Slučaj građanina Č.J.

Nebojša Milenković RSS / 03.11.2007. u 01:47

Sindrom Diznijeve kokoške ili zašto društvo u Srbiji

još ne pristaje da postane demokratsko...

Predsednik_Liberalno_demokratske_partije_(LDP)_i_nosilac_liste_LDP-GSS-SDU-LSV_Cedomir_Jovanovic_sa_suprugom_Jelenom_dolazi_na_biracko_mesto_u_Petoj_beogradskoj_gimnaziji_na_beogradskoj_opstini_Palilula..jpg

Č.J. je ugrožen zbog ideje koju zastupa, zbog toga što se razlikuje, zato što ne pristaje, što ne kohabitira, što ne pravi neprincipijelne koalicije, što drži do suštine... U Srbiji koju prekriva samrtnička ozbiljnost, kojom danas vlada, kako primećuje Basara, upravni odbor pogrebnog preduzeća, čiji ministri ne poštuju zakon, čija Vlada ne poštuje Ustav, građanin Č.J. usudio se da se razlikuje ─ i to je njegov najveći "zločin".

 

 

Histerično šminkajući vlastite biografije, oni kojima bi ako ništa drugo ono makar elementarna pristojnost trebala nalagati da ćute,  (počev od hronično unesrećenih činovnika onih stranaka koje u svojim nazivima imaju po dva SS, preko udovica vođa kriminalnih klanova, pa sve do prvog javnog servisera Srbije...),  ljudi čija bi zadnja pošta već odavno morala da bude mišja rupa iz koje ─ zbog svega što su pričali i/ili radili ─ ne bi trebali da pomaljaju svoje odvratne njuške sve dok ovaj narod sasvim ne promeni genetski kôd, pošto bi to bio jedini uslov pod kojim bi zlodela koja su nam učinili eventualno mogla da se zaborave, danas nam permanentno i svakodnevno drže pridike o moralu, poštenju, patriotizmu... i tako to. 

Ideologija kratkog pamćenja, koja narod i inače sklon zaboravu nagoni da sluša ove priče ─ ipak su tema za stručnjake neke druge vrste. Žalimo slučaj, stvar je toliko kompleksna da se u nju ne bih upuštao, jerbo nismo školuvani... 3982.jpg

Elem, vratimo se priči, kao u šerijatskom pravu ─ ili pak biblijskim parabolama, svejedno ─ tek u rukama svakog od tih skotova, iz naraštaja nedotupavnih koji nam se obesio o vrat poput orglice nanizane leševima što bi rekao Orvel, mesecima već u ruci je po jedna kamenčina spremna da se zafrljači u pravcu građanina Čedomira Jovanovića!  

E sad, ukoliko građaninu Č.J-u, bez obzira na to što je predsednik parlamentarne stranke i poslanik u republičkom parlamentu, na raspolaganju nisu ama baš nikakva sredstva da se od medijske harange kojoj je svakodnevno izložen odbrani ─ šta bi tek mogao da čini anonimni građanin kojem pravo na slobodu i ličnu bezbednost, (kao i Č.J-u, uostalom), garantuje čak i novi Ustav?! Uprkos činjenici da se narečeni građanin uvek uredno odaziva pozivima policije i suda, uprkos tome što prolazi sve poligrafe kojima biva podlegnut, uprkos brojnim sudskim presudama koje potvrđuju da su nad njim izvršena krivična dela višestrukih kleveta... od medijske harange kojoj je izložen on izgleda nema načina da se zaštiti. _463847_alliance_new300.jpg

Zastrašujuće i preteće poruke koje Č.J-u upućuju ljudi uredno zaštićeni poslaničkim imunitetima čak su i direktora policije motivisale da Č.J-u pojača policijsku zaštitu jer mu je, po procenama MUP-a Srbije, ugrožena lična bezbednost! Na pitanje: od koga, ni sâm Č.J, pa ni građani Srbije ne mogu da saznaju odgovor. Kada je već tako – ne ostaje ništa drugo do da sami zaključimo: Č.J. je ugrožen zbog ideje koju zastupa, zbog toga što se razlikuje, zato što ne pristaje, što ne kohabitira, što ne pravi neprincipijelne koalicije, što drži do suštine... U Srbiji koju prekriva samrtnička ozbiljnost, kojom danas vlada, kako primećuje Basara, upravni odbor pogrebnog preduzeća, čiji ministri ne poštuju zakon, čija Vlada ne poštuje Ustav, građanin Č.J. usudio se da se razlikuje ─ i to je njegov najveći "zločin". 

Kad pitate ovdašnje biračko stado: ej, pa čekaj, pa sećaš li šta je sve taj isti (A.T.) govorio o pokojnom premijeru, ili pak njegovi sledbenici koji maštaju da jednog dana postanu A.T, poput, recimo, A. M. ili pak D.M, kao generalnog sekretara vlade u kojoj DS ima većinu resora a čije ime ne želim ni da izgovaram, svi će vam odgovoriti nešto u stilu: pa jeste. Mislim, čekaj, to identično pa jeste izgovarala je, ako se sećate, i ona kokoška iz Diznijevog crtanog filma koja želi da se uda, pa na svako pitanje koje joj budući mladoženja postavi odgovara baš to: pa jeste. Zbog čega u ovoj zemlji zdrav razum i elementarno pamćenje uvek pokleknu pred sindrom Diznijeve kokoške od kojeg je izgleda oboleo čitav narod?! 

Zaštita osnovnih ljudskih prava, posebno prava na život i na ličnu bezbednost, u demokratskoj teoriji i demokratskim društvima jesu ona granica preko koje se ne prelazi. Narvno, pod pretpostavkom da jedno društvo uopšte želi da se smatra i prikazuje kao demokratsko. Zaštita ličnih prava svakog pojedinca  i njegove slobode (javnog) delovanja lakmus-test je svake demokratije. Bez poštovanja prirodnog prava po kom su svi građani jednaki pred zakonom o demokratskom ustrojstvu i poretku ne može ni biti govora. 

Mera morala društva koje ima želju da se legitimiše kao istinski slobodno i demokratsko svakako je direktno srazmerna stepenu tolerancije prema drugim (drugačijim) načinima mišljenja. Zaštićenost manjine, i njeno pravo da ─ uprkos tome što je manjina ─ slobodno i bez posledica po vlastitu egzistenciju ili bezbednost iznese vlastiti stav, te da za njega potraži podršku javnosti, fundamentalni je test demokratičnosti (vladajuće) većine. 

Da bi zaštitio sebe, svoju porodicu, baš kao i pravo na ideju koju zastupa Čedomir Jovanović najavio je da će se kandidovati za predsednika ove nesrećne i ponižene zemlje. Ma kako shvatili ovaj post, (to mi, uostalom, ovaj put nije najbitnije) to što će u predstojećoj kampanji za njega i o njemu biti izrečeno za samog Č.J-a uopšte nije toliko bitno. Mnogo je bitnije za nas koji sve to gledamo, slušamo, trpimo, ili pak manje-više pasivno u svemu saučestvujemo... 

Mislite o tome... (dok ih samo gledate!)



Komentari (300)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:55 04.11.2007

A da li biste bili ljubazni...

A da li biste bili ljubazni da objasnite na kakve to
obićne promene
mislite.
U čemu se one ogledaju... kako da ih prepoznamo... i tako to...
doktorka doktorka 15:59 04.11.2007

Re: Pozdravljam

Ne znam sta vas buni.? Ja sam za LDP , a to znaci da sam za Cedu , Vesnu ,Koraca, Prokica, Samardzica...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:05 04.11.2007

Re: Pozdravljam

doktorka,
sad se već malo teže prati - tako verujem da niste mislili na mene
pošto se moj prethodni komentar tj. molba odnosila na
dragana 7557 (20-ak komentara gore)
n.m.
doktorka doktorka 18:52 04.11.2007

Re: troll

Bilo nekad

doktorkaDS ? Kako kada je stranka satanizovanog Cede usla u Parlament? Osim ako ne mislish da je profitirila tako sto je pridobila simpatije radikala ,sps-a i dss-a?Doktorka,zbog takvih kao sto ste vi LDP nikada nece imati sansu da pokaze da li moze nesto da promeni. Mislite o tome.


ne mogu da verujem , ti kao da pretish. pa ok , glasaj za nikolica ili tadica, iz inata meni.
Jerry Jerry 18:52 04.11.2007

Re: troll

nikson
Učestvovao? Samo to? Ne mogu da kažem da je on kreirao hajku jer nije reč o kreatoru niti da je on njen idejni tvorac, jer nije reč o čoveku sa idejama. Ali što kaže Žarko Korać glede Đinđićevog ubistva - pogledajte ko je od ubistva imao koristi. E pa tako i ovde. Ko je imao koristi od uklanjanja Čede iz DS?DS
Ja bih ipak rekao DSS i DB.
doktorka doktorka 19:10 04.11.2007

Re: Pozdravljam

Nebojša Milenković
doktorka,sad se već malo teže prati - tako verujem da niste mislili na menepošto se moj prethodni komentar tj. molba odnosila nadragana 7557 (20-ak komentara gore)n.m.

ne , nisam mislila na vas, odgovor je bio upucen nick-u "bilo nekad"
dragan7557 dragan7557 19:35 04.11.2007

Re: A da li biste bili ljubazni...

Nebojša Milenković
A da li biste bili ljubazni da objasnite na kakve to
obićne promene
mislite.
U čemu se one ogledaju... kako da ih prepoznamo... i tako to...


Obične promene:
Sve one koje donose miran,stabilan i normalan, čoveku dostojanu (ili makar pristojanu) egzistenciju u Srbiji.

Prepoznati ih možete ako sebe i druge upitate: Kako bi želeo da živiš? Ili šta je minimum materijalnih sredstava koja su potrebno kako bi čoveku običan dan bio prijatan.

Sve suštinske potrebe su obične potrebe koje kod političara i njihovih ideologa na volšeban način dobijaju na suštini čitaj značaju a ortodoksija (običnost) postaje nedostižni svetli cilj u beskrajnim daljinama.
Pričati o suštinskim promenama je drsko i bezobrazno skretanje pažnje sa potreba jer se diskusija onda u nedogled produžava ka tipu problema šta je prvo kokoš ili jaje?,
promene se dodatno komplikuju jer niko nije u stanju da definiše suštinu.

Vrlo prosto je definisati cilj društva a potom koje su potrebe društva kako bi društvene (sve) jedinke bile zadovoljne, ili koji društveni aktiviteti treba da se ostvare kako bi društvo postiglo taj i taj cilj.
Suština je dobrobit drušva a ne promene (aktiviteti) koje treba preduzeti kako bi društvo bilo dovedeno u blagostanje.
U a svim drugim slučajevima praznoglave tvrdnje poput: u našim uslovima itsl. su BITNE ili SUŠTINSKE obmane
proizvedene sa namerom da se istakne ono što je u osnovi nepotrebno ili nemoguće istaći, a poštovani publikum na kraju izlapeo i smućen umesto drveta vidi šumu, a sve što bi trebalo da bude najnormalnije dobija
začaranost nemogućeg
Nadam se da ste zadovoljni odgovorom i želim vam prijatno veče.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:56 04.11.2007

Zadovoljan!

HVALA NA TRUDU & objašnjenju!
+ otpozdrav
n.m.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 03:09 05.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

sad mi je sve jasno

Pa red je bio da se i vama "razjasni"!
ČESTITAM!
dracena dracena 09:04 07.11.2007

Re: troll

nikson
doktorka
A da li je neko od vas nekada video Tadica na demonstracijama protiv rezima Milosevica, tacnije, da li postoji neka takva fotografija? Koje su njegove zasluge kao clana tadasnjeg DS, za obaranje Milosevica , bash me zanima?



tadic je bio na demonstracijama u uniformi JSO. bio je drugar legije i obezbedjivao je slobu.


Ja redovno vidjala Tadića da demonstracijama 96/97. I na svim drugim sličnim skupovima koje je DS organizovao. Sumnjam na njega da je neke od tih skupova i lično organizovao ili bio inspirator. Nikad se sa njim ne zna. Skroz sumnjiv čovek.:))))
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 15:49 07.11.2007

Re: troll

Ja redovno vidjala Tadića

Koga?







Njega?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 05:08 03.11.2007

Č.J. Moj sukob sa prošlošću

Bubnjala mi je u glavi njegova rečenica izgovorena tri nedelje pre toga na Intenzivnoj nezi Ortopedske klinike: "Ako znamo da smo za druge demoni zbog toga što smo bili u svakom problemu, ako znamo da smo paradigma svakog zla u Srbiji, onda treba da shvatimo da nas čekaju kako bi nas uništili u prvom trenutku naše slabosti. I nemoj da mi govoriš da to razumeš. Pokaži. Nemoj da ćutiš kada lažu o tebi. Reci ne! Sto puta. Kada god otvore usta. Pogledaj šta su od mene napravili."

Zoran je voleo ljudima da kaže: "Srešćemo se negde u budućnosti. Vi i ja". To je novi početak. Njegova simbolična poruka da ne voli i ne pristaje na kraj. Njegov odgovor na 12.mart pre 12.marta. Mi svoj još nismo dali. A to treba da uradimo. Da kažemo pre svakog kraja da kraj ne postoji zbog toga što mi na to ne pristajemo.

Želeo bih da to osećaju milioni, ali ne mislim da je ideja manje vredna ukoliko se možemo prebrojati prstima jedne ruke.

Čeda Jovanović, Moj sukob s prošlošću, Dan graf/Danas, 2005.
Spiridon Spiridon 09:15 03.11.2007

Ceda

neverovatna energija, ostrina, racionalnost, harizma, odlucnost, vizija ...

kada bi Srbija jos umela to da prepozna ...


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:44 03.11.2007

Re: Ceda

....mlad, energican, izdrzljiv, hrabar....deo Srbije sve to vidi i prepoznaje, bez problema.

Problem je onaj drugi deo Srbije.
Doctor Wu Doctor Wu 09:15 03.11.2007

Uopšte mi nije jasno

po čemu je nivo ovog teksta različit od nivoa onih idiotskih pesmica Bore Đorđevića.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:10 03.11.2007

Re: Uopšte mi nije jasno

Po tome Dr Wu
što, bar koliko je meni poznato, na idiotske pesme
Bore Đorđevića vi, recimo, niste nikada reagovali
a što na "ove tekstove" reagujete tako revnosno da
bi poneko, sačuvaj bože, pomislio ko da vam
plaćaju za to!
Eto, to je moj skromni sud!
Doctor Wu Doctor Wu 12:40 03.11.2007

Nadam se da ovaj tvoj odgovor

ne implicira da si, kao i BĐ, plaćen za ovo što je napisano. Mada si, u principu, u pravu- na ovakve splačinaste propagandne tekstiće ne bi trebalo da reaguju komentatori nego g. Restak.
doktorka doktorka 13:45 03.11.2007

Re: Nadam se da ovaj tvoj odgovor

Doctor Wu
ne implicira da si, kao i BĐ, plaćen za ovo što je napisano. Mada si, u principu, u pravu- na ovakve splačinaste propagandne tekstiće ne bi trebalo da reaguju komentatori nego g. Restak.


Ah , pa kad Restak nije reagovao na one idiotarije koje je pisao Nastic o Tadicu (secate se onog ljubljenja zastave ) , na svom blogu , ako se ne varam , sto bi sada reagovao?
Doctor Wu Doctor Wu 13:53 03.11.2007

Slažem se da

postoji dosta stilskih sličnosti u pisanju para Milenković- Nastić. Preporuka.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:25 03.11.2007

OBOŽAVAM VAS!

Dr-e Wu,
šta da vam kažem drugo, osim: OBOŽAVAM VAS!
bez vas bi ovaj blog bio kud-i-kamo
dosadnije mesto!
Doctor Wu Doctor Wu 14:41 03.11.2007

Welcome to the club, Milenkoviću

ali primam credit only where credit's due. Za ovo uparivanje sa Nastićem se, ipak, moraš zahvaliti pre svega Svetlani.
doktorka doktorka 14:49 03.11.2007

Re: Welcome to the club, Milenkoviću

Doctor Wu
ali primam credit only where credit's due. Za ovo uparivanje sa Nastićem se, ipak, moraš zahvaliti pre svega Svetlani.


Nisi pazljivo procitao moj komentar. Evo da ga ponovim

"Ah , pa kad Restak nije reagovao na one idiotarije koje je pisao Nastic o Tadicu (secate se onog ljubljenja zastave ) , na svom blogu , ako se ne varam , sto bi sada reagovao?
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 20:19 03.11.2007

Re: Uopšte mi nije jasno

po čemu je nivo ovog teksta različit od nivoa onih idiotskih pesmica Bore Đorđevića.


Teza teksta je odlična čim ti udaraš ovako nisko. Ta korelacija koju pratim na blogovima 2-3 autora već godinu dana (ne računajući ono proletos kada si se bio zablesavio ptičicama i cvrčcima) izrodila se u jednu od zakonitosti bloga B92.

Doctor Wu Doctor Wu 22:45 03.11.2007

Re: Uopšte mi nije jasno

Teza teksta je odlična čim ti udaraš ovako nisko.

Možda je ipak bolje prvo da pročitaš tekst, pre nego što o njegovom kvalitetu zaključuješ na osnovu bilo čijih reakcija.

A ptičice i cvrčke koji ti se motaju po glavi ne bih da komentarišem (obećao sam Supermoderatoru).
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:03 03.11.2007

MEĐU SVOJIMA!?

Dr-e Wu,
imam za vas jedan verujem konstruktivan i lep predlog pa bih vas, zarad neše ovde više puta iskazene obostrane i nesumnjive ljubavi, zamolio da razmislite o sledećem:

DA LI BISTE PRISTALI DA, ZARAD SVEKOLIKOG SRPSTVA, A I ZBOG SEBE SAMOG, NARAVNO,
UBUDUĆE PIŠETE ZA SAJT/ČASOPIS NOVA SRPSKA POLITIČKA MISAO?!

MISLIM, NEMAM JA TAMO NEKE VEZE ALI BIH PROBAO DA NA NJIHOVOM SAJTU ISKORISTIM OPCIJU "pišite ]đorđu" I LEPO VAS NAJTOPLIJE PREPORUČIM! UZ OBRAZLOŽENJE KOJE ĆE IM VERUJEM BITI PRIHVATLJIVO!


1. tamo su prave patriote, otprilike takvi kao vi, Srbi, brate
2. nisu strani plaćenici (da li su domaći pouzdano ne znam)

Mislim, ja ovo STVARNO ozbiljno mislim.
Što da gubite vreme na polusvet i plaćeničku bagru ovde na blogu
kad možete lepo na NSPMda budete, štono bi se reklo, MEĐU SVOJIMA...

Ajd pa se javite.
Vaš obožavalac,
n.m.
AlexDunja AlexDunja 23:07 03.11.2007

Re: MEĐU SVOJIMA!?

Nebojša Milenković


Ajd pa se javite.
Vaš obožavalac,
n.m.


i , obozavalac djordja. narocito.
nisi naglasio, n.m.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:33 03.11.2007

Baš me briga!

i , obozavalac djordja. narocito.
nisi naglasio, n.m.

Pa nije valjda da treba da naglašavam:
JA BEZ ĐORĐA NE MOGU NI DANA!!!

pa shvatite kako god hoćete!
AlexDunja AlexDunja 23:41 03.11.2007

Re: Baš me briga!

Nebojša Milenković

Pa nije valjda da treba da naglašavam:
JA BEZ ĐORĐA NE MOGU NI DANA!!!

pa shvatite kako god hoćete!


a sta ces ti na ovom blogu,
ako mislis da ne treba neprekidno
da naglasavas
Bilo nekad Bilo nekad 23:59 03.11.2007

Re: MEĐU SVOJIMA!?

Nebojša Milenković
Dr-e Wu,imam za vas jedan verujem konstruktivan i lep predlog pa bih vas, zarad neše ovde više puta iskazene obostrane i nesumnjive ljubavi, zamolio da razmislite o sledećemA LI BISTE PRISTALI DA, ZARAD SVEKOLIKOG SRPSTVA, A I ZBOG SEBE SAMOG, NARAVNO,UBUDUĆE PIŠETE ZA SAJT/ČASOPIS NOVA SRPSKA POLITIČKA MISAO?!MISLIM, NEMAM JA TAMO NEKE VEZE ALI BIH PROBAO DA NA NJIHOVOM SAJTU ISKORISTIM OPCIJU "pišite ]đorđu" I LEPO VAS NAJTOPLIJE PREPORUČIM! UZ OBRAZLOŽENJE KOJE ĆE IM VERUJEM BITI PRIHVATLJIVO! 1. tamo su prave patriote, otprilike takvi kao vi, Srbi, brate2. nisu strani plaćenici (da li su domaći pouzdano ne znam)Mislim, ja ovo STVARNO ozbiljno mislim.Što da gubite vreme na polusvet i plaćeničku bagru ovde na blogukad možete lepo na NSPMda budete, štono bi se reklo, MEĐU SVOJIMA...Ajd pa se javite.Vaš obožavalac,n.m.


Zar je tako tesko suociti se sa nekim ko ne misli kao vi?
Ljudi, stvarno preterujete.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:59 03.11.2007

Re: Nadam se da ovaj tvoj odgovor

Doctor Wu
ne implicira da si, kao i BĐ, plaćen za ovo što je napisano. Mada si, u principu, u pravu- na ovakve splačinaste propagandne tekstiće ne bi trebalo da reaguju komentatori nego g. Restak.


ma kakav restak. treba autora bloga u katran i perje. to si teo da kažeš.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:41 04.11.2007

Re: Nadam se da ovaj tvoj odgovor

ma kakav restak. treba autora bloga u katran i perje.

U NAJMANJU RUKU DA!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 09:29 04.11.2007

Re: MEĐU SVOJIMA!?

Zar je tako tesko suociti se sa nekim ko ne misli kao vi?

NAPROTIV (lako je)!
tj. ne znam na osnovu čega (to) zaključujete
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 03:11 05.11.2007

Re: MEĐU SVOJIMA!?

DA LI BISTE PRISTALI DA, ZARAD SVEKOLIKOG SRPSTVA, A I ZBOG SEBE SAMOG, NARAVNO,
UBUDUĆE PIŠETE ZA SAJT/ČASOPIS NOVA SRPSKA POLITIČKA MISAO?!

dr wu
mi nije odgovorio
pa se malo brinem!
šta ti je život...
jinks jinks 09:29 03.11.2007

Pamcenje

Ideologija kratkog pamćenja, koja narod i inače sklon zaboravu nagoni da sluša ove priče
Sta se verovatno najcesce zaboravlja ... da prvi utisak cesto ume da zavara i da milion izgovorenih reci ne znace nuzno da je onaj koji ih izgovara dovoljno strucan, motivisan, osposobljen ... da se upusti resavanje problema o kome govori (takvih primera je bilo bezbroj ... i svi su se manje/vise zavrsavali na isti nacin).

Uz sve duzno postovanje, mozda bi moglo vise paznje da se posveti tome o kojoj vrsti strucnosti se radi u slucaju koji se promovise ... to je sustina price, valjda.
Jovana Tavcar Jovana Tavcar 09:34 03.11.2007

...

HVALA,Nebojsa! (pre svega za snimak sa you tube)
Znas onu frazu "taman pomislim da vise nista ne moze da me dotakne, kad ono..."
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:12 03.11.2007

Re: ...

"taman pomislim da vise nista ne moze da me dotakne, kad ono..."

Jovana,
Veruj da uvek može!
Sve dok je tako znaćemo da smo još živi!

srdačan poz.
n.m.
Bonner D Bonner D 10:01 03.11.2007

Blago onom koga ne brane!

Nebojša Milenković

...tek u rukama svakog od tih skotova, iz naraštaja nedotupavnih koji nam se obesio o vrat poput orglice nanizane leševima što bi rekao Orvel, mesecima već u ruci je po jedna kamenčina spremna da se zafrljači u pravcu građanina Čedomira Jovanovića! ...


Naravno, kad broj komentara na prošli blog-tekst spadne na 59 od čega mora još da se oduzme sopstvenih 20, pa „magična“ brojka spadne na čitavih 39, onda ne mora mnogo da se mućne glavom da bi se pronašla „zgodna“ tema, da ne kažem „meta“!, koja će evtl. da privuče još ponekog komentatora.

Pa se napiše tekst sa par poznatih i uveliko izanjđalih fraza i mantri, okači par sličica i „pljuvanje“ i „kamenovanje“ može da počne. „Meta“ je spremna, autor je naravno „na odstojanju“, on je tu da je zdušno „brani“ i „odbrani“. Možda se jednog dana i isplati, setiće se neko i „Pere pisara iz administrativnog odelenja“, a ako ne, već će Pera sam da podseti na to, pa i da pokaže „materijalne dokaze“.

Uz sve neprijatnosti koje sa tim idu, ipak lako je onom, pa i Čedomiru Jovanoviću, dok ga napadaju njegovi politički protivnici i mediji koji mu nisu skloni. Tu mu je sve kristalno jasno i razumljivo. Teško je, i treba da se ozbiljno zabrine svako onaj koga istomišljenici i bliski saradnici krenu da „brane“ na jako loš i nekvalitetan način, a posebno na ovako bizaran način. Ne dao mu Bog da se osloni samo na ovakvu njihovu „zaštitu“ i „odbranu“, šteta je u tom slučaju neizbežna, samo je pitanje procene njenih razmera i pogubnosti. Sve je dobro dok ostane nematerijalna i u okvirima pada političkog rejtinga. Za nekoga je i to dovoljno strašno i loše. Posebno kad je nepotrebno.




Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:15 03.11.2007

Šta ste vi, neki statističar?!?

Bonner,
slažem se al samo sa naslovom vašeg komentara
blago onome koga ne moraju da brane na ovaj način!

To onda znači da je taj čovek bezbedan i da mu se ne osporava pravo na vlastito (drugačije) mišljenje!
Lektorka Lektorka 21:01 03.11.2007

Re: Šta ste vi, neki statističar?!?

Nebojša, Bonner i ako je možda statističar, očito nije logičar. Jer, umesto da se pita zašto je post sa ovakvom temom ovoliko zanimljiv komentatorima, on "statistički" premerava razmere tvoje lukavosti. Eto, šta ćeš, njega nisi uspeo da zezneš
NoSurrender NoSurrender 12:23 04.11.2007

Re: Blago onom koga ne brane!

Uz sve neprijatnosti koje sa tim idu, ipak lako je onom, pa i Čedomiru Jovanoviću, dok ga napadaju njegovi politički protivnici i mediji koji mu nisu skloni.

Da li u standardne metode napada"političkih protivnika i medija koji mu nisu skloni" spada i dizanje vozila u vazduh, postavljanje eksploziva ispod automobila i slične "šale".
Stvarno, blago Čedomiru Jovanoviću što mu je glava svaki dan u torbi, i što ga od takvih napada ne brane oni koji za to primaju platu(država i njene institucije), a ako neko pokuša da, bar na ovaj način, na blogu,ukaže na to, dobije etiketu "Pere pisara".
Blago onom koga ni od čega nije sramota!
dracena dracena 10:35 03.11.2007

E. moj Milenkoviću

Č.J. je ugrožen zbog ideje koju zastupa, zbog toga što se razlikuje, zato što ne pristaje, što ne kohabitira, što ne pravi koalicije, što drži do suštine... U Srbiji koju prekriva samrtnička ozbiljnost, kojom danas vlada, kako primećuje Basara, upravni odbor pogrebnog preduzeća, čiji ministri ne poštuju zakon, čija Vlada ne poštuje Ustav, građanin Č.J. usudio se da se razlikuje ─ i to je njegov najveći "zločin".

Koja je to ideja? Nikako da shvatim.
Po čemu se razlikuje? Takodje nikako da shvatim.
Na šta ne pristaje? Ne sećam se da ga je iko zvao u koaliciju.
Do koje suštine on to drži? Danas jedno sutra drugo? Je li to ta suština?
Čeda se razlikuje jedino po tome što nije na vlasti, a nije, jer nije uspeo da je se dokopa i pored toga što ste zbog njega popljuvali celu Srbiju.
Ne idealizuj čoveka, on to ne može da iznese. Loš vam je marketing. Najvažnije pravilo modernog marketinga je ISTINA.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:17 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

Koja je to ideja? Nikako da shvatim.
Po čemu se razlikuje? Takodje nikako da shvatim.

Pa ništa - pokušajte ponovo: možda ni tada nećete moći!
Najvažnije pravilo modernog marketinga je ISTINA.

A može i ovako: Najvažnije pravilo modernog marketinga je ISTINA!
dracena dracena 11:18 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

E, jesi mi odgovorio, svaka ti čast!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:20 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

dracena
Č.J. je ugrožen zbog ideje koju zastupa, zbog toga što se razlikuje, zato što ne pristaje, što ne kohabitira, što ne pravi koalicije, što drži do suštine... U Srbiji koju prekriva samrtnička ozbiljnost, kojom danas vlada, kako primećuje Basara, upravni odbor pogrebnog preduzeća, čiji ministri ne poštuju zakon, čija Vlada ne poštuje Ustav, građanin Č.J. usudio se da se razlikuje ─ i to je njegov najveći "zločin".Koja je to ideja? Nikako da shvatim.Po čemu se razlikuje? Takodje nikako da shvatim.Na šta ne pristaje? Ne sećam se da ga je iko zvao u koaliciju.Do koje suštine on to drži? Danas jedno sutra drugo? Je li to ta suština?Čeda se razlikuje jedino po tome što nije na vlasti, a nije, jer nije uspeo da je se dokopa i pored toga što ste zbog njega popljuvali celu Srbiju. Ne idealizuj čoveka, on to ne može da iznese. Loš vam je marketing. Najvažnije pravilo modernog marketinga je ISTINA.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:21 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

E, jesi mi odgovorio, svaka ti čast!

Ma ništa, tj, i drugi put!
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:28 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

Je li to ona ista Dracena koju u slučaju Ilarion pre svega brine ugled države? "ISTINA" kažeš? Ugled?

Je li to ona ista Dracena koja se brine da bi po "indijskom verovanju", šta god to značilo, mogla u sledećem životu biti recimo lubenica, jer je iste jela u ovom životu? "Kultura" kažeš?

Je li to ona ista Dracena koja pita "Kome više treba divljaštvo"? Evo ja ću ti odgovoriti: Veoma je očigledno da treba onima koji tetoše Velju Ilića, koji su dozvolili da se u skupštini raspravlja o pljeskavicama, koji nisu učinili ono što su morali da učine da se uhapse teroristi koji ostavljaju bombe novinarima na prozor (iskrenim, poštenim i direktnim novinarima), itd. mogu do sutra da nabrajam...
jelena arsovic jelena arsovic 13:48 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

Ne idealizuj čoveka, on to ne može da iznese. Loš vam je marketing. Najvažnije pravilo modernog marketinga je ISTINA.

8. slobodni smo za svaku istinu, odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od neistine!!!!
doktorka doktorka 13:51 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

dracena
Č.J. je ugrožen zbog ideje koju zastupa, zbog toga što se razlikuje, zato što ne pristaje, što ne kohabitira, što ne pravi koalicije, što drži do suštine... U Srbiji koju prekriva samrtnička ozbiljnost, kojom danas vlada, kako primećuje Basara, upravni odbor pogrebnog preduzeća, čiji ministri ne poštuju zakon, čija Vlada ne poštuje Ustav, građanin Č.J. usudio se da se razlikuje ─ i to je njegov najveći "zločin".Koja je to ideja? Nikako da shvatim.Po čemu se razlikuje? Takodje nikako da shvatim.Na šta ne pristaje? Ne sećam se da ga je iko zvao u koaliciju.Do koje suštine on to drži? Danas jedno sutra drugo? Je li to ta suština?Čeda se razlikuje jedino po tome što nije na vlasti, a nije, jer nije uspeo da je se dokopa i pored toga što ste zbog njega popljuvali celu Srbiju. Ne idealizuj čoveka, on to ne može da iznese. Loš vam je marketing. Najvažnije pravilo modernog marketinga je ISTINA.

Dracena, mislish na "istinu " koju je izrekao Borist Tadic na poslednjim parlamentarnim izborima : Bozidar Djelic za premijera ?
dragan7557 dragan7557 14:30 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

dracena
Č.J. je ugrožen zbog ideje koju zastupa, zbog toga što se razlikuje, zato što ne pristaje, što ne kohabitira, što ne pravi koalicije, što drži do suštine... U Srbiji koju prekriva samrtnička ozbiljnost, kojom danas vlada, kako primećuje Basara, upravni odbor pogrebnog preduzeća, čiji ministri ne poštuju zakon, čija Vlada ne poštuje Ustav, građanin Č.J. usudio se da se razlikuje ─ i to je njegov najveći "zločin".

Koja je to ideja? Nikako da shvatim.
Po čemu se razlikuje? Takodje nikako da shvatim.
Na šta ne pristaje? Ne sećam se da ga je iko zvao u koaliciju.
Do koje suštine on to drži? Danas jedno sutra drugo? Je li to ta suština?
Čeda se razlikuje jedino po tome što nije na vlasti, a nije, jer nije uspeo da je se dokopa i pored toga što ste zbog njega popljuvali celu Srbiju.
Ne idealizuj čoveka, on to ne može da iznese. Loš vam je marketing. Najvažnije pravilo modernog marketinga je ISTINA.


Vrsno. Konačno neko ko ima m.da, da kaže pravu stvar.
Čeda nije ništa ni bolji ni gori od ostalih probisveta koji obećavaju sve i svašta a kada dobiju vlast u svoje ruke
nastave kao i prethodnici ili kao ovi sada budu još gori, ili za katastrofalno stanje od koga profitiraju kako domaći tako i strani proleteri tajkunskog tipa dobijaju nagrade raznih belosvetskih protuva esnafskog tipa poput MMF kao najbolji ministri finansija u svetu. Karneval destrukcije koji trese Srbiju već nekoliko desetina godina može zaustaviti samo duboka reforma društva a deklarsani hrabri,mladi i lepi kao prototip idealnog vođe treba da odu u nepovrat.

Ozbiljne društvene reforme koje su Srbiji potrebne zahtevaju ozbiljan i pronicljiv kadar koji će bez velike pompe motivisati i povesti naciju drugim putem OBIČNIM u normalan civilizovan način života dostojan ljudi i pri tome se kloniti kopiranja tuđih ideja ili zloupotrebom nacionalizma.

Iskustva drugih mogu da posluže kao njihova iskustva ali svakako ne i kao svetao primer koji treba slepo slediti.
Lidersko ponašanje raznih liderčića kojima je samo do vlasti a koji u Srbiji prodaju bilo koji "USPEŠAN" DRUŠTVENI MODEL su za naciju mnogo opasniji nego oni koji nemaju nikakavu predstavu u glavi osim sumanute težnje za vlast.

S.M. je '90 obećavao dohodak od $ 10.000 po glavi a nekima je dodelio i mnogo više dok je ostatak morao da se zadovolji sa oko $ 120 godišnje po glavi stanovnika. Mačka u demokratski zakrpljenoj vreći, je ko zna koja po redu prevara i obmana "hrabrih,istrajnih,lepih ili maladih" liderčića koji svake godine postaju stariji(?!) izlazi na svetlo dana kao SUV =džipološko Armano Versaćijevka Avangarda novih BUDŽA koji su kroz demokratske promena sada avanzirali u GAZDE dok najveći deo naroda ima plate kojima nije moguće platiti ni jednu nogavicu njihove odežde.
VREME PROMENA U KOJEM SE AMA BAŠ NIŠTA NE MENJA osim Kurte i Murte jer narod ostaje isti.

Idealizovanje bilo kog lidera vodi u idelopoklonstvo ili moderno mesijanstvo a sve više udaljava narod od promena koje su potrebne kako bi bila kreirana normalna država koja postoji radi svojih građana a ne da bi lideri prodavali svoje mesijanske magle uz viski i havana cigarčine TUPEĆI OTRCANE SUŠTINSKE FRAZE O DRŽAVI KAO SERVISU što je samo po sebi NAJPOTPUNIJE SUŠTINSKA GLUPOST koju sam ikada čuo.

Promene koje su potrebne NEĆE DONETI korumpirani lideri(svi) bez ikakvih realnih vizija već srednji kadar koji u stvari i upravlja onim što mi zovemo državom.Bez promena srednjeg upravnog kadra koji organizuje,rukovodi i planira državu svi lideri nisu ništa drugo do ono što sama reč kaže (a i Domanović) VOĐE koje su POTPUNO ĆORAVE.
7557
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:18 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću


Ozbiljne društvene reforme koje su Srbiji potrebne zahtevaju ozbiljan i pronicljiv kadar koji će bez velike pompe motivisati i povesti naciju drugim putem OBIČNIM u normalan civilizovan način života dostojan ljudi i pri tome se kloniti kopiranja tuđih ideja ili zloupotrebom nacionalizma.


Na zalost ubise premijera i svaka normalnost se zaustavila.



Idealizovanje bilo kog lidera vodi u idelopoklonstvo ili moderno mesijanstvo a sve više udaljava narod od promena koje su potrebne kako bi bila kreirana normalna država koja postoji radi svojih građana a ne da bi lideri prodavali svoje mesijanske magle uz viski i havana cigarčine TUPEĆI OTRCANE SUŠTINSKE FRAZE O DRŽAVI KAO SERVISU što je samo po sebi NAJPOTPUNIJE SUŠTINSKA GLUPOST koju sam ikada čuo.

Ovo je sasvim tacno. Ipak, TREBA DATI SANSU NOVOM I DRUGACIJEM.
dragan7557 dragan7557 17:53 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

Dracena, mislish na "istinu " koju je izrekao Borist Tadic na poslednjim parlamentarnim izborima :


Jok, na onu CELA SRBIJA ĆE BITI MOJA KANCELARIJA.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 20:32 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

Koja je to ideja? Nikako da shvatim.
Po čemu se razlikuje? Takodje nikako da shvatim.
Na šta ne pristaje? Ne sećam se da ga je iko zvao u koaliciju.


Drugu i četvrtu rečenicu bi trebalo da stavljaš u poruke kao avatar.
Lektorka Lektorka 21:09 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

Najvažnije pravilo modernog marketinga je ISTINA.

dracena, je l' ti ovo ozbiljno? ha! mislila sam da najvažnija načela marketinga imaju veze s kupoprodajom (i ideja i ostalih nematerijalnih dobara - da i to odmah odradimo). šta je istina u ovoj tvojoj rečenici, o kakvom to istinskom/istinitom (???) pravilu je reč?
pidola pidola 23:51 03.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

dracena

Koja je to ideja? Nikako da shvatim.
Po čemu se razlikuje? Takodje nikako da shvatim.
Na šta ne pristaje? Ne sećam se da ga je iko zvao u koaliciju.

pa dobro.
i sta ce ti odgovor kada ionako nikako neces shvatiti.
ajde jednom da ne shvatis,al vise puta,vec je zabrinjavajuce.
mora da je do tebe,ako shvatas.


Do koje suštine on to drži? Danas jedno sutra drugo? Je li to ta suština?

ne,ne,promasila si temu.
ne prica se o ds-u,ni o dss-u.


Najvažnije pravilo modernog marketinga je ISTINA.

e ovo je odlicno.
to neki mnogo moderan marketing.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:04 04.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

Jelena Krajšić
Je li to ona ista Dracena koju u slučaju Ilarion pre svega brine ugled države? "ISTINA" kažeš? Ugled?

Je li to ona ista Dracena koja se brine da bi po "indijskom verovanju", šta god to značilo, mogla u sledećem životu biti recimo lubenica, jer je iste jela u ovom životu? "Kultura" kažeš?

Je li to ona ista Dracena koja pita "Kome više treba divljaštvo"? Evo ja ću ti odgovoriti: Veoma je očigledno da treba onima koji tetoše Velju Ilića, koji su dozvolili da se u skupštini raspravlja o pljeskavicama, koji nisu učinili ono što su morali da učine da se uhapse teroristi koji ostavljaju bombe novinarima na prozor (iskrenim, poštenim i direktnim novinarima), itd. mogu do sutra da nabrajam...


to je ona dracena koja je iznad užica videla antona tusa u brišućem letu kada joj je pokvarenjak ukrao mig.
xaxaxaxaxxa
Bilo nekad Bilo nekad 00:09 04.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

Srđan Kusovac
Koja je to ideja? Nikako da shvatim.Po čemu se razlikuje? Takodje nikako da shvatim.Na šta ne pristaje? Ne sećam se da ga je iko zvao u koaliciju.Drugu i četvrtu rečenicu bi trebalo da stavljaš u poruke kao avatar.


Srdjane,

jos jednom ste pomerili sopstveni rekord u prizemnosti na ovom blogu.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:04 04.11.2007

Kandidujte se, Iliću!

N a TV Panoniji u Emisiji HALO PREDSEDNIČE večeras bio intervju sa magistrom ministrom Veljom Ilićem
koji nam se ovom priliko mpredstavio kao prepodobna mati Paraskeva - Majka Tereza, kakogod!

Ja zapisivao koliko sam stigao - međutim uzdam se i u YouTube, to je stvarno bilo za pamaćenje:

Užasno je kada čovek doživi to što sam ja doživeo. Ja sam hteo da budem jedan ministar običan - da budem svaki dan u svojoj kući, sa svojom decom, u svom dvorištu...

B92 me je motivisao da se kandidujem za predsednika, svojom prljavom kampanjom. Parte me svaki dan... snimaju... A ja sam samo ćutao i radio i nije mi lako...


Hiljade ljudi mi prilazi svakodnevno i kaže: Kandidujte se Iliću!


Simp(a)tomatično je da nije bilo moguće postavljati pitanja gledalaca
iako je to kontekt emisija. Kao da se, ne daj Koštunice, magistar Veljo zbog nečega plaši građana Vojvodine!?
dragan7557 dragan7557 12:25 04.11.2007

Re: Kandidujte se, Iliću!

Užasno je kada čovek doživi to što sam ja doživeo. Ja sam hteo da budem jedan ministar običan - da budem svaki dan u svojoj kući, sa svojom decom, u svom dvorištu..


NAŽALOST, ministarstvo se nalazi u Prestolnici (gde se deo prestol(?) to sigurno zna Sv SPC ili NJKV ) a veseli Velja mora da se odvoji od svog toplog doma, dece,OVEĆEG DVORIŠTA i da bude NEOBIČAN Ministar.
Želja da bude jedan ministar mu je ispunjena a ako Bog da imaće prilike da bude i DVA ILI TRI MINISTRA.
Jedan ko' nijedan.

B92 me je motivisao da se kandidujem za predsednika, svojom prljavom kampanjom.

Ovaj B92 je svojim splačinarenjem izazvao greh PRAVEDNIKA i NAJ odlikovanijeg graditelja zadužbina posle oni' Nemanjića na Balkanu
A ja sam samo ćutao i radio i nije mi lako..

Udarnički i herojski rad i pregalaštvo ovog nadaleko (Švedska ,Španija, Austrija itd.) po sprečavanju Velikih krađa i svođenja istih na RAZUMNU MERU, poznatog ministra je na vreme uvidela samo SPC.
TEŠKO BREME ministrovanja nažalost (sveopštu) SAMO JEDNOG MINISTARSTVA je nosio ĆUTEĆI u sebi kako
dolikuje pravom heroju. Svoju TUGU je GUŠIO (vidi sliku) na Srbima i drugima svojstven način.
Hiljade ljudi mi prilazi svakodnevno i kaže: Kandidujte se Iliću!


Uvidevši TEŠKU NEPRAVDU narod je MASOVNO ( HILJADAMA DNEVNO) počeo da UVIĐA svoju grešku.
Nadajmo se da će za života (ovozemaljskog) ova TEŠKA NEPRAVDA biti ispravljena, OBZIROM NA ODLAGANJE IZBORA., a ovaj pošteni udarnik makar u nekoj daljoj budućnosti biti nagrađen zasluženim mestom predsednika (malo slovo upotrebljeno radi SKROMNOSTI prepodobnog Velje.

7557
silver bullet silver bullet 14:42 04.11.2007

Re: Kandidujte se, Iliću!

Citat iz filma Sabirni centar kad pomocnik Petar posle samoubistva dodje u isti:
"Nesto mi je govorilo. Ubij se, Petre! Ubij se!"
mocna malena79 mocna malena79 13:10 05.11.2007

Re: Kandidujte se, Iliću!

silver bullet
Citat iz filma Sabirni centar kad pomocnik Petar posle samoubistva dodje u isti:"Nesto mi je govorilo. Ubij se, Petre! Ubij se!"



care..! :))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:00 07.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

Najvažnije pravilo modernog marketinga je ISTINA!

malo si se zeznuo. najvaznije pravilo marketinga modernog ili ne, je da nema loseg marketinga. sledi primer omrazenog nam kurira, sta ces bolji primer?!
meni ovaj tvoj post sa komentarima lici na jedan opsti petting cedi jovanovicu
dracena dracena 09:48 07.11.2007

Re: E. moj Milenkoviću

Exitus Letalis

to je ona dracena koja je iznad užica videla antona tusa u brišućem letu kada joj je pokvarenjak ukrao mig.
xaxaxaxaxxa

Od kakve nekrofilije vi patite, gospodo iz LDP-a?
Nick Exitus Letalis (za neobaveštene, to je termin koji se koristi u bolničkim otpusnim listama i znači "smrtni ishod" po svoj prilici nekom ili nečemu priželjkuje smrtni ishod? Kome ili čemu? Da nije Srbiji, ne daj Bože? Čini mi se da sam vidjala nekog od vas i pod nickom Soilent Green (brrrr), mene nazivate "pokojnom Dracenom."
Suviše vam se smrt mota po glavi, bar za moj ukus.
Kao idealno rešenje za vas predlažem:
Okanite se politike, vidite da nemate talenta za nju, i otvorite firmu za pogrebne usluge, pa uživajte.
semele semele 11:41 03.11.2007

Iz teksta u kontekst

„zbog čega društvo u Srbiji još ne pristaje da postane demokratsko“



o čemu je reč? da li u nekoj privatnoj uskoj definiciji demokratije ili o nekom univerzalnom pojmu demokratije?

„ne bi trebali da pomaljaju svoje odvratne njuške“


govor mržnje?

„sve dok ovaj narod sasvim ne promeni genetski kôd“


wha'd’hell!?


„pošto bi to bio jedini uslov pod kojim bi zlodela koja su nam učinili eventualno mogla da se zaborave“


ovo me podseća na pogrom!


„Ideologija kratkog pamćenja, koja narod i inače sklon zaboravu nagoni da sluša ove priče “


pa nas upravo okrivljuju što pamtimo i genocide iz drugog svetskog rata, i kosovski boj, itd... a kamoli u sintagmi „ideologija kratkog pamćenja“ – ko je autor te ideologije? narodna umotvorina?


„Žalimo slučaj, stvar je toliko kompleksna da se u nju ne bih upuštao, jerbo nismo školuvani...“


znači za demokratiju je potrebna diploma po vama? Mislim da nigde u svetu niko nije postavio takav elitan preduslov.


„u rukama svakog od tih skotova,“


Govor mržnje par exellance

Zaštita osnovnih ljudskih prava, posebno prava na život i na ličnu bezbednost, u demokratskoj teoriji i demokratskim društvima jesu ona granica preko koje se ne prelazi.“



Ovde se već moram uzdržavati od, od... .....recimo, brkanja pojmova. Pa upravo na Zapadu svaki političar ima izvanredno skupo obezbeđenje. U demokratiji se ne mogu iskoreniti ni oponenti, ni ekstremisti, ni lopovi, ni ludaci. Zato su i potrebni obezbeđenje i zatvori! Kakve to veze ima sa ljudskim pravima ili demokratijom??

„Mnogo je bitnije za nas koji sve to gledamo, slušamo, trpimo, ili pak manje-više pasivno u svemu saučestvujemo...“


Jaooo, kuku lele, čuje zapomaganja u sajbersferi. Zaustavite planetu... silazim!
marumi marumi 13:20 03.11.2007

Re: Iz teksta u kontekst

Pa upravo na Zapadu svaki političar ima izvanredno skupo obezbeđenje.

A i bila pa vidila? Da li si vidila kako na Zapadu politicari idu biciklom na posao, vikendom sa porodicom idu u kupovinu. U svedskoj se nasao manijak (srpski) da ministricu zakolje u sred robne kuce. O cemu ti pricas?
Zaustavite planetu... silazim!

Spusti se na zemlju vec jednom.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:16 03.11.2007

Re: Iz teksta u kontekst

Zaustavite planetu... silazim!

Pa siđi slobodno!
p.s.
i srećno tamo dole
opasno je kad se s kosmičkih visina siđe
u realan svet
dragan7557 dragan7557 14:33 03.11.2007

Re: Iz teksta u kontekst

opasno je kad se s kosmičkih visina siđe
u realan svet

Koji nije ništa drugo do skaredan skup virtualnih svetčića.
dragan7557 dragan7557 14:36 03.11.2007

Re: Iz teksta u kontekst

Pa upravo na Zapadu svaki političar ima izvanredno skupo obezbeđenje.


Ovo je dezinformacija.
semele semele 15:32 03.11.2007

Re: Iz teksta u kontekst

dragan7557
Pa upravo na Zapadu svaki političar ima izvanredno skupo obezbeđenje.


Ovo je dezinformacija.


oprostite sto sam vas dezinformisala! naravno da nema svaki politicar, ali oni vazniji imaju, a narocito stranacke vodje imaju obezbedjenje. (ako je preterivanje dopusteno Petru Lukovicu ili Nebojsi Milenkovicu onda mogu i ja malo.

Politicari koji voze bicikle po Londonu nisu predvodnici partija koje vređaju građanstvo, narod i birače, inače se ni oni ne bi osećali sigurno. A neki bi dobili tortu u glavu!

Kao da ste otkrili Ameriku! Naravno da čoveku treba obezbeđenje ako hoće da bude predsednik. Ali bi vi sad hteli da i od priče o obezbeđenju napravite priču protiv Srba.
dracena dracena 15:49 03.11.2007

Re: E, moj MIlenkoviću

I šta ste sad ovim postigli?

Čak i da ste dokazali da ja ništa ne valjam, još uvek niste dokazali da Čeda ima ideju, da drži do suštine, da se razlikuje, da ne pristaje na koalicije, pogotovu da je zbog toga ugrožen.

Na stranu to što ste jedino po kozna koji put dokazali da VAS JE BAŠ BRIGA ZA ISTINU.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:29 03.11.2007

Re: E, moj MIlenkoviću

a odakle vam ideja da ja po pitanju vas uopšte "bilo šta da postignem"
posebno ne da vam bilo šta "dokazujem",,,
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:42 03.11.2007

Re: E, moj MIlenkoviću

Zar ne bi bilo dobro da se da sansa nekom novom ko do sada tu sansu nije dobio da uradi nesto drugo?Ja verujem da Ceda Jovanovic ima svezije ideje o tome sta i kako treba da se radi od ovih koji su se pokazali, kako su se pokazali.
dragan7557 dragan7557 17:12 03.11.2007

Re: E, moj MIlenkoviću

Čak i da ste dokazali da ja ništa ne valjam, još uvek niste dokazali da Čeda ima ideju, da drži do suštine, da se razlikuje, da ne pristaje na koalicije, pogotovu da je zbog toga ugrožen.


Čedina ideja je Čeda na vlasti. Vizija Čeda na vlasti a LDP oslobađa Srbe od svega što im je još ostalo i preporođeni kao od majke rođeni sa LDP om u nove sada već SUŠTINSKE promene pa da i oni (Srbi) poture
svoje grbače kako teret ne bi pao samo na leđa SUŠTINSKIH PROMENAŠA.

VIZIJA RAZVLAĆENOG VK koji se koprca u nekoj od domaćih robijašnica dok BT,Grobar i Gensek tumaraju po ilegali a za njima tragaju džandari.
Srbija kao Liberalna prćija sumnjivih korporativnih protuva kojima je Dinkić platio da investiraju u svoje džepove
kao u Čile-u za vreme Đenerala P.

Čeda u koaliciji sa LDP om isporučuje svakog neliberalnog građanina ukazom u robijašnice ili Hag. A liberalne suštine oslobođene svakog razuma i morala se valjaju Srbijom dok poliberalnjeni građani liberališu ziveći od donacija koje ostali svet rado izdvaja za liberalno korporativi eksperiment hrabrog,mladog ....
LL liberalnog lidera u olinjaloj demokratskoj kožetini. I na kraju Čeda se ženi liberalnom Srbijom.
7557
marumi marumi 18:45 03.11.2007

Re: Iz teksta u kontekst

Kao da ste otkrili Ameriku! Naravno da čoveku treba obezbeđenje ako hoće da bude predsednik. Ali bi vi sad hteli da i od priče o obezbeđenju napravite priču protiv Srba.

Halo, devojko, citas li ti sta pises?
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 21:12 03.11.2007

Re: E, moj MIlenkoviću

Dragane 7557

na čemu si to?
Dr M Dr M 23:38 03.11.2007

Re: E, moj MIlenkoviću

Na cemu god da je, opasno je.
G r o f G r o f 00:11 04.11.2007

Re: E, moj MIlenkoviću

Draco, beš si me razočarala.
Kakvu to ideju tražiš od Čede? Pored ludila koje nam nudi trio fantastikus, već i par normalnih rečenica deluju očaravajuće.
Čeda ume da kaže "normalnu"rečenicu.
Očigledno, starim Grcima nisi otela mudrost ili živiš negde daleko gde te tekuća politika ne dodiruje.
Bilo nekad Bilo nekad 00:13 04.11.2007

Re: Iz teksta u kontekst

Nebojša Milenković
Zaustavite planetu... silazim!Pa siđi slobodno!p.s.i srećno tamo doleopasno je kad se s kosmičkih visina siđeu realan svet


Nego, Nebojsa, je li ovaj blog u sklopu najavljene Cedine kandidature za predsednika ili ste se sami setili da ga napisete? Znate, deluje nekako namesteno.
Neobicno je i to sto ste se do nedavno divili ideji da LDP kandiduje Vesnu Pesic za predsednicu Srbije. Kako se to izgubilo, majku mu?
pidola pidola 00:17 04.11.2007

Re: Iz teksta u kontekst


Neobicno je i to sto ste se do nedavno divili ideji da LDP kandiduje Vesnu Pesic za predsednicu Srbije. Kako se to izgubilo, majku mu?

zar je bitno?
jedan je tadic.
dragan7557 dragan7557 11:04 04.11.2007

Re: E, moj MIlenkoviću

Srđan Kusovac
Dragane 7557

na čemu si to?


Ne razumem pitanje. Budi jasniji.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:43 04.11.2007

Promene i sporost

Na ideji o postupnosti parazitirala je inercija zaostalosti. Ali, u tome su objektivni interes nalazile i one političke i socijalne strukture koje su na zločinu i nasilju u ratovima stekle pozicije.

L.Perović o brzini odnosno sporosti promena u našem društvu
dragan7557 dragan7557 19:01 04.11.2007

Re: Promene i sporost

Nebojša Milenković
Na ideji o postupnosti parazitirala je inercija zaostalosti. Ali, u tome su objektivni interes nalazile i one političke i socijalne strukture koje su na zločinu i nasilju u ratovima stekle pozicije.

L.Perović o brzini odnosno sporosti promena u našem društvu


Čudesni jezik!!!
Na ideji o postupnosti parazitirala je inercija zaostalost ? Zaostalost koga ili čega?

Toliko draga patetika iz socijalističke literature i obektivnost istorijskog Marksizma i prepisivačke škole
Sremsko Mitrovakog zatvora sa sve štamparskim i lingvističkim greškama pok. Moše Pijade.

Objektivni interes (?), se pretvara u daljem toku rečenice, u zločinački interes političkih i socijalnih struktura koje u tome (nasilju i ratovima) stiču pozicije.

I ako je i iz pera L.Perovićke mnogo je a majstorstvo zapleta je vrhunska dramatizacije po uzoru na svu patetiku
apologetizma idolopoklonstva po uzoru na hrišćanske apologete srednjeg veka ili komunističke apologete
odlikovane Lenjinovom,Maoovom zvezdom. Tito nije imao svoju zvezdu kao odlikovanje ali su drugovi objektivo znali šta da kažu ali i šta da rade. Ove dve stvari su bile objektivno nespojive a krivac su političke i žločinačke strukture na pozicijama.

G.G. 2007 da se očekivati uprošćeno obraćanje sagovorniku sa običnim jezikom koji isti može bez problema da razume dok ovako iz konteksta istrgnute dve rečenice zahtevaju dobru dozu razmišljanja o ovom rebusu.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:06 07.11.2007

Nisam siguran!

jedan je tadic

miladin miladin 13:25 03.11.2007

slucaj gradjanina c.j.

procitah pocetak i kraj bloga i nista mi nije jasno
nebojsa je jasno pisao necemu a vi se ponasate
kao neka nevaspitana bagra...
ako je istina da se jovanovic kandiduje
onda zato sto sam levicar,tolerantan i sto volim svoju domovinu
u kojoj nazalost (ili na srecu) ne zivim,
glasacu za njega,pozdrav
marumi marumi 14:18 03.11.2007

Re: slucaj gradjanina c.j.

ako je istina da se jovanovic kandiduje
onda zato sto sam levicar,tolerantan i sto volim svoju domovinu
u kojoj nazalost (ili na srecu) ne zivim,
glasacu za njega,pozdrav

Jedino pametni nasi ljudi iz vana mogu i da pomognu da se konacno skine i kurta i murta sa grbace nasoj zemlji.
rayzippo rayzippo 14:52 03.11.2007

Re: slucaj gradjanina c.j.

Sta,opet vam trebaju devize !? Neki novi zajam za preporod...
dragan7557 dragan7557 15:21 03.11.2007

Re: slucaj gradjanina c.j.

rayzippo
Sta,opet vam trebaju devize !? Neki novi zajam za preporod...


Jok, sada se u mukama demokratski porađamo a , za to trebaju sveže pare jer ove naše(?) Dinkć drži kao državnu tajnu pa kao takav je NAJbolji ministar na svetu i širem području svuda gde vladaju investitori koje ćemo da platimo da dođu kod nas.

Pošto se Č.J. zajedno sa LDP POGRBIO od težine bremena suštinskih promena a štedljivi Dinkić čuva pare za buduće tajkune onda moramo da tražimo nove donacije devizne (dinar je preskup) kako bi rad na suštinskim promenama bio nekako plaćen.
doktorka doktorka 16:38 03.11.2007

Re: slucaj gradjanina c.j.

dragan7557

rayzippoSta,opet vam trebaju devize !? Neki novi zajam za preporod...Jok, sada se u mukama demokratski porađamo a , za to trebaju sveže pare jer ove naše(?) Dinkć drži kao državnu tajnu pa kao takav je NAJbolji ministar na svetu i širem području svuda gde vladaju investitori koje ćemo da platimo da dođu kod nas.Pošto se Č.J. zajedno sa LDP POGRBIO od težine bremena suštinskih promena a štedljivi Dinkić čuva pare za buduće tajkune onda moramo da tražimo nove donacije devizne (dinar je preskup) kako bi rad na suštinskim promenama bio nekako plaćen.
.
No ,kad smo vec kod Dinkica, nije lose ponekad procitati i Kurir:

http://www.kurir-info.co.yu/clanak/kurir-24-10-2007/nagrade-se-kupuju
dragan7557 dragan7557 18:15 03.11.2007

Re: slucaj gradjanina c.j.

vi se ponasate
kao neka nevaspitana bagra...

zato sto ovde ima neprosvecenog sveta, [/quote

Daklem, NEVASPITANA I NEPROSVEĆENA BAGRA je demokratski kvalifikovana za dalje demokratsko liberalno nadmetanje. Biser!!!
dragan7557 dragan7557 18:54 03.11.2007

Re: slucaj gradjanina c.j.

No ,kad smo vec kod Dinkica, nije lose ponekad procitati i Kurir:

http://www.kurir-info.co.yu/clanak/kurir-24-10-2007/nagrade-se-kupuju


Viđoh, i zinuh od zabezeknutosti da je NAJ čitanija novina NA BALKANU tužena zbog neodgovornog škrabanja
od strane Gpartije 17 zbog JUROMANIJE.

Juromanija nije JU PLANINA VEĆ Juromanija i biće da je NAJUROMANIJA izazvala svađu između NAJČITANIJE
i NAJMLAĐENA kako već tamo piše. Juromanija još nije reagovala.
Coco Rosie Coco Rosie 19:30 03.11.2007

marumi

bojim se da nisi u pravu..ja mislim da nema manje a pogresnije obavestenih ljudi nego sto je to dijaspora. pa ti glasaju i za desnicu nove domovine . uglavnom, cast izuzecima. malobrojnim.
Lektorka Lektorka 19:55 03.11.2007

Re: marumi

Coco Rosie
bojim se da nisi u pravu..ja mislim da nema manje a pogresnije obavestenih ljudi nego sto je to dijaspora. pa ti glasaju i za desnicu nove domovine . uglavnom, cast izuzecima. malobrojnim.

potpisujem, nažalost.
doktorka doktorka 20:31 03.11.2007

Re: marumi

Coco Rosie
bojim se da nisi u pravu..ja mislim da nema manje a pogresnije obavestenih ljudi nego sto je to dijaspora. pa ti glasaju i za desnicu nove domovine . uglavnom, cast izuzecima. malobrojnim.

apsolutno se slazem.
marumi marumi 23:33 03.11.2007

Re: slucaj gradjanina c.j.

Sta,opet vam trebaju devize !? Neki novi zajam za preporod...

Ne, nego Srbiji treba da se vrati pamet koju je proterala.
Dr M Dr M 23:42 03.11.2007

Re: slucaj gradjanina c.j.

Ali ,ako se vrati u ovakvu Srbiju, onda nije pamet.
blackbox blackbox 01:20 04.11.2007

Re: slucaj gradjanina c.j.

rayzippo
Sta,opet vam trebaju devize !? Neki novi zajam za preporod...

Pa spoljni dug Srbije do kraja godine će narasti na 24 milijarde dolara, što je za 12,7% više u odnosu na 2006.godinu. Kao što vidimo, dug ne stoji, kao sve ostalo, dok se ne reši Kosovo.Možda jedino nije pristojno o tome govoriti dok traje operacija, kao što kaže Jočić.
U svakom slučaju dug raste i čeka nas, pa možda računaju na patriotski osećaj dijaspore da pomognu otplatu da nam ne bi plenili zemlju. Uostalom , ako tražimo da glasamo kao dijaspora onda je u redu i da učestvujemo u otplati duga, nema veze ko i kako ga pravi.
Podsećanja radi, najveći dug koji je imala cela SFRJ bio je 16 milijardi dolara. Stvarno je pitanje kada i gde bila ili jeste dogovorna, odgovorna ili neodgovorna ekonomija.
sentinel26 sentinel26 18:22 04.11.2007

Juromanija

Možda je troll, izvinjavam se N.M.
dragan7557
Viđoh, i zinuh od zabezeknutosti da je NAJ čitanija novina NA BALKANU tužena zbog neodgovornog škrabanja od strane Gpartije 17 zbog JUROMANIJE.
Juromanija nije JU PLANINA VEĆ Juromanija i biće da je NAJUROMANIJA izazvala svađu između NAJČITANIJE i NAJMLAĐENA kako već tamo piše. Juromanija još nije reagovala.

Radi boljeg zdravlja ne čitam Kurir, da bih saznao ono što vascijeli bijeli svijet zna.

MMF je završni račun Budžeta Srbije ocijenio kao netačan (kod nas se to zove falsifikat) jer g-din M.Dinkić nije poštovao medjunardodne računovodstvene standarde ni u pogledu prihoda niti rashoda.
Gospodin je imao deficit (gubitak) a ne suficit kako je prikazao.

Kada neko preduzeće napravi sličan "propust" biva odmah kažnjeno.

Imenovani nijesu svoj "nalaz i sud" o ovome do sada promijenili.

Pre"uzimanjem" ministarstcva finansija DS je aminovala ovaj njegov čin.

Nije danas teško naći časopis ili novinu koja će vam udijeliti kakvu nagradu.
G-dinu je trebasla ta "pohvala" kako bi pomogao BT da pretegne nad VK + VI.

ceda_urosevic ceda_urosevic 16:04 03.11.2007

Troll

What the fuck?!

"Postoji puna saglasnost da posle 10. decembra i sadašnje runde pregovora o budućem uređenju pokrajine Kosovo i Metohija, ukoliko ne bude neposredno ugrožena teritorijalna celovitost zemlje, budu raspisani predsednički izbori", navodi se u saopštenju predsednika republike.

izvinjavam se na trollovanju
blackbox blackbox 01:08 04.11.2007

Re: Troll

ceda_urosevic
What the fuck?!"Postoji puna saglasnost da posle 10. decembra i sadašnje runde pregovora o budućem uređenju pokrajine Kosovo i Metohija, ukoliko ne bude neposredno ugrožena teritorijalna celovitost zemlje, budu raspisani predsednički izbori", navodi se u saopštenju predsednika republike.izvinjavam se na trollovanju

Izbori za predsednika Srbije biće održani 13. januara, a eventualni drugi krug 27. januara, na Savindan, rezultat je dogovora lidera stranaka DS-DSS-G17,.
Dakle, po pravoslavcnom kalendaru izbori će biti ipak ove godine, uoči same Srpske Nove godine.Tako je urađeno da bi u drugom krugu dobili predsednika na Savindan i time još jednom potvrdili da smo se konačno vratili našim korenima, Svetom Savi i duhovno obnovili, a Srbija voistinu postala i pravoslavna država.Tako će narod ubuduće s ljubavlju usklicati Svetom Savi i voljenom predsedniku.
U međuvremenu je Amfilohije osveštao Crkvu u studentskom gradu, kako bi studenti mogli da se pomole pred svaki ispit, a i inače da se odgaja srpska mladež u najsvetlijem srednjovekovnom duhu, kako su svojim prisustvom demonstrirali i oduševljenjem oduševili ministri vera i prosveta.
strava strava 16:57 03.11.2007

čeda i čedisti

Čeda je bio na vlasti i ništa nije uspeo da da popravi ekonomski položaj Srba u Srbiji i ne vidim njegove pluseve u odnosu na sadašnju vlast. On je iz istog koša odakle su i Tadić i Koštunica, pa i Toma Nikolić. Za sve njih Srbija je Beograd i ništa više.
doktorka doktorka 18:58 03.11.2007

Re: čeda i čedisti

strava
Čeda je bio na vlasti i ništa nije uspeo da da popravi ekonomski položaj Srba u Srbiji i ne vidim njegove pluseve u odnosu na sadašnju vlast. On je iz istog koša odakle su i Tadić i Koštunica, pa i Toma Nikolić. Za sve njih Srbija je Beograd i ništa više.

Strava , nije bio Ceda nego DOS , a zna se ko je opstruirao rad Parlamenta u to vreme, ili si ti neobavesten.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana