moj oprostaj s bogom

antioksidant RSS / 13.10.2009. u 19:17

...................

 

smiling-face.gif

 

boze oprosti!!!

 

(bilo je jace od mene)



Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:19 13.10.2009

Uspelo ti

Mene si prevario.
trener92 trener92 19:31 13.10.2009

Re: Uspelo ti



(bilo je jace od mene)


....
......

edit: Čekaj malo ( jedno indiskretno pitanjce :zar ti nisi bio u "gornjem domu"
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:56 13.10.2009

Re: Uspelo ti

trener92




edit: Čekaj malo ( jedno indiskretno pitanjce :zar ti nisi bio u "gornjem domu"


Jok i nije! Seca knezova, spasavaj se tko moze!
antioksidant antioksidant 21:10 13.10.2009

Re: Uspelo ti

Jok i nije! Seca knezova, spasavaj se ko moze!

seca knezova ili krunisanje princeza?

nikome kruna s glave nije pala sto nije vip...

a kupio sam one duge gace pa me nikakvi vetrovi vise ne plase

edit: pojasnjenje - normalna urednicka preraspodela koju treba posmatrati kao lepu stvar zbog njanje.

cekamo biljanu
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:14 13.10.2009

Re: Uspelo ti

antioksidant
Jok i nije! Seca knezova, spasavaj se ko moze!

seca knezova ili krunisanje princeza?

nikome kruna s glave nije pala sto nije vip...

a kupio sam one duge gace pa me nikakvi vetrovi vise ne plase


Eeeee, to je ok, za VIP njanju nemam primedbi. Onda je to princip odrzanja VIP statusa. Vazno je da se drzimo nekakvog pincipa, cak i u prividnom haosu. Dobro je da imas gace, da ih nosis i da ih peres redovno, a uskoro cu da ti kazem i koje cipele da kupis!



antioksidant antioksidant 21:32 13.10.2009

Re: Uspelo ti

da ih nosis i da ih peres redovno



trener92 trener92 21:35 13.10.2009

Re: Uspelo ti

Dobro je da imas gace, da ih nosis i da ih peres redovno, a uskoro cu da ti kazem i koje cipele da kupis!


Nemaš "adidas " štraftu ?( )
jesen92 jesen92 21:43 13.10.2009

Re: Uspelo ti

..pa nije se preraspodela desila prvi put...mnogi su bili cas dole cas gore..
btw..malo sam umorno-dremljiva pa sam procitala "moj oprostaj sa blogom" i pomislila...koji je ovaj po redu koji se oprasta od nas....
Bili Piton Bili Piton 21:50 13.10.2009

Re: Uspelo ti

jesen92

btw..malo sam umorno-dremljiva pa sam procitala "moj oprostaj sa blogom" i pomislila...koji je ovaj po redu koji se oprasta od nas....


Tako nekako i ja, a isti slucaj bio je i prilikom odlaska Ms Milic, koji je doduse sadrzao koju notu patosa vise.

U oba slucaja mi je vrlo zao, iako se nisam mnogo javljao na njihovim blogovima, medjutim, tu i tamo bi ih zatekla neka moja preporuka. Obe dame svakako imaju svoje razloge za napustanje bloga, samo se meni nekako cini da bi bilo mnogo lepse i korisnije u krajnjoj liniji da su ostale s nama. Malo mi se ta njihova "I shall write here but only on my own terms" logika cini, kako da kazem - suvise samouverenom.
niccolo niccolo 21:53 13.10.2009

Re: Uspelo ti

Malo mi se ta njihova "I shall write here but only on my own terms" logika cini, kako da kazem - suvise samouverenom.

Po meni sasvim u skladu sa našim mentalitetom - mi smo godinama (a verujem da i danas ima mnogih koji tako misle) zamišljali da ulazimo u EU pod našim uslovima...
trener92 trener92 21:56 13.10.2009

Re: Uspelo ti

jesen92
..pa nije se preraspodela desila prvi put...mnogi su bili cas dole cas gore..
btw..malo sam umorno-dremljiva pa sam procitala "moj oprostaj sa blogom" i pomislila...koji je ovaj po redu koji se oprasta od nas....


bloger x-
"»Dragi moji, biću kratak i jasan, kao što sam uvek bio; svu svoju imovinu, što će reći: kuću, okućnicu, radionicu, prodavnicu, nameštaj i vrednosne papire, ostavljam u zavet i na raspolaganje, za dobro naše familije... mom dragom čukununuku Lakiju...«
Smatram da je Laki najsposobniji da nastavi poslove koje sam ja započeo. Njegovo osećanje za vođenje...«
...
bloger xx

»Mili moji, došao je i ovaj čas kad se moram oprostiti od vas, meni najdražih. . Pišem ovo, a ruka mi drhti od tuge i bola...«
Sve vas moje srce podjednako voli, ali, kao što priroda nalaže i Bog zapoveda, moram izdvojiti moga sina Maksimilijana i plemenitog unuka Aksentija...«
...
bloger...y

"»Bogu hvala, vek i po poživeh, u zdravlju i radu. Slutim da mi je vreme umirati, te ove reči u pero govorim advokatu Nikoli Novakoviću, jer u vas, deco moja, sve zajedno, nemam ni malo poverenja...« Dalje: »Žao mi je što ste moji, a ne deca nekog mog neprijatelja. Ko je vas poznavao, ne mora se bojati pakla; sa đavolima će mu biti lepše i prijatnije. Sto se tiče moje imovine, a to vas jedino zanima, mogu vam saopštiti sledeće: sve što imam OSTAVLJAM SAMOM SEBI, jer verujem u drugi život. Znači, neka sve ostane kako je bilo za moga života, dok se ne vratim. «
antioksidant antioksidant 21:56 13.10.2009

Re: Uspelo ti

mi smo godinama (a verujem da i danas ima mnogih koji tako misle) zamišljali da ulazimo u EU pod našim uslovima...

mi smo godinama (a verujem da i danas ima mnogih koji tako misle) zamišljali da eu predstavlja jedan oooogroman neiscrpni budzet koji ceka samo nas : ))))

jelenu razumem (ne delim njen stav ali razumem da ne zeli da deli platformu sa svakakvim (a ono sto je izazvalo njenu reakciju jeste ....))
loader loader 01:56 14.10.2009

Re: Uspelo ti


AO, sad čujem vaše korake, gore, po palubi... :)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:10 14.10.2009

Re: Uspelo ti

jelenu razumem (ne delim njen stav ali razumem da ne zeli da deli platformu sa svakakvim (a ono sto je izazvalo njenu reakciju jeste ....))

ma nisam imao pojma da je jelena milic otisla s bloga. da li moze neko da mi kaze sta je razlog?
Goran Vučković Goran Vučković 10:30 14.10.2009

Re: Uspelo ti

ma nisam imao pojma da je jelena milic otisla s bloga. da li moze neko da mi kaze sta je razlog?

Nešto je naljutio Jeremija nekim homofobičnim blogom koji je napisao pred samu PP (a koji je skinut, inače), pa je rekla "ili on ili ja", tj. insistirala da Jeremiju banuju - ili nešto tako.

Žao mi je što je otišla - ali ne vidim da je to način da se rešava problem homofobije.

Generalno se blog promenio utoliko što su stari VIP-ovi izjednačeni u tretmanu sa novim "grassroot" VIP-ovima (uglavnom) - znači vrlo malo do ništa "popusta na slavu". Ali ovo sa Vesnom KĆ je bilo (po meni) preterivanje u čistunstvu. A i njena reakcija je meni prejaka - ali to je svakako njen izbor. Šteta za blog je svakako veća nego za nju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:43 14.10.2009

Re: Uspelo ti

Goran Vučković

hvala
antioksidant antioksidant 14:41 14.10.2009

Re: Uspelo ti

Ali ovo sa Vesnom KĆ je bilo (po meni) preterivanje u čistunstvu.

mislim da je vesna u tome u pravu, sumnjam da je sve palo zbog jednog bloga.
A i njena reakcija je meni prejaka - ali to je svakako njen izbor.


sto se tice jelene - ja stvarno razumem njen stav da ne zeli da deli platformu sa svakim stavom. sta je sledece - nspm, politika...?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:54 14.10.2009

Re: Uspelo ti

sto se tice jelene - ja stvarno razumem njen stav da ne zeli da deli platformu sa svakim stavom. sta je sledece - nspm, politika...?

izvini AO, ali NSPM je odavno usla na velika vrata ovde.
Goran Vučković Goran Vučković 14:54 14.10.2009

Re: Uspelo ti

mislim da je vesna u tome u pravu, sumnjam da je sve palo zbog jednog bloga.

To zaista ne znam - ona svakako najbolje može da proceni šta želi. Meni je svakako žao što odlazi.
sto se tice jelene - ja stvarno razumem njen stav da ne zeli da deli platformu sa svakim stavom. sta je sledece - nspm, politika...?

Niko nikoga ovde ne drži na silu. Samo meni nije logično da npr. ja odem i kažem "ako ne oterate XY onda ja idem". Ako ti se ne ostaje, odeš. Ali uslovljavati svoje ostajanje odlaskom drugih, koji nisu sa tobom na liniji - je, po meni - nekorektno. A taj Jeremijin blog je bio povučen iste noći, ja ga nisam ni video i pitanje je koliko ga je ljudi videlo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:35 14.10.2009

Re: Uspelo ti

antioksidant


jelenu razumem (ne delim njen stav ali razumem da ne zeli da deli platformu sa svakakvim (a ono sto je izazvalo njenu reakciju jeste ....))

Pročitao si taj tekst, pa znaš da je svakakav, ili misliš na autora teksta kao svakakvog uopšte i u celini?.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:38 14.10.2009

Re: Uspelo ti

Goran Vučković
A taj Jeremijin blog je bio povučen iste noći, ja ga nisam ni video i pitanje je koliko ga je ljudi videlo.

Povučen je za tri-četiri minute, a pročitalo ga je samo nekoliko njih, ne sećam se tačnog broja, ali čini mi se da je jednocifren.
antioksidant antioksidant 15:40 14.10.2009

Re: Uspelo ti

Samo meni nije logično da npr. ja odem i kažem "ako ne oterate XY onda ja idem".

to sam ja vise doziveo kao:

"zelite li da se ovde uspostavi izvesni standardi profilisanja sta je koncepcija ili ne?"

rekao sam da razumem jelenin stav, ne i da ga delim. ona je prva pisala zamerku "liberalnom krilu inteligencije" sto je neaktivna (sem nikole samardzica u danasu u to vreme) i da svojom neaktivnoscu omogucava konzervativnom stavu da previse lako, bez ikakve debate postane dominantan. pa se povukla.. mada...
je jesam video taj blog, cak sam stigao i komentar da napisem (brzo kucam ). iskreno - moj komentar nije stigao ni da bude vidljiv - blog je vec skinut ... (sasvim opravdano inace).

dalju prepisku jelene i urednistva (ako je i bilo) nisam video sem jelenine najave da napusta blog


izvini AO, ali NSPM je odavno usla na velika vrata ovde.

nije da se ne slazem mada sam ja vise mislio na nspm i politikin pristup - "evo vam svima pisite, svaki stav je ravnopravan" (sto je po meni cist idiotizam - ja smatram da medij mora da izrazava stav inace nema svrhu (mada i nspm i politika jasno izrazavaju svoj stav - platforma za sve je opstenje sa zdravim mozgom)
antioksidant antioksidant 15:42 14.10.2009

Re: Uspelo ti

Pročitao si taj tekst, pa znaš da je svakakav, ili misliš na autora teksta kao svakakvog uopšte i u celini?.

procitao, ispovracao se i komentarisao

edit: o autoru teksta ne bih, ovo citaju i mala deca pa bih se potrudio da zadrzim bar iluziju pristojnosti

Goran Vučković Goran Vučković 16:19 14.10.2009

Izgubljeni liberalni raj

ona je prva pisala zamerku "liberalnom krilu inteligencije" sto je neaktivna (sem nikole samardzica u danasu u to vreme) i da svojom neaktivnoscu omogucava konzervativnom stavu da previse lako, bez ikakve debate postane dominantan. pa se povukla.. mada...

Ne kapiram baš tačno šta je to tako liberalno u zahtevu za cenzuru, ne jednog konkretnog teksta (koji je ekspresno cenzurisan) - nego autora.

Većina tih "liberalnih autora" je otišla sa ovog bloga svojom voljom, kada su zaključili da cenzura na blogu nije dovoljno liberalna. Ok, Biljana S. je otišla posle onog debakla na izborima, ali ne menja stvar previše - došla je posle da nas napljuje kako nismo dovoljno liberalni (čitamo časopis Ćao - šta god da je to, itd) i uzgred zatraži podršku za Peščanik, kada je ono bio napad na njihov Internet sajt.

Evo i ja ću da zamerim "liberalnom krilu inteligencije" što je neaktivno - u stvari - što je aktivno na ovaj način. Ako mu je neophodna žestoka cenzura, prezir i (kod ponekih) vulgarnosti da bi moglo da "brani svoje stavove" i širi liberalizam - šta je to što bi nekoga, ko nije tako liberalan, motivisalo da tako nekome da podršku ili nedajbože vlast u ruke?
antioksidant antioksidant 18:55 14.10.2009

Re: Izgubljeni liberalni raj

Ne kapiram baš tačno šta je to tako liberalno u zahtevu za cenzuru, ne jednog konkretnog teksta (koji je ekspresno cenzurisan) - nego autora

mozes li da zamislis da david cameron ima svoju kolumnu u independent-u?
nije to cenzura autora nego zahtev za zauzimanjem stava
(ili cemo svi kao tadic - i na istok i na zapad i na sever i na jug i u pmaterinu)

Evo i ja ću da zamerim "liberalnom krilu inteligencije" što je neaktivno
i ja, a imao sam utisak i jelena ali...


Ok, Biljana S. je otišla posle onog debakla na izborima, ali ne menja stvar previše - došla je posle da nas napljuje kako nismo dovoljno liberalni (čitamo časopis Ćao - šta god da je to, itd)
ok, neko je rekao svoj stav o ovom blogu koji ti se nije svideo...

ps: a sad niko kao ne zna sta je cao?

neobavezne teme i sve je cvece u prolece...


samo ako neko mesto postaje takvo i tebi se to ne svidja a stalo ti je do tog mesta ti dodji pa ga nacini drugacijim...

jelena je to radila (moj utisak)
Goran Vučković Goran Vučković 19:11 14.10.2009

Re: Izgubljeni liberalni raj

ok, neko je rekao svoj stav o ovom blogu koji ti se nije svideo...

I ništa - onda sam ja rekao svoj stav o tom stavu, pa smo kvit
ps: a sad niko kao ne zna sta je cao?

Pa pretpostavljam da je nešto ovako ili ovako samo srpska verzija, ali nisam imao prilike da se lično uverim.

EDIT: slažem se sa ovim dole, naravno.
samo ako neko mesto postaje takvo i tebi se to ne svidja a stalo ti je do tog mesta ti dodji pa ga nacini drugacijim...
Unfuckable Unfuckable 20:08 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Pisalo se o ovome i ranije, i dosta tih, ne baš romantičnih i rajskih detalja, bilo je spomenuto na jednom mom blogu koji se bavio blogerima koji iz nekog razloga više nisu Ovde.
Ali da krenem od početka : moram da priznam da ne kapiram stav "ako je on ovde - mene neće biti" jer je isključiv. Jelenu Milić izuzetno volim da čitam - sa svim onim brzopletim tiposima ipak je tu imalo šta da se pročita - i cenim njene hrabre stavove koji su ponekad ličili na pravo guranje prsta u oko zaspalom delu Srbije. Baš zbog toga mi je jako čudno što se tako ultimativno postavila, jer sam siguran da se i sama uverila da je blogu B92 vrednost u - različitosti stavova, od kojih neki - naravno - ponekad bivaju i obrisani. Dakle,usledilo je i brisanje spornog teksta, što razumem - ali zahtev za brisanjem autora baš i ne kapiram i podvodim pod "nešto drugo" što je za većinu nas za sada - nevidljivo.
Što se VKĆ tiče, ne znam da li je oduvek imala vip ili ne, ali nagledao sam se situacija kada "klapna padne" jer je skinut čvarak - što se, na žalost, iz njenog teksta da protumačiti - i to mi je krajnje nejasno za jednu tako iskusnu blogerku, osim ako nije "halo" efekat Milićkinog odlaska.
Klima na blogu ? Pa, o tome možemo - danima.
Meni je prvo i osnovno malo neshvatljiv prezir koji sam osetio tih davnih dana rane 2007. - prezir prema drugačijem mišljenju iili prema postavljenom pitanju koje ima logike, ali je malo nezgodno. Dešavalo se svašta takvima, od brisanja, banovanja do čoporativnih napada - o da, pravih čoporativnih napada kojih se sada izgleda niko ne seća kada lamentira nad Boljom Prošlošću na Blogu B92. Banovalo se po tuđim blogovima, brisali i editovali tuđi komentari i dobavljale ip adrese i privatni podaci korisnika. Slobodna razmena slobodne misli i tolerantna atmosfera elite u supstanci, zar ne ?
Hajde da prestanemo da se lažemo i o Biljani Srbljanović : posle gomile prezira i omalovažavanja koje je njena opcija poškropila po glavama blogera tokom poslednjih kampanja - ko nije sa nama taj je__________ - i posle dovoljnog broja umlaćenih, ali ipak viđenih pitanja kako misle sa takvim stavom da privuku neopredeljene i ne misle li da je sve to malo kontraproduktivno za opciju koju zastupaju, a u svetlu deprimirajućih izbornih rezultata bilo je jasno da na red dolaze - neprijatna pitanja.
E, to se već nije moglo podneti - saznanje da je zmaj od papira malo pocepan i da je realnost svuda okolo, pa se malo - uz prezirni pljuc, a kako bi - otišlo. Ceo taj period "odlaska" bio je upravo naplavljen prezirom prema bilo kome drugačijeg mišljenja, moderaciji i blogu u celini - jer, zaboga, da je to mesto valjalo (ili da su birači bili pametniji, ali eto - nisu) i Oni bi ostali tu. Zaboravljajući potpuno da su upravo Oni, svojim nadobudnim i bahatim stavom kreirali Klimu iz koje su morala da proisteknu takva pitanja (na koja nisu želeli da odgovore, ali smo ih posle saznavali preko raznoraznih ispovesti po Novostima - neko negde reče da su to najčitanije novine, pa ipak ne vrede, baš zanimljivo) i posle koje nema nazad.
Tako da su zaista smešne priče da ih je bilo ko oterao sa bloga. Oterali su se - sami, tj oterala ih je klima koju su sami stvorili svojim prezirom i isključivošću kojoj su tepali da je "beskompromisnost". Do mojega.
Na ovaj ili onaj način - taj prezir provejava i dan danas, ali u daleko manjoj meri.( Zaista je dirljivo pročitati Nebojšu Milenkovića a da nema pretnji banovanjem na bilo kakvo drugačije mišljenje ili nedajbože - pitanje.)
E sad, to je Klima koja - ne valja, je l' ?
Ne zaleti se 100 komentatora da ispljuje Beogradžane i Srbe u celini zato što je pre ne znam koliko godina oštećena bista slavnog glumca ?
Niko da napiše hvalospev ili bar komentar blogu koji čini jedan jutjub klip ? Budale bez vizije
Nikog da tura prst u oko samom sebi ili bar da se pošteno samoizbičuje podsećanjem na Srebrenicu, recimo, u noći kada nam reprezentacija prolazi na SP, ili da se bavi time od koga će jednom, zasigurno izgubiti, o tri prsta da ne govorim ?
Moderacija, koja ne objašnjava brisanje (cveće i bombonjera included), zamisli ? A nekad je pa - objašnjavalo ? (jes' meni sve u koverti stizalo!) Pa, nije se znalo ko briše, da podsetim na gore napisano, a brisalo se - na tone, a ne na kašičicu, kao danas.
Bedne, ništavne budale, ti blogeri. Leglo četništva, takodže - svih 7 komata koji odoše na taj blog o neznamnijakojoj budali u potpalublju.
Ili koji odbiju da razumeju mentalnu akrobaciju Umetnice na pravi i jedini mogući način. Da, to je merilo i pokazatelj, pući će mi kapilar. A četnike ? Streljati, seveda res.
Neosvešćene budale, putuju po svetu, podižu decu, gledaju tenis - i pišu o tome dok Hilandar gori
(ili Taton umire).
To smeta. To što naslovna, kao u najbolja vremena nije popločana "aktuelnim" ili aktuelnim blogovima koji, svi do jednog kritikuju glavnog "konkurenta" ldp (a nije ni Toma ni Šešelj).
A kada jeste popločana blogovima o Paradi Ponosa onda se to opet vadi kao argument da je blog - puk'o i da nema inspirisane autore.
Kako okreneš - ne valja. Ako i valja - nema blogera, nema ljudi, sve što valja - nije tu : dakle - ne valja. Svi se kao kunu u Džonija (ok, nije baš elita ali, može da prođe - je l' ?)
a nikog da se seti "...ako želiš da mijenjaš ljude - ne odmeći se"
Rekoh već mnogo puta : lako je sedeti u udobnom polumraku i pljuckati bez obaveza, pa to se radilo i kada su bili na main stage, ništa drugo i ništa bolje.
Mene samo malo boli što to radi grupacija koja se, kao, kune u Premijera, jer je to samo dokaz koliko tragično ništa ne kapira.
Ali, nema veze : " krivi su oni drugi".
antioksidant antioksidant 21:09 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

unf, sto si ljut? (bar tako delujes)
nebitna je cela ova prica: i vesna i jelena i biljana i ja i ceo blog u krajnjem slucaju

mislim da u celoj prici postoje bar 2 niti - jedna je "nivo komunikacije" (brisanje, banovanje, vredjanje...) a druga je preovladjujuce teme. ovo je b92 i mnogi ga gledaju (dozivljavaju) kao nekada (u 90im). ali to nije to. sad je to televizija (igracka sa drugim prohtevima i pravilima). web b92 je (svojim vecim delom) nesto u cemu je ostao duh proslosti (uz radio bez jutarnjeg) i negde postoji ocekivanje politicke angazovanosti. ali ljudi nikad zadovoljni. mozda je resenje 2 bloga. jedan za politiku, drugi za cvece u prolece (ali oba da budu na b92 jer van ovoga ne funkcionise)

u krajnjem slucaju nebitno, ja bih nesto drugo
da podsetim na gore napisano, a brisalo se - na tone, a ne na kašičicu, kao danas.
ovo moze znaciti dve stvari:
- ili su promenjeni pristupi moderisanju
- ili je blog stvarno postao pitomije (cao) mesto

ja licno volim raspravu (debatu), jer:
- proveravam svoje stavove
- uveravam ljude u njih
- korigujem ih (poboljsavam)
(nije bas da sam najsrecniji kad izgubim u debati jer sam tad nesto naucio ali...)
ne kapiram zasto se bezi od toga
(uz razumno ogranicenje - sa nekima nema svrhe pricati)

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:18 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Unfuckable

Стварно те није мрзело...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:19 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

(uz razumno ogranicenje - sa nekima nema svrhe pricati)

samnom, na primer
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:21 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

BebaOdLonchara
(uz razumno ogranicenje - sa nekima nema svrhe pricati)

samnom, na primer

Ја сам стекао други утисак, часна реч!
AlexDunja AlexDunja 21:22 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

nebitna je cela ova prica: i vesna i jelena i biljana i ja

ja bih samo nesto:
mislim da je prica oko jelininog
odlaska sa bloga pojednostavljena
do neistinitosti.
nije bilo ili on ili ja...
jelena je jedna od najtolerantnijih osoba koje znam.

kako ja shvatam ona je mislila da
urednistvo, ili kuca, ili kogod
treba da se odredi prema jeremijinom tekstu
malo odredjenijim nacinom nego sto je brisanje.
nije ona trazila da njega banuju.
nije fer da se tako kaze.

antioksidant antioksidant 21:22 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

BebaOdLonchara
(uz razumno ogranicenje - sa nekima nema svrhe pricati)

samnom, na primer

pa ti daj neku muziku
niccolo niccolo 21:22 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

i negde postoji ocekivanje politicke angazovanosti

Ovo mi je naročito interesantno. Ako se ne varam pa ovde je nekoliko odličnih "političko angažovanih" blogova (u smislu blogova u kojima je kritikovana politika Vlade) napisao recimo Saša Radulović. Doduše, tema nisu bile neke ne znam kako velike političke teme tipa Kosovo, Srebranica, Mladić i slično već neke ekonomske teme. E tu dolazimo do onoga što hoću da kažem. Nije tačno da je B92 (uključujući i TV) prestao da bude politički angažovan, samo više nije pitanje ili Sloba ili mi već je fokus na pitanju na kojem i treba da bude - Čije su naše pare?

E sad, to što neki ljudi na temu ekonomije nemaju šta da kažu, pa im nedostaju hard core političke teme gde njihova izuzetna pljuvačka sposobnost može doći do izražaja, to je druga stvar...
AlexDunja AlexDunja 21:24 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir


Ја сам стекао други утисак, часна реч!

bol, ovaj te muva:)
antioksidant antioksidant 21:25 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

kako ja shvatam ona je mislila da
urednistvo, ili kuca, ili kogod
treba da se odredi prema jeremijinom tekstu
malo odredjenijim nacinom nego sto je brisanje.
nije ona trazila da njega banuju.
nije fer da se tako kaze.


mislim da sam tako nesto i napisao ali ovo je svakako jasnije

ne znam stvarno kako je isla komunikacija ali utisak mi je da je bilo ovako
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:25 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

E sad, to što neki ljudi na temu ekonomije nemaju šta da kažu, pa im nedostaju hard core političke teme gde njihova izuzetna pljuvačka sposobnost može doći do izražaja, to je druga stvar...

gde si nik, i missed u

ps. muzika? evo.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:26 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

AlexDunja

Ја сам стекао други утисак, часна реч!

bol, ovaj te muva:)

Зар ниси видела да сам се дотерао... Ставио сам и капу!

Re: Izgubljeni liberalni raj

Goran Vučković
ona je prva pisala zamerku "liberalnom krilu inteligencije" sto je neaktivna (sem nikole samardzica u danasu u to vreme) i da svojom neaktivnoscu omogucava konzervativnom stavu da previse lako, bez ikakve debate postane dominantan. pa se povukla.. mada...

Ne kapiram baš tačno šta je to tako liberalno u zahtevu za cenzuru, ne jednog konkretnog teksta (koji je ekspresno cenzurisan) - nego autora.

Većina tih "liberalnih autora" je otišla sa ovog bloga svojom voljom, kada su zaključili da cenzura na blogu nije dovoljno liberalna. Ok, Biljana S. je otišla posle onog debakla na izborima, ali ne menja stvar previše - došla je posle da nas napljuje kako nismo dovoljno liberalni (čitamo časopis Ćao - šta god da je to, itd) i uzgred zatraži podršku za Peščanik, kada je ono bio napad na njihov Internet sajt.

Evo i ja ću da zamerim "liberalnom krilu inteligencije" što je neaktivno - u stvari - što je aktivno na ovaj način. Ako mu je neophodna žestoka cenzura, prezir i (kod ponekih) vulgarnosti da bi moglo da "brani svoje stavove" i širi liberalizam - šta je to što bi nekoga, ko nije tako liberalan, motivisalo da tako nekome da podršku ili nedajbože vlast u ruke?

da li mogu da ti dam nekoliko preporuka na ovo?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:27 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

bol, ovaj te muva:)

niccolo niccolo 21:28 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

gde si nik, i missed u

Malo me nije bilo (na blogu), malo nisam bio tu, malo sam bio u gužvi i tako...generalno sam manje po blogu zadnjih dana...
antioksidant antioksidant 21:29 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

niccolo
i negde postoji ocekivanje politicke angazovanosti

Ovo mi je naročito interesantno. Ako se ne varam pa ovde je nekoliko odličnih "političko angažovanih" blogova (u smislu blogova u kojima je kritikovana politika Vlade) napisao recimo Saša Radulović. Doduše, tema nisu bile neke ne znam kako velike političke teme tipa Kosovo, Srebranica, Mladić i slično već neke ekonomske teme. E tu dolazimo do onoga što hoću da kažem. Nije tačno da je B92 (uključujući i TV) prestao da bude politički angažovan, samo više nije pitanje ili Sloba ili mi već je fokus na pitanju na kojem i treba da bude - Čije su naše pare?

E sad, to što neki ljudi na temu ekonomije nemaju šta da kažu, pa im nedostaju hard core političke teme gde njihova izuzetna pljuvačka sposobnost može doći do izražaja, to je druga stvar...

bas si siguran da znas sta si napisao?

sporis argument "da b92" nije vise politicki angazovan a nije to nigde ni receno

receno je da smeta sto se politicka platforma (sto neko ocekuje da b92 jeste) mesa sa cvecem u prolece

a radulovic ne pise o politici

ne cak ni o ekonomiji

to je jos jedna politikantsko populisticka neodrziva sarena laza

a i o njegovoj tolerantnosti bi se moglo
(pitaj duga clana na primer)
AlexDunja AlexDunja 21:30 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Зар ниси видела да сам се дотерао..

nista meni ne promice:))
mirelarado mirelarado 21:31 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

niccolo
E sad, to što neki ljudi na temu ekonomije nemaju šta da kažu, pa im nedostaju hard core političke teme gde njihova izuzetna pljuvačka sposobnost može doći do izražaja, to je druga stvar...


И не само економије. Мој је утисак да немају шта да кажу ни о једној конкретној политичкој теми, а камоли да напишу добар текст. Отуда сав јед.

Unfuckable Unfuckable 21:31 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

nema šanse da sam ljut, ljuta je tema koju sam obrađivao gore, pa otuda takav, pomalo sveden, dojam.
Ako je sve nebitno - pa jebemmumiša - šta je onda bitno, i čemu ovoliko pisanije, malo se zezamo ?
Prva nit - nivoi komunikacije - mislim da je obrađena u mom komentaru gore, a i u još nekim komentarima (ima Brajović onaj komentar kod Bivše Ljutite Moderatorke na koji su mu izgleda preporuke davali gorštaci 91-96, i još par neosvešćenih ) . I još malo o nivoima : da, bilo ih je zaista različitih, pa je tako postojao (možda još uvek egzistira) i zoksterov blog, gde se društvance, pa i ex moderatorka skupljalo da opet malo odande pljucka po svemu ovde, kada ih pljuvanje odavde svega ovog ovde više nije ispunjavalo ili nije bilo dovoljno underground

Druga nit - preovlađujuće teme - takođe je obrađena u gornjem komentaru.
Mislim, malo je smešno da neko ko je promovisao huggrlkissljub ili mu se blog sastoji od jednog jutjuba sada pljucka po cveću i leptirićima, ne ?
Podela bloga na politički i nepolitički je...pa nemam dobru reč za to : Kako će da svrstaju tekst koji obrađuje grafite, navijačke parole i sveukupnu bedu srpskog fudbala - kao politiku, umetnos' ili vreme sporta i razonode ?
A kad neko okači nešto metaforično, što "i jeste i nije", pa to ture u "nepolitički" deo - pa kad padne pljuvanje po neinteligentnom uredništvuuuu, ih - zicera i sreće !

To drugo što bi ti -
- ili su promenjeni pristupi moderisanju
- ili je blog stvarno postao pitomije (cao) mesto
je kucanje na otvorena vrata, kako mi se čini :
kao prvo, pitaš mene (iako sam ne odgovaraš) a registrovao si se 7 meseci pre mene, dakle - gledao si sve isto što i ja, pa i više. Promenjeni pristupi moderisanju - o da, naravno - opisano gore, citiraću se :
Banovalo se po tuđim blogovima, brisali i editovali tuđi komentari i dobavljale ip adrese i privatni podaci korisnika. Slobodna razmena slobodne misli i tolerantna atmosfera elite u supstanci, zar ne ?
tako da je ok primetiti tone i kašičicu, ali ne treba ni ovo citirano s uma smetnuti, dovoljno bode oči

Uzgred, "pitomije mesto" i "ćao mesto" u mom koordinatnom sistemu nisu isti pojmovi, ali jesu u sistemu Biljane Srbljanović i ostalih beskompromisnih boraca za ukidanje tuđeg mišljenja.
AlexDunja AlexDunja 21:32 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

mislim da sam tako nesto i napisao

ti jesi,
ali negde vucko...i ovde anf
svode pricu na ili ili
malo mi je zasmetalo.
Goran Vučković Goran Vučković 21:35 14.10.2009

Re: Izgubljeni liberalni raj

da li mogu da ti dam nekoliko preporuka na ovo?

Ako uspeš, javi kako si to izvela
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:36 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

AlexDunja
Зар ниси видела да сам се дотерао..

nista meni ne promice:))

Хммм... пратиш ме?
antioksidant antioksidant 21:39 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Uzgred, "pitomije mesto" i "ćao mesto" u mom koordinatnom sistemu nisu isti pojmovi, ali jesu u sistemu Biljane Srbljanović i ostalih beskompromisnih boraca za ukidanje tuđeg mišljenja.

ok unf, imam utisak da se polako uvlacim u poziciju da nicim izazvan branim necije pozicije

sto se tice "boraca za ukidanje tuđeg mišljenja" priznajem da lepo zvuci (skoro kao "davaoci tudje krvi" ali ne osecam se prozvanim da bih se branio od takvih kvalifikacija

inace (sad se prisecam burne mladosti) - to brisanje po tudjim blogovima - ja sam samo jednom doziveo - od dejana stankovica (pa ti vidi - fin decko a kratak fitilj...)

Ako je sve nebitno - pa jebemmumiša - šta je onda bitno, i čemu ovoliko pisanije, malo se zezamo ?


pa ako je cao magazin - onda mu je zezanje svrha, zar ne?

ako je nesto bitno, nesto gde se razmimoilaze misljenja - pa za ocekivati je malo (verbalne) krvi
niccolo niccolo 21:39 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

sporis argument "da b92" nije vise politicki angazovan a nije to nigde ni receno

Ok, ako ti tako kažeš prihvatam da sam te pogrešno razumeo...
receno je da smeta sto se politicka platforma (sto neko ocekuje da b92 jeste) mesa sa cvecem u prolece

Kome smeta nek osnuje svoju televiziju, radio i web stranicu i ostavi druge ljude da najbolje što umeju pokušaju da zarade novac...
radulovic

Sam Radulović je nebitan, uzet je samo kao primer...ali to naravno ne sprečava tebe da napišeš bolje i održive blogove...
Unfuckable Unfuckable 21:40 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

ali negde vucko...i ovde anf
svode pricu na ili ili

ja se odmah izvinjavam, to su informacije koje su mi bile dostupne, ne sporim da sam u zabludi - čak rekoh kako mi je to čudno za JM samo se preskočilo nekako.
Ako imaš bolje informacije podeli ih s nama, to bi bilo fer : tako ništa nikome neće smetati
antioksidant antioksidant 21:41 14.10.2009

Re: Izgubljeni liberalni raj

Goran Vučković
da li mogu da ti dam nekoliko preporuka na ovo?

Ako uspeš, javi kako si to izvela

evo dacu ja za nju (ne svidja mi se sta si pisao ali preporucujem u anino ime)

Re: Izgubljeni liberalni raj

Goran Vučković
da li mogu da ti dam nekoliko preporuka na ovo?

Ako uspeš, javi kako si to izvela

ne smem, provalice me pa ce mi ukinuti i ovo malo pesnicke slobode
Goran Vučković Goran Vučković 21:43 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

nije ona trazila da njega banuju.
nije fer da se tako kaze.


ti jesi,
ali negde vucko...i ovde anf
svode pricu na ili ili
malo mi je zasmetalo.

Ms Milić:
Ms Milić je smatrala da će se uredništvo vrlo brzo oglasiti nekim saopštenjem autorima, komentatorima i čitaocima da se dotičnom Stojkoviću uskraćuje status autora na blogu B92. Ništa se desilo nije. Onda je saopštila Vesni Dozet da će se ona povući sa bloga ako se Stojkoviću ne ukine status autora.

Let
antioksidant antioksidant 21:46 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Kome smeta nek osnuje svoju televiziju, radio i web stranicu i ostavi druge ljude da najbolje što umeju pokušaju da zarade novac...

gadjas metu (gde mnogi grese)

b92 je privatna firma - nije javni servis

a i da ne razumes pogresno - meni to mesanje ne smeta (bar ne dovoljno da se durim)

durio sam se jedanput ali sam i sam znao (i napisao) da je pauza

ali znao sam ako odem, ovaj prostor ostaje budali koja me iznervirala

ako iz srbije nisam otisao (a ne svidja mi se ovakva kakva je) vec sam ostao da je poboljsavam ostacu i ovde

pa sta uradim...

Sam Radulović je nebitan

slazem se
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:49 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Unfuckable
(ima Brajović onaj komentar kod Bivše Ljutite Moderatorke na koji su mu izgleda preporuke davali gorštaci 91-96, i još par neosvešćenih ).
Па ваљда си ми и ти, сисо, лупио препоруку, јесмо ли гомила или нисмо? Топли зец, тако се то зваше? У ствари, топли зец је кад сви навале, а оно с препорукама је више илегални рад. Ја сам се, из радозналости, ових дана шеткао по архиви старог блога, и често ми је било непријатно. Дошло ми је да помислим како је онаква врста идолопоклонства могућа само у тоталитарним, суженим умовима, а не мислим овим ништа увредљиво. Само констатујем. Занимљиво је шта се десило када су ти идоли попадали и кад се више није имало пред чим клањати; наступила је некаква дезоријентација, и ако више ниси могао ничице падати пред Чедом (не мислим на Тита), фокус се помера ка идолу на нижем степенику, па кад и он падне ка оном на још нижем, и напокон, извесно је да ћеш се једног трена затећи обожавајући самог себе.
AlexDunja AlexDunja 21:50 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

čak rekoh kako mi je to čudno za JM samo se preskočilo nekako.

nisam nista namerno preskocila
(shvatila sam da nisi imao dovoljno informacija)
vidim da vucko ima citat
koji zaista kaze...
alli ipak sam ja stekla utisak
da bi sve drugacije bilo
da se neko povodom toga oglasio.


antioksidant antioksidant 21:52 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Uredništvo bloga je to koje mora da štiti spomenuti najmanji zajednički sadržatelj u izboru autora bloga. Ms Milić je ta koja mora da presudi da li se taj NZS poklapa sa njenim NZS zašto bi pisala tu a ne negde drugo. Moli vas Ms Milić, nemojte je pogrešno razumeti ( poslednji put J ali lakše je registrovati se i komentarisati, manja je odgovo...... Ms Milić uveranja ne dopuštaju da joj se ime povlači na istom portalu u istom statusu sa spomenutim i sličnima.
AlexDunja AlexDunja 21:55 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

ok, vucko...
ali iz celog teksta, iz tona se videlo
da nije bas tako bilo u pocetku...

mozda ja navijam pa tako vidim..
mozda.
meni je jelena bila spajs.
vrtoglavi tekstovi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:55 14.10.2009

Re: Uspelo ti

antioksidant
Pročitao si taj tekst, pa znaš da je svakakav, ili misliš na autora teksta kao svakakvog uopšte i u celini?.

procitao, ispovracao se i komentarisao

Pa, ko te je terao da ga čitaš ako ti je taj tekst bio toliko odvratan? Što nisi stao kod prve rečenice? I još si ga komentarisao, sve tako povraćajući.
antioksidant

edit: o autoru teksta ne bih, ovo citaju i mala deca pa bih se potrudio da zadrzim bar iluziju pristojnosti

Da, treba zadržati bar iluziju pristojnosti, tu se slažem, i ne samo zbog male dece.


antioksidant antioksidant 21:56 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

brajovicu - uzeo si 100
niccolo niccolo 21:56 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

a i da ne razumes pogresno - meni to mesanje ne smeta (bar ne dovoljno da se durim)

Nisam ja ni mislio da tebi lično smeta (jer nisam stekao takav utisak o tebi iz tvojih ukupnih komentara na blogu), ali svakako ima onih i kojima smeta i koji stalno potežu ta pitanja o tome kakav je ovo pravac kojim ide blog i blablabla...
Ja nisam ni godinu dana na blogu a o tome smo razgovarali bar jedno 50 puta i ljudi nikako da shvate svrha ovog mesta nije da služi javnom interesu već privatnom. A kad služi privatnom onda oni čiji je interes određuju pravac kojim će stvar ići, i igra će se svakako igrati a mi ostali možemo ili da učestvujemo u igri ili da ne učestvujemo u igri...
Goran Vučković Goran Vučković 21:57 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

antioksidant
Uredništvo bloga je to koje mora da štiti spomenuti najmanji zajednički sadržatelj u izboru autora bloga. Ms Milić je ta koja mora da presudi da li se taj NZS poklapa sa njenim NZS zašto bi pisala tu a ne negde drugo. Moli vas Ms Milić, nemojte je pogrešno razumeti ( poslednji put J ali lakše je registrovati se i komentarisati, manja je odgovo...... Ms Milić uveranja ne dopuštaju da joj se ime povlači na istom portalu u istom statusu sa spomenutim i sličnima.

Ne vidim kako to menja ono što sam već rekao gore i citirao/podvuka što je Jelena rekla?

Žena sama napisala da je rekla "ili on ili ja" - mislim da je od mog pominjanja te vrste ultimatuma nekako ova priča počela?
Goran Vučković Goran Vučković 21:59 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir


meni je jelena bila spajs.
vrtoglavi tekstovi.

Jelena je bila i ostala spajs. Samo što više nije ovde. A način na koji je otišla sam komentarisao, zar ne?
antioksidant antioksidant 22:01 14.10.2009

Re: Uspelo ti

Da, treba zadržati bar iluziju pristojnosti, tu se slažem, i ne samo zbog male dece.

stvarno imas obraza da dodjes ovde i komentarises?

AlexDunja AlexDunja 22:03 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Jelena je bila i ostala spajs. Samo što više nije ovde. A način na koji je otišla sam komentarisao, zar ne?

da.
bas si programer:)))

ps. ne povlacim sta sam rekla...
jelenin ton nije bio ili ili.
reci posle komunikacije sa urednicima
jesu.
antioksidant antioksidant 22:04 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Žena sama napisala da je rekla "ili on ili ja" - mislim da je od mog pominjanja te vrste ultimatuma nekako ova priča počela?

da, ali ako se "on ili ja" (a "on" evo ga ovde se sunja) izvuce iz konteksta (a kontekst je da urednistvo definise kriterijume za izbor autora a jelena bira da li te kriterijume prihvata ili ne) zvuci kao obicno durenje (a nije bilo tako)

meni licno ne smeta
antioksidant antioksidant 22:05 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

svrha ovog mesta nije da služi javnom interesu već privatnom. A kad služi privatnom onda oni čiji je interes određuju pravac kojim će stvar ići, i igra će se svakako igrati a mi ostali možemo ili da učestvujemo u igri ili da ne učestvujemo u igri...

ana, lupi mu preporuku
antioksidant antioksidant 22:07 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

ali svakako ima onih i kojima smeta i koji stalno potežu ta pitanja o tome kakav je ovo pravac kojim ide blog i blablabla...
Ja nisam ni godinu dana na blogu a o tome smo razgovarali bar jedno 50 puta

a sto ti reagujes na takve price...

isto pravilo kao za njih - svako pise sta mu se pise, ti citas ako smatras da je vredno, komentarises ako imas sta da kazes...

neka je 150 puta za godinu dana
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:11 14.10.2009

Re: Uspelo ti

antioksidant
Da, treba zadržati bar iluziju pristojnosti, tu se slažem, i ne samo zbog male dece.

stvarno imas obraza da dodjes ovde i komentarises?



Tek sam danas čuo da si se ispovraćao, a do sada nisam ni zano da je ovo sveto mesto.
Naravno, neću više.
margos margos 22:11 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Uzgred, "pitomije mesto" i "ćao mesto" u mom koordinatnom sistemu nisu isti pojmovi,

Ni meni.
A ako sagledam za ove tri godine praćenja bloga i učešća u njemu - bes, crnilo i agresivnost - uglavnom su proizvodili i proizvode napredni, urbani, liberalni i tolerantni - što je totalni nonsens. I najviše napada i pljuvanja po samom mestu - blogu b92 i blogerima - da nisu (nismo) dovoljno nešto - dolazi i dolazilo je upravo od njih.

antioksidant antioksidant 22:15 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

A ako sagledam za ove tri godine praćenja bloga i učešća u njemu - bes, crnilo i agresivnost - uglavnom su proizvodili i proizvode napredni, urbani, liberalni i tolerantni - što je totalni nonsens. I najviše napada i pljuvanja po samom mestu - blogu b92 i blogerima - da nisu (nismo) dovoljno nešto - dolazi i dolazilo je upravo od njih.

moj utisak je da je ravnomerno rasporedjeno

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:16 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

iz tona se videlo

Ovo mora da je iz neke pesmice ?
antioksidant antioksidant 22:16 14.10.2009

Re: Uspelo ti

Tek sam danas čuo da si se ispovraćao, a do sada nisam ni zano da je ovo sveto mesto.
Naravno, neću više.

putuj igumane
niccolo niccolo 22:17 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

a sto ti reagujes na takve price...

U stvari, ovo je možda prvi put da sam reagovao (tačnije drugi ako računamo slično objašnjenje jednoj blogerki iz potpalublja kad se na svom blogu nešto bunila što ne banuju neke druge blogere a koju su ubrzo posle toga trajno banovali), rekoh mi misleći na sve blogere, u smislu na blogu se raspravljalo...
Goran Vučković Goran Vučković 22:19 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir


a radulovic ne pise o politici

ne cak ni o ekonomiji

to je jos jedna politikantsko populisticka neodrziva sarena laza

Sad si me zainteresovao, moram da priznam. Imam drugara koji npr. samo njega čita od celog ovog bloga (ok kaže da čita i moje blogove, pošto se znamo), a prilično je liberalan (bar po nekom mom razumevanju te reči). Može malo objašnjenja ovoga?
antioksidant antioksidant 22:25 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Može malo objašnjenja ovoga?


na pp

hvala za link od tvog drugara
margos margos 22:26 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

moj utisak je da je ravnomerno rasporedjeno

Ok, možda si u pravu - no je moje očekivanje da ako neko želi da učini ovo mesto i ovu zemlju kulturnijom, pismenijom, obrazovanijom i boljom u svakom smislu - onda bi trebalo da taj bude pod br.1 dobar lični primer.
Da, može biti sam naivna, ali moja očekivanja od naprednih, tolerantnih, urbanih i kulturnih je da takvi i budu.
antioksidant antioksidant 22:28 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

U stvari, ovo je možda prvi put da sam reagovao (tačnije drugi ako računamo slično objašnjenje jednoj blogerki iz potpalublja kad se na svom blogu nešto bunila što ne banuju neke druge blogere a koju su ubrzo posle toga trajno banovali), rekoh mi misleći na sve blogere, u smislu na blogu se raspravljalo...

: )

kao da mi se pravdas
izvini ako mi je ton bio takav da si se osetio ugrozenim
spava mi se
palim

antioksidant antioksidant 22:34 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

ako neko želi da učini ovo mesto i ovu zemlju kulturnijom, pismenijom, obrazovanijom i boljom u svakom smislu

i jedna i druga strana (ako ih je 2) zele isto

svaka strana zeli da zemlju ucini "kulturnijom, pismenijom, obrazovanijom i boljom u svakom smislu"
a drugi im smetaju
margos margos 22:41 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

i jedna i druga strana (ako ih je 2) zele isto

svaka strana zeli da zemlju ucini "kulturnijom, pismenijom, obrazovanijom i boljom u svakom smislu"
a drugi im smetaju

Ne bih rekla da je tako - i ne bih rekla da žele isto - ali je činjenica da ekstremi jedni druge hrane i zatežu omču oko vrata svih ostalih - dok se pojedinci na tome lepo bogate.
AlexDunja AlexDunja 22:41 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Ovo mora da je iz neke pesmice ?

a odakle bi?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:40 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

AlexDunja
Ovo mora da je iz neke pesmice ?

a odakle bi?

Zokster bi ga znao !
AlexDunja AlexDunja 23:51 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir


Zokster bi ga znao !

de ga nadje???
:))))))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:54 14.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

de ga nadje???

Pa, u memoriji secanja na one tvoje razne tonove i vidjenja.


AlexDunja AlexDunja 07:12 15.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

Pa, u memoriji secanja na one tvoje razne tonove i vidjenja.

da si bar rekao fixer
pa da ispratim nit sa pesmicom...

ovako sada su moji tonovi u pitanju...

Re: liberalni raj - veliki prezir

antioksidant
svrha ovog mesta nije da služi javnom interesu već privatnom. A kad služi privatnom onda oni čiji je interes određuju pravac kojim će stvar ići, i igra će se svakako igrati a mi ostali možemo ili da učestvujemo u igri ili da ne učestvujemo u igri...ana, lupi mu preporuku

vec sam
antioksidant antioksidant 08:14 15.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

vec sam

mislio sam za mene - da mi vratis za onu preporuku goranu
Goran Vučković Goran Vučković 09:30 15.10.2009

Re: liberalni raj - veliki prezir

mislio sam za mene - da mi vratis za onu preporuku goranu

Čisti računi - duga ljubav
Doctor Wu Doctor Wu 10:21 15.10.2009

Re: Uspelo ti

niccolo
Malo mi se ta njihova "I shall write here but only on my own terms" logika cini, kako da kazem - suvise samouverenom.

Po meni sasvim u skladu sa našim mentalitetom - mi smo godinama (a verujem da i danas ima mnogih koji tako misle) zamišljali da ulazimo u EU pod našim uslovima...

Pa da, zato ja kažem: za Srbe je samo slobodno tržište.
Efikasno izbija iz glave budalaštine o umišljenim veličinama.
Kad napišeš nešto smisleno na naslovnu.
Drkanje & frustracije dokonih, pisma s godišnjeg odmora: potpalublje, ako uopšte.
Goran Vučković Goran Vučković 10:23 15.10.2009

Re: Uspelo ti

Pa da, zato ja kažem: za Srbe je samo slobodno tržište.

Nenadane primene koncepta tržišta
antioksidant antioksidant 12:29 15.10.2009

Re: Uspelo ti

Kad napišeš nešto smisleno na naslovnu.

ko meri smislenost?
po citanosti ili urednistvo?

ako je slobodno trziste onda je citanost
Unfuckable Unfuckable 12:54 15.10.2009

Re: Uspelo ti

radojkaitine izađite iz Wua
Biljana 77 Biljana 77 13:00 15.10.2009

Re: Uspelo ti

cekamo


EDIT: na temu, da se ne ponavljam rekoh otprilike šta mislim (o blogu i o dobrom starom blogu) kod Aleksandra S.
Doctor Wu Doctor Wu 13:21 15.10.2009

Re: Uspelo ti

ko meri smislenost?

Svako. U diskusijama koje me ne interesuju ili kod smorova jednostavno ne učestvujem. Pored toga, ima gore jedan tab na kome piše moja VIP lista tako da svako može praviti svoju naslovnu stranu i imati svoje VIPove. Šteta što nije zaživelo.
vishnja92 vishnja92 13:30 15.10.2009

Re: Uspelo ti

Šteta što nije zaživelo.



kako bre nije zazivelo?
koliko znam, mnogi prodju kroz naslovnu tek koliko je neophodno da bi stigli do svoje vip liste. meni je cesto potrebno malo samodiscipline da pregledam tu naslovnu jer zelim da budem u toku.

vip lista rules

ps - naslovna je vazna zbog neregistrovanih citalaca kojih je mnogo vise - da budem 395847-ma koja ce to ponoviti ovih dana.

za wua, bivseg mediokriteta :)
(drukao te Brajovic tamo negde, juce-prekjuce)
Doctor Wu Doctor Wu 13:41 15.10.2009

Re: Uspelo ti

bivseg mediokriteta

:), da, bile dve kletve.
1) Mediokritetu jedan!, i:
2) Nacošu!
(drukao te Brajovic tamo negde, juce-prekjuce)

Eh, Brajović...
antioksidant antioksidant 13:43 15.10.2009

Re: Uspelo ti

Svako. U diskusijama koje me ne interesuju ili kod smorova jednostavno ne učestvujem. Pored toga, ima gore jedan tab na kome piše moja VIP lista tako da svako može praviti svoju naslovnu stranu i imati svoje VIPove. Šteta što nije zaživelo.

to fercera kod onih koji to hoce, ali uvek ima onih kojima ne odgovara sta se pise kod drugih pa zvocaju (te blog je mnogo ldp, te ima mnogo kajsija i opalog lisca, te da li je ao musko ili zensko...)

a naslovna ima uticaj na neregistrovane citaoce (koji ne komentarisu - samo citaju). tu ja licno vidim potrebu za urednistvom (u smislu merenja smislenosti - dobar izraz - smislenost )
Biljana 77 Biljana 77 13:46 15.10.2009

Re: Uspelo ti

te da li je ao musko ili zensko...

Aha, to je u stvari subliminalna poenta ovo bloga. Odričeš se i opraštaš od obličja koje ti je Gospod dao..
antioksidant antioksidant 13:52 15.10.2009

Re: Uspelo ti

Odričeš se i opraštaš od obličja koje ti je Gospod dao..


ili gospodja?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana