram te bilo što si tako nešto napisala i za druge komentatore, samo zato što se nisu složili sa tvojim mišljenjem i tom vašom kvazi-deklaracijom. A, to mesto zadrži za sebe, nisam spala na to da me ti kvalifikuješ i mesta mi određuješ. Stidi se.


Super je da si se uozbiljila i da sada vise podsecas na uciteljicu, jer ovo do sada nije imalo smisla... najbolja ucenica treceg razreda osnovne... a lepo pise, kao da je peti!
match_girl match_girl 20:21 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

E Jelice, s obzirom na tvoje komentare sama si se kvalifikovala i odredila kao za democetniju spremna domacica...

koja ide u vecernju skolu :)
Goran Vučković Goran Vučković 20:24 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Iskreno receno, TI mi delujes izgubljeno. Nekad si se trudio da mislis i da reagujes refleksivno, a sad si se potpuno opustio, i preuzeo uverenja potpune desnice i manipulises proganjajucom gomilom po blogu. Ismevas i provociras slabe... Mozda je to tvoj poslovni marketing - virtuelne igre na srecu??

Deja vu.

Inače sam ti uglavnom rekao sve što sam planirao.
vishnja92 vishnja92 20:26 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Sram te bilo, Milice.

sram nije pojam kojim barata, treba probati sa zaboravom, nebitnoscu ili necim slicnim.

(molim da se notira da juri nisu spomenuti... sad vec jesu, hbga)

i edit - da, obavestila sam moderatora.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:29 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Tebi bi itekako neka učiteljica bila potrebna, za početak da te opismeni. A, to na šta ti podsećaš, ne bih, dovoljno si sama pokazala na ovom blogu. O kobajagi deklaraciji da ne govorim. Malo bi živeli od tuđe nesreće, igrali se revolucije iz dnevnih soba, preko tuđih leđa, skupljali političke poenčiće?
Milica Tomić Milica Tomić 20:29 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković
Iskreno receno, TI mi delujes izgubljeno. Nekad si se trudio da mislis i da reagujes refleksivno, a sad si se potpuno opustio, i preuzeo uverenja potpune desnice i manipulises proganjajucom gomilom po blogu. Ismevas i provociras slabe... Mozda je to tvoj poslovni marketing - virtuelne igre na srecu??

Deja vu.

Inače sam ti uglavnom rekao sve što sam planirao.


Ovaj link na komentar milicededic nije ista stvar, to dobro znas, zar ne?
Goran Vučković Goran Vučković 20:32 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Ovaj link na komentar milicededic nije ista stvar, to dobro znas, zar ne?

Sličnost stila je začuđujuća.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:32 06.10.2009

match girl

O čemu tek ti bulazniš, znaš li?! Ako bi da vređaš, daj se bar malo potrudi. Kakva demočetnija i večernja škola, saberi se. Imaš li ime i prezime da se hrabro potpišeš pod ovo lupetanje?
Milica Tomić Milica Tomić 20:33 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Jelica Greganović
Tebi bi itekako neka učiteljica bila potrebna, za početak da te opismeni. A, to na šta ti podsećaš, ne bih, dovoljno si sama pokazala na ovom blogu. O kobajagi deklaraciji da ne govorim. Malo bi živeli od tuđe nesreće, igrali se revolucije iz dnevnih soba, preko tuđih leđa, skupljali političke poenčiće?


Ti na zalost nisi u stanju da razmisljas van zadatih tema. Politicke poencice, za sta Jelice??? Kojoj ja to partiji pripadam, za koga ubiram te poencice? Ko ce me nagraditi?
match_girl match_girl 20:36 06.10.2009

Re: match girl

Sasvim sam sabrana i ne bih da vredjam, samo primecujem - potpuno odgovaras tom profilu :) I daj se malo iskuliraj.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:37 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Ti na zalost nisi u stanju da razmisljas van zadatih tema.

Svega ti, a ti si u stanju i zadatu da ispratiš? Ne da se videti.
Kojoj ja to partiji pripadam, za koga ubiram te poencice? Ko ce me nagraditi?

E, to i ja čekam da vidim. Jer, to je jedini, iako i ne opravdavajući razlog, za ovu kao deklaraciju i papazjaniju. U suprotnom je vreme da se maneš politike, ne ide ti.
Milica Tomić Milica Tomić 20:37 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković
Ovaj link na komentar milicededic nije ista stvar, to dobro znas, zar ne?

Sličnost stila je začuđujuća.


lozis, pa ako bukne
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:40 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...


Kad bolje razmislim to je na nivou govora, ona ista gomila koja je devedesetih drzala u opsadi Tuzlu i granatirala je.



Lepo rece covek
mi smo svi ekstrapametni a vi ste ostali fashisti. ..............poshto ako nisi fashista onda po prirodi stvari morash, bez mnogo suvishnih pitanja, biti uz nas.


Bez suvisnih a narocito suvislih pitanja.



Jelica Greganović Jelica Greganović 20:40 06.10.2009

Re: match girl

Sasvim sam sabrana i ne bih da vredjam, samo primecujem - potpuno odgovaras tom profilu :)

Onda ne lupetaj gluposti i prati šta pišeš, jer ako tebi ono gore nisu uvrede, onda su ti kriterijumi u podrumu. Imaš li ti neki profil bolji od ovog koji si pokazala? Ili je ovo sve što znaš? Večernje škole i demočetnija? Ko si ti uopšte da mi tako nešto napišeš?! A, što se kuliranja tiče, prvo ga na sebe primeni i ne uvlači se terciranjem.
vishnja92 vishnja92 20:41 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Ko ce me nagraditi?

nagraditi ce te tvoja sujeta kad napravis blog sa 500+ komentara koji ce naglo dumre, odjedared

i de, ne kukaj, niko te ovde ne muci. sama si ovo napravila

zensko bez samopostovanja.
jakob_inac jakob_inac 20:42 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

zanimljivo je kako Goran Vuckovic antifasiticku rekaciju koja je sadrzina Deklaracije Fronta slobode kao i protest gradjana Tuzle protiv kidnapovanja Ilije Jurisica i sramne osude karakterise kao zbunjenost i nehoticnu provokativnost. Pitam se u vezi sa kojom politikom Goran Vuckovic nije zbunjen?
Milica Tomić Milica Tomić 20:43 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Jelica Greganović
Ti na zalost nisi u stanju da razmisljas van zadatih tema.

Svega ti, a ti si u stanju i zadatu da ispratiš? Ne da se videti.
Kojoj ja to partiji pripadam, za koga ubiram te poencice? Ko ce me nagraditi?

E, to i ja čekam da vidim. Jer, to je jedini, iako i ne opravdavajući razlog, za ovu kao deklaraciju i papazjaniju. U suprotnom je vreme da se maneš politike, ne ide ti.


pa jeste, u pravu si bolje da se ugledam na tebe, da nesto naucim, jer tebi zaista dobro ide!!!
najbolja domacica medju novinarima i najbolja novinarka medju domacicama, apsolutno lojalna, ne mrda mnogo ni iz žmuvljeve kuce, a ni iz kuce B92. Pa nije Jelice ceo svet rerna iB92. Daj mrdni malo, opusti se...
vishnja92 vishnja92 20:44 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

antifasiticku rekaciju

ne obezvredjuj vazne stvari, pliz. sta je ovo - stormfront sa novom strategijom ovde?

jeste li vi dosli da se podsmevate svemu sto nije za podsmevanje?
mostarac mostarac 20:46 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

protest gradjana Tuzle protiv kidnapovanja Ilije Jurisica i sramne osude

E to je ono sto smeta.
Jer "u nasim redovim nema zlocinaca, to su sve borci za slobodu".
Zlocinci su oni drugi.
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:46 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

jakob_inac

Pre svega dobrodošao na blog

Izgleda ovaj blog pivlači novoregistrovane ko govno muve...
Goran Vučković Goran Vučković 20:47 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

zanimljivo je kako Goran Vuckovic antifasiticku rekaciju koja je sadrzina Deklaracije Fronta slobode kao i protest gradjana Tuzle protiv kidnapovanja Ilije Jurisica i sramne osude karakterise kao zbunjenost i nehoticnu provokativnost. Pitam se u vezi sa kojom politikom Goran Vuckovic nije zbunjen?

Zanimljivo je kako ste zaključili da sam taj deo nazvao zbunjenošću i nehotičnom provokativnošću, a ne tovarenje rasizma Evropskoj Uniji, protest zbog "nagrađivanja" viznim režimom i ovo što sam komentarisao ranije o jezicima i pismima - iako sam napisao da ne znam dovoljno o tom suđenju da bih mogao da ga kvalifikovano komentarišem i da najveći deo informacija koje imam o suđenju potiče iz Sejlinog teksta na e-novinama.
jakob_inac jakob_inac 20:50 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Jelica Greganović
Ti na zalost nisi u stanju da razmisljas van zadatih tema. Svega ti, a ti si u stanju i zadatu da ispratiš? Ne da se videti.
Kojoj ja to partiji pripadam, za koga ubiram te poencice? Ko ce me nagraditi?E, to i ja čekam da vidim. Jer, to je jedini, iako i ne opravdavajući razlog, za ovu kao deklaraciju i papazjaniju. U suprotnom je vreme da se maneš politike, ne ide ti.


Jelica Greganovic nek se jednom fino izjasni da misli da je politika papazjanija pa da se povuce u toplinu doma svoga ako ne moze koherentno da argumentira svoje stavove (ako vec ipak ne moze da kaze jasno gdje politicki stoji)
Milica Tomić Milica Tomić 20:51 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

vishnja92
Ko ce me nagraditi?

nagraditi ce te tvoja sujeta kad napravis blog sa 500+ komentara koji ce naglo dumre, odjedared

i de, ne kukaj, niko te ovde ne muci. sama si ovo napravila

zensko bez samopostovanja.


Da bude jasno, ovde nema kukanja, niti mene iko muci! Ne znam sta pricas...

Bojan Budimac Bojan Budimac 20:52 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

jakob_inac

tako svež, a već inkvizitor tz tz tz
vishnja92 vishnja92 20:53 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Da bude jasno,



da ne bude :)

integritet ne raste po drvecu, a ti si svoj slupetala za pet zivota unapred.
karmu trosis, al karmu i stvaras - lose vesti, hbga.
match_girl match_girl 20:54 06.10.2009

Re: match girl

Dobro, ajde de, spisateljica saljivih prirucnika za savremeno domacinstvo i porodicu u dijaspori :)


Goran Vučković Goran Vučković 20:55 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...


Jelica Greganovic nek se jednom fino izjasni da misli da je politika papazjanija pa da se povuce u toplinu doma svoga ako ne moze koherentno da argumentira svoje stavove (ako vec ipak ne moze da kaze jasno gdje politicki stoji)

A vi biste mogli da nam potvrdite da se zovete Jakob Inac, a ne da ste upravo ušli da nas smarate dajući sebi nadimak po zagovornicima dijaloga uz pomoć metode dr. Žosef-Ignasa Gijotena.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:57 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...


pa jeste, u pravu si bolje da se ugledam na tebe, da nesto naucim, jer tebi zaista dobro ide!!!
najbolja domacica medju novinarima i najbolja novinarka medju domacicama, apsolutno lojalna, ne mrda mnogo ni iz žmuvljeve kuce, a ni iz kuce B92. Pa nije Jelice ceo svet rerna iB92. Daj mrdni malo, opusti se...

Meni zaista dobro ide, bar u poređenju sa tobom, ako ništa drugo još nisam spala na pisanje polupismenih i zbrkanih deklaracija u pokušaju. Očito ne čitaš dovoljno, ali to ne znači da ja radim samo za B92, već da bi ti morala više da se potrudiš, da ne bi pisala šta tačno nije, a možda ti pomogne i u pismenosti. Što se tiče "žmuvljeve kuće" (dakle, učiteljicu što pre nađi), kod nas se to tako ne deli, na moju kuću i žmuovu kuću, to se zove naša kuća To što ti živiš u svom izmišljenom kvazi revolucionarnom, samozadovoljnom svetu, ne znači da ja ne mrdam, nego da je vreme da svratiš u stvarni život...makar do rerne. Što se opuštanja tiče, ti prvo da se maneš mitraljeza, pa onda da takve savete deliš drugima.
match_girl match_girl 20:58 06.10.2009

Re: match girl

Dobro ajde de spisateljica praktikuma za dom i porodicu iz dijaspore :)
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:59 06.10.2009

Re: match girl

match_girl
Dobro, ajde de, spisateljica saljivih prirucnika za savremeno domacinstvo i porodicu u dijaspori :)

Za čitavih 24 sata si postala autoritet za klasifikaciju blogera, ocenjivanje njihovog spisateljstva i političke podobnosti. Malo li je? Svaka čast i da, zaboravih juče -- dobrodošla
Goran Vučković Goran Vučković 20:59 06.10.2009

Re: match girl

Dobro ajde de spisateljica praktikuma za dom i porodicu iz dijaspore :)

Jel to poslednja ponuda?
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:00 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Jelica Greganovic nek se jednom fino izjasni da misli da je politika papazjanija

Šta Jelica da uradi? Iz ovoga se ne da razabrati.
jakob_inac jakob_inac 21:01 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković
zanimljivo je kako Goran Vuckovic antifasiticku rekaciju koja je sadrzina Deklaracije Fronta slobode kao i protest gradjana Tuzle protiv kidnapovanja Ilije Jurisica i sramne osude karakterise kao zbunjenost i nehoticnu provokativnost. Pitam se u vezi sa kojom politikom Goran Vuckovic nije zbunjen?Zanimljivo je kako ste zaključili da sam taj deo nazvao zbunjenošću i nehotičnom provokativnošću, a ne tovarenje rasizma Evropskoj Uniji, protest zbog "nagrađivanja" viznim režimom i ovo što sam komentarisao ranije o jezicima i pismima - iako sam napisao da ne znam dovoljno o tom suđenju da bih mogao da ga kvalifikovano komentarišem i da najveći deo informacija koje imam o suđenju potiče iz Sejlinog teksta na e-novinama.


Problem vaseg pisanja je da ne mislite ono sto kazete vec sto mislite. Neznanje nije odbrana, Gorane Vuckovicu. Informirajte se jer vidim koristite web. Osim ako imate sljepilo na odredjene politke, koje su antifasticiki orjentirane.
Ljuttko Ljuttko 21:01 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Moze li neko od vas pravovernih ovde da malo objasni kakva je veza izmedju antifasizma sirokih razmera , Jurisica i sramne osude - da li je i on u nekoj antifasistickoj borbi ucestvovao , docim su oni koji su pobijeni u zlocinu za koji se i njemu sudi fasisti. Moze biti da je to vama sto ste sastavljali deklaraciju sve isto i bas pogodno palo. Ali ste se cenim malo zaigrali.



jakob_inac
zanimljivo je kako Goran Vuckovic antifasiticku rekaciju koja je sadrzina Deklaracije Fronta slobode kao i protest gradjana Tuzle protiv kidnapovanja Ilije Jurisica i sramne osude karakterise kao zbunjenost i nehoticnu provokativnost. Pitam se u vezi sa kojom politikom Goran Vuckovic nije zbunjen?

Bili Piton Bili Piton 21:03 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković

Deja vu



Blogerka Dedic je hit sezone, tek sad vidim sta to bejase
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:03 06.10.2009

Re: match girl

Šta ti meni "Ajde de..."?! Potpiši se pod napisano, da ti vidim profil, da vidim koji si ti to kapacitet stvaralački kad si već sebi uzela za pravo da mene ocenjuješ uvredama.
Goran Vučković Goran Vučković 21:03 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Problem vaseg pisanja je da ne mislite ono sto kazete vec sto mislite. Neznanje nije odbrana, Gorane Vuckovicu. Informirajte se jer vidim koristite web. Osim ako imate sljepilo na odredjene politke, koje su antifasticiki orjentirane.

Jadan je taj antifašizam koji se ovako brani. Ovo više liči na versku sektu.
jakob_inac jakob_inac 21:04 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

A mozda da se ipak vi zadrzite na tome kad vas uhvatim za rijec?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

match girl


Da ti cika hoochie nesto kaze.

Nije lepo da se potpises nadimkom a da pricas o licnim stvarima onih koji su se potpisali imenom.
Lako je nama anonimnima to ali nije lepo.
Ili pricaj o onom sto su napisali ovde ili se i ti potpisi imenom pa raspali.
Nemoj samo mitraljezom jebote?
Goran Vučković Goran Vučković 21:05 06.10.2009

Re: match girl

Šta ti meni "Ajde de..."?! Potpiši se pod napisano, da ti vidim profil, da vidim koji si ti to kapacitet stvaralački kad si već sebi uzela za pravo da mene ocenjuješ uvredama.

Ja se samo nadam da nije Sejla. To bi bilo mega-razočaranje.
jakob_inac jakob_inac 21:06 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Zanimljiv otklon u 3. licu jednine. Dajte, molim vas, procitajte poruku jos jednom pa fino i stalozeno odgovorite. Ali razmislite dobro, jer citam sve sto napisete.
vishnja92 vishnja92 21:06 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

sve se to registrovalo juce, bozemesacuvajisakloni
(za one koji ne kapiraju budimceve cvetice dobrodoslice)

skupila publiku pa objavila blog, hit ! :))))

tako cu i ja kad porastem.

ali ja nikad, nikad, nikad necu biti Milica Tomic.
jakob_inac jakob_inac 21:09 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković
Problem vaseg pisanja je da ne mislite ono sto kazete vec sto mislite. Neznanje nije odbrana, Gorane Vuckovicu. Informirajte se jer vidim koristite web. Osim ako imate sljepilo na odredjene politke, koje su antifasticiki orjentirane.Jadan je taj antifašizam koji se ovako brani. Ovo više liči na versku sektu.


Vuckovicu, vas komentar o antifasizmu 'iz vana' govori da ste vi na nekoj komotnoj politickoj poziciji. Kojoj i kakvoj?
match_girl match_girl 21:10 06.10.2009

Re: match girl

Ne klasifikujem blogere, vec slobodno mislim:) jos manje ocenjujem njihovu polticku podobnost (ne znam u odnosu na sta i koga treba da budu podobni), a sto se tice spisateljstva odredjujem samo zanr, koji je jos tridesetih izasao iz mode zahvaljujuci feministkinjama, ali izgleda sve ukazuje na to, da tridesete polako ozivljavaju sa istim domoljubnim praksama...

hvala na dobrodoslici!
Goran Vučković Goran Vučković 21:11 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Vuckovicu, vas komentar o antifasizmu 'iz vana' govori da ste vi na nekoj komotnoj politickoj poziciji. Kojoj i kakvoj?

Nešto ste pomešali. Nisam komentarisao antifašizam. Komentarisao sam vaše komentare. Ovo sa antifašizmom nema ama baš nikakve veze. Osim ako nije neka psihopatologija.
ivana23 ivana23 21:12 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

vishnja92
sve se to registrovalo juce, bozemesacuvajisakloni
(za one koji ne kapiraju budimceve cvetice dobrodoslice)
skupila publiku pa objavila blog, hit ! :))))
tako cu i ja kad porastem.
ali ja nikad, nikad, nikad necu biti Milica Tomic.

Necu ni ja...
jakob_inac jakob_inac 21:13 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Da---u borbi koja se branila od Arkana i njegovih bandi koje su poklale sto su mogle u Bijeljini i koje su bile nadomak Tuzle. Sjecate se Arkana? I njegovih bandi? Oni sad vraceni u Srbiju provode zakon i zavode red.
jakob_inac jakob_inac 21:14 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković
Vuckovicu, vas komentar o antifasizmu 'iz vana' govori da ste vi na nekoj komotnoj politickoj poziciji. Kojoj i kakvoj?Nešto ste pomešali. Nisam komentarisao antifašizam. Komentarisao sam vaše komentare. Ovo sa antifašizmom nema ama baš nikakve veze. Osim ako nije neka psihopatologija.

Naravno da jeste. I to vasa.
Goran Vučković Goran Vučković 21:15 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Necu ni ja...

Aaaaaa, nećeš se ti tek tako izvući! Tvoj Građanski Savez je bio devedesetih leglo fašizma
Goran Vučković Goran Vučković 21:17 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Naravno da jeste. I to vasa.

Sreća pa ste vi došli da da podelite lekić. Jakobinski.
Milica Tomić Milica Tomić 21:17 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...


Meni zaista dobro ide, bar u poređenju sa tobom, ako ništa drugo još nisam spala na pisanje polupismenih i zbrkanih deklaracija u pokušaju. Očito ne čitaš dovoljno, ali to ne znači da ja radim samo za B92, već da bi ti morala više da se potrudiš, da ne bi pisala šta tačno nije, a možda ti pomogne i u pismenosti. Što se tiče "žmuvljeve kuće" (dakle, učiteljicu što pre nađi), kod nas se to tako ne deli, na moju kuću i žmuovu kuću, to se zove naša kuća To što ti živiš u svom izmišljenom kvazi revolucionarnom, samozadovoljnom svetu, ne znači da ja ne mrdam, nego da je vreme da svratiš u stvarni život...makar do rerne. Što se opuštanja tiče, ti prvo da se maneš mitraljeza, pa onda da takve savete deliš drugima.


Ala si se razbrbljala!!!
jakob_inac jakob_inac 21:17 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Potrebno je, Budimac, unijeti malo svjezine na blog. Hvala sto ste primijetili :)
jakob_inac jakob_inac 21:18 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković
Naravno da jeste. I to vasa.Sreća pa ste vi došli da da podelite lekić. Jakobinski.

A, pa vi letkic hocete? Pa imate Deklaraciju i Proglas. Hajdemo ponovno na citanje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:19 06.10.2009

jakob incu,

aj' ti ovo lepo, polako, naglas pročitaj, pa mi napiši šta si stvarno hteo da kažeš...

Jelica Greganovic nek se jednom fino izjasni da misli da je politika papazjanija


Iz ovako napisanog sledi da ti hoćeš da se ja jednom, fino izjasnim da mislim da je politika papazjanija. Jesi to hteo? Ja nisam nikada to rekla, ni napisala. Dakle, ako ti misliš da je politika papazjanija, ne vidim što bih ja trebalo da se izjašnjavam o tvom mišljenju.
Što se tiče definisanja mog političkog "stajanja", ono se ne opredeljuje pripadnošću ijednoj stranci, već politici koja garantuje demokratiju i sve slobode koje ista podrazumeva. Dakle, nisam član nijedne stranke, jer verujem da bi to bilo u suprotnosti sa poslom koji radim.
p.s.
Lekić, ne leTkić, mada to je za sada stvarno najbolji naziv za ovu deklaraciju.

match_girl match_girl 21:20 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

hoochie,

kad se nesto objavi onda to vise nije privatna/licna, vec javna stvar...
ivana23 ivana23 21:20 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković
Necu ni ja...
Aaaaaa, nećeš se ti tek tako izvući! Tvoj Građanski Savez je bio devedesetih leglo fašizma

Goran Vučković Goran Vučković 21:25 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

A, pa vi letkic hocete? Pa imate Deklaraciju i Proglas. Hajdemo ponovno na citanje.

Da vidimo, dakle:


Bojan Budimac Bojan Budimac 21:27 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Potrebno je, Budimac, unijeti malo svjezine na blog. Hvala sto ste primijetili :)

Greh bi bio ne primetiti sveže pozvanog inkvizitora, koji poput konjice dolazi sa nešto zakašnjenja, ali na vreme.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:28 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Jeftino, Milice.
ivana23 ivana23 21:29 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Goran Vučković
Da vidimo, dakle:

Ima i njegova Zelena knjiga, mogli bi svasta da nauce...

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

kad se nesto objavi onda to vise nije privatna/licna, vec javna stvar...


Vidim taze si, naucices.

ne mrda mnogo ni iz žmuvljeve kuce


Nije lako biti fin jel da ?

Posebno kad argumenata ponestane.

Jelica Greganović Jelica Greganović 21:30 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

kad se nesto objavi onda to vise nije privatna/licna, vec javna stvar...

E, zato ti lepo da se potpišeš pod one uvrede. Kako ćeš hrabro u revoluciju i vatrom na vatru, ako nemaš petlje ni da se potpišeš pod sopstvene reči?
niccolo niccolo 21:33 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Milica Tomić

Ocekivala sam naivno da ce vasi komentari, bez obzira na vasa politicka opredeljenja analizirati tekst i interveniseti u probleme vezane za sam tekst deklaracije.

Pa evo na prethodnoj strani je Vučko analizirao deo proglasa o o getoizaciji BIH u viznom režimu a ja se nadovezao na njega sa pričom o tome da su uslovi za Šengen zaista tehničke prirode. Ja bih rekao da smo time "analizirali tekst i intervenisali u probleme vezane za sam tekst deklaracije", ali još uvek ne vidim da nam je iko ko se slaže sa deklaracijom odgovorio bilo šta u vezi sa Šengenom...Naravno, jasno je meni da je to tako zato što se nema šta odgovoriti jer Bosna još nije ispunila zahteve ne zato što je neko maltretira već zato što im je rukovodstvo nesposobno (bilo je tako i u Srbiji godinama, prvo pustite nas jer smo dugo imali Slobu, pa pustite nas jer su nam ubili Premijera, pa pustite nas jer su nam uzeli Kosovo, a onda smo najzad odlučili da donesemo i počnemo da primenjujemo tih par zakona koje je potrebno doneti i primeniti da bi se ispunili uslovi za Šengen (koji su, još jednom ponavljam tehničke prirode))...
radojicic92 radojicic92 21:33 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

Ovo više liči na versku sektu.

nije verska sekta vec porodicna stvar
Pozdrav Trshi i dobrodosao makar i u jakobinskom izdanju

Milice
bilo bi mnogo jasnije i manje zabune unosilo ako bi ovakve blogove nazvala onim sto jesu.
Ovaj naprimer Sloboda za Jurisica jer to i jeste umesto da zapocinjete novu jakobinsku revoluciju i sprovodite teror ovde na blogu proglasavajuci svakog ko zucne za cetnike i ratne zlocince.
Ovako se osvaja samo sloboda od razuma.

i stavi linkove da ne moram ja

front slobode
facebook front slobode
Vedad Pasic

ps. javi se nekad i 'nako


match_girl match_girl 21:39 06.10.2009

Re: Mislim da je odlična prilika...

A bas si radoznala...hahahaha.... ja sam u onoj kategoriji neznanih junaka :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:40 06.10.2009

FB

Front slobode...

Ja (trenutno) sredstava nema, a ni vremena za cekanje Godota


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana