Društvo| Ljudska prava| Život| Životni stil

x

ninasimone RSS / 19.10.2009. u 07:03

Autor je obrisao tekst.



Komentari (118)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sinergija92 sinergija92 13:58 19.10.2009

Ko ce ga znati...:)

Genie In The Lamp


A man was walking along a California beach and stumbled upon an old lamp. He picked it up and rubbed it and out popped a genie. The genie said "OK. OK. You released me from the lamp, blah, blah, blah. This is the 4th time this month and I'm getting a little sick of these wishes so you can forget about three. You only get one wish! The man sat and thought about it for a while and said, "I've always wanted to go to Hawaii, but I'm scared to fly and I get very seasick. Could you build me a bridge to Hawaii so I can drive over there to visit?" The genie laughed and said, "That's impossible. think of the logistics of that! How would the supports ever reach the bottom of the Pacific? Think of how much concrete . . how much steel!! No, think of another wish!" The man said OK and tried to think of a really good wish.

Finally, he said, "I've been married and divorced four times. My wives always said that I don't care and that I'm insensitive. So, I wish that I could understand women . . . know how they feel inside and what they're thinking when they give me the silent treatment . . .know why they're crying, know what they really want when they say, 'nothing' . . . know how to make them truly happy . . ." The genie said, "You want that bridge with two lanes or four?
ninasimone ninasimone 17:21 19.10.2009

Re: Ko ce ga znati...:)

sinergija92
. . . know how they feel inside and what they're thinking when they give me the silent treatment . . .know why they're crying, know what they really want when they say, 'nothing' . . .

Meni se cini da je ovo posledica vekovnog vaspitavanja, da smo naucene da nikad nista ne trazimo otvoreno, nego sve uvijeno u sto oblandi, sve nesto kao "hintujemo" pa se nadamo da ce muskarac shvatiti sam od sebe. Slazem se da bi zivot bio mnogo jednostavniji kad bi lepo jasno i glasno rekle sta hocemo i tacka.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:24 19.10.2009

Re: Ko ce ga znati...:)

Slazem se da bi zivot bio mnogo jednostavniji kad bi lepo jasno i glasno rekle sta hocemo i tacka.

nina i ja mislim da je tako jednostavnije, al ponekad pomislim da muskarcima treba malo uvijeno da kazemo sta hocemo kako ne bi mislili da dobijaju naredjenja. da budemo na cisto, ja ne umem uvijeno da pricam. kod mene vazi pravilo sto na um to na drum.
ninasimone ninasimone 18:24 19.10.2009

Re: Ko ce ga znati...:)

njanja_de.manccini
Slazem se da bi zivot bio mnogo jednostavniji kad bi lepo jasno i glasno rekle sta hocemo i tacka.

nina i ja mislim da je tako jednostavnije, al ponekad pomislim da muskarcima treba malo uvijeno da kazemo sta hocemo kako ne bi mislili da dobijaju naredjenja. da budemo na cisto, ja ne umem uvijeno da pricam. kod mene vazi pravilo sto na um to na drum.

to je to, a niko ne voli da mu se naredjuje, tu ih razumem.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:33 19.10.2009

Re: Ko ce ga znati...:)

The genie said, "You want that bridge with two lanes or four?

ja se jos smejem na ovaj vic
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:10 19.10.2009

prvo

da ti se javim da ti kazem da imam kez oko usiju kad sam videla u mojoj vip listi Tvoj tekst.
a sad znas - odo na citanje
Unfuckable Unfuckable 15:32 19.10.2009

bravo

za inicijativu, nemam vremena sada da čitam na miru, ali za klik na preporuku - imam.
Pišemo se uveče
ninasimone ninasimone 17:13 19.10.2009

Re: bravo

eto, pokleknula pod "pritiscima javnosti"
mirelarado mirelarado 17:56 19.10.2009

Re: bravo

ninasimone
eto, pokleknula pod "pritiscima javnosti"




Као део те блогојавности имам право да искажем своју радост. Изванредан сажет социолошки преглед стања породичних и других микро-заједница у данашњем свету. Отворила си многе проблеме, а пре свега женско питање.
Друштво у Србији је још увек у великој мери патријархално. Живећи у Србији, на то нисам никада давала ни пет пара ;-) Али, свесна сам великих проблема које жене овде имају. Чини ми се да жене ипак хоће равноправност, ништа више и ништа мање од тога.

П.С. Добродошла међу писце блогова.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:31 19.10.2009

Re: bravo

tekst je odlican.

edit: nemoj da se ljutite al obrisala sam moj komentar.

ninasimone ninasimone 18:34 19.10.2009

Re: bravo

mirelarado

Друштво у Србији је још увек у великој мери патријархално. Живећи у Србији, на то нисам никада давала ни пет пара ;-) Али, свесна сам великих проблема које жене овде имају. Чини ми се да жене ипак хоће равноправност, ништа више и ништа мање од тога.

П.С. Добродошла међу писце блогова.

Bolje te nasla, Mirela

Srbija je cudna, jeste uzasno patrijarhalna ali je u stanju da iznedri veoma samostalne i svesne zene, i u poredjenju sa zapadnim. Ovde sam sretala primerke, i to obrazovane, koje se ponasaju kao da su krhki cvetici, nesposobne za bilo sta. Ok, razumem strategiju, ali, brate...
mirelarado mirelarado 18:48 19.10.2009

Re: bravo

ninasimone
Srbija je cudna, jeste uzasno patrijarhalna ali je u stanju da iznedri veoma samostalne i svesne zene, i u poredjenju sa zapadnim. Ovde sam sretala primerke, i to obrazovane, koje se ponasaju kao da su krhki cvetici, nesposobne za bilo sta. Ok, razumem strategiju, ali, brate...


Имам утисак да је такво понашање "слабијег пола" на Западу резултат свесних напора великог дела индустрије, од моде, козметике, намештаја, аутомобила, кућних апарата, до филмске и ТВ индустрије. Сви здушно рачунају на жену као главног потрошача и настоје да јој од малих ногу усаде идеал: удаја, мужић, кућица, кола, дечица. Као нуспродукт те пропаганде настају и крхки цветићи које спомињеш: нису оствариле онај првобитни циљ, али су усвојиле представу о јадној, слабој, незаштићеној женици.
Kazezoze Kazezoze 19:22 19.10.2009

Re: bravo

mirelarado


Друштво у Србији је још увек у великој мери патријархално.

Kako gde, porodice se dosta razlikuju jedna od druge, a ima i extremnih sluchajeva kao, recimo, u mojoj porodici...
Naime, otac me odgajao matrijarhalno, a majka patrijarhalno. Njih dvoje celi su se zhivot natjecali u obavljanju kucnih poslova i prepushtanju vazhnih odluka brachnom partneru. Nikako nisu zheljeli povrediti prava one druge osobe u braku, iskorishtavati nechiji rad i dobru volju i tako dalje... Svaki bi se dan, tako, praktichki, skoro pa posvadjali oko pranja sudja. Otac hoce, majka ne da. Majka kazhe da je otac danas vec puno radio, otac pak, pokretom kazhiprsta, dokazuje kako je prashina danas brisana, a da je on sam nije brisao.
Na kraju bih ja, onako malen, oprao to jebeno sudje, da bi bio mir u kuci...Najgore je bilo kad je trebalo spremati zimnicu. Tu su se pravili tajni planovi kako da se napravi zimnice, a da ona druga strana ne sazna. Otac je kiselio kupus na tavanu, a majka u podrumu. Razultati su, naravno, bili nejestivi. Majchina zimnica je bila tek malo ukusnija od ocheve. Obichno su se tada durili jedno na drugo i po nekoliko dana. Eh, kad se samo setim...
mirelarado mirelarado 19:44 19.10.2009

Re: bravo

Каз, јеси ли размишљао да матријархалног оца и патријархалну мајку тужиш за злостављање, или барем угрожавање права детета да не црнчи по кући и да једе укусну зимницу?
Kazezoze Kazezoze 20:08 19.10.2009

Re: bravo

mirelarado
Каз, јеси ли размишљао да матријархалног оца и патријархалну мајку тужиш за злостављање, или барем угрожавање права детета да не црнчи по кући и да једе укусну зимницу?

Nisam, tad nisu postojala dechija prava. Barem ja nisam znao za njih...Ali, svaki odgoj daje na kraju prave razultate.
Ja sam se sa 16, kao i sva druga deca , zaljubio u Violetu, najlepshu devojku u razredu. Na kraju smo je svi zajedno ozhenili. Nas petnaest. Brak je, uz uobichajene trzavice, koje su uglavnom nastajale oko redosleda za pranje sudja, tekao normalno, sve dok jedne prilike Petar nije posumnjao da nas Violeta vara. Priznala nam je, uz prezrivi osmeh, da je bila sa Vladimirom. Obecao je da ce joj kupiti mashinu za pranje sudja i ona se navukla.
Ja preko toga vec nisam mogao da predjem... Zar sa Vladimirom koji ima tako chudne poglede kada su zhene u pitanju!? Ja znam da on njoj mozhe da priushti tu jebenu mashinu za pranje sudja, al' ona nije svesna koliko je njegov duh nestalan... I taj njegov odnos prema guvernanti je u najmanju ruku... E, Violeta, Violeta...
Tako smo se razishli...
mirelarado mirelarado 20:12 19.10.2009

Re: bravo

Kazezoze
Zar sa Vladimirom koji ima tako chudne poglede kada su zhene u pitanju!? Ja znam da on njoj mozhe da priushti tu jebenu mashinu za pranje sudja, al' ona nije svesna koliko je njegov duh nestalan... I taj njegov odnos prema guvernanti je u najmanju ruku... E, Violeta, Violeta...
Tako smo se razishli...


:)))))))))))))))))))
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:28 19.10.2009

Re: bravo

Tako smo se razishli...

nadji nacina da joj oprostis jer rdjavo je za tebe da nosis to na dusi.
a mozda ti se samo cini da te varala, mozda je sve samo u tvojoj glavi, mozda treba da popricas sa njom.
Kazezoze Kazezoze 20:44 19.10.2009

Re: bravo

njanja_de.manccini
Tako smo se razishli...

nadji nacina da joj oprostis jer rdjavo je za tebe da nosis to na dusi.
a mozda ti se samo cini da te varala, mozda je sve samo u tvojoj glavi, mozda treba da popricas sa njom.

Razmishljao sam ja i o tome, ali kad sam video da su i ostalih 14 muzheva uradili isto kao i ja, nisam mogao iz sujete da ponovo razgovaram sa njom...Uostalom, chuo sam da je i nesrecni Vladimir na kraju puk'o, skroz. Kad je crkla mashina za pranje sudja, neopranog sudja im se, kazhu, toliko nagomilalo da se mladjani Vladimir, nakon shto im je sluzhavko Milan uruchio otkaz, sve vishe pocheo okretati crkvi i Bogu, trazheci tamo, valjda, izlaz iz neizlazne situacije. Prichalo se i da je sve vishe razmishljao o samoubistvu, dok je posmatrao svoju prelepu sliku u ogledalu. A tek je preshao dvadesetu, kazhu... E, Violeta, shta uradi od 'nakog choveka, c, c, c...
myredneckself myredneckself 00:02 20.10.2009

Re: bravo

mirelarado
ninasimone
eto, pokleknula pod "pritiscima javnosti"




Као део те блогојавности имам право да искажем своју радост. Изванредан сажет социолошки преглед стања породичних и других микро-заједница у данашњем свету. Отворила си многе проблеме, а пре свега женско питање.
Друштво у Србији је још увек у великој мери патријархално. Живећи у Србији, на то нисам никада давала ни пет пара ;-) Али, свесна сам великих проблема које жене овде имају.Чини ми се да жене ипак хоће равноправност, ништа више и ништа мање од тога.

П.С. Добродошла међу писце блогова.

тачно, ми смо уствари врло једноставне, и нећемо да нам у животу буде дупло теже него мушкарцима

Unfuckable Unfuckable 19:13 19.10.2009

ok, da zapaprimo malo ; )

vidim ja ovde će biti "serdare - vojvodo", "dobro došla & tajrad", vidim blogerke u većini....eto veselja !
Dakle, prvo malo da se našalimo jednim - što bi nsarski rekao - eksperimentom :
Za razliku od radikalnog feminizma sezdesetih koji se prilicno iscrpeo na dokazivanju da je zena intelektualno i fizicki jednaka muskarcu i da nema tog posla koga ona ne moze podjednako uspesno obavljati, postfeminizam pravi razliku izmedju bioloske jednakosti i drustvene ravnopravnosti. Saznanje da se u borbu za prava moze ici i u visokim potpeticama a ne samo u cokulama, je medju zenama docekano sa velikim olaksanjem.

Brutalno, ali istinito - žene su, izgleda vremenom shvatile da im nije baš uputno insistiranje na totalnoj ravnopravnosti hajde to za sada tako da nazovem, ceo proces svog tog vaskolikog zakeranja (pucajte slobodno, ovo je još uvek potpalublje!) je vremenom krajnje inteligentno, mora se priznati, evoluirao u insistiranje na - ugodnoj ravnopravnosti.
Dakle : ništa cokule, vojska tu i tamo (ako baš mora, a i dobro je za PR) ništa bager ili rudnik - kuknjava se fokusirala ka ugodnijim pozicijama što se poslova tiče - sve u stilu "jednakost da, ali ne baš u svemu" je l' te...
Onima koji su umeli da pariraju naletu militantnog feminizma upravo ovakvim argumentima ("ravnopravnost? ok, evo ti bager pa vozaj!" ) nekako je promakla ova krajnje praktična evolucija cele te priče tako da su sada tu gde jesu : omlaćeni sve večim zahtevima, procenama, dokazima o biološko - socijalnoj bespotrebnosti, pa i ucenama, suočeni sa, majstorski zamagljenim otkrićem čije korene ne mogu da sagledaju da se daleko više žena pojavljuje na vrhunskim poslovnim pozicijama ali ne i u rudnicima - dok sudovi i dalje (na primer) skoro pa po difoltu pri razvodima dodeljuju decu - majkama, osim u krajnje ekstremnim slučajevima. Krasno.
Pošto me još niko nije ustrelio, hajde sada da nastavimo :
Podjednako se posvetiti zahtevnoj karijeri i porodici, s obzirom na kompleksnost i brzinu danasnjeg sveta, tesko je ostvarljivo cak i izuzetno (finansijski)nadarenima, a kamoli prosecnom svetu.

Predpostaviću (bezobrazno) da je ovo rečeno u žensko ime, pa ću nastaviti kao oslonac na gore navedeno : čarobno je kako karijera postaje odjednom - zahtevna i kako se uzima u obzir kompleksnost i brzina današnjeg sveta kada se razmatra žena u poslu danas, a sledeći navod
Danasnji neumoljivi ekonomski ciklusi zahtevaju da svi u zajednici moraju biti osposobljeni za sve

shvatam kao istinski ali nehotični (ovo radi držanja tenzije) kompliment poslovično lenjim & nezainteresovanim muškarcima
Zvuci kao najgori klise ali, opstanak porodice u bilo kom obliku, danas vise nego ikad, zavisi od ravnopravnog partnerstva clanova.

Ovo je naravno još jedna dimna bomba koju moje iskusno oko primećuje iz velike udaljenosti, a bez gledanja. Broj rasturenih porodica raste sa porastom i evolucijom "feminizma". O, da - neko će reći da je to zato što su se žene osvestile pa ne pristaju više na svašta.
Ja ću reći da je to zato što više ne znaju - šta žele, pa čak ni - šta ne žele. A od muškaraca se očekuje da sve to - pročitaju, svare i realizuju, pa ma kako nečitljivo bilo.
Dokaz ?
Meni se cini da je ovo posledica vekovnog vaspitavanja, da smo naucene da nikad nista ne trazimo otvoreno, nego sve uvijeno u sto oblandi, sve nesto kao "hintujemo" pa se nadamo da ce muskarac shvatiti sam od sebe. Slazem se da bi zivot bio mnogo jednostavniji kad bi lepo jasno i glasno rekle sta hocemo i tacka.

Neka vrsta "urođene lenjosti" u komunikaciji kod žena (nemam bolji izraz, na žalost - to je ona vrsta komunikacije koja uvek ostavlja mogućnosti za bar trostruko tumačenje a time i - manipulaciju) evolucijom borbe za ravnopravnost (pa ma kakva ona bila - mogla bi se nazvati i borbom za poziciju) nije evoluirala, naravno, pa rekoh - o nekoj vrsti lenjosti se radi - i sada stoji kao apsurdni spomenik - krajputaš,koji svojim postojanjem poprilično remeti krajolik pa i funkcionalnost cele te epopeje.

...čujem li ja to zvuk zatvarača koji gura metak u cev ?
Filip2412 Filip2412 19:35 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Unfuckable
Neka vrsta "urođene lenjosti" u komunikaciji kod žena ...
Sta da kažem, nemam ni ja bolji izraz ali znam tačno na šta misliš.....(to je sad onaj rad serdare-vojvodo itd.)

Po ko zna koji put isto... ona izbegava DA und NE, dopisuje i zaokružuje MAYBE

Pojavi se pa nestane, ja odyebem da zovem ona šalje poruku zašto me ignorišeš

Da nisam ovo prošo već više puta do sad verovatno bi pizdeo do neba ali sad sam onako, šta ja znam, puštam i čekam šta drugo?

Zaista, jedini funkcionalni odbrambeni mehanizam je druga žena, ne vidim drugo rešenje... klin se klinom izbija.
vishnja92 vishnja92 19:40 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

...čujem li ja to zvuk zatvarača koji gura metak u cev ?

cujes.

samo malo strpljenja...
ninasimone ninasimone 19:44 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

@unf
ne mos' ti toliko da zapapris koliko mi mozemo da svarimo ljuto
Ne, karijere jesu zahtevne i za muskarca, ovde nisam mislila samo na zene. Sta hocemo tu ti je dobar primer ono sto pise Kazezoze. Radi ko sta stigne i kako se namesti. Ako muskarac rinta po ceo dan a zena ima malo vise vremena, ne moze od njega zahtevati da jos podjednako obavlja i druge poslove. Nekad ce njoj biti guzva, pa ce on skuvati, ne mora da ceka da ona dodje kuci da ga nahrani. Svako vaganje na gram je recept za katastrofu.
ninasimone ninasimone 19:51 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Filip2412


Zaista, jedini funkcionalni odbrambeni mehanizam je druga žena, ne vidim drugo rešenje... klin se klinom izbija.

Tu ti dajem za pravo, ako ti takvo igranje igrica bez ikakvog smisla ne prija, nema razloga da ucestvujes u tome. Mene je nerviralo sto sam cesto i sama bila prisiljena da igram igre jer, na primer, bilo je onih zbog kojih sam morala da sebe dumb down da se on ne bi osetio ugrozenim. Najsrecnija sam bila kad sam nasla nekog koga to uopste nije interesovalo a ko ima i tu osobinu da moje igre (ima ih, ljudi smo) provali iz cuga.
mirelarado mirelarado 20:07 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Unfuckable
...čujem li ja to zvuk zatvarača koji gura metak u cev ?


Један метак? Шаржер је спреман!

То што ти зовеш тоталном равноправношћу, од које су жене одустале, био је на пропаст осуђен покушај радикалних феминисткиња педесетих и шездесетих година прошлог столећа да буду исто што и мушкарци. Мушкарци не носе прслучиће? Нећемо ни ми! Непатворена глупост, ако се мене пита. Равноправност је нешто друго. Подразумева једнака права, обавезе и слободе за оба пола. Јер, као људска бића, жене и мушкарци јесу равноправни. За опстанак човечанства неопходни су и мушкарци и жене, подједнако. Различити смо, али се морамо међусобно поштовати и уважавати. Истина је, током последњих сто година положај жене у друштву се знатно изменио, што има и добрих и лоших страна. Мислим да добре претежу. Мушкарцима можда треба времена да то сваре. :))
Filip2412 Filip2412 20:14 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Tu ti dajem za pravo, ako ti takvo igranje igrica bez ikakvog smisla ne prija, nema razloga da ucestvujes u tome.

Nikad nisam siguran dal ima ili nema smisla a u nedostatku boljih prilika i u situaciji kada je primerak stvarno privlacan tesko je reci ne...
(Da prenesem Rip Kirbijevo citiranje Woody Allen-a: "I don't know what the question is, but the answer is sex." )

Ali da, svakako treba prekinuti igru u trenutku kad frustracija postane veca od uzitka...
Unfuckable Unfuckable 21:10 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Подразумева једнака права, обавезе и слободе за оба пола. Јер, као људска бића, жене и мушкарци јесу равноправни.

Niko to ne spori, samo su žene, nekako, malo ravnopravnije, pa ih mnogo više ima u direktorskim foteljama nego po rudnicima, hm.
(A ovamo mi prostiru potvrde o biološkoj i fizičkoj dominaciji. Koliko ja vidim, presudna je marketinška dominacija)
Истина је, током последњих сто година положај жене у друштву се знатно изменио, што има и добрих и лоших страна.

O da, znatno se izmenio, predpostavljam da (preTpostavljam?) u "loše" strane spadaju i te, krajnje iskrene ponude muške populacije da malo "šaraju" u izboru poslova što je naravno bržebolje ubiveno spikom o različitostima . Dakle, hoćemo da budemo isti, ali "po našem", he he he
Moram ovde (pošto vidim da se usta cevi lagano podižu ka mojim prsima junačkim) da pozovem u pomoć omiljenog skandal majstora Jovu Toševskog koji je primetio, vrlo nezgodno, da je napredak nauke i tehnologije, o gle čuda, uvek nekako magično išao na ruku - "ugnjetenim" ženama (pegla, mašina za sudove, mašina za veš, ...etc) što naravno nije smanjivalo količinu već spomenute kuknjave, iako su narečeni pronalasci umnogome smanjivali i smanjuju utrošak energije i vremena. Zanimljivo.
Ok, hajde da budem malo advokat suprotne strane, dakle možemo i ovako (nije da nije zabavno)
O da, navedeni pronalasci su se pojavili tek kada je deo kućnih obavezapočeo lagano da pada i na nejaka / iscrpljena muška pleća, hajde da pomognem.
Ali (opet malo onu prvu stranu da zastupam) - ako je to tako : čemu onda tlapnje kada su muškardini krenuli da podmeću nejaka pletja ? I, šta se uopšte želi, boktemolovo?
Niko pojma nema, ali se sve više priča o dezorijentisanim i pogubljenim muškarcima, sic !
Pa, ako iza svakog uspešnog muškarca stoji neka uspešna žena, kako je to lepo iskonstruisano - čisto da se oduzme bilo kakva mogućnost da bi bedni i neupotrebljivi imaoc pimpeka (malog, ali nefunkcionalnog, mostly) mogao nešto i samostalno da obavi
onda bi se moglo reći da iza svakog (od sve više i više) dezorijentisanog i pogubljenog muškarca stoji neka jako slična žena.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:14 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

ti nas lozis jel da?
Unfuckable Unfuckable 21:18 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

pa kad nema Petrovića....daj šta daš, sve za ljubav diskusije (debitantski blog je ovo : mora malo diskusije da bude, bre! )
ninasimone ninasimone 21:23 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Unfuckable
Niko to ne spori, samo su žene, nekako, malo ravnopravnije, pa ih mnogo više ima u direktorskim foteljama nego po rudnicima, hm.(A ovamo mi prostiru potvrde o biološkoj i fizičkoj dominaciji. Koliko ja vidim, presudna je marketinška dominacija)

Ne mozemo tako meriti jer na primer u tekstilnim fabrikama za masinama sedi 99% zena. Gde su tu muskarci? Ako mislis da je lako sedeti za masinom ceo dan, varas se. A sto se direktorskih fotelja tice, da, ima nas sve vise ali procentualno muskarci tu jos uvek daleko bolje stoje. Interesantan podatak sa americkih univerziteta je da zene sad premasuju broj muskaraca studenata pa su poceli da rade na tome da vise decaka privuku ne bi li povratili ravnotezu (pri tom broj zena na rukovodecim mestima je ostao nepromenjen, mislim i dalje ih je manje. Gde se dede razlika?)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:25 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

njanja_de.manccini
ti nas lozis jel da?



Него, јесте ли приметили да је висина радне површине у кухињи прилагођена жени? Уколико мушкарац просечне висине крене да пере суђе (ја пробао), мораће да се погрби над судопером како би успешно завршио посао.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:26 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

ma jadan petrovic, jesi li cuo da ga neka violeta u propast odvela?
ne mogu da verujem sta prica drug kaz, al jbg i to je zivot. zene umeju da budu jako podle i da manipuliraju muskarcima strasno. svi ratovi zbog njih pocinju Bre!

onda bi se moglo reći da iza svakog (od sve više i više) dezorijentisanog i pogubljenog muškarca stoji neka jako slična žena.

samo sa ovim se slazem od onoga sto si reko al sad nemam vremena da razglabam. da stignem kuci pa cu onda (ako je ikako moguce da izbegnem kuvanje, zezanje sa decom i suprugom)
Kazezoze Kazezoze 21:27 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Ne mozemo tako meriti jer na primer u tekstilnim fabrikama za masinama sedi 99% zena. Gde su tu muskarci?

Mushkarci tih zhena su uglavnom u rudnicima, mada ih ima dosta i nezaposlenih.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:30 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

aaaaa pocinje all out war ovde. ja sam naoruzana
mirelarado mirelarado 21:31 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Unfuckable
Pa, ako iza svakog uspešnog muškarca stoji neka uspešna žena, kako je to lepo iskonstruisano - čisto da se oduzme bilo kakva mogućnost da bi bedni i neupotrebljivi imaoc pimpeka (malog, ali nefunkcionalnog, mostly) mogao nešto i samostalno da obavi onda bi se moglo reći da iza svakog (od sve više i više) dezorijentisanog i pogubljenog muškarca stoji neka jako slična žena.


:))))) Све добро претпостављаш. А и ложиш нас, што каже Њања. То је зато што сам ја пуцала ћорцима. Јер, никако ми не полази за руком да жену и мушкарца видим као два античка рвача у борби на живот и смрт. Има игре, има надмудривања, али у основи је ипак привлачност. И тешко је ту доћи до неког уопштеног закључка. Људи су разни. Неки умеју себи и ближњима од живота да начине пакао, само зато што не знају шта хоће.
Unfuckable Unfuckable 21:39 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Mushkarci tih zhena su uglavnom u rudnicima, mada ih ima dosta i nezaposlenih.

tako je Kaz
i da dobiberimo popapreno :
a ti što su nezaposleni, bar (ako već nisu) ubrzo postaju - samci .
mirelarado mirelarado 21:46 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Predrag Brajovic
Него, јесте ли приметили да је висина радне површине у кухињи прилагођена жени? Уколико мушкарац просечне висине крене да пере суђе (ја пробао), мораће да се погрни над судопером како би успешно завршио посао.


Приметила сам. Зато је изумљена машина за прање посуђа, прилагођена свима. :)
Kazezoze Kazezoze 21:50 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

ma jadan petrovic, jesi li cuo da ga neka violeta u propast odvela?
ne mogu da verujem sta prica drug kaz, al jbg i to je zivot. zene umeju da budu jako podle i da manipuliraju muskarcima strasno. svi ratovi zbog njih pocinju Bre!

Ma nije to nishta shta je ona uradila Vladimiru (i nije taj Petrovic Vladimir, taj je Pizhon, ovog Violetinog Vladimira su zvali "Dostojanstveni"zbog pamcenja. Kazhu da je imao veoma dostojanstveno pamcenje), shta je uradila ostalim muzhevima. Kako je koji odlazio od nje svi su se ponovo zhenili, neki i po nekoliko puta. Ja sam, na primer, u pochetku, imao 6 zhena (srecom imali smo mashinu za pranje sudja), ali im se broj sad smanjio na 2. Ostale su izdahnile jadnice. Neka im je laka zemlja. Kako koja rodi mushko dete, vene i svene ko cvet. I ove preostale dve su trudne, ima vec, da ne slazhem, vishe od tri godine, sve se nadamo da ce roditi devojchice...ako ikad rode.
vishnja92 vishnja92 21:54 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Уколико мушкарац просечне висине крене да пере суђе (ја пробао), мораће да се погрби над судопером како би успешно завршио посао.

tzvrtz

ti standardi datiraju od pre 60 godina, moja kuhinja je visoka :)
(al dzaba)
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:12 19.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Kaze
(i nije taj Petrovic Vladimir, taj je Pizhon, ovog Violetinog Vladimira su zvali "Dostojanstveni"zbog pamcenja. Kazhu da je imao veoma dostojanstveno pamcenje),

Uf, baš mi je drago što to nisam ja.

S druge strane, čoveče, i ja, Vladimir Petrović. imam "dostojanstveno" pamćenje, koje čak ponekad prelazi u - zlopamćenje, he, he, he. ..
myredneckself myredneckself 00:14 20.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Dakle : ništa cokule, vojska tu i tamo(ako baš mora, a i dobro je za PR) ništa bager ili rudnik - kuknjava se fokusirala ka ugodnijim pozicijama što se poslova tiče - sve u stilu "jednakost da, ali ne baš u svemu" je l' te...

počinjem s porođajima, nema druge
myredneckself myredneckself 00:22 20.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Приметила сам. Зато је изумљена машина за прање посуђа, прилагођена свима. :)

а ко вади опране судове мирела ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:42 20.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

myredneckself
а ко вади опране судове мирела ?

Онај ко мора мање да се сагне.
sinergija92 sinergija92 00:46 20.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Sta tek reci za brojne saltere...zasto su tu oni otvori u staklu tako nisko postavljeni??
ninasimone ninasimone 01:01 20.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

sinergija92
Sta tek reci za brojne saltere...zasto su tu oni otvori u staklu tako nisko postavljeni??

To da bi se poklonio njegovom velicanstvu birokratiji, prisilno i preventivno, da se oma' uspostavi poredak.
mirelarado mirelarado 01:06 20.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Predrag Brajovic
myredneckself
а ко вади опране судове мирела ?

Онај ко мора мање да се сагне.


Не, него онај ко више времена проводи у кухињи.
myredneckself myredneckself 10:08 20.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

mirelarado
Predrag Brajovic
myredneckself
а ко вади опране судове мирела ?

Онај ко мора мање да се сагне.


Не, него онај ко више времена проводи у кухињи.

btw, око распремања опраних судова ( након цвркута "опрао сам ти судове" и пренапорног клика на дугме)
типично мушко разбарушено поимање помоћи у кухињи и недовршавање започете радње
нормално, после није чудо кад уследи питање, на пр. - а где нам стоје оне чинијице за сладолед? - које ми одмах одвеже машну на кецељи

едит: заборавила сам да кажем,
војводкињо нинасимон, ти си мој вип
ninasimone ninasimone 17:04 20.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

myredneckself


едит: заборавила сам да кажем,
војводкињо нинасимон, ти си мој вип

hvala mrns, pisemo se jos , eno oni opsti vip-ovci raspravljaju o zenskom pitanju danas.
Milan Novković Milan Novković 23:58 20.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Уколико мушкарац просечне висине крене да пере суђе (ја пробао), мораће да се погрби над судопером

Odlična strategija

Ja svoju onomad zakomplikovao, sad vidim nepotrebno, iskakali mi neki plikovi od sredstava za pranje posuđa, alergija.

Imao sam i backup, žena govorila da sam prespor, pa tako beskoristan
mirelarado mirelarado 01:02 21.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Milan Novković
Уколико мушкарац просечне висине крене да пере суђе (ја пробао), мораће да се погрби над судопером

Odlična strategija

Ja svoju onomad zakomplikovao, sad vidim nepotrebno, iskakali mi neki plikovi od sredstava za pranje posuđa, alergija.

Imao sam i backup, žena govorila da sam prespor, pa tako beskoristan


И за то постоји решење ;-)


Milan Novković Milan Novković 01:26 21.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

И за то постоји решење ;-)

Ali ovo su ženske rukavice, Mirela
maksa83 maksa83 01:29 21.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Него, јесте ли приметили да је висина радне површине у кухињи прилагођена жени?

Ovo me podseti na onaj drevni vic koji ženama for some reason nije smešan:

Q: Zašto žene imaju mala stopala?
A: Da mogu bliže da priđu sudoperi.

Уколико мушкарац просечне висине крене да пере суђе (ја пробао), мораће да се погрби над судопером како би успешно завршио посао.

Eh, da - tužna je činjenica da savremeni stolarski trendovi ne prate te reverzne emancipativne trendove odgovarajućim ergonomskih modficikacijama osnovih sirovina (daske su im tolike, i onda oni mogu da prave samo tolike kuhinje), ali postoji efektan karabudž - kad praviš kuhinju setiš se da kažeš stolaru da donje elemente digne onim nožicama za još 10-ak cm. Ako te stolar pogleda onako muški čudno & sažaljivo kažeš nehajno: "moja žena je prilično visoka". Ne izgleda šašavo, ali mene leđa manje bole.
mirelarado mirelarado 01:49 21.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Milan Novković
И за то постоји решење ;-)

Ali ovo su ženske rukavice, Mirela


Нису, Милане. Хируршке, unisex.
Milan Novković Milan Novković 07:42 21.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Нису, Милане. Хируршке, unisex

Ups, gde mi se dade kvisko?
mirelarado mirelarado 19:36 21.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Milan Novković
Нису, Милане. Хируршке, unisex

Ups, gde mi se dade kvisko?


А да покушаш да се послужиш истином? Не ти конкретно, него сви ви. Нема потребе за тобожњим разумним објашњењима и научним доказима, све су то тек провидни изговори. Признајте да не волите да перете посуђе, да вас мрзи. Можда упали. :)
Milan Novković Milan Novković 19:49 21.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

А да покушаш да се послужиш истином? Не ти конкретно, него сви ви. Нема потребе за тобожњим разумним објашњењима и научним доказима, све су то тек провидни изговори. Признајте да не волите да перете посуђе, да вас мрзи. Можда упали. :)

Ja sve priznao, fazoni su samo kamuflaža

Prao dok je žena radila (meni posao bio pred kućom, ženi 13 sati vožnje tamo, 13 nazad) dobio alergiju, kupio rukavice, mašinu.

Posle je ženi bio posao pri kući, ja se otimao i dalje za pranje posuđa dok nisam popio "Marš iz moje kuhinje"
vishnja92 vishnja92 19:57 21.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

Признајте да не волите да перете посуђе, да вас мрзи.

mirela, nemoj tako, bratesestro - ne volim ni ja bre.
i mrzi me, ali: ko, ako ne ja? kad, ako ne sad? (i onda vizuelizujes potapanje sebe u duboku bistru vodu sa sve mehuricima, pa ti lepo)

to su gluposti kojih se brzinski ratosiljas. gore je kad ne postoji osecaj deljenja (nebitno u kom aspektu) : svako daje i prima koliko zna, ume, moze i hoce. samo ako toga nema - pisi propalo.

simbioze koje svi vi osudjujete ocigledno funkiconisu.
ok - njima dobro, vama nije gore, gde je problem?

sve sam pazljivo citala i puno toga preporucila i na kraju opet ne razumem sve te generalizacije.
mirelarado mirelarado 20:23 21.10.2009

Re: ok, da zapaprimo malo ; )

vishnja92
svako daje i prima koliko zna, ume, moze i hoce. samo ako toga nema - pisi propalo.


То је суштина. Све остало су уопштавања која не доводе ни до каквог закључка.
vishnja92 vishnja92 19:21 19.10.2009

ovakav

tekst sam cekala.

samo sto ne umem da odaberem citat :)))
ceo tekst je za citat.

aj za pocetak
nije li vreme da se zapitamo sta to hoce ljudi? Karijera, socijalni zivot, izbor partnera, brak, roditeljstvo, se sve vise zasnivaju na afinitetima i sposobnostima pojedinaca da oblikuju zivot po sopstvenoj meri

ama, ustvari: svaka recenica - nova tema. bravo!

,

eto me posle
maksa83 maksa83 19:22 19.10.2009

?

Meni još uvek nije jasno, a ni iz teksta nisam ukapirao - šta to žene hoće?

(Koliko znam - uglavnom ne znaju šta hoće, ali se vrlo ljute kad to ne dobiju)
vishnja92 vishnja92 19:25 19.10.2009

Re: ?

nije li vreme da se zapitamo sta to hoce ljudi?
Filip2412 Filip2412 20:02 19.10.2009

Re: ?

vishnja92
nije li vreme da se zapitamo sta to hoce ljudi?


Na tu temu evo par citata iz mog omiljenog crtanog filma ovih dana...

Djavolcic i andjeo u Peter-ovoj glavi se raspravljaju (Lois je Peterova žena):
Oh I cant lie to Lois..I will feel bad, aww that's ok Peter you can lie to women they're not people like us!

Women are not people, they are devices built by our Lord Jesus Christ for our entertainment.

do no shoot me što bi reko unfuck
Filip2412 Filip2412 20:05 19.10.2009

Re: ?

maksa83
Meni još uvek nije jasno, a ni iz teksta nisam ukapirao - šta to žene hoće?
idi begaj, nije valjda da si se ponadao

ok, salim se i ja sam na trenutak poverovao da odgovor postoji .... hope wins over experience, over and over and over
ninasimone ninasimone 20:18 19.10.2009

Re: ?

Filip2412
Meni još uvek nije jasno, a ni iz teksta nisam ukapirao - šta to žene hoće?
idi begaj, nije valjda da si se ponadao

ok, salim se i ja sam na trenutak poverovao da odgovor postoji .... hope wins over experience, over and over and over

pa kad sam tipicno zensko, na pitanje odgovaram sa jos pet pitanja . Mislim da je vreme i da taj mit da muskarci uvek znaju sta hoce malo razbijemo. Na primer, ozene se zenom koja nikad nije imala drugih ambicija nego da maze nokte po ceo dan pa kad zagusti, besni su na nju sto ne radi.
Kazezoze Kazezoze 20:25 19.10.2009

Re: ?

vishnja92
nije li vreme da se zapitamo sta to hoce ljudi?

Ja se jedino mogu zapitati shta ja hocu, a to bi trebali i drugi da se zapitaju za sebe.
I to shto ja hocu treba sam sebi da obezbedim a ne da trazhim od drugih.
Filip2412 Filip2412 20:26 19.10.2009

Re: ?

Mislim da je vreme i da taj mit da muskarci uvek znaju sta hoce malo razbijemo.
ma naravski... nego ja primecijem sledeci fenomen: u romanticnoj vezi muskarca i zene jedno od njih obevezno ne zna sta oce, ako to nije muskarac onda je zena. Ima tu neki dzavo.
ninasimone ninasimone 21:00 19.10.2009

Re: ?

Kazezoze

vishnja92
nije li vreme da se zapitamo sta to hoce ljudi?Ja se jedino mogu zapitati shta ja hocu, a to bi trebali i drugi da se zapitaju za sebe.I to shto ja hocu treba sam sebi da obezbedim a ne da trazhim od drugih.

bingo, kaz
vishnja92 vishnja92 21:59 19.10.2009

Re: ?

sta "bingo kaz", jesam li ja prva citirala ovo a ti prethodno napisala ovo
nije li vreme da se zapitamo sta to hoce ljudi? Karijera, socijalni zivot, izbor partnera, brak, roditeljstvo, se sve vise zasnivaju na afinitetima i sposobnostima pojedinaca da oblikuju zivot po sopstvenoj meri

?
ninasimone ninasimone 22:08 19.10.2009

Re: ?

vishnja92
sta "bingo kaz", jesam li ja prva citirala ovo a ti prethodno napisala ovo
nije li vreme da se zapitamo sta to hoce ljudi? Karijera, socijalni zivot, izbor partnera, brak, roditeljstvo, se sve vise zasnivaju na afinitetima i sposobnostima pojedinaca da oblikuju zivot po sopstvenoj meri?

ok, sorry, na ravne casti bingo i tebi
Kazezoze Kazezoze 22:12 19.10.2009

Re: ?

sta "bingo kaz", jesam li ja prva citirala ovo a ti prethodno napisala ovo

nije to uopshte bitno ko je prvi rekao, bitno je da ja i ti isto o tome razmishljamo...:)
vishnja92 vishnja92 22:39 19.10.2009

Re: ?

ma naravski, izmotavam se malo. oboma

(nisam stigla veceras - kao ni Pizon, he, he, he - da se malo duze pozabavim ovim, a bas sam zelela. sutra)
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:32 19.10.2009

Prvo - pa žensko!

Bravo Nina. Baš mi je drago što si, kobojagi, podlegla pritiscima.

Jer, ima i dobrih pritisaka. Znam neke što pod pritiscima čuda naprave, he, he, he...

Ustvari, svi smo mi predosećali da ćeš ti biti jedna od zanimljivijih blogerki ovde.
Welcome to the Club.

Čitaću detaljnije za pola sata, mnogo sam zauzet.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:34 19.10.2009

Re: Prvo - pa žensko!

Čitaću detaljnije za pola sata, mnogo sam zauzet

pa nece biti na odmet i da preskocis neke detalje
Unfuckable Unfuckable 21:40 19.10.2009

Re: Prvo - pa žensko!

ja mislim da će neko da se klonira ne bi li mi tamo lupio još koju preporuku...
ninasimone ninasimone 22:10 19.10.2009

Re: Prvo - pa žensko!

Unfuckable
ja mislim da će neko da se klonira ne bi li mi tamo lupio još koju preporuku...

ajde, unfi, priznaj koja te tako nasekirala?
p.s. znam da nas lozis jer imas stariju sestru (ja sam jedna od tih SS pa znam) Busted!
vishnja92 vishnja92 22:13 19.10.2009

Re: Prvo - pa žensko!

kobojagi

mnogo sam zauzet

poradi malo na stilu, Pizone, narocito onda kada se obracas damama.
ovde nisi jednakiji od drugih.
mirelarado mirelarado 22:28 19.10.2009

Re: Prvo - pa žensko!

Ма пусти Пижона, Вишња. Ако се не упристоји, зваћемо Нсарског. :))))
Unfuckable Unfuckable 19:34 20.10.2009

Re: Prvo - pa žensko!

ma nema to veze sa sekiracijom : ja jako volim ove diskusije upravo zato što su šarene i jako mi je zanimljivo da gledam kako će se žene braniti od par krajnje šupačkih prigovora začinjenih sa par krajnje logičnih, samo to
Ima negde mnogo puta spomenuto da su se žene godinama i decenijama borile za ravnopravnost a onda kada su je najzad dobile shvatile sa da okolo nema nikoga da to primeti osim - žena, a time nema ni - ravnopravnosti.
Ok, mislim da je to malo pojednostavljeno i iskarikirano gledanje, ali mi je def zanimljivo da gledam porast broja pogubljenih muškaraca sinhrono sa porastom oravnopravljenih žena, uz međupotez onog jednog dela muške populacije koji se još nije pogubio nego je sve to vešto zakamuflirao "bizi - japi" pogledom na svet, mada i ta tvrđava pada polako.
Takođe, kada smo kod poslovne ravnopravnosti - mada je i Svet jako daleko od toga, sudeći bar po visini zarada isto rangiranih raznopolaca - ipak je krajnje zanimljivo koliko tu još stereotipa vlada i koliko poslovno vrlo uspešnih žena kako kriterijum u pogledu na muškarca ima njegov profesionalni rang i prihode, sve uvijeno u odrtavelu floskulu da "žele snažnog muškarca koji može da ih prati u svakom smislu", jes' paz' da nije !... i koliko je tek za takve žene promašaj da imaju veze sa nekim skromnih prihoda i statusa. Primera ima zaista mnogo.
S druge strane, ako bismo pogledali šta sve "uspešni poslovni muškarci" šetaju ili žene, dobili bi smo poprilično drugačiju sliku, koja može govoriti hiljadu reči, a ja bih samo na tom mestu pitao šta li bi se desilo takvom nekom liku ako bi neku od raspoloživih "ponuda" odbacio uz komentar da "ona njega ne može da prati" ?
Ok, ok - znam : za tu priliku je upravo izmišljeno ono "iza svakog sposobnog muškarca..." - je l' ?
Ili ćemo možda shvatiti da muškarci
a) ne biraju sebi "ravne", namerno (sujeta je čudo, a ženi koja zarađuje više od mene nije mesto pored mene)
b) svejedno im je kog je poslovnog, finansijskog ili drugog statusa ako njima "prođe" po određenim kriterijumima
I, ko zaista više robuje predrasudama tu, ako uzmemo u obzir tezu koju sam izneo o kriterijumima "uspešnih poslovnih žena", kao perjanicama ženskog oslobođenja?
I, (znam, znam Brajoviću & Mirela, rečenica se ne počinje sa "I" ali mi baš krenulo...)
ne događa li se paradox da žene, oslobođene stereotipa upravo padaju u klopku istih, ne znajući šta da rade od silne "slobode" pa onda slušamo tlapnje kako su eto - usamljene (pazi sad ! ) "jer se niko ne usuđuje da im priđe"
tzvrtz : usuđuje se (sad će biti "Unfuckable, a ko ti dao korpu?" )
ali ne prolazi "statusno - titularni test prenabudženosti buđelara" jbg, hajde da bacimo ovu kartu na sto pa da vidimo šta će se desiti....
što nam govori - šta ?
Da žena, ma kako "osvešćena", "onesvešćena", "oslobođena" ili šta već bila, ipak...ipak i dalje očekuje od muškarca da donese prokletu lovinu u prokletu pećinu koja mora biti prokleto topla, čista, prostrana i udobna.
Rekoh li da obožavam ove diskusije ?


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:57 20.10.2009

Re: Prvo - pa žensko!

Unfuckable
I, (znam, znam Brajoviću & Mirela, rečenica se ne počinje sa "I" ali mi baš krenulo...)

Па, истина, и не почиње, осим ако ниси...

И крстивши се Исус изиђе одмах из воде;
и гле, отворише му се небеса, и видје Духа Божијега гдје силази као голуб и дође на њега.
И гле, глас с неба који говори: ово је син мој љубазни који је по мојој вољи.

Матеј 3:16-17
mirelarado mirelarado 20:15 20.10.2009

Re: Prvo - pa žensko!

Predrag Brajovic
Unfuckable
I, (znam, znam Brajoviću & Mirela, rečenica se ne počinje sa "I" ali mi baš krenulo...)

Па, истина, и не почињу, осим ако ниси...

И крстивши се Исус изиђе одмах из воде;
и гле, отворише му се небеса, и видје Духа Божијега гдје силази као голуб и дође на њега.
И гле, глас с неба који говори: ово је син мој љубазни који је по мојој вољи.

Матеј 3:16-17


И још нешто...
ako bi smo pogledali


Треба бисмо (кад већ прозиваш, Анфе).

Unfuckable Unfuckable 20:19 20.10.2009

Re: Prvo - pa žensko!

ok, idem da izmenim svoj (treba li reći) briljantan komentar, nije sramota biti opomenut od onih koji znaju
(bolje vas dvoje nego jedan Kralj Majmuna !)
ninasimone ninasimone 21:44 20.10.2009

Re: Prvo - pa žensko!

Unfuckable

Da žena, ma kako "osvešćena", "onesvešćena", "oslobođena" ili šta već bila, ipak...ipak i dalje očekuje od muškarca da donese prokletu lovinu u prokletu pećinu koja mora biti prokleto topla, čista, prostrana i udobna.
Rekoh li da obožavam ove diskusije ?

Ovde si pogodio u nesto sto se stvarno izbegava kao tema. I zene, isto kao i muskarci, moraju da se odreknu svojih predrasuda. Tu imas uvek zgodan primer kad zena radi a muskarac je kod kuce nezaposlen. Ona ce tu sad s pravom ocekivati da on posprema po kuci umesto da gleda tv po ceo dan, ko sto bi i on ocekivao od nje da radi nesto za sta on nema vremena a ona ima. Ali problem je dublji od tv-a i podele posla, cinjenica je da se zena tesko miri sa takvom situacijom i ume da bude jednako abusive kao i neki balvan sto lupa pesnicom o sto i pita se gde mu je vecera.

edit: nema vise zaposlenja za ceo zivot, nema vise sad uspesan uvek uspesan, sve ce se cesce desavati da cas radi zena, cas muskarac, daj boze oboje ali ... moramo da naucimo da zivimo sa tim i da se ne gubimo u bespotrebnoj power struggle. Ja bar tako vidim emancipaciju oba pola.
ninasimone ninasimone 23:25 20.10.2009

Re: Prvo - pa žensko!

Unfuckable
.......ipak je krajnje zanimljivo koliko tu još stereotipa vlada i koliko poslovno vrlo uspešnih žena kako kriterijum u pogledu na muškarca ima njegov profesionalni rang i prihode, sve uvijeno u odrtavelu floskulu da "žele snažnog muškarca koji može da ih prati u svakom smislu", jes' paz' da nije !... i koliko je tek za takve žene promašaj da imaju veze sa nekim skromnih prihoda i statusa. Primera ima zaista mnogo.

Mislim da je ovo zato sto se uspeh zene oduvek merio uspehom tj. novcem muskarca za koga se udala. Njen sopstveni uspeh i dalje ne znaci nista sam po sebi. Ako je neudata i/ili nema dece, onda, pih, nista ne vredi sto je uspesna, ako se udala za nekog uslovno receno "nizeg" od nje, onda je jadnica jer, eto, ona ga izdrzava.
S druge strane, u ocima sveta, uspesan muskarac, ako je ozenjen, nije nista postigao ako nema lepu zenu. Moze ona biti sta god hoce, i da ima karijeru i da nema, ako nije prijatna za oko (bez obzira koliko je taj uspesan muskarac neprijatan za isto) ili, posebno kod nas, ako ona "ne moze da rodi" - gotovo. Dzaba mu sve pare ovog sveta. Ako je neozenjen, onda je a good catch, to mu nikako nije mana. Zato je za muskarca nebitno da li ona moze da ga prati ili ne a za zenu jeste.
To su sve duboko ukorenjeni stavovi koje jos skoro necemo iskoreniti a na kojima se mora paralelno raditi. A narocito bi trebalo obratiti paznju na to "u ocima sveta" jer nas to na kraju najvise ukopa i zbog toga su se nebrojene potencijalno dobre veze raspale a ljudi nemocni da zive po sopstvenoj meri.
Filip2412 Filip2412 03:04 21.10.2009

Re: Prvo - pa žensko!

simone nina tvoja dva prethodna komentara su najbolji prilog na zadatu temu, sve si lepo si objasnila

tacno sam znao da imam samo dve opcije:

1. Odustanem od jurcanja za lepim zenama
ili
2. Nadjem neku lepu ali onako malo zveknutu, ostecenim instinktom za trazenje bogatijeg baje :)

Naravno, samo ako je covek spreman da prihvati bilo koju od dve gore pomenute varijante verovatnoca za uspeh znacajno raste.
Unfuckable Unfuckable 05:30 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

Mislim da je ovo zato sto se uspeh zene oduvek merio uspehom tj. novcem muskarca za koga se udala. Njen sopstveni uspeh i dalje ne znaci nista sam po sebi. Ako je neudata i/ili nema dece, onda, pih, nista ne vredi sto je uspesna, ako se udala za nekog uslovno receno "nizeg" od nje, onda je jadnica jer, eto, ona ga izdrzava.

ok, hajde samo da pokušamo da budemo dosledni i da ovu dobru tezu uobličimo i dovedemo dotle da nam pokaže - ko je kreirao takav način razmišljanja, žene ili muškarci, šta je po tebi logičnije ?
( )
maksa83 maksa83 05:47 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

ok, hajde samo da pokušamo da budemo dosledni i da ovu dobru tezu uobličimo i dovedemo dotle da nam pokaže - ko je kreirao takav način razmišljanja, žene ili muškarci, šta je po tebi logičnije ?

Ako smem da se umešam - mislim da to nije niko kreirao (religiozni, odstupite, nemam sad vremena ; ), to je prosto "projekcija arhetipa" koji nisu postavili ni muškarci ni žene nego biologija i evolucija. Ako je neudata nije ispunila svoju (našu zajedničku) biološku svrhu - da kreira jednu kombinaciju kopije/mutacija sebe i mužjaka. Ako se udala za nekog "nižeg" od nje izabrala je "slabijeg" mužjaka (koji slabo lovi mamute) i time opet smanjila šansu da se uspešno reprodukuje i održi porod u životu. Kad nešto tu nije jasno svedi slobodno sve na pećine i mamute, tamo je sve počelo. ; ) Onda se to kod nas javlja kao "razmišljanje o neuspehu".

MOLIM, dakle MOLIM (nadam se za dž. molim, pošto bih rekao da su svi ovde dovoljno inteligentni da ono gore sagledaju sa biološkog stanovišta, dakle da zanemarimo naše želje/strahove/nade i sve ono što nas čini svesnim bićima) da mi se ne prišiva neka glupos' tipa "a ti misliš da su žene samo za priplod" ili "ti misliš da je život samo prosta reprodukcija" itsl. its.), nije o tome reč, samo pokušavam da objasnim poreklo jednog mehanizma.
Unfuckable Unfuckable 05:49 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

čekaj bre makso, gde ulete sad kad je najzanimljivije ! ! !
maksa83 maksa83 05:50 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

Unfuckable
čekaj bre makso, gde ulete sad kad je najzanimljivije ! ! !

Nehotimični klizeći s leđa sopstvenom igraču! Najdublje se izvinjavam, zamaglilo mi se, a i svi su poskidali dresove pa ne znaš ko je ko.
Unfuckable Unfuckable 06:00 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

čekaj bre makso, gde ulete sad kad je najzanimljivije ! ! !
Nehotimični klizeći s leđa sopstvenom igraču! Najdublje se izvinjavam, zamaglilo mi se, a i svi su poskidali dresove pa ne znaš ko je ko.


ma nema veze, što je najlepše - i pored svih ceo-a, ajpoda, seksa i gradova, mašina za ...pranje fuckin' prozora, istopolnih, raznopolnih i bespolnih relacija, prava na izbor i reizbor, i čega sve još ne - i dalje smo u pećini, (i besramno blizu Jovice T.) gde priča, nekako i - pripada, što samo potvrđuje par stvari koje nevešto (ali drsko i bezobrazno, narrravno) pokušavam da boldujem

ninasimone ninasimone 07:00 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

maksa83
...a i svi su poskidali dresove pa ne znaš ko je ko.

to je, makso, izgleda najveci problem... Kako da se igramo kad ne znamo ko je ko? Sad moramo da smislimo nova pravila. I u pravu si za to sto kazes na sve to nase gnjezdenje i mrescenje, nismo tu nista bolji od grgeca, nema tu nicije krivice. Sta moze drugo muski grgec nego da ide za svetlucavim lelujavim repom zenskog grgeca?

Ali biologija se danas opasno zahuktala, ne mora bas svako zensko da radja, ima onih koje odvale po osmoro odjednom. Feritlity clinics samo stancaju embrione a roditeljima postaju oni koji ranije ni u ludilu nisu mogli. Super, kazem ja, ima mesta za sve. Jedini problem je kako se upariti sa nekim ko ima slicne aspiracije u zivotu, po pitanju porodice i tako tih jako vaznih stvari. Ako muskarci nemaju vise volje da padaju na nos u trci za novcem, ne preostaje im nista drugo nego da nadju tu neku "zveknutu" kojoj fali gen za bogate baje, kako je to Filip slikovito opisao.

Ne znam da li cu ovo uspeti dobro da objasnim... Kad govorimo o tim zenama od karijere sto bi i ovce i novce, mislim da je istina mnogo prozaicnije i jednostavnija. Ono sto mi karijeristkinje sa felerom hocemo (a izgleda da vam takve ne ginu ) je da ne moramo da se osecamo krivom sto nam je bog podario par mozdanih celija viska. A kad imas nesto onda zelis i da upotrebis. Ne goni nas neminovno neka zelja da sad pobedimo ceo svet, nego sto nas stvari interesuju, sto volimo da radimo i da se udubimo u neku materiju, bas kao i vi. Pustite nas da se igramo i nesto tu mozgamo, budite tu, preslisavajte nas pred ispite, pazite da bas potpuno ne odlepimo, i mi cemo vas. A sve ostalo kako bude, vazno da imas pored sebe nekog dovoljno svesnog da r-a-z-u-m-e sta pricas, da ne bi svaki put morao da objasnjavas kako se prvo desio big bang, pa su nastale amebe.... Life is too short for that crap.
Unfuckable Unfuckable 08:15 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

Sta moze drugo muski grgec nego da ide za svetlucavim lelujavim repom zenskog grgeca?

možda je bolje pitanje : a šta da radi srebrni karaš, poznatiji ovde i kao babuška
(U našim vodama, međutim, još uvek nije pronađen mužjak ove ribe već samo ženke koje se razmnožavaju putem ginogeneze. Polno zrele ženke ukrštaju se sa mužjacima srodnih vrsta, šaranom i drugom belom ribom. To objašnjava zašto se srebrni karaš neprestano širi i osvaja nove vode. Otporan je, a uz to u milionima izleženih ribica nema ni jednog mužjaka )

Ako muskarci nemaju vise volje da padaju na nos u trci za novcem, ne preostaje im nista drugo nego da[i] nadju tu neku "zveknutu" kojoj fali gen za bogate baje, kako je to Filip slikovito opisao[/i]

Bojim se da će to ići sve teže i teže, uzevši u obzir neumorni "rad" prirodne selekcije, kad već biologiju spominjemo.

I to oko žena od karijere i "par mozdanih celija viska"...hm, ne bih se baš odmah kladio - pa i na primeru mnogih uspešnih muškaraca se vrlo lako primećuje da tih par ćelija viška nema nigde, osim ako se pod njima ne podrazumeva i instinkt samoodržanja, pa čak i neka vrsta pohlepe.
Kazezoze Kazezoze 08:24 21.10.2009

stotka = 100

osim ako se pod njima ne podrazumeva i instinkt samoodržanja,


shto li se ne vidi slika
edit:
sad se vidi :)))
maksa83 maksa83 09:56 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

Sta moze drugo muski grgec nego da ide za svetlucavim lelujavim repom zenskog grgeca?

U ovakvim situacijama uvek citiram moj pok. prečanskog dedu koji je napisao 112 radova o konjima: "kad kobila repom zamrsi kajase...".

Ono sto mi karijeristkinje sa felerom hocemo (a izgleda da vam takve ne ginu ) je da ne moramo da se osecamo krivom sto nam je bog podario par mozdanih celija viska. A kad imas nesto onda zelis i da upotrebis. Ne goni nas neminovno neka zelja da sad pobedimo ceo svet, nego sto nas stvari interesuju, sto volimo da radimo i da se udubimo u neku materiju, bas kao i vi. Pustite nas da se igramo i nesto tu mozgamo, budite tu, preslisavajte nas pred ispite, pazite da bas potpuno ne odlepimo, i mi cemo vas.

Ma okej, nemo' da si na kraj srca čađava me'ana, slobodno vi učite i radite i gurajte se with the rest of them i bogznakako, ali znaš kako kažu: "behind every sucesfull woman there's a man ... waiting for lunch".

Zezam se, naravno, ali da se ne lažemo - priroda nas jeste udesila tako da nas vuče u tu reprodukciju i izbori većeg dela populacije oba pola svih vrsta (pa i nesretnog Homo Sapiensa koji tripuje da je bolji od ostalih) jesu vođeni baš time - kako efkasno i sigurno produžiti vrstu. Možda kada se budemo klonirali i stvarno budemo pravili decu modeliaranu u AutoCAD-u iz epruvete bez ičijeg učešća sve to krene nekim drugim tokom i stvari se promene, ali to: a) će ići jako sporo i b) meni je drago što tradicionalne metode produženja i održavanja vrste (tu mislim i na pravljenje i na gajenje) nisu ukinute za mog života. Ponekad doduše pomislim kako ne bi bilo loše biti izdržavano lice & gajiti decu - da mi je tata ostavio fabriku ili dve svakako bih napravio sebi jedan rukometni tim dece (ne ložim se na rukomet, samo mi broj izgleda okej) sve sa rezervama i zezao se sa njima i uživao da gledam kako rastu, ali sudbina je tako 'tela (da odem iz rodnog sela).

Nego, kad se povedu ovakve priče meni uvek padne na pamet ova pesma (najneomiljenija James Brown pesma, ne volim njegove tužbalice i sevdalinke nego samo one đipajuće i divlje), ali nevrdles:


Filip2412 Filip2412 14:28 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

Ako muskarci nemaju vise volje da padaju na nos u trci za novcem, ne preostaje im nista drugo nego da nadju tu neku "zveknutu" kojoj fali gen za bogate baje, kako je to Filip slikovito opisao

Unfuckable
Bojim se da će to ići sve teže i teže...



Uzdam se u globalno zagrevanje, brzu hranu, medijsku manipulaciju i tako to...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:33 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

Uzdam se u globalno zagrevanje, brzu hranu, medijsku manipulaciju i tako to...

ti bas znas da izaberes u sta da se uzdas.
to te nece izdati nikako
uspeh zagarantovan
ninasimone ninasimone 17:48 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

Unfuckable

I to oko žena od karijere i "par mozdanih celija viska"...hm, ne bih se baš odmah kladio - pa i na primeru mnogih uspešnih muškaraca se vrlo lako primećuje da tih par ćelija viška nema nigde, osim ako se pod njima ne podrazumeva i instinkt samoodržanja, pa čak i neka vrsta pohlepe.

Mozda sam se pogresno odrazila, visak celija iliti intenzivnija upotreba postojecih zapravo nema veze sa uspehom onako kako ga svet meri. Samo je odgovoran za to da ljudi/zene hoce nesto da cackaju i istrazuju bez obzira na materijalnu dobit. Debeo obraz, snazni laktovi i slicne evolutivne tekovine su mnogo znacajniji, u pravu si.
ninasimone ninasimone 17:59 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

maksa83
Ponekad doduše pomislim kako ne bi bilo loše biti izdržavano lice & gajiti decu - da mi je tata ostavio fabriku ili dve svakako bih napravio sebi jedan rukometni tim dece (ne ložim se na rukomet, samo mi broj izgleda okej) sve sa rezervama i zezao se sa njima i uživao da gledam kako rastu, ali sudbina je tako 'tela (da odem iz rodnog sela).

Danas je prava milina gledati kako ova nova generacija oceva ima jedan potpuno drugaciji odnos prema deci od nasih nadrndanih starog kova. Ako ni zbog cega drugog, onda zbog toga mozemo malo da vam progledamo kroz prste.
Filip2412 Filip2412 18:07 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

ninasimone
Ako muskarci nemaju vise volje da padaju na nos u trci za novcem, ne preostaje im nista drugo nego da nadju tu neku "zveknutu" kojoj fali gen za bogate baje, kako je to Filip slikovito opisao

Unfuckable
Bojim se da će to ići sve teže i teže...


njanja_de.manccini
Uzdam se u globalno zagrevanje, brzu hranu, medijsku manipulaciju i tako to...
ti bas znas da izaberes u sta da se uzdas.
to te nece izdati nikako
uspeh zagarantovan

ma nadje se, imam njuh za lujke ... verovatno se prepoznamo nekako
daklem, pravila postoje ali postoje i izuzeci a posto sebe smatram izuzetnim nadam se da nadjem neku devijantnu, t.j. neprosvecenu - da je dobra riba a da ne kapira svoje bioloske potencijale

... kad ukapira bice kasno

pa yebemliga nema bolje strategjie ja mislim
vishnja92 vishnja92 18:54 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

navijam za tebe :)

ps - hoces li ti kiseliti kupus, jednom kada sve tajne budu razotkrivene?

Filip2412 Filip2412 21:48 21.10.2009

Re: "u ocima sveta"

navijam za tebe :)

ps - hoces li ti kiseliti kupus, jednom kada sve tajne budu razotkrivene?

ej, ne primenjujem nikakvu posebnu taktiku osim sad kad se uhvatila ja maksimalno izbegavam zatezanje strune... nije sve kako ja hocu ali za sada sljaka nekako, mislim... jos uvek je zakacena a uopste ne shvatam na koju foru... ali jos je rano reci da li se i definitivno upecala

uostalom, ovde na severnoamerickom kontinentu postoji dejting sto je uvod u zabavljanje, dakle ako dejtujes neku ne mora da znaci da ti je to devojka... Novi Svet - nova iskusenja za Ratnika Svetlosti

nego, salu na stranu, retko ko kiseli kupus u Torontu
ako nadjem nacina svakako hocu, ovde slabo znaju za to pa se osecam ko prosvetitelj - Dositej Obradovic Kiselog Kupusa...

Inace jasno je da mi nemamo jako raznovrsnu kuhinju ali reakcije na tih par specijaliteta su nepodeljeno pozitivne.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana