Slučaj građanina Č.J.

Nebojša Milenković RSS / 03.11.2007. u 01:47

Sindrom Diznijeve kokoške ili zašto društvo u Srbiji

još ne pristaje da postane demokratsko...

Predsednik_Liberalno_demokratske_partije_(LDP)_i_nosilac_liste_LDP-GSS-SDU-LSV_Cedomir_Jovanovic_sa_suprugom_Jelenom_dolazi_na_biracko_mesto_u_Petoj_beogradskoj_gimnaziji_na_beogradskoj_opstini_Palilula..jpg

Č.J. je ugrožen zbog ideje koju zastupa, zbog toga što se razlikuje, zato što ne pristaje, što ne kohabitira, što ne pravi neprincipijelne koalicije, što drži do suštine... U Srbiji koju prekriva samrtnička ozbiljnost, kojom danas vlada, kako primećuje Basara, upravni odbor pogrebnog preduzeća, čiji ministri ne poštuju zakon, čija Vlada ne poštuje Ustav, građanin Č.J. usudio se da se razlikuje ─ i to je njegov najveći "zločin".

 

 

Histerično šminkajući vlastite biografije, oni kojima bi ako ništa drugo ono makar elementarna pristojnost trebala nalagati da ćute,  (počev od hronično unesrećenih činovnika onih stranaka koje u svojim nazivima imaju po dva SS, preko udovica vođa kriminalnih klanova, pa sve do prvog javnog servisera Srbije...),  ljudi čija bi zadnja pošta već odavno morala da bude mišja rupa iz koje ─ zbog svega što su pričali i/ili radili ─ ne bi trebali da pomaljaju svoje odvratne njuške sve dok ovaj narod sasvim ne promeni genetski kôd, pošto bi to bio jedini uslov pod kojim bi zlodela koja su nam učinili eventualno mogla da se zaborave, danas nam permanentno i svakodnevno drže pridike o moralu, poštenju, patriotizmu... i tako to. 

Ideologija kratkog pamćenja, koja narod i inače sklon zaboravu nagoni da sluša ove priče ─ ipak su tema za stručnjake neke druge vrste. Žalimo slučaj, stvar je toliko kompleksna da se u nju ne bih upuštao, jerbo nismo školuvani... 3982.jpg

Elem, vratimo se priči, kao u šerijatskom pravu ─ ili pak biblijskim parabolama, svejedno ─ tek u rukama svakog od tih skotova, iz naraštaja nedotupavnih koji nam se obesio o vrat poput orglice nanizane leševima što bi rekao Orvel, mesecima već u ruci je po jedna kamenčina spremna da se zafrljači u pravcu građanina Čedomira Jovanovića!  

E sad, ukoliko građaninu Č.J-u, bez obzira na to što je predsednik parlamentarne stranke i poslanik u republičkom parlamentu, na raspolaganju nisu ama baš nikakva sredstva da se od medijske harange kojoj je svakodnevno izložen odbrani ─ šta bi tek mogao da čini anonimni građanin kojem pravo na slobodu i ličnu bezbednost, (kao i Č.J-u, uostalom), garantuje čak i novi Ustav?! Uprkos činjenici da se narečeni građanin uvek uredno odaziva pozivima policije i suda, uprkos tome što prolazi sve poligrafe kojima biva podlegnut, uprkos brojnim sudskim presudama koje potvrđuju da su nad njim izvršena krivična dela višestrukih kleveta... od medijske harange kojoj je izložen on izgleda nema načina da se zaštiti. _463847_alliance_new300.jpg

Zastrašujuće i preteće poruke koje Č.J-u upućuju ljudi uredno zaštićeni poslaničkim imunitetima čak su i direktora policije motivisale da Č.J-u pojača policijsku zaštitu jer mu je, po procenama MUP-a Srbije, ugrožena lična bezbednost! Na pitanje: od koga, ni sâm Č.J, pa ni građani Srbije ne mogu da saznaju odgovor. Kada je već tako – ne ostaje ništa drugo do da sami zaključimo: Č.J. je ugrožen zbog ideje koju zastupa, zbog toga što se razlikuje, zato što ne pristaje, što ne kohabitira, što ne pravi neprincipijelne koalicije, što drži do suštine... U Srbiji koju prekriva samrtnička ozbiljnost, kojom danas vlada, kako primećuje Basara, upravni odbor pogrebnog preduzeća, čiji ministri ne poštuju zakon, čija Vlada ne poštuje Ustav, građanin Č.J. usudio se da se razlikuje ─ i to je njegov najveći "zločin". 

Kad pitate ovdašnje biračko stado: ej, pa čekaj, pa sećaš li šta je sve taj isti (A.T.) govorio o pokojnom premijeru, ili pak njegovi sledbenici koji maštaju da jednog dana postanu A.T, poput, recimo, A. M. ili pak D.M, kao generalnog sekretara vlade u kojoj DS ima većinu resora a čije ime ne želim ni da izgovaram, svi će vam odgovoriti nešto u stilu: pa jeste. Mislim, čekaj, to identično pa jeste izgovarala je, ako se sećate, i ona kokoška iz Diznijevog crtanog filma koja želi da se uda, pa na svako pitanje koje joj budući mladoženja postavi odgovara baš to: pa jeste. Zbog čega u ovoj zemlji zdrav razum i elementarno pamćenje uvek pokleknu pred sindrom Diznijeve kokoške od kojeg je izgleda oboleo čitav narod?! 

Zaštita osnovnih ljudskih prava, posebno prava na život i na ličnu bezbednost, u demokratskoj teoriji i demokratskim društvima jesu ona granica preko koje se ne prelazi. Narvno, pod pretpostavkom da jedno društvo uopšte želi da se smatra i prikazuje kao demokratsko. Zaštita ličnih prava svakog pojedinca  i njegove slobode (javnog) delovanja lakmus-test je svake demokratije. Bez poštovanja prirodnog prava po kom su svi građani jednaki pred zakonom o demokratskom ustrojstvu i poretku ne može ni biti govora. 

Mera morala društva koje ima želju da se legitimiše kao istinski slobodno i demokratsko svakako je direktno srazmerna stepenu tolerancije prema drugim (drugačijim) načinima mišljenja. Zaštićenost manjine, i njeno pravo da ─ uprkos tome što je manjina ─ slobodno i bez posledica po vlastitu egzistenciju ili bezbednost iznese vlastiti stav, te da za njega potraži podršku javnosti, fundamentalni je test demokratičnosti (vladajuće) većine. 

Da bi zaštitio sebe, svoju porodicu, baš kao i pravo na ideju koju zastupa Čedomir Jovanović najavio je da će se kandidovati za predsednika ove nesrećne i ponižene zemlje. Ma kako shvatili ovaj post, (to mi, uostalom, ovaj put nije najbitnije) to što će u predstojećoj kampanji za njega i o njemu biti izrečeno za samog Č.J-a uopšte nije toliko bitno. Mnogo je bitnije za nas koji sve to gledamo, slušamo, trpimo, ili pak manje-više pasivno u svemu saučestvujemo... 

Mislite o tome... (dok ih samo gledate!)



Komentari (300)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:57 03.11.2007

ČUVARI VATRE (za nostalgične)!

Tek da ne zaboravimo!
Zabran Zabran 02:00 03.11.2007

Re: ZA NOSTALGIČNE!

Blog meseca!!!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:01 03.11.2007

Re: ZA NOSTALGIČNE!

Meseca?!?
AlexDunja AlexDunja 02:11 03.11.2007

Re: ZA NOSTALGIČNE!

Nebojša Milenković
Tek da ne zaboravimo!

lepo , nebojsa, cuvari vatre

a, za onog basaru
puta 2
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:05 03.11.2007

Nešo...

Eno, Tadićeve i Miškovićeve agencije daju Čedi 2 posto a LDP-u 8..o))) Ne smeju objaviti da smo prešišali ovaj Koštuničin DSS.o)))
Ako se ispune moje prognoze pa izbori budu raspisani u novembru sledeće godine u drugom krugu će biti Čeda i neko od radikala.
Preporuka, naravno..
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:06 03.11.2007

Treba da mislimo o tome...

Zbog čega u ovoj zemlji zdrav razum i elementarno pamćenje uvek pokleknu pred sindrom Diznijeve kokoške od kojeg je izgleda oboleo čitav narod?!

Pa to je najbolje docarao Dusan Kovacevic ciji junak onomad lepo rece: "On je obucen u spijunsko-teroristickim centrima da sve pamti!" Drugim recima: ako pamtis, mora biti da si spijun, terorista ili neka kombinacija oboje - ne mozes nikako biti patriota, posten ili normalan gradjanin. Solidan tekst, Nebojsa, samo tako nastavite!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 04:51 03.11.2007

Treba da mislimo o tome...

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:50 03.11.2007

DNO, BRATE, DNO!

Znate, mi u NS/u Peščanik slušamo s danom zakašnjenja
na Radiju 021. Slušam, slušam, i ne mogu da verujem.
AL STVARNO.

Slušam kako se ovaj:

Zahvaljuje ovome:

na viziji.
Jer je dokazao da ljudi koji su članovi različitih političkih opcija
mogu svojim vizijama da unaprede kraj u kom žive
. Pa još:
Zahvaljujem se Draganu Tomiću na viziji koju je imao!
Istom onom Tomiću kom u firmi koju vodi radnici rade za 8.000 dinara!
Mislim stvarno: DNO, BRATE, DNO!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:53 03.11.2007

Čovek vizije

dragan7557 dragan7557 15:34 03.11.2007

Re: DNO, BRATE, DNO!

Slušam kako se ovaj:

Zahvaljuje ovome:

na viziji.

Slušam kako se ovaj:

Zahvaljuje ovome:

na viziji.


I Bogi Karić ima viziju. A nisu gori ni ostali vizionari.
A, dno je je daleko iznad nas.Već duže vreme smo u ambisu bez dna,samo što to izgleda niko ne vidi.
49 41 49 41 17:11 03.11.2007

Re: Treba da mislimo o tome...

Milan M. Ćirković
Zbog čega u ovoj zemlji zdrav razum i elementarno pamćenje uvek pokleknu pred sindrom Diznijeve kokoške od kojeg je izgleda oboleo čitav narod?! Pa to je najbolje docarao Dusan Kovacevic ciji junak onomad lepo rece: "On je obucen u spijunsko-teroristickim centrima da sve pamti!" Drugim recima: ako pamtis, mora biti da si spijun, terorista ili neka kombinacija oboje - ne mozes nikako biti patriota, posten ili normalan gradjanin. Solidan tekst, Nebojsa, samo tako nastavite!


Zar, to nije Nusic malo ranije; s rocio u svom "Balkanskom Spijunu"- a, (ne secam se vise ko) neko-posle i u film pretocio.
Zar, nam nije Nusic; LUPIO PECAT o nasem politickom mentalitetu- ZA MALO duza vremena?
blackbox blackbox 19:21 03.11.2007

Re: DNO, BRATE, DNO!

A nisu gori ni ostali vizionari.

Vredi pročitati Jokićev tekst u Danas-u:

Pansion
DORUČAK
Soba s pogledom na istok. Dok Koštunica spava, Šormaz došao da ga pakuje za Beč. Proroković uprtio tocilo - da mu naoštri kebutu, zlu ne trebalo. U neko doba uzeše da fruštukuju. Prvi se dohvati poskurica od Svete Petke, drugi turi u manjerku ono što se našlo.
Proroković: (preko zalogaja) Au, jebote, pa ovo je WHISKAS!
Soba s pogledom na zapad. Dok se Tadić vrti pred ogledalom, Vuk Jeremić došao da ga pakuje za Beč. Šutanovac mu doneo praćku, za svaki slučaj. U neko doba prirediše sebi radni doručak. Prvi gricnu integralnu makaronu skuvanu a dente, drugi se posluži onim što se našlo.
Šutanovac: (punih usta) Ej, bre, pa ovo je pamuk! Mek kao duša...
RUČAK
Restoran u mezaninu. Oko stola za veselo društvo u ćošku posedali Mlađa, Boris, Vojko i Savle. (Ovaj poslednji je duh koji se mota ovde već dvadesetak godina).
Dinkić: Hajde da zamezimo i, usput, da se dogovorimo oko izbora...
Koštunica se zagrcnu.
Dinkić: Šta ćemo kao aperitiv?
Tadić: Ja ću viski...
Koštunica: Meni samo prst votke... Samo za ovu priliku, znate, ja ne pijem...
Dinkić: A za predjelo, šta da uzmemo za predjelo?
Tadić: To smo već uzeli... (Koštunici) Čujem da ste odmah počeli da glockate Geneks...
Dinkić: Znate šta, predlažem da nam donesu sve na sto pa ćemo sami da se služimo. Halo, kelner!
Kelner: Izvol’te, moliću lepo...
Dinkić: Daj sve redno...
Kelner: Odmah, moliću lepo...
I stiže ručak... Koštunica, iako posti, prihvati se đakonija, Dinkić i Tadić specijaliteta. Oduži se to... Predveče, Dinkić poče da brekće, Koštunica pridremao, a Tadić uze još šnenokli.
Tadić: A sad - izbori... Hajde da popričamo o izborima.
Koštunica poče da štuca... Tamo negde, Aligrudić pade u nesvest Andreje Mladenovića. Jočić greškom uhapsi Velju. Bora Čorba jednom rukom zagrli flašu, drugom Čedu.
Dinkić vide da će biti belaja te brzo pozva kelnera.
Dinkić: Halo, kelner, da platimo!
Kelner: Sve je plaćeno, gospodo.
Dinkić: Oho-ho, besplatan ručak!
Tadić: Izvinite, a ko je platio?
Kelner: Vaš zajednički prijatelj, gospodin Mišković...

VEČERA
Recepcija. Nigde nikog. Dokoni portir rešava ukrštene reči. Odjednom, oštar bat koraka - nailazi putnik-namernik, inače stari gost na pansionu.
Portir: O, đenerale! Dobro veče, dobro nam došli.
Gost: Pomoz’ Bog, junače! Je li moja soba slobodna?
Portir: Jeste, đenerale, gospođa Del Ponte je juče otišla.
Gost: E pa onda, junače, kaži da mi u sobu donesu nešto za večeru i zovnider mi Rašu da odigramo partiju šaha...
Portir: Odmah, đenerale...
Gost: Laku noć.
Portir: Laku noć... Srbijo.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:29 03.11.2007

Narodni poslanik.

Zar, to nije Nusic malo ranije;

Nije samo lupio pečat. Uradio nam je i Scaner glave. Laza Lazervić nam uradio ultrazvuk i magnetnu rezonancu. Radoje nam uvukao sondu sa kamerom. Sve videli, dokumentovali. Nema koj da čita dok ONI idu lajkovačkom prugom.
Ziveli Nušići Domanović i Laza Lazarević! Jeste to bolno, ali vičite ovo svakoga dana. Pomaže.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:33 03.11.2007

Re: Treba da mislimo o tome...

Balkanski špijun = Dušan Kovačević
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:38 03.11.2007

Pada se još. HOĆU KOČNIČARA!!

Vredi pročitati Jokićev tekst u Danas-u:

A Dr Jokić, naš poznati specijalista je dobar dijagnostičar.
Živeo Jokić! Osvežava a ne goji. Samo malo boli kad čitaš njegove dijagnoze.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:18 03.11.2007

Ceda

Nisam simpatizer Cede, mada me je u pocetku privlacila ideja LDP-a. Ne verujem da je on Djindjicev naslednik, niti da je blizu te harizme i znanja koju je imao Djindjic. Ruku na srce, ne vidim ikog na srpskoj politickoj sceni da moze Djindjcu vodu da nosi. Ceda cak nije ni dobar govornik. Medjutim, ne veujem da on licno ima lose namere, kao sto mu neki tovare, i verujem da je on istinski patriota i da voli svoju zemlju. Mislim da je Ceda napravio veliku gresku kada je okupio neke potrosene likove oko sebe u LDP-u. Nije mi jasno sta su mu doneli Batic, Pesicka, Natasa, Latinka itd. Ti ljudi su proslost. da li je to uradio zbog svoje mladosti i neiskustva vreme ce pokazati. Mislim da je tim potezom oterao neke pametne ljude (ie. Lecic). Ne mogu demokratju da donesu ljudi koji su imali fundkcije jos za vreme Tita, koji nije bas bio neki poklonik demokratije.

U svakom slucaju, u jednoj normalnoj zemlji svako ima pravo da kaze i da veruje u ono sto misli dogle god to neugorzava zivote drugih. Pretnje koje Ceda dobija su dokaz primitvizma srpske politicke scene. Kod nas ljudi jos nisu naucili da postuju tudje misljenje, koliko god mislili da je ono pogresno. To je odlika nasih politicara, ali i nevladinog sektora. Opet, razlog tome je zato sto su oni svi imali kakve takve funkcije za vreme Tita. Ceda ne pripada tom drustvu zbog svoje mladosti i zbog svoje energije. Zato ja isikreno verujem u njegova demokratska nacela i kada bude otpisao likove iz proslosti uspon ce biti zagarantovan.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:23 03.11.2007

Re: Ceda

Vasa S Tajcic
Nisam simpatizer Cede, mada me je u pocetku privlacila ideja LDP-a. Ne verujem da je on Djindjicev naslednik, niti da je blizu te harizme i znanja koju je imao Djindjic. Ruku na srce, ne vidim ikog na srpskoj politickoj sceni da moze Djindjcu vodu da nosi. Ceda cak nije ni dobar govornik. Medjutim, ne veujem da on licno ima lose namere, kao sto mu neki tovare, i verujem da je on istinski patriota i da voli svoju zemlju. Mislim da je Ceda napravio veliku gresku kada je okupio neke potrosene likove oko sebe u LDP-u. Nije mi jasno sta su mu doneli Batic, Pesicka, Natasa, Latinka itd. Ti ljudi su proslost. da li je to uradio zbog svoje mladosti i neiskustva vreme ce pokazati. Mislim da je tim potezom oterao neke pametne ljude (ie. Lecic). Ne mogu demokratju da donesu ljudi koji su imali fundkcije jos za vreme Tita, koji nije bas bio neki poklonik demokratije.

U svakom slucaju, u jednoj normalnoj zemlji svako ima pravo da kaze i da veruje u ono sto misli dogle god to neugorzava zivote drugih. Pretnje koje Ceda dobija su dokaz primitvizma srpske politicke scene. Kod nas ljudi jos nisu naucili da postuju tudje misljenje, koliko god mislili da je ono pogresno. To je odlika nasih politicara, ali i nevladinog sektora. Opet, razlog tome je zato sto su oni svi imali kakve takve funkcije za vreme Tita. Ceda ne pripada tom drustvu zbog svoje mladosti i zbog svoje energije. Zato ja isikreno verujem u njegova demokratska nacela i kada bude otpisao likove iz proslosti uspon ce biti zagarantovan.

Baš dirljivo..o)))
AcaB AcaB 02:33 03.11.2007

Re: Ceda

Nesto mi ovo poznato zvuci.
Otprilike, trebalo bi Ceda da izvrsi sanitarni otklon od antipatriota u svojim redovima, pa ce biti primljen da kohabitira.
Vala, kakav nam je narod, ja mu upravo to i zelim. Pa nek 95% i dalje uziva u postignutom jedinstvu.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:37 03.11.2007

Re: Ceda

drago,
jeste da je "dirljivo"
al baš i nisi morao OOVVOOLLLIKII
citat...
poz.
n.m.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 03:03 03.11.2007

Re: Ceda

Drago, ako ti se ne svidja ne moras da citas. Ja tvoje tekstove ne citam niti ih citiram.

Svako ima pravo na svoje misljenje, postavljac teme, ti , ja itd. Ili se mozda borimo za Latinkinu demokratiju. Svi ste bre isti. Obozavam vase shvatanje demokratije, ako ne mislis kao ja onda si... NATO placenik, izdajnik, nedemokrata, neevropejac, nacionalista, nereformista itd. sve zavisi koja je sorta na vlasti.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 03:08 03.11.2007

Re: Ceda

Obozavam vase shvatanje demokratije, ako ne mislis kao ja onda si...

ok.
moram da se umešam pre nego što eskalira
pošto ovo, uverevam vas, ipak neće biti takav blog!
unapred hvala
n.m.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 03:12 03.11.2007

Re: Ceda

Ne moras da se mesas, ja se povlacim. Mislio sam da je tema nesto drugo, a ne velicanje politicara i ideologije. Pozdrav svima i sve najbolje.
blackbox blackbox 10:49 03.11.2007

Re: Ceda

Svako ima pravo na svoje misljenje, postavljac teme, ti , ja itd. Ili se mozda borimo za Latinkinu demokratiju. Svi ste bre isti. Obozavam vase shvatanje demokratije, ako ne mislis kao ja onda si... NATO placenik, izdajnik, nedemokrata, neevropejac, nacionalista, nereformista itd. sve zavisi koja je sorta na vlasti.

Šta vama smeta Latinka. Mošda više preferirate akademika Markovića , Kostu Čavoškog , Smilju Avramov, Matiju Bećkovića i Branu Crnčevića, kao dokazane patriote.
Prvo, Latinka je i smenjena zato što se zalagala za liberalizaciju društva, a sada je ne vole oni kojima smeta istorijska istina jer Latinka argumentovano razotkriva zablude i primitivizam srpskih elita u poslednja dva veka.
Za nas su izgleda dobri samo oni istoričari koji će da veličaju našu istoriju, prećutkuju sve ono što nije valjalo i nbalaze kontinuitet antisrpskih zavera od Adama i Eve.
I to da za vreme Tita apsolutno nije bilo demokratije a sada smo kao osvojili demokratiju nije tačno iz prostog razloga što je jedna od vrednosti demokratije pravna država. Pa gde vidite danas pravnu državu i pravne institucije. Ima li demokratije u političkim partijama, malo sutra. Jedino što postoji višepartijski sistem, pa možeš od lošijeg birati gore.
Uz mnogo zamerki na sam metod, pa i prihvatanje nekih politikanata, ipak je Čedo jedini koji otvoreno kaže popu pop a bobu bob.Narod je čudan, iako zna da nije, voli da mu se kaže da je nabolji, najlepši, najpametniji, iako zna da Kosovo već dugo nije u sastavu Srbije, voli da čuje da će biti, iako zna da od Velike Srbije nema ništa, voli da mu se to priča, E, Čeda se upravo po tome razlikuje od ostalih, jer govori ono što je realno i realno moguće u ovozemnaljskoj a ne Nebeskoj Srbiji.
Nisam dovoljno upoznat sa njegovim ranijim aktivnostima i onim sa čime ga povezuju pa o tome nebi, jer pre verujem da su to podmetanja.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:59 03.11.2007

Re: Ceda

Za nas su izgleda dobri samo oni istoričari koji će da veličaju našu istoriju, prećutkuju sve ono što nije valjalo i nbalaze kontinuitet antisrpskih zavera od Adama i Eve.

Još od tad?!

Uz mnogo zamerki na sam metod, pa i prihvatanje nekih politikanata, ipak je Čedo jedini koji otvoreno kaže popu pop a bobu bob.

ON ČAK I IGI POPU KAŽE POP!

blackbox blackbox 11:24 03.11.2007

Re: Ceda

Za nas su izgleda dobri samo oni istoričari koji će da veličaju našu istoriju, prećutkuju sve ono što nije valjalo i nbalaze kontinuitet antisrpskih zavera od Adama i Eve.
Još od tad?!

Dobro, ajde preterao sam malo ali recimo od dolaska na Balkansko poluostrvo.Zasto bas tu, pa zasto su napustali postojbinu, pa zasto se Nemanja dvaput krstio, pa sve do Lajcaka.
marumi marumi 11:40 03.11.2007

Re: Ceda

Latinka je i smenjena zato što se zalagala za liberalizaciju društva, a sada je ne vole oni kojima smeta istorijska istina jer Latinka argumentovano razotkriva zablude i primitivizam srpskih elita u poslednja dva veka.

Ovo je istorijski TACNO!
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 13:19 03.11.2007

Re: Ceda

Šta vama smeta Latinka. Mošda više preferirate akademika Markovića , Kostu Čavoškog , Smilju Avramov, Matiju Bećkovića i Branu Crnčevića, kao dokazane patriote.



Ja ne preferiram ni jedne ni druge (znam da je to tesko razumeti u NGO krugovima). Meni su oni svi isti.
Samo zato sto se vi lozite na razne samozvane akademike, intelektualce i borce za slobodu, ne znaci da se ostali pale na njihove govore.

Latinka je titov liberal, isto kao sto su Matija, Brana i Cosic titovi disidenti. Tito, kao jedan mudar covek, je voleo da ima svoje disidente, liberale, cisto da pokaze zapadu da eto i on tolerise razlicitost. Isto kao sto je Milosevic imao svoju opoziciju u Radikalima i Novoj Srbiji.
Na nasu nesrecu, razne latinke, brane, cosici i ini, su se uziveli u tu ulogu koju im je Tito dozvolio da imaju, pa sad vode neke prve i druge Srbije. Obe Srbije se grade na titoizmu, diktaturi i licnim interesima male grupe ljudi.
Dokle god Srbija ima samo izbor izmedju ove dve Srbije, nema nista od nas.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:29 03.11.2007

Nejaki UROŠ!

Kad smo već kod Tadića, u novom Peščaniku Zoran Ostojić, parafraziram, rekao, otprilike:

Pa vladara kao Tadić već smo imali u našoj istoriji.
Samo što se onda zvao Nejaki Uroš!
Dr M Dr M 15:02 03.11.2007

Re: Nejaki UROŠ!

@ N.M.

Kad smo vec kod istorijskih paralela, posle Nejakog Urosa bilo Kosovo, pa 500 godina ..

Da malo promenimo, bez Urosa, bez Kosova, bez 500 godina..?

P.S. Ono je car Dusan, cini mi se.
dragan7557 dragan7557 15:37 03.11.2007

Re: Ceda

Vasa S Tajcic
Drago, ako ti se ne svidja ne moras da citas. Ja tvoje tekstove ne citam niti ih citiram.

Svako ima pravo na svoje misljenje, postavljac teme, ti , ja itd. Ili se mozda borimo za Latinkinu demokratiju. Svi ste bre isti. Obozavam vase shvatanje demokratije, ako ne mislis kao ja onda si... NATO placenik, izdajnik, nedemokrata, neevropejac, nacionalista, nereformista itd. sve zavisi koja je sorta na vlasti.


Napiši; ONDA NISI SRBIN i sve si rekao.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:37 03.11.2007

Kad smo već kod popova - ZA NEVEROVATI!

DANAS 11. oktobar 2007.
Đura Jakšić na gradskom smetlištu

BISTA ZNAMENITOG PESNIKA I SLIKARA PONOVO SMETA
Bistu znamenitog srpskog pesnika i slikara Đure Jakšića, koja je sedam decenija stajala u porti crkve (manastira) Svetog Đorđa, na brdu Liparu (na razmeđu šumadijskih sela Donja i Gornja Sabanta), policija je prekjuče, gotovo za Riplija, pronašla na kragujevačkom gradskom smetlištu, u naselju Jovanovac. Policija je bistu Đure Jakšića juče predala Mesnoj zajednici u Donjoj Sabanti. Indikativno je da je nestanak biste Đure Jakšića iz porte manastira Sveti Đorđe, na Liparu, policiji prijavio starešina tog manastira, arhimandrit Sava. Isti onaj arhimandrit Sava koji je, u avgustu 2004, srušio ne samo bistu Đure Jakšića no i postament na kojem je ona (bista) stajala. Starešina liparskog manastira je taj svoj čin obrazložio sopstvenim stavom, prema kojem, "pijancu, rarzvratniku i bezbožniku Đuri Jakšiću, koji je razgovarao sa pticama, umesto da ide u crkvu", nije mesto u crkvenoj porti.
Kako je najšira domaća javnost bila zgranuta tim vandalskim činom, o kojem su odmah i zvanično, od Udruženja "Liparski dani", bila obaveštena sva nadležna ministarstva, kao i patrijarh Pavle, to je ubrzo, po nalogu Patrijaršije SPC i vladike šumadijskog Jovana, bista Đure Jakšića vraćena u portu manastira na Liparu, gde je do rušenja stajala gotovo sedam decenija. Predsednik "Liparskih dana" Toma Grujić juče je, ovim povodom, za Danas rekao da "ne može da tvrdi, ali da, ipak, pretpostavlja da je i ovo što se ovih dana dešava sa bistom Đure Jakšića maslo starešine manastira na Liparu, arhimandrita Save", koji ga je, veli, nedavno zvao "da se dogovore gde da premeste spomenik Đuri Jakšiću". Z. Radovanović
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 17:40 03.11.2007

Re: Ceda

Napiši; ONDA NISI SRBIN i sve si rekao.


Ocigledno ne kapiras ili imas selektivno kapianje.
milos g. milos g. 18:38 03.11.2007

Re: Ceda

ije mi jasno sta su mu doneli Batic, Pesicka, Natasa, Latinka itd.

sva sreca da nisu potroseni,naprotiv.
Jedini koji su se za titovog zivota odvazili da reformisu sistem i zalagali se za liberalno i otvoreno trziste jos 1968,danas su uz jedine koji su se odvazili da reformisu Srbiju kakvu nam je S.M ostavio.Danas je to jedini pozitivni i prirodni kontinuitet koji ova zemlja ima,u idejnom pogledu.
Ako se G-dja Latinka Perovic nije potrosila,Natasu i Vesnu necu ni da komentarisem.
blackbox blackbox 19:09 03.11.2007

Re: Ceda

Obe Srbije se grade na titoizmu, diktaturi i licnim interesima male grupe ljudi.

Nije valjda i u XIX veku, kada je krajem veka kulminirala podela na radikalsku i naprednjacku, i to gradjeno na titoizmu.
blackbox blackbox 00:47 04.11.2007

Re: Kad smo već kod popova - ZA NEVEROVATI!

Isti onaj arhimandrit Sava koji je, u avgustu 2004, srušio ne samo bistu Đure Jakšića no i postament na kojem je ona (bista) stajala. Starešina liparskog manastira je taj svoj čin obrazložio sopstvenim stavom, prema kojem, "pijancu, rarzvratniku i bezbožniku Đuri Jakšiću, koji je razgovarao sa pticama, umesto da ide u crkvu", nije mesto u crkvenoj

Pa možda čovek pravi mesto za Pahomija, koji, za razliku od Đure, sve radi s Božjom pomoći.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:15 04.11.2007

Re: Kad smo već kod popova - ZA NEVEROVATI!

Kada bi, ne daj Bože, morao da bira između Igi Popa
i popa Save šta mislite kojega bi ovaj
izabrao?!?!

za necenzurisane fotke kliknite ovde pošto je ovo ipak jedan fini blog
jaca jaca 02:53 04.11.2007

Re: Kad smo već kod popova - ZA NEVEROVATI

Starešina liparskog manastira je taj svoj čin obrazložio sopstvenim stavom, prema kojem, "pijancu, rarzvratniku i bezbožniku Đuri Jakšiću, koji je razgovarao sa pticama, umesto da ide u crkvu", nije mesto u crkvenoj porti.


Al nista nemaju protiv sto nas dicni premijer prica sa sovama.,
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 03:25 04.11.2007

Re: Kad smo već kod popova - ZA NEVEROVATI

blackbox blackbox 11:48 04.11.2007

Re: Ceda

Latinka je titov liberal, isto kao sto su Matija, Brana i Cosic titovi disidenti

Latinku je Tito smenio, a ova trojica su sasvim lagodno živela u njegovo vreme izigravajući kao disidente, još lagodnije u Slobino, a i sada su veoma cenjeni i ugledni kao srpski patrioti.Oni i njima slični smatraju Latinku nedovoljno nacionalno osvešćenom, u čemu je NIN imao misionarsku ulogu da "dezavuiše Latinkino anacionalno i destruktivno delovanje u srpskoj istorijskoj nauci".
Prema tome, ne treba mešati babe i žabe, tim pre što su , u ovom slučaju babe korektne prema istoriji i svom narodu, bez obzira što istorijske istine i nisu kakve bi želeli, a žabe uvek ostaju kreketuše.
nikson nikson 02:18 03.11.2007

malo o crkvi

Ali crkva ne može da odlučuje o državnim pitanjima. Crkva ne može da odlučuje o spoljnoj politici ili o ekonomskim pitanjima jer nema kapacitete da odlučuje o tome. Crkva samo može da kaže svoje mišljenje koje će biti ili neće uzeto u obzir.



!
ceda_urosevic ceda_urosevic 02:30 03.11.2007

NEBOJSA, HVALA NA OVOME

Stasavaju li nove generacije za nove setnje?
Postoji li ta mogucnost?
Ja sam za, verujem i mnogi.

Veiki pozdrav
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 03:02 03.11.2007

Re: NEBOJSA, HVALA NA OVOME

Stasavaju li nove generacije za nove setnje?Postoji li ta mogucnost?
Ja sam za, verujem i mnogi.


miloše,
veruj mi da se nešto slično i sam pitam
tj. i "stare" generacije su se uželele šetnji!

+ otpozdrav
n.m.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 03:09 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

O, pa sad mi je sve jasno. Ja mislio mi ovde kao diskutujemo o demokratiji, pravu na slobodu misljenja i sigurnosti nasih gradjana. Kad ono propaganda i skup istomisljenika koji jedni druge tapsu po ramenima, kuraze i dive se svojoj pameti.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 03:13 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

Poštovani Vaso,
Drago mi je da vam je sve jasno
u poverenju - zaista vam zavidim!

p.s.
niste li upravo vi, pre samo desetak minuta napisali, citiram:
ako ti se ne svidja ne moras da čitaš!?
n.m.
doktorka doktorka 04:05 03.11.2007

troll

A da li je neko od vas nekada video Tadica na demonstracijama protiv rezima Milosevica, tacnije, da li postoji neka takva fotografija? Koje su njegove zasluge kao clana tadasnjeg DS, za obaranje Milosevica , bash me zanima?
doktorka doktorka 04:10 03.11.2007

Pozdravljam

odluku LDP-a da Cedu kandiduje za predsednika.
Unfuckable Unfuckable 04:19 03.11.2007

Re: troll

A da li je neko od vas nekada video Tadica na demonstracijama protiv rezima Milosevica, tacnije, da li postoji neka takva fotografija? Koje su njegove zasluge kao clana tadasnjeg DS, za obaranje Milosevica , bash me zanima?


/quote]

a..da pitate one koji su sprečili njegovo izbacivanje iz DS baš u nedelji egzekucije Premijera ?
doktorka doktorka 04:29 03.11.2007

Re: troll

pa s obzirom da je bio ministar odbrane , a na umesanost vojske u egzekuciju ( aca tomic), to je trebalo ranije uciniti
Unfuckable Unfuckable 04:38 03.11.2007

Re: troll

a s obzirom da je bio ministar odbrane , a na umesanost vojske u egzekuciju ( aca tomic), to je trebalo ranije uciniti

šta je trebalo ranije učiniti ?
kome ti uvaljuješ nedelanje ? Meni ?
videti da Boris&co ne izleće baš na ulicu ...pa znalo se ...a jeste li znali da je trebalo da samotakoleti iz DS ..pa je povučena roochna ... ?
To je taj tragičan sled :
treba da se preuzme vojna bezbednost
treba da se hapse mafijaši
treba da se počisti malo iz stranke

raspitaj se malo, deluješ NEOBAVEŠTENO ..il se foliraš
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 04:45 03.11.2007

Re: troll

a sad ako može da se malo vratimo na temu (videti naslov)...
doktorka doktorka 04:54 03.11.2007

Re: troll

Nebojsa , zapravo, i u ovo je u okviru teme. Tadic nikada nije stao u odbranu Cedomira Jovanovica, naprotiv , precutno je ucestvovao (ucestvuje) u hajci na njega. Zasto? Izmedju ostalog i zato sto se Cedomir Jovanovic zalaze da se ispita politicka pozadina ubistva Zorana Djindjica . Setimo se samo izjave Tadica posle zavrsenog sudjenja i izricanja kazni pociniocima ubistva Zorana Djindjica
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 04:57 03.11.2007

Re: troll

Tadic nikada nije stao u odbranu Cedomira Jovanovica, naprotiv , precutno je ucestvovao (ucestvuje) u hajci na njega.

Slažem se!
Unfuckable Unfuckable 05:09 03.11.2007

Re: troll

Setimo se samo izjave Tadica posle zavrsenog sudjenja i izricanja kazni pociniocima ubistva Zorana Djindjica


/quote]
a šta je to Tadić izjavio ?
Podsetite me, plz.
nikson nikson 05:14 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

Nebojša Milenković
LDP JE LIDER SUŠTINSKIH PROMENA NAŠEG DRUŠTVA


ceda ispituje cedu
doktorka doktorka 05:24 03.11.2007

Re: troll




http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=05&dd=23&nav_id=247943
Unfuckable Unfuckable 05:31 03.11.2007

Re: troll

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=05&dd=23&nav_id=247943




Mora da sam debilan...?
.........šta je u tim izjavama interpretiranim na toj strani sporno ?!?!

Svi su se poslagali....... ko Lego
........fuckin Lego
doktorka doktorka 05:39 03.11.2007

Re: troll

Unfuckable
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=05&dd=23&nav_id=247943
Mora da sam debilan...?.........šta je u tim izjavama interpretiranim na toj strani sporno ?!?!Svi su se poslagali....... ko Lego

bash tako.
nikson nikson 08:06 03.11.2007

Re: troll

doktorka
Nebojsa , zapravo, i u ovo je u okviru teme. Tadic nikada nije stao u odbranu Cedomira Jovanovica, naprotiv , precutno je ucestvovao (ucestvuje) u hajci na njega. Zasto? Izmedju ostalog i zato sto se Cedomir Jovanovic zalaze da se ispita politicka pozadina ubistva Zorana Djindjica . Setimo se samo izjave Tadica posle zavrsenog sudjenja i izricanja kazni pociniocima ubistva Zorana Djindjica



"Moram nešto da kažem kao ljudsko biće i predsednik Srbije. Da se na jednom takvom koncertu, koji organizuje jedna politička stranka, pojavi pevač koji vređa i optužuje, u ovom slučaju Čedomira Jovanovića, to je nešto najvulgarnije što sam mogao da vidim, za mene je to neshvatljivo. Javno osuđujem taj gest, to nas ponovo uvodi u ta balkansku kakofoniju, prošlost i sukobe", kaže Tadić.

[url=http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=227701][/url]

Ajde lektorka sada lepo...
nikson nikson 08:10 03.11.2007

Re: troll

doktorka
pa s obzirom da je bio ministar odbrane , a na umesanost vojske u egzekuciju ( aca tomic), to je trebalo ranije uciniti



pa da tadic je umesan u egzekuciju, naravno

nikson nikson 08:11 03.11.2007

Re: Pozdravljam

doktorka
odluku LDP-a da Cedu kandiduje za predsednika.



cestitam doktorka na odluci, ali mi se cini da vi niste jos uvek glasali ili je glavni odbor LDP-a vec prosao? nisam u toku
nikson nikson 08:12 03.11.2007

Re: troll

doktorka
A da li je neko od vas nekada video Tadica na demonstracijama protiv rezima Milosevica, tacnije, da li postoji neka takva fotografija? Koje su njegove zasluge kao clana tadasnjeg DS, za obaranje Milosevica , bash me zanima?



tadic je bio na demonstracijama u uniformi JSO. bio je drugar legije i obezbedjivao je slobu.
Jovana Tavcar Jovana Tavcar 09:39 03.11.2007

Re: Pozdravljam

Shvatite da je nekad sustina na prvom mestu! Kako bi bila lepa ova Srbija da lici na taj Glavni odbor, verujte mi.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:02 03.11.2007

ceda ispituje cedu

HVALA KOLEGA, HVALA!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:07 03.11.2007

Re: Pozdravljam

Shvatite da je nekad sustina na prvom mestu! Kako bi bila lepa ova Srbija da lici na taj Glavni odbor, verujte mi.

JOVANA, EVO: JA VAM VERUJEM!
marumi marumi 11:41 03.11.2007

Re: troll

A da li je neko od vas nekada video Tadica na demonstracijama protiv rezima Milosevica, tacnije, da li postoji neka takva fotografija? Koje su njegove zasluge kao clana tadasnjeg DS, za obaranje Milosevica , bash me zanima?

Nekome je dovoljno da bude neciji sin i eto funkcije.
vlada dvm vlada dvm 12:08 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

Nebojša Milenković
LDP JE LIDER SUŠTINSKIH PROMENA NAŠEG DRUŠTVA


......Koji nema snagu da bilo sta promeni! Tuzno, ali istinito!
dragan7557 dragan7557 13:25 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

nikson
Nebojša Milenković
LDP JE LIDER SUŠTINSKIH PROMENA NAŠEG DRUŠTVA


ceda ispituje cedu


To su i drugi za sebe tvrdili. Srbiji su potrebne obićne promene a ne samo i uvek izlapele suštinske promene, autonomije itsl.
doktorka doktorka 13:34 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

kako znate da nema snagu da bilo sta promeni , osim ako niste mislili da nema sanse da dodje na vlast? a to sto nema sanse, pa mozda ce imati ako vi uspete da uticite makar na ljude iz svoje neposredne okoline, jer, od nas zavisi!
marumi marumi 14:16 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

kako znate da nema snagu da bilo sta promeni , osim ako niste mislili da nema sanse da dodje na vlast?

Sanse mladi u Srbiji nikada nisu ni imali, osim ako im je bio Bog otac.
doktorka doktorka 15:04 03.11.2007

Niksone,

nisi daleko od istine
dragan7557 dragan7557 15:39 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

Vasa S Tajcic
O, pa sad mi je sve jasno. Ja mislio mi ovde kao diskutujemo o demokratiji, pravu na slobodu misljenja i sigurnosti nasih gradjana. Kad ono propaganda i skup istomisljenika koji jedni druge tapsu po ramenima, kuraze i dive se svojoj pameti.


Pređi sa diskusije o demokratiji na UPRAŽNJAVANJE DEMOKRATIJE možda bude neke promene.
Lektorka Lektorka 18:05 03.11.2007

Re: troll

nikson:
Ajde lektorka sada lepo...

šta, niksone???
nikson nikson 18:26 03.11.2007

Re: troll

Lektorka
nikson:
Ajde lektorka sada lepo...

šta, niksone???


izvinjavam se, greska. mislio sam na doktorkinu laz
NoSurrender NoSurrender 18:28 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

O, pa sad mi je sve jasno. Ja mislio mi ovde kao diskutujemo o demokratiji, pravu na slobodu misljenja i sigurnosti nasih gradjana. Kad ono propaganda i skup istomisljenika koji jedni druge tapsu po ramenima, kuraze i dive se svojoj pameti.[/quote
Zašto je sramota podržati mišljenje sa kojim se 100% slažeš? Zar je to jednoumlje? Ako si u tekstu našao i jednu reč koja nije tačna, ti to podeli sa nama.Ovako, samo pokazuješ da ti se ne sviđa ono što si pročitao, ali da nemaš ni jedan kontraargument.Što se mene lično tiče, mogu samo da pozdravim N.Milenkovića, i da mu zahvalim što uporno i neumorno čuva vatru od gašenja.
doktorka doktorka 18:53 03.11.2007

Re: troll

nikson

Lektorkanikson:
Ajde lektorka sada lepo...šta, niksone???izvinjavam se, greska. mislio sam na doktorkinu laz

niksone, ti se salish? tadic je opovrgao ono sto je bora rekao ?
nikson nikson 19:00 03.11.2007

Re: troll

doktorka
nikson

Lektorkanikson:
Ajde lektorka sada lepo...šta, niksone???izvinjavam se, greska. mislio sam na doktorkinu laz

niksone, ti se salish? tadic je opovrgao ono sto je bora rekao ?


ne nego je zajedno pevao sa borom... a mozda je i obnavljao gradivo iz mein kampf-a posto je tadic nacista fasistickog tipa, pa nije imao vremena da otpeva drugu pesmu
doktorka doktorka 19:07 03.11.2007

Re: troll

nikson

doktorka

niksonLektorkanikson:Ajde lektorka sada lepo...šta, niksone???izvinjavam se, greska. mislio sam na doktorkinu lazniksone, ti se salish? tadic je opovrgao ono sto je bora rekao ?ne nego je zajedno pevao sa borom... a mozda je i obnavljao gradivo iz mein kampf-a posto je tadic nacista fasistickog tipa, pa nije imao vremena da otpeva drugu pesmu


i opet, nisi daleko od istine
nikson nikson 19:14 03.11.2007

Re: troll

hvala doktorka sto mogu da upoznam autenticno razmisljanje predstavnika ldp. cisto da se ne zbunim kada zaokruzujem
doktorka doktorka 19:31 03.11.2007

Re: troll

nikson
hvala doktorka sto mogu da upoznam autenticno razmisljanje predstavnika ldp. cisto da se ne zbunim kada zaokruzujem

hvala sto se necesh zbuniti , konacno se mora razdvojiti zito od kukolja.
nikson nikson 19:42 03.11.2007

Re: troll

doktorka
nikson
hvala doktorka sto mogu da upoznam autenticno razmisljanje predstavnika ldp. cisto da se ne zbunim kada zaokruzujem

hvala sto se necesh zbuniti , konacno se mora razdvojiti zito od kukolja.


uf jedva cekam, da znas da bih voleo da pobedi ldp, bas da vidim kako bi to izgledalo
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 19:59 03.11.2007

Re: troll

Tadic nikada nije stao u odbranu Cedomira Jovanovica, naprotiv , precutno je ucestvovao (ucestvuje) u hajci na njega.


Slažem se!


Učestvovao? Samo to? Ne mogu da kažem da je on kreirao hajku jer nije reč o kreatoru niti da je on njen idejni tvorac, jer nije reč o čoveku sa idejama. Ali što kaže Žarko Korać glede Đinđićevog ubistva - pogledajte ko je od ubistva imao koristi. E pa tako i ovde. Ko je imao koristi od uklanjanja Čede iz DS?
nikson nikson 20:03 03.11.2007

Re: troll

Učestvovao? Samo to? Ne mogu da kažem da je on kreirao hajku jer nije reč o kreatoru niti da je on njen idejni tvorac, jer nije reč o čoveku sa idejama. Ali što kaže Žarko Korać glede Đinđićevog ubistva - pogledajte ko je od ubistva imao koristi. E pa tako i ovde. Ko je imao koristi od uklanjanja Čede iz DS?


DS
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 20:04 03.11.2007

Re: troll

"Moram nešto da kažem kao ljudsko biće i predsednik Srbije. Da se na jednom takvom koncertu, koji organizuje jedna politička stranka, pojavi pevač koji vređa i optužuje, u ovom slučaju Čedomira Jovanovića, to je nešto najvulgarnije što sam mogao da vidim, za mene je to neshvatljivo. Javno osuđujem taj gest, to nas ponovo uvodi u ta balkansku kakofoniju, prošlost i sukobe", kaže Tadić.


Vidim uzdrmao je establišment ovom izjavom.
I ovo nije rekao sam po sebi što bi makar bilo nešto nego su ovo od njega iščupali novinari.

Ovo nije nikakva odbrana. Odbrana bi bila da je predsednik države, kako bi to bilo uobičajeno u normalnom svetu (mada uzrok ne bi bilo moguće ni zamisliti) založio svoj predsednički autoritet (ovo shvatiti kao autoritet funkcije, a ne kao eventualni autoritet ličnosti kada bi tog autoriteta bilo) da ovakvi skupovi budu zabranjeni.

Ovo je samo njegovo sitno koškanje sa biznis pajtašem. Čeda je tu samo nužni objekat.
nikson nikson 20:17 03.11.2007

Re: troll

Srđan Kusovac
"Moram nešto da kažem kao ljudsko biće i predsednik Srbije. Da se na jednom takvom koncertu, koji organizuje jedna politička stranka, pojavi pevač koji vređa i optužuje, u ovom slučaju Čedomira Jovanovića, to je nešto najvulgarnije što sam mogao da vidim, za mene je to neshvatljivo. Javno osuđujem taj gest, to nas ponovo uvodi u ta balkansku kakofoniju, prošlost i sukobe", kaže Tadić.


Vidim uzdrmao je establišment ovom izjavom.
I ovo nije rekao sam po sebi što bi makar bilo nešto nego su ovo od njega iščupali novinari.

Ovo nije nikakva odbrana. Odbrana bi bila da je predsednik države, kako bi to bilo uobičajeno u normalnom svetu (mada uzrok ne bi bilo moguće ni zamisliti) založio svoj predsednički autoritet (ovo shvatiti kao autoritet funkcije, a ne kao eventualni autoritet ličnosti kada bi tog autoriteta bilo) da ovakvi skupovi budu zabranjeni.

Ovo je samo njegovo sitno koškanje sa biznis pajtašem. Čeda je tu samo nužni objekat.



da zabrani neciji predizborni skup, na kojem je bilo 100 000 ljudi, iako je doduse vecina otisla iz drugih razloga (ceca, proslava nove godine...), kako da ne, stvarno si me nasmejao

i nisu iscupali novinari, nego je on rekao: ``moram nesto da kazem...`` - sto se vidi u citatu

ali sta je mene briga za sve ovo, pisite sta hocete, bar to nije zabranjeno... idem da se bavim pametnijim stvarima
doktorka doktorka 20:42 03.11.2007

Re: troll

nikson
Učestvovao? Samo to? Ne mogu da kažem da je on kreirao hajku jer nije reč o kreatoru niti da je on njen idejni tvorac, jer nije reč o čoveku sa idejama. Ali što kaže Žarko Korać glede Đinđićevog ubistva - pogledajte ko je od ubistva imao koristi. E pa tako i ovde. Ko je imao koristi od uklanjanja Čede iz DS?DS


Profitirao DS ? Kako kada je stranka satanizovanog Cede usla u Parlament? Osim ako ne mislish da je profitirila tako sto je pridobila simpatije radikala ,sps-a i dss-a?
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 21:20 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

Nebojša Milenković
LDP JE LIDER SUŠTINSKIH PROMENA NAŠEG DRUŠTVA



......Koji nema snagu da bilo sta promeni! Tuzno, ali istinito!


Sada. Sam LDP verovatno neće nikada moći da bilo šta promeni KONKRETNO u smislu da dobije izbore. Verujem da je to jasno svakom članu i simpatizeru te stranje.

Uloga ovakvih stranaka i nije da same menjaju nešto. One to realno ne mogu. One služe, među ostalim, da ne pokrije mrak baš sve. Da nema LDP-a, onda bi svi, ali baš svi bili i za Koštunično-Nikolić-Tadićev ustav, i za "više od... a manje od..." itd. Jednog dana neće niko moći da kaže da su svi u Srbiji bili za takve idiotizme poput pomenutih i još mnogih. Tog "jednog dana", kada vreme bude pomelo razne koštunice i one budaletine koje on još uvek obrlaćuje, današnje ideje LDP-a biće ono što će se tada događati. Uostalom, pogledajte Hrvatsku. Gde su danas "vođe Srba" - Zelenbaba, Rašković, Martić, Babić & Co? Na čelu srpske zajednice u Hrvatskoj je jedan univerzitetski profesor iz Zagreba koji čitav rat nije balvanaše mogao da vidi ni na slici i čije su ideje izgledale kao čista utopija.

Ako još nije jasno - LDP verovatno neće doći na vlast u Srbiji ali će Srbija uprkos Koštunici, Tadiću, Nikoliću, Iliću, Stojčeviću itd morati da postane zemlja bazirana na onome što danas jesu ideje LDP-a.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 21:24 03.11.2007

Re: troll

Profitirao DS ? Kako kada je stranka satanizovanog Cede usla u Parlament? Osim ako ne mislish da je profitirila tako sto je pridobila simpatije radikala ,sps-a i dss-a?


Boris Tadić.

Od namanje bitnog od pet potpredsednika DS postao je predsednik stranke. Relna opasnost mu je bio onaj koga je uklonio. Vreme i energiju (stranke, ne svoju, tu nema) potrošio je na unutarstranačke borbe umesto na sukob sa onima koji su na ovaj ili onaj način stajali iza ubistva Zorana Đinđića.
Palmer Palmer 21:40 03.11.2007

Re: troll

Srđan Kusovac]Tadic nikada nije stao u odbranu Cedomira Jovanovica, naprotiv , precutno je ucestvovao (ucestvuje) u hajci na njega.


Slažem se!Učestvovao? Samo to? Ne mogu da kažem da je on kreirao hajku jer nije reč o kreatoru niti da je on njen idejni tvorac, jer nije reč o čoveku sa idejama. Ali što kaže Žarko Korać glede Đinđićevog ubistva - pogledajte ko je od ubistva imao koristi. E pa tako i ovde. Ko je imao koristi od uklanjanja Čede iz DS?



Hajde Kusovac, prst na čelo, pa nam sam lepo kaži ko se to okoristio premijerovom smrću? Hajde podseti nas, ko je istog trenutka preuzeo svu vlast u državi? Ko je mimo ustavnog prava uveo vanredno stanje? Ko je...? Kome je i danas glavni politički argument prijateljstvo sa pokojnim Zoranom? Da li je taj odnos zaista bio prijateljski u trenutku ubistva?
Dalje, ko je to imao koristi od uklanjanja Čede iz DS-a? Siguran sam, najviše sam DS. Ne znam koliko se sećaš ali Čeda je izgubio na izborima za predsednika DS-a, dozvoli da je sam DS najbolje znao sa kim ima posla.
Da li zaista misliš da bi DS bez teških posledica sebi mogao dozvoliti autodestruktivnu avanturu mantranja Čedinih parola? Nisu svi Žarko Korać, udbaši sa pedigreom.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 21:52 03.11.2007

Re: troll

dozvoli da je sam DS najbolje znao sa kim ima posla.


'45. su se po tim principima formirali "narodni sudovi." Šta će nam sudije, zna narod najbolje s kim ima posla. "Narodni sud", pa u jamu.

Glupo ti je ovo za Žarka. Svi znaju da nit je u DS nit je u DSS.
Palmer Palmer 22:12 03.11.2007

Re: troll

Srđan Kusovac
'45. su se po tim principima formirali "narodni sudovi." Šta će nam sudije, zna narod najbolje s kim ima posla. "Narodni sud", pa u jamu.


Nisam pominjao sudjenje, pozvao sam se na rezultate izbora za predsednika DS.
Nego, zašto misliš da bi Čedu trebalo izvesti pred pravi, umesto pred" Narodni", tj. "sud partijskih kolega"?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:52 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

Jednog dana neće niko moći da kaže da su svi u Srbiji bili za takve idiotizme poput pomenutih i još mnogih. Tog "jednog dana", kada vreme bude pomelo razne koštunice i one budaletine koje on još uvek obrlaćuje, današnje ideje LDP-a biće ono što će se tada događati.

Ako još nije jasno - LDP verovatno neće doći na vlast u Srbiji ali će Srbija uprkos Koštunici, Tadiću, Nikoliću, Iliću, Stojčeviću itd morati da postane zemlja bazirana na onome što danas jesu ideje LDP-a.


Hvala Srđane,
morao da ponovim ono što ste rekli!
poz.
n.m.
pidola pidola 23:34 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

vlada dvm
Nebojša Milenković
LDP JE LIDER SUŠTINSKIH PROMENA NAŠEG DRUŠTVA


......Koji nema snagu da bilo sta promeni! Tuzno, ali istinito!

zasto da promeni,zasto tuzno?
zar ti ovako nije super?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:34 03.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.

dobro pitanje!
Bilo nekad Bilo nekad 23:45 03.11.2007

Re: Pozdravljam

doktorka
odluku LDP-a da Cedu kandiduje za predsednika.


Pa, do nedavno ste pozdravljali ideju da Vesna Pesic bude kandidatkinja LDP-a za tu funkciju.
Bilo nekad Bilo nekad 23:54 03.11.2007

Re: troll

doktorka

DS ? Kako kada je stranka satanizovanog Cede usla u Parlament? Osim ako ne mislish da je profitirila tako sto je pridobila simpatije radikala ,sps-a i dss-a?


Doktorka,

zbog takvih kao sto ste vi LDP nikada nece imati sansu da pokaze da li moze nesto da promeni. Mislite o tome.
marumi marumi 00:31 04.11.2007

Re: Intervju sa Č.J.


Preporuka

http://www.srpska-rec.co.yu/arhiva/361/dajstranu.php?a=5
milos g. milos g. 09:11 04.11.2007

Re: troll

ne nego je zajedno pevao sa borom... a mozda je i obnavljao gradivo iz mein kampf-a posto je tadic nacista fasistickog tipa,

mister tadic(za sada politicar neutvrdjene ideologije i stava,osim ponekad u pogledu sanitarnog otklona u redovima sopstvene stranke, pored toga poznat jos i kao narcista srboidnog tipa)je zaista uspeo da verbalno reaguje na prostote upucene prema gradjaninu C.J.
to je povecalo rejting njegove stranke pred same izbore,ali i automatski umanjilo svaku sansu da kapitalizuje izbornu dobit...
NoSurrender NoSurrender 12:01 04.11.2007

Re: troll

Hajde Kusovac, prst na čelo, pa nam sam lepo kaži ko se to okoristio premijerovom smrću? Hajde podseti nas, ko je istog trenutka preuzeo svu vlast u državi? Ko je mimo ustavnog prava uveo vanredno stanje? Ko je...? Kome je i danas glavni politički argument prijateljstvo sa pokojnim Zoranom? Da li je taj odnos zaista bio prijateljski u trenutku ubistva?
Dalje, ko je to imao koristi od uklanjanja Čede iz DS-a? Siguran sam, najviše sam DS. Ne znam koliko se sećaš ali Čeda je izgubio na izborima za predsednika DS-a, dozvoli da je sam DS najbolje znao sa kim ima posla.
Da li zaista misliš da bi DS bez teških posledica sebi mogao dozvoliti autodestruktivnu avanturu mantranja Čedinih parola? Nisu svi Žarko Korać, udbaši sa pedigreom.

Dakle, evo nam još jednog borca za zaštitu građanskih prava Budale,Šiptara,Mutavog i ostalih krimosa koji su jedini imali razloga da se plaše u vreme Sablje.
Glavni politički argument LDP nije Čedino prijateljstvo sa Zoranom, nego nastavak njegove reformatorske,proevropske politike.Za razliku od DS čija je jedina veza sa pokojnim predsednikom kačenje njegovih slika na stranačkim skupovima,i održavanja na vlasti onih koje je Zoran smatrao najvećim kočničarima reformi.Sećamo se svi Koštuničinih stavova o brzini reformi, o zaštiti R.Markovića, Pavkovića i ostalih udarnih pesnica Miloševićevog režima, ciničnog stava o pobuni Crvanih beretki..... ma, mogao bih do sutra da nabrajam,ali čemu?Znate i Vi sve to samo se pravite naivni.
Da li možete da se setite nekog od Zoranovih bliskih saradnika koji su i danas relevantni faktori u DS?
Palmer Palmer 13:37 04.11.2007

Re: troll

NoSurrender
Dakle, evo nam još jednog borca za zaštitu građanskih prava Budale,Šiptara,Mutavog i ostalih krimosa koji su jedini imali razloga da se plaše u vreme Sablje.

Ko govori o zemuncima? Oni su mogli i morali biti pohapšeni i bez zavodjenja vanrednog stanja i to još u vreme kada su bili "garant dobre kombinacije", kada im je gradjanin Č.J. donosio voće u zatvor, dovodio supruge... sređivao puštanje na slobodu. Ili to možda ne znate? Vanredeno stanje nije moralo biti uvedeno da bi se realizovala Sablja. Kao što verovatno znate ona je bila odavno spremna i trebalo je započeti upravo 12.03. , na dan premijerovog ubistva. Tu počinje ono o čemu govorim. Hapse se hiljade ljudi, danas im država isplaćuje enormno velike odštete. Rasturaju se pojedini klanovi dok istovremeno drugi jačaju. Mnogi od narko i ostalih bosova nisi ni na koji način dotaknuti sabljom. Raspitajte se o tome, videćete i sami.
Glavni politički argument LDP nije Čedino prijateljstvo sa Zoranom, nego nastavak njegove reformatorske,proevropske politike.

Hajde da vam verujemo, mada mnogi, ozbiljniji i upućeniji, tvrde drugačije. Siguran sam da vi imate dovoljno jake argumente.
Da li možete da se setite nekog od Zoranovih bliskih saradnika koji su i danas relevantni faktori u DS?

Hajde da po strani ostavimo Č.J i VBP. Ministarka Marija Rašeta, posle nameštanja poslova za Čumeta i krađa prilikom izgradnje VIP salona na Aerodromu čeka sudjenja i zatvor. Kolesar takodje čeka presudu. Janjušević zapalio na vreme. Vesić takodje ispade pametan. Živković se spustio na svoj realni nivo, vodi NVO i sadi groždje. Nije za očekivati da danas budu značajni u Ds, zar ne? Dalje, Djelić, Vlahović, Pitić i mnogi drugi su na vrlo važnim pozicijama.
Hajde da u formi skice pokušam da oslikam LDP. Žarko K svojevremeno kanio da preotme partiju Vesni P. Šutnula ga. Iz Užica došavša Mićićka je uspela. Vesna formirala svoju frakciju a sa Mićićkom prekinula odnose. Ljudi koji zbog svojih sujeta nikako nisu mogli zajedno, sada glumataju reformatorsku alternativu. Mante me se, molim vas.
Nagradno pitanje: Zašto advokat Prelević izjavljuje da gradjanin Č.J. nije rekao sve što zna o atentatu?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana