Pitanje

Ninoslav Randjelovic RSS / 06.10.2009. u 20:07

Ako vam se dogodi da budete u gomii ili grupi

koja ismejava, disciplinuje ili kritikuje

nekog, ma koliko da je taj neko glup ili zao,

da li vi i dalje mislite da ste pametni i dobri ? 

 

 

 



Komentari (65)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aleksandarz92 aleksandarz92 20:11 06.10.2009

Da

dok sve ne prodje, onda shvatim da sam glup i zao.
Srećom, nije mi se odavno dogodilo. Izbegavam da budem u gomili.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:48 06.10.2009

Re: Da

dok sve ne prodje, onda shvatim da sam glup i zao.

Da, ali to "kada sve prodje", meni lici na nemoguc uslov shvatanja bilo cega u ovom nasem neprolaznom svetu.
Sopstvene savesti.
aleksandarz92 aleksandarz92 21:05 06.10.2009

Re: Da

Ninoslav Randjelovic
dok sve ne prodje, onda shvatim da sam glup i zao.

Da, ali to "kada sve prodje", meni lici na nemoguc uslov shvatanja bilo cega u ovom nasem neprolaznom svetu.
Sopstvene savesti.

U mom slučaju "kada sve prodje" je onda kad nisam više u gomili. Tada me "grize savest".
cult cult 20:17 06.10.2009

bitter

taste
margos margos 20:51 06.10.2009

Re: bitter

cult
taste

Saglasiću se sa tobom, pa šta bude...
Gorko. :(
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:53 06.10.2009

Re: bitter

Saglasiću se sa tobom, pa šta bude...
Gorko. :(

I ja, pa kako god da nam je.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:18 06.10.2009

не смем ништа да кажем,

јер се неко може сложити са мном и онда будем гомила.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:29 06.10.2009

Re: не смем ништа да кажем,

јер се неко може сложити са мном и онда будем гомила.

Da, to je kad su drva ili ugalj u pitanju. Ili tako nesto sto se slaze jedno na drugo ili jedno uz drugo.
Ali, ljudi, marco ? kako ti ovo zvuci - Slozna gomila (slozna grupa ljudi) isprebijala jednu budalu.... Ili ismejavala jednog glupog pojedinca. Od ujutru pa do sledeceg jutra. Ili uterivala budizam samarima ?
Takva neka situacija, znas ?
builderka builderka 21:07 06.10.2009

Re: не смем ништа да кажем,

не смем ништа да кажем,
јер се неко може сложити са мном и онда будем гомила.

ja kliknula preporuku
izvini, izvini
:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:12 06.10.2009

Re: не смем ништа да кажем,

е сад си настрадао, нинославе, већ нас је двоје.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:37 06.10.2009

Re: не смем ништа да кажем,

е сад си настрадао, нинославе, већ нас је двоје.

Nastradao sam odavno, brate.... Jer, mene moze i pola coveka da skenja, a kamoli dvoje ili ne znam, troje, cetvoro..petoro...
gorstak92 gorstak92 20:19 06.10.2009

Možete li da ponovite pitanje?

Ja se nisam spremio za danas.
Mogu li sutra da odgovaram?

Gde si druže AleksandreZ, opet

Edit: Izvini druže Marco, dok sam kucao komentar ti si već okačio svoj i ispade da se grupišemo
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:31 06.10.2009

Re: Možete li da ponovite pitanje?

Ja se nisam spremio za danas.
Mogu li sutra da odgovaram?

Vazi.

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:54 06.10.2009

tit for tat

Izvini druže Marco, dok sam kucao komentar ti si već okačio svoj i ispade da se grupišemo

ма коме ти мајку италијанску, мамлазе један?

(извини друже Горштак, морам да заварам траг, да не испадне да се групишемо)
gorstak92 gorstak92 12:53 07.10.2009

Re: Možete li da ponovite pitanje?

Ninoslav Randjelovic
Ja se nisam spremio za danas.
Mogu li sutra da odgovaram?

Vazi.


Celu noć sam razmišljao i konačno sam shvatio.
Pa ja sam:

I nisam više srećan
gorstak92 gorstak92 13:25 07.10.2009

Re: tit for tat

marco_de.manccini
Izvini druže Marco, dok sam kucao komentar ti si već okačio svoj i ispade da se grupišemo

ма коме ти мајку италијанску, мамлазе један?

(извини друже Горштак, морам да заварам траг, да не испадне да се групишемо)

Sačekaj samo da uzmem nunčake. Žabaru!


Edit: Ko nam to lupa preporuke na naš fight?
Jel to, drugovi i drugarice, dobar bloger? Taj što lupa!
Lupiti preporuku ili macolu?
adam weisphaut adam weisphaut 20:20 06.10.2009

Pitanje

ili ispovest?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:34 06.10.2009

Re: Pitanje

ili ispovest?

Pa pise sta je, zar ne ?
mirelarado mirelarado 20:28 06.10.2009

Не,

зато што уопште не мислим да сам паметна и добра. А глупост и злоћу исмевам и критикујем без обзира на друге, само зато што мислим да су то опасне појаве.
cult cult 20:36 06.10.2009

Re: Не,

ma, naravno.
nego kad se sve to zgusne, ne mozes da ne primetis...
i onda tako nesto
gorko.
dragoljub92 dragoljub92 20:45 06.10.2009

Re: Не,

uvek me malo ,uvek vas više.
nema šanse da napadnem nekog zato što to drugi rade ,mogu samo ako ja imam svoje mišljenje koje se podudara sa drugim,ali to mi se tolko retko dešava da je zanemarljivo.
niccolo niccolo 21:06 06.10.2009

Re: Не,

mirelarado
зато што уопште не мислим да сам паметна и добра. А глупост и злоћу исмевам и критикујем без обзира на друге, само зато што мислим да су то опасне појаве.

Ovo što je Mirela rekla...
Blade Runner Blade Runner 22:51 06.10.2009

Re: Не,

Ovo što je Mirela rekla...

Isto, isto
shumska shumska 02:43 07.10.2009

Re: Не,

зато што уопште не мислим да сам паметна и добра. А глупост и злоћу исмевам и критикујем без обзира на друге, само зато што мислим да су то опасне појаве.

zeks92 zeks92 20:58 06.10.2009

Cinizam ...

... je osnovni intelektualni stav, tu oko nas, u Srbiji.

Cinik uvek misli da je pametan.

A dobro i zlo, raspodeljuje po nekom svom arshinu, prema potrebi il' u nuzhdi : i ovako i onako, kako kome i kako kad ...

Cinik je lojalan ... sve ismeva, ali moc kojoj sluzhi, za koju se zalazhe - poshtuje, sa strahom : savije nos, cuti, trpi ... i reklamira ... a da niko, nikad ne zna shta stvarno misli!

Pitanje
Ako vam se dogodi da budete u gomii ili grupi

koja ismejava, disciplinuje ili kritikuje

nekog, ma koliko da je taj neko glup ili zao,

da li vi i dalje mislite da ste pametni i dobri ?


Pravo pitanje. Pitao sam sam sebe.



gorstak92 gorstak92 12:58 07.10.2009

Re: Cinizam ...

drug Zeks
... je osnovni intelektualni stav, tu oko nas, u Srbiji.

Cinik uvek misli da je pametan.

Ironično
postalo je obično
ta parodija
iluzija koja prija...

Disciplin a Kitschme
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:20 06.10.2009

*****

Iz jednog mog teksta. Nije direktan odgovor na pitanje, ali ima veze čini mi se...

Toni Džad, (Tony Judt, istoričar, profesor evropskih sudija na New York University) je rekao nešto, meni zanimiljivo na tu temu: Pre šestdeset godina veoma blizu ovog prostora Artur Kestler (Arthur Koestler) je držao predavanje o, tada relativno novom fenomenu, eskalaciji hladnog rata i pojavi sovjetskog bloka. Govorio je veoma oštro i ostrašćeno o svemu što je pogrešno u tome, šta je pogrešno u komunizmu i zašto treba podržati hladni rat, ovo dolazi od eks komuniste.

Bio je optužen, tada na tom predavanju da pomaže i "ugošćava" ono što se još nije zvalo makartizam odnosno ono što će se uskoro zvati makartizmom. 'Vi govorite stvari koje su na ivici makartizma', niksonizam se to tada zvalo, 'ne bi trebalo da govorite takve stvari, to pomaže njima'. Njegov odgovor je bio veoma jednostavan: "Nema zaštite od toga da idioti i zatucani dele vaše poglede iz njihovih sopstvenih razloga. To ne znači da vi možete biti uprljani njihovim pogledima. Vi imate svoje poglede i njih treba ocenjivati po njihovoj suštini."
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:04 06.10.2009

Re: *****

Nije direktan odgovor na pitanje, ali ima veze čini mi se...

Vidi ovo - nije moja dilema oko toga da li se ljudi slazu ili ne ili to da li i kako delimo poglede na stvari, ljude, koncepte ili dogajaje. Moja dilema je da li se ucesnici kolektivnog ismejavanja necije gluposti ili zloce osecaju kao dobri i pametni ljudi. Samo to. Bilo sta da je kontekst - putnicki autobus, pijaca, blog.....
Bojan Budimac Bojan Budimac 22:42 06.10.2009

Re: *****

Ninoslav Randjelovic
Nije direktan odgovor na pitanje, ali ima veze čini mi se...

Vidi ovo - nije moja dilema oko toga da li se ljudi slazu ili ne ili to da li i kako delimo poglede na stvari, ljude, koncepte ili dogajaje. Moja dilema je da li se ucesnici kolektivnog ismejavanja necije gluposti ili zloce osecaju kao dobri i pametni ljudi. Samo to. Bilo sta da je kontekst - putnicki autobus, pijaca, blog.....

Ma kapirao.
Ne znam, pretpostavljam da se osećaju dobro, jer u suprotnom psihologija čopora ili krda ne bi mogla tako lako da se uspostavi. Da li se osećaju kao pametni unutar kolektiva/čopora/krda ne znam. Takođe ne znam da li je moguće odvojiti to eventualno osećanje od onoga što je cilj kolektiva, jer ako je on (govorim uslovno) "pozitivan" možda im pripadnost daje taj osećaj. Ne znam...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 01:38 07.10.2009

Re: *****

Takođe ne znam da li je moguće odvojiti to eventualno osećanje od onoga što je cilj kolektiva, jer ako je on (govorim uslovno) "pozitivan" možda im pripadnost daje taj osećaj. Ne znam...

Da, mozda je tako. Ipak, kad 15-20 ljudi krenu da razbucavaju neku budalu i posle jedni drugima cestitaju na pameti i vrcavosti duha koju su pokazali u tom obracunu, meni se cilj tog kolektiva cini jasan. Izivljavanje nad budalom. Opet, kad, recimo istih tih 15-20 ljudi krene da peva pesmice o tolerancji, cvecu i budizmu, onda vise ne znam sta je cilj tog kolektiva, ali verujem da je bolje zbrisati od njih.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:51 07.10.2009

И потопише се у мору...

Ninoslav Randjelovic
Takođe ne znam da li je moguće odvojiti to eventualno osećanje od onoga što je cilj kolektiva, jer ako je on (govorim uslovno) "pozitivan" možda im pripadnost daje taj osećaj. Ne znam...

Da, mozda je tako. Ipak, kad 15-20 ljudi krenu da razbucavaju neku budalu i posle jedni drugima cestitaju na pameti i vrcavosti duha koju su pokazali u tom obracunu, meni se cilj tog kolektiva cini jasan. Izivljavanje nad budalom. Opet, kad, recimo istih tih 15-20 ljudi krene da peva pesmice o tolerancji, cvecu i budizmu, onda vise ne znam sta je cilj tog kolektiva, ali verujem da je bolje zbrisati od njih.

Јер му говораше: изиђи, душе нечисти, из човјека.
И питаше га: како ти је име? И одговори му: легеон ми је име; јер нас је много.
И молише га много да их не шаље из оне околине.
А ондје по бријегу пасијаше велики крд свиња.
И молише га сви ђаволи говорећи: пошљи нас у свиње да у њих уђемо.
И допусти им Исус одмах. И изишавши духови нечисти уђоше у свиње; и навали крд с бријега у море; а бијаше их око двије хиљаде: и потопише се у мору.

Јеванђеље по Марку, 5:8-13
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 02:56 07.10.2009

Re: И потопише се у мору...

и навали крд с бријега у море; а бијаше их око двије хиљаде: и потопише се у мору.

"Veliki je psiholog svinja !" - rece jednom otac Kasijan (ziveo je u donjoj isposnici kod manastira Studenice).
filantrop filantrop 04:40 07.10.2009

Re: *****

kad 15-20 ljudi krenu da razbucavaju neku budalu i posle jedni drugima cestitaju na pameti i vrcavosti duha koju su pokazali u tom obracunu, meni se cilj tog kolektiva cini jasan. Izivljavanje nad budalom. Opet, kad, recimo istih tih 15-20 ljudi krene da peva pesmice o tolerancji, cvecu i budizmu, onda vise ne znam sta je cilj tog kolektiva, ali verujem da je bolje zbrisati od njih.


Pa jest.
Cudna je potreba ljudi da se poseru po onome ko je vec u govnima do guse, umesto da jednostavno zapuse nos i produze dalje. Valjda vole da se valjaju, sta znam...
Jos cudnije je sa kakvih se sve strana udruze radi zlocinackog delovanja. Pomislio bi covek da razlicitih strana zapravo ni nema..
A i taj copor i to...sve je to nekako kukavno.

:))))
A ko bi rekao da cu se ja ikada sloziti sa tobom i jos da ti prilepim preporuke. Eto, i mi se udruzismo :)) sa razlicitih strana

Ah, da, mislim da su pamet i dobrota relativne kategorije bas kao i glupoca i zlobnost.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 05:31 07.10.2009

Re: *****

A ko bi rekao da cu se ja ikada sloziti sa tobom i jos da ti prilepim preporuke.

Hm, pa meni to nije bas tako cudno ? Sijaset tvojih komentara sam citao kao misli koje razumem i koje mi nisu strane.
Ah, da, mislim da su pamet i dobrota relativne kategorije bas kao i glupoca i zlobnost.

Sigurno je tako. Ali, kad ugledas gomilu koja lema nekog, ili koja se slozno gadi nad tim nekim "govnima" samozaljubljeno zabijajuci nos u ista, e onda to sto je relativna kategorija, postane apsolutno konkretna stvarnost.

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 06:13 07.10.2009

Re: *****

Cudna je potreba ljudi da se poseru po onome ko je vec u govnima do guse, umesto da jednostavno zapuse nos i produze dalje.


Neverovatno ! Bas sad citam jedan izvestaj iz parka:

"Sunce je sijalo, gospoda i dame su setali parkom. Na sred staze koja vodi ka jezercetu lezalo je jedno ogromno govno. Zaprepascena gospoda i dame krenuse ka njemu, zagledajuci ga sa svih strana. S obzirom da su se odmah i zdusno slozili oko toga da je to govno ruzno, krenuse polako (pa onda sve brze) da raspredaju na koje je sve nacine to govno uopste moglo da se nadje tu gde je lezalo. Neke su se dame skoro onesvestile nad citavim tim incidentom i sigurno bi neka od njih pala pravo na govno da ne bese gospode koja pritrcase u pomoc. Oni malo dalje od govneta koji se, zbog sveopste guzve, nikako nisu mogli probiti do njega, pocese besno (i glasno) da komentarisu kako je osnovni red da i oni bace pogled na govno, kad su vec tu, u parku. Cak I kad je pocelo vec da se smrkava, gospoda i dame su jos uveliko ostali zaneti ovim govnetom na stazici u parku."


filantrop filantrop 06:18 07.10.2009

Re: *****

Hm, pa meni to nije bas tako cudno ? Sijaset tvojih komentara sam citao kao misli koje razumem i koje mi nisu strane.


E pa onda izvini,
istina, ne secam se da smo razgovarali, ja sam od skora aktivno na blogi.

to sto je relativna kategorija, postane apsolutno konkretna stvarnost.


pa se iznenadis kako je ruzna..
malo si ovim blogom popravio onaj gorak ukus koji je neko pominjao gore.
Pa hvala.
filantrop filantrop 06:20 07.10.2009

Re: *****

Neverovatno !


:)))
dal' da se smejes ili places
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 06:25 07.10.2009

Re: *****

dal' da se smejes ili places

Bogami, ja sam se sad smejao do suza.


margos margos 09:59 07.10.2009

Re: *****

Neverovatno ! Bas sad citam jedan izvestaj iz parka:

Izveštaj iz parka je, takođe, stvarnost.
I sve da se nađe neka hitna služba za uklanjanje govneta sa stazice - opet bi gospoda onemogućavala službi da obavi posao, i naravno, oformila bi radnu grupu za utvrđivanje ustavnosti i ispravnosti uklanjanja istog sa staze.

Znam i zašto - više ni za govno nismo ujednačenog mišljenja da je to zaista govno.
A drugo, što nam je bliže i prirodnije - zahteva širu društvenu raspravu.
........

Evo jednog lepog teksta Oblak ljudskosti.
antioksidant antioksidant 21:26 06.10.2009

gomila ne valja

mirelarado mirelarado 21:32 06.10.2009

Re: gomila ne valja

antioksidant
klik na link


Алан Форд форевр! :)))))
miloradkakmar miloradkakmar 23:42 06.10.2009

Glupost

se brzo širi, a dobrota se skriva.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:45 06.10.2009

Перспектива

Из моје перспективе, ја сам увек гомила.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 01:21 07.10.2009

Re: Перспектива

Из моје перспективе, ја сам увек гомила.

Hm, barem znate cija je to perspektiva.
natasavb natasavb 12:27 07.10.2009

...

pa nema tu bas mnogo da se misli. oni kojima posle toga sto rece cult ostane gorak ukus , retko zele da ponovo osete tu gorcinu.
ovi drugi koji ga ne osete , ako uopse misle o tome , verovatno misle da su i dobri i pametni, inace zasto bi stalno to ponavljali.
ecce-florian ecce-florian 23:01 07.10.2009

odgovor

psss

samo da znaš

ja nisam s njima

nemoj da brineš
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:26 07.10.2009

Ја сам гомила

Сваки пут када сам отворио текст Милице Томић запитао сам се шта је она: можда само konceptualni umetnik kome su potrebne donacije?

Презирао сам многе њене формулације. Рекла је, једном приликом, како из историје нико није ништа научио. Из Koje istorije? Konceptualne?, требало је неко да пита.

Њени често увредљиви коментари, када би јој неко указао да лупета, стално су ме подсећали на њену испразност и на испразност њене уметности. Или није могла или није хтела да их разуме или оно што сам показао nije било dovoljno konceptualno за њен мозак?

Било ми је лакше када бих разумео да нисам једини који тако о њој и њеним наступима мисли. И важно ми је што су тада малобројни били уз мене, а неки и изнад мене, на мердевинама. Тад сам био сам. Данас знам да нисам сам.

Ја сам гомила.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:44 07.10.2009

Re: Ја сам гомила

Otkud ti bas ona sad pade na pamet ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:48 07.10.2009

Re: Ја сам гомила

Ninoslav Randjelovic
Otkud ti bas ona sad pade na pamet ?

Моје добро срце, Нинославе.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:06 08.10.2009

Re: Ја сам гомила

Моје добро срце, Нинославе.

Vazi.
Nego, kad vec dade tu evidenciju sa njenih ranijih blogova, da te pitam nesto - jel' si ti shvatio o cemu je ovaj moj blog, tj., pitanje. Meni se cini da nisi.

Vidis, nisam mislio na tu blogerki ili na njenu glupost i bezobrazluk za koje mislim da su ocigledni. Moje pitanje (tema ovog bloga) je da li bilo koju gomilu, grupu ljudi koja bilo koga koga proganja, cine ljudi koji se osecaju pametni i dobri.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:27 08.10.2009

Re: Ја сам гомила

Ninoslav Randjelovic
Моје добро срце, Нинославе.

Vazi.
...
Moje pitanje (tema ovog bloga) je da li bilo koju gomilu, grupu ljudi koja bilo koga koga proganja, cine ljudi koji se osecaju pametni i dobri.

Утврдили смо да имам добро срце.
То је довољно одговора за вечерас.
ecce-florian ecce-florian 00:40 08.10.2009

Re: jastvo nije dobro po sebi

Vidis, nisam mislio na tu blogerki ili na njenu glupost i bezobrazluk za koje mislim da su ocigledni.

Mislio si , ali sada si i saopštio. Na taj način si se voljno ili nevoljno pridružio grupi istomišljenika.
Insistiranje na samosvojnosti iako se sudovi o nečem poklapaju sa drugima je legitimno. Ali zašto druge istomišljenike nazivati gomilom, to baš nije najjasnije.
da li bilo koju gomilu, grupu ljudi koja bilo koga koga proganja, cine ljudi koji se osecaju pametni i dobri.

Hoćemo jezički ili
gomilu, grupu ljudi koja bilo koga proganja

ko , koga gde i na koji način proganja.
1.Autorski tekst i reakcije na istom mestu
2.Blogovi kao posledica navedenog teksta na kojim se raspravlja o pojedinim aspektima istog, na različite načine, sva sreća..
Šta nije legitimno ( dozvoljeno, moralno, preporučljivo)
Kritikovati agresivan istup autorke osnovnog teksta?
i
Sad integralno, da ne bude
Moje pitanje (tema ovog bloga) je da li bilo koju gomilu, grupu ljudi koja bilo koga koga proganja, cine ljudi koji se osecaju pametni i dobri.

"Gomila" je izraz koji se razlikuje od "grupe ljudi"
Da li se nevidljivi subjekt u tvom pitanju zvani "bilo koga koga" oseća pametnim i dobrim za razliku od grupe-gomile.

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:53 08.10.2009

Re: jastvo nije dobro po sebi

Insistiranje na samosvojnosti iako se sudovi o nečem poklapaju sa drugima je legitimno. Ali zašto druge istomišljenike nazivati gomilom, to baš nije najjasnije.

Ovo te nista ne razumem.

ko , koga gde i na koji način proganja.

Razni ljudi, razne ljude na raznim mestima.

Da li se nevidljivi subjekt u tvom pitanju zvani "bilo koga koga" oseća pametnim i dobrim za razliku od grupe-gomile.

Mislis onaj "neko" koga proganjaju ? Pojma nemam, ali takvi se ovde nisu javili da to kazu.
Cek bre, mozda ti znas ?
margos margos 01:14 08.10.2009

Re: jastvo nije dobro po sebi

E, a u pravu je Cvetko - grupa i gomila nisu isto. Ili kako se često na blogu nazove 'ekipa', a misli se pežorativno na gomilu. Čak i kad broji jednog čoveka sa komentarom koji dobije vipe preporuka.

Mnogo puta se desilo da neko nešto napiše užasno provokativno (glupo, bezobrazno, ali i smešno ili simpatično) i za par minuta spontano, veći broj blogera odreaguje komentarom. Uglavnom, svi koji odreaguju - nastave priču, pa to ume da izgleda kao 'gomila' iako je po mom sudu - spontana i pojedinačna reakcija.

Šta se posle desi - daleko je zanimljivije.:)
Ko se povuče... ko se tada uključi... ko tera do kraja... i da, od svega najzanimljivije je: na koji način i kojim rečima.

Npr neko je i tebe tamo, ničim izazvan, 'prozvao'. Sve u cilju dokazivanja pameti.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 01:15 08.10.2009

Re: jastvo nije dobro po sebi

Sve u cilju dokazivanja pameti.

Pa, kad postoji pametna publika...
margos margos 01:24 08.10.2009

Re: jastvo nije dobro po sebi

Pa jes, i to što kažeš. Evo, na primer ja....
gorstak92 gorstak92 11:24 08.10.2009

Re: jastvo nije dobro po sebi

drug Florian
"Gomila" je izraz koji se razlikuje od "grupe ljudi"

Ja samo da pitam da li, kad se kaže grupa, se misli na onu situaciju kad Mujo upali svetlo i rezignirano kaže: Hajde da se organizujemo. Ovako više ne ide.
A kad se kaže gomila da li smo to mi?
gorstak92 gorstak92 09:39 09.10.2009

Neću više da se igram!

Ovo je već drugi put da moj komentar kod druga Ninoslava ostane poslednji da visi.
Nije u redu!
Zašto? O Zašto?!?
natasavb natasavb 09:45 09.10.2009

Re: Neću više da se igram!

ostavljas ljude bez teksta.
malo li je ?! :)
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:24 09.10.2009

Re: Neću više da se igram!

Ovo je već drugi put da moj komentar kod druga Ninoslava ostane poslednji da visi.

Kako, bre, da visi, drugarski brate ?!?
Meni je izgledalo da se tvoj komentar, pitanje koje pitas - "gomila ili grupa", bas lepo smestilo na kraj ovog posta.
gorstak92 gorstak92 18:13 09.10.2009

Re: Neću više da se igram!

Drug Brat i Grospodin Ninoslav
Kako, bre, da visi, drugarski brate ?!?

Ne, ne...
Svi dobro znamo šta je to Prokletstvo Poslednjeg Komentara (PPK). Na Google ima 2.880.000 stranica za ppk.
Dakle, za one koje mrzi da googlaju: ppk je ona fora kad uđeš u kavanu, pozdraviš sve sa dobro veče, a ono muk.
Odjednom svi prestali da pričaju i pogleda uprtog u tebe. Gomila njih (to da se vratim na temu Posta).

I onda počneš da sumnjaš u sebe kao blogera, kao čoveka i kao cvet.
Da li si se okupao?
Je li danas ponedeljak?
A odgovora nema...

Eto, i ovaj komentar će, vrlo verovatno, ostati poslednji. Ili neće?

Šta sam ono hteo?
Da!
Šta smo zaključili: grupa, gomila, pametni ili glupi?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:51 09.10.2009

Re: Neću više da se igram!

Šta smo zaključili: grupa, gomila, pametni ili glupi?

Pa, evo, ja sam zakljucio da nije bas bio glupo sto sam na blogu pitao ovo pitanje, jer je dosla grupa ljudi i pametno komentarisala probleme gomile.
gorstak92 gorstak92 18:59 09.10.2009

Re: Neću više da se igram!

Ninoslav Randjelovic
Šta smo zaključili: grupa, gomila, pametni ili glupi?

Pa, evo, ja sam zakljucio da nije bas bio glupo sto sam na blogu pitao ovo pitanje, jer je dosla grupa ljudi i pametno komentarisala probleme gomile.

Ha!
Šta radi drugarska kritika
Odmah se replicira i pazi se na moju krhku blogersku ličnost!
Hvala drugarski brate, ali se to ne važi:)))

Mora neko drugi da da pametan komentar.
U stvari, zbog teme Posta, mora grupa njih da da pametan komentar.
A može i glup. Samo je bitno da je grupa.
natasavb natasavb 19:12 09.10.2009

Re: Neću više da se igram!

Mora neko drugi da da pametan komentar.
U stvari, zbog teme Posta, mora grupa njih da da pametan komentar.
A može i glup. Samo je bitno da je grupa.

znaci zato se onaj moj ne racuna ?
gorstak92 gorstak92 19:20 09.10.2009

Re: Neću više da se igram!

znaci zato se onaj moj ne racuna ?

Pa mora grupa!
Koliko vas to ima i kako se nazivate?

P.S. Nemoj sad i ti da se ljutiš.
P.P.S. Ne vredi ti da tražiš logički smisao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana