Društvo| Satira

Uspeh do uspeha, pogača

sentinel26 RSS / 09.10.2009. u 10:35

Severni uspeh

U Severnoj Srbiji , tj. bivšoj Vojvodini, obeležili su 7. oktobar , dan kada je prije dve godine održan Antifašistički skup u Novom Sadu.

Tim povodom, predsednik LSV, gospodin Nenad Čanak, otvorio je izložbu pod nazivom “Neće proći”.

Nešto više o tome u listu “Danas” u članku “Uradjen posao države”.

Izgleda da se neki tamo u Severnoj Srbiji ne slažu sa Čankom, jer imaju “drugačije mišljenje” pa su na starom putu Zrenjanin - N.Sad  ukrali Spomenik žrtvama racije težak više od jedne tone.

Svedoka kažu nema, piše takodje list “Danas”.

Centralno - Prestonički uspeh :

Gradonačelnik Beograda, gospodin Dragan Djilas je posvedočio da će Sovjestski vojnici  ponovo dobiti svoje ulice, ali ne one stare (Resavska, Mekenzijeva, Južni bulevar ) nego potpuno nove.I z v o r :

Jugozapadni uspesi :

Vojna vežba pod šifrovanim nazivom “Odlučan odgovor” održana je na poligonu na Pešteru kod Sjenice.

Predsednik Tadić čestitao ministrima Šutanovcu i Dačiću.

Ili novinari nijesu hteli da napišu ili on nije kazao kome je taj “odgovor” upućen.

Do sada su jezički stručnjaci govorili da odgovor može da bude jasan ili nejasan, iskren ili neiskren, autentičan ili lažan, ali za kovanicu “odlučan odgovor” su djacima davali slabe ocene. Nešto se promenilo.. Panta rei …

0408f_ocp_w380_h300.jpg

“Danas” – 08.09.2009.

I z v o r

Drugi “Jugozapadni uspeh” je postignut u Novom Pazaru gdje je donešena odluka da se do 31.novembra 2009. uredi Gradski trg..

“Sredstva za sređivanje tog prostora obezbeđena su iz kreditnih i donatorskih izvora. Gradski parlament pre dva meseca doneo je odluku da se za te poslove grad kreditno zaduži tri miliona dinara.”

Detaljnije u vesti koju je spremilo dopisništvo lista “Danas” iz Novog Pazara. Sređivanje gradskog trga

Datum nisam ja izmislio, on je prepisan iz originala.

Jugoistočni uspeh :

Gradonačelnik Niša Miloš Simonović potvrdio vest da će Vojska Srbije vratiti Nišu 170 hektara aerodromskog zemljišta na medjunarodnom aerodromu “Konstantin Veliki”... I z v o r :

 

Južno - južni (veselo - tužni ) uspeh :

Iz grada Zvečana je stigla vest o najnovijoj izjavi ruskog ambasadora, njegove ekselencije, gospodina Aleksandra Konuzina.

"21. veku niko nema prava da Srbiji nameće odluke i rešenja suprotne volji srpskih vlasti i države".

"čvrsto podržava stav Vlade Srbije, što znači da ne podržava učešće Srba na izborima".
"Izbori se sprovode u takozvanom nezavisnom Kosovu i na osnovu takozvanog ustava Kosova".

I z v o r :

Za one koji ne znaju ništa o gradu Zvečanu, to je ono mesto za kojim je patio Zelenko Damjana Jugovića jer je bio žedan vode sa Zvečana.

 

Jedan Budući  (Jugozapadni - izmišljeni) uspeh : 

(Vest za 10.Oktobar 2009. ili možda za 09. Januar 2010. )

Vojska Srbije je donela odluku da zemljište i zapuštenu pistu vojnog aerodrome Dubinje kod Sjenice vrati gradu Sjenici, jer vojsci ne treba, rukovodeći se saznanjem da je to zemljište prije predaje vojsci pripadalo gradjanima Sjenice i da je ova današnja kao i ona ondašnja vojna sila - vojska svih gradjana Srbije.

 12207144474abe62fc756c2629835317_extreme.jpg

 

Čuvam ovce pokraj stare piste

Pokraj stare piste

Bolje da je ni gradili niste

Ni gradili niste

Čuvam ovce rukom češljam vunu

Rukom češljam vunu

Našem dragom ministru za gunju

Ministru za gunju.

Čuvam ovce i čarape vezem

I  čarape vezem

U Bijograd sira da dovezem

Sira da dovezem.

 

 

 



Komentari (46)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sentinel26 sentinel26 10:36 09.10.2009

SamoPosipanje Pepelom (SPP )

..........Stalno mi zamjeraju kako ja u tekstovima na blogu samo kritikujem vlast.
Ovaj post je dokaz da sam se posuo pepelom i da sam rešio da sve više pišem o uspesima i da dijelim pohvale u duhu novog zakona ( u proceduri je ) o odlikovanjima..

Ala će predsednik da se nadijeli a dugo nije to niko činio jer nije valjao onaj prethodni zakon.
sentinel26 sentinel26 12:51 10.10.2009

Re: SamoPosipanje Pepelom (SPP )

Centralno - prestonički uspesi :

"Konuzin i Krkobabić u radnoj inspekciji"

Prema pisanju lista "Danas"
Uoči posete predsednika Ruske Federacije Dmitrija Medvedeva Srbiji, beogradske komunalne službe izvode radove na restauraciji spomen-groblja Oslobodilaca Beograda, koje su juče obišli zamenik gradonačelnika Milan Krkobabić i ruski ambasador Aleksandar Konuzin.
Prema rečima Krkobabića, reč je „o nekoj vrsti radne inspekcije“.


Tom prilikom će predsednici dve države položiti vence na grobove poginulih, srešće se s veteranima i jako je dobro što se sada izvode radovi na restauraciji ovog kompleksa“, rekao je Konuzin.



Konuzin i Krkobabić mladji u “radnoj inspekciji” - “Danas“ - 10.10.2009.

Izgleda da neće biti zavarivanja šahtova, jer će Krle i Tihi biti gore, iznad.
sentinel26 sentinel26 10:36 09.10.2009

Istinita vest :

Na aerodromu u Sjenici zatrpano pet aviona sa dosta naoružanja!
“Četiri naoružana aviona tipa "MIG-21" i jedan "G-4 super galeb" zatrpani su već osam godina u podzemnom skloništu na aerodromu Sjenica, objavio je beogradski Press! Avioni su "zarobljeni" ispod zemlje od NATO bombardovanja 1999. godine, a do današnjeg dana Vojska Srbije ih nije izvadila. Četiri MIG-a 21 i jedan G4 "super galeb" koji se nalaze u zarušenim podzemnim skloništima na aerodromu u Sjenici naoružani su sa ukupno 16 raketa vazduh-vazduh, dvije avionske bombe i hiljadu topovskih zrna, a ukupna količina eksploziva u zatrpanim ubojnim sredstvima iznosi oko 370 kilograma!

U Upravi za odnose sa javnošću Ministarstva odbrane Vojske Srbije izjavili su za Press da je na aerodromu Sjenica "registrovano i 14 otvora velikih bombi", kao i da su na taj aerodrom u toku NATO napada padale i kasetne bombe.

- Kada je riječ o aerodromu Sjenica, pirotehnički radovi su izvedeni još 2000. godine. Tada je ovaj teren čišćen od kasetnih bombi. Međutim, kasnije je utvrđeno da je lokacija neperspektivna. Zbog toga je aerodrom Sjenica uvršten u master plan otuđenja nepokretnih stvari za vojne potrebe - izjavili su za Press u Ministarstvu odbrane. “

Ovaj tekst je preuzet sa sajta Sjenice - I z v o r :

........
sentinel26 sentinel26 10:37 09.10.2009

Nezgodni "slučajevi"

Ako neko slučajno pomisli da minister odbrane i generalštab više vole Niš od Sjenice, pa nišlijama vraćaju zemljište po cijeni po kojoj su kupili a za Sjenicu spremaju metod otudjenja, on je zlonamjeran.

Ako neko pomisli (ili nedajbože kaže ) da bi zbog ovoga u pravnim državama sve ministre odbrane pozvali na odgovornost, on nije zlonamjeran nego zlopitalica.
Šta ima da pita, ministrima ne treba postavljati pitanja ?
A tek pozivanje na odgovornost ? Pa to bi bio čist bezobrazluk.

....
wukadin wukadin 11:13 09.10.2009

Car

Tim povodom, predsednik LSV, gospodin Nenad Čanak, otvorio je izložbu pod nazivom “Neće proći”.



E on je stvarno car sa tim kvazi-antifašističkim porukama.
Kako ono beše "nacional-socijalistički režim Srbije i domaći kolaboranti"
Ili ono "Novi Sad je poškropljen krvlju, a sledeći put će da lije u potocima"... E ono je bilo genijalno kod Olje Darkerke. Inače znam čoveka koji ga je onako ladno izveo iz takta...

Čisto uzgred, oni koji su tada (kad je bilo bitno) uzvikivali NO PASARAN borili su se protiv kapitalizma. Protiv njegovog pojavnog oblika u Španiji.
sentinel26 sentinel26 11:31 09.10.2009

Re: Car

wukadin
Tim povodom, predsednik LSV, gospodin Nenad Čanak, otvorio je izložbu pod nazivom “Neće proći”.
E on je stvarno car sa tim kvazi-antifašističkim porukama.
Kako ono beše "nacional-socijalistički režim Srbije i domaći kolaboranti"
Ili ono "Novi Sad je poškropljen krvlju, a sledeći put će da lije u potocima"...
Čisto uzgred, oni koji su tada (kad je bilo bitno) uzvikivali NO PASARAN borili su se protiv kapitalizma. Protiv njegovog pojavnog oblika u Španiji.

Ima tamo u Severnoj Srbiji dosta ljudi koji ne vole fašizam, gospodin Nenad Čanak je samo jedan medju njima, ne stidi se da to javno manifestuje, čak štaviše uopšte ne mari za ono "drugačije mišljenje"...

Zbog ničim izazvanog i potpuno neumesnog pominjanja Olje, imate opomenu.

wukadin wukadin 11:15 09.10.2009

Skupljači sekundarnih sirovina

Izgleda da se neki tamo u Severnoj Srbiji ne slažu sa Čankom, jer imaju “drugačije mišljenje” pa su na starom putu Zrenjanin - N.Sad ukrali Spomenik žrtvama racije težak više od jedne tone.


size DOES matter
ovoga puta...
mariopan mariopan 11:55 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

Treba pretražiti otpade, čisto sumnjam da oni koji su ga odneli znaju šta predstavlja - verovatno samo hoće da zarade na prodaji sekundarnih sirovina. Ne bi bilo prvi put da naprave veliku štetu i odnesu kilometre kablova ili nekih drugih vrednih ( za njih), sirovina.......siromaštvo u ovoj zemlji je u razmerama katastrofe...ne verujem da je politički motivisan.
sentinel26 sentinel26 12:06 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

mariopan
Treba pretražiti otpade, čisto sumnjam da oni koji su ga odneli znaju šta predstavlja - verovatno samo hoće da zarade na prodaji sekundarnih sirovina. Ne bi bilo prvi put da naprave veliku štetu i odnesu kilometre kablova ili nekih drugih vrednih ( za njih), sirovina.......siromaštvo u ovoj zemlji je u razmerama katastrofe...ne verujem da je politički motivisan.
Naravno.
"Šta znaju djeca šta je jedna tona", isto što i Mariopan o fašizmu... ?

"Siromaštvo" u pogledu imovine je mnogo različito od "siromaštva" pijeteta i poštovanja žrtava fašizma kojima je taj spomenik posvećen, kako po porijeklu, tako i sadržini, a naročito po načinu mogućeg "liječenja" tog siromaštva.

Kad smjeste fašiste i lopove iza rešetaka oni sami će kazati gdje su ga sakrili.

Gospodjo Mariopan, ovaj vaš tekst meni liči na ruganje... pa ne bih volio da ponovite nešto slično.


mariopan mariopan 12:41 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

sentinel26
mariopan
Treba pretražiti otpade, čisto sumnjam da oni koji su ga odneli znaju šta predstavlja - verovatno samo hoće da zarade na prodaji sekundarnih sirovina. Ne bi bilo prvi put da naprave veliku štetu i odnesu kilometre kablova ili nekih drugih vrednih ( za njih), sirovina.......siromaštvo u ovoj zemlji je u razmerama katastrofe...ne verujem da je politički motivisan.
Naravno.
"Šta znaju djeca šta je jedna tona", isto što i Mariopan o fašizmu... ?

"Siromaštvo" u pogledu imovine je mnogo različito od "siromaštva" pijeteta i poštovanja žrtava fašizma kojima je taj spomenik posvećen, kako po porijeklu, tako i sadržini, a naročito po načinu mogućeg "liječenja" tog siromaštva.

Kad smjeste fašiste i lopove iza rešetaka oni sami će kazati gdje su ga sakrili.

Gospodjo Mariopan, ovaj vaš tekst meni liči na ruganje... pa ne bih volio da ponovite nešto slično.



Kome ruganje?
Ne pada mi na pamet, promenite naočare, ove vam šalju iskrivljenu sliku komentara..
Zašto u svemu vidite fašizam?
Zar bi prvi put bio da se neka velika šteta napravi a da se počinioci nađu među najbednijim i najsiromašnijim "biznismenima" koji trguju otpadom?
Lepo napisah šta mislim da je...jer ne verujem da postoji iole normalan čovek u ovoj zemlji koji bi spomenik žrtvama skinuo iz obesti ili mržnje? Prema kome bi bila ta mržnja usmerena? Prema mrtvima i nevinima - jer to su bile te žrtve?
Ne, fašisti svoju mržnju vole da oglase na sva zvona , da ih svi vidimo- oni od toga žive. Ovako, tajno i da niko ne zna - ne verujem...pre bih rekla da je to samo bedna krađa, lopovluk i da će se taj lopov naći iza rešetaka . Za spomenik se nadam da nije već uništen i da će ga vratiti na mesto.
mariopan mariopan 12:52 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

isto što i Mariopan o fašizmu... ?

Vi sve znate o fašizmu, priznajem da ja ne znam, naročito nisam znala da ga toliko ima na blogu i da se povremeno primenjuje ...prostudirali ste pa imate kredibilitet da delite lekcije okolo.

Ja se još učim od vas, dobro mi dođe da ga prepoznam kada ga sretnem zavijen u oblandu "brige" o našem groznom narodu, državi, pojavama svojstvenim samo nama i slično..
sentinel26 sentinel26 13:06 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

mariopan
sentinel26
mariopan
Treba pretražiti otpade, čisto sumnjam da oni koji su ga odneli znaju šta predstavlja - verovatno samo hoće da zarade na prodaji sekundarnih sirovina. Ne bi bilo prvi put da naprave veliku štetu i odnesu kilometre kablova ili nekih drugih vrednih ( za njih), sirovina.......siromaštvo u ovoj zemlji je u razmerama katastrofe...ne verujem da je politički motivisan.
Naravno.
"Šta znaju djeca šta je jedna tona", isto što i Mariopan o fašizmu... ?
"Siromaštvo" u pogledu imovine je mnogo različito od "siromaštva" pijeteta i poštovanja žrtava fašizma kojima je taj spomenik posvećen, kako po porijeklu, tako i sadržini, a naročito po načinu mogućeg "liječenja" tog siromaštva.
Kad smjeste fašiste i lopove iza rešetaka oni sami će kazati gdje su ga sakrili.
Gospodjo Mariopan, ovaj vaš tekst meni liči na ruganje... pa ne bih volio da ponovite nešto slično.

Kome ruganje?
Ne pada mi na pamet, promenite naočare, ove vam šalju iskrivljenu sliku komentara..
Zašto u svemu vidite fašizam?
Zar bi prvi put bio da se neka velika šteta napravi a da se počinioci nađu među najbednijim i najsiromašnijim "biznismenima" koji trguju otpadom?
Lepo napisah šta mislim da je...jer ne verujem da postoji iole normalan čovek u ovoj zemlji koji bi spomenik žrtvama skinuo iz obesti ili mržnje? Prema kome bi bila ta mržnja usmerena? Prema mrtvima i nevinima - jer to su bile te žrtve?
Ne, fašisti svoju mržnju vole da oglase na sva zvona , da ih svi vidimo- oni od toga žive. Ovako, tajno i da niko ne zna - ne verujem...pre bih rekla da je to samo bedna krađa, lopovluk i da će se taj lopov naći iza rešetaka . Za spomenik se nadam da nije već uništen i da će ga vratiti na mesto.

Upravo ste dokazali moju tvrdnju i to veoma dobro.
Kako mislite da neko odnese spomenik teži od jedne tone na otpad i kako mislite da će neko da mu ga kupi ?
Zar stvarno mislite da može takav spomenik neko da odnese a da ne bude primećen ?
Fašisti ne vole nikogfa osim sebe oni gaje samo mržnju i sanjaju trenutke kada mogu zločine činjeti.

Ti "biznismeni" koji trguju otpadom i spomenicima su tamo vaše komšije i neću ja da vam ih tražim, to treba vaša lokalna i ova naša zajednička vlast da rade.


mariopan mariopan 13:11 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

sentinel26
mariopan
sentinel26
mariopan
Treba pretražiti otpade, čisto sumnjam da oni koji su ga odneli znaju šta predstavlja - verovatno samo hoće da zarade na prodaji sekundarnih sirovina. Ne bi bilo prvi put da naprave veliku štetu i odnesu kilometre kablova ili nekih drugih vrednih ( za njih), sirovina.......siromaštvo u ovoj zemlji je u razmerama katastrofe...ne verujem da je politički motivisan.
Naravno.
"Šta znaju djeca šta je jedna tona", isto što i Mariopan o fašizmu... ?
"Siromaštvo" u pogledu imovine je mnogo različito od "siromaštva" pijeteta i poštovanja žrtava fašizma kojima je taj spomenik posvećen, kako po porijeklu, tako i sadržini, a naročito po načinu mogućeg "liječenja" tog siromaštva.
Kad smjeste fašiste i lopove iza rešetaka oni sami će kazati gdje su ga sakrili.
Gospodjo Mariopan, ovaj vaš tekst meni liči na ruganje... pa ne bih volio da ponovite nešto slično.

Kome ruganje?
Ne pada mi na pamet, promenite naočare, ove vam šalju iskrivljenu sliku komentara..
Zašto u svemu vidite fašizam?
Zar bi prvi put bio da se neka velika šteta napravi a da se počinioci nađu među najbednijim i najsiromašnijim "biznismenima" koji trguju otpadom?
Lepo napisah šta mislim da je...jer ne verujem da postoji iole normalan čovek u ovoj zemlji koji bi spomenik žrtvama skinuo iz obesti ili mržnje? Prema kome bi bila ta mržnja usmerena? Prema mrtvima i nevinima - jer to su bile te žrtve?
Ne, fašisti svoju mržnju vole da oglase na sva zvona , da ih svi vidimo- oni od toga žive. Ovako, tajno i da niko ne zna - ne verujem...pre bih rekla da je to samo bedna krađa, lopovluk i da će se taj lopov naći iza rešetaka . Za spomenik se nadam da nije već uništen i da će ga vratiti na mesto.

Upravo ste dokazali moju tvrdnju i to veoma dobro.
Kako mislite da neko odnese spomenik teži od jedne tone na otpad i kako mislite da će neko da mu ga kupi ?
Zar stvarno mislite da može takav spomenik neko da odnese a da ne bude primećen ?
Fašisti ne vole nikogfa osim sebe oni gaje samo mržnju i sanjaju trenutke kada mogu zločine činjeti.

Ti "biznismeni" koji trguju otpadom i spomenicima su tamo vaše komšije i neću ja da vam ih tražim, to treba vaša lokalna i ova naša zajednička vlast da rade.



Čuli ste za onaj vic "šta zna dete šta je jedna tona"? I kako je nastao? pa tako što su i neke neverovatne stvari moguće.

Ali hajde da ne pričamo viceve, pretpostavljam da će se naći i krivac i spomenik, naša policija radi na tome..i da će krivac dobiti zasluženu kaznu...a onda da se ponovo čujemo po toj temi? Može? Jer, evo ja tvrdim da je to nedelo zapravo bedna krađa motivisana zaradom.
Vi kažete fašizam.

Hajde da sačekamo da vidimo šta je to zaista?
sentinel26 sentinel26 13:14 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

mariopan
isto što i Mariopan o fašizmu... ?
Vi sve znate o fašizmu, priznajem da ja ne znam, naročito nisam znala da ga toliko ima na blogu i da se povremeno primenjuje ...prostudirali ste pa imate kredibilitet da delite lekcije okolo.
Ja se još učim od vas, dobro mi dođe da ga prepoznam kada ga sretnem zavijen u oblandu "brige" o našem groznom narodu, državi, pojavama svojstvenim samo nama i slično..
Neka prestanu da ga neguju i zalivaju nebulozama i revizijom stare i pisanjem nove istorije pa ga niko optuživati za slične stvari.

Insinuacije na račun bloga ostavite za neko drugo mjesto. Za naredni pokušaj slijedi adekvatan odgovor.

Što se učenja tiče, malo ste zakasnili a ja niti mogu niti želim bilo čemu da vas učim.

Nestao je spomenik žrtvama racije, ja vjerujem da su za njegov nestanak odgovorni pripadnici nekog pro-fašističkog pokreta. Zvanična vlast je potvrdila da oni postoje.
Ako oni još i kradu razlog više da se preduzimaju mjere.

zilikaka zilikaka 13:58 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

Nestao je spomenik žrtvama racije, ja vjerujem da su za njegov nestanak odgovorni pripadnici nekog pro-fašističkog pokreta. Zvanična vlast je potvrdila da oni postoje.

Vidite, poslednjih nekoliko godina je u Vojvodini više nego normalno da nestaju bronzane biste sa spomenika u parkovima, ili spomen ploče, bez obzira kome su postavljene. Tako ravnopravno kradu bistu npr. Urošu Prediću
ploču žrtvama fašizma, ili našim savremenicima lokalnog zmačaja.
Zbo toga i ja duboko verujem da je i ovog puta u pitanju obična krađa.
A što se povređenosti tiče, taj ukradeni spomenik je posvećen i mojim bliskim rođacima. Čak njih osmoro, je među njima. Od toga dvoje dece...
mariopan mariopan 14:30 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

zilikaka
Nestao je spomenik žrtvama racije, ja vjerujem da su za njegov nestanak odgovorni pripadnici nekog pro-fašističkog pokreta. Zvanična vlast je potvrdila da oni postoje.

Vidite, poslednjih nekoliko godina je u Vojvodini više nego normalno da nestaju bronzane biste sa spomenika u parkovima, ili spomen ploče, bez obzira kome su postavljene. Tako ravnopravno kradu bistu npr. Urošu Prediću
ploču žrtvama fašizma, ili našim savremenicima lokalnog zmačaja.
Zbo toga i ja duboko verujem da je i ovog puta u pitanju obična krađa.
A što se povređenosti tiče, taj ukradeni spomenik je posvećen i mojim bliskim rođacima. Čak njih osmoro, je među njima. Od toga dvoje dece...

Za ove slučajeve znam i to je razlog što mislim da je krađa iz koristi u pitanju.
Kao što rekoh , ja bih malo sačekala sa zaključcima dok policija ne objavi rezulalte istrage, tek tada ćemo znati.
sentinel26 sentinel26 14:31 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

zilikaka
Nestao je spomenik žrtvama racije, ja vjerujem da su za njegov nestanak odgovorni pripadnici nekog pro-fašističkog pokreta. Zvanična vlast je potvrdila da oni postoje.
Vidite, poslednjih nekoliko godina je u Vojvodini više nego normalno da nestaju bronzane biste sa spomenika u parkovima, ili spomen ploče, bez obzira kome su postavljene. Tako ravnopravno kradu bistu npr. Urošu Prediću
ploču žrtvama fašizma, ili našim savremenicima lokalnog zmačaja.
Zbo toga i ja duboko verujem da je i ovog puta u pitanju obična krađa.
A što se povređenosti tiče, taj ukradeni spomenik je posvećen i mojim bliskim rođacima. Čak njih osmoro, je među njima. Od toga dvoje dece...
Žao mi je svih žrtava, pa i vaših rodjaka, vi u svoje ime svakako imate pravo da smatrate da je to "normalno", ja nemam volju da to prihvatim.

Profašističke organizacije su se u posljednje vrijeme namnožile, teren Vojvodine je njihov najčešći izbor djelovanja, lopovi koji kradu su se izgleda (kako pišu neki blogeri ) takodje namnožili.

Oni kojima se to ne dopada imaju četiri izbora:

- da traže od državnih organa da preduzme mjere,
- da sami uzmu "zakon" u svoje ruke i stvar riješe revolucionarnim i sličnim metodama,
- da glume da ništa ne primjećuju, i
- da se pridruže počiniocima.

Ja za sada preferiram samo onaj prvi.

sentinel26 sentinel26 15:20 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

mariopan
zilikaka
Nestao je spomenik žrtvama racije, ja vjerujem da su za njegov nestanak odgovorni pripadnici nekog pro-fašističkog pokreta. Zvanična vlast je potvrdila da oni postoje.

Vidite, poslednjih nekoliko godina je u Vojvodini više nego normalno da nestaju bronzane biste sa spomenika u parkovima, ili spomen ploče, bez obzira kome su postavljene. Tako ravnopravno kradu bistu npr. Urošu Prediću
ploču žrtvama fašizma, ili našim savremenicima lokalnog zmačaja.
Zbo toga i ja duboko verujem da je i ovog puta u pitanju obična krađa.
A što se povređenosti tiče, taj ukradeni spomenik je posvećen i mojim bliskim rođacima. Čak njih osmoro, je među njima. Od toga dvoje dece...
Za ove slučajeve znam i to je razlog što mislim da je krađa iz koristi u pitanju.
Kao što rekoh , ja bih malo sačekala sa zaključcima dok policija ne objavi rezulalte istrage, tek tada ćemo znati.

Poslije velikog i prikazanog "znanja" o fašizmu, na sto ste izbacili i veliko neznanje o tome šta je to kradja.
Ovaj slučaj jeste i jedno i drugo.
Niko nije osporio "kradju" - pa vijest je upravo o tome.
Oni koji su rušili spomenik Martinu Luteru u Subotici su vjerovatno iz iste grupacije.

U mojem osnovnom postu nema nijednog slova koje insinuira ni na političku motivaciju ni na klasičnu kradju iz koristoljublja.
Vi ste gospodjo Mariopan započeli ovu priču izjavom da ne vjerujete da je kradja "politički motivisana", ponovili ste to još 5 puta i bilo je dosta, pa ću vas podsjetiti da u postu ima podataka i o drugim upjesima, nije to jedini.
mariopan mariopan 15:32 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

pa ću vas podsjetiti da u postu ima podataka i o drugim upjesima, nije to jedini.

Mene boli samo ovaj jedan jer je u mom ataru a neka se drugi pobrinu da počiste svoje dvorište
Nisam tako svestrano informisana o vojsci da bih to komentarisala...prepuštam tu temu boljima od sebe..
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:30 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

Vidite, poslednjih nekoliko godina je u Vojvodini više nego normalno da nestaju bronzane biste sa spomenika u parkovima, ili spomen ploče, bez obzira kome su postavljene.

Na žalost u meri koliko je to postalo normalno mi smo kao društvo postali nenormalni.
Treba li ruski ambasador da najavi da će Medvedem mooožda doći u Vojvodinu pa da se na brzinu ali kvalitetno, (pošto on vrši obilazak kako teku radovi kao danas sa gradonačelnikom Beograda što obilazi radove na restauraciji spomenika oslobodiocima Beograda),obnove i urede svi spomenici antifašistima.
sentinel26 sentinel26 21:51 09.10.2009

Re: Skupljači sekundarnih sirovina

Milan Karagaća
Na žalost u meri koliko je to postalo normalno mi smo kao društvo postali nenormalni.
Treba li ruski ambasador da najavi da će Medvedem mooožda doći u Vojvodinu pa da se na brzinu ali kvalitetno, (pošto on vrši obilazak kako teku radovi kao danas sa gradonačelnikom Beograda što obilazi radove na restauraciji spomenika oslobodiocima Beograda),obnove i urede svi spomenici antifašistima.

Prijatelju, sumnjam da će



Дмитрий Анатольевич Медведев

imati toliko slobodnog vremena da šeta i obidje Severnu Srbiju (tj. bivšu Vojvodinu ), dugačak je dnevni red :

1) Gubici NIS-a iz 2008-e,
2) Vraćanje naziva ulica u Beogradu,
3) EDB,
4) JAT,
5) Telekom,
6) ...
7) Razno.

mikimedic mikimedic 12:32 09.10.2009

A o cemu je ovaj blog?

Čuvam ovce pokraj stare piste

Pokraj stare piste

Bolje da je ni gradili niste

Ni gradili niste



Idem selom, klizam se po pisti
svi mi kazu da sam Linford Kristi
sentinel26 sentinel26 14:37 09.10.2009

Re: A o cemu je ovaj blog?

mikimedic
Čuvam ovce pokraj stare piste
Pokraj stare piste
Bolje da je ni gradili niste
Ni gradili niste
Idem selom, klizam se po pisti
svi mi kazu da sam Linford Kristi

Miki klizate se pored piste
Blog čitali dobro niste
Niste valjda zanovetak
Vratite se na početak
Nema tamo ništa tajno
Uspesi su brojni bajno
Pregledajte sve lagano
Vratite se onda 'vamo.

elfish elfish 14:37 09.10.2009

“odlučan odgovor”

Možda je neki dobar đak sklon sarkazmu pokušao da u dve reči objasni sav očaj tog resora dajući predstavi odgovarajuće ime.



sentinel26 sentinel26 14:55 09.10.2009

Re: “odlučan odgovor”

elfish
Možda je neki dobar đak sklon sarkazmu pokušao da u dve reči objasni sav očaj tog resora dajući predstavi odgovarajuće ime.
Moguće.

Ono što nije dobro je što odlaganje prihvatanja svake istine poskupljuje njenu cijenu koštanja.
Onda nam uvijek bude djavo (tj. neko drugi ) kriv.
sentinel26 sentinel26 15:37 09.10.2009

Podsećanje

Tema ovog posta nijesu kradje.
Tema ovog posta nije bojenje grešaka pojedinaca nacionalnim i nacionalističkim bojama radi pripisivanja istih bilo kojoj naciji ili sredini.

Kome se gore pomenuti uspesi ne svidjaju neka piše o drugim i drugačijim po svojem izboru.

Za naopako čitanje posta ne odgovaram.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:27 09.10.2009

Meni je

31. Novembar apsolutni hit... Kako ono kažu, prepoznaju probleme, brižljivo ih razmatraju i donose rešenja! Mada možda je u pitanju neki egzotični pitoreskni kalendar, koji ima neke korene u verskim institucijama?
Ma ne, ovo je svetovna glupost, građani to ste birali - uživajte u plodovima.
E, da iako se sa domaćinom bloga tako retko i u fragmentima slažem, ovde jeste na tragu kada tvrdi da ovo nije puko sakupljanje otpada, pre toga mora krivac da prihvati da je spomenik - otpad, a to je već Kulturträger
sentinel26 sentinel26 20:36 09.10.2009

Re: Meni je

uros_vozdovac
E, da iako se sa domaćinom bloga tako retko i u fragmentima slažem, ovde jeste na tragu kada tvrdi da ovo nije puko sakupljanje otpada, pre toga mora krivac da prihvati da je spomenik - otpad, a to je već Kulturträger

Naravno, samo se neki prave "naivni" pa izjednačavaju telefonske i elektro-kablove sa istorijskim spomenicima.
sentinel26 sentinel26 20:48 09.10.2009

Re: Meni je

uros_vozdovac
31. Novembar apsolutni hit... Kako ono kažu, prepoznaju probleme, brižljivo ih razmatraju i donose rešenja! Mada možda je u pitanju neki egzotični pitoreskni kalendar, koji ima neke korene u verskim institucijama?
Moguće je da je dopisnica "Danas"-a pogriješila ili neko u redakciji. Samo mi nije jasno kako se ista greška potkrala i u štampanom i u "On line" izdanju.
Taj trg zaista ružno izgleda ali on je takav već 40 godina i ovo namensko zaduživanje u vrijeme ekonomske krize baš nije na mjestu.
Medjutim pravi razlozi rekonstrukcije toga trga leže u nečemu drugom, ali o tom-potom, uskoro će ih svi prepoznati u jednoj narednoj TV emisiji..



Trg koji će uskoro biti uredjen po želji ... na kredit ... koji će da vraćaju ...

Velika zgrada koja se vidi je popularno nazivana "Radnički univerzitet", je sjedište SO-e N.Pazar a naspram nje sa druge strane trga nalaze se Islamski univerzitet i Hotel "Vrbak"...


uros_vozdovac uros_vozdovac 21:20 09.10.2009

Re: Meni je

Trg koji će uskoro biti uredjen po želji ... na kredit ... koji će da vraćaju .


Ali to i jeste smisao politike, kada smo na terenu lokalne politike onda je ovo vrhunski zadatak i vrhunski ispit. Naime, politika je u dobroj meri - simbolika. Ne kažu džaba i ove naše jade da šalju poruke i kada su vlast onda se okružuju zastavama, uniformama, statusnim audijima ili nekad mercedesima Tim simbolima oni pokazuju moć. Za lokalnu vlast nema mnogo tog glamura i sjaja, ali ima i ovakav zadatak, nekome se posreći pa može za mandata (ili vakta) sebi da ostavi spomenik gradski trg i da on simboliše njegovo viđenje grada, urbanizma, estetike, doze modernosti i tradicije. Ima prostor i slobodu da ga uredi kako najbolje zna i ume.
A ove jade padoše na simbolici, koliko ozbiljno misle simbolički pokazuju i u izboru roka, ma gotovo sam ubeđen da nije greška, potkrala se iskrenost.
E a zašto je to tako, kako se meni čini i kuda ovo vodi, uskoro ću pisati na svom blogu (da ne smetam nikome) a biće posvećen Trećim jubilarnim izborima na opštini, koju pukim slučajem volim jer stanujem na njoj...
mariopan mariopan 21:49 09.10.2009

Re: Meni je

sentinel26
uros_vozdovac
E, da iako se sa domaćinom bloga tako retko i u fragmentima slažem, ovde jeste na tragu kada tvrdi da ovo nije puko sakupljanje otpada, pre toga mora krivac da prihvati da je spomenik - otpad, a to je već Kulturträger

Naravno, samo se neki prave "naivni" pa izjednačavaju telefonske i elektro-kablove sa istorijskim spomenicima.

Ne moram da se pravim naivna, ja jesam naivna. Nisam ja ljukavi ljisica da odmah znam da je fašizam kao što to vi odmah znate, ili kao što bi se vama svidelo.
Ćekam neke pouzdane podatke, kako je ranije bilo to bi po meni bila krađa.

Brzopotezno brisanje komentara gde vas lepo molim da sačekamo da policija kaže svoje ide u prilog mojoj tezi da se vama taj fašizam baš dopada i da ga zloupotrebljavate gde god stignete.
Ne mogu da verujem da ste samo zato dobili VIP status ali me ne bi iznenadilo. Tome u prilog ide i broj komentara i komentatora koji ignorišu vaš blog, niste se zapitali zbog čega?
mariopan mariopan 21:51 09.10.2009

Re: Meni je

Jaooooo, znam , biću banovana na "večito" i na vašem blogu , teško meni.
I znam da ovo nije bandera ....
sentinel26 sentinel26 22:17 09.10.2009

Re: Meni je

mariopan
sentinel26
uros_vozdovac
.... ovo nije puko sakupljanje otpada, pre toga mora krivac da prihvati da je spomenik - otpad, a to je već Kulturträger
Brzopotezno brisanje komentara gde vas lepo molim da sačekamo da policija kaže svoje ide u prilog mojoj tezi da se vama taj fašizam baš dopada i da ga zloupotrebljavate gde god stignete.

Ne mogu da verujem da ste samo zato dobili VIP status ali me ne bi iznenadilo. Tome u prilog ide i broj komentara i komentatora koji ignorišu vaš blog, niste se zapitali zbog čega?

Gospodjo Mariopan ovaj boldirani dio vašeg teksta jeste vaša slika i vaš spomenik vašem znanju, vašem ponašanju i pameti.
Naravno da ga ne bih obrisao nizašta na svijetu.

Vaše ovjašnjenje bi bilo razumljivo kada bi spomenik žrtvama "ukrao" neko ko ne zna da je to spomenik žrtvama fašizma već misli da je spomenik pameti takvih patriJota.
Kada kradljivac ne zna šta je ukrao.
Da vam nacrtam gospodjo Mariopan - tretiranje spomenika žrtvama fašizma kao "otpad" jeste odnos kradljivca prema tim žrtvama.

Zanimljivo da vi znate broj komentatora koji ignorišu moj blog. Više volim jedan korektan komentar nego vaših 50.
No šta vi gospodjo Mariopan (osoba koja nema ni minimum hrabrosti da se susretne sa istinom ) tražite na mojem blogu poslije gomile uvreda koje ste prosuli na moj račun u nekoliko navrata..

Za VIP status su zaslužne moje oči, svjetlucaju u mraku koji je popanuo okolinu.

Nadjite nekoga ko je pismen da vam dva-tri puta pročita i protumači gornju rečenicu koju je Uroš napisao..


mariopan mariopan 22:22 09.10.2009

Re: Meni je

PS

Imate li neku sliku gde se osmehujete ova na avataru je jako ozbiljna i daje utisak da se nikada niste nasmejali?
A smeh je lekovit, opušta, čini da ljudi deluju i malo neozbiljno ali pristupačno, što je po meni mnogo lepše

Volela bih da se nasmejete. tek da vidite kako je to lepo. Ne da se rugate, nego da se od srca nasmejete bilo čemu.
Pozdrav.
mariopan mariopan 22:23 09.10.2009

Re: Meni je

Naravno da ga ne bih obrisao nizašta na svijetu.

Zašto ste onda brisali onaj koji vam se nije svideo?
mariopan mariopan 22:28 09.10.2009

Re: Meni je

Da vam nacrtam gospodjo Mariopan - tretiranje spomenika žrtvama fašizma kao "otpad" jeste odnos kradljivca prema tim žrtvama.

Kada je kradljivac neobrazovan i siromašan on je za žaljenje - ne znate šta to znači? Recimo da je to za njega cena po kilogramu težine a ne spomenik žrtvama bilo čega? On je žrtva društva u kome mora da preživi koliko god se vi zbog toga zgražavali - ali samo to i umete? Rodili ste se sa srebrnom kašikom u ustima? Pa udarate packe okolo?

Ako to ne znate vi ste za žaljenje.
sentinel26 sentinel26 22:39 09.10.2009

Re: Meni je

mariopan
PS Imate li neku sliku gde se osmehujete ova na avataru je jako ozbiljna i daje utisak da se nikada niste nasmejali?
A smeh je lekovit, opušta, čini da ljudi deluju i malo neozbiljno ali pristupačno, što je po meni mnogo lepše
Volela bih da se nasmejete. tek da vidite kako je to lepo. Ne da se rugate, nego da se od srca nasmejete bilo čemu. Pozdrav.
Ne morate da se hvalite, poznato mi je da ste bili na "kongresu" kod šturmbanfirera gdje je analiziran moj lik pa čak i slika.

Malo ste bili okasnili a oni su vam to oprostili jer ste dali doprinos dostojan jednog pripadnika "falange".
sentinel26 sentinel26 22:49 09.10.2009

Re: Meni je

mariopan
Da vam nacrtam gospodjo Mariopan - tretiranje spomenika žrtvama fašizma kao "otpad" jeste odnos kradljivca prema tim žrtvama.
Kada je kradljivac neobrazovan i siromašan on je za žaljenje - ne znate šta to znači? Recimo da je to za njega cena po kilogramu težine a ne spomenik žrtvama bilo čega? On je žrtva društva u kome mora da preživi koliko god se vi zbog toga zgražavali - ali samo to i umete? Rodili ste se sa srebrnom kašikom u ustima? Pa udarate packe okolo?
Ako to ne znate vi ste za žaljenje.
Vi očigledno znate ko je kradljivac i bio bi red da se javite nekom od ovih advokata koji će da brane ove fašističke falange pred sudom, daćete im odlične ideje.

Gospodjo Mariopan, vi ste jedina osoba koja je na ovom blogu branila lopove !
Pošto ste branili "specijalne" lopove a koji su neobrazovani i siromašni zaslužujete sve pohvale !
Čestitam !
Osvojili ste nagradu !
Nagrada je prisustvo i slušanje rasprave na sudjenju novosadskom fireru, (prvi deo )...

Za drugi dio nagrade (u kešu ) moram da se izvinem, to će doći kasnije ...



sentinel26 sentinel26 09:30 10.10.2009

B a n

Postoji i mišljenje da domaćin olako poteže sankciju zvanu "banovanje", medjutim to nikako ne može da utiče na promjenu mojih stavova.
Na mojem blogu su do sada banovani samo blogeri (ne i blogerke ) i samo oni koji grubo vrijedjaju i zastupnici nacionalizma i šovinizma.

Danas sam trajno na mojem blogu uskratio pravo komentarisanja gospodji Mariopan.

05. oktobra ove godine u Svetogorskoj ulici u Beogradu ukradena je spomen ploča posvećena ubijenom Slavku Ćuruviji.
Svi razumni ljudi osudili su taj čin i zatražili pronalazak i kažnjavanje počinilaca.

Medjutim simpatizeri i advokati raznih novokomponovanih (terorističkih ) pokreta lansirali su tezu da su ploču ukrali "sakupljači sekundarnih sirovina".

Pošto se u Srbiji zna ko su sakupljači sekundarnih sirovina, zna se i kakve "mere" treba preduzeti po mišljenju raznih koji vole da se zovu "Naši". Istina njima se prijeti samo žicom.

Tu istu tezu, pokušala je da plasira ovdje na blogu i gospodja Mariopan u vezi vesti da je ukradeno spomen obeležje žrtvama racije na putu Zrenjanin - Novi Sad, teško preko jedne tone..

Bez riječi osude toga čina, ona je i pored objašnjenja da to ne stoji, na veoma bezobrazan način pokušala da brani "svoju" tezu koristeći se čak i insinuacijama i uvredama domaćina.

Po cijenu da nemam nijednog komentara na blogu takvo pisanje neće naći uhljebljenje kod mene, da se ne lažemo, ja takvima ne mogu da budem domaćin.

background noise background noise 10:17 11.10.2009

Re: B a n

Imajući u vidu da sam u periodu 1996 - 1999 rukovido livnicom koja se bavila reciklažom skundarnih sirovina, bez želje da omalovažim moguću političku pozadinu uklanjanja spomenika, osećam da kao u toj oblasti stručan istaknem da narečeni spomenik, ukoliko je od bronze, na tržištu sekundarnih sirovina vredi gotov 10.000 evra.

Naravno da je u obliku spomenika svojevremeno vredeo mnogo više ( da se izbegne dalja diskusija pitanje vrednosti svodim na cenu po kojoj je nabavljen ).

Obzirom da se radi o kradenoj robi koju je relativno lako otkriti, bilo ko ko bi se usudio da otkupi ovakav materijal oborio bi cenu za 25%, pa ostaje oko 7.500, moguće je angažovati ekipu da ceo "posao" sprovede i ostane bar 5.000 ćara.
sentinel26 sentinel26 12:06 11.10.2009

Re: B a n

background noise
Imajući u vidu da sam u periodu 1996 - 1999 rukovido livnicom koja se bavila reciklažom skundarnih sirovina, bez želje da omalovažim moguću političku pozadinu uklanjanja spomenika, osećam da kao u toj oblasti stručan istaknem da narečeni spomenik, ukoliko je od bronze, na tržištu sekundarnih sirovina vredi gotov 10.000 evra.
Naravno da je u obliku spomenika svojevremeno vredeo mnogo više ( da se izbegne dalja diskusija pitanje vrednosti svodim na cenu po kojoj je nabavljen ).
Obzirom da se radi o kradenoj robi koju je relativno lako otkriti, bilo ko ko bi se usudio da otkupi ovakav materijal oborio bi cenu za 25%, pa ostaje oko 7.500, moguće je angažovati ekipu da ceo "posao" sprovede i ostane bar 5.000 ćara.

Ako vam je ovo replika na moj tekst o banovanju onda ste potpuno promašili jer nijeste pažljivo pročitali objašnjenje odakle i zašto je krenula ta "teza" i to sa dvostrukom ulogom, zaštitom jednih i optužbom drugih.

Ne mogu da vjerujem da vam nije poznato na koga su beogradski mrsomudroseri mislili kada su lansirali tezu o kradji spomen ploče Slavku Ćuruviji od strane "sakupljača sekundarnih sirovina".
Ukoliko to nije slučaj onda ste namjerno napravili ovaj previd. Ni mnogo veća cijela koštanja tog materijala ne može da poremeti motive lansiranja te teze koja je u ovom drugom slučaju samo našla pogodno tle i primila se bez zalivanja....
background noise background noise 12:37 11.10.2009

Re: B a n

Pre svega, mislim da komentare treba da prihvatate fleksibilnije, post i komentar ne mogu imati istu težinu niti na ocenjivanje istih mogu da primene isti kriterijumi. Komentari su isto što i ćeretanje u kafani, a kafana je mesto i za žučne diskusije.

Na primer, iako mi je naravno poznato, meni u trenutku pisanja komentara na pamet nisu pali mudroseri u vezi spomen ploče Slavku Ćuruviji. Naravno da mi se od toga diže kosa na glavi.

I pored toga, ostaje neosporno da spomenik ima potencijal da donese nekom 5.000 u džep ( spomen ploča ni 50 ) pa takva mogućnost ne može da se zanemari.

Takodje, mislim da na taj spomenik niko odavno i ne obraća pažnju, put je noću avetinjski i lako je sve organizovati. Vi ne znate šta sve dodje u krug livnice sekundarnih sirovina i koliko često se policija zove na uvidjaj. Ja znam!

Kradja spomenika i ploča Ćuruviji, jednostavno nisu za poređenje. Žalosno je što takav spomenik može da doživi sudbinu da ga neka bitanga mazne da bi ga pretopila u biksne za kamonske ležajeve, ali ga molim vas nemojte porediti sa pločom Ćuruviji pa sve i da ima 10 tona umesto jedne.

Moj komentar je trebalo da bude i šaljiv i nije replika na vaš o banovanju.
sentinel26 sentinel26 14:21 11.10.2009

Re: B a n

background noise
Kradja spomenika i ploča Ćuruviji, jednostavno nisu za poređenje. Žalosno je što takav spomenik može da doživi sudbinu da ga neka bitanga mazne da bi ga pretopila u biksne za kamonske ležajeve, ali ga molim vas nemojte porediti sa pločom Ćuruviji pa sve i da ima 10 tona umesto jedne.
Moj komentar je trebalo da bude i šaljiv i nije replika na vaš o banovanju.
Pa poredjenje i nije moje, teza da su to uradili "sakupljači sekundarnih sirovina" lansirana je iz iste kuhinje, branilaca lika i djela novopatriJota i "advokata" raznih pokreta.

Čini mi se da (u brzini ) drugi deo njihove poente nijeste primjetili.
Valjda znate na koju populaciju se odnosi termin "sakupljači sekundarnih sirovina".
Lukavo smišljeno morate priznati.
Ostalo sve znate.
Vjerujem da vi ne pripadate onima koji misle da "kradljivci" nijesu znali šta kradu (u oba slučaja ).
background noise background noise 17:43 11.10.2009

Re: B a n

U prvom (Ćuruvija) - ubeđen sam u znanje kradljivaca a o znanjima nalogodavaca da ne pričam, oni sve znaju (odnosno doznaju )

U drugom, imajući u vidu iskustva, bez obzira na sve, ne bih zanemario lopovluk. Ne znam kako da jasnije stavim do znanja. Kao rukovodilac livnice, trebalo mi je vremena da "svarim" činjenice šta se sve krade, šta se sve donosi na otkup kao sekundarna sirovina. Osobama koje nisu imale slično iskustvo, teško je preneti koliko ljudma ništa nije sveto, koliko je ekipa koja krade metal i donosi ga na otpade operisana od bilo kakvog razmišljanja o tome šta čini.

Zaista, kao gušteri ( završni stepen posle koga se javlja viši nivo organizacije nervnog sistema ) oni dolaze da jedu, nemaju nikakav stav o tome šta jedu, ne ubijaju plen - jedu ga od trenutka kad ga se dokopaju, idu dalje do sledećeg . . . i njega jedu . . .idu dalje ako ih neko otera . . . i tako u beskraj. Indiferentni prema bilo kakvoj vrednosti koja se ne može ukrasti i pretočiti u nešto malo para.

Soj ljudi koji nikada obuzela ideja o spektakularnoj pljački, "boljem životu", begu u Brazil i sl. Kol'ko da potraje dva meseca za rakiju - i dosta.

E zbog svega toga mi se čini da je slučaj spomenik zloupotrebljen sa obe strane.

Iz istog razloga mislim da slučaj spomen ploče Ćuruviji i slučaj spomenika ne treba stavljati u isti koš.

Ako su mudroseri to i učinili, ajde da to ne činimo mi.

Još nešto, primetio sam da sam na pogrešno "odgovori" kliknuo u svom prvom komentaru pa je ispalo kao komentar na banovanje. Baš nesrećna okolnost.

background noise background noise 10:09 11.10.2009

Meni je bas super

Sto ti toliko kritikuješ vlast!

Samo, ne daj Bože tebe na vlasti.

A sto se tice piste - slažem se - bolje da je nisu ni gradili.

U stvari . . . zašto ste je gradili?



sentinel26 sentinel26 12:23 11.10.2009

Re: Meni je bas super

background noise
Sto ti toliko kritikuješ vlast!
Samo, ne daj Bože tebe na vlasti.
A sto se tice piste - slažem se - bolje da je nisu ni gradili.
U stvari . . . zašto ste je gradili?

Kako sad to ?
Taman kad ja reših da počnem da hvalim vlast i naredjao sve same uspjehe vi hoćete da me vratite.

Što se tiče mojeg dolaska na vlast, ne treba da se bojite, mogao sam da budem u vlasti, na vrijeme sam se zahvalio, a Bog nam (vam ) je već dao vlast kakvu zaslužujemo (te ).

Što se piste tiče nijesam je ja gradio, a i tada sam bio protiv njene gradnje ali me niko nije pitao za mišljenje.
Bilo je mnogo više onih koji su imali drugačije mišljenje. Istovremeno su oni sami i ocjenjivali čije mišljenje valja a čije ne.
Objašnjenje (ako nekome treba ) može da se nadje kod Josipa Broza i Aleksandra Rankovića, kao i za onu pistu na Željavi kod Bihaća (od čitavih 5 - 6 mlrd $ ) kod prvoimenovanog.

Koliko se ova vlast bolja od one vidjećemo da li će i u Sjenici kao u Nišu primjeniti pravilo - "pošto kupio po to i prodao".

Ona vlast koja ih je gradila, kupila je sve piste po istoj cijeni.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana