Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Mediji| Politika| Život

Ovako više ne može!...ili može ?

trener92 RSS / 10.10.2009. u 00:12


Emisija „Trenutak istine” emitovana preksinoć na TV Pink, u kojoj je voditeljka ovog kviza Tatjana Vojtehovski svoju gošću pitala „Da li ste ikada doživeli orgazam tokom seksualnog odnosa sa vašim ocem?”

izvor

 

pink.jpg 

...Kodeks RRA
1. Правни основ

Правни основ за доношење Кодекса понашања емитера налази се у ставу 5 члана 12 Закона о радиодифузији који гласи:

Агенција доноси опште обавезујуће упутство ради ближег уређивања одређених питања која се односе на садржај програма, независно од постојеће праксе емитера. Опште обавезујуће упутство може да се односи на поједино питање које се тиче садржаја програма, на већи број сродних питања, а може да се односи и на сва питања која се тичу садржаја програма (кодекс понашања емитера).

Осим тога, члан 19 Закона о радиодифузији прописује: „Агенција се стара о заштити малолетника и поштовању достојанства личности у програмима који се приказују посредством радија и телевизије, о чему доноси опште обавезујуће упутство".."
Овим Кодексом, који обухвата и заштиту малолетника и заштиту достојанства личности (заштита приватности и сл.), Агенција реализује своју законску обавезу

:...


KODEKS NOVINARA SRBIJE

 

Prema odluci i ovlašćenju Skupštine NUNS-a, Izvršni odbor NUNS-a je u oktobru 2006. godine usvojio Kodeks novinara Srbije, a isti dokument je i UNS usvojio na svojoj Skupštini, krajem decembra 2006. godine, tako da je Kodeks postao važeći dokument.


PREAMBULA


UNS i NUNS ovaj kodeks donose kao etički standard profesionalnog postupanja novinara.

Dužnost je novinara da slede profesionalne i etičke principe sadržane u Kodeksu i da se suprotstave pritiscima da te principe prekrše. Kodeks preporučuje solidarnost sa kolegama kada su ugroženi standardi profesionalnog postupanja novinara.

Za primenu ovog Kodeksa odgovorni su i urednici i izdavači.


III ODGOVORNOST NOVINARA


5. Novinar je dužan da poštuje i štiti prava i dostojanstvo dece, žrtava zločina, osoba sa hendikepom i drugih ugroženih grupa.

....

 

Moguće da sam pogrešno protumačio ( citirao) ,moguće  da sam "pristrasan" ,

( nadam se da će neko - niccolo-  moći da kaže da li na osnovu ovoga može nešto da se uradi)

ali me interesuje

Da li u ovoj zemlji , postoji neko ko može da odgovori na sledeće pitanje :

Da li ovako nešto može da se dozvoli? Da li će ovo proći nekažnjeno?

Da li će ovaj sadizam , koji je otelotvoren u imenu i prezimenu jedne "novinarke", a podstaknut od strane jednog medija , biti i dalje odobravan i posmatran sa blagonaklonošću 

( čim nije zabranjeno proizilazi da je tako!)

Da li je ovo dovoljan razlog za reakciju :
Ministra Kulture ?
RRA?
Ili nekog trećeg?

 


Ukoliko je ovo dozvoljeno da se nastavi , šta je sledeće što će biti prikazano na medijima?

 

Šta treba da kaže ili uradi neko,
ko za sebe tvrdi da je to što predstavlja , ,
da bi ONI

( ovde mislim na sve koji nas predstavljaju tamo gde treba ( znači vlada, ministri , skupština, i da ne nabrajam), koji treba da vode računa o mentalnom stanju ( zdravlju) građana ove zemlje)


reagovali onako kako bi trebalo , a u skladu sa ovim gore što sam citirao.

 

 

 



Komentari (505)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

roland_h roland_h 09:47 10.10.2009

emisiju

nisam gledao a iz novina ne mogu da steknem jasnu sliku.

mene najviše brine da li se na taj način promoviše nasilje? da bi se odgovorilo na ovo pitanje treba videti kako je do samog pitanja došlo, nakon kojih pitanja, na koji način je ovo sporno postavljeno i šta je voditeljka komentarisala, tj u kom smeru je vodila razgovor posle odgovora.

ako su ljude uputili u priču te žene i kroz prethodna pitanja jasno pokazali da se ona gnuša nasilja, kakve je to posledice imalo za nju i da se je borila protiv oca onda je po mom mišljenju ok da se dotaknu i tog orgazma.

dešava se da žrtva doživi orgazam i prilikom prvog silovanja što je stvar fiziologije. ovde se govori o detetu koje je bilo zlostavljano godinama, kome je to postalo svakodnevnica.
ne treba žene učiti da taj orgazam prećutkuju i doživljavaju kao svoju krivicu. možda je baš zbog toga dobro o tome progovoriti na tv-u i to u emisiji koju gledaju baš oni ljudi čije se osude, žene koje prećutkuju, i boje. možda je ova žena pored želje za novcem u show došla i da pomogne ostalim žrtvama da o zlostavljanju progovore.
leopold_lady leopold_lady 10:01 10.10.2009

Re: emisiju

Kao žrtva silovanja - pošto nisam mogla sama da se izborim sa tim - otišla sam kod psihijatra i tražila pomoć.... Rekla sam - Doktrorka,ja više ne mogu.... Proces oporavka je trajao nekoliko meseci,a još uvek vučem neke strahove - iako je prošlo 11 godina.... Ja sam samo jednom silovana.... Još jednom je pokušao,ali nije uspeo - da to uradi....

U našem društvu - odlazak kod psihijatra i psihologa je problem i toga se mnogi stide.... Ja sam jednostavno,radi svog života,života svojih bližnjih,a i sumnjajući da sam ja to nečim izazvala - jednostavno morala da odem i otišla sam.... I iskreno,ne stidim se toga - jako sam ponosna na sebe.... I ako nekada budem imala neki problem za koji ne mogu da nađem rešenje - znam da ću moći da se obratim psihijatru za pomoć....Jer,kako god okreneš - oni su jedini stručni i merodavni da pomognu žrtvama - da shvate da nema u njima krivice,da razumeju šta im se desilo i da nastave da žive život što mogu normalnije ....
roland_h roland_h 10:11 10.10.2009

Re: emisiju

slažem se sa tobom ali razgovor o silovanju i odlazak kod psihijatra treba učiniti lakšim.
zato je lepo od tebe što pričaš o tome.
lakipingvin lakipingvin 13:23 10.10.2009

Re: emisiju


leopold_lady

but surrender is Not an option..
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:47 10.10.2009

Re: emisiju

leopold_lady


Ne daj se!

Inače, ja nemam Pink na televizoru uopšte memorisan. Imam dvoje dece.
leopold_lady leopold_lady 17:06 10.10.2009

Re: emisiju

but surrender is Not an option..


I agree !!!
leopold_lady leopold_lady 17:09 10.10.2009

Re: emisiju

Ne daj se!


Ne dam se ....

Inače, ja nemam Pink na televizoru uopšte memorisan. Imam dvoje dece.


Apsolutno se slažem sa ovim..... Deca treba da budu zaštićena svog tog šunda sa Tv-ja.... Ne samo Pink-a,već i ostalih Tv stanica koje propagiraju narodnjake i opravdavaju njihovo ponašanje i muziku.... (nevezano za temu,ali vezano za Tv program) ....
trener92 trener92 22:00 10.10.2009

Re: emisiju

roland_h
nisam gledao a iz novina ne mogu da steknem jasnu sliku.

mene najviše brine da li se na taj način promoviše nasilje? da bi se odgovorilo na ovo pitanje treba videti kako je do samog pitanja došlo, nakon kojih pitanja, na koji način je ovo sporno postavljeno i šta je voditeljka komentarisala, tj u kom smeru je vodila razgovor posle odgovora.

ako su ljude uputili u priču te žene i kroz prethodna pitanja jasno pokazali da se ona gnuša nasilja, kakve je to posledice imalo za nju i da se je borila protiv oca onda je po mom mišljenju ok da se dotaknu i tog orgazma.

dešava se da žrtva doživi orgazam i prilikom prvog silovanja što je stvar fiziologije. ovde se govori o detetu koje je bilo zlostavljano godinama, kome je to postalo svakodnevnica.
ne treba žene učiti da taj orgazam prećutkuju i doživljavaju kao svoju krivicu. možda je baš zbog toga dobro o tome progovoriti na tv-u i to u emisiji koju gledaju baš oni ljudi čije se osude, žene koje prećutkuju, i boje. možda je ova žena pored želje za novcem u show došla i da pomogne ostalim žrtvama da o zlostavljanju progovore.


Slažem se sa komentarom koji si napisao i tvoje razmišljanje mislim da je u redu
osim jednog mislim da je jako važno naglasiti da o tome je trebalo da se izjasne stručnjaci, u nekoj drugačije koncipiranoj emisiji ,koji svojim objašnjenjima mogu da pomognu u razumevanju , ovakvih dešavanja.
trener92 trener92 11:46 11.10.2009

Re: emisiju

leopold_lady
Kao žrtva silovanja - pošto nisam mogla sama da se izborim sa tim - otišla sam kod psihijatra i tražila pomoć.... Rekla sam - Doktrorka,ja više ne mogu.... Proces oporavka je trajao nekoliko meseci,a još uvek vučem neke strahove - iako je prošlo 11 godina.... Ja sam samo jednom silovana.... Još jednom je pokušao,ali nije uspeo - da to uradi....

U našem društvu - odlazak kod psihijatra i psihologa je problem i toga se mnogi stide.... Ja sam jednostavno,radi svog života,života svojih bližnjih,a i sumnjajući da sam ja to nečim izazvala - jednostavno morala da odem i otišla sam.... I iskreno,ne stidim se toga - jako sam ponosna na sebe.... I ako nekada budem imala neki problem za koji ne mogu da nađem rešenje - znam da ću moći da se obratim psihijatru za pomoć....Jer,kako god okreneš - oni su jedini stručni i merodavni da pomognu žrtvama - da shvate da nema u njima krivice,da razumeju šta im se desilo i da nastave da žive život što mogu normalnije ....


Hvala ti !
trener92 trener92 19:57 11.10.2009

Re: emisiju

lakipingvin

[quote=
leopold_lady

but surrender is Not an option..

Hvala ti , lakipingvin
Rejlem Rejlem 09:06 12.10.2009

Re: emisiju

uros_vozdovac
leopold_lady Ne daj se!

Pridružujem se. LL, drži se!!!
lakipingvin lakipingvin 18:56 12.10.2009

Re: emisiju

Hvala ti , lakipingvin

trener92

Hvala tebi
trener92 trener92 01:24 13.10.2009

Re: emisiju

lakipingvin
Hvala ti , lakipingvin

trener92

Hvala tebi


Žestok snimak , samo i o toj njihovoj "tradiciji" bi bilo zanimljivo otvoriti jedan poseban blog.
lakipingvin lakipingvin 10:26 13.10.2009

Re: emisiju


Žestok snimak , samo i o toj njihovoj "tradiciji" bi bilo zanimljivo otvoriti jedan poseban blog.

to sigurno da,jos kad bi ga ubacili negde oko vikenda kad se ima vise vremena za citanje takvih stvari..
trener92 trener92 17:49 13.10.2009

Re: emisiju

lakipingvin

Žestok snimak , samo i o toj njihovoj "tradiciji" bi bilo zanimljivo otvoriti jedan poseban blog.

to sigurno da,jos kad bi ga ubacili negde oko vikenda kad se ima vise vremena za citanje takvih stvari..


Smislićemo neku kombinaciju,
ed_novipazar ed_novipazar 10:34 10.10.2009

Moral

... to se kosi sa svim moralnim i profesionalnim normama,. dobrim ukusom , odnosom prema ljudskom biću ...

Naravno da se kosi i sa moralnim normama, i sa dobrim ukusom, i sa odnosom prema ljudskom bicu, naravo da je granica predjena ...

No, pitanje je sta su to zaista moral, dobar ukus i odnos prema ljudskom bicu i gdje su granice. Jednom predjena granica znaci uvijek predjena granica. Jednom srozan moral otvara vrata stalnom srozavanju morala. Znate na sta mislim.
mrdax mrdax 11:41 10.10.2009

Problem u drustvu

Prepricacu vam ukratko moje iskustvo vezano za ovaj dogadjaj. Sinoc mi je devojka rekla da je citala u novinama o slucaju 'Trenutak Istine' i to mi je rekla da je bila zena koju je otac silovao.

Ja se zgrozio, u stilu 'Jesu li oni normalni?' . Ona mi kaze , ne nije to sve, sad ces tek da poludis. Ja kazem : "Ma nemoguce da ima jos!?" , a ona meni da je ta zena jedno 50 (PEDESET) puta abortus izvrsila Ja u soku kazem da je to prosto bolesno sto prikazuju, ali kada mi je rekla da je ta jadna zena jos upitana 'Da li je dozivela orgazam dok ju je otac silovao?' mislio sam da je u pitanju neki crni humor i da me zeza.
I proverio sam na sajtu novina- 24 sata i vidim da je istina. Kad ono, jeste........ I ima decu sa ocem.

Jutros odem kod roditelja i kazem im sta je bilo a oni onako blage reakcije, kao pa bila su nam cudna ta deca u publici. I uporno im izmice to da je juce izbio skandal nevidjeni i da se poodavno emisije ove zemlje vucaju po skoljkama wc solja. Naravno da sam ih zatekao kako gledaju debilnu 'Farmu' prepunu debila i poludebila uz neke izuzetke ,ako ih i ima....
DA ne pricam da se prekrsio i zakon.
Doctor Wu Doctor Wu 12:25 10.10.2009

Re: Problem u drustvu

Eh, a kada su onomad otkrili Fritzla bilo je priča kako su samo Austrijanci idioti...
trener92 trener92 22:03 10.10.2009

Re: Moral

ed_novipazar
... to se kosi sa svim moralnim i profesionalnim normama,. dobrim ukusom , odnosom prema ljudskom biću ...

Naravno da se kosi i sa moralnim normama, i sa dobrim ukusom, i sa odnosom prema ljudskom bicu, naravo da je granica predjena ...

No, pitanje je sta su to zaista moral, dobar ukus i odnos prema ljudskom bicu i gdje su granice. Jednom predjena granica znaci uvijek predjena granica. Jednom srozan moral otvara vrata stalnom srozavanju morala. Znate na sta mislim.


Slažem se , ali zbog toga i postoje institucije koje bi trebalo o tome da vode računa, pravila, zakoni , kodeksi, koji treba da se poštuju,
trener92 trener92 22:05 10.10.2009

Re: Problem u drustvu

DA ne pricam da se prekrsio i zakon.

mrdax


Šta da ti kažem , nego da delim tvoje mišljenje.
foreverton foreverton 11:38 10.10.2009

oprezno


ostavljajući mogućnost da griješim u ovom slučaju,reći ću vam šta ja mislim.Nedavno sam čitao u novinama koja su bila najšokantnija priznanja po svijetu gdje se emituje ova emisija,ali nijedno nije bilo ni blizu tako neukusno i bolesno kao ovo.Takođe,zaboravio sam gdje,ali otkriveno je da su "takmičari" bili namješteni,znači,potpuni očajnici,čitave porodice koje su zbog novca bile u stanju da priznaju raznorazne gadosti koje se nisu ni desile.Emisija je skinuta a novinari i gosti tuženi zbog mita i obmanjivanja javnosti.
U ovom slučaju,otac je mrtav,znači da se istinitost teško može provjeriti,a koliko je osoba koja je očajna spremna daleko da ode da bi se izvukla iz bijede,ne možemo znati.Kažem,nisam gledao emisiju(i ne gledam je nikad jer me stvarno ne zanimaju ispovjesti iz spavaćih soba nepoznatih (a ni poznatih) ljudi) pa možda i griješim,ali ubjeđen sam da su najšokantniji gosti namješteni.
Čak i ako je tako,ovo pitanje je sramotno i nijedan novinar tj. čovjek koji drži do sebe ga ne bi postavio.
trener92 trener92 11:49 11.10.2009

Re: oprezno

Čak i ako je tako,ovo pitanje je sramotno i nijedan novinar tj. čovjek koji drži do sebe ga ne bi postavio.

foreverton


Moguć je i ovaj scenario koji si opisao, ali u skladu sa poslednjom rečenicom , mislim da je ne bi opravdalo ni da izađe javno i kaže " Eto to je bila skrivena kamera".
G r o f G r o f 11:44 10.10.2009

reklama..

Taman odlučim da neću gledati odredjenu emisiju, jer mi se ne svidja....kad ono naletim na nju na blogu. Kako sad da diskutujem kad nisam gledao.
Trener očigledno jest.
Emisija je odvratna od samog početka i zanima me šta je to najodvratnije ovoj mačici Srbiji
kad je tek sad aktiviran okidač za kritiku.
trener92 trener92 22:08 10.10.2009

Re: reklama..

G r o f
Taman odlučim da neću gledati odredjenu emisiju, jer mi se ne svidja....kad ono naletim na nju na blogu. Kako sad da diskutujem kad nisam gledao.
Trener očigledno jest.
Emisija je odvratna od samog početka i zanima me šta je to najodvratnije ovoj mačici Srbiji
kad je tek sad aktiviran okidač za kritiku.


Ako stalno budemo okretali glavu na drugu stranu, mogu nam se ponoviti situacije koje pokušavamo da pobedimo, i moramo . Mislim da je to jedini način , suočiti si sa problemima i rešavati ih onako kako je jedino moguće. De se ne bi posle pitali Kako se to dogodilo?
G r o f G r o f 20:34 11.10.2009

Re: reklama..

Pobija Vas broj komentara na ovome blogu. Ovo nije borba, nego nasladjivanje temom.
Kritična masa okrenutih glava pobedjuje takve stvari...i ništa drugo.
maksa83 maksa83 20:40 11.10.2009

Re: reklama..

Kritična masa okrenutih glava pobedjuje takve stvari...i ništa drugo.

Bra'o G r o f e, složio si u jednu pravo u sridu rečenicu ono što sam ja mrsio 5 kb.
trener92 trener92 02:04 12.10.2009

Re: reklama..

maksa83
Kritična masa okrenutih glava pobedjuje takve stvari...i ništa drugo.

Bra'o G r o f e, složio si u jednu pravo u sridu rečenicu ono što sam ja mrsio 5 kb.

G r o f
Pobija Vas broj komentara na ovome blogu. Ovo nije borba, nego nasladjivanje temom.
Kritična masa okrenutih glava pobedjuje takve stvari...i ništa drugo.


Iako sam pomislio da ne bi bilo zgoreg da ljudi saznaju da se tako nešto servira na televiziji, možda nije trebalo ni otvarati blog zbog ovoga.
Jer koga bi to moglo da interesuje , vidim da to niko ne opravdava, da oni koji su ostavili komentar, kapiraju zašto se to dešava i ne uzbuđuju se previše, jer mogu da upotrebe daljinac i to nestaje , ne privlači njihovu pažnju.
Nema, Ne dešava se.
Možda čak nije ni trebalo o ovome niko ništa da kaže, ionako neće biti nikakvog efekta.
Kao kad ideš ulicom i neko pljune , ti okreneš glavu ili
možda neko vrši nuždu posred trotoara kojim se krećeš,
tebi se to ne dopada, gadno ti je, i ti jednostavno okreneš glavu, pređeš na drugu stranu i ne privlači ti više pažnju, ne vidiš , zaboraviš i naravno to se ne dešava.I tako dan po dan , pošto niko ne čisti, gomila se povećava.
Samo , ne budi siguran da jednoga dana, kada ne budeš gledao, ili zaboraviš na to , shvatiš da ustvari koračaš tim istim trotoarom , koji je pretrpan nečijim ostacima ,
Možda će ti onda zasmetati što ne možeš da se provučeš . i polako toneš , ali nemaš gde više da pređeš , sve je preplavljeno. .
Da li ćeš se onda upitati zašto sam okretao glavu, i pravio se da toga nema?

Ko može da odgovori na to pitanje?

Seti se " Krivi smo mi , što smo ih pustili"!

A možda ja samo trošim bez potrebe i svoje i tuđe vreme i uništavam ovu tastaturu.

Možda je najbolje od svega dići ruke , pa pustiti neka sve ide kako ide, pa ko voli neka gleda i naslađuje se,
Da , možda je tako najbolje, .
011-495 011-495 11:44 10.10.2009

U odgovoru

na pismo od "24 sata", novinarka je sve rekla samo nije odgovorila koji je motiv bio za sada vec (ne)cuveno pitanje. Izgleda da pokusava da se sakrije iza minulog rada, ako takav uopste postoji.
Najzanimljivije je da sva pitanja koja ona u svom pismu postavlja se direktno ili indirektno kose sa (ne)cuvenim pitanjem i emisiji. Moja pitanja za novinarku bi bila:
sta ste hteli da postignete sa tim pitanjem
koju poruku ste hteli da posaljete drugim zrtvama incesta, ukoliko bi odgovor bio "da"
a koju poruku ukoliko bi odgovor bio "ne"
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:56 10.10.2009

Re: U odgovoru

na pismo od "24 sata", novinarka je sve rekla samo nije odgovorila koji je motiv bio za sada vec (ne)cuveno pitanje. Izgleda da pokusava da se sakrije iza minulog rada, ako takav uopste postoji.

možda bi bilo najbolje da nju stavimo na poligraf.
da nam kaže kad i gde se zalagala protiv nasilja.
baš me interesuje.
neko je ovde već pomenuo slično nešto, kao davala je u javnosti i bla, bla...
ja nigde ne pročitah, sem čiste agresije kad se obračunavala preko pinka sa
onima koji su imali izvesne primedbe na istu tv.
pamtim kad su iz dana u dan napadali profesora čupića...
kad su uzeli čovića na zub, pa mu čak i slikali neku kuću sve sa bazenom za tetku...
i sve vreme je ta ista bila pr kuće.

al da ponovim.
sama tv pink je golo nepatvoreno nasilje....


i naravno da gledam from tajm tu tajm.
mora se biti informiran.
jes da povraćam, jes da stiskam mjut al pogledam...
menjaju žene, kuvaju slatko, dovode decu na audiciju...
klinke od 7 ili 8 godina izgledaju ko ceca...
ima i žiri, sve muzički stručnjaci...
dno!
trener92 trener92 22:09 10.10.2009

Re: U odgovoru

011-495
na pismo od "24 sata", novinarka je sve rekla samo nije odgovorila koji je motiv bio za sada vec (ne)cuveno pitanje. Izgleda da pokusava da se sakrije iza minulog rada, ako takav uopste postoji.
Najzanimljivije je da sva pitanja koja ona u svom pismu postavlja se direktno ili indirektno kose sa (ne)cuvenim pitanjem i emisiji. Moja pitanja za novinarku bi bila:
sta ste hteli da postignete sa tim pitanjem
koju poruku ste hteli da posaljete drugim zrtvama incesta, ukoliko bi odgovor bio "da"
a koju poruku ukoliko bi odgovor bio "ne"


Odlično zapažanje , hvala ti
trener92 trener92 11:51 11.10.2009

Re: U odgovoru

al da ponovim.
sama tv pink je golo nepatvoreno nasilje....

Exitus Letalis


Ovo je konstatacija sa kojom se slažem , potpuno!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:52 10.10.2009

Think PINK&Željko

Već tri godine, od kad sam OVDE, povremeno u komentarima pomenem PINK kao jedno zlo: kulturno i moralno. A smatram da ćemo to što nam je vešti Željko Mitrović uradio sa genaracijama ispravljati ko zna do kada. Ali sam primetio da je njegovo ime ovde (na Blogu i na B92) bilo nedodirljivo. Posebno je bilo primetno kako LDP skojevci ( a ranije ih je bilo više) ne trzaju na pomen ŽM-a a kad se pomene Mišković svi dobiju epileptičko-liberalno-demokratski napad. Iako ja mislim da nam je Željko Mitrović mnogo više štete naneo nego Mišković.

Ja mislim da je taj čovek neverovatnom pinkoidnom veštinom pridobio sve: od Đinđića do Šešelja. Pretpostavljam da ta veština ima svoj ekvivalent u nečemu drugom-ne bih to konkretizovao da ne uđem u problem sa moderacijom. To je zapanjujuća veština kojoj se ja divim a istovremeno mi se povraća. Kad se samo setim kako Đinđić ustrčava uz stepenice PINK televizije. Odmah sam opsovao. Isto kao što sam opsovao kad sam čuo da je Koštunica otišao kod Miloševića. Nešto duže pamtim od prosečnog blogera a njega jako dobro pamtim u raznim situacijama, sa raznih sednica, sastanaka, ...stvarno gadno stvorenje.
I sad su svi našli da se zgražavaju nad tim što to stvorenje (desna ruka ŽM-a) sa naočarima sa dva prezimena na Željkovoj televiziji (koje se, inače, sad šlihta svojim antiratnim i antinasilničkim foliranjem) postavlja idiotsko pitanje u idiotskoj emisiji?!?! Kao da njegova programska koncepcija nije bila mnogo opasnija i štetnija u predratno, ratno i posleratno vreme od tog pitanja, pa su sad svi počeli da viču Ju, ju, ju. Kao da sama pojava te blesave emisije nije dovoljno opasna.
dunja73 dunja73 13:08 10.10.2009

Re: Think PINK&Željko

Već tri godine, od kad sam OVDE, povremeno u komentarima pomenem PINK kao jedno zlo: kulturno i moralno. A smatram da ćemo to što nam je vešti Željko Mitrović uradio sa genaracijama ispravljati


A koji Zeljko to uradi Turcima ,Grcima, Bugarima, Albancima.. ?
Sto nije u Austriji otvorio Pink - pa nema publiku..
Hrvatima je Tudjman "pokusao" kao nesto i do cega je dovelo ...Da se Mile Kitic od osnovne slusa...
joj...
Doctor Wu Doctor Wu 13:40 10.10.2009

Re: Think PINK&Željko

Pa ako je Željko Mitrović srpski Rupert Murdoch, i ako je preduzetnik čiji demand se bazira na voajerizmu i niskim, najčešće seksualnim, porivima najširih masa, onda je potpuno prirodno što mu se premijeri smenjuju na proverbijalnom kanabetu. Da nije on, radio bi to neko drugi, kao što ni Srbija nije tu neki unikum- tako jednostavno funkcioniše savremeni svet.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:06 10.10.2009

Re: Think PINK&Željko

Doktore Wu, ne znam kako funkcioniše svet. Možda je Željko samo slučajno izabran, možda su krivi političari i oni koji vladaju Srbijom, možda bi se pojavio neko drugi. Ali ne mogu da ga oslobodim strašne odgovornosti. I daljinski upravljač nije olakšavajuća okolnost. Ja ne znam ko je kriv za ovo što nam se dešava sada, i poslednjih n godina, Ali njega kao strašnog izvršioca ili kreatora kulturnih modela bih najstrože osudio i proglašavam ga krivim. Da li će RRa izreći kaznu (znam da ovo deluje groteskno), ili će protok vremena učiniti svoje - nemam pojma. Ja samo osećam potrebu da skrećem pažnju ljudima (kao i mnogi ovde, na Blogu) na moralni kancer koji se širi i koji uništava sve, pre svega decu i mlad svet.

Mislite da ovoliki broj saobraćajnih nesreća, i ovoliki broj bahatih vozača i ovoliki broj saobraćajnih prekrašaja koje gledamo svakodnevno ima veze sa novim ili starim Zakonom o bezbednosti saobraćaja? To ima mnogo više veze sa kulturnim i moralnim obrascima koji se godinama, godinama nameću sa ovog ružičastog WC-a.

Mislite da naziv firme DO JAJA čije proizvode sada možete da nađete u svim prodavnicama nema veze sa PINKOM? Pre koliko godina se pojavila prodavnica brze hrane sa tim imenom na ćošku, dijagonalno od Doma omladine u Beogradu? A PINK je postepeno pripremio prostor da se svaka psovka i bljuvotina može proglasiti šalom, slobodom govora, umetnošću i opravdati frazom NAROD TO ŽELI. Kad sam to video u saamom centru Beogradu pomislio sam da će već sutra biti skinuta od nekakve inspekcije. A sad, posle toliko godina, možete da kupite razne salate i sva moguća jela a na pakovanju ponosno šljašti logo i natpis DO JAJA. Da li znate šta znači naziv DO JAJA. Ej! Pa navićićemo se - dovikuju borkinje za jezička prava žena. Pa što niste, koze jedne, vrisnule na taj naziv koji tako ponižava žene, i tako poništava i ono malo morala koji nam je ostao od CK, crkava i država koje smo promenili.
Gadi mi se hupokrizija, licemerje.
topcat topcat 14:50 10.10.2009

Re: Think PINK&Željko

dunja73

Hrvatima je Tudjman "pokusao" kao nesto i do cega je dovelo ...

Na šta konkretno misliš, ako nije problem? Mi nismo imali Pink, a najgluplje i ako hoćemo moralno "najupitnije" emisije je tada nudio OTV.
dunja73 dunja73 16:38 10.10.2009

Re: Think PINK&Željko

Mi nismo imali Pink,


Pa eto , i .. Jel´ ubijena strast za narodnjacima u Hr ili ljuljaju Bobani i Seke i Cece ,Serifi na mnooogim mestima ...

I kao Pink krivac u Srbiji , a ne celo istorijsko nasledje , tekovine , uredjenje i ostalo...Pisao je Brajovic o "Beligradu" to imam u favoritima gde se u "ondasnje " vreme islo sa svih krajeva Evrope na slusanje muzike --u tom pravcu ..
I pazi sad , kao neko izmislio "sa strane " ovo sve..
Samo je se nasao neko "da zaradi" od toga , a to je uvek postojalo , zivi ..
Da bi se iskorenilo zavijanje , zanemaganje , sevdah , lelekanje i ostalo , morace i genetika da se promeni ..
Da , mozda i u Srbiji neko dokaze postojanje germanskog porekla .. jednog dana..

( licno nemam Pink , niti me zanima sta tamo pokazuju , ali ovo trazenje krivca i pronalazenje u nekakvom kic kanalu meni ne pije vodu .
A vec ko gleda - nek se i ne cudi sta ga snadje !
(ovo je i mali trol jer nema veze sa temom konkretno , nego o estradi; narodnjackoj ..






trener92 trener92 22:12 10.10.2009

Re: Think PINK&Željko

KRALJMAJMUNA
Već tri godine, od kad sam OVDE, povremeno u komentarima pomenem PINK kao jedno zlo: kulturno i moralno. A smatram da ćemo to što nam je vešti Željko Mitrović uradio sa genaracijama ispravljati ko zna do kada. Ali sam primetio da je njegovo ime ovde (na Blogu i na B92) bilo nedodirljivo. Posebno je bilo prometno kako LDP skojevci ( a ranije ih je bilo više) ne trzaju na pomen ŽM-a a kad se pomene Mišković svi dobiju epileptičko-liberalno-demokratski napad. Iako ja mislim da nam je Željko Mitrović mnogo više štete naneo nego Mišković.

Ja mislim da je taj čovek neverovatnom pinkoidnom veštinom pridobio sve: od Đinđića do Šešelja. Pretpostavljam da ta veština ima svoj ekvivalent u nečemu drugom-ne bih to konkretizovao da ne uđem u problem sa moderacijom. To je zapanjujuća veština kojoj se ja divim a istovremeno mi se povraća. Kad se samo setim kako Đinđić ustrčava uz stepenice PINK televizije. Odmah sam opsovao. Isto kao što sam opsovao kad sam čuo da je Koštunica otišao kod Miloševića. Nešto duže pamtim od prosečnog blogera a njega jako dobro pamtim u raznim situacijama, sa raznih sednica, sastanaka, ...stvarno gadno stvorenje.
I sad su svi našli da se zgražavaju nad tim što to stvorenje sa naočarima sa dva prezimena na Željkovoj televiziji (koje se, inače, sad šlihta svojim antiratnim i antinasilničkim foliranjem) postavlja idiotsko pitanje u idiotskoj emisiji?!?! Kao da njegova programska koncepcija nije bila mnogo opasnija i štetnija u predratno, ratno i posleratno vreme od tog pitanja, pa su sad svi počeli da viču Ju, ju, ju. Kao da sama pojava te blesave emisije nije dovoljno opasna.


Kralju svaka reč je kraljevska .Hvala ti.( Imamo sličan utisak o ŽM , "iako moje impresije" o njemu bi bile mnogo pogubnije po njegovu imperiju)
trener92 trener92 11:52 11.10.2009

Re: Think PINK&Željko

Doctor Wu
Pa ako je Željko Mitrović srpski Rupert Murdoch, i ako je preduzetnik čiji demand se bazira na voajerizmu i niskim, najčešće seksualnim, porivima najširih masa, onda je potpuno prirodno što mu se premijeri smenjuju na proverbijalnom kanabetu. Da nije on, radio bi to neko drugi, kao što ni Srbija nije tu neki unikum- tako jednostavno funkcioniše savremeni svet.


U pravu si Doktore , nažalost je tako
trener92 trener92 11:58 11.10.2009

Re: Think PINK&Željko

a ne celo istorijsko nasledje , tekovine , uredjenje i ostalo.

dunja73


Mislim da ovo nema veze sa istorijskim nasleđem,bar ne ono na koje ja mislim.
Ovo je nešto koje je nastalo pre dvadesetak godina , a to nije nasleđe ovog naroda , ali se pokušava da predstavi kao takvo u nekim iščašenim umovima , a zbog materijalne koristi naravno, a i lakše je manipulisati masama na ovaj način.
dunja73 dunja73 09:54 12.10.2009

Re: Think PINK&Željko

ali se pokušava da predstavi kao takvo u nekim iščašenim umovima , a zbog materijalne koristi naravno,


Napisala sam ti jedan duzi komentar i izbrisala ..Zato sto ja ovu diskusiju imam vise od decenije sa ljudima (od mojih roditelja pa sa ostalima) u Srbiji , pa i ovo "iscasen um" cu preskociti jer kad bismo terali da utvrdjujemo ko je iscasen , a ko nije ne bismo daleko dogurali .. i ne mogu da ih razumem ,ali zaista .
Svi pljuju isto ..Pazi
..Ja u Srbiji nadjem u biblioteci ili u knjizari neke stvari ( pogotovu u Bg ) koje u Nemackoj ne mogu ni da sanjam da nabavim jedino putem da narucim i to da me "oderu" -a i to retko .
- Ja u Srbiji nakupujem i narezu mi muzike i crtaca za decu , filmova sto ovde sve moram preko "Amazona" i Ne smem ni da pomislim da skidam .
-A sta sve taj Net dole Sme i moze - cudo .
- Radio stanice i muzika je za moje Uho dole je vama bolja nego u Nemackoj (strana)
- Premijere filmova su ranije (ne znam ovih par godina unazad ) uvek pre bivale u Bg nego u Berlinu naprimer..


Izvini , kako onda neko sa nekim manipulise , pa nije taj Pink jedino sto se ima kraj toliko svega ostalog?
trener92 trener92 12:30 12.10.2009

Re: Think PINK&Željko

zvini , kako onda neko sa nekim manipulise , pa nije taj Pink jedino sto se ima kraj toliko svega ostalog?

dunja73


Hm..Da. ( ovo je samo konstatacija )
pa i ovo "iscasen um" cu preskociti jer kad bismo terali da utvrdjujemo ko je iscasen , a ko nije ne bismo daleko dogurali .

To je samo moje mišljenje, malo figurativno, i mislim da to zaista jesu "iščašeni umovi", ali ne i idioti, nego oni koji vrlo dobro znaju šta i zašto to rade, .
Jednom prlikom , na nekom blogu o ukusima (neukusu) ,pa i pitanju morala ,gde sam bio prilično kritikovan što sam se narugao nekim pojavama koje nisu po mom ukusu, a za koje smatram da deluju pogubno ( ne bih sada da proširim priču ) sam napisao i ovo, na kraju cele diskusije " Što je za nekog moralno , drugom nije normalno", ali o ukusima se ne da raspravljati.
Ovde si pomenula niz "problema", koji su prisutni a možda mogu i da se povežu i sa ovim o čemu se priča na blogu.
Pogotovo pitanje piraterije, je nastavak, zaostavština iz vremena kada mnoge stvari nisu bile dostupne, a neko se dobro okoristio da bi pružio ljudima ,ako već nema dovoljno hleba a ono da ima bar igara, a za sebe čistu materijalnu dobit,
tako ja gledam i na pomenutu emisiju i ostale šou programe tog tipa,
"Hleba i igara" i narod zadovoljan. i slažem se sa tvojim zaključkom da Pink nije jedino što traje pored mnogih stvari koje se provlače i dalje, a ne vidi se ,nema bar nekih naznaka da se radi nešto u smislu da neko odredi granice do kojih može da se ide,
Teško i kompleksno pitanje i zbog toga sam i naglasio ,u tekstu ulogu, Ministarstva kulture,
trener92 trener92 01:35 13.10.2009

Re: Think PINK&Željko

dunja73

Ovo sam hteo da dodam ranije ,ali nisam imao termin , evo sada, pa ako pročitaš
Pošto si u Nemačkoj , interesuje me nešto. kako nisam bio dugo,ne mogu da tvrdim.
Posle rata, u Nemačkoj je bilo zabrnjeno, dugo godina, prodaja igračaka za decu, pištolja , pušaka, noževa, i svega što bi asociralo na rat i samim tim i nasilje kod dece. Ponavljam da ne unam kolio je tp trajalo, ( nisam siguran da li je bilo baš nekim zakonom zabranjeno) ali imam informacije da se tako nešto nije moglo pronaći u prodavnicama . To meni deluje dosta zanimljivo , kao jedan od puteva prevencije ili šta su već zamislili time da ostvare.pa ako imaš vremena da se raspitaš, zaista me interesuje.
Hvala ti unapred.
dunja73 dunja73 13:53 13.10.2009

Re: Think PINK&Željko

trener92
dunja73Ovo sam hteo da dodam ranije ,ali nisam imao termin , evo sada, pa ako pročitaš Pošto si u Nemačkoj , interesuje me nešto. kako nisam bio dugo,ne mogu da tvrdim.Posle rata, u Nemačkoj je bilo zabrnjeno, dugo godina, prodaja igračaka za decu, pištolja , pušaka, noževa, i svega što bi asociralo na rat i samim tim i nasilje kod dece. Ponavljam da ne unam kolio je tp trajalo, ( nisam siguran da li je bilo baš nekim zakonom zabranjeno) ali imam informacije da se tako nešto nije moglo pronaći u prodavnicama . To meni deluje dosta zanimljivo , kao jedan od puteva prevencije ili šta su već zamislili time da ostvare.pa ako imaš vremena da se raspitaš, zaista me interesuje.Hvala ti unapred.




Posle Rata , u Nemackoj je jedostno nestao iz prodje sve sto bi bilo okarakterisano kao " ratna igracka " .U tom periodu se islo na bezuslovno distanciranje od svega sto bi potsecalo na rat , i krenulo se na masovnu edukaciju gradjana kroz razne mirovne-pedagogije , projekte , psiholoske pristupe deci i roditeljima.

To se odnosilo na prodaju mitraljeza, puski ,pistolja, topova,tenkova, nozeva ,bombi , sablji , maceva pa i vojnika u uniformama
E , ni meni nije jasno da li je Proizvodnja bila zabranjena (izvozili na stranu) ,ali prodaja uglavnom -jeste .

SS simboli naravno da su odmah po samom zavrsetku izbaceni i do dana danasnjeg(ali na svemu, i na najminijaturnijem necemu)

Da , pristupom u NATO ( 1955) tada se ponovo krece sa proizvodnjom decjih ratnih igracaka , prvenstveno "kauboja, indijanaca (a kauboj ima pistolj) , US vojnika , jahaca " ..

Medjutim , ono kad bi u Vijetnamu , i pokretom za mir Love and Peace , opet je uticalo da se stvori jedna radikalna distanca izmedju igre oruzjem i dece . Zakonski da li ili ne , ja stvarno ne znam , diskusije postoje uvek na tu temu , misljenja su podeljena , navodno, totalno ratne igracke nisu izbacene (u novijem vremenu) ni iz proizvodnje ni iz prodaje .
Naravno da industriji igracaka to nije u interesu , kao ni drzavi ,ali u obimu kao kod nas kako je se igralo i koliko je bilo dostupno - nije ovde .
Individualna svest roditelja - je Ta koja ce uticati na buduce vaspitanje deteta , tako da ova stvar iskljucivo je individualni pristup. Doduse , obdanista rade na tome , skole , akcije raznorazne i uvek to permanentno ulivanje svesti antimilitantne kod dece .
Mada , misljenja su toliko podeljena , ja sam ranije citala da bas ovaj fazon izaziva kontraefekat kasnije , joooj....sto je za nekog crno - drugome belo i tako...

.
drug.clan drug.clan 13:06 10.10.2009

mislim

...mislim da je ceo taj kviz namesten i da se tu pojavljuju glumci sa izmisljenim pricama ali to uopste ne umanjuje odgovornost medija i voditelja jer stvaraju iluziju istine koju cak naglasavaju upotrebom poligrafa.

Ljudi a pre svega deca koji gledaju taj nesrecni kviz su zrtve i njih treba zastititi.

...mislim da tom Mitrovicu vec jednom neko treba da stane za vrat jer moc u danasnjem svetu lezi u rukama ljudi koji stvaraju ljudsku svest pa je veoma opasno po drustvo imati mocnika tako niskog moralnog sklopa.
Blade Runner Blade Runner 13:36 10.10.2009

Re: mislim

Takve emisije su deo televizije, a mi kao gledaoci srećom možemo da biramo.
trener92 trener92 22:16 10.10.2009

Re: mislim

drug.clan
...mislim da je ceo taj kviz namesten i da se tu pojavljuju glumci sa izmisljenim pricama ali to uopste ne umanjuje odgovornost medija i voditelja jer stvaraju iluziju istine koju cak naglasavaju upotrebom poligrafa.

Ljudi a pre svega deca koji gledaju taj nesrecni kviz su zrtve i njih treba zastititi.

...mislim da tom Mitrovicu vec jednom neko treba da stane za vrat jer moc u danasnjem svetu lezi u rukama ljudi koji stvaraju ljudsku svest pa je veoma opasno po drustvo imati mocnika tako niskog moralnog sklopa.


Ne znam da li je namešteno, Srđan je jednom prilikom pisao o nameštanju "skrivenih kamera", za drugi deo komentara potpuno se slažem.
lavandablue lavandablue 11:03 11.10.2009

Re: mislim

"...mislim da tom Mitrovicu vec jednom neko treba da stane za vrat jer moc u danasnjem svetu lezi u rukama ljudi koji stvaraju ljudsku svest pa je veoma opasno po drustvo imati mocnika tako niskog moralnog sklopa."

nemam sta da dodam.

to je sustina.
lavandablue lavandablue 11:22 11.10.2009

Re: mislim

...pre svega deca koja gledaju taj nesrecni kviz, ne mogu da biraju, jer ona to ne umeju, nemaju izgradjen vrednosni sistem koji bi ih STITI od takvih bljuvotina-smeca i tog zla, na mentalnom i duhovnom planu.

i onda oni to primaju kao nesto bezazleno normalno, upijaju kao sundjeri, a bilo kakva truncica zacetka normalnog vrednosnog i moralnog sistema kod njih se gubi, nestaje.
trener92 trener92 11:59 11.10.2009

Re: mislim

Blade Runner
Takve emisije su deo televizije, a mi kao gledaoci srećom možemo da biramo.

Nažalost , ali i to neko gleda , a tu treba postaviti neku granicu koja ne može da se pređe.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:21 11.10.2009

Re: mislim

lavandablue
...pre svega deca koja gledaju taj nesrecni kviz, ne mogu da biraju, jer ona to ne umeju, nemaju izgradjen vrednosni sistem koji bi ih STITI od takvih bljuvotina-smeca i tog zla, na mentalnom i duhovnom planu.i onda oni to primaju kao nesto bezazleno normalno, upijaju kao sundjeri, a bilo kakva truncica zacetka normalnog vrednosnog i moralnog sistema kod njih se gubi, nestaje.

Pa da. Ovde se stalno pominje daljinski upravljac kao opravdanje za svako djubre koje se emituje i nudi svima. Sta mi mogu, ja imam daljinski! Kao da deca umeju da selektuju. Na kraju ni roditelji ne umeju. I kad vrtis programe stanes na ruzicastoj ili crnoj stanici i hteo ne hteo pogledas sa sve porodicom. Nismo svi sposobni da se branimo od ispiranja mozga i zagadjenja.
Goran Vučković Goran Vučković 12:45 11.10.2009

Gadosti demokratije


Pa da. Ovde se stalno pominje daljinski upravljac kao opravdanje za svako djubre koje se emituje i nudi svima. Sta mi mogu, ja imam daljinski! Kao da deca umeju da selektuju. Na kraju ni roditelji ne umeju. I kad vrtis programe stanes na ruzicastoj ili crnoj stanici i hteo ne hteo pogledas sa sve porodicom. Nismo svi sposobni da se branimo od ispiranja mozga i zagadjenja.

Vaše veličanstvo, mislim da nam samo Vaši dekreti ostaju kao nada (ako ovo nije u neskladu sa EU regulativom koju tako vredno usvajamo, a teško da jeste, jer ga ima po EU).

Ako se skupilo samo par stotina ljudi (uključujući i gospođu koja je predmet ovog teksta, zajedno sa njenom emisijom) da se pobuni protiv ubijanja na ulicama, a da nije režirano od strane "centara moći"... šta reći?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:17 11.10.2009

Re: Gadosti demokratije

Vaše veličanstvo, mislim da nam samo Vaši dekreti ostaju kao nada (ako ovo nije u neskladu sa EU regulativom koju tako vredno usvajamo, a teško da jeste, jer ga ima po EU).

Ako se skupilo samo par stotina ljudi (uključujući i gospođu koja je predmet ovog teksta, zajedno sa njenom emisijom) da se pobuni protiv ubijanja na ulicama, a da nije režirano od strane "centara moći"... šta reći?


Moje veličanstvo će javno da glasa protiv ulaska u EU ako je ovakva neograničena slobode medija uslov. Ali bih više voleo da se sazna ko je sve finansirao PINK i koga je sve PINK finansirao i time omogućio ružičastom kralju da ima imperiju. A na zapadu (i na sve četiri strane) ima đubreta koliko hoćeš i uvek se nervirm kad mi neko kaže PA TAKO JE U DEMOKRATIJI.
A povodom tih skupova i broja ljudi na njima moram da kažem: naši građani su vrlo dobro osetili da ta tri skupa povodom ubistva francuskog građanina nisu baš spontana i sa čistim namerama.
Da je bilo čistih namera izašao bi Predsednik (ko god da je) i rekao: Građani, izaćićemo sutra SVI da izrazimo protest i žaljenje povodom užasnog događaja. A ne da partije i podmladci i NVO organizuju nezavisne skupove, i da se licitira i potpisuje peticija da još jedan dan bude dan žalosti (zemljo, otvori se!). I onda svako misli da li je zgodno da se pojavi na nekom od skupova. No naš predsednik nema dobre savetnike i saveznike za takve situacije.

PS Dobra ideja ti dekreti. Uvek su mi se sviđali. Pa još ako je Kralj dovoljno pametan!!!
dunja73 dunja73 10:13 12.10.2009

Re: mislim

Sta mi mogu, ja imam daljinski! Kao da deca umeju da selektuju


Hej , zasto deca smeju i zasto su vaspitana da gledaju koliko hoce i sta hoce , a?
Jel´ nemaju biblioteke , domace zadatke , sportske aktivnosti , setnje i igre sa drugom decom ?
Sorry ti za ovo , u mojoj generaciji se islo posle "onog" crtaca u krevet , eventualno raspust kao izuzece , malo hajde ili godisnji ..moj deda (secam se kao juce) se gadio na pankere i kad krene kako je deda pokojni govorio "sizici drogirani" tv - iskljuci ..cak -cak problem resen ..(onda nije bilo Cece da zagadjuje i silikona nego su ti stari u panku videli zagadjenje- eto ja nisam rodjena na Zapadu ama nikakvom , vec tu u Sumadiji ..
trener92 trener92 01:49 13.10.2009

Re: mislim

Hej , zasto deca smeju i zasto su vaspitana da gledaju koliko hoce i sta hoce , a?
Jel´ nemaju biblioteke , domace zadatke , sportske aktivnosti , setnje i igre sa drugom decom ?

dunja73

Ovo i jeste jedan od možda najvećih problema, .
Recimo jedan primer, o fizičkoj kulturi u školama se uopšte ne pridaje značaj, umesto, (po mom mišljenju) da deca bilo da je to osnovna ili srednja škola, imaju fizičko vaspitanje svaki dan, i to osmišljeno od strane ljudi koji su obrazovani da prenesu znanje, da sv aki dan izvode vežbe oblikovanja, uz edukaciju kolikoje to važno za zdrav organizam čoveka i i još važnije da zainteresuju mlade za bavljenje sportskim aktivnostima,
kod nas fizičko vaspitanje kao čas se izvodi dva ili u najboljem slučaju tri časa nedeljno i to muškarci dobiju loptu i igraju fudbal, ko je zainteresovan a devojčice ili igraju lastiš ili košarku, a nastavnici , uglavnom ( čast izuzecima koji su u manjini) i ne prisustvuju časovima i bave se dodatnim aktivnostima i kao što je organizovanje zimovanja ili letovanja , i u tom smislu utiču na učenike.
Šta onda može da se očekuje od tako obrazovane omladine?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:32 10.10.2009

Tatjana i nasilje

Problem je da sudeci po njenom emailu i tonu ova voditeljka uopste nije svesna sta radi. Moze se ona zalagati za borbu protiv nasilja teoretski ali ono sto radi je skroz u suprotnosti sa tim. Ovo njeno pitanje je samo omalovazavanje ove zene i produzivanje njene traume. Zeni sada treba podrska sredine a ne stavljanje na milost i nemilost sudovima bezlicne javnosti. Ne zna Tatjana sta je odgovornost, jer imala je ona na pocetku karijere slicnu emisiju u kojoj je na slicno drzak nacin postavljala pitanja svojim gostima na tv Novi Sad.
angie01 angie01 13:39 10.10.2009

Re: Tatjana i nasilje

trener92 trener92 22:18 10.10.2009

Re: Tatjana i nasilje

Neues aus der Nachbarschaft
Problem je da sudeci po njenom emailu i tonu ova voditeljka uopste nije svesna sta radi. Moze se ona zalagati za borbu protiv nasilja teoretski ali ono sto radi je skroz u suprotnosti sa tim. Ovo njeno pitanje je samo omalovazavanje ove zene i produzivanje njene traume. Zeni sada treba podrska sredine a ne stavljanje na milost i nemilost sudovima bezlicne javnosti. Ne zna Tatjana sta je odgovornost, jer imala je ona na pocetku karijere slicnu emisiju u kojoj je na slicno drzak nacin postavljala pitanja svojim gostima na tv Novi Sad.


Sticajem nekih okolnosti sam upoznao dotičnu, i ne bih ovde pisao šta mislim , jedino što je ostavila utisak da dobro zna šta hoće, i ne preza ni od čega da to postigne.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:34 10.10.2009

Možda

smislim šta da kažem kad me malo popusti gađenje.
trener92 trener92 22:19 10.10.2009

Re: Možda

dobrosavljevic_m
smislim šta da kažem kad me malo popusti gađenje.


I mene boli i glava , veruj mi.Mučan utisak , strašno.
Unfuckable Unfuckable 14:51 10.10.2009

evo još malo linkova

pa koga zanima, (i ima želudac) , neka baci pogled
link
link
link
link
link

ima baš zanimljivih stvari, pa i o toj ljudskoj fiziologiji, zar ne ?
mariopan mariopan 15:00 10.10.2009

Re: evo još malo linkova

Mene samo zanima lista pitanja koja bi mi blogeri mogli da postavimo voditeljki da vidimo od čega je ona sastavljena i za svaki lažan odgovor da joj se oduzme jedna plata koju je zaradila postavljajući takva ista pitanja svojim žrtvama ?

Evo recimo , ja bih je pitala da li ona doživljava orgazam svaki put kada takvo pitanje o orgazmu postavi žrtvi incesta i silovanja?

Šta mislite šta bi bio tačan odgovor?
a - DA
b-DA
c-DA
topcat topcat 15:15 10.10.2009

Re: evo još malo linkova

Unfuckable


ima baš zanimljivih stvari, pa i o toj ljudskoj fiziologiji, zar ne ?


Jako zanimljivih koje otvaraju i nova pitanja.
Sa samom temom i tvojim dosadašnjim komentarima povezat ću prvi link jer mi je dodatno pojasnio šta si htio reći.

Što se recimo onog priručnika tiče - trenutno mislim da mi se, ne dao Bog, takvo što dogodi - da su autori istog zadnje osobe kojima bi se obratila za pomoć! Ali da ne širimo.
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 16:21 10.10.2009

Re: evo još malo linkova

Unfuckable
pa koga zanima, (i ima želudac) , neka baci pogled
link
link
link
link
link

ima baš zanimljivih stvari, pa i o toj ljudskoj fiziologiji, zar ne ?

obrazovanje (da ne kazem 'edukacija' kad imamo lepu srpsku rec za to) je jedino sto moze srpski narod spasiti na duze staze, i dokle god ne bude pocelo ozbiljno u to da se ulaze, kao u projekat od deset petnaest (mozda i vise) godina, sve ce ici tako sporo kao sto i ide, jedan korak napred pola ili dva nazad, ili kako vec.


trener92 trener92 22:21 10.10.2009

Re: evo još malo linkova

Unfuckable
pa koga zanima, (i ima želudac) , neka baci pogled
link
link
link
link
link

ima baš zanimljivih stvari, pa i o toj ljudskoj fiziologiji, zar ne ?


Taman smišljam da ti odgovorim na komentar ( od noćas , mislim da nismo nešto razjasnili ) sad moram prvo ovo da vidim šta je u pitanju. tnx
trener92 trener92 22:21 10.10.2009

Re: evo još malo linkova

mariopan
Mene samo zanima lista pitanja koja bi mi blogeri mogli da postavimo voditeljki da vidimo od čega je ona sastavljena i za svaki lažan odgovor da joj se oduzme jedna plata koju je zaradila postavljajući takva ista pitanja svojim žrtvama ?

Evo recimo , ja bih je pitala da li ona doživljava orgazam svaki put kada takvo pitanje o orgazmu postavi žrtvi incesta i silovanja?

Šta mislite šta bi bio tačan odgovor?
a - DA
b-DA
c-DA


Sve je moguće mariopan!
trener92 trener92 12:02 11.10.2009

Re: evo još malo linkova

obrazovanje (da ne kazem 'edukacija' kad imamo lepu srpsku rec za to) je jedino sto moze srpski narod spasiti na duze staze, i dokle god ne bude pocelo ozbiljno u to da se ulaze, kao u projekat od deset petnaest (mozda i vise) godina, sve ce ici tako sporo kao sto i ide, jedan korak napred pola ili dva nazad, ili kako vec.

lavinia_amaldi


Hvala ti i ja mislim na isti način.
fixxerus fixxerus 15:28 10.10.2009

ubogo pozorište:.

ništa nije u stanju da te natera
da vidiš ono
što ne želiš da vidiš
ili
možda malo bolje rečeno:

ništa ne može da te spreči
da vidiš nešto
što ne želiš da vidiš

osim toga, manipulacija deluje pre na nivou ideja, a ne !likova

još, naročito kad je kinta kao nadoknada: za sve

e, sad: surovost je rigoroznost: taman nam dovitljivci pomalo uzbude intelekt
kad ono: vrlo brzo potraže od nas da budemo živi spaljivani mučenici
koji još daju znake života sa svojih lomača

u stanju opšteg opatuljenja u kome se nalazimo
jedna od najodvratnijih predstava je:
trgovina ljudskom mukom


"škart se igra škartom":

ali mora se
gledanost opala
šef navalio
srki zapalio
za šta vas ja plaćam plvm, smišljajte neke gluposti
udarajte najniže
samo me rejting interesuje
ko je majstor
ona je majstor
pa koj q radi više
nek prestane da kuka i nek izburgija nešto
...


prodati nešto, znači osloboditi se toga

ili:
po čuuvenom receptu: prvo malo lajanje na zvezde, rešetanje najmilijih sindromom zubate vagine, paa:
uzmete nekoliko desetina somića iz neke od nezasitih sloboda, recimo: i otplivate do druge manipulacije, ili štiftunga - sve
citirajući pogrešno i pogrešne, ali dajući po malo i znak da ne spadate u one: koji na kraju poveruju u svoje laži..

opasno je to.. opasno
naročito onog dana kad vam je hitna pomoć

al neće da dođe
trener92 trener92 18:47 10.10.2009

Re: ubogo pozorište:.

opasno je to.. opasno

fixxerus

citirajući pogrešno i pogrešne, ali dajući po malo i znak da ne spadate u one: koji na kraju poveruju u svoje laži..


Hvala ti.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:55 10.10.2009

Nije trol ali...

Dosla sam sa sedam godina u naselje, gde je devojcica mojih godina svakodnevno dozivljavala strahote od pijanog oca. Izbacivanje iz kuce, lomljavu stvari, batine, a kada je dosla kod mene, upoznala moje roditelje, pitanje koje nikada necu zboraviti je bilo:" Tvoji roditelji pricaju, ne tuku se? Tata ne bije mamu?" Njoj sa sedam godina, model ponasanja je bio njen otac.
Sta reci o devojcici koju sa 11 godina konstantno siluje otac?
Dno dna za doticnu emisiju, tzv, novinarku, a celo leto se ta emisija reprizira u prepodnevnim casovima kad su deca sama, van kontrole roditelja koji rade, a niko nije reagovao.
Razumem treneru, sta si hteo i koliko si sokiran sto vescu, sto pitanjima, sto odgovorima, ali oni su na zalost uspeli ono sto su hteli, a to je reklama za njihovu emisiju, i naravno televiziju. Uzas!
trener92 trener92 18:45 10.10.2009

Re: Nije trol ali...

Dno dna za doticnu emisiju, tzv, novinarku, a celo leto se ta emisija reprizira u prepodnevnim casovima kad su deca sama, van kontrole roditelja koji rade, a niko nije reagovao.


za ovo nisam znao. Neverovatno!

Nadam se samo da je ostalo još malo zdravog razuma kod onih koji bi trebalo da odlučuju šta može a šta ne da se servira ljudima po medijima, Medijska sloboda čini mi se zaista zloupotrebljava kod nas.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 16:02 10.10.2009

.

emisiju sam gledao,
i mogu reci samo da sam se jako zgrozio istovremeno i rastuzio na pricu te jadne zene.

njen zivot jeste bio tragican, i ja se slazem da o tome ne treba cutati, ali mislim da ne treba o takvim stvarima govoriti u kvizovima, ili slicnim kic-emisijama.

ona je trebalo o tom problemu da govori i dalje sa svima, ali ne na ovkav nacin-zaradjujuci novac, kao da joj samo on vazan.
trener92 trener92 18:42 10.10.2009

Re: .

Velimir Mladenovic
emisiju sam gledao,
i mogu reci samo da sam se jako zgrozio istovremeno i rastuzio na pricu te jadne zene.

njen zivot jeste bio tragican, i ja se slazem da o tome ne treba cutati, ali mislim da ne treba o takvim stvarima govoriti u kvizovima, ili slicnim kic-emisijama.

.


Slažem se , Velimire Mladenoviću, i koliko je tužno toliko je užasna činjenica na koji način je iskorišćeena , u koje svrhe i kako je prezentovana
Hansel Hansel 20:32 10.10.2009

Podsetnik

Sećate li se kada je Čović nešto baš, mislim, Vojtehovskoj na nekoj konferenciji za štampu rekao (pa, da, to je bio period Čovićevog malog rata s Mitrovićem), s nekom lascivnom aluzijom, pa se digla velika dževa, koju je upravo ona predvodila... Da, da, bio je tu glasan i Helsinški odbor, koji je nakako u to vreme stupio u specijalne i paralelne veze s Pinkom, sa sve Perom Lukovićem (koji se takođe bio oglasio). Dakle, Vojtehovskoj je tada smetala javna nepriličnost na njen račun - doduše, ona na nju nije pristala i za nju nije očekivala pare.

Onda je Milan Gutović malo preterao u svojim minijaturama na Pinku, pobunile se mnoge eksponirane žene zbog mizoginije, a ko je bio najglasniji u odbrani Gutovića i Pinka, tvrdeći da u Lanetovim pričicima od mizoginije nema ni m?
Naravno - Vojtehovski.

Evo pitanja za nju: Koliko ste se puta mentalno prostituisali pre, a koliko posle stupanja na dužnost PR-a Pinka? Kada ste uživali u tome a kada niste? Kada ste zaista mislili ono što ste u ime Pinka govorili? Da li Vas uzbuđuje dobra laž za pare? Da li se samoobmanjujete da je sve OK ili više zaista nemate moralni kompas? Itd...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:49 10.10.2009

Re: Podsetnik

Hansel

Naravno - Vojtehovski.

Evo pitanja za nju: Koliko ste se puta mentalno prostituisali pre, a koliko posle stupanja na dužnost PR-a Pinka? Kada ste uživali u tome a kada niste? Kada ste zaista mislili ono što ste u ime Pinka govorili? Da li Vas uzbuđuje dobra laž za pare? Da li se samoobmanjujete da je sve OK ili više zaista nemate moralni kompas? Itd...


Odlicno Hansel, dala preporuku a moram i ovako. Da pretpostavimo to njeno izivljavanje klimaksom ili vec nekih drugim razlogom, karakterisitcnim za zene tih godina, nikada,ponavljam, nikada to pitanje koje je ona postavila ne mogu da pripisem zdravom razumu.
trener92 trener92 04:38 11.10.2009

Re: Podsetnik

Evo pitanja za nju: Koliko ste se puta mentalno prostituisali pre, a koliko posle stupanja na dužnost PR-a Pinka? Kada ste uživali u tome a kada niste? Kada ste zaista mislili ono što ste u ime Pinka govorili? Da li Vas uzbuđuje dobra laž za pare? Da li se samoobmanjujete da je sve OK ili više zaista nemate moralni kompas? Itd...

Hansel


Odlična pitanja, voleo bi kada bi se T.V javila i odgovorila bar na jedno, ( nadam se da je čitala blog to bi bilo lepo.s njene strane a blog je otvoren da je primi "pod svoje okrilje" , dok ne odgovori na neko od pitanja)
Hansel Hansel 12:42 11.10.2009

Re: Podsetnik

Neće se javiti, sigurno. Ipak, treba da se ovde setimo još nekih činjenica koje se nalaze i u odgovorima na sledeća pitanja:

1. Ko je (i zašto) zaštitio Pink posle P/petog oktobra?

2. Ko je omogućio Ž. Mitroviću da plati smešno mali ekstraprofit i to za stvar koja nema veze sa ekstraprofitom samim po sebi - on je platio naknadu samo zato što mu zgrada ima veću kvadraturu od one odobrene dozvolom, što je opet samo formalizam, jer su dodatni kvadrati - u podrumu? Prema mojim nezvaničnim informacijama, ali skoro iz prve ruke, nedeljni obrt Pinka je 90-ih bio oko milion maraka, a za porez je prijavljivan tek mali, mali deo te sume... Ako tu nije trebalo da se MAKAR zaračuna ekstraprofit (da ne govorimo o suštinskom, zbog privilegija i "pozajmica" opreme od RTS-a...) onda ne znam gde je trebalo... Umesto toga, Dinkić je hteo da zaračuna ekstraprofit državnim firmama koje su za plate radnika dobijele pare iz oprimarne emisije...

3. Za koga je Pink "radio" posle P/petog oktobra?

Odgovor na treće pitanje je naravno blisko odgovoru na prvo, ali ne i identično. Odgovor se "krije" i u odgovoru na pitanje ko je od političara odlazio u goste (i sam se pozivao) na Pink, ko je od njih tamo pevao, ko je telefonom uređivao informativni program, ko čak demonstrirao neviđenu bahatost snimajući skrivenu kameru u Skupštini za novu 2002... ili 2003. beše?

Da i u ovom postu (nedavno pomenuh to i u jednoj raspravi s gordanac-om) iz pijeteta ne pominjem ime uticajnog političara koji je sukob Mitrović-Čupić (prof . Čupić) nazvao tučom dva vrapca u prašini... Isti prof. Čupić, rekao je u to vreme i da "društvo koje ne može da namiri elementarnu pravdu ne može da se nada ničemu dobrom". Ova rečenica je ključ svega što nam se u društvu dešava (vidljivo) poslednjih meseci...

Posle svega, mi ovaj teror sasvim zaslužujemo ("mi", apstraktno). ŽM može bahato da viče kao gost na drugim televizijama na ljude koji govore o Zakonu o sprečavanju medijske koncentracije, može suvereno da deli moralne lekcije i govori o sebi kao o motoru ekonomskog razvoja(!!!), jer, zaboga, toliko ljudi zapošljava i tek će zaposliti itd. itd.

Zaključak: nije kriva ni Vojtehovski, ni Željko Mitrović!

EDIT: Sa, hm, malim zakašnjenjem, vidim da je na istoj liniji efektno pisao i KRALJ... mogu samo da se apsolutno složim!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:15 11.10.2009

Re: Podsetnik

Hansel
EDIT: Sa, hm, malim zakašnjenjem, vidim da je na istoj liniji efektno pisao i KRALJ... mogu samo da se apsolutno složim!

To ti je tako kad ucestvujemo u diskusijama gde ima više stotina komentara.
A ŽM-u možemo samo da pljuckamo pod prozor što ovaj Blog i jeste. Ili da se izjašnjavamo ko bi ŽM-u oprostio, a ko bi ga "streljao", a izjašnjavanje samo donosi štetu onima koji se izjašnjavaju.
Ovo "ŽM-u", Bože me oprosti, kao da je Jelica pisala.

trener92 trener92 18:56 11.10.2009

Re: Podsetnik

KRALJMAJMUNA
Hansel
EDIT: Sa, hm, malim zakašnjenjem, vidim da je na istoj liniji efektno pisao i KRALJ... mogu samo da se apsolutno složim!

To ti je tako kad ucestvujemo u diskusijama gde ima više stotina komentara.
A ŽM-u možemo samo da pljuckamo pod prozor što ovaj Blog i jeste. Ili da se izjašnjavamo ko bi ŽM-u oprostio, a ko bi ga "streljao", a izjašnjavanje samo donosi štetu onima koji se izjašnjavaju.
Ovo "ŽM-u", Bože me oprosti, kao da je Jelica pisala.


,
Hansel Hansel 19:01 11.10.2009

Re: Podsetnik

Veruj, i ja sam to pomislio kad sam pisao komentar, pa sam izbegavao da ta skraćenica bude u padežu!

A, jeste, možemo samo da mu pljunemo pod prozor (i većini drugih o kojima se piše, ne samo na ovom blogu), ali verujem da je reakcija ipak bitna i da talasi talasanja mogu da postignu snagu... možda ne nekog cunamija, ali onako... zgodno dovoljnu... Možda uzaludna nada, ali ne vredi ni ćutati, a zaboraviti se ne sme.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:24 12.10.2009

Re: Podsetnik

Sećate li se kada je Čović nešto baš, mislim, Vojtehovskoj na nekoj konferenciji za štampu rekao (pa, da, to je bio period Čovićevog malog rata s Mitrovićem), s nekom lascivnom aluzijom, pa se digla velika dževa, koju je upravo ona predvodila... Da, da, bio je tu glasan i Helsinški odbor, koji je nakako u to vreme stupio u specijalne i paralelne veze s Pinkom, sa sve Perom Lukovićem (koji se takođe bio oglasio). Dakle, Vojtehovskoj je tada smetala javna nepriličnost na njen račun - doduše, ona na nju nije pristala i za nju nije očekivala pare.

naravno da se sećam svih njihovih obračuna.
i te s čovićem. negde ovde sam pomenula.
pa razvlačenje profesora čupića kad je đinđić "presudio" nešto tipa vrapci u prašini... ne sećam se tačno al se sećam da je bilo skroz neprimereno.
i tih bljuvotina gutovićevih se sećam odlično. i nje kao advokata.
Evo pitanja za nju: Koliko ste se puta mentalno prostituisali pre, a koliko posle stupanja na dužnost PR-a Pinka? Kada ste uživali u tome a kada niste? Kada ste zaista mislili ono što ste u ime Pinka govorili? Da li Vas uzbuđuje dobra laž za pare? Da li se samoobmanjujete da je sve OK ili više zaista nemate moralni kompas? Itd...

potpisujem.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:35 12.10.2009

Re: Podsetnik

1. Ko je (i zašto) zaštitio Pink posle P/petog oktobra?

svi koji su iz dosa oma seli u razne zamke i ostale čet emisije.
Ko je omogućio Ž. Mitroviću da plati smešno mali ekstraprofit i to za stvar koja nema veze sa ekstraprofitom samim po sebi (...)

i ne samo to. rečeno je da će biti srušene bespravno izgrađeni objekti koji se ne uklapaju u ambijentalnu celinu ...
a pink se baš uklapa iljadu nasto.
3. Za koga je Pink "radio" posle P/petog oktobra?Odgovor na treće pitanje je naravno blisko odgovoru na prvo, ali ne i identično. Odgovor se "krije" i u odgovoru na pitanje ko je od političara odlazio u goste (i sam se pozivao) na Pink, ko je od njih tamo pevao, ko je telefonom uređivao informativni program, ko čak demonstrirao neviđenu bahatost snimajući skrivenu kameru u Skupštini za novu 2002... ili 2003. beše?Da i u ovom postu (nedavno pomenuh to i u jednoj raspravi s gordanac-om) iz pijeteta ne pominjem ime uticajnog političara koji je sukob Mitrović-Čupić (prof . Čupić) nazvao tučom dva vrapca u prašini...

sve si rekao. a ja bogami i napisala ime.
međutim, može i gore a može i bolje.

kad će da se prekine ova ludačka vrteška u kojoj živimo???
verovatno nikad.

omiljeno mi je jer je kratko i jasno:
kad uđeš u pogrešan voz, sve su stanice pogrešne...

trener92 trener92 02:54 12.10.2009

Re: Podsetnik

ali verujem da je reakcija ipak bitna i da talasi talasanja mogu da postignu snagu... možda ne nekog cunamija, ali onako... zgodno dovoljnu... Možda uzaludna nada, ali ne vredi ni ćutati, a zaboraviti se ne sme.

Hansel


Ovo je možda i jedini i najbolji razlog otvaranja ovog bloga,
zana_la zana_la 21:25 10.10.2009

Na srecu ovo nisam gledala

Uh kako se ja lose snalazim sa ovim postovanjem… nista, evo ponovo (nemam pojma gde mi ode prethodno napisani komentar):

Ne zivim u zemlji vec izvesno vreme tako da nisam bila u prilici da pogledam pomenutu emisiju. Ako se ne varam ista postoji i ovde u Americi i s obzirom na to da je mesecima najavljivanja, resih da pogledam jednu epizodu (na zalost). Interesovalo me je sta su ponovo smislili da naprave a da ne potrose mnogo novca na produkciju – znaci najlaksa moguca varijanta: strpaj ljude u studio i bla bla bla…

Ne znam da li su pravila tamo ista kao ovde, ali produkcijska kuca izabere kandidata za kviz, uradi intervju na osnovu kojeg odabere pitanja koja postavi kandidatu na detektoru lazi; recimo da postavi nekih 50 pitanja a rezultate detektora znaju samo producent i voditelj. Ucesnik u kvizu ne zna rezultate. Nakon toga ucesnik potpise ugovor, producent i voditelj izaberu 20 pitanja od onih vec postavljenih na detektoru i ta pitanja se ponovo postavljaju u studiju. Sto vise istinitih odgovora, ucesnik dobija vise novca. E sad, “najzesca” pitanja koja su ovde prosla su bila u fazonu “da li ste prevarili muza”, “da li ste ukrali novac iz firme” i slicno.

Ja sam upravo oko svega ovog imala satnu raspravu sa svojim suprugom koji nekako tvrdi da ako je ucesnica potpisala kontrakt, onda je bila svesna da ce bilo koje od tih pitanja potencijalno da se nadje u programu (ako su pravila tamo ista kao ovde). I njegov argument je u redu, ali: zasto je urednistvo kviza odabralo bas to pitanje? Sa kojom namerom? Sta je u svemu tome, kako Tanja navodi, dobro za ostale zrtve? Da li je pomenuti kviz odgovarajuca emisija da se pokrene debata na tu temu? Ako su to argumenti Pink-a, da li su odmah nakon toga ukljucili u program psihologe i strucnjake koji bi objasnili razmisljanje zrtve? Da li je osoba koja je ucestvovala u kvizu pravno sposobna da razume potpisani ugovor s obzirom na to sta je prezivela a nije imala nikakvu terapiju? Da li je Pink svesno naterao osobu da potpise ugovor da bi sebe zastitili ne razmisljajuci o tome da li potpisnik ugovora razume posledice?

Takvo pitanje ne bi moglo da se postavi u US u programu bez obzira na rating emisije – pogotovo ne u ovakvom kvizu:
Obscene material is not protected by the First Amendment and cannot be broadcast at any time. To be obscene, the material must have all of the following three characteristics:
• an average person, applying contemporary community standards, must find that the material, as a whole, appeals to the prurient interest;
• the material must depict or describe, in a patently offensive way, sexual conduct specifically defined by applicable law; and
• the material, taken as a whole, must lack serious literary, artistic, political, or scientific value.

Ako je Pink zeleo da pravi debatu na tu temu, postoji drugi nacin. Ovo sto su uradili (a na osnovu svega sto sam ja procitala) je jednom recju strasno. I mislim da je gledanost jedini razlog sto su to uradili – zaista mislim da ih je bas briga za posledice koje ce zrtva da ima.


Bili Piton Bili Piton 21:57 10.10.2009

Re: Na srecu ovo nisam gledala

zana_la


Ako je Pink zeleo da pravi debatu na tu temu, postoji drugi nacin. Ovo sto su uradili (a na osnovu svega sto sam ja procitala) je jednom recju strasno. I mislim da je gledanost jedini razlog sto su to uradili – zaista mislim da ih je bas briga za posledice koje ce zrtva da ima.




Da, totalno.

I potpuno se slazem sa citavim komentarom, ja sam nesto slicno natuknuo gore a primenjeno na UK a ne na US, iako sam sasvim siguran da su ovde guidelines labavije.

Mene najvise pogadja to da je jedna vrlo strasna ljudska situacija postala predmet zabavnog TV programa, to ukazuje na totalno otupljenje nekih elementarnih moralnih nacela. A jos strasnije je da se Vojtehovska, sasvim ispravno prozvana, histericno brani mesto da se pokrije usima. Da su ona i njen urednik hteli normalnu emisiju o zeni sa takvim uzasnim zivotnim iskustvom oni bi je i napravili, ne bi je pustili u kviz jbt.

Mracno.
trener92 trener92 04:41 11.10.2009

Re: Na srecu ovo nisam gledala

Ako je Pink zeleo da pravi debatu na tu temu, postoji drugi nacin. Ovo sto su uradili (a na osnovu svega sto sam ja procitala) je jednom recju strasno. I mislim da je gledanost jedini razlog sto su to uradili – zaista mislim da ih je bas briga za posledice koje ce zrtva da ima.

zana_la


Hvala ti za ovaj iscrpan komentar. U pravu si i slažem se sa ovim što sam citirao.
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:58 10.10.2009

Sjajan blog coach!

Neke stvari na ovom blogu su priceless, a od svih najviše kako se osobe poznate po svojoj, do imbecilnosti nekritičkoj, ljubavi prema Zapadu sada odjedared gade na nešto što u zemlju Srbiju stiže drito sa istog. Prosto je uživanje gledati kako se principi slobodnog tržišta (pa što ne reći i slobode medija) razbijaju o postojane klisurine čega? Pa jedinog što im preostaje da prodaju kao maglu – morala. [A] kad je reč o istom ja ne mogu da odolim da ne citiram omiljenu rečenicu mi iz Ničeovog Antihrista – Morality is the best of all devices for leading mankind by the nose, iliti u mom slobodnom prevodu "moral je najbolji od svih alata za vučenje čovečanstva za nos". Ti "prozapadnjaci" me strahovito podsećaju na navodne ovdašnje (turske) – sve su ukapirali osim ideja Prosvetiteljstva u koje se kunu, te bi zabranjivali sve i svja što se ne uklapa u njihov Weltanschauung.

Žmitrovića i njegovu Pink imperiju prezirem. Ima u tom preziru i ličnog, ne poričem, jer "nikad dokazana" pljačka televizije u kojoj sam ostavio nekih 12 godina minulog rada je doprinela stvaranju iste (a Vreme je iskijalo spominjanje toga). O tome kako je Žmitrović platio prelet posle prevrata 5. oktobra 2000. i ko se iz Otpora žestoko ogrebao na tome bi kolega Marović, pretpostavljam, mogao da složi jedan vrlo interesantan blog (računam bolje je upoznat sa detaljima nego ja koji sam ipak bio 900 km južnije, lepo bi bilo saznati detalje o tome kako je prof Čupić provučen kroz blato i kako mu je prećeno).

Dakle, ne radi se o odbrani Pinka, Žmitrovića ili T.V. (osobe koju u životu, pa ni na ekranu nisam video). Format emisije sam video na HRT-u zimus kad sam bio u tim krajevima. Posle nekih 10-tak minuta potrebnih da se ukapira o čemu se tu radi ustanovih da je odvratno i promenih program.

No, ono što je interesantno kad se priča o nasilju na televiziji je pristajanje na sterilizaciju slika pravog nasilja . O čemu ja to? O slikama odnosno "futidžu" koji do nas dopire putem te kutije iz delova sveta gde se pravo nasilje dešava i.e. ratova. Fimskog nasilja ima na tone, ali to je samo filmsko nasilje. Šta hoću da kažem? Nikad neću zaboraviti jedan intervju sa Makavejevim u kome on kaže nešto na liniji da su pravi zločini užasno prljavi, u smislu nisu filmični. O tome kako se za pripreme za neki svoj film [Slučaj poštanske službenice(?)] nagledao fotografija pravih zločina i kako je to neuporedivo prljavije u odnosu na filmske zločine. Samo treba promućkati moždane ćelije da se stekne neka blaga predstava o tome kako su tek prljave slike rata, te koliko bi one mogle preventivno delovati. Kažu da su te slike zaustavile (izgubile) rat u Vijetnamu. Stvarno se čudim kako to da ih danas ne možemo videti... Zato nam se bacaju koske poput ovog lincenciranog "šoua", nad kojim možemo da se zgražamo do neba i tapšemo se po ramenima zbog naše moralnosti.
trener92 trener92 22:25 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Bojan Budimac


To je moj Novosađanin!
Možeš da budeš u Turskoj koliko hoćeš, ali ćeš uvek ostati onaj pravi, Naš!
edit:
Ima u tom preziru i ličnog, ne poričem, jer "nikad dokazana" pljačka televizije


Za neke stvari pouzdano znam da si u pravu,
Goran Vučković Goran Vučković 22:32 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!



To je moj Novosađanin!
Možeš da budeš u Turskoj koliko hoćeš, ali ćeš uvek ostati onaj pravi, Naš!

Vidi ti njega! Nemoj sad da ga proglasim Srbinom!
trener92 trener92 22:34 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Goran Vučković


To je moj Novosađanin!
Možeš da budeš u Turskoj koliko hoćeš, ali ćeš uvek ostati onaj pravi, Naš!

Vidi ti njega! Nemoj sad da ga proglasim Srbinom!

"Što je više kleveta i laži....
Mi odavde smo prilično zeznuti , šta da ti kažem drugo.
Goran Vučković Goran Vučković 22:34 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Nikad neću zaboraviti jedan intervju sa Makavejevim u kome on kaže nešto na liniji da su pravi zločini užasno prljavi, u smislu nisu filmični.

Fisk je imao jedan dobar pasaž o ratu "koji kamera ne hvata" (kako beše ono reče onaj u "Sabirnom centru"?) u "Velikom ratu za civilizaciju", negde na samom početku.
shumska shumska 22:46 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

da nastavim sa svojim budalastim komentarima, makar mi se opet obilo o glavu...
svaka čast Budimac - u ovom komentaru si načeo bar pet jakih tema i rekao pravu stvar.
suštinu
edit - e, da i bar 10 preporuka za isti
Unfuckable Unfuckable 22:55 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

e, da i bar 10 preporuka za isti

! ! !
nije fer, on je imao vremena da smišlja koment skoro 24h a ja sam pisao u real time, hoću i ja preporuku, svukud !
topcat topcat 22:57 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

300?

edit:
hihihi
Unfuckable Unfuckable 22:58 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

pa da, dok se ja ovde grebem, borim i otimam za preporuke, neko fata 300...lepo, lepo
Hansel Hansel 22:59 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Format emisije sam video na HRT-u zimus kad sam bio u tim krajevima.
Na HRT-u sigurno nisi mogao da vidiš ovu emisiju, tek da stanem u odbranu svoje omiljene TV stanice (uz neke njene, hm, izuzetke na koje žmurim zarad preostale dobrobiti )...

Sad se setih... Ko je ono ovde emitovao Springerove emisije beše? Kratko, ali emitovao? Da li beše baš RTS?

Ovde su davno izgubljeni i osećaji i mere i osećaj za meru i mere za osećaj... Bauljamo u nekakvoj socijalnoj šizofreniji i ne znam više da li i šta može da nas spase... Ovde je svojevremeno državna televizija puštala ne čak ni samo obične porniće, onda je nastavila s pornografijom strave i užasa u dnevnicima i njihovim dodacima... Sećam se da je kamera jednom uhvatila zgađeno lice Dušanke Kalanj koja je pratila prilog na monitoru, a posle je trebalo da nešto čita...
topcat topcat 23:02 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Unfuckable
pa da, dok se ja ovde grebem, borim i otimam za preporuke, neko fata 300...lepo, lepo


Molim da se plaketa za 300 uruči kolegi Unfu, The Ratniku.
Na ovako krupne suze čak ni ja ne mogu ostati ravnodušna. Ah te emocije...
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:12 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!


Fisk je imao jedan dobar pasaž o ratu "koji kamera ne hvata" (kako beše ono reče onaj u "Sabirnom centru"?) u "Velikom ratu za civilizaciju", negde na samom početku.

Sad si me bacio u frku, moram da obnovim gradivo. Naime, na temu se sećam samo epizode o Highway of death, kada pita ekipu zašto snimaju ono što znaju da neće biti emitovano. U svakom slučaju njegovi opisi posledica rata, sa sve burmom koja se sjaji na pocrnelom lešu iračkog (ili beše iranski?) vojnika su toliko jaki da bi ih ja uvrstio u obaveznu školsku literaturu.
zana_la zana_la 23:15 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Hansel
Sad se setih... Ko je ono ovde emitovao Sprin gerove emisije beše? Kratko, ali emitovao? Da li beše baš RTS?Ovde su davno izgubljeni i osećaji i mere i osećaj za meru i mere za osećaj... Bauljamo u nekakvoj socijalnoj šizofreniji i ne znam više da li i šta može da nas spase...


Mislim da je bio BK, koliko se secam... ima ga jos uvek ovde u US, ali je u totalno bezveznom terminu kad su deca u skoli, i zbog zakona je je cela emisija u bip bip bip
Goran Vučković Goran Vučković 23:24 10.10.2009

Re: Sjajan blog coach!

Preface, xix:
I don't have nightmares about these things. But I remember. The head blasted off the body of a Kosovo Albanian refugee in an American air raid four years earlier, bearded and upright in a bright green fields as if a medieval axeman has just cut him down. The corpse of a Kosovo farmer murdered by Serbs, his grave opened by the UN so that he re-emerges from the darkness, bloating in front of us, his belt tightening viciously round his stomach, twice the size of a normal man. The Iraqi soldier at Fao during the Iran-Iraq war who lay curled up like a child in the gun-pit beside me, black with death, a single gold wedding ring glittering on the third winger of his left hand, bright with sunlight and love for a woman who did not know she was a widow. Soldier and civilian, they died in their tens of thousands because death had been concocted for them, morality hitched like a halter round the warhorse so that we could talk about 'target-rich environments' and 'collateral damage' - that most infantile of attempts to shake off the crime of killing - and report the victory parades, the tearing down of statues and the importance of peace.

Governments like it that way. They want their people to see the war as a drama of opposites, good and evil, 'them' and 'us', victory or defeat. But war is primarily not about victory or defeat, but about death and the infliction of death. It represents the total failure of the human spirit. I know an editor who has wearied of hearing me say this, but how many editors have first-hand experience of war"?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana