Slučaj građanina Č.J.

Nebojša Milenković RSS / 03.11.2007. u 01:47

Sindrom Diznijeve kokoške ili zašto društvo u Srbiji

još ne pristaje da postane demokratsko...

Predsednik_Liberalno_demokratske_partije_(LDP)_i_nosilac_liste_LDP-GSS-SDU-LSV_Cedomir_Jovanovic_sa_suprugom_Jelenom_dolazi_na_biracko_mesto_u_Petoj_beogradskoj_gimnaziji_na_beogradskoj_opstini_Palilula..jpg

Č.J. je ugrožen zbog ideje koju zastupa, zbog toga što se razlikuje, zato što ne pristaje, što ne kohabitira, što ne pravi neprincipijelne koalicije, što drži do suštine... U Srbiji koju prekriva samrtnička ozbiljnost, kojom danas vlada, kako primećuje Basara, upravni odbor pogrebnog preduzeća, čiji ministri ne poštuju zakon, čija Vlada ne poštuje Ustav, građanin Č.J. usudio se da se razlikuje ─ i to je njegov najveći "zločin".

 

 

Histerično šminkajući vlastite biografije, oni kojima bi ako ništa drugo ono makar elementarna pristojnost trebala nalagati da ćute,  (počev od hronično unesrećenih činovnika onih stranaka koje u svojim nazivima imaju po dva SS, preko udovica vođa kriminalnih klanova, pa sve do prvog javnog servisera Srbije...),  ljudi čija bi zadnja pošta već odavno morala da bude mišja rupa iz koje ─ zbog svega što su pričali i/ili radili ─ ne bi trebali da pomaljaju svoje odvratne njuške sve dok ovaj narod sasvim ne promeni genetski kôd, pošto bi to bio jedini uslov pod kojim bi zlodela koja su nam učinili eventualno mogla da se zaborave, danas nam permanentno i svakodnevno drže pridike o moralu, poštenju, patriotizmu... i tako to. 

Ideologija kratkog pamćenja, koja narod i inače sklon zaboravu nagoni da sluša ove priče ─ ipak su tema za stručnjake neke druge vrste. Žalimo slučaj, stvar je toliko kompleksna da se u nju ne bih upuštao, jerbo nismo školuvani... 3982.jpg

Elem, vratimo se priči, kao u šerijatskom pravu ─ ili pak biblijskim parabolama, svejedno ─ tek u rukama svakog od tih skotova, iz naraštaja nedotupavnih koji nam se obesio o vrat poput orglice nanizane leševima što bi rekao Orvel, mesecima već u ruci je po jedna kamenčina spremna da se zafrljači u pravcu građanina Čedomira Jovanovića!  

E sad, ukoliko građaninu Č.J-u, bez obzira na to što je predsednik parlamentarne stranke i poslanik u republičkom parlamentu, na raspolaganju nisu ama baš nikakva sredstva da se od medijske harange kojoj je svakodnevno izložen odbrani ─ šta bi tek mogao da čini anonimni građanin kojem pravo na slobodu i ličnu bezbednost, (kao i Č.J-u, uostalom), garantuje čak i novi Ustav?! Uprkos činjenici da se narečeni građanin uvek uredno odaziva pozivima policije i suda, uprkos tome što prolazi sve poligrafe kojima biva podlegnut, uprkos brojnim sudskim presudama koje potvrđuju da su nad njim izvršena krivična dela višestrukih kleveta... od medijske harange kojoj je izložen on izgleda nema načina da se zaštiti. _463847_alliance_new300.jpg

Zastrašujuće i preteće poruke koje Č.J-u upućuju ljudi uredno zaštićeni poslaničkim imunitetima čak su i direktora policije motivisale da Č.J-u pojača policijsku zaštitu jer mu je, po procenama MUP-a Srbije, ugrožena lična bezbednost! Na pitanje: od koga, ni sâm Č.J, pa ni građani Srbije ne mogu da saznaju odgovor. Kada je već tako – ne ostaje ništa drugo do da sami zaključimo: Č.J. je ugrožen zbog ideje koju zastupa, zbog toga što se razlikuje, zato što ne pristaje, što ne kohabitira, što ne pravi neprincipijelne koalicije, što drži do suštine... U Srbiji koju prekriva samrtnička ozbiljnost, kojom danas vlada, kako primećuje Basara, upravni odbor pogrebnog preduzeća, čiji ministri ne poštuju zakon, čija Vlada ne poštuje Ustav, građanin Č.J. usudio se da se razlikuje ─ i to je njegov najveći "zločin". 

Kad pitate ovdašnje biračko stado: ej, pa čekaj, pa sećaš li šta je sve taj isti (A.T.) govorio o pokojnom premijeru, ili pak njegovi sledbenici koji maštaju da jednog dana postanu A.T, poput, recimo, A. M. ili pak D.M, kao generalnog sekretara vlade u kojoj DS ima većinu resora a čije ime ne želim ni da izgovaram, svi će vam odgovoriti nešto u stilu: pa jeste. Mislim, čekaj, to identično pa jeste izgovarala je, ako se sećate, i ona kokoška iz Diznijevog crtanog filma koja želi da se uda, pa na svako pitanje koje joj budući mladoženja postavi odgovara baš to: pa jeste. Zbog čega u ovoj zemlji zdrav razum i elementarno pamćenje uvek pokleknu pred sindrom Diznijeve kokoške od kojeg je izgleda oboleo čitav narod?! 

Zaštita osnovnih ljudskih prava, posebno prava na život i na ličnu bezbednost, u demokratskoj teoriji i demokratskim društvima jesu ona granica preko koje se ne prelazi. Narvno, pod pretpostavkom da jedno društvo uopšte želi da se smatra i prikazuje kao demokratsko. Zaštita ličnih prava svakog pojedinca  i njegove slobode (javnog) delovanja lakmus-test je svake demokratije. Bez poštovanja prirodnog prava po kom su svi građani jednaki pred zakonom o demokratskom ustrojstvu i poretku ne može ni biti govora. 

Mera morala društva koje ima želju da se legitimiše kao istinski slobodno i demokratsko svakako je direktno srazmerna stepenu tolerancije prema drugim (drugačijim) načinima mišljenja. Zaštićenost manjine, i njeno pravo da ─ uprkos tome što je manjina ─ slobodno i bez posledica po vlastitu egzistenciju ili bezbednost iznese vlastiti stav, te da za njega potraži podršku javnosti, fundamentalni je test demokratičnosti (vladajuće) većine. 

Da bi zaštitio sebe, svoju porodicu, baš kao i pravo na ideju koju zastupa Čedomir Jovanović najavio je da će se kandidovati za predsednika ove nesrećne i ponižene zemlje. Ma kako shvatili ovaj post, (to mi, uostalom, ovaj put nije najbitnije) to što će u predstojećoj kampanji za njega i o njemu biti izrečeno za samog Č.J-a uopšte nije toliko bitno. Mnogo je bitnije za nas koji sve to gledamo, slušamo, trpimo, ili pak manje-više pasivno u svemu saučestvujemo... 

Mislite o tome... (dok ih samo gledate!)



Komentari (300)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Kusovac Srđan Kusovac 22:15 03.11.2007

Re: čeda i čedisti

Čeda je bio na vlasti i ništa nije uspeo da da popravi ekonomski položaj Srba u Srbiji


A je l trebalo, makar greškom, da pokuša da popravi i ekonomski položaj onih koji nisu Srbi, ili njima nije ni trebalo popravljati ek. položaj?
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:08 04.11.2007

Re: čeda i čedisti

Srđan Kusovac
Čeda je bio na vlasti i ništa nije uspeo da da popravi ekonomski položaj Srba u Srbiji


A je l trebalo, makar greškom, da pokuša da popravi i ekonomski položaj onih koji nisu Srbi, ili njima nije ni trebalo popravljati ek. položaj?


kako možeš tako glupo da pitaš. pa naravno da nije. još im je trebalo uzeti i to što imaju. šta će im koji moj da se šire po srbiji i da još neki od njih i bolje žive od srba.
dragan7557 dragan7557 11:11 04.11.2007

Re: čeda i čedisti

šta će im koji moj da se šire po srbiji i da još neki od njih i bolje žive od srba.


Da, ovakav bezobrazluk zbilja netreba dozvoliti.Mislim ,da se dozvoli da neko tamo iz p.m. živi bolje od Srba.
Mita Bat Mita Bat 17:00 03.11.2007

Nemojte, ljudi...

Tek kada je Zoran Djindjić ubijen dobio je bezgranično poverenje većine. Neki se sada kunu u Zorana. Malo je kasno. Nemojte da istu grešku napravimo sa Čedom Jovanovićem. "Malo" podrške neće škoditi. A i savest bi nam bila čistija. Realno bolje, političke, ponude u Srbiji - nema.
ducaty ducaty 17:32 03.11.2007

Re: Nemojte, ljudi...

Mita Bat
Realno bolje, političke, ponude u Srbiji - nema.


Kad cujem ovu recenicu povraca mi se. Sto lepo ne odete na sajt LDP-a i tamo pisete hvalospeve o Cedi do mile volje...
doktorka doktorka 17:59 03.11.2007

Re: Nemojte, ljudi...

ducaty

Mita BatRealno bolje, političke, ponude u Srbiji - nema.Kad cujem ovu recenicu povraca mi se. Sto lepo ne odete na sajt LDP-a i tamo pisete hvalospeve o Cedi do mile volje...


zato sto ovde ima neprosvecenog sveta, pa da progledaju, ako je to moguce.
Mita Bat Mita Bat 19:11 03.11.2007

Re: Nemojte, ljudi...

Kada se nekome povraća ode kod "doktorke" na lečenje.
ducaty ducaty 19:23 03.11.2007

Re: Nemojte, ljudi...

Ko ne mirise Cedu taj je neprosvecen? Zanimljivo...Ovakvu ljubav prema lideru nisam video jos od Slobine sahrane.
doktorka doktorka 19:29 03.11.2007

Re: Nemojte, ljudi...

ducaty
Ko ne mirise Cedu taj je neprosvecen? Zanimljivo...Ovakvu ljubav prema lideru nisam video jos od Slobine sahrane.

Cuj , nije samo rec o Cedi , nego o LDP-u , partiji koja jedina moze i zeli da nas uvede u Evropu . Ili tebi vishe odgovara da budesh gradjanin drugog reda?
ducaty ducaty 00:07 04.11.2007

Re: Nemojte, ljudi...

Okreni obrni ja cu biti gradjanin drugog reda. Bices i ti, samo je tvoja prednost sto si u zabludi.
Bilo nekad Bilo nekad 00:22 04.11.2007

Re: Nemojte, ljudi...

doktorka

ducatyKo ne mirise Cedu taj je neprosvecen? Zanimljivo...Ovakvu ljubav prema lideru nisam video jos od Slobine sahrane.Cuj , nije samo rec o Cedi , nego o LDP-u , partiji koja jedina moze i zeli da nas uvede u Evropu . Ili tebi vishe odgovara da budesh gradjanin drugog reda?



Doktorka,

u kojem ste vi to OO LDP-a?
dragan7557 dragan7557 11:24 04.11.2007

Re: Nemojte, ljudi...


Cuj , nije samo rec o Cedi , nego o LDP-u , partiji koja jedina moze i zeli da nas uvede u Evropu . Ili tebi vishe odgovara da budesh gradjanin drugog reda?


Alo bre, liberali su svuda u EU minorne partije u opadanju broja članstva, pa ako budemo čekali da nas
tercijarni politički igrači na EU nivou uvode u istu onda se to nikada neće desiti

Liberali u Srbiji su nastali iz još ne potrošene političko ideološke alternative koju su uvideli i kao preostalu opciju
za zamlaćivanje naroda primetili pojedini liderčići kojima je nedostajala ideološka potvrda i pečat i kao
takvu je prodaju kao bolje sutra (buduća muzika) građanima, jer eto "uspešna" ideologija treba da bude oponent
drugim mračnim demo kratskim silama.
doktorka doktorka 18:38 04.11.2007

Re: Nemojte, ljudi...

dragan7557
Cuj , nije samo rec o Cedi , nego o LDP-u , partiji koja jedina moze i zeli da nas uvede u Evropu . Ili tebi vishe odgovara da budesh gradjanin drugog reda?Alo bre, liberali su svuda u EU minorne partije u opadanju broja članstva, pa ako budemo čekali da nas tercijarni politički igrači na EU nivou uvode u istu onda se to nikada neće desitiLiberali u Srbiji su nastali iz još ne potrošene političko ideološke alternative koju su uvideli i kao preostalu opcijuza zamlaćivanje naroda primetili pojedini liderčići kojima je nedostajala ideološka potvrda i pečat i kao takvu je prodaju kao bolje sutra (buduća muzika) građanima, jer eto "uspešna" ideologija treba da bude oponent drugim mračnim demo kratskim silama.


LDP zagovara liberalni kapitalizam.
doktorka doktorka 18:55 04.11.2007

Re: Nemojte, ljudi...

Na tvoju zalost , ja vec sad nisam gradjanin drugog reda, ali jesu moji prijatelji koji su ostali da zive u Srbije. Inace, posto je i Srbija moja zemlja isto koliko i tvoja, necu ti je prepustiti.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:22 04.11.2007

Re: Nemojte, ljudi...

Vi ste znači bili na Slobinoj sahrani?!
Pošto ste verovatno još u žalosti ovaj put ću vas ipak poštedeti...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:15 05.11.2007

Re: Nemojte, ljudi...

Sto lepo ne odete na sajt LDP-a i tamo pisete hvalospeve o Cedi do mile volje...

I-de-mo na sajt, i-de-mo na sajt...
neopredeljena neopredeljena 17:26 03.11.2007

Slučaj građanina Č.J.

Hvala nebojša na bloogu godine
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:17 05.11.2007

Re: Slučaj građanina Č.J.

Hvala nebojša na bloogu godine

Hvala i vama!
p.s.
sad valjda više niste neopredeljena...
Spadalo Spadalo 17:48 03.11.2007

...da Č.J-u pojača policijsku zaštitu

...jer mu je, po procenama MUP-a Srbije, ugrožena lična bezbednost! Na pitanje: od koga, ni sâm Č.J, pa ni građani Srbije ne mogu da saznaju odgovor.

Prelazi ulicu van svoje zebre (bespravno mu ukinuta), pa može da ga udari auto...
Jerry Jerry 19:13 04.11.2007

Re: ...da Č.J-u pojača policijsku zaštitu

Spadalo
...jer mu je, po procenama MUP-a Srbije, ugrožena lična bezbednost! Na pitanje: od koga, ni sâm Č.J, pa ni građani Srbije ne mogu da saznaju odgovor.Prelazi ulicu van svoje zebre (bespravno mu ukinuta), pa može da ga udari auto...
A koliko drugih građana Srbije prelazi van pešačkog prelaza ?Možda i ti prelaziš van prelaza ?Razmisli!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:18 05.11.2007

Re: ...da Č.J-u pojača policijsku zaštitu

Spadalo,
baš vam i nije neka tema za spadanje!
t.j.
malo je degutantno
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 18:56 03.11.2007

RAZLIČITOST SKUPO KOŠTA

Nije samo Čeda u problemu što se razlikuje od drugih. Svako ko se razlikuje u ovoj državi, odmah nagrabusi, biva uzet na zub. I pokojni Đinđić se razlikovao od gomie ljudi, pa su ga ubili. Srbija je jedna velika palanka. Zato nema mesta za različitost.
Spadalo Spadalo 21:14 03.11.2007

Re: RAZLIČITOST SKUPO KOŠTA

Luka Ivanišević
Nije samo Čeda u problemu što se razlikuje od drugih. Svako ko se razlikuje u ovoj državi, odmah nagrabusi, biva uzet na zub. I pokojni Đinđić se razlikovao od gomie ljudi, pa su ga ubili. Srbija je jedna velika palanka. Zato nema mesta za različitost.

I Legija se razlikuje od gomile ljudi pa je zaglavio 40 godina nerazumevanja okoline. I mnogi drugi kriminalci se razlikuju od gomile drugih, pa jel' to znači da ne treba da nagrabuse? Šta lupetate gospodine Ivaniševiću!
doktorka doktorka 21:29 03.11.2007

Re: RAZLIČITOST SKUPO KOŠTA

Spadalo

Luka IvaniševićNije samo Čeda u problemu što se razlikuje od drugih. Svako ko se razlikuje u ovoj državi, odmah nagrabusi, biva uzet na zub. I pokojni Đinđić se razlikovao od gomie ljudi, pa su ga ubili. Srbija je jedna velika palanka. Zato nema mesta za različitost.I Legija se razlikuje od gomile ljudi pa je zaglavio 40 godina nerazumevanja okoline. I mnogi drugi kriminalci se razlikuju od gomile drugih, pa jel' to znači da ne treba da nagrabuse? Šta lupetate gospodine Ivaniševiću!


Razlikuje se zbog svoje spremnosti da ubija ljude , ali po nacinu na koji razmislja , nikako. Dokaz je i to sto ova vlast , a to znaci i oni koji su za ovu vlast glasali ,ocito uvazavaju Legiju posvecujuci mu veliki prostor u novinama. Nego ,da li je i Legija potpisivao svoje umotvorine na Sajmu knjiga? Ne bi me zacudilo da jeste.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 18:46 04.11.2007

Re: RAZLIČITOST SKUPO KOŠTA

Spadalo

I Legija se razlikuje od gomile ljudi pa je zaglavio 40 godina nerazumevanja okoline. I mnogi drugi kriminalci se razlikuju od gomile drugih, pa jel' to znači da ne treba da nagrabuse? Šta lupetate gospodine Ivaniševiću!

Dragi gospodine Spadalo,
Ne da ste pomešali babe i žabe svaka Vam čast.Upravo od takvih kao Vi onaj koji različito misli nagrabusi.Očito niste pažljivo čitali moj komentar. Narodna poslovica kaže:"PRVO SKOČI PA RECI HOP!" Vi ste se baš nalupetali, a ne ja.
alselone alselone 21:31 03.11.2007

Kakva je ovo komendija?

Prvo me je smaralo da citam ovakve tekstice i komentare, koji kao da su reciklirani govori sa glavnih odbora, sabrani u jednu gomilu necega, nekog teksta koji treba, valjda, svom clanstvu da podigne moral (...mi idemo u drugi kurg...).

Ali, od skora, poceo sam da nalazim nesto ipak zanimljivo ovde. Zabavu pre svega. Ovo je smesno do bola!


Najvise me fascinira odgovaranje uigrane agresivne ekipe na sva pitanja, komentare i slicno koji nisu po njihovim shvatanjima.

Podelicu ih u 5 grupa:
Grupa 1:
Q: Sta je Ceda ovde rekao?
A: A sta je Tadic onda rekao? A onda pre toga? A?

Grupa 2:
Q: LDP je ... (nebitno, sta god bilo receno)
A: Ko si ti da pricas? Pogledaj tvoj komentar. <link> Pogledaj tvoj post na blogu. <link>

Grupa 3:
Q: LDP je ... (nebitno, sta god bilo receno)
A: Vi hocete da nas vratite u srednji vek.

Grupa 4:
Q:LDP je ... (nebitno, sta god bilo receno)
A: Kohabitacija

Grupa 5:
Q: LDP je ... (nebitno, sta god bilo receno)
A: A da li bi ti mozda vise voleo Branu Crncevica i Dobricu?


Glavna odlika svih grupa je klasicna zamena teza. Nametanje svoje teme za razgovor i neodgovaranje na pitanje ili komentar, uz kompletnu hajku svih clanova ekipe.





Srđan Kusovac Srđan Kusovac 21:55 03.11.2007

Re: Kakva je ovo komendija?

grupa 6 - smarači koji su "sve provalili" i došli ovde da prosvetle ostale.
alselone alselone 22:10 03.11.2007

Re: Kakva je ovo komendija?

LOL!

Odprilike.
Drago mi je da si se javio.
pidola pidola 00:07 04.11.2007

Re: Kakva je ovo komendija?

nikson
skotovi

niksone,pa sta je ovo?
nemoj sada da razocaravas,navikli smo ako nista drugo,barem da budes fin,kulturan,a vidi ti njega,ccc.
Bilo nekad Bilo nekad 00:25 04.11.2007

Re: Kakva je ovo komendija?

Srđan Kusovac
grupa 6 - smarači koji su "sve provalili" i došli ovde da prosvetle ostale.


grupa 7. - Srdjan Kusovac (on je dovoljan samom sebi)
Brooklyn Brooklyn 23:14 03.11.2007

...

svako ko pise hvalospeve vodji, posle iskustva sa vodjama u srbiji mora biti ili glup jer nista nije naucio ili devious.
Radojicic Radojicic 23:32 03.11.2007

Re: ...

Brooklyn
svako ko pise hvalospeve vodji, posle iskustva sa vodjama u srbiji mora biti ili glup jer nista nije naucio ili devious.


i ne samo u Srbiji
МАРШАЛ ЖУКОВ МАРШАЛ ЖУКОВ 23:39 03.11.2007

Re: ...

Radojicic
Brooklyn
svako ko pise hvalospeve vodji, posle iskustva sa vodjama u srbiji mora biti ili glup jer nista nije naucio ili devious.


i ne samo u Srbiji


"Најбрже се пење низ длаку."
doktorka doktorka 19:25 04.11.2007

Re: ...

Brooklyn
svako ko pise hvalospeve vodji, posle iskustva sa vodjama u srbiji mora biti ili glup jer nista nije naucio ili devious.

ako je to jedina zamerka, onda ,super.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:32 04.11.2007

Marina!

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:53 04.11.2007

Normalnost?

Ukoliko ima još poneko ko ne shvata zašto je Srbiji, al pod hitno, potrebna normalnost - možda pomognu i ove fotke:

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:05 04.11.2007

POVELJA SLOBODE!

POVELJA SLOBODE

1 Slobodni smo da živimo kako želimo, obavezni da štitimo život.

2 Slobodni smo da volimo koga želimo, obavezni da se suprotstavljamo svakoj mržnji.

3 Slobodni smo da budemo najbolji, obavezni da podržimo boljeg od sebe.

4 Slobodni smo u sticanju ličnog bogatstva, obavezni da to omogućimo drugima.

5 Slobodni smo pred državom, obavezni pred društvom.

6 Slobodni smo pred svakom tradicijom, obavezni da ponudimo modernu viziju.

7 Slobodni smo da verujemo u svakog boga i svaku ideju, odgovorni i obavezni da time ne ugrozimo nikoga.

8 Slobodni smo za svaku istinu, odgovorni pred njom i obavezni da je čuvamo od neistine.

9 Slobodni smo da se suprotstavimo svakoj mani i svakom nedostatku, obavezni da štitimo i afirmišemo vrlinu.

10 Slobodni smo za život bez granica, odgovorni pred društvom koje nam to omogućuje.
vucko vucko 03:15 04.11.2007

Nismo shvatili

Ma kako shvatili ovaj post, (to mi, uostalom, ovaj put nije najbitnije) to što će u predstojećoj kampanji za njega i o njemu biti izrečeno za samog Č.J-a uopšte nije toliko bitno. Mnogo je bitnije za nas koji sve to gledamo, slušamo, trpimo, ili pak manje-više pasivno u svemu saučestvujemo...

Pravo da ti kažem, Nebojša, buljim u ovaj post celo veče i pokušavam da ga shvatim. Zastrašujuće je defanzivan, prosto se pitam šta se to dešava, šta to da očekujem da čujem.

Video sam pre neki dan da je plan da Čeda bude kandidat za predsedničke izbore. Razumem da su šanse da pobedi ovaj put - realno - male. Ali to nije ništa strašno. Ipak čovek prvi put (koliko ja znam) izlazi da bude kandidat za tu funkciju, relativno je mlad, biće još izbora i izbora. Možda za četiri godine, ili osam godina - i uđe u drugi krug, ili čak pobedi.

Ali čini mi se da i sada treba da se ponaša kao neko ko bi mogao da postane predsednik republike, bez obzira što su mu male šanse da pobedi. I da mu oni koji ga podržavaju - i pomažu u tome. A ovaj tvoj blog je, izvini molim te, napisan kao da ga kandiduješ za sigurnu kuću. Meni je to bezveze - kao da treba iz nekakvog sažaljenja, ili kako to već da nazovem, da glasamo za predsedničkog kandidata.

Meni je jasno da je funkcija predsednika republike relativno protokolarna. Ali ja stvarno ne razumem zašto oko nekoga, za koga bi se očekivalo da makar i formalno-protokolarno "predvodi" društvo, stvaramo famu gubitnika. Kakav je smisao ocene našeg tekućeg predsednika kao kilavog luzera, ako je alternativa koja se plasira - plasirana na ovaj način?

...ali ako je mudrost u Srbiji da pre nego što krenete na utakmicu kažete ja cu da izubim, pa ste onda mudri jer ste pogodili rezultat, onda nemojte ni da ucestvujete na utakmici. Ja pred svaku utakmicu kažem: mi cemo da pobedimo. Ne znaci da cemo svaki put da pobedimo ali ja kad ne bih verovao da ova zemlja ne može da uspe ja bih dao nekom drugom da radi ove poslove u zemlji.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 03:36 04.11.2007

Re: Nismo shvatili

Pravo da ti kažem, Nebojša, buljim u ovaj post celo veče i pokušavam da ga shvatim.


dragi vučko,
ovaj post bavi se, nažalost, surovom sadašnjošću!
naš predsednički kandidat svakako stanuje u budućnosti
i to ne tako dalekoj! naprotiv!
a, kako bi miljković rekao: budućnost je već tu - samo je treba prepoznati. i izdvojiti!
on je defenzivan tačno onoliko koliko su u današnjoj Srbiji defanzivni i odekuraženi
normalnost i razum! čeda trku koja mu (nam) predstoji "nažalost" trči sam!
ovo nažalost stavljeno pod navodnike, naravno, znači da, bar što se mene tiče,
to jeste njegova najveća prednost!
na jednoj strani udruženi : licemerje, gramzivost, nemoral i pohlepa
na drugoj - normalnost, mladost i energija!
bilo gde drugde nekih velikih dilema ne bi bilo - u srbiji: biće to teška i
neizvesna trka!
naravno: s ciljem da se u njoj pobedi!
ceda_urosevic ceda_urosevic 04:26 04.11.2007

Re: Nismo shvatili

Ono sto ja nisam shvatio, iako se slazem sa autorom posta u mnogo cemu, jeste:

KADA SU IZBORI?

Znam ja za koga cu da glasam, zanima me: KADA?

DOGOVOR SADASNJEG PREDSEDNIKA I DOZIVOTNOG PREMIJERA UZ POMOC SADASNJEG PREDSEDNIKA
rayzippo rayzippo 05:02 04.11.2007

Re: Nismo shvatili

Nada poslednja umire,mada ne bih Cedi dao nikakve sansi ni na jednim izborima osim ako bi celo stanovnistvo Srbije pripadalo clanstvu LPD-a.Mozda Ceda(nisam previse upucen u program stranke) ima izvrsne ideje,viziju neke druge i bolje Srbije,mozda je mlad i lep sto takodjer donosi odredjen broj glasova ali Ceda je dopustio da ga dizu u visine, da ga vole,da ga smatraju jedinim liderom koji moze Srbiju da odvede u svetlu buducnost,ljudi i razna udruzenja koji nisu popularni u drzavi Srbije kod vecine stanovnistva.Ipak vecina ostaje vecina i kad glasa i kad prebrojava glasove.
marumi marumi 05:46 04.11.2007

Re: Nismo shvatili

DOGOVOR SADASNJEG PREDSEDNIKA I DOZIVOTNOG PREMIJERA UZ POMOC SADASNJEG PREDSEDNIKA

Ova dva marschala su obavila svoj posao. Drzavne institucije ne postoje jer drzave vise i nema i oni mogu da idu u penziju. A i krajnje je vreme da malo odmore. Prvi se mnogo umorio za tolike godine vladavine jer nije lako spavati godinama a drugi se umorio od presdnikovanja ''na terenu''.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 09:34 04.11.2007

Baš mi je drago zbog njih!

DOGOVOR SADASNJEG PREDSEDNIKA I DOZIVOTNOG PREMIJERA UZ POMOC SADASNJEG PREDSEDNIKA

DOGOVOR KUĆU GRADI!
milos g. milos g. 09:35 04.11.2007

Re: Nismo shvatili

A ovaj tvoj blog je, izvini molim te, napisan kao da ga kandiduješ za sigurnu kuću. Meni je to bezveze - kao da treba iz nekakvog sažaljenja, ili kako to već da nazovem, da glasamo za predsedničkog kandidata.

...naprotiv.Do sada se glasalo iz moranja a protiv drugog kandidata tj radikala.Sada imamo ozbiljnog treceg,za koga ce glasati oni koji osecaju da je taj glas za njega glas iz predostroznosti,ne sazaljenja.Jednom nas je lakomislenost kostala zivota jednog Vrednog Coveka.Necu da mi se to desi jos koji put.Da pomisljam kako je trebalo da svakog dana dvadeset i cetiri sata pravim(o) zivi zid coveku koji ima energiju i ideju da ne samo moj zivot,u drzavnim okvirima, poboljsa.
20-og januara tekuce g.u toku izborne tisine, ispod auta gradjanina C.J.postavljena je bomba...
marumi marumi 11:00 04.11.2007

Re: Nismo shvatili

ispod auta gradjanina C.J.postavljena je bomba...

kad bi on postao predsednik Srbije tek bi mu onda postavili bombu i ta, nazalost, sigurno ne bi promasila. Mnogo bi ih C.J. podsecao na Zorana Djindjica, u svakom njegovom govoru, izjavi....
dragan7557 dragan7557 11:35 04.11.2007

Re: Nismo shvatili


Znam ja za koga cu da glasam, zanima me: KADA?


Po završetku svi svetskih kriza po sistemu ' i posle mene JA.'. A može i posle nas MI.
ceda_urosevic ceda_urosevic 14:44 04.11.2007

Re: Baš mi je drago zbog njih!

Ma samo neka su srecni!
Gothsa Gothsa 19:35 04.11.2007

Re: Nismo shvatili

Kaze Vucko Video sam pre neki dan da je plan da Čeda bude kandidat za predsedničke izbore. Razumem da su šanse da pobedi ovaj put - realno - male. Ali to nije ništa strašno. Ipak čovek prvi put (koliko ja znam) izlazi da bude kandidat za tu funkciju, relativno je mlad, biće još izbora i izbora.

Kaze Ceda: "Bilo bi fer da iz rupa izadju oni koji su uništili zemlju i koji joj ne dozvoljavaju da se promeni. Želeo bih da se, pored mene, na izbornom listiću nađu Vojislav Koštunica, Jovica Stanišić, Amfilohije, akademici i Miroslav Mišković"
vucko vucko 21:23 04.11.2007

Opet ne razumem

Kaze Vucko Video sam pre neki dan da je plan da Čeda bude kandidat za predsedničke izbore. Razumem da su šanse da pobedi ovaj put - realno - male. Ali to nije ništa strašno. Ipak čovek prvi put (koliko ja znam) izlazi da bude kandidat za tu funkciju, relativno je mlad, biće još izbora i izbora.

Kaze Ceda: "Bilo bi fer da iz rupa izadju oni koji su uništili zemlju i koji joj ne dozvoljavaju da se promeni. Želeo bih da se, pored mene, na izbornom listiću nađu Vojislav Koštunica, Jovica Stanišić, Amfilohije, akademici i Miroslav Mišković"

Gotsho - ne razumem baš šta je poenta ovog poređenja, ili kako da nazovem ovo "Vučko rekao X a Čeda Y", što si napisao.

A kad si već napisao... možda ja ne razumem logiku političkog marketinga, ali meni i ova izjava zvuči luzerski.

Čedi ne treba ni Koštunica ni Stanišić ni Mišković. Trebamo mu ti i ja, naši glasovi. Ja pokušavam da čujem njega, Nebojšu itd - da se obrate tebi i meni, ne da kažu ko je kriv, nego da kažu šta je "deal", šta žele da rade, šta žele da promovišu, za šta im treba mandat, a ne da mrmljaju sebi nešto u bradu o tužnim vremenima i zlikovcima i o tome kako i zašto smo propali.

Kad kažem "deal", mislim na to da se odredi i ume da smisleno govori u vezi:
-- Evropskih integracija, kao i činjenice da u EU možda neće biti raspoloženja za skoro širenje i našeg odnosa prema svemu tome
-- Jednakosti, ljudskih prava, pravne države - i kako do toga stići
-- Ekonomije i slobodnog tržišta, uključujući pitanja privatizacije državnih sistema (koji su "debele koke" političkih partija)
-- Regionalizacije Srbije, jačanja nadležnosti i kompetencija opštinskih uprava, položaja Vojvodine
-- Kosova, Bosne, propalog projekta "Velike Srbije" i ogromne cene koja je već plaćena u vezi njega, konačnog rasprezanja regionalnih čvorova, cene tekućeg institucionalnog "nedavanja" Kosova i priželjkivanja podele Bosne i realistične alternative toj strategiji
-- Regionalnih politickih i ekonomskih integracija, posebno u svetlu potencijalnog pomeranja u budučnost trenutka uključenja u EU

Očekujem, pošto su u pitanju predsednički i lokalni izbori, da nas Čeda jasno pozove da, ako sebe vidimo i želimo učestvujemo u njegovoj viziji budućnosti Srbije, koju nam na ovakav način prikaže, glasamo za njega u prvom krugu, a ako bude sreće i u drugom. A da nam odmah unapred kaže da, ako se ne kvalifikuje za drugi krug, da biramo u drugom krugu onoga čija je vizija i program sličniji onome što želimo - jer svojim činom izbora očvršćujemo institucije koje su u opštem interesu.

Takođe, očekujem da Čeda svojim autoritetom i rejtingom stane iza kandidata LDP/koalicije za lokalne samouprave i naglasi važnost da LDP osvoji ili podeli vlast u organima lokalne samouprave, kako bi, kao relativno nova politička snaga, na konkretnom primeru, na terenu, pokazao da stoji i delima iza svoje vizije moderne Srbije, integrisane u svet, sa efikasnom javnom administracijom, koja stvara uslove da motivisani građani Srbije stvaraju vrednost, razvijaju preduzetništvo i ekonomiju uopšte, bez straha da će ih birokratizovane državno-mafijaške strukture ljuštiti na svakom koraku.

Meni (a posebno ovim novim glasačima, koji su svoje glasačko pravo dobili u post-miloševićevskoj Srbiji) ne treba Čeda i LDP da nam do besvesti pričaju o tome šta ne valja kod drugih i zašto Srbija stoji. Trebaju nam ljudi koji će u praksi pokazati da im nije samo do legalizma (tj. parlamentarne većine, koja odlučuje o zakonima). Da su različiti od Velje Ilića. Da su bolji od Mlađana Dinkića. Da su odlučniji i sa jačom vizijom od Borisa Tadića (da im ne podižem lestvicu malo više, pa da je postavim tamo gde je naša su-blogerka Gordana Čomić).

Ako to pokažu, onda mogu da računaju na podršku. Ako se bave Amfilohijem, još malo pa pokojnim Stanišićima i Miškovićima, memorandumskim akademicima koje takođe kamera slabo hvata - ja se izvinjavam. To meni ne treba. Ja pokušavam da organizujem svoj život tako da skupim dovoljno pozitivne energije kojom vučem svoje poslove. Meni ne treba niko da me dodatno iscrpljuje i truje u detalje mi objašnjavajući najgore delove Srbije. Nek objasni svoj plan, tako da me učini akcionarom u svom preduzeću "Srbija budućnosti". Ovih ostalih i njihove Srbije sam se već nagledao. Još jedni takvi isti me ne zanimaju.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:36 04.11.2007

Razumeš ti sve!

Da su različiti od Velje Ilića. Da su bolji od Mlađana Dinkića. Da su odlučniji i sa jačom vizijom od Borisa Tadića (

Vucka za predsednika!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:12 04.11.2007

Re: Opet ne razumem

Ja pokušavam da organizujem svoj život tako da skupim dovoljno pozitivne energije kojom vučem svoje poslove. Meni ne treba niko da me dodatno iscrpljuje i truje u detalje mi objašnjavajući najgore delove Srbije. Nek objasni svoj plan, tako da me učini akcionarom u svom preduzeću "Srbija budućnosti".

Vučko,
vrlo rado - računaj na akcije!
poz.
n.m.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:03 06.11.2007

Vrednost ideje, XXI vek!

Mera vrednosti jedne ideje nije nužno u broju ljudi koji su, u njenom začetku, spremni da stanu iza iste!
To, uostalom, na najbolji način pokazuje ideja Zorana Đinđića i Demokratske stranke devedesetih.
Vrednost i mera jedne ideje ogledaju se u istrajnosti pa, ako hoćete, i fanatizmu onih koji su spremni da istu slede - baš kao i u spremnosti na žrtve koje su, zarad njene materijalizacije, isti spremni da podnesu.
Ideja istinske: demokratizacije, liberalizacije i modernizacije srpskog društva na žalost nikada nije imala plebiscitarnu podršku ljudi u ovoj zemlji. Uvek su u velikoj većini bilo oni koji su propagirali: demagogiju, mitologiju ili politički voluntarizam najniže vrste. Tako je bilo uvek. Tako je i sad.
Ideja liberalne demokratije u Srbiji danas, nažalost, ima samo jednog - pri tom veoma moćnog - saveznika.
Taj saveznik je XXI vek - svest da se ne može večito (ili bar ne bez ozbiljnih posledica) ići protiv onih pravnih, moralnih i vrednosnih principa na kojima počivaju moderna, slobodna i (ekonomski) razvijena društva današnjice.
Cena koja se za nerazumevanje vremena u kojem se živi jeste ogromna i posledično dalekosežna. Danas je to gubitak Kosova i Metohije, juče je bila dezintegracija zemlje u kojoj smo živeli, kršenje ljudskih, prava, inflacija, NATO bombardovanje...
Školarina, dakle, jeste veoma skupa - kao narod i kao pojedinci, nažalost, kada je o ovim istorijskim lekcijama reč, mi smo i dalje ponavljači. Što pre to budemo shvatili - cena koju ćemo zbog vlastite gluvoće (za to vreme i taj svet) morati da platimo biće manja... Do tada...
dracena dracena 11:12 04.11.2007

Auuuu,

koliko zla, mržnje i podlosti na jednom mestu!

Ovo ne može izaći na dobro.

Polako, bre, LDP-ovci, ništa neće uteći.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:25 04.11.2007

Re: Auuuu,

Misliš bolje da se malo uspori, svrne u neku kafanu, pa red jagnjetine, pa red Kosova, pa red jagnjetine, pa red javnih preduzeća, pa red jagnjetine, pa red Kube i tako... Lagano...
Reci ljudima na Kosovu da ništa neće uteći, reci svima onima koji nemaju šta da jedu da ništa neće uteći, reci novinarima koji i dalje žive u prizemlju da ništa neće uteći, reci onim ženama koje je sinoć prebio muž, a panduri joj se smejali, da ništa neće uteći, reci sekretarici koju Velja naziva kurvom da ništa neće uteći...
Dr M Dr M 11:33 04.11.2007

Re: Auuuu,

dracena
koliko zla, mržnje i podlosti na jednom mestu!Ovo ne može izaći na dobro. Polako, bre, LDP-ovci, ništa neće uteći.


Nije jedno mesto nego dva, Andricev venac i Nemanjina.
Izmedju ta dva mesta uteci ce nam buducnost.
dragan7557 dragan7557 11:38 04.11.2007

Re: Auuuu,


Polako, bre, LDP-ovci, ništa neće uteći.


Naravno VLAST JE I SIGURNOM OBORU. NE MOŽ' DA POBEGNE.
ceda_urosevic ceda_urosevic 14:43 04.11.2007

Jelena,

Misliš bolje da se malo uspori, svrne u neku kafanu, pa red jagnjetine, pa red Kosova, pa red jagnjetine, pa red javnih preduzeća, pa red jagnjetine, pa red Kube i tako... Lagano...
Reci ljudima na Kosovu da ništa neće uteći, reci svima onima koji nemaju šta da jedu da ništa neće uteći, reci novinarima koji i dalje žive u prizemlju da ništa neće uteći, reci onim ženama koje je sinoć prebio muž, a panduri joj se smejali, da ništa neće uteći, reci sekretarici koju Velja naziva kurvom da ništa neće uteći...


Dzabe krecis, ignorisi.
Pozdrav
Milos
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:01 04.11.2007

Re: Jelena,

Dzabe krecis, ignorisi.

Najlogičnije!
marumi marumi 23:08 04.11.2007

Re: Auuuu,

Misliš bolje da se malo uspori, svrne u neku kafanu, pa red jagnjetine, pa red Kosova, pa red jagnjetine, pa red javnih preduzeća, pa red jagnjetine, pa red Kube i tako... Lagano...
Reci ljudima na Kosovu da ništa neće uteći, reci svima onima koji nemaju šta da jedu da ništa neće uteći, reci novinarima koji i dalje žive u prizemlju da ništa neće uteći, reci onim ženama koje je sinoć prebio muž, a panduri joj se smejali, da ništa neće uteći, reci sekretarici koju Velja naziva kurvom da ništa neće uteći...

Hvala, jelena, upravo mi sve ovo pade na pamet pa ne moram ja da pisem.
pozz.:)))
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:03 06.11.2007

Re: Auuuu,

Šta ćemo: nama se žuri!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:12 07.11.2007

Re: Auuuu,

samo da nam vlastodršci ne pobegnu...
shkomi shkomi 11:17 04.11.2007

Ne znam zasto

Ne znam zasto ali kad god cujem marcelovo pozeriste i strofu

Sad te nije sramota
da seres o promeni sveta
kad funjorski zivis ko oni
od tudjeg budzeta

Ti ces da mi doneses novi svet, bre
picka ti materina
uzmi, radi nesto, slepce
nije te stid pred matorima

uvek me asocira na C.J.
Dr M Dr M 11:58 04.11.2007

Re: Ne znam zasto

shkomi
Ne znam zasto ali kad god cujem marcelovo pozeriste i strofuSad te nije sramotada seres o promeni svetakad funjorski zivis ko oniod tudjeg budzetaTi ces da mi doneses novi svet, brepicka ti materinauzmi, radi nesto, slepcenije te stid pred matorimauvek me asocira na C.J.


"marcelovo pozeriste"
Vas tekst nije poza nego dijagnoza
kako par na vlasti drzavu nam voza
kada ih provale hvata ih nervoza
nece ni nas narod stalno biti koza.
milos g. milos g. 16:36 04.11.2007

Re: Ne znam zasto

Ne znam zasto ali kad god cujem marcelovo pozeriste i strofu

pesnicka sloboda zna da kosta,
a shvatanje pesme jos i vise,ako onaj koji pise i peva
lagodno pljuje sa strane...
marcelo decko trebalo bi da odraste pre no sto i pomisli
da i dalje domaci hip-hop ukopava u blato nazovi politicki angazovanih tekstova....
nastavljajuci tamo gde su "sindikalci"stali...
u emisiji Olje Beckovic (koja takodje prvo pomisli na isto(g)
gde sve misterije socijalne besvesti srpske omladine izadju na videlo...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:46 04.11.2007

Pičvajz u DS

Da li neko ima pouzdane informacije: ali čuo sam da je u DS došlo do totalnog pičvajza
da je čitav niz funkcionera krajnje nezadovoljan i frustriran time što je B.Tadić ponovo
popustio pred Koštuničinim ultimatumima tj. pristao na odlaganje izbora za januar 20008.

Ako neko zna nešto više (POZDANIJE) - neka javlja!
ceda_urosevic ceda_urosevic 15:51 04.11.2007

Re: Pičvajz u DS

Nebojša Milenković
tj. pristao na odlaganje izbora za januar 20008


:))))
doktorka doktorka 16:02 04.11.2007

Re: Pičvajz u DS

Bilo im je potrebno mnogo vremena da ustanove ko je zapravo Tadic. Mislim ovima u DS. No dobro , ako budu isterali Tadica iz stranke, mozda cu im i oprostiti, kazem mozda.
Tarkovski Tarkovski 16:30 04.11.2007

Ko iz vremena Tite

CEDA- PARTIJA – PLACENICI - AKCIJA

Osmoclano Predsednistvo s rotiratjucim predsednikom sa jednogodisnjim mandatom zastite Cedinog lika i dela: Milenkovic, Kusovac, Miletic, Queeria, Krajsic, Kovacevic
(pokrajine: Srbljenovic i Milic) Sekretarijat: Grupa privrzenika sa B92 bloga i oni koji placaju

Ocekuje se da se stan na Novom Beogradu gde se Ceda rodio sada bude Stan Cveca.

U eksponate u staklenoj blindiranoj vitrini na cipci izmedju ostalog da bude bedz: “Cedo, ozeni me!”

Jedna prazna vitrina da bude namenja svim onim delima koje je dramaturg Ceda mogao napisati ali nije zbog izuzetnog politickog anagazmana.

Nikako ne izloziti dnevnik ocene iz osnovne i srednje skole gde je (Ceda bio prosecan djak) i indeks sa Ekonomskog fakulteta (koji nije uspeo da zavrsi – izvor za ovo je Vreme).
milos g. milos g. 16:48 04.11.2007

Re: Ko iz vremena Tite

CEDA- PARTIJA – PLACENICI - AKCIJA

kao sto rece autorka priloga studija b o cuvarima vatre
"ova grupa ljudi neshvatljiva je i vlasti i opoziciji...verovatno jer
dokazuju da je upornost vrlina",akcenat na neshvatljiva i upornost i vrlina.
Zabavno je gledati,slusati i citati kako se ljudi trude da dokazu i pokazu
prezir prema C.Jovanovicu....


doktorka doktorka 16:59 04.11.2007

Re: Ko iz vremena Tite

Tarkovski
CEDA- PARTIJA – PLACENICI - AKCIJAOsmoclano Predsednistvo s rotiratjucim predsednikom sa jednogodisnjim mandatom zastite Cedinog lika i dela: Milenkovic, Kusovac, Miletic, Queeria, Krajsic, Kovacevic(pokrajine: Srbljenovic i Milic) Sekretarijat: Grupa privrzenika sa B92 bloga i oni koji placaju Ocekuje se da se stan na Novom Beogradu gde se Ceda rodio sada bude Stan Cveca.U eksponate u staklenoj blindiranoj vitrini na cipci izmedju ostalog da bude bedz: “Cedo, ozeni me!”Jedna prazna vitrina da bude namenja svim onim delima koje je dramaturg Ceda mogao napisati ali nije zbog izuzetnog politickog anagazmana.Nikako ne izloziti dnevnik ocene iz osnovne i srednje skole gde je (Ceda bio prosecan djak) i indeks sa Ekonomskog fakulteta (koji nije uspeo da zavrsi – izvor za ovo je Vreme).



Tarkovski, LDP nije samo Ceda. Tamo su i Vesna , Prokic , Samardzic , Korac i da ne nabrajam. Ako mozete i nesto iz njiove biografije, posto vidim da strasno drzite do toga sta je ko zavrsio. Eto, Djindjic je imao sjajnu biografiju , ali ni to nije pomoglo. Zato manite se tih prica, jer su nerelevantne, bar kad je u pitanju izbor predsednika u Srbiji.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:15 04.11.2007

Različitost

Upornost, fanatičnost, struktura i metode koje koriste oni
koji ga napadaju zapravo su najbolja Čedina odbrana!
Ono što vi zovete zaštitom lika i dela zapravo jeste zaštita
elementarnog ljudskog prava na (političku) različitost
- zar je to u ovoj zemlji toliko teško shvatiti!?
AlexDunja AlexDunja 17:22 04.11.2007

Re: Različitost

Nebojša Milenković
Upornost, fanatičnost, struktura i metode koje koriste oni
koji ga napadaju zapravo su najbolja Čedina odbrana!
Ono što vi zovete zaštitom lika i dela zapravo jeste zaštita
elementarnog ljudskog prava na (političku) različitost
- zar je to u ovoj zemlji toliko teško shvatiti!?

aha!
kad mu pogledas neprijatelje,
dodje ti da mu budes prijatelj.
al' nevezano. uopste ne mora da ti se svidja:)))
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:30 04.11.2007

Značaj ulaska LDP koalicije u Parlament!

Suština liberalizma jeste, prevashodno, u izmenjenom odnosu pojedinca prema društvu (i obratno). U zemlji gde su kolektivizam, mitovi, nacija, država, teritorija,... termini koji uvek izazivaju povišenu tenziju ─ u XXI veku istinska liberalno-demokratska emancipacija je, zapravo, uslov emancipacije, dekontaminacije i demokratizacije ovog društva.

Moramo težiti tome da stvorimo zemlju u kojoj će pojedinci, građanke i građani biti tretirani kao poštovani članovi društva – a ne kao njegovi podrazumevajući podanici.
Politika LDP personifikuje upravo takav individualizam. Možda to u ovom momentu nije dovoljno vidljivo i jasno – ipak, ulazak LDP u parlament jeste jedna od bitnih stranica novijeg iskustva parlamentarne demokratije kod nas. Uostalom – zamislite samo na kakvo bi mrtvo (interesno) more ličila Skupština Srbije danas da u njoj, kojim slučajem, nema disonantnih tonova dolazećih iz LDP koalicije...
alselone alselone 17:39 04.11.2007

Re: Različitost

A kad mu pogledas prijatelje?

Moze da se nabroji mnogo njegovih prijatelja (sa nekima se vise ne druzi jer su dva metra ispod) koje kad pogledam ne zelim da mu budem prijetelj, da ga poznajem, da glasam za njega, da postujem njegove ideje, da postujem njega itd.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:41 04.11.2007

Totalitarizam i alternativa!

Društvo u kojem ljude ubijaju (Z.Đinđić) ili pak satanizuju (Č.Jovanović) zbog njihovih političkih ubeđenja ne može da bude srećno i normalno društvo. Upravo zbog toga pravo Čedomira Jovanovića na različit stav od većine koja danas vlada Srbijom jeste pravo ovog društva na alternativu. Na drugačiji put kojim bi moga da krene.
Ostaviti društvo bez alternative znači osuditi ga na neku vrstu totalitarizma.
Tako je bilo uvek.
Tako je i sad.
AlexDunja AlexDunja 18:22 04.11.2007

Re: Različitost

alselone
A kad mu pogledas prijatelje?

Moze da se nabroji mnogo njegovih prijatelja (sa nekima se vise ne druzi jer su dva metra ispod)

spuki. brrr.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:44 04.11.2007

Re: Različitost

alselone,
baš ti hvala što si nam otvorio dušu
(eto sad smo i to saznali)

a sad lepo idi pa nastavi da čitaš
žuto đubre koje se prodaje na trafici
ali nisu novine...
dezelin dezelin 19:51 04.11.2007

Re: Ko iz vremena Tite

Nikako ne izloziti dnevnik ocene iz osnovne i srednje skole gde je (Ceda bio prosecan djak) i indeks sa Ekonomskog fakulteta (koji nije uspeo da zavrsi – izvor za ovo je Vreme).


Kakvo glupo razmisljanje. I Bil Gejts je batalio fakultet.
doktorka doktorka 19:59 04.11.2007

Re: Ko iz vremena Tite

dezelin
Nikako ne izloziti dnevnik ocene iz osnovne i srednje skole gde je (Ceda bio prosecan djak) i indeks sa Ekonomskog fakulteta (koji nije uspeo da zavrsi – izvor za ovo je Vreme).Kakvo glupo razmisljanje. I Bil Gejts je batalio fakultet.


i Fuller
WIMBLEDON WIMBLEDON 22:01 04.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

Гoспoдинe Милeнкoвићу, Ви упрaвo рeкoстe дa je Зoрaн Ђинђић извршиo сaмoубиствo! („Друштвo у кoм СE ЉУДИ убиjajу). Дa Ви тo знaтe нeштo штo никo други нe знa, или слaбиje „стojитe” сa писмeнoшћу? Нaучитe првo дa сe прaвилнo изрaжaвaтe, пa тeк oндa убeђуjтe људe дa су идeje ЛДП-a jeдинo дoбрe и блaгoтвoрнe пo вaскoлики нaрoд у Србиjи.
dezelin dezelin 22:15 04.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

WIMBLEDON
Гoспoдинe Милeнкoвићу, Ви упрaвo рeкoстe дa je Зoрaн Ђинђић извршиo сaмoубиствo! („Друштвo у кoм СE ЉУДИ убиjajу). Дa Ви тo знaтe нeштo штo никo други нe знa, или слaбиje „стojитe” сa писмeнoшћу? Нaучитe првo дa сe прaвилнo изрaжaвaтe, пa тeк oндa убeђуjтe људe дa су идeje ЛДП-a jeдинo дoбрe и блaгoтвoрнe пo вaскoлики нaрoд у Србиjи.


Ove ostale "ideje" smo iskusili u praksi svih ovih godina. Napravili ste nacisticku drzavu od Srbije.
doktorka doktorka 22:18 04.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

WIMBLEDON
Гoспoдинe Милeнкoвићу, Ви упрaвo рeкoстe дa je Зoрaн Ђинђић извршиo сaмoубиствo! („Друштвo у кoм СE ЉУДИ убиjajу). Дa Ви тo знaтe нeштo штo никo други нe знa, или слaбиje „стojитe” сa писмeнoшћу? Нaучитe првo дa сe прaвилнo изрaжaвaтe, пa тeк oндa убeђуjтe људe дa су идeje ЛДП-a jeдинo дoбрe и блaгoтвoрнe пo вaскoлики нaрoд у Србиjи.


Nije li ravno samoubistvu to sto je bio premijer drzave koja to nicim nije zasluzila , prihvatujuci svesno rizik da bude ustreljen od iste?
A sto se tice pismenosti , SANU , da ne kazem ANUS, je dokaz da i pismenost nije relevantna da bi se stvorila drzava koje se ne bismo stideli.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:15 04.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

Eto, vi valjda najbolje znate šta sam ja rekao!
Posebno imajući u vidu dobronamernost!

p.s.
u svakom slučaju hvala na sugestiji!
n.m.
medjutim medjutim 12:02 05.11.2007

Re: Ko iz vremena Tite

doktorka
dezelin
Nikako ne izloziti dnevnik ocene iz osnovne i srednje skole gde je (Ceda bio prosecan djak) i indeks sa Ekonomskog fakulteta (koji nije uspeo da zavrsi – izvor za ovo je Vreme).Kakvo glupo razmisljanje. I Bil Gejts je batalio fakultet.


i Fuller


I Toma Nikolic. Naravno, kad je on u pitanju, nedostatak obrazovanja se postavlja kao jedan od strasnih problema, dok se za Cedu kaze "Pa sta, to nema veze"

Slazem se da obrazovanje nije jedina bitna stvar, pa Seselj je najmladji doktor nauka, svaka cast, daleko mu lepa kuca i ne ponovio se, ali opet sam pre za nekog ko ima i obrazovanje i radnu knjizicu u kojoj kaze da je radio jos nesto sem politike..
WIMBLEDON WIMBLEDON 14:25 05.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

Цeњeнa дoктoркo,
Мoждa нeкaд писмeнoст и ниje билa нeoпхoднa зa ствaрaњe држaвe oд кoje сe нe би стидeли. Дaнaс, бoгaми, пoтрeбнa нaм je и тo мнoгo! Свaкe врстe, a нaрoчитo oнe кoja сe нaзивa пoлитичкa.

Пoштoвaњe.
dezelin dezelin 00:28 06.11.2007

Re: Ko iz vremena Tite

ali opet sam pre za nekog ko ima i obrazovanje i radnu knjizicu


Vidimo sta su napravili od drzave ti sto imaju radne knjizice i za koga isti glasaju sve ove godine.

poz.
doktorka doktorka 01:13 06.11.2007

Re: Ko iz vremena Tite

Zaista ne razumem o cemu diskutijemo , Cedomir Jovanovic je zavrsio dramaturgiju na Fakultetu dramskih umetnosti 1998. Drugo , Ceda je intelektualac za razliku od Velje Ilica koji je najobicniji primitivac
doktorka doktorka 01:14 06.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

WIMBLEDON
Цeњeнa дoктoркo,Мoждa нeкaд писмeнoст и ниje билa нeoпхoднa зa ствaрaњe држaвe oд кoje сe нe би стидeли. Дaнaс, бoгaми, пoтрeбнa нaм je и тo мнoгo! Свaкe врстe, a нaрoчитo oнe кoja сe нaзивa пoлитичкa.Пoштoвaњe.

Hocete reci da je Ceda neobrazovan i nepismen?
Covek u belom Covek u belom 01:56 06.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

doktorka
Hocete reci da je Ceda neobrazovan i nepismen?
Ma kakvi, pa otkud to. Covek ima mesec dana gimnazije (i to devete), pa jos 4 godine ekonomske skole (trece), pa onda nedelju dana ekonomskog fakulteta, pa jos 8 godina dramaturgije.
Zaista impresivno obrazovanje na kakvom bi mu, siguran sam, i jedan Z.Dj. pozavideo.
irvas irvas 06:17 06.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

covece u belom, pozdravio te velja ljakse.
doktorka doktorka 07:46 06.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

Covek u belom

doktorkaHocete reci da je Ceda neobrazovan i nepismen? Ma kakvi, pa otkud to. Covek ima mesec dana gimnazije (i to devete), pa jos 4 godine ekonomske skole (trece), pa onda nedelju dana ekonomskog fakulteta, pa jos 8 godina dramaturgije. Zaista impresivno obrazovanje na kakvom bi mu, siguran sam, i jedan Z.Dj. pozavideo.

Covek u belom

doktorkaHocete reci da je Ceda neobrazovan i nepismen? Ma kakvi, pa otkud to. Covek ima mesec dana gimnazije (i to devete), pa jos 4 godine ekonomske skole (trece), pa onda nedelju dana ekonomskog fakulteta, pa jos 8 godina dramaturgije. Zaista impresivno obrazovanje na kakvom bi mu, siguran sam, i jedan Z.Dj. pozavideo.


I? Cedomir Jovanovic je bio jedan od lidera studentskog protesta 1996/97 . Po okončanju protesta, sa Čedomirom Antićem i grupom tadašnjih istomišljenika osnovao je Studentski politički klub, koji je podržao bojkot republičkih izbora 1997 . A da li ste i Vi ovako "gubili " vreme, ili ste vredno ucili (radili) posto vam diktatura Slobodana Milosevica nije nimalo smetala ?
Covek u belom Covek u belom 11:58 06.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

doktorka
I? Cedomir Jovanovic je bio jedan od lidera studentskog protesta 1996/97 . Po okončanju protesta, sa Čedomirom Antićem i grupom tadašnjih istomišljenika osnovao je Studentski politički klub, koji je podržao bojkot republičkih izbora 1997 .
Jest vala, prava potvrda obrazovanja i pismenosti.

Nagradno pitanje za vas, koliko je knjiga u zivotu Ceda procitao? A napisao?

A da li ste i Vi ovako "gubili " vreme, ili ste vredno ucili (radili) posto vam diktatura Slobodana Milosevica nije nimalo smetala ?
Ne ja sam vredno nosio gajbice, pa se druzio sa nekim finim momcima iz Zemuna i na kraju kupio dzipa. A koliko vi skole imate, kladim se da niste bili studiozni kao Ceda. Ili mozda jeste?
Covek u belom Covek u belom 12:00 06.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

irvas
covece u belom, pozdravio te velja ljakse.
Ti o velji a mi o obrazovanju cede, radi podsvest a?
doktorka doktorka 16:58 06.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

Covek u belom

doktorkaI? Cedomir Jovanovic je bio jedan od lidera studentskog protesta 1996/97 . Po okončanju protesta, sa Čedomirom Antićem i grupom tadašnjih istomišljenika osnovao je Studentski politički klub, koji je podržao bojkot republičkih izbora 1997 .Jest vala, prava potvrda obrazovanja i pismenosti.Nagradno pitanje za vas, koliko je knjiga u zivotu Ceda procitao? A napisao?
A da li ste i Vi ovako "gubili " vreme, ili ste vredno ucili (radili) posto vam diktatura Slobodana Milosevica nije nimalo smetala ?Ne ja sam vredno nosio gajbice, pa se druzio sa nekim finim momcima iz Zemuna i na kraju kupio dzipa. A koliko vi skole imate, kladim se da niste bili studiozni kao Ceda. Ili mozda jeste?


vidim ,skloni ste da vadite iz konteksta ,a onda da tumacite. no dobro, vi hocete da kazete da je ceda nepismen i neobrazovan jer je napustio ekonomski fakultet i otisao na dramaturgiju ? ja kazem da je ceda zavrsio dramaturgiju.
dezelin dezelin 18:11 06.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

Ma dajte, ova diskusija je potpuno besmislena.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:06 06.11.2007

Re: Totalitarizam i alternativa!

Slažem se - ali zato što odlazi i odvlači sa suštine
te bih i diskutante zamolio da je zaključujemo
to jest da se vratimo temi!
n.m.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:19 04.11.2007

NORMALNOST ILI ZAŠTO ČEDA!

Pošto tekstom ne ide - onima koji imaju problem s temom
umesto odgovora na pitanje ZAŠTO ČEDA
preporučujem da pogledaju donje snimke!

p.s.
izvinjavam se svima što ovo "morate" ponovo da gledate
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:27 04.11.2007

Haški tribunal!

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:30 04.11.2007

ŽIVELA SRBIJA!

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:39 04.11.2007

VREDNOSNI SISTEM!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana