O njima

ines08 RSS / 13.10.2009. u 13:28

 

Srećem po gradu pedesetogodišnjake koji guraju kolica ili u naručju nose bebe, a pored njih šetaju zanosne skockane prelepe mlade žene. Ne, nisu im to ćerke (iako bi mogle biti), niti su u kolicima, tj u rukama unučići (i to bi moglo biti, jer ih neki od njih i imaju).

Ne izgledaju mi baš presrećno - oni, ti pedesetogodišnjaci. Iako se smeše. Više mi izgledaju premoreno i iscrpljeno. I nekako mi ih dođe žao. Imam utisak da se ne snalaze baš najbolje u tim novim ulogama, ali se svojski trude, trošeći i zadnji atom snage da ugrabe od života ono što je preostalo, što su propustili ili nisu mogli do sad.

Balansiraju oni na svim poljima, i to jako dobro. Podrazumeva se da moraju biti USPEŠNI da bi se uopšte u ovakvoj ulozi našli. Prvo i osnovno - oni moraju dobro da zarađuju. Jer, uglavnom su ih bivše žene, zajedno sa zajedničkom decom, dobro opelješile, materijalno i stambeno. Zajedničkih kuća i/ili stanova su se, nakon sporazumnog razvoda i stava „pristajem na sve" odrekli pod odma, jer život ne može da čeka, dosta je bilo preživljavanja, rešili su da žive život punim plućima. Kola uglavnom zadržavaju, neće se valjda i svoje muškosti odreći, aman zaman. Ali zato je mesečni iznos izdržavanja za decu (neretko i bivšu ženu) pozamašna suma - daleko veća od npr rate za stan ili auto kod nas običnih. Ali sve je to mala cena za ulazak u zamišljeni raj.

Nekada su letovali kao paradajz turisti u Grčkoj ili na vikendicama po Crnoj Gori sa prijateljima i bilo im je lepo. Ali, nisu ni znali za bolje, reći će, i nije se moglo... Danas obilaze neke fensi destinacije po Aziji i Africi, a Azurna obala je, reći će vam, nešto što ne smete propustiti da posetite, i osetite. Naravno, sve je snimljeno, uslikano i može se videti na fb, dokona ženica je nakon pedikira, manikira, saune i masaže sa posebnim uživanjem okačila one odabrane fotografije, vodeći računa da se među njima slučajno ne nađe ona na kojoj joj se vidi celulit.

Da, on redovno igra tenis sa poslovnim partnerima, a sa starim društvom ponekad ode na fudbal. Dovoljno je, jer na pivo ne sme, jedva se rešio pivskog stomaka, a i nešto mu više pivo ne prija. Uostalom, mora da vodi računa o zdravlju. A nekako se najviše plaši da ga ne strefi srčka, eno mu nekoliko prijatelja zaglavilo, neki i sa fatalnim ishodom, daleko bilo.

A sad malo o ucveljenim ostavljenim ženama. Nakon što prežive prvi šok i blam jer su ostavljene zbog neke daleko mlađe, zgodnije i (uglavnom) gluplje devojčice, devojke, žene, kreću u akciju pronalaženja novog partnera, ne birajući mnogo već grabeći prvo na šta naiđu i što ih hoće. I naravno da je to kao po pravilu neki „slepac" koji je jedva dočekao da se uvali. Dobro, dese se tu i neke iskrice nazovi ljubavnog zanosa, prorade malo emocije. Uostalom, malo nežnosti i pažnje svakom prija. Posebno nakon svega preživljenog. Iako su se trudile da budu dostojanstvene i jake kao stene, sigurno da je bilo tu mnogo suza, neprospavanih noći, očajanja. Od dece dobiju podršku, više ljubavi i naravno sažaljenja, a svoju ulogu žrtve s ponosom uveličaju do neviđenih visina. Ne propuštaju priliku da zajedničkim prijateljima ispričaju svoju priču, iznesu sav prljav veš koji su godinama skrivale za mir u kući, trpele zbog dece i sl. I da, reći će i da su ga volele, svim srcem i dušom, tu svinju bezosećajnu, tog skota neopevanog. I njeno ime nikada neće izgovoriti.

Možda ovo nije uobičajen slučaj, mada ne verujem da je usamljen. Ja sam ga ispričala sa gorkim ukusom u ustima koji je na mene ostavio razvod dragih mi rođaka. Ne sudim i ne morališem, i mnogo mi je žao jer su mi izgledali srećnije i zadovoljnije, nekada...



Komentari (53)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

scabies scabies 15:16 13.10.2009

pedesete

Možda ovo nije uobičajen slučaj, mada ne verujem da je usamljen.
Ne znam koliko je čest, ali ja znam neke koji odgovaraju opisu. Sad, da li su nekada bili srećniji, ne znam...možda je to samo zato što su blli mlađi.
Teške su pedesete. Kad čovek počne da svodi račune gde je bio, šta je radio, šta je stvorio i ostvario... Retki su oni koji nakon tog svođenja računa budu zadovoljni učinkom. Preostali imaju samo par mogućnosti:
-da krive i mrze svoju partnerq;
-da padnu u depresiju;
-da poqšaju sve da nadoknade, da promene život iz korena...
Izbor zavisi od mogućnosti. Nije ista startna pozicija nekog gubitnika tranzicije i uspešnog biznismena... U svakom slučaju retki su oni koji hrabro i pošteno napuste ženu i decu i počnu da prave nov život. Najčešće prvo nađu 15-20 godina mlađu ljubavnicu (po mogućnosti da nije imala brak ili bez dece), možda i ne planiraju da ostave porodicu, ali zanese ih taj osećaj moći i mladosti.
ines08 ines08 15:58 13.10.2009

Re: pedesete

scabies

Jako dobar komentar Scabies

Svi se mi preispitujemo s vremena na vreme, ali te pedesete su izgleda jako kritične, ostaje malo vremena za popravni.
maksa83 maksa83 16:05 13.10.2009

Re: pedesete

Preostali imaju samo par mogućnosti:

Moj plan za hendlovanje krize srednjih godina je:

- Kupiti najjači i najbesniji notebook koji može da se nađe.
- Vežbati i otići na neki gaming turnir i odddrrrati klince u nekom first person shooteru.

Mis'im, that's the plan.
libkonz libkonz 16:08 13.10.2009

Re: pedesete

Mis'im, that's the plan.

Ok, ako ne uspeš da navataš neku plavušu sa zanosnim oblinama, može i to.
maksa83 maksa83 16:13 13.10.2009

Re: pedesete

Ok, ako ne uspeš da navataš neku plavušu sa zanosnim oblinama, može i to.

Što kaže (ustvari reče, to je bilo davno ) jedan moj kolega:

"Imam 30 godina i nikad nisam imao devojku. Ne da mi žena."
libkonz libkonz 16:38 13.10.2009

Re: pedesete

"Imam 30 godina i nikad nisam imao devojku. Ne da mi žena."

ines08 ines08 16:40 13.10.2009

Re: pedesete

maksa83
Moj plan za hendlovanje krize srednjih godina je:

- Kupiti najjači i najbesniji notebook koji može da se nađe.
- Vežbati i otići na neki gaming turnir i odddrrrati klince u nekom first person shooteru.

Mis'im, that's the plan.


Opšte je poznato da žene vole kad je muškarac $meker, €lokventan, ₦ačitan, ₤ep, ¥eran i naravno, gospoDIN.
Te, ako u srednjim kriznim ne ispunjavaš ove uslove - možda ti se ovaj tvoj plan i ostvari
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:21 13.10.2009

Re: pedesete

- Kupiti najjači i najbesniji notebook koji može da se nađe.
- Vežbati i otići na neki gaming turnir i odddrrrati klince u nekom first person shooteru.

makso lepo si to ovo smislio i zelim ti uspesno sprovodjenje plana.
kad bi svi bili ko ti ne bi bilo ovakvih prica
bocvena bocvena 18:02 13.10.2009

Re: pedesete

- Kupiti najjači i najbesniji notebook koji može da se nađe.
- Vežbati i otići na neki gaming turnir i odddrrrati klince u nekom first person shooteru.

I onda ćeš na tom turniru da upoznaš moga muža, koji je doš'o istim poslom:) Nadam se da ćete biti srećni.

A ja ću samo da slegnem ramenima i odem sa Ines na kafu. U Barselonu. Nikad nisam bila tamo, a videla kod Niccola da je baš lepa.

Inače, Ines, ova tvoja slika krize srednjih godina je malo preambiciozna za Srbiju. Ne znam nijednog muškarca koji je darežljiv prema svojoj bivšoj ženi i deci. Primeri koje vidim oko sebe su porazni. Ni propisane alimentacije ne plaćaju, a kamoli nešto drugo. A većina tih ostavljenih žena (zarad mladjahne ljubavnice) nema vremena da očajava i izigrava žrtvu, jer se satiru od posla.
Čast izuzecima. I od tvog i od mog primera.
rapunzel rapunzel 18:20 13.10.2009

Re: pedesete

Inače, Ines, ova tvoja slika krize srednjih godina je malo preambiciozna za Srbiju. Ne znam nijednog muškarca koji je darežljiv prema svojoj bivšoj ženi i deci.

bash to i ja htela da napishem. mada uvek ima i drugachijih
primera, gde zene ucenjuju muzeve i ne daju im da vide dete
i detetu pricaju sve najgore o ocu.

ako pali ovo shto maksa pricha, ima muzu da kupim
najbesniji notebook
,
pa dok ja sastanchim sa mladjahnim poslovnim partnerima, da ne trazi neku crnku (ja plavusha).

Srećem po gradu pedesetogodišnjake koji guraju kolica ili u naručju nose bebe,

a kad sam procitala ovu rechenicu, malo sam se shtrecnula. mislim nemam josh 50, tek par preko 40.,
a imam bebu

ines08 ines08 18:26 13.10.2009

Re: pedesete

bocvena
A ja ću samo da slegnem ramenima i odem sa Ines na kafu. U Barselonu. Nikad nisam bila tamo, a videla kod Niccola da je baš lepa.


Jao, možeee , ni ja nisam videla Barselonu uživo.
Nego, bićemo matore tad, treba to obaviti što pre, a tada ćemo da evociramo uspomene

bocvena
Inače, Ines, ova tvoja slika krize srednjih godina je malo preambiciozna za Srbiju. Ne znam nijednog muškarca koji je darežljiv prema svojoj bivšoj ženi i deci. Primeri koje vidim oko sebe su porazni. Ni propisane alimentacije ne plaćaju, a kamoli nešto drugo. A većina tih ostavljenih žena (zarad mladjahne ljubavnice) nema vremena da očajava i izigrava žrtvu, jer se satiru od posla.
Čast izuzecima. I od tvog i od mog primera.


Veruj mi draga, dva primera baš takva kako sam ih opisala, i to u mojoj maloj sredini. Rekoh da su "uspeli" u životu po pitanju moći, pozicija i para. Pa poželeli i da ostanu večno mladi, uz mlade žene i malu decu (bebe).

I da, daleko bilo, kako kog bilo - ta mi se slika nikako ne sviđa.
cvexkeks cvexkeks 18:27 13.10.2009

Re: pedesete

Makso, daj neki predlog za FPS, da vežbam na vreme.

ines08 ines08 18:59 13.10.2009

Re: pedesete

Inače, Ines, ova tvoja slika krize srednjih godina je malo preambiciozna za Srbiju. Ne znam nijednog muškarca koji je darežljiv prema svojoj bivšoj ženi i deci.

A vidi tortu:




ako pali ovo shto maksa pricha, ima muzu da kupim najbesniji notebook,
pa dok ja sastanchim sa mladjahnim poslovnim partnerima, da ne trazi neku crnku (ja plavusha).




rapunzel
Srećem po gradu pedesetogodišnjake koji guraju kolica ili u naručju nose bebe,

a kad sam procitala ovu rechenicu, malo sam se shtrecnula. mislim nemam josh 50, tek par preko 40.,
a imam bebu


Ovo ne važi za žene
mikimedic mikimedic 22:06 13.10.2009

Re: pedesete

A ja ću samo da slegnem ramenima i odem sa Ines na kafu. U Barselonu. Nikad nisam bila tamo, a videla kod Niccola da je baš lepa.



ines ili barselona?

mikimedic mikimedic 22:06 13.10.2009

Re: pedesete

Te, ako u srednjim kriznim ne ispunjavaš ove uslove - možda ti se ovaj tvoj plan i ostvari


ako ih ispunjavas, mozda nisu krizne?


maksa83 maksa83 23:04 13.10.2009

Re: pedesete

Makso, daj neki predlog za FPS, da vežbam na vreme.

Svejedno šta je, dok god ima nišan i rail gun, a dalje znaš i sam kako to ide - if it moves - shoot it, if it doesn't - shoot it anyway.

E, super su ti ove Žene Kese.
(A o ovoj crvenoj skakutavoj mršavici da ne govorimo. Šta ona igra? Je l' u nekom klanu?)

P.S. Možemo kad dođe dotle da napravimo klan koji bi se zvao npr. "Deadly Dede", ili "Deda can dance", ili "Senior Citizens With Rail Guns", ili "The Killing Askurđels", ili...
omega68 omega68 20:31 16.10.2009

Re: pedesete

Preostali imaju samo par mogućnosti:

Ne
The Care Mi smo Već u srednjim godinama
Blade Runner Blade Runner 17:06 13.10.2009

To je stara priča

ali slika je i dalje ružna.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 17:18 13.10.2009

Re: To je stara priča

Imam poznanicu, koja ima sestru 20 godina mladju. Sok koji je ona imala kad su se roditelji razvodili, kad je upoznala tatinu devojku samo par godina stariju od nje... Secam se, zadnji put kad smo se videle, rekla mi je da joj je tata umro, a da je seka upisala srednju. Ni jednu kcerku, kako treba, nije ispratio. Prvu nije hteo, drugu nije stigao...
ines08 ines08 17:58 13.10.2009

Re: To je stara priča

dusanovaiivanovamama
Imam poznanicu, koja ima sestru 20 godina mladju. Sok koji je ona imala kad su se roditelji razvodili, kad je upoznala tatinu devojku samo par godina stariju od nje... Secam se, zadnji put kad smo se videle, rekla mi je da joj je tata umro, a da je seka upisala srednju. Ni jednu kcerku, kako treba, nije ispratio. Prvu nije hteo, drugu nije stigao...


To je ono najtužnije u celoj priči, kada se takve stvari dese.
I to je ono što pomislim kada vidim matorce sa malim bebama...
dunja73 dunja73 17:26 13.10.2009

--

Pa mislim da je uopste recept za bolju buducnost , da ne kazem (napisem) srecnu ,
nevelika (prevelika) ocekivanja .
I jos dve stvari tj jedna stvar i jedna stvarcica .Stvar bi bila - posedovati svoju sopstvenu licnost ,a stvarcica
tolerantnost .
Da , i otvoriti cetvore oci kad se udajes(zenis)




ines08 ines08 18:12 13.10.2009

Re: --

dunja73
Da , i otvoriti cetvore oci kad se udajes(zenis)



Izgleda da je ovo ipak najvažnije, i da pored pravog partnera kriza srednjih godina ne postoji.


scabies scabies 18:21 13.10.2009

Re: --

i da pored pravog partnera kriza srednjih godina ne postoji.

Hm. Bojim se da kriza srednjih godina uvek postoji. Kao što je odrastanje, tačnije adolescencija, uvek teško i stresno. Nekom manje, nekom više.
Ali verujem da je kriza srednjih godina blaža i da se lakše prevazilazi uz pravog partnera/partnerq.
ines08 ines08 18:30 13.10.2009

Re: --

scabies
i da pored pravog partnera kriza srednjih godina ne postoji.

Hm. Bojim se da kriza srednjih godina uvek postoji. Kao što je odrastanje, tačnije adolescencija, uvek teško i stresno. Nekom manje, nekom više.
Ali verujem da je kriza srednjih godina blaža i da se lakše prevazilazi uz pravog partnera/partnerq.


Posle svakog kriznog razdoblja čovek se može osećati bolje, lošije ili isto kao i ranije.
Na svaku sredovečnu osobu koja je sasvim odbacila pređašnje vrednosti ili se ozbiljno razbolela, dolazi nekoliko takvih koje se gotovo uopšte nisu promenile, osim što su malo starije.
Još je više onih koji smatraju da ih je životno iskustvo oplemenilo i kojima život zaista počinje u "četrdesetoj".

Victor Igo je zapazio da su četrdesete godine starost mladosti, a pedesete mladost starosti.
omega68 omega68 20:34 16.10.2009

Re: --

Da , i otvoriti cetvore oci kad se udajes(zenis)

Kako da znaš?
ljudi se menjaju
ostaje samo da se moliš Bogu ( ako si vernik , a i ako nisi )
Istina je da nikad ne znamo kako ćemo da reagujemo u budućnosti
Klimaks je čudo
Joj , kad će te pedesete
ines08 ines08 12:30 17.10.2009

Re: --

omega68
Da , i otvoriti cetvore oci kad se udajes(zenis)

Kako da znaš?
ljudi se menjaju
ostaje samo da se moliš Bogu ( ako si vernik , a i ako nisi )
Istina je da nikad ne znamo kako ćemo da reagujemo u budućnosti
Klimaks je čudo
Joj , kad će te pedesete


Ne žuriti.
Sačekati da naiđe ona prava/onaj pravi.
Kad naiđe - opet sačekati.
Dobro obratiti pažnju na svaki nagoveštaj sumnje.
Ako postoji - sigurno je da će se desiti promene. Kasnije. U budućnosti.

I prespavati kod njega kad lepo moli, iako se ne sme.
Možda je baš on onaj pravi.
mladen.mladen mladen.mladen 21:23 13.10.2009

au

keva post! ne znam povod-pricu ali znam neke koje lice. i mogu ti reci - ne zalim nikoga! ,)

mislim da je ovo jedna od posledica opste izvrnutosti medjupolnih, porodicnih, drustvenih i drugih odnosa u srba od najranijih dana. i ovim postom u potpunosti opisana. idemo dalje Ines! ,)
ines08 ines08 21:50 13.10.2009

Re: au

mladen.mladen
keva post! ne znam povod-pricu ali znam neke koje lice. i mogu ti reci - ne zalim nikoga! ,)

mislim da je ovo jedna od posledica opste izvrnutosti medjupolnih, porodicnih, drustvenih i drugih odnosa u srba od najranijih dana. i ovim postom u potpunosti opisana. idemo dalje Ines! ,)


Ne znam je li to emotivna nezrelost, ili posledica svega ovog što si ti naveo, ali meni se to uopšte, ama uopšte ne dopada.

Ne može se vreme vratiti unazad, i ovi očajnički pokušaji koji liče na kockarske poteze gotovo sigurno su osuđeni na propast. Potiskivani strahovi, sakrivene želje, odlagane odluke izbijaju dramatično, čak i rušilačkom silom, kojom pokušavaju da odbace prošlost, prebrišu dosadašnji život i sve počnu iznova. A to ne biva... Ili je kratkog veka...
mladen.mladen mladen.mladen 22:06 13.10.2009

Re: au

Ili je kratkog veka...

ili je i sve prethodno kratkog veka? to mislim da je problem - sve prethodno. ovo su samo posledice.
mladen.mladen mladen.mladen 19:38 15.10.2009

Re: au

eh da i.. setih se jos jedne vazne sitnice
mislim da je ovo jedna od posledica opste izvrnutosti medjupolnih, porodicnih, drustvenih i drugih odnosa u srba od najranijih dana.

cak mislim da nije tako da bi ovakvih prica bilo daleko vise.. kada ih bude mnogo vise tada cemo znati da smo u pubertetu.. jer isti ti poremeceni odnosi gomilu ljudi sprecavaju da urade ovako nesto... pored urodjene lenjosti...

o lenjosti: jednom sam zeleo da pisem blog o tome koliko muskaraca u Srbiji se rodi, zivi, i umre, a da nikada u zivotu nisu sami sebi kupili gace! ja kapiram svaki drugi! ,)
bocvena bocvena 16:48 16.10.2009

Re: au

o lenjosti: jednom sam zeleo da pisem blog o tome koliko muskaraca u Srbiji se rodi, zivi, i umre, a da nikada u zivotu nisu sami sebi kupili gace! ja kapiram svaki drugi! ,)

Mladene,
miloradkakmar miloradkakmar 00:03 14.10.2009

Tata Deda

Srećem po gradu pedesetogodišnjake koji guraju kolica ili u naručju nose bebe, a pored njih šetaju zanosne skockane prelepe mlade žene.

Samo se u ovoj rečenici pronalazim , ali kao tata i deda .
ines08 ines08 09:03 14.10.2009

Re: Tata Deda

miloradkakmar
Srećem po gradu pedesetogodišnjake koji guraju kolica ili u naručju nose bebe, a pored njih šetaju zanosne skockane prelepe mlade žene.
Samo se u ovoj rečenici pronalazim , ali kao tata i deda .


Tako i treba, Milorade
petarjjj petarjjj 12:39 14.10.2009

Nije baš sve prosto

Pozdrav svima,

Čitajući temu ispada da "uspešni" pedesetogodišnjaci imaju problema sa novonastalom situacijom.

Iskreno mi ne liči da oni (obavezno uspešni - pare, kola, kuće, zgrade, biznis itd.) imaju baš takvih problema jer ako su se odlučili da se ožene sa mlađom osobom i da, eventualno, imaju decu, nezavisno od toga da li su već bili u braku, zasigurno imaju dobro osmišljen scenario svoje budućnosti i dobro znaju šta čine, jer onda ne bi bili uspešni. Ako imaju mogućnosti da imaju decu i da finansiraju svoju mladu "mladu", da putuju i da im sve to još i godi, što da ne. Toga je sigurno svesna i i njihova mlada žena, te pivski stomak i pokoja bubuljica na licu svog dragana i nisu neki problemi.

Sa druge strane, oni drugi, koji promenom postelje (čitaj sledeći brak) očekuju da će život započeti od nule, grdno se varaju, jer godine ostaju, takođe i egzistencijalni problemi ako budu ostali na prethodnom nivou, u šta sve iskreno sumnjam.

Nesumnjivo godi, po razvodu, stvoriti odnos sa novom osobom čak i mlađom ... bar u početku, kasnije to postaje deja vu šema odnosa, zato se zapitajmo "Da li je baš tačno da razvedene osobe hrle, ako ništa drugo barem po inerciji u novi brak?"

Složičete se da nije.

Zašto bi iz braka (uvek postoje dobre stvari u svakom braku) više manje srećnog, odmah ili malo kasnije, tražio novog bračnog druga. Zar se ne može živeti samostalno.

Moram da napomenem da osobe srednjeg doba, gde ubrajam i sebe po godištu, imaju izdefinisam način funkcionisanja i kojeg je teško menjati. Koliko osoba sličnih godina biste našli a koje bi prihvatile da tako nešto trpe?

Hmmm...možda neku dosta mlađu osobu, još neiskusnu, ali se tada mora biti uspešan i tu je kvaka a i odgovor na temu.

Ako želiš da u pedesetim započneš nešto potpuno samostalno moraš imati brdo para, šta za bivšu ženu, šta za decu, ako ih imaš, a šta za novu porodicu. Svi ostali koji ih nemaju su se mnooooooogo zeznuli ako su ili će tako nešto preduzeti.

Inače mislim da se čovek/žena po razvodu ne moraju ponovo ženiti, ništa ne nedostaje povremenim i neobaveznim vezama, sa nekim si sve dok ti odgovara a posle menjamo ploču. Ako imaš para imaćeš više veza, ako ne, manje, ali ipak o tome tada samo ti odlučuješ.

PS Gore rečeno važi i za žene jer ima, kao i kod muškaraca, osobe koji jedva čekaju da se kod nekoga uvale.
ines08 ines08 13:50 14.10.2009

Re: Nije baš sve prosto

Naravno da nije prosto Petre, niti se može generalizovati.

Čak je i "uspešan" relativan pojam, ali je u visokoj korelaciji sa "moćan".

Mišljenja sam da dobro osmišljeni ružičasti scenario vrlo brzo ispari, jer kao što i sam kažeš "kasnije to postaje deja vu šema".

I sve mi se čini da je ipak u pitanju kriza identiteta, što, ako se uzme u obzir situacija u kojoj živimo, šta nam se dešavalo i šta nam se dešava, nije ništa čudno, a ni novo.

Moram da napomenem da osobe srednjeg doba, gde ubrajam i sebe po godištu, imaju izdefinisam način funkcionisanja i kojeg je teško menjati. Koliko osoba sličnih godina bistenašli godina a koje bi prihvatile da tako nešto trpe?


Eh, kamo lepe sreće da su svi tako izdefinisani kao ti

A za komentar dobijaš
petarjjj petarjjj 14:33 14.10.2009

Re: Nije baš sve prosto

Hvala za cvetiće

Čak je i "uspešan" relativan pojam, ali je u visokoj korelaciji sa "moćan".

Obrni okreni uspešan, moćan ili šta drugo, bez para si u svakom slučaju nemoćan u bilo kom pogledu!
I sve mi se čini da je ipak u pitanju kriza identiteta

Žao mi je ali ne bih da zalazim u pravljenju psihološkog prifila pojedinaca, život je ionako isuviše kratak.

ines08 ines08 14:07 14.10.2009

Trol na temu idealne žene

Iz dnevnika idealne žene

Probudila sam se.

Umila se brzo, pomuzla krave, dala kokošima i zečevima da jedu,
isterala koze i krave na pašu.

Probudila sam decu, napravila im doručak, spakovala ih za školu,
odvezla ih u školu, pokosila travu.

Otišla sam na posao, posvađala se sa šefom, izbacila ga iz
kancelarije,obračunavala putne naloge, zarađivala novac za firmu, zaradila
platu.

Došla sam kući, iscepala metar drva, skuvala ručak, dovela decu iz škole,
nahranila ih, prijavila porez na dobit, išla u polje da okopam kupus i
krompir do mraka.
Vratila sam se kući, uterala krave i koze u štalu, spremila večeru.

Nahranila decu, okupala ih, stavila ih u krevet, oprala mašinu
veša,platila račune putem interneta pregledala poštu, obesila veš, pojela
koru hleba sa puterom i medom.

Kada sam se konačno spremila za spavanje, pade mi na pamet:
AJME UŽASA!

Moj muž!

Ceo dan leži na kauču nepojeban.

p.s. Dobih na mail, da prosledim i prijateljicama ulepšam dan
petarjjj petarjjj 14:38 14.10.2009

Re: Trol na temu idealne žene

Ne bih da ispadnem neučtiv,

Moj muž!

Ceo dan leži na kauču nepojeban.


možda bi ta idealna žena trebala da zapiše svoje obaveze

ines08 ines08 14:46 14.10.2009

Re: Trol na temu idealne žene

petarjjj petarjjj 14:57 14.10.2009

Re: Trol na temu idealne žene

možda bi ta idealna žena trebala da zapiše svoje obaveze


Nemoj da se ljutiš ovo je bila šala na temu dnevnika.

U svakom slučaju, hvala, možda tvoj savet posluži idealnim ženama




ines08 ines08 15:00 14.10.2009

Re: Trol na temu idealne žene

petarjjj
Nemoj da se ljutiš ovo je bila šala na temu dnevnika.


Eh, kad sam kliknula na "objavi" tek sam tad ukapirala.
Ala si bio brz sa odgovorom, svaka čast
112358oo 112358oo 23:12 14.10.2009

.

jer su mi izgledali srećnije i zadovoljnije, nekada...

verujem da se nije desilo preko noći, biće da su dugo vremena živeli otuđeno, pa se već desilo to što jeste.

to sve kažem, jer vidim da tebi nije svejedno ,)
ines08 ines08 10:06 15.10.2009

Re: .

112358oo
jer su mi izgledali srećnije i zadovoljnije, nekada...

verujem da se nije desilo preko noći, biće da su dugo vremena živeli otuđeno, pa se već desilo to što jeste.
to sve kažem, jer vidim da tebi nije svejedno ,)

Da, moguće je, to je na kraju njihova stvar.
Ja sam samo prenele svoje utiske i zapažanja
I da, nije mi svejedno, želim im sve najbolje jer su mi dragi, ali...
reanimator reanimator 11:13 15.10.2009

...

žene, kreću u akciju pronalaženja novog partnera, ne birajući mnogo već grabeći prvo na šta naiđu i što ih hoće.

U, vrlo korisna informacija.
Ima na blogu neka sveže ostavljena?
ines08 ines08 12:18 15.10.2009

Re: ...

reanimator
žene, kreću u akciju pronalaženja novog partnera, ne birajući mnogo već grabeći prvo na šta naiđu i što ih hoće.

U, vrlo korisna informacija.Ima na blogu neka sveže ostavljena?


Re , ti si tu?!

Lepo je videti te opet

Već sam pomislila da te neka takva ščepala i zabranila ti da bloguješ
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:41 20.10.2009

Re: ...


e kad nisam crkla od smeha na ovu reanimatorovu opasku.
al mislim da stvarno ima nešto u tome da se lako ugrabi takva prilika nezavisno dal je muško ili je zemsko u pitanju. ranjeni, povredjeni, ostavljeni, kao da jedva čekaju priliku da dokažu sebi da eto ipak ima neko na ovom svetu kome je stalo do njih i upušte se u vezu. nisam sigurna kako to ispadne u većini slučajeva... ameri imaju izraz za takve veze - rebound boyfriend/girlfriend.
ines08 ines08 12:55 15.10.2009

Robijasev lament

Robijaš je gera92, koji je inače "banovan do daljnjeg" (šta god to značilo), a njegov lament glasi:

"Sta mislis o muskarcu slicnih godina onom iz tvog texta koji seta bar upola mladje devojke od sebe a pri tom nema staus uspesnog ili pare?"

Pošto je pitanje interesantno, a čini mi se da se ni ja a ni ostali nismo bavili mnogo takvima, evo da odgovorim:

Mora da je neki opasan baja, ali o-p-a-s-a-n.
I mora da mnogo dobro poznaje žene i da zna ono što ne znaju njihovi vršnjaci. Što ne znaju ni one same.

S ovom konstatacijom rušim osnovnu hipotezu od koje sam krenula u tekstu, jer naravno da ne šetaju samo uspešni i moćni mlade curice. Postoji i ono što se ne kupuje parama, što se oseti, prepozna, jednostavno se dogodi.

I da, licemerno je osuđivati jedne, a braniti druge, kad ni sami ne znamo šta nam se sve može desiti.

Da, nisu svi ljudi isti, ne lože se svi na iste stvari.
To što se ja ložim na šarm i na pamet, pa sam u stanju da zaboravim na godine - tako je i sa onima koji se lože na pare, moć, uspeh...
Eto, ja priznala i ostala živa
maksa83 maksa83 13:37 15.10.2009

Re: Robijasev lament

Robijaš je gera92, koji je inače "banovan do daljnjeg" (šta god to značilo), a njegov lament glasi:

Koji nesoj i zlikovac i zbog čega je banovao Čika Geru?

'Beš blog bez Čika Gere

Da parafraziram decu u Orlovi Rano Lete (za njihovu učiteljicu Lanu): "Vratite nam Čika Geru, pa makar i bosog".

"Sta mislis o muskarcu slicnih godina onom iz tvog texta koji seta bar upola mladje devojke od sebe a pri tom nema staus uspesnog ili pare?"

Slutim da se Čika Gera ovde samoopisao.
ines08 ines08 17:27 15.10.2009

Re: Robijasev lament

maksa83
Koji nesoj i zlikovac i zbog čega je banovao Čika Geru?

'Beš blog bez Čika Gere

Da parafraziram decu u Orlovi Rano Lete (za njihovu učiteljicu Lanu): "Vratite nam Čika Geru, pa makar i bosog".

"Sta mislis o muskarcu slicnih godina onom iz tvog texta koji seta bar upola mladje devojke od sebe a pri tom nema staus uspesnog ili pare?"

Slutim da se Čika Gera ovde samoopisao.


Gde si Makso istomišljeniče

Iste slutnje imam i ja
omega68 omega68 20:29 16.10.2009

Re: Robijasev lament

Mora da je neki opasan baja, ali o-p-a-s-a-n.
I mora da mnogo dobro poznaje žene i da zna ono što ne znaju njihovi vršnjaci. Što ne znaju ni one same.

I mora da ima 25
godina radnog staža
ines08 ines08 12:40 17.10.2009

Re: Robijasev lament

omega68
Mora da je neki opasan baja, ali o-p-a-s-a-n.
I mora da mnogo dobro poznaje žene i da zna ono što ne znaju njihovi vršnjaci. Što ne znaju ni one same.

I mora da ima 25
godina radnog staža

Radno iskustvo bez odgovarajuće stručnosti i osećaja za filing...
To ne biva.
Ali može da bude od koristi
mashha mashha 14:08 16.10.2009

Podseti me na..

skorašnju vest da se verio Zverka Zamalo se ne zagrcnuh od smeha kad sam pročitala komentar-
Milan: Ona ima 27. a on 54. Duplo je stariji od nje. kako ce da funkcionisu u starosti? kad ona bude imala 54. on ce imati 108. godina!!!!
ines08 ines08 12:33 17.10.2009

Re: Podseti me na..

mashha
skorašnju vest da se verio Zverka Zamalo se ne zagrcnuh od smeha kad sam pročitala komentar-
Milan: Ona ima 27. a on 54. Duplo je stariji od nje. kako ce da funkcionisu u starosti? kad ona bude imala 54. on ce imati 108. godina!!!!


Ih, šta ti je matematika! Obrni, okreni, duplo je duplo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana