Planeta| Politika

Nobel za mir za retoriku

Bojan Budimac RSS / 09.10.2009. u 11:22

Svi će sada šiljiti tastature i ispirati usta ovogodišnjim izborom za Nobelovu nagradu za mir. Ja ću biti izuzetno kratak. Ta nagrada je postala cirkus odavno, a osim časnih izuzetaka (Martin Luter King mi jedino onako spontano pada na pamet) i onima kojima se desila, a da su luk jeli i mirisali na lokalnom nivou (recimo Širin Ebadi), spisak laureata iste je "ko je ko" među belosvetskim bitangama.

Do sada je bilo da postoji percepcija da su te osobe uradile makar nešto za svetski mir (recimo, rukovale se). Ovogodišnja nagrada nagrađuje isključivo retoriku, koja jeste lepa, ali za sada nije proizvela ama nijedan konkretan rezultat.

Iskrene čestitke Baraku Obami za Nobelovu nagradu, uz još iskreniju nadu da će je možda i zaslužiti [nada umire poslednja, a narečeni je najveći diler tim artiklom u ovom našem globotomiranom svetu].

********************

Beleška na margini

Ako se Nobel okretao u grobu onomad kada je onomad Al Gor dobio nagradu za mir, kako sam pisao mislio sam na brzinu centrifuge veš mašine. Sada je sigurno ubrzao i okreće se brzinom centrifuge u postrojenjima za obogaćivanje uranijuma.



Komentari (326)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojan Budimac Bojan Budimac 12:53 12.10.2009

Re: Ma dajte molim vas.

to što ti "lupaš", ne znači da ne postojiš, a još manje da si besmislica, nego nisi obavešten

Ajde lakše malo. Arianna, jako je lako rešiti ovu vrstu spora postoji-ne postoji. Ako misliš, veruješ da postoje "radioaktivne kasetne bombe", dokaži nam to nekim iole verodostojnim linkom. Nisam stručnjak za naoružanje, ali nisam baš ni totalni duduk, ali za tako nešto nisam čuo.
zipo_64 zipo_64 11:51 09.10.2009

nagrada

Jednog lepog dana i Gadafi ce se okititi tom prestiznom nagradom.
Ovaj svet je jedna tegikomedija.
Rejlem Rejlem 11:54 09.10.2009

Bravo

Do sada je bilo da postoji percepcija da su te osobe uradile makar nešto za svetski mir (recimo, rukovale se). Ovogodišnja nagrada nagrađuje isključivo retoriku, koja jeste lepa, ali za sada nije proizvela ama nijedan konkretan rezultat.

Iskrene čestitke Baraku Obami za Nobelovu nagradu, uz još iskreniju nadu da će je možda i zaslužiti


Potpisujem svaku reč.
jednatanja jednatanja 11:58 09.10.2009

Nek´ se zahvali

Bušu. Da ovaj nije bio tako zao, Obama sada ne bi mogao da blista.

Na neki način, ovo je bila INVESTICIJA u mir. Nadam se da će se isplatiti.
duchesse duchesse 12:01 09.10.2009

Re: Nek´ se zahvali

jednatanja
INVESTICIJA u mir. Nadam se da će se isplatiti.


To i ja kažem.
Rejlem Rejlem 12:02 09.10.2009

Re: Nek se zahvali

INVESTICIJA u mir

karalejla.superbljuh karalejla.superbljuh 12:22 09.10.2009

Re: Nek se zahvali

INVESTICIJA u mir

tj. preventivno štrojenje.
Sad i da je hteo, nikad neće moći u rat, kako su ga zeznuli
duchesse duchesse 12:54 09.10.2009

Re: Nek se zahvali

karalejla.superbljuh
INVESTICIJA u mir

tj. preventivno štrojenje.
Sad i da je hteo, nikad neće moći u rat, kako su ga zeznuli


Lepo rečeno.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 13:02 09.10.2009

Re: Nek se zahvali

sto ne dadose preventivno i Klintonu? "Milosrdnom Andjelu" ?
duchesse duchesse 13:22 09.10.2009

Re: Nek se zahvali

dusanovaiivanovamama
sto ne dadose preventivno i Klintonu? "Milosrdnom Andjelu" ?


Ne znamo. Možeš da pišeš nadležnom telu da tražiš obrazloženje.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 13:47 09.10.2009

Re: Nek se zahvali

duchesse
dusanovaiivanovamama
sto ne dadose preventivno i Klintonu? "Milosrdnom Andjelu" ?


Ne znamo. Možeš da pišeš nadležnom telu da tražiš obrazloženje.



Ti sebi persiras? A sto se tice pisanja, nije bilo reci o pisanju, nego o preventivi.
duchesse duchesse 14:41 09.10.2009

Re: Nek se zahvali

dusanovaiivanovamama
Ti sebi persiras?


Ma ne, nego vidiš da sam Vojvotkinja, ja to onako, pretendujem na kraljevsko Mi.

dusanovaiivanovamama
A sto se tice pisanja, nije bilo reci o pisanju, nego o preventivi.


Ne znam kako su pojam pisanja i prevencije povezani, ali to je krajnje nebitno.
A za preventivu sam totalno. Bolje je sprečiti nego lečiti. Al u retrospektivi, o tome nema svrhe pričati.
Trujete se, ljudi, svom tom mržnjom, pominjanjem bombardovanja, milosrdnih andjela, i slično.
Odoh ja sad svojim putem, smučilo mi se sve ovo mlaćenje prazne slame.
Ciao!

skyspoter skyspoter 12:00 09.10.2009

cini mi se

da je bilo ko dosao na predsednicko mesto posle GW Busha da bi dobio Nobelovu nagradu.

Ali dodeljivanje nagrade obami ove godine je suvise rano.
mladen.mladen mladen.mladen 12:02 09.10.2009

link

Nobel prize for President Obama is a shocker. He should turn it down. By Benedict Brogan (blogs.telegraph.co.uk)
Bojan Budimac Bojan Budimac 12:11 09.10.2009

Re: link

mladen.mladen
Nobel prize for President Obama is a shocker. He should turn it down. By Benedict Brogan (blogs.telegraph.co.uk)

Blogosfera će se usijati na ovoj temi. Treba gledati okolo šta će sve proći neopaženo u ovoj Obamamniji No. 2
mladen.mladen mladen.mladen 12:20 09.10.2009

Re: link

Treba gledati okolo šta će sve proći neopaženo u ovoj Obamamniji No. 2

iskusno iskusno.. beware of silent lines..)
dragoljub92 dragoljub92 12:03 09.10.2009

ruku na srce

dati nekom nagradu zbog pretpostavke da će da je opravda zaslužuje da uđe u ginisovu knjigu najvećih gfluposti.mada i ona al goru nije mnogo iza.
evo i ja se nosim mišlju da napišem knjigu ,el mogu onda da oma dobijem nobelovu nagradu,a književnost ako napišem napišem pa ko preživi čitanje ....
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:39 09.10.2009

Re: ruku na srce

dragoljub92
dati nekom nagradu zbog pretpostavke da će da je opravda zaslužuje da uđe u ginisovu knjigu najvećih gfluposti.mada i ona al goru nije mnogo iza.
evo i ja se nosim mišlju da napišem knjigu ,el mogu onda da oma dobijem nobelovu nagradu,a književnost ako napišem napišem pa ko preživi čitanje ....


Druze, ti mozes da dobjes nobelovu nagradu i ako NE NAPISES knjigu, barem sto se mene tice ;-).

Da je kojim slucajm George Bush dobio nagradu, u sta bi li se pretvorio ovaj blog? A tek Klinton? PItam se da je Cavez dobio nagradu, kako bi stvari izgledale, mislim na blogu? U stvari znam, dosta su postala predvidljiva desavanja po blogovima...


die hard die hard 00:30 10.10.2009

Re: ruku na srce

,el mogu onda da oma dobijem nobelovu nagradu,a književnost ako napišem napišem pa ko preživi čitanje ....


Ne mozes, ne ide tako.Ti si bezveze dok se ne dokaze, a Obama nije bezveze - dokazano je.
crossover crossover 01:22 10.10.2009

Re: ruku na srce

srdjan.pajic
PItam se da je Cavez dobio nagradu, kako bi stvari izgledale, mislim na blogu?

Их, Срки, шта има ту да се питаш... зар ти ми делујемо толико неозбиљно.
У том свечаном тренутку, ми би сложно и достојанствено запевали Hail to the Chief.
Unfuckable Unfuckable 01:54 10.10.2009

Re: ruku na srce

зар ти ми делујемо толико неозбиљно.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:07 09.10.2009

Krštenje, po drugi put

Barak Husein Obama - Nada.
sentinel26 sentinel26 12:17 09.10.2009

Dovoljno za sada

Bojan Budimac
Iskrene čestitke Baraku Obami za Nobelovu nagradu, uz još iskreniju nadu da će je možda i zaslužiti

Pozdravljam i potpisujem !
sentinel26 sentinel26 23:45 09.10.2009

Re: Dovoljno za sada

Bojan Budimac
Iskrene čestitke Baraku Obami za Nobelovu nagradu, uz još iskreniju nadu da će je možda i zaslužiti



Nobelov komitet nije imao nijednog pravog kandidata koji je dao neki veliki doprinos miru i koji bi stvarno zaslužio tu nagradu, pa je istu s pravom dodijelio čovjeku koji želi mir, koji može mnogo na tom polju i od koga će zavisiti mnogo šta na tom polju.
Ova nagrada je njemu istovremeno i pomoć i podrška da pokuša da ostvari ono što je naumio i odbrana od ratnih lobista i neprijatelja.
Ova nagrada će njemu svakako biti i kazna ako ne uspije u svojoj nakani.
drug.clan drug.clan 00:05 10.10.2009

Re: Dovoljno za sada

sentinel26

Nobelov komitet nije imao nijednog pravog kandidata koji je dao neki veliki doprinos miru i koji bi stvarno zaslužio tu nagradu, pa je ...


pa nisu morali da je dodele ako nema ozbiljnog kandidata. Desavalo se kroz istoriju da je nagrada ostala nedodeljena
Goran Vučković Goran Vučković 00:09 10.10.2009

Re: Dovoljno za sada

pa nisu morali da je dodele ako nema ozbiljnog kandidata. Desavalo se kroz istoriju da je nagrada ostala nedodeljena

Gr'ota da se baci
Unfuckable Unfuckable 00:18 10.10.2009

Re: Dovoljno za sada

Ova nagrada će njemu svakako biti i kazna ako ne uspije u svojoj nakani.

daj kaznite i mene sa milion dolara, pliz
die hard die hard 00:35 10.10.2009

Re: Dovoljno za sada

daj kaznite i mene sa milion dolara, pliz


Ti makar nisi bio neozbiljan ( mislim, krajnje neozbiljan ) kad su sustinske stvari u pitanju.Obama dobio Nobel prize, dobio covek koji je vise zasluzan nego recimo Ti ili Ja.
palilula92 palilula92 01:57 10.10.2009

Re: Dovoljno za sada

JJ Beba JJ Beba 16:27 10.10.2009

Re: Dovoljno za sada

Goran Vučković
pa nisu morali da je dodele ako nema ozbiljnog kandidata. Desavalo se kroz istoriju da je nagrada ostala nedodeljena

Gr'ota da se baci

jes vala, al ta crkavica neće pomoći Obamama da se vozaju tamo vamo na jahti sa Đukanovićima
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:26 09.10.2009

nobelova nagrada

za mir je u stvari nobelova nagrada za marketing.
pazi šta radiš, možda i tebi uvale neku nobelovu nagradu.
mariopan mariopan 12:30 09.10.2009

Re: nobelova nagrada

Ne bih se ljutila, ima ta nagrada veliki broj nula iza neke brojke.

A da konkretno nešto uradi, čak i kada bi imao dobru volju, neće mu dozvoliti finasijeri tih ratova koji ludo zarađuju na svemu što se valja ispod žita. Ne nadam se tome za ovog života da će biti. Jedino ako pronađu nove izvore prihoda ili nove "neprijatelje demokratije" negde u svemiru.
Bojan Budimac Bojan Budimac 12:30 09.10.2009

Re: nobelova nagrada

Srđan Mitrović
za mir je u stvari nobelova nagrada za marketing.
pazi šta radiš, možda i tebi uvale neku nobelovu nagradu.

They could have awarded it to Kylie Minogue and I wouldn’t have been half as surprised as I am watching the television screens around me proclaiming that Barack Obama has been awarded the 2009 Nobel peace prize.
Link koji je Mladen prvi okačio (boldovanje moje)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:38 09.10.2009

Re: nobelova nagrada

Kylie Minogue

madona bi imala više smisla.
mirelarado mirelarado 13:03 09.10.2009

Re: nobelova nagrada

Srđan Mitrović
Kylie Minogue

madona bi imala više smisla.


Истрајан си у истицању њене кандидатуре. Можда за идућу годину. :))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:27 09.10.2009

Re: nobelova nagrada

Истрајан си у истицању њене кандидатуре. Можда за идућу годину. :))

pa posle onoliko postova o madoni, ona mi uvek prva padne na pamet.
a ako me se seti na dan dodele nagrade...
NNN NNN 14:14 09.10.2009

Re: nobelova nagrada

Kylie, obviously!
duchesse duchesse 12:48 09.10.2009

Uzgred

(recimo Širin Badi)


Mislim da se žena zove Shirin Ebadi.
Bojan Budimac Bojan Budimac 12:51 09.10.2009

Re: Uzgred

duchesse
(recimo Širin Badi)


Mislim da se žena zove Shirin Ebadi.

Tačno, hvala
ivana23 ivana23 12:51 09.10.2009

Obama: the great peacemaker?


Guardian, Did President Obama deserve the 2009 Nobel peace prize?

31.4% - Yes. He's changed the landscape

68.6% - No. It's far too early
Unfuckable Unfuckable 13:04 09.10.2009

Re: Obama: the great peacemaker?


31.4% - Yes. He's changed the landscape
68.6% - No. It's far too early


Ok, hajde neko neka bude dobar i probudi onog Wua.
Treba nam ovde.
die hard die hard 00:40 10.10.2009

Re: Obama: the great peacemaker?


Ok, hajde neko neka bude dobar i probudi onog Wua.
Treba nam ovde.


Kako kome, dear Unf.I malo je dosadno sto se vecito dozivate.No dobro, ako ce on nesto da presudi/dosudi - aj neka bude.
mostarac mostarac 13:01 09.10.2009

Hm...

Jeste zaboravili da je istu nagradu prosle godine dobio Martti Ahtisaari.
mariopan mariopan 16:04 09.10.2009

Re: Hm...

mostarac
Jeste zaboravili da je istu nagradu prosle godine dobio Martti Ahtisaari.

Nismo, nismo, ja mu to nikada neću zaboraviti.
kukac_tb kukac_tb 13:02 09.10.2009

nobele.nobele,kukala ti majka...

POGODAK!!!Pozdrav iz Hercegovine(suncane)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:04 09.10.2009

oj Бараче љепог лица ка'ћеш доћи, ка'ћеш

...доћи до Ужица...

супер је ... скоро да улива наду у бољу будућност као Тито наш некада...
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:11 09.10.2009

Re: oj Бараче љепог лица ка'ћеш доћи, ка'ћеш

...доћи до Ужица...


FB status urednika web izdanja magazina TIME -- Tony Karon thinks awarding Obama the Nobel Peace Prize is a bad joke. He hasn't taken any risks or actually DONE anything for peace. A Nobel Prize for Good Intentions is absurd
medjutim92 medjutim92 15:38 09.10.2009

Re: oj Бараче љепог лица ка'ћеш доћи, ка'ћеш

Bojan Budimac
...доћи до Ужица...


FB status urednika web izdanja magazina TIME -- Tony Karon thinks awarding Obama the Nobel Peace Prize is a bad joke. He hasn't taken any risks or actually DONE anything for peace. A Nobel Prize for Good Intentions is absurd


Road to Nobel is paved with good intentions
Bojan Budimac Bojan Budimac 15:40 09.10.2009

Re: oj Бараче љепог лица ка'ћеш доћи, ка'ћеш

Road to Nobel is paved with good intentions

die hard die hard 00:44 10.10.2009

Re: oj Бараче љепог лица ка'ћеш доћи, ка'ћеш

A Nobel Prize for Good Intentions is absurd


Da, naravno da je tako.Al, samo malo deluje da si jedva cekao takav gaf.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 13:13 09.10.2009

po sistemu

da se ne naljutite mnogo, gosn Obama, niste dobili Olimpijadu, evo vam utesna nagrada
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:07 09.10.2009

Re: po sistemu

pa onaj Rahm Emanuel je reko svojoj zeni jutros u 5 “Oslo beats Copenhagen.”
die hard die hard 00:46 10.10.2009

Re: po sistemu

da se ne naljutite mnogo, gosn Obama, niste dobili Olimpijadu, evo vam utesna nagrada


Sve ovde mozda i ima nekog smisla, ali ovaj komentar je za kucno dzjubre.
wukadin wukadin 13:14 09.10.2009

Imam amandman!

Ako je Barače Obama dobio Nobela za mir samo na osnovu lepih želja (Yes We Can) i obećanja, onda i Mlađo Dinkić može da dobije Nobela za ekonomiju.
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:15 09.10.2009

Iran

Reakcija pozitivna -- TEHRAN — The Nobel Peace Prize awarded to US President Barack Obama Friday should prompt him to start working towards ending injustice in the world, an aide to Iranian President Mahmoud Ahmadinejad told AFP.

"We hope that this gives him the incentive to walk in the path of bringing justice to the world order," said Ali Akbar Javanfekr, Ahmadinejad's media aide.

"We are not upset and we hope that by receiving this prize he will start taking practical steps to remove injustice in the world."

Izvor
wukadin wukadin 13:28 09.10.2009

Re: Iran

Sviđa mi se ta retorika "protiv svetskih nepravdi"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:30 09.10.2009

Re: Iran

zanimljiva iranska reakcija...

stvarno ima nešto u Barače Obami kada je uspeo da čak ni Iranci nemaju hejta prema njemu.

ja tipujem da ako Barače Obama uistinu bude krenuo da radi nešto ozbiljno da će ga maknuti neki misteriozni snajper, treći metak, ili nešto tome slično. ima puno kandidata koji imaju rezona da ga maknu, praktično svako ko radi za industriju nemira... sa druge strane, sada su mu nametnuli obavezu da mora nešto da uradi... sa druge strane, iz jednog sebičnog razloga se radujem Baračeovoj nagradi - zato što onaj nadobudni debilko od Klintona nije uspeo da je dobije (a Gor jeste!) za 8 godina mandata, a Barače je dobio za 9 meseci! super nešto!

super je zato što je Crnja, zato što je Musliman po ćaletu, zato što je neuobičajena figura... praktično kao Ciga svetske politike... zato mi je super što je uspešan. pratim ga od kada se pojavio u javnosti, na onim izborima u DS-u 2004, i od početka me je zaintrigirao, i nadao sam se i želeo mu u sebi da uspe...

sada,
da li je on black devil, i da li iza njegovih divnih retorskih umeća stoji neka dijabolična maska, ne mogu da znam, tako da ostavljam prostora u sebi za ovu sumnju...

mada opet, ako bude počeo da prelazi s reči na delo stoposto će ga neko usnajperisati. matriks rata...
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:37 09.10.2009

Re: Iran

Al Džazira je razgovarala sa Gilom Hoffmanom od Jerusalem Posta, on je prosuo dosta vitriola na liniji "Barak je ponizio Abasa i time zaustavio peace process" (kao da ga je bilo, pa se mogao zaustaviti) i nešto u smislu da će reakcije u Izraelu produbiti pukotinu između desnice i levice. Srki, javljaj šta ko kaže, ipak je ovo "samo" desničarski novinar...
wukadin wukadin 13:43 09.10.2009

Re: Iran

U najboljem slučaju biće novi Gorbačov i demontirati imperiju (e, je li i taj baja dobio The Nagradu?!). Amerima se to neće mnogo svideti, oni koji su osetili američku čizmu neće mu reći hvala, svet ga neće mnogo pamtiti osim po
super je zato što je Crnja, zato što je Musliman po ćaletu, zato što je neuobičajena figura... praktično kao Ciga svetske politike...


Daj bre, može to malo bolje?!
Barak je kao mlad video više sveta nego 20 prosečnik preCednika zajedno. Da su mu roditelji imali malo drugačiju agendu ne bi mogao biti predsednik, jer se ne bi rodio na teritoriji USA. To bar znači da treba imati poštovanja prema čoveku koji se ne uklapa u američko viđenje spoljnog sveta (here be the dragons).
Uzgred, tako "neamerički" kandidat ne bi pobedio ni u snu da Amerima cvetaju ruže.
Tako da ga ipak poštujem, iako me gađenje prema ulizištvu nekih ovde tera da se i njemu smejem. Nemam ništa protiv detanta, makar me ostavio bez "posla" - antiamerikanizma.
I bez Amerike su neke blogovske pojave veoma interesantne
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:54 09.10.2009

Re: Iran

Bojan Budimac
Al Džazira je razgovarala sa Gilom Hoffmanom od Jerusalem Posta, on je prosuo dosta vitriola na liniji "Barak je ponizio Abasa i time zaustavio peace process" (kao da ga je bilo, pa se mogao zaustaviti) i nešto u smislu da će reakcije u Izraelu produbiti pukotinu između desnice i levice. Srki, javljaj šta ko kaže, ipak je ovo "samo" desničarski novinar...


ma Boki, jpost je toliko f-force, da ja na to njihove izjave gledam otrpilike kao kada Šešelj nešto izjavi.
filvas filvas 14:43 09.10.2009

Re: Iran

stvarno ima nešto u Barače Obami kada je uspeo da čak ni Iranci nemaju hejta prema njemu.


Ne budimo školski naivni. Irancima ovo dobro dodje, jer se nadaju da će laureat biti na mukama kad iduće godine bude morao da donese z egzekjutiv desiižn, što je možda, neminovno.

Svi su se udružili, osim poštenog naroda. Amerika je iskeširala koliko košta ta nagrada, kako bi se popravio image pošto slute da će morati da vode, što bi Svjeto Marovic reka, the war for peace. A da je tomu tako, svojom egzaltiranošću posvedočio je još jedan omiljeni, te za mir zabrinuti presidente, el Sarko.

Kad korupcija dostigne ovakve razmere, tu je obično priči kraj.
Wecome to Tijuana!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:38 09.10.2009

Re: Iran

wukadin



Tako da ga ipak poštujem, iako me gađenje prema ulizištvu nekih ovde tera da se i njemu smejem.



collective kao i bilo šta drugo: stalno se nađu neki koji se ulaguju autoritetima.

nego, ovako, uopšte uzev, mislim da se mi malo kosmički prekenjavamo na ovoj temi? najbolji su mi likovi koji se uključuju, znaju ko se protiv koga zaverio, ko će kome zabosti q[osku] u dupe, mislim, koga na svetu boli uvo šta neka mala sajberfrik zajednica iz neke zabite i relativno nebitne istočnoevropske zemljiške misli o predsedniku amerike ili o nobelovom komitetu, ili o bilo čemu drugom vezanom za vanity&fame... ovo čisto između nas.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:44 09.10.2009

Re: Iran

filvas

Irancima ovo dobro dodje, jer se nadaju da će laureat biti na mukama kad iduće godine bude morao da donese ze egzekjutiv desiižn, što je možda, neminovno!


what do u mean, da će biti krljačine dogodine? na čemu baziraš takvo saznanje? nadam se da ovo neće dopreti iz tvoje tastature do božjih ušiju...
Bojan Budimac Bojan Budimac 16:53 09.10.2009

Re: Iran

mislim, koga na svetu boli uvo šta neka mala sajberfrik zajednica iz neke zabite i relativno nebitne istočnoevropske zemljiške misli o predsedniku amerike ili o nobelovom komitetu, ili o bilo čemu drugom vezanom za vanity&fame... ovo čisto između nas.

Sa ovim stavom, čini mi se, treba da se samoukinemo kao blogeri ili sam pogrešno razumeo... liči mi na blog čemu? (© Pižon)
filvas filvas 17:10 09.10.2009

Re: Iran

what do u mean,


pa nesto se razletela izraelska avijacija u poslednjih godinu dana... prvo u egejskom moru, pa sa nato paktom oko spanije, a i iran se nesto vise kurci u poslednje vreme. naravno da ne zelim da se to desi, ali ukoliko se ispostavi da iran posto po to hoce bombu, bojim se da ce da nastupi trenutak za gutanje zaba.

to je igra nerava.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:56 09.10.2009

Re: Iran

Bojan Budimac
mislim, koga na svetu boli uvo šta neka mala sajberfrik zajednica iz neke zabite i relativno nebitne istočnoevropske zemljiške misli o predsedniku amerike ili o nobelovom komitetu, ili o bilo čemu drugom vezanom za vanity&fame... ovo čisto između nas.



Sa ovim stavom, čini mi se, treba da se samoukinemo kao blogeri ili sam pogrešno razumeo... liči mi na blog čemu? (© Pižon)


nisam mislio na samoporaženost, Boke, nega na stavljanje Ega u proporciju, ipak smo mi samo mala sajberzajednica, ovoliko ili onoliko frik, i samo mi pratimo ovde šta se piskara. zvuče neke stvari ovde rečene dozlaboga egonatripovano - tipa, došo Srbin car u Amerku i sve mu jasno ko pije ko plaća. bez zezanja.

filvas,
ne mora da znači to ništa. izrael je neformalna članica natoa, najbolji kupac američkog naoružanja, strateški vojni partner turske, saradnik nemačke mornarice, tako da puno i često učestvuje u najraznovrsnijim manevrima u Mediteranu. a leti se nad morem zato što nad kopnom nema gde da se ne bi izazvao međunarodni skandal.
die hard die hard 00:58 10.10.2009

Re: Iran

Sa ovim stavom, čini mi se, treba da se samoukinemo kao blogeri ili sam pogrešno razumeo..


Sa tim stavom TI treba da se samoukines. Makar oko pljuvanja Sad, koliko god da si u pravu u pojedinim trenucima.
postoji taj neki odvratan stav mnogih blogera da su nama Ameri krivi za sve sto se kod nas desava ...Ti se tako dobro uklapas u taj jad ...
Goran Vučković Goran Vučković 01:04 10.10.2009

Re: Iran

postoji taj neki odvratan stav mnogih blogera da su nama Ameri krivi za sve sto se kod nas desava ...Ti se tako dobro uklapas u taj jad ...

Interesantan zaključak... samo, čitajući do sada Budimčeve tekstove (a pročitao sam ih priličan broj), ja to nisam nikada primetio. Može neki link?
Unfuckable Unfuckable 01:56 10.10.2009

Re: Iran

Može neki link?

š'a bre link, pogle'j mu avatar, (cigara u levom...ponavljam : levom - uglu usta)
dovoljno je
Goran Vučković Goran Vučković 02:06 10.10.2009

Re: Iran


š'a bre link, pogle'j mu avatar, (cigara u levom...ponavljam : levom - uglu usta)
dovoljno je

I cigareta je na levoj strani...
Unfuckable Unfuckable 02:23 10.10.2009

Re: Iran

ok, uhapsiti, dakle
znao sam
crossover crossover 02:30 10.10.2009

Re: Iran

Goran Vučković

š'a bre link, pogle'j mu avatar, (cigara u levom...ponavljam : levom - uglu usta)
dovoljno je

I cigareta je na levoj strani...



Љуша !?
mirelarado mirelarado 02:37 10.10.2009

Re: Iran

crossover
Goran Vučković

š'a bre link, pogle'j mu avatar, (cigara u levom...ponavljam : levom - uglu usta)
dovoljno je

I cigareta je na levoj strani...



Љуша !?


У борби против империјалне политике злог капиталистичког царства!

П.С. Наочаре су камуфлажа.


Bojan Budimac Bojan Budimac 10:45 10.10.2009

Re: Iran

Sa tim stavom TI treba da se samoukines. Makar oko pljuvanja Sad, koliko god da si u pravu u pojedinim trenucima.
postoji taj neki odvratan stav mnogih blogera da su nama Ameri krivi za sve sto se kod nas desava ...Ti se tako dobro uklapas u taj jad ...

Die hard, vidim da nisi odgovorio Vučku nekim linkom gde ja to pljujem, gde ja to tvrdim da su nama Ameri krivi za sve. Zašto nisi? Jako sam zainteresovan da vidim "zločin" za koje me optužuješ.

Mada tvoj pljuvački stav to ne zaslužuje ja ću ipak reći par reči. Pre svega ja ne znam o kome pišeš kad pišeš "nama". Takođe mi nije jasan pojam "Ameri", da li se odnosi na američke građane, vladu, politiku? Šta? "Sve" je tako širok pojam da ne mogu da zamislim bilo koga osim boga (a poznato je da sam ateista) ko bi bio kriv za sve.

Eeeee sad, s obzirom da si me tako lepo opičio etiketom [a da je nisi podržao nijednim linkom da vidim(o) u čemu se ogleda to okrivljavanje Amera za sve i pljuvanje] da ja kažem šta mislim o tvom postupku (a ti nisi jedini). Taj stav da se politika američkih administracija (ili šire Zapada) ne sme kritikovati mi je podjednako odvratan kao stav da su "Ameri" krivi za "sve" (zašto se zadržati na užoj, a meni ipak nejasnoj odrednici "nama"?). Doduše postoji i treći stav, koji mi je po ljigavosti najodvratniji, taj stav prihvata da (možda) taj zločin (kritike) ne znači pripadnost onima koji krive "Amere za sve", ALI doprinose vaskolikoj antizapadnoj atmosferi u srba (sic).

Sva tri stava reflektuju binarni model mišljenja, koji primenjen konsekvento dovodi do crno-belog pogleda na svet (a svet je, zamisli, šaren), a treći mi je najodvratniji zato što dovodi do preispitivanja tipa "da li smem ovo da napišem (iako je istina), jer to "pomaže" onima sa kojima se žestoko ne slažem i ne želim da delim rovove i/ili municiju sa njima". Međutim, ja to smatram pogrešnim pitanjem i čini mi se mnogo bolje sam postavio pre, sutra tačno, dve godine na stranici Vremena, ključno pitanje – može li se biti proevroatlanski i držati se činjenica ili je to (već) postalo nemoguće?

A na temu "pomaganja" i "delenja" stavova, da ne kopiram i pejstujem, sam citirao šta sam imao ovde.

Bojan Budimac Bojan Budimac 13:19 09.10.2009

Hamas

Slušam ministra Hamasa, Ahmed Jusefa, čestita Obami i misli da je zasluženo i da će je opravdati.
drug.clan drug.clan 13:21 09.10.2009

Re: Hamas

Bojan Budimac
Slušam ministra Hamasa, Ahmed Jusefa, čestita Obami i misli da je zasluženo i da će je opravdati.


eto doziveli smo da se nagrade dobijaju unapred i da se tek moraju opravdati. Ja sam mislio da se samo jedna stvar placa unapred.

"Jel moze neki Oskar za jednog malog u mom komsiluku, voli decko kameru opravdace on Oskara sigurno."
arianna arianna 13:32 09.10.2009

Re: Hamas

drug.clan
Slušam ministra Hamasa, Ahmed Jusefa, čestita Obami i misli da je zasluženo i da će je opravdati.

eto doziveli smo da se nagrade dobijaju unapred i da se tek moraju opravdati. Ja sam mislio da se samo jedna stvar placa unapred.

"Jel moze neki Oskar za jednog malog u mom komsiluku, voli decko kameru opravdace on Oskara sigurno."



Jel mogu ja za ministra? opravdaću poverenje, obećavam
drug.clan drug.clan 13:19 09.10.2009

moze i jedno i drugo

moj jedini komentar na ovu vec odavno sramnu nagradu:


Sada ce se Ale Gore ubiti od besa jer su njega ubedjivali da ne moze i pozicija predsednika i nagrada a sada se ispostavilo da ipak moze. On je morao da bira a ovaj sve dobija.
Dušan Maljković Dušan Maljković 13:31 09.10.2009

Kako ste se samo drznuli da dirnete...

... u Baraka Obamu?

Evo Peščanik je razgnevljen posetom Medvedeva, Ceca se bavi nekom rasističkom kreacijom pod sintagmom "mozak srpskog domaćina" (!?) -- zamislite sada da neko kaže "mozak prosečnog Jevreja", kakve bi to reakcije izazvalo -- tako da jedino ostaje da vas tamo nasukaju na peščani sprud i dobro ispraše.

Bajdenova poseta, praćena neviđenim represivnim merama policije, kada građani nisu smeli da izlaze na prozore ulica kojima se dotični kretao i morali da drže navučene roletne nije zaslušila kritiku (detalj sa raspoređenim snajperistima je bio najvelelepniji), ali su sada trube i prasetina u najavi postali objekat GAĐENJA ove šarmantne ekipe koja već godinama promoviše kulturrasistički diskurs u Srbiji.

Vrhunac se odigrao skoro (jedan od, ipak je to poliorgazmična emisija!), u tekstu Biljane Srbljanović, gde kaže

"Ja sport ne pratim, nego ga naporno treniram. Nikad mi ne bi palo na pamet da organizujem doček profesionalnih sportista na centralnom gradskom trgu, u atmosferi u kojoj neke devojke, koje su netom pre toga felacijom platile vožnju do centra, pa od kusura kupile pljesak, onda se zakačile na gvozdene bankine, prevalile u struku i isplivale iz wanderbra, vrište u transu imena bogatih muškaraca, i to je kao sport?" (http://www.pescanik.net/content/view/3749/129/)

I nijedna od ženskih organizacija da se oglasi povodom ove ekstremne mizoginije, a sve se to plaća novcem skandinavskih poreskih obveznika, u zemljama u kojima je VEOMA TEŠKO ovakve teze emitovati u javnosti.
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:43 09.10.2009

Re: Kako ste se samo drznuli da dirnete...

... u Baraka Obamu?

Nisam mnogo pa računam da ću biti pošteđen pravedničkog gneva, a nije mi ni prvi put (imam neke ožiljke i etiketa se vuče zamnom, ali još uvek mrdam).
niccolo niccolo 13:53 09.10.2009

Re: Kako ste se samo drznuli da dirnete...

koje su netom pre toga felacijom platile vožnju do centra, pa od kusura kupile pljesak

Izvinjavam se Budimcu na trolovanju, ali ovo me zanima - ako je vožnja plaćena felacijom, šta je tačno kusur?
Bojan Budimac Bojan Budimac 13:54 09.10.2009

Re: Kako ste se samo drznuli da dirnete...

niccolo
koje su netom pre toga felacijom platile vožnju do centra, pa od kusura kupile pljesak

Izvinjavam se Budimcu na trolovanju, ali ovo me zanima - ako je vožnja plaćena felacijom, šta je tačno kusur?

Da znaš da sam i ja o tome razmišljao
bolkonski bolkonski 14:06 09.10.2009

Re: Kako ste se samo drznuli da dirnete...

Dušan Maljković

"Ja sport ne pratim, nego ga naporno treniram. Nikad mi ne bi palo na pamet da organizujem doček profesionalnih sportista na centralnom gradskom trgu, u atmosferi u kojoj neke devojke, koje su netom pre toga felacijom platile vožnju do centra, pa od kusura kupile pljesak, onda se zakačile na gvozdene bankine, prevalile u struku i isplivale iz wanderbra, vrište u transu imena bogatih muškaraca, i to je kao sport?" (http://www.pescanik.net/content/view/3749/129/)


Ne citam tres stampu pa nesto ovako lose i bezobrazno dugo nisam video.
filvas filvas 15:28 09.10.2009

Re: Kako ste se samo drznuli da dirnete...

Izvinjavam se Budimcu na trolovanju, ali ovo me zanima - ako je vožnja plaćena felacijom, šta je tačno kusur?

Ta vrsta kusura je poznata kao snowballing. Običaj je ipak da se ostavi bakšiš.
mariopan mariopan 16:11 09.10.2009

Re: Kako ste se samo drznuli da dirnete...

I nijedna od ženskih organizacija da se oglasi povodom ove ekstremne mizoginije, a sve se to plaća novcem skandinavskih poreskih obveznika, u zemljama u kojima je VEOMA TEŠKO ovakve teze emitovati u javnosti.

Koja ženska organizacija kada ne možeš da se uguraš ni u jednu - sve pozicije su felacijom zauzete od strane baš takvih koje tamo gde žive (recimo Skandinavija) tako nešto ne bi ni u usta uzele - sledi kazna.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:31 09.10.2009

Re: Kako ste se samo drznuli da dirnete...

Dušan Maljković
I nijedna od ženskih organizacija da se oglasi povodom ove ekstremne mizoginije...

Није истина, огласила се невладина агенција М.А.К.С.А. 83, са детаљном анализом у коју је укључила и своје социјалне, економске и зоолошке стручњаке (експерте за кенгуре). Текст је разматран и дубински анализиран из мноштва углова. (Особито је на мене оставила утисак анализа његове класне димензије.)
filantrop filantrop 18:31 09.10.2009

Re: Kako ste se samo drznuli da dirnete...

ajdenova poseta, praćena neviđenim represivnim merama policije, kada građani nisu smeli da izlaze na prozore ulica kojima se dotični kretao i morali da drže navučene roletne nije zaslušila kritiku (detalj sa raspoređenim snajperistima je bio najvelelepniji),


AAah , kako volimo da se podsetimo samo onoga sto donosi sigurne preporuke....a zgodno zaboravimo da je situacija bila identicna kada je Milosevic dolazio u junu 2000 u KG....ali pretpostavljam da to nije ono sto nasa blogovska simfonija zeli da cuje i zna ( a onoliko KG patriota na blogu ccc).
Ali jebes tamo neku moju KG rodjaku kojoj je naredjeno da mokre benkice i pelene skloni sa terase pa morala da susi fenom.

Ajd uzdravlje dragi zemljaci, posao zove

Ah da, Bojane,
i Srbija ima svoju Nobelovu za mir, samo se malo drugacije zove:
ministar policije vlade republike srbije
medjutim92 medjutim92 11:36 12.10.2009

Re: Kako ste se samo drznuli da dirnete...

filantrop
AAah , kako volimo da se podsetimo samo onoga sto donosi sigurne preporuke....a zgodno zaboravimo da je situacija bila identicna kada je Milosevic dolazio u junu 2000 u KG....ali pretpostavljam da to nije ono sto nasa blogovska simfonija zeli da cuje i zna ( a onoliko KG patriota na blogu ccc).
Ali jebes tamo neku moju KG rodjaku kojoj je naredjeno da mokre benkice i pelene skloni sa terase pa morala da susi fenom.


Zato je par meseci kasnije Milosevic prosao na izborima kako je prosao.

Dok nam je Bajden primer demokratije..
johnny011 johnny011 13:33 09.10.2009

Mislim da bi Mardž bila....

... sjajan kandidat. Bez zezanja.



Odgovarajući telefon već ima.

A i...

Mardzz Simpson na naslovnici "Plejboja"

LOS ANDJELES, 9. oktobra (Tanjug) - Povodom dvadesetogodissnjice popularne americcke televizijske serije "Simpsonovi", Mardzz Simpson, koja je jedan od glavnih likova serije, nachi che se u Evinom kostimu na naslovnoj strani ccasopisa "Plejboj".
Animirana serija koju je osmislio crtacc Met Grening, ccija se 21. sezona trenutno emituje na amrericckoj televiziji Foks, oborila je sve rekorde trajanja i popularnosti.
Kao dugogodissnji deo popularne kulture, "Simpsonovi" nisu mogli da izbegnu pojavu na naslovnicama americckih ccasopisa, pogotovo jednog od najpoznatijih medju njima.
CCuvena zzuta porodica nachi che se na stranicama novembarskog broja "Plejboja", a najvisse prostora biche posvecheno Mardzz Simpson, gotovo uzornoj majci, koja che pozirati naga na naslovnoj strani.
Kako se mozze proccitati na internet sajtu TMZ.com, ekskluzivne fotografije pratiche i ekskluzivni intervju.
(Kraj) jp/sv
NNNN
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:35 09.10.2009

Ovo je već potpuno degute

Možda će početi da im dodeljuju unapred. Ili da se nagrada dodeljuje 20. januara svake četvrte godina, odmah na inauguraciji.

Sramota jedna. Hoće li neko imati "loptice" da vrati svoju posle ovoga?
trener92 trener92 13:44 09.10.2009

Re: Ovo je već potpuno degute

aki77 aki77 14:17 09.10.2009

Re: Ovo je već potpuno degute

Kako ne, gosn Ahtisari - garantujem
Pozvace se na nemoralnost ovog izbora...
pedja1008 pedja1008 13:48 09.10.2009

U sustini

koga je vise briga za Nobelovu nagradu za mir?
mostarac mostarac 13:53 09.10.2009

Re: U sustini

koga je vise briga za Nobelovu nagradu za mir?

U pravu si.
Ta nagrada je odavno izgubila kredibilitet.
aki77 aki77 14:03 09.10.2009

moj prvi komentar na blogu

mariopan mariopan 22:07 09.10.2009

Re: moj prvi komentar na blogu

aki77

Pa onda dobrodošao
Unfuckable Unfuckable 23:05 09.10.2009

Re: moj prvi komentar na blogu

Pa onda dobrodošao

i srećno povraćanje, šta drugo da ti kažem kad je tema tak'a ?
Hajde samo malo da pojasnim : nemam ništa protiv dolepomenutog, neko reče - Bureka, lepo priča čovek. Ako još i krene da sprovodi to što priča, ja mu samo želim da bar pokuša da ostane - živ.
Međutim, kriterijum Nobelovog komiteta za dodelu nagrade mi je krajnje - pišičan, u tom nekom investitorskom amoku, hajde da to tako nazovem.
markonio92 markonio92 14:03 09.10.2009

Rat und Mir

Pa kad mogu Šešelju da sude za ratnu retoriku, onda valjda Obama može da dobije Nobela za mirotvoračku retoriku.
Sve mu to dođe na isto.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:37 09.10.2009

Re: Rat und Mir

Pa kad mogu Šešelju da sude za ratnu retoriku, onda valjda Obama može da dobije Nobela za mirotvoračku retoriku.

tako mu dodje...
Colin_bgd Colin_bgd 14:06 09.10.2009

Najzad...

Zar nije ovo samo simbolicna potvrda onoga "free at last, free at last, free at last!"...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana