Ajde lepo ....

leopold_lady RSS / 10.10.2009. u 12:32

Nemojte više da lažete ni sebe ni mene ....

Svi koji me ne čitaju i ne komentarišu - lepo nek me izbace sa liste VIP-ova svojih.... Da znam - koliko stvarno ovde ima ljudi kojima je stalo do toga šta ja pišem i šta ja mislim.....

Takođe to neka urade i oni koji moje mišljenje ne poštuju i kojima moje mišljenje ne znači ništa .... 

Hvala !!! 

 

 



Komentari (26)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

4krofnica 4krofnica 13:27 10.10.2009

samo ostro!

ali ja ni nemam VIP listu, namerno..ona mi je u glavi...e sad ako je to nepodobno ti me brisi...
leopold_lady leopold_lady 23:30 10.10.2009

Re: samo ostro!

ali ja ni nemam VIP listu, namerno..ona mi je u glavi.


Zanimljivo .... Dobro je znati da ima i takvih ljudi kao što si ti ....
debora debora 20:07 10.10.2009

citam

ali ne stizem da ti odgovorim, sem kad mi je jako vazno da napisem svoje misljenje.

Ne teraj nas od sebe, zelimo ti sve najlepse.
margos margos 20:56 10.10.2009

E,

što si, bre, tako oštra? Čitamo, komentarišemo, tu smo...

leopold_lady leopold_lady 23:30 10.10.2009

Re: citam

Napisano u afektu ....
leopold_lady leopold_lady 23:31 10.10.2009

Re: E,

što si, bre, tako oštra?


Moram malo da vas prodrmam....
margos margos 23:34 10.10.2009

Re: E,

Moram malo da vas prodrmam....

Što bi rekao jedan moj prijatelj: 'Lako ti je da me psuješ... al aj mi kupi cipele, a? teže malo, je l da?...'
leopold_lady leopold_lady 15:03 11.10.2009

Re: E,

: 'Lako ti je da me psuješ... al aj mi kupi cipele, a? teže malo, je l da?



Ko kaže ???

Nisam znala da ti trebaju cipele.... Ako ti nešto treba,a ja da ne znam - traži.... Ja ne mogu sve da znam.... Nisam vidovita.... Imam osećaje i predosećaje,ali nisam vidovita....
margos margos 18:39 12.10.2009

Re: E,

Ne trebaju mi - hvala ti, lepo je znati da bi mi i to uradila.

To jedan meni drag lik govori kad ga psuju, onako usput...:)
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:10 10.10.2009

za tebe

shumska shumska 23:26 10.10.2009

Re: za tebe

LL ja čitam i one sa kojima se slažem i one sa kojima se ne slažem, svaštojed sam jednom rečju :):)
a onaj broj koji govori koliko ljudi nas je "metnulo" u vip listu - e šta taj broj znači sam otkrila pre cirka mesec dana. biljana 77 mi rekla na jednom libkonzovom blogu koji se bavio baš blogom - to bila tema.

uf, sad sam malo iskomplikovala, ali razume se valjda.
elem, ja sam ubedjena da ima puno ljudi koji dodju kod tebe. ali ćute. neki voajerišu (upotrebljavam baš taj izraz jer eto tako to zamišljam - gledaju jer ih zanima šta ti je u tom trenu palo pamet) a nikada se ne bi oglasili zbog svoje "reputacije"...
kao blam je. kao glupo im. jer ti što na umu to na drum - mada u poslednje vreme si iskristalisala svoj izraz, bar ja tako mislim.
meni se baš dopada tvoja upornost. to stalno, kontinuirano pisanje. pa o čemu god ono bilo. to cenim.

ti si mene par puta šokirala, u stvari jednom - onaj dalijev blog sećaš se i sama valjda....
ok ja nisam izbeglica ali ne mogu ni da zamislim kako je tada bilo nekim ljudima....no, ok svako ima svoje momente, ovakve ili onakve...
meni je žao što nema nekog merača poseta - kladim se da te čita bar dvadeset ljudi.
ne bi trebalo da se opterećuješ time.
u stvari bolje bi bilo da te upitam - zašto ti je to važno?
shumska shumska 23:29 10.10.2009

Re: za tebe

ne kapiram prvu rečenicu.
kažeš "nemojte više da lažete ni sebe ni mene"...
ko tebe laže? šta podrazumevaš pod tim laganjem?
leopold_lady leopold_lady 23:32 10.10.2009

Re: za tebe

dusanovaiivanovamama


Odgovara ....
leopold_lady leopold_lady 23:39 10.10.2009

Re: za tebe

ti si mene par puta šokirala, u stvari jednom - onaj dalijev blog sećaš se i sama valjda....
ok ja nisam izbeglica ali ne mogu ni da zamislim kako je tada bilo nekim ljudima....no, ok svako ima svoje momente, ovakve ili onakve...


Šokiram ja ponekad i sebe .... Ne samo vas ....

A što se tiče tog bloga koji pominješ - ja sam tu bila izričita - jer znam mnoge koji su ostali i u Hrvatskoj i na Kosovu na milost i nemilost Hrvatima i Šiptarima (ne mogu ih nazvati Albancima - jer to definitivno ne mogu biti,jer nisu iz Albanije,nego su sa Kosova).... Koliko je njih umrlo ostavljeno samo ??? Nisu imali gde da odu.Nisu imali novca da plate put .Nisu ni videli Beograd,a ne naselili se u njemu.... Da ne pričam o onima koji su preživeli torture i šta sve i ostali živi.... A moje reči je lako preokrenuti protiv mene.... I Ok mi je to.... Ja znam na šta sam mislila kad sam pisala o izbeglicama - ko nije razumeo,nije razumeo....Svako može da tumači - kako god želi....
I istina je da je više od 90 % svih izbeglica zaposleno i da imaju više prava od nas rođenih ovde.... I ne znam ko može da mi zameri - što se bunim .... O ljudima koji su rođeni u Beogradu i Srbiji - niko ne vodi računa...Niko nam nije dao ni pomoć,ni stanove,ni zemljišta,ni kuće... NIKO....
leopold_lady leopold_lady 23:40 10.10.2009

Re: za tebe

ne kapiram prvu rečenicu.
kažeš "nemojte više da lažete ni sebe ni mene"...
ko tebe laže? šta podrazumevaš pod tim laganjem?


Nemam odgovor ....
mikimedic mikimedic 13:24 11.10.2009

Re: za tebe

I istina je da je više od 90 % svih izbeglica zaposleno i da imaju više prava od nas rođenih ovde.... I ne znam ko može da mi zameri - što se bunim .... O ljudima koji su rođeni u Beogradu i Srbiji - niko ne vodi računa...Niko nam nije dao ni pomoć,ni stanove,ni zemljišta,ni kuće... NIKO....


izvini ali stvarno nisi u pravu. zasto mislis da je prednost biti rodjen u beogradu pa da bi neko trebalo bilo sta da ti obezbedjuje?

jednostavno ne mogu da shvatim da se izbeglicama moze zamerati sto su dosli u srbiju.
leopold_lady leopold_lady 14:59 11.10.2009

Re: za tebe


izvini ali stvarno nisi u pravu. zasto mislis da je prednost biti rodjen u beogradu pa da bi neko trebalo bilo sta da ti obezbedjuje?

jednostavno ne mogu da shvatim da se izbeglicama moze zamerati sto su dosli u srbiju.
*novo


Iskreno - baš me briga šta tii o tome misliš ....

A ono što sam ja rekla - je istina.... Većina izbeglica je dobijala i dobija pomoć,većini izbeglica je omogućeno da završe škole,da se zaposle,da dobiju novac od države i placeve,a da ne govorim o kakvim se radnim mestima radi... Skoro niko od njih nije hteo obično radno mesto..... Meni kao rođenoj u Beogradu niko nikad ni za šta nije želeo da pomogne.... Da li je ikoga bilo briga što je moja porodica 90-tih ostala bez očeve plate??? Da li je ikoga bilo briga što smo mi bili siromašni.... Čak šta više - svi su želeli da nas totalno sj**bu.... Ali,šta ja tebi imam da se pravdam uopšte....

Protiv jahanja Srbije sam od svih koji su došli i zajahali je.... Kako god se zvali.... Ništa manje ne volim ni Crnogorce,samo što o njima ne pišem uopšte - jer nisu vredni mojih živaca,truda itd.....

I još jedna stvar - ja njima ne zameram što su došli u Srbiju (mada je većina došla jer nisu imali mu*a da idu u svet - jer u svetu im niko ne bi pomogao - kao ludi Srbi).... Zameram im što su meni,mojim drugaricama,mojim rođacima - koji smo rođeni i živeli ovde (kao da smo želeli da živimo ovde) oduzeli mogućnost zaposlenja.... Napredovanja.... Itd...

I kako sam na početku posta rekla - vrata su otvorena,možeš da izađeš,samo pazi da te ne lupe u dupe na izlasku....


shumska shumska 15:27 11.10.2009

Re: za tebe

izvini ali stvarno nisi u pravu

gledaj LL, čovek je ovako počeo, pristojno, sa izvini - a gle tvoju prvu rečenicu
Iskreno - baš me briga šta tii o tome misliš ....

ne razgovara se ovako ako ti je stalo da ljudi dolaze i čitaju te...
samo dobronameran savet, ništa više, ali ako ćeš sad i mene da napušavaš - samo napred
leopold_lady leopold_lady 15:42 11.10.2009

Re: za tebe


ne razgovara se ovako ako ti je stalo da ljudi dolaze i čitaju te..


Znaš kako .... Kao što je rečeno na početku ovog posta - ‚niko ovde ne mora da dolazi.... Svi vi ste iz ovih ili onih razloga ovde.... Nikad mi broj ljudi koji me posećuju i komantarišu nije bio bitan.... Više mi je bilo važno da li me razumeju ili ne.... Da li možemo da nađemo zajednički jezik ili ne.....

osoba sam koja kad pogreši,spremna je da se povuče,da se izvine,da se potrudi da ispravi grešku.... U ovom slučaju znam da sam u pravu i možda niko neće reći ono što misli ovako direktno kao ja - ali,ja hoću.... I baš me briga da li će me ili neće čitati niko.... Ja sam se već pre nekog vremena sama sa sobom pomirila u sebi - da me ljudi neće moći razumeti ,prihvatati,želeti da se druže sa mnom i da ljudi neće deliti moje mišljenje.... Ali,neću im sigurno dozvoliti da me na mom blogu ubeđuju u nešto u šta ne verujem.... Sve da i ja grešim.... A ne grešim.... I jednog dana - kad se bude neko od vas koji ste dolazili ovde i napušavali me na mom blogu (ili kao oni što su me jurili po tuđim) na svojoj koži ne bude uverio i ne bude shvatio da sam bila u pravu - nećete shvatati poentu moje priče.... Ali,to je meni apsolutno normalno - jer ja ne mogu nikome da otvaram oči ako on ne želi da gleda.... Ili ako želi da vidi samo jednu stranu stvari,a da drugu zanemari ili omalovaži....
shumska shumska 16:06 11.10.2009

Re: za tebe

čekaj niko nije rekao da te ne razume, niko se nije ubedjivao - samo sam ti obratila pažnju na način komunikacije - to je sve
mikimedic mikimedic 16:40 11.10.2009

Re: za tebe

Iskreno - baš me briga šta tii o tome misliš ....


ne znam zasto onda imas potrebu da mi odgovoris?

mislim da si dobra osoba u dusi i drago mi je da te citam, ne bih dolazio na tvoj blog da nije tako, ali ovde zaista imas predrasude. vecina izbeglica nije dobijala nikakvu pomoc na kojoj bi mogla da im zavidis, veruj mi, znam o cemu pricam. da im je omoguceno da zavrse skole -- jeste. kao i svim drzavljanima srbije koji su ih upisali, gurali, davali ispite, i obradovali se diplomi. da se zaposle preko veze, jesu, sigurno. nista vise, nista manje od drugih crnogoraca, makedonaca, beogradjana ili marsovaca koji su negde imali vezu. izbeglice sigurno nisu krive sto je tvoja porodica ostala bez oceve plate devedesetih.

mislim da si stvarno ok, i ne treba ti ovo.
leopold_lady leopold_lady 16:54 11.10.2009

Re: za tebe

mikimedic


Pošto me nisi očigledno shvatio na pravi način.... Pročitaj post gore - pre nekih pola sata-sat sam ga napisala.....


mikimedic mikimedic 17:44 11.10.2009

Re: za tebe

Pošto me nisi očigledno shvatio na pravi način.... Pročitaj post gore - pre nekih pola sata-sat sam ga napisala.....


mislim da jesam... mislim da znam sta te tisti i povredjuje, ali izbeglice nisu za to krive.
leopold_lady leopold_lady 04:59 12.10.2009

Re: za tebe

koji su negde imali vezu.


Ja sam na mom fakultetu imala NAJJAČU vezu da ga završim.... Nije mi PADALO NA PAMET da to uradim !!! Sedela sam,učila sam,davala,padala ispite..... Nikad svoju vezu ni za šta nisam koristila niti bi je ikada koristila..... Niko nije dužan - ma koliko bio moj da meni završava poslove - koje ja treba da završavam.... Ako nisam u stanju da završim sama - neću završiti (dokaz da nemam diplomu) .... Pa šta?Ni prva ni poslednja koja nije završila fakultet.... Spavam mirno,ne dugujem nikome ništa.... Ali,zbog svih poštenih ljudi - koji su kao ja (završili ili ne završili šta su započeli) jebeno BOLI - sve to što su drugi koristili i što su postali nešto,a da nikad nisu došli na fakultet - ni na predavanja,a kamoli na nešto drugo.....

Znam devojku,koja je ćerka jednog bivšeg dekana mog fakulteta.... Ne znam da li je završila fakultet - ali znam da je poštena devojka i da nikad ni za šta nije pokrenula pitanje svog oca.Da je bila redovan student,da je učila.... Sama je radila svoje grafičke radove.... Itd.itd... Nisam se čula ni videla neko vreme sa njom,a sada i nemam koga da pitam - šta se dešava u njenom životu....

izbeglice sigurno nisu krive sto je tvoja porodica ostala bez oceve plate devedesetih.


Da li ? To nikako isto ne možeš znati.... Morao bi da znaš gde je moj otac radio i na kom mestu je radio.... Ono što je činjenica - nije bio jedini.... Oni su bili među prvima koji su postali tehnološki viškovi....Danas skoro svugde ima tih viškova i otkaza.... Da li svima ili samo pojedinima? .....


mislim da si stvarno ok, i ne treba ti ovo.


Kao što sam ti rekla već - predpostavljaš...A predpostavke su osnovni deo zajeba.... Jer,ne znaš stvarno ni ko sam ni šta stvarno mislim.... I ja mislim da mi ovo treba.... Jer,već sam gore objasnila - zašto.....

mikimedic mikimedic 10:30 12.10.2009

Re: za tebe

Ali,zbog svih poštenih ljudi - koji su kao ja (završili ili ne završili šta su započeli) jebeno BOLI - sve to što su drugi koristili i što su postali nešto,a da nikad nisu došli na fakultet - ni na predavanja,a kamoli na nešto drugo.....



da, ok, slazemo se da su korupcija i nepotizam rak rana naseg drustva, ali ne vidim kakve veze to ima sa izbeglicama. mislim, odnosi se na izbeglice u istoj meri koliko se odnosi i na domicilno stanovnistvo.

i ja znam gomilu koji su zavrsavali fakultete preko veze, a tacno je da su neki od njih bili izbeglice. medjutim, velika vecina su domaci, odavle.

izbeglice sigurno nisu krive sto je tvoja porodica ostala bez oceve plate devedesetih.

Da li ? To nikako isto ne možeš znati.... Morao bi da znaš gde je moj otac radio i na kom mestu je radio.... Ono što je činjenica - nije bio jedini.... Oni su bili među prvima koji su postali tehnološki viškovi....Danas skoro svugde ima tih viškova i otkaza.... Da li svima ili samo pojedinima? .....


naravno da ima svuda, samo ne znam zasto bi konkretno za to bile krive izbeglice? mozda neko od njih, mozda vise njih u grupi, ali reci da su izbeglice krive sto neko postaje tehnoloski visak u najmanju ruku nije korektno. rekoh ti vec, generalizacija je opasna stvar.

Kao što sam ti rekla već - predpostavljaš...A predpostavke su osnovni deo zajeba.... Jer,ne znaš stvarno ni ko sam ni šta stvarno mislim.... I ja mislim da mi ovo treba.... Jer,već sam gore objasnila - zašto.....


nemam pojma ko si, pretpostavljam kao sto i ti pretpostavljas o meni, citam ono sto pises i to mi se uglavnom dopada. znam da si osoba koja ce da ceka nepoznatu musteriju da joj vrati 100 dinara koja greskom nije taj novac uzela... na osnovu slicnih primera pretpostavljam, mislim, da si vise nego ok. osoba. i zato ti i pisem ovo iz najbolje namere.




miloradkakmar miloradkakmar 00:20 11.10.2009

Danas

pre podne malo sam zavirio na blog, nisam imao vremena zaokupirala me unuka.
Prethopdnih nekoliko dana jednostavno me mrzelo da čitam i da pišem.
Čini mi se da se ponovo vraćam.
Tvoji blog -trenuci su izvrsni.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana