B92 Blog    Članovi    Bojan Budimac    Pošto azil?

Bojan Budimac
16:58
UTO
20
OKT

Pošto azil?

Jedna od najneispričanijih priča sa Bliskog istoka je priča o 4,5 miliona ljudi koji su zbog okupacije Iraka i sektaštkog nasilja koje je usledilo bili primorani da napuste svoje domove. Dva i po miliona unutar Iraka i dva miliona u susednim zemljama, najviše u Jordanu i Siriji.

Ove brojke se pojavljuju u svim izveštajima UN-a i humanitarnih organizacija, koje uzmu truda da bace pogled na problem, ali na neki volšeban način sudbina 4,5 miliona ljudi se nimalo ne tiče mejnstrim medija. Ruku na srce ni ti humanitarci nisu odrali glasne žice vrišteći o tome. Hmmm, samo još jedan dokaz o selektivnosti zanimacije koja zahteva potpunu idiJotizaciju, odnosno nepristrasnost.

Ta priča ispliva s vremena na vreme, ali posredno, preko priče o zahtevima za političkim azilom. Iako samo jedan posto (to čini oko 45 hiljada) od pomenutih četiri i po miliona raseljinih Iračana traži politički azil u razvijenim delovima sveta to je dovoljno da ih stavi na prvo mesto po broju aplikanata – eto problema.

Ovih dana ta priča je podgrejana odlukom britanske vlade da deportuje četrdeset Iračana kojima je zahtev za azil odbijen, a britanski Home office je odlučio da im je njihova domovina bezbedna za povratak. Domovina ih je dočekala raširenih ruku – tridesetoro nije pušteno u zemlju, a preostalih deset je dobilo po 100$ i toplo "snađi se."

Druga strana medalje

U Turskoj je nedavno poput bombe odjeknula vest da je Džem Uzan "izronio" u Parizu i dobio, sa sve porodicom, politički azil.

Ko je Džem Uzan? Džem Uzan (Cem Uzan) je ono što bi se kod nas zvalo "kontroverznim bizmismenom". Priča o Uzan imperiji počinje 80-tih u vreme reformi Turguta Ozala i prvog otvaranja turske privrede, odnosno prešaltavanja na kapitalizam. Koliko god su te promene bile velike i značajne, retko će se naći neko ko će poricati da je korupcija baš u to vreme podignuta na jedan sasvim novi nivo. No, da počnem od početka.

Sekira u med je upala Džemovom ocu, Kemalu, vlasniku građevinske imperije u nastanku, kada je dobio da izgradi novi stadion FK Galatasaraja. Jes' da su se tribine srušile (same od sebe) posle svega par godina, ali to nije uticalo na uspon Uzanovih pomoću prvobitno akumuliranog kapitala dobijenog na tom poslu. Sinovi bliskih familija (Ozalovih i Uzanovih) Ahmet i Džem koriste liberalizaciju medijskog prostora i 1989. pokreću Star TV, kamen temeljac kasnije medijske imperije Džema Uzana (zbog koje će ga budalasti i površni zapadni mediji nazivati turski Silvio Berluskoni).

Džem Uzan postaje ozbiljni međunarodni igrač devedesetih razvojem mobilne telefonije. Godine 1994. osniva kompaniju Telsim (sada utopljena u Vodaphone) i uspeva da ispali Nokiu i Motorolu za nekih 2,7 milijardi (da, da, dva koma sedam milijardi) dolara što u kešu, što u opremi. Razumljivo, od tada mu je kretanje van zemlje bilo malkice ograničeno, jer pomenute firme nisu baš bile sklone da mu oproste taj sitniš.

Pobeda AK partije na izborima u novembru 2002. je bila iznenađenje samo dvema vrstama – političkim slepcima i urbanima učaurenima u sopstveno okruženje, što se svodi na isto. Ja sam imao sreću da to leto provedem u centralnoj Anadoliji i veoma dobro osetim puls tog dela Turske i da tada ukapiram da cela ta stvar nema veze sa uobičajenom naracijom "islamizam v.s. sekularizam". Naime, tamo sam imao prilike da razgovaram sa ljudima koji su po pravilu "sekularni" (na pr. profesori srednjih škola), a već tada odlučni da glasaju za AK partiju.

Ova digresija služi samo kao ilustracija da za predviđanje ishoda izbora nije bilo potrebno biti vlasnik kristalne kugle ili baratati tarot kartama, promena se osećala u vrućem vazduhu Kajzerija i centralne Anadolije. Uzan, koji sasvim sigurno nije glup, ju je itekako mogao osetiti, a s obzirom da mu je u to vreme poslednji cvetajući pos'o – piramidalna Imar banka – bio pred pucanjem, sa pravom je pretpostavio da stvari neće biti kao pre i da posle kolapsa piramide vuk neće pojesti magarca kao što se to desilo X^n-ti puta u istoriji turskog bankarstva.

Devedeset (90) dana pre izbora osniva partiju (Genç parti – genč parti – partija mladih) u (očajničkom) pokušaju da se ulaskom u parlament dočepa imuniteta. Za cilj nije štedeo (tuđe) pare. Na mitinzima njegove partije, sa žestoko desno-nacionalističkim programom (Turska Turcima i ne treba nam MMF), šakom i kapom su deljene majice, kape, zastavice, kebab, sokovi, u zavisnosti od venue-a i pivo, a pre Džemovog oratorskog nastupa uvek bi bio koncert onoga što bi zvali turbofolkom. Megazvezda istog (i kandidat partije za poslanika), Ibrahim Tatlises, je često bio taj najveći magnet za mase. [Zahvaljujući gluposti nekih članova naše familije po kući su nam se mesecima vukle neke sveće sa logom Genč partije, koje su se pokazale (uopšte me nije iznenadilo) kao neupotrebljive prilikom prvog nestanka struje. O sudbini para tih članova familije pohranjenih u Imar banci radije ne bih.]

Sedam i po posto osvojenih glasova su svakako uspeh za partiju osnovanu samo tri meseca pre izbora, ali je, s obzirom na cenzus od 10%, bio nedovoljan da načini Džema nedodirljivim. Naravno, Imar banka ubrzo posle izbora kolapsira i država po prvi put radi ono zbog čega, između ostalog, postoji. Imperija Džem Uzana počinje da pada kao kula od karata kako se istraga za istragom otvara. Mesecima, zapravo godinama, slučaj Uzan nas je zabavljao bolje od bilo kakve latinoameričke serije. Kad mu je u jednoj od mnogobrojnih vila nađen pun bazen (naravno, ispražnjen od vode) pripejd kartica za dopunu mobilnih telefona u vrednosti od oko 2 miliona dolara, za koje nikakvi papiri nisu postojali, dao je stoičko objašnjenje da je to za internu upotrebu zaposlenih u Telsimu. Kad mu je u nekoj drugoj vili nađeno Uzija, Zolja i uopće naoružanja za omanji bataljon, objasnio je da je to kolekcija oružja njegovog brata. Uzgred budi rečeno, otac i brat, osuđeni na zatvorske kazne zbog ko zna kojih malverzacija odranije, su se na vreme povukli na dalji istok, Malezija, odakle su se povremeni javljali u medije telefonom sa obećanjem da će se jednog lepog dana vratiti i sve objasniti (oni su sada potpuno zaboravljeni).

Naravno, sve to ide uz Džemovo vrištanje kako je sve to politički motivisano, kako ga eto siromog vlada proganja jer je Genč partija jedina politička snaga koja može da je ugrozi. Cela Turska se tresla od smeha njegovim tiradama (verujem i onih 7,5% koji su glasali za njega), a ja nikad neću zaboraviti kada se u jednom intervjuu, smrtno ozbiljan, okrenuo drito u kameru i bupnuo: "Tajjip, vidimo se na izborima!" Kafe, koju sam pio sa prijateljem Džanom, je bilo svuda, a nas dvojica smo bukvalno pali sa troseda i valjali se po podu od smeha. Džan, to moram reći, uopšte nije naklonjen vladajućoj partiji, naprotiv, ali apsurdnost ovakve izjave ide accross the board i tu prestaje da važi ona "neprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj". Godinama, smo to koristili kao interni fazon kad hoćemo da nasmejemo jedan drugog.

Međutim, malo manje se čovek smeje ili da budem precizniji drugačijom vrstom smeha se čovek smeje kada u ozbiljnom magazinu poput Tajma naiđe na članak poput ovog iz jula 2003. i onako u blesku ukapira da ko zna koliko sličnih gluposti se valja na ovaj način, a da o tome nemamo blagog pojma. Evo meni omiljenog pasusa (peti od kraja): Ipak niko ne poriče da Uzanova vrlo desničarska nacionalistička partija predstavlja političku pretnju. Podrška je porasla od 7% do 17% u poslednjih osam meseci. Minimum od 10% je potreban da bi se osvojilo mesto u parlamentu. Analiičari pripisuju porast podrške ekonomskim teškoćama – Džem je viđen od mnogih kao turska verzija Silvija Berluskonija, preduzimača čija privlačnost leži u njegovom poslovnom uspehu i "to se može uraditi" pristupu.

Treba poseban talenat da se ovoliko gluposti smesti u tako malo reči, a postavlja se i ozbiljno pitanje iz kog to paralelnog univerzuma je Endrju Parvis (Andrew Purvis), s obzirom da se iz članka jasno vidi da je svestan svih Džemovih "nestašluka", ili je pak Endrju itekako "na zemlji", a beg Džem nije cicija kad je imidž u pitanju, ne znam...

Da skratim priču, suđenje koje se pominje u Tajmovom pisaniju se završilo Motorolovom pobedom avgusta 2003. Dve milijarde koma trinaest dolara za kompenzaciju i još toliko kao kaznenu meru je imao isplatiti Džem Uzan, po presudi sudije Rakofa, koji je zaključio da je tom presudom dokazano i nedelo protiv Nokie. Na domaćem terenu istrage su išle svojim tokom, a za sada jedina presuda (tri godine i četiri meseca zatvora) je doneta u slučaju onih pripejd kartica davne 2005, ali još nije pravosnažna, čeka se odluka Visokog apealcionog suda. U avgustu ove godine je Međunarodni arbitrarni sud odbacio Uzanovu žalbu zbog preuzimanja dve njegove kompanije u Poljskoj od strane turskog Savings Deposit Insurance Fund (fond koji preduzima poslove oko stečaja). Krajem septembra panel eksperata je predao ekspertski izveštaj o nedelima Uzanovih 231-og bizmisa Sedmom višem kriminalnom sudu u Istanbulu. Kažu da je upravo taj izveštaj razlog bežanije, jer će taj izveštaj učvrtiti optužnicu za desetine kriminalnih radnji od prevara do falsifikata zbog koje se Džemu Uzanu smešilo nekih 45 godina zatvora.

Međutim, njega, do jutros, "niko" nije video koliko od pomenutog (glupog) avgusta ove godine, a onda je pre nekoliko dana turska javnost putem porodičnog konsiljerija, ups pardon, advokata bila obaveštena da je isti sa familijom u Parizu i da mu je Francuska dala politički azil.

Interpol se pokazao kao totalno nesposoban u odnosu na novinara jedne turske televizije, koji ga je našao dok si rek'o "keks". Džem Uzan je odlično, hvala na pitanju. Iznajmljuje stan na Trokaderu (broj 10) sa pogledom na Ajfelovu kulu. Cijena? Prava sitnica – 4 soma evra dnevno. Svako jutro ovaj dobrodržeći i dobroizgledajući četrdesetosmogodišnjak oddžogira od tog stana do Notrdama i nazad (10 km), dosta zavidnom brzinom. Novinar, čiji smo prilog jutros videli na TV-u nije mogao da ga prati ni 200 metara, a Džem osim keženja u naše lice nije imao ništa da nam saopšti.

Ko je kriv Iračanima što nemaju 4 soma evra dnevno za gajbu, možda bi onda bili prikladni kandidati za politički azil.

*******************************

Beleške na margini

Genč partija je na izborima 2007. osvojila čitavih 3,3% glasova. Toliko o osećaju za filing Tajmovog novinara. Doduše, zadnjom rečenicom tog, po svemu sramnog, teksta se pomalo iskupio sarkastičnom primedbom: "Povući ću se iz politike kad me turski narod ne bude želeo," kaže on. Ili po svoj prilici kada više ne bude novaca.

Elem, turski narod žarko želi Džema Uzana, ne bi li mu se u njegovo ime sudilo.





Komentari (83)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara  17:17 20.10.2009
Preporuka: 1

odoh

#Link  Replika: 0
da citam

edit: ja mislila da ce neka plaketa za prvu da stigne, a ono nista....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  17:25 20.10.2009
Preporuka: 0

koliko mogu da skapiram iz teksta....

#Link  Replika: 12
... gospodin uzan je prvo nosio brkove a posle ih je obrijao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  17:29 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: koliko mogu da skapiram iz teksta....

antioksidant
... gospodin uzan je prvo nosio brkove a posle ih je obrijao.

Za razliku od gazda Jezde, koji ima nekih problema sa aplikacijom z politički azil u Holandiji, a ima i bradu, Mr Džem je uvek bio glatko izbrijan po celom licu (pomenuta familija je glasala za istog zato što "ima tako pošteno lice" )
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  17:43 20.10.2009
Preporuka: 2

Re: koliko mogu da skapiram iz teksta....



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  18:05 20.10.2009
Preporuka: 1

Re: koliko mogu da skapiram iz teksta....

antioksidant

koliko god sam mislio na njega tokom pisanja ovog, jednostavno su mi brkovi nekako isparili iz mozga (zapravo fakat da ih je obrijao)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ninasimone  18:30 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: koliko mogu da skapiram iz teksta....

Sta on to drzi u ruci? neku ocvalu glavicu kupusa?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  18:52 20.10.2009
Preporuka: 1

Re: koliko mogu da skapiram iz teksta....

Bojan Budimac
Džem Uzan je odlično, hvala na pitanju. Iznajmljuje stan na Trokaderu (broj 10) sa pogledom na Ajfelovu kulu. Cijena? Prava sitnica – 4 soma evra dnevno.


Ето, према свецу и тропар. Неко заврши у луксузном делу Париза, а неко у хладној Москви. Колике ли трошкове има онај силом прилика Московљанин?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron  18:56 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: koliko mogu da skapiram iz teksta....

ninasimone
Sta on to drzi u ruci? neku ocvalu glavicu kupusa?

mislim da je u pitanju bila zelena salata kao simbol...?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  18:59 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: koliko mogu da skapiram iz teksta....

mislim da je u pitanju bila zelena salata kao simbol...?

zdrave ishrane?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron  19:02 20.10.2009
Preporuka: 1

Re: koliko mogu da skapiram iz teksta....

antioksidant
mislim da je u pitanju bila zelena salata kao simbol...?zdrave ishrane?

neiskvarenosti?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  19:21 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: koliko mogu da skapiram iz teksta....

prirodni lek protiv maljavosti lica?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ninasimone  19:29 20.10.2009
Preporuka: 2

Re: koliko mogu da skapiram iz teksta....

antioksidant
prirodni lek protiv maljavosti lica?

ma, valjda, para ko' salate pa da svi dobiju po taj jedan finansijski powertool
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad Šeguljev  08:17 26.10.2009
Preporuka: 0

Re: koliko mogu da skapiram iz teksta....

alja na ovaj način, a da o tome nemamo blagog pojma. Evo meni omiljenog pasusa (peti od kraja): Ipak niko ne poriče da Uzanova vrlo desničarska nacionalistička partija predstavlja političku pretnju. Podrška je porasla od 7% do 17% u poslednjih osam meseci. Minimum od 10% je potreban da bi se osvojilo mesto u parlamentu. Analiičari pripisuju porast podrške ekonomskim teškoćama – Džem je viđen od mnogih kao turska verzija Silvija Berlusk


# Obratite pažnju, na stadionu u Istambulu samo policijski psi nemaju brkove! (Miloš Topalović)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  11:13 26.10.2009
Preporuka: 0

Re: koliko mogu da skapiram iz teksta....

# Obratite pažnju, na stadionu u Istambulu samo policijski psi nemaju brkove! (Miloš Topalović)

Predsrasuda, jedna od brojnih. Pajz, kad su ovde brkovi, brade i obrijane face suptilni politički simboli (naravno, ne može se potpuno generalizovati). Tako je medijska imperija Doan (Doğan), koja sada ima malih problema zbog utaje poreza mega proporcija (radi se o milijardama dolara i naravno sve je to 'politički') zabranila svojim zaposlenim gajenje brkova
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mostarac  17:30 20.10.2009
Preporuka: 0

Hej

#Link  Replika: 1
Ima li i Dzemo mladeze i brkove?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  17:39 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: Hej

Ima li i Dzemo mladeze i brkove?

...htedoh da izustim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mladen.mladen  17:42 20.10.2009
Preporuka: 9

Oh, a sta ste Vi mladicu?

#Link  Replika: 0
- Da niste neki strucnjak za pitanja Bliskog istoka?
- Da Vi slucajno ne citate Budamca?
- Koga?
- Ah.. Onda za Vas svakako jesam.

,)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tea11  18:14 20.10.2009
Preporuka: 0

...

#Link  Replika: 5
Ima Bogoljuba svuda po svetu.......
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  18:20 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: ...

tea11
Ima Bogoljuba svuda po svetu.......

nji'ov primerak je lepši

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ninasimone  20:09 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: ...

Bojan Budimac
tea11
Ima Bogoljuba svuda po svetu.......

nji'ov primerak je lepši


izgleda da je ovde radio i skalpel a ne samo brijac. Vis' i kako se muci da namreska obrvu, botox je to.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  20:31 20.10.2009
Preporuka: 1

Re: ...

izgleda da je ovde radio i skalpel a ne samo brijac. Vis' i kako se muci da namreska obrvu, botox je to.

di botox skalpelom? ih :) skalpel ce za 5-6 godinica, kad mu ni botox vise ne pomogne. dotad moze malo da ustedi, botox bar nije skup, a delotvoran je
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ninasimone  20:50 20.10.2009
Preporuka: 1

Re: ...

Jelena Gall
izgleda da je ovde radio i skalpel a ne samo brijac. Vis' i kako se muci da namreska obrvu, botox je to.

di botox skalpelom? ih :) skalpel ce za 5-6 godinica, kad mu ni botox vise ne pomogne. dotad moze malo da ustedi, botox bar nije skup, a delotvoran je

skalpelom je popravio nos, a botox je ovde bio dodatak (Vis' i kako)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  20:59 20.10.2009
Preporuka: 1

Re: ...

skalpelom je popravio nos, a botox je ovde bio dodatak (Vis' i kako)

aaaa! vidim, vidim sad i nos i i, jes :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Blade Runner  18:15 20.10.2009
Preporuka: 1

Mislim da ga je Tajmov novinar

#Link  Replika: 6
koštao puno manje nego iznajmljivanje stana.
S toliko para koje unosi u Francusku ne bi me iznenadilo da mu na ovu krizu ponude da počne neki "biznis" i kod njih.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  18:17 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: Mislim da ga je Tajmov novinar

S toliko para koje unosi u Francusku ne bi me iznenadilo da mu na ovu krizu ponude da počne neki "biznis" i kod njih.

Šuška se o tome, šuška...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ninasimone  18:24 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: Mislim da ga je Tajmov novinar

Bio pre jedno godinu dana neki clanak/intervju u LA Times-u o Mitrovicu i Pinku (ne mogu da ga nadjem ali' negde ga jos ima sigurno) jer je hteo da uvali Holivudu svoje studije kao super mesto za snimanje filmova. Tu je bio opisan slicno, plus kako prikazuje "novo lice Srbije", bla, bla.... doduse, bili su pomenuli i ono "staro" ali je to on tumacio kao "eto, moro sam da se skoncentrisem na trash zabavu da me politicari ne bi dirali". Ispo' progonjena vrsta...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  18:36 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: Mislim da ga je Tajmov novinar

doduse, bili su pomenuli i ono "staro"


ono staro
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  18:52 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: Mislim da ga je Tajmov novinar

ninasimone
Bio pre jedno godinu dana neki clanak/intervju u LA Times-u o Mitrovicu i Pinku (ne mogu da ga nadjem ali' negde ga jos ima sigurno) jer je hteo da uvali Holivudu svoje studije kao super mesto za snimanje filmova. Tu je bio opisan slicno, plus kako prikazuje "novo lice Srbije", bla, bla.... doduse, bili su pomenuli i ono "staro" ali je to on tumacio kao "eto, moro sam da se skoncentrisem na trash zabavu da me politicari ne bi dirali". Ispo' progonjena vrsta...

Verovatno je ovo u pitanju
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ninasimone  19:15 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: Mislim da ga je Tajmov novinar

ivana23

Verovatno je ovo u pitanju

da, vidis, nisam ni znala koje magnitude je taj projekat. Ako to na kraju donese poslova i para Srbiji, nemam nista protiv, bar nesto da se vrati. Posto ce se tu sjatiti silne zvezde, spominju zastitu od paparaca. Taman posao za obrazovce - jednim udarcem dve muve.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
krkar  02:09 21.10.2009
Preporuka: 0

Re: Mislim da ga je Tajmov novinar

da, vidis, nisam ni znala koje magnitude je taj projekat. Ako to na kraju donese poslova i para Srbiji, nemam nista protiv, bar nesto da se vrati. Posto ce se tu sjatiti silne zvezde, spominju zastitu od paparaca. Taman posao za obrazovce - jednim udarcem dve muve.


Projekat zvanično vredi oko 80 miliona €. Znalci kažu da se zajedno sa opranim parama približava iznosu od 200 miliona. Gospodin Oprani je žestoko promašio koncepciju, praveći studija na računici da su u Srbiji jeftini statisti i tehničko filmsko osoblje. Međutim, kako je uzeo jeftine savetnike, nije na vreme shvatio da se tehnologija promenila i da se danas filmovi snimaju ne tamo gde jeftino možeš da dobiješ puk regruta da trče livadom nego tamo gde možeš da dobiješ 1000 programera da ti (legalnim softverom) stvaraju virtuelni svet. Na sve to je još kao šlag došla finansijska kriza...

Zbog ovog investicionog nedonoščeta roza gledaoci nagledaće se gluposti još ohoho.

Jedino što neće Srpčad da žvaće zvezdane žvake (u koje je uloženo skoro 30 miliona €) pa da ubrza oporavak Opranog.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  18:22 20.10.2009
Preporuka: 1

Povući ću se iz politike ...

#Link  Replika: 1
Ovo su pred svake izbore govorili toma i vučić
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  18:31 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: Povući ću se iz politike ...

NNN
Ovo su pred svake izbore govorili toma i vučić

Nepristojno prema drugim koji su se, a i danas se, a i u budućnosti će se povlačiti iz politike.
Narkoman ostaje narkoman.

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mara92  18:28 20.10.2009
Preporuka: 7

...

#Link  Replika: 31
Посебно ме нервира што овде (САД) "изроне" те приче о неким тамо избеглима, само када рецимо у Јордан оду Анђелина и Бред...наравно, објективи строго фокусирају Анђелину, па као онако, успут, помену како лепа Анђа седи у неком мемљивом подруму где тамо нека удовица живи са неколико деце: папира немају, помоћ немају, посла немају...ал' ето...дошли су ово двоје...Та количина срцепалатељног лицемерја ми је посебно огавна...јер ја нешто не видим да се ич променило у животима тих људи доласком филмских звезда (уз сво дужно поштовање за часне намере).
"Видљивост" невидљивих јесте променљива вредност - вајни хуманитарци имају селективни хоризонт. Па, код нас људи још увек живе по колективним центрима: туга и јад...Интерно расељена лица са КиМ? Према узусима УН-а и не знам кога они хуманитарну помоћ како су добијали - то Бог свети зна...ма ужас, ужас...
Сиротиња раја је сиротиња раја...
Кхм, а за овај случај политичког азиланта Џем Узана...па пара врти где бургија неће. Што не би дали азилчић некоме ко има становитог кеша за гајбу на Трокадеру? Претпоставићу дрско да му је и куповна моћ (маркиране крпице, ексклузивне школе за ситну децу, умЈетничка дела да се слажу са немаштајем и завесама и сл.) у адекватној сразмери са величином и локацијом стана који изнајмљује. Мало ће да чека да се прашина слегне, а онда, са правоснажношћу неке пресуде турског суда има да кука до неба и да се прогласи за политичкког дисидента ФУЈ
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  18:35 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: Najcrnji Cinizam kao P.R

mara92
Посебно ме нервира што овде (САД) "изроне" те приче о неким тамо избеглима, само када рецимо у Јордан оду Анђелина и Бред...наравно, објективи строго фокусирају Анђелину, па као онако, успут, помену како лепа Анђа седи у неком мемљивом подруму где тамо нека удовица живи са неколико деце: папира немају, помоћ немају, посла немају...ал' ето...дошли су ово двоје...Та количина срцепалатељног лицемерја ми је посебно огавна...јер ја нешто не видим да се ич променило у животима тих људи доласком филмских звезда (уз сво дужно поштовање за часне намере)."Видљивост" невидљивих јесте променљива вредност - вајни хуманитарци имају селективни хоризонт. Па, код нас људи још увек живе по колективним центрима: туга и јад...Интерно расељена лица са КиМ? Према узусима УН-а и не знам кога они хуманитарну помоћ како су добијали - то Бог свети зна...ма ужас, ужас...Сиротиња раја је сиротиња раја...Кхм, а за овај случај политичког азиланта Џем Узана...па пара врти где бургија неће. Што не би дали азилчић некоме ко има становитог кеша за гајбу на Трокадеру? Претпоставићу дрско да му је и куповна моћ (маркиране крпице, ексклузивне школе за ситну децу, умЈетничка дела да се слажу са немаштајем и завесама и сл.) у адекватној сразмери са величином и локацијом стана који изнајмљује. Мало ће да чека да се прашина слегне, а онда, са правоснажношћу неке пресуде турског суда има да кука до неба и да се прогласи за политичкког дисидента ФУЈ

Maro preporuka od srca.

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ninasimone  18:36 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: ...

mara92
Посебно ме нервира што овде (САД) "изроне" те приче о неким тамо избеглима, само када рецимо у Јордан оду Анђелина и Бред...

Oni su ti sad "nouveaux pauvres" trendseteri.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  18:37 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: ...

па пара врти где бургија неће

Druže Maro, kao i uvek u sridu

Mene retko iznenađuju stvari vezane za tipove tipa Uzan, ali njegova enološka kolekcija, da ne kažem kolekcija vina, otkrivena pri pretresu jedne od njegovih vila je učinila da i meni padne vilica. Za takvog "znalca" Francuska je stvarno pravi izbor.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  19:21 20.10.2009
Preporuka: 1

Re: ...

Кхм, а за овај случај политичког азиланта Џем Узана...па пара врти где бургија неће.

samo se setimo azila miri i marku milosevicu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  20:50 20.10.2009
Preporuka: 9

Re: ...

Mene retko iznenađuju stvari vezane za tipove tipa Uzan, ali njegova enološka kolekcija, da ne kažem kolekcija vina, otkrivena pri pretresu jedne od njegovih vila je učinila da i meni padne vilica.

Nije li, dakle, u tom svetlu i neizbezno pomenuti cuvenu kolekciju cipela gospodje Imelde Markos koja (kolekcija) je bila ugrozena nedavnim cunamijem na Filipinima. Vise stotina ljudi se angazovalo da narecenu kolekciju spase od vodurine. Srecom, uspeli su da najvazniji i najskuplji deo kolekcije zastite od poplava. To da se nekoliko hiljada dusa podavilo u istom cunamiju malo se pominje u svetskim medijima.
This is the world we live in.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Brajovic  21:19 20.10.2009
Preporuka: 7

Re: ...

nsarski
Nije li, dakle, u tom svetlu i neizbezno pomenuti cuvenu kolekciju cipela gospodje Imelde Markos koja (kolekcija) je bila ugrozena nedavnim cunamijem na Filipinima. Vise stotina ljudi se angazovalo da narecenu kolekciju spase od vodurine. Srecom, uspeli su da najvazniji i najskuplji deo kolekcije zastite od poplava. To da se nekoliko hiljada dusa podavilo u istom cunamiju malo se pominje u svetskim medijima.

У том светлу требало је да и ми будемо практични. Наиме, кад су нас оно мало бомбардовали у жељи да нам помогну (да, заиста ми је било неопходно да на четвртом спрату солитера, без струје а повремено и воде, ложим дрва посред кухиње не бих ли нашој малој породици припремио ручак, срећом да сам на балкону имао неку заосталу мањерку, али како год, ова ситуација ми је помогла да штогод боље разумем) – дакле, када се оно мало са небеса демократизовало, пало ми је на памет да постоји решење: будући да је међународна заједница изузетно осетљива на права и страдање животиња, требало је да сами себе прогласимо за кучиће, чиме бисмо несумњиво у свом страдању задобили симпатије демократског света. Потом, путем канала Animal planet стекли бисмо додатне позитивне поене, а не сумњам и да би Брижит Бардо имала шта на CNN-у да каже у нашу корист. Стратегија наше борбе могла се, уз помоћ домаћих маркетиншких могула, сигурно још побољшати, уз акције типа: Усвојите свог Србина, љубимац за целу породицу или Не допусти да овај цуко буде сам: набави свом детету пријатеља. Нас би то стајало мало напора: само да се вратимо четвороножном ходању и уобичајеној псећој комуникација: ав-ав-ав...

На жалост, нико није имао слуха за ове моје разумне предлоге, тако да ми је пропала прилика да постанем кућни љубимац Никол Кидмен или Анџелине Џоли.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mara92  21:58 20.10.2009
Preporuka: 4

Re: ...

Нсарски,
Било је емисија (NBC, CBS) са тако "важним" спасавањима, рецимо, кучића из Багдада и тако тога. Мислила сам да ми се привиђа: иде репортажа, прво о неком Амеру - Самарићанину који је усвојио дете и то тешко повређено ирачко дете (готово слепо и са вишеструким повредама од гелера)...то је прави херој: урадио је конкретну ствар. Међутим, одмах после тога је уследио пример о "усвајању" керића... Извините, животиње волим, али очигледно не на нивоу који се подразумева овде...
... Друго,
Ово помодарство око усвајања деце. Са једне стране, ОК, хумано; сигурно је да ће живот уз Анџелину, Мадону или већ тако неког отворити сасвим солидну перспективу деци, међутим, то је попримило размере шопинга. Буквално шопинга! Сврати Мадона до Малавија и одабере неког шврћу...не знам, некако је то почело да ми се све мање допада (напротив, почело је да ми се гади). Можда грешим - да не ширим тему и трол...Који су пориви? Је ли то искрено? Да се мало не претерује?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Brajovic  22:04 20.10.2009
Preporuka: 4

Re: ...

mara92
Ово помодарство око усвајања деце. Са једне стране, ОК, хумано; сигурно је да ће живот уз Анџелину, Мадону или већ тако неког отворити сасвим солидну перспективу деци, међутим, то је попримило размере шопинга. Буквално шопинга! Сврати Мадона до Малавија и одабере неког шврћу...

И мене упутили у тај случај.:

- Dejvid i ja već skoro dve godine pokušavamo da ostanemo u drugom stanju, ali nam ne ide. Izgleda da Dejvid ne može da ima dece. Išli smo i na veštačku oplodnju i kod vračare, ali ništa nije pomoglo.

- Pa što ne usvojite?

- To mi i Madonna rekla. Htela ona da mi ustupi ovu njenu malu iz Malavija, kako joj beše ime. Nešto kao Danke, Tenkju…

- Mersi.

- E jeste, Mersi.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ninasimone  01:43 21.10.2009
Preporuka: 1

Re: ...

Tracey Ullman Show - Malawi Adoption

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  05:36 21.10.2009
Preporuka: 5

Re: ...

To mi i Madonna rekla

ne nervirajte žvalexa, posle ću opet ja da budem kriv
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
myredneckself  09:23 21.10.2009
Preporuka: 0

Re: ...

ne nervirajte žvalexa, posle ću opet ja da budem kriv

da, da, budimac vodi računa, on nam je mutual friend na fb
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  09:31 21.10.2009
Preporuka: 2

Re: ...

mutual friend na fb

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  10:44 21.10.2009
Preporuka: 2

Re: ...

da, da, budimac vodi računa, on nam je mutual friend na fb

Šnjavi nemoj praviti facu, proveri taj spin MRNS, imaš mogućnosti. Čak i na FB-u postoji granica (dobrog) ukusa, ispod koje ne idem... No, zaboravimo žvaleksa, pliz, ne želim moderaciju bloga
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  10:56 21.10.2009
Preporuka: 3

Re: ...

okokok

cutim ko zalivena, nista nisam rekla a oci su mi mirne i fokusirane, ovako
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
crossover  11:08 21.10.2009
Preporuka: 4

Re: ...

Ма пусти фејсбук, тамо влада содома и гонореја.
Боље да слушамо музику:

Istanbul Twilight
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  11:18 21.10.2009
Preporuka: 1

Re: ...

тамо влада содома и гонореја

:))))))))))

hbte, a sta mi koji samo razmenjujemo stikere i pesmice i pricice itakoto? jesmo i mi sodomaikakobese?
ja imam 106 (sto sest) prijatelja. uopste nemam pojma odakle mi svi oni.

pjesmicu cu popodne, zvucnjake sam vratila kuci (sad tamo imam visak a ovde manjak)



ps - posto nikada nije potvrdjeno da ti nisi admin u slobodno vreme, jel mozes da udesis to sa zakljucavanjem? da se navije taj sat kako treba, ili tako nesto?
ovaj mi se opasno priblizio, moram da odmaknem malo, nema smisla.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  11:30 21.10.2009
Preporuka: 0

Re: ...

Istanbul Twilight

spot me opasno učinio Istanbulgičnim...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
crossover  11:46 21.10.2009
Preporuka: 2

Re: ...

hbte, a sta mi koji samo razmenjujemo stikere i pesmice i pricice itakoto?

Па сад... размењујте слободно, само пазите да итакото није нешто нелегално.

Бре, Шњави, нисам ја Админ кеве ми рођене. Админ је Џони Браво.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  11:48 21.10.2009
Preporuka: 0

Re: ...

ja znam da je admin Dzoni Bravo, ali ne znam da ti nisi :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  12:18 21.10.2009
Preporuka: 0

Re: ...

Bojan Budimac
da, da, budimac vodi računa, on nam je mutual friend na fb

Šnjavi nemoj praviti facu, proveri taj spin MRNS, imaš mogućnosti. Čak i na FB-u postoji granica (dobrog) ukusa, ispod koje ne idem... No, zaboravimo žvaleksa, pliz, ne želim moderaciju bloga

hehehe, al su te oklevetali
snjavi, opusti se, bejbi, sve je pod kontrolom, ko god da je admin
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
crossover  13:26 21.10.2009
Preporuka: 1

Re: ...

vishnja92
ja znam da je admin Dzoni Bravo, ali ne znam da ti nisi :)

Како да ти кажем... није да не личимо, имамо сличан body movin'...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  14:15 21.10.2009
Preporuka: 1

Re: ...

мени се чини да се админ не бави превременим закључавањем блогова, већ је то проблем усклађивања времена.

на пример, овај будимчев блог се приказује као да је постављен у 16:58 ако га погледам на насловној, а у 17:58 ако га погледам са моје ВИП листе.

кад кликнем на текст, у оба случаја се добије време 17:58.

чекај да нешто експериментишем ....

е да, ја сам наместио у мом профилу оно летње/зимско рачунање времена. ако то искључим онда се на обе стране (насловна и мој ВИП) приказује време 16:58, а то исто време се показује и кад кликнем на текст са било ког места.

слично је и са временима за постављање коментара, зависе од тога да ли ти је подешена промена времена или није.

у сваком случају, постоји могућност да се збуниш и промашиш за један сат (оваква могућност постоји не само за блогере већ и за блог, у зависности одакле се узима тачно време а одакле време објављивања блогова).

кад се ускоро врати време за један сат назад сви сатови на Б92 ће показивати исто време па неће бити збуњивања. бар се надам.




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  19:12 21.10.2009
Preporuka: 1

Re: ...

vishnja92
ja znam da je admin Dzoni Bravo, ali ne znam da ti nisi :)


Ако је Крос Админ, онда живео Админ, нарочито због музике! :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  19:40 21.10.2009
Preporuka: 4

Re: ...

Ако је Крос Админ, онда живео Админ

pa naravno da jeste admin.

Kros je admin
Jelitza je cetnicka dijaspora
gordanac se ponasa
Unfuckable je generisani softver sa diplomom medicinskog fakulteta (kad nije mod)
Budimatz je dvostruki agent i subverzivni element u Beogradu (moze mu se, nije Voljeni Rodni Grad)
eizo je db insajder
vucko je db (bez dodatka i oduzetka)
vishnja je ljubavnica Supermoda
re je neozbiljan
Tibor Jona je Madjar
a Predrag Brajovic... e, Brajovic...

jesam nekog preskocila?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  20:12 21.10.2009
Preporuka: 1

Re: ...

vishnja92
jesam nekog preskocila?


И они које ниси споменула сигурно су на неком тајном, подривачком задатку. Срки ради за неко америчко планинарско друштво, газда Милутин за извиђаче, Тајм Бандит за бициклисте. Сви су неки плаћеници и уходе, сви осим тебе и мене, норррмално. :))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  20:14 21.10.2009
Preporuka: 0

Re: ...

mirela, citas ukoso
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  20:22 21.10.2009
Preporuka: 0

Re: ...

vishnja92
mirela, citas ukoso

:)))))))))))))))))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  20:28 21.10.2009
Preporuka: 2

Re: ...

vishnja92
mirela, citas ukoso


Ма јок, твоја улога није подривачка.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  20:53 21.10.2009
Preporuka: 1

Re: ...

Kazezoze
vishnja92
mirela, citas ukoso

:)))))))))))))))))))

ti sekto da cutis...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  21:04 21.10.2009
Preporuka: 2

Re: ...

ti sekto da cutis...



nikad ne znash shta mozhe da ti se desi, kad ugledash oko koje te gleda :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gordanac  22:32 21.10.2009
Preporuka: 0

Re: ...

Bojan Budimac
Istanbul Twilight

spot me opasno učinio Istanbulgičnim...


o je

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niccolo  18:46 20.10.2009
Preporuka: 0

Ovo mi je nešto jako poznato

#Link  Replika: 3
davne 2005, ali još nije pravosnažna, čeka se odluka Visokog apealcionog suda

Taj sud, jel mu on dođe drugostepeni ili nešto kao vrhovni?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  18:57 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: Ovo mi je nešto jako poznato

Taj sud, jel mu on dođe drugostepeni ili nešto kao vrhovni?

Visoki apelacioni? Reč tog suda, koliko shvatam, je konačna.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mara92  19:06 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: Ovo mi je nešto jako poznato

niccolo
davne 2005, ali još nije pravosnažna, čeka se odluka Visokog apealcionog sudaTaj sud, jel mu on dođe drugostepeni ili nešto kao vrhovni?

хахахахаха...шта ти је професија...хихихихи....што колега? Је л' питаш због правног лека којим овај Узун може још мало да растегли процес? иха...живи били па видели, тај ће да витла до Стразбура (то јест, не знам да ли је Турска потписала конвенције како би могло да се парничи против ње)...

ЕДИТ:
Bojan Budimac
Reč tog suda, koliko shvatam, je konačna.

Хм, чекај бре, је л' имају они Уставни суд...је л им је тај Високи апелациони суд највиша судска инстанца...сад се и Мара заинтригирала
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  19:19 20.10.2009
Preporuka: 0

Re: Ovo mi je nešto jako poznato

Хм, чекај бре, је л' имају они Уставни суд...је л им је тај Високи апелациони суд највиша судска инстанца...сад се и Мара заинтригирала

Ima ustavni sud, ali ne znam njegove ingerencije, da li fizička lica potpadaju pod taj sud, mislim da ne.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  19:09 20.10.2009
Preporuka: 2

Verujem da je ova ocena

#Link  Replika: 3
britanski Home office je odlučio da im je njihova domovina bezbedna za povratak.

i sasvim dovoljno ubedljiva da britanski turisti pohrle na letovanja i putovanja po Iranu.

Kad mu je u jednoj od mnogobrojnih vila nađen pun bazen (naravno, ispražnjen od vode) pripejd kartica za dopunu mobilnih telefona u vrednosti od oko 2 miliona dolara, za koje nikakvi papiri nisu postojali, dao je stoičko objašnjenje da je to za internu upotrebu zaposlenih u Telsimu. Kad mu je u nekoj drugoj vili nađeno Uzija, Zolja i uopće naoružanja za omanji bataljon, objasnio je da je to kolekcija oružja njegovog brata.


preduzimača čija privlačnost leži u njegovom poslovnom uspehu i "to se može uraditi" pristupu.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tyson  20:57 20.10.2009
Preporuka: 4

Re: Verujem da je ova ocena

i sasvim dovoljno ubedljiva da britanski turisti pohrle na letovanja i putovanja po Iranu
Čekaj bre, jel' se ispravno kaže Iran ili Irak...?




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  01:06 21.10.2009
Preporuka: 1

Re: Verujem da je ova ocena

Jelica Greganović
britanski Home office je odlučio da im je njihova domovina bezbedna za povratak.

i sasvim dovoljno ubedljiva da britanski turisti pohrle na letovanja i putovanja po Iranu.



(mali trol) Ma treba i sve srpske NATO lobiste poslati u Afganistan, da vide koji je "garant bezbednosti" taj NATO.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  22:31 21.10.2009
Preporuka: 1

Re: Verujem da je ova ocena

Kaže se Irak, al' oće prsti da pobrljave, izvinjavam se. Lapsus calami ili još bolje Lapsus kucami.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  20:56 20.10.2009
Preporuka: 1

3.3%

#Link  Replika: 0
Genč partija je na izborima 2007. osvojila čitavih 3,3% glasova. Toliko o osećaju za filing Tajmovog novinara. Doduše, zadnjom rečenicom tog, po svemu sramnog, teksta se pomalo iskupio sarkastičnom primedbom: "Povući ću se iz politike kad me turski narod ne bude želeo," kaže on. Ili po svoj prilici kada više ne bude novaca.


Ma, novinar je (zbog gluposti ili jerbo nije smeo) propustio da primeti drugi tip veze koji je ovde ocigledno na delu. Da je postao poslanik, Uzan bi, kao sto si pomenuo, dobio imunitet, ali bi zastitio i svoj kapital, s obzirom na cinjenicu da se i kroz politiku valja ogromna, ogromna lova. Tipu ocigledno nije stalo do politickog uticaja u uzem politickom smislu, nego do monopola i ocuvanja bogatstva. I eto, ta mu je zelja u Francuskoj ispunjena, n'est-ce pas? A stara je istina da su azilanti njegovog kalibra u drzavama u kojima dobiju azil tretirani kao pocasni gosti...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  01:04 21.10.2009
Preporuka: 0

Slicnost sa Karicem ...

#Link  Replika: 1
... je frapantna!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  05:40 21.10.2009
Preporuka: 4

Re: Slicnost sa Karicem ...

ima tu još sličnosti : ni naša zemlja nije imuna na takve "zahvate", koliko se sećam izbeglica iz zapadnih krajeva raspadajuće sfrj - pa je nekima bila majka a nekima maćeha, zavisno od dubine džepa tj "investicionih kapaciteta" i snalažljivosti
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
srdjan.pajic  06:04 21.10.2009
Preporuka: 2

izbeglice

#Link  Replika: 0
Da nije Amera tamo, bilo bi ko zna koliko gore, mislim barem sad kad su vec tu

Zanimljivo mi je i to sto recimo ovde - barem u mojoj firmi, svako malo skupljamo neke pare za jedno milion dobrotvornih svrha, ono tipa zemljotresi, vulkani, cunami, tajfuni, tajkuni, cak i za neke organizacije kao sto je United Way, za pomoc lokalnoj sirotinji, deci bez roditelja i sta ja znam, ono tipa firma match-uje 100% ono sto ti od svoje platice odvojis za gladne Afrike i druge sabane belosvetske, ali recimo te silne izbeglice iz Iraka nikad niko nigde ne spominje.

Sad da ne znam Budimca, pa da kazem da je sve to izmislio ili u najmanju ruku preterao, posto voli da cita sabanske novine, ali znam da nije. Prosto ti ljudi za nas ovde ne postoje, ko da je u pitanju neka konspiracija, a sto je najcrnje evo i Rebeka to isto kaze - konspiracija. Sta da kazem - dole vlada! Sabanska.








   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana 77  14:06 21.10.2009
Preporuka: 2

Paralele i užasi

#Link  Replika: 2
Uprkos očiglednom, od čega mi je muka, od Bogoljuba svih vrsta... meni se posle svega, nameću samo ovakva poređenja:


i

i


Izbeglice su najnesrećniji ljudi na svetu:
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  14:11 21.10.2009
Preporuka: 1

Re: Paralele i užasi

Izbeglice su najnesrećniji ljudi na svetu

Njaaaanjo, daj onaj pečat!

EDIT: Njanja mi dala pečat



Hvala Njanjo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
njanja_de.manccini  14:30 21.10.2009
Preporuka: 1

Re: Paralele i užasi

evo ti ga NA



edit:
Hvala Njanjo


nema na cemu

p.s. ovaj razgovor ide unatraške
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
naroz  16:25 21.10.2009
Preporuka: 1

Rule my world

#Link  Replika: 0
"explain me one more time, when they kill it´s a crime, when you kill it is justice" kings of convenience
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  20:55 21.10.2009
Preporuka: 0

карзаи каже

#Link  Replika: 1
биће другог круга.

(да не бидем брисан за троловање, ево да питам да ли ће можда и карзаи једног дана морати да се скраси у паризу или тако нешто?)

цитат:
Among the evidence uncovered by the ECC were:

• More than 30 polling stations where 100% of the valid votes went to one candidate.

• A polling station where all the votes showed identical markings, none of the ballots was folded and all 600 votes went to one candidate, but they were recorded as votes for another candidate.

• In almost a third of the sample (92 polling stations), 100% of the papers had uniform markings. Another 69 polling stations recorded 75% of the ballots showing uniform markings.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Budimac  21:45 21.10.2009
Preporuka: 1

Re: карзаи каже

биће другог круга.

E danas gledam face iz OSCE-a i nekih drugih organizacija, kako oduševljeno pričaju o drugom krugu. Hmmm, super... usput se mislim da li ne doživljavaju sebe kao magarce (ja im jasno vidim magareće uši i čujem njakanje), jer to su iste face koje su onomad hvalile izbore kao super free&fair i poštene... Misleem, da nije tužno to uterivanje demokratije bilo bi smešno... Cirkus... i ceo svet se pravi lud izbori u zemlji u ratu, how nice...

Ni ja ne verujem da će Karzai uživati penzionerske dane u Kabulu (a veliko je pitanje da li će ih uopšte doživeti).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  12:42 22.10.2009
Preporuka: 0

Da li je ikada iko ...

#Link  Replika: 0
ko treba dobio azil ??? Ili je to samo za političke azilante rezervisano ???

Nekako mi nikad nije padalo na pamet da tražim azil - čak i onda kad mi je život stvarno bio ugrožen (imala sam ovorenu pretnju) .... Nekako sam sa svojima u policiji i bliskim ljudima se okružila i zaštitila.... I prošlo je ... Živa sam.... A o njemu zaista ne znam ništa .... Nikad nisam ni saznala.... Niti mi je bilo jasno - zašto mi se "nakačio" i šta je u svojoj glavi umislio.... Ali,znam da sam živa....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA